Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar je lijkt dus prima de oude hdd van je oude x360 in de nieuwe te kunnen doen zonder ban problemen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 15:00
PWM schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:12:
[...]

4 November komt de nieuwe update. Dash gaat er weer flink anders uitzien, niet qua opzet overigens, wel qua kleuren e.d. Het werkt in ieder geval veel sneller.

[video]
Hmm ik zie idd dat het sneller werkt, maar ik vind het er wel allemaal iets te strak uitzien met die rechthoekige menu tabs, minder speels dan nu het geval is. Beetje sfeerloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Dus, uhm, Castlevania!

Zijn er nog andere Xbox-Tweakerts die 'm hebben? Ik ben nu net aan het einde van Chapter 4 (er zijn er 12; het spel schijnt na chapter 4 pas echt goed op gang te komen dus dat belooft nog wat!) en ik moet zeggen dat 't echt een vet spel is. De demo is niet representatief, het combat-systeem is veel dieper dan de demo doet vermoeden. Het platformen is ook cool, hoewel wel wat vreemd uitgewerkt dankzij de fixed camera.

Maar het audiovisuele..! Dit spel is MOOI. En de muziek is heerlijk episch!

Aanrader wat mij betreft.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik weet het niet. Ben een grote fan van de klassieke castlevania en de demo vond ik een enorme teleurstelling. Nu jij zegt dat het goed is twijfel ik weer. Heb je nog andere castlevania games gespeeld? Hoe verhoudt de moeilijkheidsgraad zich tot deze games?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb zo'n beetje alle DS versies gespeeld, en Symphony of the Night. Het spel is redelijk moeilijk, ZEKER geen button basher.

En of het Castlevania is... Zie screenshot voor de sfeer die 't spel verderop heeft. Niet de mijne overigens, op dat punt ben ik nog niet.

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/8xlfmt.jpg

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

C:LOS

Even gespeeld en getwijfeld om hem te kopen, maar ik vind de fixed camera dusdanig ranzig dat ik hem laat liggen. Combat systeem, verhaal, graphics en muziek zijn geweldig. maar als ik ergens een ***** hekel aan hebt is het fixed camera bij platform, waarbij ook nog eens regelmatig je camerapunt wisselt terwijl je in een actie zit of een bepaalde actie moet doen. Gemiste kans.

Ja dit soort crap is voor mij een reden om het spel niet te halen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:12
Ik ben ook van plan om hem te halen, en als ik het zo lees, zal het geen miskoop zijn :)

Morgenavond een gitaarpakket ophalen, en dan ook lekker gitaren op de XBox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 155599 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:20:
Ik heb wel weer zin in een J-rpg.
Iemand die mij eentje kan aanraden? De j-rpg's die ik gespeeld heb zijn alweer van een tijd terug. Lost oddesy _/-\o_ , blue dragon, Eternal sonata, Star ocean 4, Last remnant :Y .
Als je inderdaad van Tri-Ace J-RPG's houdt, probeer dan ook Resonance of Faith en Infinite Undiscoveries. Maar vergeet ook zeker Nier niet! Dat is echt een topper (ondanks alle negative reviews, echt een super aanrader). Een beetje ouderwets (launchtitel?), maar nog wel steeds leuk is Enchanted Arms en heb je Final Fantasy XIII al gespeelt? Uiteraard zoals ook al eerder aangehaald is Tales of Vesperia ook een pareltje.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Nier is echt een topper ja, heb me daar ENORM mee vermaakt.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

kijken er nog meer mensen uit naar Medal of Honor die donderdag uitkomt? :) ik iig wel! :D

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
DigiGizmo schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:58:
kijken er nog meer mensen uit naar Medal of Honor die donderdag uitkomt? :) ik iig wel! :D
Nope :P

Maar ik kan me wel voorstellen waarom je er naar uit kijkt ;)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Nee, heb zelfs mijn pre order gecanceled :)
Komt door Halo Reach btw :)

Kijk weer wel erg uit naar Fallout Las Vegas.
Hoop maar dat ze het niet verpesten a la Alpha Protocol :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benedykt
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-04 00:45
Hoi! :)

Ik snap d'r geen hol meer van. Ik heb meerdere advertenties geplaatst voor een 20 GB schijf, zodat ik Fallout3 GOTY kan installeren en spelen. Maar ik heb meerdere reacties gekregen dat ik dit gewoon met een USB stick kan doen na de laatste update. Volledig geupdate en wel ziet de Xbox360 mijn USB stick (16 GB) wel, en na het configureren ook als Memory unit. Maar zodra ik disc 2 van Fallout3 er in druk, blijf hij maar zeuren dat een Xbox Hard Drive vereist is. Hoe zit dit nou? Kan het nou wel of niet op de USB stick? :?

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Medal of Honor? Nope. Call of Duty: Black Ops ook niet, eigenlijk. Ik denk dat ik even ben uitgekeken op het moderne shooter-genre. Wellicht als ze wat goedkoper zijn ofzo.

Fallout: New Vegas? Zeker weten. De CE is al besteld, ik heb er gruwelijk zin in. Ook al spreekt de setting me minder aan dan die van Fallout 3. Fallout gaat wel weer wat uurtjes opslokken :Y)

Overigens heb ik ook nog Dead Rising 2 liggen om verder te spelen. Ook geniaal. Goeie tijd om een gamer te zijn, al is mijn portemonnee het daar wat minder mee eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Willybubba schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:11:
. Goeie tijd om een gamer te zijn, al is mijn portemonnee het daar wat minder mee eens :P
Mijn portemonnee gaat wel maar het is meer mijn vrouw _/-\o_

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:35

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Jaaaaa! Ben erg benieuwd. Heb er veel zin in. Halo Reach heeft wat afgedaan vanwege de vele leavers, teamkillsysteem en het niet zelf kunnen kiezen van een specifieke gamemode/map.

Dus als je iemand zoekt om online mee te schieten, voeg me maar toe :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik twijfel nog, SP schijnt heel kort te zijn lees ik in het MoH topic. Dat is wel een minpunt en geen zin om daar 55 euro voor te betalen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

uchiha tijntje: gamertag added :)

korte singleplayer, ach ik heb MoH besteld om de multi... kan me indenken dat mensen bij zo'n korte SP wel afhaken..

[ Voor 87% gewijzigd door DigiGizmo op 12-10-2010 13:18 . Reden: :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Slasher schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:56:
[...]

Ik twijfel nog, SP schijnt heel kort te zijn lees ik in het MoH topic. Dat is wel een minpunt en geen zin om daar 55 euro voor te betalen.
Me 2. Speel meestal alleen SP (MP alleen FIfa/Forza met vrienden), dus dan moet er wel wat gameplay uit te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Bij amazon is hij 41 euro ongeveer, wel iets goedkoper maar toch.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:52:
[...]

Halo Reach heeft wat afgedaan vanwege de vele leavers, teamkillsysteem en het niet zelf kunnen kiezen van een specifieke gamemode/map.
DIT.

Zo jammer. Ik vind bijvoorbeeld Territories of Invasion leuk. Maar 90% van de tijd speel ik modes die ik helemaal niet wil omdat anderen dat dan wel leuk vinden. Zonde. Laat me gewoon zelf kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:05:
[...]

Als je inderdaad van Tri-Ace J-RPG's houdt, probeer dan ook Resonance of Faith en Infinite Undiscoveries. Maar vergeet ook zeker Nier niet! Dat is echt een topper (ondanks alle negative reviews, echt een super aanrader). Een beetje ouderwets (launchtitel?), maar nog wel steeds leuk is Enchanted Arms en heb je Final Fantasy XIII al gespeelt? Uiteraard zoals ook al eerder aangehaald is Tales of Vesperia ook een pareltje.
Ik zal binnenkort de stad in gaan en kijken welke er nog te koop is voor onder de 30. Hoop titels iig en het lijkt me allemaal wel wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nier: Jazeker!
FF13.....meh :O. Ik heb graag wat uitdaging in men games :p

[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 12-10-2010 19:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 22:02
Oke, wat maakt Nier voor jullie zo vet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo, ik heb een xbox 360 slim, en sinds ik FIFA 11 heb gekocht zoemt hij als de tering.. ook alleen tijdens het spelen van FIFA 11 trouwens.. lijkt net of er iets aanloopt bij een fannetje, als ik er ook een klein tikje op geef dan stopt het eventjes, maar na een tijdje gaat het weer net zo vrolijk verder..

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02:12

Bullet NL

Eigen Wijs

Thrilled schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:38:
Hallo, ik heb een xbox 360 slim, en sinds ik FIFA 11 heb gekocht zoemt hij als de tering.. ook alleen tijdens het spelen van FIFA 11 trouwens.. lijkt net of er iets aanloopt bij een fannetje, als ik er ook een klein tikje op geef dan stopt het eventjes, maar na een tijdje gaat het weer net zo vrolijk verder..

Hebben meer mensen hier last van?
Ik denk dat dit een onballans in de Fifa schijf is, wat je zou kunenn doen is Fifa op je harddisk zetten, dan heb je de schijf alleen nodig om op te starten. Alle data haalt hij dat van je Harddisk af.

Mocht hij dan nog zoemen is het probleem in je xbox te vinden, ik denk echter opgrond van je verhaal dat het toch een DVD schijf probleem is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Bullet NL schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:43:
[...]

Ik denk dat dit een onballans in de Fifa schijf is, wat je zou kunenn doen is Fifa op je harddisk zetten, dan heb je de schijf alleen nodig om op te starten. Alle data haalt hij dat van je Harddisk af.
Hij heeft een slim.... 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dus?
Daar kan ong 250 GB aan HD bij zitten voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

maartend schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:54:
[...]

Dus?
Daar kan ong 250 GB aan HD bij zitten voor zover ik weet.
Dat had ie dan wel ff (kunnen) vermeld(en)......denk je niet..??
Dus zover ik weet gewoon 'n slim en niks installeren..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

maartend schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:33:
[...]

Moeilijk uit te leggen, het is een heel uniek spel. Heb wel een user review gemaakt van Nier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 09:15
gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:04:
[...]

Nope :P

Maar ik kan me wel voorstellen waarom je er naar uit kijkt ;)
Dit spel leek me ook niet al te tof worden obv de beta. Inmiddels de full versie aan t spelen en de singel player bevalt me goed. Het is iets minder dan die van cod maar veen malen beter dan die van battlefield. Ik wacht nog even op de reviews qua multilayer tussen deze en de nieywe cod welke ik ga kopen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

mowa schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:59:
[...]

Dat had ie dan wel ff (kunnen) vermeld(en)......denk je niet..??
Dus zover ik weet gewoon 'n slim en niks installeren..
De standaard Slim, wordt trouwens bij meerdere zaken nog steeds gewoon Elite genoemd, heeft een 250GB harde schijf het kleine broertje (Arcade) heeft een matzwarte behuizing met maar 4GB geheugen.
Het lijkt mij dat je dat dan wel apart vermeld, doe hij dat niet dan kun je er van uitgaan dat hij een 250GB harde schijf heeft.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

sjaool schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 02:08:
[...]

De standaard Slim, wordt trouwens bij meerdere zaken nog steeds gewoon Elite genoemd, heeft een 250GB harde schijf het kleine broertje (Arcade) heeft een matzwarte behuizing met maar 4GB geheugen.
Het lijkt mij dat je dat dan wel apart vermeld, doe hij dat niet dan kun je er van uitgaan dat hij een 250GB harde schijf heeft.
Je hebt gelijk maar ik lees dat niet (duidelijk). En ergens zomaar vanuit gaan ligt niet in mijn aard. Zeker met (te) weinig info.
Maar goed...er is sprake van een mogelijk defect. Thrilled moet idd z'n schijfje checken. Die moet goed zijn en als er sprake is van een 250gb hdd kan ie 'm wel installeren maar z'n schijfje moet hoe dan ook gewoon goed zijn. Dus terug naar de (web)winkel.

Gister zag ik in de Mediamarkt dat de slim+slim arcade alweer een tientje duurder zijn geworden.
Uiteindelijk wil ik er ook 1 halen omdat me huidige xdoos "raar" doet na meerdere uren aanstaan maar ik wacht nog ff. Misschien dat er later in het najaar, met de kerst of in januari 'n leuke aanbieding komt.
Hoewel €239 een aanvaardbare prijs is. hmm...ik krijg vanaf eind van de maand een leuke opslag...
Het liefst had ik tot april gewacht met 'n slim, mogelijk in combinatie met Gears of War 3. Maar daar moet ik te lang op wachten.
Gears 2 speel ik al niet meer want de laatste tijd heb ik, naast meerderen in me lijst, zo veel last van lag dat het echt niet meer leuk is.

[ Voor 6% gewijzigd door mowa op 13-10-2010 08:13 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benedykt
Benedykt schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:51:
Hoi! :)

Ik snap d'r geen hol meer van. Ik heb meerdere advertenties geplaatst voor een 20 GB schijf, zodat ik Fallout3 GOTY kan installeren en spelen. Maar ik heb meerdere reacties gekregen dat ik dit gewoon met een USB stick kan doen na de laatste update. Volledig geupdate en wel ziet de Xbox360 mijn USB stick (16 GB) wel, en na het configureren ook als Memory unit. Maar zodra ik disc 2 van Fallout3 er in druk, blijf hij maar zeuren dat een Xbox Hard Drive vereist is. Hoe zit dit nou? Kan het nou wel of niet op de USB stick? :?
Is er nou niemand die wel of niet weet of dit kan?

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

Benedykt schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 08:36:
[...]
Is er nou niemand die wel of niet weet of dit kan?
helaas heb ik geen bron voor je maar dit kwam ik ergens in een soortgelijke vraag tegen:

"September 27, 2010 at 7:40 am"
"Negative. As of a recent Dashboard update you can copy profiles and game saves to USB but not full games."

maar na verder zoeken krijg ik dit: How to configure a USB storage device as an Xbox 360 memory unit

ik weet nou zelf ook niet meer wat klopt, ik hoop voor jou de microsoft link, laat je het even weten? :)

[ Voor 24% gewijzigd door DigiGizmo op 13-10-2010 09:23 . Reden: extra info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
maartend schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:33:
[...]

Het hele pakket eigenlijk. De sfeer, het verhaal (vooral met de tweede playtrough waardoor je de kant van de shadows te zien krijgt en je alles in een ander perspectief gaat zien, zoals je aan het einde van de eerste playtrough al dacht alles te weten), de muziek (echt één van de beste soundtracks die ik ooit in een spel gehoord heb). De nadelen... mja, veel mensen zeggen het makkelijke combat systeem. Het is inderdaad makkelijk, maar dat laat de pret echt niet drukken. Verder voelt het allemaal in het begin zeer vrolijk aan en begint het laterop steeds grimmiger te worden, dit vond ik ook goed uitgewerkt.

