Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-05 16:45
Kluutmaran schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:18:
Of een sterkere verzender gebruiken. Met mijn Harmony 1100 hoef ik amper te richten of hij reageert al.
Ik hoef mijn Harmony 900 helemaal niet te richten :P (RF)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:41
Gytax schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:24:
Als je op je nieuwe xbox inlogd en je gamertag download dan kan de oude er niet meer bij zonder je wachtwoord te weten =).
Volgens mij is er dan geen probleem.
Klopt inderdaad helemaal :)

Ik heb net afgelopen mijn 360 S 250GB binnen gekregen en mijn 360 Elite verkocht. Na het overzetten van mijn profiel op de nieuwe console kon ik op de 'oude' niet meer aanmelden.

Heb trouwens toch maar gewoon een transfer kitje gebruikt voor het overzetten van data naar de nieuwe console. Werkt als een speer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Iemand een ps3 controller die ook werkt op de xbox ?
YouTube: My new Xbox Controller

Kost alleen maar 325 dollars hoor.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:57

sjaool

Every life should have 9 cats

Nette Photoshop die controller.
Als je dan toch een filmpje maakt voor Youtube laat hem dan ook in werking zien.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Is er trouwens nergens een setting voor audio delay?
Beeld over hdmi naar een Philips 47PFL9703, geluid over optical naar een receiver (die geen delay optie heeft helaas). Op mijn popcornhour kan ik delay instellen, op mijn Humax 5050 PVR ook, helaas dus niet op de 360. Is MS nu werkelijk zo stom om daar inmiddels nog niet over te hebben nagedacht? Appeltje eitje om in de software te sleutelen, heel veel mensen blij..

Of kijk ik ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05 22:16
Digital-DNA schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:23:
Wat ook kan helpen is een mat plakbandje of overtrekpapier op de LED van de AB en/of de sensor te plakken.
Ik snap hem even niet, wordt het bereik dan niet nog minder? Kan je de werking even beschrijven?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Bunta schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:41:
[...]

Ik snap hem even niet, wordt het bereik dan niet nog minder? Kan je de werking even beschrijven?
Dan wordt het IR licht diffuus verspreidt door het matte oppervlak. Maar ik weet ook niet of dat wel gaat werken :) Lijkt met niet, maar heb het eigenlijk nooit getest.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-04 13:16
Is er trouwens nergens een setting voor audio delay?
Beeld over hdmi naar een Philips 47PFL9703, geluid over optical naar een receiver (die geen delay optie heeft helaas). Op mijn popcornhour kan ik delay instellen, op mijn Humax 5050 PVR ook, helaas dus niet op de 360. Is MS nu werkelijk zo stom om daar inmiddels nog niet over te hebben nagedacht? Appeltje eitje om in de software te sleutelen, heel veel mensen blij..

Of kijk ik ergens overheen?
Heb je niet een 'game' mode op je tv? Zou normaal niet nodig moeten zijn namelijk, je hoeft geen beeldverbetering dus dat zou gewoon snel moeten zijn. Of ik ben verwend met een Panasonic plasma :P

[ Voor 48% gewijzigd door JanRispens op 18-10-2010 17:05 . Reden: Verkeerde quote... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:49
JanRispens schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:36:
[...]

Heb je niet een 'game' mode op je tv? Zou normaal niet nodig moeten zijn namelijk, je hoeft geen beeldverbetering dus dat zou gewoon snel moeten zijn. Of ik ben verwend met een Panasonic plasma :P
Ehm lezen is ook een kunst; het gaat over het bereik van de afstandbediening... plasma patser :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05 22:16
[...]

Toevallig heb ik ook een game mode op mijn TV, maar wat heeft Game mode, beeldverbetering en snelheid te maken met mijn gestelde vraag, over waar dat plakbandje nou voor dient?

p.s. ik heb geen remote problemen met mijn harmony 1100 hoor.

*Edit*
LOL@Phusebox
je was me voor :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bunta op 18-10-2010 16:54 ]

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 08:05

Willybubba

Nut up or shut up.

Striptease schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:01:
Iemand een ps3 controller die ook werkt op de xbox ?
YouTube: My new Xbox Controller

Kost alleen maar 325 dollars hoor.
Waarom zou je dat willen :P

ANdersom, OK. Maar de PS3 controller is een stuk minder ergonomisch dan die van de 360 wat mij betreft :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
Reactie was natuurlijk op UltraSub, verkeerde quote :)

Ik gebruikt trouwens ook een Harmony (600) en heb ook geen problemen met ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:12:
Nette Photoshop die controller.
Als je dan toch een filmpje maakt voor Youtube laat hem dan ook in werking zien.
Aangezien die gast hem op woensdag krijgt zal ie wss wel een nieuwe video maken maar ik volg deze man al langer op youtube en heeft best veel subscribers dus ik geloof hem wel.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 23:08

D4NG3R

kiwi

:)

Willybubba schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:59:
[...]

ANdersom, OK. Maar de PS3 controller is een stuk minder ergonomisch dan die van de 360 wat mij betreft :P
Er zijn blokjes die toestaan dat je je xbox-360 controller met je PS3 kan gebruiken. Hebt mn neef ook :P.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:44
Striptease schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:03:
[...]
Aangezien die gast hem op woensdag krijgt zal ie wss wel een nieuwe video maken maar ik volg deze man al langer op youtube en heeft best veel subscribers dus ik geloof hem wel.
8)7 Dat zijn wel sterke argumenten om iemand te geloven ja.... :X
En daarbij... hij krijgt de controller binnenkort, dus je moet niet hem geloven, maar degene waar hij 'm van krijgt/koopt. :P

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Exar schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:26:
[...]

8)7 Dat zijn wel sterke argumenten om iemand te geloven ja.... :X
Je praat net alsof ik iets te verliezen heb. Waarom zou hij een bs video posten dan ? Ik ga er verder niet op in aangezien dit offt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
[...]

offtopic:
Jawel hoor. Zit gewoon een game mode op. Maar je hebt al snel latency als je het geluid splitst en een beetje verbetering over houdt. Ik heb heel bewust geen plasma. Heb voor deze een 9732 gehad en daar heb ik 3 (!!) jaar over liggen tobben. Alle voors en tegens van alles afgewogen. Wat de eindconclusie was? High end LCD is net zo goed als middenklasse plasma. Enige plasma's die beter zijn dan een highend LCD zijn/waren de Kuros van Pioneer. De prijzen daarvan zijn bekend. Maar mijn onderzoek is inmiddels weer bijna 3 jaar oud, en het was blijkbaar zo'n goed onderzoek dat Pioneer mijn conclusie heeft overgenomen :+ ; mainstream plasma heeft geen toekomst meer en echte highend is te zeer een niche markt om serieuze aantallen te verkopen. Plasma is beter dan een lcd van 7-8e generatie in de categorie €650. Maar daarna wint LCD het al snel als er goede kwaliteit beeld aangeboden wordt ;)

Moest ik ff kwijt... :P

Maar on-topic. Had op deze input erg veel beeldverbeteraars aan staan, en je hebt gelijk, die zijn nergens voor nodig. Heb recent met hdmi kabels in mijn meubel lopen klooien en daarbij wat inputs verwisseld. En de 360 had dus de default settings van de betreffende input. Heb ooit wel de ingang naar "Spel" gerenamed, maar dat is maar een naampje bij Philips. Veel beter nu! O-)

[ Voor 13% gewijzigd door UltraSub op 18-10-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:57

sjaool

Every life should have 9 cats

Striptease schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:03:
[...]

Ik zie het filmpje dan wel verschijnen.
Ik snap alleen niet dat iemand voor zoiets $325 over heeft. 8)7

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05 23:10

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik ga een nieuw topic openen. Er zijn een aantal "nieuwe" dingen die gaan komen in Xboxworld, dus een nieuwere TS dan is waarschijnlijk erg gewild. :D

@ een mod het verzoek om dit topic te sluiten

Afbeeldingslocatie: http://bumped.org/tek/wp-content/uploads/2010/06/Kinect-Xbox-360.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door SalimRMAF op 18-10-2010 20:50 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:27

Player1S

Probably out in the dark

Willybubba schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:59:
[...]

idd...heb al wel vaker gezegt. Je kunt aan de controller zien waar de console vandaan komt

PS3 = Japan = over het algemeen kleinere mensen = kleinere handen
XBOX360 = Amerika = over het algemeen grotere mensen = grotere handen.

Europa neigt meer richting Amerika qua lichaamsbouw dus een Xbox controller ligt lekkerder in de handen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
UltraSub schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:04:
[...]
offtopic:
Jawel hoor. Zit gewoon een game mode op. Maar je hebt al snel latency als je het geluid splitst en een beetje verbetering over houdt. Ik heb heel bewust geen plasma. Heb voor deze een 9732 gehad en daar heb ik 3 (!!) jaar over liggen tobben. Alle voors en tegens van alles afgewogen. Wat de eindconclusie was? High end LCD is net zo goed als middenklasse plasma. Enige plasma's die beter zijn dan een highend LCD zijn/waren de Kuros van Pioneer. De prijzen daarvan zijn bekend. Maar mijn onderzoek is inmiddels weer bijna 3 jaar oud, en het was blijkbaar zo'n goed onderzoek dat Pioneer mijn conclusie heeft overgenomen :+ ; mainstream plasma heeft geen toekomst meer en echte highend is te zeer een niche markt om serieuze aantallen te verkopen. Plasma is beter dan een lcd van 7-8e generatie in de categorie €650. Maar daarna wint LCD het al snel als er goede kwaliteit beeld aangeboden wordt ;)

Moest ik ff kwijt... :P

Maar on-topic. Had op deze input erg veel beeldverbeteraars aan staan, en je hebt gelijk, die zijn nergens voor nodig. Heb recent met hdmi kabels in mijn meubel lopen klooien en daarbij wat inputs verwisseld. En de 360 had dus de default settings van de betreffende input. Heb ooit wel de ingang naar "Spel" gerenamed, maar dat is maar een naampje bij Philips. Veel beter nu! O-)
toon volledige bericht
Dat bedoelde ik dus :)
Discussie over Plasma versus LCD is wat mij betreft niet nodig, LCD is inderdaad erg verbeterd de laatste generaties. Lood om oud ijzer eigenlijk, elk hun voor en tegens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

SalimRMAF schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:49:
Ik ga een nieuw topic openen. Er zijn een aantal "nieuwe" dingen die gaan komen in Xboxworld, dus een nieuwere TS dan is waarschijnlijk erg gewild. :D
Het werd er ook wel een keer tijd voor ook, verder in Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 67 dus :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 39 40 Laatste

Dit topic is gesloten.