Die youtube link loopt niet, maar kijk maar ff op pag.47 bij Taz 5176.
Kan je dat stukkie misschien hier effe quoten? Je daar moet namelijk lid zijn om de website te kunnen zien....mariconjo schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:34:
Ik lees hier:(http://www.mobinauts.com/...-hd2-part-8/page__st__460) dat ondanks de 1.66 ROM toch de eerste sms-jes weer blijven hangen.
Maar ook hebben ze het over het bewezen feit dat de HD2 met twee verschillende touchscreens geleverd zou worden. Zie hier:http://www.youtube.com/watch?v=egVn2HvexhQ&fmt=5
Ok, nu het rare.micebec schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:32:
[...]
Ik zie ook alleen maar de oude versie. Hoe heb je trouwens van de uk site kunnen downloaden. Als ik daar mijn s/n nummer intik krijg ik een foutmelding.
Als ik via de hd2 op de site van htc kom, kan ik rom 1.66 wel downloaden. Zal dus wel een probleem zijn met internet explorer.
Voor de mensen die tegen hetzelfde probleem aanlopen. Ik heb het webadres van de nieuwe rom gekopieerd in mijn internet explorer adresbalk en krijg nu wel de juiste rom-upgrade. Om het jullie gemakkelijk te maken. Hier is het webadres:
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=2&dl_id=863
Hmm, na de rom upgrade heb ik dus een probleem waar ik niet aan uitgeraak. 
Voor de rom upgrade als ik dus verbonden was met activesync dan kon ik dus mijn weer updaten via de internet verbinding van de pc.
Als ik dit nu probeer dan maakt hij dus altijd een dataverbinding. Ookal ben ik verbonden met active sync, toch maakt hij nu iedere keer een dataverbinding.
Voor de rom upgrade als ik dus verbonden was met activesync dan kon ik dus mijn weer updaten via de internet verbinding van de pc.
Als ik dit nu probeer dan maakt hij dus altijd een dataverbinding. Ookal ben ik verbonden met active sync, toch maakt hij nu iedere keer een dataverbinding.
Paling1, komt ie:
Posted Yesterday, 07:54 PM
Bad news, my sms got stuck in the Outbox using the new 1.66 ROM. I am going back to pocket outlook again, not gonna waste time on this irritating problem again and again, and yet again.
Been using this new ROM since last Fri, accumulated about 500 sms-es, longest conversation thread count was 289. I was almost sure HTC has finally resolved the problem because seems to be working fine. Earlier this evening, tried to sent sms to another conversation thread with a count of 63 and got stuck. 4 sms stuck in total. Same behaviour as i had posted before much earlier. Feel so disappointed.
Good luck everyone
This post has been edited by zepfur: Yesterday, 07:56 PM
en:
Posted Today, 04:01 PM
It is proven so far there are two types of capacitive touchscreen for HD2. If you have the grid visible on the screen, the capacitive is working well.
http://www.youtube.c...Vn2HvexhQ&fmt=5
Those without the grid visible on the screen, it's probably the mock-up/pre-release unit.
Bad news, my sms got stuck in the Outbox using the new 1.66 ROM. I am going back to pocket outlook again, not gonna waste time on this irritating problem again and again, and yet again.
Been using this new ROM since last Fri, accumulated about 500 sms-es, longest conversation thread count was 289. I was almost sure HTC has finally resolved the problem because seems to be working fine. Earlier this evening, tried to sent sms to another conversation thread with a count of 63 and got stuck. 4 sms stuck in total. Same behaviour as i had posted before much earlier. Feel so disappointed.
Good luck everyone
en:
It is proven so far there are two types of capacitive touchscreen for HD2. If you have the grid visible on the screen, the capacitive is working well.
Those without the grid visible on the screen, it's probably the mock-up/pre-release unit.
Verwijderd
Uit dit filmpje blijkt dus dat het scherm met de puntjes de nieuwe is? Ik heb namelijk een scherm met puntjes (best irritant trouwens).. Hebben jullie deze puntjes ook?mariconjo schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:34:
Ik lees hier:(http://www.mobinauts.com/...-hd2-part-8/page__st__460) dat ondanks de 1.66 ROM toch de eerste sms-jes weer blijven hangen.
Maar ook hebben ze het over het bewezen feit dat de HD2 met twee verschillende touchscreens geleverd zou worden. Zie hier:http://www.youtube.com/watch?v=egVn2HvexhQ&fmt=5
Ik heb even een vraagje,
Bij mij zit er in mijn camera lens glas een barst. Heeft iemand hier ervaring mee? of dit onder garantie valt ofzo?
Groet,
Jeroen
Bij mij zit er in mijn camera lens glas een barst. Heeft iemand hier ervaring mee? of dit onder garantie valt ofzo?
Groet,
Jeroen
Dus in rom 1.66 verkloten ze het nog ffsmariconjo schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:59:
Paling1, komt ie:
Good luck everyone
en:

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Verwijderd
ik krijg de meldng dat deze upgrade niet geschikt is voor mijn toestel
Gekocht bij Vodafone, wat nu ?
Heeft iemand ook problemen met MyPhone,, k krijg error na error en kan niet (meer!) synchroniseren...???
Dat mensen met een Vodafone toestel gewoon moeten hopen dat Vodafone ooit met een software upgrade komt omdat je GEEN officiele HTC upgrades kunt installeren; of maar een complete custom rom moet kiezen, mag intussen ook wel in grote letters bovenaan iedere pagina staan. Na "is er al een Nederlandse 1.66 ROM?" en "Heeft iemand anders ook dat er SMSjes in de outbox blijven staan?" zijn vragen hierover intussen een goede derde...
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Diegene die een melding krijgen dat het serienummer niet bij het toestel hoort, of dat de update niet geschikt is voor het toestel, jullie hebben waarschijnlijk een branded toestel die niet te updaten is via de gewone weg. Mensen met een unbranded toestel die een custom rom hebben en niet kunnen updaten, je moet eerst de rom uitpakken en het NBH bestand van de originele rom op de SD kaart zetten en renamen naar LEOIMG. Toestel opnieuw opstarten met de onderste geluidknop ingedrukt, dan komt de originele SPL weer terug. Voor de rest kan je op XDA terecht waar je de custom rom vandaan hebt. Ik hoop dat er nu GEEN vragen meer komen over dit onderwerp, want deze vragen zijn al tig keer voorbij gekomen. Vandaar dat ik het nog eenmaal uitleg, en verders kan je de zoek functie gebruiken.
Dat snap ik, maar ik heb ze gedownload. en nog niet geinstalleerd....Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:55:
[...]
Snelkoppelingen worden onder het start-menu geplaatst (helemaal onderaan).
Download balkje is helemaal volgelopen, daarna geen vraag tot installatie en geen idee waar de bestanden zijn...
Verwijderd
dan staan ze als het goed is op je hoofdgeheugen onder my documents of iets.Techno-Basje schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:33:
[...]
Dat snap ik, maar ik heb ze gedownload. en nog niet geinstalleerd....
Download balkje is helemaal volgelopen, daarna geen vraag tot installatie en geen idee waar de bestanden zijn...
Gek, als ik iets download met OpnMarket verandert de "download" knop in een "Install" knop en kan ik dus meteen installeren.Techno-Basje schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:33:
[...]
Dat snap ik, maar ik heb ze gedownload. en nog niet geinstalleerd....
Jah, ik ook. Sterker, alle apps van HTC verdommen te connecten, 3rd party apps doen het wel.turbojonny schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:22:
Heeft iemand ook problemen met MyPhone,, k krijg error na error en kan niet (meer!) synchroniseren...???
Voorbeeld:
- HTC Peep: ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord.
- Twikini: ajb je tweets...
Ik ga nu de ROM opnieuw installeren volgens de Barfman-methode (enkele posts eerder). Kijken wat er dan gebeurt.
Het is nou eenmaal zo.
't zal wel te druk zijn daar ... paar keer moeten proberen en toen werkte 't gewoon weer als vanouds (én kon ik dat ding dus wéér updaten).turbojonny schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:22:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
bij mij had myphone ook kuren. een paar keer proberen en het werkt gewoon.
exchange wilde ook niet connecten. zelfde euvel denk ik. paar keer proberen, want opeens deed alles het weer
ik krijg mn hotmail alleen niet ingesteld. 1e account naast mn outlook.... ik word doorverwezen naar een website, terwijl dat eerst niet was. hebben meerdere users dat?
*speelt ondertussen COD4MW2 dus ben soms wat afwezig.
exchange wilde ook niet connecten. zelfde euvel denk ik. paar keer proberen, want opeens deed alles het weer
ik krijg mn hotmail alleen niet ingesteld. 1e account naast mn outlook.... ik word doorverwezen naar een website, terwijl dat eerst niet was. hebben meerdere users dat?
*speelt ondertussen COD4MW2 dus ben soms wat afwezig.
Verwijderd
Vraag: is het nu zo dat 1.66 alle updates inclusief heeft ?
Of moet je de drie updates die in aanmerking komen volgens de site ( namelijk: sms-functie van 24-01, sd geheugenkaart van 18-12 en de agendaweergave van 18-12 ) opnieuw als hotfix installeren ?
De rest van de hotfixes vervallen in elk geval.
Of moet je de drie updates die in aanmerking komen volgens de site ( namelijk: sms-functie van 24-01, sd geheugenkaart van 18-12 en de agendaweergave van 18-12 ) opnieuw als hotfix installeren ?
Verwijderd
@jean72 kan je dat niet zien aan de radioversie? die kan ik wel ff voor je checken. als jij de 1.48 hebt...
Antwoord is de afgelopen 3 paginas al gegeven door een email van een gebruiker naar HTC.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:55:
Vraag: is het nu zo dat 1.66 alle updates inclusief heeft ?
Verwijderd
Ik zie alleen een opmerking staan over de nieuwe sms update die niet opnieuw moet worden geinstalleerd. Ik zie daar echter geen officiele bevestiging van. Bovendien zie ik over de andere twee door mij genoemde updates niks staan.Barfman schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:09:
[...]
Antwoord is de afgelopen 3 paginas al gegeven door een email van een gebruiker naar HTC.
Ik heb 2.06.51.07 (Rom 1.66.404.1)Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:07:
@jean72 kan je dat niet zien aan de radioversie? die kan ik wel ff voor je checken. als jij de 1.48 hebt...
Verwijderd
Ik had het volgende van een HTC medewerker op de mail:
Alle voorgaande updates zitten in deze ROM update verwerkt.
Met vriendelijke groet,
Ginette P
HTC
Met vriendelijke groet,
Ginette P
HTC
Wilde toenstraks de nieuwe rom installeren maar bleek dat me accu lager dan 50% was, dus ik laad de accu op,kijk terug op de site en nu zie ik nergens de 1.66 update meer. Raar...
7Heb ff met vodafone gebeld, en de update komt voorlopig NIET bij vodafone!!!.
Ze wisten zelfs helemaal niet van het bestaan van het SMS probleem, Dat zou liggen aan de provider van de ontvanger?
Ja.... Ja.... het bekende kastje en de muur
B.t.w. heeft iemand een serie nr van een unbranded zodat ik ook de update kan downloaden?
Ze wisten zelfs helemaal niet van het bestaan van het SMS probleem, Dat zou liggen aan de provider van de ontvanger?

B.t.w. heeft iemand een serie nr van een unbranded zodat ik ook de update kan downloaden?
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:21:
ik krijg de meldng dat deze upgrade niet geschikt is voor mijn toestel
Zijn er hier mensen met ervaring met A2DP op de HD2? Dus muziek afspelen via bluetooth. Op mijn oude TyTN2 op WM6.1 blijft de A2DP verbinding in stand tot het afspeelapparaat (autoradio) uit gaat. Daarna moet ik de verbinding handmatig herstellen. Is deze onhandige werkwijze ook nodig op de HD2?
de mijne: NL toestel unbranded...my_fiero schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:25:
B.t.w. heeft iemand een serie nr van een unbranded zodat ik ook de update kan downloaden?![]()
[...]
ht9avnw01481
Verwijderd
Ik denk dat het verstandig is om alle Vodafone branded toestel gebruikers te verzamelen en een actie te starten! Aan de ene kant zit je vast aan vodafone omdat je anders je garantie verliest en aan de andere kant dwingen ze je om andere acties te ondernemen.my_fiero schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:25:
7Heb ff met vodafone gebeld, en de update komt voorlopig NIET bij vodafone!!!.
Ze wisten zelfs helemaal niet van het bestaan van het SMS probleem, Dat zou liggen aan de provider van de ontvanger?![]()
B.t.w. heeft iemand een serie nr van een unbranded zodat ik ook de update kan downloaden?![]()
[...]
Ik heb ook contact met Euro-Twice opgenomen, maar helaas bleek dat zij geen rom update hadden omdat zij geen vodafone toestellen repareren...
Ik denk dat het nog veel verstandiger is nooit meer een telefoon te kopen van Vodafone want het is immer al jaren zo dat Vodafone branded toestellen uitbrengt en je dan in je handjes mag knijpen als er eens een update van de software komt. Ben bang dat een gezamenlijke actie daar helemaal niks aan gaat veranderen, dan moet je maar een onofficiele rom installeren (ten koste van je garantie). Dat is de keerzijde van een "goedkope" toestel/abonnement combinatie.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:42:
[...]
Ik denk dat het verstandig is om alle Vodafone branded toestel gebruikers te verzamelen en een actie te starten! Aan de ene kant zit je vast aan vodafone omdat je anders je garantie verliest en aan de andere kant dwingen ze je om andere acties te ondernemen.
Ik heb ook contact met Euro-Twice opgenomen, maar helaas bleek dat zij geen rom update hadden omdat zij geen vodafone toestellen repareren...
Niet kicken binnen 24 uur.
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 05-02-2010 16:19 ]
Is het niet een idee, om hierover naar Kassa en Radar te bellen, mailen,schrijven ???
Apart topic openen, iedereen die problemen heeft daar verzamelen, en gezamelijk de klacht doorgeven Kassa ? Radar.
Apart topic openen, iedereen die problemen heeft daar verzamelen, en gezamelijk de klacht doorgeven Kassa ? Radar.
Verwijderd
ja al gedaan, werkt als een treinVerwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:04:
hmm. iemand al zn hotmail ingesteld na de upgrade?
dat is niet slim he.. geef nou niet je serial weg....?jkoorevaar schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:34:
[...]
de mijne: NL toestel unbranded...
knop
Verwijderd
hm das wel bijzonder. ik wordt doorverwezen naar mobile.live omdat de instellingen niet beschikbaar zijn... had jij dat ook?
neem aan dat 'stappen volgen' gewoon zou moeten werken. niet met halve adressen ed...
gewoon middels windows live instellen, hoef je niks in te stellen alleen je username en wwVerwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:09:
[...]
hm das wel bijzonder. ik wordt doorverwezen naar mobile.live omdat de instellingen niet beschikbaar zijn... had jij dat ook?
neem aan dat 'stappen volgen' gewoon zou moeten werken. niet met halve adressen ed...
[ Voor 6% gewijzigd door Convoy op 05-02-2010 15:12 ]
Verwijderd
Beter is als iemand de rom upgrade op megaupload/hotfile/netload of een ander publieke provider wilt uploaden. Dan is het voor iedereen beschikbaar.my_fiero schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:25:
7
[...]
En inmiddels is de telefoon daar ook al binnen gekomen en heb ik bevestigd gekregen dat het gewoon onder garantie wordt vervangen/gerepareerdIce_Lord schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:11:
[...]
Dat had ik ook gedaan maar de krassen zijn dan nog niet voelbaar.
Maar ik weet dat het defect er zeer op lijkt dat dit door gebruikers schade is gebeurt, echter weet ik uit mijn ervaring bij het zelf afhandelen van dit soort reparaties voor een webshop, dat het kan gebeuren wanneer het scherm niet van goede kwaliteit is ( zeg maar een maandag ochtend/vrijdag middag schermpje ) en dan hoef je maar net op de verkeerde plek een lichte druk te zetten en dan breekt het. Kortom een productie foutje in het scherm.
Maar vandaag is inmiddels de telefoon opgehaald door TNT, dus we zullen zien wat er wordt gezegd.
Misschien een domme of voorbarige vraag...
Maar is er al informatie over de opvolger van de HD 2 bekend? (niet zo zeer de specificaties, maar meer de periode van release)
Maar is er al informatie over de opvolger van de HD 2 bekend? (niet zo zeer de specificaties, maar meer de periode van release)
Verwijderd
nee ik werd niet doorverwezen, vreemdVerwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:09:
[...]
Volgens de geruchten zou de HD3 vanaf november 2010 verkrijgbaar moeten zijn in EuropaDacide schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:22:
Misschien een domme of voorbarige vraag...
bedankt voor je reactie.. (had zelf ook wel al zo'n vermoeden.. ze zijn redelijk liniair bij HTC volgens mij)
Nou update geinstalleerd, ging allemaal vlekkeloos.
Merk dat er nu geluid bij het opstarten zit (HTC logo).
Verder werkt de telefoon enorm traag, alsof je windows 7 op een Pentium III hebt draaien.
De knoppen reageren langzaam, het scrollen (door bijvoorbeeld) Start gaat langzaam.
De ruitenwisser van de HTC sense hakkelt over het scherm, druk je op de uitknop moet hij eerst 2 seconden nadenken.... om uit standby te komen lijkt een onmogelijke opgave.
Er gebeurd helemaal niets op het scherm, knoppen geven wel licht.
Kortom: weer een geweldige update van HTC.... (unbranded toestel, 2 weken oud)
Merk dat er nu geluid bij het opstarten zit (HTC logo).
Verder werkt de telefoon enorm traag, alsof je windows 7 op een Pentium III hebt draaien.
De knoppen reageren langzaam, het scrollen (door bijvoorbeeld) Start gaat langzaam.
De ruitenwisser van de HTC sense hakkelt over het scherm, druk je op de uitknop moet hij eerst 2 seconden nadenken.... om uit standby te komen lijkt een onmogelijke opgave.
Er gebeurd helemaal niets op het scherm, knoppen geven wel licht.
Kortom: weer een geweldige update van HTC.... (unbranded toestel, 2 weken oud)
edit:
Softreset uitgevoerd: alles schijnt weer normaal te zijn.... schijnt....
Softreset uitgevoerd: alles schijnt weer normaal te zijn.... schijnt....
[ Voor 7% gewijzigd door Smirnoff op 05-02-2010 15:31 ]
Probeer eens na een ROM update, een hard reset te geven. Waarschijnlijk doet íe 't dan gewoon...
Yups.atjong schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:27:
Zijn er hier mensen met ervaring met A2DP op de HD2? Dus muziek afspelen via bluetooth. Op mijn oude TyTN2 op WM6.1 blijft de A2DP verbinding in stand tot het afspeelapparaat (autoradio) uit gaat. Daarna moet ik de verbinding handmatig herstellen. Is deze onhandige werkwijze ook nodig op de HD2?
Ik had tot voorkort een Nokia N95 en die zette wel allebei de verbindingen met m'n Pioneer autoradio automagisch op... M'n HD2 zet alleen de Carkit verbinding op en dan kan ik vanaf m'n radio wel weer zeggen dat 'ie m'n HD2 bij moet koppelen voor A2DP zónder codes te hoeven intoetsen
Verwijderd
bij mij gaat t ook vlekkeloos, met mn nokia ck-7w carkit. zelfse geen echo die ik met mn e71 hadwimmel_1 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:36:
[...]
Yups.
Ik had tot voorkort een Nokia N95 en die zette wel allebei de verbindingen met m'n Pioneer autoradio automagisch op... M'n HD2 zet alleen de Carkit verbinding op en dan kan ik vanaf m'n radio wel weer zeggen dat 'ie m'n HD2 bij moet koppelen voor A2DP zónder codes te hoeven intoetsen
Verwijderd
Het werkt nu. als ik via sense instel word ik doorverwezen. Via live niet. anywayz, het werktVerwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:24:
[...]
nee ik werd niet doorverwezen, vreemd. stappen volgen zou inderdaad gewoon moeten werken, dan start die live op en moet je nog even uitvinken dat die je mail/livecontacten niet tussen je contacten gooit
bij mij werkt het toestel beter dan voorheen. sms heb ik nog niet kunnen testen. Toch wel bijzonder dat er zon verschil zit tussen die toestellen. ( ik heb de mijne vanaf 6 nov)
Zijn hardwarematig toch de zelfde toestellen. (en dan neem ik dat laatste bericht over het touchscreen ff niet mee)
Verwijderd
offtopic: Ik heb een paar tientjes betaald voor het toestel bij een éénjarig 35 euro abonnement (waarvan eerste 3 maanden 50% korting) en hierdoor ben ik 200 euro goedkoper uit dan menig ander abonnement. Ik denk niet dat veel mensen bereid zijn om 200 euro meer te betalen voor een unbranded toestel als zij net als ik zo'n bod krijgen.SnoeiKoei schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:51:
[...]
Ik denk dat het nog veel verstandiger is nooit meer een telefoon te kopen van Vodafone want het is immer al jaren zo dat Vodafone branded toestellen uitbrengt en je dan in je handjes mag knijpen als er eens een update van de software komt. Ben bang dat een gezamenlijke actie daar helemaal niks aan gaat veranderen, dan moet je maar een onofficiele rom installeren (ten koste van je garantie). Dat is de keerzijde van een "goedkope" toestel/abonnement combinatie.
ontopic: Ik heb nog nooit problemen met dat sms gedoe gehad, want sinds ik het toestel heb, is er een speciaal fix geinstalleerd genaamd HTC Patch SMSProvider. Enige probleempje is misschien het batterijgebruik. Ik bel gemiddeld 2,5 uur per dag, 10 smsjes, mail en internet ongeveer 45 min per dag en houd ongeveer 15% aan het einde van de dag over.
Zojuist vodafone gebeld, ze zijn bezig met het ontwikkelen van die update en over Euro-Twice zij repareren geen vodafone toestellen, maar sturen het door naar een extern bedrijf.
Iemand een idee hoe je je smsjes die zijn blijven hangen weer kunt verzenden? Heb een soft reset al gedaan, telefoon aan en uit gezet, telefooninstellingen op aan en uit gezet (2x) en ze worden nog steeds niet verzonden.
Heb ook al geprobeerd om weer nieuwe smsjes te verzenden maar die komen gewoon in het lijstje 'postvak uit' en blijven daar hangen.
Ik ga de update installeren...
Heb ook al geprobeerd om weer nieuwe smsjes te verzenden maar die komen gewoon in het lijstje 'postvak uit' en blijven daar hangen.
Ik ga de update installeren...
Ze dwingen je helemaal niets, jij bepaald of je de HD2 koopt bij hun, dat doen zei niet.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:42:
[...]
Ik denk dat het verstandig is om alle Vodafone branded toestel gebruikers te verzamelen en een actie te starten! Aan de ene kant zit je vast aan vodafone omdat je anders je garantie verliest en aan de andere kant dwingen ze je om andere acties te ondernemen.
Maar dan mag je er wel vanuit gaan dat problemen opgelost worden, ik voel me ook behoorlijk gen**it door Vodafone. Ik ga er wel vanuit dat support goed is bij een dergelijk bedrijf.Barfman schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:52:
[...]
Ze dwingen je helemaal niets, jij bepaald of je de HD2 koopt bij hun, dat doen zei zij niet.
Niet zo ongeduldig joh, na 24 uur zou je het eens opnieuw kunnen vragen, niet na 2 uur je vraag herhalen wat niet is toegestaan hier.glennvho schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:01:
[...]
Even een quote van mijzelf omdat ik denk dat er overheen gelezen is.
Ur welcomemattrob schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:41:
Txs voor je info xmoo, 'much appreciated'. Weer leuke dingen om naar uit te zien in ieder geval! Succes met je examen morgen, word je door HTC getest of je goed genoeg bent als 'tester'
?
Examen ging goed.
Nou goed genoeg.... Gwoon de testr uitvoeren, doe je al goed genoeg
Verwijderd
Voor de mensen die een officiële Nld talige 1.66 rom willen:
http://www.htc.com/nl/sup...?p_id=297&cat=2&dl_id=863
Graag gedaan!
Sorry stond er reeds op zag ik, maar ik dacht herhaal het maar ff
Graag gedaan!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 16:11 ]
Nou ja sorry hoor maar het is dan ook redelijk dringend. En aangezien het hier vandaag weer gaat als een trein dacht ik, niemand zal mijn vraag nog lezen dus daarmee.Barfman schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:56:
[...]
Niet zo ongeduldig joh, na 24 uur zou je het eens opnieuw kunnen vragen, niet na 2 uur je vraag herhalen wat niet is toegestaan hier.
Ik heb hem zojuist geinstalleerd. Ben benieuwd of ik nog wat leuke dingen tegenkom en of de SMS-jes zonder losse fixes wel aankomen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:08:
Voor de mensen die een officiële Nld talige 1.66 rom willen:
Graag gedaan!
Oh ja, vergeet niet je contacts en SMS-jes enzo te backuppen.
[ Voor 6% gewijzigd door Smarron op 05-02-2010 16:17 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Heeft iemand een changelog van de update?
Hoe moet je je smsjes backuppen? Wou net beginnen maar lees nog net je post...Smarron schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:12:
[...]
Ik heb hem zojuist geinstalleerd. Ben benieuwd of ik nog wat leuke dingen tegenkom en of de SMS-jes zonder losse fixes wel aankomen.
Oh ja, vergeet niet je contacts en SMS-jes enzo te backuppen.
zucht...Jan888 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:20:
[...]
Hoe moet je je smsjes backuppen? Wou net beginnen maar lees nog net je post...
mompelt iets over myphone...
Wil je eerst zelf even zoeken voordat je hier vraagt? GoT is geen helpdesk dus we verwachten eigen inzet in je postJan888 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:20:
[...]
Hoe moet je je smsjes backuppen? Wou net beginnen maar lees nog net je post...
[ Voor 99% gewijzigd door OkeOkeOke op 05-02-2010 16:38 ]
Excuses. Heb het nu gevonden, was iets te snel met vragen. Maar wel bedankt
[ Voor 47% gewijzigd door Jan888 op 05-02-2010 16:36 ]
Offtopic: ik heb dezelfde telefoon unbranded met een Telfort abonnement bij GSM-web gekocht, half december. 63 euro bijbetaald bij een abonnement van nog geen 30 euro per maand en dat bedrag is inclusief surf&mail, en daar krijg ik het eerste half jaar ook een flinke korting op. Ik denk niet dat je (veel) goedkoper uitbent en zeker geen 200 euro.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:39:
[...]
offtopic: Ik heb een paar tientjes betaald voor het toestel bij een éénjarig 35 euro abonnement (waarvan eerste 3 maanden 50% korting) en hierdoor ben ik 200 euro goedkoper uit dan menig ander abonnement. Ik denk niet dat veel mensen bereid zijn om 200 euro meer te betalen voor een unbranded toestel als zij net als ik zo'n bod krijgen.
Ik gebruik overigens geen myphone, maar PIM Backup. Daarmee backup ik ook mijn complete belgeschedienenis, MMS'jes en beller-ID's. Misschien werkt dat ook wel met myphone, maar dat weet ik niet.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Na wat 'moeilijkheden' (misschien lag Hi Internet er af en toe uit vanmiddag?) draait mijn telefoon weer zoals-ie dat voorheen deed.
Na de Cookie Quicklinks heb ik wel een zwart vierkantje ipv de speaker/tril-icon > iemand een oplossing? Alwel ook geplaatst in de thread op xda, maar er komt geen antwoord op...
Ben tot nog toe verder geen rare dingen tegengekomen. Alles werkt soepel en snel. Op links klikken in Peep is nog steeds een ramp
en MUZIEK staat nog steeds niet als Muziek geschreven. Geen onoverkomelijke dingen iig.
My 2 cents
Na de Cookie Quicklinks heb ik wel een zwart vierkantje ipv de speaker/tril-icon > iemand een oplossing? Alwel ook geplaatst in de thread op xda, maar er komt geen antwoord op...
Ben tot nog toe verder geen rare dingen tegengekomen. Alles werkt soepel en snel. Op links klikken in Peep is nog steeds een ramp
My 2 cents
Het is nou eenmaal zo.
Verwijderd
Lees aub de topicwaarschuwing. Dit soort korte vraagjes zijn niet de bedoeling. We verwachten eigen inzet.
[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 05-02-2010 18:07 ]
Verwijderd
offtopic: Lees je wel dat ik het over een 1 jarig abonnement heb? Ik ben voor 1 jaar inclusief telefoonkosten (50 euro) + 300 belminuten en écht onbeperkt snel internet (heb gemiddeld 2 gb datatraffic, probeer dat maar eens bij telfort) in totaal 517 euro kwijt. Dat was notabene 2 maanden terug en bij een soort gelijk abonnement was ik bij gsmweb toen meer dan 150 euro extra kwijt ten opzichte van nu. Daarnaast heb ik ook een vriendin en heb ik vodafone onder ons erbij moeten nemen (zodat ik echt onbeperkt met haar kan praten, wat Telfort ook niet heeft)SnoeiKoei schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:37:
[...]
Offtopic: ik heb dezelfde telefoon unbranded met een Telfort abonnement bij GSM-web gekocht, half december. 63 euro bijbetaald bij een abonnement van nog geen 30 euro per maand en dat bedrag is inclusief surf&mail, en daar krijg ik het eerste half jaar ook een flinke korting op. Ik denk niet dat je (veel) goedkoper uitbent en zeker geen 200 euro.
Natuurlijk heb ik liever een unbranded toestel, maar ik laat niet zo'n dikke korting links liggen en mij zie je ook niet steen en been klagen over een update. Enige wat ik jammer vind is een matige software support van Vodafone, dat compenseren ze weer door een super support in hun winkels.
Verwijderd
http://forum.xda-develope...entid=269582&d=1263878775Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:41:
Hoe kom je aan die klok? Zou ik ook wel willen hebben.
[...]
Als je rechtsboven net onder de taskbar tikt dan krijg je een andere klok te zien (totaal 3 klokken)
Ik weet niet of dit dezelfde klokken zijn, je moet maar even op xda kijken, staan er genoeg..
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 17:55 ]
heb alsnog een vraag,
heb nu van alles geprobeerd om bleutooth in mijn snelkeuze(sence) te krijgen.
weet iemand hoe ik dat kan doen of is dat gewoon niet mogelijk.
alvast bedankt
heb nu van alles geprobeerd om bleutooth in mijn snelkeuze(sence) te krijgen.
weet iemand hoe ik dat kan doen of is dat gewoon niet mogelijk.
alvast bedankt
Hmm, net de nieuwe ROM geinstalleerd. Maar nu kan ik nergens meer Taakbeheer vinden... Iemand?
efd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:18:
Na wat 'moeilijkheden' (misschien lag Hi Internet er af en toe uit vanmiddag?) draait mijn telefoon weer zoals-ie dat voorheen deed.
Ben tot nog toe verder geen rare dingen tegengekomen. Alles werkt soepel en snel. Op links klikken in Peep is nog steeds een rampen MUZIEK staat nog steeds niet als Muziek geschreven. Geen onoverkomelijke dingen iig.
My 2 cents

Dat was me eigenlijk nog nooit opgevallen maar nou ik er speciaal naar toe klik wil ik ook weten wáár dat die vertaling gemaakt wordt.
Straks de Windows map maar eens even kopieëren en gaan kijken in welk bestandje die tekst opgemaakt wordt/is
Daar moet je zélf een snelkoppeling naar toe maken in je startmenu/programmasJan888 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:09:
Hmm, net de nieuwe ROM geinstalleerd. Maar nu kan ik nergens meer Taakbeheer vinden... Iemand?
Was in de vorige ROM ook zo, overigens.
[ Voor 15% gewijzigd door Will_M op 05-02-2010 18:12 ]
Startmenu.Jan888 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:09:
Thanks glennvho.
Ohja, iemand enig idee hoe ik de Outlook emailaccount moet verwijderen? Ik wil namelijk helemaal geen email ontvangen op mn telefoon. Maar ik heb dat met Activy Sync per ongelijk aangezet. Krijg m met verwijderen niet weg. Outlook account is 'grijs' en kun je niet aanklikken.
Ohja, iemand enig idee hoe ik de Outlook emailaccount moet verwijderen? Ik wil namelijk helemaal geen email ontvangen op mn telefoon. Maar ik heb dat met Activy Sync per ongelijk aangezet. Krijg m met verwijderen niet weg. Outlook account is 'grijs' en kun je niet aanklikken.
[ Voor 64% gewijzigd door Jan888 op 05-02-2010 18:38 ]
Ben benieuwd.. kan al iemand iets vertellen over de batterijduur na installeren van de nieuwe rom?
[ Voor 71% gewijzigd door DaFreakR op 05-02-2010 18:32 ]
Ik heb nu een aantal applicaties geinstalleerd waarvan een aantal games, echter staan die icoontjes nu allemaal in het hoofdmenu. Hoe kan ik die icoontjes rangschikken in mappen? Ik wil bijvoorbeeld een game in me games map zetten en marktplaats in mijn internetmap om het overzicht te bewaren.
Verder ben ik opzoek naar een lijst met nieuwe games voor de htc hd2, mooie graphics en functionaliteit, heeft iemand suggesties? Google vind ik voornamelijk oude games.
Verder ben ik opzoek naar een lijst met nieuwe games voor de htc hd2, mooie graphics en functionaliteit, heeft iemand suggesties? Google vind ik voornamelijk oude games.
Lees de topicwaarschuwing eens, die staat er niet voor niets.Jan888 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:09:
Eerste vraag:Jan888 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:18:
Thanks glennvho.
Nog een ander vraagje. Ik heb Opnmarket gedownload. Maar ik wil die graag in mijn startscherm als snelkoppeling hebben. Waar moet je dat ook alweer instellen? Zal dan wel dat bestandje naar een andere locatie moeten kopieren zodat ik m als programma kan toevoegen. Maar ik kan niet vinden waarnaartoe... Bedankt weer!
Via de verkenner even snelkoppeling maken in het startmenu ... maar da's hier al een paar keer eerder uitgelegd HOE je dat moet doen op de "foon".
En anders kun je dat ook gewoon via je PC doen als 'ie aan je PC hangt als "disk", 't is nét Windows
Tweede vraag:
Je "ontvangt" op deze manier ook geen mail, alleen bij het syncen wordt je mail van je PC óók op de HTC gezet zodat je er off-line in kunt lezen ('t zelfde als "vroeger" met een PDA gebeurde
Als je het weg wil hebben moet je 't in de settings van ActiveSync instellen (op je PC, dus) dat 'ie de mail niet hoeft te syncen. Na de eerstvolgende synchronisatie is je mail weer verdwenen op je HD2.
edit:
Én zorg ervoor dat je 100% zéker weet dat je PC leidend is ... anders is je mailbox op de PC straks óók leeg
Én zorg ervoor dat je 100% zéker weet dat je PC leidend is ... anders is je mailbox op de PC straks óók leeg
[ Voor 14% gewijzigd door Will_M op 05-02-2010 18:44 ]
Crisisvraagje tussendoor!!: What to do,, hij ging update naar 1.66 en dan gaat hij even naar zwart beeld voordat hij gaat en hoorde ik ontkoppeling van usb en dan dat hij weer connectie maakt. Kreeg toen dat update beeld op de gsm van rood groen blauw wit. En pc gaf aan verbindingsproblemen en beëndigde de update. Raden jullie me aan de telefoon te resetten of andere mogelijkheden???? Hij is nu gefreezed op rood groen blauw wit schermpje met spl & micro etc. erop 
Edit: durft niet aan zijn telefoon te komen voordat iemand hem advies geeft
(vreest dat ie bricked is)
Edit2: HTC HD2 wordt herkent als qualcomm CDMA Technologies MSM
Edit: durft niet aan zijn telefoon te komen voordat iemand hem advies geeft
[ Voor 15% gewijzigd door turbojonny op 05-02-2010 18:53 ]
Super wimmel_1. Het is gelukt. Nogmaals excuses voor de vele vragen. Ik zal beter proberen de zoekfunctie te gebruiken. Het is gewoon zo erorm 'makkelijk' om je vraag hier even neer te kwakken. Puur gemakzucht.
Wat ik wel even kwijt wil: vragen worden hier altijd ontzettend snel beantwoord en je wordt altijd goed geholpen. Voor de actieve posters en oplossers van de vragen en problemen: hulde aan jullie!
Wat ik wel even kwijt wil: vragen worden hier altijd ontzettend snel beantwoord en je wordt altijd goed geholpen. Voor de actieve posters en oplossers van de vragen en problemen: hulde aan jullie!
Even de batterij eruit halen, dan aanzetten en allebij de geluids toetsen ingedrukt houden. Je krijgt dan een schermpje met de keuze om op de volume omhoog toets te drukken. Windows zal dan opnieuw geinstalleerd worden.turbojonny schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:45:
Crisisvraagje tussendoor!!: What to do,, hij ging update naar 1.66 en dan gaat hij even naar zwart beeld voordat hij gaat en hoorde ik ontkoppeling van usb en dan dat hij weer connectie maakt. Kreeg toen dat update beeld op de gsm van rood groen blauw wit. En pc gaf aan verbindingsproblemen en beëndigde de update. Raden jullie me aan de telefoon te resetten of andere mogelijkheden???? Hij is nu gefreezed op rood groen blauw wit schermpje met spl & micro etc. erop
Edit: durft niet aan zijn telefoon te komen voordat iemand hem advies geeft(vreest dat ie bricked is)
Zo.. weekend!
Én een nieuwe update dus.. nice! Maar ik zit toch nog even met een vraagje...
Als ik de (_HTC HD2_RUU_Leo_HTC_NLD_1.66.404.1_Radio_Signed_15.30.50.07U_2.06.51.07_Ship.exe) download dat zie ik in de bestandsnaam dezelfde Radio (2.06.51.07) en Protocol (15.30.50.07U) versie staan als die nu al in mijn 1.48 ROM aanwezig zijn. Ook lees ik op de HTC site dat als alles gewoon werkt en de gegevens overeenkomen met datgene wat al op de HD2 staat het in eigenlijk niet nodig is om up te daten.
Iemand hier een idee over? Zit er in die ROM nog meer dan alleen radio en protocol updates?
(Zie namelijk bij "Improved Functions" alleen dat SMS probleem staan....)
Als ik de (_HTC HD2_RUU_Leo_HTC_NLD_1.66.404.1_Radio_Signed_15.30.50.07U_2.06.51.07_Ship.exe) download dat zie ik in de bestandsnaam dezelfde Radio (2.06.51.07) en Protocol (15.30.50.07U) versie staan als die nu al in mijn 1.48 ROM aanwezig zijn. Ook lees ik op de HTC site dat als alles gewoon werkt en de gegevens overeenkomen met datgene wat al op de HD2 staat het in eigenlijk niet nodig is om up te daten.
Iemand hier een idee over? Zit er in die ROM nog meer dan alleen radio en protocol updates?
[ Voor 5% gewijzigd door GeeEs op 05-02-2010 19:01 ]
Verwijderd
Waarom zouden ze dit dan niet gewoon officieel bekendmaken ?Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:19:
Ik had het volgende van een HTC medewerker op de mail:
Met vriendelijke groet,
Ginette P
HTC
Omdat ze er vanuit gaan dat iedereen die die updates zo strak in de gaten houdt óók weet dat alle updates bij een ServicePack (ROM Update in dezen) er in geslipstreamed zullen zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:59:
[...]
Waarom zouden ze dit dan niet gewoon officieel bekendmaken ?
*weg* zie de topicwaarschuwing.
[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 05-02-2010 19:11 ]
Verwijderd
Met de explorer naar windows/startmenu, hier kun je mappen aanmaken en snelkoppelingen verplaatsen.PacinoAllstars schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:31:
Ik heb nu een aantal applicaties geinstalleerd waarvan een aantal games, echter staan die icoontjes nu allemaal in het hoofdmenu. Hoe kan ik die icoontjes rangschikken in mappen? Ik wil bijvoorbeeld een game in me games map zetten en marktplaats in mijn internetmap om het overzicht te bewaren.
Commentaar is prima, maar stuur dan een DM of mail
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 05-02-2010 19:14 ]
Verwijderd
1 Update voor de Agendaweergave van HTC HD2wimmel_1 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:03:
[...]
Omdat ze er vanuit gaan dat iedereen die die updates zo strak in de gaten houdt óók weet dat alle updates bij een ServicePack (ROM Update in dezen) er in geslipstreamed zullen zitten.
Releasedatum: 2009-12-18 Categorie: Update
Deze update voor HTC HD2 breidt de dynamische aard van de Agenda uit. Of je week nu op maandag of op zondag start, je kunt afspraken bekijken voor morgen, volgende week en zelfs volgende maand.
Instructies voor installatie:
Opmerking: Deze update is van toepassing op alle ROM-versies.
2 Update voor sd-geheugenkaarten op de HTC HD2
Releasedatum: 2009-12-18 Categorie: Update
Met deze update voor HTC HD2 kan de HD2 de hoeveelheid vrije ruimte op een geheugenkaart correct lezen, zodat u net zoveel foto’s kunt maken als mogelijk is. Daarnaast is de ondersteuning verbeterd voor geheugenkaarten van bepaalde formaten.
Opmerking: Deze uptdate is alleen van toepassing op Cameraversies tot en met versie 6.26 (build 1921.1625). Kijk welke Cameraversie u hebt via Home > Startmenu > Camera> Instellingen > Geavanceerd > Pagina 5> Info > Versiegegevens.
3. Update voor HTC HD2 – update voor nieuwe sms-functie
Releasedatum: 2010-01-24 Categorie: Update
Dankzij deze update voor HTC HD2-berichten kunt u via directe meldingen contact houden met familie en vrienden. Contact houden is altijd belangrijk, en deze update levert precies dat: snelle en betrouwbare sms-berichten
Opmerking: Deze update is alleen van toepassing op de rom-versie 1.66.XXX.X of lager.
Vandaar mijn twijfel. Je zou zeggen dat ze dan kunnen volstaan met alleen een Rom upgrade en al die hotfixes van de site kunnen halen. (de overige fixes die er staan zijn niet van toepassing op deze rom 1.66 )
Er zijn genoeg mensen die tevreden zijn met hun rom versie, dus dan hebben ze de patches wel nodig.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 19:20:
[...]
Vandaar mijn twijfel. Je zou zeggen dat ze dan kunnen volstaan met alleen een Rom upgrade en al die hotfixes van de site kunnen halen. (de overige fixes die er staan zijn niet van toepassing op deze rom 1.66 )
[ Voor 62% gewijzigd door Barfman op 05-02-2010 19:25 ]
Verwijderd
Viel mij ook al opGeeEs schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:59:
Zo.. weekend!![]()

Dus voorlopig laat ik mijn HD2 lekker doordraaien op de 1.48 ROM, heb ook nog de 2.05 Radio er op staan.. Sms probleem komt heel af en toe voor maar na een soft-reset werkt alles weer tijden goed...
Verwijderd
Commentaar is prima, maar stuur dan even een DM of mail, dan hebben we het erover
[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 05-02-2010 19:40 ]
@ Jean72: Zit ook weer iets in.
Maar misschien dat die updates nog wel te installeren zijn door mensen met een "provider lock" of door mensen die op een andere manier niet de nieuwste ROM willen/kunnen draaien ... Ik durf eigenlijk niet eens te zeggen óf mensen met een provider-lock die updates normaliter wel kunnen installeren en alleen de ROM versie niet kunnen veranderen.
Van Nokia weet ik dat een firmware upgrade door providers die met een "branded" toestel uitkwamen onmogelijk gemaakt word door een (softwarematig) serienummer, maar dat je dat serienummer met de juiste tooling en interface gewoon om kunt zetten naar een normaal "Nokia" serienummer waardoor je die "branding" dus meteen verwijderde. En daar verdienen mensen dan óók nog geld mee terwijl je het in 99 van de 100 gevallen met een USB kabel en de juiste tool ook kunt (Symbian is wat dat aangaande weinig anders dan WiMo).
Nou is dit m'n éérste WiMo toestel óóit (bevalt érg goed) en uiteraard is het er een zonder "branding" maar MS kennende zal de feitelijke branding niet véél anders werken dan bij een PC die OEM en VLK's het zelfde behandeld, oftwel 't OS bepaald
Maar misschien dat die updates nog wel te installeren zijn door mensen met een "provider lock" of door mensen die op een andere manier niet de nieuwste ROM willen/kunnen draaien ... Ik durf eigenlijk niet eens te zeggen óf mensen met een provider-lock die updates normaliter wel kunnen installeren en alleen de ROM versie niet kunnen veranderen.
Van Nokia weet ik dat een firmware upgrade door providers die met een "branded" toestel uitkwamen onmogelijk gemaakt word door een (softwarematig) serienummer, maar dat je dat serienummer met de juiste tooling en interface gewoon om kunt zetten naar een normaal "Nokia" serienummer waardoor je die "branding" dus meteen verwijderde. En daar verdienen mensen dan óók nog geld mee terwijl je het in 99 van de 100 gevallen met een USB kabel en de juiste tool ook kunt (Symbian is wat dat aangaande weinig anders dan WiMo).
Nou is dit m'n éérste WiMo toestel óóit (bevalt érg goed) en uiteraard is het er een zonder "branding" maar MS kennende zal de feitelijke branding niet véél anders werken dan bij een PC die OEM en VLK's het zelfde behandeld, oftwel 't OS bepaald
[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 05-02-2010 19:43 ]
Ik heb het idee dat de helderheid van mijn scherm flink achteruit is gegaan na de update.
Waar kan ik dit instellen?
Waar kan ik dit instellen?
Barfman = Hero of the dayBarfman schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:55:
[...]
Even de batterij eruit halen, dan aanzetten en allebij de geluids toetsen ingedrukt houden. Je krijgt dan een schermpje met de keuze om op de volume omhoog toets te drukken. Windows zal dan opnieuw geinstalleerd worden.
Ik heb omdat HTC het blijkbaar niet nodig vind weer een nieuwe patch gemaakt voor de muziek tab. Deze patch veranderd MUZIEK naar Muziek, en heb de nieuwste files van rom 1.66 gebruikt. Je kunt hem downloaden op http://www.4shared.com/fi...6ee/BBV_Muziek_patch.html
@ Barfman: Moet je daar dat hele menu voor vervangen 
Thanks ... Nou hoef ik niet meer m'n hele Windows map te kopieëren om te zoeken wáár die vertaling gemaakt wordt, maar alleen ff een aanpassing te maken
Thanks ... Nou hoef ik niet meer m'n hele Windows map te kopieëren om te zoeken wáár die vertaling gemaakt wordt, maar alleen ff een aanpassing te maken

[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 05-02-2010 20:04 ]
Verwijderd
ik krijg bij het aanmelden van de youtube applicatie de error "verbindingsfout tijdens aanmelden" . internet doet t gewoon enzo... suggesties?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 20:09 ]
Verwijderd
na installatie van de nieuwe ROM zeer tevreden. wat mij opviel is dat er een vierkant blokje in de taakbalk staat wanneer het lock screen in beeld staat. iemand enig idee waar dit voor staat? het is allen te zien wanneer de taakbalk ook gebruik maakt van de achtergrond.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Toon inzet voordat je post. Losse oneliners horen hier niet thuis. GoT is een discussieforum en geen helpdesk.
Verwijs in een topicreport aub naar een specifieke reactie, of meerdere, anders kan er niets mee worden gedaan.
Toon inzet voordat je post. Losse oneliners horen hier niet thuis. GoT is een discussieforum en geen helpdesk.
Verwijs in een topicreport aub naar een specifieke reactie, of meerdere, anders kan er niets mee worden gedaan.