[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog iemand een Beta-key voor de PC over heeft, zou diegene dan zo lief willen zijn deze met mij te delen?

Heb bij een maat op de PS3 gespeeld en ben er zeer over te spreken :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Ik kon er zo 1 aanvragen hier eergisteren. http://www.fileplay.net/keys
Was alleen geregistreerd verder geen subscriptions ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
offtopic:
Neem even de tijd om de waarschuwing te lezen Icec_old.

Voorts denk ik dat je je preorder wel kan cancelen mits er nog geen geld van je CC afging. gewoon mailtje sturen lijkt me.

Ik vind het nog altijd jammer dat er niet een soort van objective mode bijzit, zoals bij Quake Wars: Rijd van A naar B, hack C en blaas objectief D.

Maarja, ik kan wel leven met de Mcom's :)

[ Voor 40% gewijzigd door Spaiker op 17-02-2010 15:22 ]

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Deze game mode niet nee, misschien in 1 van de andere game modes....

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
ik heb nog een beta key over... wie wil hem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 02:35
Hmm, als ik me probeer in te schrijven voor de beta krijg ik alleen een pagina te zien met "you're under age". Nou moe?

Edit: Gelukt, slechte link.

@ Bones hierboven: Ik wil je er wel vanaf helpen als je er mee zit. :p

[ Voor 30% gewijzigd door ZenTex op 17-02-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Net een heel verhaal geschreven, gaat tweakers down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

ctrl c
ctrl v

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat een geweldig spel als je een goede squad hebt. Wat een irritant spel als je met mensen in een team zit die enkel op een bergje snipen...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

bones schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 17:04:
ik heb nog een beta key over... wie wil hem ?
ik wil hem wel hebben, mijn dm staat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
MILJAAR!

http://forums.electronica...tch-r3-status-update.html
We just got the results back from QA for the new patch version and unfortunately it isn't good news. Multiple CTD's and performance issues. This of course means we won't be releasing a patch today.

Sorry guys, maybe tomorrow
I'll keep you updated with our plans during tomorrow.

:(

[ Voor 14% gewijzigd door Asgaro op 17-02-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
wat duuurt het lang voor dat je attachments hebt voor je guns ? :X
ben ook pas net lvl 4 :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik ben level 8 (of was het al 9? :P) en ik heb net de Red Dot voor de Assault.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sinds de downtime krijg ik ook lopend crash to desktops wanneer er een tank of ander voertuig in de buurt kapot gaat. Geen idee of dit wat met de werkzaamheden te maken heeft maar irritant is het wel. Tot nu toe zie ik nog maar weinig van stabiliteitsverbeteringen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Ik ben al even een tijdje gekapt met de beta. Puur om te voorkomen dat ik straks een gruwelijke hekel aan deze map krijg. Grijs gespeeld voor de game echt uit is zou zonde zijn :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:34

BaT

Hmm heb sinds vandaag dat de game of vaak begint te zeuren over punkbuster of gewoon een CTD krijgt... had ik eerst geen last van; en ik heb er nu al aardig wat uurtjes in zitten... weird.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik houd me nog aanbevolen voor een key :)
DM staat aan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb een beta key, maar hij kan geen servers vinden om te spelen :(
Elke keer een foutmelding dat hij geen internetverbinding heeft oid. (al paar dagen geleden getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Compizfox schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:13:
Ik ben level 8 (of was het al 9? :P) en ik heb net de Red Dot voor de Assault.
Ik heb x4 scope voor de assault, zelfs zonder deze te unlocken :D

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Had zojuist op een server (weet even niet meer welke) zo nu en dan lag en ik was niet de enige, zag er ook anderen er over klagen. Waren wel lekkere potjes, heb er drie gespeeld in totaal, eerste rondje flut, daarna rond de 2500+ punten en in derde rondje 4500+ punten (dankzij een boel pins)... :)

Oh en ik heb nu idd de stats op mijn G15 werkend. Mocht het dus niet werken: update de software van je G1x even! :)

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 17-02-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
partyondude schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:06:
Als ik nu mijn preorder cancel bij EA, raak ik neem ik aan mijn key kwijt?

Wil toch eigenlijk wel heel erg graag deze game in een doosje met DVD, ipv als DL :+

