Ja, echt. En eerlijk is eerlijk, dat vind ik ook best wel een verademing. In BF2 tot in den treure dezelfde class spelen omdat die je het meest bevalt, terwijl ik nu veel afwisselender speel.Tsurany schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:03:
BFBC2 doet het wel beter dan BF2 door wel veel sneller punten toe te kennen aan teamwork en door medic unlocks enkel te laten krijgen door medic te zijn.
LOL!FoggyFreek schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:06:
Hahah, mooie bekrachtiging van onze discussie, dankje.
Exact m'n gedachte ... Leuk potje gespeeld ? Heeft team gewonnen, ? Onbelangrijk !! Waar zijn m'n punten ?!?!
Heerlijk om vooroordelen bevestigd te zien
Is volgens mij ook voorzien van silencer ... nuttigZethian schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:10:
Damn. Die engineer hebben ook echt een bagger wapens of ligt dat nou gewoon aan mij ?.
Zit de Garand er echt in en kan engi 'm vrijspelen ??
[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 02-02-2010 19:21 ]
In de beta sowieso niet. Er zit wel een rifle in, zou goed de Garand kunnen zijn. Was wel enkel voor Vietnam veteranen.
Edit: Inderdaad de M1 Garand. This weapon is only available to Battlefield Veterans. Visit veteran.battlefield.com to join the proud and glorious.
Edit: Inderdaad de M1 Garand. This weapon is only available to Battlefield Veterans. Visit veteran.battlefield.com to join the proud and glorious.
[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 02-02-2010 19:32 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb nog niet alles hier gelezen, maar heeft iemand een idee hoe dice het clangebeuren gaat ondersteunen?
-Kunnen er dedicated servers komen?
-Kan dit spel op lans gespeeld worden?
-Welke wapens zal je kunnen kiezen? Werkt dit in wars ook met de unlocks die je hebt?
-Welke wapens zal je kunnen kiezen? Werkt dit in wars ook met de unlocks die je hebt?
Ik heb bf2, 1942 en Vietnam op mijn veteran account, alleen krijg ik de m1 niet, zal wel in retail zitten dan. Wel tof dat je daar dan nog wat aan hebtTsurany schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:28:
In de beta sowieso niet. Er zit wel een rifle in, zou goed de Garand kunnen zijn. Was wel enkel voor Vietnam veteranen.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Zeer frustrerend inderdaad..Tsurany schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:09:
Weer dat kut gedoe, ben nu doodgeschoten terwijl ik aan het reloaden was en daarna viel de enemy dood neer. Oftwel damage registratie is veel te langzaam.
Dan moet je toch echt ff andere server proberen! Ik check na het joinen van een server bij de eerste spawn de latency door met m'n mes een hek te trashen. als dit bijna instant kan dan heb ik een goede server te pakken. Laatste dagen gaat het trouwens steeds beter.
Moet je ook es proberen, komt de spelvreugde erg ten goede!
-- Altijd blijven prutsen --
Tja dat krijg je zolang je ze nauwlijks daar dood kan schieten zonder zelf te snipen, en ik vaak genoeg de neiging krijg naar sniper te switchen zodat ik iemand op meer dan 10m neer kan schieten.
-Duh?gladz0r schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:19:
Heb nog niet alles hier gelezen, maar heeft iemand een idee hoe dice het clangebeuren gaat ondersteunen?
-Lijkt me wel?
-Zie spel zelf? In wars zal dit ook werken mits het aan staat natuurlijk. Kijk naar BF2, zal veel van overgenomen worden denk ik.
Zit enkel in retail ja. Vergeet ook de BF2 expansions niet toe te voegen he. In ieder geval die booster packs die nu gratis zijn.Rynji schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:20:
[...]
Ik heb bf2, 1942 en Vietnam op mijn veteran account, alleen krijg ik de m1 niet, zal wel in retail zitten dan. Wel tof dat je daar dan nog wat aan hebt
[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 02-02-2010 20:44 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik snap niet wat er zo erg is aan die snipers, ze zijn best handig en iedereen heeft zo zn speelstijl. Laatst was is ook aan het sniper (niet bij dat stuk maar bij het stuk van de apache) en begonnen er ook 2 gasten tegen me te zeuren dat snipen zielig was etc. Laat mensen gewoon spelen zoals ze willen, en anders gooi je toch een granaat de berg op?
Moet je de Thompson unlocken, is stuk fijner en geen silencer edZethian schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:10:
Damn. Die engineer hebben ook echt een bagger wapens of ligt dat nou gewoon aan mij ?.
Dat als er 6 snipers op de berg zitten je dus maar met 10 man moet aanvallen tegen 16 van de vijand. Dat is er erg aan. Als aanvaller heb je vaak al een meerderheid nodig, als jou halve team dan op de berg zit te sniperen is dat erg frustrerend, zeker omdat ze amper kills maken en zeker niet de M-coms kunnen beschieten.Lizardz schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:58:
[...]
Ik snap niet wat er zo erg is aan die snipers, ze zijn best handig en iedereen heeft zo zn speelstijl. Laatst was is ook aan het sniper (niet bij dat stuk maar bij het stuk van de apache) en begonnen er ook 2 gasten tegen me te zeuren dat snipen zielig was etc. Laat mensen gewoon spelen zoals ze willen, en anders gooi je toch een granaat de berg op?
Zowel de Scar-L als de XM8 C zijn beter.Little_captain schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:02:
[...]
Moet je de Thompson unlocken, is stuk fijner en geen silencer ed
[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 02-02-2010 21:15 ]
Het essentiele van BF is teamwork, veel mensen vergeten dit. Daarom kan je CoD eigenlijk niet eens vergelijken met dit spel, CoD is geen teamwork...
Jammere is dat veel mensen voor eigen succes gaan, zeker in de X360 demo zie je zoals hierboven al aangeeft heel veel snipers, terwijl er eigenlijk 1 of 2 snipers voldoende zijn, mede omdat je er eigenlijk helemaal niks aan heb. In een squad heb je namelijk de engineer voor de voertuigen, assault voor de kogels en medics voor je raad het al, medische bijstand. De sniper is een lone wolf, en van lone wolfs moet je er maar 1 of 2 hebben.
Zijn er trouwens uberhaupt wel mensen die op de X360 spelen, ik wil squad-based gameplay, NU!
Jammere is dat veel mensen voor eigen succes gaan, zeker in de X360 demo zie je zoals hierboven al aangeeft heel veel snipers, terwijl er eigenlijk 1 of 2 snipers voldoende zijn, mede omdat je er eigenlijk helemaal niks aan heb. In een squad heb je namelijk de engineer voor de voertuigen, assault voor de kogels en medics voor je raad het al, medische bijstand. De sniper is een lone wolf, en van lone wolfs moet je er maar 1 of 2 hebben.
Zijn er trouwens uberhaupt wel mensen die op de X360 spelen, ik wil squad-based gameplay, NU!
De Scar-L bevalt me ook uitstekend ..Tsurany schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:14:
Zowel de Scar-L als de XM8 C zijn beter.
Maar ik zie dat de G3 er ook bij staat. Daar speel(de) ik in MW1 veel mee ... snap alleen niet dat-ie hier full-auto is en in MW single-shot ?
Op modded servers wel hoor ... ik speel niet anders : CoD:WaW met BRM (en daar zitten ook maar 1 a 2 snipers in een team)The Great HooD schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:25:
Het essentiele van BF is teamwork, veel mensen vergeten dit. Daarom kan je CoD eigenlijk niet eens vergelijken met dit spel, CoD is geen teamwork...
[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 02-02-2010 21:30 ]
Boosters en Expansions zijn niet relevant voor je Veteran score!Tsurany schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:40:
Zit enkel in retail ja. Vergeet ook de BF2 expansions niet toe te voegen he. In ieder geval die booster packs die nu gratis zijn.
Ik heb zelf problemen met het activeren van de CD key van de anthology set. heb dus wel de road to rome en secret weapons expansions maar geen Veteran score daarvoor. wel punten voor Heroes, 2, 2142 en BC.
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
Als men een vergelijking doet met CoD, dan word daar meestal CoD4: Modern Warfare of CoD: Modern Warfare 2 mee bedoeld. CoD:WaW is IMO schapen en koeien vergelijken. Het is (in mijn ogen) een totaal andere subgenre, welke dus ook een ander publiek trekt.Goner schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:28:
Op modded servers wel hoor ... ik speel niet anders : CoD:WaW met BRM (en daar zitten ook maar 1 a 2 snipers in een team)
Zijn die beta keys ook nog steeds gaande? Mijn collega wil ook dolgraag spelen, maar heeft (nog) geen key en de key die in dit topic eerder vanavond werd gegeven, was al verbruikt (jammer dat niemand dat eerder aangaf).
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 02-02-2010 21:41 ]
i7 860 (@ 3,4 en HT), win7, ati 5870
In controlcenter heb ik alles open gegooid en ook in BC2 heb ik alle settings zo hoog mogelijk (8xAA, 16xAF), resolutie 1920x1080 @ 60hz btw (kan niet op x1200).
En heb dat HBAO ofzo disabled.
haal zo'n 40 fps gemiddeld denk ik, kan wel 50/60 worden in een wat rustigere omgeving, maar tijdens de drukkere momenten is het zo'n 30-35, sowieso wanneer je ver kunt kijken en er actie is in de verte is het ruim onder de 40. Kan dit beter? En wat was dat ene progje waarmee je outgame alle settings kon veranderen ofzo.. kan het niet eer vinden
In controlcenter heb ik alles open gegooid en ook in BC2 heb ik alle settings zo hoog mogelijk (8xAA, 16xAF), resolutie 1920x1080 @ 60hz btw (kan niet op x1200).
haal zo'n 40 fps gemiddeld denk ik, kan wel 50/60 worden in een wat rustigere omgeving, maar tijdens de drukkere momenten is het zo'n 30-35, sowieso wanneer je ver kunt kijken en er actie is in de verte is het ruim onder de 40. Kan dit beter? En wat was dat ene progje waarmee je outgame alle settings kon veranderen ofzo.. kan het niet eer vinden
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Het is een Assault rifle, zowel full auto als single shot is mogelijk.Goner schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:28:
[...]
Maar ik zie dat de G3 er ook bij staat. Daar speel(de) ik in MW1 veel mee ... snap alleen niet dat-ie hier full-auto is en in MW single-shot ?
Programma staat in de TS!Murk schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:37:
i7 860 (@ 3,4 en HT), win7, ati 5870
tevens haal ik dezelfde scores met een E8500(underclocked MEM)+HD5850 zonder AA. dus je hebt weinig te klagen lijkt me zo?
[ Voor 8% gewijzigd door neliz op 02-02-2010 21:43 ]
Verdomd ja de TS, ik was van plan die te gaan checken maar vergeten.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Beter, qua stats ja misschien wel, maar toch vind ik de Thompson een stuk fijner schieten.Zowel de Scar-L als de XM8 C zijn beter.
[ Voor 8% gewijzigd door DefLite op 02-02-2010 21:45 ]
Ze moeten imo eigenlijk maken dat je als verdediger wel degelijk naar die berg zou kunnen lopen. nu kom je dan in gebied waar jij niet mag komen. als ze dit zo maken dan worden die snipers tenminste geraped daar en komen ze er niet meer
Ik doelde inderdaad op de nieuwste CoD, MW2. Ik vind het echt een overhyped kutspel, maar dat is mijn mening.GJtje schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:32:
[...]
Als men een vergelijking doet met CoD, dan word daar meestal CoD4: Modern Warfare of CoD: Modern Warfare 2 mee bedoeld. CoD:WaW is IMO schapen en koeien vergelijken. Het is (in mijn ogen) een totaal andere subgenre, welke dus ook een ander publiek trekt.
Het is jammer dat de echte pluspunten van BC2 weinig benut worden door de meeste mensen.
Verwijderd
Iemand een idee wat dat cijfer achter je naam eigenlijk inhoud? Wanneer ik tab druk en die scores bekijk, zie ik bij mij altijd een nummer staan (3 of 4) en bijna nooit bij iemand anders. Hooguit bij een enkele.
Hoe zijn jullie aan de beta code gekomen (PC). Als ik via de EA site een code probeer te bemachtigen. Dan krijg ik een verificatie failure. Maar ik kan wel gewoon bij EA inloggen met mijn account?
Dus account en email zijn bekend??
Dat is je rank geloof ik.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:04:
Iemand een idee wat dat cijfer achter je naam eigenlijk inhoud? Wanneer ik tab druk en die scores bekijk, zie ik bij mij altijd een nummer staan (3 of 4) en bijna nooit bij iemand anders. Hooguit bij een enkele.
Ik kreeg hem bij mijn (Steam) preorder, sommigen via een beta key give-away.TK38 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:05:
Hoe zijn jullie aan de beta code gekomen (PC). Als ik via de EA site een code probeer te bemachtigen. Dan krijg ik een verificatie failure. Maar ik kan wel gewoon bij EA inloggen met mijn account?
[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 02-02-2010 22:09 ]
Als ze allemaal nou even een mortar pakten en A/B nuken heb je nog wat aan ze.
Is niet nodig, je kunt met granaten, granaatwerpers en mortieren hier makkelijk bij!Hogader schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:04:
Ze moeten imo eigenlijk maken dat je als verdediger wel degelijk naar die berg zou kunnen lopen. nu kom je dan in gebied waar jij niet mag komen. als ze dit zo maken dan worden die snipers tenminste geraped daar en komen ze er niet meer
Tevens is de bepantserde HMG ook makkelijk tegen snipers. zorg dat er een med-kitje bij ligt (beter nog, een medic die schuilt) en je kunt om de beurt plaatsnemen achter de HMG en continue spervuur blijven geven.
[ Voor 19% gewijzigd door neliz op 02-02-2010 22:14 ]
Enig nadeel is dat de tank of de UAV daar zowat standaard een salvo op loslaat.
Je bedoeld zeker z'n wit vlak, met een nummer in het zwart ?. Dat is een 'Veteran'. Hoe hoger, hoe meer Battlefield games die persoon heeft gespeelt.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:04:
http://veteran.battlefield.com/
Rupsen, Rapsen.
Twitter skins en previews
Maargoed.. zoals ik al eerder zei, er is een goede balans. Je hebt een middel, daarvoor een counter en daar is weer een counter voor. voorbeeldje van goed gamedesign.
Eigenlijk alleen engineers.. het is de bedoeling dat je collega engineers de paden al bezaaid hebben met mijnen en zelf hun rpgs daarop loslaten. de HMG zelf heeft weinig moeite met de UAV.Tsurany schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:18:
Enig nadeel is dat de tank of de UAV daar zowat standaard een salvo op loslaat.
Maargoed.. zoals ik al eerder zei, er is een goede balans. Je hebt een middel, daarvoor een counter en daar is weer een counter voor. voorbeeldje van goed gamedesign.
[ Voor 61% gewijzigd door neliz op 02-02-2010 22:24 ]
Ik spot meer en meer cheaters ingame. Vanavond een speler die continu ongeveer 10x zo veel punten had als de rest. Een tijdje gevolgd bleek hij gewoon door muren en complete gebouwen te kunnen lopen en soms compleet "in de map" te verwijden, bv in een bergwand.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Mja kan ik beamen, ik ben ook al een paar keer gekilled (door een XM8) in een gebouw als defender terwijl mijn killer nog op de spawn (dropzone).Bor de Wollef schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:24:
Ik spot meer en meer cheaters ingame. Vanavond een speler die continu ongeveer 10x zo veel punten had als de rest. Een tijdje gevolgd bleek hij gewoon door muren en complete gebouwen te kunnen lopen en soms compleet "in de map" te verwijden, bv in een bergwand.
Ik hoop dat ze punkbuster nog behoorlijk aan kunnen scherpen alvorens de game echt komt.
punkbuster zorgde eerst nog voor problemen, dus volgens mij runt hij nog niet.Suicyder schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:27:
[...]
Mja kan ik beamen, ik ben ook al een paar keer gekilled (door een XM8) in een gebouw als defender terwijl mijn killer nog op de spawn (dropzone).
Ik hoop dat ze punkbuster nog behoorlijk aan kunnen scherpen alvorens de game echt komt.
Btw het zijn hoofdzakelijk de admins die die mensen dan kicken en natuurlijk de auto bans van pb
Idd punkbuster draait op heel weinig servers. Bij mij staat het uit en ik kan elke server joinen. Zal voor de release natuurlijk wel gefixt worden.
Verdomme, nu heb ik dus ook dat ie continu terug naar desktop crasht als ze mijn tank opblazen. Is geloof ik een bekend probleem, maar had er zelden tot geen last van. Tot vandaag dus.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Hmm in 2/3 uur speeltijd 2 keer naar desktop geknald tijdens spelen, en 1 keer tijdens laden. Niet heul erg leuk.
Wat betreft het spel.. ik hou van slopen
Wat betreft het spel.. ik hou van slopen
Slopen is win
over de veteran awards, ik heb zelfs BF1942 en BF2 + SpecOps, enig idee waar en hoe ik deze kan koppelen? Op de EA site kan ik namelijk geen activatie codes toevoegen oid.
Ik heb altijd zo'n plezier met het maken van accounts bij EA. Ze hebben me door de jaren heen honderden accounts aan laten maken, en ik weet zelf niet meer welke het zijn. Ik heb Battlefield 2 en alle booster packs gespeeld, ook 2142 en zijn boosterpack, maar ik zou niet meer weten welke usernames ik daarvoor heb gebruikt. Jammer maar helaas, want zo boeiend vind ik het niet.
Mjuah, ik heb hier de originele dozen + activatiekeys... ik neem aan dat ik deze uiteindelijk toch kan koppelen...Patriot schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:23:
Ik heb altijd zo'n plezier met het maken van accounts bij EA. Ze hebben me door de jaren heen honderden accounts aan laten maken, en ik weet zelf niet meer welke het zijn. Ik heb Battlefield 2 en alle booster packs gespeeld, ook 2142 en zijn boosterpack, maar ik zou niet meer weten welke usernames ik daarvoor heb gebruikt. Jammer maar helaas, want zo boeiend vind ik het niet.
[ Voor 4% gewijzigd door roodbwoy op 02-02-2010 23:24 ]
Ik wou netjes mijn bf 1942 key invoeren die op het boekje staat... krijg ik een melding "This CD-Key has already been claimed."roodbwoy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:24:
[...]
Mjuah, ik heb hier de originele dozen + activatiekeys... ik neem aan dat ik deze uiteindelijk toch kan koppelen...
Maar ik zag dat de friends list nu ook werkt in game
Mijn nickname: Realtec
Net in een tank, groot alarm want we werden neergeschoten.. health ging naar 0... en toen zag ik mijn desktop
Hier kun je je spellen toevoegen.roodbwoy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:21:
over de veteran awards, ik heb zelfs BF1942 en BF2 + SpecOps, enig idee waar en hoe ik deze kan koppelen? Op de EA site kan ik namelijk geen activatie codes toevoegen oid.
Het kan handig zijn om ook op je ea-account (rechtsboven) ingelogged te zijn en je games aan je account gekoppeld te hebben.
Ingame zit ik op veteran status 5.
Nog een paar keer blijven proberen/klikken. Ik heb al een aantal gevallen gehoord dat het dan wel lukt.Realtec schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:30:
[...]
Ik wou netjes mijn bf 1942 key invoeren die op het boekje staat... krijg ik een melding "This CD-Key has already been claimed."
Maar ik zag dat de friends list nu ook werkt in game
En dat van de friendslist zou mooi zijn, het is tot nog toe een heel gepuzzel om met z'n allen op dezelfde server tercht te komen. Vandaag wel een keer gelukt, mooi hoor met meer dan 10 man uit dezelfde clan op een server
[ Voor 36% gewijzigd door Valar op 02-02-2010 23:46 ]
Ja, volgens mij hebben ze iets gesloopt, want ik had hier tot vandaag weinig last van. Het gebeurde weleens, maar nu gebeurt het iedere keer als mijn tank of apc wordt opgeblazen.Murk schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:40:
Net in een tank, groot alarm want we werden neergeschoten.. health ging naar 0... en toen zag ik mijn desktop
Hehehe attackers hadden eerste stuk ingenomen, tank van hun spawnde, ik snel erin springen en wegscheuren. Ze kwamen zonder armor niet veel verder 
Die machine gun specialty zal ik wel allang geunlocked hebben maar door een bug niet gekregen, heb nu al zoveel vehicle kills gemaakt.
Die machine gun specialty zal ik wel allang geunlocked hebben maar door een bug niet gekregen, heb nu al zoveel vehicle kills gemaakt.
[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 03-02-2010 00:08 ]
Stalen zeecontainers zijn sterker dan betonnen muren. End of story. (volgens bc2
)
Nouja dat ze taaier zijn ok maar had ze tenminste in laten deuken
Nouja dat ze taaier zijn ok maar had ze tenminste in laten deuken

[ Voor 30% gewijzigd door Murk op 03-02-2010 00:22 ]
Tja, als i3d.net hun servers nou ook eens ging nummeren. Ik zit daarom meestal op dezelfde multiplay.co.uk server. Dan vind je elkaar ook wel.En dat van de friendslist zou mooi zijn, het is tot nog toe een heel gepuzzel om met z'n allen op dezelfde server tercht te komen. Vandaag wel een keer gelukt, mooi hoor met meer dan 10 man uit dezelfde clan op een server.
Houten kisten ook 
GVD kut UAV, hij staat nog aan de grond, je drukt per ongeluk twee keer op instappen en hup je verlaat m weer en hij ontploft. Like wtf.
GVD kut UAV, hij staat nog aan de grond, je drukt per ongeluk twee keer op instappen en hup je verlaat m weer en hij ontploft. Like wtf.
[ Voor 77% gewijzigd door Tsurany op 03-02-2010 00:26 ]
offtopic:
Ik probeer nu BF2: Euro Forces toe te voegen aan mijn veteran profiel, maar dat lukt alsmaar niet.
Moet je dan een kaart hebben gespeeld (online) welke in Euro Forces zit, aangezien deze melding erbij staat:
Ik probeer nu BF2: Euro Forces toe te voegen aan mijn veteran profiel, maar dat lukt alsmaar niet.
Moet je dan een kaart hebben gespeeld (online) welke in Euro Forces zit, aangezien deze melding erbij staat:
Make sure you have played an online match for BF2 and each of the expansions before adding your game.
offtopic:
Ik heb, toen ik BF2 speelde, ook regelmatig een potje online gespeeld, anders zal ik hem weer uit het stof moeten halen vrees ik...
Ik heb, toen ik BF2 speelde, ook regelmatig een potje online gespeeld, anders zal ik hem weer uit het stof moeten halen vrees ik...
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 03-02-2010 00:36 ]
Je moet dan volgens mij wel een Euro Force kaart gespeeld hebben ja. Gelukkig zijn die boosters nu gratis.
Had wat vreemds...
Zat op de top-gun van 1 of andere onbemande tank die rode salvo's schiet, en was er mee op een heli aan het vuren. Opeens komt dat ding mijn kant op en kamikaze wil ie zich op mij storten maar beland net naast de tank waar ik in zat. En terwijl ik niet op die neergestorte (en vlak dichtbij zijnde) heli schiet, verschijnt er opeens in beeld "murK committed suicide" en daarna letterlijk "epic fail" in scherm! Lol .. terwijl ik niks deed
Zat op de top-gun van 1 of andere onbemande tank die rode salvo's schiet, en was er mee op een heli aan het vuren. Opeens komt dat ding mijn kant op en kamikaze wil ie zich op mij storten maar beland net naast de tank waar ik in zat. En terwijl ik niet op die neergestorte (en vlak dichtbij zijnde) heli schiet, verschijnt er opeens in beeld "murK committed suicide" en daarna letterlijk "epic fail" in scherm! Lol .. terwijl ik niks deed
Ik zag vandaag servers met 35 en 36 man. Bug?
Dat Epic Fail vind ik zo stom, hoe vaak is het wel niet een bug of iets doms, vind het echt zo kinderachtig als ze zelf hun zaakjes niet op orde hebben.
Vergeet niet dat het een beta is.Tsurany schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:58:
Dat Epic Fail vind ik zo stom, hoe vaak is het wel niet een bug of iets doms, vind het echt zo kinderachtig als ze zelf hun zaakjes niet op orde hebben.
Iemand die speelt met een 5770 van ATI? Wil m'n PC upgraden en even kijken of deze kaart een beetje presteert met deze game.
Rechts boven kan je in het topic zoeken, type daar voor de grap eens 5770 in.
5770 zul je het spel mee op low/medium kunnen draaien schat ik in.
Ey tsurany! Maffen jij! O wacht
Ey tsurany! Maffen jij! O wacht
Met 5770 draai ik op medium/highbrdddd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 02:28:
Iemand die speelt met een 5770 van ATI? Wil m'n PC upgraden en even kijken of deze kaart een beetje presteert met deze game.
Verwijderd
heb zelf nu 3 dagen de betagespeeld.
Ik weet dat het de BETA is, maar er zijn zat dingen waar ik me erg aan iriteer.
- Vooral de snelheid van de interface, langzaam (BF2 had hier ook last van)
- Kan niet liggen, Waarom hebben dit er uit gehaald. Mogelijk voor gameplay. Maar kom op dit slaat nergens op.
- Overal grafisch, vind ik het tegenvallen. Hopelijk is dit puur voor de beta maar had toch meer verwacht.
Ik weet dat het de BETA is, maar er zijn zat dingen waar ik me erg aan iriteer.
- Vooral de snelheid van de interface, langzaam (BF2 had hier ook last van)
- Kan niet liggen, Waarom hebben dit er uit gehaald. Mogelijk voor gameplay. Maar kom op dit slaat nergens op.
- Overal grafisch, vind ik het tegenvallen. Hopelijk is dit puur voor de beta maar had toch meer verwacht.
BC2 is het vervolg van BC1, in het origineel zat ook al geen prone dus in principe hebben ze het er niet uit gehaald. Verder staat er op de officiele BC2 twitter nog een keer duidelijk vermeld dat prone niet toegevoegd wordt.Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 07:49:
Zonde, dit zijn toch de dingen die je in een game gaat missen. Doet me denken aan de beslissing dat de LEAN functionaliteit uit Call of Duty 6 gehaald is. IMO is deze optie echter net dat beetje meer gemis.
ah dank!Valar schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:40:
[...]
Hier kun je je spellen toevoegen.
Het kan handig zijn om ook op je ea-account (rechtsboven) ingelogged te zijn en je games aan je account gekoppeld te hebben.
Ingame zit ik op veteran status 5.
[...]
Nog een paar keer blijven proberen/klikken. Ik heb al een aantal gevallen gehoord dat het dan wel lukt.
En dat van de friendslist zou mooi zijn, het is tot nog toe een heel gepuzzel om met z'n allen op dezelfde server tercht te komen. Vandaag wel een keer gelukt, mooi hoor met meer dan 10 man uit dezelfde clan op een server.
Die tank-bug is wel raar ; heb ik nog niet meegemaakt. Niet als schutter en niet als driver.
Slopen is inderdaad leuk! Vind het zo mooi dat je deuren en ramen kan intrappen. Maakt het net iets 'echter' ...
Over die G3 ; kun je wapens van full-auto naar single-shot of zo zetten (zoals in STALKER) ?? Of regel je dat met de muis-knop ?
Maar als ik het goed begrijp had BF al langer geen 'lean' ?? Terwijl het bij CoD/MW gewoon een effect is van rechtstreekse console-port (incl. ontbreken echte multi-play)
Mooi! Blijf ook wel eens hangen als de MCOMs weg zijn en de vehicles spawnen. Altijd leuk om een paar rpg's in die zachte achterkant te jagen terwijl ze wegrijdenTsurany schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:07:
Hehehe attackers hadden eerste stuk ingenomen, tank van hun spawnde, ik snel erin springen en wegscheuren. Ze kwamen zonder armor niet veel verder
Slopen is inderdaad leuk! Vind het zo mooi dat je deuren en ramen kan intrappen. Maakt het net iets 'echter' ...
Over die G3 ; kun je wapens van full-auto naar single-shot of zo zetten (zoals in STALKER) ?? Of regel je dat met de muis-knop ?
Eens.SoaDmaggot schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:48:
Doet me denken aan de beslissing dat de LEAN functionaliteit uit Call of Duty 6 gehaald is. IMO is deze optie echter net dat beetje meer gemis.
Maar als ik het goed begrijp had BF al langer geen 'lean' ?? Terwijl het bij CoD/MW gewoon een effect is van rechtstreekse console-port (incl. ontbreken echte multi-play)
[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 03-02-2010 09:15 ]
Intrappen?
Bedoel je hier je knife mee?
Ook terug: PKM snipers.
Heb ze op een multiplay server gezien. ze zaten op een heuvel en konden met één schot (hoorde geen andere inslagen) als level 0 met hun standaard PKM mij een headshot geven. niet één keer maar een hele ronde lang.
Eigenlijk de enige constante "ctd" is het typen op het einde van een level.. ben je te laat met je enter dan is er een ctd.
het "hangen" met strafen heb ik alleen als er enorm veel lag is.. of als ik strafe en de scores check, dan blijft de key soms hangen.
Ik weet ook niet of ik nu zo goed ben of de rest van de spelers zo slecht, maar de kill-streaks zijn niet van de lucht in BC2. in BF had je nog wel eens dat je ergens geluk had je een kill streak van meer dan 8 aan elkaar plakt (als voertuig) mijn hoogste was 18 zo te zien.. maar hier heb ik al letterlijk tientallen kill streaks staan, Het helpt wel nu je de wapens wat kent, maar als assault met extra ammo waan ik me letterlijk Rambo.. iets wat compleet mijn speelstijl niet is eigenlijk. Afwachten lijkt hier vaak bestraft te worden en letterlijk rush, granaten pompen en snel switchen van wapens terwijl je de vijand flanked.
Ik kom zelf niet aan het opblazen van M-COM's toe (tenminste, niet vaak) maar de totale chaos die je creëert bij je opponent trekt soms een squad of meer uit de defensie. een tactiek die op squad basis erg goed werkt (één speler schuilt bij containers, de rest spawned op die speler, 2 vallen het doel rechtstreeks aan en één flanked de opponent.
Heb ze op een multiplay server gezien. ze zaten op een heuvel en konden met één schot (hoorde geen andere inslagen) als level 0 met hun standaard PKM mij een headshot geven. niet één keer maar een hele ronde lang.
Eigenlijk de enige constante "ctd" is het typen op het einde van een level.. ben je te laat met je enter dan is er een ctd.
het "hangen" met strafen heb ik alleen als er enorm veel lag is.. of als ik strafe en de scores check, dan blijft de key soms hangen.
Ik weet ook niet of ik nu zo goed ben of de rest van de spelers zo slecht, maar de kill-streaks zijn niet van de lucht in BC2. in BF had je nog wel eens dat je ergens geluk had je een kill streak van meer dan 8 aan elkaar plakt (als voertuig) mijn hoogste was 18 zo te zien.. maar hier heb ik al letterlijk tientallen kill streaks staan, Het helpt wel nu je de wapens wat kent, maar als assault met extra ammo waan ik me letterlijk Rambo.. iets wat compleet mijn speelstijl niet is eigenlijk. Afwachten lijkt hier vaak bestraft te worden en letterlijk rush, granaten pompen en snel switchen van wapens terwijl je de vijand flanked.
Ik kom zelf niet aan het opblazen van M-COM's toe (tenminste, niet vaak) maar de totale chaos die je creëert bij je opponent trekt soms een squad of meer uit de defensie. een tactiek die op squad basis erg goed werkt (één speler schuilt bij containers, de rest spawned op die speler, 2 vallen het doel rechtstreeks aan en één flanked de opponent.
[ Voor 72% gewijzigd door neliz op 03-02-2010 10:19 ]
Ja, de melee-attack ... maar ik zei intrappen omdat ik me nog geen deur zie openen met een mesThe Great HooD schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:52:
Intrappen?
Schieten gaat trouwens ook goed, als ik snel naar binnen wil schiet ik al van een metertje of wat de deur of raam eruit.
True, maar alsnog zie je dat je de mes pakt, en de deur open 'snijdt'. Van mij hadden ze ook wel kunnen doen dat je gewoon een been zag die de deur intrapte.
En zoals neliz al zegt, met Assault en een ammobox ben je bijna onverslaanbaar, als je dan ook nog is een medic bij je hebt is het helemaal genieten.
Ook leuk, gister een potje, ik was medic, de rest assault en engineer.
Zij stonden in de battlefield vol te pompen en mensen te killen, ze gingen ook de hele tijd dood, maar aangezien ik in een container zat kon ik en niet geraakt worden, en mijn mates de hele tijd reviven en healen.
De score schoot letterlijk omhoog!
Wat ik wel raar vind is dat de medic een LMG heeft en een engineer een SMG... Ik zou eerder die 2 andersom verwachten.
En zoals neliz al zegt, met Assault en een ammobox ben je bijna onverslaanbaar, als je dan ook nog is een medic bij je hebt is het helemaal genieten.
Ook leuk, gister een potje, ik was medic, de rest assault en engineer.
Zij stonden in de battlefield vol te pompen en mensen te killen, ze gingen ook de hele tijd dood, maar aangezien ik in een container zat kon ik en niet geraakt worden, en mijn mates de hele tijd reviven en healen.
De score schoot letterlijk omhoog!
Wat ik wel raar vind is dat de medic een LMG heeft en een engineer een SMG... Ik zou eerder die 2 andersom verwachten.
Engineer zowel een LMG en een raketwerper? dat zou een medic in principe combat-loos maken!The Great HooD schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:25:
engineers zijn anti-voertuig pur-sang en hebben een smg bij zich ter verdediging op weg naar een punt waar ze mijnen kunnen plaatsen/de taliban uit kunnen hangen.
Medic class was in BF2 wel redelijk overpowered omdat ze de meest zuivere karabijnen uit het spel hadden (M16/L85A1/G36E) 1 op 1 is een medic in bf2 bijna niet te verslaan (single shot in alles behalve CQB.) Je ziet dat de onzuiverheid van een LMG in rush het niet echt mogelijk maakt voor een medic om zelf iets anders te doen dan covering/supressing fire te geven omdat ze op korte afstanden en in "paniek" afgemaakt worden. Zelfde gold voor support in BF2 waar je erg geluk moest hebben om in een 1 op 1 situatie te overleven met iets anders dan spray and pray.
Medic is echt een support class geworden en het is genieten nu ik eindelijk de red-dot heb unlocked.
Echter de engineer heeft echt als enige rol dat ze anti tank raketten kunnen gebruiken, die SMGs zijn compleet doelloos, en passen inderdaad beter bij medics (al mogen ze dan wat minder doelloos worden).
Vooral bij het opzetten van een nieuwe defensie (of fallback situatie) wil je mijnen kunnen plaatsen ipv met die raketwerper zeulen. de RPG is ook redelijk langzaam in vergelijking met een granaatwerper. de noobtube is imho niet zo effectief in BC2 als in MW. Het doet me eigenlijk erg aan Day of Defeat denken.furby-killer schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:45:
Echter de engineer heeft echt als enige rol dat ze anti tank raketten kunnen gebruiken, die SMGs zijn compleet doelloos, en passen inderdaad beter bij medics (al mogen ze dan wat minder doelloos worden).
Hoeveel punten zitten er trouwens in één med-station? ik heb het gevoel dat bij goede plaating in een squad (20 ipv 10 punten per heal) je redelijk veel punten kunt verdienen. 60 tot 80 punten per med-station in gevechtssituaties.
[ Voor 15% gewijzigd door neliz op 03-02-2010 11:02 ]
Pff ik irriteer me nu toch aan één ding.. quad volgooien met c4 en rijden maar.. zo heb je de A en B sites steeds binnen 30 seconden down.. zo word het toch een stuk moeilijker defenden..
HOI.
Was echt geweldig gisterenBananenspin schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:06:
Pff ik irriteer me nu toch aan één ding.. quad volgooien met c4 en rijden maar.. zo heb je de A en B sites steeds binnen 30 seconden down.. zo word het toch een stuk moeilijker defenden..
UAV of Quad vol gooien met C4... naar de zijkant van het gebouw rijden en BOEM
Position A/B destroyed
Zo gingen die potjes wel heel snel. Binnen 1 minuut konden we al naar de 2de fase van de map.
Het zal me niet verbazen dat je straks geen C4 op voertuigen kunt plakken of dat het geen damage doet bij een defending point.
Winners never cheat, Cheaters never win
Heb jij geen wapens dan? volgens mij is een 40mm granaat meer dan voldoende om af te rekenen met een quad.Bananenspin schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:06:
Morgen.Plankton schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:13:
Wanneer komt de PS3 demo precies?
edit: Dit was post #1337 van mijn zijde.
[ Voor 12% gewijzigd door neliz op 03-02-2010 11:36 ]
C4 op voertuigen moet blijvenDescriptor schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:13:
[...]
Was echt geweldig gisteren![]()
UAV of Quad vol gooien met C4... naar de zijkant van het gebouw rijden en BOEM![]()
Position A/B destroyed
Zo gingen die potjes wel heel snel. Binnen 1 minuut konden we al naar de 2de fase van de map.
Het zal me niet verbazen dat je straks geen C4 op voertuigen kunt plakken of dat het geen damage doet bij een defending point.
Lachen om een tank van de vijand vol te plakken en dan 2 man in zien stappen. Wachten tot ze in de hectiek belanden en er engineers omheen staan om hem te repairen... dan... BOEM... 4 of 5 kills
Knappe jongen ben jij als je quad raakt met 40mm nade. En heb mijn twijfels of dat genoeg was.neliz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:13:
[...]
Heb jij geen wapens dan? volgens mij is een 40mm granaat meer dan voldoende om af te rekenen met een quad.
Had gisteren wel een quad die over me heen wilde rijden, en die laatste moment mijn raket in zich kreeg
Maar als ze nou gewoon engineers ook normale wapens geven en schade die wapens doen veel hoger maken kan je die quads tenminste uitschakelen door de mensen eraf te schieten. Nu is dat een redelijk hopeloze zaak.
Dat is echt niet moeilijk en het is meer dan voldoende om een quad in een brandende hoop puin te laten verworden.furby-killer schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:38:
Knappe jongen ben jij als je quad raakt met 40mm nade. En heb mijn twijfels of dat genoeg was.
Zou het dan geen optie zijn, dat engineers C4 van tanks of andere plekken kunnen afhalen met de repair tool oid?jagermeister schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:33:
[...]
C4 op voertuigen moet blijven
Lachen om een tank van de vijand vol te plakken en dan 2 man in zien stappen. Wachten tot ze in de hectiek belanden en er engineers omheen staan om hem te repairen... dan... BOEM... 4 of 5 kills
Winners never cheat, Cheaters never win
Beter nog, C4/mijn detectie een spot-skill maken voor engineers? Ik speel nu ook bijna de hele dag met Q ingedrukt, het zijn gratis punten en je helpt het hele team ermee.Descriptor schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:45:
Zou het dan geen optie zijn, dat engineers C4 van tanks of andere plekken kunnen afhalen met de repair tool oid?
Heb gisteren ook eens geprobeerd een bom run te doen met een "jihad quad" ( In BF2 werd deze tactiek vaak "Jihad Jeeps" genoemd ). 2x pogingen en beide pogingen eindigden in een een vuurbal waar ik en mijn quad het leven lieten door een wel geplaatste 40mm nade.
Dus. Leuk spel, en zulks. FPS is alleen belabberd.
- E6600 (@3.1)
- Radeon 4890 (950/1100)
- 4GB OCZ
- X-25M SSD
Het lijkt me toch dat ik met mijn huidige setup het spel fatsoenlijk op low kan draaien? Ik heb zelf 800x600 geforced in de config file en alsnog maar maximaal 25-30 FPS in een gevecht.
Iemand nog tips? Nogal irritant, dit.
- E6600 (@3.1)
- Radeon 4890 (950/1100)
- 4GB OCZ
- X-25M SSD
Het lijkt me toch dat ik met mijn huidige setup het spel fatsoenlijk op low kan draaien? Ik heb zelf 800x600 geforced in de config file en alsnog maar maximaal 25-30 FPS in een gevecht.
@neliz
Speel jij op de 360 of PC?
En spotten is echt geweldig, ik speel ook alleen maar met de back-knop, alleen het is zo makkelijk om mensen te spotten nu, je hoeft alleen maar de map te 'scannen' en back te drukken.
En spotten is echt geweldig, ik speel ook alleen maar met de back-knop, alleen het is zo makkelijk om mensen te spotten nu, je hoeft alleen maar de map te 'scannen' en back te drukken.
[ Voor 72% gewijzigd door The Great HooD op 03-02-2010 12:37 ]
Ben veel filmpjes aan het kijken, maar wat mij opvalt buiten de sniperheadshots om, dat men nogal veel kogels iemands lichaam moet inpompen voordat diegene doodgaat.
Hmm hier draait het soepelblix schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:19:
- E6600 (@3.1)
- Radeon 4890 (950/1100)
- 4GB OCZ
- X-25M SSD
Q6600 B3 @ 3 GHz
4870 OC
4x 1 GB Corsair Dominators (PC8500)
en een gros HDD's aan een Perc 5/i
Voor de startpost spelerslijst:
Got-naam: Suicyder
BC2-naam: Suicyder
Systeem: PC
voorlopig alleen PC.(heb de demo wel op de 360 staan.)The Great HooD schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:36:
@neliz
Sinds ik de Commo-Rose structuur een beetje onder de knie heb, valt het mee. Het heeft z'n voor's en tegens t.o.v. de oude CR. maar spotten werkt niet altijd goed.
hahah vet! Dat is het het ultieme battlefield gevoel. Samen met een maatje allebei spec ops en dan behind enemy lines van die rotgeintjes uithalen!Kagar schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:07:
Heb gisteren ook eens geprobeerd een bom run te doen met een "jihad quad" ( In BF2 werd deze tactiek vaak "Jihad Jeeps" genoemd ). 2x pogingen en beide pogingen eindigden in een een vuurbal waar ik en mijn quad het leven lieten door een wel geplaatste 40mm nade.
PSN: Geengrenzuh
Wat maakt het eigenlijk uit hoeveel Veteran punten je hebt? Heb er nu 4 maar heb er al een paar met 5 en 6 gezien, krijgen die meer unlocks?
Voor de startpost:
Ingame naam : Mr-Teriyaki
Systeem : PC
Heb trouwens ondervonden dat de friends list soms werkt en dan weer niet.
Voor de startpost:
Heb trouwens ondervonden dat de friends list soms werkt en dan weer niet.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ik heb twee keer succesvol een 40mm erop gepleurd bij die quad's maar soms rijden ze echt snel door.. en vaak als ik net gespawnd ben aan het begin gaat één van de twee bomb sites al kapot... IMO laat de bomb sites niet kapot gaan door explosieven alleen door het armen en door het instorten van een gebouw..
HOI.
Het is een beetje lullig, maar een quadcore is bij dit spel gewoon veel beter. De prestaties nemen enorm toe als je het draait met een quadcore. Dat is ook de reden dat de poster onder jou het spel wel goed draait.blix schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:19:
- E6600 (@3.1)
- Radeon 4890 (950/1100)
- 4GB OCZ
- X-25M SSD
Dat gaat dus niet gebeuren, zo postte ik al eerder een Twit van een Dice ontwikkelaar, die dus al verklaarde dat dit niet gaat gebeuren onder het mom van "It's not a bug, it's a feature".Descriptor schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:13:
En waarom zou het er uit moeten? Omdat je het lame vind? Denk je dat 'ze' er in een echte oorlog daar aan denken?
Hrmz, misschien komen er wat keys vrij: https://twitter.com/Grephix/status/8584511870 ? 
(overigens een antwoord op https://twitter.com/OfficialBFBC2/status/8582784213 )
(overigens een antwoord op https://twitter.com/OfficialBFBC2/status/8582784213 )
[ Voor 31% gewijzigd door PeterSelie op 03-02-2010 13:01 ]
Je staat er bijH3llSiNG schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:49:
Voor de startpost:
Wat denk je dat ze er in een echte mars basis van vinden? Geen flauw idee maar dat is even relevant als jouw opmerking. Dit is geen echte oorlog. In een echte oorlog zijn geen respawns en geen mcom stations die ervoor zorgen dat als je ze vernietigd je tegenstander zomaar verdwijnt.GJtje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:55:
[...]
Dat gaat dus niet gebeuren, zo postte ik al eerder een Twit van een Dice ontwikkelaar, die dus al verklaarde dat dit niet gaat gebeuren onder het mom van "It's not a bug, it's a feature".
En waarom zou het er uit moeten? Omdat je het lame vind? Denk je dat 'ze' er in een echte oorlog daar aan denken?
Het probleem is dat het gewoon veel te makkelijke methode is en dat defenders er nauwlijks wat tegen kunnen doen. Nu hebben we het over een enkele quad, en als je geluk hebt kan je hem misschien op tijd uitschakelen. Nou dan proberen ze gewoon nog een keer hetzelfde. Of ze gaan wat betere taktieken gebruiken, in plaats van 1 quad pak je gewoon alle voertuigen, denk je echt dat je bij deze map alle 4 de voertuigen kan uitschakelen voordat eentje de MCOM haalt?
Ik vind niet dat het onnmogelijk moet worden om explosieven op quad te doen, maar het hoort ook niet de beste taktiek te zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 03-02-2010 13:11 ]
Erhm, ik draai het nochtans op een resolutie van 1680*1050 - Medium (sommige settings zelfs op high)blix schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:19:
- E6600 (@3.1)
- Radeon 4890 (950/1100)
- 4GB OCZ
- X-25M SSD
Ik heb ook een E6600 (ook @3.1) een HD4850 (stock speeds) 4GB Kingston Valueram/HyperXcombo en een gewone Samsung F1, daarmee behaal ik ongeveer 30 tot 40fps mee..
Drive it like you stole it.
kan iemand mij toevoegen aan startpost?
GOT = roodbwoy
STEAM = ejvandewal
BC2 = icanhazheadshot
GOT = roodbwoy
STEAM = ejvandewal
BC2 = icanhazheadshot
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.