Kan een RPG dat niet? Zag in ieder geval iets over tracer dart bij zijn beschrijving.
Over strafen gesproken, ik heb vooral lasts dat tanks dat doen. Gezien dat je tegelijk kan rijden en schieten gecombineerd met dat RPGs zo retetraag zijn, die dingen moeten echt serieus veel sneller worden, zijn ze dan zo goed als onmogelijk te raken op beetje afstand.
Over retetraag gesproken, ook handgranaten mogen wel wat normalere baan volgen, lijkt wel of ze zweven nu.
En over de buggy met C4, nu 1x gehad. Je kan op zich anti tank mijnen tegen hem gebruiken, maar dat hoort niet nodig te zijn. Echter als ze nou gewoon zorgen dat engineers normale wapens kunnen krijgen en in het algemeen aantal kogels dat nodig zijn voor kill flink verminderen dan worden die dingen kleiner probleem, je schiet ze gewoon neer voordat ze er zijn, maar nu is dat gewoon niet te doen.
Over kogels per kill gesproken, had laatste potje 20 kills ofzo, 600+ kogels afgevuurd met een 27% accuracy. Dat zijn bijna 10 hits per kill. En het ergste nog is dat ik als primaire wapen een shotgun gebruik. Dat is samen met sniper het enige dat beetje damage doet, dus daarmee heb ik nog genoeg 1-2 hit kills gekregen. Ik kwam nog een tegenstander tegen op zon 10m afstand, buiten bereik van shotgun. Ik heb hem uiterindelijk doogeschoten met het derde! magazijn uit mijn pistool. Tuurlijk heb vast wel redelijk wat gemist, maar dan nog steeds, ze horen gewoon veel meer schade te doen (ja achteraf had ik gewoon met shotgun naar hem moeten rennen).
Edit: Hoe kan je trouwens helis neerhalen? Moet je een zwaar machinegeweer hebben of doet een AR ook nog wat schade? Heb nu ook 1x gunner van apache gespeeld, en damn was dat makkelijk kills krijgen. Niet zoals in MW2 gewoon op de rode vierkantjes schieten, maar het liep niet schokkerig dus dan is het goed opletten waar je beweging ziet.
[
Voor 10% gewijzigd door
Sissors op 01-02-2010 22:07
]