[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-05 23:15

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Proxx schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:41:
de bedoeling van die kill cam snap ik niet. hoor je op die kill cam. nu te zien hoe je dood gegaan bent. of zie je alleen het gezicht van degene die je gedood heeft. naa dat je geschoten bent

dus killcam in verleden tijd of killcam (op je tegenstander) in het heden?
Op de killcam zie je het heden van de tegenstander die je heeft gedood.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-05 08:16

Voor zover ik heb ervaren, laat de killcam zien wat je killer op dit moment aan het doen is.

Hebben er meer mensen problemen om verbinding te krijgen op dit moment? Krijg geen verbinding met EA online...

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

Morgion schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:46:
Voor zover ik heb ervaren, laat de killcam zien wat je killer op dit moment aan het doen is.
Dat is mijn ervaring ook.
Vind killcam trouwens een waardeloze uitvinding. Ik heb al diverse keren spelers die niet gelijk verhuizen na de kill op kunnen sporen en killen dankzij de beelden. Gebeurt omgekeerd dus ook ... heel flauw als je een leuke spot hebt gevonden om te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 17:28

zAo

GPLv2 Fanboy

Het is inderdaad vervelend als je verdedigt, aangezien het toch een soort van campen is in het begin. Daarentegen gaan mijn haren overeind staan als ik 10x door een campende sniper wordt neergehaald die je niet weet te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:27

DinX

Motormuis

zAo schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:14:
Het is inderdaad vervelend als je verdedigt, aangezien het toch een soort van campen is in het begin. Daarentegen gaan mijn haren overeind staan als ik 10x door een campende sniper wordt neergehaald die je niet weet te zitten.
Daarom is het een sniper :p

Datis ook,irl, 1 van de belangrijkste dingen die een sniper moet doen. Camouflage en ongezien in en uit een gebied raken. :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183610

Goner schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:30:
[...]

[...]

Ja, wat is dat met die heuvel ? Ik zie vaak mensen tegen die steile wand aanhollen, net zolang tot ze opeens er op zitten ?!
Is dat een bug ? Is mij nog nooit gelukt overigens ...
Ik weet niet of het bug is, maar als je eenmaal weet op welk punt je naar boven kunt is vrij gemakkelijk.
Weet niet of ik het kan uitleggen maar het "looppad" zit op de punt van de bergwand.
Die punt zit zeg maar meer aan de kant van de doorlopende weg dan aan dat zijstraatje.

Maar je moet gewoon meerdere keren proberen en je bent daar redelijk safe voor kogeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-05 22:02

YoVla

Yoghurt met vla

Ligt het aan mij, of ligt heel EA down? zowel websites als in game kan ik geen verbinding maken met hun servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Hritje schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:28:
Ligt het aan mij, of ligt heel EA down? zowel websites als in game kan ik geen verbinding maken met hun servers.
Same here, probeer al een uur ongeveer zonder succes.

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:13
Hmm, iemand ook nog problemen met PSN? Want zelfs daar kom ik niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

DinX schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:16:
[...]
Daarom is het een sniper :p

Datis ook,irl, 1 van de belangrijkste dingen die een sniper moet doen. Camouflage en ongezien in en uit een gebied raken. :)
I know, I know :) Alleen heeft BC2 volgens mij niet als doel realistisch te zijn?

Overigens denk ik dat zonder die deathcam er nog meer snipers zouden zijn waardoor het meer een sniper-war wordt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 12:31

D4NG3R

kiwi

:)

Zojuist mijn beta code ontvangen voor de PC, nu de nieuwe PC aan de praat krijgen... kan ik lekker spelen in de vakantie :D

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-05 06:11
zAo schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:50:
[...]

I know, I know :) Alleen heeft BC2 volgens mij niet als doel realistisch te zijn?

Overigens denk ik dat zonder die deathcam er nog meer snipers zouden zijn waardoor het meer een sniper-war wordt :*)
Dat is het nu al een beetje.
mijn ervaring na een 20-tal potjes gespeeld te hebben is dat de helft van alle spelers een sniper is.
Op sommige plekken/fases lijkt ongeveer driekwart een sniper kit te hebben.
Sommige fases lenen zich daar ook perfect voor. Als het aanvallende team niet snel genoeg die eerste fase weet te winnen en ze elke kier dat valleitje door moeten waar inmiddels geen boom meer staat en geen dekking te vinden is, is het voor het verdedigende team appeltje-eitje om elke aanvaller nog voordat ze de weg overgestoken zijn neer te knallen. Hoe vaak ik daar niet kansloos neer geknald ben, gewoon niet leuk meer.

Overigens elk potje nog verloren. Ik kwam gewoon elke keer in een team terecht dat een aantal speler minder had dan het andere. En dat terwijl ik op het scorebord toch netjes meedoe. Dus ik blijf volhouden dat het niet aan mij ligt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Bij mij dezelfde indruk na de patch. Hogere FPS maar het voelt (en is) veel laggier.
Ik speel meestal op een multiplay.co.uk server, maar gisteren moest ik regelmatig 3 keer springen om over een obstakel te komen.
Ik crash ook beduidend vaker naar de desktop. Voor de patch een heel enkele keer, na de patch 4 keer in 2 uur.
Dan liever een wat lagere FPS en niet laggy, niet crashend.

En wat die EA servers betreft, ik zie zo gauw ook geen UK servers, maar wel DE, CU, RU, US enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

ZenTex schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:05:
[...]

