Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Als jij weet waar je aan kan zien hoe groot die sim is wil ik best even voor je kijken of ik het kan vinden ;)
Maar omdat die T-Mobile nieuwer is en ook een microsim van te maken is dacht ik dat die al wel 128kb zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

AktiveHate schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:29:
Als jij weet waar je aan kan zien hoe groot die sim is wil ik best even voor je kijken of ik het kan vinden ;)
Maar omdat die T-Mobile nieuwer is en ook een microsim van te maken is dacht ik dat die al wel 128kb zou kunnen zijn.
Als ik dat zelf zou kunnen zien had ik het ook uit kunnen sluiten...

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Tsja, ik zou anders even proberen de rom opnieuw te flashen (mocht je dat nog niet gedaan hebben) en anders toch even een andere sim regelen of bij je provider 1 te testen (vaak hebben ze wel losse sims liggen in de winkels om te testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

AktiveHate schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 14:11:
Tsja, ik zou anders even proberen de rom opnieuw te flashen (mocht je dat nog niet gedaan hebben) en anders toch even een andere sim regelen of bij je provider 1 te testen (vaak hebben ze wel losse sims liggen in de winkels om te testen)
Voel me eigenlijk heel dom dat ik het niet in de 1.5 firmware heb geprobeerd. En daar ook geen backup van heb gemaakt. Zowel etna als eve opnieuw geinstalleerd, ook laatste beta. Maar zoals ik hier al aangaf, is de output ook vrij leeg;

http://forum.openetna.com/index.php?topic=8163.0

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Je kan even proberen 1.5 terug te flashen via Fastboot en kijken wat er dan gebeurt.
Anders heb je miss toch een simlock erop zitten en lijkt me dan vrij logisch en dat ie er dan vanaf moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik heb even een vraagje: Welke firmwares zijn acceptabel qua snelheid? Ik heb 2.2 van de LG website gehaald, maar die is echt stronttraag :X Verder zit er nu (na een maand of 10) een zwarte streep door mijn scherm. Onderin over de breedte. Niet hinderlijk, maar goed. Zou dit onder de garantie vallen? De telefoon ziet er namelijk niet geweldig meer uit omdat hij van twee hoog gevallen is :X Dit heeft trouwens niets met elkaar te maken, de streep kwam pas maanden na de val.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Het scherm is bij lg bekend als deze voor een bepaalde datum gefabriceerd is, mocht die van jou daarvoor zijn geproduceerd wordt deze in principe gewoon vervangen,
Voor de Firmware zou ik toch OpenEtna 6.1 RC5 aanraden, dit is 2.2.1 en in mijn ogen de soepelst lopende software.
Ik draai zelf nu OpenEve op 2.3.4 maar die geeft om de haverklap reboots, volgens mij ook half verkeerde boot image en verder niet veel sneller dan de oude OpenEtna. (Reboot verder geen probleem voor mij omdat het nu men prutsfoon is en ik een Desire Z heb nu)
Als je nu nog 1.5 draait zou ik het eens proberen, ik vond het zelfn iet heel moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee mensen, mijn scherm is ook kapot(zwarte lijnen over scherm, touchscreen is helemaal uit calibratie) nu heb ik daarom op eBay een nieuw LCD-Schermpje en touchscreen gekocht. Maar bij het inbouwen van deze nieuwe onderdelen liep ik tegen een probleem aan, ik krijg de schroefjes van de GW620 niet los! Ze zitten zo vast, dat ik of de schroevendraaier kapot draai of de schroeven zelf.

Zijn er hier meer mensen die zelf onderdelen hebben vervangen en tips hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RanDX
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-08 21:53
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:29:
Hee mensen, mijn scherm is ook kapot(zwarte lijnen over scherm, touchscreen is helemaal uit calibratie) nu heb ik daarom op eBay een nieuw LCD-Schermpje en touchscreen gekocht. Maar bij het inbouwen van deze nieuwe onderdelen liep ik tegen een probleem aan, ik krijg de schroefjes van de GW620 niet los! Ze zitten zo vast, dat ik of de schroevendraaier kapot draai of de schroeven zelf.

Zijn er hier meer mensen die zelf onderdelen hebben vervangen en tips hebben?
Ik heb zelf ook een lcd en frontje vervangen, had nooit last van de schoefjes, enkel is alleen mn flatcable van de volume buttoms gescheurt bij het los halen van het 'moederbord'. Deze zitten nml goed vast geplakt.

Maar jou probleem met de schoefjes.. Neem een betere schroevendraaier, en probeer eerst eens een kwartslag vaster te draaien en dan los. (klikt raar ja vaster draaien al die los moet, maar dat geeft je net meer speling;) )

Succes;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RanDX schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:10:
[...]

Ik heb zelf ook een lcd en frontje vervangen, had nooit last van de schoefjes, enkel is alleen mn flatcable van de volume buttoms gescheurt bij het los halen van het 'moederbord'. Deze zitten nml goed vast geplakt.

Maar jou probleem met de schoefjes.. Neem een betere schroevendraaier, en probeer eerst eens een kwartslag vaster te draaien en dan los. (klikt raar ja vaster draaien al die los moet, maar dat geeft je net meer speling;) )

Succes;)
Wat voor schroevendraaier heb jij gebruikt? Ik heb een heel klein schroevendraaiertje, zwart met een handvat ter grootte van mijn duim ongeveer. Maar ik hoor veel over de PHILIPS schroevendraaier, heb jij die gebruikt?

De mijne ziet er ongeveer uit als de gene in dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_29544_1.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauridia
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 14:29

Mauridia

Spotify Artist: Tjodh

Heeft iemand nog een link voor KDZ_FW_UPD_EN.zip want op 4shared.com is ie ineens verdwenen.
Storing... is opgelost.

Ook ik zit met Android 1.5 opgescheept, en de originele LG Updater zegt vrolijk dat er géén update is?!?
Raar dat er geen 2.2 update beschikbaar is :|

Is het werkelijk, dat het slide toetsenbord niet meer werkt met android 2.2?
Want dan hou ik de 1.5 wel.

[ Voor 24% gewijzigd door Mauridia op 14-07-2012 21:21 ]

Beam this message up, Scottie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
De 2.2 is er wel, alleen welke update je daarvoor moet hebben weet ik niet.
Oveerigens kan je ook heel makkelijk 2.3 erop zetten dmv custom rom, de laatste versie draait zeer goed en stabiel!!

Dat het toetsenbord niet werkt is zoiezo niet waar :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste