[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.351 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:09
ocdaan schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 00:57:
M'n eerste reactie; de graphics zijn niet wat ik gehoopt had. bosjes, bomen etc ziet er nog net zo plat uit als een paar jaar terug (bf2,2142). Het spel draaid ook niet echt soepel. Ik had even high settings geprobeerd maar dat loopt helemaal niet lekker, toen op medium, dat gaat redelijk maar ook niet echt geweldig. Ik heb een q6600 op 3.2 ghz met 4 gig ram op 400 mhz en een 5770 op win7. COD MW2 draaid hier wel goed op dus ik hoop dat de retail nog wat bijgeschaafd word.
Bosjes en bomen die gebruik maken van 2d textures maar dan gewoon een aantal van die textures door elkaar staan, wordt nog in vrijwel iedere game gebruikt. Verder snap ik niet dat jij hem zker niet geweldig vind draaien op medium.

Mijn systeem: Q6600 @ 3.0Ghz en 3gb ram en 8800 GTS @640mb runt hem vrij geweldig op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
P-Storm schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:25:
De eerste keer dat ik hem opstarte, werd een hoop servers dat ze vol zaten, ook al had ik het vinkje van filter volle servers aanstaan.
De serverbrowser heeft veel bugs. Hopelijk is dit met de final game beter. Ik merk trouwens vandaag dat filter nu wel bij mij werkt.
Maargoed eenmaal spelen, het lijkt de sniper klas een intressante klas. Snap nog niet waarom dat je soms kan respawnen achter een persoon, maar daar moet ik me meer in verdiepen.
Squads ;)
Het lijkt dat je niet kan liggen en dat de sniper af en toe zeer onnaukeurig is, en volgens mij zit er geen zoom op. Dat is geen probleem, maar viel me op.
Prone is niet aanwezig bij BC2.
Nauwkeurigheid heeft o.a. te maken met de afstand naar jouw target. Er is altijd wel een kans dat je mis schiet, hoe goed je ook richt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zojuist een paar potjes als medic gedaan en ik snap gelijk waarom zoveel spelers voor die klasse kiezen.
Het killen van anderen gaat makkelijk en je scoort ook nog eens punten per revival bij een team genoot.
Wat ik dan wel krom vind: revival (met de defilibrator) geeft 50 punten, maar het onschadelijk maken van de bom bij een M-COM station geeft 30 punten. Terwijl beiden, in mijn ogen althans, even belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
GJtje schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:38:
Zojuist een paar potjes als medic gedaan en ik snap gelijk waarom zoveel spelers voor die klasse kiezen.
Het killen van anderen gaat makkelijk en je scoort ook nog eens punten per revival bij een team genoot.
Wat ik dan wel krom vind: revival (met de defilibrator) geeft 50 punten, maar het onschadelijk maken van de bom bij een M-COM station geeft 30 punten. Terwijl beiden, in mijn ogen althans, even belangrijk zijn.
Wat dacht je van het meehelpen bij M-COM stations?

Het lijkt wel dat als er 2 spelers gaan defusen het 2 keer sneller gaat alleen de eerste speler die defused krijgt alle punten. Is iemand dit al opgevallen?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

FoggyFreek schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:29:
Deze moet je zien, ook als je niet regelmatig in het Bad Company 2 topic komt (vandaar apart topic)

Super montage, super geluid, goede muziek.

http://www.youtube.com/watch?v=iNt748kILa0
Leuke montage, goede kwaliteit beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:20
SniperFox schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:49:
[...]

Idem voor voertuigen vol met C4 die ze naast de Mcom zetten.

In het begin was het toch een stuk meer balanced toen mensen nog niet zo goed wisten dat C4 en mines de Mcom kunnen opblazen. Ze zouden eigenlijk gewoon de schade die de mcom krijgt heel erg veel omlaag moeten doen of gewoon time-bomb only maken. Natuurlijk wel met een iewat kortere fuse.
het ergste vind ik nog wel dat de aanvallers bij het eerste punt hun tank en dat andere ding ( die met 6 miljoen granaten 8)7 ) op de berg zetten en net zolang blijven schieten tot het gebouw bij A instort en B ook kapot gaat. ( geholpen door een oneindige stroom van mortar strikes ) .

je kunt er niet bij komen ( you are leaving combat area :( ), en mocht je dan eel toevallig een raket op magische wijze over de heuvel op de tank krijgen, dan duurt het 3 sec voordat de tank weer gerepareerd is ( dat gaat ook veels te snel ) .

net ook , stond zon bma rechts langs de heuvel buiten het gebied van defenders. Met 2 of 3 engineers erachter, ik had hem met marker beschoten en daarna constant samen met nog 1 andere engineer van me squad raketten erop gelost. Ik heb al mijn raketten 6 of 7 ? erop geschoten zonder resultaat. Dat gaat echt nergens over. Pas als hij begon te rijden en hij zonder reparatie zat waren 2 rpg in de zijkant genoeg. 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Skybullet op 13-02-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Echt enige probleem wat ik blijf houden zijn men connection porblems =(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Soms zijn er trouwens best wel erg laffe spelers. Ik weet dat C4 op een quad een strategie is en zo, maar zoiets doe je niet op een server die maar voor 50% gevuld is met spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Ik weet niet of dit een bug is of een hack: http://www.youtube.com/wa...g0_rfh1ks&feature=related maar deze zeker wel: http://www.youtube.com/wa...4HkWV7NSg&feature=related

De eerste laat je constant name tags zien en die andere is een "echte" wallhack.

Ik hoop de EA deze bugs snel verhelpt anders wordt het MW2 weer over.
En ik heb al vaak dat ik neergeschoten word uit onmogelijke hoeken. Of dat ik hun helemaal niet zie en zij met een lmg mij kapot knallen van de andere kant van de map.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

GJtje schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:24:
[...]
Dan moet je dus de spatie indrukken om hem te openen. Heeft mij al talloze keren gered. :)
Dat klopt maar in sommige gevallen werkt dat niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:47:
Net een leuke tip gehad van bram1984 via PM. Als ik dat zo zie, komt FSP gaming op console akelig dichtbij dat op de PC. Bij de PC heb je het voordeel, dat je FOV net zo groot is als dat van het beeldscherm (je zit er als het ware bijna op). Als ik dan op mn 42" Pana BFBC2 speel, heb ik toch last van de omgeving links en rechts ernaast.

Bram .. gebruik je datgeen ook waar je me een PM over hebt gestuurd? En zo ja, welke versie? Schijnt dat in v2 jitter zit, dat inmiddels opgelost lijkt met een patch? (Kan dat trouwens niet gewoon in dit topic vermeldt staan? Of is muis + nunchuck controller uit den boze?).

Ben heel krampachtig bezig, datgeen niet te noemen bij naam, omdat ik niet weet of het mag.

@ FiRePaTH: Is weinig fun meer aan, als je constant wordt neergeknald, omdat je niet snel genoeg kan draaien door die controller, niet snel genoeg kan strafen enz.
Je bedoelt de XCM XFPS Xbox 360 Keyboard/Mouse Adapter ? Je weet dat dit bannable is?

Volkomen terecht overigens, net zo erg als een aimbot als je het mij vraagt.
mhindrik schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:49:
Ik weet niet of dit een bug is of een hack: maar deze zeker wel: http://www.youtube.com/wa...4HkWV7NSg&feature=related

De eerste laat je constant name tags zien en die andere is een "echte" wallhack.

Ik hoop de EA deze bugs snel verhelpt anders wordt het MW2 weer over.
En ik heb al vaak dat ik neergeschoten word uit onmogelijke hoeken. Of dat ik hun helemaal niet zie en zij met een lmg mij kapot knallen van de andere kant van de map.
Je kan die eerste link beter weg halen aangezien daar ook een directe download link naar de hack staat.

[ Voor 22% gewijzigd door -Mike- op 13-02-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Weet iemand of ze nog aan een performance patch werken? ik heb:
Q6600 op 3,2GHz
260GTX 896mb 216core
4gb ram.
Maar met alles op low behalve textures (medium) haal ik nogsteeds gemiddeld echt maar 30~40 fps, die stuivende sneeuw lijkt mijn fps echt te killen, beetje jammer nog.
Over dat filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=iNt748kILa0) heb je in je videoprogramma ook de kleuren bewerkt? want bij mij ziet het er niet zo kleurig uit als in dat filmpje.

[ Voor 24% gewijzigd door Rynji op 13-02-2010 16:06 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kun je daarmee een muis op een Xbox aansluiten? Dat is absoluut niet eerlijk.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Het zal wel aan mij liggen, maar waarom krijg ik vandaag pas een mailtje dat ik mij op kan geven voor de beta? :P

Hoe dan ook, snel ingevuld en maar hopen dat ik nog een beta key kan bemachtigen.

Nog andere mensen die dit vandaag/gisteren hebben gedaan en hun key hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Compizfox schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:05:
Yup, voor PS3 zijn er ook dat soort adapters te koop erg lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Die performance patch komt er nog aan. Alleen niet bekend of het nog in beta gepatched gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Altijd zielig die hackers en cheaters, het spel verzieken voor anderen omdat ze zelf niet kunnen winnen.

Heb vroeger eens WarRock gespeeld, dat was niet normaal meer hoe erg het daar was. Zowat de helft van de spelers had hacks, geloof ik.
En dan niet kleine bugs ofzo, maar unlimited grenades, superjumpers e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Lukosje schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:12:
Die performance patch komt er nog aan. Alleen niet bekend of het nog in beta gepatched gaat worden.
AA en AF op zijn laagst zetten heeft bij mij de performance nog verder omhoog geschopt. Het spel draaide al érg goed, maar nu helemaal... :Y)
Lukosje schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:12:
Als dat voor de PC is: topper! Heb je er ook een bron voor? Lijkt me wel dat het in de BETA gepatched gaat worden, in de stable zal dit er (naar ik aanneem) zonder patch er al 'standaard' in zitten.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 13-02-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Compizfox schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:15:
Altijd zielig die hackers en cheaters, het spel verzieken voor anderen omdat ze zelf niet kunnen winnen.
Moet zelf zeggen dat ik ze nog niet ben tegengekomen. Althans, ben tot op heden nog niet zwaar geraped door iemand die constant onmogelijke kills aan het maken was. Men moet niet zo zeuren over Hackers etc. Punkbuster zit op de servers, wat naar mijn weten vaak prima werkt tegen cheats etc.

9 van de 10 keer dat iemand 'cheater' roept klopt het niet. Erger me haast meer aan de mensen die iets dergelijks roepen dan de daadwerkelijke hackers. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ExPlanE schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:16:
[...]

Moet zelf zeggen dat ik ze nog niet ben tegengekomen. Althans, ben tot op heden nog niet zwaar geraped door iemand die constant onmogelijke kills aan het maken was. Men moet niet zo zeuren over Hackers etc. Punkbuster zit op de servers, wat naar mijn weten vaak prima werkt tegen cheats etc.

9 van de 10 keer dat iemand 'cheater' roept klopt het niet. Erger me haast meer aan de mensen die iets dergelijks roepen dan de daadwerkelijke hackers. :/
Punkbuster staat op 99% op OFF.

Ik ben wel duidelijk cheaters tegengekomen, vaak onmogelijk dat ze me gezien hebben, maar wat doe je er tegen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
net m'n nvidia drivers geupdate naar een beta versie... hij draait op momenten echt soepel nu, maar soms is de fps zoooooooo laag... dan is het niet mogelijk om te gamen... zeg mr 5 fps ofzo :'( iemand nog een idee hoe ik dit kan fixen? en bij mij zijn die kleuren ook lang niet zo intens als in dat filmpje... op de ps3 ook niet :O krijg je dat met een monsterbak en alle settings op het hoogst ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Lubbers92 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:29:
net m'n nvidia drivers geupdate naar een beta versie... hij draait op momenten echt soepel nu, maar soms is de fps zoooooooo laag... dan is het niet mogelijk om te gamen... zeg mr 5 fps ofzo :'( iemand nog een idee hoe ik dit kan fixen? en bij mij zijn die kleuren ook lang niet zo intens als in dat filmpje... op de ps3 ook niet :O krijg je dat met een monsterbak en alle settings op het hoogst ofzo?
Je kan de details verlagen, andere DX versie gebruiken... Of dingen als AA of AF omlaag zetten, hielp mij ook big time.

Dat het filmpje zo intens is en bij jou niet, zegt toch ook genoeg over het filmpje? :) Die is gewoon nabewerkt, met After Effects of zo, weet jij veel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Bor de Wollef schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:34:
[...]

Vreemd gezien ik het met veel zwaardere specs niet echt vloeiend kan draaien op alle instellingen high.
Er werd hier eerder een link gepost naar steam forums, waaruit bleek dat alleen mensen met en i7 quad + SLI setup een minimum framerate van 50 halen.

Maar sommige mensen vinden 25 fps nog vloeiend, dat verschilt per persoon en is ook een kwestie van gewenning. Ik vind op een crt 60 fps nog niet vloeiend. Dat hoeft niet erg te zijn voor een public game, maar voor echt competitief spelen vind ik de huidige performance eigenlijk niet goed genoeg.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Lubbers92 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:29:
Wat ik begrijp van het officiële forum, is de game nogal CPU afhankelijk. Multi-threaded is ook een enorm voordeel. Weet niet exact wat je systeem is, maar veel mensen hebben last van frame drops. Bijvoorbeeld op stukken dat je die stuifsneeuw hebt.

Als het goed is gaan ze dit, in elk geval een beetje, verhelpen. Zodat ook mensen met een redelijke dual core de game nog fatsoenlijk kunnen spelen. Tis niet voor niets een bèta. Hoop van harte dat ze dit eerst in de Bèta implementeren, in plaats van alleen in de retail game. Hangt er waarschijnlijk vanaf of ze hier tijd voor hebben.

Mgoed, mensen hebben altijd een beetje een verschillende mening als het gaat om 'soepel'. Zo vind deze dude het prima draaien met soms drops tot 15,6 frame/sec. :/ Wat mij betreft mag het aantal fps zelden (liefst helemaal nooit) onder de 30 komen. Pas dan kan je spreken van soepele gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ExPlanE schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:38:
[...]
Wat ik begrijp van het officiële forum, is de game nogal CPU afhankelijk.
Dat kan ik mij niet voorstellen. Zoals ik al eerder poste draait het geheel op een i7 860 met HT en 8 GB RAM ook niet echt super ism een GT250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

Whoei, deze middag, voor 't eerst meer dan 1 Gig in 1 keer gedownload, dus ik kan nu eindelijk 'ns meedoen ;). Heb even snel een spelletje geprobeerd, 'k heb verder (nog) verwaarloosbare ervaring met de Battlefield reeks, dus had nog niet echt een idee van wat er allemaal aan de hand was. In m'n experimentele potje een paar kills gemaakt en een paar tanks opgeblazen, maar ik wist zo gauw niet wat ik tegen die helicopters moet beginnen. Wel een grappige kill, hoorde bij de defenders, maar in een gebouwtje midden in onze basis zaten 2 enemies, 1 sniper en 1 waarvan ik de class niet weet. De sniper om zeep geholpen met een repair tool, de ander traditioneel kapot geschoten terwijl ie met een ammobox oid aan 't kutten was :D.
Ga vanavond/vannacht er denk ik wel weer verder mee, na even een faq erop nageslagen te hebben voor wat beginners tips. Weer even wennen natuurlijk na CoD6 wat toch vertrouwder aanvoelt qua FPS actie.

Heb m'n details ge-DM't trouwens (maar ook hier even snel: Hier dus Sméagol, Steam: Nat_King_Cole, In-game: Somnophore)

Ik neem aan dat Steam op zich niks toevoegt afgezien van voicechat?

Verder zo gauw geen performance issues kunnen ontdekken trouwens, deed 't prima, maar 't was maar 1 snel potje waar ik niet echt geconcentreerd zat te spelen. Had alleen wat grafische glitches waar ik al een mogelijke fix voor zag.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Heb net wel een CtD gehad...
Verder leuke potjes gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
GJtje schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:07:

[...]
Als dat voor de PC is: topper! Heb je er ook een bron voor? Lijkt me wel dat het in de BETA gepatched gaat worden, in de stable zal dit er (naar ik aanneem) zonder patch er al 'standaard' in zitten.
Één van de devs heeft dat een keer getwitterd. Dus je zou even op twitter moeten zoeken voor bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
hoe verander je naar bijvoorbeeld naar direct x 9 want ik speel nu op directx 11 het loopt wel maar niet echt soepel. En ik moet zeggen het verschil in cod 6 is enorm. Ik vind het nu al een topper. Ik ben van nature een sniper en echt ik geniet gewoon als ik iemand kill met een sniper. Altijd je target voor zijn met zijn bewegingen en dan headshot xD fijnheid opzijn best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 19:13:
[...]

Dat kan ik mij niet voorstellen. Zoals ik al eerder poste draait het geheel op een i7 860 met HT en 8 GB RAM ook niet echt super ism een GT250.
Da's weer het andere uiterste. Maar een E8400+GTX260 doet het aanzienlijk slechter dan een i7 met dezelfde videokaart. Kijk maar eens naar de berichten van mensen die dezelfde FPS hebben, ook al zetten ze het detail niveau omlaag. Ben ervan overtuigd dat je op dit moment beter een i7 met GTS250 kunt hebben, dan een Dual Core met GTX295. Dan haal je hogere FPS. ;)

Datzelfde heb ik ook ervaren. Het maakt voor mij niet uit of de settings op low/medium staan. Ook met AA en AF wat gefrutseld. FPS bleven relatief laag. Even gekeken hoe het een en ander zou lopen met overclocken. Op 3Ghz kreeg ik gemiddeld met m'n E8400 rond de 30 fps. Op 3,6Ghz werd dat al gauw 38~40 fps met dezelfde settings.

Op het forum van EA lees je er ook genoeg over hoor. Maar zoals ik in m'n vorige post al zei: als het goed is wordt er nog gesleuteld aan de performance. En hoop dan ook dat het beter zal gaan met de retail game, en met een beetje mazzel pikken we daar ook nog wat van mee in de Bèta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Volgens mij ligt er het heel erg aan je videokaart of het spel wel of niet soepel loopt.

Ik draai hem hier namelijk op high op:
E6600 @3.0
4GB
5770

En loopt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dragonm8 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 20:11:
Volgens mij ligt er het heel erg aan je videokaart of het spel wel of niet soepel loopt.

E6600 @3.0
4GB
5770

En loopt prima.
Het ligt denk ik ook aan de belevenis van "soepel" of "prima". Ik vind 30 FPS bijvoorbeeld echt niet soepel lopen maar voor anderen is dat weer goed (zonder de hele 30+ FPS discussie weer te willen starten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

goosche schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 19:56:
hoe verander je naar bijvoorbeeld naar direct x 9 want ik speel nu op directx 11 het loopt wel maar niet echt soepel
Jammer dat je een sniper bent ... >:) anders had ik graag geholpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:38
Dragonm8 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 20:11:

E6600 @3.0
4GB
5770

En loopt prima.
Hier doet die het ook prima met 35+ fps (getest met msi afterburner OSD)

Phenom II 965 @ 3.8
4gb
HD5770 1gb stock

edit: Op high dus. 1680x1050

[ Voor 3% gewijzigd door Deagle op 13-02-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Decennia schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:41:
Waarom kan ik (!@#!@#) BF:BC2 alleen spelen met alles op low.

Intel Pentium Dual-Core 2.6 Ghz
4 GB RAM
nVidia GT220 ( 1024 - 2800 Mb )
Resolutie scherm : 1080p, ik speel op 1024 x 768 in windowed mode.
Ik heb in de settings doc de directX versie naar 9 gezet.
Als ik alles op High zet heb ik epic lag ?
waar vind ik die doc. en wat moet ik veranderen. of moet ik die .dll 10 en 11 gewoon verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
gevonden en nu testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Care to share?

Enneh... Topic onnodig kicken als je de laatste poster bent is niet nodig, staat tegenwoordig ook vermeld!;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
GJtje schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:00:
[...]
Care to share?

Enneh... Topic onnodig kicken als je de laatste poster bent is niet nodig, staat tegenwoordig ook vermeld!;)
http://ohlawl.com/liseda.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
nouw opzich weten mensen hierop het forum het antwoord. Maar willen het niet zeggen. of dan krijg je zoon lame antwoord je bent een sniper ik denk dan piep piep weetje.

Ok ga naar je documenten map
C:\Users\Richard\Documents\BFBC2Beta
Bestand settings
verander de line DxVersion=auto naar DxVersion=9

that all

heb net een fraps movie gemaakt inplaats van 15 fps ben ik naar 30 fps gegaan. dus bij het filmen loopt het bij mij soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ehh? Sorry? Het tooltje staat gewoon in de TS. Als je die nou eens las... ;)

En gebruik de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) alsjeblieft. Dit voorkomt onnodig kicken.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 13-02-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Nou net weer een fantastisch potje, vijandelijk team wat aan het aanvallen is heeft 2 keer zoveel mensen, ons team is echt fucking achterlijk, 4 gasten afk, en vijand lekker buggies met c4 suiciden. Dagen als dit heb ik echt gewoon zin om mijn preorder te cancelen en te gaan breien ofzo.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Vanmiddag had ik ook een paar oersaaie potjes. Maar het lijkt wel of het 's avonds beter wordt; net was het geweldig! Ik heb nu ook die red-dot, wat een verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

En ik kan nog steeds niet connecten met EA Online.... Heb ook nog steeds geen oplossingen gevonden. Moet de beta key invoeren volgens Steam, maar zover komt het nog niet eens :/

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik wil niet weer over de beta keys beginnen maar ik heb eigelijk toch wel interesse in de beta...weet iemand iets over eventuele nog beschikbare beta keys? Anders PM me even als je nog een voor me hebt of een link weet waar je nog een kan fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
pica schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:58:
Nou net weer een fantastisch potje, vijandelijk team wat aan het aanvallen is heeft 2 keer zoveel mensen, ons team is echt fucking achterlijk, 4 gasten afk, en vijand lekker buggies met c4 suiciden. Dagen als dit heb ik echt gewoon zin om mijn preorder te cancelen en te gaan breien ofzo.
Ken het gevoel. Begin van de avond 2 potjes tegen een geolied team terwijl er bij ons 5 (!!!) man rond de uav stonden. 3 keer afgeslacht. Daarna een andere server en een paar lekkere potten gehad.

Laatste ronde werden we redelijk snel gepakt als defenders, maar hielden we het allerlaatste punt nog erg lang, en uiteindelijk toch nog gewonnen. Lekker gevoel.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
ik heb dat tooltje al gebruikt en op max performance gezet... en idd met stuifen gaat het kut maar het lijkt gewoon om de zoveel tijd te zijn... dit had ik overigens ook met Mass Effect 2 bedenk ik me net...maar met MW2 totaal niet...en sinds ik win7 erop heb gezet ong 3 weken geleden heb ik ook al 3 bsods gehad... dus miss ligt het niet aan BFBC2... iemand een idee hoe ik dat kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Compizfox schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:05:
Het werkt niet helemaal als een pc muis. Omdat het de xbox joystick en bijbehorende acceleratie emuleert, moet je de muis slepen om te draaien. Snelle 180's zijn er dan niet bij- althans, zo is het met de smart joy frag.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
SuX DeLuXe schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 22:48:
Ik wil niet weer over de beta keys beginnen maar ik heb eigelijk toch wel interesse in de beta...weet iemand iets over eventuele nog beschikbare beta keys? Anders PM me even als je nog een voor me hebt of een link weet waar je nog een kan fixen..
Je hebt de Direct Messages (DM) functionaliteit uit staan (activeren kan in je voorkeuren), dus niemand kan je PM'en. Fileplay biedt nog keys als het goed is. :) Intussen niet meer, of je moet subscriber lid zijn (en dus betalend lid van fileplay). Op zich heeft het ook niet zo heel veel zin meer om nog met de beta te willen spelen. 28 Februari sluit voor zover ik weet de beta.

Pre-orderen via Steam is dan nog een mogelijkheid, maar zoals gezegd, je kan dan niet uitgebreid spelen / testeen. Enige voordeel wat je dan nog hebt, is dat je in-game nick dan voor jou blijft, ook na het 'live' gaan van de game.

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2010 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

Ik had 'm gewoon van de officiële site. Geen garantie, maar je kan 't altijd proberen. Iki kreeg er 1 na een paar dagen.

http://battlefieldbadcompany2.com/beta

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharpp schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:52:
[...]

Wat dacht je van het meehelpen bij M-COM stations?

Het lijkt wel dat als er 2 spelers gaan defusen het 2 keer sneller gaat alleen de eerste speler die defused krijgt alle punten. Is iemand dit al opgevallen?
Jij snapt niet waarom dat gedaan word ?
Simpel toch , er gaan meerderen defusen vanwege de kans dat de defuser gekilled gaat worden.

Stel je eens voor , je staat te defusen en om je heen staan 2-3 teamgenoten mee te kijken. Uit een onverwachts moment schiet een sniper een gat door je hoofd en daar lig je(of gewoon een soldaat die onverwachts binnen komt rennen en jou neermaaid) waar de sirene blijft door draaien.

Het is logish dat er meerderen gaan defusen , als nummer 1 dood word geschoten kan nummer 2 lekker door defusen , puur teamwork :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
GJtje schreef op zondag 14 februari 2010 @ 01:03:
[...]
Je hebt de Direct Messages (DM) functionaliteit uit staan (activeren kan in je voorkeuren), dus niemand kan je PM'en. Fileplay biedt nog keys als het goed is. :) Intussen niet meer, of je moet subscriber lid zijn (en dus betalend lid van fileplay). Op zich heeft het ook niet zo heel veel zin meer om nog met de beta te willen spelen. 28 Februari sluit voor zover ik weet de beta.

Pre-orderen via Steam is dan nog een mogelijkheid, maar zoals gezegd, je kan dan niet uitgebreid spelen / testeen. Enige voordeel wat je dan nog hebt, is dat je in-game nick dan voor jou blijft, ook na het 'live' gaan van de game.
Ok aangezet, ik moet sowieso een betere videokaart om dit een beetje fatsoenlijk te draaien lijkt me. Heb dan wel al een I7 860 maar 8800 GTS zal wel low worden...
maar dan alsnog als iemand me nog een kan verschaffen dan kan diegene me PM'en. Toch wel nieuwsgierig geworden nu ik weer begonnen ben met BF2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Dit spel heeft mijn interesse gewekt in Battlefield 2. Ik vond daar destijds de demo van al leuk, maar ik heb het spel nooit gehaald omdat ik al een ander spel had om m'n tijd aan te besteden. Zouden jullie BF2 nu nog halen? Of zal een te groot deel van de community nu overstappen naar BC2? Ik heb niet meegekregen hoe dat destijds is gegaan met BC1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IBkkQsKK1lo]

Was even proberen wat te recorden en was wel leuk einde geworden :)
Ik heb wel is gehad dat ik alle 8 objectives heb opgeblazen.. en met c4 gaat dit wel het makkelijkst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ook een Betakey in mijn mailbox vrijdag, gister en vandaag even gegamed en mijn ervaringen ram ik hier maar even neer :+

- Tempo mbt sommige acties zijn (te) traag: bv wisselen tussen mn paddles en gun duurt imho te lang, ook het herladen van sommige guns vraag ik me af of het niet net een tikkie sneller kan. Maar goed de traagheid zal wel "realistisch" zijn, ben COD:MW2 gewend :+
- Engine: Soepel lopend is het echter niet helemaal, maar zo te lezen ben ik niet de enige. Dikke specs is natuurlijk altijd beter, maar een schaalbare engine kan wel worden verwacht anno 2010. Het is echter de beta, dus ik verwacht dat de definitieve versie wat beter presteert. Die configtool is handig trouwens.

Wel zijn sommige dingen ronduit slordig: ik kijk op mijn map waar een halfdooie teammate ligt om te reviven, daar zit soms een dikke afwijking in dus loop ik er een beetje verloren bij met mijn paddles..zoekend naar de patiënt :+

- Actie: intensief, alles kapot is een leuke feature, teamwork is echt nodig.

Na wat meer uurtjes gegamed te hebben heb ik een beetje de slag te pakken. Heb ook Bad Company 1 niet gespeeld namelijk :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
miss iets meer editten volgende keer:P wij zitten niet te wachten op hoe lang jij moet w8ten voordat je weer respawnt:P en hoe krijg jij in vredes naam zoveel c4 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Lubbers92 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:08:
miss iets meer editten volgende keer:P wij zitten niet te wachten op hoe lang jij moet w8ten voordat je weer respawnt:P en hoe krijg jij in vredes naam zoveel c4 :9~
Als je die "lange respawn" tijd blijft kijken zie je perk "ex upgr" en dank rijg je dubbel c4...
En het was beetje testen met fraps.. zal binnenkort nog wel leuk filmpje maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Wat is de truc om mouse-up en mouse-down (wheel) te gebruiken ??
Ik kan nu alleen mouse-wheel als 1 functie gebruiken ... lijkt me stug, alle andere games kennen wel 2 functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
Soepster schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:43:
Dit spel heeft mijn interesse gewekt in Battlefield 2. Ik vond daar destijds de demo van al leuk, maar ik heb het spel nooit gehaald omdat ik al een ander spel had om m'n tijd aan te besteden. Zouden jullie BF2 nu nog halen? Of zal een te groot deel van de community nu overstappen naar BC2? Ik heb niet meegekregen hoe dat destijds is gegaan met BC1.
Natuurlijk zullen er veel mensen overstappen. Maar ik verwacht dat er ook nog een groot deel gewoon BF2 zal blijven spelen ivm een te trage pc voor BC2 of ze vinden BF2 gewoon leuker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand wat het team krijgt wanneer de ronde is gewonnen?

Klopt het trouwens dat je na Level 2 niet meer verder kunt in de MP Demo op de PS3? De verschillende kits zijn greyed out en voor level 3 moet ik ~28mil aan XP halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Rank 2 is inderdaad de max. En je kan alleen de eerste 'gadgets' krijgen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Eeh hebben jullie tips om met de helicopter te vliegen op de PS3 ???

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
Soepster schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:43:
Je kunt daar voor beter je vraag in het BF2 topic plaatsen gok ik. Aangezien BC2 wel een behoorlijk andere gameplay heeft dan BF2 verwacht ik dat BF2 ook best nog een paar jaar levend zal blijven, ik zou 'm dus gerust kopen, zeker met de aanbieding van 50% off in de EA Store die her en der over 't internet vliegen. (Mocht je 'm niet kunnen vinden dan DM je maar, misschien heb ik de link nog in m'n logs ergens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Smokey! schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:42:
[...]

Natuurlijk zullen er veel mensen overstappen. Maar ik verwacht dat er ook nog een groot deel gewoon BF2 zal blijven spelen ivm een te trage pc voor BC2 of ze vinden BF2 gewoon leuker...
Ik denk dat veel overstappen hoor :) Ik zou zelf BF2 niet meer kopen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
_/-\o_ Koop ze allemaal,zijn vet goed en dan Bf 1943 er nog bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou lekker wachten op BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
zAo schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:42:
Weet iemand wat het team krijgt wanneer de ronde is gewonnen?

Klopt het trouwens dat je na Level 2 niet meer verder kunt in de MP Demo op de PS3? De verschillende kits zijn greyed out en voor level 3 moet ik ~28mil aan XP halen :)
Ik zou niet weten wat je krijgt aan punten als je team wint. Wel vind ik het vreemd dat jij 28 mil aan xp moet halen. Ik moet namelijk maar ongeveer 4 mil. En ik zit al op ongeveer 310000 dus ongeveer op 1/13e.. nouja toch een beta en je stats worden weer gereset.

Ik vraag me af hoe groot het punten verschil is met een pc. Ik zit zelf op 290 punten per minuut. Hoeveel hebben jullie er op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je krijgt 100 punten.

Inderdaad, de scope bij de assault krijg je pas na een paar miljoen punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Phyxion schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:43:
Ik denk dat veel overstappen hoor :) Ik zou zelf BF2 niet meer kopen in ieder geval.
Wanneer krijgen mensen nou eens door, dat Bad Company 2 géén vervolg is op Battlefield 2?
De opvolger voor Battlefield 2 is al in de maak en dat is Battlefield 3!
Realtec schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:44:
[video]

Was even proberen wat te recorden en was wel leuk einde geworden :)
Ik heb wel is gehad dat ik alle 8 objectives heb opgeblazen.. en met c4 gaat dit wel het makkelijkst
Zo had ik gisteren een potje, precies dezelfde manier, hahaha, geweldig! :)

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GJtje schreef op zondag 14 februari 2010 @ 15:53:
[...]
Wanneer krijgen mensen nou eens door, dat Bad Company 2 géén vervolg is op Battlefield 2?
De opvolger voor Battlefield 2 is al in de maak en dat is Battlefield 3!
[...]
Zo had ik gisteren een potje, precies dezelfde manier, hahaha, geweldig! :)
Of het een opvolger is of niet maakt niks uit, mensen willen ook wel eens wat anders spelen en BC2 komt toch vrij dicht bij BF2 in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
nog even geduld en dan kunnen we echt aan de slag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Phyxion schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:23:
Of het een opvolger is of niet maakt niks uit, mensen willen ook wel eens wat anders spelen en BC2 komt toch vrij dicht bij BF2 in de buurt.
Ik heb BF2 in het verleden grijs gespeeld, maar BC komt echt totaal niet in de buurt, zo zijn er echt een aantal dingen die gewoon missen in BC, wil het überhaupt dicht in de buurt komen van BF2. Zo vind ik de straaljagers en het aantal voertuigen een gemis, laat staan het aantal beschikbare wapens, wat naar mijn gevoel in BF2 toch altijd hoger is dan hier. In BF2 heb je meer strategie nodig om te winnen, met BC2 word het gewoon brainless je quad vol pompen met C4's en exploderen maar... :) BC2 is dus meer voor de brainless rambo's als je het mij vraagt. Ook wel leuk, daar niet van. :)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Zethian schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:48:
Rank 2 is inderdaad de max. En je kan alleen de eerste 'gadgets' krijgen.
Thanks, dan heb ik blijkbaar alles al :)

Iemand tips waar de PS3 versie goedkoop te verkrijgen is? Budgetgaming zit op 48,-- excl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJtje schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:36:
[...]
In BF2 heb je meer strategie nodig om te winnen, met BC2 word het gewoon brainless je quad vol pompen met C4's en exploderen maar... :) BC2 is dus meer voor de brainless rambo's als je het mij vraagt. Ook wel leuk, daar niet van. :)
Misschien dat de gamemode uit de béta niet voor niks Rush heet. Er komt ook gewoon nog conquest, squad vs squad en nog meer (check de beginpost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]
Ik heb BF2 in het verleden grijs gespeeld, maar BC komt echt totaal niet in de buurt, zo zijn er echt een aantal dingen die gewoon missen in BC, wil het überhaupt dicht in de buurt komen van BF2. Zo vind ik de straaljagers en het aantal voertuigen een gemis, laat staan het aantal beschikbare wapens, wat naar mijn gevoel in BF2 toch altijd hoger is dan hier. In BF2 heb je meer strategie nodig om te winnen, met BC2 word het gewoon brainless je quad vol pompen met C4's en exploderen maar... :) BC2 is dus meer voor de brainless rambo's als je het mij vraagt. Ook wel leuk, daar niet van. :)
Dit is ook een hele andere spelmode natuurlijk, je vergelijkt appels met peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
[...]
met BC2 word het gewoon brainless je quad vol pompen met C4's en exploderen maar... :) BC2 is dus meer voor de brainless rambo's als je het mij vraagt. Ook wel leuk, daar niet van. :)
Hopelijk vinden ze een oplossing hiervoor. Wellicht alleen de M-COM sites kunnen destroyen door te chargen. Ik heb ook vaak meegemaakt dat een groepje snipers op de berg bovenaan massaal site A (huisje) met mortars gaan bestoken. Het is duidelijk dat dit spel hier en daar flink getweaked moet worden. :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Ik snap niet waarom dat er allemaal uit getweakt moet worden... DICE heeft namelijk zelf gezegt dat het geen bugs zijn maar features.

In het echt kan het immers ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

:+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:45:
Misschien dat de gamemode uit de béta niet voor niks Rush heet. Er komt ook gewoon nog conquest, squad vs squad en nog meer (check de beginpost).
Oh maar dat weet ik wel dat er verschillende spelmodi zijn en komen, ook hoe die er uit gaan zien.
Kijk nog maar eens goed naar mijn naam... ;) Ik weet dus wel wat er wel en wat er niet in de TS staat... ;)

Ik erger me trouwens niet aan de quad met C4 exploderen bug / exploit / glitch whatever, vind het op zich wel wat hebben, maar moet de server wel goed gevuld zijn. Gisteren was ik in een potje de verdedigende partij, in een gigantische minderheid en toen kwam er dus een met een quad... Nou, geweldig, toen niet dus... Maar als het volle bak is, why not? :)

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Sharpp schreef op zondag 14 februari 2010 @ 17:04:
[...]
Hopelijk vinden ze een oplossing hiervoor. Wellicht alleen de M-COM sites kunnen destroyen door te chargen. Ik heb ook vaak meegemaakt dat een groepje snipers op de berg bovenaan massaal site A (huisje) met mortars gaan bestoken. Het is duidelijk dat dit spel hier en daar flink getweaked moet worden. :)
MCOM destroyen met C4 is gewoon een feature. Dat gaat zeker weten niet weg worden getweaked. Onderstaande video zegt Gordon Vandyke himself bij ongeveer 0:35 dat dit één van de drie mogelijkheden is om een MCOM te destroyen. Het is een bewuste keuze, geen bug of over het hoofd gezien door DICE. Het is ook gewoon logisch dat je met explosieven etc die dingen kan vernietigen. Gaat zeker niet uit de game worden gehaald, mag alleen wel dat er meer C4 voor nodig is.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ik heb BF2 in het verleden grijs gespeeld, maar BC komt echt totaal niet in de buurt, zo zijn er echt een aantal dingen die gewoon missen in BC, wil het überhaupt dicht in de buurt komen van BF2. Zo vind ik de straaljagers en het aantal voertuigen een gemis,
Straaljagers zitten er inderdaad niet in, maar wat bedoel je met het aantal voertuigen? Het zijn gewoon wat kleinere maps en dan heb je idd wat minder voertuigen, maar veel city 32man maps hadden ook niet veel meer voertuigen. Enkel wat meer jeeps en busjes soms. En vergeet niet dat er nog veel meer maps komen.
laat staan het aantal beschikbare wapens, wat naar mijn gevoel in BF2 toch altijd hoger is dan hier.
BF2 had 7 klasse met 4 wapens per klasse (USMC, MEC, PLA en unlock). Kom je uit op 28 wapens en dan de pistolen erbij is 34. Enkel Medic en Assault hadden echter dezelfde wapens in de basis kit dus 31 verschillende wapens.
In dit spel zitten er 43 als je de OP bekijkt. Dat is toch een stukje meer. Bovendien kan je veel meer uitwisselen en zit je niet vast aan het idee dat een assault perse een assault rifle heeft of dat een engineer perse een shotgun heeft. Als je in de full game alles unlockt heb je toch een vrij brede keuze. Dan kan je met elke klasse kiezen voor een shotgun, rifle of assault rifle en dan nog uit verschillende pistolen kiezen.
In BF2 heb je meer strategie nodig om te winnen, met BC2 word het gewoon brainless je quad vol pompen met C4's en exploderen maar... :)
Lang niet elk punt is met een quad goed te bereiken, zeker verder in de map niet. Daarnaast zijn quads vrij simpel te slopen. Bovendien kan een goed squad hier heel makkelijk goed gebruik maken van tactics. Enkel rush is niet de meest ideale modus voor squad combat aangezien je gewoon met een vrij smalle frontline zit.
BC2 is dus meer voor de brainless rambo's als je het mij vraagt. Ook wel leuk, daar niet van. :)
Dat beoordelen op basis van een beta/demo met 1 map waar nog niemand ervaring heeft met spelen is vrij simpel gedacht denk ik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De objective met C4 vernietigen vind ik niet een heel groot probleem... Dan moeten de attackers iig nog naar de M-com toe (te voet of met een vehicle). Het is een stuk vervelender als een tank vanaf een grote afstand de objective zit te bestoken en die daardoor kapot gaat. Met een RPG kun je ook niet tegen een groepje engineers op die de tank blijven repairen.
Dan heb je ook nog de mortar strikes, waar je ook vrij weinig tegen kunt doen als defender.

Wat mij betreft mag de M-com alleen neer door hem te armen, óf door C4. Maar dan wel 7 stuks C4, zodat je met minimaal 2 mensen moet zijn (met de explosive upgrade kun je 6x C4 meenemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

In het echt kun je ook gaan liggen ... en om een hoekje kijken (lees : prone & lean)

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 14-02-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtdiver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12-2023
Weet iemand een goede Nederlandse server?

Public Mumble Server:
Adress: mumble.cm-productions.nl
Port: 60138

Hoe kan ik deze server invoeren in Bad Company 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet in Bad Company 2, in het Mumble programma zelf.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
Dirtdiver schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:11:
Hoe kan ik deze server invoeren in Bad Company 2?
Niet, je download Mumble en verbind daarmee. Tis puur voor voice, niet om te gamen zelf.

[ Voor 18% gewijzigd door Leftblank op 14-02-2010 19:15 . Reden: Spuit11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik snap dat gedoe via Teamspeak/Ventrilo/Mumble niet...
Je connect via een van die programma's met de server waarop je ook aan het gamen bent? Maar hoe krijg je het dan voor elkaar dat je alleen met je eigen team/squad praat en niet met het andere team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
Heb de demo op de Xbox, en de beta op de PC. Heb voor allebei een pre-order.
Merk alleen dat er in de avond uren leukere/betere spelers zijn dan in de middag uren. Alleen word wel steeds gek van die mensen die ff snel de tank/quad/etc pakken en niemand meenemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Compizfox schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:16:
Je connect via een van die programma's met de server waarop je ook aan het gamen bent? Maar hoe krijg je het dan voor elkaar dat je alleen met je eigen team/squad praat en niet met het andere team?
Volgens mij is het net als IRC, maar dan voor een VoIP applicatie? :) Wat ik eerder niet snap, is wat er mis is met de ingame VoIP-functie? Via options kan je zien dat deze er is, maar niemand gebruikt het.
da_PSI schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:17:
Heb de demo op de Xbox, en de beta op de PC. Heb voor allebei een pre-order.
Merk alleen dat er in de avond uren leukere/betere spelers zijn dan in de middag uren.
Verbaasd me niets, in de avonduren komen de echte spelers boven water, aangezien de meeste kiddo's (tot en met 15 jaar) dan naar bed gaan... :+
Alleen word wel steeds gek van die mensen die ff snel de tank/quad/etc pakken en niemand meenemen...
Om maar te zwijgen over de spelers die wachten op de UAV :X

[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Maar hoe krijg je het dan voor elkaar dat je alleen met je eigen team/squad praat en niet met het andere team?
Integreert zo'n programma in je game ofzo, zodat je automatisch meepraat met jouw team?
Anders kun je mooi joinen bij het andere team, de tactiek afluisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Compizfox schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:20:
Integreert zo'n programma in je game ofzo, zodat je automatisch meepraat met jouw team?
De applicatie (Mumble, Skype, Teamspeak e.d.) draait op de background? :? En het kanaal waar je zit, beveilig je met een wachtwoord.

[ Voor 85% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bananenspin schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:45:
[...]

bron: http://www.gamecloud.nl/n...d-company2-vanaf-dag-aan/

Yeey! Al moet het natuurlijk wel gratis zijn.. en mogen echt grote uitbreidingen wat geld kosten... en dan bedoel ik uitbreiding als in de oude addon dvd's..
Yeey, betalen voor dingen die anders in de game hadden gezeten -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compizfox schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:16:
Verschillende kanalen waar je in kan gaan zitten.
GJtje schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:19:
Volgens mij is het net als IRC, maar dan voor een VoIP applicatie? :) Wat ik eerder niet snap, is wat er mis is met de ingame VoIP-functie? Via options kan je zien dat deze er is, maar niemand gebruikt het.
Omdat je gewoon altijd kan praten, zelfs tijdens het laden en niet perse in hetzelfde squad hoeft te zitten.
Compizfox schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:20:
[...]

Mumble kan dat wel volgens mij, Mumble kan zelfs merken waar iemand staat ten opzichte van jou op de map. Maar het is ook zeer zelfregulerend.
Bor de Wollef schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:23:
[...]

Vergeet niet dat content vaak niet meer ontworpen wordt een paar maanden voor release, dan worden enkel de bugs gefixt en wordt het spel voorbereid op de drukker en dat soort dingen. Dan kan het content team ondertussen doorwerken aan DLC.

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 14-02-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:23:
Niet álle DLC word betaald, er zal ook een deel gratis zijn. Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
GJtje schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:19:
Om maar te zwijgen over de spelers die wachten op de UAV :X
Daar heb je ook weer een punt ja, blijven ze daar met zijn 5en op een kluitje wachten..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ah, bedankt voor de antwoorden.

Ondersteunen veel servers (BF2, BF:BC2, TF2) die programma's? Wat wordt het meeste gebruikt? Want, het lijkt me niet echt handig om ze alle 3 tegelijk te hebben draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GJtje schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:28:
[...]
Niet álle DLC word betaald, er zal ook een deel gratis zijn. Bron
Ik zie daar staan you will get, dan neem ik aan dat de day one content gratis zal zijn.
Compizfox schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:34:
Ah, bedankt voor de antwoorden.

Ondersteunen veel servers (BF2, BF:BC2, TF2) die programma's? Wat wordt het meeste gebruikt? Want, het lijkt me niet echt handig om ze alle 3 tegelijk te hebben draaien.
Ja das dus het probleem, dat weet je nooit van te voren. Sommige servers wel, sommige niet. Staat vaak in het laadscherm of bij de server beschrijving.

[ Voor 40% gewijzigd door Tsurany op 14-02-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

Het is toch een leuk spelletje om even snel tussen door een tijdje te doen. Laden gaat ook lekker snel!

Alleen die server browser :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
MCOM zou gewoon alleen als gebouw instort of de normale weg via armen van de mcom kapot moeten kunnen. En anders op zijn minst stuk sterker maken + mogelijkheid geven hem te repareren. Want nu is het echt niet leuk meer vaak als steeds c4 wordt gebruikt.

[ Voor 34% gewijzigd door Sissors op 14-02-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
furby-killer schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:22:
MCOM zou gewoon alleen als gebouw instort of de normale weg via armen van de mcom kapot moeten kunnen. En anders op zijn minst stuk sterker maken + mogelijkheid geven hem te repareren. Want nu is het echt niet leuk meer vaak als steeds c4 wordt gebruikt.
Repareren oké, maar de rest zie ik niet zo zitten. Dan maak je het voor de attackers onmogelijk om te winnen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.
Houdt het verder nuttig en ontopic.