Voor mij is Nier iig de beste game van 2010.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigiGizmo schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:17:
[...]

helaas heb ik geen bron voor je maar dit kwam ik ergens in een soortgelijke vraag tegen:

"September 27, 2010 at 7:40 am"
"Negative. As of a recent Dashboard update you can copy profiles and game saves to USB but not full games."

maar na verder zoeken krijg ik dit: How to configure a USB storage device as an Xbox 360 memory unit

ik weet nou zelf ook niet meer wat klopt, ik hoop voor jou de microsoft link, laat je het even weten? :)
Die MS link is inderdaad de juiste. Probleem op internet is dat er veel oude bronnen bijzitten. Sinds de laatste update is het gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:44

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt naar Nier. Ben momenteel bezig met de tweede playthrough van Darksiders op Apocalyps en ik denk dat Nier een goede opvolger is als ik er eenmaal mee klaar ben.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Als je Darksiders super vond is Castlevania een betere opvolger ;)

(jaja, Willybubba weer met z'n Castlevania spam...)

iemand al de demo van Force Unleashed 2 geprobeerd? Gister even getest. Grafisch is 'ie behoorlijk goed, hoewel wat kaal, maar dat hoort wel een beetje bij Star Wars. Qua gameplay erg wennen als je al bezig bent met een actieplatformer als Castlevania, met een veel beter uitgewerkt gevechtssysteem. Verder vond ik 't jammer dat de brokstukken van wat je sloopt niet zo lang blijven liggen, sterker nog, soms meteen al weer verdwijnen. Denk niet dat dit een day one is. Maar dat komt mede doordat Fallout New Vegas de week ervoor verschijnt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benedykt
PWM schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:35:
[...]

Die MS link is inderdaad de juiste. Probleem op internet is dat er veel oude bronnen bijzitten. Sinds de laatste update is het gewoon mogelijk.
Ok. En hoe doe ik dat dan? Want die uitbreidingen van Fallout 3 blijven zeuren om een harde schijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Zijn er prijsdalingen of aanbieding voor de Sint of Kerst in het verschiet? Is er al iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:55
Hurtebise schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:27:
Zijn er prijsdalingen of aanbieding voor de Sint of Kerst in het verschiet? Is er al iets over bekend?
Het lijkt me logisch dat de prijzen pas na deze tijd omlaag gaan, vanwege de veel grotere vraag naar speelgoed... Maar een leuke aanbieding als die van de mediamarkt zou wel leuk zijn, ik ben net jarig geweest dus heb weer wat cash dat moet rollen :)

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benedykt schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:28:
[...]
Ok. En hoe doe ik dat dan? Want die uitbreidingen van Fallout 3 blijven zeuren om een harde schijf..
En heb je het dan over een gemodde Xbox? Die heeft er problemen mee in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Hurtebise schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:27:
Altijd last om hier een antwoord op te geven..... Wat ik van de accountmanager van een distributeur heb begrepen is dat echte prijsdalingen er voorlopig niet zullen komen. Wat wel het geval is dat Mircosoft met een aantal pakketen gaat komen.

Bijvoorbeeld een Xbox360 Slim 250Gb met Call of Duty Black Ops in een bundelprijs... (welke vaak hoger ligt dan een kale Xbox360 Slim 250Gb)
Het is niet zo dat de hardware afzondelijk in prijs omlaag gaat volgens de leverancier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Castlevania lijkt me opzich wel tof maar ik stoorde me by de quick look van Giantbomb net als de reviewer ook wel aan de manier waarop het hoofdpersonage beweegt in de wereld, net alsof ie zweeft over de grond en niet echt "in" de spelwereld zit. En de eindbazen zijn blijkbaar zo uit het universum van SOTC over komen lopen?

http://www.giantbomb.com/...-lords-of-shadow/17-3332/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

kazuka schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:31:
En de eindbazen zijn blijkbaar zo uit het universum van SOTC over komen lopen?
Dat zijn alleen de eerste 2 eindbazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benedykt
PWM schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:10:
[...]

En heb je het dan over een gemodde Xbox? Die heeft er problemen mee in ieder geval.
Euh nee, waar lees je dat? Ik heb een volledig originele Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Willybubba schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:31:
[...]

Dat zijn alleen de eerste 2 eindbazen :)
En dat maakt het niet minder vet. Ik heb Castlevania gezien terwijl een vriend van me speelde en het is echt een heel gaaf spel! Graphics zijn zeer, zeer goed. En het einde... tja... episch :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:18
Weet iemand hier of je kan zien hoeveel mensen een spel spelen? Ik zit te twijfelen om Far Cry 2 aan te schaffen, maar als er niemand meer actief is op de servers, dan valt er niet veel te multiplayeren.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

thefabiman88 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:37:
Weet iemand hier of je kan zien hoeveel mensen een spel spelen? Ik zit te twijfelen om Far Cry 2 aan te schaffen, maar als er niemand meer actief is op de servers, dan valt er niet veel te multiplayeren.
meneer Majoor Nelson geeft af en toe een LIVE activity game list: http://majornelson.com/ar...or-week-of-sept-20th.aspx

FarCry 2 staat er niet bij (het is ook alleen een top 20...) Ga er maar van uit dat het weinig wordt gespeeld vanwege de leeftijd van het spel.

[ Voor 1% gewijzigd door DigiGizmo op 14-10-2010 14:52 . Reden: te snel 'verstuur bericht' klikken sucks :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb vaak snel een match op multiplayer van Farcry 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

thefabiman88 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:37:
Er zijn zeer veel servers nog, maar je moet niet uitgaan dat je binnen 2 secs een server hebt, als CoD4 of MW2 ofzo. De mapmaker is echt boss in dat spel, echt zeer goed uitgewerkt op de xbox.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:48

lasharor

7 december 2004

via deal-factory.com/blyk met code BLYKXBOX4GB kan je die goedkope xbox slim versie voor 184 euro krijgen :)

(wou even melden, weet niet of dit het goede topic is)

edit: blijkbaar is dat een normale prijs ;( :X

[ Voor 13% gewijzigd door lasharor op 14-10-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:18
D4NG3R NL schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:08:
[...]

Er zijn zeer veel servers nog, maar je moet niet uitgaan dat je binnen 2 secs een server hebt, als CoD4 of MW2 ofzo. De mapmaker is echt boss in dat spel, echt zeer goed uitgewerkt op de xbox.
Ik heb het spel gehad(heb een omgebouwde xbox gehad, tot vorig jaar november), maar ik heb nog wat mensen in mijn list staan die spelen, dus het gaat wel goed komen.
Hij wordt waarschijnlijk morgen geleverd.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amazon shipped tegenwoordig gratis naar Nederland. Zij hebben extreem goedekope titels op hun site staan. Doe er je voordeel mee ;)

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

PWM schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:55:
Amazon shipped tegenwoordig gratis naar Nederland. Zij hebben extreem goedekope titels op hun site staan. Doe er je voordeel mee ;)

Link
Oeh, bedankt voor de tip!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:45
Dat is inderdaad heel interessant. Het lijkt er daarnaast op dat de waarde van de pond en de euro naar elkaar toe bewegen naarmate de jaarwisseling dichterbij komt (zoals de afgelopen twee jaar ook is gebeurd).

Je order moet dan overigens wel 25 pond of meer bedragen voor gratis verzending. Dus let daarop bij bestellen :).

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 15-10-2010 15:04 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:55:

Link
oud nieuws ;)

nieuws: Amazon UK gaat gratis verzenden naar Nederland en België

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-05 13:29
even een vraag over de Play And Charge Kit Xbox 360.

Ik heb een xbox 360 wireless controller for windows. Nou gebruik ik die best veel en de batterijen gaan er aardig rap doorheen.

Ik ben gaan zoeken en vond de Play And Charge Kit Xbox 360. Kan ik die ook gebruiken voor de controller for windows?

Dat ik, als ik em wil opladen, de kabel op een usb aansluiting van de pc aansluit? Neem aan dat dit gewoon werkt maar ik wil t voor de zekerheid weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
__REMCO__ schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:38:
Dat ik, als ik em wil opladen, de kabel op een usb aansluiting van de pc aansluit? Neem aan dat dit gewoon werkt maar ik wil t voor de zekerheid weten.
Jep, dat kan. Bij mij moest hij eerst even wat installeren (Vista) voordat hij de play&charge kabel begreep (ging wel automatisch), maar daarna kan je m gewoon via je pc opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hmm kheb FIFA op mijn harde schijf geinstalleerd (kheb de xbox slim, glanzende case met touch-knoppen) en het zoemen is weg, maar toen ik halo of forza ging spelen ging hij weer zoemen.. ben niet van plan om elke game te moeten installeren op de harde schijf.. is dit iets wat onder garantie kan vallen? Klinkt voor geen meter dat gezoem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Thrilled schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:38:
Hmm kheb FIFA op mijn harde schijf geinstalleerd (kheb de xbox slim, glanzende case met touch-knoppen) en het zoemen is weg, maar toen ik halo of forza ging spelen ging hij weer zoemen.. ben niet van plan om elke game te moeten installeren op de harde schijf.. is dit iets wat onder garantie kan vallen? Klinkt voor geen meter dat gezoem!
Dat is het draaien van je dvd. Moet je mee leven of alles op de hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ik wilde ooit een 360 kopen, maar dat is toen niet door gegaan omdat de prijs daarna gewoon weer omhoog ging. Nu zit ik toch weer te twijfelen. Of een beetje investeren in een leuke videokaart of toch maar een 360.

