De game en PC demo moeten nog uitkomen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Geen idee. Waarom zou je dan uberhaupt?Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:11:
[...]
Maar is de disc versie ook met Steam te spelen?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Telt het mee in je Steam stats, overlay van Steam, spelen met vrienden, etc etc.jagermeister schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:44:
[...]
Geen idee. Waarom zou je dan uberhaupt?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee.Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:11:
[...]
Maar is de disc versie ook met Steam te spelen?
[ Voor 31% gewijzigd door Phyxion op 11-02-2010 18:59 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Kiezen als upgrade?Dirtdiver schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:15:
Een vraagje?
Na doorzoeken in deze forum heb ik helaas geen antwoord kunnen vinden.
Hoe krijg je met die Beta-PC versie de Red-Dot op je wapen. Ik heb het unlockt maar zie niks.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee opnieuw downloaden kan dan niet, dat is alleen als je het betreffende spel ook bij steam koopt. Dit omdat alles wat je via steam download meteen speelbaar is, aangezien je geen licentie hoeft in te voeren.Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:57:
Omdat ik t heerlijk vind om spellen via Steam te spelen. Friends systeem werkt fijn, wil ik t opnieuw installeren gewoon snel downloaden. Updaten nog makkelijker omdat het in de achtergrond gaat.
Wil hem enkel liever niet op Steam kopen omdat het duurder is dan een goedkope disc versie.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Hmm, waarom zie ik niks bij het upgraden.... Ik kan wel kiezen tussen de verschillende launchers?
Komt geen SDK voor.JohnGalt schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 19:58:
Weet iemand of hier ook een SDK voor uit komt? Ik heb vernomen dat het spel niet te modden is zoals Battlefield 2.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik heb Empire Total War wel retail gekocht, collectors edition, maar die kan ik nu wel gewoon via Steam downloaden. Gewoon kwestie van serial nummer invullen van het spel en dan staat hij voortaan gewoon in je Steam lijst. Daarom hoop ik dat dit ook kan met de retail versie.Murk schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:25:
[...]
Nee opnieuw downloaden kan dan niet, dat is alleen als je het betreffende spel ook bij steam koopt. Dit omdat alles wat je via steam download meteen speelbaar is, aangezien je geen licentie hoeft in te voeren.
Als je hem geunlockt hebt hoort hij gewoon erbij te staan. In die lijst tussen meer ammo en dat soort dingen.Dirtdiver schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:28:
[...]
Hmm, waarom zie ik niks bij het upgraden.... Ik kan wel kiezen tussen de verschillende launchers?
Sommigen beweren dat het je bij level 11 kan gebruiken.
[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2010 20:34 ]
[ Voor 35% gewijzigd door SuX DeLuXe op 11-02-2010 20:44 ]
Die link gaat bij mij niet naar een post waar het antwoord in te vinden is.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Check de screenshots/filmpjes? Directx 11 zegt niks over realistischere lucht, dat licht puur aan de developers. Je hebt voor realistische lucht geen Directx 11 nodig en Directx 11 betekend ook niet automatisch realistische lucht.SuX DeLuXe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:39:
Misschien nogal een suckage vraag, maar hoe zit het met de lucht in BF BC2? Is deze ook realistischer geworden (Direct X 11 toch?) Of is het nog steeds van die suckage2k3 lucht met een of ander paar geschilderde wolkjes
Wat een gemis! De battlefield reeks (voor pc althans) is mede een succes omdat er veel populaire mods voor zijn.
Op fimpjes is het niet duidelijk behalve dat ik de graphics niet denderend vind...Het is nauwelijks grafisch beter dan Battlefield2? Of ben ik weer te negatief?Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:44:
[...]
Check de screenshots/filmpjes? Directx 11 zegt niks over realistischere lucht, dat licht puur aan de developers. Je hebt voor realistische lucht geen Directx 11 nodig en Directx 11 betekend ook niet automatisch realistische lucht.
