IMAP server Ziggo (voormalig @home)

Pagina: 1
Acties:
  • 4.182 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:13
Hallo Tweakers,

Ik heb een aantal keren in dit topic mijn vraag gesteld, maar niemand weet het blijkbaar.
[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 4

Is het mogelijk de mailserver van Ziggo (voormalig @home) via IMAP te benaderen? En als dat zo is, wat is dan het server adres.

Ik kan het server adres nergens vinden, maar ik zie ook nergens dat het niet kan.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Helaashelaas geen IMAP, pop wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Als ik zoek op Ziggo krijg ik dit antwoord:
Handleidingen met serverinstellingen voor verschillende e-mailprogramma's kun je vinden op deze pagina. Als je op zoek bent naar de instellingen van je email account kun je de onderstaande instellingen gebruiken: - Ik was @Home klant: mail.home.nl voor de inkomende en uitgaande server. - Ik was Casema klant: pop3.casema.nl en smtp.casema.nl - Ik was Multikabel klant: pop.quicknet.nl en smtp.quicknet.nl. Ik ben Ziggo klant : pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl. Voor installatie handleidingen kun je op deze pagina kijken.
Dus blijkbaar bieden ze geen IMAP aan anders hadden ze het wel vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 19:20

IEF

Why so serious?

Dit had je denk ik zelf ook wel kunnen vinden, door bijvoorbeeld even met Ziggo zelf contact op te nemen.

Ze kunnen je dan meteen vertellen of daar wel plannen voor zijn, of dat je beter de hoop kunt opgeven.

Dat ze nu geen IMAP server hebben, jammer, maar door een topic te maken zetten ze er heus niet speciaal voor jou een op.

Dit topic is gesloten.