Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:32
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:53:
Speelt iemand nog? Ik ben een lvl 35 nightblade. Ik speel op hardcore veteran. Ik vind het echt een vet spel, speelt lekker weg en voor een beta zijn er eigenlijk nauwelijks bugs. Als je D2/D3/PoE/TQ leuk vindt zul je dit waarschijnlijk ook vet vinden.
Ik wil ook een HC gaan rollen. Welke build gebruik je precies voor je Nightblade?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://grimcalc.com/GrimC...0-0-0-1-0-0-0-6-0-0-0-0-0

Geeft me ongeveer 6k HP en 1500 DPS. Maar ik mis nog een hoop dingen, zoals slaughter relic en duelist sabres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Die link zal ik vanavond even aan de TS toevoegen, wist nog niet dat die bestond maar TitanCalc was vroeger natuurlijk ook geliefd en veel gebruikt :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Super dankjewel man :) . Als ik vanavond thuis ben zal ik die build er is even bij pakken :) . Gelijk maar is een paar leveltjes doen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:38:
Super dankjewel man :) . Als ik vanavond thuis ben zal ik die build er is even bij pakken :) . Gelijk maar is een paar leveltjes doen vanavond :)
Hoe gaat het ondertussen? Het beste is trouwens Night's Chill rushen. Dat geeft echt zo veel DPS in het begin. En daarna het rondje links boven in de Nightblade maximaal upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Om eerlijk te zijn ben ik pas level 3 :+ . Laaste weken eigenlijk weinig GD gedaan. Maarf zit er nu gelijk weer lekker in :) . Hoop vanavond nog wat leveltjes te pakken en bedankt voor de tip :) . Zal die skill/pasive rushen en daarna upgraden :)

Zit die Night's Chill in de Nightblade three? Anders moet ik even opnieuw beginnen (wat een ramp xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zo ben ondertussen level 10 en de damage is echt heerlijk :) . Waar stop je trouwens de meeste punten in cunning of physique's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:39:
Zo ben ondertussen level 10 en de damage is echt heerlijk :) . Waar stop je trouwens de meeste punten in cunning of physique's?
Ik zou ongeveer 10 punten aan physique besteden en de rest aan cunning.
Br3wmaster schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:14:
Om eerlijk te zijn ben ik pas level 3 :+ . Laaste weken eigenlijk weinig GD gedaan. Maarf zit er nu gelijk weer lekker in :) . Hoop vanavond nog wat leveltjes te pakken en bedankt voor de tip :) . Zal die skill/pasive rushen en daarna upgraden :)

Zit die Night's Chill in de Nightblade three? Anders moet ik even opnieuw beginnen (wat een ramp xD)
Ja, Night's chill zit in de Nightblade Tree. Het is een aura dat cold damage doet tegen de vijanden om je heen. Daarnaast versterkt Night's Chill ook de damage van alle aanvallen die je doet. En het dual wield talent links boven geeft extra cold damage percentage, dus dat upgrade je night chill dan nog weer extra. En Night's chill verlaagt ook de cold resistance van enemies. Dus het is geen "double dip" maar een soort van "quadruple dip". Je damage wordt op 4 manieren versterkt. Enorm goede synergie dus.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/54007e93b5905/54007e93a89ee-nightblade.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dank voor je reactie :) heb het inderdaad gevonden. Gaat echt lekker nu mobs smelen op lvl 10 eigenlijk al weg :) Ga gelijk even verder spelen nu :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Build 20: Multiplayer and Transmuters are now available!
Community Announcements - Zantai
The age of multiplayer has arrived. With the release of Build 20, you may now host and join multiplayer sessions in Grim Dawn!

Please be aware that this feature is still being improved upon so while it is playable enough to be fun, it is very likely that you will encounter performance issues, crashes, and bugs. As always, please post your findings at our forum.

Multiplayer is just the tip of the iceberg however. There are tons of amazing changes that should enrich your experience, even if you are a fan of singleplayer.

You can read the complete changelog here.
Do I need to say more?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heilige neuk, ik ga gelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, Night's Chill damage is gehalveerd. Ik ga eerst maar eens nadenken wat ik nu wil doen, mijn Nightblade aanpassen of toch maar een nieuw karakter voor deze patch maken. Ik ben ook van 6k naar 5k HP gegaan, dus wellicht ga ik nu een Soldier maken die een 2handed weapon hanteert (ik heb een hele sterk blauw wapen daarvoor in mijn stash)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Net mijn HC geript.. lvl 22 elite mob was to stronk xD. Hmm Nightblade speelt nog steeds goed hoor. Stack ook veel +cold dmg en mobs gaan nog steeds erg snel down :)

Edit: omg lol weer dood.. niet goed op escape gedrukt xD hehe ah well eerst maar op vakantie dan proberen we het daarna nog een keer :9

[ Voor 29% gewijzigd door Br3wmaster op 31-08-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-08 22:50

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Weet iemand eigenlijk hoeveel acts er in het spel komen wanneer het spel eindelijk 'gold' gaat? Ik had wel begrepen dat het de bedoeling van de makers is om er dmv DLC acts aan toe te voegen in de toekomst.

Momenteel heb ik een heel fijn spelende Blademaster(Soldier+Nightblade) naar lvl35 geholpen. Ik vraag me wel af je tzt de mogelijkheid krijgt om er een derde class bij te kiezen. Anders lijkt het me lastig skillpunten verdelen helemaal tot aan level 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:15
Ik weet dat er sowieso 3 acts komen, Het max level dat met de final game zal zijn is tot level 75, athans dat zal ongeveer de planning zijn. En d.m.v. mods zal de level cap tot aan 200 zijn.

Verder is ondertussen B21 uit met de Acranist en staat B22 alweer om de hoek :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker

pizzaislekker

Je hebt gedeeltelijk gelijk! Dit is wat de ontwikkelaar zelf zegt: "We haven't yet locked down the level cap for the initial release but I expect it will be somewhere between 50-75, with the increasing later through expansions."
De levelcap gaat dus niet omhoog door middel van mods, maar door middel van add-ons. Gelukkig maar, want je lijkt erg snel te levelen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Act 3 is gisteren released!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Zo, dat is onverwachts :o
Morgen als ik weer thuis ben maar eens downloaden en weer proberen dan :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Cool, ik had net een demolitionist op level 35 na een weekendje lekker spelen een weekje terug, dus ik kan gelijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Oeh, gekocht in de Steam sale en eens gekeken of het was is. Heerlijk sfeertje, mooi gemaakt en in het eerste uurtje speelt het al lekker weg.

Denk dat hier wel wat uurtjes in gaan zitten en ben benieuwd wat er nog komen gaat.
Mocht iemand nog zin hebben in multiplayer: -MiDe- op Steam.

Voor de huidige prijs van 15,- euro op Steam denk ik dat de D3 fans hier ook veel plezier aan zullen beleven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 06:55
Iemand een idee waar ik wat goede builds kan vinden?

Edit: Ik keek met mijn neus, er is op de het forum van grim dawn een hele sectie voor :+

[ Voor 47% gewijzigd door microoo op 23-12-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Eerste stukje van act 3. Vond 't niet zo heel bijzonder. Minste stuk tot nu toe. 3.2 gaat hopelijk veel goedmaken.
microoo schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:59:
Iemand een idee waar ik wat goede builds kan vinden? Edit: Ik keek met mijn neus, er is op de het forum van grim dawn een hele sectie voor :+
Al is het wel heel erg karig nog. Per combinatie (20 stuks?) zouden er zo 3-4 builds kunnen worden gemaakt met een bepaalde speelwijze in 't achterhoofd. Ik vermoed dat die wel meer ingevuld gaat worden zodra 't spel uit early access komt.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Ik vind het eerste hoofdstuk van act3 wel goed. Nieuwe enemy's en anderen mooie gebieden. Maar het aantal quests valt wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker

pizzaislekker

Is er al iemand bezig geweest met Act 3.2? En zo ja, hoe bevalt dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik hoop daar vanavond of morgen aan te beginnen :) . Zijn er nog mensen actief bezig met deze game? Topic is beetje dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Moet eerlijk zeggen dat het voor mij ook alweer even geleden is.
Dacht: ik wacht even op patch 4, maar dat duurt nog tot juli.
Misschien dat ik vanmiddag/vanavond er weer wat tijd aan ga besteden :)

edit: Nou, zo gezegd, zo gedaan.
Gistermiddag een paar uurtjes gespeeld.
Het speelt nog steeds heerlijk, de nieuwe gebieden zijn ook leuk, er zijn nog steeds te weinig quests en gear progressie is nog lastig gezien de "goede" drops nog steeds meh zijn.

Al met al veel plezier gehad weer en ben zeer in afwachting voor de nieuwe content!
Game blijft fantastisch, een waardige opvolger van Titan Quest.

[ Voor 50% gewijzigd door Renquin op 12-03-2015 08:32 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Br3wmaster schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:16:
Ik hoop daar vanavond of morgen aan te beginnen :) . Zijn er nog mensen actief bezig met deze game? Topic is beetje dood :(
Since B25 ben ik weer veel aan het spelen. Nieuwe char gemaakt, 90% arcanist, rest solder voor wat extra health. Gistern voor het eerst SoT in gegaan en gelijk alle 5 etages gecleared, had ik niet verwacht. Met mijn vol gegearde Nightblade (Saboteur) ga ik daar meestal wel dood. Melee heeft het bij zwaardere tegenstanders niet gemakkelijk.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
bstard schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:52:
[...]

Since B25 ben ik weer veel aan het spelen. Nieuwe char gemaakt, 90% arcanist, rest solder voor wat extra health. Gistern voor het eerst SoT in gegaan en gelijk alle 5 etages gecleared, had ik niet verwacht. Met mijn vol gegearde Nightblade (Saboteur) ga ik daar meestal wel dood. Melee heeft het bij zwaardere tegenstanders niet gemakkelijk.
Moet eerlijk bekennen dat ik de game al ruim 1,5 maand niet meer gespeeld heb. Komt denk ook omdat weinig van mijn vrienden de game spelen en ik dus vooral solo speel :9 . Zal hem vanavond weer is aanslingeren kijken wat er zoal veranderd is de afgelopen maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Factions. Rovers/Devilscrossing/Homestead kan je reputatie omhoog halen door bounty quests en bepaalde mobs te hakken. En de Undeads enzo kan je omlaag halen, en zo meer bosses en/of nemesis mobs te laten spawnen. Verder niet echt noemenswaardige content erbij. Die komt -als 't volgens planning loopt- over een week of 6-7-8.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Grim Dawn is nu in sale met 35% korting !!!: http://store.steampowered.com/app/219990/

B26 wordt eind deze maand verwacht, dus eerder dan verwacht en er is nog meer goed nieuws:

We’re happy to announce that we’ve brought on Eric Sexton to help enrich and accelerate the design work on Grim Dawn. It is especially exciting for us since Eric was one of the early artists / designers at Blizzard North, contributing to what are obviously some of our favorite games of all time.
Starting as an artist when Blizzard North was originally called “Condor,” Eric animated player characters on Diablo 1 and contributed such creative touches as the macabre detailing of the Butcher’s room and wrote many of the quest concepts. Transitioning to more of a design role on Diablo 2, Eric contributed to the story and world development. Most recently, Eric worked on the creature design team for Borderlands II, creating NPCs and monsters.

On Grim Dawn, Eric is primarily involved with world building and the development of lore but is eager to branch out. He was able to get up to speed on level creation quickly and has already made major contributions, building the mountain fortress that will mark the end of Act 3 and working on an expansive high-level swamp region where some faction quests will take place. Eric has demonstrated a special knack for creating unique points of interest within levels to give them a distinctive feel and detailing out dungeons in a way that really enhances the atmosphere.

http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=22292

Ik moet bekennen dat ik vroeger nooit D1 en D2 heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:44

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:47

Anno

Griefmaker#2862

@Games, bedankt voor de tip. Ik volg de game en dit forum al een tijde. Ik ga hem vanavond direct kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anno schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:48:
@Games, bedankt voor de tip. Ik volg de game en dit forum al een tijde. Ik ga hem vanavond direct kopen :)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:47

Anno

Griefmaker#2862

Weet ik maar ik ben slecht in wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 13:13
ok dit spel ook maar aangeschaft, zit nog op de 1ste missie, ziet er leuk uit, alleen het voelt wat leeg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
fuqua schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:49:
ok dit spel ook maar aangeschaft, zit nog op de 1ste missie, ziet er leuk uit, alleen het voelt wat leeg aan.
Zet bij de difficult settings hem op Veteran mode. Je heb dan meer enemy's en ze zijn ook wat moeilijker.

En nog meer goed nieuws B26 is gisteren uitgekomen !!!.
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=22338

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Games schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 09:10:
[...]

Zet bij de difficult settings hem op Veteran mode. Je heb dan meer enemy's en ze zijn ook wat moeilijker.

En nog meer goed nieuws B26 is gisteren uitgekomen !!!.
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=22338
Vroeg me al af waar die download vandaan kwam :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Ja dat was even een aangename verassing vrijdag! Top weer de nieuwe content imo, lekker aan de grind voor de lvl50 gear.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
ik mis wat sfeer in dit spel, bv tijdens een gevecht met monsters, hoor je vogeltjes vrolijk fluiten, de monsters zelf maken geen geluid, je hoort alleen de hit geluiden verder geen gekreun of wat dan ook van de monsters zelf. Dat is een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
fuqua schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:50:
ik mis wat sfeer in dit spel, bv tijdens een gevecht met monsters, hoor je vogeltjes vrolijk fluiten, de monsters zelf maken geen geluid, je hoort alleen de hit geluiden verder geen gekreun of wat dan ook van de monsters zelf. Dat is een beetje jammer.
Weet je dat mij dit eigenlijk nog nooit is opgevallen :o
Ga toch maar weer eens aanzwengelen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Renquin schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:25:
[...]

Weet je dat mij dit eigenlijk nog nooit is opgevallen :o
Ga toch maar weer eens aanzwengelen :)
net nog een major puntje, als je (net zoals ik) al je punten in mastery stopt, kun je ze niet terug krijgen. zit je dan lekker op lvl 20+ zonder degelijke skills, dat vind ik toch wel heel slecht.

verder ook spul dat blijft liggen (vooral witte) dat mag echt wel na 15 min ofzo verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
fuqua schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:00:
[...]

net nog een major puntje, als je (net zoals ik) al je punten in mastery stopt, kun je ze niet terug krijgen. zit je dan lekker op lvl 20+ zonder degelijke skills, dat vind ik toch wel heel slecht.

verder ook spul dat blijft liggen (vooral witte) dat mag echt wel na 15 min ofzo verdwijnen.
Mastery punten kan je inderdaad niet terug krijgen, dit is ook i.v.m. replayability. Je kan dan immers heel makelijk je bestaande character veranderen. Je kan wel je skills points terug krijgen en veranderen.

Bij "options" kan je instellen wat voor loot je te zien krijgt, dus alleen +magic of +rare etc. En als je toch even snel alle loot wilt zien, dan druk je op shift en houdt je die even ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Grim Dawn nu te koop met 50% korting !!!

http://store.steampowered.com/app/219990/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Toch altijd jammer dat soort dingen. Het spel is nog niet eens uit en al goedkoper dat de kickstarter-prijs -O-

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Bart ® schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:49:
[...]

Toch altijd jammer dat soort dingen. Het spel is nog niet eens uit en al goedkoper dat de kickstarter-prijs -O-
Tsjah, zelf al ver voor de Kickstarter deze game gekocht, ook duurder dan datie nu is.
Maar boeit niet, zolang het spel uiteindelijk af komt ben ik allang blij.
Je weet dat Kickstarter helemaal nergens een garantie op is. Dat is het nooit geweest en zal het ook nooit worden.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 20:25
Bart ® schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 09:49:
[...]

Vorige steam sales ook al hoor.
Had hem toen voor dezelfde prijs als nu in de aanbieding.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-08 22:36
Als een liefhebber van Hack n Slash games ben ik toch wel benieuwd naar dit spel, en dan met name de playerbase. Iemand die me hier wat meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:53
Hmm ergens heeft een patch een beetje mij nichtblade verneukt. Ik schiet met die jongen van die messen alle kanten op (weet effe niet hoe dat heet), maar die capability heeft ineens een behoorlijke reload tijd nu ik het weer speel. op zich prima want ik ripte wel heel makkelijk door alles heen, maar nu kan ik eigenlijk opnieuw beginnen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:45
ik zit even vast , ik sta nu bij die deur van ( gate of Anguish )

maar ik moet die quest hebben van die sleutel.. maar weer kan ik die vinden loop me rot te zoeken

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
ravw schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:41:
ik zit even vast , ik sta nu bij die deur van ( gate of Anguish )

maar ik moet die quest hebben van die sleutel.. maar weer kan ik die vinden loop me rot te zoeken
Succes!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Ik vermaak me wel met de shaman nu. Shammie/Occultist gemaakt (Conjurer), nu richting lvl40 aan het gaan en dan begint het spiciaal te worden: veel melee, veel lightning, totems, 3 pets, en veel wegrennen/potten/HP regen. Ben alleen bang dat de combi shaman+solder ideaal is vanwege de two hander skills en de daarbij benodige defenses uit de solder tree. Bang omdat combi's met solder nog steeds wat te overpowered zijn imo. Op 50 ga ik ook eens de blood/debuff tak van de Occultist respeccen ipv de pets, zitten ook wel mogelijkheden in. En later eens een nieuw ventje shaman+arcanist maken, dat kan wel grappig werken.

[ Voor 11% gewijzigd door bstard op 02-09-2015 11:13 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Grim Dawn nu for sale met 25% korting.

• Games
B28 is uitgekomen met het eerste deel van act4 en tevens het devotion system.
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=26776

Op Steam is hij nu te koop met 35% korting, dit tot en met 1 december !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ondertussen te koop voor 15 euro tot 4 januari.

Zal hem wel kopen denk ik.

Heb al wat video's en zo bekeken ... ik stoor me wel telkens aan die loop animatie van het karakter. Precies een reus ofzo die stappen zet van 2 meter. Ziet er nogal houterig uit vind ik

Can not unsee :(

• Games
Je kan in en out zoomen met je character.

Voor dat geld krijg je echt een geweldige game.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:45
dat nieuwe letter type van meldingen wel een mooi letter type

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Renquin
Wat mij betreft is dit nog steeds de game zoals Diablo 3 had moeten worden.
De sfeer is gewoon zoooooveel beter!
En de mogelijkheid tot hybride classes is heerlijk en nog viable ook in late/end-game.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat een steal voor 15 euro!

Beste sfeer die ik tot nu toe in een ARPG ben tegen gekomen. Jammer dat er geen voice acting in zit.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Van 't weekend weinig anders gedaan dan Grimmen. Wel tricky nu op elite, build moeten omgooien en veel moeten investeren in resistances. Devotion en die level 70 augments hielpen wel, vooral tegen poison dots.
SideShow schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:02:Heb al wat video's en zo bekeken ... ik stoor me wel telkens aan die loop animatie van het karakter. Precies een reus ofzo die stappen zet van 2 meter. Ziet er nogal houterig uit vind ik
Trekt wel bij als je meer runspeed gear hebt. Lijkt in begin op 100% wat lomp jah, rond de 120 klopt het wel.

[ Voor 49% gewijzigd door bstard op 29-12-2015 10:56 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:22

Magic666

No one's neighbour!

na een heeeeele tijd GD weer eens opgestart en opnieuw begonnen.... wow wat is dit spel goed geworden zeg!

Speelt lekker weg en die devotion punten zijn leuk gedaan. Net zoals die blacksmith ed. het voelt eindelijke compleet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Sinds 10 september 2014 bezit ik de game, maar toen draaide hij nog niet zo lekker op mijn PC. Vorige week heb ik de game weer eens opgestart en ben ik begonnen aan Hardcore Veteran met twee vrienden van me. Vet hoor :) Krijg echt een lekker D2LOD gevoel bij deze game, en heb tot nu toe eigenlijk niets iets wat me enorm stoort.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Moet ook maar eens kijken naar de multiplayer in dit spel. Lijkt me wel vet, maar geloof dat er geen public game in zit oid.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
evilpin0 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:47:
Moet ook maar eens kijken naar de multiplayer in dit spel. Lijkt me wel vet, maar geloof dat er geen public game in zit oid.
Jawel, zeker in het begin van de MP mode heb ik veel met randoms gespeeld.
Je kan gewoon een server maken / open zetten voor random spelers :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:37

Rick-Jan

always connected

Multiplayer heeft nog wel wat aandacht nodig, wat bugs en veel lagg. Soms te verhelpen door de game opnieuw te starten. Verder erg leuk spel!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik denk ook dat je beter met bekende kan gaan spelen als je multiplayer doet, aangezien de game relatief gevoelig is voor cheats e.d. (gebaseerd op het feit dat savegames offline staan). Als ik een game host hebben mensen ongeveer een ping van 70 tot 90 ms, wat ik wel verdacht hoog vind maar waar we eigenlijk geen problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wat is dit spel goed zeg. Ik speel al jaren tal van RPG's en heb een voorliefde voor ARPG. Deze komt qua sfeer en muziek in de buurt van mijn eerste playthrough van Divine Divinity, jaren geleden. Heeft ook zeker de charme van de eerste Diablo.

Ik mis wel wat portals onderweg. De map lijkt immens groot: als ik denk nu heb ik veel gelopen, open ik de map en ben ik 3 mm op de world map opgeschoven.
Al meermaals tegen een boss opgelopen waar ik het lootje bij leg en vergeten een eigen portal te zetten onderweg. Moet je dan helemaal van de stad teruglopen?

[ Voor 19% gewijzigd door Hurtebise op 08-01-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Heb je die standard/area portals (weet effe niet meer hoe ze heten tijde terug dat ik gespeeld heb) niet gevonden onderweg? Of check je stad area nog even beter. Je kan een eindje de main path op teleporten. Dat gezegd hebbende, je gaat echt veeeeeel van die portal potions vinden dus kets er gewoon regelmatig eentje neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
MrAngry schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 21:33:
Heb je die standard/area portals (weet effe niet meer hoe ze heten tijde terug dat ik gespeeld heb) niet gevonden onderweg? Of check je stad area nog even beter. Je kan een eindje de main path op teleporten. Dat gezegd hebbende, je gaat echt veeeeeel van die portal potions vinden dus kets er gewoon regelmatig eentje neer.
En blijven die portals naast elkaar bestaan? Dus je zet er één, je zet een tweede naast de eerste en ze blijven alletwee? Nu outgame, kan het gewoon zelf testen. :z

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 08-01-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Met L zet je je eigen portal neer, die je naar alle reeds ondekte portals laat porten. Naarmate je verder in de game komt en 'op het pad blijft' kom je in mijn ogen voldoende vaste portals tegen die je ontdekken kan.

Doodgaan doe ik niet in hardcore :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ik recentelijk helaas wel...
Maar nieuwe char gemaakt dus :')

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Van het weekend me eerste char, fire specced saboteur (NB/Demo), 85 geworden, act3 gehaald in Ultimate. Flinke lading legendaries gevonden, vooral recepten, en vooral geen fire spul natuurlijk ;) Erg lastig dat ultimate, maar wel leuk zo, anders was ik in notime weer door de content heen en begint het wachten op meer opnieuw.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
bstard schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:43:
Van het weekend me eerste char, fire specced saboteur (NB/Demo), 85 geworden, act3 gehaald in Ultimate. Flinke lading legendaries gevonden, vooral recepten, en vooral geen fire spul natuurlijk ;) Erg lastig dat ultimate, maar wel leuk zo, anders was ik in notime weer door de content heen en begint het wachten op meer opnieuw.
:| Ik ben na een weekendje spelen nog láng geen 85. Hoe doe je dat zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Ik heb 't spel al sinds het op steam kwam, jaar of 3 geleden? En toen elke keer als er weer nieuwe content was alle gear voor dit ventje gegrind, zit ondertussen al zo'n 300uur in deze alleen. Was dus al 60 toen b29 uitkwam, en had redelijk spullen. Verder met een warden bezig, ook leuk, tank shammie, en een demo/occu pets specced (was ooit gemaakt omdat toen de mortar ook nog pet bonussen kreeg). Met die pet naab moest ik Logh wel op normal zetten ipv veteran, kwam er anders niet langs.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Afgelopen zondag ook weer wat tijd gemaakt om te gamen en Grim Dawn weer opgepakt! Bevalt weer erg goed en speelt lekker weg. Ze hebben flink veel content toegevoegd sinds de laatste keer dat ik gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Hier een link naar een leuk artikel van de ontwikkelaar waarin ze terugblikken naar wat er in 2015 allemaal aan de game is veranderd: Grim Misadventure #88: A Look Back at 2015

De laatste alinea is bevat ook nog een update voor de aankomende periode:
What’s next?
We may be reaching the end of the line, but that does not mean we are going to stop improving the game. We still have a few surprises in store for the release itself, but you can look forward to something even sooner than that. We have been busily chipping away at various balance issues and bugs in order to prepare Build 29 Hotfix 4. However this update’s changelog has now grown so big that it has earned the status of a Build.

The update will bring many changes to the existing balance of Masteries, including the complete overhaul of certain skills. We took a look at the balance on Elite and Ultimate and made some adjustments to the overall damage and Offensive and Defensive ability values. You can also look forward to tweaks to Devotion and Legendary items, including the addition of two new Legendary sets and one new weapon. Finally, the Loghorrean encounter has received a tuning pass that should put him more in line with the difficulty you would expect on Normal and Veteran. There's more, but it's really best to save it for the Changelog, which is coming sooner than you think.

You can look forward to Build 30 later this week, with the full release still expected in February.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ben heel benieuwd wat ze nog aan extra's toe gaan voegen.
Merkte de laatste week dat er echt een hele hoop nieuws al toegevoegd is, "geheime" gebieden, veel nieuwe elites/bosses, devotion, volledige story (ja, ik had al een tijd niet meer gespeeld) en noem maar op.

Echt heel benieuwd wat dit gaat worden verder, nu we zo dicht richting de release zitten.
/hype!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Inmiddels aanbeland bij de cellen in Burrwitch, speelt echt wel een stuk lekkerder weg dan een half jaar of zelfs jaar geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Omstreeks vorig jaar krijg ik geen constante FPS, maar de game is flink geoptimaliseerd sinds die tijd :) Ben wel vier keer overnieuw begonnen maar heb nu een pure Soldier in Act II Normal HC Vet waarmee ik lekker doorga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren, The Ward neergehaald en dat ging vrij soepel met mijn Nightblade Soldier.
De boss in The Deprived Sanctuary kon ik daarentegen nog niet aan.. is ook 4 levels hoger maar die hakt mij stevig in de pan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Nice. The Warden is wel een coole fight. The Deprived Sanctuary heb ik maar overgeslagen met mijn HC char. Eerste keer op HC Vet (in normal) tot de baas gekomen maar ging toen bijna dood. Had nog 200 hp over toen ik de portal inging :P Vervolgens op non-Vet geprobeerd maar toen eigenlijk hetzelfde verhaal. Is mij toch net iets te riskant.

Vandaag is er een nieuwe update voor de game uitgekomen; Build 30: Balancing Pass and Bug Fixing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De boss in The Deprived Sanctuary slaat te hard daar kan ik niet tegenop.
Ik kwam overigens nog een boss tegen in een 'random' cave van lvl 29 die zo'n 800-1000 hp per hit van mij af weet te slaan :P

Dit weekend de nieuwe build maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Renquin schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:13:
Ben heel benieuwd wat ze nog aan extra's toe gaan voegen.
Merkte de laatste week dat er echt een hele hoop nieuws al toegevoegd is, "geheime" gebieden, veel nieuwe elites/bosses, devotion, volledige story (ja, ik had al een tijd niet meer gespeeld) en noem maar op.

Echt heel benieuwd wat dit gaat worden verder, nu we zo dicht richting de release zitten.
/hype!
Zal toch redelijk zijn wat er nu is. Hopelijk wel nog een survival/endless dungeon met waves, zoals 'beloofd' ttv de kickstarter.

Game is verder prima in balanse. Van 't weekend ook Ultimate uitgespeeld met de saboteur. Nu op naar de echte questloze grind voor de rest van de Ulzuin's set :)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
bstard schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:54:
[...]

Zal toch redelijk zijn wat er nu is. Hopelijk wel nog een survival/endless dungeon met waves, zoals 'beloofd' ttv de kickstarter.

Game is verder prima in balanse. Van 't weekend ook Ultimate uitgespeeld met de saboteur. Nu op naar de echte questloze grind voor de rest van de Ulzuin's set :)
Wat mij afgelopen weekend opviel is dat ze de map echt serieus opgeknapt hebben.
Veel informatie toegevoegd en het ziet er gewoon veel gelikter uit zo.

Verder is het eindelijk de moeite waard om de game op een hogere moeilijkheidsgraad te spelen, want de droprate is eindelijk echt hoger.

Al met al was het een positieve verassing toen ik inlogde zaterdag ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Renquin schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:16:
[...]

Wat mij afgelopen weekend opviel is dat ze de map echt serieus opgeknapt hebben.
Veel informatie toegevoegd en het ziet er gewoon veel gelikter uit zo.

Verder is het eindelijk de moeite waard om de game op een hogere moeilijkheidsgraad te spelen, want de droprate is eindelijk echt hoger.

Al met al was het een positieve verassing toen ik inlogde zaterdag ^_^
Het is zowiezo leuk om Ultimate stukken te halen, los van de drops. Van 't weekend 4man SoT Ultimate poging, 1 vd spelers haalde 't einde. Of dat stuk op de Field of Strife, met soms 3 van die Hulks tegelijk. Dat was nogal doorbijten daar :)

De map vind ik beetje vreemd. Cairn ligt aan duigen en is overrun door allerlei narigheid, en de map is een vrolijke kleurige bedoeling. Zal wel kwestie van wennen zijn dan. Wel makkelijk zijn die Shrines die nu op de map zijn aangegeven op verkend of gedaan.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Solo nu voorbij smugglers pass, act 2 had ik voorheen nog niet gespeeld dus dat is allemaal nieuw voor mij.
Ziet er tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren de Abomination ten westen van Homestead neergehaald. Was eigenlijk vrij makkelijk met mijn character ondanks dat ik 5 levels lager was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Rustig hier! Misschien dat ik vanavond nog weer een stukje doorploeg :)

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:50
3 dagen geleden deze game ook gekocht. erg leuke game eerst in coöp samen met iemand stuk gespeeld later single player gespeeld gisteravond voor het eerst "the warden" gekilled. game is niet heel moeilijk (Path of Exile is stuk pittiger) ben paar x dood gegaan in area waar je ook waarschuwing krijgt dat je nu wel bij een hele sterke boss terecht bent gekomen. had het echter handig aangepakt door net lvl up te zijn :p ben benieuwd wat er verder nog komt zo te zien is het best een een lange game kwa area's en ik hoor dat ze nog niet klaar zijn en dat er nog veel meer content aankomt zal me hier dus wel mee vermaken voorlopig.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• Seroczynski
  • Niet online
SMD007 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:42:
3 dagen geleden deze game ook gekocht. erg leuke game eerst in coöp samen met iemand stuk gespeeld later single player gespeeld gisteravond voor het eerst "the warden" gekilled. game is niet heel moeilijk (Path of Exile is stuk pittiger) ben paar x dood gegaan in area waar je ook waarschuwing krijgt dat je nu wel bij een hele sterke boss terecht bent gekomen. had het echter handig aangepakt door net lvl up te zijn :p ben benieuwd wat er verder nog komt zo te zien is het best een een lange game kwa area's en ik hoor dat ze nog niet klaar zijn en dat er nog veel meer content aankomt zal me hier dus wel mee vermaken voorlopig.
De game is sinds kort "content-complete", dus in de basis zal er niets meer bijkomen. De game zal tijdens de Early Access verder uitgebalanceerd worden. Pas tegen de tijd dat er een expansion pack komt zal je nieuwe acts e.d. zien.

Probeer ook eens "Veteran mode" als je normal te simpel vind :)

• psychoclown
Ik ben inmiddels onderweg naar Fort Iron, het stuk ervoor vond ik erg leuk. De baas daarentegen was niet heel erg een challenge voor mijn Blademaster/Soldier (veteran difficulty).

• MrAngry
Ik was weer eens begonnen met een shaman die ik had gecombineerd met soldier. Helaas niet erg over nagedacht, want soldier had voor mij weinig skills die bijdroegen aan het succes met van 2-handed hakken met shaman + een pet en wat spells. Helaas kan je dus niet de hele mastery resetten, dus ik ben maar weer over nieuw begonnen met shaman, dit keer + nightblade en nu gaat het als een trein. Heb vooral veel aan die statische skills van nightblade zoals Veil of Shadow en dat gecombineerd met Primal Strike. Wel zuur dat ik weer 20+ levels opnieuw kan levellen.

• psychoclown
Zonde is dat inderdaad! Zelf had ik achteraf gezien minder character points in Strength willen doen bij mijn Soldier/Nightblade character. Zeker gezien ik een paar levels terug erachter kwam dat ik bij één van de passive skills van de soldier de strength requirement voor armor kan verlagen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Ik heb meestal 0 punten in Strengt. Wel flink wat in physique :P Maar komt omdat ik laatste tijd veel hardcore ventjes aan 't proberen ben. Die dan weer rond de 30-40 sneuvelen. Maakt 't spel wel een stuk spannender. Ik kijk wel uit naar de nieuwe build, naar de devotion rebalance en hopelijk nu echt een goeie drops fix.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ahja, physique. Ik zit nog teveel in de Diablo (en andere hack n' slash games) termen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 22:06

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Gisteren via Steam aangeschaft. Ik had al eens een vroege build van piratebay geprobeerd en die was al overtuigend genoeg. Nu heb ik weer tijd na FO4 en de laatste D3patch. Dit speelt toch wel erg lekker weg zeg! Nu 1 middag en avond gespeeld en ik kon gewoon niet stoppen. Heb die Warden Krieg gemold met een Soldier en de meest lompe 2 hander die ik kon vinden. Ik krijg een sterk TitansQuest gevoel i.p.v. een D3 of PoE gevoel. En dat is dik prima. Ik ben alleen nog niet helemaal thuis in het Devotion systeem.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Games
Grim Dawn is released en dus uit Early Access !!!

Steam: http://store.steampowered.com/app/219990/
Officiële site en forums: http://www.grimdawn.com/index.php

Sommige gebieden in act 2 zijn veel mooier gemaakt zoals, Old Arkovia, Arkovian undercity en Steps of Torment. Het ziet er echt zoveel meer mooier uit.

Grim Dawn is een fantastische game en is niet duur om het spel te kopen, dus een echte aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-08 12:46
Grim dawn net gekocht in de Steam store met huidige korting, twee uur gespeeld voordat ik aan het werk moest. Erg mooi gedaan, de hele combo van skills, talents, devotion en dan alle losse passieve en actieve mogelijkheden op gear geeft echt een heel vrije aanvoelende sfeer.

Ook fijn om weer eens op laag level goede gear te krijgen, was die low level is shit gear mentaliteit van de laatste tijd echt een beetje zat.

De map zelf is ook erg levendig en mooi gemaakt, fijn spel. Straks verder spelen.

Voor enigen die trouwens tegen hetzelfde aanlopen als ik toen ik hem net opstartte en alleen een half monitor vullend zwart scherm krijgen met een cursor. In de installatie map even de repair exe gebruiken en computer opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-09 09:39
Is dit spel veel te vergelijken met Path Of Exile qua moeilijkheid want bij POE had ik het gevoel dat ik veel zaken miste omdat het zo uitgebreid was..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
internaut schreef op zondag 28 februari 2016 @ 10:33:
Is dit spel veel te vergelijken met Path Of Exile qua moeilijkheid want bij POE had ik het gevoel dat ik veel zaken miste omdat het zo uitgebreid was..?
Het zit tussen Diablo 3 en Path of Exile in IMO.
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste