Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
dapyroo schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:18:
[...]

Dealextreme schijnt ze te hebben, en nog best goedkoop ook:
http://www.dealextreme.co...rowseReviews.dx/sku.12361
Cheers, gelijk besteld.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Rynji schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:16:
Ik heb even een vraagje.
Ik heb nu op de xbox een profiel (offline profiel, geen xbox live) met de naam Timon.
Pas heb ik voor gta iv op de pc ook een profiel moeten maken, deze heeft de naam Rynji en is ook een (xbox) live profiel. Is het mogelijk deze twee te koppelen als ik straks live ga op de xbox?
Heeft iemand er nog een antwoord op?
In ieder geval alvast bedankt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Profielen kan je niet koppelen, dus je zult met één van de twee verder moeten gaan.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 14:12
Nog twee dagen en dan is het zover, bad company 2. Ik ben benieuwd naar hoeveel MW2 spelers naar BC2 overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is wel een imitatie ding:
Bottomline: Buy it if you need it! great product for such a low price! Way better then paying for the original xbox one, cost a lot for nothing . Also has plenty of space. So buy it already!
Geen idee of dat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34
PWM schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:06:
[...]

Is wel een imitatie ding:

[...]

Geen idee of dat uitmaakt.
Is het niet zo dat sinds de laatste update alle niet-originele memorycards niet meer werken?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
nee, dat is niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:35
Hoe zit het eigenlijk wanneer je data wilt overzetten van de ene xbox (hardeschijf) naar de andere.

Nu zit het namelijk zo, ik heb altijd een xbox "gedeeld" met meerdere mensen. Ik heb hier een eigen account op, en hier zelf ook extra content mee gekocht op Xboxlive.

Nu echter heb ik een eigen xbox en moet de data van de andere xbox (het liefst het hele profiel + content natuurlijk) gekopieerd worden naar de schijf op de nieuwe xbox.

Is hier een makkelijke manier voor, zodat ik het hele profiel van de eerste xbox kan afhalen inclusief de content en kan verplaatsen naar de andere xbox zonder dat hierop de profielen worden aangetast of wat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13:33
@CrystalViriS
Met de officiele kit van microsoft kun je alleen de hele schijf kopieeren. Voor wat jij wil heb je een memorycard nodig. Dan nog moet je even testen wat je wel een niet kan en mag verplaatsen. (sommige save games zijn hiertegen beschermd).

Ik weet niet wat voor content je allemaal gekocht hebt, maar als het om kleinere zaken gaat is het makkelijker om je account te recoveren en dan het spul opnieuw te downloaden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O+ Thanks, mijn dag is weer goed *O*

Ziet er weer heerlijk uit. Ik kan niet wachten tot het zover is. Helaas is mei wel een enorm drukke maand voor mij, dus die Beta zal ik maar matig kunnen spelen. Einde van het jaar gaan we er echt induiken. Zoals het er nu naar uitziet, een must buy d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Laatst online: 12:35
Sagat schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 07:28:
@CrystalViriS
Met de officiele kit van microsoft kun je alleen de hele schijf kopieeren. Voor wat jij wil heb je een memorycard nodig. Dan nog moet je even testen wat je wel een niet kan en mag verplaatsen. (sommige save games zijn hiertegen beschermd).

Ik weet niet wat voor content je allemaal gekocht hebt, maar als het om kleinere zaken gaat is het makkelijker om je account te recoveren en dan het spul opnieuw te downloaden.
Als je de hele schijf kopieert, is de schijf dan nog wel intact? Dat je dan b.v. later de dingen die je niet nodig hebt (uit de andere profielen) er weer vanaf kunt gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand Toy Soldiers al gespeeld? Hij staat nu online, en de reviews zijn prima. Thuis direct ff proberen.

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/2501/1265926133.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/2501/1265926199.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/2501/1265926198.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/2501/1265926134.jpg

Ik zeg dan wel dat de reviews goed zijn, maar meteen maakt het ook duidelijk dat je er weinig aan hebt. IGN en Gamezone geven de game allebei een 8, en hebben een onderverdeling.

Gamezone:
Sound: 5.5
Menu music is redundant and the sound effects aren’t anything to write home about.
IGN:
Sound: 9.5
Even though the soldiers and weapons are plastic, the soundtrack is epic -- especially the end boss themes.

[ Voor 75% gewijzigd door PWM op 03-03-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:52
Ik vond 1200 MS Point nog steeds veel geld voor een arcade titel. Heb het alleen aan Shadow Complex uitgegeven. Trails HD vind ik de 1200 punten ook niet waard bijvoorbeeld. De 17e komt Perfect Dark uit geloof ik. Die is 800 punten; een stuk schappelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelt schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:03:
Ik vond 1200 MS Point nog steeds veel geld voor een arcade titel. Heb het alleen aan Shadow Complex uitgegeven. Trails HD vind ik de 1200 punten ook niet waard bijvoorbeeld. De 17e komt Perfect Dark uit geloof ik. Die is 800 punten; een stuk schappelijker!
Tsja. Toy Soldiers campaign op Normal houdt je minimaal een paar uur bezig, op hard kost het je 10 uur, en op hardcore kan je je borst nat maken. Ook online kan je zeker een paar uur met vrienden/onbekenden los.

10 uur speeltijd voor 15,-. Dat lijkt me een prima prijs/prestatie verhouding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13:33
@hd vraag
Nee, de data van de hd wordt in zijn geheel geknipt van de oude hd en gedropped op de nieuwe (cutNpaste of een move is eigenlijk het windows equivalent). Jouw idee gaat dus niet werken.

@trials voor 1200 punten.
Ik weigerde in eerste instantie ook om 1200 punten te betalen, maar na het meerdere malen spelen van de demo en ervaringen van andere hier toch voor de bijl gegaan. Geen spijt van gehad. Het is na sf4 mijn meest gespeelde game van 2009. Ik vind het een toptitel (helaas zijn de laatste levels iets te moeilijk, maar niet zeuren 'nut up or shut up' 8) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Net even de demo van Toy Soldiers gespeeld en het valt me niet tegen. Doet me heel erg denken aan die tower defense spelletjes, alleen heb je dan iets minder vrijheid qua plaatsen van je geschut. Je kan echter wel zelf de controle nemen over het geschut en dat is een leuke toevoeging op het genre.
Ben wel benieuwd hoe uitdagend de campaign is, maar ik denk wel dat ik hem (over een tijdje) ga kopen.
Gister Darksiders en PGR4 voor een mooie prijs gekocht bij TheHut, dus ik ga me de komende tijd wel vermaken :9 .

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:00
Een vraagje. Ik heb een Xbox360 via HDMI aangesloten op een Sony Bravia (KDL-40W4000). Wanneer ik de 360 aan heb staan en even van kanaal wissel en weer terug kom op het kanaal van de 360 start deze opnieuw op. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Vind het tamelijk vervelend, gebruik het scherm namelijk ook voor de computer en wil dan wel eens snel schakelen tussen de kanalen. Maar waarom de 360 dan herstart is mij een raadsel.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Millert schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:19:
Een vraagje. Ik heb een Xbox360 via HDMI aangesloten op een Sony Bravia (KDL-40W4000). Wanneer ik de 360 aan heb staan en even van kanaal wissel en weer terug kom op het kanaal van de 360 start deze opnieuw op. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Vind het tamelijk vervelend, gebruik het scherm namelijk ook voor de computer en wil dan wel eens snel schakelen tussen de kanalen. Maar waarom de 360 dan herstart is mij een raadsel.
Staat een aantal pagina;s terug, is bekend probleem. Weet zo het antwoord niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Millert schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:19:
Gebruik je een niet officiele kabel om het geluid via optisch of stereopluggen aan te sluiten? Dan is dit namelijk normaal door een fout bij de niet officiele kabels.

Ik heb hier namelijk geen last van en kan zo vaak switchen als ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sagat schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:34:
@trials voor 1200 punten.
Ik weigerde in eerste instantie ook om 1200 punten te betalen, maar na het meerdere malen spelen van de demo en ervaringen van andere hier toch voor de bijl gegaan. Geen spijt van gehad. Het is na sf4 mijn meest gespeelde game van 2009. Ik vind het een toptitel (helaas zijn de laatste levels iets te moeilijk, maar niet zeuren 'nut up or shut up' 8) )
Ach ja, als je controller niet minstens 1 keer doorheen de kamer vliegt is het spel te gemakkelijk, zowel sf4 als trials voldoen daar volledig aan :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Helaas is dit niet de bedoeling hier, maar meer iets voor Vraag & Aanbod :)

[ Voor 82% gewijzigd door Fuelke op 04-03-2010 12:42 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:00
Phusebox schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:15:
[...]

Gebruik je een niet officiele kabel om het geluid via optisch of stereopluggen aan te sluiten? Dan is dit namelijk normaal door een fout bij de niet officiele kabels.

Ik heb hier namelijk geen last van en kan zo vaak switchen als ik wil.
Ik gebruik de officiele Microsoft hdmi kabel met dongle voor optisch geluid.

[ Voor 26% gewijzigd door Millert op 04-03-2010 11:34 ]

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Toy Soldiers demo net gedownload en gespeeld. Toch wel erg vet hoor. Maar uit de review van IGN:
Toy Soldiers is not the best tower defense game on Xbox Live Arcade, but it is an above average and very entertaining entry in the genre.
Ze zeggen er alleen niet bij welke wel de beste is. Google leverde me Defense Grid op. Is dat de beste tower defense game voor XBLA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
'Men' vind van wel ja. Zelf nog niet gespeeld, behalve de trial. Veel positieve verhalen over gehoord.

Even iets anders; ik heb nu alle achievements voor peggle en peggle nights gehaald, behalve die ene waar je ALLE levels van het origineel moet uitspelen waarbij je ALLE peggles weg speelt. Zijn er mensen die dit serieus hebben geprobeerd, of ben ik de enige nerd die uberhaupt zo ver is gekomen? Ik ben benieuwd naar ervaringen hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Iemand de demo van just Cause 2 al gespeeld? Ik was echt positief verrast, wat een dikke lol! :D

Lekker over the top en het speelt heerlijk weg. Het eiland ziet er ook schitterend uit. En base-jumpen is tof :P

Ik vreesde een soort Mercenaries 2 maar dit speelt een stuk lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:32
Na het spelen van de Just Cause 2 demoversie heb ik besloten dat het spel een must buy is! Er gaat namelijk niets boven ''doelloos'' rondrijden en -vliegen in de uitgestrekte gebieden van een geweldig mooi weergegeven tropisch eiland. :*) En als je ondertussen ook nog eens de gekste stunts uit mag halen en jezelf kunt vermaken met leuke en uitdagende missies, dan is dat voor mij een dikke plus. ;)

Twee kleine voorbeelden:
• Uit een helikopter springen en, terwijl deze een snelle daling maakt met een crash in het vooruitzicht, achter het luchtvaartuig aan duiken en proberen met je grappling hook jezelf weer naar binnen te krijgen;
• Met een gevechtshelikopter een militaire basis aan gort knallen! 8)

In het begin moest ik wel even wennen aan de controls, maar dat heb je binnen een paar minuten onder de knie. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat de demo je ''slechts'' 30 minuten laat spelen, maar goed het spel staat inmiddels in de pre-order. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelt schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:37:
Ze zeggen er alleen niet bij welke wel de beste is. Google leverde me Defense Grid op. Is dat de beste tower defense game voor XBLA?
Eigenlijk zijn het echt 2 verschillende games, maar als je een pure Tower Defense zoekt, is Defense Grid inderdaad de beste optie. Geweldig spel en op latere levels erg moeilijk. Een TD game pur sang.

Toy Soldiers is ook top (heb hem al gekocht), maar mikt ook iets meer op de fun factor en biedt wat minder tacktiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:47:
Even iets anders; ik heb nu alle achievements voor peggle en peggle nights gehaald, behalve die ene waar je ALLE levels van het origineel moet uitspelen waarbij je ALLE peggles weg speelt. Zijn er mensen die dit serieus hebben geprobeerd, of ben ik de enige nerd die uberhaupt zo ver is gekomen? Ik ben benieuwd naar ervaringen hierover
Ik ben ook zo'n nerd. Het is de enige achievement die ik nog moet en ik zou er heus wel 50 uur voor over hebben, maar het is zo'n kwestie van geluk dat ik deze achievement even op een zijspoor heb gezet. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:47:
'Men' vind van wel ja. Zelf nog niet gespeeld, behalve de trial. Veel positieve verhalen over gehoord.

Ik heb hem ook gedaan, maar ben op een gegeven moment (uren, uren en uren verder) gestopt.

Heeft Peggle nights eigen achievements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 14:53

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Yonix schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:14:
Na het spelen van de Just Cause 2 demoversie heb ik besloten dat het spel een must buy is! Er gaat namelijk niets boven ''doelloos'' rondrijden en -vliegen in de uitgestrekte gebieden van een geweldig mooi weergegeven tropisch eiland. :*) En als je ondertussen ook nog eens de gekste stunts uit mag halen en jezelf kunt vermaken met leuke en uitdagende missies, dan is dat voor mij een dikke plus. ;)

Twee kleine voorbeelden:
• Uit een helikopter springen en, terwijl deze een snelle daling maakt met een crash in het vooruitzicht, achter het luchtvaartuig aan duiken en proberen met je grappling hook jezelf weer naar binnen te krijgen;
• Met een gevechtshelikopter een militaire basis aan gort knallen! 8)

In het begin moest ik wel even wennen aan de controls, maar dat heb je binnen een paar minuten onder de knie. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat de demo je ''slechts'' 30 minuten laat spelen, maar goed het spel staat inmiddels in de pre-order. :9
Leuke demo en jammer van die 30 minuten inderdaad. Heb hem nu al 3x opgestart. Heb al aardig wat opgeblazen, in een tank gereden, meerdere helicopters, een vliegtuig, motoren, politiewagens, heerlijk. En dan moet je voor de gein eens uitzoomen op de map en kijken welk 'klein' gebied er nu nog maar tot je beschikking is :9 .

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
Millert schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:29:
[...]

alle xboxen hebben last daarvan.
alleen niet alle tv's.
Helaas voor jou dus : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, even herzien :P

Ik zei destijds dat de demo van BFBC2 me zwaar tegenviel. Was op dat moment ook zo. En er sinds die comment ook niet meer naar omgekeken.

En toch de hele versie gekocht.

En nu ben ik om, wat vet zeg. De Mp is wat langzamer dan MW2 en dus meer mijn ding, ik heb het idee dat ik bij BFBC2 in ieder geval nog kans maak als niet-35-uur-per-dag-spelende-gamert.

Ook de SP kan er bij mij wel in, ziet er goed uit (niet over de gehele linie, maar bij vlagen is het zelfs prachtig, gruwelijk mooie achtergronden!) en het geluid!

Het Geluid!

Als ik m'n actieve subwoofer erbij aanzet, en er ploft een granaat, vliegen de muren er hier ook zowat uit :+

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
PWM schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:34:
[...]

Ik heb hem ook gedaan, maar ben op een gegeven moment (uren, uren en uren verder) gestopt.

Heeft Peggle nights eigen achievements?
Ja, de meest relevante is voor alle Challenges. Die zijn trouwens imo leuker (en volgens mij iets moeilijker) dan de original challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Even iets anders op eBay biedt er iemand een Xbox Live US Silver Account aan met daarop 10.000 Xbox Live Points. Afgezien van het feit dat het een beetje shady is, zou het potentieel werken in NL? En kan ik vervolgens met mijn NL Account gedownloade XBLA titels spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelt schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:41:
Even iets anders op eBay biedt er iemand een Xbox Live US Silver Account aan met daarop 10.000 Xbox Live Points. Afgezien van het feit dat het een beetje shady is, zou het potentieel werken in NL. En kan ik vervolgens met mijn NL Account gedownloade XBLA titels spelen?
Ah, dank, dat maakt wat duidelijker :) Ik kreeg het aanbod van 1 of andere loser die mijn MW2 account wilde maxen voor 800 punten. Ik snapte al niet wat het model er achter was, immers, wat moet iemand met al die punten.

Maar die verkopen ze dus op deze manier. Ik zou overigens absoluut niet zo'n account kopen, teveel mee gerommelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Haha, lees dit
Stephen Toulouse, director of policy and enforcement for Xbox Live, has tweeted some good news this morning.