Overigens elk potje nog verloren. Ik kwam gewoon elke keer in een team terecht dat een aantal speler minder had dan het andere. En dat terwijl ik op het scorebord toch netjes meedoe. Dus ik blijf volhouden dat het niet aan mij ligt. :+
Dat hoeft natuurlijk niet waar te zijn. Als jij solo een hoop punten haalt, wil dat niet zeggen dat je goed bezig bent. Het doel is de MCOMs aan te vallen/te verdedigen. Iemand met veel punten hoeft niet per se goed te zijn voor het team.
Als engineer krijg je (vind ik) relatief weinig punten voor het vernietigen van een tank. Bovendien is de kans dat je zelf gekilled wordt groot, en je bent zo door je rockets heen. Een medic haalt in dezelfde tijd waarschijnlijk meer punten.
Toch moet je een paar engineers hebben. Die dus wat minder punten halen. Maar als ze er niet waren, had je verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het doel is niet alleen MCOM's verdedigen maar ook vijanden afmaken zodat hun tickets omlaag gaan. Als verdediger kan je dus prima solo spelen en veel kills maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

zAo schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:50:
Nee ; want dan kon je wel gaan liggen :+
Het doel is om snel te zijn (vaart erin houden) als ik de argumenten goed begrijp. En liggen (prone) werkt dat tegen blijkbaar ... snap alleen niet hoe 7 snipers op een heuvel (ook al kunnen ze niet liggen) het spel snel maken.
(ja, ik zeur ... maar vind het nog steeds een bezopen 'feature')
ZenTex schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:05:
ze elke kier dat valleitje door moeten waar inmiddels geen boom meer staat en geen dekking te vinden is
Dat is zo'n beetje de gangbare strategie merk ik ; met alle zware wapens worden alle struiken, bomen en muurtjes gauw omver geblazen zodat de aanvaller geen dekking meer heeft. Was aanvankelijk wel mooi, dat alles kapot kan, maar op deze manier ook al niet leuk meer.

[ Voor 37% gewijzigd door Goner op 19-02-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:13
Goner schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:20:
[...]

Nee ; want dan kon je wel gaan liggen :+
Het doel is om snel te zijn (vaart erin houden) als ik de argumenten goed begrijp. En liggen (prone) werkt dat tegen blijkbaar ... snap alleen niet hoe 7 snipers op een heuvel (ook al kunnen ze niet liggen) het spel snel maken.
(ja, ik zeur ... maar vind het nog steeds een bezopen 'feature')
Ze worden in ieder geval sneller gezien en zijn makkelijker neer te schieten. Dus dat is wel een voordeel. En houd eigenlijk toch wel weer wat meer snelheid erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-05 21:06
Ik kreeg gister van EA eindelijk een betacode gemailed. Blijkt deze al ingebruik te zijn , zijn er meerderen die dit probleem hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-05 23:15

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

walletje-w schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:23:
[...]

Ze worden in ieder geval sneller gezien en zijn makkelijker neer te schieten. Dus dat is wel een voordeel. En houd eigenlijk toch wel weer wat meer snelheid erin.
Ik (PS3) heb eerlijk gezegd zelden last van snipers, zolang je zelf maar blijft bewegen. Buiten dat zijn snipers ook erg effectief tegen tanks, dus een teveel heb je er niet snel aan.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
Dan moet je als sniper maar een soort van obstakel zoeken waar men niet kan doorschieten en daarachter gaat 'hurken'. Ze zetten het er niet in, en dat zal zo blijven, of je nu zeurt of niet :p)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:20:
[...]
Dat is zo'n beetje de gangbare strategie merk ik ; met alle zware wapens worden alle struiken, bomen en muurtjes gauw omver geblazen zodat de aanvaller geen dekking meer heeft. Was aanvankelijk wel mooi, dat alles kapot kan, maar op deze manier ook al niet leuk meer.
Als de aanvallers niet snel genoeg zijn en het toelaten dat alle dekking gesloopt word dan is het gewoon geheel terecht dat ze daarna niet verder kunnen komen. Dat houd ook de vaart erin, je moet wel aanvallen want anders maak je helemaal geen kans meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
riffey#4 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:06:
Bij mij dezelfde indruk na de patch. Hogere FPS maar het voelt (en is) veel laggier.
Ik speel meestal op een multiplay.co.uk server, maar gisteren moest ik regelmatig 3 keer springen om over een obstakel te komen.
Ik crash ook beduidend vaker naar de desktop. Voor de patch een heel enkele keer, na de patch 4 keer in 2 uur.

En wat die EA servers betreft, ik zie zo gauw ook geen UK servers, maar wel DE, CU, RU, US enz.
Als ik in het het spel gewoon op 'login' click, zegt ie dat ie niet kan connecten met EA servers, dus aan de serverlist kom ik niet eens toe.

mijn update history zegt het volgende:

2010-2-18 23:20:29.796 http://static.cdn.ea.com/...Patch/patch_511270_517403

ik ga er van uit dat dit de meest recente patch is?

ik ga hem iig maar eens proberen opnieuw te installeren en updaten om te zien of dat iets uithaalt..

[ Voor 16% gewijzigd door Morgion op 19-02-2010 11:57 ]

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Tsurany schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:39:
[...]

Als de aanvallers niet snel genoeg zijn en het toelaten dat alle dekking gesloopt word dan is het gewoon geheel terecht dat ze daarna niet verder kunnen komen. Dat houd ook de vaart erin, je moet wel aanvallen want anders maak je helemaal geen kans meer.
Des te irritanter zijn al die snipers.

Erg frustrerend als in jouw team 2 man in een tank zitten, dan een stuk of 6-7 snipers die op dat heuveltje zitten. Blijven er een paar man over om aan te vallen. Ja, dan ga je verliezen.

Enfin, vandaag iig al m'n potjes gewonnen. :p

Positief aan dit spel vindt ik wel dat je als assault redelijk zuiver kunt schieten over lange afstanden. Als een vijandelijke sniper niet al te ver weg zit is het, dankzij het gebrek aan prone, zeer goed mogelijk om ze uit te schakelen met een assault rifle.
Ik haal dan ook verdacht veel headshots. Geen verassing aangezien hun hoofd het enig zichtbare lichaamsdeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 19:18
Zal vast aan mij liggen, maar ik kan dit dus echt niet vinden:

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de Battlefield: Bad Company 2 bèta toe kan voegen aan Steam, en op die manier ook updates kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:34

The Zep Man

🏴‍☠️

Svennetjee schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:12:
Zal vast aan mij liggen, maar ik kan dit dus echt niet vinden:

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de Battlefield: Bad Company 2 bèta toe kan voegen aan Steam, en op die manier ook updates kan downloaden?
Niet.

