Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:32
BriekeJ schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:26:
[...]

Zover ik weet heb ik geen branded toestel? zie ook nergens een opstart scherm of iets dergelijks van vodafone? Hoe kan ik dit zeker wete? de mense van www.gsm.nl hebben mij verzekerd dat dit geen branded toestel is.
Import?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BriekeJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04-2022
Nope, op buiten doos staat HTC HD2 NL. Snap er niks van, als dit wel een vodafone branded toestel is, zou ik dan een vodafone opstart scherm moetten zien of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BriekeJ
Lol, heb het al. Had een 0 omgeruild met een O. stupid me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 12:45
De laatste sms-update staat eindelijk officieel op de site:

http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=297&act=sd&cat=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 23:55
Montalbano schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:30:
[...]

En als je de screenprotector er af haalt? Zijn de krassen dan nog niet voelbaar?
Dat had ik ook gedaan maar de krassen zijn dan nog niet voelbaar.

Maar ik weet dat het defect er zeer op lijkt dat dit door gebruikers schade is gebeurt, echter weet ik uit mijn ervaring bij het zelf afhandelen van dit soort reparaties voor een webshop, dat het kan gebeuren wanneer het scherm niet van goede kwaliteit is ( zeg maar een maandag ochtend/vrijdag middag schermpje ) en dan hoef je maar net op de verkeerde plek een lichte druk te zetten en dan breekt het. Kortom een productie foutje in het scherm.

Maar vandaag is inmiddels de telefoon opgehaald door TNT, dus we zullen zien wat er wordt gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Denk dat ik toch maar de 1.66ROM afwacht :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BriekeJ
Deze hotfix duurt wel lang om te instaleren vergeleke met de vorige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
BriekeJ schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:12:
[...]

Dat zou goed kunnen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BriekeJ
Doet vrij weinig als ik hem op mijn sd card zet, blijft al een hele tijd op Installing hotfix. Please wait staan, en dat terwijl ik de vorige hotfixes er ook net op heb gezet, en dat ging ammal binnen 1 minuut. Dus denk dat er tog nog iets fouts zit in deze hotfix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:41
Iemand al eens deze tweak getest?

Boost Performance:
Navigate to: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\StorageManager\FATFS
Change - CacheSize to 4096
Bij mij staat deze standaart op 0

[ Voor 10% gewijzigd door Monda op 02-02-2010 19:22 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-06 00:21

RaJitsu

B.S.U.R.

Damn, gaat weer hard vandaag...

Anyway, ik was van mijn Nokia gewend om bepaalde zaken via mijn PC te regelen en beheren. Bestaat er nou ook iets om mijn HD2 te managen? Ik ben net een kwartier beziggeweest met een MMS, en dat werkt toch niet echt ideaal. Hetzelfde geldt eigenlijk voor langere SMSjes. Zo wilde ik gisteren een mailtje kopiëren (ik kreeg het niet voor elkaar om in een mailtje op de HD2 een tekst te kopiëren in een smsje te plakken, hoe kun je dit doen?) om via SMS door te sturen, maar dat ging dus niet. Toen maar mijn E71 aangezet en het via PC Suite even opgesteld verstuurd.
Monda schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:21:

Boost Performance:
Nee, jij?

[ Voor 20% gewijzigd door RaJitsu op 02-02-2010 19:31 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-06 02:33

Crusader

Arc Nature

Ice_Lord schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:11:
[...]

Dat had ik ook gedaan maar de krassen zijn dan nog niet voelbaar.

Maar ik weet dat het defect er zeer op lijkt dat dit door gebruikers schade is gebeurt, echter weet ik uit mijn ervaring bij het zelf afhandelen van dit soort reparaties voor een webshop, dat het kan gebeuren wanneer het scherm niet van goede kwaliteit is ( zeg maar een maandag ochtend/vrijdag middag schermpje ) en dan hoef je maar net op de verkeerde plek een lichte druk te zetten en dan breekt het. Kortom een productie foutje in het scherm.

Maar vandaag is inmiddels de telefoon opgehaald door TNT, dus we zullen zien wat er wordt gezegd.
Hoe zie je het verschil tussen een barst door slechte kwaliteit of door onhandige gebruikers?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

RaJitsu schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:28:

Anyway, ik was van mijn Nokia gewend om bepaalde zaken via mijn PC te regelen en beheren. Bestaat er nou ook iets om mijn HD2 te managen? Ik ben net een kwartier beziggeweest met een MMS, en dat werkt toch niet echt ideaal. Hetzelfde geldt eigenlijk voor langere SMSjes. Zo wilde ik gisteren een mailtje kopiëren (ik kreeg het niet voor elkaar om in een mailtje op de HD2 een tekst te kopiëren in een smsje te plakken, hoe kun je dit doen?) om via SMS door te sturen, maar dat ging dus niet. Toen maar mijn E71 aangezet en het via PC Suite even opgesteld verstuurd.

[...]

Nee, jij?
My Mobiler even installeren :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 22:52

Smarron

The bend

Een paar weken geen problemen gehad met SMS-en, maar dat lijkt nu weer terug gekomen te zijn. 2 SMS-jes vast in de outbox. Hopelijk heeft deze update zin.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Jeyo Mobile Companion
http://www.jeyo.com/companion.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338956

als jij de mail opent en dan je vinger ingedrukt houdt komt er een menu voor daarin kun je kiezen voor selectie maken. Maak dan je selectie weer indrukken en dan kun je kiezen voor kopiëren. Als je dan naar een sms gaat, waar de tekst staat klik hier om te schrijven, ingedrukt houden en kiezen plak en voila ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302178

hallo..

Is iemand er al achter gekomen hoe inkomende en uitgaande gesprekken op 0 kan zetten ?

Mvg mike

Miss hebben jullie ook iets aan deze link http://www.smartphoneshop...artphones/htc-hd2-nl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-06 16:57

Mir

Ik heb nog steeds 1 twijfel. Ik heb de WWE 1.66 ROM update om mijn laptop staan. Maar moet ik nu mijn telefoon eerst backuppen? Of wordt er niets verwijderd en is dit puur een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Mir schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:16:
Ik heb nog steeds 1 twijfel. Ik heb de WWE 1.66 ROM update om mijn laptop staan. Maar moet ik nu mijn telefoon eerst backuppen? Of wordt er niets verwijderd en is dit puur een update?
Je bent alle gegevens op je telefoon (behalve geheugenkaart) kwijt met een ROM update, dus backup is wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336346

Ok nog even een update m.b.t. het batterijverbruik, gisteren toen ik thuiskwam had ik nog 51% over met minimaal gebruik, enkel tijdens lunch nu.nl/google bezocht en 2 youtube filmpjes (alle auto updates uit,locatiedienst gprs etc uit). Dit was met een SD card in het toestel.

Vandaag zonder SD card (radioversie:2.05)

8:00 - 100%

19:45 - 69%

Wel een hele verbetering t.o.v gisteren echter bij 99% van de tijd in standby nog steeds te veel imo. :|
Anoniem: 312445 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:36:
[...]

Dat is bij iedereen zo. Als je pas je telefoon hebt aangezet, is ie gewoon verbonden met een 3G mast, zonder gebruik te maken van internet (dus alleen bellen/smsen). Zodra je gegevens van het internet gaat halen, gaat de Data Connectie aan en ben je verbonden met Hi (dus de teller gaat lopen). Als je je data connectie altijd aan laat staan gaat je batterij veel sneller op, dus is het beter om dat handmatig uit te schakelen.
Daarom doe ik niet aan automatische updates, want dan gaat de data connectie vanzelf aan en moet je het telkens weer uitschakelen.
Bij de X1 kon ik de hele dag msn aanlaten staan en ik kreeg mail zodra deze binnen kwam. Verbinding sprong naar hdspa zodra er een activiteit binnenkwam. Ik heb geen zin om de hele tijd na een Opera sessie (wanneer de H terugspringt naar 3G idle) de 3G data connectie te verbreken.
4tune schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:25:
[...]
Je hebt gelijk, batterij verbruik is bij jou abnormaal hoog. Maar om de oorzaak meteen te zoeken bij een continue HSDPA verbinding lijkt me niet de goeie start. Er zijn genoeg users die ook bij gebruik van pushmail (zoals ik) gemakkelijk 2-3 dagen halen. Vertel ook even welke ROM en radio versie op je phone hebt staan, kan van belang zijn.
Moet dus mogelijk zijn :)
[b] 26th January 2010, 10:55 AM

It's definitely ROM and Radio dependant. The ROM I'm using at the moment is incredible. Comebined with the latest 2.07 radio and my battery lasts for ages.

I was only getting about 10 hours with very light use and push email on when I was on 1.48. Now I'm on a 1.66 based ROM and the battery last about 300% as long.

I'm currently on about 26 hours since last charge and still got 38% battery. That's with push email (peak times 7am til 11pm), lots of surfing, about 20 mins talking and some texts. Over night I lose about 1-2% max.

I'm telling you, with the latest software, this is a different phone. Also it seems like it sorts out the SMS bug too. Upgrading makes this phone everything I wanted it to be when I got it 3 months ago.
en dit geeft hoop.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

OkeOkeOke schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:21:
[...]

Je bent alle gegevens op je telefoon (behalve geheugenkaart) kwijt met een ROM update, dus backup is wel handig!
Thanks! Ik ga nu mn My Phone gebruiken om contacts te backuppen. De rest stel ik wel opnieuw in ;)

ik laat het jullie weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Je had dus alleen de sd kaart eruit vandaag, of had je ook een andere radio geupdate? Aangezien je dat
er tussen haakjes achter zet twijfel ik even.

Het is inderdaad toch erg veel vanuit standby modus, kan mij zelf niet voorstellen dat ik dit zou hebben.
Maar het laatste wat je post, naar 26 uur nog circa 38% batterij is toch hoopgevend! (met de 1.66 ROM als ik het goed begrijp)
Zou willen dat ik dat had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342988

Ichido:
@langer: dit had ik ook bij mn Xperia. Windows live opnieuw installeren en vinkje uitzetten wanneer er wordt gevraagd of je deze in je contactenlijst wilt. Niet je contacten deleten want deze worden ook daadwerkelijk gedelete in je "echte windows live".

Zou je kunnen vertellen hoe ik Windows Live zou kunnen verwijderen of gewoon alleen opnieuw kan installeren. Ik zou echt niet weten hoe dit zou moeten. Alvast bedankt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Anoniem: 342988 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:35:
Ichido:
@langer: dit had ik ook bij mn Xperia. Windows live opnieuw installeren en vinkje uitzetten wanneer er wordt gevraagd of je deze in je contactenlijst wilt. Niet je contacten deleten want deze worden ook daadwerkelijk gedelete in je "echte windows live".

Zou je kunnen vertellen hoe ik Windows Live zou kunnen verwijderen of gewoon alleen opnieuw kan installeren. Ik zou echt niet weten hoe dit zou moeten. Alvast bedankt weer!
Al geprobeerd je account te verwijderen bij de accountinstellingen van je email?
Dan vervolgens opnieuw aanmelden bij Windows Live maar dan dus het vinkje uitzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343494

weet iemand of / hoe je haptic feedback voorlink clicking in internet explorer kunt enablen? Ik vind het vrij irritant dat ik niet echt een gevoel heb of ik wel of niet op een hyperlink geklikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
BriekeJ schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:12:
[...]

Bij mij duurde deze juist helemaal niet lang! Maar ik had de vorige (van 14-01 die later verwijderd is van de htc site) wel al geinstalleerd voor deze, misschien dat dat scheelt in tijd.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Montalbano schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:18:
[...]

Bij mij duurde deze juist helemaal niet lang! Maar ik had de vorige (van 14-01 die later verwijderd is van de htc site) wel al geinstalleerd voor deze, misschien dat dat scheelt in tijd.
Ik dacht dat het dezelfde was!? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 18:07
Anoniem: 343494 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:09:
weet iemand of / hoe je haptic feedback voorlink clicking in internet explorer kunt enablen? Ik vind het vrij irritant dat ik niet echt een gevoel heb of ik wel of niet op een hyperlink geklikt heb.
Ik neem even aan dat je weet hoe het register te bewerken.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Opera\Defaults]
"VibrationEnabled"=dword:00000001

edit

O, ik zie nu pas dat deze vraag stelt voor IE, niet voor opera :P Ik zal even kijken...

/edit

[ Voor 10% gewijzigd door 4tune op 02-02-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 11:49
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:28:
[...]
Nee ik heb dat niet! Ik heb ooit Touch X longpress sendey taskmanager gedownload, maar die heb ik weer verwijderd. Hoe krijg ik mijn volume control weer in orde?
Hier heb ik 'm mee gerepareerd, maar dit is een .cab die iconen bevat dus dan krijg je ook andere taskbar icoontjes en dat wil je niet denk ik?
http://forum.xda-develope...p?p=5345588&postcount=463
Ik vind toch wel dat HTC snel reageert op vragen via de helpdesk hoor!

code:
1
2
3
Geachte Eddy Witkamp, Dank u wel voor uw vraag over de SMS update. 
Het is onduidelijk waarom de SMS update alleen zichtbaar is via de link van de vorige email,
maar niet via "update" op de HTC website. Ik heb dit intern doorgegeven aan HTC.

En dat is een reactie van 2010/02/01 11:14:51

Ik vind dat dat ook wel eens gezegd mag worden :p
Monda schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:21:

Boost Performance:
Ja dit heb ik al veen tijdje zo ingesteld, maar kan eerlijk gezegd niet zeggen of het nou gewerkt heeft of niet.
Je merkt niet dat ie op eens 2x zo snel is ofzo.
Novadecasa schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:32:
[...]
Maar het laatste wat je post, naar 26 uur nog circa 38% batterij is toch hoopgevend! (met de 1.66 ROM als ik het goed begrijp)
Zou willen dat ik dat had.
1,48 ROM met Radio 2.06.51.07

8:00: 75% battery
lag niet aan de lader snachts en was over de nacht 10% gezakt, ik denk doordat mn wekker vaak is gegaan :p

nu 21:58: nog 25% over

Dus dat is zegmaar 50% verbruik in 14 uur.

En dan heb ik:
-veel getwitterd (handmatige update)
-veel fotos bekeken via Opera (gelinkt vanuit twitter)
-7 fotos gemaakt (zonder flits)
-2 fotos doorgemailed via UPC account naar twitpic (waarbij de HD2 erg warm wordt, ik denk omdat ie een foto van bijna 1 mb moet sturen via gprs)
-6 demo films van ong 2 minuten afgespeeld om aan mn collega te laten zien.
-Nu.nl app een paar keer bekeken.
-Weerupdates om de 3 uur
-RSS update om de 5 uur
-paar smsjes verstuurd
Novadecasa schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:37:
[...]

Ik dacht dat het dezelfde was!? 8)7
Zeker niet, is een compleet nieuwe update!
Bestandsnaam is ook anders.
Ik heb nu Build 2011.3631 van de SMS app.

Ik raad aan een softreset te doen VOORdat je deze fix installeert.
En het ligt aan de hoeveelheid SMSjes hoe lang het installeren duurt.
Gewoon geduld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Ik heb toch maar de ROM van Laurentius, v3.1 geprobeerd. Die is tenslotte toch gebaseerd op de nieuwe stockrom waar we met z'n allen op zitten te wachten.
Eén gek probleem: geen enkele hack voor de 16/20/25 Quicklinks werkt. Sterker: elke installatie "is mislukt".

Heeft iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?

[ Voor 0% gewijzigd door efd op 02-02-2010 22:01 . Reden: tikfout ]

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:48
Net even de stoute schoenen aangetrokken en een custom rom geinstalleerd :+

Ik maak al een poosje gebruik van SPBbackup.
Voor de upgrade met SPB even een backup gemaakt(op de sd kaart)
HPSL er op (2min).
Nieuwe rom van laurentius er op gezet (8min).
Na de update meteen SPBbackup opgestart (6min)
Deze "ziet" dat de rom is gewijzigd en start automatisch in de rom-restore stand.
Je kan dan kiezen wat je terug wil zetten, ik heb alles standaard gelaten.
Was even spannend wat er nu precies terug werd gezet maar,
alle instellingen en geinstalleerde programma's weer teruggezet. _/-\o_
Er waren dus geen aanpassingen van instellingen noodzakelijk.

Ik ben benieuwd hoe nu batterij het houdt en of de bugs weg zijn.
Tot nu toe tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
efd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:00:
Ik heb toch maar de ROM van Laurentius, v3.1 geprobeerd. Die is tenslotte toch gebaseerd op de nieuwe stockrom waar we met z'n allen op zitten te wachten.
Eén gek probleem: geen enkele hack voor de 16/20/25 Quicklinks werkt. Sterker: elke installatie "is mislukt".

Heeft iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?
Deze heb rom ik er ook net opgezet, met deze quicklinks "Co0kie.20QuickLinks_v1.0.1"
Deze werkt goed, had geen problemen met installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
CRXed schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:00:
[...]

Gewoon geduld hebben ;)
Bestandsnaam is niet veel anders hoor, de vorige was LEO8007.exe en deze LEO8007-07.exe
Ik denk dat het dezelfde update is met een (of een aantal) kleine wijzigingen.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
CRXed schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:00:

Gewoon geduld hebben ;)
Ah, oke ff proberen dus!
Vorige die in geinstalleerd had was "LEO08007-07" ;)

Edit: @hierboven, dan zou het dus wel dezelfde zijn die ik nu heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Novadecasa op 02-02-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

PaRaPenT schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:22:
[...]
Deze heb rom ik er ook net opgezet, met deze quicklinks "Co0kie.20QuickLinks_v1.0.1"
Deze werkt goed, had geen problemen met installeren.
Hier verdomt-ie het. Wellicht dat er een combi-probleem is met Dutty's taskmanager. Meen me te herinneren dat ik zoiets heb gelezen. Weet alleen niet zeker of ik die idd eerst geïnstalleerd heb.... :(

Meer ideeën?

Oh, en wie heeft toevallig een link naar FlitsNav 1.5-cab? Ik gebruik de 4.1-versie stand-alone. De 1.5-versie gebruikte ik tot vanmiddag om TT te starten, maar juist die versie is nu opeens nergens meer te downloaden :(

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-05 14:06
Beste Tweakers :)

Ik heb de laatste tijd vaak dat ik me stoor aan het volgende feit:

Bij een foto maken is er de mogelijkheid om de flitser standaard al aan te hebben. Zodra er nu een foto gemaakt wordt is de foto vaak goed belicht, maar wordt hij overbelicht zodra ik de foto maak (doordat hij dan extra fel wordt).

Is er een mogelijkheid waarop ik die tweede flash uit kan zetten of standaard al in kan stellen ipv. twee verschillende standen?

Als dit al een keer behandeld is: sorry daarvoor, hiervoor volg ik het topic veel te weinig.

Alvast bedankt!

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
efd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:28:
[...]

Hier verdomt-ie het. Wellicht dat er een combi-probleem is met Dutty's taskmanager. Meen me te herinneren dat ik zoiets heb gelezen. Weet alleen niet zeker of ik die idd eerst geïnstalleerd heb.... :(
Dutty's heb ik er niet opstaan.. misschien als je hem even deïnstalleerd
Quicklinks erop en dan eventueel weer installeren

(ik gebruik SPBmobile, daar zit een goede taskmanager in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 13:22
Barfman schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:19:
[...]

Wat is het verschil met de 1.66.4xx rom, is dit een test rom, of is die nieuwer.
Dit is een nieuwere T-Mobile rom voor Kroatie.
Zitten T-Mobile settings in, dus kan ook door NL gebruikers gebruikt worden die t-mobile hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Xmoo op 02-02-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imploo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Ook een HD2 hier, perfect toestelletje!

Ik kijk wel uit naar de officiele 1.66 release, vooral na de berichten over accuduur.
Hoewel ik daar niet echt over te klagen heb, na 14 uur nog op 52%, bij een constante pushmailverbinding, elk uur weerupdates, smsjes, eventjes bellen, beetje internet/youtube.

Was in het begin wel anders.. dan was hij bij hetzelfde gebruik echt leeg na een dag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Xmoo schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:45:
[...]

Dit is een nieuwere T-Mobile rom voor Kroatie.
Zitten T-Mobile settings in, dus kan ook door NL gebruikers gebruikt worden die t-mobile hebben.
Bedoel je niet Tsjechië ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Mafk33s schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:38:

Bij een foto maken is er de mogelijkheid om de flitser standaard al aan te hebben. Zodra er nu een foto gemaakt wordt is de foto vaak goed belicht, maar wordt hij overbelicht zodra ik de foto maak (doordat hij dan extra fel wordt).

Is er een mogelijkheid waarop ik die tweede flash uit kan zetten of standaard al in kan stellen ipv. twee verschillende standen?

Als dit al een keer behandeld is: sorry daarvoor, hiervoor volg ik het topic veel te weinig.

Alvast bedankt!
Download het programma Torch Button, daarmee kan je je LEDs als zaklamp gebruiken.
Eerst doe je TorchButton aan, Camera applicatie opstarten en daar de flitser uitzetten en foto schieten. Als je klaar bent wel even het lampje via Torch Button weer uitzetten..we hebben al batterijproblemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Mafk33s schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:38:

Alvast bedankt!
Is voor zover ik weet hier nog niet behandeld, maar wel op XDA (jaja :) )
Er zijn wel wat flauwe oplossingen voor bedacht als bijvoorbeeld het gebruiken van TorchButton.
Zet je LED aan voor je een foto maakt en gebruik de flits niet.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=581382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 11:49
Montalbano schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:22:
[...]
Bestandsnaam is niet veel anders hoor, de vorige was LEO8007.exe en deze LEO8007-07.exe
Ik denk dat het dezelfde update is met een (of een aantal) kleine wijzigingen.
LEO8007.exe had nog steeds de SMS-bug en LEO8007-07.exe niet meer (iig bij mij niet)

Dat noem ik nogal een groot verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Crusader schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:29:

Ik heb die aanpassing ook even voor de gein geprobeerd (ook Vodafone hiero) en dat werkte niet.
Bij mij werkt in dit soort gevallen nog steeds de proxy gewoon uitschakelen.
De instellingen moeten ook haast wel prima zijn, want even later werkt het wel weer gewoon. Rare zooi. Dikke kans dus dat het gewoon aan die proxy ligt? Hoe schakel ik die uit, en wat is het nadeel ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 08:57
waarschijnlijk niet heel erg van toepassing in dit topic, maar HTC kondigt binnenkort de opvolger van de HD2 aan zoals het nu lijkt.
Deze zal als de geruchten waar zijn een AMOLED scherm hebben en draaien op android.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:05

HollovVpo1nt

I like gadgets

crazylegs schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:18:
waarschijnlijk niet heel erg van toepassing in dit topic, maar HTC kondigt binnenkort de opvolger van de HD2 aan zoals het nu lijkt.
Deze zal als de geruchten waar zijn een AMOLED scherm hebben en draaien op android.
Dan zou het geen opvolger zijn van de HD2. Want de Touch/HD reeks is windows mobile. Het is waarschijnlijk een nieuw toestel. Maarja, offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Nou,de 1.66 staat erop..was echt in no-time geinstalleerd. Alles was ik kwijt, maar terug gezet via de MyPhone. Alleen staan mijn favorieten contacts door elkaar. Het SMS-en kan nu direct, ondanks dat ik 199 smsjes van een persoon heb die ingeladen worden (dit staat ook bij de naam nu).

Zijn er dingen die jullie willen weten? Ik zal eens kijken of mijn carkit het nu goed doet en wat de batterij duur nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Mir schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:34:
Nou,de 1.66 staat erop..was echt in no-time geinstalleerd. Alles was ik kwijt, maar terug gezet via de MyPhone. Alleen staan mijn favorieten contacts door elkaar. Het SMS-en kan nu direct, ondanks dat ik 199 smsjes van een persoon heb die ingeladen worden (dit staat ook bij de naam nu).

Zijn er dingen die jullie willen weten? Ik zal eens kijken of mijn carkit het nu goed doet en wat de batterij duur nu is.
Zijn er naast het snelle laden van sms conversaties / sms outbox probleem en een langere batterijduur nog andere zaken nieuw in de 1.66 ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Mir schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:34:

De verbinding wordt nu nog niet automatisch verbroken naar het afsluiten van een applicatie die internet gebruikt, of wel?
Het sneller laden van smsjes en het aantal smsjes was ook al bij de laatse fix, maar die gaf nog problemen met het typen, hij schakelde terug naar het laatste smsje waardoor je het scherm om te typen even kwijt was. Het geselecteerde smsje, waar je op antwoord, is 'donker' geselecteerd in de conversatie modus bij een contact, is dat nog?

Hoe is de gevoeligheid van het toetsenbord, is het al beter of is het 'ghosty' typen nog steeds zo erg?

De batterij duur willen we natuurlijk heel erg graag weten, de Radio en Manilla versie kan je die zo geven?
De weeknummers in de agenda staan er ook nog steeds niet in zeker?

'Muziek' staat nu al gewoon geschreven in Sense, of nog steeds als 'MUZIEK" ?

Meer vragen komen zo even niet in me op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Novadecasa schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:50:
[...]

De verbinding wordt nu nog niet automatisch verbroken naar het afsluiten van een applicatie die internet gebruikt, of wel?
Dit heb ik nog niet waargenomen/getest. Zal daar morgen eens naar kijken.
Het sneller laden van smsjes en het aantal smsjes was ook al bij de laatse fix, maar die gaf nog problemen met het typen, hij schakelde terug naar het laatste smsje waardoor je het scherm om te typen even kwijt was. Het geselecteerde smsje, waar je op antwoord, is 'donker' geselecteerd in de conversatie modus bij een contact, is dat nog?
Nee, ik zie dit nu niet gebeuren.
Hoe is de gevoeligheid van het toetsenbord, is het al beter of is het 'ghosty' typen nog steeds zo erg?
Ik heb het idee dat hij iets minder gevoelig is geworden. Ik had hiervoor de BSBtweak erop staan met de optie aan om het scherm ongevoeliger te maken. Ik krijg het gevoel dat ik nu redelijk dezelfde ervaring krijg.
De batterij duur willen we natuurlijk heel erg graag weten, de Radio en Manilla versie kan je die zo geven?
manilla: 2.5.19211619.0
radio: 2.06.51.07
protocol: 15.30.50.07U
De weeknummers in de agenda staan er ook nog steeds niet in zeker?
Nee, die zie ik niet

Verder heb ik het idee dat hij nu veel vaker 3G/H verbindingen laat zien. Hiervoor zag ik eigenlijk alleenmaar G.
'Muziek' staat nu al gewoon geschreven in Sense, of nog steeds als 'MUZIEK" ?
Ik heb de WWE ;) Maar er staat 'Music'

[ Voor 3% gewijzigd door Mir op 02-02-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-05 14:06
@ arda4 en 4tune: Bedankt!

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:05

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik vind 'MUZIEK' met hoofdletters eigenlijk wel tof staan, ik zou het niet anders willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175330

Heb daar al 4x een bestelling gedaan.
Goedkoop en betrouwbaar.
Vooral de screen protectors (clearview) zijn erg goed en belachelijk goedkoop en i.d.d. waar koop je zo,n goede batterij zo goedkoop.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 175330 op 03-02-2010 01:28 . Reden: Overbodige re ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Nee, jij?
MyMobiler.
Juweeltje en gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302178

hallo..

Is iemand er al achter gekomen hoe inkomende en uitgaande gesprekken op 0 kan zetten ?
Heb me eigen al suf gezocht op google pdf handleiding.

Mvg mike

Miss hebben jullie ook iets aan deze link http://www.smartphoneshop...artphones/htc-hd2-nl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
efd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:28:
[...]

Oh, en wie heeft toevallig een link naar FlitsNav 1.5-cab? Ik gebruik de 4.1-versie stand-alone. De 1.5-versie gebruikte ik tot vanmiddag om TT te starten, maar juist die versie is nu opeens nergens meer te downloaden :(
Ik heb 1.5 gisterochtend nog gedownload, zie nu inderdaad dat de link niet meer werkt. Heb 'm even voor je geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En wederom enkele malen het probleem gehad dat er geen bezorgrapport binnenkwam en op moment dat ik een sms van deze persoon kreeg ze binnenkwamen als warme broodjes :( erg vervelend. Heb HTC gemailt en ben benieuwd wat ze hier op te zeggen hebben.

In deze situatie heb ik liever het oude sms probleem terug, dan zie je zelf tenminste dat die weg is en kwam die altijd wel aan :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-06 22:42

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 338956 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:40:
En wederom enkele malen het probleem gehad dat er geen bezorgrapport binnenkwam en op moment dat ik een sms van deze persoon kreeg ze binnenkwamen als warme broodjes :( erg vervelend. Heb HTC gemailt en ben benieuwd wat ze hier op te zeggen hebben.

In deze situatie heb ik liever het oude sms probleem terug, dan zie je zelf tenminste dat die weg is en kwam die altijd wel aan :S.
Als mensen nou eens meteen vermelden welke rom ze hebben als ze aangeven wel of juist geen SMS-bug te hebben scheelt dat een boel gedonder.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:56:
[...]

Als mensen nou eens meteen vermelden welke rom ze hebben als ze aangeven wel of juist geen SMS-bug te hebben scheelt dat een boel gedonder.
Als je terugkijkt, volgens mij nog net eind Deel 6 dan staat het daar netjes vermeld ;). Dus niet meteen van het dak schreeuwen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Anoniem: 338956 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:59:
[...]

Als je terugkijkt, volgens mij nog net eind Deel 6 dan staat het daar netjes vermeld ;). Dus niet meteen van het dak schreeuwen :).
Offtopic: we blijven wel met de voetjes op de grond schreeuwen :+

Ontopic, had gister een raar probleem miss ligt het aan de provider maar m'n vriendin kon me geen smsjes meer sturen en wel naar andere, ik kreeg wel van andere smsjes maar niet van haar. Dit probleem heeft zich de hele dag voorgedaan en eind van de dag rond 5 uur sloeg ie op tilt haha sms bomb. dus wat ik denk dat het aan de provider ligt maargoed, denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343551

Aller eerst iedereen bedankt voor de vele dingen die ik geleerd heb hier op het forum, is men eerste post vandaar.
Nu zag ik een pagina terug de link van netimes, en het is daar echt 10x zo goedkoop als de Nederlandse sites.

Nu wil ik graag ik een bestelling doen, maar ik heb geen creditcard, is hier iemand die mij zou kunnen helpen met het bestellen ? bijvoorbeeld iemand die net een bestelling wil gaan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:23
@Koning, je kunt ook betalen met PayPal.. die kun je koppelen aan je giro of bank en dan kun je gewoon betalen zonder Creditcard!

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Anoniem: 343551 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:33:
Aller eerst iedereen bedankt voor de vele dingen die ik geleerd heb hier op het forum, is men eerste post vandaar.
Nu zag ik een pagina terug de link van netimes, en het is daar echt 10x zo goedkoop als de Nederlandse sites.

Nu wil ik graag ik een bestelling doen, maar ik heb geen creditcard, is hier iemand die mij zou kunnen helpen met het bestellen ? bijvoorbeeld iemand die net een bestelling wil gaan doen ?
Allereerst zou ik zeggen bestel het daar niet. Het komt in dit geval uit hong kong en dat duurt dus 3 weken voordat het hierzo aankomt (igg xda zeggen ze 3 weken wss komen die uit de vs...) Ik zou gaan voor mobilefun.co.uk. Ze hebben haast het zelfde als netimes alleen haast naast de deur. ;) En erbij ook nog een goeie service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241890

Anoniem: 343551 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:33:

je kan op de site van paypal een account aanmaken, deze moet geactiveerd worden (zij storten 3 kleine bedragen op je rekening binnen enkele dagen staat dat erop) die bedragen vul je in, dan is je account geactiveerd, dan moet je er nog geld opzetten dit duurt 4 tot 6 werkdagen, en dan kan je bestellen.
Ik heb dat ook gedaan, dit kost wat moeite maar je kan dan bijvoorbeeld ook op http://www.ryanair.com/nl boeken zonder creditcard ;)

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Soh.. het is gewoon niet meer te volgen hoe snel het hier gaat! Pfff..

Maar goed, iemand ook last van een dubbele beltoon bij het bellen naar iemand? Ik hoor het normale 'piep'je, maar ook een tweede er achteraan. Lijkt wel of die door de telefoon zelf gemaakt wordt. Bij het hands-free bellen in de auto met bluetooth krijg ik daar nog een scherpe pieptoon bovenop. Nadat iemand opgenomen heeft is het weg en werkt het prima.

En de batterij lijkt elke dag steeds langer mee te gaan. Heb hem nu zo'n 2 weken denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324179

wat betreft het battery verhaal. wat mij opvalt is dat het bij mij ong. 20% battery scheelt of ik mijn telefoon in mijn broek heb of gewoon ergens heb liggen. nu was mijn idee dat de nabijheid sensor ook zou moeten werken als het toestel in mijn zak zit. dit scheelt dat het beeld aangaat wanneer ik toevallig op een hardware knop drukt. nu heb ik niet genoeg verstand van winmo om hiervoor eventueel een cab bestand of iets dergelijks te maken. maar volgens mij moet dat toch niet al te moeilijk te maken zijn. misschien dat een van jullie zich geroepen voelt om hier zich even over te buigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 342988 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:35:
Ichido:
En hier ben ik dus gisteren achter gekomen, had per ongeluk vinkje aan laten staan :(
TripleM schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:17:
[...]

De instellingen moeten ook haast wel prima zijn, want even later werkt het wel weer gewoon. Rare zooi. Dikke kans dus dat het gewoon aan die proxy ligt? Hoe schakel ik die uit, en wat is het nadeel ervan?
Sorry, moet je even verwijzen naar Google hoe je die proxy uitzet, weet het niet uit m'n hoofd en sta nu op het punt weg te gaan...

[ Voor 33% gewijzigd door Crusader op 03-02-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-06 15:12

sanook

_/-\o_

lithje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:49:
...iemand ook last van een dubbele beltoon bij het bellen naar iemand? Ik hoor het normale 'piep'je, maar ook een tweede er achteraan. Lijkt wel of die door de telefoon zelf gemaakt wordt...
Ja inderdaad dat heb ik ook en een collega van mij met een HD2 ook. Het gebeurt echter niet bij iedere oproep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imploo
lithje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:49:
Soh.. het is gewoon niet meer te volgen hoe snel het hier gaat! Pfff..

Maar goed, iemand ook last van een dubbele beltoon bij het bellen naar iemand? Ik hoor het normale 'piep'je, maar ook een tweede er achteraan. Lijkt wel of die door de telefoon zelf gemaakt wordt. Bij het hands-free bellen in de auto met bluetooth krijg ik daar nog een scherpe pieptoon bovenop. Nadat iemand opgenomen heeft is het weg en werkt het prima.

En de batterij lijkt elke dag steeds langer mee te gaan. Heb hem nu zo'n 2 weken denk ik..
Beide heb ik ook, nog even bij de geluiden gezocht, niks kunnen vinden.

Iemand hier ook problemen met zijn alarm gehad? In plaats van de alarmtoon speelt hij heel even het geluidje van een systeemmelding. Na de update heb ik het alarm nog niet getest.

rom: 1.48
manila: 2.5.192
radio:2.06.51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Imploo schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:23:
[...]

Beide heb ik ook, nog even bij de geluiden gezocht, niks kunnen vinden.

Iemand hier ook problemen met zijn alarm gehad? In plaats van de alarmtoon speelt hij heel even het geluidje van een systeemmelding. Na de update heb ik het alarm nog niet getest.

rom: 1.48
manila: 2.5.192
radio:2.06.51
Zelfde spec's hier, én dus ook hetzelfde probleem ;)

Als wekker laat 'ie s'ochtends heel kort die systeemmelding horen met daarna twee keer het eigenlijk "wekker geluid" .... en dan blijft 'ie weer helemaal stil :+

Te laat op je werk komen en dan je telefoon de schuld geven ... is ook weer zoiets, hè

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir

Mir

Nou, ik heb mijn Carkit weer getest. Werkt dus niet goed!

Als mijn data connection aan staan en ik mijn auto (volvo s40) laat bellen, dat zie ik dat mijn telefoon een poging doet om te gaan bellen (je ziet de persoon en rode ophang knop etc.) maar na ~5 seconden sluit hij dat venster weer af en that's it. Ik kan gewoon niet met mijn auto bellen als de dataconnection aan staat! :(

Iemand een idee?

Zit er over na te denken om een CAB te schrijven die de call_start_event afvangt en daarop de dataconnection uitzet.... en mogelijk weer aanzet bij het sluiten van de call. Iemand een idee hoe moeilijk dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Is waarschijnlijk toch iets in je BT stack óf de instellingen van je auto, lijkt me. Ik heb 'm hier gekoppeld met een Pioneer (DEH-P75BT) radio en dat werkt als een zonnetje, zowel met het bellen vanaf de telefoon als direct vanaf de radio/afstandsbediening.

M'n Nokia's wilden nog wel eens wat galm veroorzaken bij de gesprekspartner, maar ook daar heb ik nu geen last meer van (óf beter gezeg: daar heeft de andere kant geen last meer van).

[ Voor 26% gewijzigd door Will_M op 03-02-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Valleyman schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:13:
[...]
Ik heb 1.5 gisterochtend nog gedownload, zie nu inderdaad dat de link niet meer werkt. Heb 'm even voor je geupload.
Super! Vond hem echter gisteravond nog in de telefoon RAM ;)

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd

efd

Ik melde gisteren dat ik ik geen enkele quicklink-hack meer kan installeren. Al van alles geprobeerd (inclusief het verwijderen van dat soort hacks zoals Dutty's taskm, 4 row startmenu) maar het mag niet baten.

Wie heeft nog een briljante ingeving?

Oh eh ik draai de laatste Laurentius Rom 3.1 :)

[ Voor 9% gewijzigd door efd op 03-02-2010 11:00 ]

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 23:07

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Mir schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:48:
Nou, ik heb mijn Carkit weer getest. Werkt dus niet goed!

Als mijn data connection aan staan en ik mijn auto (volvo s40) laat bellen, dat zie ik dat mijn telefoon een poging doet om te gaan bellen (je ziet de persoon en rode ophang knop etc.) maar na ~5 seconden sluit hij dat venster weer af en that's it. Ik kan gewoon niet met mijn auto bellen als de dataconnection aan staat! :(

Iemand een idee?

Zit er over na te denken om een CAB te schrijven die de call_start_event afvangt en daarop de dataconnection uitzet.... en mogelijk weer aanzet bij het sluiten van de call. Iemand een idee hoe moeilijk dit is?
Ik heb een mediasysteem RNS310 in mijn auto en deze werkt perfect. GPS is meestal aan van m'n phone + bluetooth en data connectie (voor de files) en werkt als een zonnetje. Ook als ik een telefoontje moet plegen.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imploo
wimmel_1 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:27:
[...]

Zelfde spec's hier, én dus ook hetzelfde probleem ;)

Als wekker laat 'ie s'ochtends heel kort die systeemmelding horen met daarna twee keer het eigenlijk "wekker geluid" .... en dan blijft 'ie weer helemaal stil :+

Te laat op je werk komen en dan je telefoon de schuld geven ... is ook weer zoiets, hè
Hopelijk is dat dan met de 1.66 rom verholpen.. Heb nog een oude N73 naast bed liggen voor de wekker 8)7

Nog even een vraagje, ik las ergens dat via wifi naar een gedeelde map op je pc browsen kan via de verkenner, echter wanneer ik dat doe krijg ik een foutmelding 'Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen', terwijl wifi gewoon aanstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Crusader schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:54:

Sorry, moet je even verwijzen naar Google hoe je die proxy uitzet, weet het niet uit m'n hoofd en sta nu op het punt weg te gaan...
Hmm vreemd, bij mij stond er geen proxy ingesteld (Instellingen > Meer > Verbindingen > Verbindingen > Proxyserver instellen). Ik heb echter wel een Mijn Werk verbinding (geen idee waar dat vandaan komt, is dat standaard?) en daar stond geen vinkje bij dat het netwerk gebruik maakt van internet. Dat heb ik aangezet, en jawel, prompt kan ik netjes Twitter weer syncen, mail ophalen etc. Ik ben echt niet dom, maar hoe dit in elkaar zit snap ik ECHT niet. -edit- Dat vinkje hoort niet aan te kunnen en gaat dan ook direct weer uit. Daar lag het dus niet aan. Ik heb m'n telefoon maar es uit en aan gezet en dan werkt het weer, maar ik weet ondertussen echt het verschil tussen oorzaak en gevolg niet meer...

Is het trouwens een leuk idee om in de startpost ook een lijstje met populaire/'must have' apps te plaatsen? Ik heb zelf nog geen app geinstalleerd, maar volgens mij zijn er genoeg echt handige apps die het leven met een HD2 nog leuker maken :P

[ Voor 25% gewijzigd door TripleM op 03-02-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
TripleM schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:48:
[...]
(knippederknipknopknap)

Is het trouwens een leuk idee om in de startpost ook een lijstje met populaire/'must have' apps te plaatsen? Ik heb zelf nog geen app geinstalleerd, maar volgens mij zijn er genoeg echt handige apps die het leven met een HD2 nog leuker maken :P
+ 1 hier ben ik ook mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 20:29
Heren ,

Ik heb zojuist de sms fix geinstalleerd. Nu heb ik mijn tekengrootte altijd op kleinst staan. Nu kapt hij de berichten halverwege af in de "conversatie mode" wat ik aardig irritant vind. Alleen als de tekengrootte op Normaal staat, laat hij de berichten volledig zien.

Is er een mogelijkheid op dit te veranderen?

Ik heb overigens de rom update (nog) niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

Goed idee Triple-M: om een lijst met must have's te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110895

Prom1se schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:42:
[...]Allereerst zou ik zeggen bestel het daar niet. Het komt in dit geval uit hong kong en dat duurt dus 3 weken voordat het hierzo aankomt (igg xda zeggen ze 3 weken wss komen die uit de vs...)
Ik heb ook 2 keer zeer tevreden besteld bij netimes.com
Lang leve paypal
De eerste keer weet ik niet hoe lang afleveren duurde omdat deze op het oude adres was bezorgd.

De 2de keer 14de besteld.
De 17de verzonden.
En 24 december in bus.

Ik zeg met alle kerstdrukte heel erg netjes.
Ja en de service verder weet ik niet tot nu toe werkt die chinese rommel uitstekend :)

En over alarm (wekker) op de HD2
is dit niet hetzelfde op alle winmo toestellen?
Volgens mij snappen ze daar niet wat de functie van een wekker moet zijn
Of ze slapen heel licht ;)
Ik word er iig niet wakker van.

gr syllichick

edit...
heb even op die site gekeken waar jij besteld.
Daar is alles 2 keer zo duur iig wat ik besteld heb dan bij netimes.
Misschien duurd dan wel wat langer, maar dat vind ikzelf heel erg meevallen

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 110895 op 03-02-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-06 13:05
Anoniem: 254891 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:49:
wat ook vaag is trouwens, als je een liedje aan t luisteren bent, en je klikt op back ( |< ), dan speelt ie t vorige liedje ipv het liedje opnieuw te laten beginnen
Nou.. Ik heb dit juist niet. Wat bij mij een grote ergenis is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340121

[...]

Allereerst zou ik zeggen bestel het daar niet. Het komt in dit geval uit hong kong en dat duurt dus 3 weken voordat het hierzo aankomt (igg xda zeggen ze 3 weken wss komen die uit de vs...) Ik zou gaan voor mobilefun.co.uk. Ze hebben haast het zelfde als netimes alleen haast naast de deur. ;) En erbij ook nog een goeie service :)
Een paar weken geleden een burolader, een exta batterij, en een leren case.
Goederen binnen 1 weel afgeleverd.
Top _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327458

Ik heb m'n HD2 vanmorgen meegewassen in de wasmachine :'(
Heb hem in een bak met rijst gelegd (schijnt vocht te absorberen) maar het zal wel niet zo goed voor em zijn.
Gelukkig wel verzekerd via de inboedelverzekering, heb ze al gebeld.
Moet even terug naar de winkel voor een verklaring dat ie onherstelbaar beschadigd is, en een pro-forma factuur wat een nieuwe kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327458 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:02:
Heb hem in een bak met rijst gelegd (schijnt vocht te absorberen) maar het zal wel niet zo goed voor em zijn.
Moet even terug naar de winkel voor een verklaring dat ie onherstelbaar beschadigd is, en een pro-forma factuur wat een nieuwe kost.
dat is zwaar klote. succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-03 21:30
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met een oud model HTC (Qtek). Accu, sim en geheugenkaart eruit halen, accuklepje eraf laten, op een warme plek (niet op de verwarming, maar bijvoorbeeld op een vensterbank erboven) leggen en 4 tot 5 dagen laten drogen. (korter kan ook, maar neem liever geen risico). Daarna deed hij het bij mij weer prima.
Belangrijk is dat er geen spanning meer op staat, dus zsm de accu eruit, want anders schijnen de prints te corroderen (correct me if I'm wrong)
Sterkte en succes!

[ Voor 3% gewijzigd door Wtrdk op 03-02-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Kleine wasjes, grote wasjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Anoniem: 340121 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:53:
[...]

Een paar weken geleden een burolader, een exta batterij, en een leren case.
Goederen binnen 1 weel afgeleverd.
Top _/-\o_
Kijk aan dat is positief nieuws, heb je met paypal betaald of hoe heb je betaald?
Ik ga er namelijk nog bestellen, en dan gaat het om de flexishield en de touchguard. en dan die martin fields screen protectors twin pack, aanbeveling?

Bureaulader handig? extra batterij is nooit verkeerd toch? :)

Leer is niets voor mij, ben wat dat betreft vlot en moet dus een vlotte look hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327458

Bedankt allemaal voor de steun!
w.d schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:11:
[...]

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met een oud model HTC (Qtek). Accu, sim en geheugenkaart eruit halen, accuklepje eraf laten, op een warme plek (niet op de verwarming, maar bijvoorbeeld op een vensterbank erboven) leggen en 4 tot 5 dagen laten drogen. (korter kan ook, maar neem liever geen risico). Daarna deed hij het bij mij weer prima.
Belangrijk is dat er geen spanning meer op staat, dus zsm de accu eruit, want anders schijnen de prints te corroderen (correct me if I'm wrong)
Sterkte en succes!
Heb hem ook niet aangezet of geprobeerd. Onder radiator gelegd in rijst en we zien het over dag of 5 wel.
Vanavond maar ff langs de Mediamarkt Rotterdam voor zo'n verklaring dat ie kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
sanook schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:06:
[...]

Ja inderdaad dat heb ik ook en een collega van mij met een HD2 ook. Het gebeurt echter niet bij iedere oproep.
Yep.. klopt inderdaad, is niet bij elke oproep! Hij wordt gewoon verkocht als telefoon, bellen zou die toch wel 100% moeten doen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326416

Wordt langzamerhand wel eens tijd voor 1.66 NLD niet? Het is dat mijne nog terug moet voor garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Laatst online: 13-06 07:34
Anoniem: 326416 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:59:
Wordt langzamerhand wel eens tijd voor 1.66 NLD niet? Het is dat mijne nog terug moet voor garantie...
Kan iemand uitleggen waarom het voor NLD langer moet duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-06 13:14
Smirnoff schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:06:
[...]

Er zijn wat complicaties opgetreden mbt de Nederlandse spelling, niemand weet precies hoe de Nederlandse spelling in elkaar zit.. Dit vergt enorm veel tijd.

@ iedereen die problemen heeft met haar/zijn wekker: Download G-alarm en gebruik de zoekfunctie, problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
Smirnoff schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:06:
[...]

Ik zou het niet weten, de rom's komen met mondjes maat binnen, je zou toch zeggen release alles gewoon in 1 keer maarja htc kennede halve producten halve upgrades.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

veejee schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:25:
[...]

Er zijn wat complicaties opgetreden mbt de Nederlandse spelling, niemand weet precies hoe de Nederlandse spelling in elkaar zit.. Dit vergt enorm veel tijd.

@ iedereen die problemen heeft met haar/zijn wekker: Download G-alarm en gebruik de zoekfunctie, problem solved.
Problem not solved .... Workaround and "known error" :)

Maar 't blijft belachelijk dat een wekker functie niet doet wat 'ie moet doen ... noem 't dan géén wekker functie maar zinloze piepfunctie o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 13:47

Convoy

g44p

wimmel_1 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:37:
[...]

Problem not solved .... Workaround and "known error" :)

Maar 't blijft belachelijk dat een wekker functie niet doet wat 'ie moet doen ... noem 't dan géén wekker functie maar zinloze piepfunctie o.i.d.
totaal geen problemen mee, wekker werkt zoals het zou moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Laatst online: 23-09-2019
Ik heb ook goede ervaring met bestelde spullen. Gewoon met PayPal en CreditCard betaald.
Prom1se schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:39:
[...]

Kijk aan dat is positief nieuws, heb je met paypal betaald of hoe heb je betaald?
Ik ga er namelijk nog bestellen, en dan gaat het om de flexishield en de touchguard. en dan die martin fields screen protectors twin pack, aanbeveling?

Bureaulader handig? extra batterij is nooit verkeerd toch? :)

Leer is niets voor mij, ben wat dat betreft vlot en moet dus een vlotte look hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Deze zaak is anders wel een stuk duurder dan netimes.com.
Een leren hoesje is hier 30 pond en bij netimes €11,50
Alles wat ik daar zie is een stuk duurder.
Dan maar een paar dagen extra wachten en een hoop geld besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 23:07

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Imploo schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:31:
[...]

Hopelijk is dat dan met de 1.66 rom verholpen.. Heb nog een oude N73 naast bed liggen voor de wekker 8)7
Ik heb nog nooit dit probleem gehad, niet met de WWE 1.43, 1.48 en de laatste 1.66.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Anoniem: 175330 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:57:
[...]

Deze zaak is anders wel een stuk duurder dan netimes.com.
Een leren hoesje is hier 30 pond en bij netimes €11,50
Alles wat ik daar zie is een stuk duurder.
Dan maar een paar dagen extra wachten en een hoop geld besparen.
Psies! En alles wat ze daar verkopen is ook Made in China! ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Toon inzet voordat je post. Losse oneliners horen hier niet thuis. GoT is een discussieforum en geen helpdesk.

Verwijs in een topicreport aub naar een specifieke reactie, of meerdere, anders kan er niets mee worden gedaan.