Warapapaba en Sidus ontzettend bedankt voor jullie duidelijke reacties!
De CPU upgrade laat ik vallen, m'n huidige desktop is een AMD ahtlon 64 6400+ X2, ik ben
van plan om deze volgend jaar te gaan vervangen en dat wordt dan waarschijnlijk wel een i7.
De scherm upgrade ga ik bij deze nemen. Een duidelijk verhaal, lage kosten en inderdaad lastig zelf te vervangen achteraf.
Wel heb ik besloten ipv 6gb geheugen voor 8gb te gaan. Dit kost slechts 17 euro, en voor photoshop wel zo handig.
Ik ga nog even kijken naar de videokaart, en dan vanavond m'n bestelling maar is plaatsen!!
De huidige actie van een 320gb schijf naar een 500gb schijf bespaard me 70 euro en loopt tot 3 december.
Het zou natuurlijk kunnen dat er na die datum een kortingsactie komt voor bijvoorbeeld de schermupgrade of CPU upgrade, maar dat risico neem ik maar. Die extra opslag en een schijf van 7200rpm ipv 5400rpm zijn toch wel mooi meegenomen.
De blu-ray speler laat ik ook achterwege trouwens. Ik neem onderweg toch geen blu-rays mee, en mocht software ooit nog alleen op blu-ray uitkomen, dan is deze laptop al lang weer aan vervanging toe
De laptop wordt standaard geleverd met windows 8, nou was m'n eerste indruk hiervan niet zo heel goed, maar geef het zeker een kans en anders heb ik nog een surfspot cd'tje liggen met windows 7 prof erop
Nogmaals bedankt!
[
Voor 8% gewijzigd door
Roland_EM25 op 01-12-2012 15:02
]