Ik wacht het nog even af, er zijn hier en daar nog wat problemen en het is blijkbaar ook lastig om terug te gaan naar een 1.5 firmware.. Wel fijn om te zien dat er iig wat schot in de zaak zit!
...
...
Verwijderd
Voor mij lijkt het alsof sommige kwaaltjes regiogebonden zijn bij deze telefoon: klanten van Rogers klagen over geheugenkaarten die plots spontaan gedisconnect worden, Nederlanders meer over vastlopers en Belgen krijgen geen Youtube-applicatie. Ik heb misschien nog maar 3 keer een vastloper gehad sinds ik hem heb (februari).NL_Scratch schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:59:
nee, bij mij loopt hij ook nog wel is vast.
blijkbaar een gw620 kwaaltje
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
je bent een HELD! ik had ongeveer alle bekende problemen, en via jouw aanwijzingen hem naar 10i flashen lijkt het allemaal verholpen te hebben.
Vreemd, ik had nochtans gemaild naar LG België en die wisten niet beter dan dat deze applicatie aanwezig was. Toont nog maar eens hoe weinig helpdeskmedewekers weten zeker?Ginz schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:05:
De Belgen hebben geen Youtube applicatie omdat Google dat niet toestaat voor België... Alleen waarom is momenteel nog niet bekend.
Er komt voor zover ik weet geen officiële update naar 2.X van LG. 1.6 zou er eind mei/juni moeten zijn.NL_Scratch schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:38:
iemand al een idee hoe het zit met de update naar 2.X ?
Beter lezen in het vervolg: dat bericht deelt mee dat 2.2 op elk toestel dat momenteel op de markt is zou kunnen draaien. Welke dit daadwerkelijk doen hangt van de fabrikanten zelf af. Helaas vrees ik dat we dit niet van LG kunnen verwachten.NL_Scratch schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:11:
ik las dat de 2.2 variant op elke telefoon beschikbaar zou moeten kunnen zijn.
hopenlijk komt hij er wel;) schijnt dat hij een stuk sneller is dan 1.x en 2.0/2.1
Die van mij (standaard nederlands model) loopt niet vast, maar mijn geheugenkaart disconnect wel regelmatig, ik heb het geluid bij invoegen/uitvoegen van de sd kaart maar uitgezet zodat ik er geen last van hebzezke schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:17:
[...]
Voor mij lijkt het alsof sommige kwaaltjes regiogebonden zijn bij deze telefoon: klanten van Rogers klagen over geheugenkaarten die plots spontaan gedisconnect worden, Nederlanders meer over vastlopers en Belgen krijgen geen Youtube-applicatie. Ik heb misschien nog maar 3 keer een vastloper gehad sinds ik hem heb (februari).
geen dank
Ik heb GDE nu erop en die is redelijk soepel, en imo mooi, weinig fratsen. Beautiful Widgets erbij en je hebt een mooi geheelNL_Scratch schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:49:
Weet iemand een leuke die nog wel soepel loopt?
...
Nog steeds geen echt nieuws vrees ik. Een tijdje geleden hadden ze me verteld dat de update er zou komen op 1 juni, daar is echter nog steeds niets van te merken. Ik heb ze dan maar opnieuw een mail gestuurd daarnet.aerocooluser schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:18:
Goeiedag LG GW620 bezitters, ik hoop dat een van jullie inmiddels al meer gehoord heeft over een update voor de Nederlandse versie van de LG GW620 (Hi) Ik heb twee weken geleden een mail gestuurd om een aantal problemen van deze telefoon aan te kaarten en gevraagd wanneer een update te verwachten is. Tot op heden heb ik nog geen reactie van LG gehad.
Ik hoop dat een van jullie meer kan vertellen hierover..
Ik denk namelijk dat iedereen hier op aan het wachten is.
inderdaad ik wil nu toch ook wel eens een update naar 1.6 of meschien zelfs 2.xNL_Scratch schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:16:
komop LG doe er is wat aan!
damn ik zit echt te wachten op die updateshark009 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:19:
Bij mij is onderstaand bericht binnengekomen...
-----------Reply to Customer Enquiry------------
Geachte heer/mevrouw,
Helaas is er nog geen exacte releasse datum voor de 1.6 versie.
Met vriendelijke groet
LG Costumer service
-----------Customer Details-----------------------
Ik vraag me alleen af wat de KLEDING service van LG weet van android updates...
Ze mogen daar wel wat aan hun spelling gaan doen.Geachte heer/mevrouw,
De update naar 1.6 zal binnen afzienbare tijd komen de exacte datum is nog niet bekend.
En omtrent een andere update is geen verdere update.
Met vriendelijke groet,
LG Costumer service
[ Voor 12% gewijzigd door zezke op 09-06-2010 18:23 ]
inderdaad het touchscreen is afentoe gewoon puur klote te noemen.NL_Scratch schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:10:
pfff dat touchscreen is ook echt niet alles he!
soms klik je toch echt het SMS icoontje aan en gaat hij naar je telefoonboek. Ook al calibreer je het toestel heb je er nog steeds last van.
[ Voor 31% gewijzigd door thefal op 11-06-2010 14:37 ]
Hoe je deze applicaties kan verwijderen wordt hier beschreven.AktiveHate schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:24:
jaa dat idee had ik ook al
maar als je gewoon naar aplicatie beheer gaat kan je het er niet vanaf halen![]()
moet je dit met een speciale app doen oid?
[ Voor 78% gewijzigd door thefal op 15-06-2010 11:34 ]
Je hebt geen linux nodig, zou ook perfect moeten werken via windows. Sorry ik heb momenteel geen tijd om de instructies in het Nederlands neer te pennen.AktiveHate schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:31:
aah dat is precies wat ik zocht![]()
![]()
kan je mss een beetje uitleg geven in het nederlands?![]()
mijn kennis van linux en android is nog niet super veel
Dit is zo op de Nexus One, ik vermoed dat LG dezelfde regels toepast als ze ontdekken dat je telefoon geroot is. Vorige keer toen ik hem binnenbracht heb ik hem opnieuw geflasht zodat ze niet konden detecteren dat deze geroot geweest was. Geen idee wat het R2D2 geluid betekent, ik heb dit nog nooit meegemaakt.thefal schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:52:
Ben je niet je garantie kwijt als je je telefoon gaat rooten?
Had vandaag mijn telefoon in mijn broekzak, en die maakte ineens een hard geluid! Het geluid is nauwelijks te omschrijven maar deed me het meeste denken aan R2D2, het klonk PRECIES als het geluid in de 1e 3 seconden van de volgende clip:
YouTube: R2 Chorus Line
En dit ondanks het feit dat de telefoon op stille stand stond! Over een uur een tentamen, zet em dan maar uit voor de zekerheid...
Ik heb geen leuke ondertitel.
Abduction dat gelijkaardig is qua concept en graphics aan doodle jump draait vlotjes. Geen idee van Asphalt, ik gebruik namelijk enkel maar gratis apps.thijsje66 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:05:
Ik ben van plan deze te kopen bij een Tele2/T-Mobile/Hi abbonement, maar ik wel er wel enigzins leuke spelletjes op kunnen draaien, zonder dat deze een lag van 10 minuten hebben. Is dat hierop mogelijk? Ik heb het dan over Doodle Jump, Asphalt e.d.
Naja, 1.6 draait al perfect op de GW620/KH5200. Alleen is het ze nog niet gelukt om 2.1 erop te zetten.zezke schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:39:
Op het gebied van ROM-ontwikkeling is de community nog steeds druk bezig met de sources van LG zelf voor de KH5200 (Koreaanse versie van GW620), echter weigert deze gecompileerde kernel op te starten...
-
De Koreaanse versie van LG zelf, voor zover ik weet is niemand er nog in geslaagd om 1.6 zelf te compileren en te doen werken op, wat volgens mij een belangrijke stap richting Eclair is.Ginz schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:57:
[...]
Naja, 1.6 draait al perfect op de GW620/KH5200. Alleen is het ze nog niet gelukt om 2.1 erop te zetten.
maakt niet uit, wil dit doen als ik rustig de tijd ervoor heb, en dat heb ik voorlopig nog nietzezke schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:39:
Je hebt geen linux nodig, zou ook perfect moeten werken via windows. Sorry ik heb momenteel geen tijd om de instructies in het Nederlands neer te pennen.
Inderdaad is het nog niemand gelukt..... Zacpod zegt wel bezig te zijn... Ik volg hem met interesse.zezke schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:09:
[...]
De Koreaanse versie van LG zelf, voor zover ik weet is niemand er nog in geslaagd om 1.6 zelf te compileren en te doen werken op, wat volgens mij een belangrijke stap richting Eclair is.
-
Verwijderd
Verwijderd
Dat hoop ik ook, mijn vader heeft de Eve (Z'n eerste android phone) en hij baalt als een stekker dat LG er geen updates voor maakt...of dat de source vrijgegeven wordt en dat we er custom 2.1 roms op kunnen draaien.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2010 17:01 ]
Nu ik dat bericht lees van 4 Juli...quote: sander85* Prijs GW620 los: http://www.gsmweb.nl/forms/los133.htm
* Prijs Wildfire los: http://www.pdashop.nl/pro...-mocha.html#specificaties
* HTC Wildfire info: http://pdadb.net/index.ph...p;c=htc_wildfire_htc_buzz
* GW620 info: http://pdadb.net/index.ph...44&c=lg_gw620_lg_etna
[ Voor 26% gewijzigd door Kaalus op 30-07-2010 20:51 ]
[ Voor 47% gewijzigd door thefal op 02-08-2010 12:14 ]
[ Voor 12% gewijzigd door thefal op 04-08-2010 20:22 ]
[ Voor 78% gewijzigd door Kaalus op 04-08-2010 21:22 ]
[ Voor 18% gewijzigd door OmeAnne op 05-08-2010 11:58 . Reden: Vraag Opgelost ]
Nu maar hopen dat de 1.6 toch nog gaat uitkomen voor Europa..... Ik kan nog nergens vinden ofdat die Koreaanse versie ook op een NL toestel kan draaien (dus ook een Nederlandse GUI en compatible is met de Nederlandse SMS standaarden, aangezien Zuid Korea andere SMS standaarden hebben)...thefal schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 05:03:
De Koreaanse versie van Android 1.6 is uit!
http://forum.xda-develope...ead.php?t=585784&page=155
Ook is Android 2.1 eindelijk mogelijk, al is er enig hackwerk voor nodig:
http://forum.xda-develope...ead.php?t=585784&page=139
Tevens zijn er nog dingen die niet werken, maar er zit vooruitgang in!
Allereerst willen wij u vriendelijk bedanken dat u contact heeft opgenomen met LG Electronics.
Helaas hebben wij tot op heden nog steeds geen update voor de GW620. Het is ook nog niet bekend of deze nog wel uitgebracht gaat worden.
Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest, verblijven wij.
Verwijderd
Maar als ik het goed begrijp heb je duswel het SMS probleem van 80 tekens als je de ROM op een Europees toestel installeerd, klopt dat?zezke schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:11:
De Koreaanse versie heeft een beperking van 80 karakters per sms, daarna wordt er overgeschakeld op mms. Deze versie kan echter probleemloos op een Europese GW620 geïnstalleerd worden, desondanks dat dit toestel de KH5200 noemt in Korea.
Verwijderd
Zie ook hier voor het originele (vertaalde) blog. Ziet er goed uit, maar, wat zezke ook zegt, afwachten.Makaveli09 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:18:
Ik zag vanmorgen op XDA een volgende reactie van een Koreaanse gebruiker:
Good news.
htt p://blog.lge.com/471
3 line summary.
LG GW620 will update to proyo (skip eclair)
may be It will update end of november or begining of december.
GW620 maybe doesn't support multi touch and wifi tethering. (they said it is h/w limitation.)
(link)
Nu maar hopen dat dit ook echt gaat gebeuren
Verwijderd
Rail Away!
Van wat ik gisteren gelezen heb op XDA, werkt WiFi wel, echter met bugs. DHCP werkt bijvoorbeeld niet, je moet een vast IP adres ingeven.... maar ze komen al een heel stuk verderthijsje66 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:04:
Volgens mij werkt WiFi inmiddels in die 2.1 ROM? Ik kon niet meer vinden dat het niet zo was iig.
Kan iemand dat bevestigen?
WelkeAktiveHate schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:49:
Ik heb deze battery indicator gevonden die de orginele rechtsboven zou moeten vervangen.
Werkt deze ook met de gw620 of alleen maar met de in dat topic genoemde samsungs?
Verwijderd
Rail Away!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq