Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Anoniem: 284868
Ik kan wel in lege servers komen maar niet in servers met 1 man of meer. Iemand hetzelfde probleem?
Sinds vandaag doet in een keer de alternate fire button op voertuigen het niet meer? Dus bv machinegeweer in een tank en op de UAV. Controls staan wel goed als in bij instellingen kijk, weet iemand hoe dit komt?
Wat Stallone zegt.Stalllone schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:27:
Ik stel voor dat jullie de gegevens gewoon even DMen naar de TS's
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik behoor tot die minderheid die weinig te klagen had over CoD6, in tegendeel, afgezien van de IW.net problemen, veel plezier er aan beleeft, en ik ga nog wel door ook, maar heb na 8 dagen speeltijd wel even een break nodig.
Battlefield heeft me ook altijd tof geleken, heb 2142 deluxe liggen hier, maar was er nog niet echt aan toe gekomen. Had 'm even snel geïnstalleerd paar dagen terug (in 't Nederlands

Maar goed, dit is sneller en beter, dus morgen maar 'ns die download zien te regelen. 1,5 Gig is met mijn verbinding een hele klus
Make lovecraft not warcraft.
Oke, na lang zoeken op internet kwam ik erachter dat ik niet in kon loggen omdat mijn wachtwoord te moeilijk was (lees: sommige karakters mogen niet, lekker veilig). Nu kan ik eindelijk spelen en met het tooltje voor de graphics in de startpost is deze game smullenSmokey! schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:21:
Nu wordt ik gek. Eindelijk ingame. Druk ik op Play now.
Voer mijn email + pass in. Accept terms. en dan BAM: Unable to connect...
Mss toch maar voor het eerst in men leven een pre-order doen
Online winkels uit engeland is helaas geen optie i.v.m. creditcard vereiste.
Awsom schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:57:
Waarom worden er steam id's gegeven? Het gaat toch helemaal niet via steam? Lijkt me veel nuttiger om er dan een xfire-group van te maken zodra dit geintegreerd is in het spel ..
Ik heb zojuist even een X-Fire groep aangemaakt omdat het wel een goed idee is van Awsom.Tsurany schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:05:
Het spel is via Steam te koop en de demo is via Steam te downloaden.
Niet iedereen heeft steam, ikzelf heb er een hekel aan en ik denk dat ik niet de enige ben.
Als een van de twee moderators de X-Fire groep wil overnemen sta ik hem graag af.
Joinen kan je hiero
http://www.xfire.com/communities/gotbadcompany2/
XboxLive: Dave 130R
Anoniem: 163694
Got : Mastercobra
PSN : FenerbahceNL
BC2 : FenerbahceNL
Bij mij heeft hij dat volgens mij nooit gedaan (ps3). Ik snap er niets van, want elke keer wordt ik wel weer m'n apache uitgeschoten door de mitrailleur van een uavDersan schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:21:
Huh, heel raar.
Sinds vandaag doet in een keer de alternate fire button op voertuigen het niet meer? Dus bv machinegeweer in een tank en op de UAV. Controls staan wel goed als in bij instellingen kijk, weet iemand hoe dit komt?
Dus ik denk dat je met R1 op de PS3 een heel eind komt...!
Nog een vraagje, is het zo als bij BF2 dat er een commander is? vond dit namelijk altijd een zeer leuk onderdeel van dit spel.
[ Voor 25% gewijzigd door Appeltaartje op 09-02-2010 18:29 ]
Anoniem: 224400
Ik heb een DM naar je gestuurdV9 Ghost schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:21:
Hallo allemaal ik heb net nog een extra beta key via de mail ontvangen, zal ik die hier posten of moet dat via DM?
Heeft iemand al eens geprobeerd de audio instellingen te veranderen van Hifi naar (bijvoorbeeld) headphones? Het spel onthoudt het sowieso alleen zo lang als dat het spel draait want de volgende keer moet je het opnieuw wijzigen. Daarnaast hoor ik niet echt verschil; ik heb het idee dat het niet werkt. Weet iemand meer?
Ahh sorry heb de key al aan KingOfTheCastle verstuurd zag zijn DM.Appeltaartje schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:27:
Je mag em sturen via de DM, ik heb em bij bol bestelt, maar nog geen key binnen, wil eigenlijk vandaag wel spelen? Iemand nog een over? Zal ik die key van bol wel aan iemand anders geven
Nog een vraagje, is het zo als bij BF2 dat er een commander is? vond dit namelijk altijd een zeer leuk onderdeel van dit spel.
Voor zover ik het weet zit er geen commander in BBC2.
Okee jammer van dat commander scherm. Airstrikes en resupplies gaven een extra dimensie vond ik altijd. Ook al geen straaljagers... Maar! we krijgen er ook een hoop features bij
Oke inmiddels 1x kunnen spawnen, ging dood, switchte vervolgens van engineer kit naar recon, crasht ie alsnog. Mn sniper kit is bugged ofzo

[ Voor 18% gewijzigd door peakaboo op 09-02-2010 19:02 ]
Anoniem: 153298
Lennartje <nvt> Chikkenstorm
Kan niet wachten tot ik de full game kan spelen; ik hunker wel naar wat nieuwe maps inmiddels.
Sorry, was PS3 idd. Maar heel lelijk, deed het altijd wel gewoon en nu opeens niet meer? Bugje ofzoThe Great HooD schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:23:
Met RB op de xbox wordt de extra fire gebruikt voor de UAV.
Dus ik denk dat je met R1 op de PS3 een heel eind komt...!
Hij deed het altijd wel?Dersan schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:12:
[...]
Sorry, was PS3 idd. Maar heel lelijk, deed het altijd wel gewoon en nu opeens niet meer? Bugje ofzo
Misschien een domme vraag, ongeluk zit in een klein hoekje, heb je de laatste 'perk' wel aangezet?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 24% gewijzigd door Lubbers92 op 09-02-2010 20:21 ]
Het topic gaat te snel, kan het daardoor moeilijk bijhouden en zo hou ik het overzicht ook meer.
Heb ook dat ik em neit goed kan afdraaien. Met alles op zn laagst speelt hij met afentoe lag en dat is irritant.Lubbers92 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:59:
bij mij draait het echt waardeloos... echt niet leuk... heb alles op het laagst gezet en zelfs met die tool op highest performance maar draait nog steeds slechtniet zo mooi... ik heb volgens mij wel de minimum requirements ( dualcore 2.8 Ghz en een 770M quaddro videokaart )maar dat weet ik niet zeker... en het geluid is ook heel erg slecht op de computer... miss komt dat omdat hij telkens op hifi staat maar als ik hem dan aanpas naar headphones lijkt het net alsof er niks gebeurt
Gegroet!
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Om maar niet te praten over de schreeuwende rare taal pratende kindjes in de squads die niks doen.
Nuff said.Taenadar schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:52:
Lekker blijven snipen terwijl er een bomb is geplant enzovoort.... Ik sta ook gewoon 9 van 10 keer bovenaan en dan zit ik ook lekker te snipen.
Ik begin steeds meer een gloedhekel te krijgen aan die tyfus-snipers...
Steeds maar weer het gevoel dat die snipers helemaal niks toevoegen, wees toch is een man en kom vechten!
BTW:
Die helicopters zijn echt gruwelijk!!
Iemand een idee? Windows 7 32bit, 8800GT 512mb, C2DE6600
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik heb inmiddels alles geunlocked hoor
Hoe krijg je uberhaupt een helikopter? Kan er nergens een vindenmatthew_o schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:28:
Ik vind het echt jammer dat de helikopters zo 'vaag' sturen. Echt helemaal niet zoals BF2
Je moet heel snel zijn, want ze worden heel snel weggekaapt. De heli's spawnen alleen in de laatste 2 defender bases.
Ik weet zelf niet hoe de heli's in BF2 bestuurd worden maar ik weet wel dat ik altijd de grootste moeite had met het besturen van de heli's in andere war-games. Ik vind ze zelf heel lekker en natuurlijk besturen, als je een beetje goede squad heb, kan je ook heel veel kills maken!
Waar ik dan altijd wel om moet lachen zijn die opmerkingen van: "Oh no another fag crashed the chopper"
Als je hem op steam hebt de beta, even verify game cache doen. Hij vond bij mij 12 files die bijgewerkt/opnieuw gedownload moesten worden. Ga zo eens testen of het nu wel stabiel blijft, had namelijk voorheen ook geen crashes net als jij.jagermeister schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:47:
Net ook meteen weer een CTD. Gisteren nergens last van. Ik vermoed dat men server updates heeft uitgevoerd ofzo.
Waren leuke potjes, heb er vier gespeeld, en ik denk 2 - 2 in potjes (qua gewonnen en verloren).
Zat zelfs in een potje, waarbij er een aantal spelers 3000 punten scoorden, ik ben al blij als ik de 1000 weet te halen, hahaha.
Speel hem niet via Steam, maar heb geen crashes meer gehad. Was blijkbaar eenmalig.peakaboo schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:57:
[...]
Als je hem op steam hebt de beta, even verify game cache doen. Hij vond bij mij 12 files die bijgewerkt/opnieuw gedownload moesten worden. Ga zo eens testen of het nu wel stabiel blijft, had namelijk voorheen ook geen crashes net als jij.
Nikes leren verdomme. Ze moeten gewoon de BF2 controls erin stoppen. Zoals het nu stuurt is het kut en zal het altijd kut blijven. Ze kunt niet een invert aanpassen. Alles is 1 op 1 overgenomen van de consoles, fuck dat.Svennetjee schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:49:
Hmm ze zouden er eigenlijk een soort van sandbox level in moeten stoppen waar je een beetje kunt oefenen met al die voertuigen. Vooral de choppers hebben een steile leercurve..
Waar ik dan altijd wel om moet lachen zijn die opmerkingen van: "Oh no another fag crashed the chopper"
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Ja klopt, ik ook afgelopen zondag in mijn PS3 geweest, het is nu gebeurd. Daar begrijp ik niets van en kan er niets aan te doen. Laat maar, ik gaan andere mijn PC in BC2 spel is oplossing en geen probleem dus.Dersan schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:12:
[...]
Sorry, was PS3 idd. Maar heel lelijk, deed het altijd wel gewoon en nu opeens niet meer? Bugje ofzo
[ Voor 22% gewijzigd door ElephantFly op 09-02-2010 23:33 ]
Alle vragen hebben een antwoord
< dit stukje webruimte is te huur >
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vlieg zo weg.Omnyakom1 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:59:
[...]
Nikes leren verdomme. Ze moeten gewoon de BF2 controls erin stoppen. Zoals het nu stuurt is het kut en zal het altijd kut blijven. Ze kunt niet een invert aanpassen. Alles is 1 op 1 overgenomen van de consoles, fuck dat.
Naar mijn idee is de bestuuring niet veel anders als bf2.
Misschien heb je slechte server te pakken?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Kan je niet aangeven, zoals bij Battlefield: Heroes, dat je per type voertuig / vliegtuig e.d. verschillende controls heb? Zo kan je, voor de PC althans, een joystick instellen bij vliegtuigen of eventueel een stuurtje voor wagens en zo.Svennetjee schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:49:
Hmm ze zouden er eigenlijk een soort van sandbox level in moeten stoppen waar je een beetje kunt oefenen met al die voertuigen. Vooral de choppers hebben een steile leercurve..
Woops
Wel lekker gespeeld vanavond. 12K punten vanuit een tank. Lekker snipers van de heuvels afschieten
Flickr PSN ID= cheironnl
Hehe... is wel handig, want dan kun je ze als tank driver gewoon weg knallen. Zou wat zijn als je ze niet weg kon krijgen.Murk schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:23:
Epic. De debiel in me is echt wakker vanavond. Kwam op het geniale idee om een antitankmijn te beschieten kijken of ie dan ook ontploft. En ja ik stond er vlak bovenop natuurlijk.
Heb de TS weer wat bijgewerkt. Met name het hoofdstukje maps. Nu inclusief de map overviews van diverse maps.
Nou dat was dus in bf2 niet zo. Moest de engineer ze weghalen met zijn moersleuteljagermeister schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 00:04:
[...]
Hehe... is wel handig, want dan kun je ze als tank driver gewoon weg knallen. Zou wat zijn als je ze niet weg kon krijgen.

Net wel weer betere potjes gehad om de schandalige potjes van eerder op de avond op te heffen
[ Voor 5% gewijzigd door Murk op 10-02-2010 00:17 ]
Is dat zo? Kan het me niet meer zo goed herinneren. Dacht dat je in alle BF's die mijnen altijd onschadelijk kon maken of verrot schieten.Murk schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 00:15:
[...]
Nou dat was dus in bf2 niet zo. En ik had net eindelijk een tank te pakken maar bleken er dus van die krengen onder te liggen. Dus ik spawn daar weer en schiet pissig op die dingen.
Net wel weer betere potjes gehad om de schandalige potjes van eerder op de avond op te heffen
Oh.. haha.. zie dat je je bericht nog gewijzigd hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 10-02-2010 00:19 ]
Verrot schieten kan in ieder geval, ik heb al eens een anti tank mijn verrot geschoten, toen ik zag dat iemand die neerlegde. En correct me if I'm wrong, maar dacht dat dat ook in BF2 al kon?jagermeister schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 00:18:
Is dat zo? Kan het me niet meer zo goed herinneren. Dacht dat je in alle BF's die mijnen altijd onschadelijk kon maken of verrot schieten.
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 10-02-2010 01:05 ]
Nu lieg je, lol. Volgens mij heb je nooit BF2 gespeeld dan of ben je zo ignorant als wat kerel.madmaus schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:22:
[...]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vlieg zo weg.
Het is overduidelijk anders, je hebt niet meer de vrijheid die je in BF2 had. Ik heb in BF2 meer dan 500 uur in een heli gevlogen met toetsenbord en muis, geweldig als je ook een goede gunner had.madmaus schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:22:
[...]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vlieg zo weg.
Probeer maar eens te hoveren op 1 plek in BF2 en vervolgens in BC2 het is 10x makkelijker gemaakt in BC2, waarschijnlijk omdat DICE flying aid heeft toegevoegd voor de "Newbs". Ook mis ik een ROLL sensitivity die aan te passen is Pitch en Yaw kunnen wel, maar dat maakt het niet makelijker om te "strafen" in een heli.
Als je een heli meer dan 20 graden probeert te tilten, dan heb je gewoon het gevoel dat de hele weer horizontaal word getrokken door het spel, enige attack move die je nu kan doen is recht op het target af of je gunner het werk laten doen, maar zodra je een tracer dart op je hebt is het einde Apache binnen een minuut.
Precies, flying-aid(s)Tsurany schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 01:12:
Omnyakom1 doe is normaal... heb ook sterk het idee dat het aan jou ligt. Ik kon in BF2 vrij slecht vliegen en dat lukt me in dit spel ook prima. Vliegen voelt aardig hetzelfde aan.
Dice moet gewoon de optie geven om te switchen tussen standaard controls of Advanced net zoals er in Quake Wars gebeurde met de hovercraft
[ Voor 17% gewijzigd door -Mike- op 10-02-2010 01:29 ]
Anoniem: 160457
Dat heb ik dus ook een beetje jaPatriot schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 02:08:
Raken jullie al een beetje uitgekeken op de beta? Ik stiekem wel een beetje, ik ben meestal iemand die wat meer van afwisseling houdt dan dit. Nouja, nog minder dan een maandje.
Raak een beetje uitgekeken op al dat witte sneeuw, en het feit dat er niks meer te behalen valt, alle unlocks die in de beta te halen zijn heb ik, en rang 11 dan. Dat ging trouwens zeer gemakkelijk, lijkt me dat ze dit wat moeilijker maken?
En nog wat, ging deze game nu 16 maps bevatten of 8? 16 zou wel erg gaaf zijn
ik heb hem gezien bij een vriend van me, het zag er wel goed uit, maar om hem inderdaad langer dan een maand te spelen lijkt me ook niet wat:P (hij speelt het nog steeds xD)Patriot schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 02:08:
Raken jullie al een beetje uitgekeken op de beta? Ik stiekem wel een beetje, ik ben meestal iemand die wat meer van afwisseling houdt dan dit. Nouja, nog minder dan een maandje.
Bedelen voor keys is niet de bedoeling, staat oa. in de topic waarschuwing en het beleid.
[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 10-02-2010 11:08 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
De map wordt idd wel een beetje saai na wat langer gespeeld te hebben. Gevechten blijven cool en chaotisch maar dat witte gedoe allemaal wordt je zat. Geef mij maar een jungle waar je door de bosjes je vijand kunt besluip.... oh nee we hebben geen prone.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Anoniem: 190997
Ben al een tijdje aan het game en vroeg om af of de stats (en de gewonnen onderdelen)
ook mee worden genomen als de final versie uit is.
Of moet je dan weer overnieuw beginnen.
(mogelijk is de vraag al gesteld) maar kwam hem niet tegebn met een antwoord.
(en voor de gene die zeggen lezen, dat heb ik gedaan. Volg deze post al sinds de start)
Opnieuw beginnen.Anoniem: 190997 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 08:44:
hey gasten even een vraagje,
Ben al een tijdje aan het game en vroeg om af of de stats (en de gewonnen onderdelen)
ook mee worden genomen als de final versie uit is.
Of moet je dan weer overnieuw beginnen.
(mogelijk is de vraag al gesteld) maar kwam hem niet tegebn met een antwoord.
(en voor de gene die zeggen lezen, dat heb ik gedaan. Volg deze post al sinds de start)
Dat verschilt nogal per game ... en kun je ze alleen opruimen met schieten, niet met je slijptol/lasapparaat (?) als engineer ?
opzich maakt dat toch niet uit, de fun zit toch in het behalen van die dingen niet in het hebben of is dat een misvatting
Voornamelijk 2 punten bedorven mijn spelplezier behoorlijk.
A) Mouse input is beroerd! Alsof je een puddingpoppetje bestuurd. Mis de directheid en absolute reactiesnelheid van BF2 en bijv. Quakelive. Heb het hier puur over muisbesturing, niet framerate of gameplay.
Daarnaast heb ik heel erg het gevoel naar een 'hedendaagse' versie van BF2142 te kijken/spelen in plaats van een opvolger op BF2. Misschien is dat laaste een naieve verwachting van een verstokte bf2 speler en verstokte BF2142 hater...excuus dan
Ook dingen als de gamebrowser zijn weer lekker prehistorisch en subliem des EA's ....waarom kan ik niet zien hoeveel spelers er _max_ op een server mogen ? Ik zie alleen het aantal spelers die er op _zitten_. Je moet dus gokken of het een 24 of een 32 player server is soms. Filteren op ping en speler aantal, of gewoon sorteren lukte me ook niet in de 10 minuten dat ik naar dat scherm heb gestaard...maar dat kan aan mij hebben gelegen (wilde gewoon spelen op een gegeven moment).
Algehele indruk ....meer Stalker dan Battlefield, was niet bijster onder de indruk in z'n totaal en ik zet mijn geld liever op het gratis en véél beter functionerende Forgotten Hope voor BF2 voorlopig. Misschien dat na jaar er een hoop dingen opgelost zijn (zoals wel vaker t geval is met EA) maar daar ga ik niet op zitten wachten.
My $0.01
Zet je sensitivity hoger, zal veel schelen.majic schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:42:
A) Mouse input is beroerd! Alsof je een puddingpoppetje bestuurd. Mis de directheid en absolute reactiesnelheid van BF2 en bijv. Quakelive. Heb het hier puur over muisbesturing, niet framerate of gameplay.
Zet dan wat lichteffecten uit, kan een stuk schelen. En het zal op een wintermap wel een stuk erger zijn dan op een zand/jungle map natuurlijk.Algehele visibiliteit is zeer matig, EA heeft overal een 'softglow' effectje overheen gelegd. Heel leuk voor de kerstkaarten van mn moeder uit 1999 (toen was dat hip) maar ik erger me er kapót aan. Het is niet functioneel, het is een camouflage truukje om alles een lekker sausje te geven. Resultaat is dat je heel moeilijk onderscheid kan maken tussen voorwerpen en omgeving, zelfs als dat wel zou moeten. Alles heeft de kleur van het omgevingslicht zonder enige differentiatie.
Dat laatste is sowieso een naieve verwachten, het is geen opvolger van BF2 of BF2142 maar van Bad Company 1.Daarnaast heb ik heel erg het gevoel naar een 'hedendaagse' versie van BF2142 te kijken/spelen in plaats van een opvolger op BF2. Misschien is dat laaste een naieve verwachting van een verstokte bf2 speler en verstokte BF2142 hater...excuus dan.
Het is maar een beta he, ze zullen nooit zo'n server browser in de final versie afleveren waar je niet eens kan sorteren.Ook dingen als de gamebrowser zijn weer lekker prehistorisch en subliem des EA's ....waarom kan ik niet zien hoeveel spelers er _max_ op een server mogen ? Ik zie alleen het aantal spelers die er op _zitten_. Je moet dus gokken of het een 24 of een 32 player server is soms. Filteren op ping en speler aantal, of gewoon sorteren lukte me ook niet in de 10 minuten dat ik naar dat scherm heb gestaard...maar dat kan aan mij hebben gelegen (wilde gewoon spelen op een gegeven moment).
Het is een BETA geen DEMO, vergeet dat niet,Algehele indruk ....meer Stalker dan Battlefield, was niet bijster onder de indruk in z'n totaal en ik zet mijn geld liever op het gratis en véél beter functionerende Forgotten Hope voor BF2 voorlopig. Misschien dat na jaar er een hoop dingen opgelost zijn (zoals wel vaker t geval is met EA) maar daar ga ik niet op zitten wachten.
My $0.01
Ook nog een ronde secondary gunner in de Apache. Ik de hele tijd spotten+mini gun en de piloot hellfires/missiles op mn targets. Dood en verderf!
Vind wel dat snipen iets te makkelijk is. Ik speel bijna nooit als sniper in andere games en heb dan ook niet de leet sniper skills, maar gister toch een paar potjes als defender redelijk huisgehouden met een aantal keer 8+kills op rij. Constant de sniper hill in je vizier en op select rammen (spotten) vervolgens 1 voor 1 afknallen. Mocht er verder nog infantery doorkomen dan kan je deze altijd zo verwonden dat je team het karwei makkelijk kan afmaken. Beetje rekening houden met bulletdrop, maar het vizier staat doodstil dus dat is ook geen probleem.
Al met al: speel je met een goed team/ in een goede squad, dan is het echt een heerlijk spel!
PSN: Geengrenzuh
Mouse sensitivity omhoog gooien is géén oplossing. De draaicirkel was prima, het punt is echt de input. Nu ik er over nadenk voelt het aan alsof ik een FPS op een console speel met een joypad. Niet alleen ik vond dat, maar zelfs een FPS noob buurman die het toevallig eerder speelde dan ik.....
Bad Company 1 is nooit uitgekomen voor de PC, dus voor _mij_ als pc gamer is dit effectief een opvolger van het in het chronologisch iets hedendaagsere BF2 scenario óf een minder SCI-FI versie van BF2142. Wat voor naampje EA er ook aan geeft - het zijn allemaal first person shooters in oorlogsscenarios, aan vergelijken ontkom je echt niet.
Veel dingen wisten ze al voordat ze de beta releasden, dus ze hebben veel meer tijd om er aan te werken.majic schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:56:
tsurany : Als ik het goed begrijp zijn er nog _4 weekjes_ om alles te fixxen tot de final. Ondertussen zouden dat soort problemen als het menu er al niet meer moeten zijn in mijn ogen.
Vraag me af welk probleem je dan hebt. Ik snap niet goed wat je bedoeld. Vooral omdat ik zelf echt niks merk.Mouse sensitivity omhoog gooien is géén oplossing. De draaicirkel was prima, het punt is echt de input. Nu ik er over nadenk voelt het aan alsof ik een FPS op een console speel met een joypad. Niet alleen ik vond dat, maar zelfs een FPS noob buurman die het toevallig eerder speelde dan ik.....
Je ontkomt er misschien niet aan maar door het als een opvolger van BF2 te beschouwen kijk je wel op een verkeerde manier naar het spel. Het is gewoon een opvolger van dat spel met de gameplay die daarbij hoort.Bad Company 1 is nooit uitgekomen voor de PC, dus voor _mij_ als pc gamer is dit effectief een opvolger van het in het chronologisch iets hedendaagsere BF2 scenario óf een minder SCI-FI versie van BF2142. Wat voor naampje EA er ook aan geeft - het zijn allemaal first person shooters in oorlogsscenarios, aan vergelijken ontkom je echt niet.
Eindelijk weer voertuigen, vond het altijd leuk in multiplayer games rond te rijden. Gebouwen verwoesten ben ik nog neutraal, leuk dat je het kan maar soms is het een beetje irritant als ik de eerste minuut door iedereen alles wordt vernietigd.
Verder enorm veel snipers
[This space is for rent]
die zul je altijd houden ^^ zeker in die grote maps
Bedelen voor keys is niet de bedoeling, staat oa. in de topic waarschuwing en het beleid.
[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 10-02-2010 11:07 ]
Punt A: Ik vind de muis vrij direct reageren en in bijvoorbeeld tanks reageren ze zoals ik had gewild. geen problemen er zelf mee. Weet trouwens niet of het wat uitmaakt in verschil met muis. Ik speel bijvoorbeedl met een Razer Lachesis altijd op 4000dpi en snelheid 10. 1000ms is dan ook handig als reactietijd van de muis ook al merk je er niet bijster veel van.majic schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:42:
Voornamelijk 2 punten bedorven mijn spelplezier behoorlijk.
Daarnaast heb ik heel erg het gevoel naar een 'hedendaagse' versie van BF2142 te kijken/spelen in plaats van een opvolger op BF2. Misschien is dat laaste een naieve verwachting van een verstokte bf2 speler en verstokte BF2142 hater...excuus dan.
Over het 2de: Ik ben een persoon die meer dan 1100 uur aan battlefield 2142 heeft gezeten. Kan wel zeggen dus dat ik daar wat ervaring in heb. Ik vond 2142 op een aantal vlakken ook vetter dan bf2. Vind het dus ook fijn dat het spel meer op 2142 lijkt dan op 2. BF3 wordt iig de echte opvolger van BF2
Maar al die dvdtjes gaan niet pas de dag voor de release gebrand worden ofzomajic schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:56:
tsurany : Als ik het goed begrijp zijn er nog _4 weekjes_ om alles te fixxen tot de final. Ondertussen zouden dat soort problemen als het menu er al niet meer moeten zijn in mijn ogen.
[ Voor 7% gewijzigd door Murk op 10-02-2010 11:18 ]
Ik denk dat je eerst het volledige spel af moet wachten voordat je het spel zo streng gaat beoordelen. Het is niet voor niets een beta
En tja, smaken verschillen. Ik ben geen BF speler (sinds BF1942 geen BF meer gespeeld) dus ik kan er niet over meepraten. Maar deze game vind ik echt goed.
ik heb vertrouwen dat de RC beter afgewerkt is, meer bugs verholpen en dat wij in den eerste week al een patch mogen verwachten.
bron: http://www.gamecloud.nl/n...d-company2-vanaf-dag-aan/DLC Bad Company 2 vanaf dag één
Vaak komt er een paar maanden na de release van een game extra content voor een game uit. Bij Battlefield: Bad Company 2 gaat het iets anders. Battlefield: Bad Company 2 ligt vanaf 5 maart in de winkels en gelijk op dezelfde dag is er extra content beschikbaar in de vorm van een DLC. Of deze DLC gratis te downloaden zal zijn is niet bekend, want DICE vermeldde eerder al dat ze zowel gratis als betaalde DLC uit zal brengen.
Wanneer er geld afgetikt zal moeten worden voor deze DLC zal het waarschijnlijk een grote discussie opwekken in de community. Want een DLC komt normaal pas als je klaar bent met de game? Is dit een voorteken dat de game te kort is en dus te weinig content bevat? Dat zullen we moeten afwachten tot 4 maart.
Yeey! Al moet het natuurlijk wel gratis zijn.. en mogen echt grote uitbreidingen wat geld kosten... en dan bedoel ik uitbreiding als in de oude addon dvd's..
[ Voor 12% gewijzigd door Bananenspin op 10-02-2010 11:46 ]
HOI.
Je speelt op een 360 denk ik? Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe doe je dat spotten op een PC?Geengrenzuh schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:51:
....Constant de sniper hill in je vizier en op select rammen (spotten) vervolgens...
Dus over een maandje kan het alleen maar beter worden! Daar teken ik voor, kom maar op!
Voor alle aanvallers die constant lopen te sniperen: "zo kom je niet vooruit! Attackers moeten aanvallen, niet stilzitten en hopen dat ze kills kunnen maken!"

https://untappd.com/user/OzzBier
Net ergens gelezen geloof ik, op aimen en dan op Q(voice command)Oakley schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:59:
[...]
Je speelt op een 360 denk ik? Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe doe je dat spotten op een PC?
[This space is for rent]
Had ik ook, settings omlaag gezet en het was weg.majic schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:42:
Mouse smoothing (zo heet het geloof ik) aangevinkt en dat maakte het ook iets beter...Subslider schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:10:
[...]
Had ik ook, settings omlaag gezet en het was weg.
Edit: Maar het blijft gewoon niet zo lekker als MW2 (het is dan ook gewoon een andere game).
[ Voor 15% gewijzigd door Oakley op 10-02-2010 12:19 ]
Ik ben opzich best bereid om een paar Euro te lappen voor een extra MP map (+ eventueel nieuwe voertuigen). Moeten het natuurlijk wel kwalitatief goede maps zijn. Ik vind dan ook dat dat soort dingen de houdbaarheid van een spel verveelvoudigen. BF2 zou ik zo op uitgekeken zijn, als er niet vanuit de community aan het spel gesleuteld werd. Dit kan nu niet in BC2, dus dan maar via DLC. Toch?Bananenspin schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:45:
[...]
bron: http://www.gamecloud.nl/n...d-company2-vanaf-dag-aan/
Yeey! Al moet het natuurlijk wel gratis zijn.. en mogen echt grote uitbreidingen wat geld kosten... en dan bedoel ik uitbreiding als in de oude addon dvd's..
Is ook zeker goed voor de houdbaarheid van het spel, maar ze moeten niet op de releasedag al gelijk mappacks releasen. Zoiets splijt gelijk de hele community in tweeën.jagermeister schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:37:
[...]
Ik ben opzich best bereid om een paar Euro te lappen voor een extra MP map (+ eventueel nieuwe voertuigen). Moeten het natuurlijk wel kwalitatief goede maps zijn. Ik vind dan ook dat dat soort dingen de houdbaarheid van een spel verveelvoudigen. BF2 zou ik zo op uitgekeken zijn, als er niet vanuit de community aan het spel gesleuteld werd. Dit kan nu niet in BC2, dus dan maar via DLC. Toch?
PSN: Geengrenzuh
Doendoendoen! Weet de vijand gelijk waar ze hun raketten op moeten afvurenOakley schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:06:
Dit zou een mooi unlock zijn voor de sniper. Kunnen ze mooi opzetten bovenop de berg en lekker in schuilen.
Ze moeten het naar mijn mening wel allemaal gratis gaan maken, iets wat ik mede door Micro$oft niet zie gebeuren, kijk maar naar het gedoe rond UTIII, die uiteindelijk zwaaar geflopt is!jagermeister schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:37:
[...]
Ik ben opzich best bereid om een paar Euro te lappen voor een extra MP map (+ eventueel nieuwe voertuigen). Moeten het natuurlijk wel kwalitatief goede maps zijn. Ik vind dan ook dat dat soort dingen de houdbaarheid van een spel verveelvoudigen. BF2 zou ik zo op uitgekeken zijn, als er niet vanuit de community aan het spel gesleuteld werd. Dit kan nu niet in BC2, dus dan maar via DLC. Toch?
Als het allemaal gratis wordt kan het ook heel goed worden, iedereen download het ook waardoor er geen splitsing komt zoals hierboven ook al wordt aangegeven. Wat ik bij Halo ook al gauw zag is dat sommige mensen geld over hebben voor DLC. Ik zie eigenlijk geen reden om DLC te kopen en zal dat ook nooit doen, mede doordat de PC en zijn 'mods' de DLC op de kaart heeft gezet, en daar was het (bijna) altijd gratis...
Microsoft doet wel slimme zaken met de DLC omdat het waarschijnlijk ook bakken met geld opleverd, alleen ik ben nog steeds niet overtuigd voor DLC waarvoor betaald moet worden.
Van mij mag het.. ik geef altijd wel een paar knaken uit als het voor mij extra unlocks betekend, maps etc. je wil het eigenlijk niet missen. Het zou ook mooi zijn als het ook onder GFWLive uitkomt, kan ik daar ook nog een paar mspoints op kapot slaan.
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Doe is niet zo kinderachtig, schrijf Microsoft gewoon zoals het hoort. Dit helpt je argumentatie echt niet.The Great HooD schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:20:
[...]
Ze moeten het naar mijn mening wel allemaal gratis gaan maken, iets wat ik mede door Micro$oft niet zie gebeuren, kijk maar naar het gedoe rond UTIII, die uiteindelijk zwaaar geflopt is!
Wat is er mis met splitsing? Zolang het beperkt blijft tot wapens en uiterlijk is er toch geen enkel probleem? Dan speelt iedereen nog steeds hetzelfde spel enkel sommigen hebben andere wapens of een ander uiterlijk. Zelfs met maps zou het niet zo erg zijn. Kijk naar BF2 en zijn expansion en de twee DLC expansions. Daardoor ontstond ook splitsing maar was dat jou zo erg? Zolang genoeg mensen het origineel nog spelen is er geen enkel probleem.Als het allemaal gratis wordt kan het ook heel goed worden, iedereen download het ook waardoor er geen splitsing komt zoals hierboven ook al wordt aangegeven.
En mods veroorzaken geen splitsing? Bovendien DLC is niks nieuws, vroeger noemde ze het enkel expansion packs. Nu is het kleiner en goedkoper.Wat ik bij Halo ook al gauw zag is dat sommige mensen geld over hebben voor DLC. Ik zie eigenlijk geen reden om DLC te kopen en zal dat ook nooit doen, mede doordat de PC en zijn 'mods' de DLC op de kaart heeft gezet, en daar was het (bijna) altijd gratis...
Natuurlijk levert het geld op, echter lang niet zoveel als je zou denken. Het grote voordeel van DLC is dat de content teams door kunnen werken terwijl de rest van het team alvast aan een ander spel of een vervolg werkt. Omdat vaak eerst de engine aangepast moet worden of een nieuwe geschreven moet worden of omdat eerst gebrainstormd moet worden over ideeën kunnen de content makers nu gewoon doorwerken aan extra content. De truuk is echter de juiste prijs/content verhouding. Zolang de prijs goed is kan het een zeer leuke toevoeging zijn.Microsoft doet wel slimme zaken met de DLC omdat het waarschijnlijk ook bakken met geld opleverd, alleen ik ben nog steeds niet overtuigd voor DLC waarvoor betaald moet worden.
Verder vind ik zelf 8 maps wat karig en ben daar naar alle waarschijnlijkheid na een maand of 2 a 3 wel een beetje klaar mee. Op een gegeven moment ga je je irriteren aan bepaalde maps. Nu spreekt DICE wel over 16 maps, maar ik heb het sterke vermoeden dat dat weer een marketingtruc is. Het zijn gewoon 8 maps voor Rush en 8 voor Conquest. De verdeling van het speelterrein zal iets verschillen, maar in feite zijn het gewoon dezelfde maps.
Betalen of niet? Mja.. liever niet natuurlijk, maar voor niets gaat de zon tegenwoordig op. Denk dus dat je dat wel kunt vergeten.
Dit topic is gesloten.