[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 43.039 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:14

aex351

I am the one

Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 14:04:
Ik vraag me ook af wat ze gaan doen met de veteran voordelen. Ik wist al langer dat EA met het programma wilde stoppen en vraag mij af of de unlocks die je met het veteran programma kunt krijgen daarna voor iedereen beschikbaar worden of niet.
Er is toch maar één wapen die je kan krijgen met veteran status of heb ik dat mis?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Hogader schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:30:
[...]

Het was al eerder bekend dat die site de battlefield 2142 accounts niet wilde pakken, mijne pakte hij iig ook niet en bij vele was ook alleen de bf2142 niet mogelijk
hmmm, kwil ook men BG games er aan toevoegen, maaruh, wat verdien je er eigenlijk mee?
bij 1943 krijg je een M1 garand, maar waar is het eigenlijk verder goed voor?

Kwil net men orginele BF1942 en BF1942RTR registreren, maar hij zegt dat mijn beide keys al in gebruik is. Lekker dan :/
Als ik er dus niet veel mee opschiet ga ik niet zeuren bij EA voor nieuwe keys. Zeker niet als de service van die knakkers zo slecht is (zoals hierboven valt te lezen...)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 12:37

LegacyCode

De crack van de division

Engineer Stewie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 05:57:
[...]
Anyway, iemand nog een idee waar ik de limited edition van de PC versie kan bestellen, liefst online geleverd naar België. Vind enkel nog de gewone editie.
Ben CDD:MW2 ondertussen wel zat met hun connectieproblemen.
Je kan www.playerone.be nog proberen, let op hun site is in het Frans.

legacycode.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-04 16:28
Zijn de wapens en zo gelijk aan de consoleversies?

Heb even medic geprobeerd. Meestal m'n favo klasse. Het leek zo leuk, een mdic met een LMG. Kicke.
Not.

Wat is die LMG een lachertje zeg. met een AR maak ik meer en snellere kills en van lagere astand ook nog.
De LMG heeft een flinke recoil gecombineerd met een belachelijk lage RoF en damage.
Als ik als assaut een LMG tegenkom is dat een free kill. nou blijkt waarom.
Weet ik gelijk waarom ik nooit een heal/revive krijg.

Enfin, hier mogen ze wel wat aan veranderen. Zelfs als sniper krijg ik meer kills terwijl een sniper bijna waardeloos voor het team is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
DinX schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:16:
Daarom is het een sniper :p

Datis ook,irl, 1 van de belangrijkste dingen die een sniper moet doen. Camouflage en ongezien in en uit een gebied raken. :)
Dan heette de class wel sniper (sluipschutter) en dat is niet het geval. De Recon, waar jij op doelt, is alles behalve een sniper en hoeft daarom dus ook niet alleen maar ongezien in en uit een gebied te kunnen, anders heb je er niets aan. ;) Hij heeft een sluipschutter geweer ja, maar heeft ook andere wapens. Verdiep je eens in de verschillende klassen... ;) Het aller eerste filmpje in de TS verduidelijkt een boel al enorm.

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 20-02-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

heb ook nog een pc key over, eerste die reageert krijgt hem (DM dus niet op dit forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
zAo schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 16:56:
Meer mensen last van extreme lag via de PS3? Zonet een potje gedaan met een maat, maar beide hadden extreme lag. Bijna onspeelbaar.
Neej, nooit gehad.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338478

Hey ik speel sinds vandaag het spel en kan nergens in dit topic vinden hoe je je fps en ping tijdens het spelen kunt zien :| vind het sowieso raar dat je niet op het scoreboard kunt zien wat je ping is. Kan iemand mij dit vertellen?

Tevens vind ik de score erg raar. Ik heb normaal iets van 2000punten, maar had laatst 8000punten in één ronde :/ Jammer dat ze niet gewoon de oldschool methoden hebben aangehouden zoals voorgaande BF spellen en counter-strike etc. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZenTex schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 17:52:

Heb even medic geprobeerd. Meestal m'n favo klasse. Het leek zo leuk, een mdic met een LMG. Kicke.
Not.

Wat is die LMG een lachertje zeg. met een AR maak ik meer en snellere kills en van lagere astand ook nog.
De LMG heeft een flinke recoil gecombineerd met een belachelijk lage RoF en damage.

Enfin, hier mogen ze wel wat aan veranderen. Zelfs als sniper krijg ik meer kills terwijl een sniper bijna waardeloos voor het team is.
Misschien eens oefenen en proberen wat skills te krijgen.
Anoniem: 338478 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 18:31:
Tevens vind ik de score erg raar. Ik heb normaal iets van 2000punten, maar had laatst 8000punten in één ronde :/ Jammer dat ze niet gewoon de oldschool methoden hebben aangehouden zoals voorgaande BF spellen en counter-strike etc. ;(
Wat maakt dat uit? Waarom zou je de old school methode uit counter strike willen in een game die qua gameplay zoveel meer diepgang heeft en veel diverser is? En wat maakt de punten hoeveelheid uit? Als de scores voor rang en unlocks ook aangepast zijn heeft niemand er toch last van?

[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 20-02-2010 18:34 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Engineer Stewie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 05:57:
[...]

Anyway, iemand nog een idee waar ik de limited edition van de PC versie kan bestellen, liefst online geleverd naar België. Vind enkel nog de gewone editie.
Ben CDD:MW2 ondertussen wel zat met hun connectieproblemen.
Heb 'm, net als een paar anderen zo las ik, hier besteld. +/- 30 euro incl verzendkosten. Ze versturen ook naar België. ;)

Ben ik overigens de enige die zich soms enorm stoort aan het reviven? Vind het meestal alleen maar enorm irritant omdat je 9/10 keer terug komt in een vuurgevecht waarna je direct weer dood gaat. Je kunt vaak beter opnieuw bij een teammaat spawnen, heb je altijd de juiste kit en genoeg kogels.
Bovendien, je deaths tellen gewoon door. Iets wat ik ook niet helemaal begrijp... In BF2 en BF2142, voor zover ik weet, kreeg je geen death erbij zodra je revived werd. Hoop dat dit een fout in de Bèta is, en dat het er met de retail game uit is/gaat.

[ Voor 30% gewijzigd door ExPlanE op 20-02-2010 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik overigens de enige die zich soms enorm stoort aan het reviven? Vind het meestal alleen maar enorm irritant omdat je 9/10 keer terug komt in een vuurgevecht waarna je direct weer dood gaat. Bovendien, je deaths tellen gewoon door. Iets wat ik ook niet helemaal begrijp... In BF2 en BF2142, voor zover ik weet, kreeg je geen death erbij zodra je revived werd. Hoop dat dit een fout in de Bèta is, en dat het er met de retail game uit is/gaat.
klopt, vind ik ook irritant. bij bf2 kreeg je echter ook de melding 'critically injured', dus nog niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-04 09:05
Heeft iemand wel eens een x4 scope op een type 88 sniper gezet? Ik vind het aardig lekker werken als assault wapen voor iets grotere afstanden.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
ExPlanE schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 18:36:
[...]

Heb 'm, net als een paar anderen zo las ik, hier besteld. +/- 30 euro incl verzendkosten. Ze versturen ook naar België. ;)

Ben ik overigens de enige die zich soms enorm stoort aan het reviven? Vind het meestal alleen maar enorm irritant omdat je 9/10 keer terug komt in een vuurgevecht waarna je direct weer dood gaat. Je kunt vaak beter opnieuw bij een teammaat spawnen, heb je altijd de juiste kit en genoeg kogels.
Bovendien, je deaths tellen gewoon door. Iets wat ik ook niet helemaal begrijp... In BF2 en BF2142, voor zover ik weet, kreeg je geen death erbij zodra je revived werd. Hoop dat dit een fout in de Bèta is, en dat het er met de retail game uit is/gaat.
Het reviven is inderdaad redelijk irritant, zeker omdat je gewoon bij je squadmembers neergezet kan worden heeft het geen nut om ge'revive't te worden, behalve dan die stomme tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:50
Kreeg net 2x iets heel raars. Wilde bij het harbor gedeelte als attacker netjes via het water en dan het eerste trapje op zodat je iets onopvallenders achter de enemy kan komen. De eerste keer stond ik net op dat trapje - Boem Dood - nja kan dnek je dan totdat je ziet staan Suicide. De volgende keer was het zelfs al suicide voordat ik bij dat trapje aankwam.

Iemand dit al vaker meegemaakt anders probeer ik het even te melden op die forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Tsurany schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 18:32:
[...]

Misschien eens oefenen en proberen wat skills te krijgen.
[...]
Oh wouw, wat een intelligent antwoord. En nog zonder leetspeak ook. Bravo.

Enfin, blijkbaar is iedere LMG gebruiker dan unskilled, want die weinigen die er zijn leg ik ook zonder moeite om met een andere class. Rara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Hogader schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 18:56:
Kreeg net 2x iets heel raars. Wilde bij het harbor gedeelte als attacker netjes via het water en dan het eerste trapje op zodat je iets onopvallenders achter de enemy kan komen. De eerste keer stond ik net op dat trapje - Boem Dood - nja kan dnek je dan totdat je ziet staan Suicide. De volgende keer was het zelfs al suicide voordat ik bij dat trapje aankwam.

Iemand dit al vaker meegemaakt anders probeer ik het even te melden op die forums.
Volgens mij ga je dood na een bepaalde tijd in het water. (onderkoeling?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:34

D4NG3R

kiwi

:)

Zojuist een beetje rondgekloot met de Tracer Darts :D..

Zat zo'n gast te kloten op zon helikopter wat je van een afstand bestuurd... ik een tracer eropaf en een RPG erachter aan. Ik lag samen met 2 vrienden echt compleet in een deuk >:)

Of snipers.. je schiet een tracer ernaartoe als ze ff niet kijken, en BOEM. Snipe'd met een RPG :>

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 20-02-2010 19:21 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Gamebuster schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:20:
[...]

Volgens mij ga je dood na een bepaalde tijd in het water. (onderkoeling?)
Het gekke is dat ik dit maal sneller dan normaal probeerde het trapje te bereiken en normaal ga ik helemaal niet dood en kan ik zelfs 4 a 5 trapjes later pakken als ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Oh, nu je het zegt... Ik liep ook een keer gewoon in water (niet zwom) en toen kreeg ik ook een suicide. Best vreemd en totaal niet logisch (je raakt echt niet onderkoeld van 4 seconde tot je knieën in het water staan). En als je tever het water in gaat (wat ze waarschijnlijk niet willen), gaat je 10 seconde-timer lopen, dus je hebt echt geen tijd om een paar baantjes te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
D4NG3R NL schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:21:
Zojuist een beetje rondgekloot met de Tracer Darts :D..

Zat zo'n gast te kloten op zon helikopter wat je van een afstand bestuurd... ik een tracer eropaf en een RPG erachter aan. Ik lag samen met 2 vrienden echt compleet in een deuk >:)

Of snipers.. je schiet een tracer ernaartoe als ze ff niet kijken, en BOEM. Snipe'd met een RPG :>
tracer's zijn idd erg fijn. Heb standaard zon ding in mijn assault class zitten. Voornamelijk om de teammates die engineer zijn te helpen. Merk alleen soms dat ik een gevecht net verlies omdat ik niet nog een pistol heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-04 19:41

Decennia

VECTORHEAD

Ik heb nu die patch gedaan en heb een probleem. Hij zegt : Failed to move file blabla.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
De eerste die me een DM stuurt krijgt een beta key!

Edit: De key is net weg.