In het mailtje waarin je de key hebt verkregen staan instructies over hoe je de beta kan spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 19-02-2010 12:21 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155960

Inmiddels ook al heel wat potjes BFBC2 gespeelt op de PS3 en ik moet zeggen dat ik aanvankelijk niet onder de indruk was, de controls voelden vooral traag aan en die 30 fps is behoorlijk merkbaar als je Modern Warefare 2 gewend ben.
Maar inmiddels kan ik wel leven met die controls, want tov MWF2 is het nu ook een stuk lastiger om een steady shot te leveren, maar dat geld natuurlijk voor iedereen.
MWF2 is een mooi maar te snel spel, zeker voor de wat ouderen spelers, de nadruk ligt daar veel te veel op het maken van kills en je KD ratio die natuurlijk nergens op slaat als je voor 80% geholpen wordt door killstreaks.
Battlefield heeft alles wat Modernwarefare niet heeft, de nadruk ligt dan ook idd bij het halen van de objectives, eigelijk zou je bij het winnen van een ronde vet veel extra punten moeten krijgen.
Een groot voordeel vind ik dat er geen killstreaks zijn, dus alle kills maak je zelf, soms gaat dat wat makkelijker in een voertuig en soms lastiger als je te voet ben.
Ik hoor nu al veel jonge gastjes roepen ' veel te traag ik kan geen kills genoeg maken' nou dat klinkt me als muziek in de oren want ik hoop dat we nu een echte goede tacktische oorlogs simulator voorhanden hebben zonder een kudde kid's die als gekken rond lopen te knallen zonder enig aandacht voor de objective's te hebben.

Laat maar komen deze game, onze clan die voornamelijk uit wat oudere gamers bestaat is modernwarefare 2 inmiddels wel zat.

*knip* zie Spielerij beleid.

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 19-02-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tsurany schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:39:
Nou, ik heb al een paar keer gezien dat het de vaart er goed uit haalt ... als je als aanvaller je best doet, maar er gewoon effe niet doorheen komt en de boel achter je intussen goed gesloopt is, kruipt iedereen achter een rots of op een heuvel (enige dat niet gesloopt kan worden) en steekt dat kale niemandsland niet meer over (kan ook helemaal niet meer). Weg game ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
de bedoeling van die kill cam snap ik niet. hoor je op die kill cam. nu te zien hoe je dood gegaan bent. of zie je alleen het gezicht van degene die je gedood heeft. naa dat je geschoten bent

ik zie elke keer iemand wegrennen en zoals ik het zie. zit daar niet het dodende schot tussen.
en je ziet alleen de tegenstander van voor in het gezicht wat ook totaal doelloos is.

op het filmpje wat eerder gepost is. zie ik wel op de killcam hoe je dood gegaan bent :S

http://www.youtube.com/watch?v=jsJwrHIGGnk

op 0:33 tot 0:37 is het stukje wat ik bedoel
De killcam in MW2 laat zien hoe je dood bent gegaan. De killcam in BC2 laat zien waar je moordenaar zit en wat hij in het heden doet, mocht je hem willen opzoeken en wraak nemen.
Meestal als je dood gaat, draait de camera al richting de schutter, tenminste, bij mij.
Null is echt totaal iets anders als nul. Null is (een soort van) niets, een leegte, bestaat niet. Nul is een getal. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 19-02-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Goner schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:40:
[...]
Nou, ik heb al een paar keer gezien dat het de vaart er goed uit haalt ... als je als aanvaller je best doet, maar er gewoon effe niet doorheen komt en de boel achter je intussen goed gesloopt is, kruipt iedereen achter een rots of op een heuvel (enige dat niet gesloopt kan worden) en steekt dat kale niemandsland niet meer over (kan ook helemaal niet meer). Weg game ...
Dan ben je inderdaad afhankelijk van tanks die dan nog maar moeten overleven.

Zoals eerder gezegd; de demo map (Port ..) is te gestrekt/smal. In het smalle gedeelte heb je als Attacker gewoon weinig keuze/mogelijkheden. Ik hoop dat de andere 7 maps wat 'vierkanter' zijn. :)
GJtje schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:45:[...]
Null is echt totaal iets anders als nul. Null is (een soort van) niets, een leegte, bestaat niet. Nul is een getal. ;)
offtopic:
Ook wel omgeschreven als 'undefined'/niet gedefinieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
Als je ook goed kijkt dan wordt die niet gekilled door een knife maar door die bradley

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:59
Overigens vind ik wel dat de scores best meer weer mogen geven dat de focus op objectives ligt. Als je een mcom disarmed krijg je maar 30 punten bijvoorbeeld terwijl dat in principe belangrijker moet zijn dat een kill maken. Andersom net zo.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 06-04 15:46
Nieuwe blog
Bad Company 2 PC Graphics Details

* BY: repi
* POSTED: Feb 19, 2010, 03:39AM
* COMMENTS: 5 (Login Required to Comment)

Introduction

My name is Johan Andersson (Twitter: repi) and I'm one of the architects working on our proprietary Frostbite engine here at DICE.

We've had numerous requests to go through in more detail about what kind of graphical features & options that exists in Battlefield: Bad Company 2 for the PC. So this is an attempt at just that.

Battlefield: Bad Company 2 is based on Frostbite 1.5, but with multiple enhancements and a lot of specific effort spent on building it up and for the PC as this is the first time Frostbite is used on PC.

DX9/DX10/DX11

Frostbite 1.5 on PC is designed for DirectX 10 as a base, this enables us to easily support all the advanced graphics features that we use on the consoles, and much more! DX10 is a very modern graphics API and gives us a lot of flexibility as a developer.

DX10 has one unfortunate draw back though; it is only supported on Windows Vista and Windows 7, not the now 9 year old Windows XP. And as we have a big PC fan base, where not everyone may have transitioned over to Vista or Windows 7 yet, we have also added a rendering path that uses the old DirectX 9.

The DX9 path is quite efficient but lacks some of the features that we have on DX10 like anti-aliasing and HBAO.

For everyone with the new generation of graphics card, like the AMD Radeon 5xxx series or the upcoming Nvidia Geforce 4xx, we've also added support for DirectX 11. The primary uses of DX11 in Bad Company 2 is to soften all the dynamic shadows as well as to improve performance in general with a few smaller DX11 optimizations that we are using.

The detection and usage of DX9/DX10/DX11 is done automatically, the game selects the highest possible version available with your graphics card and OS. If you want to force a given path you can do that in the Settings.ini file by setting 'DxVersion' to any of these options: 9, 10, 11 or auto (default).

The Settings.ini file can be found in My Documents\BFBC2 directory.

