volumecontrol bij youtube doet t weer
Verwijderd
ik ook net rom 1.66 geinstalleerd, alleen als ik nu microsoft net 3.5 wil installeren geeft ie nu een foutmelding,
bij 1.48 ging dat prima, iemand anders hier ook tegen aan gelopen ?
Wat heb je zelf al geprobeerd om dat probleem op te lossen?Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:37:
ik ook net rom 1.66 geinstalleerd, alleen als ik nu microsoft net 3.5 wil installeren geeft ie nu een foutmelding,
Verwijderd
ik heb dit topic doorgelezen,maar ik kan verder niks vinden. Verder zou ik het niet weten, ik ben niet zo slim met dit soort dingen
Ik kan hem niet eens installeren. Als ik hem download van de MS site en ik doe uitvoeren, dan voert hij de .msi niet eens uit. Als ik op opslaan druk dan kan ik hem niet terug vinden, ongeacht waar ik hem heb geplaatst. Alle bestanden weergeven staat op aan. Het gekke is dat mijn opslagruimte wel afneemt na telkens downloaden maar ik heb bestand niet kan vinden.RoD schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:38:
[...]
Wat heb je zelf al geprobeerd om dat probleem op te lossen?
Edit: Ik heb het bestandje gevonden, maar hij geeft aan dat er geen toepassing is om het te installeren...

Edit 2: Gelukt. Gewoon dubbelklikken op je PC. Wel raar, eerst hoefde ik het niet zo te installeren

[ Voor 16% gewijzigd door HollovVpo1nt op 05-02-2010 21:09 ]
Dat is ws hetzelfde vakje als waar ik het over hebVerwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:10:
na installatie van de nieuwe ROM zeer tevreden. wat mij opviel is dat er een vierkant blokje in de taakbalk staat wanneer het lock screen in beeld staat. iemand enig idee waar dit voor staat? het is allen te zien wanneer de taakbalk ook gebruik maakt van de achtergrond.
Het is het icoon van de speaker of trilfunctie, al gelang in welke stand de telefoon staat. Ik heb nog geen oplossing gevonden overigens.
Het is nou eenmaal zo.
Verwijderd
echt vet irritant, bij het typen van smsjes schiet ie nog steeds naar het laatste/eerste smsje! ben er nou wel es klaar mee (nieuwe rom)
Toevallig de 1% battery .cab geinstalleerd van XDA? Dan krijg je dat blokkie. Is dus niet meer compatible blijkbaar. Deze verwijderen was bij mij de oplossing.efd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:53:
[...]
Dat is ws hetzelfde vakje als waar ik het over heb
Het is het icoon van de speaker of trilfunctie, al gelang in welke stand de telefoon staat. Ik heb nog geen oplossing gevonden overigens.
Installeren vanaf je PC ... dus niet bij de download voor "run" kiezen. maar eerst opslaan en dan opnieuw uitvoeren óf gewoon de oude download opnieuw runnen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:37:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Compact .NET Framework installeert zichzelf via ActiveSync, ik heb zelf nog geen losse cab gevondenHollovVpo1nt schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:51:
[...]
Edit 2: Gelukt. Gewoon dubbelklikken op je PC. Wel raar, eerst hoefde ik het niet zo te installeren
KlikjeEquiNox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:16:
[...]
Compact .NET Framework installeert zichzelf via ActiveSync, ik heb zelf nog geen losse cab gevonden
edit:
En ik ga er vanuit dat je weet hoe je de gewenste bestanden uit een .exe / .msi kunt extracten.... Zo niet dan houd je tijdens installatie je %temp% maar in de gaten
En ik ga er vanuit dat je weet hoe je de gewenste bestanden uit een .exe / .msi kunt extracten.... Zo niet dan houd je tijdens installatie je %temp% maar in de gaten
[ Voor 19% gewijzigd door Will_M op 05-02-2010 21:32 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ja, dat was de boosdoener bij mij. Eraf gehaald en het geluidsicoontje was weer zichtbaar.EquiNox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:14:
[...]
Toevallig de 1% battery .cab geinstalleerd van XDA? Dan krijg je dat blokkie. Is dus niet meer compatible blijkbaar. Deze verwijderen was bij mij de oplossing.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Ik krijg het opeens niet meer werkend. heb het via de pc geprobeerd, en de link van jou gevolgd, op de pc lukt de installatie nog, maar op de hd zegt hij gelijk, installatie mislukt
Ik heb outlook bij mijn mail tab staan, heb waarschijnlijk door haast bij eerste keer phone opstarten iets ingesteld voor outlook.. ik heb gegoogled/gebing'd en heb gelezen dat die niet te verwijderen valt. Maar jullie weten natuurlijk beter.. toch
Verwijderd
bij mij ook de boosdoener, daarna toch maar weer geinstalleerd hechte toch al niet zoveel waarde aan dat speakertje of trilteken. bedankt voor de tip! de naam van geheugenkaart is nu trouwens wel veranderd in opslagkaart. dus er is waarschijnlijk meer veranderd dan we denken.Smarron schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:20:
[...]
Ja, dat was de boosdoener bij mij. Eraf gehaald en het geluidsicoontje was weer zichtbaar.
opstart geluid is wel vrij vervelend. iemand al een idee om dit uit te schakelen? heb al wat in het register gesnuffeld maar kon niets vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 22:19 ]
Bedankt voor de link!
Hoe heb je alles op de HD2 gekregen dan?
Ik heb het gevoel dat het apparaat nu echt veel sneller is. Hij hapert echt minder bij mij nu, vooral in het menu start.
Voor de mensen die last hebben van het zwarte blokje, waarschijnlijk komt dat (zoals hierboven al vermeld) door de 100%battery-indicator. De maker van die indicator heeft voor rom 1.66 een nieuwe versie uitgebracht waardoor het blokje weer een speakertje wordt, werkt hier perfect. Downloaden kan hier.
Verwijderd
is er ook een manier bij rom 1.66 om de weergave van de agenda terug te krijgen zoals het eerst was.Het heeft nu een oude wm weergave. ziet er niet uit naar mijn mening
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook, geprobeerd zowel met mn username als email adress... iemand?Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 20:08:
ik krijg bij het aanmelden van de youtube applicatie de error "verbindingsfout tijdens aanmelden" . internet doet t gewoon enzo... suggesties?
Verwijderd
Voor mensen die exchange gebruiken om hun email te synchroniseren komt hier de tip want het lukte mij echt niet om met de rom 1.66 mijn overige emal mappen te synchroniseren. Ik heb eerst htc sense uitgezet bij home. Toen vervolgens naar email gegaan en toen mappen beheren geklikt (zoals bij de windows mobile 6.1 ook was) en mappen geselecteerd die ik wou syncen met exchange. Vervolgens heb ik weer bij Home -> Sense ingeschakeld en de mappen waren bij de volgende synchronisatie actie gesynchroniseerd! Succes
Verwijderd
ik geloof t bijna niet maar mn batt lijkt langer mee te gaan met de nieuwe rom... t zal toch niet waar zijn?
Hier ook inlog problemen met het youtube account, denk dat het gewoon een storing is, morgen maar weer proberen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 23:21:
[...]
Ik heb dit probleem ook, geprobeerd zowel met mn username als email adress... iemand?
[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 05-02-2010 23:49 ]
Ik krijg sterk het idee dat je het toestel niet kent, want bij elke ding stel je al een vraag. Kijk nou eens bij je tabs, daar staat toch een kalender in sense.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 23:16:
is er ook een manier bij rom 1.66 om de weergave van de agenda terug te krijgen zoals het eerst was.Het heeft nu een oude wm weergave. ziet er niet uit naar mijn mening
Verwijderd
1.66 draait perfect, alleen nog loop ik nog steeds tegen een probleem aan met mijn internetverbinding (vodafone).
Wanneer ik HSDPA of HSDPA/HUSDPA aanzet loopt de verbinding vast. Net of de verbinding ergens in blijft hangen. Wanneer ik alleen 3g gebruik werkt het prima.
Lopen meer mensen tegen dit probleem aan? En hoe kunnen we dit oplossen?
Wanneer ik HSDPA of HSDPA/HUSDPA aanzet loopt de verbinding vast. Net of de verbinding ergens in blijft hangen. Wanneer ik alleen 3g gebruik werkt het prima.
Lopen meer mensen tegen dit probleem aan? En hoe kunnen we dit oplossen?
ik heb overal op de telefoon gezocht maar kan het niet vinden, hoe krijg ik dat opstartgeluid van de 1.66 rom weg. Irriteer me daar echt aan, helemaal omdat het bij mij niet eens synchroon loopt met het beeld. Weet iemand een oplossing?
Kan je het beste even een cabje downloaden, zal er ongetwijfeld zijn.Razkal schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:08:
ik heb overal op de telefoon gezocht maar kan het niet vinden, hoe krijg ik dat opstartgeluid van de 1.66 rom weg. Irriteer me daar echt aan, helemaal omdat het bij mij niet eens synchroon loopt met het beeld. Weet iemand een oplossing?
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=531
Thanks, werkt weer perfect!Frenkeman schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:57:
Voor de mensen die last hebben van het zwarte blokje, waarschijnlijk komt dat (zoals hierboven al vermeld) door de 100%battery-indicator. De maker van die indicator heeft voor rom 1.66 een nieuwe versie uitgebracht waardoor het blokje weer een speakertje wordt, werkt hier perfect. Downloaden kan hier.
[laat]Niks aan de hand. Update opnieuw starten, de eerste keer wordt de driver die de telefoon in upgrade modus zet geïnstalleerd.turbojonny schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:45:
Crisisvraagje tussendoor!!: What to do,, hij ging update naar 1.66 en dan gaat hij even naar zwart beeld voordat hij gaat en hoorde ik ontkoppeling van usb en dan dat hij weer connectie maakt. Kreeg toen dat update beeld op de gsm van rood groen blauw wit. En pc gaf aan verbindingsproblemen en beëndigde de update. Raden jullie me aan de telefoon te resetten of andere mogelijkheden???? Hij is nu gefreezed op rood groen blauw wit schermpje met spl & micro etc. erop
Edit: durft niet aan zijn telefoon te komen voordat iemand hem advies geeft(vreest dat ie bricked is)
Edit2: HTC HD2 wordt herkent als qualcomm CDMA Technologies MSM
Verwijderd
Dat zou ik ook willen weten want daar vind ik dus echt geen reet aan !Razkal schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:08:
Heb me ook suf gezocht maar helaas,misschien in de het register ?
Verwijderd
Ik heb het ook gehad en ik heb de kabel eruit en erin gedaan ..... toen de update gestart en was in 10 minuten klaar.zeef schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:27:
[...]
[laat]Niks aan de hand. Update opnieuw starten, de eerste keer wordt de driver die de telefoon in upgrade modus zet geïnstalleerd.
Wat krijgen we nou? Weet iemand waarom deze programmas er zo uit zien?
http://img713.imageshack.us/img713/1610/20100206125615.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door HollovVpo1nt op 06-02-2010 01:20 ]
Dit had ik bij de stock 1.48 ook al. Nooit aandacht aan gegeven eigenlijk.HollovVpo1nt schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:17:
Verwijderd
Waarschijnlijk werken de snelkoppelingen niet juist? Als je erop klikt, werken ze dan? En mocht je ze niet gebruiken, dan kan je ze via explorer -> startmenu de snelkoppelingen gewoon verwijderen.HollovVpo1nt schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:17:
Ik ga morgenochtend een hardreset uitvoeren.Ik heb allerlei vage problemen nu. Ik download een filmpje naar mijn memstick van 170 mb, maar hij zegt dat mijn hoofdgsheugen het niet meer kan hebben. Hij dowload het bestand helemaal maar na afloop laat hijzien dat het bestand een half keer zo klein is ....
Verwijderd
Als je het allemaal goed doorleest dan moet het je lukken..Vjenne-ICT schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 22:33:
[...]
Bedankt voor de link!
Hoe heb je alles op de HD2 gekregen dan?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 02:10 ]
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:17:
Check deze link ff op xda, hint nr. 42 "reappearing icons": http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638Smarron schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:36:
[...]
Dit had ik bij de stock 1.48 ook al. Nooit aandacht aan gegeven eigenlijk.
Worked for me
ik vandaag blij ik kreeg het belletje dat mijn HD2 terug was van reparatie.
Het voorgaan de verhaal :ik heb de HD2 ongeer 2 maandjes gehad tot ik in eens een soort van olie vlek in het midden van mijn scherm zag. Ik ben hier toen mee terug gegaan naar de winkel waar ik het toestel aangeschaft had en er een verzekering bij had af gesloten. geen probleem leen toestel mee Nokia 1600
en de HD2 zou binnen een maandje terug zijn.
Ik sta daar in de winkel pak mijn telefoon aan en zie meteen dat het scherm er gewoon scheef in zit aan de bovenzijde van het scherm zit een mm of 2 speling in de rechter hoek. en bij nadere inspectie is heel de rand om het scherm heen scheef. Ik vraag me af wat voor controle er is bij reparatie bedrijven want dat was wel echt heel slordig.
Ik was zo happy toen ze me belde dat ik mijn telefoontje weer terug zou heben en weer op een fatsoenlijk schermpje kan geeken in de trein, dat het mijn negatieve instelling die ik jammergenoeg heb met reparatie bedrijven eventjes vergeten was.
[/van zich afschrijf modus]
Het voorgaan de verhaal :ik heb de HD2 ongeer 2 maandjes gehad tot ik in eens een soort van olie vlek in het midden van mijn scherm zag. Ik ben hier toen mee terug gegaan naar de winkel waar ik het toestel aangeschaft had en er een verzekering bij had af gesloten. geen probleem leen toestel mee Nokia 1600
Ik sta daar in de winkel pak mijn telefoon aan en zie meteen dat het scherm er gewoon scheef in zit aan de bovenzijde van het scherm zit een mm of 2 speling in de rechter hoek. en bij nadere inspectie is heel de rand om het scherm heen scheef. Ik vraag me af wat voor controle er is bij reparatie bedrijven want dat was wel echt heel slordig.
Ik was zo happy toen ze me belde dat ik mijn telefoontje weer terug zou heben en weer op een fatsoenlijk schermpje kan geeken in de trein, dat het mijn negatieve instelling die ik jammergenoeg heb met reparatie bedrijven eventjes vergeten was.
[/van zich afschrijf modus]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Oh noes!! Toch niet zoals dit hè: Verwijderd in "HTC diamond 2 touch screen Issue"Shunt schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 02:31:
ik vandaag blij ik kreeg het belletje dat mijn HD2 terug was van reparatie.
Het voorgaan de verhaal :ik heb de HD2 ongeer 2 maandjes gehad tot ik in eens een soort van olie vlek in het midden van mijn scherm zag.
Dat had ik met mijn Diamond2 dus ook en is gerepareerd, maar ging er van uit dat dit niet mogelijk was met de schermen van de HD2, omdat dat heel ander type display is. Oh oh...
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
@ HollovVpo1nt
Bij jouw plaatje zag ik iets met belminuten ?
Wat is dit voor appz ??
MVg mike
Wat is dit voor appz ??
MVg mike
Verwijderd
Na soft reset geen startup animatie en geluid:Razkal schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:08:
Ga in het register naar:HKLM\Software\HTC\HTCAnimation\
verander "StartupGif"en "StartupWav" in een andere naam. bv StartupGif1"en "StartupWav1
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 10:23 ]
http://members.casema.nl/rgschmidt/WM/Downloads/index.htmlVerwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 08:52:
@ HollovVpo1nt
Wat is dit voor appz ??
MVg mike
Kan je de belminuten mee bijhouden. Wel ff mee spelen hoe et werkt. Volgens mij moet het wel actief aanstaan wil het werken.
Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit
Even een vraagje: werkt de link voor de taskmanager nog wel in de begin post: "The file link that you requested is not valid." eerst kan ik hem wel downloaden maar als de tijd is afgelopen en klik op downloaden krijg ik dan die fout melding
RGS belminuten. Ik heb een abbo bij telfort, en daar betaal ik per minuut. dat programma houd mijn belminuten bij, en hij rond af naar hele minuten. Best handig.Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 08:52:
@ HollovVpo1nt
Wat is dit voor appz ??
MVg mike
Ook bij mij is dit de oplossingEquiNox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:14:
[...]
Toevallig de 1% battery .cab geinstalleerd van XDA? Dan krijg je dat blokkie. Is dus niet meer compatible blijkbaar. Deze verwijderen was bij mij de oplossing.
Ik ga zelf natuurlijk ook wel even zoeken maar iemand toevallig al ergens een mod tegengekomen die exact hetzelfde doet? (dus een batterij met percentage-aanduiding die wel compatible is met 1.66?)
Het is nou eenmaal zo.
Verwijderd
Thanks !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:16:
[...]
Na soft reset geen startup animatie en geluid:
verander "StartupGif"en "StartupWav" in een andere naam. bv StartupGif1"en "StartupWav1
Heb hem even gescheckt, maar ik denk dat er gewoon een storing was, want hij doet het.turbojonny schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:47:
Even een vraagje: werkt de link voor de taskmanager nog wel in de begin post: "The file link that you requested is not valid." eerst kan ik hem wel downloaden maar als de tijd is afgelopen en klik op downloaden krijg ik dan die fout melding
Ik heb de keys gewoon verwijderd, maar werkt iddVerwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:16:
[...]
Na soft reset geen startup animatie en geluid:
Het is nou eenmaal zo.
Hierboven staat de werkende oplossing al genoemd. Ik denk zo'n 20 posts hierboven.efd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:02:
[...]
Ook bij mij is dit de oplossing
Ik ga zelf natuurlijk ook wel even zoeken maar iemand toevallig al ergens een mod tegengekomen die exact hetzelfde doet? (dus een batterij met percentage-aanduiding die wel compatible is met 1.66?)
Ja, via een eerdere post uitgekomen bij Brian's Taskbar (link). Dat werkt mooi, en mooie icoontjesSmarron schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:13:
[...]
Hierboven staat de werkende oplossing al genoemd. Ik denk zo'n 20 posts hierboven.
Het is nou eenmaal zo.
Ik heb gisteren voor de eerste keer gebruik gemaakt van TomTom 7 in mijn HD2.
Navigeren werkt prima, maar nu doet het probleem zich voor dat ik geen geluidsmeldingen van de flitspalen e.d. krijg.
TomTom 7 staat op de HD2, de kaart en poi's op de SD-kaart.
Alle gegeven zijn gewoon ingevoerd zoals afstanden en geluiden en werken ook bij het testen.
Heb ik in de HD2 misschien iets over het hoofd gezien?
Op mijn oude feun had ik TomTom 6 en die was ook zo geïnstalleerd en werkte prima.
Navigeren werkt prima, maar nu doet het probleem zich voor dat ik geen geluidsmeldingen van de flitspalen e.d. krijg.
Alle gegeven zijn gewoon ingevoerd zoals afstanden en geluiden en werken ook bij het testen.
Op mijn oude feun had ik TomTom 6 en die was ook zo geïnstalleerd en werkte prima.
Ik heb dezelfde configuratie (TT op HD2, kaart+POI op SD, geluiden en afstanden ingesteld), en bij mij werkt het prima zonder iets bijzonders in te stellen.edtbonep schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:36:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
Soms is het goed om weer eens helemaal fris met een nieuwe ROM te beginnen. Omdat een restore toch niet helemaal bracht wat ik wilde ben ik helemaal kaal begonnen en stuitte ik op onderstaande superaanpassing, precies wat ik wilde!
- vier afspraken in je home screen
- 16 of 20 snelkoppelingen en allemaal ook weer verwijderbaar!
- eventueel een "leeg" homescreen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483
- vier afspraken in je home screen
- 16 of 20 snelkoppelingen en allemaal ook weer verwijderbaar!
- eventueel een "leeg" homescreen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=629117HollovVpo1nt schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 01:17:
Verwijderd
ik ben nu bezig om tomtom aan te passen aan landscape. ik moet in het register iets aanpassen zodat het verwijst naar “\programmabestanden\navigator\tomtomnavigator.exe" . maar bij mij is tomtom op mijn sd kaart geinstalleerd. wat moet de verwijzing dan worden? dus bijv G:\programmabestanden\navigator\tomtomnavigator.exe?
Zoek eens op xda, daar kan je gewoon een cabje downloaden die dit allemaal voor jou doet.Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:12:
ik ben nu bezig om tomtom aan te passen aan landscape. ik moet in het register iets aanpassen zodat het verwijst naar “\programmabestanden\navigator\tomtomnavigator.exe" . maar bij mij is tomtom op mijn sd kaart geinstalleerd. wat moet de verwijzing dan worden? dus bijv G:\programmabestanden\navigator\tomtomnavigator.exe?
Verwijderd
ik heb net gezocht maar dit lijkt de enige oplossing te zijn zonder dat je programmas op de achtergond hoeft te hebben draaien, of op knopjes te drukken. zo pas je enkele keys aan in je reg en alles gaat automatisch.glennvho schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:20:
[...]
Zoek eens op xda, daar kan je gewoon een cabje downloaden die dit allemaal voor jou doet.
dus weet iemand hoe ik naar mn sd card verwijs (\storagecard\...?)
(http://forum.xda-develope...hp?p=5136458&postcount=18)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 12:38 ]
Zoek even op de 'autorotate' van Pinobigbird hier op Tweakers, denk ik deel 3/4/5 ongeveer.Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:36:
[...]
ik heb net gezocht maar dit lijkt de enige oplossing te zijn zonder dat je programmas op de achtergond hoeft te hebben draaien, of op knopjes te drukken. zo pas je enkele keys aan in je reg en alles gaat automatisch.
Werkt perfect!
EDIT: Zie hieronder
Hoe is de accuduur mensen met de 1.66 ROM?
Hoe is het typen van smsjes? Verder iemand al rare bugs ontdekt?
\Storage Card\Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:36:
[...]
ik heb net gezocht maar dit lijkt de enige oplossing te zijn zonder dat je programmas op de achtergond hoeft te hebben draaien, of op knopjes te drukken. zo pas je enkele keys aan in je reg en alles gaat automatisch.
Edit:
Die heb ik met een harde verwijzing naar \Programmabestanden\Navigator\TomTom Navigator.exe gemaakt. Dat moet dus naar \Storage Card\Programmabestanden\Navigator\TomTom Navigator.exe als je 'm op de sd-kaart hebt geïnstalleerd zoals manolov85. Hij heeft niks aan het cab'je, want hij doet het gewoon zelf in het register aanpassen.Novadecasa schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:42:
[...]
Zoek even op de 'autorotate' van Pinobigbird hier op Tweakers, denk ik deel 3/4/5 ongeveer.
Werkt perfect!
[...]
[ Voor 37% gewijzigd door Pinobigbird op 06-02-2010 12:50 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
\Opslagkaart\......Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:36:
[...]
Het is nou eenmaal zo.
Verwijderd
ok thanks . t was dus \Storage Card\...Novadecasa schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:42:
[...]
Zoek even op de 'autorotate' van Pinobigbird hier op Tweakers, denk ik deel 3/4/5 ongeveer.
Werkt perfect!
EDIT: Zie hieronder
Hoe is de accuduur mensen met de 1.66 ROM?
Hoe is het typen van smsjes? Verder iemand al rare bugs ontdekt?
Verwijderd
zag je berichtje te laat, thanks!Pinobigbird schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 12:45:
[...]
\Storage Card\
Edit:
[...]
Die heb ik met een harde verwijzing naar \Programmabestanden\Navigator\TomTom Navigator.exe gemaakt. Dat moet dus naar \Storage Card\Programmabestanden\Navigator\TomTom Navigator.exe als je 'm op de sd-kaart hebt geïnstalleerd zoals manolov85. Hij heeft niks aan het cab'je, want hij doet het gewoon zelf in het register aanpassen.
zou me nix verbazen als nog niet zo heel veel mensen dit hebben doorgegeven (en dan is de prio natuurlijk lager), stuur gelijk ff een mailtje naar htc! (keb zelf WWE)Barfman schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:50:
Ik heb omdat HTC het blijkbaar niet nodig vind weer een nieuwe patch gemaakt voor de muziek tab. Deze patch veranderd MUZIEK naar Muziek, en heb de nieuwste files van rom 1.66 gebruikt. Je kunt hem downloaden op http://www.4shared.com/fi...6ee/BBV_Muziek_patch.html
(ps: thumbs up aan mods, was hard nodig!)
[ Voor 4% gewijzigd door Elwin23 op 06-02-2010 14:19 ]
Ik heb voor langere tijd met Tomtom 7 gewerkt, maar ben laatst over gegaan op iGo 8. Waar ik me namelijk vooral aan stoorde met Tomtom, is dat Tomtom de verlichting niet kan aanpassen. Als je dan in het donker rijd, heb je zo'n gigantische bak met licht in je auto, zelfs in de nacht modus met die donkere kleuren.edtbonep schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 11:36:
iGo doet in de nachtmodus daadwerkelijk de verlichting dimmen, echt een stuk beter! Daarnaast vind ik de grafische presentatie veel en veel mooier. Tomtom 7 loopt daarbij erg achter! Ook heb je 'Lane-guidance', iets wat Tomtom 7 voor Windows Mobile niet biedt (alleen de apparaten van Tomtom zelf hebben dat).
[ Voor 5% gewijzigd door SilencerNL op 06-02-2010 14:11 . Reden: Nog wat info toegevoegd. ]
Don't dream your life, live your dreams!
Sinds wanneer kan TomTom de verlichting niet meer aanpassen?SilencerNL schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:10:
[...]
Ik heb voor langere tijd met Tomtom 7 gewerkt, maar ben laatst over gegaan op iGo 8. Waar ik me namelijk vooral aan stoorde met Tomtom, is dat Tomtom de verlichting niet kan aanpassen. Als je dan in het donker rijd, heb je zo'n gigantische bak met licht in je auto, zelfs in de nacht modus met die donkere kleuren.
iGo doet in de nachtmodus daadwerkelijk de verlichting dimmen, echt een stuk beter! Daarnaast vind ik de grafische presentatie veel en veel mooier. Tomtom 7 loopt daarbij erg achter! Ook heb je 'Lane-guidance', iets wat Tomtom 7 voor Windows Mobile niet biedt (alleen de apparaten van Tomtom zelf hebben dat).
iGO8 is inderdaad een grafisch veel mooier navigatieprogramma. Voor sommigen niet fijn, omdat er juist zoveel in te stellen is en aan te passen is. Ik gebruik het denk ik al een paar jaar en ben er erg tevreden over.
Laatst een nieuwe skin geinstalleerd en die vind ik nog beter dan de basic skin. Even zoeken op Dimka.
Laatst een nieuwe skin geinstalleerd en die vind ik nog beter dan de basic skin. Even zoeken op Dimka.
Volgens jou kan dat dus wel? Dan wil ik wel graag weten hoe je dat doet, want in de tijd dat ik Tomtom gebruikt heb, ben ik deze functie nog nooit tegengekomen...Dennis-L schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:30:
[...]
Sinds wanneer kan TomTom de verlichting niet meer aanpassen?
dit geldt voor de "losse" TomTom navigators maar ging er van uit dat dat ook voor de mobiele/pda varianten zo zou zijnSilencerNL schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:33:
[...]
Volgens jou kan dat dus wel? Dan wil ik wel graag weten hoe je dat doet, want in de tijd dat ik Tomtom gebruikt heb, ben ik deze functie nog nooit tegengekomen...
http://nl.support.tomtom....XVyZW4*&p_li=&p_topview=1
Nee, helaas heeft de Windows Mobile variant deze optie niet. De enige manier om het display te dimmen was via Windows zelf, erg lastig om elke keer te schakelen als je even wilt navigeren... iGo doet dit automatisch voor mijDennis-L schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:39:
[...]
dit geldt voor de "losse" TomTom navigators maar ging er van uit dat dat ook voor de mobiele/pda varianten zo zou zijn
http://nl.support.tomtom....XVyZW4*&p_li=&p_topview=1
Klopt, in het begin is het een beetje zoeken, en soms een beetje klooien in de instellingen. Maar na een uurtje tweaken kan je iGo precies zo instellen als je wiltSmarron schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:31:
iGO8 is inderdaad een grafisch veel mooier navigatieprogramma. Voor sommigen niet fijn, omdat er juist zoveel in te stellen is en aan te passen is. Ik gebruik het denk ik al een paar jaar en ben er erg tevreden over.
[ Voor 26% gewijzigd door SilencerNL op 06-02-2010 14:50 ]
Verwijderd
Ik gebruik TomTom versie 7916.9189 en bij wijzig voorkeuren kan ik hem gewoon op nachtkleuren zetten.SilencerNL schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:33:
[...]
Volgens jou kan dat dus wel? Dan wil ik wel graag weten hoe je dat doet, want in de tijd dat ik Tomtom gebruikt heb, ben ik deze functie nog nooit tegengekomen...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 14:59 ]
Volgens mij begrijp je ons niet helemaalVerwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 14:55:
[...]
Ik gebruik TomTom versie 7916.9189 en bij wijzig voorkeuren kan ik hem gewoon op nachtkleuren zetten.
[ Voor 4% gewijzigd door SilencerNL op 06-02-2010 15:11 ]
Verwijderd
Oh, ok.SilencerNL schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:09:
[...]
Volgens mij begrijp je ons niet helemaalHet gaat erom dat Tomtom 7 de achtergrond verlichting gewoon op 100% houdt, zelfs met nachtkleuren. Daardoor hou je nog steeds een flinke lichtbron die 's nachts fijn in je giechel schijnt. Maar goed, dit was mijn persoonlijke ergernis, daar hoeft de rest er natuurlijk niet mee eens te zijn

Is dit ook zo wanneer de helderheidsinstellingen van de HD2 op auto staan zodat deze wordt gedimt in het donker?SilencerNL schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:09:
[...]
Volgens mij begrijp je ons niet helemaalHet gaat erom dat Tomtom 7 de achtergrond verlichting gewoon op 100% houdt, zelfs met nachtkleuren. Daardoor hou je nog steeds een flinke lichtbron die 's nachts fijn in je giechel schijnt. Maar goed, dit was mijn persoonlijke ergernis, daar hoeft de rest er natuurlijk niet mee eens te zijn
Ik wil mijn Opera9 cash folder en download folder wijzigen. Dat moet lukken via opera:config , maar als ik de routes wijzig dan slaat hij ze niet op. Iemand enig idee?
Na een update naar de 1.66 rom kan ik probleemloos mmsjes versturen en ontvangen.SaN schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:00:
Ik krijg het niet voor elkaar om een mms te verzenden of ontvangen op de HD2 icm T-mobile. Zijn er mensen bij wie dit wel lukt, en zo ja, hoe?
Gisteren maar een nieuwe simkaart gehaald, aangezien ik nog een hele oude had heb ik nu een simkaart die wel sneller internet kan verdragen. Nu zijn mijn internet instellingen zodanig dat email ophalen etc niet meer werkt, 3G wordt niet eens gevonden vanwege de problemen. Als ik de instellingen bekijk lijkt er niets raars t.o.v. de instellingen met de vorige sim.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Gisteren de nieuwe ROM 1.66 geinstalleerd.
Heb ook het idee dat het toestel wat sneller is, vooral ook Twitter lijkt nu sneller te refreshen. Daarnaast heb ik het idee dat de accu ook wat langer meegaat. Maar dat is natuurlijk lastig te zeggen na één dag gebruiken.
Vanmiddag rond 12u van de lader gehaald met 90% en hij is nu nog 84%. Niet echt denderend veel mee gedaan (paar keer Twitter + foto's openen met Opera, wat smsjes en nog wat kleine dingen) maar geloof dat dit toch wel langer is dan normaal.
Gisteren wou ik een sms versturen, en die werd op een of andere manier verstuurd als MMS. Heel vreemd, geloof niet dat ik dat had aangegeven. Maar dat weet ik niet meer zeker. Ben zeer tevreden tot nu toe, ook NOG geen last gehad van smsjes die zijn blijven hangen.
Heb ook het idee dat het toestel wat sneller is, vooral ook Twitter lijkt nu sneller te refreshen. Daarnaast heb ik het idee dat de accu ook wat langer meegaat. Maar dat is natuurlijk lastig te zeggen na één dag gebruiken.
Vanmiddag rond 12u van de lader gehaald met 90% en hij is nu nog 84%. Niet echt denderend veel mee gedaan (paar keer Twitter + foto's openen met Opera, wat smsjes en nog wat kleine dingen) maar geloof dat dit toch wel langer is dan normaal.
Gisteren wou ik een sms versturen, en die werd op een of andere manier verstuurd als MMS. Heel vreemd, geloof niet dat ik dat had aangegeven. Maar dat weet ik niet meer zeker. Ben zeer tevreden tot nu toe, ook NOG geen last gehad van smsjes die zijn blijven hangen.
[ Voor 18% gewijzigd door Jan888 op 06-02-2010 16:32 ]
Edit: Opgelost
[ Voor 108% gewijzigd door HollovVpo1nt op 06-02-2010 17:47 ]
Lijkt me sterk dat je een hard reset hebt uitgevoerdHollovVpo1nt schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:59:
Ik heb de delete reappearing icons cab geinstalleerd, deed het niet, hard reset. Ik heb een edit uitgevoerd in de registry en die deed het ook niet, hard reset. Ik heb nog steeds die lelijke dubbele programma's in mijn start menu. Iemand enig idee hoe ik er vanaf kom? 2maal hardreset, daarna zag ik die dingen weer.
Zo ziet het er uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Radeloos..
Overigens werkte HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila\IsShortcutEnable = 0 bij mij prima toen ik dit had (2 rom-updates terug).
Edit: Probleem opgelost
[ Voor 97% gewijzigd door HollovVpo1nt op 06-02-2010 17:36 ]
hoe voer jij een hardreset uit, want ik heb ook het idee dat je dat helemaal niet hebt gedaan maar enkel een softreset
Instellingen - Menu - Meer - Systeem - Opslag WissenDennis-L schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:35:
[...]
hoe voer jij een hardreset uit, want ik heb ook het idee dat je dat helemaal niet hebt gedaan maar enkel een softreset
Maar het probleem is al opgelost
LOL, opslag wissen is je SD Kaart leeg maken, geen hard resetHollovVpo1nt schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:38:
[...]
Instellingen - Menu - Meer - Systeem - Opslag Wissen
Maar het probleem is al opgelost
Nee hoor, mijn telefoon gaat helemaal naar standaard.Barfman schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:39:
[...]
LOL, opslag wissen is je SD Kaart leeg maken, geen hard reset
[ Voor 12% gewijzigd door HollovVpo1nt op 06-02-2010 17:43 ]
Opgelost door het antwoord hieronder. Excuses voor de dubbele vraag. Erger mezelf daar ook kapot aan. Heb er helemaal overheen gelezen. Toch bedankt!
[ Voor 87% gewijzigd door De Sonneman op 06-02-2010 17:50 ]
www.vvijsselmeervogels.nl
Op de vorige pagina behandeld, het is het 1% batterij dingetjeDe Sonneman schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:44:
Na de ROM update naar 1.66.404.1 (NL) ben ik in mijn bovenste balk het icoontje voor het volume kwijt (zie screenshot, het zwarte blokje).
Verwijderd
Heeft niets met je SD te maken;)Barfman schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:39:
[...]
LOL, opslag wissen is je SD Kaart leeg maken, geen hard reset
Dan zou ik mijn HDII zijn kaartje al 100 gewist moeten hebben inmiddels.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 17:52 ]
Het is gebruikelijk dat je de oplossing dan deelt met de community
Sorry mijn fout, ik ga altijd via een andere weg, en dat heet anders.HollovVpo1nt schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:43:
[...]
Nee hoor, mijn telefoon gaat helemaal naar standaard.
Start -> beveiliging -> Fabriekswaarden
waar haal ik Microsoft .NET Compact Framework 3.5 vandaan? heb net de nieuwe rom update gedaan en krijg dit nu niet meer gevonden, en BSBtweakers heeft dit nodig
Zoek even in dit topic, is al langs geweest met linkje.BriekeJ schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:33:
waar haal ik Microsoft .NET Compact Framework 3.5 vandaan? heb net de nieuwe rom update gedaan en krijg dit nu niet meer gevonden, en BSBtweakers heeft dit nodig
Harde reset:HollovVpo1nt schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 17:43:
[...]
Nee hoor, mijn telefoon gaat helemaal naar standaard.
Toestel uit. Volume up en down indrukken en houden + power knop voor paar seconden. Volume knoppen blijven inhouden tot dat je de tekst te zien krijgt waarop staat dat als je de volume up in drukt, het toestel een reset krijgt.
It ain't stupid if it works!
Ik heb het intussen wel echt gehad met het indrukken van toetsen tijdens het bellen waar ik laatst al over postte. Net weer een telefoontje gehad en toen ik ophing zat ik foto's te bekijken
Is die proximity sensor gaar? En is er een mogelijkheid om alle softkeys tijdens het bellen uit te schakelen? Want dit is natuurlijk onacceptabel. Per ongeluk foto's bekijken is nog tot daar aan toe, maar gesprekken beëindigen (zoals ook al is gebeurd) maakt van dit mooie apparaat (qua hardware) een in de praktijk onbruikbaar toestel.
Heb jij zulke grote oren dan;) hahahahBananeman schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 19:13:
Ik heb het intussen wel echt gehad met het indrukken van toetsen tijdens het bellen waar ik laatst al over postte. Net weer een telefoontje gehad en toen ik ophing zat ik foto's te bekijkenIs die proximity sensor gaar? En is er een mogelijkheid om alle softkeys tijdens het bellen uit te schakelen? Want dit is natuurlijk onacceptabel. Per ongeluk foto's bekijken is nog tot daar aan toe, maar gesprekken beëindigen (zoals ook al is gebeurd) maakt van dit mooie apparaat (qua hardware) een in de praktijk onbruikbaar toestel.
ik heb hier totaal geen last van. ik gebruik ook een andere rom
op het moment gebruik ik nu NRG rom van 4feb.
Zoals ik eerder ook al aangaf heb ik hier ook last van, laatste keer stond er 'myphone synchroniseren voltooid' WTF
Hier draait de 1.66 rom ook sinds gisteravond. Audiobooster blijft niet aanstaan bij een volgend nummer, verder doet hij het prima!
(Behalve dan de bekende sms-bug, laatste smsje wordt geselecteerd tijdens het typen, echter alles wat ik dan typ verschijnt wel in het invoerveld wanneer ik er weer op tik.)
(Behalve dan de bekende sms-bug, laatste smsje wordt geselecteerd tijdens het typen, echter alles wat ik dan typ verschijnt wel in het invoerveld wanneer ik er weer op tik.)
Verwijderd
even een citaatje uit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638Imploo schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 19:58:
Audiobooster blijft niet aanstaan bij een volgend nummer, verder doet hij het prima!
25. Allow Audio Booster to Stay On.
Notice how after every song Audio Booster turns off again? A very simple solution is to press the Home button and not the "Done" softkey. This keeps Audio Booster running.
Is al aangegeven in dit topic.sk0o schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 21:35:
Zijn alle hotfix's meegenomen in de 1.66 Rom. Of moeten deze ook opnieuw erop gezet worden?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Toon inzet voordat je post. Losse oneliners horen hier niet thuis. GoT is een discussieforum en geen helpdesk.
Verwijs in een topicreport aub naar een specifieke reactie, of meerdere, anders kan er niets mee worden gedaan.
Toon inzet voordat je post. Losse oneliners horen hier niet thuis. GoT is een discussieforum en geen helpdesk.
Verwijs in een topicreport aub naar een specifieke reactie, of meerdere, anders kan er niets mee worden gedaan.