TripleM schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:48:
[...]
Hmm vreemd, bij mij stond er geen proxy ingesteld (Instellingen > Meer > Verbindingen > Verbindingen > Proxyserver instellen). Ik heb echter wel een Mijn Werk verbinding (geen idee waar dat vandaan komt, is dat standaard?) en daar stond geen vinkje bij dat het netwerk gebruik maakt van internet. Dat heb ik aangezet, en jawel, prompt kan ik netjes Twitter weer syncen, mail ophalen etc. Ik ben echt niet dom, maar hoe dit in elkaar zit snap ik ECHT niet. -edit- Dat vinkje hoort niet aan te kunnen en gaat dan ook direct weer uit. Daar lag het dus niet aan. Ik heb m'n telefoon maar es uit en aan gezet en dan werkt het weer, maar ik weet ondertussen echt het verschil tussen oorzaak en gevolg niet meer...
Die "Mijn Werk" verbinding is gewoon een profiel.
Als je gaat naar Instellingen > Meer > Verbindingen > Verbindingen > tabblad Geavanceerd > Netwerken selecteren, dan kan je daar kiezen welke programma's, welk profiel gebruiken.
Proxyserver moet gewoon altijd uitstaan, behalve als je bijv naar de Vodafone live site wilt gaan (wat niet standaard werkt op de HD2 nog overigens)
Als je gaat naar Instellingen > Meer > Verbindingen > Verbindingsinstellingen dan kan je automatisch de juiste verbindingen ophalen, maar dan wordt ook de proxy weer aangezet. Let daar dus op.
siem123 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:17:
Heren ,
Ik heb zojuist de sms fix geinstalleerd. Nu heb ik mijn tekengrootte altijd op kleinst staan. Nu kapt hij de berichten halverwege af in de "conversatie mode" wat ik aardig irritant vind. Alleen als de tekengrootte op Normaal staat, laat hij de berichten volledig zien.
Is er een mogelijkheid op dit te veranderen?
Stuur een mail naar HTC, want dit lijkt me een bug. Ik heb dit niet, net alle lettergroottes getest en het gaat bij allemaal goed.
Waarom vraag je dit elke keer hier!? Vraag het eens aan HTC ofzo.....
Wij weten net zoveel als jij.
Outlook is voor op een Exchange Server (vandaar dat je een Domein moet invullen). Dit heb jij waarschijnlijk niet dus je moet gewoon via Instellingen > Email je mail instellingen maken.
Dennis-L schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:15:
Toch heeft de nieuwe smshotfix volgens mij wel verbeteringen:
- Volgens mij zijn al die "GSM" tekstjes weer weg
- Bij het beantwoorden vliegt het smsje waar je op antwoordt niet meer naar voren waardoor je niet meer ziet wat je typt
- Bij het sluiten van een smsje sluit nu ook "HTC berichten" netjes af en blijft niet actief in het geheugen
1) klopt
2) Weet je het zeker? Dat is bij mij nog steeds namelijk. Bij een lange SMS Convo duurt het alleen wel lang voordat dat gebeurt, maar laat je foon maar eens liggen als je "Beantwoorden" kiest op een smsje...dan gebeurt het alsnog.
3) Bij mij blijft ie wel actief. Kan je vertellen wat je precies bedoelt met "een smsjes afsluiten" ?