AMD Eyefinity

Bad Company 2 supports AMD's Eyefinity rendering mode where you can have 3 (or 6!) monitors connected to a single graphics card. The game will then detect that mode and the very wide aspect ratio and render using a wide horizontal field of view and keep the menus & HUDs on the middle display. This can create a very immersive experience if you have the hardware required.

Elmnator1 posted this Youtube video showing Eyefinity in the Bad Company 2 PC Beta on his nice setup:

Nvidia 3D Vision

We've been working together with engineers from Nvidia for adding proper support for 3D Vision stereo rendering in Bad Company 2 PC. This support is not enabled in the beta but it will be included in a patch shortly after the release of the retail game.

3D Vision works by rendering a picture for each eye every frame together with a slight offset. Then the 3D glasses together with the compatible displays and drivers correctly select which frame each eye sees to create actual depth perception in the game.

We are also looking forward to trying out the upcoming multi-monitor stereo rendering: 3D Vision Surround.

Expect to see & hear more about both 3D Vision and 3D Vision Surround in Bad Company 2 after the beta!

HBAO

HBAO stands for Horizon-based Ambient Occlusion and is a rendering technique developed by Nvidia originally and that we have integrated into Frostbite for use on all DX10 and DX11 graphics cards.

It is a technique that creates soft & realistic contact shadows between objects and can really enhance the visuals but in a quite subtle way. It can be a demanding effect for the graphics card and as such is primarily meant for more higher-end cards. It only is a cost on the GPU, not the CPU.

Since the PC Beta we've done a bunch of optimizations on the effect together with both Nvidia and AMD, so if you had performance problems with it before: please give it a shot again in the retail game if you have a modern & fast GPU!

For the full technical details about how HBAO works, see this presentation by Nvidia from SIGGRAPH 2008: Image-Space Horizon-Based Ambient Occlusion.

Field of View

BC2 uses approximately the same vertical field-of-view on all platforms and modes. But as we support arbitrary monitor aspect ratios, you can get different horizontal FOV on different monitor setups - the wider monitor you have the wider horizontal FOV you get, i.e. you actually see more on the sides of the screen.

As widescreen monitors nowadays are even more common (and actually: the new standard) we felt it was very important to support them properly. Which we do in BC2 thanks to handling arbitrary aspect ratios. A positive side effect of this is that Eyefinity also works as it should, i.e. just like a single very wide monitor.

We've seen overwhelming positive feedback for the out-of-the-box support of Eyefinity, but a few select people have voiced some concern that the wide FOV when playing with Eyefinity would be considered cheating. But now when people have been playing the Beta we haven't heard any feedback that Eyefinity have actually been a big practical competitive advantage, it is meant to give you only extra peripheral vision.

The PC as a platform is inherently not a 100% fair playing field as people have always had varying performance, network connection, hardware setups, input devices and new technology - which is also one of the strengths of the platform and something we, and many PC players, would like us to embrace & utilize.

If the community later collectively agrees that Eyefinity is an actual big advantage in multi-player we can look into potentially having it as a server option, but don't think that will be needed.

Another much requested topic is to have a customizable FOV. This is not implemented in the PC Beta, but we are adding a customizable FOV for a future retail patch. The feedback from the Beta about servers, performance & stability have been of a higher priority and needed to be solved first.

Misc

The 'High' texture detail level is not included in the PC beta, but is in the retail game which increase texture resolution a bit.

Support for multiple GPUs (AMD Crossfire / Nvidia SLI) in the first PC Beta build was only partially working and could cause visual artifacts. This is improved on in the latest Beta client and since that version we have done additional performance scaling improvements that should be a good benefit.

We would like to thank both AMD and Nvidia for their technical support and assistance during the development of Bad Company 2. Both with the PC-only advanced features and with helping to make sure the game runs and performs well a wide range of graphics cards and configurations. Special thanks to Louis Bavoil (Nvidia) and Nicolas Thibieroz (AMD).

Future

If you are interested in more details about DirectX 11 as well as some sneak peaks and technical details about our upcoming Frostbite 2 engine, AMD recently did a big interview with me in their on the AMD Underground blog: "11 Days of DirectX 11: DICE". The longer full interview is also available as an pdf here

Keep in mind that the interview is about the future, beyond Bad Company 2.

-- repi

Bron: klik

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:02

Grozno

acts without consequence!

Zijn er meer mensen die hun PC Beta niet kunnen updaten?
Bij mij vraagt hij of ik wil updaten en vervolgens lukt dat niet en kan ik met de oude versie gewoon spelen.

Overigens al wel lol mee gehad, maar het is even wennen als je eerst op de PS3 hebt gespeeld :P

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-05 11:05
Grozno schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:38:
Zijn er meer mensen die hun PC Beta niet kunnen updaten?
Bij mij vraagt hij of ik wil updaten en vervolgens lukt dat niet en kan ik met de oude versie gewoon spelen.

Overigens al wel lol mee gehad, maar het is even wennen als je eerst op de PS3 hebt gespeeld :P
Als je vista/7 hebt moet je de updater als administrator uitvoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-05 17:14

PhilipvD

Ondertiteld

Ik speel de xbox 360 beta. Is opzich een prima spel, heb geen ervaring met de pc versie.
Graphics zijn in orde maar ben toch erg benieuwd hoe de game eruit komt te zien op 4 maart. ;)

Ben nog niet van plan hem te kopen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:25

Stewie!

Keen must die!

riffey#4 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:06:

Voor de duidelijkheid: alle EA servers worden gewoon gehost door de GSPs in het partner programma die hun server die naam geven.

Dan de lag: die wordt veroorzaakt door bugs geintroduceerd in de laastste 3 server builds EN door punkbuster. Het is dus onzin om te zeggen server X had geen lag en server Y wel. Dat verschil is op dit moment nog niet merkbaar.

Dan kwa spelers: Onze speler capaciteit is elke avond weer 90% gevuld, en dat is 2,5 meer dan dat van de nummer 2 (multiplay), laat staan alle hosters daarachter. We hebben dan ook de meeste spelers elke avond op de servers 8)
In totaal genereert dat zo'n 1,2 gbit BC2 dataverkeer op de piekuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:02

Grozno

acts without consequence!

Smokey! schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:40:
[...]

|:(

Thanks!

Edit: laatste n00bvraag, waar zit de exit-knop? Ctrl-Alt-Del lijkt me niet de bedoeling...

[ Voor 18% gewijzigd door Grozno op 19-02-2010 15:46 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stewie! schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:49:
[...]

