[Multi] Battlefield Bad Company 2 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 49.124 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Waar ik me een beetje aan irriteer is dat je niet kunt zien hoeveel health je nog hebt en hoelang een ronde nog duurt.... Vooral dat laatste..

En waar ik vaker last van heb is dat als ik een server join ik mijn unlocks niet heb en geen punten krijg als ik iemand neerschiet, ik zie ook geen punten bij andere mensen in de server. Iemand hier ook last van?

[ Voor 43% gewijzigd door wsLy op 01-02-2010 21:12 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan prima zien hoe lang een ronde duurt, bij de map staan de tickets die nog over zijn van de aanvallende partij.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
wsLy schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:11:
Waar ik me een beetje aan irriteer is dat je niet kunt zien hoeveel health je nog hebt en hoelang een ronde nog duurt.... Vooral dat laatste..
Ik weet niet, maar dat zie je in het echt ook niet en wat maakt het uit? Als je bloed in je scherm ziet weet je ook voldoende hoor. En als je dood bent, val je vanzelf om, je hoeft dus nergens meer naar om te kijken, handig toch? Ik zie dus de meerwaarde totaal niet.
En waar ik vaker last van heb is dat als ik een server join ik mijn unlocks niet heb en geen punten krijg als ik iemand neerschiet, ik zie ook geen punten bij andere mensen in de server. Iemand hier ook last van?
Zoals vaker gezegd, als je géén punten scoort, dan zit je niet op een ranked server en heb je dus ook je unlocks niet tot je beschikking. Dus ja: iedereen heeft daar 'last' van, het zit zo in de game namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

GJtje schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:15:
[...]
Ik weet niet, maar dat zie je in het echt ook niet en wat maakt het uit? Als je bloed in je scherm ziet weet je ook voldoende hoor. En als je dood bent, val je vanzelf om, je hoeft dus nergens meer naar om te kijken, handig toch? Ik zie dus de meerwaarde totaal niet.
[...]
De meerwaarde is dat je beter kunt inschatten wanneer je op zoek moet naar een healthpack.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, met 90% over qua health heb je toch een betere kans dan wanneer je nog maar 50% over hebt, nu kan je dat alleen niet inschatten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
GJtje schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:15:
[...]
[...]
Zoals vaker gezegd, als je géén punten scoort, dan zit je niet op een ranked server en heb je dus ook je unlocks niet tot je beschikking. Dus ja: iedereen heeft daar 'last' van, het zit zo in de game namelijk. :)
Het is wel zo handig om te weten hoeveel health ik nog heb als ik geraakt ben terwijl ik aan het rushen ben, of ik snel een medic moet opzoeken of dat ik nog door kan gaan zonder dat ik naar 1 hit neer lig.

Er wordt in dit topic zoveel gepost dat ik niet eens de moeite ga nemen om dat helemaal door te lezen om 1 dingetje te zoeken. Een kleine FAQ zou dan ook handig zijn..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:16

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Tsurany schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:38:
Het is laf omdat het een gegarandeerde one hit kill is en die mensen gewoon op je af komen springen en om je heen blijven dansen tot ze je geraakt hebben. Soort zelfmoord commando's, hoeveel mensen krijg ik in dat huisje geknifed tot ze me dood hebben.
Zo gaat het 999 van de 100 keer niet. Meestal gebruiken mensen het als het of heel makkelijk is, omdat je bijvoorbeeld een sniper van achteren bent genaderd en je je mag uitleven op zijn rug. Een andere situatie is als de ammo op is, dan duurt reloaden gewoonweg veel te lang. Dan heb je nog het feit dat zo'n kill inderdaad veel sneller is dan schieten, als je van dichtbij gaat schieten loop je het riscio te missen en zelf 15cm staal tussen je ogen te krijgen.

Je vind het volgens mij vooral laf omdat het effectief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat mij opvalt is dat er mensen ingame zijn die op een bijna onnatuurlijke manier, dwz met een onnatuurlijke snelheid strafen om zo kogels te ontlopen. Strafen is natuurlijk een behoorlijk effectieve tactiek maar de snelheid waarmee sommige mensen dit lijken te kunnen doen is echt niet reëel.

Ook zie ik af en toe spelers die lang buiten de play area kunnen verblijven.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:39
Heb een "Tracer Dart Gun", nu nog een homing missile om het compleet te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Kan een RPG dat niet? Zag in ieder geval iets over tracer dart bij zijn beschrijving.

Over strafen gesproken, ik heb vooral lasts dat tanks dat doen. Gezien dat je tegelijk kan rijden en schieten gecombineerd met dat RPGs zo retetraag zijn, die dingen moeten echt serieus veel sneller worden, zijn ze dan zo goed als onmogelijk te raken op beetje afstand.

Over retetraag gesproken, ook handgranaten mogen wel wat normalere baan volgen, lijkt wel of ze zweven nu.

En over de buggy met C4, nu 1x gehad. Je kan op zich anti tank mijnen tegen hem gebruiken, maar dat hoort niet nodig te zijn. Echter als ze nou gewoon zorgen dat engineers normale wapens kunnen krijgen en in het algemeen aantal kogels dat nodig zijn voor kill flink verminderen dan worden die dingen kleiner probleem, je schiet ze gewoon neer voordat ze er zijn, maar nu is dat gewoon niet te doen.

Over kogels per kill gesproken, had laatste potje 20 kills ofzo, 600+ kogels afgevuurd met een 27% accuracy. Dat zijn bijna 10 hits per kill. En het ergste nog is dat ik als primaire wapen een shotgun gebruik. Dat is samen met sniper het enige dat beetje damage doet, dus daarmee heb ik nog genoeg 1-2 hit kills gekregen. Ik kwam nog een tegenstander tegen op zon 10m afstand, buiten bereik van shotgun. Ik heb hem uiterindelijk doogeschoten met het derde! magazijn uit mijn pistool. Tuurlijk heb vast wel redelijk wat gemist, maar dan nog steeds, ze horen gewoon veel meer schade te doen (ja achteraf had ik gewoon met shotgun naar hem moeten rennen).

Edit: Hoe kan je trouwens helis neerhalen? Moet je een zwaar machinegeweer hebben of doet een AR ook nog wat schade? Heb nu ook 1x gunner van apache gespeeld, en damn was dat makkelijk kills krijgen. Niet zoals in MW2 gewoon op de rode vierkantjes schieten, maar het liep niet schokkerig dus dan is het goed opletten waar je beweging ziet.

[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 01-02-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruiwagen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 14:56
GJtje schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:45:
[...]

Leuke M16 gameplay montage:
[video]
offtopic:

waarom gooit een M16 de hulzen opeens links uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Twee vraagjes:

Hoe kunnen sommige mensen een machine-gun hebben bij een UAV (die mini chopper)? Ik heb zelf alle keys geprobeerd (xbox360), maar ik kan alleen laser geleide raketten schieten...?!?!

Ook nog steeds deze vraag: Kan je op een G3 / M14 scopes zetten?

[ Voor 17% gewijzigd door FiRePaTH op 01-02-2010 22:21 ]

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Wat een heerlijk spel. Vijftien minuten de demo op de 360 gedaan, wist gelijk dat het een spel voor mij was, pre-order via Steam geplaatst en een paar minuten later aan de slag met die beta (<3 glasvezel).

Dikke pluim voor de sound department van Dice, dit is echt meesterlijk. Nog nooit zo een spel ingetrokken door het geluid. Misschien helpt het wat dat ik zo'n trillende headset heb die je de granaat inslagen echt doet voelen, maar ook zonder is het geluid echt top.

Wat betreft mensen die (imo) zeuren over realisme (dingen als prone en dergelijke).... Kun je in het echt respawnen? Nee... Zou een spel leuk zijn als dat werd nagebootst? Nee.... Gameplay over realisme. Lekker extreem voorbeeld, maar als je dat begrijpt, dan begrijp je ook dat de ontwikkelaar sommige dingen laat liggen omdat het in hun ogen niet bij de gameplay past die zij in gedachten hebben/hadden.

Anyway, gelukkig geen performance problemen hier met een E8400 @ 4GHz + HD4850 1GB. Resolutie 1680x1050, alles lekker op High, 4x AA en 16x AF en het draait nog soepel. FPS heb ik niet op gelet, zolang het soepel aanvoelt en ik geen last van m'n ogen krijg maakt het mij weinig uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinig filmpje met een UAV, ook binnenkort maar eens proberen.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

furby-killer schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:04:
Kan een RPG dat niet? Zag in ieder geval iets over tracer dart bij zijn beschrijving.
Alle in de beta te unlocken rocketlaunchers (lees: alle twee) kunnen dat inderdaad, dus ook de RPG.
Over strafen gesproken, ik heb vooral lasts dat tanks dat doen. Gezien dat je tegelijk kan rijden en schieten gecombineerd met dat RPGs zo retetraag zijn, die dingen moeten echt serieus veel sneller worden, zijn ze dan zo goed als onmogelijk te raken op beetje afstand.
Eensch, die rockets zijn soms zo traag als slakken. Engineer is ook de class die ik als laatste gemaxed heb omdat het met zijn relatief slechte wapens erg moeilijk punten verdienen is. Alleen als je tactisch landmijnen plaatst kun je goede punten verdienen, en dan alleen als je defender bent.
En over de buggy met C4, nu 1x gehad. Je kan op zich anti tank mijnen tegen hem gebruiken, maar dat hoort niet nodig te zijn. Echter als ze nou gewoon zorgen dat engineers normale wapens kunnen krijgen en in het algemeen aantal kogels dat nodig zijn voor kill flink verminderen dan worden die dingen kleiner probleem, je schiet ze gewoon neer voordat ze er zijn, maar nu is dat gewoon niet te doen.

Over kogels per kill gesproken, had laatste potje 20 kills ofzo, 600+ kogels afgevuurd met een 27% accuracy. Dat zijn bijna 10 hits per kill. En het ergste nog is dat ik als primaire wapen een shotgun gebruik. Dat is samen met sniper het enige dat beetje damage doet, dus daarmee heb ik nog genoeg 1-2 hit kills gekregen. Ik kwam nog een tegenstander tegen op zon 10m afstand, buiten bereik van shotgun. Ik heb hem uiterindelijk doogeschoten met het derde! magazijn uit mijn pistool. Tuurlijk heb vast wel redelijk wat gemist, maar dan nog steeds, ze horen gewoon veel meer schade te doen (ja achteraf had ik gewoon met shotgun naar hem moeten rennen).
Eensch, wapens mogen wel wat meer schade doen. Op huizen is dat trouwens niet zo, wat mij betreft mogen wel iets minder wapens een huis echt beschadigen, en zelfs als een huis geraakt wordt door een raket hoeft niet direct de hele voorgevel eruit. De tweede 'basis' van de defenders is niet te houden omdat beide objectives zich in een gebouw bevinden dat te vernietigen is, en met een beetje volle server is dat zó gedaan.
Edit: Hoe kan je trouwens helis neerhalen? Moet je een zwaar machinegeweer hebben of doet een AR ook nog wat schade? Heb nu ook 1x gunner van apache gespeeld, en damn was dat makkelijk kills krijgen. Niet zoals in MW2 gewoon op de rode vierkantjes schieten, maar het liep niet schokkerig dus dan is het goed opletten waar je beweging ziet.
Daar zijn eigenlijk die light tanks voor (Bradley en zijn Russische tegenspeler), één salvo is genoeg om een heli in één keer neer te halen (tip: vooral leuk bij volle black hawks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
FiRePaTH schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:19:
Hoe kunnen sommige mensen een machine-gun hebben bij een UAV (die mini chopper)? Ik heb zelf alle keys geprobeerd (xbox360), maar ik kan alleen laser geleide raketten schieten...?!?!
Die mini chopper is trouwens met een M24 wel makkelijk neer te halen als recon zijnde, twee kogels en klaar. :)
Ook nog steeds deze vraag: Kan je op een G3 / M14 scopes zetten?
Volgens mij kan dat op bijna elk geweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiRePaTH schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:19:
Twee vraagjes:

Dan moet je de Valt-00 attachment unlocken, die krijg je als je bepaald aantal vehicle damage hebt. Dan krijg je een secondary gun op bijna elk voertuig (dus ook de UAV) Als je de Valt-00 attachment hebt vrijgespeeld zie je die staan in haat laatste vakje van de classoptions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patriot schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:45:
[...]

Zo gaat het 999 van de 100 keer niet. Meestal gebruiken mensen het als het of heel makkelijk is, omdat je bijvoorbeeld een sniper van achteren bent genaderd en je je mag uitleven op zijn rug. Een andere situatie is als de ammo op is, dan duurt reloaden gewoonweg veel te lang. Dan heb je nog het feit dat zo'n kill inderdaad veel sneller is dan schieten, als je van dichtbij gaat schieten loop je het riscio te missen en zelf 15cm staal tussen je ogen te krijgen.

Je vind het volgens mij vooral laf omdat het effectief is.
Nee ik vind het laf omdat het 99 van de 100 keer precies zo gaat als ik het neer zet. Zo gaat het bij 99 van de 100 keer dat iemand mij met een mes dood maakt. Gewoon zo'n loser die, net als in BF2, met alleen z'n mes kills wilt maken.

[ Voor 58% gewijzigd door Tsurany op 01-02-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Als je helikopters uit de lucht moet halen dan kun je het beste een uav pakken :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UizRcJxAMhU&hd=1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:39
Hmm, staat me inderdaad wel iets van bij. Dacht dat het een speciale upgrade zou zijn.
Morgen maar even uittesten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Haha. Die is nasty, toch maar is even keer uitproberen :$

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:33:
[...]

Dan moet je de Valt-00 attachment unlocken, die krijg je als je bepaald aantal vehicle damage hebt. Dan krijg je een secondary gun op bijna elk voertuig (dus ook de UAV) Als je de Valt-00 attachment hebt vrijgespeeld zie je die staan in haat laatste vakje van de classoptions.
Hoe speel je die vrij dan? Zie hem nergens staan en heb volgens mij alle unlocks al gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Tsurany schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:39:
[...]

Nee ik vind het laf omdat het 99 van de 100 keer precies zo gaat als ik het neer zet. Zo gaat het bij 99 van de 100 keer dat iemand mij met een mes dood maakt. Gewoon zo'n loser die, net als in BF2, met alleen z'n mes kills wilt maken.
Dan is het hooguit 'laf' om je in een situatie te storten waarvan je weet dat je hem niet levend gaat verlaten, al is het maar om één kil te halen. En dan kan het ook wel met een gewoon wapen.. Dat heeft niks te maken met iedereen die knifed laf te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
lukjah schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:32:
[...]

The fact is that the human eye perceives the typical cinema film motion as being fluid at about 18fps, because of its blurring.

If you could see your moving hand very clear and crisp, then your eye needed to make more snapshots of it to make it look fluid. If you had a movie with 50 very sharp and crisp images per second, your eye would make out lots of details from time to time and you had the feeling, that the movie is stuttering.

Just think of modern games: Have you ever played Quake with 18fps? There is no motion blur in those games, thus you need a lot of frames per second more.

However, you see the spots and the dirt of single frames in a cinema film, don't you? And those movies are played at 24fps. So there is a difference between seeing motions fluid and seeing that there's something (dirt) at all. Read on.

Conclusie, 30 stable fps is meer dan genoeg. alleen is het bij de meeste pc's zo dat als je draait. je fps drop krijgt die je niet ziet maar wel merkt.
exact hetgeen waar ik naar zocht om uit te leggen dat voor sommige games 20-25 als goed is terwijl andere 40+ fps nodig hebben. In mijn ogen licht dat grotendeels aan hoe er met de engine wordt omgesprongen en hoe ze dan ook blur toepassen.

Over C4 + vehicle
Dit zit er al in (iig sinds bf2) in alle battlefields en is altijd een feature geweest. ik verwacht dat ze er helemaal niks aan zullen doen.
In battlefield 2142 heb ik hier ontzetten veel leuke dingen mee beleefd door een walker vol te plakken met RDX (C4) en dan in gevecht met een andere walker tegen dat ding aanlopen met shield up. er dan snel uitspringen en dan wegrennen en opblazen. scheelde altijd een hoop ergernis voor je eigen team. vehicles die overpowered zijn op sommige gebieden zijn hiermee makkelijk afte maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
wsLy schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:11:
je ziet linksonder hoeveel tickets de attackers nog hebben. bij iedere death gaat daar er 1tje vanaf en als ze een basis opschuiven krijgen ze er weer bij. er is geen tijdslimiet dus dat kan je al helemaal niet zien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hogader schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:58:
[...]

exact hetgeen waar ik naar zocht om uit te leggen dat voor sommige games 20-25 als goed is terwijl andere 40+ fps nodig hebben. In mijn ogen licht dat grotendeels aan hoe er met de engine wordt omgesprongen en hoe ze dan ook blur toepassen.
Das niet slim om te zeggen want het is gewoon bullshit, dan heb je gewoon echt slechte ogen. Bovendien, wie wilt er nou blur aanzetten?

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 01-02-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

AquaSheep schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:41:
Als je helikopters uit de lucht moet halen dan kun je het beste een uav pakken :P
[video]
Dus daarom ging ik een keer opeens onderstebove in de lucht. 8)7

Wel gaaf trouwens dat je op de snipers van recon een x4 scope of iron sight kan doen. Vooral met autosniper is dat een zeer effectief wapen. Alleen ammo is nog een probleem.

Weet iemand trouwens waar die 2e specialty slot voor wordt gebruikt? Ik dacht eerst dat die voor de wapen mods zou worden gebruikt maar nu zie ik dat ook de scopes onder hetzelfde kopje komen als de uitrusting upgrades. (1ste slot) :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Tsurany schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:03:
[...]

Das niet slim om te zeggen want het is gewoon bullshit, dan heb je gewoon echt slechte ogen. Bovendien, wie wilt er nou blur aanzetten?
heb je die tekst in het engels wel gelezen. Ik maak daar iig uit op dat het menselijk oog beelden van 20-25 fps als vloeiend kan opnemen als er ook wat blur in zit. beelden van 20-25 fps zonder blur zullen ze als stotterend opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb die gehele tekst gelezen, films met 20fps met blur, dat kan. Games, nee absoluut niet. Ik merk het zelf dat ik het gewoon niet acceptabel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:56:
[...]

Hoe speel je die vrij dan? Zie hem nergens staan en heb volgens mij alle unlocks al gehaald.
Voertuig pakken met een gun er op en een aantal kills maken,ik weet niet of een quad ook als voertuig gezien wordt. Na een aantal potjes (5 tot 7) had ik het vrijgespeeld, misschien heb je het al. Het valt namelijk niet op in het laatste kolommetje .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb daar nu 3 staan. Maar ik heb al zoveel kills gemaakt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Laatst online: 03-09 16:07
Iemand trouwens enig idee wat "Skill level" inhoudt in de leaderboards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:21:
Geinig filmpje met een UAV, ook binnenkort maar eens proberen.
Awesome dat dat kan met de UAV. Ik heb tot nu toe nog niemand gekilled zien worden dmv een road kill. Een tank reed vandaag zelfs dwars door mij heen... Ik stond daar en de tank reed gewoon door mij heen alsof ik er niks was... terwijl ik de tank daarnaar wel damage deed toen ik erop schoot. Zelf heb ik ook nog niemand gekilled dmv een road kill.

Ik moet eens precies kijken wat er nodig is om die construction site's in te laten storten, als dat mogelijk is. Vooral als je moet aanvallen zijn de construction site en het gebouw ernaast een pain in the ass in het begin. Het gebouw kun je neerhalen, maar de construction site weet ik niet precies.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die kan sowieso neergehaald worden maar heeft volgens mij enorm veel hits nodig. Echt een tank die constant het vuur opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/33coxo8.png

Veelste weinig medals. Was even een heerlijk potje sniper.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrij slechte K/D ratio voor een sniper, die moet toch een flink stuk hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Daar geef ik je gelijk in. Gaat ook lastiger wanneer er aantal snipers naast je staan lomp te doen -.-.

Ach anyways, merkte dat ik vanmiddag een FPS had van 20-25.. en nu maar 10-15.. Snap er niks meer van.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stukje verder gaan zitten, laat de enemy zich maar richten op die lompe snipers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

bones schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:39:
[...]

dat is mega onzin man, het menselijk oog ziet niet eens dat verschil. 8)7
Zien is wat anders dan voelen. Vroegâh in cs:s merkte ik 60 of 100 iig wel op een bepaalde manier.. noem het onzin als je wilt maar als door smoke mijn framerate naar 60 dropte dan merkte ik dat gewoon.

Krijg morgen (vandaag) mijn 5870 binnen. Dan is mijn bak gereed voor de strijd.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Gaat je zeker een hoop lol opleveren! Heb de mijne er nou een week of 2 in hangen, speciaal voor deze game gekocht en geen seconden spijt van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Tsurany schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 00:05:
Die kan sowieso neergehaald worden maar heeft volgens mij enorm veel hits nodig. Echt een tank die constant het vuur opent.
Kan dat écht? Ik wist namelijk niet dat dat kon hoor, volgens mij zijn die pilaren van dat ding onverwoestbaar..

Ik zal morgen eens kijken, als assault met shotgun en de extra c4 specialty moet het toch te doen zijn als het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Zo ook al een aantal uur erin zitten bevalt best goed, alleen trekt mijn systeempje het niet helemaal lekker. En wel 1 ding wat aangepast mag worden is het punten systeem.
Gister een potje waarbij ik engi(Speel alleen maar engi)was in de AA en eindigde met 16.000 punten... Leuk natuurlijk maar totaal geen balans op die manier.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

AquaSheep schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:41:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mFyMk0GBnLw]
Vind ik deze eigenlijk leuker :P Aangezien dat andere puur een bug is lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door DefLite op 02-02-2010 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Gister meest epische battle als defender gehad. Attackers waren nog niet voorbij de eerste 2 MCOMS, een daar van was opgeblazen (die in dat huisje) voorderest waren alle huizen/hekken/wachthuisjes e.d. opgeblazen, alle bomen lagen neer, het speelveld was een grote CHAOS!

Het gevecht was een linie vs linie gevecht, beide partijen schoven geen meter op, constant in cover, omhoog komen, schieten, nade gooien, cover, reloaden, omhoog komen, schieten, enzovoorts, tanks kwamen niet ver, deze werden direct door engi's omzeep geholpen, het was een echte infantery battle, heerlijk episch! I WANT MOAR! NOAWZ!

[ Voor 5% gewijzigd door roodbwoy op 02-02-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

Heeft niet zozeer met realisme te maken ; alhoewel al die games zelf maar beweren hoe realistisch ze wel niet zijn. Wapens moeten exact klinken als in real-life, de hulzen moeten er zelfs aan de goeie kant uitkomen, je kunt alle bewegingen maken, maar iets simpels als gaan liggen kan niet ? Heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar kijk eens naar een gemiddelde oorlogsfilm, hoe vaak ze op hun buik gaan ...
Waarom dan 'out of combat healing' erin stoppen ? Je kunt niet eens even achter een half weggeknald muurtje gaan liggen om te 'herstellen'.

Dat knifen begint inderdaad een sport te worden, zeker van die speldjes-verzamelaars. Maar ze zijn nog lang niet zo irritant als snipers ... daar snap ik nou echt niks van ; op een heuvel gaan liggen achter de linies en dan met 12xzoom iemand doodschieten ? Knap hoor ...
Ik zat gisteren door de scope v/e RPG naar een tank te staren die constant in beweging bleef, moeilijk te raken met een RPG dus. Opeens verscheen er een rood symbooltje over de tank en riep een stem iets als "that tank is nicely lit up" of zo. Is dat het effect van die dart gun ? Of is er ook een laser wapen ?

PS: klopt het dat de RPG en rocket-launchers niet in de TS staan ? Ik zie bijv. volk rondhollen met een Gustav (?), wat is dat ?

In dit filmpje (alle wapens in PS3 versie) zie ik wat Zweedse launchers, waarschijnlijk is het 1 van die.

[ Voor 38% gewijzigd door Goner op 02-02-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 14-09 00:21
Als je snipers nu al irritant vindt, wacht maar totdat ze prone krijgen. Nu heb je nog maar een paar plaatsen waar je als sniper nog redelijk kan schuilen door te crouchen. Met prone zul je veel betere plekken krijgen waar de vijand je bijna niet kan zien/raken. Dat wordt een groot campfest.
De dart gun is gewoon een pistool waarmee je een zender afvuurt naar een vijand. Als die blijft plakken aan je vijand dan is je eerste schot met je rocketlauncher altijd raak als er ten minste geen objecten in de weg staan. De Gustav is eigenlijk een counter-sniperrocketlauncher voor de engi :P. Het is beter tegen infanterie dan de RPG maar weer slechter tegen voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:28

flessuh

Set sail for fail!

@rpg-verhaal
dat is de tracer dart ja, zodra de afstand er onder komt te staan heb je een lock en kan je ook mis schieten aangezien deze zelf zijn doel dan zoekt

[ Voor 4% gewijzigd door flessuh op 02-02-2010 10:51 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

AquaSheep schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:50:
Als je snipers nu al irritant vindt, wacht maar totdat ze prone krijgen. Nu heb je nog maar een paar plaatsen waar je als sniper nog redelijk kan schuilen door te crouchen. Met prone zul je veel betere plekken krijgen waar de vijand je bijna niet kan zien/raken. Dat wordt een groot campfest.
volgens mij heeft DICE al meerdere malen bevestigd dat prone niet ingame komt ;)

[ Voor 27% gewijzigd door roodbwoy op 02-02-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
roodbwoy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:58:
[...]

volgens mij heeft DICE al meerdere malen bevestigd dat prone niet ingame komt ;)
Klopt, maar stel dat ze het toch overwegen, dan alleen als er een limiet aan het aantal snipers per team wordt gesteld. Mogen ze nu trouwens ook wel doen. Nog steeds kom ik op servers waar ik zo'n 7 man naast elkaar zie zitten snipen. Haalt heel de actie uit de game.

Dus max 4 snipers per 16 man ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 02-02-2010 11:02 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patriot schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 02:03:
[...]

Kan dat écht? Ik wist namelijk niet dat dat kon hoor, volgens mij zijn die pilaren van dat ding onverwoestbaar..

Ik zal morgen eens kijken, als assault met shotgun en de extra c4 specialty moet het toch te doen zijn als het kan.
Ik heb hem een keer ingestort gezien, dus het kan volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Laatst online: 03-09 16:07
Prone komt er echt niet in. Ze hebben het ooit getest in dit spel in de zeer vroege fases, en toen hebben ze besloten om het er uit te halen. Zullen ze vast een goede reden voor hebben gehad (vermoed dat het om de snelheid gaat als ik een paar twitterberichten lees)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

sowiezo, die lutsers die heel de match als aanvallende partij met z'n tienen boven op de berg staan te snipen,... of ze snappen niet hoe het spel werkt of ze hebben schijt aan hun team en gaan voor K/D, kan je beter een andere game spelen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heb je met een spel dat voornamelijk kills beloont, waar deaths niet zo fijn zijn, waar stats bijgehouden worden en waar je unlocks krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Tsurany schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:45:
Dat heb je met een spel dat voornamelijk kills beloont, waar deaths niet zo fijn zijn, waar stats bijgehouden worden en waar je unlocks krijgt.
Mjuah, geduld, het kaf wordt nog wel van het koren gescheiden,... straks komt PewPewSHOOTAH #73286478 uit en gaan de meeste casuals/non-BF/lonewolf-spelers weer daarheen...

(hoop ik dan, ik wil iig weer dat oude battlefield gevoel, waar men ECHT in samenwerking speelde, en matches tergend lang duurde omdat beide partijen gewoon wist wat ze deden)

[ Voor 1% gewijzigd door roodbwoy op 02-02-2010 11:55 . Reden: VOUTJE ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al dat gedoe over snipers.

Het is moeilijk dan je denk. + als je een goeie speler bent ga je op sniper hunt.
Dan kom je vanzelf tegen wie de noob snipers zijn en wie echt kan snipen en zijn tactiek kan aanpassen aan de situatie.

Tuurlijk zijn er honderden die overal maar gaan liggen, maar op ten duur weet je ook wel waar je dingen kan verwachten. Dat is in elke oorlogs (sim) game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kagar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09-2023
Sorry maar als je je stoort aan de vele snipers op "sniper hill" dan pak je toch zelf sniper en spam je een paar keer mortar strike op de top van die heuvel? Ik weet iig wel een paar plekjes aan de verdedigende kant van de kaart waar ik me best aardig kan verstoppen voor de meeste noob snipers. Gisteren ook lekker zitten snipen als aanvaller en doordat ik niet op de top van de heuvel zat maar meer naar achteren werd ik pas gespot nadat ik bijna al mijn kogels verschoten had.

Maar sniper gelukkig niet de hele tijd vindt de andere kits net zo leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:06:
Al dat gedoe over snipers.

Het is moeilijk dan je denk. + als je een goeie speler bent ga je op sniper hunt.
Dan kom je vanzelf tegen wie de noob snipers zijn en wie echt kan snipen en zijn tactiek kan aanpassen aan de situatie.
snipers op de eerste assault hill kunnen met 40mm of handgranaten bereikt worden door assault class. Als dit niet gebeurt wijst dit op falen van de verdedigende partij.

Het enige waar een verdedigende partij moeite mee kan hebben is een partij snipers links onder de assault heuvel of rechts bovenaan. Plekke waar de verdedigers niets tegenover kunnen zetten muv een goed geplaatste rpg of counter-snipers.

Ik vind de balans persoonlijk uitmuntend. als je als assault niet de mcoms kunt opblazen is dit te wijten aan slechte teamplay. word je als verdedigers overrompeld is precies hetzelfde het geval.. geen communicatie, geen organisatie en je wordt verslagen door misschien slechts 1 squad van flankende spelers.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
neliz schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:15:
Ik vind de balans persoonlijk uitmuntend. als je als assault niet de mcoms kunt opblazen is dit te wijten aan slechte teamplay. word je als verdedigers overrompeld is precies hetzelfde het geval.. geen communicatie, geen organisatie en je wordt verslagen door misschien slechts 1 squad van flankende spelers.
In het verlengde hiervan: het valt me op dat ik ongeveer 50-50 speel qua wins / losses. Iemand die ook deze ervaring heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Kagar schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:13:
Sorry maar als je je stoort aan de vele snipers op "sniper hill" dan pak je toch zelf sniper en spam je een paar keer mortar strike op de top van die heuvel? Ik weet iig wel een paar plekjes aan de verdedigende kant van de kaart waar ik me best aardig kan verstoppen voor de meeste noob snipers. Gisteren ook lekker zitten snipen als aanvaller en doordat ik niet op de top van de heuvel zat maar meer naar achteren werd ik pas gespot nadat ik bijna al mijn kogels verschoten had.

Maar sniper gelukkig niet de hele tijd vindt de andere kits net zo leuk om te spelen.
Hoe krijg je eigenlijk die motar strike? Moet je die ook vrijspelen? Ik heb hem eigelijk nog niet gezien in mijn opties.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

madmaus schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:20:
Hoe krijg je eigenlijk die motar strike? Moet je die ook vrijspelen? Ik heb hem eigelijk nog niet gezien in mijn opties.
Dat is inderdaad een (recon?) unlock perfect tegen stationair campende spelers/tanks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
Ik weet dat je niet naar een beta-key mag vragen, dat zal ik dan ook niet doen. Maar wie kan mij vertellen hoe ik precies zo'n key kan bemachtigen?

Als ik naar www.badcompany2.com ga zie ik een aantal opties:
- Hou ze in de gaten op Twitter.....Ik twitter niet
- Preorder de game en je krijgt 10 beta keys.....ik wil nog niet preorderen, ik wil eentje gratis.
- Elke 15 minuten zetten op "een pagina" een key, je moet de site dan in de gaten houden en je email adres invullen.........welke pagina?
- http://www.i3d.net/bf-bc2-beta-keys-signup.php ...schrijf je daar in...heb ik gedaan, krijg geen bevestigingsmailtje.

Iemand nog iets snellere optie?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Snowwie schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:42:
Ik weet dat je niet naar een beta-key mag vragen, dat zal ik dan ook niet doen. Maar wie kan mij vertellen hoe ik precies zo'n key kan bemachtigen?

Als ik naar www.badcompany2.com ga zie ik een aantal opties:
- Preorder de game en je krijgt 10 beta keys.....ik wil nog niet preorderen, ik wil eentje gratis.
- Elke 15 minuten zetten op "een pagina" een key, je moet de site dan in de gaten houden en je email adres invullen.........welke pagina?
- http://www.i3d.net/bf-bc2-beta-keys-signup.php ...schrijf je daar in...heb ik gedaan, krijg geen bevestigingsmailtje.

Iemand nog iets snellere optie?
Als je niet wil betalen, niet netjes wil wachten zoals iederen en toch wil spelen, download je toch gewoon BF Heroes?

Het is namelijk één van de bijkomende voordelen van een pre-order dat je mee mag doen aan de Beta. Dat noemen ze ook wel vertrouwen terugbetalen. Freeloaders zijn er al genoeg in deze wereld.

Dus, netjes wachten in de rij (kans is klein dat je er snel één krijgt.) De snelste manier is om de luxe uitvoering te pre-orderen. Maargoed, Ik begrijp dat jij veel dingen niet wil, maar wel iets daar voor terug wil zien.

[ Voor 9% gewijzigd door neliz op 02-02-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Meh!. Kan niet wachten op deze game. Ik wil nu onderhand wel andere mappen spelen. Zucht, nog een maand geduld (die ik niet heb :P).

Vind hem nu al beter dan MW2 als ik eerlijk moet zijn (kwa MP).

Wat ik echter apart vind, is dat je amper ergens de Limited Edition voor consoles kan vinden (niet dat het veel uit maakt, aangezien die unlocks, later ook te krijgen zijn met normale versie ).

Heb hem maar één keer gevonden in een Nederlandse webshop. En daar was die 69 euro.. (normale versie 48)..

[ Voor 43% gewijzigd door Metian op 02-02-2010 15:04 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

roodbwoy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:54:
(hoop ik dan, ik wil iig weer dat oude battlefield gevoel, waar men ECHT in samenwerking speelde, en matches tergend lang duurde omdat beide partijen gewoon wist wat ze deden)
Nou, dan wacht ik daar wel op ... ik ken niet het oude BF gevoel (eerste BF die ik speel), maar het doet me qua intensiteit en vaart denken aan Quake Wars:Enemy Territory en dat vond ik geweldig !!!

En vwb die tips om zelf sniper te gaan spelen ... :(
Dan moet ik dus gaan doen waar ik juist zo'n pesthekel aan heb, op een heuvel gaan zitten kamperen en m'n team laten hangen ?? Ik wou dat wat meer snipers mee deden aan de rush, zodat ik niet alleen in een hut zit met die aftikkende MCOM terwijl het hele vijandelijke team (exclusief HUN snipers) me om zeep probeert te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zethian schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:53:

Wat ik echter apart vind, is dat je amper ergens de Limited Edition voor consoles kan vinden (niet dat het veel uit maakt, aangezien die unlocks, later ook te krijgen zijn met normale versie ).

Heb hem maar één keer gevonden in een Nederlandse webshop. En daar was die 69 euro.. (normale versie 48)..
Battlefield: Bad Company 2 (Limited Edition) (XBOX360), et viola.

(Edit) Ik zie net dat het spel is uitverkocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
etqw is mijn most played game, en ik vind dat deze er mooi naast loopt qua fun, en dat kom ik niet dikwijls tegen moet ik zeggen.. Ik heb niets tegen snipers, schiiet gewoon terug.. En knifers, tja, dan moet je maar sneller uit de weg gaan of sneller terugschieten of knifen, moet je niet over blaten omdat het bewijst dat je reactiesnelheid niet goed genoeg is;)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Ik heb net geprobeerd met de joystick een heli te vliegen. Dat was met de oudere Battlefields nooit een probleem. Ik heb een 3-assige joystick.
Met BC2 heb ik het probleem dat de "yaw" verkeerd om werkt. Pitch en roll gaan goed. Het spel detecteert wel welke as ik toewijs aan yaw, maar het lijkt niet te zien welke kant op. Als ik de joystick naar rechts draai, gaat het toestel naar links. Meer mensen last van, en een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Laatst online: 01-07 08:34
Snowwie schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:42:

ik ook niet, maar iedereen kan toch ff googlen op 'twitter' en 'bad company 2'? Da's niet heel ingewikkeld ;)
Heb ik gisteren ook mijn key vandaan geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spaiker schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:33:
En knifers, tja, dan moet je maar sneller uit de weg gaan of sneller terugschieten of knifen, moet je niet over blaten omdat het bewijst dat je reactiesnelheid niet goed genoeg is;)
Heeft niks met reactiesnelheid te maken. Als ik hem zie en begin te schieten dan moet je eerst 4+ kogels in hem jagen, in die tijd kan hij allang een knife kill maken, zeker als ze sneaky op je staan te wachten om hoekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
riffey#4 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:36:
Ik heb net geprobeerd met de joystick een heli te vliegen. Dat was met de oudere Battlefields nooit een probleem. Ik heb een 3-assige joystick.
Met BC2 heb ik het probleem dat de "yaw" verkeerd om werkt. Pitch en roll gaan goed. Het spel detecteert wel welke as ik toewijs aan yaw, maar het lijkt niet te zien welke kant op. Als ik de joystick naar rechts draai, gaat het toestel naar links. Meer mensen last van, en een oplossing?
Joystick omdraaien? :')

Zonder dollen: Zit er geen optie in het menu om te inverten? Of kun je niet gewoon zelf per actie een beweging toekennen, zoals dat wel met het toetsenbord kan.

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 02-02-2010 16:52 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

riffey#4 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:36:
Ik heb Logitech extreme 3d pro... en ik heb precies hetzelfde probleem... en ik hoop dat ze het snel oplossen.
En nee geen optie voor invert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Tsurany schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:45:
Ik proef een tikkeltje sarcasme maar toch even reageren.

Het is een FPS he, nogal wiedes dat kills beloont worden.

BFBC is nu juist een shooter waar dit eens NIET het geval is. Ik bedoel, gisteren als medic 3 kills gemaakt en meerdere rondes in de top 3 geeindigd. Daarnaast heb je squad order punten, M-com defense / offense punten, squad assists (voor niet 1 shot sniper kills) destroy, tracer punten, resupply punten etc, etc. Bovendien is alles mbt squad nog eens verdubbeld.

Deaths zijn niet fijn, maar BF stelt je in staat te reviven en te respawnen naast squad members zodat je direct weer midden in de actie zit..

Begrijp ik je nu verkeerd, zie je het anders, of ben je het stiekem met me eens?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel een verschil hoe het beloont wordt, hier krijg je unlocks en dergelijken voor veel punten te scoren. En het scoren van punten gaat toch het makkelijkst als je veel kills maakt. Natuurlijk zijn er genoeg andere methodes om punten te scoren behalve kills, zeker met resupply en healen met die pakketjes scoor ik vaak toch aardig wat punten. Enkel als je kijkt naar wat makkelijk punten scoren is dan is dat toch snipen. Beetje hurken en schieten, that's easy. M-com opblazen en reviven en dergelijken dat is gewoon lastiger, minder aantrekkelijk.

BFBC2 doet het wel beter dan BF2 door wel veel sneller punten toe te kennen aan teamwork en door medic unlocks enkel te laten krijgen door medic te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Realtec schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:52:
[...]

Ik heb Logitech extreme 3d pro... en ik heb precies hetzelfde probleem... en ik hoop dat ze het snel oplossen.
En nee geen optie voor invert
Ik heb ook een 3D pro. Blij dat het niet aan mij ligt, stom dat ze het zo gemaakt hebben. Misschien eens met Wingman of zo kijken of daar wat mee te inverten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

.... Had net echt een perfect sniper potje (23-3), wil ik een screenshot maken, crasht het spel :@. Nu maar hopen dat mn stats wel bijgewerkt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

kronolith schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:05:
.... Had net echt een perfect sniper potje (23-3), wil ik een screenshot maken, crasht het spel :@. Nu maar hopen dat mn stats wel bijgewerkt zijn...
Hahah, mooie bekrachtiging van onze discussie, dankje. :)

Iedere z'n ding maar BFBC2 is zoooooveel meer dan snipen kerel!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze verpesten het ook gelijk voor de defenders, die staan maar te wachten terwijl er niks gebeurt, dat is ook jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ligt het aan mij of zijn er geen ranked servers meer?
Elke keer als ik een server join (via join now) ben ik lvl 1 en krijgt niemand punten.
Terwijl bij het laden staat heel duidelijk ranked ON.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is een bug, zijn genoeg ranked servers.

Schoot net op iemand, begon te herladen, hij schoot 1 kogel op mij en viel toen dood neer. Oftewel soort van lag die ik nergens anders merk behalve in de vertraging tussen damage registreren en het doodgaan van de enemy.

Of ook leuk, maar geen bug, je valt 1 iemand aan en *poef* 3 allies naast m.

[ Voor 87% gewijzigd door Tsurany op 02-02-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpak
  • Laatst online: 14-09 08:13
:+

[ Voor 100% gewijzigd door Lastpak op 08-02-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:01
sinds gister zie ik bij die pc beta helemal geen scores meer. Iedereen heeft 0 en kan ook geen wapen kiezen:S.

komt iemand dit bekend voor ??

hmm oke tis een bug, weet iemand hoe ik die bug kan ontwijken ?:D

[ Voor 20% gewijzigd door Djankie op 02-02-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus mensen lees het topic eens, dat is al 10x beantwoord. Net nog zelfs. 3 posts boven je. Lamzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Join een server. Geladen. Ronde afgelopen.. lol, snelste rondje ooit. :'D.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

FoggyFreek schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:06:
[...]

Hahah, mooie bekrachtiging van onze discussie, dankje. :)

Iedere z'n ding maar BFBC2 is zoooooveel meer dan snipen kerel!
Weet k, maar soms geeft het een zalig gevoel om iemand te headshotten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Tsurany schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:03:
BFBC2 doet het wel beter dan BF2 door wel veel sneller punten toe te kennen aan teamwork en door medic unlocks enkel te laten krijgen door medic te zijn.
Hier ben ik ook blij mee en ook dat het repairen veel sneller xp geeft als in bf2 of bf2142. in die games gingen de engineers niet bijster vaak een voertuig repareren, maar bleven ze lekker doen wat ze deden. nu heb je dat wat sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Lastpak schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:23:
Hier nog een beta key, had hem achter de hand gehouden voor een maat maar die is al voorzien. Veel plezier!

GJ74-V6PA-UVPT-NR6F
Mocht iemand hem willen gebruiken: Ik heb hem in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
GJtje schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:59:
[...]
Had hier al een PM over gestuurd, maar gok dus te laat...? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:47

Hu9o

Schokkend

Lastpak schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:23:
Hier nog een beta key, had hem achter de hand gehouden voor een maat maar die is al voorzien. Veel plezier!
Tnx dude!!

Het lijkt erop dat nog niemand me voor was met deze code :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
GJtje schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:59:
[...]
Hu9o schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:04:
[...]

Tnx dude!!

Het lijkt erop dat nog niemand me voor was met deze code :D
hmm, wat klopt hier niet. is toevallig bij dezelfde code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Hogader schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:05:
[...]

[...]

Inderdaad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer dat kut gedoe, ben nu doodgeschoten terwijl ik aan het reloaden was en daarna viel de enemy dood neer. Oftwel damage registratie is veel te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Damn. Die engineer hebben ook echt een bagger wapens of ligt dat nou gewoon aan mij ?.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Hogader schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:05:
[...]

[...]

Klopt, de code werkt nu echter niet meer helaas, mochten anderen het nogmaals willen proberen :)
Zethian schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:10:
Damn. Die engineer hebben ook echt een bagger wapens of ligt dat nou gewoon aan mij ?.
Tjah, een engineer is bedoelt als support, niet echt als combat.

[ Voor 31% gewijzigd door PeterSelie op 02-02-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn niet bedoeld voor echt close combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ze mogen van mij best wel een tutorial laten komen voor men MP gaat spelen. Ik zit nu al 3 rondes ( 3 servers ) achter elkaar met newbs in een team die totaal niet weten wat ze moeten doen. Vreselijk.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand nog een code over hebben! dan is die meer dan welkom.

Heb een maand geleden al een pre order gemaakt bij Gamemania.nl en helaas krijgen die geen betakeys.
Terwijl daarintegen Gamemania.be weer wel keys ontvangt.
Vorige week een mailtje over gestuurd maar helaas niks over terug ontvangen.
Vind dit erg jammer en kan niet wachten tot de game eindelijk gereleased word.
Speel al van 2006 bijna elke dag wel even bf 2 (mod : poe2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Zethian schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:10:
Niets mis mee, alleen moet je compleet anders spelen. Shotgun is echt het wapen, mik op hoofd links muisknop en dood.
Alleen je moet wat meer up close and personal spelen, waar imo juist de actie zit. :9

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ja. Ik ben gewend om gewoon iedereen neer te maaien in BC1 met die class. Althans, die wapens.. En dan niet echt op close afstand.

[ Voor 15% gewijzigd door Metian op 02-02-2010 18:38 ]

Rupsen, Rapsen.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees deze post door voordat je een reactie plaatst.