Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Msniekers schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:23:
[...]

Ik heb het verschil tussen POP en IMAP even opgezocht, maar het lijkt me dat wat ik graag wil ook met POP zou moeten kunnen.
Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest maar wat ik wil is wat de webmail-site van Ziggo ook doet: alleen de berichten laten zien die nog op de server staan. Dat is ook het enige wat de Legend voor mij zou moeten doen: de berichten laten zien die op de server staan. Eerder gedownloade berichten die inmiddels niet meer op de server staan: verwijderen van de telefoon.
Dat zou toch moeten kunnen met POP?
Je mail client haalt de mail op bij de Server. Hij dowload al deze berichten naar de client (bv je telefoon).
Je telefoon laat dan deze berichten zien. Telefoons staan meestal zo ingesteld dat deze het bericht nog wel op de server laten staan zodat je thuis met Outlook de berichten nog op je PC kunt binnenhalen (deze haalt het weg van de server). Maar je telefoon weet niet wat de status is van de berichten omdat POP het binnenhaalt en cached op je telefoon. De berichten blijven dus staan.
Als je IMAP gebruikt dan kan dat wel. Als je op 1 device/pc iets aanpast (delete, mark as read oid) dan wordt dat naar alle andere devices gesynct).

[ Voor 34% gewijzigd door DarkSide op 31-03-2010 11:44 . Reden: quote vergeten ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Msniekers schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:23:
[...]

Ik heb het verschil tussen POP en IMAP even opgezocht, maar het lijkt me dat wat ik graag wil ook met POP zou moeten kunnen.
Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest maar wat ik wil is wat de webmail-site van Ziggo ook doet: alleen de berichten laten zien die nog op de server staan. Dat is ook het enige wat de Legend voor mij zou moeten doen: de berichten laten zien die op de server staan. Eerder gedownloade berichten die inmiddels niet meer op de server staan: verwijderen van de telefoon.
Dat zou toch moeten kunnen met POP?
Nee. Eens gedownload naar de telefoon blijft gedownload.
Ik zou het verschil nog even een keer opzoeken en nalezen, want POP synchroniseert de mail niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 23:13
DarkSide schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:40:
[...]

Je mail client haalt de mail op bij de Server. Hij dowload al deze berichten naar de client (bv je telefoon).
Je telefoon laat dan deze berichten zien. Telefoons staan meestal zo ingesteld dat deze het bericht nog wel op de server laten staan zodat je thuis met Outlook de berichten nog op je PC kunt binnenhalen (deze haalt het weg van de server). Maar je telefoon weet niet wat de status is van de berichten omdat POP het binnenhaalt en cached op je telefoon. De berichten blijven dus staan.
Als je IMAP gebruikt dan kan dat wel. Als je op 1 device/pc iets aanpast (delete, mark as read oid) dan wordt dat naar alle andere devices gesynct).
DyStiC schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:46:
[...]

Nee. Eens gedownload naar de telefoon blijft gedownload.
Ik zou het verschil nog even een keer opzoeken en nalezen, want POP synchroniseert de mail niet.
Duidelijk! Vreemd dat een Sony telefoon van 4 jaar oud het wel doet zoals ik wil. Die zal dan op één of andere manier wel een vergelijking gemaakt hebben tussen de berichten die op de telefoon staan en de berichten die wel/niet op de server staan en ze vervolgens lokaal verwijderen/laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priens
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-09 10:28
De capaciteit van de accu gaat hard vooruit merk ik. De eerste 4 dagen heb ik hem ongeveer elke 24u moeten opladen, nu is ie al 18u van de lader af en ik heb geen andere dingen gedaan (juist meer gebeld) en de accu is nog steeds voor ca. 80% geladen. *O*

Hopelijk zet dit door en kan je uiteindelijk een dag of 2-3 met een acculading doen. Dat zou voor mij echt prima zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:44:
[...]

Ik heb sinds gisteren het zelfde probleem. Op plekken waar ik normaal een snelle verbinding had (thuis en werk, beiden in Nijmegen) heb ik nu alleen gsm verbinding, zelfs GPRS. Ik heb Vodafone, is dit een storing bij vodafone of ligt het aan het toestel? Meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb in mijn uitgebreide review op pdashop.nl hier melding over gemaakt.
Misschien kun je die eens lezen (bij review Legend...volgens mij sta ik onderrtussen op de laatste pagina terwijl mijn review toch veel mensen kan helpen...maar goed).
Ik heb daar tevens een oplossing neergezet die mij in die gevallen helpt het op te lossen.

succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:57
DarkSide schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:40:
[...]

Ik vraag mij nog af of en wat het verschil is tussen exchange en imap setup op de Legend. Ik meen met imap worden alle mappen "gedownload" naar de phone en steeds gesynced, maar hoe verhoud dit zich tot de exchange setup? Zijn er nog bepaalde voordelen/nadelen bij de een of de ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
JudgeTreve schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:35:
[...]

Ik heb in mijn uitgebreide review op pdashop.nl hier melding over gemaakt.
Misschien kun je die eens lezen (bij review Legend...volgens mij sta ik onderrtussen op de laatste pagina terwijl mijn review toch veel mensen kan helpen...maar goed).
Ik heb daar tevens een oplossing neergezet die mij in die gevallen helpt het op te lossen.

succes...
Gelezen. Ik heb dezelfde issues op mijn Legend icm Vodafone. De 3G/H dataverbinding is nou niet al te stabiel. Vaak slechts een G verbinding, ok in gebieden waar normaliter een prima dikke 3G verbinding is op te vangen. Lijkt inderdaad iets softwarematigs op de Legend...hopelijk met een volgende Android-update verholpen...