Voor de duidelijkheid: alle EA servers worden gewoon gehost door de GSPs in het partner programma die hun server die naam geven.

Dan de lag: die wordt veroorzaakt door bugs geintroduceerd in de laastste 3 server builds EN door punkbuster. Het is dus onzin om te zeggen server X had geen lag en server Y wel. Dat verschil is op dit moment nog niet merkbaar.

Dan kwa spelers: Onze speler capaciteit is elke avond weer 90% gevuld, en dat is 2,5 meer dan dat van de nummer 2 (multiplay), laat staan alle hosters daarachter. We hebben dan ook de meeste spelers elke avond op de servers 8)
In totaal genereert dat zo'n 1,2 gbit BC2 dataverkeer op de piekuren.
Toch heb ik vaker lag in i3d servers dan multiplay, killercreation werkt ook erg goed (Minste lag op).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Phyxion schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:42:
[...]

Toch heb ik vaker lag in i3d servers dan multiplay, killercreation werkt ook erg goed (Minste lag op).
Het zelfde gevoel heb ik ook moet ik zeggen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-05 02:25
Stewie zegt ook dat de servers van i3d het drukst bezet zijn. Dat kan er mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als dat zo is zou dat vrij slecht zijn aangezien je servers gewoon berekend moeten zijn op 100% belasting. Maar denk dat daar ook niet het probleem ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Tsurany schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 17:21:
Als dat zo is zou dat vrij slecht zijn aangezien je servers gewoon berekend moeten zijn op 100% belasting. Maar denk dat daar ook niet het probleem ligt.
De games hebben geen problemen, wij monitoren namelijk de dropped frames en bad frames (de lag indicatoren) en die zijn beide 0 op alle servers omdat er veel overcapaciteit is. Dit laat feitelijk zien dat er geen resource lag is.

Ik maak me dus niet zoveel zorgen omdat de feiten laten zien hoe het is, en de cijfers van de spelers laten zien dat de servers bijzonder populair zijn. Ik bedoel, 90% bezetting versus 35% is toch een fors verschil :)
Die gekke verhalen over lag lees je zoveel, maar zoals gezegd: server versie plus PB geven de impressie in de gameplay en daar wordt door zowel evenbalance als dice hard aan gewerkt :)

De eisen die EA aan ons stelt zijn ook vele malen hoger ivm de diensten die wij voor hen draaien wereldwijd. Daarin zit een uitgebreide monitoring in, een 24x7 noc in San Francisco, noem het maar op. Juist die metrics van bad en dropped frames, packet loss metrics per speler (!) en latency wordt allemaal uitgelezen, elke paar seconden, voor de gehele game. EA is ontzettend pro-actief met het tracken van de kwaliteit voor spelers.
Het probleem is dat dit bij de consoles makkelijker gaat omdat het een gehele hosting oplossing is (op onze software) en bij de PC vele verschillende (kleine, soms zelfs maar 2 game servers online :/ ) hosters meedoen. Sommige van die partijen weten het niet eens als hun game servers offline zijn |:(

Van mijn blog, leuke grafiekjes, deze games draaien op een eigen CPU core, de linkerkant is ivm dinsdag patchdag:
Afbeeldingslocatie: http://stewie.biz/wp-content/uploads/2010/02/resources-25869.jpg

Afbeeldingslocatie: http://stewie.biz/wp-content/uploads/2010/02/resources-25840.jpg

Anyway, deze game gaat een ontzettende hit worden! Mijn verwachting: 500,000 spelers gelijktijdig online op launchdag.

[ Voor 42% gewijzigd door Stewie! op 19-02-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694

zAo schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:14:
Gewoon heel de omgeving spotten en je ziet waar ze zijn. Het beste kun je een bergje op klimmen en dan elke keer de select knop indrukken , je kunt zo elk sniper spotten maakt niet uit in elk gat ie verscholen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345542

Beta Key: 2YBL-GFJV-RPQM-K89J Cadeautje..
Alleen moet je wel beloven voor de objectives te gaan..
geen nooberig gesnipe ..... have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musje83
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-04 21:13
Ik hoop dat ik niet de enige ben, maar sinds ik de laatste update binnen heb gehaald (vanmiddag), crasht BC2 geheid na een kleine 5 minuten. Soms krijg ik een zwart scherm na bijv. het uitzoomen met de verrekijker en zie ik nog wel alle markers, maar zit de game volledig vast. Soms krijg ik gewoon een wit beeld en klapt de boel terug naar mijn bureaublad na 10-20 seconden.

Dit is echt heel vervelend, iemand enig idee wat te doen?

Core i7 860
Asus P7P55D-LE
GTX275 (196.21 WHQL)
4GB GEIL 1600mhz BlackDragon 8-8-8-24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Is er hier iemand die BC2 speelt op een HD5770 @ 1920x1080?
Ik was eigenlijk van plan om een HD5850 te gaan kopen, maar vanwege de slechte beschikbaarheid, tijdgebrek (in maart LAN-party op school, dan wil ik mijn HD3870 vervangen hebben), de hoge prijs van die kaarten en mijn beperktere budget neig ik toch wat meer naar de HD5770.

Maar dat moet dan natuurlijk wel redelijk werken. Oke, het is sowieso beter dan wat m'n 3870'tje draait, maar ik wil toch eigenlijk wel op high kunnen spelen (zonder AA). Dus als iemand ervaring heeft - ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 13:05
Heeft trouwens iemand dit al gelezen:

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/386884.page#3665683

Maar met name dit: "-High settings aren't implemented in the game, you're only on Medium when you set the game to High. "

Alle mensen die hier problemen hebben met de game zullen genieten als ze zien dat alle setting maar op medium staan en nog niet eens op high

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Wat bij mij enorm heeft geholpen is V-sync uitzetten. Nu heb ik gemiddelde van 50 FPS met 2560x1600 en dan alles op z'n hoogst, ook AFx16, en 1xAA dan.

Wat doet dit Vsync en staat dit aan op de console versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Laatst online: 22-04 22:43
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:27:
[...]

Ik (PS3) heb eerlijk gezegd zelden last van snipers, zolang je zelf maar blijft bewegen. Buiten dat zijn snipers ook erg effectief tegen tanks, dus een teveel heb je er niet snel aan.
Hoe bedoel je effectief tegen tanks? Met mortars?

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 09:50
Anoniem: 345542 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:20:
Beta Key: ---------------------------- Cadeautje..
Alleen moet je wel beloven voor de objectives te gaan..
geen nooberig gesnipe ..... have fun
Zojuist ff snel de beta van nieuwsgroepe gehaald. key werk, bedankt :D

alleen nog even patchen denk ik en dan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mortars zijn niet effectief tegen tanks.
C4 is dat wel, en standaard heeft alleen Recon dat. Assault kan ook C4 krijgen als je een shotgun kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 12:31

D4NG3R

kiwi

:)

Anoniem: 153298 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:00:
C4 is dat wel, en standaard heeft alleen Recon dat. Assault kan ook C4 krijgen als je een shotgun kiest.
C4 op een tank gooien als ze het niet doorhebben is geniaal :P je wacht tot de tank in de buurt rijd van andere teamleden en blaast het op.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06-2023

ToeingTheLine

Mask of sanity

Anoniem: 153298 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:00:
Assault kan ook C4 krijgen als je geen shotgun kiest.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

falling_down schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:02:
Niet met de assault-geweren, toch? Misschien dat het met de thompson kan, maar dat is geen lekker geweer geloof ik... En anders moet ik toch echt eens beter opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-05 22:24
falling_down schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:02:
[...]

hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de pc versie heb ik geen C4 bij de assault gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-04 19:37
Kies gewoon een van de twee shotguns, dan zie je dat de keuze voor grenade launcher, shotgun en smoke grenade vervalt en je alleen maar C4 kan kiezen. Of het ook met de thompson is weet ik niet zeker.

[ Voor 14% gewijzigd door AquaSheep op 19-02-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

falling_down had het over C4 zónder shotgun. Maar misschien als je eerst C4 selecteert en daarna een gewoon geweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

M1A1 Thompson selecteren, dan kan je alleen maar C4 meenemen omdat er geen granade launcher onder past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
D4NG3R NL schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:01:
[...]

C4 op een tank gooien als ze het niet doorhebben is geniaal :P je wacht tot de tank in de buurt rijd van andere teamleden en blaast het op.
Wachten? Man, dar heb je amper tijd voor :P

Zonet een aardige score weten te behalen als medic.. bijna 10.000 in een ronde..
Maar zal voor sommige wel peanuts zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 11:38
Ik vind Saiga shotgun met shotgun upgrade wel tof, 12 kogels per magazijn met een auto-shotgun.
Je blaast ventjes letterlijk weg in close range.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 14:58
Soepster schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:52:
[...]

Hoe bedoel je effectief tegen tanks? Met mortars?
C4 :)

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 00:09
Ik was ook weer leuk bezig met een medic + shotgun.
Ongeveer 8 man uitgeschakeld, 6 met het mesje, en 2 met de shotgun.

Waren opeens veel xp en dogtags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mja, leuke stats maar ingame merk ik daar weinig van, ik, samen met meerdere mensen, hebben gewoon meer lag op i3d dan op de rest. Helaas heeft i3d nog steeds geen nummers achter hun servers staan zodat t onmogelijk is om ergens af te spreken waardoor het toch niet echt uitmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:50:
Wat bij mij enorm heeft geholpen is V-sync uitzetten. Nu heb ik gemiddelde van 50 FPS met 2560x1600 en dan alles op z'n hoogst, ook AFx16, en 1xAA dan.

Wat doet dit Vsync en staat dit aan op de console versies?
het doet het volgende:

1) kwaliteit verhogen door te zorgen dat je framerate nooit je refresh rate kan overstijgen, dit voorkomt een effect genaamd tearing waarbij delen van het beeld niet correct uitgelijnd zijn. Het beeld ziet er hierdoor stabieler en soepeler uit.

2) het zorgt ervoor dat je mouse input zichtbaar/tastbaar vertraagd op het scherm verschijnt (om deze reden alleen gebruiken mensen die online spelen deze optie niet) doordat er van buffering van frames gebruikt gemaakt wordt

3) voor een dikke performance hit zorgen, vanwege die buffering en framerate dividers (lang verhaal)

V-sync is een laatste druppeltje kwaliteit dat je aan kan zetten om je spellen mooier te maken. Ik zou het pas na AA en AF te maxen overwegen, en persoonlijk alleen voor single player games- want voor mij voelt het aan alsof m'n muis met 100ms o.i.d. trager reageert.

Ziehier plaatjes en meer/betere utileg

http://www.tweakguides.com/Graphics_9.html

[ Voor 6% gewijzigd door Soepster op 19-02-2010 21:22 ]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Phyxion schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:01:
[...]
Helaas heeft i3d nog steeds geen nummers achter hun servers staan zodat t onmogelijk is om ergens af te spreken waardoor het toch niet echt uitmaakt :)
Jep die zijn nu nog bewust weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stewie! schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:54:
[...]

Jep die zijn nu nog bewust weg :)
Ik kan mij niet voorstellen waarom je er geen nummer aan wilt haken zodat je nooit met wat mensen kan afspreken op een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
musje83 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:24:
Ik hoop dat ik niet de enige ben, maar sinds ik de laatste update binnen heb gehaald (vanmiddag), crasht BC2 geheid na een kleine 5 minuten. Soms krijg ik een zwart scherm na bijv. het uitzoomen met de verrekijker en zie ik nog wel alle markers, maar zit de game volledig vast. Soms krijg ik gewoon een wit beeld en klapt de boel terug naar mijn bureaublad na 10-20 seconden.

Dit is echt heel vervelend, iemand enig idee wat te doen?

Core i7 860
Asus P7P55D-LE
GTX275 (196.21 WHQL)
4GB GEIL 1600mhz BlackDragon 8-8-8-24
Ik heb na de update ook nog steeds veel CTD's of zelfs blue screens. Vooral aan het einde van een ronde klapt het spel er bij mij uit (wanneer je je score/unlocks zou moeten zien en op join moet drukken). Het gebeurt me minder vaak dan voor de update, maar toch regelmatig. Het is de enige reden dat ik nog twijfel of ik het spel wel moet halen, het is namelijk erg leuk.

[ Voor 3% gewijzigd door Soepster op 19-02-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Phyxion schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:58:
[...]

Ik kan mij niet voorstellen waarom je er geen nummer aan wilt haken zodat je nooit met wat mensen kan afspreken op een server.
Stewie geeft aan dat de nummers nu, voor de beta test, expres zijn weggelaten maar niet dat er geen nummers bij komen te staan na de release van de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soepster schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:20:
[...]

het doet het volgende:

1) kwaliteit verhogen door te zorgen dat je framerate nooit je refresh rate kan overstijgen, dit voorkomt een effect genaamd tearing waarbij delen van het beeld niet correct uitgelijnd zijn. Het beeld ziet er hierdoor stabieler en soepeler uit.

2) het zorgt ervoor dat je mouse input zichtbaar/tastbaar vertraagd op het scherm verschijnt (om deze reden alleen gebruiken mensen die online spelen deze optie niet) doordat er van buffering van frames gebruikt gemaakt wordt

3) voor een dikke performance hit zorgen, vanwege die buffering en framerate dividers (lang verhaal)

V-sync is een laatste druppeltje kwaliteit dat je aan kan zetten om je spellen mooier te maken. Ik zou het pas na AA en AF te maxen overwegen, en persoonlijk alleen voor single player games- want voor mij voelt het aan alsof m'n muis met 100ms o.i.d. trager reageert.

Ziehier plaatjes en meer/betere utileg

http://www.tweakguides.com/Graphics_9.html
Okej bedankt voor de nette uitleg, nu begrijp ik het _/-\o_
Ik merk dus helemaal geen kwaliteits verbetering ofzow, het spel ziet er netzo mooi uit, alleen dan 3x sneller!

Voor iedereen aan te raden: probeer zonder Vsync :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10-2022
FiRePaTH schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 02:27:
EA / Dice heeft nog 14 dagen om http://veteran.battlefield.com -> BF1943 activatie (x360/ps3) te fixen (pagina geeft nog steeds geen optie om daar een gamertag in te voeren...) anders krijgen ze weer de volgende big-ass-lading flames over zich heen bij de release van de full game, omdat dan niemand de M1 Garand kan unlocken, omdat die een BF1943 veteran status vereist...

Grappig detail: EA / Dice mods/devs zeggen al 9 maanden dat ze het aan het fixen zijn... ik vrees het ergste voor ze... :z

Anyway, weet iemand of de demo (x360) na de release van de full-game nog online te spelen is?
Ik heb geprobeerd om mijn BF2142 te linken (want zeg nu zelf wie wil die M1 garand nou niet hebben) maar de site gaf steeds invalid username/password. support ff gecontacteerd, probleem beschreven en dit was het voor mij helaas zeer duidelijke antwoord :| :

Bedankt voor uw e-mail.

Helaas kunnen wij hier niks aan doen. Wij geven geen support meer voor de veteran site, aangezien wij dit gaan afstoten. Dit gaat stoppen. Onze excuses.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Otto
Electronic Arts
Customer Support Team
Nederland: 0900 - 1001666
België: 0900 - 10016
nl-cs@ea.com
U kunt ons bereiken op:
Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
en op Za van 12:00 tot 18:00

heel tof voor de mensen die de veteran rank al hebben, een stuk minder leuk voor de pechvogels zoals ik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:32
Levizuus schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:29:
[...]

Ik heb geprobeerd om mijn BF2142 te linken (want zeg nu zelf wie wil die M1 garand nou niet hebben) maar de site gaf steeds invalid username/password. support ff gecontacteerd, probleem beschreven en dit was het voor mij helaas zeer duidelijke antwoord :| :

Bedankt voor uw e-mail.

Helaas kunnen wij hier niks aan doen. Wij geven geen support meer voor de veteran site, aangezien wij dit gaan afstoten. Dit gaat stoppen. Onze excuses.

Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Otto
Electronic Arts
Customer Support Team
Nederland: 0900 - 1001666
België: 0900 - 10016
nl-cs@ea.com
U kunt ons bereiken op:
Ma t/m Vr van 09:00 tot 22:00
en op Za van 12:00 tot 18:00

heel tof voor de mensen die de veteran rank al hebben, een stuk minder leuk voor de pechvogels zoals ik ;(
Het was al eerder bekend dat die site de battlefield 2142 accounts niet wilde pakken, mijne pakte hij iig ook niet en bij vele was ook alleen de bf2142 niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:59
WoRReLbier schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:02:
[...]
Zonet een aardige score weten te behalen als medic.. bijna 10.000 in een ronde..
Maar zal voor sommige wel peanuts zijn O-)
Nou ja, als je een tijd speelt kreeg je steeds meer van die medailles die 5k waard zijn. Net 4 in een rondje met een totaalscore van 29K en een beetje :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:32
Ik dacht ergens te lezen dat je een platanium star krijgt na 10 gold stars. Ik zit nu op 8 gold stars met mijn F2000 dus over een dagje spelen wss een platanium star

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-05-2020
Hogader schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 00:05:
Ik dacht ergens te lezen dat je een platanium star krijgt na 10 gold stars. Ik zit nu op 8 gold stars met mijn F2000 dus over een dagje spelen wss een platanium star
Dit is correct, heb deze zelf met de T90 :-) Of het 10 Gold Stars zijn durf ik niet te zeggen, ik dacht 500 kills o.i.d., maar als je er al 8 hebt kan dit best 10 Gold Stars zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 03-05 12:45
Ik heb last van Artifacts na de update heeft iemand anders daar ook last van ??

GPU Nvidia GTX260M

Ja leuke scores allemaal mijn max ronde score is 5160 (1x goldstar)
Maar jammer genoeg word alles weer op 0 gedraaid zodra de full game uit is ehehe.

