Thanx, maar hij is te wazig om zeker te zeggen of elke pixel RGB kan weergeven. Zover ik nu kan zien lijkt het van wel, maar het kan ook zijn dat je lens diffractie artifacten ziet. Een korte sluitertijd van de camera, een witte achtergrond en een stabiele hand (lees statiefMarcoC schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:06:
[...]
Grappig, ik heb een uur geleden een macrofoto gemaakt van het scherm naar aanleiding van dit artikel. Volgens mij is er niets mis mee en kan elke pixel gewoon elke RGB-waarde aannemen.
Klik voor de foto.
Staat uiteraard aanMarcoC schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:45:
Dat hoor je wel te krijgen. Ga eens naar Berichten > Menu > Instellingen. Daar kan je instellen dat hij gaat trillen.
Klopt, precies de menu's en schermen die jij aangeeft gaan merkbaar trager.. Ik irriteer me hier ook een beetje aan, al is de rest echt flitsend snel. Als je op het hoofdscherm zit heeft dit te maken met de HTC Sense UI, deze kan je uitzetten ( dan zie std Android ) maar dan mis je wel alle praal en pracht. In het menu met alle applicaties heeft te te maken met de aantallen, hoe minder erin staat, hoe sneller het gaat en vice versa. Heb dit zelf uitgeprobeerd.._Christiaan_ schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:46:
Hebben jullie ook dat het naar links en naar rechts schuiven in het homescherm net iets minder vloeiend gaat dan in alle andere menu's/applicaties? Ook het op&neer scrollen in het programma's menu gaat net wat minder vloeiend dan in bijv. het instellingen menu.
ik weet het, muggezifterig, maar ik ben gewoon benieuwd
Ach, je kan niet alles willen, elke Legend gebruiker heeft hier last van in ieder geval.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ik heb het geprobeerd, maar mijn camera is niet toereikend genoeg vrees ik. Eventueel kan ik je de foto's wel emailen (Tinypic-foto was automatisch verkleind) als je toch geïnteresseerd bentAnteros schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:54:
[...]
Thanx, maar hij is te wazig om zeker te zeggen of elke pixel RGB kan weergeven. Zover ik nu kan zien lijkt het van wel, maar het kan ook zijn dat je lens diffractie artifacten ziet. Een korte sluitertijd van de camera, een witte achtergrond en een stabiele hand (lees statief) kan voor een scherpere foto zorgen... als je niks te doen hebt..
[ Voor 3% gewijzigd door MarcoC op 25-03-2010 15:42 ]
PreciesNLuna schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:15:
[...]
Klopt, precies de menu's en schermen die jij aangeeft gaan merkbaar trager.. Ik irriteer me hier ook een beetje aan, al is de rest echt flitsend snel. Als je op het hoofdscherm zit heeft dit te maken met de HTC Sense UI, deze kan je uitzetten ( dan zie std Android ) maar dan mis je wel alle praal en pracht. In het menu met alle applicaties heeft te te maken met de aantallen, hoe minder erin staat, hoe sneller het gaat en vice versa. Heb dit zelf uitgeprobeerd..
Ach, je kan niet alles willen, elke Legend gebruiker heeft hier last van in ieder geval.
Iemand toevallig al een videoplayer gevonden die mkv bestanden kan afspelen? Ik vermoed dat het sowieso lastig gaat worden...maar toch ben ik benieuwd. En ja, ik heb de vraag ook al in het apps draadje geplaatst...maar wie weet heeft iemand hier toevallig een idee...ook eventueel voor het afspelen van .avi bestanden (dat gaat namelijk makkelijk). Ik heb inmiddels xyflash voor .avi bestanden, maar vind de GUI niet je-van-het.
Inderdaad xyflash voor DivX. Maar MKV support heb ik ook nog niet gevonden in een applicatie.. en is ook vaak HD content dus lijkt me aardig zwaar worden voor je telefoontje?dafmay schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:55:
[...]
PreciesOverigens vind ik het best wel meevallen, en verder vind ik ook dat het "doorscrollen"..dus snel achter elkaar naar rechts of links of een combinatie er van, wel weer vliegensvlug gaat...ik heb eigenlijk geen klachten over de snelheid van Sense op de Leggy (
)
Iemand toevallig al een videoplayer gevonden die mkv bestanden kan afspelen? Ik vermoed dat het sowieso lastig gaat worden...maar toch ben ik benieuwd. En ja, ik heb de vraag ook al in het apps draadje geplaatst...maar wie weet heeft iemand hier toevallig een idee...ook eventueel voor het afspelen van .avi bestanden (dat gaat namelijk makkelijk). Ik heb inmiddels xyflash voor .avi bestanden, maar vind de GUI niet je-van-het.
Wel vind ik het jammer dat alle MPEG4 films die ik nog had staan ( voor o.a. IPod of mijn vorige SE telefoon ) een beetje te lelijk zijn voor op de Legend, wellicht omdat er een veel hogere resolutie wordt gebruikt?
Ik hou het iig zeker in de gaten.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ligt aan het formaat van je iPod fimpjes? 320x240 dan zeker? Voor de oudere generatie iPods...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 202702
Goed nieuws van Mark Moons over missing apps voor de Legend:
Op dit moment is het zo dat je bepaalde applicaties niet in de Android Market kunt vinden. Op Android Experience 2010 dat gisteren werd georganiseerd (video’s volgen) wist Mark Moons van htc ons hier iets meer over te vertellen. Het is eigenlijk een heel simpel probleem aangezien er ergens in de Google database een vinkje niet goed staat. Hierdoor zullen die applicaties die op een bepaalde manier de camera gebruiken niet op de htc Legend kunnen worden geïnstalleerd.
Eerst leek het namelijk een Android 2.1 issue te zijn maar aangezien de Nexus One wel alle apps kon zien was er dus iets anders aan de hand. Ook een test met de htc Desire leverde geen problemen op (die lijkt natuurlijk ook wel heel veel op de Nexus One….) en het bleek dus een simpele maar vervelende fout te zijn. Mark Moons had eigenlijk verwacht dat dit probleempje dat zich alleen in Nederland voordoet opgelost zou zijn maar vindt het nu ook wel wat lang duren. Hij verwacht dat het nu dan ook dat het downloaden weer heel snel mogelijk zal zijn. bron: Mobilyz
Blijft de vraag: wat is de invloed van Mark op het grote Google??
Op dit moment is het zo dat je bepaalde applicaties niet in de Android Market kunt vinden. Op Android Experience 2010 dat gisteren werd georganiseerd (video’s volgen) wist Mark Moons van htc ons hier iets meer over te vertellen. Het is eigenlijk een heel simpel probleem aangezien er ergens in de Google database een vinkje niet goed staat. Hierdoor zullen die applicaties die op een bepaalde manier de camera gebruiken niet op de htc Legend kunnen worden geïnstalleerd.
Eerst leek het namelijk een Android 2.1 issue te zijn maar aangezien de Nexus One wel alle apps kon zien was er dus iets anders aan de hand. Ook een test met de htc Desire leverde geen problemen op (die lijkt natuurlijk ook wel heel veel op de Nexus One….) en het bleek dus een simpele maar vervelende fout te zijn. Mark Moons had eigenlijk verwacht dat dit probleempje dat zich alleen in Nederland voordoet opgelost zou zijn maar vindt het nu ook wel wat lang duren. Hij verwacht dat het nu dan ook dat het downloaden weer heel snel mogelijk zal zijn. bron: Mobilyz
Blijft de vraag: wat is de invloed van Mark op het grote Google??
Ik had net nog de ID3 tags gecontroleerd van een CD Album dat ik had toegevoegd in de map MP3 op mijn SD kaart, maar die stonden allemaal correct en toch werd dit album niet toegevoegd in de afspeellijst.
Ik heb ook tot nu toe nog geen fatsoenlijke speler gevonden. Wel jammer wat de looks en feels van de originele player vind ik wel echt geweldig. Alleen een gemis dat je geen playlisten kan aanmaken I(werkt gewoon niet) of elementen aan de auto playlist kan verwijderen en daarbij elke folder als 1 album kan benaderen.
Ik heb ook tot nu toe nog geen fatsoenlijke speler gevonden. Wel jammer wat de looks en feels van de originele player vind ik wel echt geweldig. Alleen een gemis dat je geen playlisten kan aanmaken I(werkt gewoon niet) of elementen aan de auto playlist kan verwijderen en daarbij elke folder als 1 album kan benaderen.
@n00bs: Ah sshiiit, jammer dat dat niet kan. Ik kan niet zonder afspeellijsten
. Misschien dan gewoon een album als afspeellijst maken?
Het zou dus wel moeten kunnen, want die functie zit erin, alleen wat ik ook doe, het werkt niet goed of maar halfKees Kluskens schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 18:25:
@n00bs: Ah sshiiit, jammer dat dat niet kan. Ik kan niet zonder afspeellijsten. Misschien dan gewoon een album als afspeellijst maken?

Ik ga mijn legend dus ook nog een reset geven, maar niet nu...
Ah thanks. Het is op zich geen ramp, het is niet _te_ storend imo, alleen het zou wel vet zijn als het homescherm ook vloeiend gingNLuna schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:15:
[...]
Klopt, precies de menu's en schermen die jij aangeeft gaan merkbaar trager.. Ik irriteer me hier ook een beetje aan, al is de rest echt flitsend snel. Als je op het hoofdscherm zit heeft dit te maken met de HTC Sense UI, deze kan je uitzetten ( dan zie std Android ) maar dan mis je wel alle praal en pracht. In het menu met alle applicaties heeft te te maken met de aantallen, hoe minder erin staat, hoe sneller het gaat en vice versa. Heb dit zelf uitgeprobeerd..
Ach, misschien met de volgende update.
NOSIG
Wat is jullie probleem dan? Hier werken playlists prima?
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Ik heb de htc legend sinds vandaag ook binnen. Ik ben echt zeer tevreden! Ik kom van de Nokia 5800 en dan is dit echt een verademing. Zeer mooi design handig in gebruik en Android valt me alles mee. Mooiste vind ik nog de auto correctie bij het typen al type je alles verkeerd dan weet ie nog wat je bedoelt.
Is er wel iemand die layar enzo al heeft kunnen vinden in de market
?
?
Anoniem: 350740
Het heeft nergens mee te maken maar wil even zeggen dat ik het geweldig vind dat ik met de naam (Leggy) ben gekomen.
En dat veel mensen hem nu (Leggy) gaan noemen
Tis ook zo een lieve en leuke naam voor de foon
Go Leggy.....Go Leggy...Go Leggy
En dat veel mensen hem nu (Leggy) gaan noemen
Tis ook zo een lieve en leuke naam voor de foon
Go Leggy.....Go Leggy...Go Leggy

Uuuh... wie heeft het hek van het viva-forum open gelaten...?
Vraag:
Ik lees wat verhalen over gps "aan laten" maar niet actief laten zijn, en helemaal uit zetten.
Kan iemand uitleggen hoe dat werkt?
Vraag:
Ik lees wat verhalen over gps "aan laten" maar niet actief laten zijn, en helemaal uit zetten.
Kan iemand uitleggen hoe dat werkt?
[ Voor 54% gewijzigd door fsve op 25-03-2010 20:19 . Reden: Vraag ]
Be reasonable.... do it my way
LOL.fsve schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:11:
Uuuh... wie heeft het hek van het viva-forum open gelaten...?
Ach. Gun ieder zijn plezier! Ik ben oog toch ook blij met mijn ehh.. HTC
Iemand al de htc sense bookmarks widget op alfabet gesorteerd gekregen?
Had dit ook al gesignaleerd en ook al doorgegeven aan HTC via customer support, hoop daar nog wel wat op terug te krijgen... heb als provider Kpn - misschien is het provider gerelateerd.MarcoC schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:02:
Een probleempje, als ik lang WiFi aangehad heb en dan WiFi uitzet of buiten het bereik van een WiFi-netwerk ben (bijv. als je weggaat), dan maakt de Legend niet automatisch verbinding met mobiel internet. Dan moet ik vliegtuigmodus aan/uit doen ofzo. Meer mensen hier last van?
Het ligt niet aan mij ontvangst, ik heb binnenshuis altijd HSDPA-ontvangst.
Op dit moment gebruik ik dan ook geen auto Wifi, maar doe dit manueel via een widget van de Leggy
Ben even benieuwd wat voor provider jij gebruikt.
GetaGrip is net een mens.......
Ja! Toevallig net uitgevonden.jhvanburk schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:51:
Iemand al de htc sense bookmarks widget op alfabet gesorteerd gekregen?
Via de market even Bookmark backup & restore installeren en daar zit een optie in om alfabetisch te sorteren. Vervolgens neemt de HTC bookmarks widget dit over!
Hmm er is een menu optie dat je geen trilling voelt bij het typen. maar als je die uitzet blijft ie gewoon trillen. Hoe zet je dit gewoon definitief uit? Vind het maar vervelend.
Anoniem: 350740
Hoi GetaGrip.GetaGrip schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:59:
[...]
Had dit ook al gesignaleerd en ook al doorgegeven aan HTC via customer support, hoop daar nog wel wat op terug te krijgen... heb als provider Kpn - misschien is het provider gerelateerd.
Op dit moment gebruik ik dan ook geen auto Wifi, maar doe dit manueel via een widget van de Leggyeeehu.... Legend
Ik heb zelf ook kpn en mijn Leggy
Heb je wel je mobile internet aangevinkt.
Groetjes Cindy.
Eehm, check dit nieuwsbericht.Crazyanz schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:18:
Ik heb de htc legend sinds vandaag ook binnen. Ik ben echt zeer tevreden! Ik kom van de Nokia 5800 en dan is dit echt een verademing. Zeer mooi design handig in gebruik en Android valt me alles mee. Mooiste vind ik nog de auto correctie bij het typen al type je alles verkeerd dan weet ie nog wat je bedoelt.
?
Weet iemand of je het swipe-scherm (als je je telefoon weer aanzet, het eerste scherm waarbij je moet swipen om het toestel te unlocken) ook uitgeschakeld kan worden. Vind het namelijk een beetje nutteloos, als je hem uitzet (lees: standby) dan werd het touchscreen zowiezo niet. 
Ik kan overigens ook bevestigen dat de Legend goed gebouwd is, liet hem namelijk per ongeluk vallen van ongeveer 1,5 meter op een stenen ondergrond
, afgezien van een minuscuul deukje in de behuizing geen schade. (Ik vervloekte mezelf overigens wel toen het met mijn nog geen week oude Legend gebeurde)
Ik kan overigens ook bevestigen dat de Legend goed gebouwd is, liet hem namelijk per ongeluk vallen van ongeveer 1,5 meter op een stenen ondergrond

MediJack schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 00:36:
Nog een vraagje: Ik vind dat de verlichting achter de hardware toetsen niet echt lekker werkt. Het schijnt te detecteren of je in een donkere of lichte ruimte zit en dan al naar gelang het nodig is de verlichting achter de knopjes aan te zetten. Soms gebeurt dat bij mij niet en dan moet ik eerst het scherm uitschakelen om opnieuw te starten, dan werkt het weer wel.
Kun je de ergens instellen dat de verlichting achter de hardware toetsen altijd aan is als de telefoon (het scherm dus) aan is? Ik kan een dergelijke instelling nergens vinden.
Weet iemand of dat dit probleem al is opgelost? Ik ben het zelf namelijk ook een paar keer tegen gekomen.Anoniem: 350740 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:04:
[...]
Dat zelfde probleem had ik dus ook en dacht ook eerst dat mijn verlichting stuk was .
Ben ook meteen de Pda shop gaan bellen.
Maar die vertelde mij dus dat he vai een licht sensor werkt.
Ik vond dat ook niet helemaal fijn en ben dus ook opzoek gegaan of ik dat zelf kon instellen.
Maar helaas kan dat dus niet.
[ Voor 72% gewijzigd door J-P op 26-03-2010 02:51 ]
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Anoniem: 274212
In dat bericht noemen ze ook Goggles, die heb ik er via een omweg wel opgekregen en hij werkt ook. Hopen maar dat het snel opgelost wordt.
Weet iemand of de Appie App binnenkort geport gaat worden naar de Legend
Je zou bv eens op de site van AH kunnen kijken?Anoniem: 274212 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:26:
[...]
In dat bericht noemen ze ook Goggles, die heb ik er via een omweg wel opgekregen en hij werkt ook. Hopen maar dat het snel opgelost wordt.
Weet iemand of de Appie App binnenkort geport gaat worden naar de Legend?
GetaGrip is net een mens.......
Nog even over dit artikel (over het scherm van de nexus one / desire). Kan iemand die een legend heeft dit plaatje op z'n legend openen in de gallery en dan full screen bekijken. Er zou geen kleur zichtbaar moeten zijn. Heb het net even hier op een nexus en een droid getest. De droid gaf geen kleur weer, de nexus wel.
Ik zie geen kleur.Brammel schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:57:
Nog even over dit artikel (over het scherm van de nexus one / desire). Kan iemand die een legend heeft dit plaatje op z'n legend openen in de gallery en dan full screen bekijken. Er zou geen kleur zichtbaar moeten zijn. Heb het net even hier op een nexus en een droid getest. De droid gaf geen kleur weer, de nexus wel.
Heeft geen zin, de resolutie klopt niet. Om dit op de Legend te testen, heb je een plaatje nodig dat aangepast is voor 320x480.Brammel schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:57:
Kan iemand die een legend heeft dit plaatje op z'n legend openen in de gallery en dan full screen bekijken. Er zou geen kleur zichtbaar moeten zijn.
O ja, natuurlijk... De test die ik op de droid heb gedaan is dus ook niet betrouwbaar...? Alhoewel daar wel zwarte balkjes boven en onder stonden.Slonzo schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:13:
[...]
Heeft geen zin, de resolutie klopt niet. Om dit op de Legend te testen, heb je een plaatje nodig dat aangepast is voor 320x480.
Op de droid misschien wel, als de afbeelding daar niet rescaled wordt...
De source code waarmee de plaatjes gegenereerd werden, staat op die kerel z'n blog.
Even eraf plukken en zelf je eigen plaatje maken, dan weet je 't zeker
De source code waarmee de plaatjes gegenereerd werden, staat op die kerel z'n blog.
Even eraf plukken en zelf je eigen plaatje maken, dan weet je 't zeker
Dat had ik gelezen ja, bericht wat bedoelt of iemand naar aanleiding daarvan al een van die apps in de market had gezien.
Ik kan overigens nog steeds niet die tril feedback bij het typen uitkrijgen ook al staat het overal uitgevinkt.
[ Voor 30% gewijzigd door haakjesluiten op 26-03-2010 09:41 ]
Hmm, blijkbaar is zoeken niet mijn sterkste punt, gisteren nog gezocht. Mijn excuses....GetaGrip schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 08:32:
[...]
Je zou bv eens op de site van AH kunnen kijken?
Heb je het default toetsenbord of een ander?Crazyanz schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:33:
[...]
Ik kan overigens nog steeds niet die tril feedback bij het typen uitkrijgen ook al staat het overal uitgevinkt.
Ik heb nu het "better keyboard" erop staan, en als ik bij de settings daarvan trillen uitzet, dan gaat het ook echt uit.
Hoe heet dat keyboard ik gebruik idd nog het standaard keyboard? Ik heb overigens voor de rest geen problemen met dit keyboard alleen die tril feedback irriteert me mateloos
[ Voor 14% gewijzigd door haakjesluiten op 26-03-2010 10:02 ]
Anoniem: 209607
Deze is uit te zetten in de keyboard opties hoor. 'Tactile feedback'Crazyanz schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:01:
Hoe heet dat keyboard ik gebruik idd nog het standaard keyboard? Ik heb overigens voor de rest geen problemen met dit keyboard alleen die tril feedback irriteert me mateloos
Ik kon er net achter dat mijn legend geen alarm afspeelt als ik een herinnering in stel voor een afspraak. Het zou misschien aan mijn agenda kunnen liggen (pure calender widget). Kan iemand even controleren of bij jullie wel een alarm af gaat. Bij voorkeur dus ook iemand met pure calender.
Ik wil jullie even iets voorleggen. Ik heb op mijn Legend toch vaak connectie issues...specifiek mbt 3G/HSDPA. Provider : Vodafone (B+S+W, dus een 3.6Mbit dataverbinding). Regelmatig zie ik slechts de G aanduiding in m'n scherm, en wanneer ik dan een app oid gebruik waar dataverbinding voor nodig is, dan zet ie geen 3G/H verbinding op, maar blijft het een G verbinding. Netwerk instellingen voor Vodafone staan goed, heb ik natuurlijk al nagekeken.
En op andere momenten heb ik wel een 3G verbinding, die netjes een H verbinding wordt zodra een app er gebruik van maakt.
Nu heb ik wat getest en wanneer ik in de "Mobiele netwerken" de Netwerkmodus op "Alleen wcdma" zet dan behoud de telefoon (uiteraard?) netjes de 3G/H verbinding. Maar wanneer de setting op "Gsm/wcdma auto", dan heb ik bovenstaand probleem.
Waar zetten jullie deze setting eigenlijk op? Ik ben bang dat de "alleen wcdma" verbinding op plekken met minder signaal een probleem zal opleveren.
Ik vraag mij af of het een Legend issue is of puur een provider issue? Wellicht dat jullie soortgelijke ervaringen hebben...
Ik woon en werk in Den Haag, en normaliter is in de Randstad een 3G verbinding prima...bij alle verschillende providers.
En op andere momenten heb ik wel een 3G verbinding, die netjes een H verbinding wordt zodra een app er gebruik van maakt.
Nu heb ik wat getest en wanneer ik in de "Mobiele netwerken" de Netwerkmodus op "Alleen wcdma" zet dan behoud de telefoon (uiteraard?) netjes de 3G/H verbinding. Maar wanneer de setting op "Gsm/wcdma auto", dan heb ik bovenstaand probleem.
Waar zetten jullie deze setting eigenlijk op? Ik ben bang dat de "alleen wcdma" verbinding op plekken met minder signaal een probleem zal opleveren.
Ik vraag mij af of het een Legend issue is of puur een provider issue? Wellicht dat jullie soortgelijke ervaringen hebben...
Ik woon en werk in Den Haag, en normaliter is in de Randstad een 3G verbinding prima...bij alle verschillende providers.
[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 26-03-2010 11:15 ]
Dat zegt ook niet zoveel.. ik woon ook in de randstad en volgens T-mobile is er in heel dat gebied uitstekende 3G dekking. Maar ik heb precies een dead-spot rond mijn huis (ook in de tuin, ligt niet aan het huis). Loop ik 100 meter de straat uit heb ik perfecte 3G ontvangst.dafmay schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:10:
Wat je toestel dus aangeeft is wanneer er een "G" staat je alleen GPRS verbinding hebt. Dit zal niet veranderen wanneer je een app opstart die een data verbinding op zet. Anders had hij al direct aan gegeven. Het is dus je huidige ontvangst.
Als je je toestel in stelt op "alleen wcdma" zal hij dus wanneer er geen 3G of hoger is geen data verbinding meer hebben. Het lijkt dus echt de ontvangst te zijn.
Ik krijg het toestel vanmiddag en ben benieuwd wat mijn ontvangst thuis zal zijn...
Toevoeging:
Heb je wel een "nieuwe" sim kaart? Dat in dit topic gelezen te hebben dat het daar ook nog aan kon liggen.
Al kregen die volgens mij helemaal geen 3G verbinding
[ Voor 8% gewijzigd door fsve op 26-03-2010 11:29 . Reden: Toevoeging ]
ik woon in een redelijke uithoek (zeeuws-vlaanderen).
In de omgeving Hulst heb ik gewoon H of 3G dekking.
woensdag was ik in Zaamslag (klein dorp) daar had ik enkel GPRS verbinding.
moet wel zeggen dat ik nog weinig gebruik gemaakt heb van mobiel data.
(nog geen 5 MB).
Sinds ik de legend heb ben ik niet op veel andere plaatsen geweest dan thuis, werk, of vrienden met wifi.
In de omgeving Hulst heb ik gewoon H of 3G dekking.
woensdag was ik in Zaamslag (klein dorp) daar had ik enkel GPRS verbinding.
moet wel zeggen dat ik nog weinig gebruik gemaakt heb van mobiel data.
(nog geen 5 MB).
Sinds ik de legend heb ben ik niet op veel andere plaatsen geweest dan thuis, werk, of vrienden met wifi.
Ik heb dit probleem dus ook. Moet elke ochtend de data-verbinding uit en weer aanzetten en dan werkt het weer.GetaGrip schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:59:
[...]
Had dit ook al gesignaleerd en ook al doorgegeven aan HTC via customer support, hoop daar nog wel wat op terug te krijgen... heb als provider Kpn - misschien is het provider gerelateerd.
Op dit moment gebruik ik dan ook geen auto Wifi, maar doe dit manueel via een widget van de Leggyeeehu.... Legend
Eerste dagen wel lopen vloeken omdat ik dacht dat KPN met de dekking heeft zitten klojen.
Als provider heb ik dus KPN. Zou het provider gerelateerd zijn?
Ben er achter gekomen dat er 2 menu's zijn die het keyboard beïnvloeden. Geluid en weergaven en taal en toetsenbord. Je moet het dus in beide menu's uit vinken.
Anoniem: 134818
Ik had een aantal wallpapers gedownload, maar ze staan niet in de lijst. Iemand daar ook last van of doe ik wat verkeerd?
eerder melde ik dat ik thuis regelmatig mijn wifi moest resetten op de legend
Ik heb dit nu bijna niet meer.
Wat heb ik veranderd?
Ik heb de maximale wifi snelheid van mijn router van 300Mbit teruggezet naar 54 Mbit.
Ik heb een netgear WNR2000 die op 300 Mbit ingesteld stond. Meerdere laptops (zowel met N als b/g), psp en PS3 kunnen hier zonder meer mee omgaan, maar blijkbaar heeft deze instelling wel effect op mijn legend.
Aangezien ik eigenlijk toch geen gebruik maak van die 300Mbit, laat ik de router voorlopig wel gewoon op 54 Mbit staan, maar vreemd is het wel.
Ik heb dit nu bijna niet meer.
Wat heb ik veranderd?
Ik heb de maximale wifi snelheid van mijn router van 300Mbit teruggezet naar 54 Mbit.
Ik heb een netgear WNR2000 die op 300 Mbit ingesteld stond. Meerdere laptops (zowel met N als b/g), psp en PS3 kunnen hier zonder meer mee omgaan, maar blijkbaar heeft deze instelling wel effect op mijn legend.
Aangezien ik eigenlijk toch geen gebruik maak van die 300Mbit, laat ik de router voorlopig wel gewoon op 54 Mbit staan, maar vreemd is het wel.
Veel dank voor jouw input...daar kan ik wat mee! Klinkt aannemelijk dat het dus inderdaad de verbinding is en niet de telefoon.fsve schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:27:
[...]
Dat zegt ook niet zoveel.. ik woon ook in de randstad en volgens T-mobile is er in heel dat gebied uitstekende 3G dekking. Maar ik heb precies een dead-spot rond mijn huis (ook in de tuin, ligt niet aan het huis). Loop ik 100 meter de straat uit heb ik perfecte 3G ontvangst.
Wat je toestel dus aangeeft is wanneer er een "G" staat je alleen GPRS verbinding hebt. Dit zal niet veranderen wanneer je een app opstart die een data verbinding op zet. Anders had hij al direct aan gegeven. Het is dus je huidige ontvangst.
Als je je toestel in stelt op "alleen wcdma" zal hij dus wanneer er geen 3G of hoger is geen data verbinding meer hebben. Het lijkt dus echt de ontvangst te zijn.
Ik krijg het toestel vanmiddag en ben benieuwd wat mijn ontvangst thuis zal zijn...
Toevoeging:
Heb je wel een "nieuwe" sim kaart? Dat in dit topic gelezen te hebben dat het daar ook nog aan kon liggen.
Al kregen die volgens mij helemaal geen 3G verbinding
Nog 1 vraag...is het nu niet zo dat wanneer ik heb gekozen voor "alleen wcdma" en ik kom in een gebied waar geen 3G verbinding mogelijk is, dat ik niet alleen geen data verbinding heb...maar ook niet kan bellen (maw ik heb dan geen enkele verbinding). Of kan ik nog wel gewoon blijven bellen op zo'n moment...?
Oh ja, ik heb een splinternieuwe sim van Vodafone...
Net een wat langer telefoon gesprek gehad en het viel me op dat de geluidskwaliteit niet echt denderend te noemen is. Hebben meer mensen dit gemerkt?
Hmm nee sterker nog, had gisteren m'n zwager aan de lijn die vanuit de auto belde handsfree. Waar hij voorheen op mijn voorgaande toestel erg onduidelijk en veraf doorkwam, was het nu luid&duidelijk. So far, so good...wat mij betreft.Crazyanz schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:29:
Net een wat langer telefoon gesprek gehad en het viel me op dat de geluidskwaliteit niet echt denderend te noemen is. Hebben meer mensen dit gemerkt?
De belkwaliteit is natuurlijk erg afhankelijk van jouw vergelijkingsmateriaal. Ik ondervind juist het tegenovergestelde. Vooral in de auto (icm een inbouw bluethooth carkit) merk ik dat de Legend ivm mijn vorige telefoon (SE) veel beter presteert.
mijn vorige telefoon was de nokia 5800xm. Maar ik heb nog niet zoveel verschillende lijnen gebeld zal het eens aan kijken komende dagen.
En ja hoor, weer mijn dataverbinding weg
. Ik heb ook Hi (KPN dus).
[ Voor 21% gewijzigd door MarcoC op 26-03-2010 13:14 ]
Daarvoor zou ik het netwerk modus scherm even moeten zien (ik krijg m'n Legend vanmiddag).dafmay schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:15:
Nog 1 vraag...is het nu niet zo dat wanneer ik heb gekozen voor "alleen wcdma" en ik kom in een gebied waar geen 3G verbinding mogelijk is, dat ik niet alleen geen data verbinding heb...maar ook niet kan bellen (maw ik heb dan geen enkele verbinding). Of kan ik nog wel gewoon blijven bellen op zo'n moment...?
Wat standaard was op in ieder geval Nokia's was dat je drie opties hebt:
- GSM - altijd vast het 2G netwerk
- UMTS - altijd vast het 3G netwerk
- DualMode - eerst zoeken naar 3G, 3G aanwezig dan 3G, niet aanwezig dan 2G
Staat er geen optie tussen voor iets van DualMode?
Ik zelf ben niet zo van cases. Maar als ik google kom ik knap weinig tegen. Alleen universele leren....Fiorano schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:13:
Wie weet een goed hoesje voor de Legend ?
Hmm das eigenlijk wel crap....
Wil hem graag lang netjes houden =p.
Overigens, weet iemand wat Kpn mee levert ?
Of zit er bv standaard een sd kaartje + dopjes bij ?
Wil hem graag lang netjes houden =p.
Er zijn nog geen HTC Legend hoesjes. Alleen universele hoesjes.Fiorano schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:13:
Ik heb vorige week 1 besteld. Z'n Valenta wit leren hoesje..
Hij past er goed in, al valt hij er te gemakkeijk uit (paar x op en neer bewegen)
Plaatje hoesje:
http://www.pdashop.be/ima...alenta-leather-pocket.jpg
Ik neem aan hetzelfde als wat bij elke legend zit.Fiorano schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:51:
een 2 GB micro-SD kaart, een usb-netadapter, een usb naar micro usb snoer en oordopjes met play/pauze, forward, en back toets in het snoer.
Ik heb gisteren deze bij de BC gehaald. Ben normaal ook niet zo van hoesjes. Maar de Legend is te mooi om te laten verpesten door krassen. Erg fijne pocket case. Geen gemuts om 'm er uit te krijgen omdat het lipje via een bandje verbonden is met de bodem van de case. Dus als je aan het lip je trekt wordt je Legend ongeveer 3 cm omhoog geschoven (niet gelanceerd) zodat je 'm er rustig uit kunt halen. Lipje zit met een magneetje aan de voorkant vast.Fiorano schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:13:

Zo, ik heb hem vanmorgen binnengekregen en zit er nu lekker mee te spelen. Lekker vlot apparaatje! Het valt me op dat Android/HTC Sense een heel 'logisch' systeem is. Bijna alle functies zitten waar je ze zou verwachten. Zeker een grote verbetering ten opzichte van WM6.5 om nog maar helemaal te zwijgen over WM6!
Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat de bovenrand van het toestel vrij ruw is. Doordat de oorspeaker verzonken ligt ten opzichte van het scherm en de rand, voelt de bovenste rand al vrij snel irritant aan je oor tijdens het bellen... Tsja, als dat alles is...
Het kan natuurlijk ook aan mij liggen en moet ik gewoon niet zo met dat apparaat over m'n oor wrijven tijdens het bellen.
Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat de bovenrand van het toestel vrij ruw is. Doordat de oorspeaker verzonken ligt ten opzichte van het scherm en de rand, voelt de bovenste rand al vrij snel irritant aan je oor tijdens het bellen... Tsja, als dat alles is...
Dit is voor mij ook het enige echte nadeel wat ik tot nu toe gevonden heb... Bij korte gesprekken geen probleem, maar voor een lang gesprek begin je die rand toch wel te voelen, eigenlijk wel een design flaw in een verder mooi apparaat.priens schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:28:
Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat de bovenrand van het toestel vrij ruw is. Doordat de oorspeaker verzonken ligt ten opzichte van het scherm en de rand, voelt de bovenste rand al vrij snel irritant aan je oor tijdens het bellen... Tsja, als dat alles is...Het kan natuurlijk ook aan mij liggen en moet ik gewoon niet zo met dat apparaat over m'n oor wrijven tijdens het bellen.
![]()
Ziet er nice uit.Anoniem: 274212 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:10:
[...]
Ik heb gisteren deze bij de BC gehaald. Ben normaal ook niet zo van hoesjes. Maar de Legend is te mooi om te laten verpesten door krassen. Erg fijne pocket case. Geen gemuts om 'm er uit te krijgen omdat het lipje via een bandje verbonden is met de bodem van de case. Dus als je aan het lip je trekt wordt je Legend ongeveer 3 cm omhoog geschoven (niet gelanceerd) zodat je 'm er rustig uit kunt halen. Lipje zit met een magneetje aan de voorkant vast.
[afbeelding]
Hoeveel kost die
@ M A R C O
Thnx voor de info, ben benieuwt
Klopt helemaal zoals jij aangeeft. Alleen is bij de Legend "umts" vervangen door "wcdma". Dus ja, wanneer "alleen wcdma" gekozen is, en je komt in een niet-3G gebied...dan valt waarschijnlijk de volledige verbinding weg. Ach, ik denk dat zie ik dan wel weer...voorlopig kom ik nauwelijks de Randstad uit dus dat zit wel goed met 3G (op de meeste plekken).fsve schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:09:
[...]
Daarvoor zou ik het netwerk modus scherm even moeten zien (ik krijg m'n Legend vanmiddag).
Wat standaard was op in ieder geval Nokia's was dat je drie opties hebt:Hoe "alleen wcdma" nu op mij over komt is als optie 2. Als je dus in een gebied komt zonder 3g dekking heb je helemaal geen ontvangst, dus ook niet bellen.
- GSM - altijd vast het 2G netwerk
- UMTS - altijd vast het 3G netwerk
- DualMode - eerst zoeken naar 3G, 3G aanwezig dan 3G, niet aanwezig dan 2G
Staat er geen optie tussen voor iets van DualMode?
Ziet er prima uit (lijkt dezelfde als de versie van BC...elders in deze thread). Maar welke moeten we dan precies hebben? http://www.pdashop.nl/zoeken/?query=valenta+leather+pocketalbert04 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:51:
[...]
Er zijn nog geen HTC Legend hoesjes. Alleen universele hoesjes.
Ik heb vorige week 1 besteld. Z'n Valenta wit leren hoesje..
Hij past er goed in, al valt hij er te gemakkeijk uit (paar x op en neer bewegen)
Plaatje hoesje:
http://www.pdashop.be/ima...alenta-leather-pocket.jpg
Deze is voor de Hero, van merk Noreve...ook erg mooi, wel prijzig en je hebt kans dat na verloop van tijd de case "uitlubberd" en de telefoon er niet meer zo strak in zal zitten als voorheen:
http://www.pdashop.nl/pro...eather-case-htc-hero.html
[ Voor 21% gewijzigd door dafmay op 26-03-2010 14:53 ]
Geloof dat ie 20 euro was. Is wel een andere als de andere Valente in dit topic. Deze heeft een lipje wat over de open kant heen sluit met een magneet en daarmee voorkomt dat ie eruit valt, waar je overigens goed voor moet schudden.Fiorano schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:38:
[...]
Ziet er nice uit.
Hoeveel kost die![]()
@ M A R C O
Thnx voor de info, ben benieuwt
Ik heb deze http://www.pdashop.nl/pro...ther-pocket-white-01.htmldafmay schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:50:
[...]
Ziet er prima uit (lijkt dezelfde als de versie van BC...elders in deze thread). Maar welke moeten we dan precies hebben? http://www.pdashop.nl/zoeken/?query=valenta+leather+pocket
Deze is voor de Hero, van merk Noreve...ook erg mooi, wel prijzig en je hebt kans dat na verloop van tijd de case "uitlubberd" en de telefoon er niet meer zo strak in zal zitten als voorheen:
http://www.pdashop.nl/pro...eather-case-htc-hero.html
Het hoesje bevalt mij prima. Ik heb hem sinds vorige week zaterag. Mijn legend is er nog niet uitgevallen (afkloppen)
Dat van de Hero lijkt mij niet zon goed hoesje. De zijkant is een beetje open. De kans is groot dat er zandkorrels tussen het hoesje en het toestel komen en dat maakt natuurlijk krassen..
Ik zal zeker een hoes aanraden voor mensen die dat nog niet hebben. Ik heb voor de Legend een Touch Diamond gehad. Deze heb ik 2 jaar zonder hoes gedragen. Het scherm zit vol krassen! Meeste krassen zijn van een pinpas!
EDIT: Ik heb het hoesje voor 12,95 bij de Dixons (25 euro bij de PDAshop is wel erg duur
[ Voor 3% gewijzigd door albert04 op 26-03-2010 15:30 ]
Anoniem: 352406
Ik heb een probleem met mijn Legend (Telfort).
Twitter verschijnt niet meer in de Friends Stream widget... terwijl ik niks aan de instellingen heb verandert.
Wie kan mij helpen?
Edit 1. Enkel Facebook blijft komen ....
Twitter verschijnt niet meer in de Friends Stream widget... terwijl ik niks aan de instellingen heb verandert.
Wie kan mij helpen?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 352406 op 26-03-2010 15:31 ]
Ik heb nu ook een HTC Legend. Prachtig toestel en net heb ik Navigon geinstalleerd met een nederlandse kaart.
Alleen geeft deze de hele tijd de melding dat er geen GPS signaal tot beschikking staat.
Heeft iemand suggesties om dit op te lossen? In Andriod; bij instellingen, Mijn Locatie, GPS satellieten gebruiken heb ik het vinkje ingeschakeld.
Alleen geeft deze de hele tijd de melding dat er geen GPS signaal tot beschikking staat.
Heeft iemand suggesties om dit op te lossen? In Andriod; bij instellingen, Mijn Locatie, GPS satellieten gebruiken heb ik het vinkje ingeschakeld.
Is je twitter nog aan het syncen? Kijk eens onder settings -> sync -> twitterAnoniem: 352406 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:30:
Ik heb een probleem met mijn Legend (Telfort).
Wie kan mij helpen?
Ik merk wat raars aan de Legend. Als je het scherm bediend terwijl die op tafel ligt bv. Dan reageert het scherm echt heel slecht of helemaal niet. Als je het toestel vast pakt dan is er ineens geen probleem....
Heeft de HTC Hero ook, de Milestone, Nexus One ook.. heeft te maken met de stroom / aarde...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Geen last van. Toch wel.
[ Voor 37% gewijzigd door MarcoC op 26-03-2010 15:57 ]
hangt af van het materiaal dan neem ik aan.
Ik merk er niks van, maar dat is niet vreemd.
huidige ondergrond is een eigen fabrikaat mdf bureau.
duh en het begint te regenen
[ Voor 10% gewijzigd door debian123 op 26-03-2010 16:02 ]
Anoniem: 352406
Nee, is allemaal gereed.Anoniem: 209607 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:52:
[...]
Is je twitter nog aan het syncen? Kijk eens onder settings -> sync -> twitter
Zelfs bij de twitter widget blijft het veld gewoon leeg... ook na het handmatig syncen.
lol, hier is het nog droog. (edit: had ik niet moeten zeggen
)
maar heb je in google maps wel gps lock? of met een programma als GPS status.
vraag is of het aan je navi software ligt, of dat je in een gebouw zit dat GPS stoort.
Zelf kan ik thuis en op mijn werk wel binnen een gps lock krijgen met de legend
maar heb je in google maps wel gps lock? of met een programma als GPS status.
vraag is of het aan je navi software ligt, of dat je in een gebouw zit dat GPS stoort.
Zelf kan ik thuis en op mijn werk wel binnen een gps lock krijgen met de legend
[ Voor 6% gewijzigd door M a r c o op 26-03-2010 16:09 ]
Multitouch werkt echt heel slecht als hij op een tafel ligt.M a r c o schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:59:
hangt af van het materiaal dan neem ik aan.
Anoniem: 344187
Hoe vinden jullie de youtube-app? Bij mij laadt hij erg langzaam of helemaal niet...
Neen, voor een goede gps ontvangst zul je toch echt buiten/in de auto moeten zijn ipv ergens binnen in huis. Al is het ook wel zo dat in bepaalde hoge(re) gebouwen je soms (goede) gps ontvangst zult hebben. In huis kan dat anders zijn omdat het gps signaal dan door alle hoge omringende gebouwen e.d. wordt tegengehouden. Ik heb hier op m'n werk (3 hoog) toevallig wel prima gps connectie, maar ook buiten in de auto binnen 5 seconden een fix.debian123 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 16:01:
[...]
duh en het begint te regeneniets anders misschien? Misschien maar even andere software proberen...
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 26-03-2010 16:58 ]
Bij mij erg vlot, maar ik heb dan ook een 3.6Mbit Vodafone dataverbinding (speedtest : 1.9Mbit).Anoniem: 344187 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 16:41:
Hoe vinden jullie de youtube-app? Bij mij laadt hij erg langzaam of helemaal niet...
Hey dat is vreemd, heb ik helemaal geen last van. In dit geval op m'n werk op een standaard zakelijk bureau van kunststof...Crazyanz schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:54:
Ik merk wat raars aan de Legend. Als je het scherm bediend terwijl die op tafel ligt bv. Dan reageert het scherm echt heel slecht of helemaal niet. Als je het toestel vast pakt dan is er ineens geen probleem....
Wat ik mij nog afvraag is het volgende. Ik ontvang nieuwe email (hoor geluidje, en zie notificatie bovenin scherm). De standaard Sense email pagina (links naast Home) laat de binnengekomen (Gmail) emails niet direkt zien, maar pas nadat ik naar "postvak in" ben gegaan (tap op Email scherm). Is dat normaal ?
Klinkt goed...ga ik eens bekijken in een winkel.albert04 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:27:
[...]
EDIT: Ik heb het hoesje voor 12,95 bij de Dixons (25 euro bij de PDAshop is wel erg duur)
Belcompany heeft ze trouwens ook, volgens mij net zo duur (12.95). Succes!dafmay schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 17:04:
[...]
Klinkt goed...ga ik eens bekijken in een winkel.
Het duurt vaak even voordat de widget update. Maar met de mail widget heb ik ook al weleens ruzie gehad omdat hij mijn gelezen mail nog steeds als ongelezen markeerde. Het kan ook zijn dat je je Gmail synct met de Gmail app en de widget van de gewone mail app is? Ik wil zelf 3 mailadressen syncen in dezelfde app en heb dus handmatig gmail aan de mail applicatie toegevoegd en gmail sync voor nieuwe mails uitgezet.dafmay schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 17:03:
Wat ik mij nog afvraag is het volgende. Ik ontvang nieuwe email (hoor geluidje, en zie notificatie bovenin scherm). De standaard Sense email pagina (links naast Home) laat de binnengekomen (Gmail) emails niet direkt zien, maar pas nadat ik naar "postvak in" ben gegaan (tap op Email scherm). Is dat normaal ?
Heeft er al iemand een cradle / dock kunnen vinden ? De meeste online shops hebben nog niets en ook Brando heeft nog niets staan.
Is dit nu waar, of slechts een broodje-aap verhaal? Ik merk dat vingerafdrukken wel degelijk op scherm blijven, al is het zeker veel minder erg dan op andere touch toestellen. En even kort met een doekje eroverheen maakt het scherm weer clean-as-a-whistlexesisoj schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:19:
[...]
Teflon laag over het scherm, had de Hero ook.
Nope, nog niet. Is nr 2 op m'n verlanglijstje, na een goede autohouder (Brodit).najarip schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 19:27:
Heeft er al iemand een cradle / dock kunnen vinden ? De meeste online shops hebben nog niets en ook Brando heeft nog niets staan.
Teflon? Lol. Heb inmiddels wel mijn eerste krasjes op het scherm. Geen idee hoe het komt, maar lijkt van iets scherps te zijn. En was er nog wel zo voorzichtig meedafmay schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 19:48:
[...]
Is dit nu waar, of slechts een broodje-aap verhaal? Ik merk dat vingerafdrukken wel degelijk op scherm blijven, al is het zeker veel minder erg dan op andere touch toestellen. En even kort met een doekje eroverheen maakt het scherm weer clean-as-a-whistle
Ik heb het idee dat het scherm vrij makkelijk krast inderdaad. Kunnen er screen protectors op dit soort beeeldschermen?
Net mijn nokia bh-604 (bluetooth headphone) eens aan mijn legend gehangen. En kwam me toch ineens een mooi geluid uit! Het kan dus wel
de bijgeleverde oordoppen zijn dus gewoon erg slecht ik begon al te denken dat hij onbruikbaar was als muziek player.
Net mijn nokia bh-604 (bluetooth headphone) eens aan mijn legend gehangen. En kwam me toch ineens een mooi geluid uit! Het kan dus wel
[ Voor 52% gewijzigd door haakjesluiten op 26-03-2010 21:06 ]
Geen idee eigenlijk, ik hoop het wel want ik heb er eerder vandaag een paar besteld!Crazyanz schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:39:
Ik heb het idee dat het scherm vrij makkelijk krast inderdaad. Kunnen er screen protectors op dit soort beeeldschermen?
Er zit er zelfs 1 bijpriens schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 23:30:
[...]
Geen idee eigenlijk, ik hoop het wel want ik heb er eerder vandaag een paar besteld!![]()
Tenzij iemand me voor is zal ik het laten weten zodra ik ze binnen heb.
Ik ga er denk ik wel eentje op plakken, even wachten op een Brando screenprotector. Ik heb zelf goede ervaringen met dit merk, mijn vorige twee HTC's zijn compleet krasloos gebleven.
Er zit er 1 bij? Waar dan?n00bs schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 23:30:
[...]
Er zit er zelfs 1 bijmaar ik gebruik die dingen niet.
Yep teflonManiacsHouse schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:11:
[...]
Teflon? Lol. Heb inmiddels wel mijn eerste krasjes op het scherm. Geen idee hoe het komt, maar lijkt van iets scherps te zijn. En was er nog wel zo voorzichtig mee
Ps dit is mijn eerste bericht op GoT vanaf m'n Legend. Wat doet die woord-herkenning het goed zeg!
Die woordherkenning doet het idd goed, maar ik heb het toch uitgezet, dat typt imo nog sneller.dafmay schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 00:28:
[...]
Yep teflonMaar het was de behuizing van de Hero, de voorganger van Legend. En dus niet het scherm.
Ps dit is mijn eerste bericht op GoT vanaf m'n Legend. Wat doet die woord-herkenning het goed zeg!
Sneller typen zonder fouten ja... Nevermind werd Nederland bijvoorbeeld. Al wat verbaasde reacties teruggehad vanwege 'vreemde' smsjes.MarcoC schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 00:37:
[...]
Die woordherkenning doet het idd goed, maar ik heb het toch uitgezet, dat typt imo nog sneller.
Dat music junk werkt echt super, denk thuis aan een lekker plaatje, haal hem via wifi in een minuut binnen. Stap in mijn auto en speel en bedien via BT vanaf mijn autoradio. Geluid is super!!
Moest vanmiddag 45 min wachten bij klant en dacht speel even met me Legend, voor ik het wist was de tijd voorbij. Echt een super toestel.
ps dat es file explorer is ook top, gewoon muziek via wifi vanaf mijn pc trekken.
ps2 waar is die layar nou?
Moest vanmiddag 45 min wachten bij klant en dacht speel even met me Legend, voor ik het wist was de tijd voorbij. Echt een super toestel.
ps dat es file explorer is ook top, gewoon muziek via wifi vanaf mijn pc trekken.
ps2 waar is die layar nou?
[ Voor 10% gewijzigd door Flash3d op 27-03-2010 00:50 ]
Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.