Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 20:18

_Christiaan_

Master of SOG

d0s schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:32:
Niemand het probleem dat de telefoon niet trilt bij nieuwe smsjes? Ikzelf en een vriend van me hebben beiden het probleem, onder ieder profiel. Uiteraard staat trillen aan bij berichtopties.
Dat had ik bij mn Hero al (is gewoon gekomen op een gegeven moment...)

Ik hoopte eigenlijk dat het met de Legend voorbij was.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kim72
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-03 14:55
Crazyanz schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:26:
hoe verander je melodie van de wekker trouwens. Niet echt lekker wakker worden met die irritante toon.
Ik heb hiervoor 'Tone Picker' geinstalleerd, gevonden in de android market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Crazyanz schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:26:
hoe verander je melodie van de wekker trouwens. Niet echt lekker wakker worden met die irritante toon.
Gewoon een alarm instellen, en dan staat daar bij "Alarmgeluid"? (onder de beschrijving, boven de herhalingen)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 10:36
NLuna schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:48:
[...]

Ik had gelukkig de mazzel dat ik al vele jaren mijn GMail account als hoofd mail-adres gebruik, en chat idd ook regelmatig met Talk aangezien ik veel mensen in vriendengroep heb ook met GMail. Voor mij is dit de perfecte vervanger voor Ping oid, hopelijk stapt iedereen massaal over naar Android :)
Same here...al vele jaren slechts Gmail email accounts. Fantastisch product...spam wordt in 99,99% tegengehouden en m'n Outlook blijft daardoor ook nog eens vrij van sh*t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
dafmay schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:02:
[...]

Same here...al vele jaren slechts Gmail email accounts. Fantastisch product...spam wordt in 99,99% tegengehouden en m'n Outlook blijft daardoor ook nog eens vrij van sh*t.
Spam wordt goed tegengehouden, maar ik krijg dan ook gigantisch veel spam met Gmail terwijl ik dat adres nergens invul. Op hotmail krijg ik geen spam eigenlijk, of ik heb mezelf per ongeluk eens aangemeld voor een nieuwsbrief. En gmail heeft van die rare spam altijd, zonder dat ik dat e-mail adres ook maar ooit ergens invul, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-06 11:55
Florine schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:26:
Spam wordt goed tegengehouden, maar ik krijg dan ook gigantisch veel spam met Gmail terwijl ik dat adres nergens invul. Op hotmail krijg ik geen spam eigenlijk, of ik heb mezelf per ongeluk eens aangemeld voor een nieuwsbrief. En gmail heeft van die rare spam altijd, zonder dat ik dat e-mail adres ook maar ooit ergens invul, haha.
Daar verbaas ik mij inderdaad ook wel over ja. Als ik met iemand mail gaat via Hotmail en nooit GMail. En ondanks dat stikt het elke keer weer van de spam op die laatste. Zo veel zelfs dat ik niet eens de moeite neem het nog door te nemen, tis gewoon teveel. Dus hop, alle spam weg. Zat er iets "normaals" tussen? Jammer dan.

Vraag mij werkelijk af wáár die spam-stuurders onze mail adressen vandaan hebben gepikt dan... :/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klont_44
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-02 14:24
kevindelange schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:27:
Ik probeer nu al een paar dagen uit te vogelen hoe de legend direct mijn mail ophaalt uit de hotmail.

Is dit in te stellen :? Zodat ik gewoon een geluidje of een trilling voel als er een nieuwe email voor me binnen is gekomen?

Ik moet nu eerst de mail applicatie starten en dan gaat hij kijken of ik een mailtje heb ontvangen.

helllup!
Dat kan gewoon met de Mail app hoor.
Ik heb een Hotmail en Gmail account, niet gelinkt, en krijg bij nieuwe e-mails van beide accounts een notificatie.
Volgens mij heb ik geen extra dingen ingesteld om een notificatie te krijgen bij de Mail app. Ik heb hem wel als widget ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
De Legend-browser vind ik na een week testen echt supergoed, vooral in vergelijking met de iPhone-browser. Belangrijkste punten waardoor dit komt zijn:
- Het scrollen. Als de scrollbeweging nog momentum heeft kan je hem sneller laten scrollen door opnieuw een scrollbeweging te maken. Hiierdoor je kan eenvoudig supersnel van boven naar beneden scrollen (of andersom), bij de iPhone was je altijd een uur aan het scrollen
- De tekstrendering. Als ik pagina's evenver inzoom op de Legend en de iPhone kan ik op de Legend veel makkelijker de tekst lezen (ondanks dat de resolutie gelijk is). De iPhone maakte al gauw zo'n wazige brij van letters, erg hinderlijk.
- Flash :P .

Punten waarop de Legend-browser beter is dan die van de Hero:
- Renderingsnelheid. Mijn moeder heeft een roze Hero (jaja), maar soms heb ik het gevoel dat mijn Legend echt twee keer zo snel rendert.
- Pinch-to-zoom gaat vele malen vloeiender dan op de Hero
- iPhone-achtige layout (adresbalk die bovenaan aan de website zit vastgeplakt ipv onder het menu weggestopt)

Ik snap niet waarom hier in reviews zo weinig aandacht aan wordt gegeven, want m.i. is de browser echt de grootste verbetering t.o.v. Android 1.5 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:09

Saffie_time

Why use this? 42!

Hier nog een nieuwe Legend gebruiker sinds gisteren in bezit.
Ik kom van een SE W960i af dus een aardige verbetering/verandering.

Is het een optie om TS aan te passen met niet te missen apps?
Voor mij persoonlijk zijn dat gmail en advanced task killer.

Er zullen er vast nog meer zijn maar vooralsnog zijn deze voor mij erg prettig.
Toestel heb ik tot nu toe nog niets aan kunnen vinden waar ik me aan stoor. (Zal vast wel komen na verloop van tijd)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saffie_time schreef op maandag 29 maart 2010 @ 18:29:
Is het een optie om TS aan te passen met niet te missen apps?
Voor mij persoonlijk zijn dat gmail en advanced task killer.

Er zullen er vast nog meer zijn maar vooralsnog zijn deze voor mij erg prettig.
Android Software & Discussie reeks en GoT Community Android Awards - Nominatietopic ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

CLB wat zou een android toppic zijn zonder jou ;)
Die zal ik eens helemaal doorspitten...

Wellicht wel leuk om die ook in TS te zetten dan :D

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05-2024
M a r c o schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:17:
als je je contact aanmaakt als google contact dan zou dit automatisch moeten gaan.
moet je natuurlijk nog wel even synchroniseren als dit niet automatisch gebeurd.
Maar het gaat om de bestaande contacten?

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
MarcoC schreef op maandag 29 maart 2010 @ 18:06:
Ik snap niet waarom hier in reviews zo weinig aandacht aan wordt gegeven, want m.i. is de browser echt de grootste verbetering t.o.v. Android 1.5 .
Omdat deze verbetering vooral te wijden is aan Android 2.1 en niet zozeer aan de Legend en/of Sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 09:33
The weather widget werkt niet op mijn legend, niet goed iig hij vergeet de hele tijd mun locatie :/ iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Oei , dit lijkt niet gunstig ( van de blog van layar):

By yh on March 29th 2010 at 8:20 am
Can somebody (perhaps from Layar) please let us know what the actual problem is?
And whose responsibility it is, for fixing it?
By redactie on March 29th 2010 at 5:41 pm
yh, I can tell you that we cannot fix it.. We are awaiting an official response from HTC…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Pizr schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:19:
[...]

Omdat deze verbetering vooral te wijden is aan Android 2.1 en niet zozeer aan de Legend en/of Sense
Dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dus is het meer een eigenschap die al besproken is in android 2.1 reviews, en blijkbaar in de legend reviews niet nog eens herhaald word, .aangezien het van toepassing is op alle android 2.1 telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
M a r c o schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:23:
[...]

Dus is het meer een eigenschap die al besproken is in android 2.1 reviews, en blijkbaar in de legend reviews niet nog eens herhaald word, .aangezien het van toepassing is op alle android 2.1 telefoons.
De enige telefoon die op 2.1 draait naast de Legend is de Nexus One. De Nexus One draait de stock browser, de HTC Legend niet. De Nexu One heeft een Snapdragon, de Legend niet. De Nexus One heeft een 800x480-scherm, de Legend niet. Het verschil kan bijna niet groter.

Ik zie geen enkele reden waarom de prestaties van de Legend-browser evident zouden moeten zijn.

Iets anders, naar aanleiding van dit topic heb ik even gekeken naar hoeveel RAM ik heb, en bij mij staat er 292MB. Dat is toch raar? HTC zegt dat hij 384MB RAM heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 15:42
Sinds vandaag heb ik ook eindelijk de Legend, na al een tijdje hier mee te hebben gelezen. Mooi toestel! Vergeleken met een HD2, die ik inmiddels verkocht heb, is het 'kleine' scherm even wennen. Het lijkt echter alsof ik op de Legend minder typfouten maak dan op het grotere toetsenbord van de HD2, op één of andere manier werkt het prettiger. Ook de overstap van Windows naar Android is een hele verbetering!

Ik heb wel meteen een vraag: ik heb een @home/ziggo mail account ingesteld, maar als ik een mail verwijder op webmail van Ziggo en vervolgens op de Legend opnieuw mail ophaal, dan blijft die verwijderde mail op de Legend gewoon staan. Hoe stel ik het zo in dat hij als het ware opnieuw synchroniseert met de mailserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 13:46
MarcoC schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:00:
[...]
De enige telefoon die op 2.1 draait naast de Legend is de Nexus One. De Nexus One draait de stock browser, de HTC Legend niet. De Nexu One heeft een Snapdragon, de Legend niet. De Nexus One heeft een 800x480-scherm, de Legend niet. Het verschil kan bijna niet groter.

Ik zie geen enkele reden waarom de prestaties van de Legend-browser evident zouden moeten zijn.

Iets anders, naar aanleiding van dit topic heb ik even gekeken naar hoeveel RAM ik heb, en bij mij staat er 292MB. Dat is toch raar? HTC zegt dat hij 384MB RAM heeft.
Denk dat de rest toegewezen wordt aan de "gpu" maar dit is maar een vermoeden wat ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Laatst online: 19-05 17:50
breinstein schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:48:
Oei , dit lijkt niet gunstig ( van de blog van layar):

By yh on March 29th 2010 at 8:20 am
Can somebody (perhaps from Layar) please let us know what the actual problem is?
And whose responsibility it is, for fixing it?
By redactie on March 29th 2010 at 5:41 pm
yh, I can tell you that we cannot fix it.. We are awaiting an official response from HTC…
Cannot fix it? Dus simpelweg gezegd is er een hardwarefout met de Legend? Zou dit dan ook de reden zijn waarom sommige andere apps nog niet beschikbaar zijn?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Hairball schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:22:
[...]
Cannot fix it? Dus simpelweg gezegd is er een hardwarefout met de Legend? Zou dit dan ook de reden zijn waarom sommige andere apps nog niet beschikbaar zijn?
Hoeft geen hardware fout te zijn lijkt me,
Kan ook iets in de ROM zijn als het inderdaad aan HTC ligt.

Edit:
de eerste cradle die ik gesignaleerd heb voor de legend (binnenkort leverbaar)

https://www.telecomtelecom.nl/producten/details/16526
Afbeeldingslocatie: https://www.telecomtelecom.nl/imgs/prd/std/16526.jpg

edit2:
toch mijn twijfels. Dit lijkt hetzelfde product (andere foto) en daar lijkt de aansluiting toch mini-usb te zijn, en niet micro-usb, of het moet een tijdelijk plaatje van een andere versie zijn, omdat ze de legend versie nog niet hebben.
https://www.telecomtelecom.nl/producten/details/16521

[ Voor 43% gewijzigd door M a r c o op 29-03-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 08:07

Elp

M a r c o schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:32:
[...]

Hoeft geen hardware fout te zijn lijkt me,
Kan ook iets in de ROM zijn als het inderdaad aan HTC ligt.

Edit:
de eerste cradle die ik gesignaleerd heb voor de legend (binnenkort leverbaar)

https://www.telecomtelecom.nl/producten/details/16526
[afbeelding]
Ja OF het is een probleem met de market (zoals gecommuniceerd door HTC :P ). Het klopt dan dat de mensen van Layar het probleem niet kunnen fixen, aangezien zij niet verantwoordelijk zijn voor de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Elp schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:47:
[...]
Ja OF het is een probleem met de market (zoals gecommuniceerd door HTC). Het klopt dan dat de mensen van Layar het probleem niet kunnen fixen, aangezien zij niet verantwoordelijk zijn voor de market.
Al vele keren hier herhaald, layar problemen hebben niks met de market te maken, anders zou een installatie via de apk file wel werken, en dat doet hij niet.
de market problemen zijn een dom vinkje waar google te lui voor is om dit aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-06 17:14
kim72 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:54:
[...]

Ik heb hiervoor 'Tone Picker' geinstalleerd, gevonden in de android market.
Heej, thnx! Ik had hetzelfde probleem en dit werkt geweldig. Had wel andere gratis alarm clocks geprobeerd, maar bij die werkte het op de kop leggen om te snoozen niet. En de manier van tijd instellen in de HTC clock vind ik wel erg mooi gedaan.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 08:07

Elp

M a r c o schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:52:
[...]

Al vele keren hier herhaald, layar problemen hebben niks met de market te maken, anders zou een installatie via de apk file wel werken, en dat doet hij niet.
de market problemen zijn een dom vinkje waar google te lui voor is om dit aan te passen.
daar heb je een punt, dat was ik even vergeten :D. Wel erg toevallig dat google een vinkje "vergeet" met betrekking tot camera apps en er ook een technisch probleem blijkt te zijn met de camera (volgens layar). Dan krijg je toch snel het vermoeden dat google niet voor niets een vinkje vergeten is.

Maarja, het wordt ongetwijfeld opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-06 18:13

J-P

Syntax erro....

Aangezien ik dus niet de enigste ben :o -O- zal ik van de week contact met HTC opnemen. Ben benieuwd....
Ik hou jullie op de hoogte.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-06 20:38
Elp schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:19:
[...]

daar heb je een punt, dat was ik even vergeten :D. Wel erg toevallig dat google een vinkje "vergeet" met betrekking tot camera apps en er ook een technisch probleem blijkt te zijn met de camera (volgens layar). Dan krijg je toch snel het vermoeden dat google niet voor niets een vinkje vergeten is.

Maarja, het wordt ongetwijfeld opgelost.
Waar zou het probleem van layer dan in moeten zitten. De camera is toch gewoon beschikbaar door de software?
Kijk maar naar goggles en barcode scanner welke als je het via de apk installeerd gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
M a r c o schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:52:
[...]

Dat vinkje is overigens nog steeds niet geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
  • Laatst online: 08:04
Wieeewwww Legend gister binnen gekregen, en wat een heeeerlijk toestel :).

Ben er gigantisch blij mee, syncen met gmail/google agenda gaat perfect.

Dus vandaag op stage lekker uitvogelen hoe het ding in mekaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Fiorano schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 08:57:
Dus vandaag op stage lekker uitvogelen hoe het ding in mekaar zit.
Neem je lader mee! ;) De accu gaat hard als je er zo lekker veel meespeelt. Veel plezier met je leggy.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 30-03-2010 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Hoe zet je dat trillen tijdens het typen van een sms/mail uit? Ik heb het vinkje bij 'Trillen tijdens typen' onder de geluidsinstellingen al uitstaan, maar hij blijft feedback geven bij elke letter.

Edit: al gevonden, bij de instellingen van het keyboard zelf, niet bij algemene geluidsinstellingen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Msniekers op 30-03-2010 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:00:
[...]

Neem je lader mee! ;) De accu gaat hard als je er zo lekker veel meespeelt. Veel plezier met je leggy.
Sorry voor het off-topic maar ik kan er niet meer tegen :X

Dat hele leggy gebeuren... 7(8)7

Ik ben heel blij met mijn Legend :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik heb een probleempje met mijn contacts.
Na een kopie gemaakt te hebben van sim naar toestel heb ik aangegeven alleen toestel te willen zien.
Helaas krijg ik nu bij binnenkomende telefoontjes alleen een nummer te zien in plaats van de daaraan gekoppelde naam.
Mijn vermoeden is dat dit zal komen doordat de nummers dubbel staan (sim & telefoon).
Is er een manier om zeer makkelijk alles van sim (of telefoon) te backuppen naar pc (ik heb gmail maar lang niet iedereen in mijn telefoon staat in gmail)?
Of is er een andere oorzaak voor dit 'probleem' bij jullie bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
BillSpaarbank schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:05:
[...]

Terechte klacht!

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 15-06 16:45
[...]

Mee eens! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:00:
[...]

Ik ben dus me Legend Lader vergeten en zit nu al op 80% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Koop een stuk of 2 van deze kabeltjes en steek ze in je tas.

http://gizmodo.com/547521...l-spare-you-embarrassment

Die omschakelfunctie is erg handig en er zit een cool rood / groen ledje op ;)

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209607

Vmu schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:47:

Mwah, als je niet automatisch synct (instelbaar op je Legend, standaart vraagt hij je om wat je wilt doen) dan is zo'n kabel niet nodig. Evt. kan je ook zo'n USB accu-ding van Philips gebruiken voor als je geen laptop bij je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344187

Vind de contacts zelf het enige vreemde aan deze telefoon. Is er een manier om je contacts naar gmail te syncen? Verder begrijp ik het verband tussen telefoonboek en contacts niet...
Saffie_time schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:28:
Ik heb een probleempje met mijn contacts.
Na een kopie gemaakt te hebben van sim naar toestel heb ik aangegeven alleen toestel te willen zien.
Helaas krijg ik nu bij binnenkomende telefoontjes alleen een nummer te zien in plaats van de daaraan gekoppelde naam.
Mijn vermoeden is dat dit zal komen doordat de nummers dubbel staan (sim & telefoon).
Is er een manier om zeer makkelijk alles van sim (of telefoon) te backuppen naar pc (ik heb gmail maar lang niet iedereen in mijn telefoon staat in gmail)?
Of is er een andere oorzaak voor dit 'probleem' bij jullie bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Nog iemand die een Ziggo mailaccount gebruikt op zijn Legend?
Als ik mail ophaal, kijkt hij alleen naar nieuwe berichten. Mail die ik eerder heb opgehaald naar de Legend maar inmiddels via webmail heb verwijderd, blijft gewoon staan. Ik wil het zo ingesteld hebben dat hij elke keer volledig synct met de Ziggo-server, maar kan dit nergens terugvinden bij de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-06 19:15
Vmu schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:47:

in de 2.1 krijg je altijd de keuze als je je usb-kabel in plaatst: charge only, ofwel charge and mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-06 17:32
Ik loop nu 3 weken rond met een Legend in m'n broekzak en heb nog geen spijt van mijn aankoop. Even een paar "puntjes" die mij persoonlijk opvielen:

- De Legend is mijn eerste Android toestel dus het was behoorlijk wennen, na een halve dag klik (tap) je echter overal doorheen. Telefoon is naar mijn mening supersnel (ik kom van een Nokia N82), schijnbaar is het switchen van homescreens langzaam? Daar stoor ik mij in ieder geval niet aan, heb natuurlijk ook geen vergelijkingsmateriaal.
- Batterij duur: 3 dagen is goed te doen met relatief intensief (spelen, veel internetten over 3g) gebruik. Dit is in verloop van de weken behoorlijk verhoogd, in het begin zat ik namelijk aan een dag. Ben benieuwd of de batterijduur nog meer wordt, ik ben wel bang dat het met navigatie wel -erg- hard zal gaan met de batterij.
- Syncen met mijn beide Gmail accounts gaat supersnel, mail en contacts apps doen precies wat ze moeten doen. Als agenda heb ik de 'Android Agenda Widget' geinstalleerd. Deze is wat meer te customizen en gaat beter om met meerdere agenda's.
- Ontvangst is overal prima, ook al lijken de streepjes af en toe wat anders aan te geven.
- Problemen met de Market heb ik niet gehad, schijnbaar zijn sommige apps niet te vinden waar ik persoonlijk de ophef niet over begrijp, inderdaad kan ik Layar niet vinden, maar wat ik er zo van zie heb je er ook geen klap aan? De barcode scanner welke zogenaamd ook niet te vinden was kon ik vanaf dag 1 vinden in de Market? Je zou haast zeggen dat het probleem zich niet bij alle Legends voor doet?
- Ik hoorde verhalen over scherpe randjes tegen het oor tijdens het bellen, hier heb ik persoonlijk geen last van. Al bel ik ook niet veel, wie gebruikt er nou een smartphone om te bellen of sms'en? :+ Belkwaliteit is prima, geen vervorming, kraakjes of wegvallende geluiden.
- Speaker is erg schel vind ik, wat mee helpt bij de wekker omdat het geluid dan nog -net- iets vervelender wordt. Met mijn Sennheiser koptelefoon aangesloten is de kwaliteit echter prima. Shoutcast streaming of Mp3's luisteren als mijn gewone Mp3 speler leeg zou zijn kan op de Legend prima.
- Typen was even wennen maar gaat met wat oefenen prima, zeker in landscape mode. Wat wel meehelpt is dat er een auto-correctie in zit welke 9 van de 10 keer wel het juiste woord weet te raden.

Al met al een prima telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[...]

Thank you! Ik sluit mij hierbij aan...no-more-leggy! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

pina schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:30:
in de 2.1 krijg je altijd de keuze als je je usb-kabel in plaatst: charge only, ofwel charge and mount.
Ik krijg:
  • Charge only
  • Sync
  • Mount as filesystem
  • Tethering
Iemand die laatste al getest? :)

Oja, en +1 voor de 'Leggy'-ban :O

[ Voor 5% gewijzigd door Slonzo op 30-03-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06 13:14
dafmay schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:44:
Ik had het ook al eerder aan gegeven dus sluit me hier volledig bij aan. Zo te zien de meerderheid gezien de reacties dus we houden het lekker bij Legend.
Msniekers schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:28:
Nog iemand die een Ziggo mailaccount gebruikt op zijn Legend?
Als ik mail ophaal, kijkt hij alleen naar nieuwe berichten. Mail die ik eerder heb opgehaald naar de Legend maar inmiddels via webmail heb verwijderd, blijft gewoon staan. Ik wil het zo ingesteld hebben dat hij elke keer volledig synct met de Ziggo-server, maar kan dit nergens terugvinden bij de instellingen.
Wat jij wil gaat helaas niet lukken. Wat jij hebt van ziggo is een POP email account. Voor wat jij wil heb je minimaal een IMAP account nodig, en die hebben ze bij ziggo niet.
Zie ook IMAP server Ziggo (voormalig @home)

Dit is trouwens ook het antwoord op een eerdere email vraag die je had gesteld geloof ik.
Helaas dus...

Edit:
Slonzo schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:54:
  • Tethering
Net even getest op een Vista enterprise laptop en werkt perfect. Legend zat al aangesloten op sync. Hierna de settings om gezet naar Tetering. Automatische modem install hierna en daarna direct verbinding met het internet.
Werk perfect dus!

[ Voor 15% gewijzigd door fsve op 30-03-2010 11:10 . Reden: Tethering test ]

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
[...]
  • Tethering
Kan je met je PC/Laptop internetten via het data netwerk van je Legend. Zelf ook nog nog niet geprobeerd eigenlijk. Dus of het goed en snel werkt? Durf het niet te zeggen..

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
fsve schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:02:

Wat jij wil gaat helaas niet lukken. Wat jij hebt van ziggo is een POP email account. Voor wat jij wil heb je minimaal een IMAP account nodig, en die hebben ze bij ziggo niet.

Dit is trouwens ook het antwoord op een eerdere email vraag die je had gesteld geloof ik.
Helaas dus...
Jammer, ik dacht al dat het met POP te maken had. Met Windows Mobile op de HD2 werkte dit op één of andere manier wel zoals ik wilde, die liet steeds alleen de mail zien die daadwerkelijk nog op de server stond.

[ Voor 52% gewijzigd door Msniekers op 30-03-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Kijk, dit is weer eens een goed bericht van Google mbt Android :

"Google maakt delen nieuwe Android-versies afzonderlijk downloadbaar"

nieuws: 'Google maakt delen nieuwe Android-versies afzonderlijk downloadbaar'

Gewoon een prima functionaliteit waar over na is gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Fiorano schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:41:
[...]

Ik ben dus me Legend Lader vergeten en zit nu al op 80% :(
Troost bij de eerste oplaad beurten wordt de capaciteit een stuk groter. Accu's hebben meestal na 5 oplaad beurten pas 100% capaciteit. En Nieuw +/- 70% dus dat is een best merkbaar verschil!

Mijn legend nu stuk of 4x vol/leeg gehad en 24 uur geleden van het stroom gehaald. Heb nog 50%
En in die tijd heb ik 2uur het scherm aangehad en dus van alles gedaan en 10minuten gebeld. Best netjes opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
[...]

Ik krijg:
  • Charge only
  • Sync
  • Mount as filesystem
  • Tethering
Ja, werkt perfect. Je hoeft niks te doen, it just works. Het lijkt Apple wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 06:09
Iemand al mooie (silicon) cases of screen protectors gespot voor de Legend?

offtopic:
MarcoC schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:48:
Ja, werkt perfect. Je hoeft niks te doen, it just works. Het lijkt Apple wel.

Maar dan beter ;)

[ Voor 59% gewijzigd door pimsaint op 30-03-2010 13:57 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

MarcoC schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:48:
[...]
Ja, werkt perfect. Je hoeft niks te doen, it just works. Het lijkt Apple wel. ;)
Alleen op de MAC werkt het niet :/

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
_Christiaan_ schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:41:
[...]

Alleen op de MAC werkt het niet :/
Dat zegt ie maar dan beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Laatst online: 10-06 19:35
Gister kwam ik ook al met die email vragen, maar kwam er niet uit hoor.
Dat doorsturen vond ik voor geen meter werken dus zodoende heb ik nu alles omgezet zodat ik alleen gmail gebruik.

Nu vind ik het gmail mailprogramma (gmail.com) best kut werken in vergelijking tot hotmail
(misschien komt dit doordat ik al 8 jaar een hotmail gebruiker ben)

Maar nu vind ik de gmail app op de Legend ook niet heel erg duidelijk, met die labels enzo.

Als ik de HTC Mail app gebruikt is het al prima maar dan ververst hij niet automatisch,

Ben ik nu gewoon een geit die er geen donder meer van snapt of hebben jullie nog een tip voor me?

Alle hulp is welkom.. _/-\o_

Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
Heh Kut, nog maar 9% batterij....

En ik wil zoooo graag spelen met m'n Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
Kevin:
Bij instellingen van je HTC mail kun je je downloadfrequentie instellen. Deze staat bij jou waarschijnlijk op Handmatig. Deze kun je op 5/10/15/ etc. etc. Minuten/uren zetten.

Het binnen halen van je Hotmail met Gmail is simpel:

Instellingen --> Accounts & Import --> Importeer van adres ( ofzo iets, de bovenste iniedergeval) --> Stappen plan volgen. Moet lukken, ik heb het zelfs gered !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
kevindelange schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:11:
Dat doorsturen vond ik voor geen meter werken dus zodoende heb ik nu alles omgezet zodat ik alleen gmail gebruik.

Nu vind ik het gmail mailprogramma (gmail.com) best kut werken in vergelijking tot hotmail

Maar nu vind ik de gmail app op de Legend ook niet heel erg duidelijk, met die labels enzo.

Als ik de HTC Mail app gebruikt is het al prima maar dan ververst hij niet automatisch,

Ben ik nu gewoon een geit die er geen donder meer van snapt of hebben jullie nog een tip voor me?

Kevin
Je hoeft de gmail app niet te gebruiken .. Je kunt kunt gewoon de htc email app gebruiken, en die ververst en synced ook gewoon ( zelfs push) ..Je moet dan :

1. In instellingen mail sync uitzetten bij google
2. In htc mail app kiezen voor exchange , exchange server is dan m.google.com , domein hoef je niet in te vullen , voor de rest alle gegevens invullen , sync voor contacten en agenda uitzetten want dat wordt al door je google account gedaan ..

3. onder account en instellingen de sync frequentie instellen voor het exchange account wat je zjuist hebt aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
breinstein schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:20:
[...]
Je hoeft de gmail app niet te gebruiken .. Je kunt kunt gewoon de htc email app gebruiken, en die ververst en synced ook gewoon ( zelfs push) ..Je moet dan :

1. In instellingen mail sync uitzetten bij google
2. In htc mail app kiezen voor exchange , exchange server is dan m.google.com , domein hoef je niet in te vullen , voor de rest alle gegevens invullen , sync voor contacten en agenda uitzetten want dat wordt al door je google account gedaan ..

3. onder account en instellingen de sync frequentie instellen voor het exchange account wat je zjuist hebt aangemaakt.
Dank voor deze tip (waarschijnlijk al eerder voorbij gekomen, maar ik zie 'm nu pas als waardevol voor mijzelf). Ik had steeds het probleem dat nieuwe emails wel binnenkwamen, maar niet direkt getoond werden in de HTC mail widget...dan moest ik eerst doorklikken, en dan pas werd de nieuwe mail getoond. Verder werktte het allemaal prima natuurlijk. Maar met deze manier toont de HTC widget direkt de binnengekomen mail van Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Breinstein,

Bedankt voor je uitleg!
Ik ben door stap 1 en 2 heen, het is nu geconfigureerd met dat Exchange ActiveSync.
Nu weet ik alleen niet waar ik de Sync frequentie kan vinden.
In de telefooninstellingen zelf of bij het mail programma? (er staat daar wel iets van download frequentie, maar dat is het geloof ik niet)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
kevindelange schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:45:
Breinstein,

Bedankt voor je uitleg!
Ik ben door stap 1 en 2 heen, het is nu geconfigureerd met dat Exchange ActiveSync.
In de telefooninstellingen zelf of bij het mail programma? (er staat daar wel iets van download frequentie, maar dat is het geloof ik niet)

Alvast bedankt!
o.a. bij Menu > Instellingen > Accounts&synchronisatie. Klik daarna op Exchange Activesync account..."Rooster" instelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Nu heb ik daar bij Rooster ingesteld: Bij binnenkomst van items

Neem aan dat dat goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
kevindelange schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:45:
Breinstein,

Bedankt voor je uitleg!

Alvast bedankt!
Dwonloadfrequentie = syncfrequentie , bij binnenkomst = pushmail ... kan ook op de manier zoals dafmay zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
kevindelange schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:53:
Nu heb ik daar bij Rooster ingesteld: Bij binnenkomst van items

Neem aan dat dat goed is?
Yep, maar ik vermoed dat het dan een "push" service wordt en dat kan de batterijduur denk ik behoorlijk nadelig beinvloeden wanneer er continue connectie is of wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Kan er geen apart topic worden geopend voor die mail problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Dus is het beter naar mijn idee om deze op 5 minuten te zetten,

Dan krijg je je emailtje op je telefoon nooit later dan 5 minuten na dat hij verzonden is, neem ik aan?

pff ik voel me echt een sukkel nu, ik kan niet eens fatsoenlijk me mail instellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiNNiT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05-2020
Heb de Legend nu 1,5 week en het bevalt supergoed. Uiteindelijk al m'n contacten toch maar in Gmail ondergebracht (voorheen MSO), dus nu weet Google niet alleen waar ik ben en wat ik doe, maar ook met wie:-). Met dat laatste heb ik voorlopig nog geen problemen, maar als je er wat langer over nadenkt weet Big G inmiddels wel erg veel. Ook willen veel applicaties toegang tot informatie die ze m.i. helemaal niet nodig hebben om goed te functioneren (zo wil Advanced Task Killer toegang tot mijn contacten?).

Na verschillende Symbian toestellen te hebben gehad is de interface van Android een ware verademing.

Heb nog wel een puntje waar ik niet achterkom: hoe stel ik het belvolume bij tijdens een telefoongesprek? De +/- knoppen aan de zijkant regelen alleen maar het volume van de ringtone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Nee, ook voor je belvolume. Althans bij mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305310

hoe zit het met de 3d games/api's en gewone games op de legend?

ik had bijvoorbeeld gezien op youtube dat er een (s)nes emu en een GBA emu voor android is? werkt dat een beetje lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die emulatoren werken imho niet echt optimaal dmv het touchscreen.. eigenlijk is 'n hardwarematig keyboard wel een pre met emulatoren.. Games zoals DoodleJump / Abduction! World Attack / Raging Thunder, werken goed!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Ik wil graag even alle mensen die mij hebben geholpen bedanken!

De mail werkt nu lekker op mijn Legend :)

En heb nu Mozilla Thunderbird op de pc geinstalleerd als vervanger van gmail.com

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 12:37
Ahhhh, wat stom :)
Net ontdekt waarom me scherm zo flipt wanneer ik bijv wat in wil toetsen tijdens het bellen..
Komt door die sensor bovenop toestel deze zorgt dat het scherm uitgaat wanneer je deze bij je hoofd houd.
Werd er soms helemaal gek van als ik wat wilde intoetsen tijdens bellen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63154

hallo,
ik heb sinds ruim een week de legend, sinds gisterenavond heb ik géén internet connectie?
via de aan/uit knop als deze iets langer wordt ingedrukt, zie ik dat de mobile netwerk AAN staat,
via instellingen, draadloos en netwerk, staat gegevensverbindingen ook AAN (telefoon gegevensverbindingen gebruiken als wifi niet beschikbaar is)

Maar nog steeds krijg ik bij internetapplicaties Géén internetverbinding beschikbaar, dit op verschillende plaatsen binnen de stad.

wie weet waar ik nog iets mi~s

thx ton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
kevindelange schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:11:

Kevin
bij de Mail app staat mijn hotmail account ingesteld, en automatisch ophalen elke 15 min. Is gewoon in te stellen via je mail app - menu - instellingen o.i.d.
Kill je je mail app misschien vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:09

DyStiC

'Atta way, baby!

fsve schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:02:
[...]

Helaas dus...
Wat je natuurlijk wel kan doen, is Gmail je mail bij Ziggo laten poppen welke dan vervolgens netjes gesynct wordt met je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353002

majoh schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:29:
[...]
Ik gebruik de Legend icm Blue&Me module in mijn Fiat. Niet dezelfde carkit dus, maar kan wel vertellen dat ik geen problemen heb met verbinden. Heb ze een keer met elkaar laten koppelen, en elke keer als ik mijn auto start, en bluetooth op de Legend staat aan, maar ie automatisch verbinding.
Zorg er iig wel voor dat je carkit in de lijst met gekoppelde apparaten zit op je Legend, anders gaat het sowieso niet werken. (Instellingen -> Draadloos & Netwerken -> Bluetooth-instellingen)
Beste Majoh,
lukt het jou om binnenkomende gesprekken via de blue&me knop op het stuur aan te nemen? Ik heb sinds vorige week een HTC Legend en het lukt prima om te koppelen met blue&me, te bellen met blue&me (via spraak), maar binnenkomende gesprekken kan ik niet via het stuur opnemen. Als ik gewoon via de Legend opneem, kan ik wel praten via blue&me. Heb jij naast het registreren nog iets gedaan? Misschien instellingen in de Legend gewijzigd? Ik weet nl. dat dit bij een Sony Aino ook moet, maar ik kan een dergelijke instelling in de Legend niet vinden (ook niet in de handleiding).
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350740

dafmay schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:44:
[...]

Weet niet echt waar het hier om gaat hoor.
Ik noem mijn foon dus Leggy en ik ben daar dus mee begonnen om dat ik dat leuk vind.
Nu zijn er dus mensen die ook de foon zo zijn gaan noemen...nou en?

Wat is het probleem wil jij je foon zo niet noemen doe dat dan niet.
Maar ik blijf hem gewoon Leggy noemen.

Snap het probleem niet :| .

Groetjes Cindy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik dacht eerst dat bovenstaande post een grap was, maar nee :D

Trouwens, wat ik ook mooi vind, is dat de beltoon automatisch zacht gaat als je de telefoon beet pakt (en nee, ik pak hem niet beet bij de volumeknop). Was ik vandaag achter gekomen :)

Verder mis ik nog steeds een zaklamp :/ Is toch wel een must-have met zo'n LED erin, ik snap niet dat HTC niet even een app in elkaar gedraaid heeft.

[ Voor 74% gewijzigd door _Christiaan_ op 30-03-2010 21:25 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

_Christiaan_ schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:22:
Verder mis ik nog steeds een zaklamp :/
Ik kan mij niet voorstellen dat daar geen Anroid app voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
No worries...het mannen gehalte hier is nogal hoog, en "leggy" is nu eenmaal niet echt een "stoere naam" :)

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 30-03-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Wekkel schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:32:
[...]

Ik kan mij niet voorstellen dat daar geen Anroid app voor is.
Helaas, voor de Legend is hier geen app voor. Je hebt tig flashlights in de market, maar die laten meestal enkel het scherm helder oplichten of ze kunnen de LED aansturen van andere types (Nexus one rooted, Motorola, etc.)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Na 34uur was mijn Legend net toch leeg weliswaar na 16 minuten bellen en 3,5 uur gebruik (market af struinen mailen surfen etc) niet slecht had erger verwacht ^^ En als de nieuwigheid er straks af is moet 3 dagen geen probleem zijn denk ik. Ik hoop alleen wel dat als mijn vodafone abbo straks ingaat dat ik geen gedonder krijg met data gebruik. In amper een week al ruim 300MB verstookt bij tmobile doen ze daar niet zo moeilijk over maar dat schijnt bij vodafone anders te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134818

Gelieve geen groetjes doen, Tweakers doen elkaar al permanent de groeten ;). Zie ook: Het algemeen beleid #groeten . Waar je mee akkoord ben gegaan bij registreren ;) . Verder succes met je troetel naam. Ik hou het gewoon bij legend, zodat iedereen weet waar ik het over heb.
Crazyanz schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:56:
In amper een week al ruim 300MB verstookt bij tmobile doen ze daar niet zo moeilijk over maar dat schijnt bij vodafone anders te zijn.
Ik meende dat ze dat alleen deden bij de prepaid blox internet? Ik ben juist bij HI weg gegaan om dat soort gemiep te voorkomen.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 134818 op 30-03-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:27

ManiacsHouse

Scheisse!

Anoniem: 350740 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:05:
[...]

Ik noem mijn foon dus Leggy en ik ben daar dus mee begonnen om dat ik dat leuk vind.

Groetjes Cindy.
In je profiel noem je hem Legy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik heb dit jaar al geregeld over de 1GB gezeten p.m 1x zelfs 2GB ( o.a omdat inet weekend was uitgevallen O-) ) En die heb ik echt nooit gehoord. Maarja we gaan het mee maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

_Christiaan_ schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:11:
Helaas, voor de Legend is hier geen app voor. Je hebt tig flashlights in de market, maar die laten meestal enkel het scherm helder oplichten of ze kunnen de LED aansturen van andere types (Nexus one rooted, Motorola, etc.)
Ik zie het. Deze kwam al eerder voorbij in het topic. Die doet idd alleen het scherm, niet de LED zelf.

Een specifieke LED flashlight app zal vast nog wel volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Tot nu toe zijn die alleen beschikbaar voor rooted devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:34
Ik heb 2 maanden een Hero gehad, maar weer verkocht omdat de interne antenne i.c.m. T-Mobile 3g af en toe zo slecht was, dat ik af en toe niet bereikbaar was.
Ik weet niet of dit herkenbaar is, maar is dit op de Legend verbeterd ? Op mijn Nokia heb ik bijna nooit last van slechte dekking. (Ik twijfel over een Legend namenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Laatst online: 19-05 17:50
Anoniem: 350740 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:05:
[...]

Groetjes Cindy.
Meh, zolang je hem maar geen Laggy noemt kan ik er mee leven :+

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274212

Anoniem: 63154 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:33:
hallo,
ik heb sinds ruim een week de legend, sinds gisterenavond heb ik géén internet connectie?
via de aan/uit knop als deze iets langer wordt ingedrukt, zie ik dat de mobile netwerk AAN staat,
via instellingen, draadloos en netwerk, staat gegevensverbindingen ook AAN (telefoon gegevensverbindingen gebruiken als wifi niet beschikbaar is)

Maar nog steeds krijg ik bij internetapplicaties Géén internetverbinding beschikbaar, dit op verschillende plaatsen binnen de stad.

wie weet waar ik nog iets mi~s

thx ton
Ik heb sinds gisteren het zelfde probleem. Op plekken waar ik normaal een snelle verbinding had (thuis en werk, beiden in Nijmegen) heb ik nu alleen gsm verbinding, zelfs GPRS. Ik heb Vodafone, is dit een storing bij vodafone of ligt het aan het toestel? Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 15-06 16:45
dafmay schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:39:
[...]

No worries...het mannen gehalte hier is nogal hoog, en "leggy" is nu eenmaal niet echt een "stoere naam" :)
Meer het feit dat Leggy me doet denken aan leg en dus aan benen. :') En totaal niet aan Legend ofwel legende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Leggy doet mij eerder denken aan de begin jaren van deze eeuw toen je met je kut internet verbinding probeerde fatsoenlijk een online shooter te spelen en iedereen costant LAAAAAAAAAAG riep maarja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Laatst online: 19-11-2023
Welke service/toepassing zorgt ervoor dat de notificatie LED gaat branden als je een sms krijgt?

Taskiller sluit deze steeds af en ik wil graag weten welke service ik op de ignore list moet zetten.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Gisteren voor het eerst via mijn bluetooth carkit gebeld in de auto. Helder geluid en goed volume, een stuk beter dan van de HTC HD2 die ik hiervoor had. Ik kreeg ook geen opmerkingen meer dat ik slecht verstaanbaar was :)
DyStiC schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:47:
[...]

Wat je natuurlijk wel kan doen, is Gmail je mail bij Ziggo laten poppen welke dan vervolgens netjes gesynct wordt met je telefoon.
Wat ik vreemd vind is dat hetgene wat ik wil wel lukte op oudere telefoons met Symbian OS en Windows Mobile, maar dat het op Android niet gaat.
Samengevat: mail die is verwijderd van de ziggo-server omdat ik deze op mijn pc met Outlook heb gedownload of via webmail heb verwijderd, blijft op de Legend in de mailapplicatie staan als ik opnieuw mail ophaal van de ziggo-server. Zo loopt de mailapplicatie natuurlijk helemaal vol met berichten, tenzij ik ze telkens handmatig ga verwijderen op de telefoon..
Ik kan het wel allemaal via Gmail laten lopen maar er moet toch een eenvoudigere oplossing zijn voor dit probleem, zeker gezien het feit dat het bij Symbian en Win Mob. wél kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162386

Ik weet niet of ik het hier mag noemen, maar Vodafone Maastricht heeft er morgen 12 op voorraad!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 162386 op 31-03-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274212

Anoniem: 274212 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:44:
[...]

Ik heb sinds gisteren het zelfde probleem. Op plekken waar ik normaal een snelle verbinding had (thuis en werk, beiden in Nijmegen) heb ik nu alleen gsm verbinding, zelfs GPRS. Ik heb Vodafone, is dit een storing bij vodafone of ligt het aan het toestel? Meer mensen die hier last van hebben?
Hmmm...na enkele keren opnieuw opstarten geen verbetering. Opnieuw opstarten met SIM in en uit schuiven werkt in eens wel. Ligt het dan aan mijn SIM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 21:09

DyStiC

'Atta way, baby!

Msniekers schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:54:
Wat ik vreemd vind is dat hetgene wat ik wil wel lukte op oudere telefoons met Symbian OS en Windows Mobile, maar dat het op Android niet gaat.
Samengevat: mail die is verwijderd van de ziggo-server omdat ik deze op mijn pc met Outlook heb gedownload of via webmail heb verwijderd, blijft op de Legend in de mailapplicatie staan als ik opnieuw mail ophaal van de ziggo-server. Zo loopt de mailapplicatie natuurlijk helemaal vol met berichten, tenzij ik ze telkens handmatig ga verwijderen op de telefoon..
Ik kan het wel allemaal via Gmail laten lopen maar er moet toch een eenvoudigere oplossing zijn voor dit probleem, zeker gezien het feit dat het bij Symbian en Win Mob. wél kan.
Erg vreemd dat het je eerder wel gelukt is. Wat jij wil kan namelijk niet met POP mail en heeft niets te maken met Andriod/Legend.
Maar misschien dat MS in hun eigen WinMob wel ondersteuning ervoor hadden ingebouwd, dat kan natuurlijk wel. Ik weet namelijk dat er voor de iPhone ook een app is (mBox) die IMAP toegang tot hotmail mogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Laat onze lieve Cindy lekker de term 'Leggy' blijven gebruiken.. Maar diegenen die het inmiddels hebben overgenomen zijn wel een beetje kansloos ( jullie zijn toch geen wijven? ).

Back ontopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-03 09:24
Anoniem: 162386 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:16:
Ik weet niet of ik het hier mag noemen, maar Vodafone Maastricht heeft er morgen 12 op voorraad!
Nice, morgen misschien eens langsgaan dan want op de vodafone site staat ie nogsteeds op coming soon. Hanteren vodafone winkels trouwens ook afspraken die je met vodafone hebt gemaakt? Ik heb namelijk afgesproken dat ik een Legend bijna gratis zou krijgen icm 1 jarig abbo van 29eu pm maar ik heb geen zin om in zo'n winkel weer te gaan staan onderhandelen omdat dit geen standaard iets is wat ze aanbieden. Dan kan ik beter op vodafone wachten.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
DyStiC schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:34:
[...]

Erg vreemd dat het je eerder wel gelukt is. Wat jij wil kan namelijk niet met POP mail en heeft niets te maken met Andriod/Legend.
Maar misschien dat MS in hun eigen WinMob wel ondersteuning ervoor hadden ingebouwd, dat kan natuurlijk wel. Ik weet namelijk dat er voor de iPhone ook een app is (mBox) die IMAP toegang tot hotmail mogelijk maakt.
Ik heb het verschil tussen POP en IMAP even opgezocht, maar het lijkt me dat wat ik graag wil ook met POP zou moeten kunnen.
Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest maar wat ik wil is wat de webmail-site van Ziggo ook doet: alleen de berichten laten zien die nog op de server staan. Dat is ook het enige wat de Legend voor mij zou moeten doen: de berichten laten zien die op de server staan. Eerder gedownloade berichten die inmiddels niet meer op de server staan: verwijderen van de telefoon.
Dat zou toch moeten kunnen met POP?
Pagina: 1 ... 13 ... 59 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.