Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer mijn mail in te stellen op mijn Smartphone (HTC HD2), maar helaas
zonder succes. Dit zal liggen aan de dingen die ik in moet vullen.
Kan iemand mij aangeven wat ik hier in moet vullen, zodat ik dit juist in
kan stellen?

De dingen die ik in moet vullen + wat ik ingevuld heb zijn:

Gebruikersnaam: info@luukratief-design.nl
wachtwoord: ***************
Domein: virt10.transip.nl
Serveradres: mail10.transip.nl

Ik hoop dat jullie kunnen helpen want mijn emailprovider biedt geen ondersteuning op smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:20:
kan stellen?
Luuk, heb je de handleiding al geraadpleegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar daar kan ik niets in vinden...
Ook heb ik hiernaar gegoogled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:05
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:33:
Ja, maar daar kan ik niets in vinden...
Ook heb ik hiernaar gegoogled.
Ik neem aan dat je dat email-account ook op windows hebt ingesteld, dus gewoon hetzelfde doen.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:24
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:20:
kan stellen?

De dingen die ik in moet vullen + wat ik ingevuld heb zijn:

Gebruikersnaam: info@luukratief-design.nl
wachtwoord: ***************
Serveradres: mail10.transip.nl

Ik hoop dat jullie kunnen helpen want mijn emailprovider biedt geen ondersteuning op smartphones.
Wat voor mailbox heb je? pop3 of exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pop3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:55

Sherlock

No Shit

Is er eigenlijk al een oplossing voor het probleem dat je je dataverbinding telkens opnieuw op moet starten?
Nog even ter verduidelijking; ik heb het niet over Hi internet oid maar gewoon over mijn WiFi verbinding. Als de telefoon een tijdje niet gebruikt wordt gaat de verbinding uit, deze schakelt weer in als je de telefoon weer gebruikt. Echter kan ik dan niet het weer updaten.

[ Voor 56% gewijzigd door Sherlock op 03-02-2010 16:06 ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:49:
[...]

Ik neem aan dat je dat email-account ook op windows hebt ingesteld, dus gewoon hetzelfde doen.
Moet dat ook? dus bij 2 clients zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Sherlock schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:04:
Is er eigenlijk al een oplossing voor het probleem dat je je dataverbinding telkens opnieuw op moet starten?
Nog even ter verduidelijking; ik heb het niet over Hi internet oid maar gewoon over mijn WiFi verbinding. Als de telefoon een tijdje niet gebruikt wordt gaat de verbinding uit, deze schakelt weer in als je de telefoon weer gebruikt. Echter kan ik dan niet het weer updaten.
Ik begrijp het probleem niet?

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:24
Iets zegt me dat je òf een exchange mailbox probeert in te stellen of "aangepast domein" kies eens gewoon voor de normale weg "e-mail vias internet".
zou niet logisch zijn voor een normaal pop3 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]

Echt weer zo`n, we maken het ons er makkelijk vanaf, provider.....
Overigens, zoals gezegd, de instellingen wijken niet af van je outlook instellingen, ik neem aan dat ze dat wel ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PROnline schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:21:
Iets zegt me dat je òf een exchange mailbox probeert in te stellen of "aangepast domein" kies eens gewoon voor de normale weg "e-mail vias internet".

[...]
zou niet logisch zijn voor een normaal pop3 account.
Nee, ik kies gewoon voor outlook, en dat zijn de instellingen die ik gebruik in outlook op mijn laptop...
Wordt er gek van inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even outlook vergeleken met de HD2 instellingen.

is domein - incoming mail
en
Server - Outgoing mail of gaat daar iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Sherlock schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:04:
BsBTweak van XDA downloaden.. daarmee kan je wireless ook in lock mode aan laten staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:53

HollovVpo1nt

I like gadgets

Montalbano schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:14:
[...]

WiFi gaat in stand-by modus uit. Als ik bijvoorbeeld TV wil kijken ga ik van de computer af, maar wil ik wel op MSN blijven. Heb ik lang geen converstatie op MSN, dan gaat de telefoon op stand by. En als je telefoon op stand-by gaat kan je helemaal geen gesprekken meet ontvangen want je telefoon gaat dan op stand-by. Ik denk dat het handig is als ik TV ga kijken met MSN aan, ik de stand-by tijd moet verhogen.
Mir schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:38:
[...]

BsBTweak van XDA downloaden.. daarmee kan je wireless ook in lock mode aan laten staan!
Bedoel je stand-by mode? Want bij lock-mode blijft die standaard al aan.

[ Voor 20% gewijzigd door HollovVpo1nt op 03-02-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Heeft iemand hier een dual sim adaptor in gebruik, en werkend?

Welk merk, en waar te bestellen???

TH@NKZzz... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@ Luuk1982: Dat Outlook is alleen voor gebruik in combinatie met een Exchange Server (PushMail) en ik heb zo'n vermoeden dat jouw provider géén exchange zal draaien.

Probeer gewoon eens via het Windows menu -> Mail een nieuwe mailbox aan te maken en daar de wizzard te doorlopen (dus níet vanuit Outlook gaan werken!!).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:36:
Even outlook vergeleken met de HD2 instellingen.

is domein - incoming mail
en
Server - Outgoing mail of gaat daar iets mis?
Gebruik je vodafone? En kan je wel mail ontvangen, maar niet verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:00:
[...]

Psies! En alles wat ze daar verkopen is ook Made in China! ;)
waar denk je dat je hd2 vandaan komt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Taiwan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:22
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:10:
[...]

waar denk je dat je hd2 vandaan komt :p
Dat bedoel ik maar!

Dus rechtstreeks in China bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ook grappig ... heb je er een nieuw, op voorhand op de PC, exFAT geformateerd 16Gb SD kaartje in gedrukt wat je op je PC uiteraard óók al volgezet hebt met allerlei "nuttige dingen".... weigert de HD2 'm in alle toonaarden te herkennen :X

Via "Extra" -> "SD-Kaart formateren" ziet 'ie 'm wel maar kan ik dus weer opnieuw aan de gang met kopiëren van data _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de duidelijkheid, Taiwan = provincie van China :p

maar genoeg hierover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Montalbano schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:14:
[...]
Dat snap ik, als je het probleem niet hebt dan snap je het ook niet ;)
Als WiFi opnieuw gaat verbinden (dus na verbonden te zijn, daarna 'slapen' en vervolgens weer verbinden) dan krijg ik een foutmelding over dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Dit komt regelmatig voor, maar niet altijd.
Mir schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:38:
[...]
Die heb ik er al sinds het begin opstaan, maar waar kan je dat dan aangeven?
HollovVpo1nt schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:41:
[...]
WiFi gaat in stand-by modus uit. Als ik bijvoorbeeld TV wil kijken ga ik van de computer af, maar wil ik wel op MSN blijven. Heb ik lang geen converstatie op MSN, dan gaat de telefoon op stand by. En als je telefoon op stand-by gaat kan je helemaal geen gesprekken meet ontvangen want je telefoon gaat dan op stand-by. Ik denk dat het handig is als ik TV ga kijken met MSN aan, ik de stand-by tijd moet verhogen.
[...]
Bedoel je stand-by mode? Want bij lock-mode blijft die standaard al aan.
Ik bedoel in elk geval lock-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste HD2 gebruikers,

Ik heb mijn HD2 nu al sinds hij een paar dagen in beschikbaar was in nederland. Al snel had ik last van het SMS probleem, waar ik overigens nog steeds last van heb na welke update dan ook.

Echter het toch wel prijzige platte plasma tvtje wat ik nu elke dag in mijn broekzak mee sleur heeft ook last van wat andere dingen. Ik ben dus benieuwd of ik de enige ben die hier last van heeft.

Het probleem wat ik ook heb is eigenlijk een combinatie van het SMS probleem en internet.
Het geval is namelijk dat zodra ik een internet verbinding heb open staan, bijvoorbeeld MSN, dan verstuurd hij geen sms. Ook als ik bij voorbeeld MSN aan heb staan en het scherm even uitzet en na 10 minuten weer inschakel zie ik dat MSN is uitgeschakeld en soms ter vergeefs weer verbinding probeert te maken met internet. Meestal lukt het niet verbinding te maken met MSN totdat de telefoon is uitgeschakeld en weer ingeschakeld wordt.

Nu is dus mijn vraag zijn er meer mensen met dit probleem?

Greetz,
Mark, een hiervoor tevreden gebruiker van een HTC tytn II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Sherlock schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:56:
[...]

Dat snap ik, als je het probleem niet hebt dan snap je het ook niet ;)
Als WiFi opnieuw gaat verbinden (dus na verbonden te zijn, daarna 'slapen' en vervolgens weer verbinden) dan krijg ik een foutmelding over dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Dit komt regelmatig voor, maar niet altijd.
Haha, nee klopt, dat probleem heb ik niet inderdaad. Wat ik wel eens heb is dat hij voor mijn huidige locatie (dus dmv google location service) geen update kan krijgen, maar dat ligt dan niet aan de wifi verbinding. Als ik een 2e locatie "hard" toevoeg dan update ie die wel namelijk.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:43
Toch heeft de nieuwe smshotfix volgens mij wel verbeteringen:
- Volgens mij zijn al die "GSM" tekstjes weer weg
- Bij het beantwoorden vliegt het smsje waar je op antwoordt niet meer naar voren waardoor je niet meer ziet wat je typt
- Bij het sluiten van een smsje sluit nu ook "HTC berichten" netjes af en blijft niet actief in het geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:46
Ik heb een wellicht domme vraag, maar ik kan het antwoord niet echt vinden. Ik ben aan het twijfelen tussen de HD2 en de X10 van SE. Beiden hebben hun voor- en nadelen, maar voor beide toestellen heb ik een simpele eis. Ik bel niet zo heel veel op een dag, maar wanneer ik bel doe ik dit met een stereo bluetooth setje.

Mijn concrete vraag is dan ook: Als ik de HD2 pair met een stereo BT setje zo rond de klok van 06:30, pak hem beet 5 SMS'jes op een dag verstuur, 5 belletjes van max 5 minuten, ieder uur RSS feeds, mail en andere zaken update via WiFi en nog een beetje freubelen (max 20 minuten browsen, agenda en showcasen :*) ), haal ik dan de klok van 18:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:47:
[...]

voor de duidelijkheid, Taiwan = provincie van China :p

maar genoeg hierover...
Laat dat "genoeg hierover" maar niet horen bij de Taiwanezen ... Komt een beetje op het zelfde neer als dat je Tibet een Chinese provincie noemt ;)
NoGinryuGo schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:16:
Ik heb een wellicht domme vraag, maar ik kan het antwoord niet echt vinden. Ik ben aan het twijfelen tussen de HD2 en de X10 van SE. Beiden hebben hun voor- en nadelen, maar voor beide toestellen heb ik een simpele eis. Ik bel niet zo heel veel op een dag, maar wanneer ik bel doe ik dit met een stereo bluetooth setje.

Mijn concrete vraag is dan ook: Als ik de HD2 pair met een stereo BT setje zo rond de klok van 06:30, pak hem beet 5 SMS'jes op een dag verstuur, 5 belletjes van max 5 minuten, ieder uur RSS feeds, mail en andere zaken update via WiFi en nog een beetje freubelen (max 20 minuten browsen, agenda en showcasen :*) ), haal ik dan de klok van 18:00?
Dat zelfde (en meer) doe ik hier iedere dag ... en m'n HD2 houdt dat met de orginele accu gewoon ruimschoots vol, al moet ik er eerlijk bij zeggen dat m'n WiFi helemaal uit staat en ik m'n mail en dergelijken gewoon "over the air" binnen haal.

[ Voor 59% gewijzigd door Will_M op 03-02-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05:20
ik heb nu voor dat ik mijn hd2 binnen heb al wat spullen besteld bij netimes.com en ook een brodithouder gewoon om dat ik dit persoonlijk de beste vind heb de voor gaande 3 htc telefoons ook brodithouder gehad is ook wel zo makkelijk met vervangen van de houder. zal laten weten hoe de producten zijn van netimes.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
TripleM schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:48:
[...]
Hmm vreemd, bij mij stond er geen proxy ingesteld (Instellingen > Meer > Verbindingen > Verbindingen > Proxyserver instellen). Ik heb echter wel een Mijn Werk verbinding (geen idee waar dat vandaan komt, is dat standaard?) en daar stond geen vinkje bij dat het netwerk gebruik maakt van internet. Dat heb ik aangezet, en jawel, prompt kan ik netjes Twitter weer syncen, mail ophalen etc. Ik ben echt niet dom, maar hoe dit in elkaar zit snap ik ECHT niet. -edit- Dat vinkje hoort niet aan te kunnen en gaat dan ook direct weer uit. Daar lag het dus niet aan. Ik heb m'n telefoon maar es uit en aan gezet en dan werkt het weer, maar ik weet ondertussen echt het verschil tussen oorzaak en gevolg niet meer...
Die "Mijn Werk" verbinding is gewoon een profiel.
Als je gaat naar Instellingen > Meer > Verbindingen > Verbindingen > tabblad Geavanceerd > Netwerken selecteren, dan kan je daar kiezen welke programma's, welk profiel gebruiken.

Proxyserver moet gewoon altijd uitstaan, behalve als je bijv naar de Vodafone live site wilt gaan (wat niet standaard werkt op de HD2 nog overigens)

Als je gaat naar Instellingen > Meer > Verbindingen > Verbindingsinstellingen dan kan je automatisch de juiste verbindingen ophalen, maar dan wordt ook de proxy weer aangezet. Let daar dus op.
siem123 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:17:
Heren ,

Ik heb zojuist de sms fix geinstalleerd. Nu heb ik mijn tekengrootte altijd op kleinst staan. Nu kapt hij de berichten halverwege af in de "conversatie mode" wat ik aardig irritant vind. Alleen als de tekengrootte op Normaal staat, laat hij de berichten volledig zien.

Is er een mogelijkheid op dit te veranderen?
Stuur een mail naar HTC, want dit lijkt me een bug. Ik heb dit niet, net alle lettergroottes getest en het gaat bij allemaal goed.
Smirnoff schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:06:
[...]
Kan iemand uitleggen waarom het voor NLD langer moet duren?
Waarom vraag je dit elke keer hier!? Vraag het eens aan HTC ofzo.....
Wij weten net zoveel als jij.
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:33:
[...]
Nee, ik kies gewoon voor outlook, en dat zijn de instellingen die ik gebruik in outlook op mijn laptop...
Wordt er gek van inmiddels.
Outlook is voor op een Exchange Server (vandaar dat je een Domein moet invullen). Dit heb jij waarschijnlijk niet dus je moet gewoon via Instellingen > Email je mail instellingen maken.
Dennis-L schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:15:
Toch heeft de nieuwe smshotfix volgens mij wel verbeteringen:
- Volgens mij zijn al die "GSM" tekstjes weer weg
- Bij het beantwoorden vliegt het smsje waar je op antwoordt niet meer naar voren waardoor je niet meer ziet wat je typt
- Bij het sluiten van een smsje sluit nu ook "HTC berichten" netjes af en blijft niet actief in het geheugen
1) klopt
2) Weet je het zeker? Dat is bij mij nog steeds namelijk. Bij een lange SMS Convo duurt het alleen wel lang voordat dat gebeurt, maar laat je foon maar eens liggen als je "Beantwoorden" kiest op een smsje...dan gebeurt het alsnog.
3) Bij mij blijft ie wel actief. Kan je vertellen wat je precies bedoelt met "een smsjes afsluiten" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
CRXed schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:43:
[...]

1) klopt
2) Weet je het zeker? Dat is bij mij nog steeds namelijk. Bij een lange SMS Convo duurt het alleen wel lang voordat dat gebeurt, maar laat je foon maar eens liggen als je "Beantwoorden" kiest op een smsje...dan gebeurt het alsnog.
3) Bij mij blijft ie wel actief. Kan je vertellen wat je precies bedoelt met "een smsjes afsluiten" ?
2. inderdaad, ik wachtte niet lang genoeg |:(
3. gewoon een smsje openen en dan op de home toets klikken, normaal bleef dan "HTC berichten" actief in het geheugen maar nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Dennis-L schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:51:
[...]

2. inderdaad, ik wachtte niet lang genoeg |:(
3. gewoon een smsje openen en dan op de home toets klikken, normaal bleef dan "HTC berichten" actief in het geheugen maar nu niet meer
2. Heb ik ook nog, duurt wel ff inderdaad.
3. Bij mij blijft het toch regelmatig aanstaan, te zien vanuiit de taskmanager (dutty's)

Meer ervaringen inmiddels met de 1.66 ROM qua accuduur en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had al eerder wat problemen met mijn matterij, maar hij houdt het nu steeds langer vol (elke nacht opladen, doet de batterij goed volgens mij).

Hoe het met bluetooth precies zit, weet ik niet. Maar ik heb vandaag bijvoorbeeld de hele dag een actieve 3G verbinding gehad, MSN ruim 2,5 uur aangehad, 2 youtube-filmpjes opgezocht in de trein en verder een stuk of 5 smsjes en 15 minuten gebeld, beetje internet.
Update voor weer: om de 30 minuten.
Update voor 2 emailaccounts: beide om de 30 minuten.

Vanochtend 6:30 (100%), nu 22:00 (38%). Met bluetooth aan zal het waarschijnlijk wat lager zitten, ik schat op zo'n 25%. Maar als je updates uitdoet zit je aan het eind van de dag ruim op 50-60%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:04:
[...]

2. Heb ik ook nog, duurt wel ff inderdaad.
3. Bij mij blijft het toch regelmatig aanstaan, te zien vanuiit de taskmanager (dutty's)

Meer ervaringen inmiddels met de 1.66 ROM qua accuduur en dergelijke?
3. Kan het misschien komen omdat jij de vorige SMS-'fix' er ook nog op had staan en vervolgens die nieuwe SMSfix hebt geinstalleerd? Als Dennis-L die oude SMSfix nooit heeft geinstalleerd zou het daardoor kunnen komen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Heb de smsfix voor deze (die na 1 dag al verdween van de site) inderdaad niet geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Misschien dat daar dan verschil in zit ja.....
Maar ik ga pas weer een harde reset doen bij de NL 1.66 ROM, dus ik zal het nooit weten.

HTC Berichten blijft bij mij altijd aan, ook als je op Home drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dennis-L schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:30:
Heb de smsfix voor deze (die na 1 dag al verdween van de site) inderdaad niet geïnstalleerd
Én die fix staat in exact dezelfde vorm nú weer gewoon online, dus zal toch wel goed bevonden zijn door de "testkonijnen", niet?.

Exact dezelfde MD5... dús dezelfde fix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
CRXed schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:33:
Misschien dat daar dan verschil in zit ja.....
Maar ik ga pas weer een harde reset doen bij de NL 1.66 ROM, dus ik zal het nooit weten.

HTC Berichten blijft bij mij altijd aan, ook als je op Home drukt.
Maar als je goed leest bij die smsfix staat er:
Deze update is alleen van toepassing op de rom-versie 1.66.XXX.X of lager.
Dus zit deze fix niet in de 1.66 rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Dennis-L schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:50:
[...]

Dat snap ik, maar ik kan die een-na-laatste sms fix niet ongedaan maken :) Als de Rom update er komt, dan ga ik alleen de laatste sms fix installeren, nu heb ik ze allemaal over elkaar heen geinstalleerd.
wimmel_1 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:45:
[...]
Én die fix staat in exact dezelfde vorm nú weer gewoon online, dus zal toch wel goed bevonden zijn door de "testkonijnen", niet?.

Exact dezelfde MD5... dús dezelfde fix ;)
LEO08007 = 6992 kB (een-na-laatste fix)
LEO08007-07 = 7756 kB (laatste fix)

Het probleem dat de laatste smsfix niet online stond, was puur een website probleem en niet een probleem met de fix zelf (zie mijn quote van HTC ergens op vorige pagina).

[ Voor 8% gewijzigd door CRXed op 03-02-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:11

Crusader

Arc Nature

[...]

Die fix zou dan toch juist wél in de 1.66 ROM zitten, vandaar dat ie niet van toepassing is op de 1.66.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ???

ik probeer de hele tijd al sygic te installen op mijn gsm..
setup heb ik ...Alles.. Allen het lukt me niet om te installen hij geeft aan :

Het bestand ''autorun' kan niet worden geopend. Het is niet ondetekend met een vertouwed certificaat of een van de componeneten is niet gevonde. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zicht blijft voordoen

Dan klik netje op ok..

Daarna krijg ik de melding : (INVALId copy of sygic drive sd card)

Weet iemand miss voor mij een oplossing ???

Mvg mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Eeeuh .... Ja, daar is een oplossing voor: GEWOON ZELF KOPEN !!

En alle andere oplossingen worden híer niet besproken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:53

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heren ik wil graag meerdere snelkkppelingen op mijn home scherm. Om dit te doen heb ik een registry editor nodig. Ik heb de voorafgaande topics doorzocht en heb 2 programma's gevonden, resco en soti. Beide kosten geld. kennenjullie een gratis reg editor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 16:12
Oude topic dicht en twee posts gemoved :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Lekker verhaal bij Vodafone. Heb ik hem besteld, lees ik nu allemaal berichten dat vodafone gestopt is met de levering. Hoop dat ze nog iets kunnen regelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
HollovVpo1nt schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 00:36:
Heren ik wil graag meerdere snelkkppelingen op mijn home scherm. Om dit te doen heb ik een registry editor nodig. Ik heb de voorafgaande topics doorzocht en heb 2 programma's gevonden, resco en soti. Beide kosten geld. kennenjullie een gratis reg editor?
Ik zou deze nemen CEReg Editor, kan je via active sync je register aanpassen, en favorieten maken zodat je niet elke keer moet zoeken. Je hebt ook een veel groter beeld als je het via je pc doet, en het is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prom1se schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:39:
[...]

Kijk aan dat is positief nieuws, heb je met paypal betaald of hoe heb je betaald?
Ik ga er namelijk nog bestellen,

Bureaulader handig? extra batterij is nooit verkeerd toch? :)

Leer is niets voor mij, ben wat dat betreft vlot en moet dus een vlotte look hebben :)
Betaald met Paypal / creditcard. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Crusader schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:13:
[...]

Die fix zou dan toch juist wél in de 1.66 ROM zitten, vandaar dat ie niet van toepassing is op de 1.66.
hij is toepasbaar voor rom 1.66.X of lager
hoezo zou hij dan al in de 1.66 rom zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Dennis-L schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 07:39:
[...]

hij is toepasbaar voor rom 1.66.X of lager
hoezo zou hij dan al in de 1.66 rom zitten?
Zie mijn post hieronder. Verwarring alom.

[ Voor 54% gewijzigd door Crusader op 04-02-2010 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:48

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vreemd genoeg blijkt dat afhankelijk van de taal van je ROM. Bij de WWE (Engelse) sms-update staat namelijk:
Note: This update is only applicable to ROM versions less than 1.66.XXX.X.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

SnoeiKoei schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:48:
Vreemd genoeg blijkt dat afhankelijk van de taal van je ROM. Bij de WWE (Engelse) sms-update staat namelijk:

[...]
Ja, daar was ik dus mee in de war en dacht dat het daarom al in de ROM zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[DRIVER][01.02.2010] Extendir (Boost Windows Mobile) & Preset Installer (Visual UC)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=530710

iemand van jullie dit al uitgeprobeerd? zou je phone nog sneller moeten maken.
Zijn mij wat veel instellingen, niet zo'n verstand hiervan, maar als iemand dit al heeft uitgetest graag je bevindingen vermelden en eventueel welke instellingen je gebruikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:43:
1) klopt
Precies zoals jij ze neerzet heb ik het ook. hij springt nog wel degelijk terug en bij lange convo duurt het inderdaad langer.

Je zou haast zeggen maakt in die convo weer pagina's aan met x aantal berichten, zoals je op de Touch Pro bijvoorbeeld had, dat je older en newer kon drukken en dan had je andere pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:53
Ik gebruik Resco

Niet gratis, maar probeer de trial eens, is de moeite waard, kopen kan altijd nog ;)

[ Voor 0% gewijzigd door jra2k op 04-02-2010 09:44 . Reden: typo ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:18:
[...]

3. Kan het misschien komen omdat jij de vorige SMS-'fix' er ook nog op had staan en vervolgens die nieuwe SMSfix hebt geinstalleerd? Als Dennis-L die oude SMSfix nooit heeft geinstalleerd zou het daardoor kunnen komen denk ik
Nee, had geen andere fix geinstalleerd dan alleen deze laatste. De oude heb ik dus ook nooit geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 12-09 21:04
kbloem schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 06:56:
Lekker verhaal bij Vodafone. Heb ik hem besteld, lees ik nu allemaal berichten dat vodafone gestopt is met de levering. Hoop dat ze nog iets kunnen regelen....
Die berichten zijn er volgens mij al een hele tijd en niet veel meer dan speculatie gebleken tot op heden.
Als je twijfelt kun je binnen 7 dagen cancelen (of je moet in de shop besteld hebben) en je GSM via een ander kanaal bestellen.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:01:
[...]

Nee, had geen andere fix geinstalleerd dan alleen deze laatste. De oude heb ik dus ook nooit geinstalleerd.
Draai je misschien een custom ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:52:
[...]

Draai je misschien een custom ROM?
Nee draai gewoon de laatste officiele ROM (1.48) met de Radio update (2.06.51.07)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Barfman schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 07:18:
[...]

Ik zou deze nemen CEReg Editor, kan je via active sync je register aanpassen, en favorieten maken zodat je niet elke keer moet zoeken. Je hebt ook een veel groter beeld als je het via je pc doet, en het is gratis.
voordeel van Total commander is dat je kan FTP'en en Lan access heb :)
Verder is het een heerlijke Explorer voor je telefoon (alhoewel de knoppen soms nog wat klein zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het antwoord wat ik van HTC gekregen heb op het mogelijke "nieuwe" sms probleem.

Korte toelichting van het probleem. sms sturen naar persoon, geen bezorgrapport binnen en niet vast in outbox. kreeg een sms van deze persoon, en toen kwam mijn sms pas bij die persoon binnen en kreeg ik het bezorgrapport ook.

Antwoord HTC:

Op dit moment hebben wij nog geen oplossing voor dit probleem. Ik zou u daarom vriendelijk willen verzoeken om onderstaand formulier volledig in te vullen en naar ons terug te sturen.

Device model:
Serial Number:
IMEI Number:
ROM versie:
RADIOversie:
Besturingssysteem:
Versie van Besturingssysteem (AKU):
ROM Datum:

Land:
Naam:
Telefoonnummer:
Email:
Contact Us ID (if you have one):

Deze informatie kunt u vinden in uw telefoon: Start > Instellingen > Apparaat informatie en Info. De versie van het besturings systeem staat in Info na CE-besturingssysteem. Wat daarachter tussen haakjes staat is de AKU versie.

Ik ga deze informatie dan naar het escalatie team sturen zodat zij er mee aan de gang kunnen.

Met vriendelijke groet,

Ginette P
HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Elwin23 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:04:
[...]

voordeel van Total commander is dat je kan FTP'en en Lan access heb :)
Verder is het een heerlijke Explorer voor je telefoon (alhoewel de knoppen soms nog wat klein zijn)
Hij vraagt toch om een reg editor, en bovendien vind ik total commander een zeer slechte UI hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:26

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

[...]

Ik zou de nederlandse translatie niet als leidend pakken. Want kijk maar op de UK site staat:
This update is only applicable to ROM version is less than 1.66.XXX.X.
Want als ik hiervan uitga, lijkt deze dus wel in de 1.66 versie te zitten!

[ Voor 7% gewijzigd door XTREEMRaGE op 04-02-2010 12:43 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Barfman schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:35:
[...]
Hij vraagt toch om een reg editor, en bovendien vind ik total commander een zeer slechte UI hebben.
Die verschrikkelijke UI (zeker voor touchscreens!!) is de reden dat ik TC weer verwijderd heb, hoe goed het programma verder ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:26

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

jra2k schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:43:
[...]

Ik gebruik Resco

Niet gratis, maar probeer de trial eens, is de moeite waard, kopen kan altijd nog ;)
Ik heb juist vreselijke problemen met de nieuwste Resco (v8), ik kan haast niks aanklikken :S. Ken jij dat probleem ook, of ben je bij de vorige versie gebleven?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem de Nexus ONE ook mee in je overweging, ik heb een HD2 en een Nexus ONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Na een aantal klachten, waaronder de klacht over het doorlopen van de internetverbinding kreeg ik het onderstaande bericht van HTC.
Geachte,

Als u alle internetverbinding wenst uit te schakelen kan ik u bijgevoegd bestandje aanraden.Dit is een programma dat u kan installeren op uw HTC-toestel waarmee u met eens simpele druk op de knop de internetverbinding kan uitschakelen.Het word bestand in bijlage geeft wat meer informatie over hoe deze te installeren.

Verder betreur ik het ten zeerste de ontevredenheid die u ervaart met het toestel.
Mag ik u nogmaals aanraden om toch de Rom-update te overwegen vanaf dat deze beschikbaar wordt.Hopelijk kan u hiermee de ongemakken die u ervaart met het toestel verhelpen.

Met Vriendelijke Groet,

Tomas V.

HTC
Het bijgevoegde programma: http://contactus.europe.h...e=DataConnSettingTool.zip
Het bijgevoegde word document: http://contactus.europe.h...ta+Connection+Tool+02.doc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er is niks mis mee om iets extra's aan te bieden, toch? De 'Back-toets' (die 3 puntjes) is inderdaad te klein maar ik raak hem 9 op de 10 keer.. En als je Large icons kiest ipv lijstweergave, is het prima te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
Smarron schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:45:
[...]
Een paar weken geen problemen gehad met SMS-en, maar dat lijkt nu weer terug gekomen te zijn. 2 SMS-jes vast in de outbox. Hopelijk heeft deze update zin.
Hier ook. Na de patch kreeg iemand wie ik gisteren een smsje stuurde, mijn smsje vandaag binnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Kan iemand mij met 100% zekerheid vertellen als er een TV kabel voor de HD2 is.

Er is wel een kabel maar is deze ook te gebruiken met de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siberiantiger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-08-2015
BootVluchteling schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:04:
[...]

<... naar aanleiding van het pas verzenden van sms jes als je zelf een sms aan van die persoon hebt ontvangen....>

Hier ook. Na de patch kreeg iemand wie ik gisteren een smsje stuurde, mijn smsje vandaag binnen 8)7
Voor mij geld exact hetzelfde. Heb de 1.48 NL rom geinstalleerd met verder alle updates

[ Voor 21% gewijzigd door Siberiantiger op 04-02-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siberiantiger schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:22:
[...]

Voor mij geld exact hetzelfde. Heb de 1.48 NL rom geinstalleerd met verder alle updates
Dus jij had die persoon gesmst, kwam nog niet over, en op het moment dat jij een sms van die persoon kreeg kwam de sms wel bij die persoon binnen?

Ik gebruik ook rom 1.48 NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:29:
[...]

Dus jij had die persoon gesmst, kwam nog niet over, en op het moment dat jij een sms van die persoon kreeg kwam de sms wel bij die persoon binnen?

Ik gebruik ook rom 1.48 NL
Heb ik ook gehad, 1 keertje maar. Ik wil niet gelijk de HD2 de schuld geven, maar als het wat vaker voorkomt moeten we elkaar even op de hoogte houden :)

Edit: Ik lees het verkeerd, bij mij was het andersom. Ik had iets binnen moeten krijgen, maar dat kwam pas binnen nadat ik een smsje had gestuurd. Alsof mn connectie aan het slapen was :p

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05:20
Hallo,
ik ben opzoek naar 16gb geheugenkaartje ik zie deze in de pricewatch staan:
pricewatch: PNY MicroSDHC Premium 16GB
is dat wat waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Minimaal €32 zo te zien.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:46
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:15:
[...]
Hoe het met bluetooth precies zit, weet ik niet. Maar ik heb vandaag bijvoorbeeld de hele dag een actieve 3G verbinding gehad, MSN ruim 2,5 uur aangehad, 2 youtube-filmpjes opgezocht in de trein en verder een stuk of 5 smsjes en 15 minuten gebeld, beetje internet.
Update voor weer: om de 30 minuten.
Update voor 2 emailaccounts: beide om de 30 minuten.

Vanochtend 6:30 (100%), nu 22:00 (38%). Met bluetooth aan zal het waarschijnlijk wat lager zitten, ik schat op zo'n 25%. Maar als je updates uitdoet zit je aan het eind van de dag ruim op 50-60%.
Deze melding samen met de informatie van Wimmel lijkt erop te wijzen dat ik mij over de accuduur (bij mijn gebruik) geen zorgen hoef te maken. Dank voor de antwoorden, ik ben weer een stuk wijze geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
[...]

sorry hoor :P wellicht dat ie zelf ook kan kiezen :) UI is zeker verouderd, maar werkt goed genoeg met je vingers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
sk0o schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:14:
Kan iemand mij met 100% zekerheid vertellen als er een TV kabel voor de HD2 is.

Er is wel een kabel maar is deze ook te gebruiken met de HD2?
op dit moment is er (hier) nog niets bekend over een TV-kabel... de uitputs voor de HD2 zijn voor 3,5inch audio en micro usb... zeker kan alleen niemand het je vertellen, omdat tot nu toe ook iedereen beweerde dat er 300+ geheugen in zat, en nu ineens blijkt dat er 512 in zit :)
er is zover ik weet nog niets in de maak op XDA wat dit mogelijk maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Roe!and schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:52:
Hallo,
is dat wat waard?
ik heb net een dane electric 16gb erin gedaan, werkt heerlijk voorlopig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:48

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Elwin23 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:06:
[...]

op dit moment is er (hier) nog niets bekend over een TV-kabel... de uitputs voor de HD2 zijn voor 3,5inch audio en micro usb... zeker kan alleen niemand het je vertellen, omdat tot nu toe ook iedereen beweerde dat er 300+ geheugen in zat, en nu ineens blijkt dat er 512 in zit :)
er is zover ik weet nog niets in de maak op XDA wat dit mogelijk maakt...
Op XDA zijn er wel topics over, komt er op neer dat als het ooit werkt het waarschijnlijk via een 4-pools 3.5mm jack plug zal zijn (de 3.5mm jack plug uitgang heeft ook 4 contacten) maar het aansluiten van een tv-out kabel met 4pools jack plug is niet voldoende; de HD2 heeft er gewoon de software nog niet voor en het is niet eens zeker of de hardware het wel ondersteunt.

Edit: 3,5 inch zoals jij zegt lijkt me wat overdreven, da's zo'n 7,5 cm.

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-02-2010 16:26 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
SnoeiKoei schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:25:
[...]

Op XDA zijn er wel topics over, komt er op neer dat als het ooit werkt het waarschijnlijk via een 4-pools 3.5mm jack plug zal zijn (de 3.5mm jack plug uitgang heeft ook 4 contacten) maar het aansluiten van een tv-out kabel met 4pools jack plug is niet voldoende; de HD2 heeft er gewoon de software nog niet voor en het is niet eens zeker of de hardware het wel ondersteunt.

gamma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:27:
[...]
Edit: Ik lees het verkeerd, bij mij was het andersom. Ik had iets binnen moeten krijgen, maar dat kwam pas binnen nadat ik een smsje had gestuurd. Alsof mn connectie aan het slapen was :p
Voor de de hd2 had ik de htc touch hd
Met dat toestel had ik precies hetzelfde probleem
Bleef een bericht in je outbox hangen
Gevolg je kreeg ook geen sms meer binnen.
En als je dat pas na paar uur achter komt is dat erg vervelend.

Met de HD2 en de nieuwe sms update heb ik tot nu toe nog geen 1 keer een bericht in me outbox zien hangen.
Dat met een sms typen ik soms extra moet klikken omdat die laatste sms zwart maakt
neem ik zeker voor lief, want 30sec wachten voordat je uberhaupt een sms kan sturen vind ik nog erger!

Mja zover ik zie is het een probleem wat htc al veel langer kent en niet echt weet op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Roe!and schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:52:
Hallo,
is dat wat waard?
In 1 topic je vraag stellen is meer dan genoeg hoor. Anyway, ik heb daar wat geantwoord.

Roe!and in "Accessoires voor de HTC HD2"
Elwin23 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:06:
ik heb net een dane electric 16gb erin gedaan, werkt heerlijk voorlopig...
Je bedoelt Dane Elec. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Met de laatste smsfix blijven er bij mij GEEN smsjes meer hangen, bij jullie wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
XTREEMRaGE schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:46:
[...]

Ik heb juist vreselijke problemen met de nieuwste Resco (v8), ik kan haast niks aanklikken :S. Ken jij dat probleem ook, of ben je bij de vorige versie gebleven?
ik gebruik de 2010 beta, werkt prima!

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
Gebruikt iemand hier de OpnMarket? Is een aternatieve marktplace, staan best grappige dingen in
Heb 'm geinstalleerd en werkt probleemloos.

www.freewarepocketpc.net/opnmarket/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
jra2k schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:06:
Gebruikt iemand hier de OpnMarket? Is een aternatieve marktplace, staan best grappige dingen in

jep hiero, is ook al paar keer voorbij gekomen hier...
anders moet je ff berichtie naar topicstarter sturen, kan hij het toevoegen aan 1e pagina
Smarron schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:38:
[...]
In 1 topic je vraag stellen is meer dan genoeg hoor. Anyway, ik heb daar wat geantwoord.

Roe!and in "Accessoires voor de HTC HD2"

[...]
Je bedoelt Dane Elec. :)
gamma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LPEspecial schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:34:
Ik heb een abbo bij telfort. Internet verbinding gaat dus altijd via KPN. Het is, zeker in grensgebieden zeer moeilijk om bij ROAMING vast te stellen of ik bij KPN zit (gratis), of via een ander netwerk (duur). Is er een programma welke ROAMING onderdrukt als ik via het KPN netwerk ga internetten, of is er een programma waarbij enkel KPN als valide data verbinding wordt gezien (en de rest dus niet) ?
Ik quote deze nog maar even want ik zit met hetzelfde. Ik wil op de een of andere manier graag kunnen aangeven dat Telfort niet als roaming gezien hoeft te worden, maar andere providers wel... Iemand een app met welke dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:48:
Met de laatste smsfix blijven er bij mij GEEN smsjes meer hangen, bij jullie wel dan?
ze blijven bij mij ook niet meer hangen. heb voor de zekerheid nog wel bezorgrapport aanstaan. maar ik heb ander probleem gehad. dat ik sms stuurde, ging eruit, maar pas als ik een sms van die persoon kreeg kwam mijn gestuurde sms binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
SnoeiKoei schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:25:
[...]

De hardware ondersteund TV-Out wel, zoek maar even op XDA het TV-Out topic voor de HD2. Er zitten zelfs TV-out opties in het register verborgen van de HD2. Er moet alleen de juiste software en drivers gevonden worden om het te activeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 04-02-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de ervaren mensen hier. ik zit met rom 1.43. af en toe de bug van sms en de occasional vastloper. is het verstandig om naar 1.48 te gaan met sms fix enz of gewoon wachten op de 1.66??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno-Basje
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 22:15
jra2k schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:06:

Heb dit net ook geinstalleerd, en een paar programma's gedownload, maar ik kan dus nergens terugvinden waar hij deze neergezet heeft! waar worden downloads van opnmarket bij jou neergezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:53:
[...]

Neem de Nexus ONE ook mee in je overweging, ik heb een HD2 en een Nexus ONE
offtopic: Waar heb je die Nexus One vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Techno-Basje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:33:
[...]

Heb dit net ook geinstalleerd, en een paar programma's gedownload, maar ik kan dus nergens terugvinden waar hij deze neergezet heeft! waar worden downloads van opnmarket bij jou neergezet?
als ik ze download en dan install, krijg k de vraag op de hd2 zelf of op de memory card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:15:
voor de ervaren mensen hier. ik zit met rom 1.43. af en toe de bug van sms en de occasional vastloper. is het verstandig om naar 1.48 te gaan met sms fix enz of gewoon wachten op de 1.66??
Het is maar net wat jij wil? Je kan ook alleen de SMS fix installeren op je 1.43.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techno-Basje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:33:
[...]

Snelkoppelingen worden onder het start-menu geplaatst (helemaal onderaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Hoe krijg ik op mijn vodafone HD2 het zo ingesteld dat hij alleen maar gebruik maakt van gprs en geen 3G? dit omdat ik de batterij tijd met 3g een beetje zat wordt.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Ik krijg het niet voor elkaar om een mms te verzenden of ontvangen op de HD2 icm T-mobile. Zijn er mensen bij wie dit wel lukt, en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 20:45
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:37:
[...]

offtopic: Waar heb je die Nexus One vandaan?
Is te krijgen op ebay (A). Daar heb ik de mijne vandaan :P

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon inzet voordat je post. Losse oneliners horen hier niet thuis. GoT is een discussieforum en geen helpdesk.

Verwijs in een topicreport aub naar een specifieke reactie, of meerdere, anders kan er niets mee worden gedaan.