Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help..
wilde een klok bestandje voor spb instaleren, maar zag achteraf dat het qvga was. Nu komt mijn hd2 niet verder dan windows kort opstarten, en dan weer opnieuw opstarten..hij blijft dus opstarten..ook een hard reset, volume laag en hoog + aan en uit knop lukt niet..dan blijft er in het 3 kleurenscherm onderin:serial staan en meer niet.. suggesties?

edit: harde reset gelukt uiteindelijk..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39
sk0o schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 21:35:
Zijn alle hotfix's meegenomen in de 1.66 Rom. Of moeten deze ook opnieuw erop gezet worden?
alleen de laatste smsfix niet.
dit kan je zelf ook heel erg makkelijk zoeken op de site van HTC... en in dit topic en... en... en.... :/

http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=297&act=sd&cat=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:26
Dennis-L schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 21:59:
[...]

alleen de laatste smsfix niet.
dit kan je zelf ook heel erg makkelijk zoeken op de site van HTC... en in dit topic en... en... en.... :/

http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=297&act=sd&cat=all
Dank U O-)

[ Voor 23% gewijzigd door sk0o op 06-02-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand vertellen of de rom 1.66 ook de luide interne speaker heeft gecorrigeerd naar normaal volume als je belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinker
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 11:19
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 21:54:
Help..
wilde een klok bestandje voor spb instaleren, maar zag achteraf dat het qvga was. Nu komt mijn hd2 niet verder dan windows kort opstarten, en dan weer opnieuw opstarten..hij blijft dus opstarten..ook een hard reset, volume laag en hoog + aan en uit knop lukt niet..dan blijft er in het 3 kleurenscherm onderin:serial staan en meer niet.. suggesties?
Hoe voer ik een hard reset uit op de HTC HD2 ?

1. Houdt de Volume omhoog- en Volume omlaag- ingedrukt en druk kort op de AAN/UIT- toets
2. Laat de Volume omhoog- en Volume omlaag- toetsen los
3. Druk op de Volume omhoog- toets om de hard reset uit te voeren of druk op een andere toets om de reset te annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blinker schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 22:05:
[...]

Hoe voer ik een hard reset uit op de HTC HD2 ?

1. Houdt de Volume omhoog- en Volume omlaag- ingedrukt en druk kort op de AAN/UIT- toets
2. Laat de Volume omhoog- en Volume omlaag- toetsen los
3. Druk op de Volume omhoog- toets om de hard reset uit te voeren of druk op een andere toets om de reset te annuleren
Na een paar keer deed ie het..bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:26
Hij geeft bij mij aan met die laatste sms update

"This hotfix is not compatible with your device."

hoe kan dat dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
sk0o schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 22:08:
Hij geeft bij mij aan met die laatste sms update

"This hotfix is not compatible with your device."

hoe kan dat dan :?
dan zit ie er blijkbaar al in, terwijl de site aangeeft:

Opmerking: Deze update is alleen van toepassing op de rom-versie 1.66.XXX.X of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:02:
[...]

even een citaatje uit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638

25. Allow Audio Booster to Stay On.
Notice how after every song Audio Booster turns off again? A very simple solution is to press the Home button and not the "Done" softkey. This keeps Audio Booster running.
Dit helpt dus ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gezocht maar niet gevonden. Op mijn hd2 is inees de batterij indicator vervangen door een klok. Hoe heb ik dat voor elkaar gekregen, en hoe krijg ik die batterij indicator weer terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Levert de The Phone House geen HTC HD2? Ik zie hem namelijk niet op hun site staan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:19:
gezocht maar niet gevonden. Op mijn hd2 is inees de batterij indicator vervangen door een klok. Hoe heb ik dat voor elkaar gekregen, en hoe krijg ik die batterij indicator weer terug ?
Deze installeren misschien ?? Ziet er prachtig uit.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe ik de SMSdiensten van mijn provider onzichtbaar kan maken in mijn startpagina. Elke keer probeer ik deze te verplaatsen, maar komt weer hardnekkig terug. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:02
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:19:
Dit kan je instellen...

Ga naar: Instellingen > menu > meer > Klok en alarmsignalen.
Op het tabblad "meer" kan je instellen of de klok in alle programma's op de taakbalk wordt weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 09:49:
Wie weet hoe ik de SMSdiensten van mijn provider onzichtbaar kan maken in mijn startpagina. Elke keer probeer ik deze te verplaatsen, maar komt weer hardnekkig terug. :N
Zo, die is echt hardnekkig idd, ik dacht handig te doen door in de eigenschappen te kijken waar het naar verwijst, dat was het doel STK_UIPPC, dus ik dacht als ik dat nou eens verwijder in het register, te vinden onder HKLM\Software\OEM\MASD, toen was ie wel verdwenen uit het startmenu, maar na een soft-reset stond ie er gewoon weer :S. Misschien dat een aanpassing in de waarde wel helpt maar daar ben ik niet zo handig mee aangezien het bij deze niet gaat om een simpele 1 of 0. Maar misschien helpt het jou iets meer op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-10 21:17

SilencerNL

No remorse

Dennis-L schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 22:13:
[...]

Opmerking: Deze update is alleen van toepassing op de rom-versie 1.66.XXX.X of lager.
Dit zal zeer waarschijnlijk een vertaalfout zijn geweest! In het engels staat er namelijk:
Note: This update is only applicable to ROM versions less than 1.66.XXX.X
Wel erg slordig vind ik!

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 22:56
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 09:49:
Waarswchijnlijk kan dit niet. Ik krijg ook elke keer weer een icoontje van Libertel (Vodafone) terug in mijn startmenu. Dit zit gekoppeld aan de SIMkaart die je erin doet en komt dus elke keer weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
[...]

Er is al meerdere keren aangegeven in dit topic en ook door HTC zelf (aan mensen die het aan HTC zelf vragen ipv steeds hier dezelfde vraag te stellen):

!! ALLE HOTFIXES ZITTEN IN DE LAATSTE 1.66 ROM !!

Dus ook de laatste sms fix.

Kan iemand kijken hoe het met de vertaalfouten zit?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33230626

Ik heb deze allemaal aan HTC doorgegeven, maar als ze MUZIEK ook niet hebben veranderd heb ik er een hard hoofd in dat ze de rest wel hebben aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:58

Pinobigbird

doesn't share food!

Razkal schreef op zondag 07 februari 2010 @ 11:05:
[...]

Zo, die is echt hardnekkig idd, ik dacht handig te doen door in de eigenschappen te kijken waar het naar verwijst, dat was het doel STK_UIPPC, dus ik dacht als ik dat nou eens verwijder in het register, te vinden onder HKLM\Software\OEM\MASD, toen was ie wel verdwenen uit het startmenu, maar na een soft-reset stond ie er gewoon weer :S. Misschien dat een aanpassing in de waarde wel helpt maar daar ben ik niet zo handig mee aangezien het bij deze niet gaat om een simpele 1 of 0. Maar misschien helpt het jou iets meer op weg.
Verwijder de snelkoppeling uit \Windows\Startmenu\Programma's\
en verwijder de hele regeistersleutel HKLM\Services\STK_Service
(Bron: mccune op XDA)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook het probleem met de snelkoppelingen die er lelijk uit zagen. Heb ze toen verwijderd maar nu kan ik nergens meer de normale snelkoppelingen naar mijn contacten/muziek en agenda vinden :S

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkal
  • Laatst online: 11-12-2024
CRXed schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:30:
[...]

Er is al meerdere keren aangegeven in dit topic en ook door HTC zelf (aan mensen die het aan HTC zelf vragen ipv steeds hier dezelfde vraag te stellen):

!! ALLE HOTFIXES ZITTEN IN DE LAATSTE 1.66 ROM !!

Dus ook de laatste sms fix.

Kan iemand kijken hoe het met de vertaalfouten zit?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33230626

Ik heb deze allemaal aan HTC doorgegeven, maar als ze MUZIEK ook niet hebben veranderd heb ik er een hard hoofd in dat ze de rest wel hebben aangepast...
Die fouten zitten er nog allemaal in. Had ook bijna niet anders verwacht. Als ze al amper met een werkende fix voor iedereen voor de sms bug kunnen komen, dan zal dit wel helemaal geen prioriteit hebben. Maar misschien bij de volgende rom update

[ Voor 13% gewijzigd door Razkal op 07-02-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 18-09 22:23
Ik ben nu 2.07 op m'n HD2 gooien, strx ff video maken.
Kunnen jullie meegenieten van de nieuwe Manila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al heel wat gepost over de dropdown taskmanager. bij de 1.48 rom kreeg ik hem nog wel te zien. bij de 1.66 rom niet meer. Heb verschillende van de xda site geprobeerd. oa dutty's. Ik gebruik de spb shell..
iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:02

HollovVpo1nt

I like gadgets

Pinobigbird schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:16:
[...]

Het is gebruikelijk dat je de oplossing dan deelt met de community :>
Oh sorry, het was een fout van mij dus ik dacht ik post het maar niet:P De HKEY edit deed het, het zorge ervoor dat de snelkoppelingen niet meer terug kwamen, maar ik moest ze uiteraard wel verwijderen, ik had ze niet verwijderd.

Trouwens, de roze gloed bij de camera 'fix' heeft het roze verminderd, niet verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 14:40
Ik heb dutty's taskmanager 2x geïnstalleerd en toen liet die hem nog niet zien. Toen ben ik naar instellingen, meer, persoonlijke instellingen en toen naar Task Mangager gegaan. Daar een setting veranderd en toen kwam die tevoorschijn. Sindsdien werkt die perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:10
Xmoo schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:25:
Ik ben nu 2.07 op m'n HD2 gooien, strx ff video maken.
Kunnen jullie meegenieten van de nieuwe Manila.
Ben wel benieuwd ja, is die heel erg anders dan manila 2.5.1922

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Barfman schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:50:
[...]

Ben wel benieuwd ja, is die heel erg anders dan manila 2.5.1922
Video kan ik niet tonen, wil niet dat m'n IMEI en Serie nummer op internet komt.
Is gewoon stock met de eBook reader en Documents tab.
En dat de rom HEEEEEL snel is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Razkal schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:44:
[...]

Die fouten zitten er nog allemaal in. Had ook bijna niet anders verwacht. Als ze al amper met een werkende fix voor iedereen voor de sms bug kunnen komen, dan zal dit wel helemaal geen prioriteit hebben. Maar misschien bij de volgende rom update
Thanks.
Heb het opnieuw doorgegeven aan HTC en erbij gezegd dat het erg slordig is dat dit niet wordt aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:14

Convoy

g44p

Xmoo schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:54:
[...]

Video kan ik niet tonen, wil niet dat m'n IMEI en Serie nummer op internet komt.
Is gewoon stock met de eBook reader en Documents tab.
En dat de rom HEEEEEL snel is.....
lol wat heeft dat nou weer net je IMEI en Serie nummer te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groentenman schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:33:
Ik heb dutty's taskmanager 2x geïnstalleerd en toen liet die hem nog niet zien. Toen ben ik naar instellingen, meer, persoonlijke instellingen en toen naar Task Mangager gegaan. Daar een setting veranderd en toen kwam die tevoorschijn. Sindsdien werkt die perfect!
lukt nog niet zo.. ben ook de taskmanger kwijt waarbij je kan aanvinken in een tab dat het kruisje alles moet sluiten..zullen wel wat problemen zijn tussen de verschillende taskmanagers (spb/wm/htc)..

edit: de taskmanager in het menu is terug,, Touch x taskmanager geinstaleerd.. alleen nog niet om de home screen bovenin...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had eerst de N900 besteld, maar die konden ze uiteindelijk toch niet leveren, ben voor de HD2 uiteindelijk gegaan vanwege levertijd/functies en zat al te twijfelen over die 2 telefoons in December. De reden van lange levertijd en toch op sommige gebieden niet te bieden heb wat ik wil, geen capitatief scherm en een twijfelend OS, meamo.
Dit biedt de HD2 weer wel. Enigste nadeel was het geheugen maar, maar is klein uitgedrukt, 32 + 16gb (wel los kopen) tegenover 512 mb en 2 gb bijgeleverd is behoorlijk, ik wil ook graag avi films hebben voor aan boord.
Heb voor niks een 8gb kaartje kunnen regelen met hun, is nog steeds niet veel, maar dat upgrade ik later wel naar 32GB en ik was over, capitatief scherm, meer vertrouwend OS en snelle levertijd.

Heb mijn HD2 afgelopen vrijdag binnen gehad (4 dagen levertijd), mijn eerste touchschreen telefoon, maar het capitatieve gedeelte sprak me heel erg aan, en de 1ghz :D.
Met geupdate naar 1.66 met wat moeite, 2 uur bezig geweest lol.

Mijn ervaringen:

Super toestel, heel veel functies en kan er lekker mee op internet, is langzamer dan ik had verwacht helaas (nog steeds snel), maar misschien gaat windows 7 dat oplossen (denk zelf dat die er wel op komt vanwege 128mb weggedrukte geheugen, kan geen andere reden verzinnen), die 1024mhz aan power ben ik heel blij mee.

Touchschreen gevoeligheid vindt ik perfect, de Ipod van mijn maat moet ik toch harder drukken (zit wel beschermfolie omheen).
Soms wel wennen met het touchschreen, typen gaat nog niet vlot maar moet er denk ik handigheid in krijgen. vooral dat het scherm soms iets te gevoelig is, maar ook gewennings kwestie vindt ik.

Kwaliteit van de telefoon vindt ik prima, maar niet nokia kwaliteit (buitenkant).

Core player erop gezet en kon alles kijken dus dat ging ook prima.
Helaas is de flash ondersteuning heel erg mager, skyfire is ook geen uitkomts voor mij.

Helaas al 1 vastloper ondervonden, maar had ik wel verwacht met windows mobile, dat was eigelijk ook het enigste wat me dwars zat, maar eigelijk ook niet omdat windows mobile op vele gebieden ook prima als niet beter dan de tegenpartij, alle besturingssystemen hebben wat.
Mijn N95 was ook niet je van het om maar te zeggen dat geen een OS perfect is, bij alle telefoons zie ik wel vastlopers terugkomen (een keertje ofzo), of trage momenten of wat dan ook. Android is ook niet perfect of wat dan ook, kijk maar naar ervaringen.

Batterij is ook wel crisis, maar had ik ook verwacht maar dit, haal de dag geen eens maar ok, wat vaker inpluggen, kan beter een accu op mijn rug binden hihi.

Deze telefoon is de bom voor mij aan boord, Films kijken, MSN, twitter en weet ik veel.
Blijf ik toch in contact met de rest ook.

Top telefoon, geen spijt van en zeker een klasse apart!

Groetjes

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcthans
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-10 01:10
Gister met uitgaan, een duw gehad, terwijl ik net even met mijn mobiel liep te showen, Dus mobiel op de grond, en nu mist er een een stukje plastic links onder in de hoek. Alles werkt nog prima, zelfs de 5 knoppen.
Nu heb ik op internet voor 60 dollar een digitizer gevonden, maar wat houd dit precies in? dit is het plastic frontje? inclusief het laagje wat over de lcd zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb al een tijdje de HD2 en volg dit topic met veel interesse.

Heb sinds een aantal dagen de 1.66 ROM, die prima bevalt.

Ik weet, dat dit eerder voorbij is gekomen, maar op de een of andere reden kan ik het niet terug vinden.
Er is een Registry aanpassing, waardoor je aan meer dan 10 personen tegelijk een SMS kunt sturen.
Is er iemand die deze kan posten...

Bedankt..

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:19
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:13:
Hallo,

Heb al een tijdje de HD2 en volg dit topic met veel interesse.

Heb sinds een aantal dagen de 1.66 ROM, die prima bevalt.

Ik weet, dat dit eerder voorbij is gekomen, maar op de een of andere reden kan ik het niet terug vinden.
Er is een Registry aanpassing, waardoor je aan meer dan 10 personen tegelijk een SMS kunt sturen.
Is er iemand die deze kan posten...

Bedankt..

_/-\o_
Met bsb tweaks kun je deze tweak ook doen, veel gemakkelijker vind ik persoonlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dat begrijp ik, maar heb BSB er niet op staan, en met een registry aanpassing is dat ook te doen, toch??

Misschien weet iemand waar ik dit kan vinden binnen dit topic of bij XDA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen, heb het inmiddels gevonden en aangepast:

HKLM\Software\Jataayu\Messaging\MaxRecipients (Heb hem op 50 gezet)

Heb alleen nu iets raars, ik zie nu ineens mijn taken niet meer in het hoofd scherm.

Weet iemand waar ik dat weer aan kan zetten??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 08:59
Novadecasa schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:26:
Gisteren maar een nieuwe simkaart gehaald, aangezien ik nog een hele oude had heb ik nu een simkaart die wel sneller internet kan verdragen. Nu zijn mijn internet instellingen zodanig dat email ophalen etc niet meer werkt, 3G wordt niet eens gevonden vanwege de problemen. Als ik de instellingen bekijk lijkt er niets raars t.o.v. de instellingen met de vorige sim.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Iemand die mij hier bij kan helpen?

Zal eerdaags ook updaten naar 1.66, de batterij duur is wel iets beter als ik het zo begrijp maar niet 'enorm' veel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi zoek al paar uur naar een probleem wat ik heb maar kan maar niks vinden,
het gaat om het volgende: Mijn Muziek stopt steeds na 3 minuten
Heb een 16 Gb Class 6 kaartje met me muziek, allemaal in 1 grote map.
Heb een playlist gemaakt ook hetzelfde probleem dus playlist wel of niet......
Kan iemand mij helpen...????
Alvast bedankt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:04:

Kwaliteit van de telefoon vindt ik prima, maar niet nokia kwaliteit (buitenkant).
Nou sorry hoor, maar mijn N95 8gb moest het vlaggenschip van Nokia zijn toentertijd met een prijs van +/- 700euri.
Dat was gewoon een tupperware barrel van goedkoop plastic. Ik vind de hd2 zeker beter afgewerkt.
De Hd2 is uit 1 stuk opgetrokken, geen kieren waar stof tussen kan komen, mooi stevig touchscreen,
batterijcover van verenstaal, net hoesje erbij (geen leer maar..ach)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo...ff een paar dagen het forum niet bijhouden en je mag weer een boekwerk lezen van 25 pagina's.. :P

Zelfde vraag als Novadecasa: hoe is de baterijduur in 1.66?

Ik heb nog steeds alles stock overigens, expres de radio update nog niet uitgevoerd in afwachting van 1.66.

@Novadesca: welke provider heb je?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:01

RammY

Dát!

Nou..... Mijn HD2 vond het nodig om gistermiddag er mee te kappen.

Eerst erg langzaam doen en vage meldingen geven (tot zoon 2 weken terug) in de trand van: He je mist .NET ...
Sluit je alles af via je taskmgr en dan werkt het wel in een keer ...

Gister liep hij gewoon vast, naja na een rebootje zal hij het vast wel doen.
Uitzetten via de normale manier, bij boot het mooie witte scherm met groene HTC letters.

Das mooi.. maar niet voor altijd ..

Hard reset werkt niet, batterij er een tijd uitlaten werkt niet, resetten onder het booten werkt niet..
Oftewel.. software zo dood als een pier.
Gevalletje verzekering dan maar?
of heeft iemand nog een oplossing

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:55

SaN

Ik heb het zelf niet gelezen, maar op XDA is er een topic over, schijnt vaker voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:15:
Hi zoek al paar uur naar een probleem wat ik heb maar kan maar niks vinden,
het gaat om het volgende: Mijn Muziek stopt steeds na 3 minuten
Heb een 16 Gb Class 6 kaartje met me muziek, allemaal in 1 grote map.
Heb een playlist gemaakt ook hetzelfde probleem dus playlist wel of niet......
Kan iemand mij helpen...????
Alvast bedankt....
Probeer eens om je muziek via wmp op je mem card te zetten. En zeg dan dat hij alle per artiest een mapje maakt. (Staat standaard zo ingesteld in wmp). Dan zou het veel beter moeten werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
RammY schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:50:

Eerst erg langzaam doen en vage meldingen geven (tot zoon 2 weken terug) in de trand van: He je mist .NET ...

Uitzetten via de normale manier, bij boot het mooie witte scherm met groene HTC letters.

Hard reset werkt niet, batterij er een tijd uitlaten werkt niet, resetten onder het booten werkt niet..
ja rom 1.66 erop zetten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

SaN schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:51:
Ik heb het zelf niet gelezen, maar op XDA is er een topic over, schijnt vaker voor te komen.
Ik kan alleen het topic niet vinden...

Anyone?
Ja.. en hoe??
Het apparaat boot niet meer. Hoe ga ik dan flashen!!

[ Voor 30% gewijzigd door RammY op 07-02-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Als de batterijduur verbeterd is in 1.66 dan was de batterijduur in vorige ROMS uitermate slecht.

- Vanmorgen rond 11 uur uit de lader gehaald: 100% (stond op stand by)
- Uit stand by gehaald, batterij gechecked: 98% (na een minuut of 10)
* 2% gedaald in 10 minuten in stand by
- Ongeveer een uurtje op lopen surfen (wifi, thuisnetwerk): 76%
- 2 keer gebeld, 1 SMS: 60%

En nu, ruim een uur of 4/5 later staat hij op 18%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
RammY schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:22:

Ja.. en hoe??
Het apparaat boot niet meer. Hoe ga ik dan flashen!!
Hoe heb je hem gehard reset? via het knopje onder de batterij cover? of via de bootloader?

En als je de oplader eraan hangt gaat het oranje lampje wel branden?

[ Voor 11% gewijzigd door -Magnat- op 07-02-2010 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
HollovVpo1nt schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:28:
Als de batterijduur verbeterd is in 1.66 dan was de batterijduur in vorige ROMS uitermate slecht.

* 2% gedaald in 10 minuten in stand by
- Ongeveer een uurtje op lopen surfen (wifi, thuisnetwerk): 76%
- 2 keer gebeld, 1 SMS: 60%

En nu, ruim een uur of 4/5 later staat hij op 18%
De mijne doet ongeveer 5-7% per nacht (ongeveer 8-9u) van de accu. Dus ofwel heb jij heel veel dingen op de achtergrond lopen ofwel is je accu gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Magnat- schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:18:
[...]

Nou sorry hoor, maar mijn N95 8gb moest het vlaggenschip van Nokia zijn toentertijd met een prijs van +/- 700euri.
Dat was gewoon een tupperware barrel van goedkoop plastic. Ik vind de hd2 zeker beter afgewerkt.
De Hd2 is uit 1 stuk opgetrokken, geen kieren waar stof tussen kan komen, mooi stevig touchscreen,
verenstaal? volgens mij is hetachterdeksel toch echt van een één of ander alu soort maat toch echt geen verenstaal, had er al een deuk in zitten en deze kon ik er met mijn vingers vrij makkelijk er weer uit drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

glennvho schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:43:
[...]

De mijne doet ongeveer 5-7% per nacht (ongeveer 8-9u) van de accu. Dus ofwel heb jij heel veel dingen op de achtergrond lopen ofwel is je accu gaar.
Toen ik dat berichtje typte stond mijn batterij op 18%, 1 smsje verzonden sindsdien en 1 ontvangen, en hij staat nu op 13%.. Ik denk dat ik een flut accu heb. En veel programmas draaien er niet op de achtergrond. Alleen RGS belminuten en comm manager. Ik denk dat ik een neiuwe accu moet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Laatst online: 18-09-2023

323

[...]

Ik heb de mijne gisteren om 10,00 uur van de lader er afgehaald gisteren wat bellen TomTom er op gezet en nog wat ander dingen en vandaag
ff op het internet geweest weer update heb nu nog 63%
Met de vorige rom ook ongeveer 3 dagen met de baterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

-Magnat- schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:41:
[...]

Hoe heb je hem gehard reset? via het knopje onder de batterij cover? of via de bootloader?

En als je de oplader eraan hangt gaat het oranje lampje we lbranden?
Via de boot loader natuurlijk. Knopje is een softreset.
Nee lampje gaat ook niet branden.
Ook de toetsen gaan niet branden als je ze indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
freekweb schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:35:
[...]

lol wat heeft dat nou weer net je IMEI en Serie nummer te maken...
Het is een Confidential ROM!! Daarom!!
Voorbeeld: Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/html/portal/news/0000009234//htc-bravo-android-com-pl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
RammY schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:49:
[...]

Via de boot loader natuurlijk. Knopje is een softreset.
Nee lampje gaat ook niet branden.
Ook de toetsen gaan niet branden als je ze indrukt.
je heb kans dat het je batterij is.
Hier zijn nog meer mensen met jou probleem

*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

-Magnat- schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:55:
[...]

je heb kans dat het je batterij is.
Hier zijn nog meer mensen met jou probleem

*klik*
Bij dit topic wou de telefoon niet meer aan na uitvallen.
Dit is wat anders.
Heb iig de handmatige optie om in de bootloader te komen al.
Ga eens kijken of ik hm kan flashen zo.

Edit:
So far so good... 24% flashing...

Edit 2:
En hij werkt weer met 1.66

[ Voor 7% gewijzigd door RammY op 07-02-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 12:29
Xmoo schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:49:
[...]

Het is een Confidential ROM!! Daarom!!
Voorbeeld: [afbeelding]
Weet je zeker dat je het goeie voorbeeld post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
4tune schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:59:
[...]

Weet je zeker dat je het goeie voorbeeld post :)
Het gaat hier niet om de toestel

Maar je ziet zelf de IMEI, HTC Confidential en de Serienr van het telefoon (rechts op het scherm).
Bij de HD2 is het over de helescherm heen, en erg zichtbaar.
Sorry mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:28:

Yep zo is het bij mij ook, er draait niks op de achtergrond (alle auto updates off), dus de ROM update is niet veel beter..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
[...]

Yep.. het zelfde hier ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 15:40

Cablekevin

CCCP Baby!

Aankomende zaterdag HD2 Time! :>

[ Voor 9% gewijzigd door Cablekevin op 07-02-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die pas een ROM hebben geflasht: na een flash werkt je batterij nog niet optimaal, het geeft bijvoorbeeld niet de werkelijke percentage aan omdat het geheugen van de batterij ook gereset is. Hoe het precies zit, weet ik ook niet precies, maar laad je batterij een aantal keren van 10% naar 100%, en als het groene lampje brandt moet je hem niet gelijk loskoppelen. Laad het de komende paar keer in de nacht volledig op, zal je batterij goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RammY schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:50:

Had ook een software probleem, bleef maar opstarten. hard resetten deed is pas na een paar keer.. (volume + aan/uitknop). misschien blijven proberen..

edit.. 8)7 zie dat het al gelukt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 15:40

Cablekevin

CCCP Baby!

-Magnat- schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:18:
[...]

Ik heb op het moment nog een N95 in gebruik, dit is idd echt slecht afgewerkt, mijn coating (plastic laagje, die paars gekleurde coat) liet na 2 weken al los bij deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mp3 probleem lijkt opgelost te zijn, alle MP3 geconverteert in Lame MP3 en muziek stopt niet meer na 3 minuten.

Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:35
Wat moet dit inhouden?

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, wat is die batterijduur verbeterd met 1.66. :D
Typen gaat ook lekkerder.
Die haperige startup sound heb ik er met een .Cabje uitgehaald dus ik ben een tevreden HD2 bezitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Heb trouwens dit 'probleem' hier nog niet gelezen:

Wanneer ik een nieuwe sms binnen krijg, en in sense snel op mijn sms tab klik, zie ik hier het nieuwe smsje nog niet staan. Ik moet dan eerst even naar een andere tab doorklikken, en wanneer ik vervolgens terug ga naar de sms tab staat mn nieuwe binnengekomen sms hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:10
Kwam wat informatie tegen op PPCGeeks.com over windows 7:
-At the Mobile World Congress event on February 15th, 2010, Windows Phone 7 will be unveilved, although at this time plans are only to unveil the user interface of the new platform . Specific indepth functionality of the device will most likely not be shown.

-The User Interface is based upon codename “METRO”. It will be very similar to the Zune HD User Interface with a complete revamp of the “Start” screen. The UI is “Very Clean”, “Soulful” and “Alive”
-Unfortunately there will be no Flash support at the get go as there was not enough time to implement these features.
-Windows Phone 7 will only support application installation through service based delivery. (i.e Marketplace). Application installation via storage card will not be possible.
- No Multi-Task support. Applications will “Pause” when in the background, however will support notifications via push notifications.
-Marketplace will now support “try before you buy” as well as an API
-No NETCF backwards compatibility. This means the original rumor of no backward compatibility for applications holds to be true. That being said, there are high hopes of porting the NetCF to the newer platform easily.
-Microsoft is confident that devices will be ready by September 2010
-Full Zune Integration
-Windows Mobile Device Center will no longer be used. Zune software to take over syncing via PC.
-OEM Interfaces will not be allowed to run on the device. Say goodbye to Sense UI / SPB Mobile Shell / Point UI / Infinity, etc, etc
-Full XBOX Gaming Integration (Gamer tag, achievements, friends, avatars, merchandising, etc)
-Full support for social networking
Lijkt de kant van de iPhone op te gaan. Als dit werkelijk zo is, dan zal ik nog even nadenken om te upgraden naar windows 7.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:12

Crusader

Arc Nature

Ik wou net zeggen... het grootste nadeel van de iPhone (multitasking) gaat MS nu ook hanteren. En alleen applicaties installeren via een soort iTunes?? Wtf? Waar gaat dit heen? MS snijdt zichzelf enorm in de vingers als je het mij vraagt. Als ik tegen die tijd mag kiezen tussen een WM7 device of Apple, dan wordt het wel de laatste.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-10 20:33

_AvA_

en dat ben zo.

Stom, stom stom.
Dan wil ik bij deze de HD2 uitroepen tot beste Windows Mobile telefoon aller tijden, zelfs de tijden die nog moeten komen. De tijd dat je een windows mobile phone kocht om zijn hoge tweakgehalte is daarmee officieel voorbij. Een gesloten structuur zoals dat betekent de doodsteek voor windows mobile, die het gewoon moet hebben van zijn open structuur.

Ging het eindelijk de goede kant op 8)7

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Op de Touch HD kon je door middel van het programma Weather database editor locties toevoegen aan je weer-tabblad in sense.
Dit programmatje werkt echter niet op de HD2.

Weet iemand hoe je alsnog nieuwe locaties in het weer tab kunt toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
DaFreakR schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:07:
Op de Touch HD kon je door middel van het programma Weather database editor locties toevoegen aan je weer-tabblad in sense.
Dit programmatje werkt echter niet op de HD2.

Weet iemand hoe je alsnog nieuwe locaties in het weer tab kunt toevoegen?
omg, dit vraag je serieus?

nou gelukkig heb jij in het weertab al een keer op menu geklikt....
anders hadden we dat helemaal moeten uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 14:40
Gisteren geupgrade naar de 1.66 nl Rom en vandaag om 15:00 uur de stekker eruit getrokken. Nu, na 1 belletje van een aantal minuten, een smsje en een aantal e-mails nog steeds 94% batterij :) ! Gaat de goede kant op!

Verder lijkt de rom ook weer een stukje sneller en soepeler te werken dan 1.48.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of staat de 1.66ROM NL echt niet meer op de site van HTC :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:27:
Dat is idd vreemd,ik zie hem ook niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:34:
[...]

Dat is idd vreemd,ik zie hem ook niet !
Op de Europe support ok niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Download (NLD) 1.66.404.1

Dat is de official NLD versie!

[Edit] Hier op de HTC site de nieuws post.

[ Voor 24% gewijzigd door Chutney op 07-02-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:27:
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=2&dl_id=863

Maar niet meer in het overzicht zichtbaar....

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:36:
Download (NLD) 1.66.404.1

Dat is de official NLD versie!

[Edit] Hier op de HTC site de nieuws post.
Had 'm al gedownload maar toen ik net keek op de site van HTC zag ik 'm niet meer staan, vreemd :X

edit: op de Europe site nu weer wel...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat er toch echt op.
Ik hem er vanmorgen opgezet en alles werkt SUPERRRR bij mijn HD2.

[quote]Vjenne-ICT schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:35:
De nieuwe ROM Upgrade staat online!!!

Link: http://www.htc.com/nl/supportdownloadlist.aspx?p_id=297&act=sd&cat=2

Het betreft de volgende ROM: Netherlands :1.66.404.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Dennis-L schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:10:
[...]

omg, dit vraag je serieus?

nou gelukkig heb jij in het weertab al een keer op menu geklikt....
anders hadden we dat helemaal moeten uitleggen
Ik denk dat je mijn vraag niet goed begrijpt.
Ik heb het over het toevoegen van EXTRA locaties, welke dus niet in de lijsten in het menu staan..

Aub eerst zelf even goed lezen voordat je een ander op deze manier aanvalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
DaFreakR schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:47:
[...]

Ik denk dat je mijn vraag niet goed begrijpt.
Ik heb het over het toevoegen van EXTRA locaties, welke dus niet in de lijsten in het menu staan..

Aub eerst zelf even goed lezen voordat je een ander op deze manier aanvalt..
of je formuleert je vraag gewoon duidelijker...

maar desalniettemin
ik neem aan dat je zelf al gezocht hebt met google e.d. en bij xda heb gezocht?

[ Voor 11% gewijzigd door Dennis-L op 07-02-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik zit momenteel op Opera mobile 10 beta. Ziet er goed uit en werkt echt heel snel. Echt een aanrader. hij support geen multitouch maar dat is echt niet nodig.

Oh en als die informatie over wm7 waar is dan ga ik zeker weten niet upgraden. Wat een onzin is dat zeg. Mijn hype level is van een 8 naar een 3 gegaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar achtergondschermpjes gemaakt 480x800 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-BPG4TVPR.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-4CXEE8XQ.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-ULQ4C36I.jpg

Grote staan hier: KLIK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivium
  • Laatst online: 07-10 22:36
Voor de gene over batterij duur, doe de weergave van het beeldscherm wat lager.
Heb hem zelf op 20% staan, merk dat ie dan ietsjepietsje langer mee kan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 08:59
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:21:
zo...ff een paar dagen het forum niet bijhouden en je mag weer een boekwerk lezen van 25 pagina's.. :P

Zelfde vraag als Novadecasa: hoe is de baterijduur in 1.66?

Ik heb nog steeds alles stock overigens, expres de radio update nog niet uitgevoerd in afwachting van 1.66.

@Novadesca: welke provider heb je?
HI, werkte voorheen gewoon goed maar nu ik een nieuwe sim heb gekregen werkt het internet (via 3G) niet meer.
Iemand die weet waar dit aan ligt?
De accuduur is daardoor wel een stuk beter trouwens, vrijdagavond rond 22:15 van de lader gehaald en momenteel, zondagavond 0:30, nog 23%. Met af en toe gebruik van WIFI, met gebruik van 3G hield de accu het iets meer dan 1 a 1,5 dag vol,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:55

SaN

Bij mij gaat de accu ook niet lang mee. Het vreemde is dat ik af en toe een dag heb waar hij aan het einde van de dag ineens nog op 70 a 80 procent staat in plaats van 20 a 30 procent. Ik heb het idee dat het iets te maken heeft met ophalen van mail of andere gegevens (weer, aandelen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op maandag 08 februari 2010 @ 00:33:
[...]

HI, werkte voorheen gewoon goed maar nu ik een nieuwe sim heb gekregen werkt het internet (via 3G) niet meer.
Iemand die weet waar dit aan ligt?
De accuduur is daardoor wel een stuk beter trouwens, vrijdagavond rond 22:15 van de lader gehaald en momenteel, zondagavond 0:30, nog 23%. Met af en toe gebruik van WIFI, met gebruik van 3G hield de accu het iets meer dan 1 a 1,5 dag vol,
Ik neem aan dat je dit http://www.hi.nl/web/show?id=268742&qm=HTC al hebt geprobeerd?
Toen ik em in de winkel ging afhalen is ie ter plekke ingesteld, 2 maal door de medewerker handmatig ingevoerd echter bleek het pas na enkele reboots te werken. (Overigens had internet eerst de naam "mobiele portal" (en je homepage staat als je de handleiding volgt op de hi site, stelletje sneaks :P). In de verbindingen tab kan je dan weer Hi aanklikken en dan heet je internet gewoon weer hi internet (en kan je meteen je homepage weer op google zetten).

Anders even 1244 bellen

(heb overigens nog niet geupdate naar 1.66)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 22:37

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 02:18:
[...]

Ik neem aan dat je dit http://www.hi.nl/web/show?id=268742&qm=HTC al hebt geprobeerd?
Toen ik em in de winkel ging afhalen is ie ter plekke ingesteld, 2 maal door de medewerker handmatig ingevoerd echter bleek het pas na enkele reboots te werken. (Overigens had internet eerst de naam "mobiele portal" (en je homepage staat als je de handleiding volgt op de hi site, stelletje sneaks :P). In de verbindingen tab kan je dan weer Hi aanklikken en dan heet je internet gewoon weer hi internet (en kan je meteen je homepage weer op google zetten).

Anders even 1244 bellen

(heb overigens nog niet geupdate naar 1.66)
Mijn tante heeft dit bij KPN gehad. Die telefoon was helemaal ingesteld door een medewerker. Internet werkte niet. Ik heb er even naar gekeken en zag er 5 nieuw aangemaakte verbindingen in staan. Echter werkte geen van allen. Voor verdere support werd ze doorverwezen naar een KPN Business Point ofzo en die wilde er wel naar kijken voor € 45,- !! Vieze vuile oplichters, belachelijk. |:( Koopt ze een telefoon met internetbundel, heeft het internet nooit gewerkt door die eikels en willen ze haar nog meer geld afhandig maken.

Ik heb vervolgens alle verbindingen zelf maar verwijderd. Mijn Vodafone sim erin. Internet werkte toen direct. Toen de KPN sim erin. Telefoon configureerde zichzelf weer. Ik moest toen enkel de correcte KPN verbinding selecteren en toen werkte het internet perfect.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hij zit er inderdaad al bij in. Die vraag had ik gesteld ivm een ander probleem wat ik met sms had ondervonden. Toen zeiden ze een hard reset doen, en toen kwam ook net die nieuwe rom uit. Dus die vraag neergelegd. Even zoeken in het topic en dan staat het volgens mij al een keer genoemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:00
Bananeman schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 19:13:
Ik heb het intussen wel echt gehad met het indrukken van toetsen tijdens het bellen waar ik laatst al over postte. Net weer een telefoontje gehad en toen ik ophing zat ik foto's te bekijken :? Is die proximity sensor gaar? En is er een mogelijkheid om alle softkeys tijdens het bellen uit te schakelen? Want dit is natuurlijk onacceptabel. Per ongeluk foto's bekijken is nog tot daar aan toe, maar gesprekken beëindigen (zoals ook al is gebeurd) maakt van dit mooie apparaat (qua hardware) een in de praktijk onbruikbaar toestel.
Ik had er heel af en toe last van maar sinds ik een siliconenhoesje erom heb zitten lijkt het ineens veel en veel erger geworden. Ik kan geen gesprek meer voeren zonder onderbroken te worden. Kun je de softe toetsen op de ene of andere manier niet helemaal uitzetten tijdens het bellen? Dit is idd echt knap waardeloos voor een apparaat waar je vooral mee moet kunnen bellen :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
We zijn weer een weekje verder.. Toch draait Windows Mobile niet helemaal stabiel hoor. De HD2 is toch een paar keer vast gelopen. Tijdens bellen, un-lock scherm, programma's.. Het lijkt erop dat hij het toch best moeilijk krijgt als taakbeheer vol begint te lopen.
Ook nog een paar bugs, waaronder de dubbele beltoon tijdens het bellen en de wekker..

PUNT1: Het volgende.. ik heb thuis een home-server draaien: Seagate BlackArmor 220, prachtig apparaatje voor thuis. Nu wil ik daar natuurlijk het maximale uithalen met de HD2. Gewoon bestanden uploaden en downloaden dus. 'Mobile FTP Client 1.1.6.1' geprobeert, die krijgt geen connectie. Hij verbind wel, maar kan daarna geen bestanden laten zien, foutmelding. De BlackArmor werkt overigens met een actieve FTP. Toen 'Total Commander' geprobeerd. Meteen verbinding en binnen 2sec. zie ik mijn server. Ik kan feilloos door mijn mappen scrollen. Nu wil ik een afbeelding downloaden van mijn server naar de HD2.. HOE?? Iemand ervaring hiermee? Bij de Windows versie zie je natuurlijk 2 schermen waartussen je kunt downloaden en uploaden, maar op de HD2 zie je maar 1 scherm. Ik ben alle knoppen doorgelopen, maar zie geen 'down-/upload' knop of iets dergelijks. De site van Total Commander en de Wiki, Tweakers wordt ik ook niet veel wijzer van..

Of heeft iemand een ander FTP-client programma wat goed werkt op de HD2?

PUNT2: Ik heb een Hotmail-account ingesteld. Deze staat in directe verbinding zodat ik direct mail binnen krijg en niet dat er om het half uur een keer contact gezocht wordt met Hotmail. Nu vraag ik me af of dat niet flink aan mijn accu slurpt.. Nu blijkt Gmail 'pushmail' te ondersteunen en de HD2 ook! Ik gister dus een Gmail account aangemaakt en op de HD2 ingesteld. Maar geen keuze voor 'direct mail binnenhalen' (of zoiets) zoals bij het Hotmail account. Het begint gewoon vanaf 5min. Op Gmail-site gekeken. Moet je iets met Active-sync instellen. Handleiding gevolgt, kan niet synchroniseren.. Iemand dit wel voor elkaar?
Ik had er heel af en toe last van maar sinds ik een siliconenhoesje erom heb zitten lijkt het ineens veel en veel erger geworden. Ik kan geen gesprek meer voeren zonder onderbroken te worden. Kun je de softe toetsen op de ene of andere manier niet helemaal uitzetten tijdens het bellen? Dit is idd echt knap waardeloos voor een apparaat waar je vooral mee moet kunnen bellen
Ook last van.. tenminste, mijn vriendin! Ik zelf nog niet meegemaakt, maar mijn vriendin dus wel.
Ik krijg af en toe ook het idee dat de Sense reageert als ik er met mijn vinger boven zweef, net niet aanraak dus..

[ Voor 13% gewijzigd door lithje op 08-02-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb htc gemaild met het verzoek om mij een nieuwe batt toe te sturen, deze gaat maar 14 uur mee ofzo met alle updates aan en dat is gewoon te weinig voor een telefoon van ruim 500 euro.

heb wel een bureaulader en autolader besteld maar toch. je zou hem maar nodig hebben in een noodsituatie...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Dennis-L schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:07:
[...]

maar desalniettemin
ik neem aan dat je zelf al gezocht hebt met google e.d. en bij xda heb gezocht?
Uiteraard :-)

Ik heb inmiddels ook een werkende cab gevonden (1.1 modified, zie XDA).
Wanneer ik echter een nieuwe locatie invoer en vervolgens naar het 'weer' tabblad in sense ga, krijg ik niets te zien en start sense opnieuw op.
Na het verwijderen van deze cab kan ik pas weer in mn weer-tabblad komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:59
Ik kom met TT7 toch nog een vreemd geval tegen.
Wanneer ik bij de poi's een geluid kies blijkt de HD2 dit geluid niet altijd vast te houden en springt het geluid terug naar de eerste keuzemogelijkheid van TT7.
TT7 staat op de HD2, de kaart + poi's op de SD-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivium
  • Laatst online: 07-10 22:36
draai nu 2dagen op de nieuwe ROM. wilde gisteravond de wekker instellen, wilt ie niet aan. je gaat meteen op instelling alarmklok. denk dat ik beter af was met de rom 1.48. dat word wekker g-alarm installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edtbonep schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:28:
Ik kom met TT7 toch nog een vreemd geval tegen.
Wanneer ik bij de poi's een geluid kies blijkt de HD2 dit geluid niet altijd vast te houden en springt het geluid terug naar de eerste keuzemogelijkheid van TT7.
TT7 staat op de HD2, de kaart + poi's op de SD-kaart.
waar heb je je geluiden staan? Mogelijk als je deze op je SD-kaart hebt staan en je hebt hem aan de computer gekoppeld dat hij daardoor terugspringt. Omdat hij dan je geheugenkaart niet in je telefoon herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu sinds afgelopen vrijdag (5 februari) smiddags de nieuwe 1.66 ROM. Bevalt erg goed, lijkt ook wat sneller te zijn. En tot dusverre nog geen problemen weer ondervonden met smsen, afkloppen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:30:
[...]

waar heb je je geluiden staan? Mogelijk als je deze op je SD-kaart hebt staan en je hebt hem aan de computer gekoppeld dat hij daardoor terugspringt. Omdat hij dan je geheugenkaart niet in je telefoon herkent.
Dat is dus het vreemde, dit gebeurt dus niet bij alle geluidsinstellingen.
Als ik de flitspalen even als voorbeeld neem, ik heb bij alle hetzelfde geluid gekozen.
Start ik TT7 daarna weer op dan blijkt een deel nog goed te staan en een deel weer teruggesprongen naar de eerste keuzemogelijkheid op het scherm.

Waar de geluiden staan weet ik eigenlijk niet, de HD2 heeft niet aan de PC gehangen toen dit euvel optrad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkII
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-09 12:54
lithje schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:03:
PUNT1: Toen 'Total Commander' geprobeerd. Meteen verbinding en binnen 2sec. zie ik mijn server. Ik kan feilloos door mijn mappen scrollen. Nu wil ik een afbeelding downloaden van mijn server naar de HD2.. HOE?? Iemand ervaring hiermee? Bij de Windows versie zie je natuurlijk 2 schermen waartussen je kunt downloaden en uploaden, maar op de HD2 zie je maar 1 scherm. Ik ben alle knoppen doorgelopen, maar zie geen 'down-/upload' knop of iets dergelijks. De site van Total Commander en de Wiki, Tweakers wordt ik ook niet veel wijzer van..
Ik denk dat je gewoon de copy-functie van TC kan gebruiken?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon inzet voordat je post. Losse oneliners horen hier niet thuis. GoT is een discussieforum en geen helpdesk.

Verwijs in een topicreport aub naar een specifieke reactie, of meerdere, anders kan er niets mee worden gedaan.