Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
CRXed schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:53:
Het is wel makkelijk om alles maar hier te vragen, maar 90% van de antwoorden is gewoon te vinden als je een beetje moeite doet. En dat geldt in het algemeen, niet alleen op Novadecasa gericht nu.

Vandaar dat mensen (ik ook) soms geirriteerd raken, omdat 2 muisklikken verder de oplossing te vinden is....

Anyway, ontopic:

[...]

Wat zegt MyPhone op je telefoon als je gaat synchroniseren? Dat ie klaar is?
Zolang er verschil zit in je telefoon en de website, moet Myphone tenminste iets doen.
Het kan ook zijn dat ze op de website in het Archief staan, als dat zo is, moet je daar je contacten selecteren en zeggen dat je ze wilt restoren. Dan bij de volgende sync gaat ie ze weer terugzetten op je telefoon.
dat heb ik zelf ook, nu zie ik iets over het hoofd en reageert men gelijk zo, sneu.
volgende x beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
CRXed schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:53:
Het is wel makkelijk om alles maar hier te vragen, maar 90% van de antwoorden is gewoon te vinden als je een beetje moeite doet. En dat geldt in het algemeen, niet alleen op Novadecasa gericht nu.

Vandaar dat mensen (ik ook) soms geirriteerd raken, omdat 2 muisklikken verder de oplossing te vinden is....

Anyway, ontopic:

[...]

Wat zegt MyPhone op je telefoon als je gaat synchroniseren? Dat ie klaar is?
Zolang er verschil zit in je telefoon en de website, moet Myphone tenminste iets doen.
Het kan ook zijn dat ze op de website in het Archief staan, als dat zo is, moet je daar je contacten selecteren en zeggen dat je ze wilt restoren. Dan bij de volgende sync gaat ie ze weer terugzetten op je telefoon.
Ze staan óok in het archief. Ach, heb ze nu handmatig weer ingevoerd. Ff kijken of ik mn favorieten ook terug kan krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:00:
De YouTube login op de HD2 werkt weer zoals het hoort. Blijkbaar zat de fout in het login script van YoyTube zelf.
bij mij werkt ie idd ook weer, thanks voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Elwin23 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:15:
[...]

welke instellingen ben je bang voor dan?
Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk op te schrijven, maar andere doen het weer via PIM backup (die zet zooi terug na een rom upgrade), en de grotere tweakers schrijven hun eigen cabs...
ben zelf van mening dat een fresh install om het half jaar ofso geen kwaad kan (just like Windows XP)
Ik raad je iig aan om een plan te maken voor je upgrade... zodat je dit probleem niet weer over 3/4 maanden heb...

ben ik de enige die er last van heeft dat de Notes niet terugkomen in de sense interface bij een contact card? (bij meer info kom je er uiteindelijk wel, maar ik gebruik de notes bij me eigen naam nogal veel, voor bv. me ID-nr).
Ben bezig geweest, config staat gelukkig in de app folder.
Alles geupdate direct maar, stond nog op 1.43 >:)

Ging vrij snel, alles syncen naar myphone en terughalen duurde nog het langst, exchange syncen was zo gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Novadecasa schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:03:
[...]

dat heb ik zelf ook, nu zie ik iets over het hoofd en reageert men gelijk zo, sneu.
volgende x beter ;)
Ik waardeer over het algemeen je bijdragen hier wel erg, ben bang dat mijn lontje wat (te) kort is geworden met de vele tweakers die vragen stellen die al 1000x zijn beantwoord, liever een vraag neerplempen op tweakers dan in google etc. Het was hoe dan ook niet bedoeld als een persoonlijke aanval maar volgens mij had je alle info al om je eigen vragen te beantwoorden, vandaar mijn korte reactie.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn HD2. Het lijkt wel of de scherm lock er op blijft staan. Scherm reageert nergens meer op. Heb zowel soft als hard reset gedaan zonder resultaat.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:12
SnoeiKoei schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:22:
[...]

Ik waardeer over het algemeen je bijdragen hier wel erg, ben bang dat mijn lontje wat (te) kort is geworden met de vele tweakers die vragen stellen die al 1000x zijn beantwoord, liever een vraag neerplempen op tweakers dan in google etc. Het was hoe dan ook niet bedoeld als een persoonlijke aanval maar volgens mij had je alle info al om je eigen vragen te beantwoorden, vandaar mijn korte reactie.
We hebben ook een feature waarbij je met meer mensen de TS kan bijhouden. Dan zou je dit soort dingen in een Q&A bij kunnen houden. Ik geef het maar mee ter overweging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu veel aan het klooien met de HD2, alleen nu wil ik er filmpjes van de new kids op zetten.
in welke format moet ik ze converteren om ze gewoon goed en met geluid te kunnen zien, heb al vanalles geprobeerd, maar wordt er niet vrolijk van.
misschien moet ik wel een andere player hebben, misschien daarin tips wat echt goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:40:
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn HD2. Het lijkt wel of de scherm lock er op blijft staan. Scherm reageert nergens meer op. Heb zowel soft als hard reset gedaan zonder resultaat.

Iemand een idee?
Ik kan me nog niet precies voorstellen wat je bedoelt. Zie je het lock screen met de unlock-slider erop? Of heb je een home screen in beeld waar niks reageert? Had je net nieuwe software geinstalleerd of iets anders waardoor je windows install borked kan zijn geraakt?

Wellicht de moeite van het proberen waard is MyMobiler, een gratis programma waarmee je je telefoon vanaf je PC kunt overnemen (gewoon dingen met je muis bedienen, in een windows-venster met daarin weergave van je telefoonscherm). Als je daarmee wel je telefoon helemaal kunt bedienen is er iets met het touch-screen (of de aansturing ervan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie de slider om te unlocken staan echter reageerd het scherm nergens op.

Laatste software install is alweer van paar dagen terug. Ik ga eens met mymobiler aan de gang. Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:56:
ik ben nu veel aan het klooien met de HD2, alleen nu wil ik er filmpjes van de new kids op zetten.
in welke format moet ik ze converteren om ze gewoon goed en met geluid te kunnen zien, heb al vanalles geprobeerd, maar wordt er niet vrolijk van.
misschien moet ik wel een andere player hebben, misschien daarin tips wat echt goed werkt?
waarom converteren? coreplayer is een mooie player

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 13:53
FlowinG schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:39:
Ik loop tegen een probleem op met de g-sensor. Zodra ik in opera zit en het toestel kantel, dan draait opera niet meer mee. Dit komt ik tegen in een aantal andere programma's, terwijl in Internet Explorer het scherm wel meedraait. Na opnieuw opstarten van Windows, lijkt de functionaliteit het wel weer te doen in alle programma's.

Ik heb gezocht in de andere topics, maar ik kon geen posts vinden die daar ook over gaan.

Iemand misschien een idee?
Ik heb ook eens een probleem gehad met de g-sensor, bij mij kwam het omdat ik vanuit het landscape SMS'en niet terug had gedraaid naar portrait waardoor ik m'n Opera niet meer kon draaien. Heb 't in het begin een paar keer gehad, maar heb er al heel lang geen last meer van gehad. Mijn oplossing toen; altijd terug draaien naar portrait voordat je van programma switched. (ter info: ik zit nog steeds de stock 1.43 NL ROM)

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:28:
[...]

Een standaard .mpg-file wordt niet afgespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

speelt coreplayer ook avi enzo goed af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:57:
[...]

speelt coreplayer ook avi enzo goed af?
ja gaat perfect bij mij. hoef niets om te zetten. is ook heel snel bij het " zoeken " op de tijdbalk, maar dat zal wel aan de 1ghz HD2 liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:58:
[...]

ja gaat perfect bij mij. hoef niets om te zetten. is ook heel snel bij het " zoeken " op de tijdbalk, maar dat zal wel aan de 1ghz HD2 liggen :)
klinkt veelbelovend, nu ff kijken of ie ergens gratis is te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 13:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
Als er mensen graag willen helpen met de TS bij houden, vooral de Q&A dan mag dat.
Ik wil wel alleen mensen die er ook echt mee bezig gaan, en het netjes houden.

Voor interessen DM (PB) me.

ps. we zijn weer bijna toe aan deel 8 ;)
gaat echt hard hier.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
zeef schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:53:
[...]

We hebben ook een feature waarbij je met meer mensen de TS kan bijhouden. Dan zou je dit soort dingen in een Q&A bij kunnen houden. Ik geef het maar mee ter overweging. :)
Edit: lol, je was me een paar seconde voor :)

[ Voor 11% gewijzigd door Elwin23 op 10-02-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had goede hoop dat na de installatie van de nieuwe ROM (1.66) het wegvallen van de gegevensverbinding over zou zijn. Ik moet echter helaas nog geregeld de gegevensverbinding "resetten". Wat is jullie ervaring en hebben jullie nog tips? Mijn provider is Vodafone en ik heb dit zowel via de proxy als zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:17:
Ik had goede hoop dat na de installatie van de nieuwe ROM (1.66) het wegvallen van de gegevensverbinding over zou zijn. Ik moet echter helaas nog geregeld de gegevensverbinding "resetten". Wat is jullie ervaring en hebben jullie nog tips? Mijn provider is Vodafone en ik heb dit zowel via de proxy als zonder.
is hier nog geen oplossing voorbij gekomen, xda weet ik niet.
Ik heb het eerlijk gezegd bijna nooit meer... heb wel recent me sms/telefoon op GSM only gezet, misschien dat die soms ervoor zorgde dat het internet raar gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 22:08

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:17:
Ik heb ook Vodafone, heb bijna altijd de gegevensverbinding aan staan en dit is dan ook vrijwel altijd een 3G verbinding, geen GPRS. Ik heb de telefoon nog niet zo lang, heb nu de nieuwe ROM er op staan en heb dit verschijnsel nog nooit gezien. Ik zeg niet dat het niet gebeurd, want ik kijk niet voortdurend op mijn telefoon, maar van resetten is geen sprake.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 10:15
Zijn er meerdere mensen bij wie My Phone service niet werkt?
Heb net een ROM upgrade gedaan (naar 1.66 NLD) vanaf de HTC website.

Nu werkt echter My Phone service niet meer "Geen verbinding mogelijk met My Phone-service" tewijl ik het goede e-mail adres + wachtwoord gebruik.

Internetten via de HTC HD2 gaat wel en heb Hi als provider. :) De tip in de FAQ heb ik niet uitgevoerd, omdat internet direct al werkt.

Ga eerst de tip uitvoeren om te kijken of het iets uitmaakt. :)

Edit: Tip uitgevoert en nu kom ik verder. Alles is nu geconfigureerd en My Phone kwam met een update. Deze gedownload + geinstalleerd en daarna HTC HD2 moeten herstarten. En nu is hij bezig met synchroniseren. d:)b

Toch nog even een vraagje: Wanneer de HD2 verbinding maakt met Windows Mobile Device Center, opent hij automatisch de verkenner op mijn pc. De verkenner toont direct mijn bureaublad? dit heb ik nooit gehad en hoe zet ik dit ergens af? :)

[ Voor 32% gewijzigd door SparTi op 10-02-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Even een ervaring delen: opladen via USB gaat tergend langzaam, was gewend dat mijn Diamond2 binnen 3 uur wel was opgeladen. De HD2 doet er bijna 7 uur over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Crusader schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:57:
Even een ervaring delen: opladen via USB gaat tergend langzaam, was gewend dat mijn Diamond2 binnen 3 uur wel was opgeladen. De HD2 doet er bijna 7 uur over...
Die ervaring heb ik niet. Gaat redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:40:

Iemand een idee?
Probeer soft reset via het achterklepke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
SparTi schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:45:
Zijn er meerdere mensen bij wie My Phone service niet werkt?
Heb net een ROM upgrade gedaan (naar 1.66 NLD) vanaf de HTC website.

Nu werkt echter My Phone service niet meer "Geen verbinding mogelijk met My Phone-service" tewijl ik het goede e-mail adres + wachtwoord gebruik.

Internetten via de HTC HD2 gaat wel en heb Hi als provider. :) De tip in de FAQ heb ik niet uitgevoerd, omdat internet direct al werkt.

Ga eerst de tip uitvoeren om te kijken of het iets uitmaakt. :)
Je hebt het al opgelost, maar ik had dit probleem ook. Een hard reset deed wonderen, maar het wordt sowieso al aangeraden een hard reset na een rom update te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Crusader schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:57:
Hangt hij aan een USB1 of 2 poort? Blijft je schermverlichting aan als je de telefoon aan de pc hangt? Laad je alleen op of blijft ActiveSync draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
creatif schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:04:
[...]

Je hebt het al opgelost, maar ik had dit probleem ook. Een hard reset deed wonderen, maar het wordt sowieso al aangeraden een hard reset na een rom update te doen..
Dat je een hard reset na een rom update heb ik kennelijk gemist.
Hoe kom je hieraan, als ik het vragen mag? Ik las er niks over op de HTC website of hier in de FAQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:56
he,
is er een manier om van de oude title bar terug te krijgen.
dus als je erop drukt dat je niet dat grote ding krijgt.
een manier waarvoor je niet hoeft te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

SnoeiKoei schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:06:
[...]

Hangt hij aan een USB1 of 2 poort? Blijft je schermverlichting aan als je de telefoon aan de pc hangt? Laad je alleen op of blijft ActiveSync draaien?
USB 2.0 (maakt toch niets uit, heeft USB 1 dan een ander voltage? Blijft toch allemaal 5 Volt met maximaal 500 mA per poort?)

Schermverlichting uit. Geen Activesync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:36
SparTi schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:10:
[...]

Dat je een hard reset na een rom update heb ik kennelijk gemist.
Hoe kom je hieraan, als ik het vragen mag? Ik las er niks over op de HTC website of hier in de FAQ :)
Het wordt sowieso aangeraden bij custom roms. Door een hard reset worden eventuele oude bestanden van de vorige rom verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nt tnt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 13:26
Hallo ik heb sinds een tijdje ook een HTC HD 2! en ik ben erg tevreden. ik zit alleen met 2 problemen:

1. Als ik de rom up ga daten naar 1.66 hoe behoud ik de zelf ingevoerde contacten want op de htc site staat dat je al je date kwijt raakt.
2. Youtube doet het niet meer,, misschien kan verholpen worden door rom update..?

Gr Nt tnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
erik23 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:56:
he,
is er een manier om van de oude title bar terug te krijgen.
dus als je erop drukt dat je niet dat grote ding krijgt.
een manier waarvoor je niet hoeft te flashen.
waar heb je het over erik23? iets duidelijker aub (titlebar waar? oude van wanneer/wat? welk groot ding?)

@ Nt tnt: gebruik MyPhone (staat al geinstalleerd, service van Microsoft om veel dingen online te backuppen, die je later weer kan synchen met je phone)

en grote kans dat Youtube het weer doet, maar is heel erg afhankelijk van waarom die het niet doet (start niet meer op? foutmelding? kan niet inloggen?)

[ Voor 28% gewijzigd door Elwin23 op 10-02-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Hoe zit het nu met dat taakoverzicht rechts bovenin de hoek? Ik zie op de reviews op youtube dat hij ontbreekt en dat vind ik niet zo handig. Ik kwam dat ook al tegen bij de custom roms op de xperia en om die reden liet ik ze liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:05:
Hoe zit het nu met dat taakoverzicht rechts bovenin de hoek? Ik zie op de reviews op youtube dat hij ontbreekt en dat vind ik niet zo handig. Ik kwam dat ook al tegen bij de custom roms op de xperia en om die reden liet ik ze liggen...
als je de verschillende delen doorleest zul je het vinden. maar vooruit omdat het moeilijk blijft. Zoek via google maar naar Dutty's Taskmanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:15:
[...]

als je de verschillende delen doorleest zul je het vinden. maar vooruit omdat het moeilijk blijft. Zoek via google maar naar Dutty's Taskmanager.
Dank u, en excuses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Kan het kloppen dat wanneer de HD2 aan de lader hangt, en je wordt gebeld...de telefoon niet overgaat?? :X
Zoja, kun je dat wijzigen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:20

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Rickstah schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:33:
Kan het kloppen dat wanneer de HD2 aan de lader hangt, en je wordt gebeld...de telefoon niet overgaat?? :X
hnmm bij mij gaat ie gewoon over :)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rickstah schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:33:
:^^

Hier ook even getest, maar gaat ook gewoon over ...

Kan ook zo snel geen setting vinden dat 'ie bij laden (via een (lichtnet) adapter) een ander profiel moet kiezen zodat 'ie daardoor op "stil" valt, enige wat ik kan vinden is dat 'ie bij aansluiten op een externe voeding óók gewoon naat stand-by moet springen na "x" minuten.

Instellingen -> Geluiden & weergave -> scrolll naar weergave -> verlichting.

edit:
En dat stand-by omschrijven ze dan héél fijn naar "Uitschakelen".... maar da's weer een ander issue :+

[ Voor 28% gewijzigd door Will_M op 10-02-2010 19:59 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
Elwin23 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:49:
[...]

waar heb je het over erik23? iets duidelijker aub (titlebar waar? oude van wanneer/wat? welk groot ding?)

@ Nt tnt: gebruik MyPhone (staat al geinstalleerd, service van Microsoft om veel dingen online te backuppen, die je later weer kan synchen met je phone)

en grote kans dat Youtube het weer doet, maar is heel erg afhankelijk van waarom die het niet doet (start niet meer op? foutmelding? kan niet inloggen?)
dat als je op de speaker drukt boven in het scherm dat je dat schem krijgt.
maar bij standaard windows mobile komt er zon schuifbalk

erim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Nou snap ik nog steeds niet écht waar je het over hebt, Erik23.

Het HTC Sense menu wat getoond wordt als je op het "speakertje" drukt laat bij mij in iedergeval alleen maar wat zaken zien aangaande accu capaciteit en I-Net connectiviteit.

edit:
óf je had die hele "Sense" schil in het verleden ooit disabled en die is weer aan gezet door een ROM flash, wat logisch is, óf je kent de hele "Sense" schil van HTC nog niet en verwacht iets anders op basis van ervaringen met andere HTC/WiMo toestellen :+

Die schuifbalk voor je volume heb je ook niet nodig vanwege de toetsen aan de zijkant je toestel, maar da's dan weer mijn persoonlijke mening

[ Voor 109% gewijzigd door Will_M op 10-02-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

In windows mobile 6.1 had ik de optie om een contact, bijv Kees Jansen op te slaan als Jansen, Kees of als Kees Jansen. Bij de HD2 kan ik niet meer kiezen en word hij standaard opgeslagen als Jansen, Kees.

Waar vind ik de optie om het te veranderen? Het word steeds moeilijker om een contactpersoon te vinden en de lijst met contactpersonen ziet er niet meer uit.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erik23 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:06:
[...]

dat als je op de speaker drukt boven in het scherm dat je dat schem krijgt.
maar bij standaard windows mobile komt er zon schuifbalk

erim
Ik snap ongeveer wat je bedoelt. Alle knoppen in de bovenste balk zijn vervangen door 1 menu, omdat het vrij lastig is om deze te kunnen gebruiken op een capacitief scherm.
Vroeger was het zo dat als je op 3G drukte, dat dan een popup kwam met verbindingstijd etc., en als je op het speakertje drukte, dat dan een lelijke volume popup van windows tevoorschijn kwam.
Volume kun je niet bereiken door op de bovenste balk te drukken, maar alleen door op de volumeknoppen links van je telefoon te drukken. 8)7
Wat snap je niet precies eigenlijk?

(zelfs je eigen naam spel je verkeerd haha _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanJapie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-01-2023
Lange laadtijd als mn HD2 aan de USB poort zit is hier ook.. uur of 7 in USB 2 met alles aan idd. Maar goed, in de 230V doet ie er maar 1,5 uur over, vind t een aardig verschil!

Wat me wel irriteert is die mediaplayer! Heeft iemand de volgende issues met dat ding? :
- Audiobooster moet je om de 5 minuten aanzetten omdat ie wegvalt. Daarbij valt ie weg zodra ik via mn headset een liedje skip of ik gebeld/gesmst wordt..
- Zodra je in de medialibrary zit (heb zo'n 1 GB aan muziek erop staan) en je drukt op afspelen duurt t n goede 10 seconden voordat ie eindelijk gaat afspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik gebruik SPB shell. Ik verstuur via de iconen van SPB mijn sms berichten. De tekst van mijn berichten is echter zo klein dat het moeilijk leesbaar is. Ik weet dat het bij de originele toepassing van het toestel kan om de letters te vergroten. Bestaat deze mogelijkheid ook bij SPB of eventueel een programma waarmee ik kan inzoomen ( zoals bij foto's of opera ) ? Ik heb nu een grote display, doch ik moet een bril gebruiken om mijn sms-en te lezen. :(

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AvA_ schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:54:
In windows mobile 6.1 had ik de optie om een contact, bijv Kees Jansen op te slaan als Jansen, Kees of als Kees Jansen. Bij de HD2 kan ik niet meer kiezen en word hij standaard opgeslagen als Jansen, Kees.

Waar vind ik de optie om het te veranderen? Het word steeds moeilijker om een contactpersoon te vinden en de lijst met contactpersonen ziet er niet meer uit.
Scroll naar de Contacten Tab, druk linksonder op Meer -> Kies een contactpersoon -> kies Contactpersoon bewerken -> scroll hheeelemaal naar beneden en druk op Meer -> tadaa, daar zit je weer in de vertrouwde, lelijke Windows interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanJapie schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:55:
Lange laadtijd als mn HD2 aan de USB poort zit is hier ook.. uur of 7 in USB 2 met alles aan idd. Maar goed, in de 230V doet ie er maar 1,5 uur over, vind t een aardig verschil!

Wat me wel irriteert is die mediaplayer! Heeft iemand de volgende issues met dat ding? :
- Audiobooster moet je om de 5 minuten aanzetten omdat ie wegvalt. Daarbij valt ie weg zodra ik via mn headset een liedje skip of ik gebeld/gesmst wordt..
- Zodra je in de medialibrary zit (heb zo'n 1 GB aan muziek erop staan) en je drukt op afspelen duurt t n goede 10 seconden voordat ie eindelijk gaat afspelen..
Audiobooster probleem hebben we allemaal last van. Er is daar voorlopig ook geen fix voor helaas (op de site van xda staat er wel een tweak om het op te lossen maar dat werkt bij niemand volgens mij). Wat ik wel heb gemerkt, als ik Pocket Player gebruik, stopt audiobooster pas na een stuk of 4 liedjes, of nadat ik gepauzeerd heb. Blijft irritant helaas.
Daarnaast heb ik 4GB aan muziek erop, en als ik naar de MUZIEK-tab scroll, duurt het ruim een seconde of 10 voordat ik de albums enzo zie, maar als ik dan op afspelen druk speelt ie het wel gelijk af... Als je een kleinere Playlist hebt wordt het wel veel sneller geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:57:
Beste,

Ik gebruik SPB shell. Ik verstuur via de iconen van SPB mijn sms berichten. De tekst van mijn berichten is echter zo klein dat het moeilijk leesbaar is. Ik weet dat het bij de originele toepassing van het toestel kan om de letters te vergroten. Bestaat deze mogelijkheid ook bij SPB of eventueel een programma waarmee ik kan inzoomen ( zoals bij foto's of opera ) ? Ik heb nu een grote display, doch ik moet een bril gebruiken om mijn sms-en te lezen. :(

Alvast bedankt,
die zul je toch echt op spb forum moeten stellen/zoeken vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:58:
[...]

Scroll naar de Contacten Tab, druk linksonder op Meer -> Kies een contactpersoon -> kies Contactpersoon bewerken -> scroll hheeelemaal naar beneden en druk op Meer -> tadaa, daar zit je weer in de vertrouwde, lelijke Windows interface.
Hee bedankt, ik kan weer verder.

De lange laadtijd via de computer heb ik hier ook.
De USB poort zou inderderdaad 500mAh moeten zijn voor herkende apparaten. Niet herkende apparaten krijgen volgens de USB specificaties (als ik het goed heb) maar 150mAh. Misschien ligt hier ergens het probleem.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Laatst online: 17:49
Nt tnt schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:45:
Hallo ik heb sinds een tijdje ook een HTC HD 2! en ik ben erg tevreden. ik zit alleen met 2 problemen:

1. Als ik de rom up ga daten naar 1.66 hoe behoud ik de zelf ingevoerde contacten want op de htc site staat dat je al je date kwijt raakt.
2. Youtube doet het niet meer,, misschien kan verholpen worden door rom update..?

Gr Nt tnt
omg...

punt 1: leer eens googlen, of de zoekfuntie van tweakers te gebruiken...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
over de hard reset na ROM update:

op het Nokia e71 topic gaf ik ook altijd het advies om te resetten na rom update. dit zorgt er voor dat alle files en rommel weg is en dat je er zeker van bent een zogenaamde 1 op 1 install vanuit de ROM. veel stabiliteits problemen en niet werkende dingen worden zo verholpen. snelheid wordt ook meteen vergroot. het kan gaan om de kleinste dingenk kan nog wel verder gaan op technisch gebied, maar daar hebben de meeste mensen hier niets aan. ik zou zeggen, werkt er iets niet, een hard reset doet wonderen en als je reset na ROM update krijg je veel genoemde ellende die in deze topics beschreven is niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Eigenlijk moet er een FAQ komen want dit topic groeit ook omdat mensen gewoon vragen stellen die al gesteld zijn.

Als iemand anders me niet voor is wil ik van het weekend wel ff kijken of ik wat uurtjes vrij heb voor een FAQ.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 13:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
_AvA_ schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:29:
Eigenlijk moet er een FAQ komen want dit topic groeit ook omdat mensen gewoon vragen stellen die al gesteld zijn.

Als iemand anders me niet voor is wil ik van het weekend wel ff kijken of ik wat uurtjes vrij heb voor een FAQ.
Er is een FAQ... dat is het probleem dus..
Mensen zijn te lui om eerst naar de TS te kijken en daar in de FAQ te kijken.
Ook wordt deze niet goed genoeg aangevult, dit komt weer omdat mensen niet de moeite nemen om mij een DM te sturen met nieuw FAQ materiaal.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Laatst online: 17:49
_AvA_ schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:29:

er staat een FAQ op de site van htc
maar ja, als mensen niet eens kunnen zoeken kunnen ze die natuurlijk ook niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:08
Onlangs een Rom-Update van 1.48 naar 1.66 uitgevoerd. Heb nu opeens last van een paar dingen waar ik op 1.48 geen last van had.

- MyPhone; het lukt gewoon niet om te syncen.

- Youtube; kan niet inloggen.

Alle andere dingen werken wel, Twitter, Internet, MUZIEK. Alles behalve de 2 onderdelen boven. Heb de tips e.d. al gevolgd, vaak geprobeerd. Soft-Reset en Hard-Reset uitgevoerd, mocht ook niet baten. Wie o wie weet hier een oplossing want ik ben echt geneigd om over te stappen op een custom, maar wil mijn garantie niet verliezen :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hmm ik heb hem nog maar pas, maar ik blijf tot morgen nog bij 1.48 aangezien ik weg moet.

Misschien morgenmiddag updaten naar 1.66 maar iemand enig idee wat er hierin aangepast/opgelost is?

Ik krijg alleen de melding BTTrayCE is geen geldige PocketPC toepassing en ik las dat dit kwam door TT7 ?
Hmm paar oude bestanden verwijderen/hernoemen was voldoende.

[ Voor 32% gewijzigd door Frostbite op 10-02-2010 22:01 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
inf3rno89 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:42:
Onlangs een Rom-Update van 1.48 naar 1.66 uitgevoerd. Heb nu opeens last van een paar dingen waar ik op 1.48 geen last van had.

Alle andere dingen werken wel, Twitter, Internet, MUZIEK. Alles behalve de 2 onderdelen boven. Heb de tips e.d. al gevolgd, vaak geprobeerd. Soft-Reset en Hard-Reset uitgevoerd, mocht ook niet baten. Wie o wie weet hier een oplossing want ik ben echt geneigd om over te stappen op een custom, maar wil mijn garantie niet verliezen :o :+
Heb je een hard reset na de update gedaan? Bij mij werkte My Phone ook niet, wel na de reset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
vraagje:
ik kwam er vandaag achter dat ik geen foto's kan opslaan op m'n 16GB microsd kaart in mijn HD2..

is het downloaden van de rom upgrade van 24-01-2010 voldoende om alle voorgaande fixes ook mee te nemen? (o.a. SMS update, SD card fix, camera fix) is m'n eerste rom update van een telefoon, vandaar de vraag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja alle fix zitten in de laatste ROM, is ook al een paar keer langs gekomen!!
Maar toch graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
en ik merk dat hij aanzienlijk soepeler draait 1.66
Tja, Rom updates worden niet voor niets in elkaar gesleuteld natuurlijk ;)

[ Voor 49% gewijzigd door -Magnat- op 10-02-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gebruik zelf CorePlayer en DivXplayerPPC...

Hier gratis te downloaden: http://labs.divx.com/MobileDownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
Sc0rPi0N schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:50:
Hmm ik heb hem nog maar pas, maar ik blijf tot morgen nog bij 1.48 aangezien ik weg moet.

Misschien morgenmiddag updaten naar 1.66 maar iemand enig idee wat er hierin aangepast/opgelost is?

Ik krijg alleen de melding BTTrayCE is geen geldige PocketPC toepassing en ik las dat dit kwam door TT7 ?
Hmm paar oude bestanden verwijderen/hernoemen was voldoende.
Kijk, zo doen we dat. Hadden we maar meer nieuwkomers als jij. Binnen tien minuten een iets te makkelijk gestelde vraag zelf oplossen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:57:
Beste,

Alvast bedankt,
Met het programma zoomer kan je in elke app pinch to zoom
toepasssen als ik het goed heb. Misschien dat dit een oplossing voor je kan zijn.

Wat betreft de FAQ, het is belangrijk om aan te geven dat er hier een FAQ is in de startpost.
Nu is dat niet bij iedereeen bekend, een notitie van dit boven het reply-tekstvak lijkt me een hele verbetering.
Als dat al aangegeven wordt wil ik wel mee werken aan de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:29
Ice_Lord schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 00:24:
Nou morgen maar die van mij eens naar HTC opsturen voor reparatie.

Bij mij is het scherm gebrast terwijl ik de telefoon in het hoesje gewoon in de borstzak van me jas had zitten :S, het mooie is zelf ook dat denk alleen de "touchscreen" gebroken is aangezien je geen barst zelf voelt op het scherm, het scherm zelf verder wel werkt (maar de touch functie niet) en ook niet de bekende LCD vlekken te zien zijn.

Dus gaat deze morgen onder het motto van "Productie fout" terug naar HTC.
Hoe is het met je HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:55:
[...]

Gebruik zelf CorePlayer en DivXplayerPPC...

Hier gratis te downloaden: http://labs.divx.com/MobileDownload
welke mobile 6 hebben we op de hd2?
classis, standard of proffessionel ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:50:
[...]

:|

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:50:
[...]

Zou je zoiets misschien ook niet gewoon op je "eigen" toestel kunnen zien?

Ik denk dat ik maar eens ga vragen óf ik een HTC apparaat wel moet aanschaffen als ik niet weet wat ik er mee kan ?

Verwijderd

wimmel_1 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 00:14:
[...]

Zou je zoiets misschien ook niet gewoon op je "eigen" toestel kunnen zien?

Ik denk dat ik maar eens ga vragen óf ik een HTC apparaat wel moet aanschaffen als ik niet weet wat ik er mee kan ?
ik lees al vrij lang dit topic, maar ik word wel een beetje moe soms van de antwoorden op sommige vragen

Nee, ik heb geen verstand van IT, wel van hele andere zaken, waardoor ik toch een gewoon leven heb, waarmee ik me luxe kan veroorloven, zoals een hd2.
Voor sommige mensen zal dit soort vragen simpele kost zijn, ik zoek me gek, maar heb inderdaad geen idee waar ik dat moet vinden. Als je je stoort aan simpele vragen, kan je ook gewoon niet antwoorden, 2 keer zuchten, en door lezen. De tijd die je gebruikt hebt om toch te reargeren had je ook kunnen gebruiken om me te antwoorden

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 00:24:
[...]

ik lees al vrij lang dit topic, maar ik word wel een beetje moe soms van de antwoorden op sommige vragen

Nee, ik heb geen verstand van IT, wel van hele andere zaken, waardoor ik toch een gewoon leven heb, waarmee ik me luxe kan veroorloven, zoals een hd2.
Voor sommige mensen zal dit soort vragen simpele kost zijn, ik zoek me gek, maar heb inderdaad geen idee waar ik dat moet vinden. Als je je stoort aan simpele vragen, kan je ook gewoon niet antwoorden, 2 keer zuchten, en door lezen. De tijd die je gebruikt hebt om toch te reargeren had je ook kunnen gebruiken om me te antwoorden
De tijd die je besteedt hebt aan je antwoord, idem...

Maar 't was/is niks persoonlijks, alleen hoop ik dat je snapt dat mensen hier een beetje "kriegel" worden van vragen die gesteld worden waarop de antwoorden met een paar klikken op het toestel opgelost kunnen worden en dat die klikjes ook nog eens in de officiële HTC manual omschreven staan.

Voor jou: Windows vlaggetje (fysiek knopje onderin het midden óf linksboven in je scherm) -> Instellingen -> Menu (onder in beeld) -> Meer -> Systeem -> Info.

Verwijderd

bedankt, ik zou dit dus nooit gevonden hebben, de manuel leest niet echt lekker voor dit sdoort vragen

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ten eerste vind ik hetbagger dat windows media player geen avi ondersteunt en ten tweede vind ik het kit dat coreplayer geen ac-3 audio ondersteunt en ten derde vind ik het kut dat tcmp het niet doet. Ik probeer nou een uur lang een film te kijken...j

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 00:52:
bedankt, ik zou dit dus nooit gevonden hebben, de manuel leest niet echt lekker voor dit sdoort vragen
Deze was écht gewoon te makkelijk toompie67. Wat dacht je van de productpagina van HTC nota bene...
http://www.htc.com/nl/product/hd2/specification.html

Daar staat het gewoon.

Sterker nog: via de startpost was je daar ook gekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Crusader op 11-02-2010 07:31 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 00:52:
Dan moet je toch echt beter zoeken. Bovendien verwachten we dat je in je post aangeeft wat je al gevonden hebt. Voortaan dat dus graag even doen, dat staat namelijk ook gewoon in de topicwaarschuwing.

• erik23
achter mn spelfout kwam ik na het op verstuur drukken maar ik typte het op mijn hd2 .
dat is wat lastiger.
@arda4
ja dat bedoelde ik
was ik gewent van mn mda vario.
toch bedankt

eriK

Verwijderd

inf3rno89 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:42:

bij mij deed youtube het ook niet maar nu kan ik wel inloggen opeens... rara, denk gewoon een fout bij youtube. wat myphone betreft weet ik het niet , bij mij doet ie t gewoon (soms na een paar keer op synchroniseren te hebben geklikt)

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:08
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 09:09:
bij mij deed youtube het ook niet maar nu kan ik wel inloggen opeens... rara, denk gewoon een fout bij youtube. wat myphone betreft weet ik het niet , bij mij doet ie t gewoon (soms na een paar keer op synchroniseren te hebben geklikt)
Een paar uur na mijn post heb ik nog een keer geprobeerd om in te loggen op YouTube, en het is eindelijk gelukt. Je moet het dus gewoon afwachten of vaker proberen? Heb trouwens na de rom-upgrade 2 keer een hard-reset uitgevoerd maar het bleef gewoon hetzelfde. Nu is het nog wachten op MyPhone dat het gaat werken, want daar krijg ik nog steeds een error, echt balen dit, nog steeds m'n contacten e.d. niet terug en handmatig invoeren gaat mij een hoop tijd kosten. Njah, dit zijn dus dingen die je kan overkomen als je ugrade naar 1.66 uitvoert. Als meer mensen dit kunnen bevestigen (dat je na een bepaalde tijd of na vaak proberen weer op youtube kan inloggen en myphone kunt gebruiken) kunnen we een Q&A sturen naar de TS voor in de FAQ.

• thepr
Bij het maken van foto's viel me het volgende op. De tijd van de HD2 staat goed maar als ik een foto maak dan staat bij die foto de tijd ineens 1 uur terug. Foto's staan op de opslagkaart. Hoe kan dit? Ik heb nergens ontdekt om de tijdsaanduiding van de opslagkaart in te regelen.

Verwijderd

Heb even hulp nodig.
Eigenlijk iets heel simpels:
Waar kan ik mijn verzonden smsjes terugvinden? kan het met geen mogelijkheid vinden.

bvd

Verwijderd

Ik loop nu al een tijdje rond met mijn HD2 en hij bevalt me prima. De laatste twee dagen krijgen ik echter geen enkele reactie meer van de standaard Twitter client. Ik blijf de volgende melding houden: Het netwerk is tijdelijk niet beschikbaar, opnieuw proberen? JA of NEE.

Is er iets aan de hand met de HTC Twitter client of ligt het aan mijn telefoon. Excuus als dit op de vorige pagina's uitvoering besproken is. Helaas heb ik niet de luxe om dit forum te blijven volgen. Bedankt voor de moeite.

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:56:
Heb even hulp nodig.
Eigenlijk iets heel simpels:
Waar kan ik mijn verzonden smsjes terugvinden? kan het met geen mogelijkheid vinden.

bvd
Berichten, meer

Daar staan alle conversaties..
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:57:
Ik loop nu al een tijdje rond met mijn HD2 en hij bevalt me prima. De laatste twee dagen krijgen ik echter geen enkele reactie meer van de standaard Twitter client. Ik blijf de volgende melding houden: Het netwerk is tijdelijk niet beschikbaar, opnieuw proberen? JA of NEE.

Is er iets aan de hand met de HTC Twitter client of ligt het aan mijn telefoon. Excuus als dit op de vorige pagina's uitvoering besproken is. Helaas heb ik niet de luxe om dit forum te blijven volgen. Bedankt voor de moeite.
Ik krijg ook regelmatig het geluidje van een nieuwe tweet en dan blijkt er niets te staan. Heb ook al een paar dagen geen updates van twitterusers.. :?

[ Voor 55% gewijzigd door BootVluchteling op 11-02-2010 11:00 ]

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 06:51
Twitter werkt hier gewoon....

• Elwin23
Novadecasa schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:26:
[...]

Met het programma zoomer kan je in elke app pinch to zoom
toepasssen als ik het goed heb. Misschien dat dit een oplossing voor je kan zijn.

Wat betreft de FAQ, het is belangrijk om aan te geven dat er hier een FAQ is in de startpost.
Nu is dat niet bij iedereeen bekend, een notitie van dit boven het reply-tekstvak lijkt me een hele verbetering.
Als dat al aangegeven wordt wil ik wel mee werken aan de FAQ.
ik heb in ieder geval alvast de link naar de HTC FAQ en de gebruikershandleiding toegevoegd in de startpost

Goed idee inderdaad, zal is kijken hoe ik die melding aanpas (lees: vragen aan HellStorm666 :P )
Verder is natuurlijk alle hulp welkom bij de FAQ!
Eventueel kan je aanvragen om mede-auteur te worden van de startpost (onder voorwaarde dat je deze topic helemaal leest en niets mist), DM HellStorm666 voor toevoegingen of mede-auteur worden...

[ Voor 20% gewijzigd door Elwin23 op 11-02-2010 12:12 ]

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 09:10
Werkt hier ook prima, haalt braaf elke 2 uur nieuwe berichten binnen.

Ik zag overigens een leuke .cab voorbij komen op [url=http://is.gd/86dgj]XDA/[url]
Ga ik dit weekend installen, ik laat wel weten hoe het is! Ziet er iig erg leuk uit.

[ Voor 28% gewijzigd door harmageddon op 11-02-2010 12:05 ]

Aap!

• Elwin23
harmageddon schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:04:
[...]

Werkt hier ook prima, haalt braaf elke 2 uur nieuwe berichten binnen.

Ik zag overigens een leuke .cab voorbij komen op [url=http://is.gd/86dgj]XDA/[url]
Ga ik dit weekend installen, ik laat wel weten hoe het is! Ziet er iig erg leuk uit.
het lijkt erop dat de Twitter app van HTC alleen werkt over HSDPA, zoek ergens een plek uit waar je vol berijk heb, zet ff airplane mode aan en weer uit, en probeer het nog is.

Verwijderd

Gisteren mijn HD2 gehaald *O*

Had eerst de Touch HD, die was kapot gegaan. Maar de telefoon zelf beviel me eigk wel :)

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
Iemand een idee of en hoe je windows mobile 6.5.3. op je hd2 kan krijgen? Is dit alleen te doen met een niet officiele rom of staat een rom los van het besturingsysteem?

Verwijderd

Shifty-PK schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:12:
Iemand een idee of en hoe je windows mobile 6.5.3. op je hd2 kan krijgen? Is dit alleen te doen met een niet officiele rom of staat een rom los van het besturingsysteem?
Ga eerst maar eens kijken wat een rom überhaupt is voordat je er een gaat installeren. Doe je het verkeerd dan kun je de boel kapot maken.

• Elwin23
een ROM zit in principe ingebakken op een apart stukje geheugen, welke alleen wordt aangeroepen na een HARD-RESET... zodra je een hard reset doet, doet hij een verse install vanaf de ROM voor Windows + alle apps (inc. HTC SENSE)
dus dit is niet mogelijk zonder ROM aanpassing (in principe zou je een upgrade moeten kunnen doen, maar dit principe is nog nooit gebruikt door MS volgens mij, dmv auto-updater)
je heb kans dat in de toekomst HTC een officiele rom uitbrengt met 6.5.3 erin, maar niets is zeker... (HTC staat er wel om bekend om constant updates uit te brengen, al is niet iedereen het daar mee eens)
Wel zijn er dus al een aantal niet officiele roms op XDA-developers (google) met 6.5.3 er in gebakken...

Waarschuwing: roms aanpassen brengt risico met zich mee als je geen ervaring er mee heb...

[ Voor 21% gewijzigd door Elwin23 op 11-02-2010 12:17 ]

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Probeer ook niet versiegeil te zijn. Kijk voor jezelf gewoon of hij het goed doet of niet. Loopt hij wel eens vast met bepaalde zaken, dan kan een nieuwe rom werken. Loop gewoon altijd even de changes door voordat je gaat updaten. Vaak heb je niets aan een nieuwe versie.

Verwijderd

Heb de vliegtuigmodus geprobeerd maar de Twitter client functioneert nog steeds niet. Werk sinds kort in de Provincie Drenthe en moet zeggen dat de verbinding schrikbarend slechts is. Zit in het centrum van Emmen maar ik heb slechts een streepje 3G verbinding. In de rest van Nederland heb ik met Vodafone geen enkel probleem.

Kan iemand uitleggen waarom je volledige dekking nodig hebt voor de Twitter client. Klinkt mij erg onlogisch in de oren.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:00:
Heb de vliegtuigmodus geprobeerd maar de Twitter client functioneert nog steeds niet. Werk sinds kort in de Provincie Drenthe en moet zeggen dat de verbinding schrikbarend slechts is. Zit in het centrum van Emmen maar ik heb slechts een streepje 3G verbinding. In de rest van Nederland heb ik met Vodafone geen enkel probleem.

Kan iemand uitleggen waarom je volledige dekking nodig hebt voor de Twitter client. Klinkt mij erg onlogisch in de oren.
lol... vliegtuigmodus zet juist alle draadloze communicatie UIT.

• SparTi
[...]

Zeker een leuk .cabje, ga het ook zo eens installeren + daarna ben ik nog opzoek naar een leuke iconen voor in mijn HTC Sense menu balk, maar dit ga ik wel vinden op XDA. ;)

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

[...]
Ik zag overigens een leuke .cab voorbij komen op XDA
Bij mij gaat Manilla op z'n bek. En er dus maar weer afgehaald.

Ik kan trouwens nog wel wat hulp gebruiken om een topic op XDA op de 1e pagina te houden... klikkerdeklik (GPS notification icon)

Het is nou eenmaal zo.

Verwijderd

SparTi schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:20:
[...]

Zeker een leuk .cabje, ga het ook zo eens installeren + daarna ben ik nog opzoek naar een leuke iconen voor in mijn HTC Sense menu balk, maar dit ga ik wel vinden op XDA. ;)
Cabje werkt goed. Alleen jammer dat er nu een loze ruimte ontstaat tussen afspraak en de programma iconen. Het zou toffer zijn wanneer je in kan stellen dat je 2 agenda afspraken op je homescreen kan zien ipv 1. Daar is namelijk ruimte voor. Iemand een idee hoe dit in te stellen zonder weer een cabje te moeten installeren.

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:09
Elwin23 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:07:
[...]

het lijkt erop dat de Twitter app van HTC alleen werkt over HSDPA, zoek ergens een plek uit waar je vol berijk heb, zet ff airplane mode aan en weer uit, en probeer het nog is.
Onzin... Het zal hooguit wat sneller gaan met HSDPA.
Ik heb zelf in mijn woonplaats niet eens fatsoenlijke 3G dekking (ja ik weet't.. erg jammer en kansloos ;-) )
Maar kan tot zover wel gebruik maken van alle data mogelijkheden op mijn HD2. incusief HTC Twitter app.

Ik moet wel concluderen dat het refreshen (dat het pijltje zo draait rechtsboven) van de Twitter app. redelijk snel gaat, maar dat het soms wel 5-10 minuten duurt voordat de tweets ook daadwerkelijk weergegeven worden...
edit: Het lijkt alsof de HD2 dan druk bezig is met rekenen oid. want alles wordt wat hakkelig in die tijd...

[ Voor 6% gewijzigd door GeeEs op 11-02-2010 13:45 ]

• BootVluchteling
Ik weet dat iemand hier wekker-software had gekocht voor op zijn telefoon. Ikzelf ben ook niet echt te spreken over de wekkerfunctie.

Weet iemand een freeware-wekker voor de HD2? Als ik mijn wekker uit wil zetten, moet ik eerst mijn scherm unlocken en daarna de wekker uitzetten. Best vervelend.

Verwijderd

Crusader schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:16:
[...]

lol... vliegtuigmodus zet juist alle draadloze communicatie UIT.
Heb hem natuurlijk wel weer aangezet daarna :)

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:29
BootVluchteling schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:39:
Ik weet dat iemand hier wekker-software had gekocht voor op zijn telefoon. Ikzelf ben ook niet echt te spreken over de wekkerfunctie.

Weet iemand een freeware-wekker voor de HD2? Als ik mijn wekker uit wil zetten, moet ik eerst mijn scherm unlocken en daarna de wekker uitzetten. Best vervelend.
Klaxon! Moet je je scherm ook wel unlocken, maar ja je wil toch wakker worden...
Of je htc omdraaien, of schudden..http://www.jayceooi.com/2010/01/21/klaxon-2-0-g-sensor-and-light-sensor-enabled-alarm-clock-for-windows-mobile/

[ Voor 19% gewijzigd door OkeOkeOke op 11-02-2010 13:48 ]

• BootVluchteling
OkeOkeOke schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:43:
[...]

Klaxon! Moet je je scherm ook wel unlocken, maar ja je wil toch wakker worden...
Of je htc omdraaien, of schudden..http://www.jayceooi.com/2010/01/21/klaxon-2-0-g-sensor-and-light-sensor-enabled-alarm-clock-for-windows-mobile/
Gedownload en geïnstalleerd. Ben benieuwd hoe het is :)

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Nou, heb 2 problemen erbij.. Zo langszamerhand begin ik ontvreden te worden over mijn telefoon. De software voelt gewoon niet functioneel stabiel!

Mijn wekker ging vanochtend af, prima..3x snoozen.. bij de 4e keer gaf mijn telefoon zijn eerste alarm geluid weer, maar zetten het trillen de rest van het geluid niet meer door; wel zag ik op mijn scherm dat 'ie af ging.. :-/

Ik ben ineens AL mijn smsjes kwijt die op mijn telefoon stonden!! Die op mijn sim zijn nog aanwezig, maar alles op de telefoon is gewoon ineens weg.. ik ken geen optie "remove all from..".. Verder zie ik nieuwe berichten die ik vandaag heb ontvangen wel. Die staan ook op de telefoon..

Dan heb ik nog mijn carkit functie die niet werkt als de dataverbinding open staat...

Ik vind het al met al niet echt fijn zo!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon inzet voordat je post. Losse oneliners horen hier niet thuis. GoT is een discussieforum en geen helpdesk.

Verwijs in een topicreport aub naar een specifieke reactie, of meerdere, anders kan er niets mee worden gedaan.