Of kan ik helemaal niet meer canccelen? Er is nog niets van mijn CC afgeboekt.
Hmm, dat is niet eens zo'n slecht idee. :)
Helaas ben ik daar te lui voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35
BaT schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:49:
Hmm heb sinds vandaag dat de game of vaak begint te zeuren over punkbuster of gewoon een CTD krijgt... had ik eerst geen last van; en ik heb er nu al aardig wat uurtjes in zitten... weird.
Dat komt omdat Punkbuster vandaag op de meeste servers is geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het even gespeeld en moet zeggen dat het wel aardig leuk speelt. Enige wat ik echt irritant vind is het ontbreken van prone. En juist de niet-sniper classes hebben er last van want ze kunnen niet meer wegduiken voor een sniper, want dan steekt net je hoofd uit boven een struikje of blok. Nog iets raars, er is iets wat homing is en een tank in 1 keer vermorzeld. Ben er nog niet achter, maar tis vervelend als je net een tank hebt en geoneshot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Zoo was lekker bezig, 1 ronde gespeeld en 13000+, dit is dan wel de uiteindelijke score. Ging erg lekker met de shotgun, daar kan je echt veel kills mee maken als je als defender bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:11:
Ik heb het even gespeeld en moet zeggen dat het wel aardig leuk speelt. Enige wat ik echt irritant vind is het ontbreken van prone. En juist de niet-sniper classes hebben er last van want ze kunnen niet meer wegduiken voor een sniper, want dan steekt net je hoofd uit boven een struikje of blok. Nog iets raars, er is iets wat homing is en een tank in 1 keer vermorzeld. Ben er nog niet achter, maar tis vervelend als je net een tank hebt en geoneshot wordt.
Kan zijn dat die tank met C4 is beplakt en dat er een vijand zat te gluren naar die tank totdat er iemand in ging zitten. Andere mogelijkheid is misschien een UAV of meerdere missiles tegelijk. Stationary Anti-tank missile lijkt ook aardig wat power te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
The Great HooD schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:12:
Zoo was lekker bezig, 1 ronde gespeeld en 13000+, dit is dan wel de uiteindelijke score. Ging erg lekker met de shotgun, daar kan je echt veel kills mee maken als je als defender bent.
Ik vind de F2000 ook erg goed. Shotgun lijkt mij niet echt handig omdat ik vaak genoeg gasten over langere afstand wil neerschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:11:
ik mis prone ook (ben MW2 gewend ook :P ). precies ook om de redenen die jij hebt :)

Houd er rekening mee dat het armor op een tank niet op alle plekken even sterk is.
de voorkant is stuk sterker dan de zijkanten. en de brandstoftank zit op de achterkant, dus een missile doet daar veel meer schade

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Anti-Tank mines doen veel schade en 3 plakjes C4 is meestal ook wel genoeg om een tank te laten fikken.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Waar het in BF2 nog zo was dat er altijd een wel een aantal man op de Cobra spawn aan het wachten was, is het nu vaak zo dat er niemand is en de vijand er met de Apache vandoor gaat. Vaak ook dat ik daar sta te wachten als piloot maar er niemand bij gaat zitten in de gunners seat. Nooit gedacht dat ik die teamkillers bij de chopper spawn zou missen....

Life is what you others make it.

• Gamebuster
falling_down schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 00:08:
Waar het in BF2 nog zo was dat er altijd een wel een aantal man op de Cobra spawn aan het wachten was, is het nu vaak zo dat er niemand is en de vijand er met de Apache vandoor gaat. Vaak ook dat ik daar sta te wachten als piloot maar er niemand bij gaat zitten in de gunners seat. Nooit gedacht dat ik die teamkillers bij de chopper spawn zou missen....
Deze map is gewoon net iets te klein voor een heli. Overigens vind ik de gehele map wat kleinschalig. De map is lang en dun, wat ik persoonlijk best vervelend vind. Ik hoop dat de andere maps wat breder zijn, zodat flanking wat beter gaat. Vooral in het begin bij deze map is het een ramp omdat er amper een flanking mogelijkheid is.

Soms zit die grens gewoon op idiote plekken. Denk je te gaan schuilen voor een tank, mag het niet omdat je dan buiten het veld loopt. De weg waar de tank over rijdt zelf is nog deel van de map, maar de bomen en bosjes ernaast niet meer. :/

Btw, je moet eens proberen om als attacker naar achteren te zweven met je parachute. Je vliegt dan gewoon zonder pardon uit de map en zakt door de grond. 8)7

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:41

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Gamebuster schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 00:34:
[...]
Soms zit die grens gewoon op idiote plekken. Denk je te gaan schuilen voor een tank, mag het niet omdat je dan buiten het veld loopt. De weg waar de tank over rijdt zelf is nog deel van de map, maar de bomen en bosjes ernaast niet meer. :/
Oeh, ja, die vind ik ook extreem irritant. Soms is het ook zo dat de map bounds anders lopen dan de 'fysieke' bounds, je hebt bij de tweede objectives een strookje groen met daarachter een rotswand, als je tegen die rotswand gaat staan vind hij dat je van de kaart loopt.

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Nooit gedacht dat ik die teamkillers bij de chopper spawn zou missen....
Die gasten zal je vast wel weer tegen komen bij de full game hehe mits team damage aanstaat of uberhaubt mogenlijk word ?