A change to the XBL code of conduct will now allow you to express your sexual orientation in profiles and Gamertags.

According to the new policy, you can start using the terms Lesbian, Gay, Bi, Transgender, and Straight in your Gamertags and profiles.
Volledige artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan val ik in de transgender heh. Ben vast niet de enigste met een vrouwelijke ava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
qanar schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 10:27:
Ik heb al een half jaar geleden battery packs aangeschaft voor men controllers. Nu lijkt 1 van de 2 niet meer te chargen (na een hele periode van niet-gebruik). Is dit normaal en ben ik fubar of zou ik hiervoor kunnen proberen garantie te claimen?
Daarnet even MS gebeld (voor de belgen 0800-79790) en het is een bekend probleem, ik kon een nieuwe krijgen, maar ik moest een aankoopbewijs kunnen tonen, die had ik spijtig genoeg niet meer, dus konden ze even niets voor me doen. Ben ik daarnet toch even langs de winkel gegaan waar ik die batterypacks gekocht heb en ze kunnen me een vervangende kassabon geven als ik de exacte datum, tijd en bedrag kan geven. Dat kon niet meteen, maar daarnet in men rekeninguitschriften een aankoop bij die winkel teruggevonden die denk ik in de juiste periode valt, dus morgen maar eens terug met het rekeninguitschrift :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:17:
Zo, even herzien :P

Ik zei destijds dat de demo van BFBC2 me zwaar tegenviel. Was op dat moment ook zo. En er sinds die comment ook niet meer naar omgekeken.

En toch de hele versie gekocht.

En nu ben ik om, wat vet zeg. De Mp is wat langzamer dan MW2 en dus meer mijn ding, ik heb het idee dat ik bij BFBC2 in ieder geval nog kans maak als niet-35-uur-per-dag-spelende-gamert.

Ook de SP kan er bij mij wel in, ziet er goed uit (niet over de gehele linie, maar bij vlagen is het zelfs prachtig, gruwelijk mooie achtergronden!) en het geluid!

Het Geluid!

Als ik m'n actieve subwoofer erbij aanzet, en er ploft een granaat, vliegen de muren er hier ook zowat uit :+
Hmm misschien toch ook maar overwegen om te halen dan. Ik vond de multiplayer van MW2 op het begin wel leuk, maar nu speel ik nog maar een uurtje of 2 per week en dan sta je de hele tijd tegen mensen die duidelijk iets meer spelen. Maar eerst mass effect eens uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Ik heb inmiddels de volledige versie van Sonic & Sega all-stars racing en ik ben helemaal hooked :) Ik durf zelfs te zeggen dat ik het beter vind dan Mario kart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Millert schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:29:
[...]

Dan zou je feitelijk het probleem niet mogen hebben; jouw probleem treedt pas op als je je Xbox HDMI hebt aangesloten, maar je ook je component-stekker nog erin hebt die tevens kan fungeren als doorgeefluik voor toslink (hoera MS, om dat niet apart te doen zoals op de PS3 :| ).

Als je de component-stekker gebruikt voor het geluid is het een kwestie van 1 draadje (zwart volgens mij) doorknippen, dan reboot je Xbox niet bij een kanaalwissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NvM schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:30:
Ik heb inmiddels de volledige versie van Sonic & Sega all-stars racing en ik ben helemaal hooked :) Ik durf zelfs te zeggen dat ik het beter vind dan Mario kart...
Mmm, die heb ik helemaal gemist. Ziet er wel top uit eigenlijk :) Is hij splitscreen goed te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

PWM schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:09:
[...]

Mmm, die heb ik helemaal gemist. Ziet er wel top uit eigenlijk :) Is hij splitscreen goed te doen?
Ja, de splitscreen is prima te doen. Hij houdt telkens de stand tussen jou en je medespeler(s) bij, wat de competitiefactor nog eens verhoogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hmmm denk dat ik dan bij MW2 blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik was juist erover aan het nadenken om over te stappen naar BC2, maar als jij zegt dat die langzamer is dan denk ik dat ik het maar bij MW2 houdt :) Voor de SP hoef ik het sowieso niet te doen als ik het goed begrijp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Probeer het eerst maar eens... Ik ben nu iets langer bezig (hoewel het vandaag wat moeizaam ging... EA had wat last van connectieproblemen) maar het is toch wel weer minder langzaam dan ik dacht.

Wel 'eerlijker'. In de (zeer) korte tijd dat ik MW2 online speelde werd ik helemaal schijtziek van die Akimbo 1887 gasten, dit spel lijkt beter gebalanceerd op dat gebied.

Maar goed, probeer maar gewoon, je ziet vanzelf of 't bevalt :)

Het 'klikt' bij mij iig beter.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Ik hoop dat mijn vraag in het goede topic staat: heb gisteren op mijn 360 de media center gebruikt om Uitzending gemist te kijken. Heb mijn xbox in contact via LAN-kabel (dus niet draadloos) en dat werkt altijd prima.
Alleen tijdens het kijken van uitzending gemist wordt het beeld altijd na 5 minuten zwart. Ik hoor dan ook geen geluid meer. Dan moet ik dus stoppen met het programma en hem opnieuw opstarten en scrollen naar het moment waar ik gebleven ben. Alleen na 5 minuten stopt hij dus weer. Iemand ook dit probleem en/of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Fikkie007 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:21:
Ik hoop dat mijn vraag in het goede topic staat: heb gisteren op mijn 360 de media center gebruikt om Uitzending gemist te kijken. Heb mijn xbox in contact via LAN-kabel (dus niet draadloos) en dat werkt altijd prima.
Alleen tijdens het kijken van uitzending gemist wordt het beeld altijd na 5 minuten zwart. Ik hoor dan ook geen geluid meer. Dan moet ik dus stoppen met het programma en hem opnieuw opstarten en scrollen naar het moment waar ik gebleven ben. Alleen na 5 minuten stopt hij dus weer. Iemand ook dit probleem en/of een oplossing?
Staat de screensaver van de Xbox uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Floris-K schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:08:
[...]

Staat de screensaver van de Xbox uit?
Volgens mij springt ie alleen aan als je niks doet. Bij mij staat ie aan en als ik via TVersity iets kijk gaat het gewoon goed.

Lijkt me sterk dat ie bij hem dan wel naar standby gaat.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op welke site kon je de verkoopstatistieken zien van XBLA games? Ik ben nu helemaal aan de Toy Soldiers, en ben even benieuwd of het een beetje wordt opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
PWM schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:41:
Op welke site kon je de verkoopstatistieken zien van XBLA games? Ik ben nu helemaal aan de Toy Soldiers, en ben even benieuwd of het een beetje wordt opgepikt.
Die stats staan altijd op de site van Major Nelson (soort van lead XBL guy).

Helaas zijn de laatste stats uit de week van 22 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik zit echt te trappelen voor Perfect Dark! DE hoofdreden dat ik een 360 heb gehaald onlangs :) Inmiddels lekker Halo ODST aan het spelen op Legendary.. pittig. Ik zit al direct vast in de eerste echte missie. Co-op is vast een beter idee :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Collaborator schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:56:
Ik zit echt te trappelen voor Perfect Dark! DE hoofdreden dat ik een 360 heb gehaald onlangs :) Inmiddels lekker Halo ODST aan het spelen op Legendary.. pittig. Ik zit al direct vast in de eerste echte missie. Co-op is vast een beter idee :)
Legendary in OSDT is bedoeld om met zijn 4-en te spelen :) Er zijn vast mensen die het alleen doen, maar dan mag je wel wat tijd uittrekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zie het F1 2010 topic voor de eerste screenshots van deze game. Ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:45
Alleen vandaag bij Play.com:

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox360 als PS3) voor 32,49 euro inclusief verzendkosten. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:27:
[...]Legendary in OSDT is bedoeld om met zijn 4-en te spelen :) Er zijn vast mensen die het alleen doen, maar dan mag je wel wat tijd uittrekken ;)
Ik wil helemaal niet mezelf op een voetstuk plaatsen hoor, maar ik heb ODST relatief simpel uitgespeeld op Legendary in m'n eentje. Ik vond het 1 van de makkelijkste Halo's ooit; doch niet minder vermakelijk :).

Wat betreft BC2 Willy...ik ga hem waarschijnlijk wel proberen hoor. Eerst nog even Mass Effect 2 voor de 2e keer uitspelen en Bioshock 2 moet er ook nog eerst in. Tegen die tijd is Splinter Cell uit en zal ik die ook nog uit moeten spelen :) Dus rond de zomervakantie gaat BC2 er wel in...voorlopig toch ook geen goede CoD meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Wat nou stoere mannenspellen?! Ik ben compleet verslingerd aan Sonic & Sega all-stars racing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:13:
Alleen vandaag bij Play.com:

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox360 als PS3) voor 32,49 euro inclusief verzendkosten. :)
Een goede deal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Iemand al met Blur bezig? Heb de beta key, alles ingevoerd, en dan zou je (8 maart) de code toegestuurd moeten krijgen +48h trial Xbox Live. Heb alleen nog niets binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb mijn offline xbox met de naam Rynji.
Nu wil ik op live, dan moet je op een gegeven moment je email invoeren.
Ik vul daar mijn email adres in welke ik ook gebruik voor mijn Games for Windows Live account (volgens mij is dit ook een xbox live achtig account). Dan gaat hij iets van een Profiel downloaden van xbox live en staat er opeens een tweede Rynji (Zo heet het games for windows live profiel ook) profiel op mijn xbox ipv. dat mijn offline profiel bij mijn games for windows live profiel is gevoegd. Als ik dan met mijn 'oude' Rynji offline profiel (waar dus 1600+ gamerpoints en achievements op staan) opnieuw live! wil gaan, vraagt hij of ik verder wil bij mijn vorige procedure. Dus het lijkt erop dat hij het niet afmaakt, en gewoon dat Games for Windows Live profiel als nieuw profiel aanmaakt.
Is het mogelijk deze twee samen toe voegen?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 15:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Exorcist schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:23:
Iemand al met Blur bezig? Heb de beta key, alles ingevoerd, en dan zou je (8 maart) de code toegestuurd moeten krijgen +48h trial Xbox Live. Heb alleen nog niets binnen :+
Ik heb vanochtend via HMV mijn code binnen gehad. Ben hem nu aan het binnenhengelen. Het lijkt me wel een erg leuk spel. Eens even uitproberen later vanavond!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

*laat maar, word niet gewaardeerd.

[ Voor 89% gewijzigd door Semper Fight op 10-03-2010 10:29 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Electra schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:24:
Zo gisteren weer even een paar potje MW2 gedaan, met mijn FPSFreek en Speedfreek.
5 potjes achter elkaar gewonnen op plaats 1 en een killstreak van 17 :D
Echt een geniale uitvinding die dingen.

Mochten er nog mensen geinterreseerd zijn, ik heb nog een setje.
Deze staat in vraag en aanbod.
Dude, een tellsell reclame is nog verkapter, dan deze spam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Alleen mag je 3 maand wachten op je bestelling ;) 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 15:29
Ik zag dat Zavvi.com Resident Evil 5 voor 14,95 pond heeft liggen. Een vriend van me heeft dit spel ook en voor die prijs is het een leuk Co-op spel. Werkt die versie gewoon op mijn NL xbox en kan ik over xbox live gewoon de Co-op spelen met een vriend van me die de nederlandse limited edition heeft?

Excuse me for asking, maar heb voor de xbox nog nooit wat geimporteerd.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Ophidian schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:03:
Ik zag dat Zavvi.com Resident Evil 5 voor 14,95 pond heeft liggen. Een vriend van me heeft dit spel ook en voor die prijs is het een leuk Co-op spel. Werkt die versie gewoon op mijn NL xbox en kan ik over xbox live gewoon de Co-op spelen met een vriend van me die de nederlandse limited edition heeft?

Excuse me for asking, maar heb voor de xbox nog nooit wat geimporteerd.
Zavvi.com is een Europese webwinkel. Games zijn dus gewoon PAL en kunnen gespeeld worden op je NL Xbox en gewoon op XBOX live spelen.

Veel games zijn trouwens gewoon Region Free.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

pelt zijn verhaal klopt, je kan gewoon binnen het Eurasia gebied games importeren, de meeste landen hanteren namelijk gewoon het PAL systeem. Overigens is RE5 niet regio vrij naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Net even een uurtje de Blur multiplayer beta gespeeld. Erg eentonig, maar bleef toch met plezier spelen. Wel weinig verschillende powerups (5 denk ik ongeveer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
MeltedForest schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:35:
pelt zijn verhaal klopt, je kan gewoon binnen het Eurasia gebied games importeren, de meeste landen hanteren namelijk gewoon het PAL systeem. Overigens is RE5 niet regio vrij naar mijn weten.
Eurazië is een behoorlijk groot gebied waar naast PAL erg veel SECAM en NTSC voorkomt (Wikipedia: File:PAL-NTSC-SECAM.svg). Nu maakt dat overigens niet meer zoveel uit als je alleen maar op HD resoluties speelt.

Wat belangrijker is, is dat er aparte regionen voor xbox spellen binnen het Euraziatische gebied zijn (PAL/Asia/Japan/Korea).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:23

nFo

pelt schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:06:
Net even een uurtje de Blur multiplayer beta gespeeld. Erg eentonig, maar bleef toch met plezier spelen. Wel weinig verschillende powerups (5 denk ik ongeveer).
Ja beetje saaie racert, ik weet niet waar het aan ligt.
Gister een paar uur gespeeld, deed mij een beetje denken aan Mario kart.
Powerup systeem werkt goed, maar verder vind ik het maar een middelmatige arcade racer.
http://www.gamekings.tv/index/videos/preview-blur-beta/
Exorcist schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:23:
Ik kreeg een mail op: 9 maart 2010 / 00:57

[ Voor 28% gewijzigd door nFo op 10-03-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vandaag werd het Final Fantasy XIII Elite 250GB pack bezorgd. Dat is een Elite met een 250GB harddisk en twee controllers, mooie aanbieding dus. Maar er zat helaas alleen een compositekabel in de doos, is dat bij alle packs zo tegenwoordig?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Canaria schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:01:
Vandaag werd het Final Fantasy XIII Elite 250GB pack bezorgd. Dat is een Elite met een 250GB harddisk en twee controllers, mooie aanbieding dus. Maar er zat helaas alleen een compositekabel in de doos, is dat bij alle packs zo tegenwoordig?
Component zit er ook bij neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
HDMI-kabel zit er tegenwoordig in ieder geval niet meer bij nee, dat is waarschijnlijk waar je op doelt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Compositekabels hadden ze al lang moeten verbieden. :')
Snap niet waarom ze er geen HDMI kabel in gooien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Standaard zit er toch ook component aan die kabel :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Boeboe schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:46:
[...]

Standaard zit er toch ook component aan die kabel :?
Nee, het is deze kabel:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/E21mKVRbEJIn3lwLSdpt7Qtp/full.jpg

Dat is dus niet de HD-AV-kabel die bij m'n vorige Xbox zat. Ik heb dus alsnog de Microsoft HDMI-kabel gehaald met de audio-adapter, had deze keer geen zin in de kabelmod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Die kabel lijkt me duur zo'n Microsoft HDMI kabel???? , nooit aan gedacht trouwens ik heb gewoon een normale HDMI kabel gekocht en was daar al dik tevreden mee

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Viel wel mee, de kabel was inclusief audio-adapter 30 euro. Hij is onlangs in prijs verlaagd.
Ik had zelf ook al een hdmi-kabel, of eigenlijk een hdmi--naar-dvi-kabel omdat mijn tv alleen een dvi-ingang heeft. Maar dvi ondersteunt geen audio, dus had ik wel de audio-adapter nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tegenwoordig leveren ze idd alleen nog maar de composietkabel erbij, omdat bijna iedereen HDMI zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:34:
Tegenwoordig leveren ze idd alleen nog maar de composietkabel erbij, omdat bijna iedereen HDMI zal gebruiken.
Maar ze leveren dus totaal geen HD kabel meer erbij?
Dat snap ik dan echt niet hoor.... De eerste keer dat mensen hun Xbox aanzetten zal het beeld tegenvallen en mensen die toch amper verstand hebben van HD en de kabels hiervoor, die zullen het misschien nooit doorkrijgen dat het allemaal veel mooier kan?!

Onbegrijpelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Met ^, maar dan kunnen ze weer verdienen op die belachelijk dure HDMI kabels van MS zelf, die je zowat verplicht bent te kopen als je gebruik wilt maken van toslink geluid door de meegeleverde break-out box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:45
L1nt schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:30:
[...]

Gast, de mijne is een dag later verzonden en komt over +- 8 dagen aan. Ik vind dat wel de moeite als ik er ongeveer 10-15 euro mee bespaar. Nou is het in mijn geval ook zo dat ik nog ongeveer 10 spellen heb liggen die gespeeld moeten worden. O-)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:10
L1nt schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 10:30:
[...]

Heb de laatste weken 2 games en een dvd besteld bij play.com (brutal legend, hawx, halo legends) en kreeg ze allemaal binnen 8 werkdagen thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

LuPo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:05:
[...]

Gast, de mijne is een dag later verzonden en komt over +- 8 dagen aan. Ik vind dat wel de moeite als ik er ongeveer 10-15 euro mee bespaar. Nou is het in mijn geval ook zo dat ik nog ongeveer 10 spellen heb liggen die gespeeld moeten worden. O-)
Zie smiley en import topic
MochiGohan schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:46:
[...]

Heb de laatste weken 2 games en een dvd besteld bij play.com (brutal legend, hawx, halo legends) en kreeg ze allemaal binnen 8 werkdagen thuis!
Dan gaat het de laatste tijd weer goed maar kijk eens in het import topic. Play.com heeft lange tijd een zeer belabberde reputatie qua levering van games. CD's en DVD's gingen wel goed :?

Ik ben zelf gewoon afgestapt van ze. Ik betaal liever iets meer en op tijd dan goedkoper en lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Exorcist schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:59:
Met ^, maar dan kunnen ze weer verdienen op die belachelijk dure HDMI kabels van MS zelf, die je zowat verplicht bent te kopen als je gebruik wilt maken van toslink geluid door de meegeleverde break-out box.
XBOX 360 PREMIUM - HDMI CABLE / DIGITAL OPTICAL ADAPTER HACK
Ik heb het gewoon zo gedaan:
http://www.chadledford.com/?p=50

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 11-03-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

^ jaja, algemeen bekend natuurlijk..maar blijft een smerig trucje (rebootende Xbox als je van kanaal wisselt, tenzij je dan weer een zwart draadje doorknipt). Blijft omslachtig voor iets dat simpeler en goedkoper had gekund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Tijdje terug Turtle Beach X31 Headset aangeschaft, die is sinds kort ook in Nederlandse webshops te kopen. Mooi apparaat hoor! Je Live chat blijft goed hoorbaar, volume daarvan is apart nog in te stellen naast je 360 audio. Met bijvoorbeeld CoD MW2 hoor je wel ff een stuk meer dan over de speakers. Zit op stille momenten wel een lichte ruis in.

Ik kan em zeker aanraden aan mensen die graag achter 360 zitten zonder hun omgeving te storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:57:
[...]

Maar ze leveren dus totaal geen HD kabel meer erbij?
Dat snap ik dan echt niet hoor.... De eerste keer dat mensen hun Xbox aanzetten zal het beeld tegenvallen en mensen die toch amper verstand hebben van HD en de kabels hiervoor, die zullen het misschien nooit doorkrijgen dat het allemaal veel mooier kan?!

Onbegrijpelijk...
Nee, ik had een tijdje terug die aanbiedingsbox gehaald voor mijn vriendin bij de Mediamarkt en daar zat ook alleen maar de composietkabel bij. Nu heeft ze een vrij oude crt dus dat kan nog wel maar de componentaansluitingen zitten er niet meer op. Toen ik mijn Xbox kocht vorig jaar zaten die stekkers er nog wel bij trouwens.

Zal ook wel een reden zijn waarom de Xboxen zo goedkoop worden de laatste tijd. Kunnen ze weer drie tientjes compensatiekosten rekenen als er een hdmi/component/advanced scartkabel gekocht wordt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:25:
[...]

Nee, ik had een tijdje terug die aanbiedingsbox gehaald voor mijn vriendin bij de Mediamarkt en daar zat ook alleen maar de composietkabel bij. Nu heeft ze een vrij oude crt dus dat kan nog wel maar de componentaansluitingen zitten er niet meer op. Toen ik mijn Xbox kocht vorig jaar zaten die stekkers er nog wel bij trouwens.

Zal ook wel een reden zijn waarom de Xboxen zo goedkoop worden de laatste tijd. Kunnen ze weer drie tientjes compensatiekosten rekenen als er een hdmi/component/advanced scartkabel gekocht wordt.
Ik had bij mijn 1e Xbox360 (premium) ook een componentkabel erbij. Gelukkig maar, want ik had toen echt de ballen verstand van al die kabels en uberhaupt HD beeld en zo. Uiteindelijk een plasma gekocht en ff opgezocht hoe en wat. Als ik die kabel er al niet had bijgekregen, dan zat ik waarschijnlijk nu nog op composiet te spelen :') Nee, dat zal wel niet hoor, maar ik denk dat het voor een aantal oudere of minder bij de tijdzijnde gamerts niet zo logisch is om een HD kabel er los bij te kopen. Die zitten dus voor niks op SD te spelen.

Bij mijn Elite zat gelukkig nog wel een HDMI-kabel (en component!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:33:
[...]

Ik had bij mijn 1e Xbox360 (premium) ook een componentkabel erbij. Gelukkig maar, want ik had toen echt de ballen verstand van al die kabels en uberhaupt HD beeld en zo. Uiteindelijk een plasma gekocht en ff opgezocht hoe en wat. Als ik die kabel er al niet had bijgekregen, dan zat ik waarschijnlijk nu nog op composiet te spelen :') Nee, dat zal wel niet hoor, maar ik denk dat het voor een aantal oudere of minder bij de tijdzijnde gamerts niet zo logisch is om een HD kabel er los bij te kopen. Die zitten dus voor niks op SD te spelen.

Bij mijn Elite zat gelukkig nog wel een HDMI-kabel (en component!)
Ja precies, als je jezelf er eerst in verdiept kom je er nog wel achter maar als je het niet zou weten... Ik snap wel dat ze het goedkoop willen houden maar het zou op zijn minst slim zijn om een flyer ofzo in de doos te doen waar op vermeld staat dat voor de beste beeldkwaliteit je die-en-die kabel moet hebben. Dat is ook een cheapo oplossing, maar wel een duidelijke cheapo oplossing :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik heb mijn audio set van logitech op mn LCD via 2 plugjes op de Audio uitgangen. Dit werkt in principe prima maar met zo'n andere kabel ( die Microsoft HDMI met Audio ) is het dus mogelijk om dit gelijk te scheiden ? zeg ik dat goed ?

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:31
Ik heb (zoals wss zovele mensen) het probleem dat m'n xbox reboot als ik van kanaal wissel ( dus bv van hdmi naar tv enz).. Ik heb me even ingelezen in de mogelijkheden om dit op te lossen op de "onofficiele" manier, dus dmv het doorknippen van een zwart draadje in de component kabel (zoals hier http://www.genmay.com/showthread.php?t=803048 beschreven wordt.)

Kan er iemand me verzekeren dat ik dan gwn nog steeds geluid krijg? Momenteel is de xbox niet optisch aangesloten maar gwn via een witte en rode tulpstekker, gaat dit dan nog werken en gaat ook optisch nog steeds werken?

Zoja kan ik met een gerust hart een draadje doorknippen straks ;)

Marstek Venus E 5kw - HW P1 - Fronius Primo 5.0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazybyte
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-09 15:23
Als ik nu ga zoeken naar de originele kabel van Microsoft, kom ik online overal deze tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.activewin.com/faq/xbox/ilm-advancedscartconnector-0001.jpg

Echter toen ik mijn Xbox kocht heb ik ook zo'n kabel gekocht, maar die zag eruit zoals op dit plaatje.

Bij mij zit dat blokje er helemaal niet tussen.

Kan iemand bevestigen dat Microsoft de Advanced SCART cable vervangen heeft voor een ander model?

Mijn collega wil zo'n kabel gaan aanschaffen omdat hij zijn Xbox op een 'ouderwetse' TV heeft aangesloten.

En weet iemand toevallig hoe het zit met de kabels van third party leveranciers, voor wat betreft kwaliteit? Ik kan namelijk geen vergelijking vinden van de diversen scart kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Ik heb overigens nog 4 Blur beta codes gekregen van Activision. Zit ook 48 uur Xbox Live gold bij. Dus als iemand nog 48 uur Gold wil en/of de beta: stuur even een pm. Gratis natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Crazybyte schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:53:
Als ik nu ga zoeken naar de originele kabel van Microsoft, kom ik online overal deze tegen:
[afbeelding]

Echter toen ik mijn Xbox kocht heb ik ook zo'n kabel gekocht, maar die zag eruit zoals op dit plaatje.

Bij mij zit dat blokje er helemaal niet tussen.

Kan iemand bevestigen dat Microsoft de Advanced SCART cable vervangen heeft voor een ander model?

Mijn collega wil zo'n kabel gaan aanschaffen omdat hij zijn Xbox op een 'ouderwetse' TV heeft aangesloten.

En weet iemand toevallig hoe het zit met de kabels van third party leveranciers, voor wat betreft kwaliteit? Ik kan namelijk geen vergelijking vinden van de diversen scart kabels.
Is dat niet de scartkabel van de oude, zwarte Xbox? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazybyte
Vrijdag schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:24:
[...]

Is dat niet de scartkabel van de oude, zwarte Xbox? ;)
Nu je het zegt 8)7

Weet iemand dan toevallig of die kabel überhaupt nog te krijgen is? Bij de meeste webshops kom ik dus die van de oude xbox tegen of enkel maar de kabels van third party leveranciers. De originele lijkt bijna nergens meer te vinden (Ebay / Marktplaats even buiten beschouwing gelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Crazybyte schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:43:
[...]

Nu je het zegt 8)7

Weet iemand dan toevallig of die kabel überhaupt nog te krijgen is? Bij de meeste webshops kom ik dus die van de oude xbox tegen of enkel maar de kabels van third party leveranciers. De originele lijkt bijna nergens meer te vinden (Ebay / Marktplaats even buiten beschouwing gelaten).
Ik zie ze nog wel eens liggen bij de FRS, Mediamarkt, Bart Smit etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazybyte
Vrijdag schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:05:
[...]

Ik zie ze nog wel eens liggen bij de FRS, Mediamarkt, Bart Smit etc. :)
Ik wilde hem sowieso al adviseren om bij dergelijke winkels langs te gaan en even te informeren, maar een bevestiging dat ze daar ook nog wel eens gesignaleerd worden is natuurlijk altijd mooi meegenomen.

Bedankt!
Pagina: 1 ... 8 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.