Na lang zoeken in de handleiding van de VSX-1123 vond ik dit:cyberjack77 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:50:
Ik heb een VSX-1122K en ik vroeg me af of het mogelijk is om het volume verschil tussen bijvoorbeeld een radio en een hdmi ingang meer gelijk te trekken.
Als ik bijvoorbeeld naar internet radio luister, of xbox speel via een hdmi ingang staat het volume meestal rond de 50. Als ik echter mijn media center gebruik moet ik het volume altijd aanpassen naar +/- 30.
Voordat ik deze versterker kocht had ik een Yamaha receiver waarbij ik per input kanaal kon opgeven hoeveel DB deze gecompenseerd moest worden, zodat het volume niet steeds aangepast hoeft te worden.
Nu is dit geen probleem als ik vanuit de radio naar het media center ga, maar andersom levert dit soms wel een probleem op.
Weet iemand of dit mogelijk is? In de handleiding of het menu kan ik hier namelijk niets over vinden.
Ik krijg tijdens het wisselen van input wel een melding te zien met iets van "-3" of "-4" in het bericht (uit mijn hoofd weet ik de melding zo niet, deze kan ik nakijken als ik thuis ben)
Input Volume Absorber
This can be used to correct for the difference in volume between input sources.
1 Switch to the input whose volume you want to adjust.
2 Press [receiver] to the receiver operation mode.
3 Press CH LEVEL.
4 Use [up]/[down] to select ‘ALL’.
5 Adjust the volume using [left[/[right].
The volume can be adjusted in the range of -12.0dB to +12.0dB, 0.5 dB steps.
6 When you’re finished, press RETURN
Kan het vanavond pas testen, maar het lijkt er op dat dit is wat ik wil
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82