Geen idee maar ze doen er knap lang over om een vinkje te zetten want ik kan Layar en goggles nog nergens vinden in de market

Tja combi's van Nederlandse en Engelse teksten zal natuurlijk altijd wel eens een niet-gewenst woord opleveren. Maar wanneer de taal op NL staat en je typt overwegend Nederlands dan is met woord-herkenning toch zeker aan te raden...je kunt gewoonweg doortypen zonder te kijken, en aan het eind van het bericht zie je dat de hele tekst correct is...on-ge-lo-fe-lijkManiacsHouse schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 00:40:
[...]
Sneller typen zonder fouten ja... Nevermind werd Nederland bijvoorbeeld. Al wat verbaasde reacties teruggehad vanwege 'vreemde' smsjes.
Inderdaad wel slecht, Heb Goggles gister maar elders buiten de market om gedownload en dat is toch wel een erg grappige app. om te laten zien wat de telefoon kan. Werkt verbazingwekkend goed.Crazyanz schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 00:59:
Geen idee maar ze doen er knap lang over om een vinkje te zetten want ik kan Layar en goggles nog nergens vinden in de market
Be reasonable.... do it my way
Welkom. Ja, het is een ge-wel-dig toestel!fsve schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:20:
Ik mag me sinds gister ook de blije bezitter van de legend noemen, en wat een super apparaat is dat zeg!
Mijn eerste android ervaring en die is ook super. Moet af en toe nog wel even wennen aan waar de menutjes verstopt zitten, en waar wat staat (is het een widget, een programma of shortcut...)
Yep zeer waarschijnlijk heeft navigatie de hele nacht op de achtergrond aangestaan. Ik gebruik zelf Advanced Task Manager om apps af te sluiten en zodoende geheugen vrij te maken en batterij te sparen. De app kan dit ook automatisch doen wanneer het scherm van je toestel op zwart gaat. En apps die je op de "ignore list" zet die blijven dan gewoon draaien. Erg handig.Alleen iets vreemds met dat het toestel vanmorgen uit stond, de batterij was leeg... gister wel met navigatie e.d. aan de slag geweest, dus ik heb het vermoeden dat ik die heel de nacht aan heb laten staan, maar hij was dus leeg vanmorgen.
....
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 27-03-2010 11:06 ]
Klopt, zo ontzettend jammer dat men niet heeft gekozen voor het laten tonen van op dat moment geopende apps...zodat je kunt "alt-tabben".Flash3d schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:16:
Misschien al bekend maar als je de home knop ingedrukt houd krijg je de laatst opgestarte apps.
[ Voor 50% gewijzigd door haakjesluiten op 27-03-2010 12:37 ]
Is dat zo? Het is mij geen enkele keer gelukt een foto te maken die resultaat opleverdeDyStiC schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:05:
[...]
Inderdaad wel slecht, Heb Goggles gister maar elders buiten de market om gedownload en dat is toch wel een erg grappige app. om te laten zien wat de telefoon kan. Werkt verbazingwekkend goed.
[ Voor 37% gewijzigd door teek2 op 27-03-2010 13:32 ]
vaag in mijn doosje zat dat. misschien er per ongeluk in gedaan??
HTC doet die er toch altijd bij? Bij Vodafone kan ik hem nog steeds niet bestellen.n00bs schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 14:36:
[...]
Ik merk dat het nogal afhangt naar wie je belt. meeste mobiele telefoons heb je gewoon prima geluid alleen met weinig kleur erin zeg maar. En Naar sommige vaste lijnen klinkt het beetje blikkerig of beetje ruis.teek2 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:15:
Hallo iedereen, ik vroeg me af af bij jullie met jullie legends ook de mensen die je belt of jou bellen erg dof klinken. Hiervoor had ik een htc touch, die had een veel helderder geluid, meer "crisp" geluid. Bij mijn legend klinken mensen alsof ze door een laag textiel praten...
Wat jullie?
Edit: het gaat om de speaker die je tegen je oor houd, de harde speaker aan de achterkant is prima (voor zover je zo'n klein speakertje prima kan noemen.)
