denk het wel, ook gewoon dedicated servers dus ik denk wel dat je ook mods kan toevoegenfurby-killer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:02:
Is het eigenlijk nou bekend of custom maps mogelijk zijn? Zo niet dan is dat wel erg grote tegenvaller. Als het wel kan hoef je in ieder geval niet te betalen voor maps, custom maps zijn ook prima.
Dat gaat niet lukken denk ik. Er is geen map-editor aangekondigd. Sterker nog, ze hebben volgens mij expliciet aangegeven dat er geen mod-tools zullen komen.furby-killer schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:02:
Is het eigenlijk nou bekend of custom maps mogelijk zijn? Zo niet dan is dat wel erg grote tegenvaller. Als het wel kan hoef je in ieder geval niet te betalen voor maps, custom maps zijn ook prima.
Custom maps zijn leuk, maar worden over het algemeen amper gespeeld. Tenzij DICE een selectie maakt van de beste custom maps en deze officieel ter download aankondigd.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Volgens mij zijn er voor in het BEGIN geen mod-tools aangekondigd. Reden daarvoor is dacht ik dat die tools zo gebouwd zijn dat de functionaliteit verdeeld is over meerdere servers (ik dacht á la cloud-software).jagermeister schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:06:
[...]
Dat gaat niet lukken denk ik. Er is geen map-editor aangekondigd. Sterker nog, ze hebben volgens mij expliciet aangegeven dat er geen mod-tools zullen komen.
Dan kan ik me voorstellen dat het lastig is om die tools meteen beschikbaar te stellen. Het is gewoon hopen dat DICE ze _ooit_ vrijgeeft, tot die tijd ben ik benieuwd wat ze naast het spel zelf nog meer voor ons in petto hebben
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Wat een spel!!! Ik merkte meteen wel dat 1200+ uur COD4 spelen geen garantie is voor bovenaan eindigen bij dit spel aangezien ik in het verleden ook nooit echt BF2 had gespeeld. In eerste instantie vond ik er niet veel aan maar ik dacht: "laat ik het toch nog een kans geven" en speelde een paar uurtjes stug door. Had toen het geluk in een goed samenwerkende squad terecht te komen en man man man... wat werd het geweldig! Ik ben echt overdonderd door het levensechte, totale chaos-geluid. Inslagen van een T90 tank vlakbij doen de force feedback op mijn headset (SpeedLink Medusa Pro Gamer 5.1) trillen en dragen alleen maar bij aan de feestvreugde. Ook de enorm grote mappen en de soms intense en lange battles vind ik prachtig.
Als Assault speel ik al weer prima mee al benut ik lang niet alle mogelijkheden die doorgewinterde BF spelers waarschijnlijk al lang kennen. Daarom is dit forum ook handig voor mij want ik las net dat de toetsen F1 en F2 gebruikt kunnen worden voor het wisselen van posities in tanks (rijder <-> bijrijder) etc.
Aangezien het belang van squads zo groot is PROBEER ik niet eens te vliegen... Ik stort nog meteen neer, maar zat laatst wel twee keer bij iemand in de Apache AH64 als gunner en die vent kon wel vliegen! En wat een feest is het dan
Maar mijn vraag is wel: bestaat er een, zeg maar, offline mogelijkheid om dat vliegen onder de knie te krijgen? Zou een optie zijn om dat UAV choppertje eeen paar keer te besturen of is de besturing daarvan ook weer anders?
Ook de medailles en pins en unlockables dragen bij tot de spelvreugde en verslaving. Beetje COD4-achtig maar dat maakt niet uit. Ik snap de meesten wel en er zijn ook wel sites te vinden voor deze pins e.d. maar ik ben nog niet tegengekomen waarom ik al een keer of drie (na de Bronze stars te hebben gehaald) een Gold star gehaald heb die meteen 5.000 punten oplevert. Waarvoor krijg je die?
Goed samenwerkende squads zijn echt belangrijk en ik denk dat op public servers er nooit een goede verdeling zal komen. Dat zal toch wel in clanverband moeten komen want het aantal Assault spelers is groot, evenals Recon (sniper) spelers. Die laatste categorie is soms zo groot dat je als aanvallend team kunt doen wat je wilt maar dan kom je er echt nooit... Dat ergert me soms wel hoor. Staan er daar 4 of 5 op rij op die heuvel in het begin, zinkt mij de moed als Assault speler alweer in de schoenen: "moet ik het dan echt allemaal zelf weer doen?"
Wat zijn tracert darts? Hoe unlock ik die. Lees er veel over hier maar dat is me nog ff onduidelijk.
Heb nog wel meer vragen maar die bewaar ik wel ff voor later. Dit waren eerst de belangrijkste. Vanavond het laatste 1,5 level bij elkaar schieten om LV11 te worden en dan maar wachten tot 2 maart. De beta heeft mij iig meer dan overtuigd en COD4 zelfs compleet doen vergeten (over MW2 zullen we het maar niet hebben...
), en dat zegt wel wat... Heerlijk spel!
Als Assault speel ik al weer prima mee al benut ik lang niet alle mogelijkheden die doorgewinterde BF spelers waarschijnlijk al lang kennen. Daarom is dit forum ook handig voor mij want ik las net dat de toetsen F1 en F2 gebruikt kunnen worden voor het wisselen van posities in tanks (rijder <-> bijrijder) etc.
Aangezien het belang van squads zo groot is PROBEER ik niet eens te vliegen... Ik stort nog meteen neer, maar zat laatst wel twee keer bij iemand in de Apache AH64 als gunner en die vent kon wel vliegen! En wat een feest is het dan
Ook de medailles en pins en unlockables dragen bij tot de spelvreugde en verslaving. Beetje COD4-achtig maar dat maakt niet uit. Ik snap de meesten wel en er zijn ook wel sites te vinden voor deze pins e.d. maar ik ben nog niet tegengekomen waarom ik al een keer of drie (na de Bronze stars te hebben gehaald) een Gold star gehaald heb die meteen 5.000 punten oplevert. Waarvoor krijg je die?
Goed samenwerkende squads zijn echt belangrijk en ik denk dat op public servers er nooit een goede verdeling zal komen. Dat zal toch wel in clanverband moeten komen want het aantal Assault spelers is groot, evenals Recon (sniper) spelers. Die laatste categorie is soms zo groot dat je als aanvallend team kunt doen wat je wilt maar dan kom je er echt nooit... Dat ergert me soms wel hoor. Staan er daar 4 of 5 op rij op die heuvel in het begin, zinkt mij de moed als Assault speler alweer in de schoenen: "moet ik het dan echt allemaal zelf weer doen?"
Wat zijn tracert darts? Hoe unlock ik die. Lees er veel over hier maar dat is me nog ff onduidelijk.
Heb nog wel meer vragen maar die bewaar ik wel ff voor later. Dit waren eerst de belangrijkste. Vanavond het laatste 1,5 level bij elkaar schieten om LV11 te worden en dan maar wachten tot 2 maart. De beta heeft mij iig meer dan overtuigd en COD4 zelfs compleet doen vergeten (over MW2 zullen we het maar niet hebben...
Waarom kan ik (!@#!@#) BF:BC2 alleen spelen met alles op low.
Intel Pentium Dual-Core 2.6 Ghz
4 GB RAM
nVidia GT220 ( 1024 - 2800 Mb )
Resolutie scherm : 1080p, ik speel op 1024 x 768 in windowed mode.
Ik heb in de settings doc de directX versie naar 9 gezet.
Als ik alles op High zet heb ik epic lag ?
4 GB RAM
Gegroet!
Lag heb je niet, dat is vertraging door een trage netwerk verbinding.
En zoals vaker gezegd komen er nog veel performance verbeteringen aan.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
1. Je zou kunnen proberen om een lege server te joinen en als je defender wordt je eigen bombspots opblazen totdat je bij de helicopter aanbeland bent.l0n3w012ph schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:36:Maar mijn vraag is wel: bestaat er een, zeg maar, offline mogelijkheid om dat vliegen onder de knie te krijgen? Zou een optie zijn om dat UAV choppertje eeen paar keer te besturen of is de besturing daarvan ook weer anders?
2. De stars zijn volgens mij voor je wapens. 25 kills = brons, xx kills = zilver, xx kills = goud.
3. Een tracer dart vuur je af op een vijandelijk voertuig (volgens mij alleen voertuigen toch?) en dan kan een missile van een van de launchers van een Engineer daarop locken. Als je de LE van het spel gepreordered hebt en een key gekregen hebt krijg je die meteen, anders unlock je die volgens mij op level 11.
Die tracer dart kun je ook gewoon op personen schieten, maar dan krijg je geen punten. Ik weet ook niet of ie dan werkt. Wat wel leuk is, is om een sniper in zijn guilly suit vol te schieten met tracer darts, zonder dat ie het doorheeft. Op een gegeven moment is het net een kerstboomSagaris schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:57:
[...]
1. Je zou kunnen proberen om een lege server te joinen en als je defender wordt je eigen bombspots opblazen totdat je bij de helicopter aanbeland bent.
2. De stars zijn volgens mij voor je wapens. 25 kills = brons, xx kills = zilver, xx kills = goud.
3. Een tracer dart vuur je af op een vijandelijk voertuig (volgens mij alleen voertuigen toch?) en dan kan een missile van een van de launchers van een Engineer daarop locken. Als je de LE van het spel gepreordered hebt en een key gekregen hebt krijg je die meteen, anders unlock je die volgens mij op level 11.
Dus het ligt niet aan mijn PC ? Dat zou goed zijn, zoek namelijk een spel om een clan op te startenTsurany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:46:
Lag heb je niet, dat is vertraging door een trage netwerk verbinding.
Gegroet!
lol!jagermeister schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:01:
Wat wel leuk is, is om een sniper in zijn guilly suit vol te schieten met tracer darts, zonder dat ie het doorheeft. Op een gegeven moment is het net een kerstboom
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik heb gisteren een tracer dart op een persoon geschoten en dan kan je ook gewoon lockenjagermeister schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:01:
[...]
Die tracer dart kun je ook gewoon op personen schieten, maar dan krijg je geen punten. Ik weet ook niet of ie dan werkt. Wat wel leuk is, is om een sniper in zijn guilly suit vol te schieten met tracer darts, zonder dat ie het doorheeft. Op een gegeven moment is het net een kerstboom
Ik snap die tracer darts nog niet helemaal. Het zou "moeten helpen" bij het richten met een RPG toch? Nou.. mijn raket gaat anders echt niet op de dart af. Moet ik nog iets activeren ofzo, of doe ik iets compleet fout.
In een eerder filmpje zag ik nog raketten hele bochten maken om een tracerdart te volgen, dat heb ik nog maar 1 keer (van de 20?) meegemaakt. Meestal gaat mijn raket gewoon straal rechtdoor.
In een eerder filmpje zag ik nog raketten hele bochten maken om een tracerdart te volgen, dat heb ik nog maar 1 keer (van de 20?) meegemaakt. Meestal gaat mijn raket gewoon straal rechtdoor.
Flickr PSN ID= cheironnl
Moet je daarvoor geen RPG hebben die kan locken? (een Stinger ofzo)
@jagermeister: Pic?
@jagermeister: Pic?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Omdat je maar een dual core hebt. Dit spel heeft gewoon een goede cpu nodig, het liefst een quad core.Decennia schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:41:
4 GB RAM
Dan moet je die tweede raketwerper unlocked hebben, de standaard rpg kan niet locken.cheiron schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:56:
Ik snap die tracer darts nog niet helemaal. Het zou "moeten helpen" bij het richten met een RPG toch? Nou.. mijn raket gaat anders echt niet op de dart af. Moet ik nog iets activeren ofzo, of doe ik iets compleet fout.
Tsurany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:35:
[...]
Doe is niet zo kinderachtig, schrijf Microsoft gewoon zoals het hoort. Dit helpt je argumentatie echt niet.
Ik schrijf Microsoft zoals het er eigenlijk hoort te staan, ik geef alleen maar aan dat dit bedrijf veel inkomsten genereert op een achterbakse manier. Tuurlijk leveren ze een goede service in de vorm van XBL maar dat ze perse overal geld voor moeten vragen vind ik echt te ver gaan. Ik bedoel leuk al die thema's enz maar ze moeten ingame content die ontwikkelaars gewoon gratis willen uitbrengen niet dwingen om er een bepaald bedrag voor te vragen!
[...]
Wat is er mis met splitsing? Zolang het beperkt blijft tot wapens en uiterlijk is er toch geen enkel probleem? Dan speelt iedereen nog steeds hetzelfde spel enkel sommigen hebben andere wapens of een ander uiterlijk. Zelfs met maps zou het niet zo erg zijn. Kijk naar BF2 en zijn expansion en de twee DLC expansions. Daardoor ontstond ook splitsing maar was dat jou zo erg? Zolang genoeg mensen het origineel nog spelen is er geen enkel probleem.
Zolang alles tot uiterlijk blijft beperkt maakt het mij echt niks uit. Al gaan ze over op wapens begint het bij mij toch te knagen. Meestal komen er wapens die beter zijn dan de rest, zodat je er een voordeel mee en dat mensen het kopen, dit benadeelt de rest van de spelers die het belachelijk vinden om voor dit soort content te betalen. Deze content houdt het spel zeker in leven maar maak het gratis!
[...]
Natuurlijk levert het geld op, echter lang niet zoveel als je zou denken. Het grote voordeel van DLC is dat de content teams door kunnen werken terwijl de rest van het team alvast aan een ander spel of een vervolg werkt. Omdat vaak eerst de engine aangepast moet worden of een nieuwe geschreven moet worden of omdat eerst gebrainstormd moet worden over ideeën kunnen de content makers nu gewoon doorwerken aan extra content. De truuk is echter de juiste prijs/content verhouding. Zolang de prijs goed is kan het een zeer leuke toevoeging zijn.
Zolang het een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft kan het een zeer leuke toevoeging maar Microsoft moet zonodig de prijs lekker opschroeven als het spel goed verkoopt![]()
Dat slaat nergens op, voor gamen kun je nog altijd beter een dual-core hebben dan een quad-core.Patriot schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:10:
[...]
Omdat je maar een dual core hebt. Dit spel heeft gewoon een goede cpu nodig, het liefst een quad core.
Er zijn trouwens ook genoeg dual-cores die sneller zijn dan een quad-core.
Het gaat er alleen om welke dual-core het is. Tussen een E2180 en een E8600 zit namelijk nogal wat verschil, al zijn het beide dual-cores.
Dat is te algemeen.
1) Zodra een quad core van hetzelfde type op dezelfde snelheid draait als een dual core kan je net zo goed een quad core nemen en zal die sneller zijn.
2) Er zijn al een aantal spellen die meer dan 2 threads ondersteunen en dus gebruik maken van meer dan 2 cores.
1) Zodra een quad core van hetzelfde type op dezelfde snelheid draait als een dual core kan je net zo goed een quad core nemen en zal die sneller zijn.
2) Er zijn al een aantal spellen die meer dan 2 threads ondersteunen en dus gebruik maken van meer dan 2 cores.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat is waar. Maar dat betekent niet dat elke quad-core meteen sneller is dan een dual-core. Dit ligt ook heel erg aan het doeleinde waarvoor hij gebruikt wordt, en voor gamen kun je beter een snelle dual-core hebben dan een quad-core met iets mindere specs - die wel ongeveer even duur is.Tsurany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:20:
Dat is te algemeen.
Oftewel:
Een dual-core op 2,8 GHz met 6 MB L2 cache is (voor games) sneller dan een quad-core op 2,6 GHz met 4 MB L2 cache.
[ Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 10-02-2010 17:26 ]
Aha! Dan is het de keer dat het wel lukte waarschijnlijk gelukt met gear die ik van iemand heb gepakt.obsidian schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:12:
[...]
Dan moet je die tweede raketwerper unlocked hebben, de standaard rpg kan niet locken.
Maaruh, die RPG kan ik zeker niet meer unlocken nu?
Flickr PSN ID= cheironnl
Standaard RPG kan naar mijn weten gewoon i.c.m een tracer-drat gewoon lokken... (X360)
RPG-AT heet die volgens mij...
RPG-AT heet die volgens mij...
Standaard RPG kan locken, ook de extra unlock.
Om te locked op de tracer; Richt met je RPG op het kleine vierkantje (wat je tracer lock is), hou hem gericht en wacht totdat je een afstand te zien krijgt - voila, gelockt...
Om te locked op de tracer; Richt met je RPG op het kleine vierkantje (wat je tracer lock is), hou hem gericht en wacht totdat je een afstand te zien krijgt - voila, gelockt...
Iemand anders problemen met servers joinen? Via play now raak ik iig nergens..
edit: Normaal joinen via de browser werkt wel.
edit: Normaal joinen via de browser werkt wel.
[ Voor 24% gewijzigd door PeterSelie op 10-02-2010 17:56 ]
GT220, nuff said.Decennia schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:41:
4 GB RAM
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Verwijderd
Die kerel bij DICE heeft wel gezegd dat BC2 6 threads gebruikt ofzoiets toch, misschien dat een dual core niet genoeg is? i7 nodig?Compizfox schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:22:
[...]
Dat is waar. Maar dat betekent niet dat elke quad-core meteen sneller is dan een dual-core. Dit ligt ook heel erg aan het doeleinde waarvoor hij gebruikt wordt, en voor gamen kun je beter een snelle dual-core hebben dan een quad-core met iets mindere specs - die wel ongeveer even duur is.
Oftewel:
Een dual-core op 2,8 GHz met 6 MB L2 cache is (voor games) sneller dan een quad-core op 2,6 GHz met 4 MB L2 cache.
Gaat dit een uitmelk game worden of gaat dit echt wat toevoegen?Patrick Bach, Senior Producer van DICE en momenteel aan bezig met de puntjes op de i zetten bij Battlefield Bad Company 2, heeft in een interview gezegd dat er vanaf dag een downloadable content beschikbaar is. Wat de DLC precies inhoud is nog niet bekend.
"Wij zien Battlefield: Bad Company 2 als een eerste stap naar een langere ervaring. Wij hebben een in-game store waar je gratis content kan downloaden, alsmede betaalde content kan kopen. Het is een belangrijk aspect van de game, die we lang willen onderhouden. Ik denk dat mensen graag zouden willen zien wat er te verkrijgen is. Op dag een kan je al veel coole dingen verkrijgen", aldus Bach
Battlefield: Bad Company 2 verschijnt op 5 maart in ons landje en komt uit op de Xbox 360, de Playstation 3 en de PC. Als je wilt kijken of de game wat is, dan kan je de demo downloaden die op elk platform verkrijgbaar is.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De tijd zal het leren, maar ik verwacht beide...Bor de Wollef schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:08:
[...]
Gaat dit een uitmelk game worden of gaat dit echt wat toevoegen?
En waarschijnlijk zullen de echt nuttige dingen wel geld kosten.
Toch jammer dat het (tegenwoordig) steeds vaker zo lijkt te gaan.
BFBC2 kan blijkbaar 6 threads gebruiken. Dat betekent niet dat je daarom ook een hexo-core moet hebben.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:07:
[...]
Die kerel bij DICE heeft wel gezegd dat BC2 6 threads gebruikt ofzoiets toch, misschien dat een dual core niet genoeg is? i7 nodig?
zo zwaar is dit spel nou ook weer niet!
Mijn laptop: BTO P8400 2.26ghz, HD4650 en 4GB ram draait dit spel op high instellingen op 1920x1080 vloeiend. Wel met AA enzo uit!
Mijn laptop: BTO P8400 2.26ghz, HD4650 en 4GB ram draait dit spel op high instellingen op 1920x1080 vloeiend. Wel met AA enzo uit!
Het is in mijn optiek een briljante manier om het verkopen en verhuren van games te ontmoedigen. Net als bij Mass Effect 2, je krijgt een voucher bij de game, deze unlocked de ingame store en geeft je de mogelijkheid om extra items gratis te downloaden. Zo'n zelfde systeem zit ook in Battlefield BC2 en is gewoon slim. Koop je de game van een ander, dan moet je betalen voor deze content (voor mass effect is dat 1200 punten), dat levert de game industrie een klap extra geld op!dartbord schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:20:
[...]
De tijd zal het leren, maar ik verwacht beide...
En waarschijnlijk zullen de echt nuttige dingen wel geld kosten.
Toch jammer dat het (tegenwoordig) steeds vaker zo lijkt te gaan.
-- Altijd blijven prutsen --
Zijn er hier nog mensen die het moeilijker vinden om mensen te 'noobtuben' na de upgrade van de assault klasse?
blijkbaar moest je eerst in de buurt schieten daar dit nu is veranderd in dat je op de vijand zelf moet schieten.
Mik maar eens recht met een 40mm nade op iemand in beweging, is meer luck dan skill voor nodig. Ok soms lukt het nog wel maar zelfs na 3x proberen staat de vijand nog recht lol.
Echt *** hitboxen ja
blijkbaar moest je eerst in de buurt schieten daar dit nu is veranderd in dat je op de vijand zelf moet schieten.
Mik maar eens recht met een 40mm nade op iemand in beweging, is meer luck dan skill voor nodig. Ok soms lukt het nog wel maar zelfs na 3x proberen staat de vijand nog recht lol.
Echt *** hitboxen ja

Pentium Dual Core + GT220 videokaart = gewoon te zwak voor dit spel. Als je low vloeiend kan spelen mag je blij zijn denk ikDecennia schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:41:
4 GB RAM
Vreemd gezien ik het met veel zwaardere specs niet echt vloeiend kan draaien op alle instellingen high.NL_Scratch schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:36:
zo zwaar is dit spel nou ook weer niet!
Waarom heeft een gozer met een 2.26 Ghz dual-core, zelfde RAM en een HD4640 dan wel vloeiend alles op high ?Lukosje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:56:
[...]
Pentium Dual Core + GT220 videokaart = gewoon te zwak voor dit spel. Als je low vloeiend kan spelen mag je blij zijn denk ik
Gegroet!
Ik heb geen zin het nog een keer te typen dus ik refereer graag naar een stuk of 10 eerdere posts.
Opnieuw een key over, DM, mail, maakt niet uit.
First Come First Serve!
Key gegeven aan: Ert30
First Come First Serve!
Key gegeven aan: Ert30
[ Voor 18% gewijzigd door k4kl44s op 10-02-2010 20:55 ]
Kan ik mij niet voorstellen. Ter vergelijking: Core i7 860, Windows 7, 8 GB 1600 MHz ram, GTS250 (oke, die is wat oud wellicht) draait niet alles op high op 1680.Decennia schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:40:
[...]
Waarom heeft een gozer met een 2.26 Ghz dual-core, zelfde RAM en een HD4640 dan wel vloeiend alles op high ?
Klopt, ook al mik je een recht voor de voeten (dus echt direct naast iemand) dan doet het al nauwlijks damage. Aanpassing was nodig maar dit maakt het te vind ik.Astratuner schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:38:
Zijn er hier nog mensen die het moeilijker vinden om mensen te 'noobtuben' na de upgrade van de assault klasse?
[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 10-02-2010 19:50 ]
Dat heb ik inderdaad gelezen ja, maarja, vind het raar. Ach, ik zie wel of ik em koop.Tsurany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:42:
Ik heb geen zin het nog een keer te typen dus ik refereer graag naar een stuk of 10 eerdere posts.
Gegroet!

ff snel gedaan. Met meer Ammo, maak je er helemaal iets leuks van
haha, lol!
Wanneer unlock je die tracer-darts? En met welke class?
Zo, ik had net als zovelen, Battlefield: Bad Company 2 gepre-ordered bij bol. Dit uiteraard mede voor de beta key die ons was belooft. Deze zouden worden verkregen op 10 februari. Ik heb nog niet van mensen gehoord dat dit wel het geval was, op bol staan zelfs een zoot reviews met mensen die hun key willen. Er staat zelfs een review van iemand die had gebeld naar de klantenservice, de vrouw daar wist niks van een key...
Zeer slecht geregeld weer, zal ook de laatste keer zijn dat ik hier iets bestel, tenzij er een verontschuldiging komt van hun kant. Gemiste kans...
Zeer slecht geregeld weer, zal ook de laatste keer zijn dat ik hier iets bestel, tenzij er een verontschuldiging komt van hun kant. Gemiste kans...

[ Voor 6% gewijzigd door Appeltaartje op 10-02-2010 19:56 ]
Wanneer precies weet ik niet, maar als je hem hebt, kun je hem voor iedere class kiezen.Compizfox schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:53:
haha, lol!
Ik heb de E5600Compizfox schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:17:
[...]
Dat slaat nergens op, voor gamen kun je nog altijd beter een dual-core hebben dan een quad-core.
Er zijn trouwens ook genoeg dual-cores die sneller zijn dan een quad-core.
Het gaat er alleen om welke dual-core het is. Tussen een E2180 en een E8600 zit namelijk nogal wat verschil, al zijn het beide dual-cores.
Gegroet!
Die processor zou niet echt een probleem moeten zijn, ik speel hem op een E5300. Wel overgeklokt naar 3.9 GHz.
Ik heb hem gepreorderd op game.co.uk. Ongeveer 31 euro inclusief verzenden, voor de PC Limited Edition. Je krijgt daar alleen geen key, maar dan maakt niet uit want ik heb al een key.
Ik heb hem gepreorderd op game.co.uk. Ongeveer 31 euro inclusief verzenden, voor de PC Limited Edition. Je krijgt daar alleen geen key, maar dan maakt niet uit want ik heb al een key.
[ Voor 45% gewijzigd door Compizfox op 10-02-2010 20:06 ]
Ik baal eigenlijk wel als een stekker want ik heb het gevoel dat ik die key op men buik kan schrijven.
Helaas heb ik op i3d geen key kunnen bemachtiggen, mijn pc liet de drukbezochte site niet zien... Maar ik vind het eigenlijk niet kunnen, als je op je site hebt staan dat je 10februari een key in huis moet hebben en niemand heeft iets gehoord. Kan je dan nog iets uitmaken, is dat niet valse voorlichting ofzo? Anders had ik em wel ergans anders besteld... Kort geding?
Helaas heb ik op i3d geen key kunnen bemachtiggen, mijn pc liet de drukbezochte site niet zien... Maar ik vind het eigenlijk niet kunnen, als je op je site hebt staan dat je 10februari een key in huis moet hebben en niemand heeft iets gehoord. Kan je dan nog iets uitmaken, is dat niet valse voorlichting ofzo? Anders had ik em wel ergans anders besteld... Kort geding?
[ Voor 9% gewijzigd door Appeltaartje op 10-02-2010 20:12 ]
Nee kort geding en dergelijken hebben geen zin. Gewoon even mail sturen naar de klachtenservice waar het heel duidelijk staat en anders de koop ontbinden.
Verwijderd
Hmm, ik kijk net in mijn mail en zie dat EA een beta key naar mij heeft verstuurd.
Ben ik ook weer blij.
zodra je bij lvl 11 komt krijg je tracer dart.Compizfox schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:53:
haha, lol!
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Fileplay.com./ Elk uur keysAppeltaartje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:10:
Ik baal eigenlijk wel als een stekker want ik heb het gevoel dat ik die key op men buik kan schrijven.
Gegroet!
Je kan wel een klacht erover indienen natuurlijk. Men heeft geadverteerd dat je dat zou krijgen (heb je een screenshot?Appeltaartje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:10:
Als je de TS leest, kan je zien waar je anders nog een key vandaan kan halen.
Nadat ik een paar dagen geen CTD meer heb gehad is het vandaag weer helemaal raak. Is er een nieuwe update uit op Steam oid?
Hmm ja dat is wel zo, maar ik vatte het meer op als:FoggyFreek schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:36:
[...]
Het is in mijn optiek een briljante manier om het verkopen en verhuren van games te ontmoedigen. Net als bij Mass Effect 2, je krijgt een voucher bij de game, deze unlocked de ingame store en geeft je de mogelijkheid om extra items gratis te downloaden. Zo'n zelfde systeem zit ook in Battlefield BC2 en is gewoon slim. Koop je de game van een ander, dan moet je betalen voor deze content (voor mass effect is dat 1200 punten), dat levert de game industrie een klap extra geld op!
Zelfs al heb je het spel gekocht en ben je vanaf dag 1 aan het spelen, dat je dan alsnog voor de nuttige dingen moet bij-betalen
Daarop inhakend maar wel btje off-topic:
En je krijgt tegenwoordig steeds meer verwarrende zaken, tenminste dat vind ik.
Net als met bijvoorbeeld Dragon Age, waren ook een aantal verschillende versies van.
Met wel de uitbreiding maar niet de extra items, alleen de items en niet de 'uitbreiding' etc...
Dat maakt het er niet duidelijker op helaas!
Ik moest lachen.Decennia schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:41:
4 GB RAM
Ja een E5600 is geen pentium <insert woord uit nkotb>, maar een Core 2 Duo.
Je hebt nog mazzel dat je met een 220 op low kan spelen.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Ik vind het pas fout worden op het moment dat ze betaalde content aanbieden waardoor je als speler een voordeel krijgt t.o.v. mensen zonder die content.dartbord schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:08:
[...]
Hmm ja dat is wel zo, maar ik vatte het meer op als:
Zelfs al heb je het spel gekocht en ben je vanaf dag 1 aan het spelen, dat je dan alsnog voor de nuttige dingen moet bij-betalen(dat zou ik erg lame vinden)
Daarop inhakend maar wel btje off-topic:
En je krijgt tegenwoordig steeds meer verwarrende zaken, tenminste dat vind ik.
Net als met bijvoorbeeld Dragon Age, waren ook een aantal verschillende versies van.
Met wel de uitbreiding maar niet de extra items, alleen de items en niet de 'uitbreiding' etc...
Dat maakt het er niet duidelijker op helaas!
Dit hebben ze desondanks alle beloftes ook bij Battlefield Heroes gedaan. Voor EA een groot succes, het niet al te rendabele spelletje began opeens centjes op te leveren. Grote kans dat dit jammergenoeg ook bij Bad Company 2 gaat gebeuren.jagermeister schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:24:
[...]
Ik vind het pas fout worden op het moment dat ze betaalde content aanbieden waardoor je als speler een voordeel krijgt t.o.v. mensen zonder die content.
Huh, en nu doen opeens mijn secondary weapons op de tank en de uav bv het wel weer....Ligt het nou aan de server of is het een bug? (ps3)
Ja dat is inderdaad helemaal een COMBO-BREAKERRRRjagermeister schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:24:
[...]
Ik vind het pas fout worden op het moment dat ze betaalde content aanbieden waardoor je als speler een voordeel krijgt t.o.v. mensen zonder die content.
Verwijderd
Battlefied Heroes kocht je niet, dat was in principe gratis.SniperFox schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:44:
[...]
Dit hebben ze desondanks alle beloftes ook bij Battlefield Heroes gedaan. Voor EA een groot succes, het niet al te rendabele spelletje began opeens centjes op te leveren. Grote kans dat dit jammergenoeg ook bij Bad Company 2 gaat gebeuren.
Ik heb €40 neergelegd voor BC2 dus ze moeten eens proberen om nog meer geld af te troggelen met extra wapens of wat dan ook
Dat lijkt mij niet. BFBC2 is immers een betaald product en BF Heroes is dat niet. Ik denk ook niet dat veel mensen zoiets zouden accepteren.SniperFox schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:44:
[...]
Dit hebben ze desondanks alle beloftes ook bij Battlefield Heroes gedaan. Voor EA een groot succes, het niet al te rendabele spelletje began opeens centjes op te leveren. Grote kans dat dit jammergenoeg ook bij Bad Company 2 gaat gebeuren.
< dit stukje webruimte is te huur >
Wat zouden die mensen doen? Ze hebben het spel toch al gekocht. Dan kunnen ze wel stoppen met spelen maar daar heb je EA/Dice echt niet mee, die hebben het geld al binnen. Bovendien heb je dan toch betaald voor een spel dat je niet speelt.
Er zijn genoeg mensen die het spel niet op bestelling kopen, maar wachten tot het in de winkel ligt. Vergelijk het met MW2. Hoeveel verkopen zijn die misgelopen vanwege het dedicated server probleem. Ik wilde het spel ook kopen, maar uiteindelijk niet gedaan. Zoiets is denk ik lastig te meten.Tsurany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:11:
Wat zouden die mensen doen? Ze hebben het spel toch al gekocht. Dan kunnen ze wel stoppen met spelen maar daar heb je EA/Dice echt niet mee, die hebben het geld al binnen. Bovendien heb je dan toch betaald voor een spel dat je niet speelt.
< dit stukje webruimte is te huur >
FFFFFUUUUUU eventjes genoeg messen in me gezicht gehad terwijl ik de tegenstander zijn maag van extra gaatjes voorzag
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
True maar de meeste DLC, en dan vooral de betaalde, zal pas na de release komen, dat zal van te voren niet bekend zijn denk ik.aex351 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:29:
[...]
Er zijn genoeg mensen die het spel niet op bestelling kopen, maar wachten tot het in de winkel ligt. Vergelijk het met MW2. Hoeveel verkopen zijn die misgelopen vanwege het dedicated server probleem. Ik wilde het spel ook kopen, maar uiteindelijk niet gedaan. Zoiets is denk ik lastig te meten.
Public Mumble Server
Adress: mumble.cm-productions.nl
Port: 60138
Have Fun
Have Fun
Ik snap die noobtube sowieso niet ; hoe mik je als je met '3' je launcher activeert ?Astratuner schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:38:
Vind de shotguns ook zo'n ramp ... waarom niet gewoon iron sight ?!
Overigens haal ik met mijn bescheiden systeempje op low settings een framerate van >20. Is genoeg om te spelen, graphics zijn heel acceptabel (ben toch niet zo van de eye candy). Snap niet dat mensen met veel betere systemen klagen dat ze op low niet eens 'kunnen spelen' ...zie ook wel eens lag, maar dat is een connectie-probleem (of server).
[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 11-02-2010 09:47 ]
Late reactie, maar custom maps worden in ieder geval bij sommige spellen juist heel veel gespeeld, houdt wat afwisseling in het spel en als je op een beetje server zit zijn ze net zo goed als normale maps, dan wel beter omdat er meer rekening is gehouden met game play en minder of het er leuk uit ziet.jagermeister schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:06:
[...]
Dat gaat niet lukken denk ik. Er is geen map-editor aangekondigd. Sterker nog, ze hebben volgens mij expliciet aangegeven dat er geen mod-tools zullen komen.
Custom maps zijn leuk, maar worden over het algemeen amper gespeeld. Tenzij DICE een selectie maakt van de beste custom maps en deze officieel ter download aankondigd.
Zullen we het gewoon de 40mm grenade launcher noemen?Goner schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:43:
[...]
Ik snap die noobtube sowieso niet ; hoe mik je als je met '3' je launcher activeert ?
Doe dan nade launcher ofzo, tenminste wat korter. Maar ik heb gewoon een crosshair (nou ja bij nade launcher niet echt crosshair meer) op mijn scherm, kan je prima mee mikken.
Ik zie alleen een soort 'laddertje' links ... toch nog 's proberen. Moet je nog rekening houden met elevatie als je target wat verder weg is ?? Speel niet zoveel assault, meer engineer en medic.
Bij de shotguns verdwijnt bij mij af en toe ook spontaan dat cirkeltje waarmee je moet mikken.
EDIT: kan dat te maken hebben met die red dot sight bug ??
Bij de shotguns verdwijnt bij mij af en toe ook spontaan dat cirkeltje waarmee je moet mikken.
EDIT: kan dat te maken hebben met die red dot sight bug ??
[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 11-02-2010 11:42 ]
Hoe ehh, public is dit? Ik ken de applicatie niet zo, vandaar dat ik dit even vraag.Crazymonkey schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 08:08:
Public Mumble Server![]()
Have Fun
Werkt dit zoals IRC, met kanalen, of is dit een mumble kanaal ten behoeve van Bad Company 2?
Als deze speciaal voor BC2 is, dank daarvoor, dan kan ik hem in de TS opnemen.
Mijn ervaring met BF2 en BF Vietnam was dat er vrij veel goede custom maps waren. Er waren echter amper servers die deze maps ook draaiden. En als dat al zo was, dan zaten er maps tussen die je zelf niet had en werd je van de server gegooid.furby-killer schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:57:
[...]
Late reactie, maar custom maps worden in ieder geval bij sommige spellen juist heel veel gespeeld, houdt wat afwisseling in het spel en als je op een beetje server zit zijn ze net zo goed als normale maps, dan wel beter omdat er meer rekening is gehouden met game play en minder of het er leuk uit ziet.
True maar custom maps zijn niet mogelijk op ranked servers en veel mensen zijn toch stat gevoelig. Daarom is het bij zulke games toch zo dat mensen weinig custom maps zullen spelen.furby-killer schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:57:
[...]
Late reactie, maar custom maps worden in ieder geval bij sommige spellen juist heel veel gespeeld, houdt wat afwisseling in het spel en als je op een beetje server zit zijn ze net zo goed als normale maps, dan wel beter omdat er meer rekening is gehouden met game play en minder of het er leuk uit ziet.
Mits DICE een collectie van goede custom maps uitbrengt. Volgens mij is dat in het verleden weleens gebeurd.Tsurany schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:56:
[...]
True maar custom maps zijn niet mogelijk op ranked servers en veel mensen zijn toch stat gevoelig. Daarom is het bij zulke games toch zo dat mensen weinig custom maps zullen spelen.
In ieder geval niet bij BF2 volgens mij. Tenzij Road to Jallabad daar onder valt? Zie het ze helaas niet snel doen als ze ook geld kunnen verdienen aan map packs.
In dat geval zijn het niet echt custom maps meer, maar is het gewoon extra content. Houdt nog de variatie in maps relatief laag.
Ze waren wel door de community gemaakt. Het was een map contest. Ik vermoed dat het voor Battlefield Vietnam was, destijds.SoaDmaggot schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:19:
In dat geval zijn het niet echt custom maps meer, maar is het gewoon extra content. Houdt nog de variatie in maps relatief laag.
In BF2 hebben ze naderhand nog aantal maps uitgebracht...
Wake Island 2k7
Road to Jalalabad
Highway Tampa
(Ook nog die booster packs maar die laat ik buiten beschouwing)
Wake Island 2k7
Road to Jalalabad
Highway Tampa
(Ook nog die booster packs maar die laat ik buiten beschouwing)
over de pre-orders met extra dingen:
ik heb bij play.com besteld, en daar krijg je ook 6 unlockables.
Je krijgt geen extra items, je krijgt alleen de items al vanaf level 1, ipv lvl XX.
zoals die tracer dart, die krijg je op lvl 1 al, ipv dat je em op lvl 11 unlocked.
je krijgt dus niets wat iemand met een normale versie niet heeft, je krijgt het alleen eerder.
uiteindelijk maakt het dus geen ruk uit, als je lekker doorlevelled.
Hoop persoonlijk wel dat de rest van de maps beter is dan deze uit de beta, ik ben em al compleet zat. Vooral de snipers (gemiddel 10 per potje...) mogen van mij wegblijven/generft worden.
ik heb bij play.com besteld, en daar krijg je ook 6 unlockables.
Je krijgt geen extra items, je krijgt alleen de items al vanaf level 1, ipv lvl XX.
zoals die tracer dart, die krijg je op lvl 1 al, ipv dat je em op lvl 11 unlocked.
je krijgt dus niets wat iemand met een normale versie niet heeft, je krijgt het alleen eerder.
uiteindelijk maakt het dus geen ruk uit, als je lekker doorlevelled.
Hoop persoonlijk wel dat de rest van de maps beter is dan deze uit de beta, ik ben em al compleet zat. Vooral de snipers (gemiddel 10 per potje...) mogen van mij wegblijven/generft worden.
Battle.net Spud#2543
Tja, wat andere maps zijn zeer welkom inderdaad, maar ach.. nog 18 dagen tot aan de releaseTepelStreeltje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:23:
Qua aantal snipers vind ik het nu al wel wat meer meevallen. Heb het idee dat men beter doorkrijgt hoe Battlefield werkt en dat men al beter begint samen te werken. Snipers zullen er altijd zijn, maar gelukkig zie ik ze nu ook met machine guns rondlopen ipv alleen maar op een heuveltje. Je moet de vervelende snipers gewoon het leven zuur maken... desnoods gewoon omlopen om ze te knifen of een raket op ze planten
Zoals nu de nieuwe patch die voor Battlefield 2142 ooit nog eens gaat komen. Daar zouden ook 2 nieuwe maps in moeten zitten die ook door de community gemaakt zijn.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
spotten doe ik altijd al, maar ze liggen altijd op het heuveltje net na hun dropzone, dus in het gebied waar je niet kan komen als defender. dan kan je er dus niets tegen doen...jagermeister schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:39:
[...]
Tja, wat andere maps zijn zeer welkom inderdaad, maar ach.. nog 18 dagen tot aan de release
Qua aantal snipers vind ik het nu al wel wat meer meevallen. Heb het idee dat men beter doorkrijgt hoe Battlefield werkt en dat men al beter begint samen te werken. Snipers zullen er altijd zijn, maar gelukkig zie ik ze nu ook met machine guns rondlopen ipv alleen maar op een heuveltje. Je moet de vervelende snipers gewoon het leven zuur maken... desnoods gewoon omlopen om ze te knifen of een raket op ze plantenSowieso helpt het om ze te spotten. Dan worden ze een makkelijk(er) doelwit.
terugsnipen lukt mij nog niet goed, voor ik ze in het vizier heb ben ik al dood...
Battle.net Spud#2543
Veel in beweging blijven, af en toe een onvoorspelbare move er uitgooien en indien je toch stil moet zitten, zorgen dat je ergens achter zit. Zodra een sniper je zitplek heeft gespot en je heeft geraakt (lees: geen headshot), dan je kop niet meer achter het muurtje vandaan steken, maar proberen anders weg te komen. 9 van de 10 keer wachten ze op je tot je kop weer achter het muurtje vandaan komt.TepelStreeltje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:30:
[...]
spotten doe ik altijd al, maar ze liggen altijd op het heuveltje net na hun dropzone, dus in het gebied waar je niet kan komen als defender. dan kan je er dus niets tegen doen...
terugsnipen lukt mij nog niet goed, voor ik ze in het vizier heb ben ik al dood...
Zo probeer ik de snipers altijd te ontlopen. Wordt nog regelmatig gesniped hoor, maar het helpt wel iets.
Snipers zijn vrij makkelijk inderdaad... Gewoon terug snipen (meeste snipers zijn van het kaliber, ik blijf stilzitten
), of omlopen en die hele bende kniven, of indien gebouw met een shotgun/pkm de bende schoonvegen... Snipers zijn goed voor dogtags 
edit: Indien op die berg, vanuit het linkerhuis, of het richeltje achter het gebouw met de fixed machinegun en AT kun je ze regelmatig pakken zonder dat je zelf de sjaak bent.. Mortar boven op de berg leggen helpt ook
edit: Indien op die berg, vanuit het linkerhuis, of het richeltje achter het gebouw met de fixed machinegun en AT kun je ze regelmatig pakken zonder dat je zelf de sjaak bent.. Mortar boven op de berg leggen helpt ook
[ Voor 30% gewijzigd door djidee op 11-02-2010 15:37 ]
"Mekker, blaat"
Die term ben ik ook tegengekomen. Hoe kom je aan dogtags, en wat doe je er eigenlijk mee?djidee schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:36:
Snipers zijn vrij makkelijk inderdaad... Gewoon terug snipen (meeste snipers zijn van het kaliber, ik blijf stilzitten), of omlopen en die hele bende kniven, of indien gebouw met een shotgun/pkm de bende schoonvegen... Snipers zijn goed voor dogtags
Je doet er volgens mij niets mee, maar je verdient zo door iemand te knifen.
Dat is - na het ontbreken van 'prone' - het grootste minpunt in BFBC2, IMHO. Bij het stuk waar A in het huis staat (1e verdieping) en B in die bouwput, kun je als defender zelfs niet uiterst links naar de rotswand om ze te onderscheppen .. ?TepelStreeltje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:30:
dus in het gebied waar je niet kan komen als defender
Iemand knifen en dan krijg je z'n dogtag. Volgens mij is het gewoon verzamelen.Acid__Burn schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:46:
[...]
Die term ben ik ook tegengekomen. Hoe kom je aan dogtags, en wat doe je er eigenlijk mee?
Edit:Sagaris, grmble
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 11-02-2010 15:50 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Bij Bad Company 1 zat er een trophy (PS3) aan vast als je er 50 had. Ik heb er nu op de demo al 52!!
PSN id: GG--77
Damn, dan heb ik nog even te gaan. Heb er nu... ehm... 0!!! 
Ben vaak niet snel genoeg om mensen te knifen. Speel als recon, dus als je een bosje over het plein in het dorp ziet lopen, dan weet je vaak al hoe laat het is
Ben vaak niet snel genoeg om mensen te knifen. Speel als recon, dus als je een bosje over het plein in het dorp ziet lopen, dan weet je vaak al hoe laat het is
Ik heb er ook maar een stuk of 4 ; gebruik knife alleen maar uit zelfverdediging, als ze me rushen ...
Inderdaad, ik begin meestal als assault als ik defender ben, en zodra ik wordt gesniped vanaf de berg dan neem ik effe recon en blijf ik mortars spammen op de berg totdat er geen boom meer overeind staat. Alleen kan ik dan wel minder goed de objectives verdedigen dus doe het liever niet. De snipers hebben dus ook wel een duidelijke rol daar, ze leiden je lekker af terwijl hun andere teamgenoten je objectives nakken.djidee schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:36:
Snipers zijn vrij makkelijk inderdaad... Gewoon terug snipen (meeste snipers zijn van het kaliber, ik blijf stilzitten), of omlopen en die hele bende kniven, of indien gebouw met een shotgun/pkm de bende schoonvegen... Snipers zijn goed voor dogtags
Weet iemand of je je stats mee kan nemen naar de full version? Ik speel op de PS3 en zou graag mijn level en unlocks meenemen als ik de volledige versie koop.
Het lijkt me niet, dat zou betekenen dat sommigen al starten op level 20. Je kan nu namelijk niet verder levelen maar je krijgt wel constant punten erbij. Dus speel je een beetje veel start je dan op level 20 of misschien wel hoger terwijl anderen compleet op 0 starten. Denk niet dat ze het zullen doen.
Achja, het is wel jammer. Zou ook wel even me FPS kijkenGoner schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:43:
[...]
Ik snap die noobtube sowieso niet ; hoe mik je als je met '3' je launcher activeert ?
Vind de shotguns ook zo'n ramp ... waarom niet gewoon iron sight ?!
Overigens haal ik met mijn bescheiden systeempje op low settings een framerate van >20. Is genoeg om te spelen, graphics zijn heel acceptabel (ben toch niet zo van de eye candy). Snap niet dat mensen met veel betere systemen klagen dat ze op low niet eens 'kunnen spelen' ...zie ook wel eens lag, maar dat is een connectie-probleem (of server).
Gegroet!
Nieuwe "trailer" eigenlijk L2P video van DICE =)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=K0_VQDlj8yY]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=K0_VQDlj8yY]
Dit is een Public (van mij) Mumble server. http://mumble.sourceforge.net/GJtje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:15:
[...]
Hoe ehh, public is dit? Ik ken de applicatie niet zo, vandaar dat ik dit even vraag.
Werkt dit zoals IRC, met kanalen, of is dit een mumble kanaal ten behoeve van Bad Company 2?
Als deze speciaal voor BC2 is, dank daarvoor, dan kan ik hem in de TS opnemen.
Dit is een 50 slot server en speciaal voor MW2 en BC2
Deze mag je op nemen in de topic start
Verplicht leesvoer.zAo schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:26:
Weet iemand of je je stats mee kan nemen naar de full version? Ik speel op de PS3 en zou graag mijn level en unlocks meenemen als ik de volledige versie koop.
Maar is de disc versie ook met Steam te spelen?• Vraag: Is de PC versie net als CoD:MW2 ook zonder STEAM te spelen?
Antwoord: Yup
MW2 is toch alleen via een gekraakte versie zonder Steam te spelen?
(Correct me if I'm wrong)
(Correct me if I'm wrong)
Komen ze nu pas meeLittle_captain schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:35:
Nieuwe "trailer" eigenlijk L2P video van DICE =)
[video]
Dit topic is gesloten.