devilsnight schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:04:
[...]
Zooooo..met verkeerde been uit bed gestapt?
Ik moet dus de hele topic doorkijken om zoiets te vinden? Eerste review? Het zal dan wel, maar die heb ik hier nog niet kunnen vinden. Maar had kunnen weten dat ik dit soort dingen zou krijgen te horen, het is zeker tegen de regels om zulke vragen te stellen...zucht.
Het is niet verboden zulke vragen te stellen, maar er staat gewoon heel veel informatie in dit topic. En het komt af en toe een beetje over alsof mensen te lui zijn om te zoeken. Het heeft ook even nodig om te wennen aan tweakers.
Bovenin (boven de topictitel) staan 3 laptops voorvertoond. de EB1J1E heeft alleen een cijfertje gekregen (4 sterren), maar de EB1S1E heeft een complete review staan (bij dezen gelijk credits voor pvbouwel). Dit is dan wel de i5 variant, maar de software is bij alle E's hetzelfde.
Wat betreft de clean install kun je gewoon een x64 versie van home premium installeren met je key onderop de laptop, voor de vaio tenminste. Netbooks hebben volgens mij meestal windows 7 starter of een x86 variant (32bits). Misschien dat je daarom met je key van je netbook geen clean install kon doen.
Deze beelden kloppen niet hoor. Ik weet niet hoe ze dat gedaan hebben. Ten tijde van het uitkomen van de review had ik mijn notebook al besteld dus ik begon al lichtelijk in paniek te raken, maar op deze beelden lijkt het alsof je vanuit geen enkele hoek, zelfs recht van voren geen mooi beeld hebt. Ik heb gisteren nog met 3 mensen achter me zitten skypen, en ze konden alles prima zien. Je kunt ook best met zn tweeen naast elkaar een film kijken zonder last te hebben van donkere beeldhoeken.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:15:
Hou er wel rekening mee dat het standaard HD-Ready scherm van de VPCEB1* een verschikkelijk scherm is he.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou daar geen cent aan uit willen geven.
Ik heb helaas de hele week geen tijd om met mijn laptop aan de slag te gaan, maar volgende week zal ik een uitgebreide review maken met plaatjes.