Edit2: Ik vind ook dat er aardig wat achtergrond ruis door mijn sennheiser koptelefoon komt. Is de Legend gewoon geen audiofielen apparaat? Zijn mijn verwachtingen te hoog?
Anoniem: 209607
Ik zou wikitune of mixzing eens uitproberen als jouw was. Die totteren ook amper als je muziek luistert en ondertussen andere dingen gaat doen.Anoniem: 209607 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 15:49:
Heeft iemand anders ook dat de Legend behoorlijk traag reageert met de standaard muziek app aan? Als ik muziek aan het afspelen en ik wordt gebeld, gaat eerst de muziek 1,5 seconde uit, dan gaat pas mijn ringtone af.
Hier heb ik die van Goggles vandaar, suc6 ermee.M a r c o schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 15:44:
kan iemand mij hier een tip geven om aan de google goggles apk te komen.
Ik heb wel al gezocht, maar heb alleen nog maar een installatiepakket kunnen vinden dat volgens mij via de SDK moet.
goggles is freeware, dus dan mag ik dit hier wel vragen toch?
Het lijkt inderdaad bij sommige mensen erger dan bij andere... wat betreft de muziek, het klinkt best goed (vind ik) maar er is een ruis die je vooral hoort als ie zacht staat (ik luister trouwens vaak op zijn aller zachtste, van mij zou hij nog zachter mogen kunnen trouwens (ik heb van die afsluitende "in ears")). Die ruis valt weg als ik de muziek app/google listen afsluit vreemd genoeg.Crazyanz schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 15:24:
[...]
Ik merk dat het nogal afhangt naar wie je belt. meeste mobiele telefoons heb je gewoon prima geluid alleen met weinig kleur erin zeg maar. En Naar sommige vaste lijnen klinkt het beetje blikkerig of beetje ruis.
Op geluid gebied is de Legend helaas geen uitblinker. Helemaal als ik hem vergelijk met mijn 5800XM maar dat was dan ook een telefoon die gericht is op muziek. De externe speakers waren van veel hogere kwaliteit(die ik alleen gebruikte voor bellen op speaker en gps navigatie) de bel kwaliteit was beter en de geluid uit oordoppen was ook vele malen beter.
Ik ben gister echter beetje gaan experimenten en ik merk wel dat sommige muziek apps merkbaar beter geluid leveren. Sommige apps gaan stotteren als je andere dingen gaat doen. Ik heb de ideale app nog niet gevonden iig. Ik gebruik nu Mixzing die download ook album art dat is opzich wel geinig.
Het is lastig te vergelijken natuurlijkMarcoC schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:35:
Bij het bellen klinkt het geluid bij mij totaal niet dof. Via de hoofdtelefoonaansluiting heb ik een lichte ruis, maar het is absoluut niet hinderlijk en je hoort het echt bijna niet.
[ Voor 7% gewijzigd door teek2 op 27-03-2010 19:52 ]
Na het beter RTFM werk er achter gekomen dat er maar 1 exchange account opgegeven kan worden.fsve schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:02:
- Kan je maximaal maar 1 exchange account in de mail hangen?
Ik heb er nu 1 toegevoegd, en dat werkt perfect, maar ik wil er nu nog 1 in hangen en dan krijg ik de exchange optie niet meer, alleen pop en imap.
Iemand daar nog tips voor, of een app?
[ Voor 5% gewijzigd door haakjesluiten op 27-03-2010 21:17 ]
Zelfde probleem hier! Weet iemand hoe dit komt?? Ik sla een contactpersoon soms 5 keer op, dan staat hij er ook daadwerkelijk in, en 5 min later niet meer. Of ik voeg een contactpersoon toe, met vage naam 'jsdlph' ofzo, geowon om te testen. Dan bewerk ik de contactpersoon met Echte naam, 'jeroen' in dit geval. Ik voeg verjaardag toe, en druk op 'opslaan', waarna er 'contactpersoon wordt opgeslagen' in beeld staat. Dat staat dan heel even in m'n lijst, en is even later gewoon weer uit mn contacten verdwenen. Ik heb gezegd dat hij mn google, sim en telefooncontacten moet weergeven (ze worden opgeslagen als Google). Ik snap niet hoe ik dit moet oplossen..Elp schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 07:59:
Legend:
Het enige probleem waar ik nu tegen aanloop is de contacts widget (of app). De widget haalt soms willekeurig een contactpersoon weg uit het lijstje met favorieten, of de contactpersoon verdwijnt gewoon helemaal. Telefoonnummers verdwijnen ook regelmatig zonder reden. Ook heb ik contacts die ik WEL met de "Contacts zoeken" app kan vinden, maar dan weer niet in de contacts app staan en ze kunnen ook niet toegevoegd worden aan de favorieten.
Wellicht dat dit komt doordat de telefoon al mn contactpersonen synced met gmail en facebook of ik snap android nog niet helemaal.
veincode schreef op zondag 28 maart 2010 @ 10:18:
Get it together people! Lees ik daar allemaal positieve verhalen, heb ik die Legend gisteren besteld.. en dan beginnen jullie te klagen.
Huilen
Het eerste wat me te binnen schiet:Florine schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:29:
Zelfde probleem hier! Weet iemand hoe dit komt?? Ik sla een contactpersoon soms 5 keer op, dan staat hij er ook daadwerkelijk in, en 5 min later niet meer. Of ik voeg een contactpersoon toe, met vage naam 'jsdlph' ofzo, geowon om te testen. Dan bewerk ik de contactpersoon met Echte naam, 'jeroen' in dit geval. Ik voeg verjaardag toe, en druk op 'opslaan', waarna er 'contactpersoon wordt opgeslagen' in beeld staat. Dat staat dan heel even in m'n lijst, en is even later gewoon weer uit mn contacten verdwenen. Ik heb gezegd dat hij mn google, sim en telefooncontacten moet weergeven (ze worden opgeslagen als Google). Ik snap niet hoe ik dit moet oplossen..
Tip van de dag!! Thanks!Flash3d schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:16:
Misschien al bekend maar als je de home knop ingedrukt houd krijg je de laatst opgestarte apps.
* priens gaat straks eens ff het doosje van top tot teen uitpluizen!n00bs schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 14:36:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door priens op 28-03-2010 12:38 ]
Vmu
Duidelijk, denk dat je daarin waarschijnlijk gelijk hebt. Blijft de vraag of meer geopende apps ook voor meer batterijverbruik zorgen...en dat vermoed ik wel.Vmu schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:33:
Ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken over de hoeveelheid vrije RAM. Het is niet zoals in windows dat meer vrije RAM beter is. Het is meer zoals bij OSX denk ik. Dat laadt van alles en nog wat in de RAM die daardoor vrij snel voor 75% volloopt maar dat is niet erg, alles blijft goed lopen. Aangezien OSX net als Android veel gemeen heeft met Linux maak ik me pas zorgen over vrij geheugen als de boel vast begint te lopen komt dat eerder door een crashend prog dan door te weinig geheugen.
[ Voor 77% gewijzigd door haakjesluiten op 28-03-2010 13:46 ]
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Is al aantal x voorbij gekomen hierCrazyanz schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:10:
Horen die hardware toetsen op te lichten dan![]()
Bij mij lichten ze nooit op
NOSIG
Ikzelf heb op mijn Hero "Sound Manager" (gratis in de market) staan, kun je alle volumes apart van elkaar harder/zachter zetten, ook eventueel met een tijdsschema. Als je een Task Killer hebt, moet je de "Klok" ook niet aanvinken&killen, want dan werkt je alarm ook niet meer.Bogey Dope schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:56:
2) Indien er een alarm(notification) bij een afspraak in de agenda is gemaakt geeft de telefoon geen alarm af. M.a.w. de alarmfunctie van de agenda functioneert niet goed.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik gebruik ColorNote..erg fijne app!Rudoo schreef op zondag 28 maart 2010 @ 16:25:
...
2. een goede widget voor notities.
vind in de market alleen waar je 1 widget kunt selecteren en die op pagina kan zetten .. maar dat vind ik te lastig. Iemand een goede tip voor een progje wat ik kan proberen ?
Op de Spica werkt Fring blijkbaar wel... Ik ben nieuwsgierig waarom Fring, via WiFi, op de Legend niet werkt.n00bs schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:33:
[...]
Fring werkt namelijk niet met VOIP op de Legend (getest via WiFi).
Denk het niet, ik kreeg namelijk ook geen visueel alarm oidjanvanduschoten schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:59:
[...]
Ikzelf heb op mijn Hero "Sound Manager" (gratis in de market) staan, kun je alle volumes apart van elkaar harder/zachter zetten, ook eventueel met een tijdsschema. Als je een Task Killer hebt, moet je de "Klok" ook niet aanvinken&killen, want dan werkt je alarm ook niet meer.
Ik vermoed dat het bovenstaande probleem word veroorzaakt doordat het volume van de agendanotificatie zacht/uitstaat. In ieder geval het proberen waard.
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
ja voor zover ik weet staan die goed... ik weet ook niet waar ik t allemaal kan veranderen.fsve schreef op zondag 28 maart 2010 @ 12:19:
[...]
Het eerste wat me te binnen schiet:
Staan je sync instellingen wel goed? Als hij je contacten synct met je google contacten, en je "online-google" is leidend, dan ziet hij het misschien zo dat je "jeroen" op je "online-google" is verwijderd (wan daar staat hij niet) en dan verwijderd hij hem ook op je "telefoon-google" om hem te syncen.
Zou raar zijn, maar zo komt het op mij over
Tuurlijk kan dat, hij synct dan gewoon naar je Gmail account zodra je weer internet verbinding hebt.Florine schreef op zondag 28 maart 2010 @ 19:12:
En stel dat ik in buitenland ben en ik wil een contactpersoon opslaan, kan dat dan wel als 'google' omdat er natuurlijk op dat moment niet gesyncd kan worden?
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
De Pulse heeft ook een capacitief scherm, zie nieuws: T-Mobile geeft Pulse update naar Android 2.0MarcoC schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:08:
Dat sms'en kan ik echt niet voor je beantwoorden. Dat is een kwestie van oefenen. Wel zou het beter moeten gaan dan op de Pulse omdat die volgens mij geen capacitief scherm heeft.
Overigens kan ik in portraitmodus bijna blind typen. Met woordcorrectie en haptic feedback uit.
In hoeverre heb je dan problemen met het typen in portrait mode? Kan alleen maar zeggen dat het HTC keyboard (Hero) prima bevalt, neem aan dat dit voor de Legend niet anders is.pimsaint schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:57:
Klopt, pulse heeft ook een capatatief touchscreen (werkt perfect). Goede verhalen over texting dus.
Anoniem: 237120
Op mijn legend werkt Fring prima via WiFi. Heb wel een update moeten doen, meteen nadat ik Fring had geïnstalleerd.wsmaal schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:39:
[...]
Op de Spica werkt Fring blijkbaar wel... Ik ben nieuwsgierig waarom Fring, via WiFi, op de Legend niet werkt.
Xbox Live: Ofthewell NL
gebruik je google contacten?Florine schreef op maandag 29 maart 2010 @ 08:23:
Oh een vraagje trouwens,
Hoe zet ik de verjaardagen die ik bij m'n contacten heb ingevoerd, in de agenda? Zonder ze dus los ook nog in de agenda in te voeren.
De verjaardagen die hij via Facebook binnenhaalt staan wel in de agenda, maar de verjaardagen die ik zelf bij contacten heb ingevoerd die geen facebook hebben, zet hij ook niet in de agenda. Is dit wel mogelijk? Ik ben er zelf nog niet achter gekomen..
ja heb google contacten inderdaad, maar de google agenda? Dat is niet de standaard kalender dus? ik ga er even naar op zoek! bedankt!M a r c o schreef op maandag 29 maart 2010 @ 08:44:
[...]
gebruik je google contacten?
dan kun je in je google agenda een kalender toevoegen met de verjaardagen van je contacten.
Voor de wekker zou het niet killen van de klok voldoende moeten zijn, bij mij gaat mijn wekker alleen niet af als ik de klok kill.Skate2000 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:37:
...
Mijn twee vragen zijn:
- Hoe voorkom ik dat mijn wekker het niet meer doet, na het killen van tasks?
- Waarom moet de hele interface opnieuw starten bij het Killen van veel (ongeveer 10+) apps?
thanks, ga ik proberen. Hoort "Peep" daar ook bij?majoh schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:55:
[...]
Dit laatste gaat erom dat je applicaties killed die bij de standaard Sense interface horen, zoals Footprints, en Aandelen. Dus zorg dat deze allemaal in de ignore terecht komen, dan zal Sense ook niet herstarten.
Hoe staat deze setting:breinstein schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:02:
Echter verdwijnen de mails na 1 dag standaard uit mijn inbox, ik moet dan gaan naar instellingen/mappen gmail/all om mijn mails te zien .. Is dit anders in te stellen ? Ik zou toch graag willen dat de mails gewoon in mijn inbox blijven staan ..
True, die opties die ik gaf zijn voor een POP account, ik zie net dat mijn exchange account ook alleen die past mail heeft.breinstein schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:31:
Ik heb niet de optie download options, wel de optie past mail, daar kan ik ook dagen instellen . Die staat bij mij op all.
Rudoo schreef op zondag 28 maart 2010 @ 16:25:
ik heb sinds afgelopen donderdag ook de legend!
ben er echt super tevreden over.
Super formaat, lekker ligt, mooie vormgeving, android is ook super.
Het is mijn eerste android foon, had hiervoor htc hd, maar ben er echt meteen aan gewend.
ben alleen nog op zoek naar 2 programmaatjes en kan ze nog niet echt vinden.
misschien heeft hier nog iemand tips
1. ik wil een programma waarmee ik de camera flits als lampje kan gebruiken.
Ik vind alleen progjes waar ze het scherm helemaal wit maken en dat gebruiken. maar ik wil echt het flits lampje.
2. een goede widget voor notities.
vind in de market alleen waar je 1 widget kunt selecteren en die op pagina kan zetten .. maar dat vind ik te lastig. Iemand een goede tip voor een progje wat ik kan proberen ?
1. Er is nog geen programma hiervoor beschikbaar, dit zal hoop ik vanzelf wel komen. Ik heb het idee dat de Legend een aardige hit gaat worden, wat betekent dat er ook veel programma's voor komen.
NOSIG
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Veel dank! Hier was ik zelf niet opgekomen.. had inderdaad wel op mijn legend al aanstaan dat de agenda van gmail gesynchroniseerd wordt, maar had niet via gmail zelf die verjaardagen van contactpersonen en afspraken toegevoegd. Bedankt!M a r c o schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:06:
als het goed is synchroniseert de kalender op je legend met je google agenda als je een gmail account hebt gekoppeld. Ga dan naar gmail, en klik bovenin op agenda.
Daar zie ik links onderin "andere agenda's" staan. Klik hier op "toevoegen"
Dan "Door interessante agenda's bladeren", dan tabblad "meer"
en daar zie je "Verjaardagen van contactpersonen en afspraken"
En dan worden die aan je google agenda toegevoegd. Daarna moet je volgens mij weer wel op je legend selecteren welke agenda's op je kalender moeten verschijnen.
Dit doe je door je kalender te openen, en dan de menuknop indrukken en "meer" aantikken.
Dan tikken op "agenda's" en daar kun je de weer te geven agenda's selecteren.
hmm, het is me wel gelukt om de agenda bij Gmail toe te voegen. Er staat nu 'mijn agenda' en dan m'n email adres, en de dingen die ik zelf in de agenda heb gezet. en dan andere agenda's staat die verjaardagen van mn contactpersonen bij. Daar heb ik me op aangemeld. als ik dan gewoon in 'mijn agenda' kijk, die dus aan mn @gmail.com is gekoppeld, staan daar die verjaardagen alsnog niet in (en dus ook niet in mn legend), hmm...Florine schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:23:
[...]
Veel dank! Hier was ik zelf niet opgekomen.. had inderdaad wel op mijn legend al aanstaan dat de agenda van gmail gesynchroniseerd wordt, maar had niet via gmail zelf die verjaardagen van contactpersonen en afspraken toegevoegd. Bedankt!
Heb je al gevraagd.. Maar nee geen last van? Een geluidje, en een triller krijg ik hier bij nieuw message.d0s schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:32:
Niemand het probleem dat de telefoon niet trilt bij nieuwe smsjes? Ikzelf en een vriend van me hebben beiden het probleem, onder ieder profiel. Uiteraard staat trillen aan bij berichtopties.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
net uitgeprobeerd, trilt gewoond0s schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:32:
Niemand het probleem dat de telefoon niet trilt bij nieuwe smsjes? Ikzelf en een vriend van me hebben beiden het probleem, onder ieder profiel. Uiteraard staat trillen aan bij berichtopties.
[ Voor 36% gewijzigd door haakjesluiten op 29-03-2010 16:19 ]
ja aantal dingen waar je op moet letten inderdaad..Crazyanz schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:17:
Hmmz vanochtend een uur verslapen omdat de wekker niet af ging... Klok was niet gekilled en wekker ingesteld. Toch beetje jammer zulke dingen. Volgens mij heeft dat met het volume te maken waarop die staat. Dus hij si waarscheinlijk wel afgegaan maar zo zacht dat ik er strak doorheen geslapen ben
Je kan ook een 3rd party e-mail app installen, zoals bijv. K9 waar je een tijd instelt om de hoeveel minuten er moet worden gecheckt.
Nickname does not reflect reality
Echt met deze functie ben ik het meest happy sinds ik de Legend heb. Hoor gewoon een geluidje als zijnde nieuwe message, en zie direct via GMail app de nieuwe mailBrad Pitt schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:30:
[...]
Je kan ook een 3rd party e-mail app installen, zoals bijv. K9 waar je een tijd instelt om de hoeveel minuten er moet worden gecheckt.
Of je laat je mail forwarden naar GMail, en open je alles gewoon vanuit de officiële GMail app op je foon. Dat laatste doe ik nu ook. Je kan daarmee echter geen tijd instellen om de hoeveel minuten er moet worden gecheckt. Doet GMail op zijn eigen houtje maar het wordt wel gepushed, wat weer ten goede komt voor je accuduur
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Yep, helemaal mee eens...Gmail wertkt super op de Legend. Niet zo gek natuurlijk, Android is van GoogleNLuna schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:33:
[...]
Echt met deze functie ben ik het meest happy sinds ik de Legend heb. Hoor gewoon een geluidje als zijnde nieuwe message, en zie direct via GMail app de nieuwe mail
Gmail komt direct binnen, dus binnen een minuut, tenzij je natuurlijk geen verbinding met internet hebt ergens vanwege bereik o.i.d. bij hotmail kun je waarschijnlijk bij opties wel mail forwarden.kevindelange schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:37:
Misschien een hele domme vraag, maar hoe forward ik me hotmail naar me gmail?![]()
En komen je berichten laat aan op deze manier of toch wel binnen 10 minuten?
[ Voor 9% gewijzigd door Florine op 29-03-2010 16:40 ]
Ik heb gewoon bij de GMail site ingesteld dat 'ie Hotmail óók moet poppen... Dus gewoon dáár een account toevoegen. Dat is eigenlijk alles...
Nickname does not reflect reality
Ik had gelukkig de mazzel dat ik al vele jaren mijn GMail account als hoofd mail-adres gebruik, en chat idd ook regelmatig met Talk aangezien ik veel mensen in vriendengroep heb ook met GMail. Voor mij is dit de perfecte vervanger voor Ping oid, hopelijk stapt iedereen massaal over naar AndroidFlorine schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:38:
Ik deed nooit zoveel met mijn Gmail account... maar is inderdaad wel perfect bij Android. Als je het niet wílt gebruiken hoeft het niet, maar het is wel makkelijk. Al is hotmail wel gewoon mijn hoofd e-mail account en heb ik ingesteld dat hij elke 15 min mail ophaalt.
Google Talk vind ik ook erg handig. Scheelt weer SMS kosten, want ook dat komt altijd binnen als iemand iets verstuurds, ongeacht of je het aan hebt staan of niet.. Wat blackberry met Ping heeft kan android gewoon met Google Talk
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq