Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanJapie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-01-2023
Over batterijduur in 1.66:

2 dagen geleden geflashed, gisteravond batterij tot 100% opgeladen. Ding van de lader gehaald, heeft van 0:00 tot 9:00 standby gestaan (Wifi aan, verder weinig), vervolgens ff tabbladen/instellingen bijgewerkt, mail ingesteld, gecheckt, mail verstuurd, 4x gesmst en staat nu op 91%.

Dus in 12 uur tijd, waarvan 4 uur redelijk gebruikt is ie 9% achteruit gegaan.

Conclusie; dat metertje doet t niet meer of er is een wonder gebeurd.. Hoop t laatste _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
MarkII schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:56:
[...]

Ik denk dat je gewoon de copy-functie van TC kan gebruiken?
Als ik die gebruik dan komt er te staan 'Kan bestand niet openen!' (gewoon een jpeg). 'Tik 'x' om te negeren.
Ik kan op 'x' drukken wat ik wil, maar er gebeurt niets. Kan alleen kiezen 'afbreken' en 'opnieuw'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 08:34
JanJapie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:05:
Over batterijduur in 1.66:

2 dagen geleden geflashed, gisteravond batterij tot 100% opgeladen. Ding van de lader gehaald, heeft van 0:00 tot 9:00 standby gestaan (Wifi aan, verder weinig), vervolgens ff tabbladen/instellingen bijgewerkt, mail ingesteld, gecheckt, mail verstuurd, 4x gesmst en staat nu op 91%.

Dus in 12 uur tijd, waarvan 4 uur redelijk gebruikt is ie 9% achteruit gegaan.

Conclusie; dat metertje doet t niet meer of er is een wonder gebeurd.. Hoop t laatste _/-\o_
Welke radio versie gebruik je? Ik maakte zelf eerst gebruik van 2.07.51.05_2 i.c.m. 1.66.405.2 WWE ROM (STOCK). Heb net nu de nieuwste radio geflashed 2.07.51.22_2 (afkomstig van 1.69.832.0 HK ROM) i.c.m. 1.66.405.2 WWE ROM.

Ik heb het idee dat m'n batterij (weer) korter mee gaat, nu ik deze nieuwste radio heb geflashed. Het kan ook zijn dat de batterij eerst weer een keer volledig opgeladen moet worden, na deze radio update, voordat ie pas goed werkt. Zijn er meer mensen die deze nieuwste radio gebruiken? Wat is jullie ervaring? Misschien dat ik weer terug flash naar radio 2.07.51.05_2.

Btw, iemand ervaring met de radios 2.07.50.27_2 (TMO) en/of 2.06.50.23_3? De schijnen beide de 576 RAM geactiveerd te hebben (ws. wel met 2.02(+) based ROM's), alleen hebben als nadeel dat bepaalde verbindingen niet of minder meer werken, WiFi, HSDPA, GPS, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:26
Hallo. Ik heb een Hi sim in mijn HD2 zitten, maar ik krijg het ook niet voor elkaar om mobiel internet aan de praat te krijgen. De handmatige instellingen van de Hi site werken niet.

ik voer in:
naamverbinding: Mobiele Startsite
toeganspunt: portalmmm.nl
inlog + wachtwoord: niks..

Ik kan niet op internet en die weer app etc. doen het ook niet. Maar er gaat wel geld van mijn tegoed af...

Weet iemand misschien waar het aan kan liggen,
(klantenservice al 5 keer gebeld, ze helpen je voor geen meter verder en schuiven het af op htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-10 20:33

_AvA_

en dat ben zo.

Ik had ergens gelezen dat je dat portalmmm moet veranderen naar internet.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 22:56
Waarom laat je de HD2 niet automatisch de instellingen ophalen?
Werkt prima met Vodafone.(aleen ff Proxy uitzetten dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sk0o schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:21:
Hallo. Ik heb een Hi sim in mijn HD2 zitten, maar ik krijg het ook niet voor elkaar om mobiel internet aan de praat te krijgen. De handmatige instellingen van de Hi site werken niet.

ik voer in:

Ik kan niet op internet en die weer app etc. doen het ook niet. Maar er gaat wel geld van mijn tegoed af...

(klantenservice al 5 keer gebeld, ze helpen je voor geen meter verder en schuiven het af op htc.
probeer internet ipv portalmmm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
DaFreakR schreef op zondag 07 februari 2010 @ 21:17:
Heb trouwens dit 'probleem' hier nog niet gelezen:

Wanneer ik een nieuwe sms binnen krijg, en in sense snel op mijn sms tab klik, zie ik hier het nieuwe smsje nog niet staan. Ik moet dan eerst even naar een andere tab doorklikken, en wanneer ik vervolgens terug ga naar de sms tab staat mn nieuwe binnengekomen sms hier..
Ja dat ken ik wel. Het komt omdat Sense best langzaam is met het showen van een nieuwe SMS.
Eerst gaat het gele lampje knipperen, dan komt het SMS geluid en dan laat Sense paas iets zien.
Dit merk je vooral als je in Conco modus een bezorgingsrapport binnenkrijgt.
Geduld is een schone zaak zeggen ze dan.....

Nog reacties van HTC:
Dank u wel over de vraag over de SMS update,
De NL ROM update 2010-02-02 heeft de SMS update inbegrepen.
Kunt U ons laten weten of deze laatste ROM update nog uitstaande problemen heeft?
Bijgevoegd de link ter informatie
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=2&dl_id=863
Het probleem wat betreft de download voor Nederland is intern doorgegeven en wordt zo spoedig mogelijk opgelost.
Dank u wel voor uw email naar HTC.

Deze informatie werd inderdaad door mijn collega doorgegeven naar de ontwikkelaars van deze Update.Blijkbaar was het echter te laat om deze nog aan te passen voor deze update.Mogelijk dat deze vertaalfouten aangepast worden in een volgende Rom-versie.Ik ben het inderdaad verder met u eens dat dit erg slordig overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
CRXed schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:33:
Waarom laat je de HD2 niet automatisch de instellingen ophalen?
Werkt prima met Vodafone.(aleen ff Proxy uitzetten dan)
werkt niet,
probeer internet ipv portalmmm.nl
werkt niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

ik voer in:

Verander de naam van de verbinding naar "internet":
Bijv.: Mobiele website > internet
portalmmm.nl laat je staan.

Eventuele zet je "Mijn werk" ook om naar de aangepaste verbinding.
Reboot, klaar.

Dit moet werken (heb zelf ook Hi).

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

ik voer in:

Waarschijnlijk gaat dit dan wel werken voor je, google even op, NLRetailWM50

Laat ff weten, voor de anderen, of dit inderdaad heft gewerkt op je HD2

Directe link http://www.qtek.nl/_BIN/NLRetailWM50.zip

[ Voor 3% gewijzigd door Windkracht13 op 08-02-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Even tussen door.

Simkaarten van Vodafone Geen enkel probleem, Net geprobeerd zowel abbo als prepaid.

Ga nu even proberen wat efd voorstelde
Verander de naam van de verbinding naar "internet":
Bijv.: Mobiele website > internet
portalmmm.nl laat je staan.

Eventuele zet je "Mijn werk" ook om naar de aangepaste verbinding.
Reboot, klaar.

Dit moet werken (heb zelf ook Hi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Hoe kan ik instellen dat me telefoon trilt en geluid maakt? Nu doet die maar 1 ding tegelijk.
Nu mis ik veel oproepen omdat ik niet zo goed hoor. Ik wil dat het geluid en trilt tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Laatst online: 05-10 20:33

_AvA_

en dat ben zo.

Voor de mensen met 1.66: Gebruiken jullie allemaal Duttys Leo V1.7?

Ik kom van een HTC TyTN II, en morgen komt mijn HD2 binnen. Ik ben daarvoor alvast wat aan het inlezen over de verschillende software en roms, radio's en dergelijke.
Duttys is sowieso een van de weinige NLD roms en zo te zien is het een mooie 'clean' rom. Voor mijn TyTN II heb ik wel roms gezien die vol zaten met rare lelijke iconen en achtergronden, tot in den treure aangepaste belvensters en soms mislukte calenders. Ik wil niet weer dezelfde fout maken om ongeorienteerd een nieuwe rom te installeren, dus: heeft Dutty de rom redelijk intact gelaten (op wat bugfixes etc na) of is het gewoon weer een zwaar omgebouwde rom?

Tevens ben ik ook altijd op zoek naar spelletjes en leuke kleine apps. Ik ben hdWobble al tegen gekomen en ook een soort shotgun die je kunt afvuren. Ook kwam er een app voorbij die een alarm af laat gaan als iemand de telefoon van tafel af pakt.

Het is een hoop tekst en er zijn zoooo veel applicaties, dat ik me af vraag of er niet ergens gewoon een lijst met leuke apps is, zoals er ook een lijst is met bugfixes en Register mods.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:15
Hoe kan ik instellen dat me telefoon trilt en geluid maakt? Nu doet die maar 1 ding tegelijk.
Nu mis ik veel oproepen omdat ik niet zo goed hoor. Ik wil dat het geluid en trilt tegelijkertijd

Instellingen>geluiden en weergave>beltoontype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
John Connor schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:37:
[...]
Btw, iemand ervaring met de radios 2.07.50.27_2 (TMO) en/of 2.06.50.23_3? De schijnen beide de 576 RAM geactiveerd te hebben (ws. wel met 2.02(+) based ROM's), alleen hebben als nadeel dat bepaalde verbindingen niet of minder meer werken, WiFi, HSDPA, GPS, etc...
Ik heb de nieuwe TMO om idd de 576 RAM te activeren (momenteel icm nieuwste Miri V3.0 23529, hiervoor eindelijk de WM6.5.x Dutty, maar vond die wat instabiel). Geen enkele last van de genoemde problemen met WiFI, HSDPA en GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Windkracht13 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:54:
[...]

Waarschijnlijk gaat dit dan wel werken voor je, google even op, NLRetailWM50

Laat ff weten, voor de anderen, of dit inderdaad heft gewerkt op je HD2

Directe link http://www.qtek.nl/_BIN/NLRetailWM50.zip
Programmatje op telefoon gezet maar werkt niet heb alleen maar wit beeld en onder aan het scherm Gereed en activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
sk0o schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:00:
Even tussen door.

Simkaarten van Vodafone Geen enkel probleem, Net geprobeerd zowel abbo als prepaid.

Ga nu even proberen wat efd voorstelde

[...]
Niet per ongeluk proxy instellingen aangevinkt?

Probeer anders eens de KPN instellingen: http://qelp.kpn.com/HTC/T...rnet/handmatig-instellen/

[ Voor 14% gewijzigd door OkeOkeOke op 08-02-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
OkeOkeOke schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:18:
[...]

Niet per ongeluk proxy instellingen aangevinkt?

Probeer anders eens de KPN instellingen: http://qelp.kpn.com/HTC/T...rnet/handmatig-instellen/
proxy staat uit.

Instellingen van Hi en KPN zijn precies het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
sk0o schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:38:
[...]

proxy staat uit.

Ook niet als je KPN als provider kiest en dan de telefoon automatisch laat instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuur ik een mail over mijn slechte batterij naar htc, krijg ik het standaard antwoordje : resetten, wifi en bluetooth uit blabla :@

heb ik natuurlijk helemaal niets aan. toch maar aandringen op een nieuwe batterij. Telefoon terugsturen is geen optie, daar is niets mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 08:59
OkeOkeOke schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:44:
[...]

Ook niet als je KPN als provider kiest en dan de telefoon automatisch laat instellen?
Bij mijn oude sim was het automatisch configureren van de telefoon voldoende voor de instellingen, nu niet meer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Novadecasa schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:56:
[...]

Bij mijn oude sim was het automatisch configureren van de telefoon voldoende voor de instellingen, nu niet meer. :?
blijbaar niet meer.

Net nog gebeld met hi klantenservice. Hi geeft geen ondersteuning van 3g/hsdpa aan hun prepaid klanten. Ze geven alleen 3g/hsdpa vrij aan abonnement klanten. Met prepaid moet je gebruik maken van GPRS.

Dus ik vroeg of GPRS wel vrij is voor prepaid, dat is wel zo. De instellingen zouden het zelfde moeten zijn voor abbo en prepaid. Maar de handmatige instellingen kloppen niet van zowel hi als kpn.nl. Wat op internet te zien is is anders dan wat je op de HD2 ziet. Zo staat er bij stap 9 aangeven boven in het scherm mijn werk, en op de hd2 zelf staat mijn isp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn HD2 om 07.00 uur van de lader gehaald.
En om 15.00 uur stond de accu op 96%.
WiFi en Bluetooth staan standaard uit.
Mail op handmatig ontvangen , en het weer om de 3 uur updaten.

Dit is toch netjes, of niet.

Verder alleen de Rom naar 1.66 vervangen, en geen veranderingen in het rigister gemaakt.

Ik ben heel tevreden.

PS: Gister wel helemaal op aan het einde van de dag, maar dat is ook normaal met een nieuw toestel want je speeld er ook veeeeeeel meer mee dan dat hij al een paar maanden oud is.
:*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

sk0o schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:38:
[...]
proxy staat uit.
Kom op sk0o ....

instellingen > menu > meer > verbindingen > verbindingen > geavanceerd > netwerk selecteren > 1e uitklapmenu > (Hi Mobiel Internet) > bewerken > bewerken
naam: internet
> volgende
naam toegangspunt: portalmmm.nl
> volgende
alles leegmaken
> voltooien
> ok

Eventueel bij het tweede uitklapmenu dezelfde verbinding selecteren als die je net bewerkt hebt.
Soft-reset.

Dit moet werken, anders heb je ergens anders iets niet helemaal goed staan :)

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
sk0o schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:13:
[...]

blijbaar niet meer.

Net nog gebeld met hi klantenservice. Hi geeft geen ondersteuning van 3g/hsdpa aan hun prepaid klanten. Ze geven alleen 3g/hsdpa vrij aan abonnement klanten. Met prepaid moet je gebruik maken van GPRS.

Dus ik vroeg of GPRS wel vrij is voor prepaid, dat is wel zo. De instellingen zouden het zelfde moeten zijn voor abbo en prepaid. Maar de handmatige instellingen kloppen niet van zowel hi als kpn.nl. Wat op internet te zien is is anders dan wat je op de HD2 ziet. Zo staat er bij stap 9 aangeven boven in het scherm mijn werk, en op de hd2 zelf staat mijn isp.
Heb een abbonnement van HI, al jaren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
sk0o schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:13:
[...]

blijbaar niet meer.

Las ergens dat Hi Prepaid wel een proxy gebruikt:

APN: portalmmm.nl
UN: leeg
PW: leeg
HTTP proxy: 10.10.100.20:5080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:20
lithje schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:03:

PUNT2: Ik heb een Hotmail-account ingesteld. Deze staat in directe verbinding zodat ik direct mail binnen krijg en niet dat er om het half uur een keer contact gezocht wordt met Hotmail. Nu vraag ik me af of dat niet flink aan mijn accu slurpt.. Nu blijkt Gmail 'pushmail' te ondersteunen en de HD2 ook! Ik gister dus een Gmail account aangemaakt en op de HD2 ingesteld. Maar geen keuze voor 'direct mail binnenhalen' (of zoiets) zoals bij het Hotmail account. Het begint gewoon vanaf 5min. Op Gmail-site gekeken. Moet je iets met Active-sync instellen. Handleiding gevolgt, kan niet synchroniseren.. Iemand dit wel voor elkaar?
Server m.google.com
SSL aan.
username: je gmail adres (dus incl. @gmail.com)
Wachtwoord: je gmail wachtwoord

Bij de sync-opties kun je contacten, agenda en mail aanvinken. Vink je ook taken aan, dan doet 'ie het niet.

Via de schedule-optie kun je piektijden instellen wanneer push-mail aan is (as items arrive) en instellen dat 'ie bijvoorbeeld 's nachts geen mails ophaalt.

Zou moeten werken met bovenstaande instellingen, althans, dat doet het bij mij.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 13:20
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:14:
Vandaag mijn HD2 om 07.00 uur van de lader gehaald.
En om 15.00 uur stond de accu op 96%.
WiFi en Bluetooth staan standaard uit.
Mail op handmatig ontvangen , en het weer om de 3 uur updaten.

Dit is toch netjes, of niet.

Verder alleen de Rom naar 1.66 vervangen, en geen veranderingen in het rigister gemaakt.

Ik ben heel tevreden.

PS: Gister wel helemaal op aan het einde van de dag, maar dat is ook normaal met een nieuw toestel want je speeld er ook veeeeeeel meer mee dan dat hij al een paar maanden oud is.
:*) :*) :*)
Rom versie Touch-it BL 3.2 (1.66 Base), radio 2.07.51.05_2

Vanmorgen 7:00 van de lader
Exchange Push-mail/contacts/agenda aan, 3G verbinding
Twitter, weer, etc allemaal op automatisch 1x per uur
WiFi standaard uit, Bluetooth staat aan voor carkit.

paar telefoontjes van een paar minuten, buienradar en fileradar paar keer opgehaald, 20min TomTom en dus GPS aan gehad, agenda bijgewerkt en wat blogs gelezen.

Nu (15:55) batterij op 87%.

Het upgraden van de radio naar 2.07x was bij mij een enorme stap vooruit. In gebieden met slechte dekking merk ik wel dat de batterij aanzienlijk sneller leegloopt. Ik doe bij normaal gebruik ongeveer 2 dagen (40-50u) met een volle batterij.

Edit: in een nachtje standby (push-mail is uit van 23:30 tot 6:30) op het nachtkastje verlies ik plusminus 3% lading.

[ Voor 6% gewijzigd door ToMaSZ op 08-02-2010 16:03 ]

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met mijn HD2 in combinatie met mijn Alpine BT autoradio.

Bellen en door het telefoonboek scrollen gaat allemaal zoals het hoort. Het enigste probleem waar ik last van heb is als iemand mij belt, de telefoon en autoradio gaan dan 1 keer over waarna de oproep automatisch wordt beindigd.

Dit gebeurt iedere keer terwijl bellen geen problemen geeft.

Edit: standaard firmware 1.66 op de telefoon

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 19:07
Iemand al een stappenteller tegengekomen die het goed doet op de hd2? Ik heb wel al pedometer gevonden voor de diamond maar op de hd2 ziet die er niet uit. Het scherm wordt maar voor de helft gebruikt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 15:38
De roms van Dutty zijn heel clean, snel en het uiterlijk is hetzelfde als van de standaard rom.
Zijn roms zijn over het algemeen heel stabiel en zeker een aanrader.

Daan
_AvA_ schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:06:
Voor de mensen met 1.66: Gebruiken jullie allemaal Duttys Leo V1.7?

Ik kom van een HTC TyTN II, en morgen komt mijn HD2 binnen. Ik ben daarvoor alvast wat aan het inlezen over de verschillende software en roms, radio's en dergelijke.
Duttys is sowieso een van de weinige NLD roms en zo te zien is het een mooie 'clean' rom. Voor mijn TyTN II heb ik wel roms gezien die vol zaten met rare lelijke iconen en achtergronden, tot in den treure aangepaste belvensters en soms mislukte calenders. Ik wil niet weer dezelfde fout maken om ongeorienteerd een nieuwe rom te installeren, dus: heeft Dutty de rom redelijk intact gelaten (op wat bugfixes etc na) of is het gewoon weer een zwaar omgebouwde rom?

Tevens ben ik ook altijd op zoek naar spelletjes en leuke kleine apps. Ik ben hdWobble al tegen gekomen en ook een soort shotgun die je kunt afvuren. Ook kwam er een app voorbij die een alarm af laat gaan als iemand de telefoon van tafel af pakt.

Het is een hoop tekst en er zijn zoooo veel applicaties, dat ik me af vraag of er niet ergens gewoon een lijst met leuke apps is, zoals er ook een lijst is met bugfixes en Register mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
MMM, heel appart,,, internet werkt nu Half.

Werkend:
Weer(eingen ingevoerde lokatie)
Aandelen
Opera: hyves/google

Niet werkend
Weer (eigen lokatie)
Msn Live
Mail binnenhalen.

Snap er geen zak van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

sk0o schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:38:

Werkend:
Aandelen

Niet werkend
Weer (eigen lokatie)
Msn Live
Mail binnenhalen.

Heb je mijn uitgebreide handleiding van een 15:16 gevolgd? Als je dat tot de letter gevolgd hebt moet alles werken.

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
sk0o schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:38:

Werkend:
Aandelen

Niet werkend
Weer (eigen lokatie)
Msn Live
Mail binnenhalen.

Gekeken welke apps gebruik maken van welk type internet? Bij de instellingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
Zo, heb ook de nieuweste rom er op gezet... Gedownload via de Duitse site, daar was ie wel te krijgen :)

koste nog geen 5 min tijd.

Versie van besturingssysteem: 5.2.21869
Manila: 2.5.19211619.0
Rom: 1.66.404.1
ROM dat.: 01/14/10
Radio: 2.06.51.07

[ Voor 6% gewijzigd door HellStorm666 op 08-02-2010 16:57 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
efd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:40:
[...]

Heb je mijn uitgebreide handleiding van een 15:16 gevolgd? Als je dat tot de letter gevolgd hebt moet alles werken.
ja deze ben ik stap voor stap langs gegaan. Toen deed is nog niks.

Proxy ingevuld. 10.10.100.20 poort 5080. Toen deed hij het opeens half..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
sk0o schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:47:
[...]

ja deze ben ik stap voor stap langs gegaan. Toen deed is nog niks.

Proxy ingevuld. 10.10.100.20 poort 5080. Toen deed hij het opeens half..
[Hi prepay] Mobiel internet probleem HTC touch diamond 2[Hi prepay] Mobiel internet probleem HTC touch diamond 2[/TOPI

Verbindingsnaam Hi
Gebruikersnaam (leeg laten)
Wachtwoord (leeg laten)
Toeganspuntnaam portalmmm.nl
Proxy-adres 10.10.100.20
Proxy-poort 9021

[ Voor 23% gewijzigd door OkeOkeOke op 08-02-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Ik heb het vanmiddag net gelezen. Volgens mij moet het wel kunnen met prepaid gewoon mail binnen halen + msn + weer eigen lokatie.

Ben toch al zat van hi, met hun slechte klantenservice etc (in mijn ogen).
Keek net op vodafone.nl daar kan je simkaart aanvragen met nummer behoud.

Dus. Ik bestel mij een vodafone simkaart nummerbehoud verlost van alle problemen.
(heb nu vodafone prepaid simkaart erin van collega, WERKT SUPER!! alles werkt zoals het moet 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Vreemd, want ik zie op de Hi-site nergens iets over een in te stellen proxy...

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
sk0o schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:07:
[...]

Ik heb het vanmiddag net gelezen. Volgens mij moet het wel kunnen met prepaid gewoon mail binnen halen + msn + weer eigen lokatie.

Ben toch al zat van hi, met hun slechte klantenservice etc (in mijn ogen).
Keek net op vodafone.nl daar kan je simkaart aanvragen met nummer behoud.

Dus. Ik bestel mij een vodafone simkaart nummerbehoud verlost van alle problemen.
(heb nu vodafone prepaid simkaart erin van collega, WERKT SUPER!! alles werkt zoals het moet 8) )
Verbindingsnaam Hi
Wachtwoord (leeg laten)
Proxy-adres 10.10.100.20
Proxy-poort 9021

Probeer deze dan nog een keer!
Handig voor anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
OkeOkeOke schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:10:
[...]

Verbindingsnaam Hi
Wachtwoord (leeg laten)
Proxy-adres 10.10.100.20
Proxy-poort 9021

Handig voor anderen!
Is goed ben bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
lithje schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:03:
We zijn weer een weekje verder.. Toch draait Windows Mobile niet helemaal stabiel hoor. De HD2 is toch een paar keer vast gelopen. Tijdens bellen, un-lock scherm, programma's.. Het lijkt erop dat hij het toch best moeilijk krijgt als taakbeheer vol begint te lopen.
Ook nog een paar bugs, waaronder de dubbele beltoon tijdens het bellen en de wekker..

PUNT1: Het volgende.. ik heb thuis een home-server draaien: Seagate BlackArmor 220, prachtig apparaatje voor thuis. Nu wil ik daar natuurlijk het maximale uithalen met de HD2. Gewoon bestanden uploaden en downloaden dus. 'Mobile FTP Client 1.1.6.1' geprobeert, die krijgt geen connectie. Hij verbind wel, maar kan daarna geen bestanden laten zien, foutmelding. De BlackArmor werkt overigens met een actieve FTP. Toen 'Total Commander' geprobeerd. Meteen verbinding en binnen 2sec. zie ik mijn server. Ik kan feilloos door mijn mappen scrollen. Nu wil ik een afbeelding downloaden van mijn server naar de HD2.. HOE?? Iemand ervaring hiermee? Bij de Windows versie zie je natuurlijk 2 schermen waartussen je kunt downloaden en uploaden, maar op de HD2 zie je maar 1 scherm. Ik ben alle knoppen doorgelopen, maar zie geen 'down-/upload' knop of iets dergelijks. De site van Total Commander en de Wiki, Tweakers wordt ik ook niet veel wijzer van..

Of heeft iemand een ander FTP-client programma wat goed werkt op de HD2?
Whs Mobile, up en downloaden van je home server plus extra home server instellingen. Voor Iphone en Windows mobile. Draait bij goed op m'n hd2.

[ Voor 14% gewijzigd door wimstradamus op 08-02-2010 17:45 ]

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Verbindingsnaam Hi
Wachtwoord (leeg laten)
Proxy-adres 10.10.100.20
Proxy-poort 9021

Handig voor anderen!
Helaas Helaas.

Geprobeerd.

Naam: internet & hi
Verbindingsnaam: internet & hi & mobiele startsite & mobile startsite
Toeganspunt: portalmmm.nl
Proxy-adres: 10.10.100.20
Proxy-poort: 5080 & 9021

Met deze instellingen kreeg ik hem voor de helft goed

Naam: hi
Verbindingsnaam: internet
Proxy-poort: 5080

heel apart :| , Kies er zelf voor om een vodafone sim aan te schaffen met nummerbehoud

[ Voor 5% gewijzigd door sk0o op 08-02-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
sk0o schreef op maandag 08 februari 2010 @ 18:21:
[...]

Helaas Helaas.

Geprobeerd.

heel apart :| , Kies er zelf voor om een vodafone sim aan te schaffen met nummerbehoud
Groot gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
wimstradamus schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:42:
[...]

Whs Mobile, up en downloaden van je home server plus extra home server instellingen. Voor Iphone en Windows mobile. Draait bij goed op m'n hd2.
Na installatie krijg ik een foutmelding: NETCFv35.Messages.EN.wm.cab installeren.. NetFramework 3.5 staat er al op, nodig gehad voor meerdere programma's. Alleen bedoelen ze hier volgens mij de EN versie. Wat gezocht op google, is weer een workaround voor. bla bla.. Te veel moeite. Ook dien ik iets te installeren op mijn home server en poorten open te gooien. Gaat niet, mijn home server draait niet op Windows Home Server zoals in de beschrijving staat. De seagate heeft een active FTP en daarvoor heb ik poorten 21 en 20 open gezet. Met FileZilla werkt het prima. Heb alleen een FTP-client nodig die active-FTP ondersteund.

Ik zoek dus gewoon een simpele werkende FTP-client waarmee ik bestanden naar en van mijn Seagate Home Server kan up- en downloaden. Dit doe ik op mijn PC met FileZilla.

Straks eens aan de gang met vxFTP, weer één!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Helaas Helaas.

Geprobeerd.

Wat ik me kan herinneren is dat de Hi medewerker bij het installeren van internet 1 maal de telefoon weer op factory settings had gezet (harde reset) omdat de eerste pogingen niet lukte. Hierna had ik wel verbinding. Wellicht dat dat werkt....
ik ben nu wel een beetje huiverig om mn Rom te flashen naar 1.66, alles werkt ,batterij suckt maar alles doet het zoals het moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.bel.nl staan wel de instellingen voor de HD, misschien heb je daar wat aan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanJapie
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:11:
[...]

Wat ik me kan herinneren is dat de Hi medewerker bij het installeren van internet 1 maal de telefoon weer op factory settings had gezet (harde reset) omdat de eerste pogingen niet lukte. Hierna had ik wel verbinding. Wellicht dat dat werkt....
ik ben nu wel een beetje huiverig om mn Rom te flashen naar 1.66, alles werkt ,batterij suckt maar alles doet het zoals het moet doen...
Kan het wel aanraden, had echt n berg shit met mn 1.44 versie.. Van trage mediaspeler tot niet versturen van smsjes/zeurende windows live.. Niet echt levensbedreigend, maar wel irritant. 1.66 Heb ik nu 2,5 dag en werkt perfect! :)

En suckende batterij: zet je verlichting lager.. Normaal is mn batterij in 1 dag leeg, gister op 10% verlichting gezet en nu staat ie nog op 77%!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:32:
Op www.bel.nl staan wel de instellingen voor de HD, misschien heb je daar wat aan :Y
Maand terug al geprobeerd. Geen succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
JanJapie schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:54:
[...]

Kan het wel aanraden, had echt n berg shit met mn 1.44 versie.. Van trage mediaspeler tot niet versturen van smsjes/zeurende windows live.. Niet echt levensbedreigend, maar wel irritant. 1.66 Heb ik nu 2,5 dag en werkt perfect! :)

En suckende batterij: zet je verlichting lager.. Normaal is mn batterij in 1 dag leeg, gister op 10% verlichting gezet en nu staat ie nog op 77%!!
10% , dan zie je bijna niets overdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:10
Zijn er meerdere mensen die met de nieuwe rom 1.66 niet meer kunnen inloggen bij de YouTube (Sociale Netwerken). Ik lees op XDA ook veel problemen na een ROM update 1.66. Ik baal hier wel van, want upload graag filmpjes naar mijn account via de Uploader App.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-10 21:17

SilencerNL

No remorse

[...]

Helaas Helaas.

Geprobeerd.

Heb je al geprobeerd om je toegangspunt te veranderen in "internet"? dus "portalmmm.nl" wordt "internet". Dat is al een paar keer geopperd, maar zie ik hierboven niet terugkomen.
Novadecasa schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:23:
Inderdaad, das wel heel erg donker... Ik laat hem lekker op automatisch staan, dat werkt toch wel best goed! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door SilencerNL op 08-02-2010 20:44 ]

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanJapie
Novadecasa schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:23:
[...]

Tis maar ff om t asociale batterij geslurp van dat (overigens ook asociale) scherm aan te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
SilencerNL schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:42:
[...]
Heb je al geprobeerd om je toegangspunt te veranderen in "internet"? dus "portalmmm.nl" wordt "internet". Dat is al een paar keer geopperd, maar zie ik hierboven niet terugkomen.
O sorry was ik vergeten erbij te zetten, Ik heb het wel geprobeerd maar hielp niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
DaFreakR schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:25:
[...]

Uiteraard :-)

Ik heb inmiddels ook een werkende cab gevonden (1.1 modified, zie XDA).
Wanneer ik echter een nieuwe locatie invoer en vervolgens naar het 'weer' tabblad in sense ga, krijg ik niets te zien en start sense opnieuw op.
Na het verwijderen van deze cab kan ik pas weer in mn weer-tabblad komen :(
Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor? Denk dat er overheen wordt gelezen gezien we alweer 4 pagina's verder zijn vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:26:
Zijn er meerdere mensen die met de nieuwe rom 1.66 niet meer kunnen inloggen bij de YouTube (Sociale Netwerken). Ik lees op XDA ook veel problemen na een ROM update 1.66. Ik baal hier wel van, want upload graag filmpjes naar mijn account via de Uploader App.
ja daar hebben meer mensen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:55

SaN

Ik gebruik nu sinds 2 dagen de 1.66 rom (NL) en ik had vandaag weer een sms die bleef zitten in de outbox. 3 resets en 2 smsjes naar mezelf later ging hij er eindelijk toch uit. Het probleem is dus nog niet opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 18-09 22:23
SaN schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:54:
Ik gebruik nu sinds 2 dagen de 1.66 rom (NL) en ik had vandaag weer een sms die bleef zitten in de outbox. 3 resets en 2 smsjes naar mezelf later ging hij er eindelijk toch uit. Het probleem is dus nog niet opgelost...
Ik denk toch dat dit probleem bij de Provider ligt.

Ik heb al kei lang twee HD2's, and nog nooit deze probleem gehad...
Ook niet met verschillende ROMS...
Zit op Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Xmoo schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:58:
[...]

Ik denk toch dat dit probleem bij de Provider ligt.

Ik heb al kei lang twee HD2's, and nog nooit deze probleem gehad...
Ook niet met verschillende ROMS...
Zit op Telfort.
Denk ik ook. Ik heb ook nooit problemen met versturen van sms'jes, zou niet eens weten waar die outbox zit O+
Heb 1.44 1.48 en nu 1.66 rom op me phone gehad met T-Mobile.
Misschien een slechte batch phones?
Hoorde namelijk ook ergens dat ze geleverd werden met 2 verschillende touchscreens, maar wat daar van waar is :?

[ Voor 9% gewijzigd door -Magnat- op 08-02-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Via web aanmelden geeft me de melding dat m'n GMAIL en JIJBUIS account gekoppeld zijn .. en dat ik dus binnenkort in moet loggen met m'n Gmail account op JijBuis :)

Maar ik kan dus wél gewoon inloggen...

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 08-02-2010 23:39 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 11:12

Crusader

Arc Nature

-Magnat- schreef op maandag 08 februari 2010 @ 23:18:
[...]

Hoorde namelijk ook ergens dat ze geleverd werden met 2 verschillende touchscreens, maar wat daar van waar is :?
Dat is inderdaad waar:

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
[...]

Denk ik ook. Ik heb ook nooit problemen met versturen van sms'jes, zou niet eens weten waar die outbox zit O+
De eerste ronde hd2's zijn toch in Nederland verkocht....
De PRO THREE's hadded ook niet die dikke punten, en toch werkt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivium
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-10 22:36
Niemand problemen met het zetten van de alarmklok?
Kan alarmtijd instellen...maar het schuifje Uit/aan werkt niet bij mij, want dan ga ik weer terug in alarmklok instelling. Dat is sinds ik de nieuwe rom 1.66 NL erop heb.

Ps had al eerder kleine tip gegeven over de beeldweergave lager zetten ergens in pagina 28.
zelf heb ik hem op 20% gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb een branded vodafone HD2 (wel met nieuwe scherm aldus bovenstaande youtube filmpje) met 1.44 rom, maar nog nooit last gehad van sms problemen. Heb dan ook sinds ik het toestel heb een "HTC PATCH SMSProvider" bij toepassingen staan. Waarschijnlijk heeft Vodafone een eigen patch gemaakt (doen ze toch iets goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Lijkt me sterk dat het aan de provider ligt aangezien HTC er nu al 3 patches voor heeft uitgebracht......

Ik zit nog op 1.48 en met de laatste SMS fix is het bij mij opgelost, maar ik ga binnenkort ook over naar 1.66 (waar de fix al in zit) en dan kijken we wel wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
wimmel_1 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 23:36:
[...]

Via web aanmelden geeft me de melding dat m'n GMAIL en JIJBUIS account gekoppeld zijn .. en dat ik dus binnenkort in moet loggen met m'n Gmail account op JijBuis :)

Maar ik kan dus wél gewoon inloggen...
Via web kan ik ook inloggen ja, maar lees mijn vraag even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 16:40

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Nee ik niet, maar ik hoor dit al sinds de eerste rom (1.43?)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
CRXed schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 01:06:
Lijkt me sterk dat het aan de provider ligt aangezien HTC er nu al 3 patches voor heeft uitgebracht......

Ik zit nog op 1.48 en met de laatste SMS fix is het bij mij opgelost, maar ik ga binnenkort ook over naar 1.66 (waar de fix al in zit) en dan kijken we wel wat er gebeurd.
Ja om er toch support voor te geven moet HTC wel iets doen.
De SMS fixes van HTC zijn gebaseerd op grote inboxen, maar dat er een sms blijft hangen... Dat wordt er niet mee opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 16:40

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Rivium schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:11:
Niemand problemen met het zetten van de alarmklok?
Kan alarmtijd instellen...maar het schuifje Uit/aan werkt niet bij mij, want dan ga ik weer terug in alarmklok instelling. Dat is sinds ik de nieuwe rom 1.66 NL erop heb.
Ik gebruik zelf de app, g-alarm v2.3 (geen freeware). En deze werkt perfect, ik heb nooit de build-in alarm klok gebruikt.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop nog steeds tegen problemen aan ivm de HSDPA verbinding. 3G werkt prima. Met HSDPA aan loopt de verbinding na een bepaalde tijd vast. Alleen na een reboot werkt alles weer (even).

Ik gebruik de standaard nieuwste HTC NL ROM 1.66 en heb een abbo van Vodafone.

Op XDA is deze vraag ook al meerdere keren besproken maar zover ik weet heeft er niemand een oplossing. Vandaar nog even mijn vraag hier. Wie loopt er tegen dit probleem aan en hebben jullie al een oplossing?

Opzich werkt 3G prima, alleen zie ik bijvoorbeeld bij Youtube dat alles veel sneller gaat als je HSDPA kan gebruiken.

Wieowie heeft een oplossing voor dit probleem??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Is het iemand al gelukt om een gamepad aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:03:

[video]
Welk spel is dat en hoe kom ik eraan?? :9

edit: filmpje niet helemaal uitgekeken.. zie dat er meerdere spellen in naar voren komen. De eerste is Sonic ofzo? hoe kom ik hier aan en is dit te spelen zonder de gamepad?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaN schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:54:
Ik gebruik de nieuwe 1.66 rom (NL) sinds afgelopen vrijdagmiddag en smsjes gaan bij mij tot dusverre nog steeds de deur uit, dus bij mij is het probleem op dit moment verholpen.

Ik zou zeggen, mail HTC maar weer en geef het aan :) Dat is het beste om te doen. En als er sms blijft hangen. Telefoon uit > Telefoon aan. Dan naar je outbox, berichtje langer ingedrukt houden dan kiezen voor bewerken, en dan verzenden. Als het goed is moet hij ze dan ook gaan verzenden en kost het je niet constant nieuwe smsjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:07:
[...]

Welk spel is dat en hoe kom ik eraan?? :9

edit: filmpje niet helemaal uitgekeken.. zie dat er meerdere spellen in naar voren komen. De eerste is Sonic ofzo? hoe kom ik hier aan en is dit te spelen zonder de gamepad?
Nou dat is ook mogelijk en het is volgens mij ook mogelijk om playstation 2 spellen erop te spelen.

Hier nog een filmpje van gta 2 zonder gamepad
Syntax: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=owxKJIcaROg]

[ Voor 45% gewijzigd door D467 op 09-02-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:12

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[video]
Heej da's vet :P Gamepad is bluetooth? Wat voor game platform is dat wat je ziet?

Edit: idd BT dus, voor 25 dollar te koop bij Dealextreme :9

[ Voor 16% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-02-2010 10:54 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
OK 2.05 is op internet.

Leuke is zit Ferrari GT en Guitar Hero op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:51:
OK 2.05 is op internet.

Leuke is zit Ferrari GT en Guitar Hero op :P
ROM 2.05? Zo ja, al een officiele of gelekt? En welke talen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een klein probleem:
Op school werken ze met een proxyserver om op het internet te surfen, als ik via wifi verbinding maak kan ik wel op de lokale sites surfen zoals de schoolkalender en blackboard maar niet op andere sites.
Enig idee hoe ik een proxyserver kan instellen voor wifi?
Grtz & thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:34

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heeft iemand enig idee hoe ik een PS3 dualshock 3 controller kan gebruiken op de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een branded vodafone HD2 (wel met nieuwe scherm aldus bovenstaande youtube filmpje) met 1.44 rom, maar nog nooit last gehad van sms problemen. Heb dan ook sinds ik het toestel heb een "HTC PATCH SMSProvider" bij toepassingen staan. Waarschijnlijk heeft Vodafone een eigen patch gemaakt (doen ze toch iets goed)
Bij mij exact hetzelfde,stuur gemiddeld 30 sms per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:12:
[...]

ROM 2.05? Zo ja, al een officiele of gelekt? En welke talen?
Gelekte Test ROM.

Prince of Persia zit er ook in.....
Ook de HTC Sence eReader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 19:07
D467 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:43:
[...]

Nou dat is ook mogelijk en het is volgens mij ook mogelijk om playstation 2 spellen erop te spelen.

Hier nog een filmpje van gta 2 zonder gamepad
Syntax: [video]
Hoe krijg je die controls te zien op je scherm? Heb ooit ook eens dat programmatje geprobeerd maar vond het niet echt gemakkelijk werken omdat ik niet wist waar welke toets zat. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
lithje schreef op maandag 08 februari 2010 @ 19:00:
[...]

Na installatie krijg ik een foutmelding: NETCFv35.Messages.EN.wm.cab installeren.. NetFramework 3.5 staat er al op, nodig gehad voor meerdere programma's. Alleen bedoelen ze hier volgens mij de EN versie. Wat gezocht op google, is weer een workaround voor. bla bla.. Te veel moeite. Ook dien ik iets te installeren op mijn home server en poorten open te gooien. Gaat niet, mijn home server draait niet op Windows Home Server zoals in de beschrijving staat. De seagate heeft een active FTP en daarvoor heb ik poorten 21 en 20 open gezet. Met FileZilla werkt het prima. Heb alleen een FTP-client nodig die active-FTP ondersteund.

Ik zoek dus gewoon een simpele werkende FTP-client waarmee ik bestanden naar en van mijn Seagate Home Server kan up- en downloaden. Dit doe ik op mijn PC met FileZilla.

Straks eens aan de gang met vxFTP, weer één!
He he.. eindelijk één die meteen werkt! vxFTP it is! IP intoetsen, gebruikersnaam/wachtwoord en gaan!
Overdrachtsnelheid valt een klein beetje tegen, maar zag ook alleen maar een G in beeld staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
glennvho schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:48:
[...]

Hoe krijg je die controls te zien op je scherm? Heb ooit ook eens dat programmatje geprobeerd maar vond het niet echt gemakkelijk werken omdat ik niet wist waar welke toets zat. :X
Er zit een handleiding bij waar alles staat beschreven. ook op hun website staat een guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:01
Die spellen zijn idd met een emulator: http://www.fpsece.net/

Nog niet geprobeerd maar de controller is onderweg dus hopelijk gaat dat soepel werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor sommigen oud nieuws misschien, ik kwam er pas gisteren achter. Op een gewone pc kende ik dit natuurlijk al, wist niet dat deze optie er voor Windows Mobile ook was.

Hebben jullie je ClearType aanstaan ? Tekst (vooral onder de iconen) ziet er dan een stuk mooier/strakker uit.

Start/Instellingen/Menu/Meer/Systeem/Scherm En dan onderin Cleartype inschakelen

Wel even softreset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou onderstaand onderwerp in de gaten op het XDA forum. Althans als je geinteresseerd bent in o.a 60 shortcuts (3 x 20, gewoon je shortcutscherm naar links of rechts schuiven) en meerdere agenda-items op je hoofdscherm (naar beneden schuiven).

Momenteel draai ik met de 1.5 BETA die nog niet helemaal goed draait maar het is een wondermooie cab file, voor mij een van de beste die op het forum te vinden is.

Nogmaals, het is een BETA versie, zijn nog veel problemen, lees het gehele onderwerp.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Navigon mobilenavigator 7 aangeschaft. Werkt goed, maar ik had gehoopt dat ik de instructies ook via mijn carkit zou krijgen maar dat lukt slecht. Ik heb de iTech i.Carkit 305 omdat er bij de reviews juist stond dat instructies goed doorkomen. Waarschijnlijk met andere phone...Bij mij hapert de tekst enorm. Iemand een idee hoe dit goed te krijgen? Wie heeft hiervoor een perfecte combinatie?? (dus goed bellen en navigeren met een carkit)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Xmoo schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:26:
[...]
Gelekte Test ROM.

Prince of Persia zit er ook in.....
Ook de HTC Sence eReader.
Top ! Ben erg benieuwd >:) ! Mijn dank is (wederom) groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 08:52
De eerste games is Crash Bandicoot (PS1) Daarna volgt nog Tomb Raider en Gran Turismo. Ik heb al eerder de vraag gesteld of het mogelijk was een Bluetooth controller op je HD2 te pairen. Helaas bleek dat nog niet mogelijk en kwaam na wat googelen ook bij deze oplossing van MSI uit. Echter durfde ik het nog niet te proberen. De games worden gedraaid met een PS1 emu. FPSECE al meerdere malen voorbijgekome in dit topic.
Nog niet geprobeerd maar de controller is onderweg dus hopelijk gaat dat soepel werken
Ben heel benieuwd naar je ervaringen! Let me know how it works... Hoop dat er geen delay inzit tussen de keypresses en de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je tijdens een gesprek het toetsenbord kan activeren om nummers in te geven voor de menu ingave?of een andere manier om dit makkelijk te kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:26:
Weet iemand hoe je tijdens een gesprek het toetsenbord kan activeren om nummers in te geven voor de menu ingave?of een andere manier om dit makkelijk te kunnen doen?
Tijdens het bellen heb je een knop op t scherm met de naam "Toetsenblok" of iets vergelijkbaars, daarmee krijg je een numpad op je scherm (het is dus geen toetsenblokkering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was inderdaad de enige optie die ik niet had geprobeerd,omdat ik er van uitging dat het de toetsenblokkade was... Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwmook
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-06 08:47
Is deze nieuwe ROM versie ook al voor ons te downloaden?
En weet iemand of het al goed mogelijk is om andriod op de HTC HD2 te zetten? En zijn hier filmpjes reviews of tutorials over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
hwmook schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:40:
Is deze nieuwe ROM versie ook al voor ons te downloaden?
En weet iemand of het al goed mogelijk is om andriod op de HTC HD2 te zetten? En zijn hier filmpjes reviews of tutorials over?
Ja deze ROM versie is voor iedereen te downloaden maar vergt wel een HARDSPL (zie XDA voor info) je garantie vervalt dan en het is dus geen originele HTC ROM maar een Custom ROM. En nee het is (nog steeds) niet mogelijk Android op je HD2 te draaien. Ook hiervoor verwijs ik je naar XDA.

ps: gebruik de search of lees wat van deze topics door en je vragen zijn beantwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwmook
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-06 08:47
Slaan we deze rom versie nog even over en wachten we tot de officele release van HTC. Kwam verder afgelopen periode weinig meer tegen over Android vandaar deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

hwmook schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:57:
Slaan we deze rom versie nog even over en wachten we tot de officele release van HTC. Kwam verder afgelopen periode weinig meer tegen over Android vandaar deze vraag.
Er wordt op XDA-developers wel hard gewerkt aan een dual boot ROM met zowel Wimo 6.5 als Android meen ik. Helemaal onmogelijk zal het dus niet zijn uiteindelijk, om Android te draaien. Maar als je Android verkiest boven Wimo denk ik dat de HD2 gewoon een foute keuze is, HTC brengt een Android-telefoon uit met vrijwel gelijkwaardige hardware als de HD2 en dat lijkt dan een betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
SnoeiKoei schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:01:
[...]

Er wordt op XDA-developers wel hard gewerkt aan een dual boot ROM met zowel Wimo 6.5 als Android meen ik. Helemaal onmogelijk zal het dus niet zijn uiteindelijk, om Android te draaien. Maar als je Android verkiest boven Wimo denk ik dat de HD2 gewoon een foute keuze is, HTC brengt een Android-telefoon uit met vrijwel gelijkwaardige hardware als de HD2 en dat lijkt dan een betere keuze.
Ergens ben ik het met je eens maar vergeet niet dat toen de HD2 uit kwam er nog niets over de Android variant bekend was. Ik zelf heb ook liever Android als WinMo. Toch heeft de hardware van dit beestje me overtuigt. Tevens heeft de Android variant (voor zover ik gezien heb) maar een 3,7" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:49:
Voor sommigen oud nieuws misschien, ik kwam er pas gisteren achter. Op een gewone pc kende ik dit natuurlijk al, wist niet dat deze optie er voor Windows Mobile ook was.

Hebben jullie je ClearType aanstaan ? Tekst (vooral onder de iconen) ziet er dan een stuk mooier/strakker uit.

Start/Instellingen/Menu/Meer/Systeem/Scherm En dan onderin Cleartype inschakelen

Wel even softreset doen.
Tja.. na dit aangezet te hebben en een reset heb ik geen internetverbinding meer.. Instellingen van Vodafone gechecked nog niets! Mmm...
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon inzet voordat je post. Losse oneliners horen hier niet thuis. GoT is een discussieforum en geen helpdesk.

Verwijs in een topicreport aub naar een specifieke reactie, of meerdere, anders kan er niets mee worden gedaan.