nou met wat vertraging ivm schade aan de oude leasewagen is ie er dan sinds vandaag:
2009 Ford Focus Wagon 2.0 16V Titanium Business Pack Mk2 zwart
http://www.autoweek.nl/ca...ata.php?id=47942&cache=no
van mijn vriendin wel te verstaan, maar uiteraard heb ik er na het eten gelijk een tochtje mee gemaakt om te testen.
Wat viel op?
+ wegligging is lekker
+ auto voelt aan als massief (wat ik een pre vind)
+ de 2.0 trekt lekker pittig. Beter dan ik had verwacht
+ telefoon icm bt werkt prima
+ wel aardige geintjes links en rechts
- iphone 3gs pakt ie niet. Heb nog niet een ipod geprobeert
- vriendin vond stuur wat zwaar, zelfs in comfort stand
- afwerking; met name dat kleine ruimtetje onder de climatecontrolknoppen heeft zo'n dun plastic net carbonnen klepje. En ook die van de bergruimte bovenop de console is slappe hap
- de 1 is wel erg nerveus en kort
- auto is kleiner dan ik had verwacht. Grappig genoeg stond de vrij nieuwe mondeo (ook in zwart en ook lichtmetaal) van de buurman erachter geparkeerd en die is echt een slag groter. Net als mijn xantia break. Maar goed dat is ook de plek in het gamma van de focus.
met wat meer kilometers vast nog wel een oordeel
edit: 2 vragen
1. ipod aangesloten en die pakt hij wel keurig, maar geen geluid... Moet ik nou ook nog naast usb een ordinaire line in verbinden?
2. ik las net een review op autoweek en zag ineens de feature parkeersensoren en dacht: ik heb titanium met business pack, dat heb ik vast ook: en inderdaad 2 sensoren in de achterlip. Maar ik heb die dingen niet gehoord bij het inparkeren..
[
Voor 13% gewijzigd door
Jazzper op 01-07-2010 22:32
]