Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 08:59
SaN schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:00:
Ik krijg het niet voor elkaar om een mms te verzenden of ontvangen op de HD2 icm T-mobile. Zijn er mensen bij wie dit wel lukt, en zo ja, hoe?
Gebruik even de zoekfunctie in de laaste topics, deel 6 of deel 5, daar is het in uitgelegd als ik het goed herriner.
Eerder goed en duidelijk besproken naar mijn weten.
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:57:
Beste mensen,

Hoe krijg ik op mijn vodafone HD2 het zo ingesteld dat hij alleen maar gebruik maakt van gprs en geen 3G? dit omdat ik de batterij tijd met 3g een beetje zat wordt.

Alvast bedankt.
Alle automatische verbindingen uitzetten, zoals aandelen, weer, email etc. Of gebruik 'Nodata', dat is een programma om alle internetverbindingen uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:55

SaN

Uiteraard al gezocht, misschien kan je me in de juiste richting wijzen? Ik heb gezocht op mms in alle topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siberiantiger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-08-2015
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:29:
[...]

Dus jij had die persoon gesmst, kwam nog niet over, en op het moment dat jij een sms van die persoon kreeg kwam de sms wel bij die persoon binnen?

Ik gebruik ook rom 1.48 NL
Yep! That's the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:10
SaN schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:40:
Uiteraard al gezocht, misschien kan je me in de juiste richting wijzen? Ik heb gezocht op mms in alle topics.
Eerste hit met zoekfunctie mms verzenden was raak, Wel even iets naar beneden scrollen tot 26 januari 2010 17:42.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=33412685,noline]Novadecasa schreef op donderdag 04 februari 2010 @
Alle automatische verbindingen uitzetten, zoals aandelen, weer, email etc. Of gebruik 'Nodata', dat is een programma om alle internetverbindingen uit te schakelen.
Thnx voor de snelle reactie, maar wat ik bedoel is het volgende. In het verleden heb ik een blackberry gehad waarbij ik de verbinding op 2g (gprs) kon zetten ipv 3g. Ik wil gewoon m'n internet en andere applicaties blijven gebruiken, maar dan op 2g zodat m'n batterij tijd verlengt wordt.

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
SaN schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:40:
Even gezocht voor je, weet niet of je dit al gevonden en geprobeerd had?
Zoiets als dit doorlopen maar dan voor jouw provider.

http://gathering.tweakers...gen&data%5Bboolean%5D=AND

Misschien even deze of andere gegevens gebruiken, via google op mms instellingen t-mobile gezocht:
http://www.t-mobile.nl/my...age/mms_instellingen.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 13:55

SaN

Bedankt voor de snelle reacties. In de vorige topics is echt niks te vinden, dat gaat allemaal over Vodafone.

Ik had die instellingen van T-mobile ook al gevonden, maar als je op je HD2 kijkt zie je dat de keuzes die je hebt op je telefoon niet helemaal overeen komen met de opties op de T-mobile website. De opties die wel overeen komen staan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Hier wat Foto's van de nieuwe HTC HD@ 2.05 / 2.07 ROMS.
Zoals jullie zien, de HTC Reader zit er nu bij (eBook) en HTC Flashlights.
Afbeeldingslocatie: http://img194.imageshack.us/img194/8290/41623326k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/2960/54883455.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/9036/94473243.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
@hierboven, die ereader applicatie ziet er wel heel vet uit, hoop dat dit echt is en we er geen jaar meer op hoeven wachten

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Montalbano schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:26:
@hierboven, die ereader applicatie ziet er wel heel vet uit, hoop dat dit echt is en we er geen jaar meer op hoeven wachten
Het is echt, komt eraan, echter wanneer is nog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:53:
[...]

Thnx voor de snelle reactie, maar wat ik bedoel is het volgende. In het verleden heb ik een blackberry gehad waarbij ik de verbinding op 2g (gprs) kon zetten ipv 3g. Ik wil gewoon m'n internet en andere applicaties blijven gebruiken, maar dan op 2g zodat m'n batterij tijd verlengt wordt.

thnx
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638

Ga naar tip 49. Daar kun je een cab bestandje vinden, die moet je op je telefoon installeren.
Als je dat hebt gedaan krijg je onder Draadloze bediening een 3G schakelaar. Dat kun je dan aan of uit zetten wanneer je dat wilt.
Let op, het vervangt de Microsoft Direct Push schakelaar. Als je die niet nodig hebt kun je gewoon die cab installeren, en anders moet je tip 60 even doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:10
Xmoo schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:03:
Hier wat Foto's van de nieuwe HTC HD@ 2.05 / 2.07 ROMS.
Zoals jullie zien, de HTC Reader zit er nu bij (eBook) en HTC Flashlights.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet er toppie uit, komt dit ook naar europa, of is dit alleen in de chinese versie van de HD2

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Barfman schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:28:
[...]

Dat ziet er toppie uit, komt dit ook naar europa, of is dit alleen in de chinese versie van de HD2
Uhhm er is een 2.05 USA T-Mobile ROM die dit nog niet heeft, wel de verniewde documents tab.

Deze 2.05 en 2.07 zijn echter alleen Chinees.

Maar WWE komt zkr. Alleen heeft wat tijd nodig.
Ik ben slapen, morgen laatste examen.

Goodnight all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:02

HollovVpo1nt

I like gadgets

Is er misschien een andere manier om screenshots te maken? Ik ben niet echt gemakkelijk met het schudden van mijn telefoon... Shake&Save is er een maar de naam zegt het al, en wederom Resco, maar daar moet je voor betalen :(

Btw, weet een van jullie misschien waar de gedownloade programmas van OpnMarket blijven?

[ Voor 17% gewijzigd door HollovVpo1nt op 04-02-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Txs voor je info xmoo, 'much appreciated'. Weer leuke dingen om naar uit te zien in ieder geval >:) ! Succes met je examen morgen, word je door HTC getest of je goed genoeg bent als 'tester' :*) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:39:
Is er misschien een andere manier om screenshots te maken? Ik ben niet echt gemakkelijk met het schudden van mijn telefoon... Shake&Save is er een maar de naam zegt het al, en wederom Resco, maar daar moet je voor betalen :(

Btw, weet een van jullie misschien waar de gedownloade programmas van OpnMarket blijven?
spb screenshot :Y

even googlen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Xmoo schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:30:
[...]

Uhhm er is een 2.05 USA T-Mobile ROM die dit nog niet heeft, wel de verniewde documents tab.

Deze 2.05 en 2.07 zijn echter alleen Chinees.

Maar WWE komt zkr. Alleen heeft wat tijd nodig.
Ik ben slapen, morgen laatste examen.

Goodnight all!
Succes morgen!

Heel tof dat je weer je informatie met ons deelt, goed om te zien dat je op XDA veel actief bent maar het ook hier met ons wilt delen, dat wordt zeker gewaardeerd!!

CapSure gebruiken, werkt perfect, zonder te schudden uiteraard.

Daarnaast heb ik ook een nieuwe BUG qua SMS, had m'n vriendin vanmiddag 3 smsjes gestuurd rond de klok van 17.30. Zojuist rond de klok van 22.15 uur stuur ik haar nog een sms, en krijgt ze er ineens 4, ook de eerdere 3 dus ineens. Nu heb ik niet gecontroleerd of ze nog in de outbox stonden maar dat denk ik niet eigenlijk... ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:51
Ik zou graag in het overzicht met gesprekken tijd & datum willen zien van de gesprekken. Mijn X1i kon dat wel dus je zou toch zeggen dat de HD2 dat ook moet kunnen. Kan op xda-developper er niets over vinden en in draadje 6 ook niet. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 15:28
De Nederlandse 1.66.404.1 ROM staat nu online. _/-\o_

Edit: Op de US en beide Europese servers krijg ik een foutmelding (The process cannot access the file because it is being used by another process.) Beide Aziatische servers werken wel maar zijn niet bijzonder snel.

[ Voor 46% gewijzigd door Valleyman op 05-02-2010 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05:32
Valleyman schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:39:

Edit: Op de US en beide Europese servers krijg ik een foutmelding (The process cannot access the file because it is being used by another process.) Beide Aziatische servers werken wel maar zijn niet bijzonder snel.
Inderdaad vreemd, want op http://www.htc.com/nl/support.aspx is hij nog niet te zien. :)

Tevens een andere vraag: Waarom staat de ROM datum op 2-2-2010 als hij (eventueel) pas vandaag gedistribueerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39

Mooi, gelijk effe installeren! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SparTi schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:51:

Tevens een andere vraag: Waarom staat de ROM datum op 2-2-2010 als hij (eventueel) pas vandaag gedistribueerd wordt?
Mogelijk omdat dat de release datum is van de ROM :)

edit: of eigenlijjk, de final version, dat is misschien wat beter.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024

Wel raar dat jij hem wel kan vinden, kan hem niet via de ondersteuning vinden. maar jou link doet het duidelijk wel :S Hoe komt dit?

--EDIT
Europe 2 kan je hem downloaden, ga hem testen :) pas alsk thuis ben :S

[ Voor 6% gewijzigd door Prom1se op 05-02-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk na lang wachten :). Wat je inderdaad zegt, die foutmelding krijg ik ook en die Asia is niet vooruit te branden, jemig :P.. Maar goed allang blij dat die er staat. Gelijk maar eens even installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:05:
[...]

Eindelijk na lang wachten :). Wat je inderdaad zegt, die foutmelding krijg ik ook en die Asia is niet vooruit te branden, jemig :P.. Maar goed allang blij dat die er staat. Gelijk maar eens even installeren.
Europe 1 doet het bij mij prima, behoorlijk snel (5 minuten om de hele rom te downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
Prom1se schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:04:
[...]

Wel raar dat jij hem wel kan vinden, kan hem niet via de ondersteuning vinden. maar jou link doet het duidelijk wel :S Hoe komt dit?
Die verwijzingen kloppen wel vaker niet. Weet niet hoe dat komt, slordig werk van de webmaster? Die link stond in mijn RSS-feed, zodoende kom ik eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Ik heb sinds gister een HD2...leuk speelgoed :)
Maar zodra ik iemand bel trilt het toestel heel even in het begin....hoort dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
w.d schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:08:
[...]

Europe 1 doet het bij mij prima, behoorlijk snel (5 minuten om de hele rom te downloaden)
minder dan 1 min :) :) 100 mbit lijntje xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh nou nog een micro usb kabel ergens regelen :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Shit, corrupte file! Maar weer opnieuw downloaden, van een andere server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:36

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

nvm wrong topic :X

[ Voor 97% gewijzigd door SnoeiKoei op 05-02-2010 09:20 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rickstah schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:12:
Ik heb sinds gister een HD2...leuk speelgoed :)
Maar zodra ik iemand bel trilt het toestel heel even in het begin....hoort dat?
Als je de handleiding leest voordat je er mee gaat spelen dan kun je daar in lezen dat 'ie bij een "toets aanslag" op het display een trilletje geeft als bevesting dat je gedrukt hebt :+

kun je overigens ook uitzetten, maar persoonlijk vind ik dat niet prettig. Iets respons mág wel van me.

[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 05-02-2010 09:24 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
Prom1se schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:13:
[...]

minder dan 1 min :) :) 100 mbit lijntje xD
OnsBrabantNet zeker als provider? ;)

Ontopic: Ik neem hem nog niet mee, doe dat wel na het weekend. Heb ik iets te doen voor onder me werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
w.d schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:16:
Tweede keer downloaden via een andere server: bestand weer corrupt!!!

EDIT: de eerste 2 files waren 131mb groot, nu download ik van de US server en is het 191mb groot. Dat lijkt er meer op ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Wtrdk op 05-02-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:02

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vaag.. op Europe 2 is het bestandje minder dan 10mb (varieert telkens als ik op Europe 2 download :/ ), en op Europe 1 is hij 191 mb... Europe 1 maar gedaan :P Gelukkig heb ik vandaag mijn USB kabel naar school meegenomen, kan ik hem hier updaten :P Ik krijg trouwens wel positieve reacties op deze telefoon, leuk man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w.d schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:08:
[...]

Europe 2 deed nou wel goede zaken, heb hem binnen, zo ff installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
SparTi schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:23:
[...]

OnsBrabantNet zeker als provider? ;)

Ontopic: Ik neem hem nog niet mee, doe dat wel na het weekend. Heb ik iets te doen voor onder me werk :P
Nee zeker niet haha, bedrijfslijntje dus moet wel. ;) maar heb geen microusbkabeltje anders konk hem installen! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Is die htc rom 1.66 ook voor de nederlandse( ook taal) toestel en waar moet ik hem van downloaden

[ Voor 6% gewijzigd door 323 op 05-02-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 01:04:
Ik zou graag in het overzicht met gesprekken tijd & datum willen zien van de gesprekken. Mijn X1i kon dat wel dus je zou toch zeggen dat de HD2 dat ook moet kunnen. Kan op xda-developper er niets over vinden en in draadje 6 ook niet. Heeft iemand een idee?
in het telefoonboek het laatste tabblad (oproepen all) daar staat de belhistory.
Echter om echt de tijd/duur van het gesprek te zien, moet je bij het desbetreffende persoon kijken onder het tab gesprekgeschiedenis (laatste tab)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
wimmel_1 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:23:
[...]

Als je de handleiding leest voordat je er mee gaat spelen dan kun je daar in lezen dat 'ie bij een "toets aanslag" op het display een trilletje geeft als bevesting dat je gedrukt hebt :+

kun je overigens ook uitzetten, maar persoonlijk vind ik dat niet prettig. Iets respons mág wel van me.
Dit is volgens mij niet wat Rickstah bedoelt. Er is een optie 'Trillen als verbinding wordt gemaakt' (Druk in je beginscherm op Telefoon -> Menu -> Opties -> en dan de één na laatste optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

323 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:36:
Is die htc rom 1.66 ook voor de nederlandse( ook taal) toestel en waar moet ik hem van downloaden
Moeilijk hé lezen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:19
Ik wacht voor ik hem installeer even wat feedback van jullie af ;)
Na de SMSupdate en de problemen die er bij mij uit voort kwamen,
ben ik niet meer zo huiverig op die updates. Dus ik lees graag jullie bevindingen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10 09:50

Shit Shit Shit......
Krijg de volgende melding "Sorry, deze softwaredownload is niet geschikt voor jouw toestel"
Komt zeker omdat het sr nr via Vodafone is :(
Ik heb wel HSPL en een andere custum rom op staan.
Dan moet ik toch ook deze update kunnen doen?

huidige ver: 5.2.21889
manila 2.5.20112328.0
rom: Duttys Leo multi-lang V1.5 NLD
rom date: 31-1-2010
radio: 2.04.50.22_2
protocol 15.26.50.07U

kan ik dan met een sr nr van een ander toestel toch de update downloaden?
Zo ja .... heeft iemand een srnr voor me _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Moeilijk hé om normaal te doen
Ik Vraag het toch alleen moet ik hem weg halen bij europa 1 is hij ook gewoon in het nederlands
Hij is gewoon nieuw zo iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny96
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 17:17
Ik ga vanmiddag dit mobiel kopen bij Hi.. Dit wordt m'n eerste HTC :P Zou iemand een paar plus/min punten kunnen opsommen? :X

Dannybuurmans.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Laatst online: 04-02-2023
323 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:45:
[...]

Ik Vraag het toch alleen moet ik hem weg halen bij europa 1 is hij ook gewoon in het nederlands
Jep, gewoon een link aanklikken en bestand downloaden. Als je eenmaal een keus hebt gemaakt welk bestand je wilt (in dit geval een NL rom-update) kun je een link kiezen waarvan je het bestand download..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik zit hier ook nog niet lang, en lees ook eerst de rest wel door voordat ik ergens mee op de proppen kom, dus vandaar. Aangezien er nogal op gebasht wordt als er niet eerst gelezen/gezocht wordt voordat er iets gevraagd wordt ;). Gewoon eigen bevinding hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Danny96 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:54:
Ik ga vanmiddag dit mobiel kopen bij Hi.. Dit wordt m'n eerste HTC :P Zou iemand een paar plus/min punten kunnen opsommen? :X
Zie vorige topics en xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:36

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

Tsja erg snugger kwam je vraag niet over; er wordt hier al weken gewacht en gepraat over de nederlandstalige 1.66 rom want in het Engels was ie allang beschikbaar. En dan vroeg je niet of je 'm van Europa1 of Europa2 moet downloaden maar alleen "waar moet ik hem van downloaden", mijn eerste reactie was ook: "Van de HTC support website natuurlijk, doh." Als je een normale reactie wilt moet je misschien iets meer zorg besteden aan hoe je je vraag stelt.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdyvw
  • Laatst online: 25-08 07:19
Mijn hd2, welke ik een maand heb, en waarmee ik geen bugs heb ervaren, maakt al sinds gisteravond geen verbinding, niet met G3, maar ook geen 'gewone' telefoonverbinding....terwijl hier altijd prima verbinding te krijgen is, 4 streepjes en hspa. aan en uit zetten, werkt soms HEEL even, waarna zijn bereik weer weg valt....ik heb alle beschikbare fixes geinstalleerd van de HTC website, (al toen ze beschikbaar kwamen) en nooit eerder dit probleem gehad.

Mensen die dit herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny96
  • Laatst online: 09-10 17:17
En XDA is?

Dannybuurmans.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323

323

Waar moet ik hem weg halen bij europa1 of europa 2of maakt het niks uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Danny, lees nu eens de 1e pagina door, daar staat je antwoord }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Ferdyvw schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:03:
Mijn hd2, welke ik een maand heb, en waarmee ik geen bugs heb ervaren, maakt al sinds gisteravond geen verbinding, niet met G3, maar ook geen 'gewone' telefoonverbinding....terwijl hier altijd prima verbinding te krijgen is, 4 streepjes en hspa. aan en uit zetten, werkt soms HEEL even, waarna zijn bereik weer weg valt....ik heb alle beschikbare fixes geinstalleerd van de HTC website, (al toen ze beschikbaar kwamen) en nooit eerder dit probleem gehad.

Nee, misschien kun je het toestel een hard reset geven of uit en aan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w.d schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:16:
Ja ik ook, maar weer opnieuw proberen, zucht. Staat die er eindelijk, heb je corrupte bestanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, voor jullie misschien een domme vraag, flashen en andere dingen kan ik wel maar ik weet toch niet hoe ik een screenshot moet maken van mij telefoon..., wie kan mij helpen? bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 18:19
Ik heb een vraagje over de rom upgrade.

Als ik dus de rom upgrade doe dan ben ik dus alles kwijt zoals berichten en agenda enz.
Maar dan ben ik ook al mijn programma's en tweaks kwijt die ik geïnstalleerd had, toch?
En bestaat er een gemakkelijke manier om gewoon alles in een keer terug te zetten zodat alles weer zoals voorheen was? Heb namelijk niet veel zin om weer alle tweaks en programma's een voor een opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Ferdyvw schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:03:

Staat de telefoon ingesteld op vliegtuigmodus?
Die schakelt namelijk alle verbindingen uit.

Graag hoor ik de bevindingen over de nieuwe ROM!!

Een screenshot maken kan met CapSure, Bsb tweaks en o.a. met Shakesave, allen te vinden via google op onderandere XDA, xda is een forum, forum.xda-developers.com

[ Voor 9% gewijzigd door Novadecasa op 05-02-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:22:
Heren, voor jullie misschien een domme vraag, flashen en andere dingen kan ik wel maar ik weet toch niet hoe ik een screenshot moet maken van mij telefoon..., wie kan mij helpen? bvd.
BSB tweaks. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=589305

Features:

* Many Tweaks and Reg changes.
* Rotation: Add rotation support to any applications easily.
* Pinch to Zoom: Add zoom support to any application easily.
* Data Connection: Enable/Disable Data connections.
* Manila Language: Changes manila language.
* Take screenshots of the screen when shaked!
* [New] Change Manila Left Softkey easily!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Laatst online: 04-02-2023
glennvho schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:24:

Als ik dus de rom upgrade doe dan ben ik dus alles kwijt zoals berichten en agenda enz.
Maar dan ben ik ook al mijn programma's en tweaks kwijt die ik geïnstalleerd had, toch?
En bestaat er een gemakkelijke manier om gewoon alles in een keer terug te zetten zodat alles weer zoals voorheen was? Heb namelijk niet veel zin om weer alle tweaks en programma's een voor een opnieuw te installeren.
Volgens mij kun je een hoop met SPB backup..

http://spb.com/products/backup/?en

[ Voor 3% gewijzigd door creatif op 05-02-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

SPB backup kan een backup voor je maken incl. geinstalleerde programma's...

Ben op dit moment zelf een backup aan het terugzetten na de ROM update...ROM update is in een paar minuten gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se

vraag 1: ja, je bent alles kwijt, je start helemaal overnieuw,

Je kan alles terugzetten met spb backup! proberen waard toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk dank Prom1se!!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Geen dank, als je bovenin mijn post (bsb tweaks post) op het quote logo klikt hoef je niet zo maar in de losse ruimte te schreeuwen :)

tip, doe er wat mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:13
Wat een paniek hier zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Mensen, gebruik ook even Myphone, zit op je telefoon om contacten foto's e.d. op te slaan als backup. Opnieuw verbinden met Myphone na de update zet de gegevens weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-10 23:28
De nieuwe ROM Upgrade staat online!!!

Link: http://www.htc.com/nl/supportdownloadlist.aspx?p_id=297&act=sd&cat=2

Het betreft de volgende ROM: Netherlands :1.66.404.1

Ik zou zeggen doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:35:

zo goeiemorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 18:19
Ok, bedankt voor de snelle reactie's allemaal. :)
Ga er zo meteen aan beginnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

Noot: nagevraagd bij HTC:

HTC geeft aan dat de daaronder vermelde update "Update voor HTC HD2 – update voor nieuwe sms-functie" al in de ROM verwerkt zit en dus hoeft deze update niet alsnog geïnstalleerd te worden.
Dit in tegenstelling tot de vermelding die bij deze update is gegeven dat deze update geldig is voor ROM versie 1.66.XXX.X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 16:40

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Met mymobiler kan je niet alleen je HD2 beidenen vanaf je pc, maar ook screens maken. Misschien is dat een optie?

--edit
Mymobiler is gratis

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn "gepimpte" HD2..

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2qn8viq.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prom1se schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:30:
[...]

Geen dank, als je bovenin mijn post (bsb tweaks post) op het quote logo klikt hoef je niet zo maar in de losse ruimte te schreeuwen :)

tip, doe er wat mee ;)
Zal ik doen... excuseer mijn lompheid... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
De nieuwe ROM Upgrade staat
online!!!

Ik stel voor dat je een kop koffie haalt voorjezelf. snuggere henkie :)

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:43:
[...]

Zal ik doen... excuseer mijn lompheid... :+
:o

Ontopic weer,

Iemand al geinstalleerd.. feedback?

[ Voor 48% gewijzigd door Prom1se op 05-02-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
BTW, vind het wel raar dat je hem al wel kan downen maar dat hij nog niet op de support nl staat :S Heeft iemand hier een verklaring voor?

[ Voor 191% gewijzigd door Prom1se op 05-02-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Prom1se schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:44:
[...]

:o

Ontopic weer,

Iemand al geinstalleerd.. feedback?
Yep, alles lijkt te werken.... Alleen had ik een paar programma's geinstalleerd op mijn geheugenkaart, en die heeft SPB backup niet teruggezet... (de snelkoppelingen dan...).
Nu moet ik dus effe klooien om die weer terug te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdyvw

Waarom zie ik hem niet op die link? alleen de 1.48 van december...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferdyvw schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:09:
[...]

Waarom zie ik hem niet op die link? alleen de 1.48 van december...
Misschien pakt hij je pagina uit cache, en daar zal die hem niet kennen. Als je op de pagina zit en je doet eens CTRL + F5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdyvw
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:11:
[...]

Misschien pakt hij je pagina uit cache, en daar zal die hem niet kennen. Als je op de pagina zit en je doet eens CTRL + F5
Nee, vreemd. OOk op m'n andere pc zie ik alleen de oude...

Ik download hem nu wel, van de UK site, waar ook de NL Rom versie bij vermeld staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm het weer zegt (na de romupdate) dat ik in apeldoorn zit, terwijl ik toch echt in deventer zit..
en er staat nog steeds MUZIEK ipv Muziek..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:18:
hmm het weer zegt (na de romupdate) dat ik in apeldoorn zit, terwijl ik toch echt in deventer zit..
dat is ook behoorlijk knap. ik zal zo eens kijken, ben nu m'n zaakjes aan het terugzetten met myphone. ik zit in apeldoorn, zal die bij mij dan deventer aangeven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinstalleerd!

Werkt tot dusver prima. Ik had voornamelijk problemen met de internetverbinding en dit loopt nu nog goed (even afkloppen). Verder ben ik nog niet echt tegen nieuwe dingen aangelopen. Wanneer ik meer weet zal ik het hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de audio booster? Blijft die nu wel runnen na ieder nieuw nummer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ziet er zeer strak uit! Waar heb je die zwarte icoontjes weg? Kan de witte wel vinden, maar de zwarte niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hoezo? Oud nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 't ook geïnstalleerd en ben zeer benieuwd wat dit rond het smsen doet. Ik had hier een paar pagina's terug over een mogelijk nieuw probleem. Dit had ik aan HTC gemeld, en toen kwamen ze er ook mee dat ik een hard reset moest uitvoeren omdat ik de verschillende sms fixes over elkaar heen gezet had, dit kon mogelijk ook nog wel gekloot opleveren.

en op moment dat ik dat eigenlijk wilde doen, stond rom 1.66 er ook, dus meteen maar ff geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Ja! Nogal :+
Even lezen, geeft niet hoor het is voor sommige mensen nog vroeg, beter dubbel of 3 dubbel dan dat niemand het weet he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhmm als ik mijn S/N invoer geeft hij aan dat de software niet voor mijn toestel is.
Volgens mijn heb ik wel een vodafone rom. maar ik moet toch kunnen updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik snap effe niet meer wat SPB backup bij mij heeft gedaan... Ik heb al mijn telefoonnummers en smsjes terug en ook de programma's die ik had geinstalleerd. Da's dus allemaal OK, maar van de programma's die ik op mijn geheugenkaart had geinstalleerd krijg ik geen snelkoppelingen meer te zien...

En wat ik ook een beetje vreemd vind, is dat er in de lijst van geinstalleerde programma's nog steeds een paar hotfixes staan...

Ik heb bij het terugzetten van de Backup gezegd dat ie in de ROM-upgradestand moest.

Ik denk dat ik zo maar eens even een hard-reset doe om gewoon even opnieuw te beginnen... Ik heb de HD2 pas een paar dagen dus dat is nog wel te overzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:48

sanook

_/-\o_

Paling1 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:54:
Ik snap effe niet meer wat SPB backup bij mij heeft gedaan... Ik heb al mijn telefoonnummers en smsjes terug en ook de programma's die ik had geinstalleerd. Da's dus allemaal OK, maar van de programma's die ik op mijn geheugenkaart had geinstalleerd krijg ik geen snelkoppelingen meer te zien...

En wat ik ook een beetje vreemd vind, is dat er in de lijst van geinstalleerde programma's nog steeds een paar hotfixes staan...

Ik heb bij het terugzetten van de Backup gezegd dat ie in de ROM-upgradestand moest.

Ik denk dat ik zo maar eens even een hard-reset doe om gewoon even opnieuw te beginnen... Ik heb de HD2 pas een paar dagen dus dat is nog wel te overzien...
Waar zie jij die geinstalleerde hotfixes staan ? Ik wil gaan updaten (incl SPB backup) maar vind in de oude situatie geen hotfixes tussen de geinstalleerde programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerste wat mij opvalt met de nieuwe ROM is de snelkoppeling van Taakbeheer onder het startmenu.

Het scherm lijkt wat minder gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Als je een nieuwe Rom geinstaleerd heb, moet je niet de backup van een vorige versie Rom terug plaatsen.

Dit vanwege veranderingen in het register

Alleen documenten en foto's filmpjes sms kan je zonder problemen terug zetten

Nieuwe ROM, helemaal overnieuw beginnen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:36:
[...]

Ziet er zeer strak uit! Waar heb je die zwarte icoontjes weg? Kan de witte wel vinden, maar de zwarte niet....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=603496

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:18:
er staat nog steeds MUZIEK ipv Muziek..
Er is ergens in 1 van de delen een .Cab te vinden die MUZIEK in Muziek veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:10:
[...]

Er is ergens in 1 van de delen een .Cab te vinden die MUZIEK in Muziek veranderd.
Ik was ook opzoek naar deze .Cab. Maar volgens mij stond deze al niet meer online. ;(
Dat wordt dus een register aanpassing doen (volgens mij stond dat ook uitgelegd in een van de delen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Novadecasa schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:33:
Mensen, gebruik ook even Myphone, zit op je telefoon om contacten foto's e.d. op te slaan als backup. Opnieuw verbinden met Myphone na de update zet de gegevens weer terug.
Da's inderdaad de meest handige én snelste manier :Y

Ik heb alleen nou al m'n contacts dubbel in Outlook en op de HTC (vanwege ActiveSync) _O-

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

sanook schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:57:
[...]

Waar zie jij die geinstalleerde hotfixes staan ? Ik wil gaan updaten (incl SPB backup) maar vind in de oude situatie geen hotfixes tussen de geinstalleerde programma's.
Instellingen --> Toepassing --> Programma's verwijderen dan krijg je een lijst met geinstalleerde programma's
Windkracht13 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:01:
Als je een nieuwe Rom geinstaleerd heb, moet je niet de backup van een vorige versie Rom terug plaatsen.

Dit vanwege veranderingen in het register

Alleen documenten en foto's filmpjes sms kan je zonder problemen terug zetten

Nieuwe ROM, helemaal overnieuw beginnen !!
Dit is niet waar!!! Bij SPB backup heb je de optie om een ROM-upgrade stand af te dwingen. Dan zet ie alleen de instellingen terug die nodig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SparTi schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:17:
[...]

Ik was ook opzoek naar deze .Cab. Maar volgens mij stond deze al niet meer online. ;(
Dat wordt dus een register aanpassing doen (volgens mij stond dat ook uitgelegd in een van de delen).
Ik heb hem nog in mail staan, misschien heb je er wat aan?
Ik zou niet weten hoe ik hem hier plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 10:25
Ferdyvw schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:17:
[...]

Nee, vreemd. OOk op m'n andere pc zie ik alleen de oude...

Ik download hem nu wel, van de UK site, waar ook de NL Rom versie bij vermeld staat
Ik zie ook alleen maar de oude versie. Hoe heb je trouwens van de uk site kunnen downloaden. Als ik daar mijn s/n nummer intik krijg ik een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik lees hier:(http://www.mobinauts.com/...-hd2-part-8/page__st__460) dat ondanks de 1.66 ROM toch de eerste sms-jes weer blijven hangen.
Maar ook hebben ze het over het bewezen feit dat de HD2 met twee verschillende touchscreens geleverd zou worden. Zie hier:http://www.youtube.com/watch?v=egVn2HvexhQ&fmt=5
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon inzet voordat je post. Losse oneliners horen hier niet thuis. GoT is een discussieforum en geen helpdesk.

Verwijs in een topicreport aub naar een specifieke reactie, of meerdere, anders kan er niets mee worden gedaan.