Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Ik wacht het nog even af, er zijn hier en daar nog wat problemen en het is blijkbaar ook lastig om terug te gaan naar een 1.5 firmware.. Wel fijn om te zien dat er iig wat schot in de zaak zit! :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is net ook weer voor de zoveelste keer vastgelopen...
Batterij eruit, opstarten en de accu is weer bijna leeg.
Zijn jullie hiermee terug gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 11:49
nee, bij mij loopt hij ook nog wel is vast.
blijkbaar een gw620 kwaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savalizz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:44
Ik heb hem wel opgestuurd, zo'n 4 weken geleden. Vorige week eindelijk een berichtje gehad dat er een onderdeel stuk was en besteld moest worden. Was niet op voorraad aanwezig en dit zorgt er dus voor dat het nog even kan duren voordat ik hem terug heb.
Ik had het toestel naar de winkel gestuurd en deze hebben hem weer door gestuurd naar een reparatiebedrijf Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 16:43
NL_Scratch schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:59:
nee, bij mij loopt hij ook nog wel is vast.
blijkbaar een gw620 kwaaltje
Voor mij lijkt het alsof sommige kwaaltjes regiogebonden zijn bij deze telefoon: klanten van Rogers klagen over geheugenkaarten die plots spontaan gedisconnect worden, Nederlanders meer over vastlopers en Belgen krijgen geen Youtube-applicatie. Ik heb misschien nog maar 3 keer een vastloper gehad sinds ik hem heb (februari).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:21

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De Belgen hebben geen Youtube applicatie omdat Google dat niet toestaat voor België... Alleen waarom is momenteel nog niet bekend.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jecede
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-07 22:49
je bent een HELD! ik had ongeveer alle bekende problemen, en via jouw aanwijzingen hem naar 10i flashen lijkt het allemaal verholpen te hebben.
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Ginz schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 17:05:
De Belgen hebben geen Youtube applicatie omdat Google dat niet toestaat voor België... Alleen waarom is momenteel nog niet bekend.
Vreemd, ik had nochtans gemaild naar LG België en die wisten niet beter dan dat deze applicatie aanwezig was. Toont nog maar eens hoe weinig helpdeskmedewekers weten zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
wie van jullie gebruikt er nog een ander thema voor de GW620.
Ik vind de standaard LG thema niet echt spectaculair ofzow.

En ik heb er wel een paar geprobeerd maar die gaan veel te traag.

Weet iemand een leuke die nog wel soepel loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Net mn telefoon even aangesloten aan mn pc met de LG suite: hij meldt dat er een update is. Ik, enthousiast als ik was over een mogelijke 1.6 update, klik natuurlijk op installeren, met als gevolg dat mn toestel niet meer deftig bruikbaar is. Hij heeft nu V10E gezet in plaats van V10D, maar blijkbaar crasht LG home constant waardoor de telefoon niet bruikbaar is. Hij bleef zelf eerst op het android loading scherm hangen, maar toen er een smsje binnen liep ontdekte ik wat de echte fout was. Ik raad dus af om te updaten momenteel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
iemand al een idee hoe het zit met de update naar 2.X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
NL_Scratch schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:38:
iemand al een idee hoe het zit met de update naar 2.X ?
Er komt voor zover ik weet geen officiële update naar 2.X van LG. 1.6 zou er eind mei/juni moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
ik las dat de 2.2 variant op elke telefoon beschikbaar zou moeten kunnen zijn.
hopenlijk komt hij er wel;) schijnt dat hij een stuk sneller is dan 1.x en 2.0/2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
NL_Scratch schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:11:
ik las dat de 2.2 variant op elke telefoon beschikbaar zou moeten kunnen zijn.
hopenlijk komt hij er wel;) schijnt dat hij een stuk sneller is dan 1.x en 2.0/2.1
Beter lezen in het vervolg: dat bericht deelt mee dat 2.2 op elk toestel dat momenteel op de markt is zou kunnen draaien. Welke dit daadwerkelijk doen hangt van de fabrikanten zelf af. Helaas vrees ik dat we dit niet van LG kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
ja ik zei ook dat het beschikbaar zou moeten KUNNEN zijn. Dit betekent inderdaad niet dat het ook daadwerkelijk door LG zou worden uitgebracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
Goeiedag LG GW620 bezitters, ik hoop dat een van jullie inmiddels al meer gehoord heeft over een update voor de Nederlandse versie van de LG GW620 (Hi) Ik heb twee weken geleden een mail gestuurd om een aantal problemen van deze telefoon aan te kaarten en gevraagd wanneer een update te verwachten is. Tot op heden heb ik nog geen reactie van LG gehad.
Ik hoop dat een van jullie meer kan vertellen hierover..
Ik denk namelijk dat iedereen hier op aan het wachten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
zezke schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:17:
[...]
Voor mij lijkt het alsof sommige kwaaltjes regiogebonden zijn bij deze telefoon: klanten van Rogers klagen over geheugenkaarten die plots spontaan gedisconnect worden, Nederlanders meer over vastlopers en Belgen krijgen geen Youtube-applicatie. Ik heb misschien nog maar 3 keer een vastloper gehad sinds ik hem heb (februari).
Die van mij (standaard nederlands model) loopt niet vast, maar mijn geheugenkaart disconnect wel regelmatig, ik heb het geluid bij invoegen/uitvoegen van de sd kaart maar uitgezet zodat ik er geen last van heb :)
geen dank :)
NL_Scratch schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:49:
Weet iemand een leuke die nog wel soepel loopt?
Ik heb GDE nu erop en die is redelijk soepel, en imo mooi, weinig fratsen. Beautiful Widgets erbij en je hebt een mooi geheel :)

pandahome heb ik ook een poosje gebruikt, is nagenoeg hetzelfde als de standaard android home maar met meer homescreens en een paar kleine veranderingen. Was ook niet echt langzaam, en is gratis.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
aerocooluser schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:18:
Goeiedag LG GW620 bezitters, ik hoop dat een van jullie inmiddels al meer gehoord heeft over een update voor de Nederlandse versie van de LG GW620 (Hi) Ik heb twee weken geleden een mail gestuurd om een aantal problemen van deze telefoon aan te kaarten en gevraagd wanneer een update te verwachten is. Tot op heden heb ik nog geen reactie van LG gehad.
Ik hoop dat een van jullie meer kan vertellen hierover..
Ik denk namelijk dat iedereen hier op aan het wachten is.
Nog steeds geen echt nieuws vrees ik. Een tijdje geleden hadden ze me verteld dat de update er zou komen op 1 juni, daar is echter nog steeds niets van te merken. Ik heb ze dan maar opnieuw een mail gestuurd daarnet.

Op het XDA-forum is ondertussen een aangepast 1.6 ROM te vinden, maar deze heeft nog een aantal vervelende beperkingen omdat deze gebaseerd is op de Koreaanse update. LG Canada zou 3 september als updatedatum gegeven hebben deze week via Twitter dus dat is vrij verontrustend te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
komop LG doe er is wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 17:01

amaterasu

In memory of Cj

inderdaad ik wil nu toch ook wel eens een update naar 1.6 of meschien zelfs 2.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
Inmiddels bericht ontvangen van LG, wederom niets concreets maar beter dan niets.

Medewerker LG:

De update van 1.5 naar 1.6 is begin juni beschikbaar. We kunnen u helaas geen specifieke indicatie meedelen. U kan hiervoon onze website op het oog houden.

Vriendelijke groeten
LGE Customer service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shark009
  • Laatst online: 25-05-2024
Bij mij is onderstaand bericht binnengekomen...

-----------Reply to Customer Enquiry------------
Geachte heer/mevrouw,

Helaas is er nog geen exacte releasse datum voor de 1.6 versie.

Met vriendelijke groet
LG Costumer service

-----------Customer Details-----------------------

Ik vraag me alleen af wat de KLEDING service van LG weet van android updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu

amaterasu

In memory of Cj

shark009 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:19:
Bij mij is onderstaand bericht binnengekomen...

-----------Reply to Customer Enquiry------------
Geachte heer/mevrouw,

Helaas is er nog geen exacte releasse datum voor de 1.6 versie.

Met vriendelijke groet
LG Costumer service

-----------Customer Details-----------------------

Ik vraag me alleen af wat de KLEDING service van LG weet van android updates...
damn ik zit echt te wachten op die update :'( overal al berichten van 1 juni dit dat zus zo.. en dan dit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
En ook ik heb het bericht gehad:
Geachte heer/mevrouw,

De update naar 1.6 zal binnen afzienbare tijd komen de exacte datum is nog niet bekend.
En omtrent een andere update is geen verdere update.

Met vriendelijke groet,
LG Costumer service
Ze mogen daar wel wat aan hun spelling gaan doen.

Zijn er nog mensen die sinds de laatste update last hebben met het krijgen van een gps fix?

[ Voor 12% gewijzigd door zezke op 09-06-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
pfff dat touchscreen is ook echt niet alles he!
soms klik je toch echt het SMS icoontje aan en gaat hij naar je telefoonboek. Ook al calibreer je het toestel heb je er nog steeds last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu

amaterasu

In memory of Cj

NL_Scratch schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:10:
pfff dat touchscreen is ook echt niet alles he!
soms klik je toch echt het SMS icoontje aan en gaat hij naar je telefoonboek. Ook al calibreer je het toestel heb je er nog steeds last van.
inderdaad het touchscreen is afentoe gewoon puur klote te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
scheeld dat ik hem met een jaar abbo heb dus dit is/was een mooi toestelletje om android uit te proberen!
maar mijn volgende toestel word zeker 1 met een betere processor, resolutie en zeker groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Weet iemand of het mogelijk is om op de 3 verschillende homescreen ook 3 verschillende wallpapers te hebben?
En heeft een van jullie ook dat de camera een irritant klik-geluid maakt tijdens het scherpstellen?

[ Voor 31% gewijzigd door thefal op 11-06-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• col-dejong
  • Laatst online: 17-09-2024
Gisteren mijn phone ter reparatie gebracht terug naar Telfort.

Dit omdat het nu echt hoogstirritant werd, dat het toetsenbord zomaar spontaan stopt, of de mobiel hangt, gaat traag, applicaties crashen extreem vaak, dataverbinding stopt zomaar, smsjes komen heel traag binnen, soms onbereikbaar, MicroSD onverwachts verwijdert, touchscreen problemen door zomaar verkeerde uitlijningen, ook heel vaak niet goed te gebruiken als toetsenbord is uitgeschoven..
Klinkt allemaal bekend denk?

Nou, gisteren ook nog LG opgebeld qua garantievoorwaarden en leken voor hun in de garantie te vallen.
Ook zou er nu een nieuwere versie van Android op komen te draaien, de 1.6.

Deze hebben ze dus inderdaad al, maar nog niet vrijgegeven?
Hij is dus eigenlijk al beschikbaar bij LG zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
pfff steeds meer en meer klachten met dit toestel! Het idee was goed een compacte android phone met toetsenbord.

maargoed ik had toch beter een legend, hero kunnen nemen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
heb er sinds woensdag ook 1je :)
toestel bevalt erg goed, snel genoeg en lekker toetsenbord.
enkel blijft hij de moxier mail en de agenda in de achtergrond syncen, terwijl de agenda uitstaat en ik de moxier mail niet gebruik 8)7
ik kan ze wel killen met een taskkiller maar het is handiger als ze gewoon niet starten :P
weet iemand waar je deze uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
of gewoon helemaal verwijderen ben je er gelijk van af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
jaa dat idee had ik ook al :)
maar als je gewoon naar aplicatie beheer gaat kan je het er niet vanaf halen :?
moet je dit met een speciale app doen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
mm da weet ik niet. Maargoed normaal gesproken moet 1 applicatie meer op de achtergrond er niet voor zorgen dat je tel traag word. Al kun je het goed merken als je de task killer een keer hebt gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
nee hij wordt er niet traag van :P
pas met een hele zooi applicatie;s nog in de achtergrond wordt ie wat langzamer ;)
alleen het gebruikt wel geheugen wat niet nodig is omdat ik het niet gebruik :(
naja het is iig handmatig te killen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
AktiveHate schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:24:
jaa dat idee had ik ook al :)
maar als je gewoon naar aplicatie beheer gaat kan je het er niet vanaf halen :?
moet je dit met een speciale app doen oid?
Hoe je deze applicaties kan verwijderen wordt hier beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
aah dat is precies wat ik zocht :) _/-\o_
kan je mss een beetje uitleg geven in het nederlands? O-)
mijn kennis van linux en android is nog niet super veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Ben je niet je garantie kwijt als je je telefoon gaat rooten?

Had vandaag mijn telefoon in mijn broekzak, en die maakte ineens een hard geluid! Het geluid is nauwelijks te omschrijven maar deed me het meeste denken aan R2D2, het klonk PRECIES als het geluid in de 1e 3 seconden van de volgende clip:

YouTube: R2 Chorus Line

En dit ondanks het feit dat de telefoon op stille stand stond! Over een uur een tentamen, zet em dan maar uit voor de zekerheid...

[ Voor 78% gewijzigd door thefal op 15-06-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
AktiveHate schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:31:
aah dat is precies wat ik zocht :) _/-\o_
kan je mss een beetje uitleg geven in het nederlands? O-)
mijn kennis van linux en android is nog niet super veel :P
Je hebt geen linux nodig, zou ook perfect moeten werken via windows. Sorry ik heb momenteel geen tijd om de instructies in het Nederlands neer te pennen.
thefal schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:52:
Ben je niet je garantie kwijt als je je telefoon gaat rooten?

Had vandaag mijn telefoon in mijn broekzak, en die maakte ineens een hard geluid! Het geluid is nauwelijks te omschrijven maar deed me het meeste denken aan R2D2, het klonk PRECIES als het geluid in de 1e 3 seconden van de volgende clip:

YouTube: R2 Chorus Line

En dit ondanks het feit dat de telefoon op stille stand stond! Over een uur een tentamen, zet em dan maar uit voor de zekerheid...
Dit is zo op de Nexus One, ik vermoed dat LG dezelfde regels toepast als ze ontdekken dat je telefoon geroot is. Vorige keer toen ik hem binnenbracht heb ik hem opnieuw geflasht zodat ze niet konden detecteren dat deze geroot geweest was. Geen idee wat het R2D2 geluid betekent, ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Op het gebied van ROM-ontwikkeling is de community nog steeds druk bezig met de sources van LG zelf voor de KH5200 (Koreaanse versie van GW620), echter weigert deze gecompileerde kernel op te starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Ik ben van plan deze te kopen bij een Tele2/T-Mobile/Hi abbonement, maar ik wel er wel enigzins leuke spelletjes op kunnen draaien, zonder dat deze een lag van 10 minuten hebben. Is dat hierop mogelijk? Ik heb het dan over Doodle Jump, Asphalt e.d.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
thijsje66 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:05:
Ik ben van plan deze te kopen bij een Tele2/T-Mobile/Hi abbonement, maar ik wel er wel enigzins leuke spelletjes op kunnen draaien, zonder dat deze een lag van 10 minuten hebben. Is dat hierop mogelijk? Ik heb het dan over Doodle Jump, Asphalt e.d.
Abduction dat gelijkaardig is qua concept en graphics aan doodle jump draait vlotjes. Geen idee van Asphalt, ik gebruik namelijk enkel maar gratis apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

zezke schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:39:

Op het gebied van ROM-ontwikkeling is de community nog steeds druk bezig met de sources van LG zelf voor de KH5200 (Koreaanse versie van GW620), echter weigert deze gecompileerde kernel op te starten...
Naja, 1.6 draait al perfect op de GW620/KH5200. Alleen is het ze nog niet gelukt om 2.1 erop te zetten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Ginz schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:57:
[...]

Naja, 1.6 draait al perfect op de GW620/KH5200. Alleen is het ze nog niet gelukt om 2.1 erop te zetten.
De Koreaanse versie van LG zelf, voor zover ik weet is niemand er nog in geslaagd om 1.6 zelf te compileren en te doen werken op, wat volgens mij een belangrijke stap richting Eclair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
zezke schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:39:

Je hebt geen linux nodig, zou ook perfect moeten werken via windows. Sorry ik heb momenteel geen tijd om de instructies in het Nederlands neer te pennen.
maakt niet uit, wil dit doen als ik rustig de tijd ervoor heb, en dat heb ik voorlopig nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

zezke schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:09:
[...]

De Koreaanse versie van LG zelf, voor zover ik weet is niemand er nog in geslaagd om 1.6 zelf te compileren en te doen werken op, wat volgens mij een belangrijke stap richting Eclair is.
Inderdaad is het nog niemand gelukt..... Zacpod zegt wel bezig te zijn... Ik volg hem met interesse.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu

amaterasu

In memory of Cj

Al iets bekent over een Update? Las op verschillende fora Juni. en deze is toch al bijna om :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
toch maar binnenkort de GW620 verkopen en ovestappen naar een hero.. vind hem gewoon niet lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• col-dejong
Nou, mobiel gisteren terug van de reparatie, weer een mooi nieuw touchscreen, ahum?

Hij was heengestuurd voor een toetsenbord wat vastloopt, touchscreen wat redelijk vaak faalt, MicroSD-kaart geheugen wat "onverwachts" (niet) wordt verwijdert, constant vastloopt.

Ook was er beloofd Android 1.6 op te zetten. Dus allemaal niet gebeurd behalve een nieuw touchscreen waar volgens mij niet al te veel mee loos was?

Wel mooie snelle service, maar niet de goed geleverde service!
Gaat waarschijnlijk binnen een week weer heen.

Wat is jullie mening? Of ik ga proberen dit toestel alsnog om te kunnen ruilen bij Telfort voor een ander Android systeem, of ik stap gewoon totaal over, weer terug naar WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Hm, ik zou hem ruilen als ik jou was. En in ieder geval niet overstappen naar WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Toen ik de telefoon kocht wist ik dat er een oude android versie op zou zitten.IK vond dit niet zo erg want alles is beter dan het OS van de LG Cookie die ik daarvoor had. Nu baal ik er wel van dat 1.6 al nauwelijks mogelijk is, ben al meerdere apps tegengekomen die minimaal 1.6 vereisen. En met de tijd gaat dit natuurlijk alleen maar erger worden; wie maakt er nu een app voor 15. als Android straks bij 7.0 (ofzo) is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:49
Het is nu inderdaad zuur om te zien dat een toestel van zo'n € 300,- nog Android 1.5 draait (gw620) en dat een toestel van € 260,- al op Android 2.1 zit (ik vergelijk nu met de HTC Wildfire). We betalen dan € 40,- meer voor het toetsenbord en betere resolutie... Voor de rest, minder RAM geheugen (384MB vs. 256MB), kleiner scherm (3.2" vs 3") en oudere Android versie (2.1 vs 1.5).

Bronnen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu

amaterasu

In memory of Cj

Voel me echt genaaid met mijn Gw620 :( had voorheen een HTC touch en dat ding werkte perfect..de Gw620 geeft enkel problemen (niet werkend touchscreen,SD kaart die hij steeds opnieuw laad) Dat ze maar eens snel met een update naar 1.6 komen of als verassing 2.x ..anders gaat mijn broertje een leuk nieuw speeltje krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
ik heb gelukkig nog steeds helemaal geen problemen er mee :)
als ik zo lees zijn er toch nog erg veel problemen met dat ding.
erg jammer dan wel weer,net als de update die te lang op zich laat wachten :(
Hopen dat ie nou toch wel een beetje snel uit gaat komen.
weet iemand trouwens of je in android je achtergrond kans vastzetten?
zodat je gewoon je middelste homescreen als achtergrond hebt en dat daar je incoontjes overheen schuiven zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Van LG Care Center Canada:

Unfortunately the 1.6 update for the GW620 has been delayed due to development issues at the factory. We are however hoping that this update will be available in July from our website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Tsja dat het geen juni meer gaat worden wisten we al natuurlijk :p
Nouja dan maar weer wachten :(
Ben voorlopig nog wel tevreden met 1.5 :) al hebben we met 1.6 navigatie :)
Enige probleem dat ik wel eens heb is dat ie soms een beetje te warm wordt en dan vastloopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
kep de GW620 verkocht en voor maar 30 euro meer een legend gekocht.
Wat een verschil! stukken sneller, beter, fijner en geen vervelende vastlopers meer of dat het touchscreen kats verkeerd reageerd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shark009
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik lees net dit bericht op AndroidWorld: geen update naar 1.6.... :( |:(

Weet iemand of dit alleen voor het NL gebied geldt en dat er misschien wel een engelse update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat is echt een lage streek om meer mobieltjes te verkopen.
Dat zou echt te laag zijn. :?
Dat soort truukjes kun je marketing technisch maar 1 keer uithalen.
Laat ze dan de source vrijgeven, zodat 'andere' developers hier mee verder kunnen.
Dat zou ik dan nog een goede zet vinden van LG.

Het toestel KAN nl. zelfs 2.1 aan, waardoor het toestel echt wel aantrekkelijk wordt om nog aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
dit vind ik dus echt zwaar kansloos :'(
ze zijn er al mee bezig, er zijn vrij veel mensen die er 1je hebben , en dan is het niet noodzakelijk :?
vind het erg jammer, hoop stiekum dat er toch nog een 1.6 komt.
of dat de source vrijgegeven wordt en dat we er custom 2.1 roms op kunnen draaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of dat de source vrijgegeven wordt en dat we er custom 2.1 roms op kunnen draaien. :)
Dat hoop ik ook, mijn vader heeft de Eve (Z'n eerste android phone) en hij baalt als een stekker dat LG er geen updates voor maakt...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• col-dejong
quote: sander85
Nu ik dat bericht lees van 4 Juli...
Dat er gewoon door een medewerker in half juni beloofd is dat er android 1.6 op zou komen, vind ik ronduit schandalig.

Heb dit toestel in februari bij Telfort aangeschaft, ze hadden het net binnen en koste met een 2-jarig abonnement van 30 euro met bijbetaling van ong. 40 euro.

Het is dat toestel verre van waard,
Heb het toestel aangeschaft vanwege 't qwerty toetsenbord en omdat er android op draait.

Nooit meer zo'n }:O toestel.

Ga proberen dat ding om te ruilen bij Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Weet iemand hoe het staat met de niet-officiële releases van Android (de custom roms zijn dat, toch?)? Ik las ergens dat 2.2 erg dichtbij was, maar ik weet even niet meer waar :') Maar alles boven de 1.5 is welkom (iets met navigatie :P )

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Op 26 juli zou de officiële release van Android 1.6 voor de GW620 uitkomen. Deze poster beweert dat. Hier de pagina waar dat op staat. Hij verwijst naar een Koreaanse site als bron en dat is wel jammer, want mijn Koreaans is een beetje verstoft helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerde topic, sorry!

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Laten we hopen dat de update toch uit gaat komen :)
dan kan ik misschien ook eens launcherpro draaien want dat wil ik toch wel heel graag proberen :)
zat net nog naar die gsmweb site te kijken waar staat dat ie navigatie heeft, beetje krom want er zit pas turn by turn navigatie in vanaf 1.6 en daar wachten we nog op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

En het coden aan 2.2 gaat hard door :9 http://forum.xda-develope...ead.php?t=585784&page=133

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• col-dejong
Ik zweer, koop geen GW620 toestel.
Nu de 2e x bij de reparateur vandaan.
Nieuw touchscreen erin, het probleem met het verkeerd uitlijnen is nu weg,
2e x bij de reparateur vandaan is er een tin-pot (connectortje met socket) allemaal vervangen,
vanwege probleem met de MicroSD kaart.
Misschien dat het toestel dan ook eens stopt met constant vastlopen.

Enkel, hebben ze er nu ook voor gezorgd dat mijn verlichting aan de totaal rechtse kant van mijn toetsenbord te mollestreren, wat er nu dus niet uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Heeft iemand Swype werkend gekregen op de GW620? Heb van verschillende sites geprobeerd, bij de ene doet ie het helemaal niet, bij de andere werkt it perfect maar geeft de software toch aan dat het is vastgelopen na elk woord dat ik swype en bij de laatste loopt de software elke3 seconden opnieuw vast (ook al doe ik niks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Geen idee of swype werkt, zal zo even voor je proberen.
Heb nu de GDE laucher 0.4 erop, werkt super goed, mooi kubus effect en loopt lekker soepel. :)
heb hierdoor icm betterkeyboard nu ook onscreen tobo @ landscape :)
Van de week maar eens even gaan rooten zodat we wat standaard onzin apps eraf kunen halen :P

Edit: swype deed het bij mij gewoon voor zover ik het heb geprobeerd (ik vind het helemaal niks :P )

[ Voor 26% gewijzigd door Kaalus op 30-07-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Van waar heb je Swype gedownload? En is het ook daadwerkelijk gelukt een berichtje te typen?

[ Voor 47% gewijzigd door thefal op 02-08-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
zoek ook is op slideit dit is precies hetzelfde als swype en werkt perfect op een htc legend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Ja bedankt die heb ik gedownload en die werkt wel prima :) lukt me alleen niet om woorden te verwijderen uit het woordenboek van slideit...

EDIT laat maar ik weet het inmiddels.

[ Voor 12% gewijzigd door thefal op 04-08-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Edit: net paar mails gestuurd en mensen wat laten sturen en nu synct ie weer gewonn :) :)
maar even kijken hoe lang het duurt :)

[ Voor 78% gewijzigd door Kaalus op 04-08-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het syncen van de agenda? Van de 620 naar google calendar online geen probleem. Maar als ik online een afspraak maak komt deze niet op de 620!

Laat maar, heb het al gevonden. Datasync stond nog niet aan voor de agenda! Duh!

[ Voor 18% gewijzigd door OmeAnne op 05-08-2010 11:58 . Reden: Vraag Opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Ben inmiddels bezig gegaan de gw620 te rooten. :)
ik heb deze tut hiervoor gebruikt http://blog.maxiblue.nl/hardware/root-access-op-de-lg-gw620/
De sdk en de drivers staan er goed op, ik kom ook in de goede locatie.
Alleen vanaf het moment dat ik toegang moet krijgen tot mijn foon geeft hij een device not found error.
Er staat dat je dan je systeem moet rebooten, maar ik heb zowel mijn pc als mijn telefoon een paar keer gereboot en hij blijft het zeggen :S
Iemand die de gw620 al geroot heeft en weet waar het aan ligt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
De Koreaanse versie van Android 1.6 is uit!
http://forum.xda-develope...ead.php?t=585784&page=155

Ook is Android 2.1 eindelijk mogelijk, al is er enig hackwerk voor nodig:
http://forum.xda-develope...ead.php?t=585784&page=139

Tevens zijn er nog dingen die niet werken, maar er zit vooruitgang in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 13:24
thefal schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 05:03:
De Koreaanse versie van Android 1.6 is uit!
http://forum.xda-develope...ead.php?t=585784&page=155

Ook is Android 2.1 eindelijk mogelijk, al is er enig hackwerk voor nodig:
http://forum.xda-develope...ead.php?t=585784&page=139

Tevens zijn er nog dingen die niet werken, maar er zit vooruitgang in!
Nu maar hopen dat de 1.6 toch nog gaat uitkomen voor Europa..... Ik kan nog nergens vinden ofdat die Koreaanse versie ook op een NL toestel kan draaien (dus ook een Nederlandse GUI en compatible is met de Nederlandse SMS standaarden, aangezien Zuid Korea andere SMS standaarden hebben)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
De Koreaanse versie heeft een beperking van 80 karakters per sms, daarna wordt er overgeschakeld op mms. Deze versie kan echter probleemloos op een Europese GW620 geïnstalleerd worden, desondanks dat dit toestel de KH5200 noemt in Korea.

Ik heb trouwens vorige week nogmaals gemaild naar de LG helpdesk in verband met de Donut update en ik kreeg dit antwoord:
Allereerst willen wij u vriendelijk bedanken dat u contact heeft opgenomen met LG Electronics.

Helaas hebben wij tot op heden nog steeds geen update voor de GW620. Het is ook nog niet bekend of deze nog wel uitgebracht gaat worden.

Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest, verblijven wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb al een poosje een lg gw620 , en hij bevalt goed, alleen 2 kleine vraagjes .
1 heeft iemand het object push protocol (bluetooth plaatjes en bestanden verzenden ) werkend .
ik heb nu verschillende programma`s geprobeerd maar krijg et niet werkend!
2de vraag waarom je lg rooten ? waar heb je dat voornodig en wat kan je dan meer of minder?

Een noob brumm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
bluetooth werkt niet voor bestanden over te zenden omdat dit niet ondersteund wordt in android 1.5.
Je zult dus moeten wachten op een hogere versie of een custom rom draaien.
Rooten is jezelf hogere gebruikersrechten geven op je telefoon,je kunt dan apps draaien die root toegang nodig hebben, en dus bv je 3g verbinding over wifi delen en je cpu overclocken.

Nog steeds niemand die mij even een tip/hint/iets wil geven zodat ik mijn root werkje af kan maken :) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
zezke schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:11:
De Koreaanse versie heeft een beperking van 80 karakters per sms, daarna wordt er overgeschakeld op mms. Deze versie kan echter probleemloos op een Europese GW620 geïnstalleerd worden, desondanks dat dit toestel de KH5200 noemt in Korea.
Maar als ik het goed begrijp heb je duswel het SMS probleem van 80 tekens als je de ROM op een Europees toestel installeerd, klopt dat?

Bedankt,

Makaveli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ja, maar daar zal binnenkort wel een work-around voor beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Als iemand 2.1 wilt proberen, hier zijn de bestanden die je nodig hebt en een stappenplan.
http://code.google.com/p/openetna/wiki/Installation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat 2.1 wel wil werken op onze GW620 maar het nog verre van bugfree is .
Schijnen nog al wat dingen te moeten veranderd worden volgens deze link.
http://www.zacpod.com/node/125

Maar wat betreft de telefoon zelf is het natuurlijk balen dat lg niet gewoon een update uitbrengt net zoals alle andere merken. maar ik moet eerlijk zeggen dat deze gsm het beter doet dan me vorige htc hd2 , want winmo is echt een drama .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
Ik zag vanmorgen op XDA een volgende reactie van een Koreaanse gebruiker:

Good news.
htt p://blog.lge.com/471
3 line summary.
LG GW620 will update to proyo (skip eclair)
may be It will update end of november or begining of december.
GW620 maybe doesn't support multi touch and wifi tethering. (they said it is h/w limitation.)
(link)

Nu maar hopen dat dit ook echt gaat gebeuren :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Hoop doet leven, maar veel vertrouwen heb ik niet meer in LG. Wij wachten nog steeds op de Donut update. Wat dit bericht nog twijfelachtiger maakt is het feit dat ze zeggen dat wifi tethering niet ondersteund zal worden vanwege een hardwarebeperking, terwijl dit perfect mogelijk is met een GW620.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander85
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:49
Makaveli09 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:18:
Ik zag vanmorgen op XDA een volgende reactie van een Koreaanse gebruiker:

Good news.
htt p://blog.lge.com/471
3 line summary.
LG GW620 will update to proyo (skip eclair)
may be It will update end of november or begining of december.
GW620 maybe doesn't support multi touch and wifi tethering. (they said it is h/w limitation.)
(link)

Nu maar hopen dat dit ook echt gaat gebeuren :9~
Zie ook hier voor het originele (vertaalde) blog. Ziet er goed uit, maar, wat zezke ook zegt, afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Nou het zou zeker mooi zijn, maar we weten nog niet eens wat zeker over de ooit beloofde 1.6 update, dus ik denk dat het alleen dromen blijft van een 2.2 update van lg zelf. :'(
Zal wel rooten en custom rom worden als je dat wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie of het mogelijk is om alleen online te gaan met deze telefoon via wifi zonder dat hij overschakelt naar 3g/umts. Ik heb namelijk deze telefoon in combinatie met prepaid van T-mobile maar wil alleen thuis gebruik maken van het internet en op plekken waar onbeveiligd draadloos internet is. Nu schakelt hij nog wel eens over naar 3g/gprs als ik even buiten mijn wifi netwerk ben en dat kost me beltegoed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Het enable data widget is misschien iets voor je? Dan kan je het ook weer gemakkelijk inschakelen als je toch eens mobiel internet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
zoek ff in de marktet naar APN droid. Hiermee kun je 3g, 2g, hdspa etc uitzetten waardoor je alleen nog maar wifi gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Of gewoon geen APN ingeven in je settings, dan weet je zeker dat je nooit data gaat verbruiken en heb je ook geen extra app nodig :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Volgens mij werkt WiFi inmiddels in die 2.1 ROM? Ik kon niet meer vinden dat het niet zo was iig.
Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
thijsje66 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:04:
Volgens mij werkt WiFi inmiddels in die 2.1 ROM? Ik kon niet meer vinden dat het niet zo was iig.
Kan iemand dat bevestigen?
Van wat ik gisteren gelezen heb op XDA, werkt WiFi wel, echter met bugs. DHCP werkt bijvoorbeeld niet, je moet een vast IP adres ingeven.... maar ze komen al een heel stuk verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Ik heb deze battery indicator gevonden die de orginele rechtsboven zou moeten vervangen.
Werkt deze ook met de gw620 of alleen maar met de in dat topic genoemde samsungs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
AktiveHate schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:49:
Ik heb deze battery indicator gevonden die de orginele rechtsboven zou moeten vervangen.
Werkt deze ook met de gw620 of alleen maar met de in dat topic genoemde samsungs?
Welke ;) ALsje deze bedoelt zou het volgens mij gewoon moeten werken.
http://www.darshancomputing.com/android/battery_indicator/
Er is (ook )een gratis versie daarvan dus ik zou zeggen probeer het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Stom ben vergeten de link erin te plakken O-) :z
Die battery indicator heb ik al, ik bedoelde deze link van xda http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=756627
Deze vervangt dan de orginele van android zelf, vind deze ook een stuk mooier dan de battery indicator.
Alleen kan dit zo ook op de gw620?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit mailtje kreeg ik zojuist van LG op een webrequest die ik gedaan had n.a.v. het disconnect/connect issue van mn MicroSD kaartje:

Geachte heer,

Allereerst wil ik u vriendelijk bedanken dat u contact heeft opgenomen met de LG Customer Service.

Voor de problemen dat u ondervind moeten wij u vriendelijk vragen contact op te nemen met ons service center Dynafix of om het toestel binnen te brengen bij uw dealer. De update van 1.5 naar 2.2 zal wel beschikbaar moeten gemaakt worden maar helaas kunnen wij u niet mededelen wanneer deze precies beschikbaar zal zijn. Dit hangt volledig af van Google.

Bemoedigend of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Dat is wel bemoedigend ja :)
Zou wel een dikke prestatieboost geven door de nwe compiler in 2.2 en een hoop nieuwe functies :) :)
Alleen hangt af van google?
Beetje raar, 2.2 is al een tijdje uit.
Ach, ik verwacht er niks van, maar hopen doe ik wel O-) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Google moet toestemming geven voor firmware upgrades.

Maar dat zou wel een interessante stap zijn, had ik niet verwacht. We moeten het eerst nog maar zien natuurlijk ;)

Rail Away!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste