Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:42

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik had hem allang omgeruild. Wie verzekert je dat het niet iets intern is? Als het kan, zou ik hem alsnog omruilen.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Arjan A schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:02:
[...]

Ik had hem allang omgeruild. Wie verzekert je dat het niet iets intern is? Als het kan, zou ik hem alsnog omruilen.
Omruilen? Hoezo zou daar sprake van zijn?
Ding is een jaar of vier oud lijkt me.

Is het geen airstream die roet in het eten gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:00
Van omruilen is inderdaad geen sprake. Ondanks dat ik hem tweedehands heb gekocht is het nog steeds een behoorlijk bedrag als je bedenkt dat de nieuwwaarde ongeveer 1700 euro was. Het is geen low end versterker en hij zou gewoon zijn werk moeten doen. Dat doet hij meestal ook gewoon.

MikeyMan: wat bedoel jij met aistream? Bedoel je of er genoeg ruimte is voor koeling e.d? Die is er zowel aan de zijkanten, achterkant en bovenkant. Versterker lijkt ook niet heet te worden. Stel dat de problemen spelen en ik laat hem een tijd uitstaan (met andere woorden: afkoelen) en probeer het dan later nog eens dan kan het meteen weer terug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:31

kraats

Ik rol

Volgens de servicemanual komt het door 'overcurrent' in de eindversterker als ik het goed lees. Dan zou ik ook snel denken aan bedrading die kortsluiting maakt. Misschien zelfs in je speakers. Heb je ook de mogelijkheid 'm zonder speakers te laten draaien net nadat hij uitgevallen is om te kijken of het dan terugkomt?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Excuus, bedoelde airplay, van Apple. Is is op het netwerk aangesloten?

Hele andere vraag, maar is het overigens mogelijk om op een of andere manier het beeld van een andere ingang te laten weergeven dan het geluid?

[ Voor 51% gewijzigd door MikeyMan op 12-09-2016 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Airplay maak ik geen gebruik van. Ik zie niet zo snel hoe dat zo'n storing tot gevolg kan hebben.
Versterker is aangesloten op het network, maar ook als utp losgaat dan spelt het probleem op.

@kraats: dat zou je ook zeggen gezien de kraak die je hoort vlak voordat hij uitvalt. Gisteren had ik er weer even last van. Uiteindelijk was het loshalen van de Xbox One HDMI connector hetgeen waardoor hij na het aanzetten niet meer uitviel. Maar een andere keer kan het weer die van de kabel decoder zijn.
Ik heb ook al een keer gehad dat ik zo'n beetje alles loshad tot op 1 speaker aan toe. Toen speelde het probleem nog steeds. Dat denk je natuurlijk bingo.. maar helaas: ik haalde die speaker los en plugde één van de andere in en het probleem was er nog steeds. Het is wel zo dat als ik helemaal niets heb aangekoppeld staan dat ik ook geen problemen heb, maar ja ... dan heb je er ook niet zo heel veel aan. :-P

Die randomheid maakt het ook zo irritant. Enige wat je dan nog overhoudt is stroom (al zou je dan mogelijk ook problemen moeten hebben als er niets aangesloten is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

WaSteiL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:06:
Die randomheid maakt het ook zo irritant. Enige wat je dan nog overhoudt is stroom (al zou je dan mogelijk ook problemen moeten hebben als er niets aangesloten is).
Dat is inderdaad lastig zoeken. Ik zou snel aan een aardelus-probleem denken als het weggaat bij het loshalen van een source, maar dan zou het daarna ook niet meer op mogen treden.
Persoonlijk zou ik 'm openschroeven om 'm goed schoon te maken (misschien liggen er wel gefrituurde spinnetjes in) en wat metingen te doen aan de eindtrap. Misschien is de voedingsspanning daarvan om één of andere reden niet zo stabiel

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 20:52
Hallo ik heb een pioneer vsx 1131 en wanneer ik mijn nvidia shieldtv op aansluit begint het beeld te knipperen. Alles is aangesloten met hdmi 2.0 ik heb die nvidia shield direct op tv aangesloten werkt perfect met 4k.als ik het via die pioneer doe moet ik die output terug naar 1080p zitten?!!! Contact met pioneer zeggen ze wacht op update.iemand op de forum heeft helemaal geen last van alles werkt goed op 4k.zal ik hem terug sturen naar die winkel of wacht ik op update?? Wat adviseer jullie?

Alvast bedankt

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Tdewagt schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 19:01:
Oke dan kan ik de tv box dus beter rechtstreeks aansluiten op de Sony en apart aansluiten via optische kabel naar de reciever, voor de beste beeldkwaliteit.
Als ik goed geïnformeerd ben ondersteunt jouw tv ook ARC (Audio Return Channel) en kun je daarmee ook via de bestaande HDMI-kabel (tussen receiver en tv) het audiosignaal van de Android box terugsturen naar de receiver, zodat je geen extra toslinkkabel/optical digital nodig hebt (dit geldt dus ook voor de audio van de tv zelf)

Controleer hiervoor even of de HDMI-kabel in de juiste ingang van je tv zit (meestal heeft slechts 1 ingang de ARC-functie. Dit staat vaak bij de betreffende ingang). Hierna hoef je alleen de ARC-functie in de receiver en de tv in te schakelen. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door JAM op 15-09-2016 01:08 ]

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:03
Ff dit topic afstoffen. :)

Ik ben misschien in de race voor een Pioneer SC LX 85. Het is al een wat ouder model maar ik ben met name gecharmeerd van de klasse D voedingen die Pioneer in zijn receivers gebruikt. Op dit moment heb ik een Marantz SR7007. Ik verwacht niet dat ik veel 'beter' geluid ga krijgen. De Marantz wordt echter vrij warm en daarom lijkt me de Pioneer misschien wel geschikt.

Overigens kwam ik ook een SC LX 57. Net een wat nieuwer model. Maar wel een 'lager' model. Eigenlijk moet ik de specificaties naast elkaar gaan leggen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

er staat er een op htforum overigens als je voor de 85 zou gaan

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 10:55
Iemand hier die me kan zeggen of de receiver VSX-510 voldoende power heeft om een setje Kef R700 aan te sturen?

• LuPo
Ray schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:22:
er staat er een op htforum overigens als je voor de 85 zou gaan
Dat was ook degene waar ik in contact mee was. ;)

Maar hij is gekocht. Klinkt goed. Stuk gedetailleerder dan de Marantz. De warme Marantz sound houd ik persoonlijk ook wel van. Tijdje testen en dan kijken welke ik in de verkoop doe; de SR7007 of deze SC LX-85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:57
Ik heb hier een vsx d814 staan en wil af en toe wel eens lekker een cd die op de NAS staat even lekker over de boxen knallen van deze reciever :)

Nu is de vsx d814 al wat ouder en heeft dus geen HDMI en LAN aansluiting.
Dat was toen ik hem aangeschafte nog niet echt een standaard.

Weet iemand of er iets te regelen valt zodat ik toch mijn opgeslagen cd's vanaf de NAS kan afspelen ?
Nu moet ik als ik wat wil afspelen mijn Raspberry met kodi aan hebben staan en ook mijn TV.
Geluid van de Rpi gaat namelijk via de tv.

Iemand tips hoe ik dit eventueel anders zou kunnen regelen ?
Zodat ik niet altijd de tv nodig heb voor geluid?

Het geluid van de tv zet ik dan overigens uit en gaat via optical door naar de reciever

2250 WP Zuid PVoutput

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Heb er zelf eentje op Ebay/Ali besteld voor een fractie van de prijs in Nederland; die kastjes werken prima!

