Moet het persé van MS zijn? Anders: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26949 En dan nog voor die 10 dollar kan je haast geen miskoop doen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb er hier ook nog 3 liggen. Communicatie kan gewoon via DM.pelt schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:05:
Ik heb overigens nog 4 Blur beta codes gekregen van Activision. Zit ook 48 uur Xbox Live gold bij. Dus als iemand nog 48 uur Gold wil en/of de beta: stuur even een pm. Gratis natuurlijk.
Signature
Me2pasta schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:30:
[...]
Ik heb er hier ook nog 3 liggen. Communicatie kan gewoon via DM.
[ Voor 4% gewijzigd door xPhantom op 12-03-2010 20:51 ]
Ik had het idee dat op de Xbox 360 een groter aanbod voor spellen aanwezig waren, en ik heb wel eens op een PS3 gespeeld bij mijn broer thuis( die had er een gratis bij zijn TV zitten) vondt het er allemaal wel mooi uitzien maar het lijkt me ook leuk een keer wat met de Xbox te doen. Zoals dat gitaren gebeuren lijkt me wel gaafExorcist schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:22:
Je zult er geen spijt van krijgen, de 360 levert een complete ervaring op en je zult er veel plezier aan beleven. Maar, met een PS3 idem. Waarom een 360 en geen PS3, als ik vragen mag?
Prima natuurlijk! Ze hebben allebei hun goede games, persoonlijk vind ik de exclusives op de PS3 beter en dat was voor mij de reden er één (naja, tweeDiversity schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:26:
[...]
Ik had het idee dat op de Xbox 360 een groter aanbod voor spellen aanwezig waren, en ik heb wel eens op een PS3 gespeeld bij mijn broer thuis( die had er een gratis bij zijn TV zitten) vondt het er allemaal wel mooi uitzien maar het lijkt me ook leuk een keer wat met de Xbox te doen. Zoals dat gitaren gebeuren lijkt me wel gaaf.
één keer 36 euro voor het hele jaarDiversity schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:45:
Nou maak je het me wel weer moeilijk hoor. Ik kijk morgen nog wel even in de winkel. Is dat trouwens een maandelijks bedrag dat je voor xbox online moet betalen dan? (dat wist ik helemaal niet).
[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 12-03-2010 22:54 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Wat MrVegeta zegt, voor 30~40 Euro/jaar moet je klaar zijn. Je krijgt er echter wel een prima netwerk voor terug hoor, en de Xbox headset werkt imho beter dan een losse BT set voor de PS3.Diversity schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:45:
Nou maak je het me wel weer moeilijk hoor. Ik kijk morgen nog wel even in de winkel. Is dat trouwens een maandelijks bedrag dat je voor xbox online moet betalen dan? (dat wist ik helemaal niet).
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat lijkt me toch echt heel persoonlijk.Exorcist schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 23:01:
360:
- minder goede exclusives
PS3:
+ goede excluvies (Singstar, Buzz, Uncharted, MGS, Little Big Planet)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 75% gewijzigd door nFo op 13-03-2010 00:53 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Of defenden.... rest van het team zat bij enemy baseuchiha tijntje schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:45:
Zijn er nog mensen die actief Battlefield: Bad Company 2 spelen en die samen met mij en waarschijnlijk ook Burning Metal af en toe in een squad willen spelen? Gisteren hebben we redelijk wat potjes gespeeld, maar 2 man in een squad is net te weinig om lekker aan te vallen, zeker als we de enige waren die probeerden aan te vallen....
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Te erg idd. Sowieso word er teveel gesniped. Dat je als defence een half team hebt wat begint als sniper snap ik nog wel, maar ze doen het ook als attacker. Geen eer aan te behalen. Uchiha en ik hebben gisteren een hoop rotzooi opgeknapt, maar als je team niet meewerkt is er geen beginnen aan.Willybubba schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:25:
Ik zie echt vaak dat het hele team lekker zit te snipen, terwijl vlak voor hun neus een MCOM op ontploffen staat...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
here hereL1nt schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 00:19:
[...]
Dat lijkt me toch echt heel persoonlijk.
Mass Effect 1 & 2 zijn nu al klassiekers terwijl ik nog voor geen goud en alle mooie vrouwen in de wereld Singstar zou willen spelen.
Uiteraard is dat persoonlijk. Wat dat betreft serveert de PS3 wel een breder publiek. Lips en LCA zijn slappe aftreksels van Singstar en Buzz, maar je moet er van houden. Zijn wel goed voor vele avonden vertier met vriendenL1nt schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 00:19:
[...]
Dat lijkt me toch echt heel persoonlijk.
Mass Effect 1 & 2 zijn nu al klassiekers terwijl ik nog voor geen goud en alle mooie vrouwen in de wereld Singstar zou willen spelen.
Kijk eens goed naar welke spellen je wilt spelen, check video reviews/trailers van games en kijk zeker ook naar wat je vrienden spelenDiversity schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:26:
[...]
Ik had het idee dat op de Xbox 360 een groter aanbod voor spellen aanwezig waren, en ik heb wel eens op een PS3 gespeeld bij mijn broer thuis( die had er een gratis bij zijn TV zitten) vondt het er allemaal wel mooi uitzien maar het lijkt me ook leuk een keer wat met de Xbox te doen. Zoals dat gitaren gebeuren lijkt me wel gaaf.
Dit weekend niet (vriendin over de vloeruchiha tijntje schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:45:
Zijn er nog mensen die actief Battlefield: Bad Company 2 spelen en die samen met mij en waarschijnlijk ook Burning Metal af en toe in een squad willen spelen? Gisteren hebben we redelijk wat potjes gespeeld, maar 2 man in een squad is net te weinig om lekker aan te vallen, zeker als we de enige waren die probeerden aan te vallen....
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 20% gewijzigd door Tharoy op 13-03-2010 16:28 ]
Welkom! Je zult geen spijt krijgenDiversity schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:19:
Nou tweakers , ik heb een xdoos gekocht. het is een elite geworden met de spellen battlefield bad company 2 en GW2 (zitten ook nog 2 spellen bij) gelijk een N wifi ding erbij gekocht. Gaat hem zo maar is aansluiten dus ben benieuwd
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 46% gewijzigd door Diversity op 13-03-2010 18:23 ]
als je een nieuwe account aanmaakt (silver) heb je automatisch een maand goldDiversity schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:09:
Nooou, ik had me broer gebeld die heeft er ooit een aangesloten en uuhm ik had dus die stekker in de xbox dus niet goed erin gedaan. hij ging ook zo soepel erin dus d8 ok nou gedaan en aan dat ding. Zegt me broer over de telefoon hoorde je een klik of iets dergelijks toen je die stekker erin deed?
Ik dus huh een klik? welke klik? dus ik die stekker er nog wat verder in doen aaaah kijk een klik. En de rest is geschiedenis
Maaruhm ik dacht dat er ook een maand gratis xbox live bijzat, maar dat is dus niet zo? kan namelijk nergens een papiertje vinden hierover.
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
10 second ninja DONE
Dan heb je dus 4 maanden in totaalDiversity schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 23:04:
Oh dat wist ik niet , najah heb nu al 3 maanden gold gekocht
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Nou heb ik zelf geen Final Fantasy en ook geen PS3, maar het zou kunnen dat bij de PS3 versie in de installatie van 380 duizend terabyte op de PS3 zelf nog iets aan optimalisatie en verbetering zit. Maar ga er maar van uit dat ze Final Fantasy voor de PS3 hebben ontwikkeld en daarna een port naar de 360 hebben gemaakt. En omdat Japanners bijna geen goede ports kunnen maken is de PS3 versie mogelijk beter. Hoe of wat weet ik ook niet, maar dit is met meer spellen zo.Sagat schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 23:04:
Ik heb ergens gelezen (uit mijn hoofd gamer.nl) dat de ps3 versie van final fantasie beter zou zijn dan de 360 versie. Nou maakt mij persoonlijk dat weinig uit, omdat ik geen interesse heb in de game, (hoewel men in de review ook zei dat het spel meer een dungeon crawler is geworden, dan een ouderwetse j-rpg, wat voor mij een stuk interessanter is). En ik toch sooner of later nog wel een ps3 erbij koop (god of war 3, wipeout, demon souls, misschien toch wel GT hoewel dat toch teveel tweaken/grinden ipv echt racen is.....vast nog een hoop meer wat ik nu vergeet)
Maar wat men niet vertelde buiten het 3 dvd vs 1br is het waarom? FF7 word nog steeds de hemel in geprezen en dat was op 4 cd's. Dus ik mag hopen dat er nog iets anders beter is. Maar ik heb geen idee wat dus. Jullie wel?
Verwijderd
De belichting is beter in de PS3 versie, de PS3 versie is ook in een hogere resolutie en betere kwaliteit geluid. Daarnaast krijg je soms in fimpjes van die blokjes in de 360 versie door de compressie methode in scenes met meer acties, als er weinig actie is is de kwaliteit wel goed.Sagat schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 23:04:
Ik heb ergens gelezen (uit mijn hoofd gamer.nl) dat de ps3 versie van final fantasie beter zou zijn dan de 360 versie. Nou maakt mij persoonlijk dat weinig uit, omdat ik geen interesse heb in de game, (hoewel men in de review ook zei dat het spel meer een dungeon crawler is geworden, dan een ouderwetse j-rpg, wat voor mij een stuk interessanter is). En ik toch sooner of later nog wel een ps3 erbij koop (god of war 3, wipeout, demon souls, misschien toch wel GT hoewel dat toch teveel tweaken/grinden ipv echt racen is.....vast nog een hoop meer wat ik nu vergeet)
Maar wat men niet vertelde buiten het 3 dvd vs 1br is het waarom? FF7 word nog steeds de hemel in geprezen en dat was op 4 cd's. Dus ik mag hopen dat er nog iets anders beter is. Maar ik heb geen idee wat dus. Jullie wel?
10 second ninja DONE
Heb hetzelfde probleem, heel storend. Enige wat ik als oplossingen heb gevonden zijn:Fikkie007 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:21:
Ik hoop dat mijn vraag in het goede topic staat: heb gisteren op mijn 360 de media center gebruikt om Uitzending gemist te kijken. Heb mijn xbox in contact via LAN-kabel (dus niet draadloos) en dat werkt altijd prima.
Alleen tijdens het kijken van uitzending gemist wordt het beeld altijd na 5 minuten zwart. Ik hoor dan ook geen geluid meer. Dan moet ik dus stoppen met het programma en hem opnieuw opstarten en scrollen naar het moment waar ik gebleven ben. Alleen na 5 minuten stopt hij dus weer. Iemand ook dit probleem en/of een oplossing?
Verwijderd
Ik vind dat ze in die face-off wel enigzins overdrijven. Hoewel het verschil wil duidelijk te zien is in sommige stills, valt het tijdens de gameplay nauwelijks op, tenzij je er echt op gaat letten. Ik vind het spel er nog steeds geweldig uitzien op de XBoxVerwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 01:31:
[...]
De belichting is beter in de PS3 versie, de PS3 versie is ook in een hogere resolutie en betere kwaliteit geluid. Daarnaast krijg je soms in fimpjes van die blokjes in de 360 versie door de compressie methode in scenes met meer acties, als er weinig actie is is de kwaliteit wel goed.
Ja de PS3 versie is duidelijk beter, als je beide consoles hebt moet je zeker voor de PS3 versie gaan. Maar het is niet zo heel slecht hoor, prima speelbaar en tjah, daar gaat het toch om, de gameplay. Daarnaast ziet het er natuurlijk nog steeds goed uit, alleen wat minder dan de PS3 versie.
Hier kan je meer vinden: http://www.eurogamer.net/...nal-fantasy-xiii-face-off
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Het Blur 10 minuutjes geprobeerd, en het daarna weer verwijderd. Ik vond het helemaal niksKen. schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:58:
Tja, ik weet het zo net nog niet met Blur hoor. Hoe lang zou het leuk blijven?
Natuurlijk unlock je weer nieuwe dingen en alles, maarruh verder zal het spel niet echt veranderen.
FAKE EDIT:
Ik besef me dat dit geldt voor >90% voor de online games die ik speel![]()
Maar goed, ik wilde in ieder geval gisterenavond de hele tijd doorspelen. Simpel maar verslavend.
Kan alleen nog niet helemaal bedenken waarom. Toch dat element van levelen dan?
Xbox
He, interessante site. Ik ben vanavond niet thuis om het uit te proberen maar ik ga dit zeker doen morgen. Probeer ook gelijk even mijn screensaver op de xbox zelf uit te zetten.Lydus schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:47:
[...]
Heb hetzelfde probleem, heel storend. Enige wat ik als oplossingen heb gevonden zijn:
- instellingen op PC aanpassen (http://www.windows-mediacenter.nl/index.html?/udperror.html)
- screensaver op xbox uitzetten
Beide "oplossingen" werken helaas niet voor mij. Iemand hier wellicht nog een tip?
Precies. Blur was voor mij de spirituele opvolger van Rollcage op de PSX. Die game heb ik zo zwaar grijs gespeeld dat de cd nog net niet in stukjes uit elkaar viel.MeltedForest schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:33:
Ik zie dat er geen Blur topic is, heb er ook geen behoefte aan om er een te maken maar ik wil het volgende even kwijt: de Blur bèta is echt tof, verslavend, ziet er goed uit (op de grafische glitches in de in-game filmpjes na, maar hey het is bèta), speelt lekker weg en het ranking systeem en de mods a la MW2 is tof uitgewerkt.
PS5 PSN: UnrealKazu
Vooral een beetje jammer dat vaak dezelfde mensen die altijd schelden op de 'luie developers' nu weer het argument opvoeren dat de 360 de game niet aan kan. Alsof wij dat kunnen bepalen vanaf onze positie.Boeboe schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:26:
Nu hebben we eens een multiplatformtitel die er beter uitziet op de ps3 (niet zo verbazingwekkend, aangezien ze geport hebben van de ps3 naar de 360 ipv omgekeerd zoals meestal gebeurt) barst de hele oorlog opnieuw los, terwijl men toch net nu zou moeten doorhebben dat het allemaal geen hol uitmaakt en dat het puur afhangt van de games zelf
Bovenaan deze pagina?Tharoy schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:27:
En oja, weet iemand waar je het goedkoopst een xbox 360 elite kan aanschaffen? Amazon.co.uk is redelijk goedkoop in combinatie met een gratis controller en Pure en Lego Batman, maar die extra controller en games zijn bij mij niet zo van belang.
Als het kan, speel Gears met z'n tweeën, dat is ook leukDiversity schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:03:
Nou ik van het weekend flink fanatiek zitten xboxen op me nieuwe xbox. Ik heb zowaar battlefield 2 al uitgespeeld was best kort, maar toen ontdekte ik het internet
Moet nog wel onwijs veel wennen met het spelen met een controller maar het gaat me beter af dan verwacht.
Ben nu begonnen met gears of war 2, ziet er ook wel cool uit dus vanavond weer verder pielen.
Het is eigenlijk gewoon Mario Kart maar dan met 'normale (Ken. schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:58:
Tja, ik weet het zo net nog niet met Blur hoor. Hoe lang zou het leuk blijven?
Natuurlijk unlock je weer nieuwe dingen en alles, maarruh verder zal het spel niet echt veranderen.
FAKE EDIT:
Ik besef me dat dit geldt voor >90% voor de online games die ik speel![]()
Maar goed, ik wilde in ieder geval gisterenavond de hele tijd doorspelen. Simpel maar verslavend.
Kan alleen nog niet helemaal bedenken waarom. Toch dat element van levelen dan?
Dat er nou net Australië als voorbeeld is gepakt, dat land is namelijk ook PAL en dan gaan sowieso alle games werkenOverigens zijn voor de 360 veruit de meeste titels regiovrij. Dit betekend ook dat een spel aangeschaft in Australie, gewoon werkt als je op Live gaat spelen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik zie geen regiocodes op de doosjes staan, hoor. Ik heb hier een game uit Australie liggen en het enige wat op het doosje staat vermeld betreffende afspeelbaarheid is 'For use only with Xbox 360 entertainment systems with "PAL" designation.'Boeboe schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:53:
Australie is PAL ja, maar ze gebruiken wel een andere regiocode
[ Voor 5% gewijzigd door rdjnl op 15-03-2010 21:28 ]
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 15-03-2010 22:48 ]
Um..Pannekoek81 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:51:
Lees veel over Blur... Zijn er nog mensen die een code hebben voor de beta?
Verwijderd
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
Die versie is voor Japan, met hoogstwaarschijnlijk Japanse taal als enige keuze. Dat kan je zien aan het vlaggetje wat bij een product staat (Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:08:
Nieuwe weekaanbieding van play-asia:
Red Faction: Guerrilla 13 euro
Bij de FRS kon ik hem toen niet krijgen voor 10 euro, dus zo maar gedaan
[ Voor 8% gewijzigd door Mikey! op 16-03-2010 13:01 . Reden: oeps! ]
Klopt. Ik zet altijd invert aan, iets meer snelheid om te kijken en zet de voertuigen op BC1 besturing. (in de demo moest je dat elke keer instellen, nu niet meerPWM schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:38:
Ik neem aan dat de besturing van BD2 hetzelfde is als in de demo? Ik vond hem niet echt lekker spelen namelijk
Klopt, gewoon doorgaan. Je mist nu nog een berg dingen. Vooral scopes op je geweren. Ik heb nog maar op 1 klasse scopes nu en dat scheeld al heel veel. De "rush" mappen begin ik nu goed te kennen en neem daar ook mijn voordeel mee.Diversity schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:49:
Ik kan ook niet echt wennen aan die battle field besturing , ik vindt het echt zo moeilijk. Tegen de tijd dat ik uberhaupt het voor mekaar krijg om op een tegenstander mijn geweer te richten leg ik al op de grond. Majah ik speel dan nu pas 2 dagen met de Xbox dus zal naarmate wel wat beter gaan hoop ik. Ben nog rank 0.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Voor zover ik weet is er dit keer geen totaal geen verband tussen deze Final Fantasy en oudere Final Fantasies qua verhaal. Het zou ook enigzins vreemd zijn om een Final Fantasy sequel van een verhaal te hebben, die fantasie is dan namelijk niet meer finaal.Diversity schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:49:
Ik kan ook niet echt wennen aan die battle field besturing , ik vindt het echt zo moeilijk. Tegen de tijd dat ik uberhaupt het voor mekaar krijg om op een tegenstander mijn geweer te richten leg ik al op de grond. Majah ik speel dan nu pas 2 dagen met de Xbox dus zal naarmate wel wat beter gaan hoop ik. Ben nog rank 0.
Ik had ook een vraagje over dat nieuwe final fantasy spel, het lijkt me opzich wel erg gaaf enzo, maar ik heb nog nooit een final fantasy spel gespeeld (alleen ooit wat films van gezien). Moet je de eerste versies gespeeld hebben om het verhaal te kunnen begrijpen of kun je hier gewoon als "leek" meteen inspringen?
1
| WGYD-AAU4-4JGR-RFJR |
Signature
1
2
3
| 2AJR-HPU4-UW9W-U34M ELRW-N7TD-Z2U7-VPWX PVGV-2WNT-FYAU-2F3V |
Xbox
Ik heb deze code gepakt, heb hem al aangevraagd op die code.
[ Voor 26% gewijzigd door Diversity op 16-03-2010 13:33 ]
Je weet dat je de code gewoon via internet kan invoeren, en dat hij dan gewoon naar je 360 word gestuurd?Diversity schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:25:
Oeh dat lijkt me wel leuk dat blur , maar ben wss toch te laat omdat ik pas om 6 uur thuis ben
Maar hoe weten zij dan wat mijn xbox is dan?PWM schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:43:
[...]
Je weet dat je de code gewoon via internet kan invoeren, en dat hij dan gewoon naar je 360 word gestuurd?
Misschien omdat je inlogt op je xbox met je gamertag?Diversity schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:58:
[...]
Maar hoe weten zij dan wat mijn xbox is dan?
Cunning linguist.
Elk deel is in een nieuwe wereld, met nieuwe characters en een nieuw verhaal. Alleen sommige elementen komen steeds terug in elk deel (zoals vele monsters, airships, of chocobo's (oversized kip die als vervoermiddel kan worden gebruikt)).Diversity schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:49:
Ik had ook een vraagje over dat nieuwe final fantasy spel, het lijkt me opzich wel erg gaaf enzo, maar ik heb nog nooit een final fantasy spel gespeeld (alleen ooit wat films van gezien). Moet je de eerste versies gespeeld hebben om het verhaal te kunnen begrijpen of kun je hier gewoon als "leek" meteen inspringen?
Uuhm dus bij username bij het aanmelden van die beta had ik me gamertag van me xbox360 moeten invoeren? dat heb ik dus niet gedaan.Bart ® schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:05:
[...]
Misschien omdat je inlogt op je xbox met je gamertag?
Bij veel spellen kan dat wel inderdaad, effe goed zoeken in het menu (van het spel).Pino_Helmond schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:38:
Is het mogelijk om ergens te zien hoeveel tijd je een xbox 360 spel gespeeld hebt?
Volgens mij heb ik FIFA al wel 500 uur gespeeld maar de Real Fan (50 uur spelen) heb ik nog altijd niet ontvangen.)
:D
Enjoy the joy
Huub Huub Barbatruc!
Alle 3 reeds gebruikt helaas!BM schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:27:
Om je kans wat groter te maken, ik heb er ook nog 3
code:
1 2 3 2AJR-HPU4-UW9W-U34M ELRW-N7TD-Z2U7-VPWX PVGV-2WNT-FYAU-2F3V
Ik heb dat gedownload. Maar wanneer ik een xvid film start, krijg ik de melding, dat ik een update nodig heb van Live.
Huub Huub Barbatruc!
Kun je m niet aan t Internet hangen en die update doen dan? Of update op CD?DNA_Saint schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:13:
[...]
Ik heb dat gedownload. Maar wanneer ik een xvid film start, krijg ik de melding, dat ik een update nodig heb van Live.
:D
:9
Nee, dat hoeft niet dezelfde te zijn. Als je je registreerd krijg je een code die je op je xbox kunt invoeren (5x 5 karakters). Die code kun je ook via marketplace.xbox.com invoeren. Als je dat doet zal je download direct starten zodra je xbox aan gaat.Diversity schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:18:
[...]
Uuhm dus bij username bij het aanmelden van die beta had ik me gamertag van me xbox360 moeten invoeren? dat heb ik dus niet gedaan.
Xbox
ah bedankt dan weet ik dat ook weerBM schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:40:
[...]
Nee, dat hoeft niet dezelfde te zijn. Als je je registreerd krijg je een code die je op je xbox kunt invoeren (5x 5 karakters). Die code kun je ook via marketplace.xbox.com invoeren. Als je dat doet zal je download direct starten zodra je xbox aan gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Diversity op 16-03-2010 15:57 ]
Moet je Live membership hebben. En dat heb ik niet. En kan ik ook niet meer krijgenExorcist schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:20:
[...]
Kun je m niet aan t Internet hangen en die update doen dan? Of update op CD?
Huub Huub Barbatruc!
Huub Huub Barbatruc!
Eigen schuldDNA_Saint schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:29:
kan je die update ook ergens op internet verkrijgen?
Mag live niet meer op
Xbox
Tja als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten moet je ook op de blaren zittenDNA_Saint schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:29:
Mag live niet meer op
Niek kopen, is een nepperd (zit een veel kleinere HDD in die geflashed is om 250GB te lijken). Zie http://www.dealextreme.co...rum.30815~threadid.542979Mert schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:38:
Heeft iemand toevallig zijn Xbox HD geupgrade met deze disk: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827
Ik heb nu iedere keer het probleem dat als ik een nieuw spel heb ik de rest van de disk af moet gooien dus ben ik op zoek naar een grotere schijf, nu een 60Gb.
Ik kwam deze tegen en 250 Gb voor 80 dollar is wel erg aantrekkelijk![]()
De vraag dus: Heeft iemand ervaring met deze disk? Weet iemand misschien zelfs wat voor HD erin zit?
[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 16-03-2010 21:19 ]
Alstublieft: http://www.xbox.com/en-US...console/systemupdates.htmDNA_Saint schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:29:
Mag live niet meer op
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq