[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.350 views

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

De game en PC demo moeten nog uitkomen 8)7

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ja maar iedereen weet onderhand wel wat de map is en hoe rush speelt.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:11:
[...]

Maar is de disc versie ook met Steam te spelen?
Geen idee. Waarom zou je dan uberhaupt?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

jagermeister schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:44:
[...]
Geen idee. Waarom zou je dan uberhaupt?
Telt het mee in je Steam stats, overlay van Steam, spelen met vrienden, etc etc.
Omdat ik t heerlijk vind om spellen via Steam te spelen. Friends systeem werkt fijn, wil ik t opnieuw installeren gewoon snel downloaden. Updaten nog makkelijker omdat het in de achtergrond gaat.
Wil hem enkel liever niet op Steam kopen omdat het duurder is dan een goedkope disc versie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:11:
[...]

Maar is de disc versie ook met Steam te spelen?
Nee.

Stewie!:
Kan je je servers niet eens renamen met een nummer er achter? Dan kan je ook eens met meerdere mensen dezelfde server joinen, dit schiet niet op zo :)

[ Voor 31% gewijzigd door Phyxion op 11-02-2010 18:59 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• JohnGalt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05-2024
Weet iemand of hier ook een SDK voor uit komt? Ik heb vernomen dat het spel niet te modden is zoals Battlefield 2.

• Dirtdiver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12-2023
Een vraagje?

Na doorzoeken in deze forum heb ik helaas geen antwoord kunnen vinden.

Hoe krijg je met die Beta-PC versie de Red-Dot op je wapen. Ik heb het unlockt maar zie niks.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hebben meer mensen last van een net iets te lage frame rate?(ps3).
Het voelt gewoon niet soepel en speelt ook niet soepel en het ergste van alles je ziet ook nog dat de fps gewoon niet heel hoog is. Het is verder indrukwekkend, maar deel 1 liep een stuk beter. ik vind de niet vloeiendheid echt heel erg ergelijk.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Dirtdiver schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:15:
Een vraagje?

Na doorzoeken in deze forum heb ik helaas geen antwoord kunnen vinden.

Hoe krijg je met die Beta-PC versie de Red-Dot op je wapen. Ik heb het unlockt maar zie niks.
Kiezen als upgrade?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:57:
Omdat ik t heerlijk vind om spellen via Steam te spelen. Friends systeem werkt fijn, wil ik t opnieuw installeren gewoon snel downloaden. Updaten nog makkelijker omdat het in de achtergrond gaat.
Wil hem enkel liever niet op Steam kopen omdat het duurder is dan een goedkope disc versie.
Nee opnieuw downloaden kan dan niet, dat is alleen als je het betreffende spel ook bij steam koopt. Dit omdat alles wat je via steam download meteen speelbaar is, aangezien je geen licentie hoeft in te voeren.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Dirtdiver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12-2023
Hmm, waarom zie ik niks bij het upgraden.... Ik kan wel kiezen tussen de verschillende launchers?

Sommigen beweren dat het je bij level 11 kan gebruiken.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

JohnGalt schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 19:58:
Weet iemand of hier ook een SDK voor uit komt? Ik heb vernomen dat het spel niet te modden is zoals Battlefield 2.
Komt geen SDK voor. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Murk schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:25:
[...]

Nee opnieuw downloaden kan dan niet, dat is alleen als je het betreffende spel ook bij steam koopt. Dit omdat alles wat je via steam download meteen speelbaar is, aangezien je geen licentie hoeft in te voeren.
Ik heb Empire Total War wel retail gekocht, collectors edition, maar die kan ik nu wel gewoon via Steam downloaden. Gewoon kwestie van serial nummer invullen van het spel en dan staat hij voortaan gewoon in je Steam lijst. Daarom hoop ik dat dit ook kan met de retail versie.

Edit: Hier de lijst van games waar het bij kan: https://support.steampowe...le.php?ref=7480-WUSF-3601
Dirtdiver schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:28:
[...]

Hmm, waarom zie ik niks bij het upgraden.... Ik kan wel kiezen tussen de verschillende launchers?

Sommigen beweren dat het je bij level 11 kan gebruiken.
Als je hem geunlockt hebt hoort hij gewoon erbij te staan. In die lijst tussen meer ammo en dat soort dingen.

[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2010 20:34 ]

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Misschien nogal een suckage vraag, maar hoe zit het met de lucht in BF BC2? Is deze ook realistischer geworden (Direct X 11 toch?) Of is het nog steeds van die suckage2k3 lucht met een of ander paar geschilderde wolkjes?
En what the hell is dat met die soldaten met hun namen boven zich met echt koeienletters? Kun je dit in godschristusnaam uitzetten? Het moet me niet te arcade worden...Bij BF2 zie je alleen de namen als je echt richt naar een speler...

[ Voor 35% gewijzigd door SuX DeLuXe op 11-02-2010 20:44 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die link gaat bij mij niet naar een post waar het antwoord in te vinden is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

SuX DeLuXe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:39:
Misschien nogal een suckage vraag, maar hoe zit het met de lucht in BF BC2? Is deze ook realistischer geworden (Direct X 11 toch?) Of is het nog steeds van die suckage2k3 lucht met een of ander paar geschilderde wolkjes
Check de screenshots/filmpjes? Directx 11 zegt niks over realistischere lucht, dat licht puur aan de developers. Je hebt voor realistische lucht geen Directx 11 nodig en Directx 11 betekend ook niet automatisch realistische lucht.

• JohnGalt
Wat een gemis! De battlefield reeks (voor pc althans) is mede een succes omdat er veel populaire mods voor zijn.

• SuX DeLuXe
Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:44:
[...]

Check de screenshots/filmpjes? Directx 11 zegt niks over realistischere lucht, dat licht puur aan de developers. Je hebt voor realistische lucht geen Directx 11 nodig en Directx 11 betekend ook niet automatisch realistische lucht.
Op fimpjes is het niet duidelijk behalve dat ik de graphics niet denderend vind...Het is nauwelijks grafisch beter dan Battlefield2? Of ben ik weer te negatief?

• JohnGalt
SuX DeLuXe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:39:
Misschien nogal een suckage vraag, maar hoe zit het met de lucht in BF BC2? Is deze ook realistischer geworden (Direct X 11 toch?) Of is het nog steeds van die suckage2k3 lucht met een of ander paar geschilderde wolkjes?
En what the hell is dat met die soldaten met hun namen boven zich met echt koeienletters? Kun je dit in godschristusnaam uitzetten? Het moet me niet te arcade worden...Bij BF2 zie je alleen de namen als je echt richt naar een speler...
Wat is jouw definitie van een realistische lucht?

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
(jarig!)
Iemand ook last van af en toe een 'golfje' door je beeld? Alsof de ene stuk al nieuw frame is en de andere nog niet.
Ik ga V-sync eens aan zetten....

BTW grafisch ziet het er geweldig uit voor de rest.

[ Voor 15% gewijzigd door yannickmerckx op 11-02-2010 20:50 ]

• SuX DeLuXe
JohnGalt schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:47:
[...]

Wat is jouw definitie van een realistische lucht?
nouja een bewegende lucht, wolken, veranderende lichtinval, zon, regen noem het allemaal. Of is dit meer iets voor in 2018?
SuX DeLuXe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:46:
[...]

Op fimpjes is het niet duidelijk behalve dat ik de graphics niet denderend vind...Het is nauwelijks grafisch beter dan Battlefield2? Of ben ik weer te negatief?
Grafisch is het niet geweldig, hoewel ik het er alsnog prima uit vind zien. Maar met de vernietigbare omgevingen ziet het er wel weer spectaculair uit en dat is, voor mij, het belangrijkste.
SuX DeLuXe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:49:
[...]

nouja een bewegende lucht, wolken, veranderende lichtinval, zon, regen noem het allemaal. Of is dit meer iets voor in 2018?
Zijn genoeg spellen die dat hebben, maar het is niet iets voor een (voornamelijk) multiplayer shooter waarbij je niet lang achter elkaar op dezelfde map zit. Dan gaat het amper effect en invloed hebben. Als je kijkt naar Far Cry 2, daar is het geweldig gedaan, maar op zo'n manier zou het in BFBC2 niet gaan werken.

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2010 20:51 ]

• SuX DeLuXe
Nouwja de een zegt geweldig de ander niet geweldig. Ik laat me maar verrassen. BF2 vind ik iig nog steeds erg mooi (op enkele mindere dingen na). Maar dat is alweer 5 jaar geleden uitgebracht..

• JohnGalt
SuX DeLuXe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:49:
[...]

Niet onmogelijk, volgens mij komt Crysis hier al vrij dicht in de buurt. Het punt is volgens mij dat de noodzakelijke rekenkracht, in een multiplayerspel als dit met erg veel physics en spelers, op betere manieren gebruikt kan worden.
Crysis? Far Cry 2, die doet het prachtig. En daar kan ook veel stuk en daar heb je ook prachtige vlammenzeeën. Het is alleen niet iets wat je echt gaat ontwikkelen voor een voornamelijk multiplayer spel. Daar zal niemand het extra waarderen.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2010 20:55 ]

• SuX DeLuXe
Waarschijnlijk omdat de fps op sommige momenten ook zal zakken tot een waardeloos niveau en dan krijg je daar weer gezeur over van de hele community.
Mwah dat zal niet heel snel gebeuren, zo heel zwaar is het niet. Zeker niet als ze het optioneel houden en zorgen dat je het via de settings omlaag kan smijten. Enkel het punt is dat het gewoon zonde van de tijd is? Wie gaat dat nou boeien in een multiplayer game?

• SuX DeLuXe
Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:58:
Mwah dat zal niet heel snel gebeuren, zo heel zwaar is het niet. Zeker niet als ze het optioneel houden en zorgen dat je het via de settings omlaag kan smijten. Enkel het punt is dat het gewoon zonde van de tijd is? Wie gaat dat nou boeien in een multiplayer game?
Mja kweet niet maar een multiplayer spel wil nog wel eens duizenden uren gespeeld worden door veel mensen, en dus jaren meegaan. Is dus leuk als je ook in een echt mooie omgeving rondloopt. Maar gameplay staat natuurlijk wel op de eerste plaats.
Maar wat is een mooie omgeving? Let je dan echt op dingen zoals de lucht en het detail van de gebouwen of let je dan voornamelijk op het instorten van gebouwen en hele stukken bos die in een paar minuten veranderen in kale vlaktes? Zeker in meer stedelijke mappen zal dat er prachtig uit zien denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2010 21:02 ]

• JohnGalt
Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:58:
DIt is wel degelijk zwaar, aangezien er een geheel dynamisch lichtsysteem voor ontwikkeld dient te worden. In de meeste spellen is dit een hybrid van locale dynamische lichten, en statische belichten voor het terein e.d.
Het zal een redelijke impact hebben maar niet enorm veel. Lichtsysteem hoeft namelijk niet compleet dynamisch, kan aardig gescript zijn. Denk dat de grootste uitdaging nog zit in het zorgen dat alles overal gelijk is. De server moet namelijk bepalen wanneer het gaat regenen en wanneer en hoe sterk de zon schijnt aangezien spelers anders een gigantisch voordeel kunnen krijgen als bij hun de zon niet in hun gezicht schijnt en bij anderen wel.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Vanavond weer een paar potjes gespeeld... Maar jeetje zeg... Ging echt voor geen meter hiero.
Of het team was slecht, of er waren (volgens mij) cheaters aanwezig.
Ik kan vaak schieten wat ik wil, maar toch missen, maar een andere schiet, terwijl ik op diegene ook schiet en ik ben met 1 kogel (100% health) morsdood? :?
Kan ook problemen zijn met hitdetectie, dat je wel vaker geraakt bent maar het spel dit pas later registreerde. Of dat het gewoon twee snelle headshots waren, dat kan ook.

• JohnGalt
Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:24:
Het zal een redelijke impact hebben maar niet enorm veel. Lichtsysteem hoeft namelijk niet compleet dynamisch, kan aardig gescript zijn. Denk dat de grootste uitdaging nog zit in het zorgen dat alles overal gelijk is. De server moet namelijk bepalen wanneer het gaat regenen en wanneer en hoe sterk de zon schijnt aangezien spelers anders een gigantisch voordeel kunnen krijgen als bij hun de zon niet in hun gezicht schijnt en bij anderen wel.
Op welke manier heeft het scripten van een lichtsysteem invloed op de dynamiek van een lichtsysteem met bewegende schaduwen en belichting? Je kunt bepalen waar de zon op moet komen, maar dit doet niet af aan het feit dat alle belichting dynamisch berekend dient te worden.

De server hoeft niks te bepalen aan het al dan niet schijnen van de zon of het regenen. Dit is juist iets wat je wel kunt scripten.

• CH4OS
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:27:
Kan ook problemen zijn met hitdetectie, dat je wel vaker geraakt bent maar het spel dit pas later registreerde. Of dat het gewoon twee snelle headshots waren, dat kan ook.
Nou ik schoot op persoon X met mijn M24, later nogmaals en zo door... Alles was goed gemikt, dus hij moest wel health verloren zijn.

Krijgt persoon X mij in de smiezen, hij schiet 1x en ik ben dood (ik 100% health), terwijl hij ook al 3x dood had moeten zijn zeg maar... ;)

• Bor
  • Nu online

Bor

GJtje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:24:
Vanavond weer een paar potjes gespeeld... Maar jeetje zeg... Ging echt voor geen meter hiero.
Of het team was slecht, of er waren (volgens mij) cheaters aanwezig.
Ik kan vaak schieten wat ik wil, maar toch missen, maar een andere schiet, terwijl ik op diegene ook schiet en ik ben met 1 kogel (100% health) morsdood? :?
Wat je ook vaak ziet is dat je bent geschoten door iemand die met 0% hp vrolijk doorloopt.

JohnGalt schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:31:
[...]

Op welke manier heeft het scripten van een lichtsysteem invloed op de dynamiek van een lichtsysteem met bewegende schaduwen en belichting? Je kunt bepalen waar de zon op moet komen, maar dit doet niet af aan het feit dat alle belichting dynamisch berekend dient te worden.
Het dynamisch berekenen is nu niet zo enorm zwaar om te doen. Ja het kost je wel wat grafisch vermogen maar het valt wel redelijk mee. En bij veel structures hoeft er niet met dynamisch licht gewerkt te worden.
De server hoeft niks te bepalen aan het al dan niet schijnen van de zon of het regenen. Dit is juist iets wat je wel kunt scripten.
Alleen dan is het dus elke map hetzelfde, wat heeft het dan nog voor nut?
GJtje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:37:
[...]
Nou ik schoot op persoon X met mijn M24, later nogmaals en zo door... Alles was goed gemikt, dus hij moest wel health verloren zijn.

Krijgt persoon X mij in de smiezen, hij schiet 1x en ik ben dood, terwijl hij ook al 3x dood had moeten zijn zeg maar... ;)
Kreeg je ook de melding dat de hit geregistreerd was?
Bor de Wollef schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:38:
[...]

Wat je ook vaak ziet is dat je bent geschoten door iemand die met 0% hp vrolijk doorloopt.
Volgens mij is dat dan iemand anders. Als die gene dood is krijg je een ander persoon in je kill cam te zien. Althans zo is het elke keer bij mij gegaan.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2010 21:45 ]

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Wie het eerst komt wie het eerst maalt hierbij een beta voor de liefhebber
Veel plezier ermee cu online gr Cannacoenos
D85H-8SNY-5H66-WSFR

• CH4OS
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:44:
Ik kreeg geen melding van (critical) killassist of iets dergelijks. Met die 1 shot, 1 death kreeg ik wel gelijk het bekende bloedrandje te zien, maar viel ik dus ook gelijk dood (headshot of zo denk ik).

• Bor
  • Nu online

Bor

[...]

Volgens mij is dat dan iemand anders. Als die gene dood is krijg je een ander persoon in je kill cam te zien. Althans zo is het elke keer bij mij gegaan.
Vaak zie je de gene die je heeft geraakt gewoon dood liggen of dood gaan wat volgens mij beter klopt.

Nee ik bedoel dat je het kruisje in je crosshair ziet dat je weet dat je shot raak was. En het kan zijn dat je health al low was of dat het dus meerdere hits waren maar die niet geregistreerd werden, althans dat jij niet ziet dat ze aan kwamen.
Bor de Wollef schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:49:
[...]

Vaak zie je de gene die je heeft geraakt gewoon dood liggen of dood gaan wat volgens mij beter klopt.
Dat ook maar ik heb het ook vaak genoeg gezien dat die gene uiteindelijk wel dood ging of door mij of door een teammate en dat ik iemand anders zag die ergens anders liep dan mijn killer.

[ Voor 56% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2010 21:50 ]

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
1x gehad dat ik diegene nog doorliep met 0 hp. Maar dit is wel mogelijk, al heeft een persoon nog 0,49% hp, wordt het afgerond tot 0. Ik zag namelijk dat deze man al heel snel doodging.
Tevens zie ik als ik ben gekilled door iemand die al dood is, een stuk van de map, zeg maar een live-camera die statisch is geplaatst op 1 punt van de map. (X360)

• JohnGalt
[...]
Het dynamisch berekenen is nu niet zo enorm zwaar om te doen. Ja het kost je wel wat grafisch vermogen maar het valt wel redelijk mee. En bij veel structures hoeft er niet met dynamisch licht gewerkt te worden.

[...]

Alleen dan is het dus elke map hetzelfde, wat heeft het dan nog voor nut?

[...]

[...]

Je gaat niet inhoudelijk in op mijn argumenten, volgens mij weet je niet helemaal waar je over praat,..
JohnGalt schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:45:
[...]

Je gaat niet inhoudelijk in op mijn argumenten, volgens mij weet je niet helemaal waar je over praat,..
Dan niet.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. ik heb het spel pas een dag. Hoe behaal je de meeste punten. Net een potje gespeel 46 kills en 43 death en 8692 punten maar hoe ik ze heb behaald is de vraag. kunnen jullie dit aan mij uitleggen.
Beetje opletten in het spel zelf? Er staat, aan het einde van de ronde, een aantal pins waarbij je kan zien waar je ze voor krijgt en welke punten het oplevert. En bij elke kill, heal, revive, resupply,.. staat gewoon hoeveel punten het oplevert.

• CH4OS
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:49:
Nee ik bedoel dat je het kruisje in je crosshair ziet dat je weet dat je shot raak was. En het kan zijn dat je health al low was of dat het dus meerdere hits waren maar die niet geregistreerd werden, althans dat jij niet ziet dat ze aan kwamen.
Oh zo, ik weet niet meer of ik het kruisje zag, maar de crosshair was zeker te weten vlak boven het hoofd van die speler gericht of anders wel op het torso van die speler. Ook weet ik zeker dat ik 100% health had, want had zelf nog geen schoten geïncasseerd.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 11-02-2010 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
goosche schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:55:
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. ik heb het spel pas een dag. Hoe behaal je de meeste punten. Net een potje gespeel 46 kills en 43 death en 8692 punten maar hoe ik ze heb behaald is de vraag. kunnen jullie dit aan mij uitleggen.
Gewoon doen wat the class hoort te doen, engi->voertuigen repareren, medic->healen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister dan het spel ook maar geïnstalleerd. Heb nu 3 dagen de key of zo maar was er nog niet aan toe gekomen.

Het is wel heel erg wennen. Ik ken de mappen etc. nog niet uiteraard en ben dan ook genadeloos afgeslacht. Maar ik kon in het begin echt niks doen als level 1 tegen de helikopter? Keer op keer werden we afgestraft als we het probeerden..

Ook had ik het idee dat ik veel over het hoofd zag.. werd soms neergeschoten zonder ook maar iets gemerkt te hebben maar heb ook gehad dat de vijand mij gewoon voorbij liep terwijl ik stil naast ze stond.. Beetje raar.

Vind het allemaal nog een beetje tegenvallen op het moment maar dat zal wel wennen zijn.. vind ook de map niet zo leuk maar goed dat is dan ook maar 1 map uiteraard ;)

Ook positief: Het geluid is echt monsterlijk goed. Echt mega goed gedaan. Ook de vernietigbare huizen etc zijn leuk gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Hebben mensen met de PS3 demo ook het probleem met disconnects? Ik krijg dit constant.
Kan hoogstens 5mins spelen. Zal het dan toch aan mn router liggen?

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:13
Disconnects als helemaal uit PSN uitgechecked worden? Dat had ik een paar dagen geleden echt wel een keer of 5 in 2 uur spelen. Dan is de lol er wel uit.

Tijdens de beta overigens zelden last van gehad (misschien 3 keer tijdens de loop van 2 maanden oid)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb 1 keer een disconnect (PSN) gehad op 8 uur spelen!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tegen helis kan je altijd 1 van de mounted MGs gebruiken. Als je gewoon rondloopt is je enige echte kans een tracer dart op dat ding schieten, maar daarvoor moet je lvl 11 zijn en het is zo goed als onmogelijk als de piloot er wat van kan en niet een makkelijk doelwit van zichzelf maakt. Zodra tracer dart erop zit kan elke anti tank raket hem neerhalen.

Weet iemand trouwens of RPG meer of minder schade doet dan die andere raket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 20:49
furby-killer schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:07:
Tegen helis kan je altijd 1 van de mounted MGs gebruiken. Als je gewoon rondloopt is je enige echte kans een tracer dart op dat ding schieten, maar daarvoor moet je lvl 11 zijn en het is zo goed als onmogelijk als de piloot er wat van kan en niet een makkelijk doelwit van zichzelf maakt. Zodra tracer dart erop zit kan elke anti tank raket hem neerhalen.

Weet iemand trouwens of RPG meer of minder schade doet dan die andere raket?
is me tot nu toe 1 keer gelukt een heli met een rpg neer te halen zonder tracer dart. Niet dat ik het dan ook vaak probeer, maar deze gozer was ik echt helemaal zat. Ik speel 90% assault dus effe geswitched naar enigneer en rustig in de bosjes gewacht. Hij was al 3 of 4 keer overgevlogen, maar ik wachtte op het juiste moment. Toen bleef hij nagenoeg precies boven mij stilhangen om een tank te bevuren >:) . Rpg de lucht in, maar hij vloog gelijk door. En net op het uiteinde van de staart slaat de rpg in. Heli begint te tollen en slaat vol tussen de gebouwen de grond in. :D

daarom hou ik van dit spel, elke keer dat ik een ronde start is het weer anders. En ben de map ook nog lang niet beu. Zoveel mogelijkheden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Bor de Wollef schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:38:
Of nog gekker, dat hij met 100% health al weer aan het sprinten is. Terwijl je zeker weet (oplichtend kruisje) dat je hem geraakt hebt en hij is geen medic ... rara ?!

En IMHO krijg je altijd de info van je killer te zien, ook als die dood is (alleen krijg je hem dan niet meer in beeld uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nowa schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 10:15:
Hebben mensen met de PS3 demo ook het probleem met disconnects? Ik krijg dit constant.
Kan hoogstens 5mins spelen. Zal het dan toch aan mn router liggen?
Had ik ook met de PS3 beta en nu ook de demo. Kon niet langer spelen dan 3 min 30 sec.
Weet nu wel waaraan het ligt. Mijn Modem! (niet router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Laatst online: 16-02-2021
Was je modem defect of heb je instellingen gewijzigd?
Btw alleen disconnected binnen het spel.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
Zijn er nog meer mensen waarbij de parachute vaak niet opent? Het is toch spacebar? Ik heb al vaak gehad dat ik uit een heli spring en space druk als een gek maar toch dood van en suicide pleeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nowa schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:22:
Was je modem defect of heb je instellingen gewijzigd?
Btw alleen disconnected binnen het spel.
Bij mij disconnecte ook alleen BC2, (op de xbox werkt alles vlekkeloos overigens) het is alleen de PS3!
Ik had ook alles geprobeerd om het te fixen, alle soorten ps3 settings, zonder router ed, niks hielp.

Dit hielp wel ->
In het modem de het IP van de router in de DMZ zetten
en in de router het IP van de PS3 in de DMZ zetten

(Veilig is anders maarja :> )

Waarom dit zo met een omweg moet op de PS3 geen idee 8)7

Heb het bij mij al weer teruggezet, ik speel het wel op de xbox 360 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Lizardz schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:20:
Zijn er nog meer mensen waarbij de parachute vaak niet opent? Het is toch spacebar? Ik heb al vaak gehad dat ik uit een heli spring en space druk als een gek maar toch dood van en suicide pleeg.
Klopt. Heb inmiddels 2x Epic Fail gehad, en tegenwoordig is spatie indrukken als ik spawn het eerste wat ik doe! Maar is idd redelijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Acid__Burn schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:39:
[...]

Klopt. Heb inmiddels 2x Epic Fail gehad, en tegenwoordig is spatie indrukken als ik spawn het eerste wat ik doe! Maar is idd redelijk vervelend.
Spacebar? Hmm, en ik maar op 9 rammen... *gaat instellingen vanavond nog even checken :>

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Voor wie wil, een BETA key:

FL9Z-89XS-N2EG-BCNJ

Veel plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Kort vraagje, ik heb vandaag de game gepreorderd op steam, dus krijg ik een beta key, maar ik had al een beta key.
Is de steam key gekoppeld aan de volledige game? Ik wil deze key namelijk aan een vriend geven aangezien de ander al aan mijn email is gekoppeld maar ik wil er wel zeker van zijn dat ik hem niet een gratis volledige versie geven :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Zijn beta keys :)
Voor de full game krijg je dus een andere

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Hmmmm vier -ERG- irritante zaken in de demo:

- Nog steeds niks gehoord over Anti Aliasing voor xbox360/ps3 full version... vreemd... Ieder spel anno 2010 zou zoiets toch moeten hebben... en de consoles draaien alles gewoon op full detail in 60fps... geef dan gewoon ook meteen Anti Aliasing... Zoveel impact heeft dat nou ook weer niet als alles al super vloeiend draait... en alles ziet er veel beter uit MET Anti Aliasing...

- Irritante klojo medics die alleen voor revive punten gaan en die je -BLIJVEN- reviven terwijl je dat niet wilt, bijvoorbeeld als je ammo op is of als je 5 meter voor een vijandelijke tank ligt.... Kan je niet gewoon uitzetten dat je ge-revived wilt worden ofzo? Zwaar irritant... En niemand speelt meer de assault class, omdat die medic guns 10x beter zijn (200 bullets spam), zeker op de consoles waar je vanwege de veel slechtere gamepad-aim (ten opzichte van de easy PC mouse-aim) echt teveel kogels nodig hebt om iemand te killen, dus ammo refills kan je ook wel vergeten op de consoles...

- Die Rush game mode is echt niks voor consoles... niemand speelt om te winnen, maar alleen voor z'n eigen punten... Allemaal campen bij de chopper... echt erg... zelfs de vijand... bom planten? bom defusen? Nee joh, lekker met 20 man (niet overdreven) gewoon bijven campen tot de heli respawned, om vervolgens (en da's nog het ergste) binnen 3 seconden neer te storten omdat ze niet kunnen vliegen in die speelgoed heli....

- Teammates die je voertuig stelen... echt... omg... vooral die met anti-aircraft gun... sta je ergens verdekt opgesteld om die noob heli pilootjes neer te halen en zit je dus in de 2e positie van het voertuig, komt d'r zo'n klojo die doodleuk met het voertuig naar de vijandelijke basis rijdt (want rijden is veel sneller dan lopen... -.-), en daar aangekomen er doodleuk uit springt omdat ie op z'n plek aangekomen is, en en jij kan gezellig weer het hele eind terug rijden... echt... moet je dan echt je squad leaven en oppassen op naderende teammates voor tactisch te spelen in bc2?

Leuke game hoor dat BC2, maar ik denk dat door die gratis demo er teveel noobs op af komen...

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiRePaTH schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:05:
Leuke game hoor dat BC2, maar ik denk dat door die gratis demo er teveel noobs op af komen...
je moet de "noobs" ook een beetje de tijd gunnen om het spel door te krijgen.... niet elke "noob" speelt elke dag games en weet meteen wat die moet doen of kijkt op youtube filmpjes van hoe het spel moet.. Gun het wat tijd zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
Acid__Burn schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:39:
[...]

Ik bedoel niet als ik spawn, dan werkt spacebar juist meestal wel, maar het gebeurt bij mij wanneer ik uit een heli spring ( bijv omdat ie op ontploffen staat ) en dan op spacebar druk dan gebeurt er niks en val ik alsnog dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:27:
[...]

je moet de "noobs" ook een beetje de tijd gunnen om het spel door te krijgen.... niet elke "noob" speelt elke dag games en weet meteen wat die moet doen of kijkt op youtube filmpjes van hoe het spel moet.. Gun het wat tijd zou ik zeggen :P
Er zullen altijd noobs blijven, jaren na dato :P . Fijt van online games ben ik bang.
Dat niemand assault speelt en alleen medic is niet waar trouwens, 1 assault granaat in je face en je ligt plat, en aangezien assault de ammo distributie klasse is hebben ze die oneindig, daarnaast doen de assault wapens meer damage als de medic wapens en zijn ze nauwkeuriger, enige nadeel is de kleine clip wat weer gedeeltelijk te fixen is met perks.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Helaas moet ik hier ook alles op low zetten om het naar mijn gevoel smooth te houden.

Specs: e8500@4Ghz
8800GT
X-Fi Fatality Platinum
XP pro 32 bit
3 uit 4 GB RAM

Speel op 1280x1024

Ik begin me steeds meer af te vragen of het de moeite waard is de dual core naar een quad te upgraden zodat de minimum framerate in dit soort spellen hoger blijft. De videokaart volstaat mijn inziens nog omdat ik altijd op deze resolutie, of ander 1280*960 speel.

Ook een ander spel dat ik speel, L4D2, heeft namelijk baat bij meer cores, hoewel dat nu al prima draait. Helaas is de prijs van een Q9550 met 180 euro vrij hoog, en de restwaarde van de E8500 met iets van 90 euro vrij laag ><

Iemand benches van quad vs dual met deze beta?

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat het probleem veel eerder bij je videokaart ligt dan bij je processor, zeker als hij 4Ghz draait.
pica schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:40:
[...]
enige nadeel is de kleine clip wat weer gedeeltelijk te fixen is met perks.
Nah je krijgt meer clips, je clip zelf wordt, althans met de upgrades in de demo, niet groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

[...]

Er zullen altijd noobs blijven, jaren na dato :P . Fijt van online games ben ik bang.
Dat niemand assault speelt en alleen medic is niet waar trouwens, 1 assault granaat in je face en je ligt plat, en aangezien assault de ammo distributie klasse is hebben ze die oneindig, daarnaast doen de assault wapens meer damage als de medic wapens en zijn ze nauwkeuriger, enige nadeel is de kleine clip wat weer gedeeltelijk te fixen is met perks.
Dit was toch Battlefield BC 2? Wist niet dat die ook al perks had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Hoe doe je die mortar strike precies dan?

Dit is m'n eerste battlefield game en ik ben wel onder de indruk, het vernietigende effect is heerlijk! Wel vind ik het super irritant hoeveel kogels je nodig hebt om een kill te maken, waarschijnlijk is die hardcore setting wel wat voor mij.

Ik vond het teamplay effect wel degelijk sterk aanwezig, niet zo zeer in de zin van samenspelen maar dat de objectives wel gedaan werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Soepster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:51:
Helaas moet ik hier ook alles op low zetten om het naar mijn gevoel smooth te houden.

8800GT
X-Fi Fatality Platinum
XP pro 32 bit
3 uit 4 GB RAM

Speel op 1280x1024

Ik begin me steeds meer af te vragen of het de moeite waard is de dual core naar een quad te upgraden zodat de minimum framerate in dit soort spellen hoger blijft. De videokaart volstaat mijn inziens nog omdat ik altijd op deze resolutie, of ander 1280*960 speel.

Ook een ander spel dat ik speel, L4D2, heeft namelijk baat bij meer cores, hoewel dat nu al prima draait. Helaas is de prijs van een Q9550 met 180 euro vrij hoog, en de restwaarde van de E8500 met iets van 90 euro vrij laag ><

Een heleboel zelfs, vergelijk zelf maar:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1128962

Mijn broer heeft een e8400 @3ghz, 2gb ram en een 4850. Hij speelt gewoon 'soepel' op 1680*1050 op low.
MM- schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:03:
Hoe doe je die mortar strike precies dan?
Gewoon rechts klikken. Dan kijk je door een soort verrekijker. Richt op een punt waar je de mortar strike wil en hou de linker muisknop ingedrukt totdat de halve cirkel vormige laadbalkje volledig wit wordt. Daarna is het een principe van eventjes wachten en kills zien binnenstromen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Matthew op 12-02-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

[...]

Die assault grenades zijn wel handig... als je muis besturing hebt... ;)

Gamepad aim is te "traag/onprecies" om steeds 100% goed te aimen met dat ding, daarnaast is de "explosion" damage te klein, want als hij 1 meter van een speler op de grond ontploft, is die speler echt niet meteen dood en moet je alsnog met je assault rifle aan de slag. Zeker als je dan een medic gunner tegenover je hebt, heb je dan geen kans hoor! Die is al vrolijk zijn 200 bullets rond aan het sproeien... :o

Medic gunners zijn trouwens ook veel effectiever voor meedere tegenstanders tegelijk neer te maaien... Heb vaak genoeg double kills met medic class, m'n record is 5 in een rij (een heel squad + medic die er nog 1 revivede, maar dan ook meteen weer 3 seconden later meteen weer dood was, erg grappig :+ )... iets wat ik nooit met een assault class zou kunnen halen vanwege het constant reloaden omdat je bullets steeds op zijn.

Maar ik denk dat het gewoon te maken heeft met muis t.o.v. gamepad besturing.

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Icyzer schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:02:
[...]

Dit was toch Battlefield BC 2? Wist niet dat die ook al perks had :)
Tis net hoe je ze noemt. Je hebt unlockable wapens en extra's zoals meer ammo, sterkere medipacks, meer assaultgrenades, meer raketten, meer C4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FiRePaTH schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:08:
[...]
iets wat ik nooit met een assault class zou kunnen halen vanwege het constant reloaden omdat je bullets steeds op zijn.
Op console maybe niet, denk dat het op de pc nog wel aardig lukt. Grenade launcher, dan 3 kills met je rifle, zo'n 3 kogels per persoon en dan je pistol voor de laatste kill.

Edit Fukerdeduck, dubbelpost, soz.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 12-02-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kan iemand me wat tips geven wat betreft de demo? Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar het voelt allemaal zo vreemd aan.

Als ik moet aanvallen ga ik standaard dood als ik alleen al richting het vijandelijke kamp loop.

Wat is het nut van die kistjes die je op de grond kan gooien (dan met name die medic)?

Kun je die targets alleen opblazen als je C4 hebt?

Ik heb eigenlijk alleen BF ervaring met de SP van BC1, dus geen MP. Daarnaast ben ik MW gewend en, met alle respect voor BC2, daar is het op het eerste oog toch nét even allemaal duidelijker wat interface etc. betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Je hebt gelijk dat je lekker kan sprayen met de medics, maar als ik assault ben tegen een medic, dan win ik gegarandeerd, alleen al omdat die medic 7/8 van de kogels naast je schiet... :D

Trouwens true over die naabs, het is heel vervelend, ik heb het opgelost door gewoon door te blijven zoeken tot je een squad vind die wel normaal bezig zijn...

@hierboven

Kom op man, je bent toch wel geboren met een brein? :?

Kistjes staat aangegeven op je scherm voor kogels (3 kogeltjes) of medisch (een +)

Je bevestigd trouwens wel mijn bericht 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door The Great HooD op 12-02-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Er komt dus ook een demo? Wanneer komt ie uit en is die wel public? Wat is er nieuw t.o.v. de beta?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 00:21
Waarschijnlijk bedoelt die de demo van de xbox360/ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Op de PC iig is medic vs assault nog geen eens een uitdaging, assault zal 9 van de 10 keer winnen. Medic kan lekker sprayen, maar heeft ook tering hoeveelheid kogels nodig voor een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:04:
Kan iemand me wat tips geven wat betreft de demo? Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar het voelt allemaal zo vreemd aan.

Als ik moet aanvallen ga ik standaard dood als ik alleen al richting het vijandelijke kamp loop.
Beter opletten, minder rennen maar meer dekking zoeken, wachten op support van tank,...
Wat is het nut van die kistjes die je op de grond kan gooien (dan met name die medic)?
Medic kistjes healen iedereen die in de buurt staat, assault kistjes geven ammo.
Kun je die targets alleen opblazen als je C4 hebt?
Nee, je kan ze opblazen met elk soort wapen, enkel C4 is het meest doeltreffend. Echter een aantal mijnen van een engineer en die laten ontploffen werkt ook goed. Daarnaast kan je hem gewoon armen door op de knop te drukken die je ziet verschijnen als je er naast staat.
Ik heb eigenlijk alleen BF ervaring met de SP van BC1, dus geen MP. Daarnaast ben ik MW gewend en, met alle respect voor BC2, daar is het op het eerste oog toch nét even allemaal duidelijker wat interface etc. betreft.
Kwestie van wennen, komt snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Edit: nee dus :P

[ Voor 36% gewijzigd door SideSwipe op 12-02-2010 20:46 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49

8800GT
X-Fi Fatality Platinum
XP pro 32 bit
3 uit 4 GB RAM

Speel op 1280x1024

Geen benches, maar ik ben zelf wel geupgrade naar een quad tijdens de beta en vind dat het een stuk beter loopt. Ook als ik kijk naar het cpu gebruik (nu alle 4 de cores 80%) snap ik niet hoe mijn e6600 het ooit vol heeft kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel de demo op de PS3, maar geen doen met een controller als je muis en keyboard gewent bent. Speelt iedereen daarmee? Kan dat op de PS3? Vast wel. Heb het idee, dat ik als hardcore FPS gamer (ex Team Nederland) van alle kanten geowned wordt door mensen die met iets anders spelen als controller. Veel strafen bijvoorbeeld. Is mijn vermoeden juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:54:
Speel de demo op de PS3, maar geen doen met een controller als je muis en keyboard gewent bent. Speelt iedereen daarmee? Kan dat op de PS3? Vast wel. Heb het idee, dat ik als hardcore FPS gamer (ex Team Nederland) van alle kanten geowned wordt door mensen die met iets anders spelen als controller. Veel strafen bijvoorbeeld. Is mijn vermoeden juist?
Mja er zijn wel converter kits zodat je met muis en keyboard kan gamen op consoles, maar dat is gewoon hetzelfde als cheaten imo... Ik dacht ook dat Microsoft hierdoor alle niet-microsoft controllers/apparaten ging afsluiten van gebruik van xbox live, maar dat kan natuurlijk ook een marketing verhaal zijn... :+

Maar toen ik begon met console gaming had precies hetzelfde met de console + gamepad, maar je went er wel aan (2 weekjes), alleen wordt het nooit zo precies als PC gaming. Het voordeel van consoles is trouwens wel dat je nooit aanloopt tegen aimbots e.d.

Achja, gewoon gamen voor de fun, da's het belangrijkste toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Net ook voor het eerst de pc beta gespeeld. Ik denk dat ik nog even goed moet wennen want het voelt niet erg lekker aan moet ik zeggen.

M'n eerste reactie; de graphics zijn niet wat ik gehoopt had. bosjes, bomen etc ziet er nog net zo plat uit als een paar jaar terug (bf2,2142). Het spel draaid ook niet echt soepel. Ik had even high settings geprobeerd maar dat loopt helemaal niet lekker, toen op medium, dat gaat redelijk maar ook niet echt geweldig. Ik heb een q6600 op 3.2 ghz met 4 gig ram op 400 mhz en een 5770 op win7. COD MW2 draaid hier wel goed op dus ik hoop dat de retail nog wat bijgeschaafd word.

Genoeg getyped, zal weer ff verder spelen... ben benieuwd wat ik er over een paar dagen van vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Lizardz schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:38:
[...]

Ik bedoel niet als ik spawn, dan werkt spacebar juist meestal wel, maar het gebeurt bij mij wanneer ik uit een heli spring ( bijv omdat ie op ontploffen staat ) en dan op spacebar druk dan gebeurt er niks en val ik alsnog dood.
Vreemd, spatiebalk voor parachute werkt hier altijd wel.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

FiRePaTH schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:57:
[...]

Maar toen ik begon met console gaming had precies hetzelfde met de console + gamepad, maar je went er wel aan (2 weekjes), alleen wordt het nooit zo precies als PC gaming. Het voordeel van consoles is trouwens wel dat je nooit aanloopt tegen aimbots e.d.
Tja, ik heb nu 3 jaar een 360. Maar echt ik bak er met een controller nog steeds niets van.
Daarbij is juist het auto-aimen op de console mijn grootste probleem, dus het is ook sterk afhankelijk van de persoon. Al mijn vrienden zitten op de 360 maar ik blijf de pc kwa FPS games trouw.

Nu met BfBc2 heb ik een mooie vergelijking tussen de 360 en PC, identieke games en de PC wint _/-\o_ . Ook de game beleving is voor mij totaal anders. Maar ja, ik zal wel oud worden... :9

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Phyxion schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 08:27:
[...]

Vreemd, spatiebalk voor parachute werkt hier altijd wel.
Soms reageert de spatie inderdaad niet. Wat ik ook wel eens heb is dat de parachute uberhaubt niet open gaat wanneer je in het begin uit het vliegtuig springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
FiRePaTH schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:57:
[...]
Mja er zijn wel converter kits zodat je met muis en keyboard kan gamen op consoles, maar dat is gewoon hetzelfde als cheaten imo... Ik dacht ook dat Microsoft hierdoor alle niet-microsoft controllers/apparaten ging afsluiten van gebruik van xbox live, maar dat kan natuurlijk ook een marketing verhaal zijn... :+

Achja, gewoon gamen voor de fun, da's het belangrijkste toch? :)
Ik kan je helaas geen PM sturen, maar op de PS3 hoef je niet zo moeilijk te doen, als op de 360 hoor, wat betreft veranderen van controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

8800GT
X-Fi Fatality Platinum
XP pro 32 bit
3 uit 4 GB RAM
Ik heb nagenoeg hetzelfde systeem, maar kan alles op high zetten en directx 10. Ik heb dan wel een ati4850, denk dat het toch echt je videokaart is die hier de bottleneck is. Verder is je systeem namelijk identiek aan de mijne. (Ik draai btw wel windows 7, x64) zodat ik ook de 4 gig kan gebruiken. De 4850 heb je voor nog geen 170 euri, dus dat lijkt me het upgraden wel waard ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
170 euro? Die was een jaar geleden al goedkoper dan dat. Nu voor 90 euro te koop. Maar die zou ik niet kopen, zou dan eerder een kaart kiezen die echt een flink stuk sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik krijg nu een "Failed to connect to ea online" error bij inloggen.

Boel plat bij EA? :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer een nieuw dieptepunt tegengekomen qua M-com vernietigen...
Ik was aan het verdedigen als assault en ik zag een Rus naar punt B lopen (die op het begin, in de krater). Ik zet m'n grenade-launcher klaar en ren ook naar punt B. Ik kom daar aan, en als vanzelf schiet ik een granaat op de Rus. Terwijl de granaat vliegt, zie ik dat er opeens allemaal anti-tank mines liggen bij de M-com. Mijn granaat killed de Rus, maar triggert ook de anti-tank mines; objective B destroyed....
Héél erg flauw, want of de Rus gaat dood samen met de objective, of je laat de Rus leven, maar dan gaat je objective ook gewoon dood. En anti-tank mines zijn heel goed te spammen, dus je kunt er gewoon niks tegen doen.

Verder wel weer een paar geweldige matches gehad; samen met een vriend een objective beschermen tegen ~6 aanvallers, wat ook nog eens lukt (met het nodige geschreeuw over de voice-chat). Zo'n 30k punten in totaal gehaald, ben nu bijna level 11 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 10:08:
Soms reageert de spatie inderdaad niet. Wat ik ook wel eens heb is dat de parachute uberhaubt niet open gaat wanneer je in het begin uit het vliegtuig springt.
Dan moet je dus de spatie indrukken om hem te openen. Heeft mij al talloze keren gered. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een leuke tip gehad van bram1984 via PM. Als ik dat zo zie, komt FSP gaming op console akelig dichtbij dat op de PC. Bij de PC heb je het voordeel, dat je FOV net zo groot is als dat van het beeldscherm (je zit er als het ware bijna op). Als ik dan op mn 42" Pana BFBC2 speel, heb ik toch last van de omgeving links en rechts ernaast.

Bram .. gebruik je datgeen ook waar je me een PM over hebt gestuurd? En zo ja, welke versie? Schijnt dat in v2 jitter zit, dat inmiddels opgelost lijkt met een patch? (Kan dat trouwens niet gewoon in dit topic vermeldt staan? Of is muis + nunchuck controller uit den boze?).

Ben heel krampachtig bezig, datgeen niet te noemen bij naam, omdat ik niet weet of het mag.

@ FiRePaTH: Is weinig fun meer aan, als je constant wordt neergeknald, omdat je niet snel genoeg kan draaien door die controller, niet snel genoeg kan strafen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:06:
Gisteren weer een nieuw dieptepunt tegengekomen qua M-com vernietigen...
Ik was aan het verdedigen als assault en ik zag een Rus naar punt B lopen (die op het begin, in de krater). Ik zet m'n grenade-launcher klaar en ren ook naar punt B. Ik kom daar aan, en als vanzelf schiet ik een granaat op de Rus. Terwijl de granaat vliegt, zie ik dat er opeens allemaal anti-tank mines liggen bij de M-com. Mijn granaat killed de Rus, maar triggert ook de anti-tank mines; objective B destroyed....
Héél erg flauw, want of de Rus gaat dood samen met de objective, of je laat de Rus leven, maar dan gaat je objective ook gewoon dood. En anti-tank mines zijn heel goed te spammen, dus je kunt er gewoon niks tegen doen.

Verder wel weer een paar geweldige matches gehad; samen met een vriend een objective beschermen tegen ~6 aanvallers, wat ook nog eens lukt (met het nodige geschreeuw over de voice-chat). Zo'n 30k punten in totaal gehaald, ben nu bijna level 11 :)
Idem voor voertuigen vol met C4 die ze naast de Mcom zetten.

In het begin was het toch een stuk meer balanced toen mensen nog niet zo goed wisten dat C4 en mines de Mcom kunnen opblazen. Ze zouden eigenlijk gewoon de schade die de mcom krijgt heel erg veel omlaag moeten doen of gewoon time-bomb only maken. Natuurlijk wel met een iewat kortere fuse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:24
De eerste keer dat ik hem opstarte, werd een hoop servers dat ze vol zaten, ook al had ik het vinkje van filter volle servers aanstaan.

Maargoed eenmaal spelen, het lijkt de sniper klas een intressante klas. Snap nog niet waarom dat je soms kan respawnen achter een persoon, maar daar moet ik me meer in verdiepen.

Het lijkt dat je niet kan liggen en dat de sniper af en toe zeer onnaukeurig is, en volgens mij zit er geen zoom op. Dat is geen probleem, maar viel me op.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.
Houdt het verder nuttig en ontopic.