Oh, euhm, ik zou AMD Power 'iets' weer aanzetten in de BIOS als ik jou was

De laptop zal veel meer verbruiken als je op accu draait, PowerNow werkt redelijk goed.
Tenzij je volle CPU kracht nodig hebt voor onderweg, maar dan moet je nog eens naar mn review kijken, ik heb daar uitgelegd hoe je hem op 100% clock kan zetten met AMD Overdrive.
Ik zou eens kijken naar die patches.
3DMark06_v120_1901.exe draai ik op moment
EDIT: 1094, 1095.
Precies zoals het hoort

Dat lijkt er mee op. Ga hem zometeen nog een keertje laten draaien. (die anderre u230 bezitter hier op dit forum zat er ook mee met zijn score zag ik, misschien heeft die wat aan deze tips!) Ik ga trouwens kijken of ik hem nog hoger kan krijgen zonder overklokken. Wil hem nog net ietsjes hoger proberen te krijgen. proberen kan altijd dacht ik en vindt het leuk om er mee bezig te zijn.
Ik heb ook een paar overclockjes geprobeerd maar het heeft niet heel veel effect. Dat komt voornamelijk omdat de het geheugen en bandbreedte naar het geheugen erg gelimiteerd zijn bij de HD3200. De Core overclocken heeft dan minder zin.
Ergens in een topic staat een link om de HD 3200 te overclocken.
Deze dus. Probeer maar eens,
op eigen risico.

Maar ik ben iniedergeval weer een gelukkig man, hartstikke bedankt voor je hulp! Heb er veel aan gehad! Wat zijn trouwens jou plannen met dat lege pci-e mini slot?
Graag gedaan hoor

Ik denk dat die PCI-E mini laat voor wat hij is. Normaliter zou ik overwegen om er een 3G modem erin te stoppen. Maar ten eerste heb ik al een USB 3G modem gekocht, goedkoper en makkelijker. En ten tweede moet je dan gaan klooien met de antenne, die moet ergens anders in de laptop om bereik te vergroten...
Wat ga jij er mee doen?