Had eerst de N900 besteld, maar die konden ze uiteindelijk toch niet leveren, ben voor de HD2 uiteindelijk gegaan vanwege levertijd/functies en zat al te twijfelen over die 2 telefoons in December. De reden van lange levertijd en toch op sommige gebieden niet te bieden heb wat ik wil, geen capitatief scherm en een twijfelend OS, meamo.
Dit biedt de HD2 weer wel. Enigste nadeel was het geheugen maar, maar is klein uitgedrukt, 32 + 16gb (wel los kopen) tegenover 512 mb en 2 gb bijgeleverd is behoorlijk, ik wil ook graag avi films hebben voor aan boord.
Heb voor niks een 8gb kaartje kunnen regelen met hun, is nog steeds niet veel, maar dat upgrade ik later wel naar 32GB en ik was over, capitatief scherm, meer vertrouwend OS en snelle levertijd.
Heb mijn HD2 afgelopen vrijdag binnen gehad (4 dagen levertijd), mijn eerste touchschreen telefoon, maar het capitatieve gedeelte sprak me heel erg aan, en de 1ghz

.
Met geupdate naar 1.66 met wat moeite, 2 uur bezig geweest lol.
Mijn ervaringen:
Super toestel, heel veel functies en kan er lekker mee op internet, is langzamer dan ik had verwacht helaas (nog steeds snel), maar misschien gaat windows 7 dat oplossen (denk zelf dat die er wel op komt vanwege 128mb weggedrukte geheugen, kan geen andere reden verzinnen), die 1024mhz aan power ben ik heel blij mee.
Touchschreen gevoeligheid vindt ik perfect, de Ipod van mijn maat moet ik toch harder drukken (zit wel beschermfolie omheen).
Soms wel wennen met het touchschreen, typen gaat nog niet vlot maar moet er denk ik handigheid in krijgen. vooral dat het scherm soms iets te gevoelig is, maar ook gewennings kwestie vindt ik.
Kwaliteit van de telefoon vindt ik prima, maar niet nokia kwaliteit (buitenkant).
Core player erop gezet en kon alles kijken dus dat ging ook prima.
Helaas is de flash ondersteuning heel erg mager, skyfire is ook geen uitkomts voor mij.
Helaas al 1 vastloper ondervonden, maar had ik wel verwacht met windows mobile, dat was eigelijk ook het enigste wat me dwars zat, maar eigelijk ook niet omdat windows mobile op vele gebieden ook prima als niet beter dan de tegenpartij, alle besturingssystemen hebben wat.
Mijn N95 was ook niet je van het om maar te zeggen dat geen een OS perfect is, bij alle telefoons zie ik wel vastlopers terugkomen (een keertje ofzo), of trage momenten of wat dan ook. Android is ook niet perfect of wat dan ook, kijk maar naar ervaringen.
Batterij is ook wel crisis, maar had ik ook verwacht maar dit, haal de dag geen eens maar ok, wat vaker inpluggen, kan beter een accu op mijn rug binden hihi.
Deze telefoon is de bom voor mij aan boord, Films kijken, MSN, twitter en weet ik veel.
Blijf ik toch in contact met de rest ook.
Top telefoon, geen spijt van en zeker een klasse apart!
Groetjes
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 07-02-2010 15:15
]