BF2142 kan ik ook niet toevoegen aan mijn vetran status BF2 (+packs) is wel gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu veteran 1 status volgens die site, hoeveel heb je nodig voor de M1?
En gaan ze die 'waiting for data' ook fixen of? duurt echt veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
http://www.youtube.com/watch?v=AeoSb7qn4Oc

Heli piloot neergeschoten met sniper. Niet mijn vid, maar wel amazing. Ga ik ook eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-05 16:32

Realtec

Less is more

Ik ben ook wel is gesniped toen ik in apache zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine

ToeingTheLine

Mask of sanity

Anoniem: 160457 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 02:02:
Ben nu veteran 1 status volgens die site, hoeveel heb je nodig voor de M1?
En gaan ze die 'waiting for data' ook fixen of? duurt echt veel te lang.
Als ik me het goed herinner kan je de M1 alleen unlocken met BF1943. Maar aangezien je BF1943 nog niet kunt unlocken op de veteran page heeft niemand hem nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 06-04 15:46
Gamebuster schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 03:05:
http://www.youtube.com/watch?v=AeoSb7qn4Oc

Heli piloot neergeschoten met sniper. Niet mijn vid, maar wel amazing. Ga ik ook eens proberen :P
Verkeerde filmpje?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
In het hoofdmenu rechtsonder op server(s) klikken en je krijgt automatisch je history te zien. Dan hoef je dus geen nummers te onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-05 20:25
Waarschijnlijk bedoelde hij deze: http://www.youtube.com/watch?v=7EZ4V4quE5k Ook een mooi voorbeeld van bullet drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De friendlist werkt inmiddels. Dus 1 iemand van je friends kiest een server en de rest joined gewoon via de friendlist :)
Kwam er ook pas eergister achter dat de friendlist werkte, misschien sinds de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 153298 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 11:57:
[...]
De friendlist werkt inmiddels. Dus 1 iemand van je friends kiest een server en de rest joined gewoon via de friendlist :)
Kwam er ook pas eergister achter dat de friendlist werkte, misschien sinds de patch?
Dat is interessant, zo even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242302

Ik heb nog een PC Beta Key over!

Email > myreact

Key is weg.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 242302 op 20-02-2010 16:05 . Reden: Key is weggeven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Laatst online: 03-05 09:50
zoals gepost, heb ik gisteren ook even de beta gedownload en gespeeld. Ziet er al lekker uit :-)

Ik kan alleen de game niet patchen naar de nieuwste versie? ( krijg een foutmelding) Maar de oude/eerste versie kan ik ook online, dus tsja het werkt iig :-)

[edit] update inmiddels wel, dankzij tip sagaris, paar posts hieronder :-)

[ Voor 13% gewijzigd door fender89 op 20-02-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
fender89 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 13:20:
zoals gepost, heb ik gisteren ook even de beta gedownload en gespeeld. Ziet er al lekker uit :-)

Ik kan alleen de game niet patchen naar de nieuwste versie? ( krijg een foutmelding) Maar de oude/eerste versie kan ik ook online, dus tsja het werkt iig :-)
Smokey! schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:40:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vraag me ook af wat ze gaan doen met de veteran voordelen. Ik wist al langer dat EA met het programma wilde stoppen en vraag mij af of de unlocks die je met het veteran programma kunt krijgen daarna voor iedereen beschikbaar worden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Poosje terug is er vóór een GoT-clan gestemd, maar het valt me op dat daar niet meer over gesproken word.
Aangezien dit tot nu toe het enige wat er bekend is over de GoT-clan, is er om die reden nog niets over opgenomen in de TS. Ik hoop voor deeltje 4 al wel een en ander te kunnen schrijven erover, maar moet er wel wat over te schrijven zijn natuurlijk. ;)

Ik ben eventueel wel bereid om een server ergens te huren voor de clan. :)

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 20-02-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-04 19:37
Een tip voor diegene zonder veteran punten op http://veteran.battlefield.com/. Als je de BF2142 demo download en een account maakt, kun je die toevoegen nadat je een spel hebt gedaan. Wel een paar keer proberen met toevoegen op de veteran site, want de site is een beetje buggy. Blijkbaar kan dit ook met de BF2 demo, maar die heb ik niet getest. Daarnaast heb je nog BF:Heroes, maar die wordt automatisch gelinkt aan je account als je hetzelfde email-adres gebruikt als je EA account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 17:40
[b][message=33504149,noline]
Ik ben eventueel wel bereid om een server ergens te huren voor de clan. :)
Kijk maar eerst eens goed rond dan, jammergenoeg is i3d veelste duur met hun servers.
Multiplay.co.uk is stukken goedkoper en hebben ook servers in Nederland.
Ik ga binnenkort zelf een server huren bij killercreation.co.uk die is nog goedkoper dan Multiplay.co.uk maar helaas geen servers in Nederland.

Hier is trouwens nog een keer de XFire GoT groep met nog steeds maar 5 members.
http://www.xfire.com/communities/gotbadcompany2/

[ Voor 13% gewijzigd door Earzz op 20-02-2010 16:15 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
AquaSheep schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 15:08:
Een tip voor diegene zonder veteran punten op http://veteran.battlefield.com/. Als je de BF2142 demo download en een account maakt, kun je die toevoegen nadat je een spel hebt gedaan. Wel een paar keer proberen met toevoegen op de veteran site, want de site is een beetje buggy. Blijkbaar kan dit ook met de BF2 demo, maar die heb ik niet getest. Daarnaast heb je nog BF:Heroes, maar die wordt automatisch gelinkt aan je account als je hetzelfde email-adres gebruikt als je EA account.
Hmpff. Als heb ik BF212 origineel, de veterans site vindt van niet.
Die accountadministratie/support bij EA is altijd al bagger geweest. Vergeefse moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Earzz schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 16:13:
Kijk maar eerst eens goed rond dan, jammergenoeg is i3d veelste duur met hun servers.
Ik ga binnenkort zelf een server huren bij killercreation.co.uk die is nog goedkoper dan Multiplay.co.uk maar helaas geen servers in Nederland.
Thanks voor de info! Ik zat dan idd al te denken goed om me heen te kijken, Hollander hé ;) Maar thnx voor de tip! :)
Met de Steam-groep idem dito, nog steeds minder leden dan PC-spelers in de Spelerstabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
[...]

6? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:58
Yeay...
Deze middag bij het spelen m'n allereerste 'crash to desktop' gehad en zonet m'n eerste 'computer freeze' gehad. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

KillerCreation draait altijd erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 17:40
Ik zal je ff toevoegen :)
Phyxion schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 16:53:
[...]

KillerCreation draait altijd erg goed :)
Vind ik ook, op hun servers ben ik meestal wel te vinden.

[ Voor 41% gewijzigd door Earzz op 20-02-2010 16:57 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Meer mensen last van extreme lag via de PS3? Zonet een potje gedaan met een maat, maar beide hadden extreme lag. Bijna onspeelbaar.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.
Houdt het verder nuttig en ontopic.