Canon EOS | DJI M2P

• MdO82
  • Laatst online: 10:57
Merci beiden.
Die kende ik dus nog niet :)

Gaan we eens bekijken :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
MdO82 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:02:
Ik heb hier een vsx d814 staan en wil af en toe wel eens lekker een cd die op de NAS staat even lekker over de boxen knallen van deze reciever :)

Nu is de vsx d814 al wat ouder en heeft dus geen HDMI en LAN aansluiting.
Dat was toen ik hem aangeschafte nog niet echt een standaard.

Weet iemand of er iets te regelen valt zodat ik toch mijn opgeslagen cd's vanaf de NAS kan afspelen ?
Nu moet ik als ik wat wil afspelen mijn Raspberry met kodi aan hebben staan en ook mijn TV.
Geluid van de Rpi gaat namelijk via de tv.

Iemand tips hoe ik dit eventueel anders zou kunnen regelen ?
Zodat ik niet altijd de tv nodig heb voor geluid?

Het geluid van de tv zet ik dan overigens uit en gaat via optical door naar de reciever
Neem aan dat je jezelf al geholpen hebt. Maar al eens aan een chromecast gedacht?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Voor degene met een Sc-lx59/79/89 de DTS-X update net gedaan en werkt als een zonnetje. Wel via usb geupdated via internet kreeg hij hem niet gevonden.

Net de eerste titel gekeken maar met een 5.1 opstelling niet veel van te horen :/

Wel leuk dat er uiteraard netjes DTS-X master in het schermpje staat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de receiver via een webapp te besturen? Ik heb de mobiele app, deze werkt heel mooi. Maar het moet toch ook mogelijk zijn om het via een (zelfgemaakte) webapp te besturen? Ik heb gezien dat het mogelijk is telnet commands naar de receiver te sturen. Zou het mogelijk zijn om hierop een webapp te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 22:30
Moris schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:22:
Iemand hier die me kan zeggen of de receiver VSX-510 voldoende power heeft om een setje Kef R700 aan te sturen?
Werken doet het wel. Maar klinken?

Beter met een wat krachtiger model, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

christiaans schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:55:
[...]

Werken doet het wel. Maar klinken?

Beter met een wat krachtiger model, vermoed ik.
als je stereo gaat draaien met de 510 is mijn ervaring dat hij 'zelfs' een setje dynaudio audience voldoende prik weet te geven terwijl deze toch wel dorstig zijn. Schijnbaar kan die klasse D hem wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een VSX 830,
USB disk (fat 32)aangesloten met een 4000 tal Flac's, speelt ze mooi af indien je zelf de songs selecteert, van alle bestanden een mp3 playlist gemaakt met mp3tag voor deze disk, echter bij aanklikken met de AB op de playlist klapt hij eruit.

Via DLNA naar een NAS pakt ie de playlist wel mooi op, speelt ook af in random.

Weet iemand raad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is dus ondersteunt een PIONEER reciever anno 2015 een playlist op usb Harde schijf of stick.

Iemand ervaring hiermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:09
Zonet een Pioneer VSX-831 gekocht. Op dit ogenblik is google chromecast nog niet beschikbaar, iemand die weet wanneer dit wel beschikbaar komt? Op de pioneer site vindt ik niets terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Geen flauw idee, maar een Chromecast achterin prikken op 1 van de HDMI poorten werkt prima.. of wil jij iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

GoogleCast
- Included for the very first time in a Pioneer AV Receiver. The VSX-831 has Google Cast, the same technology behind Chromecast built-in, so you can use your mobile device to cast your favorite music, radio, or podcasts to your speaker. You can control the audio from anywhere in the house using Cast-enabled apps running on your personal device—iPhone, iPad, Android phone and tablet, Mac and Windows laptop, and Chromebook. Discover apps at g.co/cast/audioapps.
Van deze pagina. Het zou dus om ingebouwde Cast functionaliteit gaan. Dan prik je natuurlijk geen Chromecast meer achterin.

Edit:
*Future Firmware Update Required
bron

[ Voor 9% gewijzigd door Arjan A op 31-01-2017 15:19 ]

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:01
Arjan A schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:18:
[...]

Van deze pagina. Het zou dus om ingebouwde Cast functionaliteit gaan. Dan prik je natuurlijk geen Chromecast meer achterin.

Edit:
[...]
bron
Idd, toevallig ook aan het kijken naar een nieuwe receiver, maar valt me op dat veel merken het nog niet geupdate hebben. Misschien dat ik wacht op de nieuwe modellen om zeker te weten dat het erin gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
VFRRijder schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:21:
[...]

Idd, toevallig ook aan het kijken naar een nieuwe receiver, maar valt me op dat veel merken het nog niet geupdate hebben. Misschien dat ik wacht op de nieuwe modellen om zeker te weten dat het erin gaat zitten.
Het grappige is dat het overal op de doos staat, de receiver zijn laatste firmware is echter van september 16. Het wordt hoogtijd dat ze komen met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
ShaneV schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 16:04:
[...]

Het grappige is dat het overal op de doos staat, de receiver zijn laatste firmware is echter van september 16. Het wordt hoogtijd dat ze komen met de update.
Gewoon klagen via mail/telefoon. Als maar genoeg mensen dat doen wordt er vaart achter gezet. Hoop je dan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

VFRRijder schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:21:
[...]

Klopt, heb sinds een weekje de Onkyo NR656. Stond ook heel groot op de doos en site dat deze Google Cast zou ondersteunen. Echter nog niet aanwezig en Onkyo zegt er mee 'bezig te zijn'. Gelukkig wist ik dit al toen ik em kocht, maar tis wel een misleidend ja.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Yellowneck schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:01:
[...]

Klopt, heb sinds een weekje de Onkyo NR656. Stond ook heel groot op de doos en site dat deze Google Cast zou ondersteunen. Echter nog niet aanwezig en Onkyo zegt er mee 'bezig te zijn'. Gelukkig wist ik dit al toen ik em kocht, maar tis wel een misleidend ja.
Had je nog meer op t oog naast de 656? En waarom toch de 656 gekozen? 😊

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

NeFoRcE schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:40:
[...]

Had je nog meer op t oog naast de 656? En waarom toch de 656 gekozen? 😊
Ik heb kwam van een Onkyo TX-NR509 en was daar heel tevreden over. Daarvoor heb ik een Pioneer VSX-321 gehad (weggedaan omdat ik netwerkfunctionaliteit wou). Echter ivm overstap naar 4K weer een nieuwe receiver. Deze Onkyo staat al enige tijd steevast bovenaan de pricewatch en biedt ontzettend veel features voor het geld. Ook de reviews zijn positief over de receiver. Verder voldoet deze aan mijn eisen dusja... :)

Heb wel eventjes de Denon X1300 en X2300 overwogen, maar zijn weer een stukje duurder en las dat de smartphone app en netwerkconnectiviteit nét allemaal wat minder is uitgewerkt dan de Onkyo.
Maargoed, redelijk offtopic voor dit topic, sorry modjes!

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 12:02
Yellowneck schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 21:43:
[...]
Maargoed, redelijk offtopic voor dit topic, sorry modjes!
Nou voor deze keer dan :P :+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

ShaneV schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:52:
Zonet een Pioneer VSX-831 gekocht. Op dit ogenblik is google chromecast nog niet beschikbaar, iemand die weet wanneer dit wel beschikbaar komt? Op de pioneer site vindt ik niets terug.
Ik heb zelf de VSX 1131 gekocht. Ik had pioneer een tijdje terug een bericht gestuurd op fb en kreeg een bericht terug dat ze nog niet weten wanneer ie uitkomt, maar wel 'very soon'....

