Komma na URL-vermelding

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 598 views sinds 30-01-2008

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Op donderdag 22 maart 2001 15:44 schreef [BoerQ] het volgende:
Ik vind het trouwens ook een beetje raar hoor dat jullie je excuses aanbieden. Als iemand zijn excuses aan moet bieden is Arjen het wel imho.
Iemand moet beginnen en sjah wij zijn zo erg nog niet, dus wij beginnen :)

[geen flame]
Ik hoop voor de volgende Android klanten dat ze een product krijgen wat _af_ is. (en goed getest)
[/geen flame]

Eerlijk is eerlijk, we wisten dat het niet af was toen we er aan begonnen.

[Edit] Tags afsluiten werkt beter :P
[Edit 2] Leren quoten ook >:)

Bericht hierboven

Verwijderd

Eerlijk is eerlijk, we wisten dat het niet af was toen we er aan begonnen.
Hebben jullie dan achteraf gezien er geen spijt van dat je een product hebt genomen dat niet af is? Of vraag ik nu teveel door en gaat mij dit niks aan? :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Op donderdag 22 maart 2001 16:07 schreef [BoerQ] het volgende:

[..]

Hebben jullie dan achteraf gezien er geen spijt van dat je een product hebt genomen dat niet af is? Of vraag ik nu teveel door en gaat mij dit niks aan? :)
Op zich hebben we daar geen spijt van, we merken wel dat er altijd wel dingen zijn die verbeterd kunnen worden.

Bericht hierboven

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Forumsoftware is een van de producten die nooit af zijn. Elke keer komen er wel innovatieve ideeën naar boven, en elke keer komen er wel bugs uitstrompelen, dat merk ik zelf ook. Het is nooit af.

Verwijderd

Op donderdag 22 maart 2001 16:29 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Forumsoftware is een van de producten die nooit af zijn. Elke keer komen er wel innovatieve ideeën naar boven, en elke keer komen er wel bugs uitstrompelen, dat merk ik zelf ook. Het is nooit af.
Daar heb jij gelijk in, maar het is niet de bedoeling dat wij gebruikt worden als testers voor een product wat Android over een tijdje "echt" uit gaat brengen.

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 22 maart 2001 16:32 schreef [BoerQ] het volgende:

[..]

Daar heb jij gelijk in, maar het is niet de bedoeling dat wij gebruikt worden als testers voor een product wat Android over een tijdje "echt" uit gaat brengen.
En daar heb jij weer, al is het maar voor een deel, gelijk in.

Dat Android een product door ons allen laat betatesten, okay, maarja dat weten we, op netzone weten ze het dat ik het ook doe, daar is de software ook nog beta, dus misschien had zoiets niet gemogen, maar we kiezen er zelf voor hier te posten en dus eigenlijk mee te doen aan het beta-testen.

Verwijderd

Op donderdag 22 maart 2001 16:39 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

En daar heb jij weer, al is het maar voor een deel, gelijk in.

Dat Android een product door ons allen laat betatesten, okay, maarja dat weten we, op netzone weten ze het dat ik het ook doe, daar is de software ook nog beta, dus misschien had zoiets niet gemogen, maar we kiezen er zelf voor hier te posten en dus eigenlijk mee te doen aan het beta-testen.
Tjah, zo kan je het ook bekijken. Maar of ik dat ook doe? Nee! :) Na de upgrade/downgrade (:D) van ubb naar topix wist ik ook niet direct dat het zo'n zooitje zou worden. Maar ik vind het onzin om maar niet meer te posten omdat Android zonodig moet beta-testen. :(

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 22 maart 2001 16:47 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
Tjah, zo kan je het ook bekijken. Maar of ik dat ook doe? Nee! :) Na de upgrade/downgrade (:D) van ubb naar topix wist ik ook niet direct dat het zo'n zooitje zou worden. Maar ik vind het onzin om maar niet meer te posten omdat Android zonodig moet beta-testen. :(
Nee, WebMagix had ook niet kunnen raden dat het zo'n zooitje zou worden.. Wie wel?

Verwijderd

Dubbelpost, hoe zou dat nou komen? Wie het weet wint een prijsje. :D

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
dubbelpost met 2 minuten en een reply ertussen? knap!

• DiSiLLUSiON
Op donderdag 22 maart 2001 17:08 schreef Hans het volgende:
Nee ga ff lekker flamen joh, zo zal het topic vast de goede kant op gaan |:(

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het zou niet de eerste keer zijn...

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Idd, kreeg een paar keer pagina niet gevonden toen een paar keer op vernieuwen gedrukt, en je hebt weer een fijne dubbelpost.

Verwijderd

juist als er een reply tussenzit ondervangt topix een dubbelpost niet.
Op donderdag 22 maart 2001 17:10 schreef [BoerQ] het volgende:

[..]

Idd, kreeg een paar keer pagina niet gevonden toen een paar keer op vernieuwen gedrukt, en je hebt weer een fijne dubbelpost.
is dat niet te wijten aan te weinig capaciteit db server / misconfiguratie mysql?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Niet zo flamen graag.

Dit is namelijk heel goed mogelijk met Topix.

Virussen? Scan ze hier!

• mythor
  • Laatst online: 23-01 09:07

mythor

Held in opleiding

^^^^

What you say?!

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 17:50
Na het lezen van de verhalen hierzo vraag ik me af in hoeverre Andriod verantwoordelijk is voor de onstane problemen.

Natuurlijk klopt dat er slecht wordt gereageerd op bug-report, maar dat het forum nu ineens zo slecht loopt en constant errors geeft ligt volgens mij niet geheel aan de software. Het ligt gewoon aan het tekort aan servercapaciteit (db-server dan).

Gellukkig zijn sommige zich daar van bewust, maar naar wat ik zie zijn er ook mensen die denken dat heel topix op het punt van overlijden staat.

* Rense Klinkenberg out

• Femme
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het ligt gewoon aan het tekort aan servercapaciteit (db-server dan).
Juist.

• Onno
  • Niet online
Goh... dat je nou uitgerekend alleen reageert op iets waar deze thread *niet* over gaat...

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
De ene partij is er vast van overtuigd dat het aan de software configuratie ligt (topix, of mysql of het os) en de de hardware configuratie ruim voldoende is om got en tnet goed te laten draaien.

De andere partij is er vast van overtuigd dat de software configuratie goed is en dat er gewoon te weinig hardware capaciteit is.

Er zijn dus 2 opties, en er is altijd een kans dat de andere partij toch misschien wel gelijk had. Denk er nou is over of ga is met elkaar in discussie (wat nog nooit gebeurd is, alleen maar wat posts zonder reacties of wat flames en wat haatbetuigingen) en zie wat er uit komt. Misschien heeft die andere partij toch gelijk en kan je alles weer goed maken en zijn we weer dikke maatjes...

zucht maar ik ben waarschijnlijk te idealistisch...

• Onno
  • Niet online
Hmm, moest die reply niet in [topic=145988] komen? :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 23 maart 2001 14:04 schreef Onno het volgende:
Hmm, moest die reply niet in [topic=145988] komen? :)
Ach, het gaat in beide topics onderhand zo'n beetje om hetzelfde :)

Virussen? Scan ze hier!

• Onno
  • Niet online
Niet bepaald...

• DiSiLLUSiON
^^^

Nog stééds geen reactie van Arjen als 'k 't niet mis heb..

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, hetzelfde geld voor het vraagteken (dat is de ?), word ook meegenomen in de URL :(

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Even testen:
komt jij wel eens op www.tweakers.net?

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:03

Crazy D

I think we should take a look.

Uhmm.. een ? mag toch in de url? Welliswaar als search-scheiding (zo heette dat toch?
Zie http://gathering.tweakers.net/postreply.php?topic=139198

En niks achter het vraagteken mag volgens mij ook... is 't alleen een beetje lastig kiezen wanneer je het ? als vraagteken bedoelt, in een vraag dus, of dat het een ? is als onderdeel van de url...

Exact expert nodig?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Crazy_D: ja, maar dat het mag is niet hetzelfde dat het hoort. Het moet er gewoon uit.

Ik snap ook niet dat Arjen de regex niet wil fixen...

Virussen? Scan ze hier!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
De regex die ik hier lang geleden gepost heb eist dat het laatste teken van de URL alphanumeriek of een slash is, dat lost alle komma/vraagteken/punt problemen op.

Verwijderd

En dat is precies wat er nodig is, het is niet wenselijk om de vraagtekens eruit te filteren, maar een vraagteken op het eind moet niet meegenomen worden.
[edit]sorry wildhagen, bedoelde vraagtekens :)

• DiSiLLUSiON
Op zaterdag 24 maart 2001 18:42 schreef Chaos het volgende:
De regex die ik hier lang geleden gepost heb eist dat het laatste teken van de URL alphanumeriek of een slash is, dat lost alle komma/vraagteken/punt problemen op.
...maar Arjen zit weer met een flink blok beton voor z'n kop..

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 24 maart 2001 18:53 schreef johnny appleseed het volgende:
En dat is precies wat er nodig is, het is niet wenselijk om de komma's eruit te filteren, maar een vraagteken op het eind moet niet meegenomen worden.
Komma's moeten niet uitgefilterd worden, tenzij het het laatste teken is. Die komma hoort gewoon niet een URL thuis. (punt)

Virussen? Scan ze hier!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Oh Arjen, als je bang bent dat je uitgelachen wordt omdat je hulp vraagt of een aangedragen oplossing gebruikt, wees gerust, iedereen lacht nu ook al. >:)

Verwijderd

Arjen, PLEASE ZEG IETS! dat je het gaat fixen of niet, dan weten we tenminste waar we aan toe zijn! Ik hoef toch niet op m'n knieen voor je? :)

• DiSiLLUSiON
^^^

(tsja d'r is geen omgekeerde ^ dus dan moet 't maar up he :D)

• Femme
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is toegevoegd aan de todo-list.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.