[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 43.040 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Mooi, dan mis ik BC2 maar 2 dagen, talk about planning your holiday. Zaterdag weg en als ik thuis kom ligt hij als het goed is in de bus. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-04 23:34

Murk

Is this thing on?

uchiha tijntje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:28:
[...]

Vind het in ieder geval goed dat ze niet laten zien wat voor k/d ratio je op moment van spelen hebt.
Idd. Maar jij hebt dus geen G15 keyboard :P Bij de mijne komt automatisch allerlei info in beeld, kijk er niet veel op maar af en toe wel naar K D en K/D

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Lukosje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:48:
Hoe wil je dat gaan afschaffen haha :DDDDDDDDDDD Mensen (waaronder ikzelf) gaan toch altijd kills en deaths omrekenen naar een ratio.

Ben juist voor voor kills en death op scorebord ipv alleen een random getal. Motiveert mij alleen maar meer om beter te worden. BF2 scorebord zat wat dat betreft goed in elkaar.
Je krijgt je kd ratio te zien aan het einde van het potje. Das toch voldoende? Als aanvallend team is het funest als spelers naar het scoreboard kijken en zien dat ze misschien een negatieve kd ratio hebt en dan denken, nahhh ik ga wel ff sniperen, ga ik in ieder geval niet snel dood :z

Edit hierboven: Nee heb een fijne 360 controller :P

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-02-2010 15:02 ]

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Murk schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:00:
[...]

Idd. Maar jij hebt dus geen G15 keyboard :P Bij de mijne komt automatisch allerlei info in beeld, kijk er niet veel op maar af en toe wel naar K D en K/D
Ik vindt het wel fijn dat je kan zien wanneer je de volgende rank bereikt of de volgende unlock.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-04 17:15
uchiha tijntje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:02:
[...]

Je krijgt je kd ratio te zien aan het einde van het potje. Das toch voldoende? Als aanvallend team is het funest als spelers naar het scoreboard kijken en zien dat ze misschien een negatieve kd ratio hebt en dan denken, nahhh ik ga wel ff sniperen, ga ik in ieder geval niet snel dood :z

Maar die mensen zijn mentaal niet helemaal 100 ;) Als zij dat leuk vinden laat ze. Je hebt ook zat mensen die gewoon een hoge KDR willen halen zonder dat gecamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
Ik vind het heerlijk een quad vol te plakken met C4, naar de bom vroemen, knopje indrukken en mijzelf bovenaan zien staan :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

Crim schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:46:
Huh? Ik snap niet dat jullie zoveel problemen hebben met die heli. Die schiet ik zo kapot met een mounted machinegun..
En die heb je altijd onder handbereik ?! :?
Om te beginnen staan die niet overal en een aantal heeft een beperkt bereik, draaien maar 90 graden of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 23:20
Kan je op de PS3 je ingame naam veranderen? Of zit je vast aan je PSN naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183610

Hoe zit het eigenlijk qua levertijden met cd-wow?

Ik heb hem daar in pre-order staan en de release date staat wel mooi op 5 maart a.s., maar ben ook wel nieuwsgierig wanneer ik hem daadwerkelijk in huis heb.
Iemand ervaring hiermee --> cd-wow i.c.m. pre-ordergames/releasdates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
Afgelopen vrijdag kreeg ik (onverwacht) een key voor de PC-beta. Heb van het weekend dus wat potjes kunnen spelen, en gemerkt hoeveel verschil het uitmaakt of je teamgenoten voor zichzelf of voor de gezamenlijke inspanning werken. Vooral het 'spotten' van vijanden maakt ECHT een verschil! De 'instructievideo' uit de TS "How not to be a noob at Battlefield Bad Company 2" was overigens ook wel een eye-opener.

In ieder geval heb ik wel weer de smaak te pakken gekregen en kijk ik uit om de volledige game na release te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Haay schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:28:
Afgelopen vrijdag kreeg ik (onverwacht) een key voor de PC-beta. Heb van het weekend dus wat potjes kunnen spelen, en gemerkt hoeveel verschil het uitmaakt of je teamgenoten voor zichzelf of voor de gezamenlijke inspanning werken. Vooral het 'spotten' van vijanden maakt ECHT een verschil! De 'instructievideo' uit de TS "How not to be a noob at Battlefield Bad Company 2" was overigens ook wel een eye-opener.
Het filmpje staat ook niet voor niets gelijk bovenaan in het topic. Het spotten gebeurd echt veel te weinig, ongeacht welke game ik me in bevind er zijn maar een paar (3 die het al doen is al veel) mensen die spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:45

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik spot echt gigantisch veel... Voordat ik zelf schiet, spot ik eerst... Altijd makkelijk als bijvoorbeeld iemand wegrent :) Het gebeurt helaas wel te weinig op de servers zelf.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
SideSwipe schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:37:
Ik spot echt gigantisch veel... Voordat ik zelf schiet, spot ik eerst... Altijd makkelijk als bijvoorbeeld iemand wegrent :) Het gebeurt helaas wel te weinig op de servers zelf.
Als ik weet dat er veel troepen een bepaalde kant op zijn en ik ben Recon, dan spot ik als een achterlijke, waarna ik pas zelf ga schieten, net zoals jij dus. Werkt best goed en ook al maak je dan geen kill, krijg je tenminste nog punten voor de spot assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-04 08:01
Weer een heerlijk potje gespeeld. Allemaal in een squad, en iedereen markeerde de tegenstander.. Echt heerlijk.
Ik vind het alleen ... dat ik hem via steam heb gekocht, want daar is hij pas 4 maart uit. Op de website staat hij doodleuk voor de 2de...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Rynji schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:15:
Ik vind het heerlijk een quad vol te plakken met C4, naar de bom vroemen, knopje indrukken en mijzelf bovenaan zien staan :P
Toch hoop ik dat ze hier iets aan gaan doen. Toen de jihad jeeps nog niet bekend waren, duurde de potjes gemiddeld 30 minuten. Nu nog maar 15 minuten omdat de eerste 2 caps kapot worden gemaakt door de jeeps of door een tank die 5 minuten blijft campen op de heuvel en zo a en b kapot schiet.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:00

D4NG3R

kiwi

:)

Hmm... ik heb zojuist mijn CPU terug moeten sturen naar de webshop (kreeg hem DOA*) ik hoop dat ik hem nog voor donderdag ofzo krijg, dat ik op zijn minst de rest van de week kan genieten van de beta :D

*Dead On Arival -Hij kwam kapot (met verbogen pinnetjes) aan.

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 22-02-2010 15:51 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
The_Cure schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:25:
Kan je op de PS3 je ingame naam veranderen? Of zit je vast aan je PSN naam?
Ik ben bang van wel. Enige vorm van customizen is een clantag toevoegen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322252

Na die patch is het er niet echt beter op geworden bij mij. Ik heb nu regelmatig framedrops naar 0.5 - 1 fps, terwijl ik voor de patch minimaal 15 fps had. Ik weet dat mijn laptop niet echt geschikt is voor gamen (c2d t6500 @ 2.1 GHz, geforce gt 240m), maar voor de patch vond ik het nog prima te spelen.

Verder vind ik het een erg mooi spel :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:05

Mystikal

It never hurts to help!

Anoniem: 322252 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:56:
Na die patch is het er niet echt beter op geworden bij mij. Ik heb nu regelmatig framedrops naar 0.5 - 1 fps, terwijl ik voor de patch minimaal 15 fps had. Ik weet dat mijn laptop niet echt geschikt is voor gamen (c2d t6500 @ 2.1 GHz, geforce gt 240m), maar voor de patch vond ik het nog prima te spelen.

Verder vind ik het een erg mooi spel :P .
Hoe is de lag in het algemeen op dit moment? nog steeds erg laag? Ik heb het een aantal weken geleden even gespeeld, maar ondervond toen veel lag. Is dat inmiddels al verbeterd?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:05

Compizfox

Bait for wenchmarks

Weet je wat ik altijd doe? Ik zorg dat ik start als attacker. Lekker spelen, mooie kills maken...
Zodra de Apache in het spel komt switch ik naar Defender. Ik haat die heli namelijk zo erg, als hij niet aan de kant van mijn team staat iig.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:21
1 ding dat ik trouwens nog echt niet onder de knie heb; de parachute. Ik weet (op de PS3) is het X om hem te openen. Maar met regelmaat spring ik van een gebouw af, druk X en land ik al bloedend en half kreupel op de grond. De ene keer pakt hij hem wel, de andere keer niet.

Iemand anders nog last van toevallig (2 vrienden van mij die online spelen iig wel. Maar we weten allemaal niet wat we fout doen..)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-04 19:07
Dat spotten doe ik ook altijd, inderdaad zelfs voor ik begin te schieten. Als defender merk ik ook dat weinig mensen het edele vak van houthakker waarderen. Als de ronde begint ga ik altijd als een gek bomen kappen zodat een sneaky aanval er niet meer in zit. Heb al meerdere rondes meegemaakt dat de attackers niet van hun spawn berg af konden komen (50% snipers aan hun kant helpt ook wel mee trouwens). Alleen ff opletten met de zelfmoord buggy's, maar een goed geplaatst schot maai je die meestal van afstand al de dood in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Mystikal schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:59:
Hoe is de lag in het algemeen op dit moment? nog steeds erg laag? Ik heb het een aantal weken geleden even gespeeld, maar ondervond toen veel lag. Is dat inmiddels al verbeterd?
Dat kwam toen, doordat Punkbuster voor vertraging in elke game zorgde. Dat is inmiddels al lang en breed opgelost. Punkbuster staat sindskort op de meeste servers dan ook aan (als work-around stond deze uit op de servers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-04 23:34

Murk

Is this thing on?

D4NG3R NL schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:46:
Hmm... ik heb zojuist mijn CPU terug moeten sturen naar de webshop (kreeg hem DOA*) ik hoop dat ik hem nog voor donderdag ofzo krijg, dat ik op zijn minst de rest van de week kan genieten van de beta :D

beta eindigt 25 februari

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Oakley schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:08:
Dat spotten doe ik ook altijd, inderdaad zelfs voor ik begin te schieten. Als defender merk ik ook dat weinig mensen het edele vak van houthakker waarderen. Als de ronde begint ga ik altijd als een gek bomen kappen zodat een sneaky aanval er niet meer in zit. Heb al meerdere rondes meegemaakt dat de attackers niet van hun spawn berg af konden komen (50% snipers aan hun kant helpt ook wel mee trouwens). Alleen ff opletten met de zelfmoord buggy's, maar een goed geplaatst schot maai je die meestal van afstand al de dood in.
Inderdaad, cover is zo'n essentieel deel voor de attackers, word erg onderschat door defenders. Gewoon wat bomen neer maaien en vooral nauwe stukken worden extreem moeilijk voor attackers.

Ik zie zelf ook bijna niemand smoke grenades gebruiken, helaas duren ze niet lang maar ze kunnen wel reuze handig zijn om even een stuk afstand ongezien door te komen. Plus je kunt er ook mensen met neer schieten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338478

uchiha tijntje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:02:
[...]

Ben ik het ook mee eens. Dit scoreboard zegt naar mijn mening niet erg veel. Met BF2 zag je je class score(revives etc), kills en deaths. Als ze nu dat gewoon houden en een total score erachter plaatsen dan is het naar mijn mening stukken leuker.
D4NG3R NL schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:46:

mijn pc kwam kapot aan op de 27e januari. Kreeg hem afgelopen vrijdag pas terug. Gelukkig heb ik wél nog even kunnen spelen, maar de einddatum is echt spijtig genoeg aanstaande donderdag.. :'(

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 338478 op 22-02-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
Descriptor schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:45:
[...]

Toch hoop ik dat ze hier iets aan gaan doen. Toen de jihad jeeps nog niet bekend waren, duurde de potjes gemiddeld 30 minuten. Nu nog maar 15 minuten omdat de eerste 2 caps kapot worden gemaakt door de jeeps of door een tank die 5 minuten blijft campen op de heuvel en zo a en b kapot schiet.
Volgens mij gaan ze in de final release het aantal benodigde C4 voor een M-COM verdubbelen, maar ik heb geen bron dus zeker weet ik het niet.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Deeltje 4 is alweer geopend en gaan daar dus verder: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 4

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.
Houdt het verder nuttig en ontopic.