[ Voor 194% gewijzigd door dafmay op 31-03-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

De een heb je een Exchange server voor nodig de andere niet. Principe komt ongeveer op hetzelfde neer. De mails staan (en blijven staan) op de server. De telefoon haalt alleen de mappen en de headers binnen. En pas het bericht als je deze opent. Tevens synct deze meteen de status van mails. Alleen gebruikt de een een IMAP service en de ander een Exchange Active Sync service.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
DarkSide schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:42:
De een heb je een Exchange server voor nodig de andere niet. Principe komt ongeveer op hetzelfde neer. De mails staan (en blijven staan) op de server. De telefoon haalt alleen de mappen en de headers binnen. En pas het bericht als je deze opent. Tevens synct deze meteen de status van mails. Alleen gebruikt de een een IMAP service en de ander een Exchange Active Sync service.
Ok thanks, maw niet of nauwelijks een verschil (althans op de Legend). Exchange via m.google.com en werkt prima moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:23
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:02:
Ik meende dat ze dat alleen deden bij de prepaid blox internet? Ik ben juist bij HI weg gegaan om dat soort gemiep te voorkomen.
Jep, Vodafone hanteert 500MB per maand. Meer verbruikt? Zorg dan dat je geen beltegoed hebt, want de euro's vliegen eraf! €10,- op een ochtend is niets.
Ik heb 3G Watchdog die alles mooi in de gaten houdt. Daarnaast is het ook interessant om te zien hoeveel je per dag/week/maand verbruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:42
dafmay schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:40:
[...]

Gelezen. Ik heb dezelfde issues op mijn Legend icm Vodafone. De 3G/H dataverbinding is nou niet al te stabiel. Vaak slechts een G verbinding, ok in gebieden waar normaliter een prima dikke 3G verbinding is op te vangen. Lijkt inderdaad iets softwarematigs op de Legend...hopelijk met een volgende Android-update verholpen...
Met KPN/Hi heb ik hier geen last van. Ik heb bijna overal 3G/H, behalve in de metrotunnels in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roodey schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:30:
Jep, Vodafone hanteert 500MB per maand. Meer verbruikt?
Zorg dan dat je geen beltegoed hebt, want de euro's vliegen eraf! €10,- op een ochtend is niets.
Daarnaast is het ook interessant om te zien hoeveel je per dag/week/maand verbruikt ;)
Pure onzin _O- tevens hebben we: Hoeveel dataverkeer gebruiken jullie per maand?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Roodey schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:30:
[...]

Jep, Vodafone hanteert 500MB per maand. Meer verbruikt? Zorg dan dat je geen beltegoed hebt, want de euro's vliegen eraf! €10,- op een ochtend is niets.
Ik heb 3G Watchdog die alles mooi in de gaten houdt. Daarnaast is het ook interessant om te zien hoeveel je per dag/week/maand verbruikt ;)
Ik realiseer me dat het offtopic is maarrr .. Die 500 MB weet je zeker ? Heeft me laatst mooi wat geld gekost .. Heb vodafone prepaid , met eindeloos online ( yeah right) .. Kreeg 1x een smsje matig uw internet gebruik, bijnmax van uw bundel .. Daarna niks weer gezien .. 3 dagen later een popup , let op beltegoed laag .. Bleek mijn bundel dus voortijdig beindigd te zijn ( had nog 14 dagen) en had ik zitten internetten op beltegoed, weg 35 euro .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
@CLB:
Ik heb het over prepaid internet! Geen onzin....

@breinstein:
Die 500MB voor prepaid internet (dus prepaid simkaart en daarop internetblox activeren) weet ik zeker.
Net als jou heb ik vorige maand een sms gekregen dat ik mijn internet gebruik moest minderen. Niet veel later (hooguit 1 dag) kreeg ik sms na sms dat mijn beltegoed te laag was.
Mijn maand was absoluut nog niet voorbij. Hooguit 2 weken heb ik gebruik gemaakt van mijn internetblox.
Daarna is mijn beltegoed netjes afgesnoept.

Omdat ik niet bel en sms met mijn prepaid simkaart en ik een maand lang onbeperkt kon internetten heb ik gebeld hoe mijn beltegoed op kon zijn. Een mevrouw vertelde mij dat het limiet voor prepaid internetblox 500MB is en daarna beëindigd wordt. Anders werd er teveel misbruik gemaakt van prepaid simkaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roodey schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:10:
@CLB: Ik heb het over prepaid internet! Geen onzin....
Mijn welgemeende excuses :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:42
priens schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:07:
De capaciteit van de accu gaat hard vooruit merk ik. De eerste 4 dagen heb ik hem ongeveer elke 24u moeten opladen, nu is ie al 18u van de lader af en ik heb geen andere dingen gedaan (juist meer gebeld) en de accu is nog steeds voor ca. 80% geladen. *O*

Hopelijk zet dit door en kan je uiteindelijk een dag of 2-3 met een acculading doen. Dat zou voor mij echt prima zijn!
Ik heb hem nu ook een kleine week. Dus ook een keer of 4-5 opgeladen. Alleen bij mij is het accuverbruik alleen maar aan het toenemen. Ik speel er natuurlijk nog wel veel mee maar ik moet nu zowat 2 keer per dag opladen wat de eerste dagen 1 keer per dag was. Nu ben ik in 6 uur al weer bijna 40% kwijt.
Als het bij mij zo door zet doe ik geen 2-3 dagen met een acculading maar juist 2-3 acculadingen per dag :'(

Iemand nog tips? Ik gebruik power manager en advanced task manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
Roodey schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:10:
@CLB:
Ik heb het over prepaid internet! Geen onzin....

@breinstein:
Die 500MB voor prepaid internet (dus prepaid simkaart en daarop internetblox activeren) weet ik zeker.
Net als jou heb ik vorige maand een sms gekregen dat ik mijn internet gebruik moest minderen. Niet veel later (hooguit 1 dag) kreeg ik sms na sms dat mijn beltegoed te laag was.
Mijn maand was absoluut nog niet voorbij. Hooguit 2 weken heb ik gebruik gemaakt van mijn internetblox.
Daarna is mijn beltegoed netjes afgesnoept.

Omdat ik niet bel en sms met mijn prepaid simkaart en ik een maand lang onbeperkt kon internetten heb ik gebeld hoe mijn beltegoed op kon zijn. Een mevrouw vertelde mij dat het limiet voor prepaid internetblox 500MB is en daarna beëindigd wordt. Anders werd er teveel misbruik gemaakt van prepaid simkaarten.
Zo ging het bij mij dus ook :( Dat misbruik verhaal snap ik , maar laat ze dan het fatsoen hebben een berichtje te sturen dat je Blox zijn beeindigd en dat je dus op beltegoed verder gaat .. Een smsje dat je bijna aan het einde van jeblox zit zegt tocht niks ?

Enfin , laat dit een waarschuwing zijn voor feloow androiders met een vodafone preaid kaartje en blox ..

En nu weer ontopic .. ( toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Laatst online: 04-09 20:30
Het valt mij op dat de Home en Menu knoppen een 'krakend' geluid beginnen te maken wanneer ik ze indruk. Het lijkt wel alsof ze wat losser in de behuizing zijn komen te zitten in vergelijking met hoe het was toen ik hem kocht (3 weken terug).
Iemand anders dezelfde ervaring?

ps. andere mensen ook opgevallen dat de Home en Menu knoppen losse toetsen zijn en Back en Search twee knoppen op één toets? Waarom zou dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Met betrekking tot de layar software op de HTC Legend het volgende:

In de blog van Layar geeft Layar glashard aan dat het probleem bij HTC (dus de hardware ligt).
Ik heb derhalve gisteren dus maar eens een e-mail naar HTC gestuurd en dit was het antwoord:
----->
Bedankt voor het contact opnemen met betrekking tot HTC Legend

Dit progamma is inderdaad niet compatible met de legend ook volgens hun eigen
zeggen dit is een probleem wat door de ontwikkelaars van Layar opgelost zou moeten
worden HTC maakt de Hardware en alle derde party software die ontwikkeld wordt moet
aangepast worden door de ontwikkelaars van de derde party-software

Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben, dan horen wij graag van u.

Bedankt voor het emailen met HTC.
------>

Dus HTC wijst naar Layar en Layar wijst naar HTC. Het lijkt wel de politiek... niemand neemt verantwoordelijkheid. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
jhvanburk schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:11:
Het valt mij op dat de Home en Menu knoppen een 'krakend' geluid beginnen te maken wanneer ik ze indruk. Het lijkt wel alsof ze wat losser in de behuizing zijn komen te zitten in vergelijking met hoe het was toen ik hem kocht (3 weken terug).
Na 2 weken heb ikzelf deze ervaring gelukkig nog niet. Maar ik ben altijd al wat huiverig geweest voor de hardware knoppen...ik ben bang dat de kwaliteit ervan zeker achteruit zal gaan met de tijd. Zonde toch wel van een verder subliem ontwerp...de phone ligt perfect in de hand en laat zich makkelijk bedienen, muv de hardware knoppen...die zijn stroef en wankel...jammer. Maar (tot nu toe) is het een miniem minpunt van deze geweldige telefoon _/-\o_
ps. andere mensen ook opgevallen dat de Home en Menu knoppen losse toetsen zijn en Back en Search twee knoppen op één toets? Waarom zou dat zijn?
Geen idee, vermoed dat het meer een design iets is dan functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
jhvanburk schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:11:

Zelfde ervaring hier. Al heb ik hem pas sinds gisteren ;)

Volgens mij komt dit door de mogelijkheid om het toestenbord te verschuiven naar links en rechts in de behuizing. Hierdoor loopt de hometoets klem tegen de behuizing. Als ik de toetsen verschuif zodat de randen precies in lijn staan met het scherm heb ik geen krakend geluid.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BillSpaarbank schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:51:
[...]

Zelfde ervaring hier. Al heb ik hem pas sinds gisteren ;)

Volgens mij komt dit door de mogelijkheid om het toestenbord te verschuiven naar links en rechts in de behuizing. Hierdoor loopt de hometoets klem tegen de behuizing. Als ik de toetsen verschuif zodat de randen precies in lijn staan met het scherm heb ik geen krakend geluid.
"verschuiven van toetsenbord in de behuizing" WTF? 8)7 Dat hoort toch echt niet!

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 31-03-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:55:
[...]

"verschuiven van toetsenbord...klem zitten van home toets tegen behuizing" WTF? 8)7
De fysieke toetsen zijn bij mij van links naar rechts te verschuiven in de behuizing. Je moet er je best voor doen, maar toch kan het ;) Komt volgens mij door de rubbertjes die onder de toetsen zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door BillSpaarbank op 31-03-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Nu online
Hm oké, ik heb even een probleem. Heb het toestel binnen. Maar ik kan niet bellen want de service is niet beschikbaar. Hoe stel ik dit in? Komt vooral omdat ik nu een toestel los heb gekocht en normaal die altijd kocht met een abbo. ;(

-Edit:

Shit volgens mij moet ik dus een nieuwe simkaart? :?

[ Voor 12% gewijzigd door tiswat op 31-03-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BillSpaarbank schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:59:
[...]

De fysieke toetsen zijn bij mij van links naar rechts te verschuiven in de behuizing. Je moet er je best voor doen, maar toch kan het ;) Komt volgens mij door de rubbertjes die onder de toetsen zitten.
Well I'll be ...je hebt nog gelijk ook. Gaat gelukig heel stroef, maar er zit inderdaad echt wel beweging in. Goed om te weten in het geval dat mocht een toets ooit klemmen, dan bestaat de kans het zelf op te kunnen lossen door het gehele blok wat te verschuiven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
dafmay schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:10:
[...]

Well I'll be ...je hebt nog gelijk ook. Gaat gelukig heel stroef, maar er zit inderdaad echt wel beweging in. Goed om te weten in het geval dat mocht een toets ooit klemmen, dan bestaat de kans het zelf op te kunnen lossen door het gehele blok wat te verschuiven...
Kan volgens mij ook bijna niet anders. Mijn vorige blackberry 8900 en nokia E71 hadden dit ook. Ik lig er in ieder gevan niet wakker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Nu online
tiswat schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:05:
Hm oké, ik heb even een probleem. Heb het toestel binnen. Maar ik kan niet bellen want de service is niet beschikbaar. Hoe stel ik dit in? Komt vooral omdat ik nu een toestel los heb gekocht en normaal die altijd kocht met een abbo. ;(

-Edit:

Shit volgens mij moet ik dus een nieuwe simkaart? :?
En nu doet ie het ineens wel. Raar maar waar. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Hmm over accuduur wordt wisselend gesproken. bij de éen is het net aan een dag, bij de ander 3 dagen.. wow.

Ik vraag me af hoe dat komt, haha.

Ik zelf zit rond de 24u, heb het toestel nu 5-6 dagen.
Wel continue 3G-verbinding, elke 15 min mail ophalen, en ong 3 uur spelletjes doen per dag. Met internetgebruik zit ik denk op de 3 a 4 uur per dag dat ik er mee speel..
Brightness heb ik wel wat lager gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik gooi hem gewoon elke dag even aan de oplader of hij nou wel of niet leeg is. Omdat dit dus blijkbaar beter is voor een Li-Ion batterij dan constant volledig leegtrekken en dan volledig opladen.

Meestal na een dag actief bezig te zijn geweest is hij ongeveer op 60% vol. Dus in principe zou ik als ik niet zou slapen, 24 uur ongeveer met 1 acculading kunnen doen. Denk bij gematigd gebruik 3 dagen (met slaap ;) ). De accu is trouwens wel veel beter geworden na een aantal ladingen...

[ Voor 42% gewijzigd door n00bs op 31-03-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik zit aan het eind van de dag op ca 50-60%.
En dan maak ik er niet zo heel intensief gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 03:40
Heb net de Invisible shield screen protector besteld, zag namelijke net een ieniminie klein krasje op het scherm. Ben benieuwd hoe het touch screen gaat reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:39:
ik zit aan het eind van de dag op ca 50-60%.
En dan maak ik er niet zo heel intensief gebruik van.
Ik steevast op 20%. Maar hij staat de hele dag te synchen en gebruik hem regelmatig om even het internet op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Florine schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:16:
Hmm over accuduur wordt wisselend gesproken. bij de éen is het net aan een dag, bij de ander 3 dagen.. wow.

Ik vraag me af hoe dat komt, haha.

Ik zelf zit rond de 24u, heb het toestel nu 5-6 dagen.
Wel continue 3G-verbinding, elke 15 min mail ophalen, en ong 3 uur spelletjes doen per dag. Met internetgebruik zit ik denk op de 3 a 4 uur per dag dat ik er mee speel..
Brightness heb ik wel wat lager gezet.
Das ook niet zo gek he als je 4 uur per dag actief bezig ben met je telefoon dat ie dan na 24 uur leeg is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om een bladwijzer te plaatsen in een PDF bestand? Als ik een boek lees heb ik geen zin om steeds te zoeken waar ik ook al weer was? Hij onthoudt het soms wel, maar sowieso als ik hem oplaad of een tijdje Adobe niet gebruikt vergeet ie 't weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:29:
Is er een manier om een bladwijzer te plaatsen in een PDF bestand? Als ik een boek lees heb ik geen zin om steeds te zoeken waar ik ook al weer was? Hij onthoudt het soms wel, maar sowieso als ik hem oplaad of een tijdje Adobe niet gebruikt vergeet ie 't weer.
Ebook reader? Ik heb fbreader maar die kan geen pdf's aan alleen epub en nog wat open standaarden. Er zijn geen gratis ereaders die pdf lezen in de market tenminste ik heb ze niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_geuns
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-08 22:58
ik heb de htc legend al een 2tal weken. Android bevalt me heel erg maar ik zit nog met 2 vervelende (sense-gerelateerde) problemen:

widget HTC AGENDA
1. niet alle gebeurtenissen van de verschillende facebook-contacten worden automatisch in mijn agenda ingeladen (bijv. verjaardag), terwijl dit bij al mijn contacten correct ingegeven is.

2. soms verdwijnt de "facebook" agenda gewoon (en als deze weg is kan ik hem niet meer via meer > agenda's > ... toevoegen

widget CONTACTEN
3. bij sommige contacten lijkt het wel alsof er een standaard-actie gedefinieerd is (als ik bijv. op de afbeelding van een contact klik gaat hij de bericht-editor openen, ...). Hoe kan ik deze actie veranderen eenmaal ze toegekend is?

bonusvraag
4. ik heb (op aanraden van dit forum) mijn standaar gmail account aangepast naar een exchange account. Als ik nu een mail krijg staat er in de melding (in de statusbar boven) iets als "1 ongelezen mail - excange account". Wat moet ik doen om hier de verzender te tonen (ipv. excange account)

[ Voor 17% gewijzigd door maarten_geuns op 01-04-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
tiswat schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:49:
[...]

En nu doet ie het ineens wel. Raar maar waar. :z
Ik heb dit ook al ondervonden, dat ik soms een connectie heb en soms helemaal niet

vandaag nog niet op mijn simkaart geraakt. reeds paar keer eruit gehaald en herstart maar geen avance ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik heb alleen bij het compleet uitschakelen dat ie er in het begin even over doet voor hij weer 3G verbinding heeft. GSM heeft ie wel direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Toch even checken. Is het bij jullie ook zo dat de "Home" toets net even wat gammeler aanvoelt als de overige toetsen? Hij voelt losser en wiebeliger aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Nee. Wel zit mijn batterijklepje wat losjes en moet ik hem elke keer vastklikken als ik hem uit mijn broekzak haal, dus ik ga een nieuw batterijklepje regelen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Nu online
-SafaN- schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:51:
[...]

Ik heb dit ook al ondervonden, dat ik soms een connectie heb en soms helemaal niet

vandaag nog niet op mijn simkaart geraakt. reeds paar keer eruit gehaald en herstart maar geen avance ...
Nou ik kon mijn nummers wel uitlezen maar had gewoon geen bereik. Had hem in mijn oude telefoon gedaan en met Vodafone gebeld. (gesproken over een nieuwe sim-kaart) Daarna dacht ik, laat ik het nog eens proberen.. en toen deed ie het wel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Heeft iemand dat op de lagere standen de helderheid van het scherm fluctueert?
Is bij mij duidelijk te zien als ik in bed met het scherm gedimd nog wat nieuws lees.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Vmu schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:22:
Heeft iemand dat op de lagere standen de helderheid van het scherm fluctueert?
Is bij mij duidelijk te zien als ik in bed met het scherm gedimd nog wat nieuws lees.
Heb je de "automatic brightness" functie aan staan? (licht sensor dus) Dan kan het best dat wanneer je hem vlak bij je hoofd houdt hij de reflectie terug krijgt van je gezicht en het scherm dus donkerder gaat dan wanneer je hem naar het plafond richt en er dus minder licht is en de brightness omhoog gaat.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Nee die staat dan uit.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

http://twitter.com/PaulOBrien/status/11423814150

Binnenkort kunnen we de Legend rooten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Nice :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BillSpaarbank schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:03:
Toch even checken. Is het bij jullie ook zo dat de "Home" toets net even wat gammeler aanvoelt als de overige toetsen? Hij voelt losser en wiebeliger aan.
Bij mij zijn alle toetsen even strak/gammel...is maar hoe je het bekijkt. Mar geen verschil tussen de toetsen onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MarcoC schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:43:
Nee. Wel zit mijn batterijklepje wat losjes en moet ik hem elke keer vastklikken als ik hem uit mijn broekzak haal, dus ik ga een nieuw batterijklepje regelen :P .
Nog een punt van kleine zorg bij mij...het batterij/simkaart/geheugenkaart-klepje. Ik ben zeker niet van plan om het klepje vaak te openen, hoe minder hoe beter. Ik vermoed dat hoe meer je dit klepje opent, des te sneller deze losjes zal gaan zitten. En aangezien de telefoon *niet* werkt zonder dit klepje (antenne zit erin verwerkt), is het nogal een essentieel onderdeel, en eentje die je niet ergens per ongeluk onderweg wilt verliezen doordat ie gewoon van je toestel afvalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Uh ben ik de enige die vandaag op dit forum allemaal parachutisten voorbij ziet komen??? :) Ik blijf ze van de pagina schieten maar ze blijven maar komen...arrgghhh. Wel een grappige 1 april actie :) En neen, ik heb *niet* van de paddestoelen gegeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
dafmay schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:28:
[...]

Nog een punt van kleine zorg bij mij...het batterij/simkaart/geheugenkaart-klepje. Ik ben zeker niet van plan om het klepje vaak te openen, hoe minder hoe beter. Ik vermoed dat hoe meer je dit klepje opent, des te sneller deze losjes zal gaan zitten. En aangezien de telefoon *niet* werkt zonder dit klepje (antenne zit erin verwerkt), is het nogal een essentieel onderdeel, en eentje die je niet ergens per ongeluk onderweg wilt verliezen doordat ie gewoon van je toestel afvalt!
Ik weet niet hoor maar dat klepje zit muur vast dat verslijt echt niet van een paar keer openen. Daarnaast hoeft dat klepje toch haast nooit open, teminste ik weet niet hoevaak jij je simkaart of sd kaart wil vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Crazyanz schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:35:
[...]
Ik weet niet hoor maar dat klepje zit muur vast dat verslijt echt niet van een paar keer openen. Daarnaast hoeft dat klepje toch haast nooit open, teminste ik weet niet hoevaak jij je simkaart of sd kaart wil vervangen.
Precies, zoals ik al zei...klepje zal bij mij in principe nooit geopend worden...helemaal niet nodig, alles zit en blijft gewoon zitten. Maar er zijn ongetwijfeld mensen die een hoop lopen te klootvioolen met het geheugenkaartje steeds verwisselen. En persoonlijk lijkt mij dit geen goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste legenders,

ik ben sinds gisteren ook in het bezig van dit prachtige toestel. er zijn echter 2 dingen waar ik tegenaan blijf lopen. eerste... hoe kan ik de gmail applicatie automatisch mijn mail op laten halen? tweede.... automatisch weerbericht updaten blijft niet aan. als ik dat aanvink onthoudt de telefoon het niet en springt het vinkje weer uit als ik opnieuw kijk.

Opgelost, synchronisatie stond uit bij enegiebeheer |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Bij mij zit dat batterijklepje dus wel losjes. Aan de rechterkant (vanaf de achterkant gezien) kan je heel makkelijk het klepje +/- 5mm omlaag schuiven. En als hij al een beetje los is is het een koud kunstje om hem helemaal los te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
wel goed erin geduwd dan. Je moet hem ff naar beneden duwen en dan erin clicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klont_44
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-08 01:17
OK mensen,
Opzich hele leuke telefoon hoor, maar hoe is de ontvangst bij jullie? En dan heb ik het niet over de 3G ontvangst, maar over het gewone bellen.
Heel vaak worden er kleine hapjes uit mijn telefoongesprekken gehaald. Als ik een schatting zou moeten maken ongeveer 10x zo veel als op mijn vorige telefoon, een Nokia.

Voor de rest ben ik nog steeds heel blij met de telefoon, maar als het belangrijkste aspect het af laat weten -telefoneren- ga ik dat op zijn zachts gezegd erg jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Nog nooit gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nee, ik ook nog niet. Tot nu toe is de belkwaliteit op mijn Legend zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klont_44
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-08 01:17
Hmm oké, gelukkig maar. Het valt me pas vandaag ook heel erg op. Echt superirritant.
Kijken of het van het weekend/volgende week wat veranderd, of dat het locatie-afhankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
In het Android software topic is een tip geplaatst voor een zeer mooie en uitgebreide Weer widget :

emzed in "Android Software & Discussie - Deel 4"

Ps M'n 3.000ste post... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Hoe krijg ik een hyves app op htc legend? Ik zoek me rot... staat niet in market.. via hyves.nl word ik verwezen naar een .apk file maar die linkt naar de market, maar komt ook geen resultaat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
dafmay schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:05:
In het Android software topic is een tip geplaatst voor een zeer mooie en uitgebreide Weer widget :

emzed in "Android Software & Discussie - Deel 4"

Ps M'n 3.000ste post... >:)
Allereerst gefeliciteerd met je 3000ste post :)

Nu heb ik een vraagje.

Eerst had ik een Nokia N82, deze was mijn eerste smartphone. Ik was er super tevreden over, en de gps functie vond ik geweldig! Alleen werd die een beetje sloom na een tijdje, dit door het groot aantal berichten dat erop stond.

Omdat ik zin had in wat anders wou ik een touchscreen telefoon, en omdat de Samsung Star net uit was gekomen, en nog eens gunstig geprijsd stond, was de verleiding te groot. Dus de Samsung Star is men eerste touchscreen telefoon; Mooi scherm, alleen vond ik het typen van smsen soms nogal irritant (soms was 1 tikje = 2 keer dezelfde letter), waardoor ik meer op backspace moest duwen dan wat anders.

Dus nu ben ik op zoek naar de volgende opvolger..

De keuze ligt tussen een nokia E72 en deze HTC Legend.
Ik heb het gevoel dat de E72 meer back to basics is, maar ik heb ook het gevoel dat die wat degelijker is, langere batterijduur heeft ed.
De Legend daarentegen ziet er vet uit, hoog show-gehalte, maar heb ik dat nodig?

De E72 heeft gratis navigatie-software, is dit bij de Legend ook mogelijk?
Gaat de Legend voldoende lang mee? (dus neem langer dan 24u, bij matig gebruik)

Ik zit echt te twijfelen tussen deze 2, terwijl het toch compleet verschillende producten zijn, misschien dat jullie me kunnen helpen met beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
Ik heb in de appmarket ingesteld dat ik een notificatie wil als er voor 1 van de apps die ik heb gewonload heb een update beschikbaar is .. Tot nu toe heb ik echter geen enkele notificatie ontvangen terwijl ik bij downloads wel zie dat er updates zijn ..Meer mensen die dit herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
ah t is me gelukt... sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
waar heb je hem vandaan gehaald dan?
Ik zoek hem ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie_Kabbie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 03:40
Iemand toevallig ook problemen met het synchroniseren van friendstream?

Gmail ect synct gewoon maar bijvoorbeeld peep alleen als je het meldingsgeluidje aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
geemfriek schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:39:
[...]
Allereerst gefeliciteerd met je 3000ste post :)
Nu heb ik een vraagje.
...
Dus nu ben ik op zoek naar de volgende opvolger..

Ik heb het gevoel dat de E72 meer back to basics is, maar ik heb ook het gevoel dat die wat degelijker is, langere batterijduur heeft ed.
De Legend daarentegen ziet er vet uit, hoog show-gehalte, maar heb ik dat nodig?
Dat heb ik mijzelf kortgeleden ook afgevraagd...het antwoord is ja ;) Ik had net pas een Nokia 6700 Classic en deze was erg fijn met erg goede belkwaliteit en uithoudingsvermogen van 6+ dagen. Maar zodra ik de Legend zag was ik eigenlijk meteen verkocht. Voor de 6700 had ik een HTC Diamond 2 en dat was een heerlijk toestel, hoog play-gehalte met veel functies...en navigatie. Dat miste ik op de Nokia...dus weer terug naar een uitgebreid toestel met de Legend. En tot nu toe helemaal geen seconde spijt gehad...zie voor een uitgebreide review een eerdere post van mij...daar heb ik alles wel zo'n beetje in vermeldt.
Als je de juiste plekken op het Net weet, dan zijn er legio navigatiepakketten voor de Legend te vinden :) Ikzelf heb op m'n Legend deze satnav's :
Copilot
Sygic 10
Navigon
Ndrive
Igo

Waarvan Copilot tot nu toe de voorkeur heeft...maar ik ben nog in test-fase...
Na 2 weken en tal keren opladen (hoe vaker hoe beter) haal ik met gemak 2 dagen...en dan ben ik toch zeer behoorlijk veel aan het klooien met de Legend zo op een dag :)
Ik zit echt te twijfelen tussen deze 2, terwijl het toch compleet verschillende producten zijn, misschien dat jullie me kunnen helpen met beslissen.
...gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
hmm, wordpress for android is ook al niet te vinden met de legend, terwijl dit toch weinig met de camera te maken heeft.
edit: hmm hoewel, sinds de laatste update kun je als het goed is een plaatje uploaden direct vanuit de camera. wel dus.

[ Voor 33% gewijzigd door M a r c o op 01-04-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meldingsled die naast de luidspreker zit , blijft die knipperen
wanneer je een smsbericht of oproep hebt ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:03
Als ik de reviews lees komt het toch elke keer naar voren dat de accu niet heel lang meegaat. Kunnen jullie aangeven hoe lang het duurt voordat bij jullie de accu leeg is? (en ook of je je toestel intensief gebruikt?)

Ik heb gelezen dat de accu 6-8 uur meegaat. Ik vind dit erg kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:27

n00bs

Het is weer Zomer!

avec_style schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:54:
Als ik de reviews lees komt het toch elke keer naar voren dat de accu niet heel lang meegaat. Kunnen jullie aangeven hoe lang het duurt voordat bij jullie de accu leeg is? (en ook of je je toestel intensief gebruikt?)

Dit is echt al te vaak besproken en zie ook mijn uitvoerige ahum accu test... (even terugzoeken op mijn postings in dit topic).

Als jij non stop films kijkt of het display aan laat en dingen doet dan heb je het idd na 6-8 uur wel gehad. Maar wie gebruikt nou zo extreem zijn telefoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
avec_style schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:54:

ik heb het p deze of vorige pagina nog vermeld... houdt het (makkelijk) een dag vol, dus gewoon s nachts aan lader.. en dan gebruik ik hem veel (ik denk wel 3 a 4u het scherm aan met spelletjes en internet en dergelijke. Misschienw el meer, haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Laatst online: 12-09 09:09
Dan zou ik ook graag willen weten hoe je deze dan toch aan de praat krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
kevindelange schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:32:
[...]

Dan zou ik ook graag willen weten hoe je deze dan toch aan de praat krijgt!
eerst barcodescanner downloaden/installeren via (op je tel naar die link gaan):
http://zxing.googlecode.com/files/BarcodeScanner3.22.apk
(op je tel naar die link gaan, dan gewoon installeren)

Dan de barcode scannen op:
http://hyvesmobiel.hyves....0731/Android_update/mJbt/

die geeft de links van het hyves app, en kan je hem via die link installeren!

[ Voor 56% gewijzigd door Florine op 01-04-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
geemfriek schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:39:
[...]

Ik heb de E72 hier liggen ter verkoop en heb sinds vorige de Legend liggen voor dagelijks gebruik.
E72 super toetsenbord, navigatie werkt goed en is gratis. De batterij gaat meerdere dagen mee en belkwaliteit is super.

De Legend heeft gratis navigatie via de juiste kanalen. Belkwaliteit is tot nu toe gewoon goed.
Batterij valt me ook niet tegen. Haal zonder internet, wel wifi 's avonds bijna 48 uur.
Veel apps, dus hoog speelgehalte! Scherm reageert super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Oké de piepjes die je hoort als een headphone in de 3,5 jack heb lijken wel harder te zijn geworden. Geluid is iniedergeval zo hard dat het vervelend aanwezig is. Is daar een oplossing voor of is dit gewoon een hardware fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Crazyanz schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:50:
Oké de piepjes die je hoort als een headphone in de 3,5 jack heb lijken wel harder te zijn geworden. Geluid is iniedergeval zo hard dat het vervelend aanwezig is. Is daar een oplossing voor of is dit gewoon een hardware fout.
Dit heb ik echt niet hoor? Ik ben iemand die extreem gevoelig is voor bijgeluiden (noem me autistisch :P ), maar hoewel ik bij de Legend zeker een lichte ruis hoor ervaar ik het absoluut niet als storend. En er is bijna niemand die zich sneller stoort aan ruis dan ik :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren mijn nieuwe HTC Legend maar 't lukt niet om verbinding te maken met de bluetooth in mijn wagen (RNS-E navigatie & bluetooth module in A3 Sportback 2008).

Toestel vindt de RNS-E, vervolgens geef ik de code in 1234 (zoals beschreven in handleiding auto) maar dan komt de melding dat hij geen verbinding kan maken omdat de code niet juist is!

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een optie tot het calibreren van je scherm. dus effe opniieuw " uitlijnen" zeg maar/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:41:
is er ook een optie tot het calibreren van je scherm. dus effe opniieuw " uitlijnen" zeg maar/?
HTC Legend:
Instellingen > Aanpassen (meen ik, heb de mijne uitstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Laatst online: 12-09 23:13
Ik snap de trilfuncties van de telefoon niet helemaal geloof ik.
Sms: klopt het dat de tril-instelling niet mee verandert bij het wijzigen van je geluidsprofiel? Ik wil eigenlijk dat hij op profiel 'Trillen' trilt en op profiel 'Normaal' niet trilt, maar ik krijg dit niet ingesteld.
Inkomend gesprek: het trillen verandert wel mee bij het wijzigen van profiel, maar niet consequent. Soms als ik het profiel wijzig van 'Trillen' naar 'Normaal' staat de trilfunctie opeens weer aangevinkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braaaii
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-12-2024
Ben een review aan het schrijven, zijn er nog punten die mensen graag besproken willen hebben?
Laat dit even weten.

EV rijder, Home automation, verduurzamen en Gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan de schermcalibratie niet vinden. heb gekeken bij instellingen --> aanpassen zoals eerder gezegd, maar daar kan ik hem niet vinden. heb van alles zitten zoeken mara kan het echt niet vinden. iemand nog een suggestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb sinds deze week een HTC Legend gekocht en ben wat gebruik betreft nog een echte nitwit. Nu oprobeer ik mijn e-mailaccount in te stellen, maar dit lukt niet. Ik heb een freeleraccount en krijg na intoietsen van mijn pop3/smtp en wachtwoord als ik contact probeer te maken de melding:
Verbinding mislukt. Deze toepasssing vereist netwerktoegang. Schakel mobiel netwerk in of wi-fi aan om gegevens te downloaden.

Wat moet ik dan doen?

groeten,
Kaanseneertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:08
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:08:
Hallo,
Ik heb sinds deze week een HTC Legend gekocht en ben wat gebruik betreft nog een echte nitwit. Nu oprobeer ik mijn e-mailaccount in te stellen, maar dit lukt niet. Ik heb een freeleraccount en krijg na intoietsen van mijn pop3/smtp en wachtwoord als ik contact probeer te maken de melding:
Verbinding mislukt. Deze toepasssing vereist netwerktoegang. Schakel mobiel netwerk in of wi-fi aan om gegevens te downloaden.

Wat moet ik dan doen?

groeten,
Kaanseneertje
Heb je wel een data verbinding?? De foutmelding geeft namelijk het probleem al aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
bij hoofdscherm dus via menu --> instellingen en dan Draadloos en netwerk of iets dergelijks, en daar je wifi of mobiele datagegevens verbinding aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een kort vraagje:

Sms-conversatiescherm...
Waarom worden mijn berichten onder elkaar en de berichten van degene waarmee ik in gesprek ben onder elkaar getoond. Dus niet om en om zeg maar.. Hoe verander je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen of de wifi van de legend goed werkt?
ik twijfel nog of ik een simlockvrije legend moet aanschaffen of een legend met abo+internet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Braaaii schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:23:
Ben een review aan het schrijven, zijn er nog punten die mensen graag besproken willen hebben?
Laat dit even weten.
Heeel erg off-topic, maar gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:10:
kan iemand mij vertellen of de wifi van de legend goed werkt?
ik twijfel nog of ik een simlockvrije legend moet aanschaffen of een legend met abo+internet....
een simlockvrije tel kan je net zo goed een abo met internet bij nemen natuurlijk... ? als je m afsluit bij een abo+internet is ie eigenlijk vrijwel altijd ook simlockvrij..

maar goed de wifi werkt natuurlijk prima. Het is gewoon wat je wilt, als je ook nietin de buurt van toegankelijke Wifi stations wil internetten, zul je en data abo moeten nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:30:
kan de schermcalibratie niet vinden. heb gekeken bij instellingen --> aanpassen zoals eerder gezegd, maar daar kan ik hem niet vinden. heb van alles zitten zoeken mara kan het echt niet vinden. iemand nog een suggestie
Menu > Geluid & Weergave > helemaal onderaan..."IJken van G sensor"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:08
dafmay schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:25:
[...]

Menu > Geluid & Weergave > helemaal onderaan..."IJken van G sensor"
Dat is voor het draaien van het scherm en niet de uitlijning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Kalua schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:28:
[...]

Dat is voor het draaien van het scherm en niet de uitlijning.
Huh? Wat verstaat men dan onder "uitlijning"? Ik vermoed toch echt dat dit 'm moet zijn...in ieder geval is het de enige setting voor het calibreren van het scherm.

[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 02-04-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das alleen voor het draaien van het scherm. uitlijning bedoel ikmee, dat jen bepaalde referentiepunten aan kan klikken zodat het scherm weet waar je op drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:57:
das alleen voor het draaien van het scherm. uitlijning bedoel ikmee, dat jen bepaalde referentiepunten aan kan klikken zodat het scherm weet waar je op drukt.
Ja wat ik al aan heb gegeven...daar is nu eenmaal geen specifieke setting voor op de Legend. Ik weet ook dat deze setting *wel* aanwezig was op bijv de Diamond 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:57:
Dat is niet nodig met een capacitief scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braaaii
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-12-2024
erriccartman schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:12:
[...]

Heeel erg off-topic, maar gefeliciteerd!
Ok. Graag gedaan :S

EV rijder, Home automation, verduurzamen en Gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:30

emzed

*

Het is mij trouwens gelukt om Google Goggles te installeren via een APK'tje. Leuke applicatie! Ik heb hem gevonden op Rapidshare en hij doet het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Je bent toch jarig vandaag :P ? Wel volgens het taartje iig.
Pagina: 1 ... 14 ... 59 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.