[ Voor 21% gewijzigd door Thorchy op 21-02-2010 01:31 ]

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik wel erg lastig vind van de tracers (en RPG's trouwens ook), is dat er dikke lag zit in het schieten. Je klikt met je muis en dan merk je gewoon dat het even duurt voordat de tracer(/RPG) eruit komt. Tegen die tijd is je aim allang niet meer goed.
De rest van de geweren werkt wel goed, dus ik snap niet waarom deze dat niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 22:21

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik zie helemaal geen verschil tussen voor de patch en na de patch.

Een beetje offtopic: Weet iemand of er ook support gaat komen voor amBX? Ik heb het trouwens nog niet uit geprobeerd, ik heb m'n amBX set sinds vanochtend 8)
Hij staat iig niet tussen de lijst met compatibele games.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
net mijn pc geformateerd en het geluid is nog steeds kut... iemand een idee waar het aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-04 15:45
Lubbers92 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:56:
net mijn pc geformateerd en het geluid is nog steeds kut... iemand een idee waar het aan ligt?
Drivers? al oudere geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
ZenTex schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 17:52:

Not.

Ik ben het wel met je eens dat de LMG underpowered aanvoelt. Het is wat raar dat je met een pistol wel eens sneller iemand voor je neus neerkrijgt dan met een LMG (meerdere bursts nodig bij body shots) maar de hoeveelheid kogels die je bij de LMG krijgt maken veel goed op midrange.
De medic vind ik verder echter wel heel leuk spelen, met mensen reviven en healen is het veel makkelijker om rushes af te houden of juist aan te houden. Ik zie hier mensen die klagen over reviven, maar als dat op een redelijk normale plek gebeurt en je goed samenwerkt met assault spelers die je ammo constant opwaarderen scheelt het enorm. Je moet wel accepteren dat je wat meer teruggetroken moet spelen- maar dat is met de engineers ook zo qua repairs.

Maarreh, een sniper waardeloos voor het team :? Dan speel je waarschijnlijk teveel voor de kills. Als attacker heb je erg veel aan de sniper. Ik gebruik die rol vooral om support te geven aan teams die daadwerkelijk op de objectives afgaan. Bij base 1 is het als attacker te voet bijvoorbeeld moeilijk om bij zowel A als B te komen. Door met een sniper de defenders die je teammates flanken te spotten en neer te halen vergroot je de kansen op een geslaagde plant aanzienlijk. Bij B gebeurt het bijvoorbeeld constant dat de defenders vanaf de snelweg naast de crates planters flanken. Die kan je dan goed snipen.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-04 17:15
Die LMG's zijn verre van underpowered. Die dingen zijn gewoon sluipschuttergeweren zonder scope. Op close combat kan je ook zeker je mannetje staan door gewoon op het hoofd te mikken. Nog meer power geven aan die dingen maken ze juist overpowered. (Kijk zelf voornamelijk vanuit competitief perspectief, waar weapon balancing gewoon super belangrijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Laatst online: 13-01 23:24
Godver xD net toch een geweldige ronde gespeeld, 50 kills, 17 deaths. Was defender en m'n class sniper/medic..

Voor het eerst dat ik echt zulke scores haal xD, meestal wel blijven steken bij 30/15.

LGM heb je maar een paar goed geplaatste schoten nodig hoor, 3/4 is meestal wel voldoende.. Op afstand gewoon crouchen zorgen dat je tegenstander goed in je vizier zit en dan 4 korte bursts en dan is je tegenstander ook wel neer.

[ Voor 63% gewijzigd door Swagger op 20-02-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 27-04 19:37
Ik zat net ff de veranderingen aan het bekijken n.a.v. de PS3 beta aangezien ik nu door de PC beta meer dingen in de changelist begrijp. Echter valt mij nu ineens iets op. Schijnbaar kun je in de final game met elke class kiezen wat je rol wordt.
  • The Ammo Box, Medkit, Defibrillator, Repair Tool, and Motion Sensor are now unlocks for each class.
  • Players new to Battlefield will be introduced to these teamplay items when they are unlocked.
  • Battlefield Veterans will automatically have these teamplay items unlocked from the start.
Battlefield Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan kunnen ze classes net zo goed uit het spel halen lijkt me. Class kiezen is dan niet meer dan het kiezen van een uniform en tot welke wapen types je gelimiteerd bent. Als je toch de specials met elke andere class ook kan krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Lukosje schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 22:28:
Die LMG's zijn verre van underpowered. Die dingen zijn gewoon sluipschuttergeweren zonder scope. Op close combat kan je ook zeker je mannetje staan door gewoon op het hoofd te mikken. Nog meer power geven aan die dingen maken ze juist overpowered. (Kijk zelf voornamelijk vanuit competitief perspectief, waar weapon balancing gewoon super belangrijk is)
Ik haal met de AR anders makkelijker dan met de LMG kills of welke afstand dan ook, voraal op korte afstand natuurlijk.
De LMG heeft maar 1 voordeel, en dat is veel en lang kunnen vuren.
Dat zou natuurlijk ook z'n taak kunnen zijn, zorgen dat de vijand in dekking blijft, ware het niet dat je om ook maar enigzins iets te kunnen raken, stil moet zitten. En tsja, dan krijg je gegarandeerd een sniperkogel in je hoofd.

In close combat op het hoofd mikken? dat doet iedereen met een greintje verstand, alleen is dat met andere wapens wat makkelijker. :p
Oh, en sluipschuttergeweren zonder scope? Grappig dat je dat vindt van het meest onnauwkeurige wapen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04 17:04
Tsurany schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 23:18:
Dan kunnen ze classes net zo goed uit het spel halen lijkt me. Class kiezen is dan niet meer dan het kiezen van een uniform en tot welke wapen types je gelimiteerd bent. Als je toch de specials met elke andere class ook kan krijgen.
Inderdaad, dit gaat meer richting COD4 en 6, het createn van je eigen classes.

Je kiest een class, met alle voordelen en eventuele nadelen vandien. Nu pakt iedereen de beste en meest puntengevende items en is iedereen straks hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Lukosje schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 22:28:
LMG's sluipschuttergeweren :? zelfs bukkend en in bursts zijn ze nog onnauwkeurig.

Pistols doen trouwens tot 2x zoveel damage per shot als de LMG, assault rifles en submachine guns- dat lijkt wat overdreven. Niet dat de pistol teveel damage doet, eerder dat de rest in verhouding wel erg undertoned lijkt, waarschijnlijk met het oog op balans.

Ziehier trouwens de weapon damage en weapon spread stats:

http://forums.electronica...n-damage-information.html

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Echt mensen, ga eerst een leren schieten voor je dat soort uitspraken doet. Dat wapen schiet egt recht voor uit bij bursts.

Als je ze nog sterker maakt krijg je de volgende taferelen weer:

http://www.youtube.com/watch?v=6UIUW_WVIOY

En dat wil je niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
AquaSheep schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 22:56:
Ik zat net ff de veranderingen aan het bekijken n.a.v. de PS3 beta aangezien ik nu door de PC beta meer dingen in de changelist begrijp. Echter valt mij nu ineens iets op. Schijnbaar kun je in de final game met elke class kiezen wat je rol wordt.

[...]
Als dat zo is dan lost dat wel mijn probleem op dat de class met assautl rifles in BC2 geen medic spullen meer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Hogader schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:43:
[...]

Als dat zo is dan lost dat wel mijn probleem op dat de class met assautl rifles in BC2 geen medic spullen meer had.
Volgens mij is het grootste probleem als je met AR's speelt een tekort aan ammo. 3 Kills = out of ammo.
(Ik herlaad elke keer als mijn AR minder dan de helft aan kogels heeft :p)

Die F2000 vreet kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
De F2000 vreet idd kogels alhoewel ik er elke keer op long range toch wel 2 kills maak minimaal met 1 magazijn en dus kan ik er toch zker 8 maken voordat ik ammo nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
nvm

[ Voor 104% gewijzigd door Soepster op 21-02-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hogader schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:24:
[...]

tracer's zijn idd erg fijn. Heb standaard zon ding in mijn assault class zitten. Voornamelijk om de teammates die engineer zijn te helpen. Merk alleen soms dat ik een gevecht net verlies omdat ik niet nog een pistol heb.
Hoe unlocken jullie de tracer dart? Je moet daar lvl16 voor zijn en je kunt toch niet hoger dan 11 worden met de beta? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Anoniem: 338478 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:40:
[...]

Hoe unlocken jullie de tracer dart? Je moet daar lvl16 voor zijn en je kunt toch niet hoger dan 11 worden met de beta? :/
Ik kreeg hem op lvl 10 of 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de PC moet je level 11 zijn. Dan unlock je hem in je pistol-slot.

Ik hoop trouwens dat de PC geen 'vrije classes' krijgt. Ik zie nu al snipers campen met health kits (of beter, 2 snipers met de een health en de ander ammo)... Classes zijn er niet voor niets, dus gewoon houden zoals het nu is in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 338478 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:40:
[...]

lvl 11 krijg je die.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 12:47
wtf azo iets epic hiernet!
ons team was aan het verliezen, tot op het moment dat we nog maar 1 point konden defenden.
de enemy had dan nog een stuk of 70 tickets,
en toch zijn we uiteindelijk gewonnen :D

BF BC2 >> COD MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

ExPlanE schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 18:36:
Ben ik overigens de enige die zich soms enorm stoort aan het reviven?
Ja,'t komt niet altijd even goed uit .. in ET:QW heb je de optie ' tap out' (of zo) om als je gewond was niet meer ge-revived te kunnen worden. Maar dan kreeg je weer boze medics die op je af kwamen hollen om te reviven om vervolgens een lijk aan te treffen.
Anoniem: 153298 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:42:
Ik hoop trouwens dat de PC geen 'vrije classes' krijgt. Ik zie nu al snipers campen met health kits (of beter, 2 snipers met de een health en de ander ammo).
Dat lijkt me inderdaad een heeeel slecht idee :(

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 21-02-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Goner schreef op zondag 21 februari 2010 @ 15:06:
[...]

Ja,'t komt niet altijd even goed uit .. in ET:QW heb je de optie ' tap out' (of zo) om als je gewond was niet meer ge-revived te kunnen worden. Maar dan kreeg je weer boze medics die op je af kwamen hollen om te reviven om vervolgens een lijk aan te treffen.
Ik mis die optie om een revive te cancellen.

Zo speelde ik gister aanval, kwam terecht achter die heuvel aan het begin, werd gedood en gerevided.
Die stomme medic had blijkbaar niet door dat er 3 vijanden stonden. :p
Enfin, voordat ik ook maar iets kon doen weer gedood. Die medic liep als een dolle heen en weer te rennen met z'n paddles, en revivede gelijk weer. De verdedigers hadden het in de gaten en lieten die medic dan ook gewoon met rust om mij vervolgens na elke revive doodleuk om te leggen.
Dit ging een stuk of 6 keer zo door, totdat een verdediger erbij kam die zich van niets bewust was en eindelijk die medic omlegde.

Kansloos gewoon. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ze moeten gewoon revive on request doen, als je op E drukt kan je gewoon iemand reviven anders gewoon niet.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Of gewoon dat je max. één of twee keer gerevived kan worden. Vooral als er vrije classes zouden kunnen komen lijkt me dit genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Wat is dit toch een waardeloze modus...

Toen net moesten we in de EA Masters cup (we is oldskool; www.eamasters.de) spelen tegen een paar Duitsers in een team genaamd solstice. Eerste match van de play offs. We hadden eerste ronde vrij comfortabel gewonnen (geen tickets gekregen na opblazen derde objectives maar goed), we hadden 52 tickets over toen we klaar waren met aanvallen. Vervolgens moesten we verdedigen. Ging redelijk tot laatste objective. Zij kregen na opblazen van derde wel alle tickets (ze hadden er weer 100 iig tegen wij 70 na derde basis), en begonnen vervolgens weer aan de aanval. Omdat wij niet al te veel waarde hechten aan A, omdat die toch relatief makkelijk te pakken is als aanvaller, focusten wij ons voornamelijk op B. Toen gebeurde er iets heel raars. Wij zaten in een zeer comfortabele positie met 3 man in de B kamer, 1 op de bom (letterlijk), 1 in de hoek tegenover en ik stond bij deur van die toren kamer en alles ging goed. We zaten dus bom in de gaten te houden, en ineens staat er bom planted. Dus wij egt van what the fuck en we gingen defusen. Werden vervolgens afgemaakt in die kamer omdat we niet wisten hoe dat kon (Ventrilo geschreeuw, etc je kent het wel). Bom ontploft, wij verliezen met welgeteld 8 tickets (zij hielden 60 over).

Wat blijkt nou:
Je kan door de muur heen planten vanuit de kamer met de bedden. Niemand die ervan wist bij ons, de admins en veel andere teams. Zij hadden schijnbaar al eerder gevonden, en hadden nu dus misbruik gemaakt van de bug. Admin zegt dat hij niks kan doen omdat er geen bewijs is (wij zaten op het moment van planten met 3 man in de kamer, 1 zelfs op de bom, niemand van hun in de kamer en er werd nog steeds gepland, hoe wil je hier bewijs van leveren?). Tegenstander vertikt het eerlijk te zijn...

Dacht dat ik in de voorrondes alles wel gezien had (pixelen van objectives met BDMA van gigantische afstanden, etc etc). Maar dit sloeg echt alles.

Heb het nu wel gezien met deze modus, gief Conquest pl0x...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Veel mensen vragen zich af wat eigenlijk nou de grote verschillen zijn in-game tussen Low - medium en High. Volgens DICE is de echte zijn de echte 'High' textures nog niet beschikbaar in de PC Beta, die zullen we pas in de uiteindelijke versie kunnen zien. Toch blijken er wat verschillen te zijn, in een filmpje hieronder wordt namelijk voor iedere setting een screenshot genomen en vervolgens vergeleken. Het resultaat mag er zijn. Bekijk het onder genot van de klassieke Battlefield theme

Bad Company 2 - Graphics Review

Bron
Kijk ook meteen even verder op deze site. Er staat heel veel meer informatie op.

[ Voor 8% gewijzigd door Dragonm8 op 21-02-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 27-04 19:37
Het verschil in level of detail is wel heel groot. Met low is bijna alle gras verdwenen :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZenTex schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:17:
[...]
Oh wouw, wat een intelligent antwoord. En nog zonder leetspeak ook. Bravo.

Enfin, blijkbaar is iedere LMG gebruiker dan unskilled, want die weinigen die er zijn leg ik ook zonder moeite om met een andere class. Rara.
Tja dat jij er geen kills kan maken terwijl het mij wel prima lukt en dan ook tegen assaults en engineers. Tja dan leg ik het toch bij jou gebrek aan skills neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ik heb nu die patch gedaan en heb een probleem. Hij zegt : Failed to move file blabla.

Iemand een idee ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Tsurany schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:40:
[...]

Tja dat jij er geen kills kan maken terwijl het mij wel prima lukt en dan ook tegen assaults en engineers. Tja dan leg ik het toch bij jou gebrek aan skills neer.
Waar zeg ik dat dan? Kills maken lukt me prima. Ik schreef alleen dat vergeleken met de andere kits de LMG verbleekt.
Voortaan goed lezen dus, en als je dan toch wilt antwoorden, schrijf dan iets zinnigs ipv zo'n nutteloos zinnetje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
Ik pak tegenwoordig op bijna elke kit een Saiga shotgun, wat een machtig wapen is dat zeg :D

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZenTex schreef op zondag 21 februari 2010 @ 17:23:
[...]

Waar zeg ik dat dan? Kills maken lukt me prima. Ik schreef alleen dat vergeleken met de andere kits de LMG verbleekt.
Voortaan goed lezen dus, en als je dan toch wilt antwoorden, schrijf dan iets zinnigs ipv zo'n nutteloos zinnetje. :P
Ik lees goed, ik zeg dat je gewoon moet oefenen omdat je, als je weet wat je doet, flink wat kills met dat wapen kan maken. Je moet enkel snappen hoe je hem moet gebruiken en dat doen niet veel mensen. Daarom vinden ze het een zwak wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:30
Rynji schreef op zondag 21 februari 2010 @ 17:45:
Ik pak tegenwoordig op bijna elke kit een Saiga shotgun, wat een machtig wapen is dat zeg :D
Ik ben ook een groot fan, gebruik de shotgun vooral als medic en engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:27
hmmz leuk dat die de G15 keyboard ondersteund. Helaas kan ik hem niet optimaal draaie op mijn pc :( Draai hem op dxlevel 9 en alles medium

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-04 14:35
Ik kreeg een paar keer een crash toen ik het spel in dx10 mode forceerde met die tool die eerder in deze topic stond. Terug gezet op auto (dus dx9) doet het spel wel weer gewoon.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

angienl schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:43:
hmmz leuk dat die de G15 keyboard ondersteund. Helaas kan ik hem niet optimaal draaie op mijn pc :( Draai hem op dxlevel 9 en alles medium
Je kan hem ook altijd nog op low zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
mhindrik schreef op zondag 21 februari 2010 @ 19:04:
Ik kreeg een paar keer een crash toen ik het spel in dx10 mode forceerde met die tool die eerder in deze topic stond. Terug gezet op auto (dus dx9) doet het spel wel weer gewoon.
Die tool staat gewoon in de topic start, niet zozeer in het topic, al word ie daar ook vernoemd. Wat ik ook niet helemaal begrijp is dat je 'dus DX9' schrijft, maar zal wel aan mij liggen denk ik dan.

Iemand trouwens nog tips voor dingen om die in de topic start van deeltje 4 te zetten?
Ik wil hier zeer binnenkort mee gaan beginnen, want dit deeltje komt alweer (bijna) aan een einde.
Decennia schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:48:

Iemand een idee ?
Je moet de patch uitvoeren als administrator, is al vaker gezegd in het topic.

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 21-02-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Decennia schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:48:
Die heb ik nog niet gezien ... maar heb wel opvallend veel last opeens van CTD's sinds de laatste patch. Middenin een games bevriest de boel en crash! Aan het eind, na de melding 'Your team won/lost' crash !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

GJtje schreef op zondag 21 februari 2010 @ 19:36:
[...]

Je moet de patch uitvoeren als administrator, is al vaker gezegd in het topic.
Dus nu moet ik me game helemaal overnieuw installeren om de nieuwste patch te krijgen ? Dan zijn dus al me stats enzo verloren want weet niet zo snel hoe ik me key terugkrijg bij fileplay ...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
Decennia schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:38:
[...]

Dus nu moet ik me game helemaal overnieuw installeren om de nieuwste patch te krijgen ? Dan zijn dus al me stats enzo verloren want weet niet zo snel hoe ik me key terugkrijg bij fileplay ...
Je hoeft niets opnieuw te installeren, je kan gewoon rechtermuisklik -> uitvoeren als administrator en hij update alles vanzelf. :)

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Werewolf_789 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:40:
Je hoeft niets opnieuw te installeren, je kan gewoon rechtermuisklik -> uitvoeren als administrator en hij update alles vanzelf. :)
Bij Windows XP is dat "Uitvoeren als..." en dan inloggen met de administrator gegevens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

GJtje schreef op zondag 21 februari 2010 @ 21:07:
[...]
Bij Windows XP is dat "Uitvoeren als..." en dan inloggen met de administrator gegevens. :)
Is allemaal gefixt haha.

Vandaag Medic met Saiga, K/D ratio van 1.76 en 3x een killstreak van 10. I luv it <3

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Had gisteren trouwens een potje waarin ik 25 knife kills had lol... Sommige mensen bakken er ook maar weinig van :XDDDDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Lukosje schreef op zondag 21 februari 2010 @ 23:21:
Had gisteren trouwens een potje waarin ik 25 knife kills had lol... Sommige mensen bakken er ook maar weinig van :XDDDDD
Heb bijna me Gold star met knife. Vind het knifen wel een beetje traag gaan, soms sta i kvoor een mannetje, steekt hij, heeft hij de kill O_O

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Decennia schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:56:
[...]

Is allemaal gefixt haha.

Vandaag Medic met Saiga, K/D ratio van 1.76 en 3x een killstreak van 10. I luv it <3
Het valt op, K/D van 1,76 en 3 killstreaks van 10, dan moet je toch een deathstreak van 15 hebben gehad ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Decennia schreef op zondag 21 februari 2010 @ 23:27:
[...]

Heb bijna me Gold star met knife. Vind het knifen wel een beetje traag gaan, soms sta i kvoor een mannetje, steekt hij, heeft hij de kill O_O
Als hij voor je staat en hij steekt, dan heeft hij een kill ja.
Ik haalde vanmiddag het embleem voor 100knife kills, daarna nog zeker 10 knife kills gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Tsurany schreef op zondag 21 februari 2010 @ 23:34:
[...]

Het valt op, K/D van 1,76 en 3 killstreaks van 10, dan moet je toch een deathstreak van 15 hebben gehad ofzo :P
Zou best eens kunnen, Apache was spawncamping haha :P
BTW, was opties voor muis tweaken dus daar ook nog deaths van gehad. Dus wat je zegt klopt.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik was laatst met m'n knife dat ik nét iets te vroeg was, was de andere sneller voor ik weer kon. :(
Dus hopelijk word er nog wat aan die snelheid gedaan, op zich zou je voor je knife minder lang hoeven te 'reloaden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja laten we knifen nog makkelijker maken, lekker button smashen en rennen zonder ook maar te hoeven timen. Komop zeg, het ding is al zwaar overpowerd vergeleken met de andere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Tsurany schreef op maandag 22 februari 2010 @ 00:19:
Ja laten we knifen nog makkelijker maken, lekker button smashen en rennen zonder ook maar te hoeven timen. Komop zeg, het ding is al zwaar overpowerd vergeleken met de andere wapens.
Het hoeft niet als MW2 te worden. Het moet gewoon iets beter getweakt worden imo

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:22
Is het overigens normaal dat wanneer je sterft en iemand revived je dat het toch als death telt?

Want zat vandaag in een huis in een zwaar vuurgevecht en werd neergeschoten, werd toen opeens gerevived en werd direct weer neergeschoten en uiteraard weet gerevived en neergeschoten.
Tot mijn verbazing had ik opeens 3 extra deaths erbij.

Krijgen we trouwens nog een mobiel AA wapen?
Heb even in de kits gekeken en zag zo 1,2,3 geen AA wapen zoals een stinger. Voel me wel een beetje weerloos tegen een goede Apache piloot.

Op sommige stukken van de map moet je een flink stuk overbruggen om van de spawn naar de front te komen en een goede Apache piloot kan zo flink wat kills creëren als hij blijft bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Deadsy schreef op maandag 22 februari 2010 @ 00:59:
Is het overigens normaal dat wanneer je sterft en iemand revived je dat het toch als death telt?

Want zat vandaag in een huis in een zwaar vuurgevecht en werd neergeschoten, werd toen opeens gerevived en werd direct weer neergeschoten en uiteraard weet gerevived en neergeschoten.
Tot mijn verbazing had ik opeens 3 extra deaths erbij.

Krijgen we trouwens nog een mobiel AA wapen?
Heb even in de kits gekeken en zag zo 1,2,3 geen AA wapen zoals een stinger. Voel me wel een beetje weerloos tegen een goede Apache piloot.

Op sommige stukken van de map moet je een flink stuk overbruggen om van de spawn naar de front te komen en een goede Apache piloot kan zo flink wat kills creëren als hij blijft bewegen.
Net als een goede sniper een piloot kan neerschieten, een goede assault gunner de heli kan laten neerstorten met de explosie van een granaatwerper en een goede engineer de heli kan opblazen met een raket. Vergeet de tracer dart niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Het is in mijn ervaring even moeilijk om een heli te raken met een tracer dart als gelijk treffen met een (ongeleide) rpg of gustav, tenzij je de mazzel hebt dat hij vlak over vliegt of even stil hangt.
Voordeel is dan wel dat als de dart erop zit, hij met meerdere projectielen afgeknald kan worden ... erg spectaculair trouwens >:)
Maakt het trouwens uit waar de heli geraakt wordt ?? Ik raakte er laatst met wat mazzel eentje precies op z'n staart, die ging dus gelijk rondtollend neer ... volgens mij was het de enige hit.
Dus net als met tanks enzo, een rpg in de achterkant doet daar ook veel meer schade.

[ Voor 40% gewijzigd door Goner op 22-02-2010 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gamebuster schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:28:
[...]

Net als een goede sniper een piloot kan neerschieten, een goede assault gunner de heli kan laten neerstorten met de explosie van een granaatwerper en een goede engineer de heli kan opblazen met een raket. Vergeet de tracer dart niet.
Maar een goede piloot is snel genoeg om sniper kogels, grenades van de nade launcher en raketten te ontwijken. Zo heel moeilijk is het ook niet aangezien je maar om de paar seconde van baan hoeft te wijzigen om grenades en raketten te kunnen ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-04 05:56

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

The Ammo Box, Medkit, Defibrillator, Repair Tool, and Motion Sensor are now unlocks for each class.
Hier staat niet dat die dingen voor iedere class te gebruiken zijn hoor :P
Hier staat dat die dingen allemaal unlocked moeten worden voordat je m kan gebruiken. Oftewel: als jij als medic gaat in een nieuw profiel in de finale versie van het spel, heb je in aanvang geen defibrillator of medkit, die zal je eerst moeten unlocken

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 22 februari 2010 @ 00:19:
Ik zeg niet dat het makkelijker moet worden gemaakt, ik vind dat het beter / realistischer kan. Dus de afstand inkorten (die is nu veel te hoog) en de snelheid waarmee je mes herladen is verkorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
GJtje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:20:
[...]
Ik zeg niet dat het makkelijker moet worden gemaakt, ik vind dat het beter / realistischer kan. Dus de afstand inkorten (die is nu veel te hoog) en de snelheid waarmee je mes herladen is verkorten.
ow dus jij kan niet met en mes in je hand naar iemand toe duiken (in zen nek springen) realistisch door afstand te verkorten :?
reload tijd moet ook veel korter ben ik met je eens. en misschien niet 1stab 1kill. maar dat alleen ingeval van nek/head shot.
dan was het pas realistisch maar goed het blijft een spelletje dus ik vind het prima werken zo

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11-2024
Wat gebeurd er trouwens met de Stats die je haalt in de demo zodra er een full version is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals al een aantal keer is aangegeven zal die, voor zover nu bekend is, gereset worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298685

Dyoma schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:00:
Wat gebeurd er trouwens met de Stats die je haalt in de demo zodra er een full version is?
Stats zullen gereset worden, om iedereen een eerlijke kans te geven he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:40

zAo

GPLv2 Fanboy

Snik :'(
DEMO/BETA ends on the 25th Feb (2:00 PST/10:00 GMT/11:00 CET). PC players can find the last BETA keys at these RSPs: http://bit.ly/b3Jne2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan zullen we een hele week zonder moeten...
En dan maar hopen dat D2D een fatsoenlijke server voor me heeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Knifen in bad company 2 is fucked up, niet meer zoals het hoort in battlefield. Op de manier als het nu is geeft het gewoon geen muhaha gevoel als je iemand knifed. In de oudere delen moest je tenminste eerste je knife als wapen selecteren en dan kon je pas knifen. (is iig stukken realistischer dan heo het nu is en geeft tenminste wel dat muhaha gevoel als je dan iemand knifed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:22
Gamebuster schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:28:
[...]

Zoals gezegd een goede piloot zal niet te snipen zijn of door een granaat af te schieten zijn.
Een slechte piloot die lange tijd blijft hoveren laag boven de grond is makkelijk maar eentje die continu beweegt zal verdomt moeilijk zijn en er is nergens een soort van AA.

Zal zelf laatst als gunner in een Apache en maakte 15 kills omdat de piloot bizar goed was. De enige reden dat we stopten was omdat de ronde over was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze mogen wat mij betreft die Tracer-gun wat beter maken. Zorgen dat er geen delay zit in het schieten (want nu klik je, maar schiet je net wat later). Dat ding mag ook wel wat sneller bewegen. Ik denk dat hij nu net zo snel gaat als een RPG. Als engineer kun je dus beter je RPG gebruiken op een Apache. Het enige voordeel dat een tracer heeft is dat iedere class hem kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:37

Stewie!

Keen must die!

Wij geven vandaag weer 5000 beta keys weg :)
Om 16:00 op www.badcompany2.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Anoniem: 153298 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:18:
Ze mogen wat mij betreft die Tracer-gun wat beter maken. Zorgen dat er geen delay zit in het schieten (want nu klik je, maar schiet je net wat later). Dat ding mag ook wel wat sneller bewegen. Ik denk dat hij nu net zo snel gaat als een RPG. Als engineer kun je dus beter je RPG gebruiken op een Apache. Het enige voordeel dat een tracer heeft is dat iedere class hem kan gebruiken.
Ze moeten hem zo laten, als ze hem 'sterker' gaan maken word het al helemaal makkelijk om een heli neer te halen, dit gaat al redelijk simpel aangezien 1 raket genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-04 23:34

Murk

Is this thing on?

Maar die tracer dart als ie beet heeft (ik ben het nog niet vaak tegengekomen als engineer dat ik zo'n vierkantje op een tank/heli zag, then again ik ben amper engineer), dan moet je erop richten oid en LMB ingedrukt houden of wat? Gaat volgens mij beetje lastig als het doelwit beweegt of niet?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Gewoon erop aimen en hem voor iets van 2sec blijven volgen (dat vierkantje) dan komt de afstand tussen jou en je target er te staan en heb je een lock, dan hoef je alleen nog maar te vuren en de raket gaat bijna altijd raak (behalve als er een voorwerp tussen je target en jou staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:13
Misschien een achterhaalde vraag maar heeft BC2 co-op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Vind de heli nu ook wel wat te sterk in de demo op de 360. Met name goede vliegers zijn amper neer te halen. Enige effectieve methode die ik heb gevonden is in een light tank met zon burst AA wapen erop. De overige tanks kunnen gewoon niet hoog genoeg richten.

Zelf heb ik nog niet gevlogen, vind het toch een stuk leuker om wat rond te huppelen als medic of assault of wat in tankjes te verplaatsen. In Bad Company 1 was ik wel vaak in een heli te vinden. Een vriend van me heeft daarom ooit 70 / 0 kd-ratio weten te halen op die africa map. Een van de weinige manieren om die 51 kills in een game te halen imho :).

Verder snap ik veel spelers niet. Ik heb dit weekend redelijk wat gespeeld, maar heb alle defends gewonnen en volgens mij 9/10 attacks. Mensen hebben volgens mij teveel het gevoel dat ze team deathmatch aan het spelen zijn als ze met 4 aanvallers liggen te snipen op de bergjes. :) En dan klagen dat we aan het spawnkillen zijn 8)7.

Als iemand op de 360 leuk in een squad wil spelen, met voice chat etc, en ook dus spelen om de objectives te winnen, dan kan ie me toevoegen. Gamertag is: VAS taijyn.

Heb er namelijk weer helemaal zin in. Bad Company 1 ook helemaal kapot gespeeld. Helaas waren er twee of drie awards gewoon onhaalbaar voor mij, waardoor ik geen 1000gs heb :P.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-02-2010 13:44 ]

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-04 23:34

Murk

Is this thing on?

als er team deathmatch komt (of conquest, weet niet of het zo is /te lui) dan zal de sniper daar juist weer veel minder geliefd zijn vanwege de wijdere verspreiding van spawns. Juist nu bij het rechttoe rechtaan principe van rush is het aantrekkelijk om te gaan snipen omdat je weet dat je flanken veilig zijn, zeker op die berg in het begin.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Murk schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:47:
als er team deathmatch komt (of conquest, weet niet of het zo is /te lui) dan zal de sniper daar juist weer veel minder geliefd zijn vanwege de wijdere verspreiding van spawns. Juist nu bij het rechttoe rechtaan principe van rush is het aantrekkelijk om te gaan snipen omdat je weet dat je flanken veilig zijn, zeker op die berg in het begin.
Als ik verdediger ben mogen ze van mij best op die berg zitten sniper hoor. Geen problemen mee :), die ene keer dat ik gekilled wordt door een lucky shot neem ik voor lief, als we maar winnen. Maar als ik aanvaller ben en ik ben met twee personen aan het proberen om B te destroyen, en ze zitten daar met 4 snipers en we worden gekilled door iemand die ze met z'n 4tjes toch vrij snel zouden moeten hebben, dan word ik wat chagi :).

Vind het in ieder geval goed dat ze niet laten zien wat voor k/d ratio je op moment van spelen hebt.

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Sterker nog, ze moeten die K/D ratio afschaffen.

Tuurlijk ben ik happy als ik een positieve K/D ratio heb, maar teveel mensen hechten hier belang aan en zo gaat het hele teamplay concept naar de kloten. Een beetje oneerlijk ook, als aanvaller is het van veel groter belang te blijven pushen en desnoods vaak te sterven, maar wel de M-com's weten op te blazen, dan voorzichtig spelen met weliswaar een veel betere ratio, en zelfs veel meer kills, maar toch te verliezen.

Aan de andere kant, wat levert winnen nou op? een pin van maar liefst 100 punten en het staan leuk in je win/loss ratio. Naast het goede gevoel dat winnen geeft natuurlijk.

Wat betreft die Apache: 1 goede piloot + gunner kan (en zal) het hele spel beslissen. Jammer.
Er is gewoon geen goede coutermeasure hiertegen. En die AA tank richt ook weinig uit. Ik heb dat ding extreem vaak geraakt zonder dat 'ie plofte, het enige wat 'ie hoeft te doen als 'ie low health is is snel even te laten repareren, en op respectabele afstand is 'ie gewoon amper te raken omdat die AA shells zo tergend traag zijn.
Ik wil weer luchtafweergeschut zoals in BF1942, daarin was ik geen superspeler, maar AAen kon ik als de beste, en het was best leuk om te doen.

[ Voor 0% gewijzigd door ZenTex op 22-02-2010 14:43 . Reden: BF2142=BF1942 :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:22
Huh? Ik snap niet dat jullie zoveel problemen hebben met die heli. Die schiet ik zo kapot met een mounted machinegun..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Hoe wil je dat gaan afschaffen haha :DDDDDDDDDDD Mensen (waaronder ikzelf) gaan toch altijd kills en deaths omrekenen naar een ratio.

Ben juist voor voor kills en death op scorebord ipv alleen een random getal. Motiveert mij alleen maar meer om beter te worden. BF2 scorebord zat wat dat betreft goed in elkaar.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.
Houdt het verder nuttig en ontopic.