Erritanter is wat me gisteren overkwam (statpadding) werd neergeknald door een vijandelijke medic die me vervolgens revived en weer neer knalde/knived dit tot 5maal aan toe... (Dit kon ook in BF2 en 2142 btw)

Ze kunnen het beter aanpakken en niet mogenlijk maken om de vijand te reviven statpadding is gewoon cheaten :S

De grenzen mogen inderdaad wel wat minder gelimiteerd wat mij betreft nu kan je niet op de pijp leiding lopen aan de rechterzijde zonder dat je dood gaat omdat je dan te lang uit het speelveld bent...

[ Voor 31% gewijzigd door JT888 op 18-02-2010 05:07 ]

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Gamebuster schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 00:34:
[...]
Deze map is gewoon net iets te klein voor een heli. Overigens vind ik de gehele map wat kleinschalig. De map is lang en dun, wat ik persoonlijk best vervelend vind. Ik hoop dat de andere maps wat breder zijn, zodat flanking wat beter gaat. Vooral in het begin bij deze map is het een ramp omdat er amper een flanking mogelijkheid is.
Helemaal mijn idee. Het idee van battlefield is dat als je ergens vast gezet wordt je met een snel voertuig kunt uitbreken en het veld weer open gooit. Je wordt nu gedwongen door een heel smal gebied aan te vallen waar talloze snipers je op liggen te wachten en vaak ook een tank alles af loopt te maaien terwijl zn vriendjes hem repairen. Het zal ongetwijfeld ook aan de game mode liggen. Als defender is het logisch dat je je strategisch opstelt om de vijand er niet door te laten. In de originele BF modus (conquest als ik me niet vergis) moet iedereen weer vlaggen gaan overnemen en dit lijkt mij persoonlijk leuker.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Gamebuster
JohnnyV76 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:02:
[...]

Helemaal mijn idee. Het idee van battlefield is dat als je ergens vast gezet wordt je met een snel voertuig kunt uitbreken en het veld weer open gooit. Je wordt nu gedwongen door een heel smal gebied aan te vallen waar talloze snipers je op liggen te wachten en vaak ook een tank alles af loopt te maaien terwijl zn vriendjes hem repairen. Het zal ongetwijfeld ook aan de game mode liggen. Als defender is het logisch dat je je strategisch opstelt om de vijand er niet door te laten. In de originele BF modus (conquest als ik me niet vergis) moet iedereen weer vlaggen gaan overnemen en dit lijkt mij persoonlijk leuker.
Idd. Die gamemode is er gelukkig ook in BC2.

• jelle1993
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08-2021
Enig idee waar je de Beta kunt verkrijgen :P? Ik heb me al opgegeven bij EA maar nooit reactie... Spel al gedownd/geinstallt dus nu nog wachten op key? enig idee om sneller aan te komen?

• Proxx
jelle1993 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:40:
Enig idee waar je de Beta kunt verkrijgen :P? Ik heb me al opgegeven bij EA maar nooit reactie... Spel al gedownd/geinstallt dus nu nog wachten op key? enig idee om sneller aan te komen?
je kunt keys blijven proberen in te geven op de hoop op een goeie. maar ik betwijfel of dat sneller gaat.

lees anders dit eens:

Modbreak:
Nogmaals: al die reacties omtrent betakeys hebben hier niets te zoeken en daar horen de reacties mbt (het forum van) i3d net zo goed bij. Bijna een derde van alle posts in dit topic ging daarover, waardoor de ontopic reacties nauwelijks terug te vinden zijn.

Ik hoop dat iedereen hier nu nuttig en ontopic kan posten over het spel zelf. Ik blijf niet bezig.

• Dragonm8
  • Laatst online: 17-02 14:34
Battlefield: BC 2 met VIP code voor gratis DLC

Wanneer gamers hun titels tweedehands kopen maken de ontwikkelaar en uitgever hier geen winst op, en dus heeft Electronic Arts een nieuw systeem verzonnen.
In dit systeem heeft iedere game gratis downloadable content, mits de game nieuw gekocht is. Wanneer je de titel van iemand over koopt zal deze content niet langer gratis zijn, en dien je er tien dollar voor neer te leggen, hetgeen een titel aanzienlijk duurder maakt.

Ook voor Battlefield: Bad Company 2 werkt Electronic Arts middels dit systeem. Wanneer je het spel koopt krijg je een VIP code die je toegang geeft tot het DLC netwerk van de game. Met deze code krijg je al op dag één gratis downloadable content (bestaande uit extra multiplayer maps), en ook later zal hier meer gratis content aan worden toegevoegd.

Bron

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
JohnnyV76 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:02:
[...]

Laten we wel wezen; als goed team moet je met dit soort dingen wel om kunnen gaan (countersnipen, meerdere rockets tegelijk schieten). Maar de Arica Harbour map uit de beta van de PS3 was wel heel anders opgezet. Eerste punt nog smal, maar daarna kon je eigenlijk alle kanten op, en dus ook goed flanken.

Moet trouwens wel zeggen dat basis 3 in de huidige demo ook wel goed te flanken is door voor de basis rechts af te gaan. Met een beetje geluk pik je daar zelfs nog de tank van de verdedigende partij op.

Moet wel zeggen dat ik echt wel toe ban aan de full-game. Ik weer vooral meer maps en zien hoe de single player zich ontvouwt. Nog 2 weken..brr.

@hierboven: betekent dus dat ze de dlc rechtstreeks aan je account koppelen?

Flickr PSN ID= cheironnl

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

cheiron schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:38:
@hierboven: betekent dus dat ze de dlc rechtstreeks aan je account koppelen?
denk het wel ja.
je kan op je gamekey meerdere accounts aanmaken geloof ik. dus zal wel alleen op die account te halen zijn/gebruiken zijn.

goeie ontwikkeling opzich, maar als je je account er bij verkoopt maakt het dan volgens mij weer helemaal niets uit...

Battle.net Spud#2543

• Dragonm8
Voor mensen zoals ik die 9 van de 10 gekochte spellen doorverkoopt is het denk ik. Zo kunnen ze toch nog een deel winst maken. Dus het moet wel aan je account gekoppeld zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:06:
[...]

Ik draai W7 32-bit met op een E6400 @ stock voorzien van 2Gb met een GTS 8800 8600 256mb kaart.
Maar heb op 1024x768 alles op high totaal geen last van lag of lage fps. (I know... niet een ongelofelijke resolutie, maar het is nog wel om aan te zien :) )
Wou gisteren proberen om te kijken wat het max was om zonder lag of lage fps te spelen, maar de servers lagen plat.
Vanavond probeer ik een nieuwe poging. En zal mijn max hier ook plaatsen.

Snap echt niet dat sommigen met een systeem die op alle fronten mijn pc makkelijk overtreft zo slecht presteert met BC2.
Gisteren op 1200x768 met alles op high gespeeld en nog steeds alles vloeiend.
Misschien en vreemde resolutie maar de pc is aangesloten op de tv en die heeft deze resolutie. :+

Vanavond maar weer eens kijken of ik nog hoger kan gaan. O-)

• ZenTex
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:06:
[...]

Snap echt niet dat sommigen met een systeem die op alle fronten mijn pc makkelijk overtreft zo slecht presteert met BC2.
Tsja, 1200*768 is wel een flink verschil met de gangbare 1680*1050. Probeer het eens op die resolutie, dan piep je wel anders.

Heb zelf een AMD x2 6000 en een GF8800GT, maar ik hoef niet eens na te denken over hoe het zal draaien met alles op high.
Persoonlijk moet ik er niet aan denken om op 1200*768 te spelen. Laat staan op een TV.

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Vind het een heerlijke game om te spelen zeg! Battlefield 2 doe ik nu niet eens meer :)

[ Voor 32% gewijzigd door SideSwipe op 18-02-2010 12:20 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Werken bij jullie de veteran logo's wel in-game?

Ik heb mijn BF1942 - RTR , BF2 - BF2SF , BF2142 (Heroes was er al) aan mijn account gekoppeld, maar in-game zie ik nog steeds helemaal niets staan.

Winners never cheat, Cheaters never win

Verwijderd

moet je bij je stats kijken.
Daarz ag ik bij mijn veteraan staan

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik snap het niet. Sommige mensen spreken hier over level 8 en level 9. Ik ben nog steeds level 2 en moet voor level 3 nog tig miljoen xp krijgen. Ik heb de 360 versie. Verschilt dit per platform? En krijgen jullie dan ook meer unlockables enzo?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

De demo gaat maar tot level 2 ja :)

Pc beta gaat tot level 11
Verschild idd per platform. PC gaat tot level 11 en de 360 tot level 2.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

ZenTex schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:15:
[...]

Tsja, 1200*768 is wel een flink verschil met de gangbare 1680*1050. Probeer het eens op die resolutie, dan piep je wel anders.

Heb zelf een AMD x2 6000 en een GF8800GT, maar ik hoef niet eens na te denken over hoe het zal draaien met alles op high.
Persoonlijk moet ik er niet aan denken om op 1200*768 te spelen. Laat staan op een TV.
Zal vanavond wel even proberen 1920x1600. Zal wel met 2 vingers in de neus gaan denk ik :+ LOL
Maar ben wel benieuw tot hoever die gaat en het nog steeds speelbaar is.

Ik laat het in ieder geval weten wat ik haal :P

En wat betreft spelen op de tv, dat gaat best goed hoor.
Zit als het ware achter een 32" scherm net zoals anderen achter hun >22" zitten ;)
En dan nog in combi met de Harman Kardon setup met Elac speakers (die grote zuilen) dan wil het best, maar dan klaagt de buurt zo en rammelen de kopjes van de buren uit hun kastje 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 13:36 ]

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

JT888 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 04:48:
Erritanter is wat me gisteren overkwam (statpadding) werd neergeknald door een vijandelijke medic die me vervolgens revived en weer neer knalde/knived dit tot 5maal aan toe...
...
Ze kunnen het beter aanpakken en niet mogenlijk maken om de vijand te reviven
Huh ? Vijand reviven ? En laatst postte iemand nog hoe leuk het was om tegenstanders juist te killen met je paddels ... ?!

Spawnen is trouwens hier & daar nog slechter geïmplementeerd dan in CoD ; gisteren stond er een stel tegenstanders recht achter dat hoge gebouw bij B in de eerste stage. Je spawnde recht tussen ze in en ze knalden iedereen overhoop die spawnde .. helft was medic, dus ze hielden elkaar knap lang in leven.

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Patch is er :>

Changelog:
This update is about performance and stability again. We are not doing any changes to the game's datafiles.
Reduced input "lag"
On machines where the CPU would out-run the GPU, sometimes the GPU would queue up several frames' worth of rendering commands.
This could lead to the game having a high framerate, but input still feeling very sluggish.
Now there's a limiter on how many frames the CPU is allowed to be "ahead" of the GPU.
Control this setting via Settings.ini. Default setting: RenderAheadLimit=2

Performance optimizations with biggest improvements on dual-core machines
Fixed black "masks"
The soot on buildings with holes in them had a bugged renderpath. We switched that over to a more well-tested renderpath.
Improved hit-detection
We've gone through the hit detection logic, and client+server will now give more consistent results.
Fix for some "rubberbanding" issues
C4 should stay attached to vehicles and not rubberband around
Reduced spikes/dips in framerate
Various fixes for alt+tab related CTD on Dx9
More fixes for random CTD on Dx9
Fix for crash when you're in a vehicle that gets destroyed
There was a race condition in the code;
System 1 thought "oh hey, you're leaving vehicle X"
System 2 thought "the vehicle got destroyed, let's remove it"

If system 2 ran before system 1, chaos would ensue.
This was actually fixed in the retail version since a month, but it was only when we got detailed crash reports from the community that we understood *why* the Beta was crashing.
Likely bugs in this build
I wouldn't be surprised if it (still) has trouble remembering your settings between rounds. It would be nice to have that fixed too, but it's better to get a patch out now, and look at the settings issues afterward.

-Mikael Kalms

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jammer, geen fix voor die vreselijke server-browser ... ik hoop echt dat dat aangepast wordt in de retail.
Eerst zit je minutenlang te wachten op de complete serverlijst en dan pas kun je je favourites of history aanklikken. Zou het fijner vinden als de browser onthield wat je laatste keus was (zoals in CoD).

By the way ; gisteren even gespeeld en miste opeens de meldingen over de charges en lost MCOMs. Is dat uit te zetten op servers ? Viel me ook op dat er opeens een stel om punkbuster vroegen, da's voor het eerst in 2 weken !?
The soot on buildings with holes in them had a bugged renderpath. We switched that over to a more well-tested renderpath.
Een bugfix voor het roet op gebouwen ... 8)7 nou, dat zal de spelbeleving een stoot opwaarts geven.

[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 18-02-2010 14:10 ]

Verwijderd

JT888 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 04:48:
[...]

Die gasten zal je vast wel weer tegen komen bij de full game hehe mits team damage aanstaat of uberhaubt mogenlijk word ?

Erritanter is wat me gisteren overkwam (statpadding) werd neergeknald door een vijandelijke medic die me vervolgens revived en weer neer knalde/knived dit tot 5maal aan toe... (Dit kon ook in BF2 en 2142 btw)

Ze kunnen het beter aanpakken en niet mogenlijk maken om de vijand te reviven statpadding is gewoon cheaten :S

De grenzen mogen inderdaad wel wat minder gelimiteerd wat mij betreft nu kan je niet op de pijp leiding lopen aan de rechterzijde zonder dat je dood gaat omdat je dan te lang uit het speelveld bent...
Ik heb het een aantal keer geprobeerd maar ik kan enemies echt niet reviven hoor.

• Lukosje
Goner schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:02:
Jammer, geen fix voor die vreselijke server-browser ... ik hoop echt dat dat aangepast wordt in de retail.
Eerst zit je minutenlang te wachten op de complete serverlijst en dan pas kun je je favourites of history aanklikken. Zou het fijner vinden als de browser onthield wat je laatste keus was (zoals in CoD).

By the way ; gisteren even gespeeld en miste opeens de meldingen over de charges en lost MCOMs. Is dat uit te zetten op servers ? Viel me ook op dat er opeens een stel om punkbuster vroegen, da's voor het eerst in 2 weken !?
Ehm...

Klik eens in hoofdmenu op servers aan de rechterkant :P
Dan ga je direct naar History en Favourite servers

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Lukosje schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:09:
Klik eens in hoofdmenu op servers aan de rechterkant
Kun je die sidebar wel openklikken dan terwijl de serverbrowser staat te malen ?? De tabs zitten nl muurvast op dat moment ...

[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 18-02-2010 14:13 ]

• Spaiker
Goner schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:12:
[...]

Kun je die sidebar wel openklikken dan terwijl de serverbrowser staat te malen ?? De tabs zitten nl muurvast op dat moment ...
Alles zit muurvast als de serverbrowser aan het laden is, ik hoop dat ze daar iets beters op vinden dan hoe het er nu uitziet.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Goner schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:12:
[...]

Is niet nodig, je hoeft die hele serverbrowser niet eens in.

Steam

• Gamebuster
Goner schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:45:
[...]

Huh ? Vijand reviven ? En laatst postte iemand nog hoe leuk het was om tegenstanders juist te killen met je paddels ... ?!

Spawnen is trouwens hier & daar nog slechter geïmplementeerd dan in CoD ; gisteren stond er een stel tegenstanders recht achter dat hoge gebouw bij B in de eerste stage. Je spawnde recht tussen ze in en ze knalden iedereen overhoop die spawnde .. helft was medic, dus ze hielden elkaar knap lang in leven.
Kan ook. Dood maken met paddels en daarna weer tot leven wekken. Tenminste, in BF2 kon dat.

Spawnen kan gewoon bij je squad-genoten. Alleen de 1e stage van deze map is wat crap inderdaad.

• Stewie!
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Je kan de tegenstander niet reviven. Dat kon in BF2 ook niet.

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Ok net ff gespeeld met de nieuwe patch..
Ik vind het spel stukken beter draaien.
Alleen heb nu 2x gehad dat de boel vast loopt.. beeld freezed en geluid gaat door... moet het spel daarna via taakbeheer afsluiten.

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Volgens mij heeft hij het over team damage

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• CH4OS
  • Niet online
Stewie! schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:46:
Je kan de tegenstander niet reviven. Dat kon in BF2 ook niet.
Is ook alleen maar logisch, anders krijg je als medic gelijk een mes in je donder van de tegenpartij. Wat overigens wél kan, is de tegenstander vermoorden middels de defil pads. :) Best grappig gezicht ook wel.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:20
nog een beta key over, heb er al 1

C5J6-KA8K-DEC9-RMEK

graag gedaan ;)

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 21:35
Mijn pc heeft grote moeite met BF:BC2.
Ik moet hem op 1400*900 draaien en low settings om fatsoenlijke frames te halen en dan nog dropt hij regelmatig onder de 70 frames.

Had toch meer verwacht van een dual core @ 4GHz, 4GB ram en een ATI 4870 1GB.

• Spaiker
Engineer Stewie schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:14:
en dan nog dropt hij regelmatig onder de 70 frames.
Lol, ik denk dat er niet veel mensen met een dualcore +70 fps gaan halen?

En zoals de discussie maar aangaat vanaf hoeveel fps ziet men het verschil niet meer...

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:03

aex351

I am the one

Volgens mij is dit spel gewoon een slechte console port, ondanks de ontwikkelaars anders beweren. Het spel draait gewoon niet goed. Heel erg CPU intensief en heel erg weinig geheugen verbruik. Van de 6GB geheugen wordt er zo'n 20-30% gebruikt. Ik heb een E6300 @ 2,8GHZ, 4890 1GB en 6 GB geheugen.

< dit stukje webruimte is te huur >

• ZenTex
Skybullet schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:38:
nog een beta key over, heb er al 1

C5J6-KA8K-DEC9-RMEK

graag gedaan ;)
Heel erg bedankt. :)

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Blijkt Offtopic nonsense vraag te zijn...

[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 18-02-2010 18:56 ]

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:05
Vandaag maar weer eens gaan spelen, en de lol schiet er gelijk weer in. Lekker kills dat je kan maken met een F2000. Had ook net even de Long Service Assault waepon medal ofzoiets gehaald.

• Lukosje
Slechte port?

Omdat het veel CPU gebruikt en weinig geheugen? Vind ik een beetje kort door de bocht eigenlijk ;).

Spel loopt hier gewoon perfect, met een Q9550 @ 3,3Ghz en een 4870 + 4Gb geheugen. Minimum van 80 en Max van 120. Details medium, textures high, rest low, AA 2x, AF16x. Ik geef 0,0 om graphics, maar als ik alles op high zet zit ik nog steeds rond de 40 fps. En dat voor hardware die al bijna 2 jaar op de markt is?

• Spaiker
aex351 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:30:
Volgens mij is dit spel gewoon een slechte console port, ondanks de ontwikkelaars anders beweren. Het spel draait gewoon niet goed. Heel erg CPU intensief en heel erg weinig geheugen verbruik. Van de 6GB geheugen wordt er zo'n 20-30% gebruikt. Ik heb een E6300 @ 2,8GHZ, 4890 1GB en 6 GB geheugen.
Dat zullen we moeten afwachten totdat de Final Game er is denk ik.
Er moet nog heel wat getweaked worden..

offtopic:

[quote]Gropah schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:44:
lol, ik denk download hem ff en gebruik key via website, kan dat niet... Code was al gebruikt toen ik kon registeren, dus mijn vraag nu: Zijn er nog meer keys?
[/quote]

En ze blijven posten...
Lees dit eens

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Lukosje schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:48:
Slechte port?

Omdat het veel CPU gebruikt en weinig geheugen? Vind ik een beetje kort door de bocht eigenlijk ;).

Spel loopt hier gewoon perfect, met een Q9550 @ 3,3Ghz en een 4870 + 4Gb geheugen. Minimum van 80 en Max van 120. Details medium, textures high, rest low, AA 2x, AF16x. Ik geef 0,0 om graphics, maar als ik alles op high zet zit ik nog steeds rond de 40 fps. En dat voor hardware die al bijna 2 jaar op de markt is?
lol waarom zet je de details niet gewoon wat hoger, een tft scherm heeft meestal toch maar een refresh rate van 60 Hz

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb niet eens een Quadcore en het draait hier prima op 1680x1050 :) Ben zelfs onder de indruk van de game... Loopt heerlijk soepel :)

[ Voor 5% gewijzigd door SideSwipe op 18-02-2010 19:30 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb zeker wel het idee dat het spel soepeler draait na vandaags patch, nogsteeds niet altijd 60+ fps maar ik kan de settings nu wel wat hoger zetten :-) Het schieten lijkt ook meer raak te zijn.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Bor

Bor

SideSwipe schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 19:29:
Ik heb niet eens een Quadcore en het draait hier prima op 1680x1050 :) Ben zelfs onder de indruk van de game... Loopt heerlijk soepel :)
Hoe ziet de rest van jou systeem er uit en hoeveel FPS haal je gemiddeld? "Heerlijk soepel" is zo subjectief.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nieuwe keys beschikbaar op http://www.fileplay.net/keys

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
Dit zouden ze gewoon verplicht als niet-skipbare intro trailer in moeten stellen.. :D

http://www.youtube.com/watch?v=jsJwrHIGGnk

"I'm a sniper, I'm a sniper, I'm a sniper. NO YOU'RE NOT." _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Subslider op 18-02-2010 21:45 ]

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
Subslider schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:41:
Dit zouden ze gewoon verplicht als niet-skipbare intro trailer in moeten stellen.. :D

Geweldige video! Zouden ze inderdaad moeten instellen als intro :P

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

• Dragonm8
Subslider schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:41:

Echt een goede video. Heb een aantal keer hard moeten lachen.

http://www.youtube.com/watch?v=abLAEhGB5BQ
Nog een Nederlandstalige revieuw

[ Voor 9% gewijzigd door Dragonm8 op 18-02-2010 22:21 ]

• CH4OS
  • Niet online
Werewolf_789 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:55:
Geweldige video! Zouden ze inderdaad moeten instellen als intro :P
Staat bij deze als intro in de TS... :+

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
GJtje schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:24:
[...]
Staat bij deze als intro in de TS... :+
Mijn dank is groot O-)

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Hilarisch _/-\o_

Verwijderd

Geloof het of niet, maar vandaag had ik een potje waar ik de snipers miste. Was defender en we zaten op het 2e stuk (PC map). Op de een of andere manier kun je daar op een heuvel komen, waar je gewoon niet tegen kunt vechten. We werden hard neergemaaid omdat we gewoon een nadeel hadden in het terrein. Dán heb je een sniper nodig die ze even vanaf ver neer kan halen.

Die heuvel is gewoon erg lullig en het lijkt me ook niet dat je er op moet kunnen. Dan hadden ze er wel een duidelijk pad naartoe gemaakt, lijkt me.
Ach tis idd wat vervelend maar van de defender kant kan je er ook op om ze er af te schieten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Rynji schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 19:52:
Ik heb zeker wel het idee dat het spel soepeler draait na vandaags patch,
Idem. FPS is stukje omhoog ...
Zat > 20 en nu geregeld > 30 (zie bescheiden specs)
Now there's a limiter on how many frames the CPU is allowed to be "ahead" of the GPU.
Control this setting via Settings.ini. Default setting: RenderAheadLimit=2
Onder kopje [Graphics] ? Iemand al geprobeerd ?

[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 18-02-2010 23:40 ]

• CH4OS
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 23:00:
Ach tis idd wat vervelend maar van de defender kant kan je er ook op om ze er af te schieten.
Wat imo makkelijker is dan van de attacker kant er op komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik moet zeggen dat het eea soepeler lijkt te lopen na de laatste patch maar dat ik meer last van rubber banding heb dan voorheen en ook regelmatig niet kan spawnen of tijdens het klikken op de spawn knop een grijs scherm zie. Door de rubber banding raak ik minder dan voorheen. Ik mis trouwens nog steeds een indicatie van mijn ping. Nu maar hopen dat dat wel in de final zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 00:00:
Ik moet zeggen dat het eea soepeler lijkt te lopen na de laatste patch maar dat ik meer last van rubber banding heb dan voorheen en ook regelmatig niet kan spawnen of tijdens het klikken op de spawn knop een grijs scherm zie. Door de rubber banding raak ik minder dan voorheen. Ik mis trouwens nog steeds een indicatie van mijn ping. Nu maar hopen dat dat wel in de final zit.
Mja ik had vanavond ook klein beetje last van lag, mogelijk dat de patch danwel Punkbuster hier verband mee houdt?

Bedenk me net dat het eventueel door de server kan komen, zat op een server van Eliot Ness.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 19-02-2010 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

GJtje schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 00:07:
[...]
Mja ik had vanavond ook klein beetje last van lag, mogelijk dat de patch danwel Punkbuster hier verband mee houdt?

Bedenk me net dat het eventueel door de server kan komen, zat op een server van Eliot Ness.
Ik had last op verschillende i3d servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 07:05
Bor de Wollef schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 00:10:
[...]

Ik had last op verschillende i3d servers.
Ik had ook last op de i3d servers en zit daarom ook voort bijna altijd op die van multiplay.co,uk. vaak net zon goede ping als die van i3d maar geen lag verschijnselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ik heb gisteren het spel in DX9 mode gezet, op res 1600*1200 en detail op high (zonder AA/AF).
Draait nu "prima" en ziet er behoorlijk uit. Zal moeten aannemen dat mijn pc begint te verouderen, doch zal hij het dit jaar nog moeten uitzingen.

Ik heb zit nu meestal rond de 70 fps, met drops tot 45 bij heel hevige acties. Maar het is goed speelbaar zo.
PC: E8500 dual core @ 4GHz, 4GB ram, ATI 4870 1GB (800/1100 MHz), win 7 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Is er nog een update uitgekomen? Steam heeft net weer een hele lading gedownload :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 09-09 18:04
Die nieuwe patch is geweldig _/-\o_
Het inloggen en het zoeken naar servers gaat zoooo veel sneller nu :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Is er verder kwa performance verbeterd? Is dit dé performance patch waar iedereen het over had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxyn schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:27:
Die nieuwe patch is geweldig _/-\o_
Het inloggen en het zoeken naar servers gaat zoooo veel sneller nu :9~
Ik had meer het gevoel dat het zoeken naar servers (waiting for data) juist langer duurde. Of er moet sinds gisteravond iets nieuws zijn... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ik heb het gisteren pas geïnstalleerd (rond 5 uur ofzo). Heeft die dan de laatste patch meegenomen?

Wat is de limiterende factor in mijn pc, de HD 4870 1GB, de dual core @ 4GHz, of beide?
Wil eventueel wel de cpu upgraden naar een Q9650, maar beide upgraden ben ik nu niet in geïnteresseerd.
Ik weet dat de CPU bijna cte tegen de 100% aanloopt, maar de GPU heb ik geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beide zijn een limiterende factor, een quad core gaat je niet veel helpen. Wacht eerst trouwens maar de release af ipv dat je het beoordeeld op een demo.

En wil je weten of je de laatste patch hebt, draai dan de updater. Als die zegt dat er een nieuwe versie is moet je updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Engineer Stewie schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:04:
Ik heb het gisteren pas geïnstalleerd (rond 5 uur ofzo). Heeft die dan de laatste patch meegenomen?
De patch wordt niet zomaar geïnstalleerd hoor ; de updater vraagt heel expliciet of je de patch wel wilt doen.
Dus als je niks gezien hebt ....

Overigens kan ik niet om de updater heen, m'n BFBC2 start-ikoon begint altijd met een versie-check (executable heet ook iets van BFBC2BetaUpdater of zo). Blijkbaar zijn er ook installs met een aparte updater ???
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:54:
Was defender en we zaten op het 2e stuk (PC map). Op de een of andere manier kun je daar op een heuvel komen,
Ja, wat is dat met die heuvel ? Ik zie vaak mensen tegen die steile wand aanhollen, net zolang tot ze opeens er op zitten ?!
Is dat een bug ? Is mij nog nooit gelukt overigens ...

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 19-02-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee die zijn er in principe niet, de updater hoort altijd eerst te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
de bedoeling van die kill cam snap ik niet. hoor je op die kill cam. nu te zien hoe je dood gegaan bent. of zie je alleen het gezicht van degene die je gedood heeft. naa dat je geschoten bent

dus killcam in verleden tijd of killcam (op je tegenstander) in het heden?

ik zie elke keer iemand wegrennen en zoals ik het zie. zit daar niet het dodende schot tussen.
en je ziet alleen de tegenstander van voor in het gezicht wat ook totaal doelloos is.

op het filmpje wat eerder gepost is. zie ik wel op de killcam hoe je dood gegaan bent :S

op 0:33 tot 0:37 is het stukje wat ik bedoel

[ Voor 40% gewijzigd door Proxx op 19-02-2010 09:45 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.
Houdt het verder nuttig en ontopic.