Wat is jouw definitie van een realistische lucht?SuX DeLuXe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:39:
Misschien nogal een suckage vraag, maar hoe zit het met de lucht in BF BC2? Is deze ook realistischer geworden (Direct X 11 toch?) Of is het nog steeds van die suckage2k3 lucht met een of ander paar geschilderde wolkjes?
En what the hell is dat met die soldaten met hun namen boven zich met echt koeienletters? Kun je dit in godschristusnaam uitzetten? Het moet me niet te arcade worden...Bij BF2 zie je alleen de namen als je echt richt naar een speler...
[ Voor 15% gewijzigd door yannickmerckx op 11-02-2010 20:50 ]
nouja een bewegende lucht, wolken, veranderende lichtinval, zon, regen noem het allemaal. Of is dit meer iets voor in 2018?JohnGalt schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:47:
[...]
Wat is jouw definitie van een realistische lucht?
Grafisch is het niet geweldig, hoewel ik het er alsnog prima uit vind zien. Maar met de vernietigbare omgevingen ziet het er wel weer spectaculair uit en dat is, voor mij, het belangrijkste.SuX DeLuXe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:46:
[...]
Op fimpjes is het niet duidelijk behalve dat ik de graphics niet denderend vind...Het is nauwelijks grafisch beter dan Battlefield2? Of ben ik weer te negatief?
Zijn genoeg spellen die dat hebben, maar het is niet iets voor een (voornamelijk) multiplayer shooter waarbij je niet lang achter elkaar op dezelfde map zit. Dan gaat het amper effect en invloed hebben. Als je kijkt naar Far Cry 2, daar is het geweldig gedaan, maar op zo'n manier zou het in BFBC2 niet gaan werken.SuX DeLuXe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:49:
[...]
nouja een bewegende lucht, wolken, veranderende lichtinval, zon, regen noem het allemaal. Of is dit meer iets voor in 2018?
[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2010 20:51 ]
Niet onmogelijk, volgens mij komt Crysis hier al vrij dicht in de buurt. Het punt is volgens mij dat de noodzakelijke rekenkracht, in een multiplayerspel als dit met erg veel physics en spelers, op betere manieren gebruikt kan worden.SuX DeLuXe schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:49:
[...]
nouja een bewegende lucht, wolken, veranderende lichtinval, zon, regen noem het allemaal. Of is dit meer iets voor in 2018?
[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2010 20:55 ]
Mja kweet niet maar een multiplayer spel wil nog wel eens duizenden uren gespeeld worden door veel mensen, en dus jaren meegaan. Is dus leuk als je ook in een echt mooie omgeving rondloopt. Maar gameplay staat natuurlijk wel op de eerste plaats.Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:58:
Mwah dat zal niet heel snel gebeuren, zo heel zwaar is het niet. Zeker niet als ze het optioneel houden en zorgen dat je het via de settings omlaag kan smijten. Enkel het punt is dat het gewoon zonde van de tijd is? Wie gaat dat nou boeien in een multiplayer game?
[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2010 21:02 ]
DIt is wel degelijk zwaar, aangezien er een geheel dynamisch lichtsysteem voor ontwikkeld dient te worden. In de meeste spellen is dit een hybrid van locale dynamische lichten, en statische belichten voor het terein e.d.Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:58:
Mwah dat zal niet heel snel gebeuren, zo heel zwaar is het niet. Zeker niet als ze het optioneel houden en zorgen dat je het via de settings omlaag kan smijten. Enkel het punt is dat het gewoon zonde van de tijd is? Wie gaat dat nou boeien in een multiplayer game?
Op welke manier heeft het scripten van een lichtsysteem invloed op de dynamiek van een lichtsysteem met bewegende schaduwen en belichting? Je kunt bepalen waar de zon op moet komen, maar dit doet niet af aan het feit dat alle belichting dynamisch berekend dient te worden.Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:24:
Het zal een redelijke impact hebben maar niet enorm veel. Lichtsysteem hoeft namelijk niet compleet dynamisch, kan aardig gescript zijn. Denk dat de grootste uitdaging nog zit in het zorgen dat alles overal gelijk is. De server moet namelijk bepalen wanneer het gaat regenen en wanneer en hoe sterk de zon schijnt aangezien spelers anders een gigantisch voordeel kunnen krijgen als bij hun de zon niet in hun gezicht schijnt en bij anderen wel.
Nou ik schoot op persoon X met mijn M24, later nogmaals en zo door... Alles was goed gemikt, dus hij moest wel health verloren zijn.Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:27:
Kan ook problemen zijn met hitdetectie, dat je wel vaker geraakt bent maar het spel dit pas later registreerde. Of dat het gewoon twee snelle headshots waren, dat kan ook.
Wat je ook vaak ziet is dat je bent geschoten door iemand die met 0% hp vrolijk doorloopt.GJtje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:24:
Vanavond weer een paar potjes gespeeld... Maar jeetje zeg... Ging echt voor geen meter hiero.
Of het team was slecht, of er waren (volgens mij) cheaters aanwezig.
Ik kan vaak schieten wat ik wil, maar toch missen, maar een andere schiet, terwijl ik op diegene ook schiet en ik ben met 1 kogel (100% health) morsdood?
Het dynamisch berekenen is nu niet zo enorm zwaar om te doen. Ja het kost je wel wat grafisch vermogen maar het valt wel redelijk mee. En bij veel structures hoeft er niet met dynamisch licht gewerkt te worden.JohnGalt schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:31:
[...]
Op welke manier heeft het scripten van een lichtsysteem invloed op de dynamiek van een lichtsysteem met bewegende schaduwen en belichting? Je kunt bepalen waar de zon op moet komen, maar dit doet niet af aan het feit dat alle belichting dynamisch berekend dient te worden.
Alleen dan is het dus elke map hetzelfde, wat heeft het dan nog voor nut?De server hoeft niks te bepalen aan het al dan niet schijnen van de zon of het regenen. Dit is juist iets wat je wel kunt scripten.
Kreeg je ook de melding dat de hit geregistreerd was?GJtje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:37:
[...]
Nou ik schoot op persoon X met mijn M24, later nogmaals en zo door... Alles was goed gemikt, dus hij moest wel health verloren zijn.
Krijgt persoon X mij in de smiezen, hij schiet 1x en ik ben dood, terwijl hij ook al 3x dood had moeten zijn zeg maar...
Volgens mij is dat dan iemand anders. Als die gene dood is krijg je een ander persoon in je kill cam te zien. Althans zo is het elke keer bij mij gegaan.Bor de Wollef schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:38:
[...]
Wat je ook vaak ziet is dat je bent geschoten door iemand die met 0% hp vrolijk doorloopt.
[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2010 21:45 ]
Ik kreeg geen melding van (critical) killassist of iets dergelijks. Met die 1 shot, 1 death kreeg ik wel gelijk het bekende bloedrandje te zien, maar viel ik dus ook gelijk dood (headshot of zo denk ik).Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:44:
Kreeg je ook de melding dat de hit geregistreerd was?
Vaak zie je de gene die je heeft geraakt gewoon dood liggen of dood gaan wat volgens mij beter klopt.Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:44:
[...]
Volgens mij is dat dan iemand anders. Als die gene dood is krijg je een ander persoon in je kill cam te zien. Althans zo is het elke keer bij mij gegaan.
Dat ook maar ik heb het ook vaak genoeg gezien dat die gene uiteindelijk wel dood ging of door mij of door een teammate en dat ik iemand anders zag die ergens anders liep dan mijn killer.Bor de Wollef schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:49:
[...]
Vaak zie je de gene die je heeft geraakt gewoon dood liggen of dood gaan wat volgens mij beter klopt.
[ Voor 56% gewijzigd door Tsurany op 11-02-2010 21:50 ]
Je gaat niet inhoudelijk in op mijn argumenten, volgens mij weet je niet helemaal waar je over praat,..Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:44:
[...]
Het dynamisch berekenen is nu niet zo enorm zwaar om te doen. Ja het kost je wel wat grafisch vermogen maar het valt wel redelijk mee. En bij veel structures hoeft er niet met dynamisch licht gewerkt te worden.
[...]
Alleen dan is het dus elke map hetzelfde, wat heeft het dan nog voor nut?
[...]
Kreeg je ook de melding dat de hit geregistreerd was?
[...]
Volgens mij is dat dan iemand anders. Als die gene dood is krijg je een ander persoon in je kill cam te zien. Althans zo is het elke keer bij mij gegaan.
Dan niet.JohnGalt schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:45:
[...]
Je gaat niet inhoudelijk in op mijn argumenten, volgens mij weet je niet helemaal waar je over praat,..
Oh zo, ik weet niet meer of ik het kruisje zag, maar de crosshair was zeker te weten vlak boven het hoofd van die speler gericht of anders wel op het torso van die speler. Ook weet ik zeker dat ik 100% health had, want had zelf nog geen schoten geïncasseerd.Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:49:
Nee ik bedoel dat je het kruisje in je crosshair ziet dat je weet dat je shot raak was. En het kan zijn dat je health al low was of dat het dus meerdere hits waren maar die niet geregistreerd werden, althans dat jij niet ziet dat ze aan kwamen.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 11-02-2010 23:34 ]
Gewoon doen wat the class hoort te doen, engi->voertuigen repareren, medic->healen etc.goosche schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:55:
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje. ik heb het spel pas een dag. Hoe behaal je de meeste punten. Net een potje gespeel 46 kills en 43 death en 8692 punten maar hoe ik ze heb behaald is de vraag. kunnen jullie dit aan mij uitleggen.
Verwijderd
43% of all statistics are worthless.
Flickr PSN ID= cheironnl
PSN id: GG--77
is me tot nu toe 1 keer gelukt een heli met een rpg neer te halen zonder tracer dart. Niet dat ik het dan ook vaak probeer, maar deze gozer was ik echt helemaal zat. Ik speel 90% assault dus effe geswitched naar enigneer en rustig in de bosjes gewacht. Hij was al 3 of 4 keer overgevlogen, maar ik wachtte op het juiste moment. Toen bleef hij nagenoeg precies boven mij stilhangen om een tank te bevurenfurby-killer schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:07:
Tegen helis kan je altijd 1 van de mounted MGs gebruiken. Als je gewoon rondloopt is je enige echte kans een tracer dart op dat ding schieten, maar daarvoor moet je lvl 11 zijn en het is zo goed als onmogelijk als de piloot er wat van kan en niet een makkelijk doelwit van zichzelf maakt. Zodra tracer dart erop zit kan elke anti tank raket hem neerhalen.
Weet iemand trouwens of RPG meer of minder schade doet dan die andere raket?
Of nog gekker, dat hij met 100% health al weer aan het sprinten is. Terwijl je zeker weet (oplichtend kruisje) dat je hem geraakt hebt en hij is geen medic ... rara ?!Bor de Wollef schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:38:
Wat je ook vaak ziet is dat je bent geschoten door iemand die met 0% hp vrolijk doorloopt.
Verwijderd
Had ik ook met de PS3 beta en nu ook de demo. Kon niet langer spelen dan 3 min 30 sec.Nowa schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 10:15:
Hebben mensen met de PS3 demo ook het probleem met disconnects? Ik krijg dit constant.
Kan hoogstens 5mins spelen. Zal het dan toch aan mn router liggen?
43% of all statistics are worthless.
Verwijderd
Bij mij disconnecte ook alleen BC2, (op de xbox werkt alles vlekkeloos overigens) het is alleen de PS3!Nowa schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:22:
Was je modem defect of heb je instellingen gewijzigd?
Btw alleen disconnected binnen het spel.
Klopt. Heb inmiddels 2x Epic Fail gehad, en tegenwoordig is spatie indrukken als ik spawn het eerste wat ik doe! Maar is idd redelijk vervelend.Lizardz schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:20:
Zijn er nog meer mensen waarbij de parachute vaak niet opent? Het is toch spacebar? Ik heb al vaak gehad dat ik uit een heli spring en space druk als een gek maar toch dood van en suicide pleeg.
Spacebar? Hmm, en ik maar op 9 rammen... *gaat instellingen vanavond nog even checkenAcid__Burn schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:39:
[...]
Klopt. Heb inmiddels 2x Epic Fail gehad, en tegenwoordig is spatie indrukken als ik spawn het eerste wat ik doe! Maar is idd redelijk vervelend.
"Mekker, blaat"
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 15:55 ]
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
je moet de "noobs" ook een beetje de tijd gunnen om het spel door te krijgen.... niet elke "noob" speelt elke dag games en weet meteen wat die moet doen of kijkt op youtube filmpjes van hoe het spel moet.. Gun het wat tijd zou ik zeggenFiRePaTH schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:05:
Leuke game hoor dat BC2, maar ik denk dat door die gratis demo er teveel noobs op af komen...
Ik bedoel niet als ik spawn, dan werkt spacebar juist meestal wel, maar het gebeurt bij mij wanneer ik uit een heli spring ( bijv omdat ie op ontploffen staat ) en dan op spacebar druk dan gebeurt er niks en val ik alsnog dood.Acid__Burn schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:39:
[...]
Klopt. Heb inmiddels 2x Epic Fail gehad, en tegenwoordig is spatie indrukken als ik spawn het eerste wat ik doe! Maar is idd redelijk vervelend.
Er zullen altijd noobs blijven, jaren na datoVerwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:27:
[...]
je moet de "noobs" ook een beetje de tijd gunnen om het spel door te krijgen.... niet elke "noob" speelt elke dag games en weet meteen wat die moet doen of kijkt op youtube filmpjes van hoe het spel moet.. Gun het wat tijd zou ik zeggen
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Nah je krijgt meer clips, je clip zelf wordt, althans met de upgrades in de demo, niet groter.pica schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:40:
[...]
enige nadeel is de kleine clip wat weer gedeeltelijk te fixen is met perks.
Dit was toch Battlefield BC 2? Wist niet dat die ook al perks hadpica schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:40:
[...]
Er zullen altijd noobs blijven, jaren na dato. Fijt van online games ben ik bang.
Dat niemand assault speelt en alleen medic is niet waar trouwens, 1 assault granaat in je face en je ligt plat, en aangezien assault de ammo distributie klasse is hebben ze die oneindig, daarnaast doen de assault wapens meer damage als de medic wapens en zijn ze nauwkeuriger, enige nadeel is de kleine clip wat weer gedeeltelijk te fixen is met perks.
Een heleboel zelfs, vergelijk zelf maar:Soepster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:51:
Helaas moet ik hier ook alles op low zetten om het naar mijn gevoel smooth te houden.
Specs: e8500@4Ghz
8800GT
X-Fi Fatality Platinum
XP pro 32 bit
3 uit 4 GB RAM
Speel op 1280x1024
Ik begin me steeds meer af te vragen of het de moeite waard is de dual core naar een quad te upgraden zodat de minimum framerate in dit soort spellen hoger blijft. De videokaart volstaat mijn inziens nog omdat ik altijd op deze resolutie, of ander 1280*960 speel.
Ook een ander spel dat ik speel, L4D2, heeft namelijk baat bij meer cores, hoewel dat nu al prima draait. Helaas is de prijs van een Q9550 met 180 euro vrij hoog, en de restwaarde van de E8500 met iets van 90 euro vrij laag ><
Iemand benches van quad vs dual met deze beta?
Gewoon rechts klikken. Dan kijk je door een soort verrekijker. Richt op een punt waar je de mortar strike wil en hou de linker muisknop ingedrukt totdat de halve cirkel vormige laadbalkje volledig wit wordt. Daarna is het een principe van eventjes wachten en kills zien binnenstromenMM- schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:03:
Hoe doe je die mortar strike precies dan?
[ Voor 17% gewijzigd door Matthew op 12-02-2010 17:12 ]
Die assault grenades zijn wel handig... als je muis besturing hebt...pica schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:40:
[...]
Er zullen altijd noobs blijven, jaren na dato. Fijt van online games ben ik bang.
Dat niemand assault speelt en alleen medic is niet waar trouwens, 1 assault granaat in je face en je ligt plat, en aangezien assault de ammo distributie klasse is hebben ze die oneindig, daarnaast doen de assault wapens meer damage als de medic wapens en zijn ze nauwkeuriger, enige nadeel is de kleine clip wat weer gedeeltelijk te fixen is met perks.
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Tis net hoe je ze noemt. Je hebt unlockable wapens en extra's zoals meer ammo, sterkere medipacks, meer assaultgrenades, meer raketten, meer C4.Icyzer schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:02:
[...]
Dit was toch Battlefield BC 2? Wist niet dat die ook al perks had
Op console maybe niet, denk dat het op de pc nog wel aardig lukt. Grenade launcher, dan 3 kills met je rifle, zo'n 3 kogels per persoon en dan je pistol voor de laatste kill.FiRePaTH schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:08:
[...]
iets wat ik nooit met een assault class zou kunnen halen vanwege het constant reloaden omdat je bullets steeds op zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 12-02-2010 17:41 ]
[ Voor 22% gewijzigd door The Great HooD op 12-02-2010 18:30 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Beter opletten, minder rennen maar meer dekking zoeken, wachten op support van tank,...bram1984 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:04:
Kan iemand me wat tips geven wat betreft de demo? Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar het voelt allemaal zo vreemd aan.
Als ik moet aanvallen ga ik standaard dood als ik alleen al richting het vijandelijke kamp loop.
Medic kistjes healen iedereen die in de buurt staat, assault kistjes geven ammo.Wat is het nut van die kistjes die je op de grond kan gooien (dan met name die medic)?
Nee, je kan ze opblazen met elk soort wapen, enkel C4 is het meest doeltreffend. Echter een aantal mijnen van een engineer en die laten ontploffen werkt ook goed. Daarnaast kan je hem gewoon armen door op de knop te drukken die je ziet verschijnen als je er naast staat.Kun je die targets alleen opblazen als je C4 hebt?
Kwestie van wennen, komt snel genoeg.Ik heb eigenlijk alleen BF ervaring met de SP van BC1, dus geen MP. Daarnaast ben ik MW gewend en, met alle respect voor BC2, daar is het op het eerste oog toch nét even allemaal duidelijker wat interface etc. betreft.
Geen benches, maar ik ben zelf wel geupgrade naar een quad tijdens de beta en vind dat het een stuk beter loopt. Ook als ik kijk naar het cpu gebruik (nu alle 4 de cores 80%) snap ik niet hoe mijn e6600 het ooit vol heeft kunnen houden.Soepster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:51:
Helaas moet ik hier ook alles op low zetten om het naar mijn gevoel smooth te houden.
8800GT
X-Fi Fatality Platinum
XP pro 32 bit
3 uit 4 GB RAM
Speel op 1280x1024
Ik begin me steeds meer af te vragen of het de moeite waard is de dual core naar een quad te upgraden zodat de minimum framerate in dit soort spellen hoger blijft. De videokaart volstaat mijn inziens nog omdat ik altijd op deze resolutie, of ander 1280*960 speel.
Ook een ander spel dat ik speel, L4D2, heeft namelijk baat bij meer cores, hoewel dat nu al prima draait. Helaas is de prijs van een Q9550 met 180 euro vrij hoog, en de restwaarde van de E8500 met iets van 90 euro vrij laag ><
Iemand benches van quad vs dual met deze beta?
Verwijderd
Mja er zijn wel converter kits zodat je met muis en keyboard kan gamen op consoles, maar dat is gewoon hetzelfde als cheaten imo... Ik dacht ook dat Microsoft hierdoor alle niet-microsoft controllers/apparaten ging afsluiten van gebruik van xbox live, maar dat kan natuurlijk ook een marketing verhaal zijn...Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:54:
Speel de demo op de PS3, maar geen doen met een controller als je muis en keyboard gewent bent. Speelt iedereen daarmee? Kan dat op de PS3? Vast wel. Heb het idee, dat ik als hardcore FPS gamer (ex Team Nederland) van alle kanten geowned wordt door mensen die met iets anders spelen als controller. Veel strafen bijvoorbeeld. Is mijn vermoeden juist?
Vreemd, spatiebalk voor parachute werkt hier altijd wel.Lizardz schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:38:
[...]
Ik bedoel niet als ik spawn, dan werkt spacebar juist meestal wel, maar het gebeurt bij mij wanneer ik uit een heli spring ( bijv omdat ie op ontploffen staat ) en dan op spacebar druk dan gebeurt er niks en val ik alsnog dood.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Tja, ik heb nu 3 jaar een 360. Maar echt ik bak er met een controller nog steeds niets van.FiRePaTH schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:57:
[...]
Maar toen ik begon met console gaming had precies hetzelfde met de console + gamepad, maar je went er wel aan (2 weekjes), alleen wordt het nooit zo precies als PC gaming. Het voordeel van consoles is trouwens wel dat je nooit aanloopt tegen aimbots e.d.
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Soms reageert de spatie inderdaad niet. Wat ik ook wel eens heb is dat de parachute uberhaubt niet open gaat wanneer je in het begin uit het vliegtuig springt.Phyxion schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 08:27:
[...]
Vreemd, spatiebalk voor parachute werkt hier altijd wel.
Ik kan je helaas geen PM sturen, maar op de PS3 hoef je niet zo moeilijk te doen, als op de 360 hoor, wat betreft veranderen van controller.FiRePaTH schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:57:
[...]
Mja er zijn wel converter kits zodat je met muis en keyboard kan gamen op consoles, maar dat is gewoon hetzelfde als cheaten imo... Ik dacht ook dat Microsoft hierdoor alle niet-microsoft controllers/apparaten ging afsluiten van gebruik van xbox live, maar dat kan natuurlijk ook een marketing verhaal zijn...
Maar toen ik begon met console gaming had precies hetzelfde met de console + gamepad, maar je went er wel aan (2 weekjes), alleen wordt het nooit zo precies als PC gaming. Het voordeel van consoles is trouwens wel dat je nooit aanloopt tegen aimbots e.d.
Achja, gewoon gamen voor de fun, da's het belangrijkste toch?
Ik heb nagenoeg hetzelfde systeem, maar kan alles op high zetten en directx 10. Ik heb dan wel een ati4850, denk dat het toch echt je videokaart is die hier de bottleneck is. Verder is je systeem namelijk identiek aan de mijne. (Ik draai btw wel windows 7, x64) zodat ik ook de 4 gig kan gebruiken. De 4850 heb je voor nog geen 170 euri, dus dat lijkt me het upgraden wel waardSoepster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:51:
8800GT
X-Fi Fatality Platinum
XP pro 32 bit
3 uit 4 GB RAM
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Dan moet je dus de spatie indrukken om hem te openen. Heeft mij al talloze keren gered.Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 10:08:
Soms reageert de spatie inderdaad niet. Wat ik ook wel eens heb is dat de parachute uberhaubt niet open gaat wanneer je in het begin uit het vliegtuig springt.
Verwijderd
Idem voor voertuigen vol met C4 die ze naast de Mcom zetten.Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:06:
Gisteren weer een nieuw dieptepunt tegengekomen qua M-com vernietigen...
Ik was aan het verdedigen als assault en ik zag een Rus naar punt B lopen (die op het begin, in de krater). Ik zet m'n grenade-launcher klaar en ren ook naar punt B. Ik kom daar aan, en als vanzelf schiet ik een granaat op de Rus. Terwijl de granaat vliegt, zie ik dat er opeens allemaal anti-tank mines liggen bij de M-com. Mijn granaat killed de Rus, maar triggert ook de anti-tank mines; objective B destroyed....
Héél erg flauw, want of de Rus gaat dood samen met de objective, of je laat de Rus leven, maar dan gaat je objective ook gewoon dood. En anti-tank mines zijn heel goed te spammen, dus je kunt er gewoon niks tegen doen.
Verder wel weer een paar geweldige matches gehad; samen met een vriend een objective beschermen tegen ~6 aanvallers, wat ook nog eens lukt (met het nodige geschreeuw over de voice-chat). Zo'n 30k punten in totaal gehaald, ben nu bijna level 11
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq