Hey hey, ik heb pas een witte kant en klare Vaio E serie gekocht bij media markt. Ik wilde hem eigenlijk terugbrengen, want ik werd echt gek van de trackpad. niet alleen onnauwkeurig en het niet registreren van tikken, maar ook nog korrelig. Na een half uur begin ik me er behoorlijk aan te irriteren. Eenmaal bij Mediamarkt aangekomen, kreeg ik te horen dat het niet kon ivm activatie van Windows en wat niet. Dus ok, ik dacht ik hou het wel vol.
Door de gigantische hoeveelheid bloatware heb ik besloten om een schone W7 installatie te doen. Hierbij heb ik zonder na te denken de recovery partititie ook verwijderd! Stom stom stom, ik weet het.
Ik had de 3! recovery dvd's gemaakt, dus ik dacht dat ik veilig was. Eenmaal bij de installatie van onder andere de Quick Web Access software kreeg ik de melding dat dvd 2 corrupt was. Daar ging mijn hoop. Aan de andere kant, de drivers deden het wel, dus op zich geen probleem.
Maar nu kan ik die WEB-functie niet gebruiken, mijn brightness control (Fn+F5/F6) doen het niet en de programma waar met de webcam gespeeld kan worden (toevoegen van brillen/pruiken etc) is ook weg! Bij Sony zelf is de software niet te downloaden. Iemand een idee hoe ik deze drie dingen kan fixen?
/edit: er is dus nog geen mogelijkheid om web access te laten werken, al had ik een werkend dvd.
Even snel de sony library erbij installeren (als het lukt met de dvd) voor de Fn key. Had alleen de event services geinstalleerd.
Voor de rest een goed laptop. Vooral na het installeren van een nieuwe W7 installatie. Dat zou ik iedereen aanraden. Een nieuwe DVD gedownload (ik weet niet hoe illegaal dit is, aangezien ik mijn eigen licentie hiervoor gebruik). Moet wel Home Premium x64 zijn. En even met Microsoft aan de telefoon. Daar helemaal geen problemen mee gehad. Het voelde erg 'zwaar' aan met alle software van Sony. Heb nu een soort van take it or leave it-straf gevoel

.
Er is geen mogelijkheid om een recovery dvd te downloaden ergens neem ik aan? Of alleen de software?
[
Voor 6% gewijzigd door
djind op 16-03-2010 03:36
]