Het nadeel van een 360 vind ik dat ik dan de titels die ik graag speel weer opnieuw moet gaan kopen, plus dat dat relatief meer kost. Aan de andere kant begint het gekloot met drivers en updates me soms ook wel een beetje de neus uit te hangen, plus dat lekker op de bank hangen met een controllertje ook best fijn kan zijn.
Vertellen dat iets oud nieuws is (wat nog ouders nieuws is) en dan zelf niets te melden hebben -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:20:
Ik wilde ooit een 360 kopen, maar dat is toen niet door gegaan omdat de prijs daarna gewoon weer omhoog ging. Nu zit ik toch weer te twijfelen. Of een beetje investeren in een leuke videokaart of toch maar een 360.

Het nadeel van een 360 vind ik dat ik dan de titels die ik graag speel weer opnieuw moet gaan kopen, plus dat dat relatief meer kost. Aan de andere kant begint het gekloot met drivers en updates me soms ook wel een beetje de neus uit te hangen, plus dat lekker op de bank hangen met een controllertje ook best fijn kan zijn.

[...]

Vertellen dat iets oud nieuws is (wat nog ouders nieuws is) en dan zelf niets te melden hebben -O-
Vergeet niet dat je Xbox spellen al snel erg goedkoop kan krijgen via 2ehands en online sites. Oudere spellen heb je tegenwoordig al voor een tientje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ik heb net mijn oudere 360 op MP gezet. Ben voornemens een slim met kinect te kopen. (PS3 is al verkocht en Wii zal volgen als kinect bevalt). Maar nu bedenk ik me net..
Die afstandsbediening, werkt die ook op de slim?
En ik heb zo'n lader met 2 accupacks. Passen die packs ook in de nieuwe controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrijdag schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:15:
Vergeet niet dat je Xbox spellen al snel erg goedkoop kan krijgen via 2ehands en online sites. Oudere spellen heb je tegenwoordig al voor een tientje :)
Dat geldt natuurlijk ook voor PC-spellen, naast dat ik ze gewoon vaak al heb staan. Het kost toch weer extra geld, plus dat savegames niet uit te wisselen zijn.

Als ze dat nou eens regelden zou Microsoft zomaar een Xbox aan me kunnen verkopen, maar ze zijn volgens mij veel te bang voor concurrentie van de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

UltraSub schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:38:
Ik heb net mijn oudere 360 op MP gezet. Ben voornemens een slim met kinect te kopen. (PS3 is al verkocht en Wii zal volgen als kinect bevalt). Maar nu bedenk ik me net..
Die afstandsbediening, werkt die ook op de slim?
En ik heb zo'n lader met 2 accupacks. Passen die packs ook in de nieuwe controllers?
Afstandbediening en accu's werken gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06 23:49

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Kan ik volgens jullie, nadat ik alle gegevens van mijn huidige Xbox360 60GB op een USB stick heb gezet, mijn xbox verkopen en straks wanneer ik een slim heb er alles naar terug kopiëren?

En wat brengt volgens jullie dit op (alles z.g.a.n.)
-Xbox 360 Falcon 60GB HDMI
-HDMI kabel
-1 Controller met accupack en Play&Charge kit
- Headset , HD AV Cable
-De games Forza Motorsport 2, Battlefield 2: Modern Combat, en Viva Pinata.
Alle papieren/handleidingen en de factuur.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Bullet NL schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:29:
[...]

Afstandbediening en accu's werken gewoon
Ow.. Dan ga ik mijn advertentie maar eens wat aanpassen daar :)
Thanks voor de tip.

Dus het zijn gewoon dezelfde maat controllers als uit de tijd van de 360 met 20GB HDD?
Mooi, want die kleine PS3 controller is een drama. Toch niet normaal dat je opzetstukjes moet kopen om fatsoenlijk te kunnen racen. :+

Weet overigens iemand waarom er wel al 4GB arcade + kinect bundels overal worden genoemd, maar nog niets met de 250GB versie? Daarnaast, ik was er stiekem gewoon vanuit gegaan dat de kinect bluetooth/wifi zou zijn met accus. Verdomd, moet ik nog kabels over mijn meubel trekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

De 250GB + Kinect is al wel te bestellen bij Wehkamp voor €349,99 levertijd is alleen 4 weken (op zich wel logisch natuurlijk ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is ook een bundel op komst voor de feestdagen

Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/10/10/101015_207773_360sholiday2010bundle_1287175909.jpg

250GB
Forza 3
Alan Wake

Kost 249,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Zeg waar bestellen jullie je gold altijd? Moet ff een jaartje erbij halen :X.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
PWM schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:02:

[afbeelding]

250GB
Forza 3
Alan Wake

Kost 249,-
Merde. Ik was al op zoek naar een Forza 3 bundel. Maar ik ga het nooit volhouden tot de feestdagen.
Nu de PS3 echt weg is, wil ik ook asap een 360 S Elite hebben staan. Eerste game die ik moet hebben is Forza 3. Daarna wacht ik wel op Kinect. Of toch wachten op Kinect bundels. Keuzes keuzes.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:02:

[afbeelding]

250GB
Forza 3
Alan Wake

Kost 249,-
Best een fijne bundel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UltraSub schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:20:
[...]

Merde. Ik was al op zoek naar een Forza 3 bundel. Maar ik ga het nooit volhouden tot de feestdagen.
Nu de PS3 echt weg is, wil ik ook asap een 360 S Elite hebben staan. Eerste game die ik moet hebben is Forza 3. Daarna wacht ik wel op Kinect. Of toch wachten op Kinect bundels. Keuzes keuzes.. :(
Volgens mij ligt hij deze maand al wel in de winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

D4NG3R NL schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:03:
Ik heb de mijne bij Gamehubs vandaan.
Ze zijn er op het moment alleen even doorheen. :-(

En anders kijk je even in de topicstart.

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 16-10-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hier ook altijd via Gamehubs. Afgelopen week nog een jaar verlengd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

Is hier nu niemand sonic aan het spelen? Ik vind het wel een cool spel. Lekker old skool. Bedient alleen lang niet zo relaxed als de 2d mario games. Maar wel lekker door flitsende velden flitsen 8-).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ben de startpost nog maar eens aan het doornemen omdat de 360 hier voor het laatst heeft aangestaan in aug 2008 zag ik :X
Lees ik iets van een hack om hdmi en optical out tegelijk te krijgen?
Is dat nog actueel voor een nieuwe Slim? (er zijn wat secties verouderd zag ik ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 15:28
Voor de slim is dat niet meer nodig :) Er zit nu op het moederbord een optische uitgang bij!

Afbeeldingslocatie: http://www.slimxbox.co.uk/images/microsoft-xbox-360-slim-back.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Jaguar645 op 17-10-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb ik hier aangegeven.
Ligt er bij mij aan wie de minst dure aanbieding heeft. Tot nu toe heb ik het dus elk jaar ergens anders gehaald.
Dit jaar bij Cardscodes.
Volgens de koers van afgelopen vrijdag betaal je €35,48. Voor 13 maanden betaal je daar €1,50 meer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
JvS schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:34:
Is hier nu niemand sonic aan het spelen?
Ik heb de demo gespeeld... maar nee. De bediening klopt niet. Hij loopt zo stijfjes en de animatie is ook niet van je het (ronde bal, benen). De physics kloppen niet. Dat deed het spel van 15 jaar geleden toch stuk beter. Ook ziet het er allemaal niet echt levendig uit. 1200 punten voor een niet af spel (episodes)? Nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 15:28
JvS schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:34:
Is hier nu niemand sonic aan het spelen? Ik vind het wel een cool spel. Lekker old skool. Bedient alleen lang niet zo relaxed als de 2d mario games. Maar wel lekker door flitsende velden flitsen 8-).
Jahoor als die hard Sonic fan heb ik deze ook meteen gekocht :) Het voelt lekker ouderwets aan door de levels en muziek. Echter de animaties mogen wat flitsender, Sonic zelf lijkt de snelheid gewoon niet te hebben terwijl dat wel zo is :)

Wat ik wel enorm storend vind is dat als je stopt met het drukken naar voren dat je gewoon keihard stopt en dan bedoel ik niet zozeer met normaal lopen maar ook als je in je spin zit.

Toch blijft een van de leukste Sonics voor mij Sonic 3. Die heeft gelikte graphics voelt ook enorm snel aan constant. Ik vind het leuker dat je van level naar level doorloopt en dan de boss tegenkomt met daarna weer een animatie naar het volgende level toe. Het voelt hier iets te los staand van elkaar aan.

Owjah en die special stages daar had ik in S1 al een hekel aan en nu nog steeds! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Inderdaad Sonic lijkt wel stroop aan zijn kont te hebben.
Je krijgt iedere keer het gevoel dat je hem een flinke douw moet geven om op gang te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Kon niet wachten dus net ff naar de MediaMarkt gereden. €274 lichter en een 360-S 250GB inclusief Forza 3, GoW 2 en Halo 3 rijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UltraSub schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:16:
Kon niet wachten dus net ff naar de MediaMarkt gereden. €274 lichter en een 360-S 250GB inclusief Forza 3, GoW 2 en Halo 3 rijker :P
Da's toch een prima prijs :) Je had eigenlijk Halo Reach erbij moeten kopen, die kost dan 9,- :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/41AE23B8-7AB3-425E-B16D-6F01938D9B40/0/hpSlate_HaloReach_rebate_NL.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 17-10-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Halo 3 zat gebundeld met Forza 3, waar het mij om ging. Die bundel kreeg ik alleen als ik een game kocht en dus heb ik GOW2 gekocht. :)
Maar je hebt gelijk, had ik beter Halo Reach kunnen kopen ipv GOW, wist ik niet..

Oude Xbox is net verkocht, en nu bedenk ik me net... Shiiiiit, helemaal vergeten hem terug te zetten naar factory defaults. Dus mijn gamerid staat daar nog op. :(
Kan ik dat op een of andere manier 'unlinken' van dat oude console? MS support site levert niks op :|

[ Voor 9% gewijzigd door UltraSub op 17-10-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:15
Rinzwind schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:20:
[...]

Ik heb de demo gespeeld... maar nee. De bediening klopt niet. Hij loopt zo stijfjes en de animatie is ook niet van je het (ronde bal, benen). De physics kloppen niet. Dat deed het spel van 15 jaar geleden toch stuk beter. Ook ziet het er allemaal niet echt levendig uit. 1200 punten voor een niet af spel (episodes)? Nee dank je.
Ik heb die demo zitten zoeken maar ben hem niet tegengekomen. Moet je daar gold voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

sjaool schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:03:
Inderdaad Sonic lijkt wel stroop aan zijn kont te hebben.
Je krijgt iedere keer het gevoel dat je hem een flinke douw moet geven om op gang te komen.
Klopt, ik vind het een aardig spel, maar geen topper zoals Limbo ofzo.

Zit nu gefrustreerd de eindbaas te verslaan. Net door al m'n levens heen gegaan en moet ze nu allemaal weer opnieuw doen. GZM :P.
CrystalViriS schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:03:
[...]

Ik heb die demo zitten zoeken maar ben hem niet tegengekomen. Moet je daar gold voor hebben?
Het is geen demo, maar een arcade spel. Je kunt bij Arcade ook de trial downloaden.

[ Voor 24% gewijzigd door JvS op 17-10-2010 19:11 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

UltraSub schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:57:
Oude Xbox is net verkocht, en nu bedenk ik me net... Shiiiiit, helemaal vergeten hem terug te zetten naar factory defaults. Dus mijn gamerid staat daar nog op. :(
Kan ik dat op een of andere manier 'unlinken' van dat oude console? MS support site levert niks op :|
Volgens mij kun je bij support je nieuwe console linken aan je gamertag en je oude ontkoppelen... Maar dan kan de ander er nog steeds mee inloggen denk ik, als 'ie op automatisch inloggen staat dan. Denk dat je ff de MS Helpdesk moet bellen; die kunnen je vast verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Als je op je nieuwe xbox inlogd en je gamertag download dan kan de oude er niet meer bij zonder je wachtwoord te weten =).
Volgens mij is er dan geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dat heb ik net gedaan. Uit de teksten die ik zag leek het er in ieder geval wel op dat het zo is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 20:18
Goed dat je het zegt! Die van mij word zo opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

http://www.xboxlive48.nl/12-maanden
41,99

---

Hoofdbericht mag ook worden geupdate:

--------------
Xbox Live Gold 12 maanden

xbox360gold.nl €35,95 overschrijving, iDeal Via e-mail
livecodes.nl €38,99 iDeal, Wallie (+€7,80) Direct op het scherm

Dat moet worden:

xbox360gold.nl €42,50 overschrijving, iDeal Via e-mail
livecodes.nl --- staat niet meer in de shop.

Goedkopere shop:

www.xboxlive48.nl €41,99 overschrijving, iDeal, Paypal

--------------

[ Voor 6% gewijzigd door nathanchunkie op 17-10-2010 22:04 ]

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waarom moeilijk doen met dure Nederlandse (web)shops, als je de codes gewoon online kan bestellen op buitenlandse websites? Scheelt gemiddeld tussen de 5 tot soms wel 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
mowa schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:31:
[...]

Dit jaar bij Cardscodes.
Volgens de koers van afgelopen vrijdag betaal je €35,48. Voor 13 maanden betaal je daar €1,50 meer.
Hier ook een paar uur geleden. 37 nog wat zei PayPal.
En 5 minuten later in de mail.

[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 17-10-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Even een opmerking/vraag voor mensen die de Xbox ook gebruiken om af en toe een DVD te bekijken. Ik merk dat ik me steeds meer begin te ergeren aan de gebrekkige ontvangst van de IR-reveiver op de Xbox. Als ik de afstandsbediening niet perfect recht voor de reveiver hou, dan doet hij gewoon niets. Het ligt niet aan de batterijen, heb er gloednieuwe ingestopt.

Zijn er manieren om de ontvangsthoek van de xbox te verbeteren oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:45

Player1S

Probably out in the dark

Obstakels weghalen :X

zit er zelf ook mee dat ik rekening moet houden met de tafeltjes tussen het tv meubel en de bank.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Of een sterkere verzender gebruiken. Met mijn Harmony 1100 hoef ik amper te richten of hij reageert al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 14:45

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Wat ook kan helpen is een mat plakbandje of overtrekpapier op de LED van de AB en/of de sensor te plakken.

www.nintendocasemods.com

Pagina: 1 ... 39 40 Laatste

Dit topic is gesloten.