Ik zat overigens nog te twijfelen om de Onkyo 656 te halen, maar ik las meerdere verhalen over de brakke printerboard en de mindere aftersale support dat ik maar voor een pioneer gegaan ben en heb er echt geen spijt van. De CEC, 4k passtrrough en dergelijke werkt perfect met m'n sony android tv en m'n pc. (geforce 1060 incl hd audio) De features maakt deze AVR lekker future proof en Atmos (5.1.2) klinkt goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Steelo op 08-02-2017 18:55 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de VSX-1131 maar heb het volgende probleem. Als ik een cd af wil spelen op mijn dvd speler (Pioneer BDP-180) via HDMI aangesloten, dan mis ik bij elk begin de eerste tel (minder dan seconde) van het muzieknummer.
Toen mijn oude cd speler aangesloten via coax, maar zelfde probleem (wat ik niet had met betreffende cd speler een vorige Philips versterker).

Beide apparaten analoog verbonden met versterker en dan gaat het goed. Blijkbaar zet de versterker de muziek iets te laat open als er een nummer begint.

Geprobeerd met meerdere cd's.

Ik ben op zoek naar iemand met dezelfde receiver versterker die dit ook eens wil testen. Benieuwd of het een defect van mijn apparaat is, of een fout in het type.

Mijn leverancier wil mijn versterker wel opsturen, maar dan heb ik al die tijd niets meer of heel veel werk om alles weer opnieuw te bekabelen naar tv en oude versterker. Dus probeer ik eerst of iemand hier iets op kan reageren.

• VFRRijder
Steelo schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:27:
[...]

Ik heb zelf de VSX 1131 gekocht. Ik had pioneer een tijdje terug een bericht gestuurd op fb en kreeg een bericht terug dat ze nog niet weten wanneer ie uitkomt, maar wel 'very soon'....
Dat "very soon" schiet ook niet op...zou wel leuk vinden als nog uitkomt aangezien ik dan eventueel wel dat type ga kopen ipv de dan mogelijk duurdere nieuwe versie....

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

VFRRijder schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:06:
[...]

Dat "very soon" schiet ook niet op...zou wel leuk vinden als nog uitkomt aangezien ik dan eventueel wel dat type ga kopen ipv de dan mogelijk duurdere nieuwe versie....
speaking about the 'devil'....
zojuist op de website van pioneer gekeken, nieuwe firmware update;

02/23/2017
V2001-0020-4040-0001

CHANGE HISTORY:
Version 2001-0020-4040-0001
- Adds support for FireConnect.
This update will enable streaming from Network Services/USB/Bluetooth/Music server.
*Sampling rates of 44.1 kHz and 48 kHz are supported.(USB/Music server).
*Pioneer Remote App is required to enjoy FireConnect.
How to Enjoy FireConnect
http://intl.pioneer-audiovisual.com/letthemusicplay/setup
Introduction of multi-room audio functions
http://intl.pioneer-audiovisual.com/letthemusicplay/
- Minor bug fixes and performance improvements.
Note:
If Bluetooth devices were previously paired, you must pair the devices again after the Firmware update is complete.

Hmm, maar nog altijd geen Google Cast support :( :(

Ltrz,....

• VFRRijder
Jammer! Ik zag dat Onkyo nieuwe versies heeft aangekondigd, Pioneer zal dan ook wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quetensky
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 16:10
Ik heb een vraag over de VSX-831, ik zou graag meer willen weten over de gebruikte A/V ingangen op de VSX-831. Ik kan uit de handleiding niet goed opmaken hoe ik de diverse bronnen gebruik of kan gebruiken. Ik snap nl niet hoeveel ingangen er zijn. Ik wil op HDMI 5 ingangen gebruiken, BluRay, Kodi mediaplayer (Rapsberry Pi), Xbox One S, Chromecast HDMI en kabel tuner (Humax). Op de analoge ingangen 3 ingangen, cassettedeck, videorecorder en platenspeler. En via ARC het geluid van de TV. Nu zie ik dat HDMI 1 en HDMI 2 omgeselecteerd kunnen worden naar AV1 en AV2. Ergens in de handleiding (pagina 8, advanced manual) echter zie ik dat er een groter aantal ingangen is... Betekend het nou dat ik gezien die pagina al die ingangen kan gebruiken en dus simpelweg aan HDMI1 mijn BluRay player hang en aan AV1 mijn videorecorder en dus eigenlijk ingangsselector 1 dubbel kan gebruiken? Ik zie ook nergens een referentie naar de platenspeler, dus hoe selecteer ik die? Op de afstandbediening zie ik simpelweg te weinig knopjes voor de ingang, vandaar de verwarring. Dus heb ik op de VSX-831 nou 6 ingangen waarvan 2 omschakelbaar en daarnaast een tuner/usb/netwerk/phono? Of kan ik nou wat in de handleiding staat (pagina 8 advanced) alle ingangen gebruiken en zijn die apart schakelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Je hebt gewoon een aantal bronnen en daar kun je ingangen aan koppelen. Phono zal bijv. standaard aan de phono ingang gekoppeld zijn, maar wanneer je platenspeler zelf een versterker heeft, kun je deze op een andere analoge audio-ingang aansluiten en instellen dat de bron "Phono" van die ingang gebruik moet maken. Je kunt alle aansluitingen gebruiken. Je hebt meer bronnen dan aansluitingen, maar ongebruikte bronnamen kun je uitschakelen.

Je hebt overigens geen analoge audio out, dus je kunt niet opnemen met je cassettedeck. VHS zal er ook niet optimaal uitzien op de composite ingang.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quetensky
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 16:10
Dank je @Atomsk , dan ga ik deze aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij dit inmiddels al weten op te lossen ?

Ik heb precies dezelfde problemen met een LX76 , en heel die LX lijn lijkt veel problemen te hebben.
ondanks dat die reciever "even" 1600 euro kostte.
en buiten de garantie doet Pioneer helemaal niks ( behalve het mainboard vervangen a 400+ euro )
WaSteiL schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:28:
Ik heb nu alweer een tijdje een Pioneer SC-LX76 die mijn VSX-922 heeft vervangen. Nu heeft die LX76 alleen een probleem waar ik de oorzaak maar niet echt van kan vinden. Het begon ermee dat hij af en toe uitviel en dan het ipod/ipad lampje ging knipperen. Je kunt de versterker dan weer gewoon aanzetten, soms valt hij meteen weer uit en af en toe valt hij uit waarna je hem niet meer kunt aanzetten (het mcacc lampje knippert dan). Aangezien geen enkele reset command leek te werken versterker bij Kebe in Eindhoven gebracht (reperateur van Pioneer). Deze hebben hem gereset, software upgrade gedaan en power test gedaan van een uur en verder geen problemen geconstateerd. Volgens hun ligt de oorzaak aan bedrading.

Eenmaal thuis heeft hij het weer een tijd gedaan zonder problemen, maar na een tijdje begon het weer van voren af aan. Net zolang tot hij weer in de protective mode terecht kwam en ik er niets mee kon. Hij is toen weer gereset door kebe, iets wat ik volgens hun niet kon doen. Dat bleek een leugen aangezien het uiteindelijk wel blijkt te kunnen door de combinatie van Zone 2 on/off en preset naar links of tuner omlaag (één van die twee) ingedrukt te houden.

Maar goed, ik heb ondertussen de bekabeling al vervangen, zonder resultaat.
Het rare is dat ik ook probeer te elimineren wat het zou kunnen zijn. Soms doet hij het dagen, zo niet weken zonder problemen, maar als er eenmaal problemen zijn valt hij constant uit. Het enige wat dan helpt is wat random stekkers eruit trekken en opnieuw proberen. Het rare is ook dat er geen enkel patroon in zit. Ik heb niet echt de mogeljikheid om de versterker op een andere groep te plaatsen, maar ik begin een soort van aardeprobleem te bedenken.

Als het probleem gaat plaatsvinden beginnen de speakers allemaal een soort van te kraken/kreunen. Dit doet hij ook als er geen enkele bron is aangesloten. Het meest vreemde van allemaal vind ik nog wel dat mijn VSX-922 echt nergens last van had. Het kan zijn dat die LX76 wat gevoeliger is, al zou je dat eerder andersom verwachten.

Iemand nog een magische tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:49:
Heb jij dit inmiddels al weten op te lossen ?

Ik heb precies dezelfde problemen met een LX76 , en heel die LX lijn lijkt veel problemen te hebben.
ondanks dat die reciever "even" 1600 euro kostte.
en buiten de garantie doet Pioneer helemaal niks ( behalve het mainboard vervangen a 400+ euro )

[...]
Ik heb een LX-59 gekocht en die heeft geen problemen. Mega slechte oplossing natuurlijk, maar .... ja ... wat moest ik anders? Ik ben wel mega benieuwd op wat voor een speakers jij ze aangesloten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit dus ook al te kijken naar een andere reciever maar het liefste geen Pioneer meer na mijn huidige ervaring van 400 per jaar afschrijven op een dure reciever en Pioneer die totaal geen compensatie bied op hun eigen geprut, ik blijf natuurlijk niet aan de gang.

Ik heb de Tannoy D6T special edition front zuilen en voor de surround achter Tanooy revolution DC4.
ik had tot een paar maanden geleden geen last, en de problemen worden erger als de reciever langer aanstaat, totdat hij op een gegeven moment ( bij een bron wissel ) gaat kraken en een met een harde plop uitvalt en dan gaat het blauwe lampje knipperen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaSteiL
Mijn vermoeden was eerst dat het met de impedantie te maken had aangezien ik met mijn 4ohm speakers last had, maar met andere 8ohm (in dit geval B&W) hij probleemloos speelde, maar ik zie dat die Tannoys ook 8ohm zijn, dus wat het is weet ik niet.

Mijn probleem was dat ik de versterker 2e hands heb gekocht en hij (kwam ik later achter) bij een duitse winkel is gekocht, dus ik kan al helemaal niets claimen bij de Nederlandse distributeur. Elke keer dat ik hem bij het officiele reparatiepunt in Nederland bracht was dus voor mijn Eigen kosten.
Ik ga de LX76 nu inzetten als versterker in de studeerkamer, op die speakers heb ik nergens last van.

Ik snap verder je ding wat betreft keuze voor mogelijk een andere producent. Ik zat ook te twijfelen, maar ik ben wel erg gecharmeerd van de prijs/kwaliteit verhouding van de Pioneers. Dus toch maar gedaan, ik heb wel bij het kopen wel vermeld dat ik wilde kunnen controleren of dezelfde problemen ook niet speelde op de LX-59.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
  • Laatst online: 18-08 20:24
Even een vraagje voor de VSX bezitters die'm in combinatie met een LG OLED 6 serie TV gebruiken. Werkt de CEC goed? Kun je via de TV de ingangsbron op de Pioneer kiezen (in submenu onder Pioneer op TV ingangsbronmenu)?

Heb hier problemen mee met m'n Denon en wil dus graag iets anders en de VSX1131 lijkt me een goede optie. Moet natuurlijk wel de CEC perfekt werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vraag: in de woonkamer gebruik ik een Onkyo TX-NR545 met Spotify Connect, wat steeds vaker gebruikt wordt in huis. Nu heb ik in mijn gameroom een Pioneer VSX-922. Deze ondersteunt DLNA en Airplay, maar geen Spotify Connect. Er hangt een iPod aan en ik kan als ik de PS4 aanzet met Spotify audio streamen, maar ik wil het zonder PS4/gemakkelijker afvangen. Nu is een Chromecast Audio een optie, maar er staat hier ook steevast een (Windows 10) laptop aan. Nu zag ik een app Spoticast welke perfect werkt, maar die is ook 10 Euro; koop ik liever een Chromecast Audio.

Is er geen simpelere/freeware variant die de vertaling van Spotify naar DLNA of Airplay makkelijk kan maken onder Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Voor wie goedkoop z'n pioneer op wifi wil aansluiten, ik heb mijn wl300 erg goedkoop in de V&A staan.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Morgen komt bij mij de VSX-831 binnen, tezamen met een set Jamo s626 HCS 5.0 speakers.

Zijn mijn eerst schreden in wat serieuzer audio werk, gezien ik de boel (Kodi box, Horizon, Xbox One, Wii U) nu via een Logitech Z5400 heb lopen :Y

Morgen even wat 1.5mm speakerkabel kopen voor de achterspeakers (gewoon bij de Praxis) ; daar heb ik resp. 10 en 7.5 meter voor nodig. Voor de voorspeakers ga ik de oude kabels van de Z5400 voor gebruiken.

Vandaav het AV meubel met 5 cm verhoogd; ik had 17.5 cm en de receiver is 17.3. Dat vond ik net even te weinig voor airflow. Ik heb dan wel al 2x 120mm fans in het kastje zitten (voorkant open) maar dan nog is het te weinig speling imo.

Zin in oOo

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dus; receiver afgelopen dinsdag binnen gekregen; mooi hoor :9 Alleen die auto tune van de MCACC is wel rampzalig :+ Meteen uitgezet na de calibratie en handmatig dingen aangepast.

Zit wel met een eigenaardig probleem; van de 6 poorten, werk op HDMI poort 5 alleen mijn Chromecast V2. Al het andere wat ik aansluit werkt op alle poorten, maar niet op poort 5; Ik krijg wel beeld maar geen geluid (PCM logo blijft knipperen)

Lijkt mij niet helemaal de bedoeling maar het maakt ook vrij weinig uit aangezien ik de Chromecast daar gewoon aan laat hangen. Maar iemand een idee hierover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray

Ray

ik heb ook zoiets met 1 poort. als ik daar de kpn decoder opzet gaat hij bij een wissel tussen pcm en dd keihard piepen en blijft dit doen. zet ik daar de chromecast op geen probleem en de decoder op een andere poort werkt werkt wel gewooon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
--- Goeie opmerking, post verwijderd :>

[ Voor 96% gewijzigd door Blue_man op 21-04-2017 19:03 ]

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Wat heeft een Onkyo versterker vraag te zoeken in een Pioneer versterker topic?

Zelfs de BR speler is hier niet aan de orde :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steelo

Steelo

040 - Ole Ole Ole

chromecast built-in support finally in de laatste firmware update...

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
@notna Wat heb je zoal handmatig aangepast?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Steelo schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 14:47:
chromecast built-in support finally in de laatste firmware update...
Yessss:
CHANGE HISTORY:

Version 2059-0030-4040-0008

- Adds support for Chromecast built-in.
*Chromecast-enabled applications is required to enjoy Chromecast built-in.
*As an initial setting, before starting to use Chromecast built-in, you need to accept the PRIVACY POLICY on our
smartphone application "Pioneer Remote App".

For more detailed information, Please refer to below.
http://jp.pioneer-audiovi...up/upd/chromecast_pio.pdf

- Minor bug fixes and performance improvements.

Note:
If Bluetooth devices were previously paired, you must pair the devices again after the Firmware update is complete.
Net even getest en dat werkt opzich wel OK maar is een stuk langzamer dan een Chromecast V2 én het werkt alleen als een audiocast. YouTube kan je er niet mee casten bijv..

Hij gebruik vervolgens wel al mijn 5 speakers, wat de CC weer niet doet. Ik zal toch beide moeten blijven gebruiken zo te zien
Mandrake466 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 14:51:
@notna Wat heb je zoal handmatig aangepast?
De afstand van de speakers/groote stonden compleet verkeerd. Daarnaast moesten zowel de treble als de bass omhoog gezet worden.

Maar je kan een stuk meer met de AV app van Pioneer dan dat je op de unit zelf kan :Y Dus daar heb ik ook met wat dingen gespeeld :)

[ Voor 65% gewijzigd door Notna op 29-04-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 13:43

nitrodesign

There is more joy on a ...

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende probleem.

Sinds een aantal dagen heb ik last dat mijn beeld van de TV gaat knipperen.

http://vid129.photobucket...20knipper_zpsv3pqjrs3.mp4
(Hierbij een filmpje).

Mijn setup is als volgt:

* Samsung smart TV
* KPN interactieve TV
* HTPC
* Pioneer VSX 924
* Logitech Harmony

Ongeacht wat ik kijk (TV of HTPC) mijn versterker zit er te allen tijde tussen.

TV kijken (met VSX 924) KPN interactieve TV ----> Knipperend beeld
Film kijken (met VSX 924) HTPC ---> Knipperend beeld
TV kijken (zonder VSX 924) ----> Normaal beeld
Film kijken (zonder VSX 924) ---> Normaal beeld

De volgende mogelijkheden heb ik al geprobeerd:
* Andere HDMI kabel gebruikt ---> Geen succes
* Andere HDMI poort TV ---> Geen succes
* Andere HDMI poort VSX 924 ---> Geen succes
* VSX 924 spanningsloos gemaakt ---> Geen succes
* Alle HDMI kabels los getrokken en er opnieuw ingestoken (zowel als de VSX 924 aan en uit staat) ---> Geen succes
* VSX 924 is voorzien van de laatste firmware versie

Het aparte van dit alles is, als ik mijn TV uit zet en daarna weer aan zet functioneert alles weer naar behoren (VSX 924 en KPN interactieve TV of HTPC blijven aan).
Alleen als ik alles uit zet (TV, KPN of HTPC en Versterker) en dan weer aan, dan gaat het fout.

Hopelijk kunnen jullie mij een helpen met dit probleem.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een tv meubel waar mijn 55cm diepe vsa10axi ook in past, maar dat valt nog niet mee.

Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
joopv schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 07:22:
Ik ben op zoek naar een tv meubel waar mijn 55cm diepe vsa10axi ook in past, maar dat valt nog niet mee.

Heeft iemand tips?
Het grote Audiomeubel topic!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Hallo allen,

Sinds een jaar heb ik een Pioneer VSX 830.

Op zich werkt alles prima. Maar regelmatig is hij de Wifi instellingen kwijt en moet ik opnieuw het hele koppel-proces door. De laatste firmware die ik kan vinden van december 2015 is geinstalleerd.
Maar hier wordt ik zo gek van dat ik op het punt sta de hele installatie te vervangen voor een simpele soundbar.

Herkend iemand dit probleem en is er een work-arround voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scofield
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:13
Vergeet je het Marantz topic niet? 8)7
Zonder gekheid, in elk merkentopic dezelfde vraag stellen is niet hoe GoT werkt, duik zelf de spec sheet dan wel handleidingen in of open een topic als je er niet uit komt.

[ Voor 98% gewijzigd door FeaR op 09-07-2017 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Afgelopen week heb ik een Pioneer Receiver gekocht: Pioneer VSX-831. Mooie specs voor een mooi prijsje, ik ben helemaal happy. Op deze receiver zal ik mijn (ook nieuwe) 2 x Q-Acoustics 3020 speakers en 1x Q-Acoustics 3090c Center aansluiten.

Nu wou ik graag dat mijn receiver het geluid zou gaan kalibreren (middels microfoon en het uitzenden van test tones). Deze geluiden waren echter zo enorm hard, dat ik het direct weer heb afgezet. Ook kwam er enkel maar harde ruis uit de speakers. Het klonk in mijn oren dan ook niet goed.

Nu was ik erg benieuwd naar een aantal dingen:
1. Wat zou je normaal gesproken moeten horen tijdens deze test tones?
2. Zou de receiver de speakers kunnen opblazen? (ik heb enorm weinig verstand van dit soort zaken, maar het klonk in mijn oren echt niet goed en veel te hard).
3. Heeft het echt veel zin om je speakers automatisch te laten kalibreren, of kan ik dit net zo goed zelf doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atomsk
Edzeau schreef op maandag 10 juli 2017 @ 00:12:
Afgelopen week heb ik een Pioneer Receiver gekocht: Pioneer VSX-831. Mooie specs voor een mooi prijsje, ik ben helemaal happy. Op deze receiver zal ik mijn (ook nieuwe) 2 x Q-Acoustics 3020 speakers en 1x Q-Acoustics 3090c Center aansluiten.

Nu wou ik graag dat mijn receiver het geluid zou gaan kalibreren (middels microfoon en het uitzenden van test tones). Deze geluiden waren echter zo enorm hard, dat ik het direct weer heb afgezet. Ook kwam er enkel maar harde ruis uit de speakers. Het klonk in mijn oren dan ook niet goed.

2. Zou de receiver de speakers kunnen opblazen? (ik heb enorm weinig verstand van dit soort zaken, maar het klonk in mijn oren echt niet goed en veel te hard).
3. Heeft het echt veel zin om je speakers automatisch te laten kalibreren, of kan ik dit net zo goed zelf doen?
Ja, die harde ruis hoort zo. :) Misschien niet doen om 11u 's avonds dus, maar anderzijds ook niet wanneer het rumoerig is, want dat verstoord de metingen. Je speakers blazen er uiteraard niet van op. Dat gebeurt pas wanneer je kleine speakers als "large" instelt en het geluid hard zet.

Vooral voor surround sound opstellingen (5.1 e.d.) heeft het zeker zin. Wel moet je de microfoon goed opstellen: daar waar je zit (in het midden uiteraard) en op oorhoogte. Je kunt een statief hiervoor gebruiken. Daarna de auto calibratie starten en afwachten.

Voor de rest is een kwestie van smaak welke geluidsverbeteropties je aan/uitzet en of je wat meer/minder bas wil enz. Kun je via de app instellen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Edzeau schreef op maandag 10 juli 2017 @ 00:12:

Ik heb exact dezelfde receiver nu een aantal maanden (met een Jamo S626 5.0 set) en die geluiden waren voor mij eerst ook een verrassing. Maar ze horen er toch echt bij :+.

Ik vond de automatisch afstelling overigens intens ruk, ook na een aantal keer opnieuw laten calibreren. Ik heb vervolgens de crossover en afstanden zelf maar ingesteld en met de Pioneer App ook de Bass en Treble afgesteld. (tip: die app is overigens erg handig als je wilt spelen met verschillende settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Atomsk schreef op maandag 10 juli 2017 @ 02:28:
[...]
Ja, die harde ruis hoort zo. :)
Notna schreef op maandag 10 juli 2017 @ 07:19:
[...]
Ik heb exact dezelfde receiver nu een aantal maanden (met een Jamo S626 5.0 set) en die geluiden waren voor mij eerst ook een verrassing. Maar ze horen er toch echt bij :+.
Thanks voor de bevestiging, dan doe ik het inderdaad maar een keertje op een moment dat ik alleen thuis ben. ;) Ook thanks voor de tip van de app, direct gedownload. Ik moet zeggen, hij ziet er wel een beetje outdated uit. Maar ga zeker proberen om hier de juiste instellingen mee te configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Laatst online: 11-09 18:37

FutureCow

(C) FutureCow

Ik kreeg vandaag een mailtje van spotify:
Belangrijke informatie over je speaker van Pioneer

Hallo,

We willen je laten weten dat Spotify binnenkort niet meer wordt ondersteund voor je speaker van Pioneer.

We willen het afspelen van Spotify op je speaker en andere apparaten zo eenvoudig en goed mogelijk maken. Helaas betekent dit dat we soms de integratie voor bepaalde apparaten moeten stopzetten.

Als je muziek wilt blijven afspelen op je speaker van Pioneer, bevelen we je een draadloze muziekstreamer aan. Hiermee kun je muziek afspelen op je speakers via Spotify op je telefoon, tablet of laptop.

Klik hieronder voor een lijst met muziekstreamers met ondersteuning voor Spotify, om van muziek op je speakers te kunnen blijven genieten.

Laat de muziek niet stoppen!

Met vriendelijke groet,
Spotify
Ik heb een VSX-S510 en maak gebruik van Spotify Connect, gaat dit binnenkort niet meer werken? Kan er op internet verder niets over vinden. Meer mensen die dit mailtje hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

FutureCow schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:18:

[...]

Ik heb een VSX-S510 en maak gebruik van Spotify Connect, gaat dit binnenkort niet meer werken? Kan er op internet verder niets over vinden. Meer mensen die dit mailtje hebben gehad?
Heb hem ook net gekregen, maar ik gebruik connect eigenlijk nooit. De Chromecast werkt beter een sneller bij mij dan de Pioneer-variant.

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Laatst online: 09:16
Arjan A schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:31:
[...]

Heb hem ook net gekregen, maar ik gebruik connect eigenlijk nooit. De Chromecast werkt beter een sneller bij mij dan de Pioneer-variant.
Ik heb het mailtje ook gehad (heb een vsx924).
Heb ook een Chromecast (aller 1e variant) vind daar de geluidskwaliteit een stuk minder van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me helpen.
Ik Ben in het bezit van een VSX-923 av receiver..
Ik zou daar een sonos connect op aangesloten willen hebben om draadloos te streamen naar een sonos playbar voor mijn beamer.
Dit lukt me echter niet op de analoge output van de reciever omdat die op de HDMI 2 zit.
Er is geen output voor de HDMI 1 poort.
Is er iemand met een oplossing voor mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:37:
Wie kan me helpen.
Ik Ben in het bezit van een VSX-923 av receiver..
Ik zou daar een sonos connect op aangesloten willen hebben om draadloos te streamen naar een sonos playbar voor mijn beamer.
Dit lukt me echter niet op de analoge output van de reciever omdat die op de HDMI 2 zit.
Er is geen output voor de HDMI 1 poort.
Is er iemand met een oplossing voor mij?
Een Sonos connect is bedoeld om je receiver + aangesloten speakers te gebruiken als draadloze Sonos speaker in een Sonos netwerk. Niet om draadloze Sonos speakers op je versterker aan te sluiten.
Denk dat je beter de soundbar op je beamer kunt aansluiten met een sdif kabel, als dat mogelijk is.

Alternatief zou je een HDMI splitter kunnen aanschaffen. Zo'n kastje kan HDMI in splitsen naar HDMI out + optisch out. Zijn er genoeg te vinden op aliexpress. Let wel op wat ze ondersteunen aan audioformaten. Sommigen kunnen geen HD audio of DD plus aan.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:52
Ik heb hier geen Sonos staan, maar een Sonos Connect heeft toch een lijningang om andere bronnen naar je Sonos speakers te kunnen streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank jullie wel voor de feedback.
Kabel aansluiten van de playbar naar de Beamer zal niet lukken maar ga wel die HDMI splitter eens proberen.denk dat dat de beste oplossing zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 18:55
FutureCow schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:18:

[...]

Zelfde mail, dus was ook wel benieuwd. Wat ik begrijp is dat Spotify Connect blijft werken, maar kennelijk zat er ook iets van Spotify in de pioneer bedienings app, en die functionaliteit zou stopppen.

Spotify forum: https://community.spotify...02/thread-id/33911/page/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auctorial
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb 'm ook gehad. Heb bij de support van Pioneer de vraag gesteld of ze kunnen bevestigen of dit klopt. Zou daar persoonlijk niet blij mee zijn, deze feature was (en is) voor mij erg belangrijk en een van de redenen om tot aanschaf van een Pioneer.

-- Edit --

Inmiddels antwoord:

----- Begin bericht ----
Geachte heer/mevrouw,

uw vraag werd bij ons geregistreerd onder een Pioneer ticket-nummer (zie onderwerp), in antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende meedelen;
Pioneer ticket ref nr: xxxxx

Voor zover bij ons bekend blijft Spotify connect gewoon werken en houdt de ondersteuning alleen op voor apparaten die zelf connectie maken met Spotify.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

-------- Einde bericht --------

Spotify Connect blijft vooralsnog gewoon werken! :)

[ Voor 39% gewijzigd door Auctorial op 12-08-2017 15:49 . Reden: nieuwe info ]

Verwijderd

[quote]Vic83 schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:01:
Sinds dit weekend heb ik de Pioneer VSX924K aangeschaft. Vol verwachtingen uitgepakt en aangesloten, maar man, ik ben behoorlijk teleurgesteld: Spotify Connect hapert en blijft hangen, mediabestanden van het netwerk krijg ik niet gestreamd en de gebruiksvriendelijkheid vind ik ook ver te zoeken.
Hoe adviseren jullie bijvoorbeeld WAV en FLAC te streamen vanaf een PC naar de receiver, zonder tussenkomt van USB? (welk mediaprogramma?)

Wie heeft er hier ervaring mee, en wel

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 13:14 . Reden: was te oud topic ]

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:09:
[..]Spotify Connect hapert en blijft hangen, mediabestanden van het netwerk krijg ik niet gestreamd en de gebruiksvriendelijkheid vind ik ook ver te zoeken.
Hoe adviseren jullie bijvoorbeeld WAV en FLAC te streamen vanaf een PC naar de receiver, zonder tussenkomt van USB? (welk mediaprogramma?)

Wie heeft er hier ervaring mee, en wel
Gebruik je bedraad netwerk of wifi? Ik gebruik wifi niet, omwille van de stabiliteit.
en de gebruiksvriendelijkheid vind ik ook ver te zoeken.
Wat bedoel je met gebruiksvriendelijkheid? Dagelijks gebruik, of instellingen?

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

Auctorial schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:09:
[...]
Spotify Connect blijft vooralsnog gewoon werken! :)
Dat is fijn nieuws!

Ik heb helaas wel een ander probleem met mijn 510. Het internet radio signaal valt na verloop van tijd weg, of hapert en kan ook zomaar weer opeens beginnen met spelen. De 510 is bekabeld aangesloten en ik heb het probleem bij meerdere internet zenders (maar meestal staat sublime fm aan). Iemand bekend met dit fenomeen en mogelijke oplossing?

Even wisselen van input zorgt er trouwens meestal voor dat het signaal er weer is.

[ Voor 7% gewijzigd door DeFeCt op 08-11-2017 11:39 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auctorial
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Hier heb ik ook af en toe last van op mn 510. Ik doe dan een harde power-off (stekker eruit). Daarna kan ik er meestal weer maanden tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
Vanmorgen beslist om een firmware update te doen (beter niet gedaan). Gekozen voor via netwerk, gaf kort erna error 1-83. Versterker uitgezet.

Op de tv kwam er: initializing...
Op de display kwam er: firmware update needed. Hier werkte de tv output dus nog.

Update laten lopen, ging goed en eindigde met "completed". Versterker uitgezet en terug aan: geen beeld meer.. alles klikt en klinkt nog zoals voordien maar geen signaal meer op de output. Muziek speelt nog goed. Kan alles kiezen via de display en via de remote app op de smartphone. Enkel geen beeld.

Dan maar de laatste firmware gedownload en opnieuw geupdate maar via USB. Ook dat ging zonder problemen maar, helaas nog steeds geen beeld :(

Iemand hier nog suggesties?

Betreft een pioneer vsx 831 van nog geen jaar oud..

//probleem gefixt, het was de LG 55B6V oled tv zijn HDMI poorten dat vastzaten. Tv gereset en alles werkt terug.

[ Voor 9% gewijzigd door ShaneV op 14-11-2017 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:36

Paladin

Play Ball!

Even een vraag mijn pioneer lx85 heeft na 6 jaar trouwe dienst de geest gegeven hij schoot opeens in een aan uit loop om daarna nooit meer aan te gaan.

Het beestje is 6 jaar oud dus garantie is denk ik wat teveel gevraagd maar voor een apparaat van toen rond de 1600 euro vind ik het ook wat veel om hem bij de schroot te zetten.

Weet iemand of je zo'n device richting pioneer kan sturen voor reparatie of misschien een andres omg adam waar ze die dingen kunnen fixen. Mijn Google zoek kunsten leveren niet heel veel op.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

Paladin schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:17:
Even een vraag mijn pioneer lx85 heeft na 6 jaar trouwe dienst de geest gegeven hij schoot opeens in een aan uit loop om daarna nooit meer aan te gaan.

Het beestje is 6 jaar oud dus garantie is denk ik wat teveel gevraagd maar voor een apparaat van toen rond de 1600 euro vind ik het ook wat veel om hem bij de schroot te zetten.

Weet iemand of je zo'n device richting pioneer kan sturen voor reparatie of misschien een andres omg adam waar ze die dingen kunnen fixen. Mijn Google zoek kunsten leveren niet heel veel op.
ik denk dat Rody hem wel kan maken

http://www.theaudioclinic.nl/

vraag is alleen even of dit wel 'zijn ding' is. Maar hij kan je anders wel verder op weg helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Hi, ik heb eerder vandaag een vsx 2021 k overgenomen. Hier hangen 4 8 ohm speakers en een 6 ohm center aan. Achterop het apparaat en aan het einde van de manual wordt melding gemaakt van een setting om van 8-16 naar 6-8 ohm te switchen, ook in de volledige handleiding kan ik echter niet vinden waar dit aan te passen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 06:36

timovd

Voorsprong door techniek

Waarom worden de SC-LX701 & -801 als 9.2 aangeduid, terwijl er 11 speakeraansluitingen op zitten (net als op de SC-LX901)?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
Ik heb net toch maar besloten om een SC-LX501 aan te schaffen verkocht door Amazon.fr zelf voor 665,- inclusief.

Een SC receiver voor dit bedrag is gewoon belachelijk laag.

Ik gebruik zelf nu een SC-1223, ik heb een 7.1 setup en denk dat ik hier echt mee vooruit ga.

Mijn vraag is nu zijn er meer mensen die een SC-LX501 bezitten en hoe is jullie ervaring?

[ Voor 3% gewijzigd door beezjeh op 27-11-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

timovd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:09:
Waarom worden de SC-LX701 & -801 als 9.2 aangeduid, terwijl er 11 speakeraansluitingen op zitten (net als op de SC-LX901)?
Volgens mij kan je van de 11 kanalen altijd maximaal 9 tegelijk gebruiken. Ik ga er even van uit dat de .2 niet als speakeraansluiting meegerekend worden :).

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Dat lijkt er inderdaad op.
Iemand enig idee hoe ik music server werkend krijg icm mijn Synology? Ik krijg steeds de melding "access denied by server". Streamen vanaf de NAS naar andere devices werkt prima en ook muziek afspelen vanuit m'n Synology en de Pioneer als target device selecteren lukt ook prima.
Ik heb DLNA aan staan op m'n NAS.

Edit: met play-fi (music control app) werkt het wel.

[ Voor 7% gewijzigd door timovd op 28-11-2017 22:30 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch1987w
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:14
Beste Tweakers,

Ik heb een SC-LX56k receiver en wil graag gebruik maken van ARC, echter krijg ik het helaas niet aan de praat.

Mijn setup is al volgt;

Nvidia Shield -> HDMI -> HDMI 1 van LG OLED65EF950V
Receiver -> HDMI -> HDMI 2 (ARC) van LG OLED65EF950V

ARC staan op 'ON' in de settings van de receiver
Wanneer ik ARC bij geluidsinstellingen van de TV aanzet, schakelt hij direct over naar TV speakers.

Welke HDMI aansluiting op de receiver ondersteunt ARC?? Mocht ik wat anders fout doen dan verneem ik het ook graag.

Alvast bedankt.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

@Mitch1987w Waarom gebruik je twee HDMI-ingangen op je TV? Als je Shield --> Receiver (hdmi BluRay) --> TV hebt, zou dat voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26
Het hdmi board van mijn vsx-lx52 staat op het punt definitief de geest te geven. Iemand ervaring met het vervangen van het hdmi board? Het begint al met dat ik het type nummer van het hdmi board niet kan vinden (kan ook al geen service manual vinden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Op https://www.hifiengine.co...ry/pioneer/vsx-lx52.shtml staat gewoon de Service Manual. Ik neem aan dat je part AWX9420 nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Laatst online: 10-09 12:06
Hi,

Ik heb een probleem waar ik sinds kort mee zit.

Receiver: Pioneer VSX-S500
Subwoofer: Pioneer S21W

De subwoofer heb ik sinds gister in huis. De receiver werkt prima maar nu ik de subwoofer erbij werkt dat niet helemaal lekker. Het probleem is namelijk dat de subwoofer niet automatische uit de stand-by stand komt als de receiver aangaat.

Heb de subwoofer op de subwoofer aansluiting aangesloten achterop de receiver. Subwoofer op stroom en werkt. Klinkt lekker met films, series, game en Spotify. Als ik nu enige tijd niks doe gaat de subwoofer in stand-by stand, blauwe lampje aan de voorkant word rood. Als ik dan weer iets aan zet, bv Spotify dan springt de subwoofer niet automatisch aan en speelt de muziek zonder de subwoofer.

Wie o wie kan mij hierbij helpen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
Frid0 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 11:54:
De subwoofer heb ik sinds gister in huis. De receiver werkt prima maar nu ik de subwoofer erbij werkt dat niet helemaal lekker. Het probleem is namelijk dat de subwoofer niet automatische uit de stand-by stand komt als de receiver aangaat.
Grote kans dat het signaal wat de subwoofer krijgt te laag is om actief te worden. Meest simpele oplossing is om de waarde voor de subwoofer in de receiver te verhogen zodat het signaal vanaf de receiver sterker is. Om deze verhoging te compenseren dien je wel het volume op de subwoofer lager te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
FeaR schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:05:
[...]

Grote kans dat het signaal wat de subwoofer krijgt te laag is om actief te worden. Meest simpele oplossing is om de waarde voor de subwoofer in de receiver te verhogen zodat het signaal vanaf de receiver sterker is. Om deze verhoging te compenseren dien je wel het volume op de subwoofer lager te zetten.
Ik begrijp dat je bedoelt de Hz instelling zeg maar die je kan doen? Die staat standaard op 100Hz wat ik nog weet van gisteravond en die kan je volgens mij instellen van 50, 80, 100, 150 tot 200Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTfoto
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:25

JTfoto

Work hard

Frid0 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:04:
[...]

Ik begrijp dat je bedoelt de Hz instelling zeg maar die je kan doen? Die staat standaard op 100Hz wat ik nog weet van gisteravond en die kan je volgens mij instellen van 50, 80, 100, 150 tot 200Hz.
Ik denk dat dat niet is wat hij bedoeld. Op je receiver kan je over het algemeen instellingen aanpassen voor de versterking van de kanalen, bij speaker settings. Op die manier kan je sommige speakers zachter zetten en sommige harder. Stel dat jouw subwoofer kanaal op -8dB staat, dan moet je het volume aardig omhoog gooien om een "sterk" signaal naar de subwoofer te sturen waardoor deze aan gaat. Door het subwoofer kanaal naar bijvoorbeeld een waarde van 0dB te zetten zal de subwoofer een sterker signaal ontvangen en dus sneller aangaan.
Het enige waar je dan nog wel op moet letten is dat je de gain van de subwoofer wat naar beneden draait, gezien deze, bij gelijke gain als voor de aanpassing, 8dB luider zal gaan spelen bij hetzelfde volume, wat het geluid wat uit balans kan brengen.

Bij mijn pioneer vsx-s510 afstandsbediening zit onderaan een knopje genaamd "ch lvl". Klik daar eens op en blijf erop drukken tot je op het display "SW" ziet staan (subwoofer). Vervolgens kan je met de + en - knopjes ernaast de waardes aanpassen.

[ Voor 10% gewijzigd door JTfoto op 01-02-2018 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Frid0 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:04:
[...]
Nee, dat is de crossover. Die stel je in aan de hand van de speakers. In theorie zou je de crossover inderdaad aan kunnen passen naar boven, dan krijgt de subwoofer ook meer/sneller signaal, maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel de output van de subwoofer in de receiver een paar dB omhoog schroeven. Volgens de handleiding heet dat bij Pioneer "CH LEV", zie pagina 34 van de Nederlandse handleiding. Kijk ook even of "LFE ATT" niet op een negatieve waarde staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
JTfoto schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:35:
[...]

Ik denk dat dat niet is wat hij bedoeld. Op je receiver kan je over het algemeen instellingen aanpassen voor de versterking van de kanalen, bij speaker settings. Op die manier kan je sommige speakers zachter zetten en sommige harder. Stel dat jouw subwoofer kanaal op -8dB staat, dan moet je het volume aardig omhoog gooien om een "sterk" signaal naar de subwoofer te sturen waardoor deze aan gaat. Door het subwoofer kanaal naar bijvoorbeeld een waarde van 0dB te zetten zal de subwoofer een sterker signaal ontvangen en dus sneller aangaan.
Het enige waar je dan nog wel op moet letten is dat je de gain van de subwoofer wat naar beneden draait, gezien deze, bij gelijke gain als voor de aanpassing, 8dB luider zal gaan spelen bij hetzelfde volume, wat het geluid wat uit balans kan brengen.

Bij mijn pioneer vsx-s510 afstandsbediening zit onderaan een knopje genaamd "ch lvl". Klik daar eens op en blijf erop drukken tot je op het display "SW" ziet staan (subwoofer). Vervolgens kan je met de + en - knopjes ernaast de waardes aanpassen.
Mmmmm dat is inderdaad totaal iets anders dan ik bedoelde. Zie je toch dat jullie er meer verstand van hebben :)

Net even gekeken via Google wat voor afstandbediening ik heb maar ik heb dat er niet op zitten wat jij bedoelt. Zie dat ze beide verschillen aan de onderkant.
FeaR schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:39:
[...]

Nee, dat is de crossover. Die stel je in aan de hand van de speakers. In theorie zou je de crossover inderdaad aan kunnen passen naar boven, dan krijgt de subwoofer ook meer/sneller signaal, maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel de output van de subwoofer in de receiver een paar dB omhoog schroeven. Volgens de handleiding heet dat bij Pioneer "CH LEV", zie pagina 34 van de Nederlandse handleiding. Kijk ook even of "LFE ATT" niet op een negatieve waarde staat.
Ok, ik zet die dan wel weer terug naar 100Hz waar die op stond gisteravond toen ik keek. Aha, ga ik daar vanavond even mee "rotzooien". Waar moet die gemiddeld een beetje op staan denk jij? En dan zeker aan de achterkant van de subwoofer met de knop het volume van de subwoofer wat minder zetten? Maakt het trouwens nog uit dat ik op stereo afspeel, 2 oude maar erg geode vintage speakers gebruik ipv een 5.1 set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
Frid0 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:58:
[...]
Ok, ik zet die dan wel weer terug naar 100Hz waar die op stond gisteravond toen ik keek. Aha, ga ik daar vanavond even mee "rotzooien". Waar moet die gemiddeld een beetje op staan denk jij? En dan zeker aan de achterkant van de subwoofer met de knop het volume van de subwoofer wat minder zetten? Maakt het trouwens nog uit dat ik op stereo afspeel, 2 oude maar erg geode vintage speakers gebruik ipv een 5.1 set?
Volume is zo niet te zeggen. Maar al moet je de waarde 15 dB omhoog gooien, die kan je ook weer compenseren aan de kant van de subwoofer door inderdaad het volume weer wat naar beneden te zetten. Of niet, sommige mensen houden wel van wat meer oemph. Ikzelf heb volgens mij iets van +10 dB omhoog geschroefd zodat mijn Velodyne automatisch aan gaat, maar het hangt ook van de subwoofer af wat precies de grens is om aan- dan wel uit te gaan.

Op stereo afspelen kan uitmaken als je de instellingen niet goed hebt staan. Sommige receivers sturen helemaal de subwoofer niet aan als je bijvoorbeeld op Pure Direct speelt. Als je op 5.1 speelt heb je vijf speakers die informatie naar de subwoofer kunnen sturen dus in principe kan je dan sneller op de grens komen dat de subwoofer aangesproken gaat worden. Maar dat is geen reden om 5.1 neer te zetten in plaats van een 2.0 set-up. Wat voor speakers heb je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
Ik weet niet helemaal zeker of ik hier moet zijn of in het LG OLED topic. Ik heb een LG OLED55C7 en een Pioneer SC-LX59 die het via ARC/CES prima met elkaar doen. Er zijn alleen twee dingen die een beetje raar zijn en ik niet helemaal weet op te lossen.

Als ik de TV uitzet omdat ik bijvoorbeeld alleen muziek wil luisteren, dan gaat de versterker uit. Dat snap ik. Dan zet ik de versterker weer aan, kies de juiste input en dan gaat de versterker toch soms redelijk snel weer uit, soms pas na 5 minuten. Soms meerdere keren. Er is op dat moment wel degelijk signaal. Gedrag is niet de gehele tijd hetzelfde.

Sinds ik de tv heb gekoppeld heeft de versterker meer het karakerstieke schakel klik klak geluid en dan vooral op de momenten dat ik de TV niet aan heb staan. Met het schakel geluid bedoel ik hetgeen wat er gebeurd als je hem aan/uit zet of wisselt van een surround modus naar specifiek stereo.

Iemand die dit ook ervaart en mogelijk ook een oplossing heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Heb al een aantal jaren een VSX-S510, en sinds gisteren stopte Spotify Connect plotseling met afspelen tijdens het beluisteren. Nou heeft Spotify Connect wel eens vaker problemen via de receiver, maar ik krijg het met geen mogelijkheid meer aan de praat. De receiver heeft wel internetverbinding, want de rest werkt gewoon naar behoren (NetRadio, Airplay etc). Mijn apparaten (Macbook en iPhone) zien de receiver wel in het netwerk, maar als ik op de receiver druk om via Connect af te spelen, dan verbind hij de muziek zeg maar niet door.

Heb geprobeerd mijn IP-adres te veranderen naar een statische, factory reset (netwerk), mijn apparaten opnieuw opgestart, en met een ander account geprobeerd de Connect op te zetten. Het werkte allemaal niet. Wat zou ik nog eventueel kunnen proberen? Het lijkt wel alsof de receiver geen verbinding met de Spotify servers kan opzetten ofzo.

Heeft iemand overigens ervaring met het gebruiken van een Chromecast 2 op de receiver? Is deze in staat om de volume van de receiver aan te passen via HDMI-CEC? Mijn tv kan dat namelijk wel als ik de volume knoppen daarop indruk. Het zou een betere en stabielere Spotify Connect ervaring opleveren dan de ingebouwde als dit mogelijk zou zijn...

Edit:
Na wat langer en beter zoeken blijkt dus dat Spotify en Pioneer de Connect functionaliteit niet meer ondersteunen op sommige (oudere) apparaten 8)7 . Hoop dan ook dat de Chromecast de volledige functionaliteit kan overnemen...

[ Voor 8% gewijzigd door Amiet01 op 01-02-2018 21:10 ]

Master_A

Pagina: 1 ... 32 ... 34 Laatste