• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 09:04
BootVluchteling schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:00:
Ik krijg ook regelmatig het geluidje van een nieuwe tweet en dan blijkt er niets te staan. Heb ook al een paar dagen geen updates van twitterusers.. :?
Afgemeld voor een Twitter, blijft er gewoon tussen staan.
Aangemeld voor een nieuwe follow, komt er niet tussen te staan.
Terwijl als ik inlog via twitter.com er gewoon de juiste follows en tweets staan,
zoals ze ook op de HD2 zouden moeten staan... maar helaas.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
myphone gebruikt? zo ja staan ze daar wel volgens mij doet myphone wel eens een clearnup.... heb al gehad dat me hd2 spontaan gelocked was en k geen id wat wachtwoord is/was, softreset (accu d'r uit halen) verhelpt dit dan wel weer.....

Anoniem: 154003

Nog steeds geen Tweets. Heb mezelf afgemeld en nu kan ik me niet meer aanmelden. Wordt er gek van. Ondertussen kan opeens ook geen mms meer openen via Vodafone. Grrr.

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
helemaal vergeten te posten

misschien als jullie my phone downloaden uit de market dat alles dan wel beter werkt? wellicht is daar een nieuwere versie te vinden.
je vindt de market in menu start

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-06 13:20

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 343328 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:10:
Ik zie de slider om te unlocken staan echter reageerd het scherm nergens op.

Laatste software install is alweer van paar dagen terug. Ik ga eens met mymobiler aan de gang. Dankje
En, nog wat kunnen bereiken?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-06 13:37

JeeVee

Mens agitat molem

*O* Voice Dialing *O* mogelijk met de HD2 en Cyberon Speed Dialer

Als zakelijk gebruiker miste ik deze optie. Enige research op XDA developers gaf de oplossing middels een daar te downloaden cabje. :+ Werkt perfekt met mijn oude BT carkit, een low budget model van Lidl (WellTech), moet werken met moderne varianten. Wordt bij mij geactiveerd door de opneemtoets kort in te drukken en de gewenste naam van de kontaktpersoon in te spreken. Het stemlabel wordt aan de gewenste kontaktpersonen gehangen, maar is bij de kontaktlijst echter niet zichtbaar, hetgeen niet echt bezwaarlijk is.

Nu nog MapShare voor de update van TomTom kaart op de HD2 kunnen gebruiken!
Mogelijke oplossing is de MapShare updates van de kaart op een wel door TomTom Home herkend toestel in de vorm van een aantal aangepaste files door de updates over te zetten op de kaart op de HD2. Mij is het (nog) niet gelukt. Ik gebruik zelf een MDA Vario IV (branded HTC Touch Pro) hiervoor die wel de MapShare updates ontvangt. :+

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Anoniem: 325117 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:17:
Ik had goede hoop dat na de installatie van de nieuwe ROM (1.66) het wegvallen van de gegevensverbinding over zou zijn. Ik moet echter helaas nog geregeld de gegevensverbinding "resetten". Wat is jullie ervaring en hebben jullie nog tips? Mijn provider is Vodafone en ik heb dit zowel via de proxy als zonder.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Vodafone, dataverbinding moet regelmatig gereset worden. Ik heb overigens nog de standaard ROM die erop stond, 1.44.172.7. Heb nooit een proxy ingesteld gehad maar gok dat het probleem daar in ieder geval niet minder van zou worden.
Crusader schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:28:
Ik heb ook Vodafone, heb bijna altijd de gegevensverbinding aan staan en dit is dan ook vrijwel altijd een 3G verbinding, geen GPRS. Ik heb de telefoon nog niet zo lang, heb nu de nieuwe ROM er op staan en heb dit verschijnsel nog nooit gezien. Ik zeg niet dat het niet gebeurd, want ik kijk niet voortdurend op mijn telefoon, maar van resetten is geen sprake.
Uit zichzelf reset de verbinding volgens mij niet, dus als je het nog nooit hebt hoeven doen neem ik aan dat het probleem bij jou niet optreedt.

Ik blader bv. naar Twitter en zie dat er al een tijdje niet geupdate is. Doe ik dat handmatig, dan krijg ik na een tijdje een foutmelding "Verbindingsfout bij het downloaden van de tweets. Opnieuw proberen?". Ik reset de verbinding via de 'Power Off' knop (Data connectie afbreken) en alles werkt weer prima. Idem bij mail/internet uiteraard.

Ik heb altijd een prima kwaliteit 3G verbinding, volle ontvangst, dus je zou denken dat het daar iig niet aan ligt?

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:52

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
Deel 8 is van start gegaan, a.u.b. daar verder gaan, en hier dus niets meer plaatsen!

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Crusader schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:16:
[...]

lol... vliegtuigmodus zet juist alle draadloze communicatie UIT.
was een makkelijke manier om zn dataverbinding opnieuw op te starten zonder een hele uitleg
eerlijk gezegd doe ik t ook altijd zo als ik me inet moet resetten (gebruik bijna nooit wifi, alleen gprs/3g/H)

edit: oeps, eerst topic uitlezen, dan pas replyen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Elwin23 op 11-02-2010 15:35 ]

Anoniem: 344682

_AvA_ schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:41:
[...]

Lees je eens in in het updaten van de ROM. Daarmee kun je een nieuwe versie van de software op je telefoon zetten. Waaschijnlijk heb je een 1.48 versie. De 1.66 bevat geupdate software die de hardware regelt (RADIO) en daardoor doet hij ook langer met een batterijlading.
Ik heb een update uitgevoerd naar 1.66......iemand anders tips?
Kan het ook komen dat de locatiedienst aanstaat? Hoor graag jullie adviezen...... :?

Anoniem: 344682

keith_1971 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:04:
Hallo allemaal,
Deze forum is erg goed en fijn dat mensen zo makelijk zaken delen, echter vindt ik het zoeken op bepaalde zaken niet heel makelijk....misschien doe ik iets verkeerd,,,dan hoor ik dat graag.
Nu even waar het omgaat, mijn HTC HD2 prachtig apparaat. Baal alleen dat de accu zo snel leegloop zonder dat ik daar iets voor doe. Dus bel weinig en internet staat ook niet echt aan.
Ik heb een T-mobile met een echte HTC....
Kan iemand zijn ervaringen/instellingen delen met mij? Hoor heel graag, wordt beetje knetter en moet nog 2 jaar met deze mobiel :-(

Dank en groeten.
Keith
thepr schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 08:25:
[...]

Weet je zeker dat je niets hebt aanstaan. Staan automatische updates en verbindingen wel uit? Lees de deeltjes 1-7 maar eens goed door en zoek op batterij in die deeltjes.
Mail update staat op 30 minuten updaten...weer update om de 3 uur en locatiedienst staat aan. Voor het slapen staat de teller op 100%, 7 uur later staat de teller op 30%.....is toch niet normaal?
Hoor graag jullie adviezen..... :?

dankkkk

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
HTC HD2 - Deel 8

Daar dus verder.

[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 11-02-2010 21:30 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon inzet voordat je post. Losse oneliners horen hier niet thuis. GoT is een discussieforum en geen helpdesk.

Verwijs in een topicreport aub naar een specifieke reactie, of meerdere, anders kan er niets mee worden gedaan.