Sterker nog, ze moeten die K/D ratio afschaffen.
Tuurlijk ben ik happy als ik een positieve K/D ratio heb, maar teveel mensen hechten hier belang aan en zo gaat het hele teamplay concept naar de kloten. Een beetje oneerlijk ook, als aanvaller is het van veel groter belang te blijven pushen en desnoods vaak te sterven, maar wel de M-com's weten op te blazen, dan voorzichtig spelen met weliswaar een veel betere ratio, en zelfs veel meer kills, maar toch te verliezen.
Aan de andere kant, wat levert winnen nou op? een pin van maar liefst 100 punten en het staan leuk in je win/loss ratio. Naast het goede gevoel dat winnen geeft natuurlijk.
Wat betreft die Apache: 1 goede piloot + gunner kan (en zal) het hele spel beslissen. Jammer.
Er is gewoon geen goede coutermeasure hiertegen. En die AA tank richt ook weinig uit. Ik heb dat ding extreem vaak geraakt zonder dat 'ie plofte, het enige wat 'ie hoeft te doen als 'ie low health is is snel even te laten repareren, en op respectabele afstand is 'ie gewoon amper te raken omdat die AA shells zo tergend traag zijn.
Ik wil weer luchtafweergeschut zoals in BF1942, daarin was ik geen superspeler, maar AAen kon ik als de beste, en het was best leuk om te doen.
[
Voor 0% gewijzigd door
ZenTex op 22-02-2010 14:43
. Reden: BF2142=BF1942 :p ]