• Sh0ckTr00per
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 03-12 19:47
Ik wil nogmaals het verzoek doen dat iemand dit topic overneemt. Sinds mijn memory card overleden is speel ik nauwelijks meer op de 360 en heb ik de TS ook niet meer geupdate, terwijl er ontwikkelingen genoeg zijn die in de TS thuis horen.

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Van het weekend zag ik trouwens bij de Mediamarkt Almere een losse HD van 250G voor de xbox S

Dus nu voor de liefhebbers toch de mogelijkheid om een matte Xbox S met 250gb hd, kon geen prijs zien helaas dus denk dat je in totaal alleen wel duurder uitkomt dan een pianoglans S met 250gb ingebouwd

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-02-2016

[CSC]Outlaw

White Trash

Ja die heb ik ook gezien, de prijs is net zoveel als voor de oude 250 HDD, 99 euro dus.
Ik ga denk ik toch voor de Reach versie, dat mat zilver oooooeh! :9~

[Voor 28% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 04-10-2010 11:10]

• EcoR
  • Registratie: juli 2008
  • Niet online
Het van het weekend eindelijk eens Tekken 6 met Arcade stick gekocht, om te zien of mijn jeugdsentiment van Tekken op de PSX nog steeds gerechtvaardigd was... Die arcade stick mag meteen weer weg, ik kan er echt niet mee overweg. En het besturen met de controller vind ik nog meevallen. Was eerst heel erg dat de D-pad echt roet in het eten zou gooien, maar voorlopig reageert hij eigenlijk nog best goed. Xbox controller is niet helemaal optimaal voor Tekken, daarvoor houdt het net niet lekker genoeg vast om ook de shoulderbuttons te gebruiken en de ABXY knoppen zitten net te ver weg van elkaar / zijn net te klein om gemakkelijk 2 knoppen tegelijk in te kunnen drukken.

Verder is Tekken weer heerlijk vermaak, moet nog even een favoriete speler kiezen en me eens verdiepen in de leuke combo's, maar voorlopig ben ik nog wel even zoet met de 'story' mode.

• Charly
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 10:48
Sh0ckTr00per schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 07:26:
Ik wil nogmaals het verzoek doen dat iemand dit topic overneemt. Sinds mijn memory card overleden is speel ik nauwelijks meer op de 360 en heb ik de TS ook niet meer geupdate, terwijl er ontwikkelingen genoeg zijn die in de TS thuis horen.
Misschien dat je de TS van het kinect topic kan vragen of hij dit topic ook wil beheren? Ik kan me voorstellen dat ze op geen gegeven moment toch zullen gaan overlappen, dus misschien dat ze dan nu alvast samen kunnen?

[Voor 6% gewijzigd door Charly op 04-10-2010 15:58]

• RelaXXinG
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08-11 20:49
Sh0ckTr00per schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 07:26:
Waarom speel je overigens dan niet meer op je 360? De 360 ondersteunt nu toch ook USB drives. Of ben je nu al je savegames en gamerpoints kwijt waardoor je geen zin meer hebt om 'opnieuw' te beginnen?

• Plakjekaas
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18:31
Wilde net mijn XBOX360 via een VGA kabel aansluiten op mijn LG Flatron W2234S, 22 inch tft scherm.

Helaas is dat niet gelukt.

"Check Cable" staat er op het scherm. XBOX gaat wel aan maar de boel start niet op. Lichtje van de aanknop blijft branden verder niks. Ook de draadloos controller weet niet wat ie moet doen, blijft maar zoeken naar een XBOX.

Met de hdmi en Advanced scart kabel werkt alles goed.

Is de kabel gewoon kapot? Of moet ik eerst wat instellen voordat ik de VGA kabel aansluit?

Het is trouwens een goedkope kabel, had gehoopt dat het een gebruikte kabel officieel van Microsoft was.
Maar het is een nieuwe namaak. Merk weet ik niet, zat in een plastic zakje. Was maar een tientje

De stekkertjes zijn goud kleurig, die van Microsoft zilver kleurig toch?

• SalimRMAF
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 28-11 14:53
Misschien je instellingen veranderen naar VGA wanneer je in de HDMI-modus zit. Anders even de AV-settings resetten:

How to reset Xbox 360 console display settings to the defaults

;)

Gulfstream G650

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, de Castlevania-demo staat er op.

Net ff gespeeld. Eerste indrukken:

+ Grafisch is het echt geniaal.
+ Qua geluid net zo.
= Demo is volgens mij niet heel representatief, het is zo'n beetje de combat-tutorial.
- De camera. Tijdens het laatste stuk stond 'ie echt heel verkeerd: ik zag de vijand die ik moest verslaan de helft van de tijd niet.

Ik wil 'm nog steeds graag hebben :P

Vandaag overigens ook Dead Rising 2 gekocht... Dankzij Case Zero. Geniaal.

EDIT: Toch maar besteld ook. Moet toch iets met m'n geld doen :P

[Voor 6% gewijzigd door Willybubba op 04-10-2010 22:31]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Thorchy
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17:52
Heb gisteren in België tijdens de Open Bedrijvendag bij Microsoft Avatar op de X360 S in 3D gespeeld. Ik wist niet dat dit mogelijk was met de X360? Ik heb niet veel verstand van 3D maar zou het kunnen dat de TV zelf de beelden omzette naar 3D in plaats van de Xbox? Want ik dacht altijd dat enkel Sony 3D ondersteunde met zijn PS3?

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

• Plakjekaas
SalimRMAF schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:24:
Misschien je instellingen veranderen naar VGA wanneer je in de HDMI-modus zit. Anders even de AV-settings resetten:

How to reset Xbox 360 console display settings to the defaults

;)
Bedankt voor de tip, ga het morgen proberen :)

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 14:33
Werewolf_789 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:54:
Heb gisteren in België tijdens de Open Bedrijvendag bij Microsoft Avatar op de X360 S in 3D gespeeld. Ik wist niet dat dit mogelijk was met de X360? Ik heb niet veel verstand van 3D maar zou het kunnen dat de TV zelf de beelden omzette naar 3D in plaats van de Xbox? Want ik dacht altijd dat enkel Sony 3D ondersteunde met zijn PS3?
Hier een artikel over de 360 en 3D. Dat Sony ermee te koop loopt wil niet zeggen dat Microsoft er niet mee bezig is.
http://www.g4m3.nl/xbox-360-3d-klaar/
Maar of het al klaar is om het aan het publiek (bedrijven?) te tonen weet ik niet dus ik ken het antwoord op jou vraag niet geven helaas.

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 27-10 10:27

NeoMe

#Addict

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 03-12 19:47
Gelukkig is er toch een vrijwilliger opgestaan en draag ik bij deze het Xbox 360 ervaringentopic over aan SalimRMAF.

Bedankt!

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Willybubba schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:46:
Nou, de Castlevania-demo staat er op.

Net ff gespeeld. Eerste indrukken:

+ Grafisch is het echt geniaal.
+ Qua geluid net zo.
= Demo is volgens mij niet heel representatief, het is zo'n beetje de combat-tutorial.
- De camera. Tijdens het laatste stuk stond 'ie echt heel verkeerd: ik zag de vijand die ik moest verslaan de helft van de tijd niet.
Heb een demo gespeeld op gamescom en was erg teleurgesteld eigenlijk. Het voelt totaal niet aan als castlevania, maar eerder als een zeer generische actiegame. Het genre omzetten naar 3D KAN wel (zie metroid), maar hier zijn ze wel de mist ingegaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Boeboe schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:14:
[...]

Heb een demo gespeeld op gamescom en was erg teleurgesteld eigenlijk. Het voelt totaal niet aan als castlevania, maar eerder als een zeer generische actiegame. Het genre omzetten naar 3D KAN wel (zie metroid), maar hier zijn ze wel de mist ingegaan.
Dat klopt, het voelt zeker niet aan als de MetroidVania's (alles vanaf Symphony of the Night) van de laatste jaren. Maar als je kijkt naar de eerste paar lineaire CastleVania's dan komt 't dicht in de buurt. Het team heeft geloof ik Super Castlevania IV als belangrijke inspiratiebron gebruikt, dit spel is ook een prequel voor de hele serie.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• RelaXXinG
Bekijk deze video van IGN maar eens: http://uk.ign.com/videos/...-review?objectid=14275421

Zij zeggen ook dat het meer op God of War lijkt dan dat het iets te doen heeft met de eerdere Castlevenia games. Ik denk dat je het spel moet spelen als een nieuw soort Castlevenia spel waarbij alleen het verhaal vertrouwd zal zijn.

Het ziet er overigens wel aardig uit.

• mowa
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:56:
Gelukkig is er toch een vrijwilliger opgestaan en draag ik bij deze het Xbox 360 ervaringentopic over aan SalimRMAF.

Bedankt!
Oeps...
Ik hoop dat ie dat beter gaat doen dat dit.

iRacing Profiel

• Rebbelx
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-12 16:13
Heb me net een xbox 360 gekocht, 2dehands. Deze is echter geflashed met een gemodde firmware. Ik ben echter van plan om xbox live te nemen en het spel fifa 11 te kopen voor online te spelen. Zal ik gebanned worden ??

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 03-12 22:28

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Zijn er hier eigenlijk mensen die ervaring hebben met een Xbox-360 op een 1920x1080 monitor (via HDMI) op 0.5/1M afstand? Edit: 24" scherm.
De: LG W2442PA

Want normaalgesproken zit ik op 2m op een 32" HD Ready scherm te spelen (wat ik er al vrij goed uit vind zien).

Voornamelijk spellen als CoD4/MW2 en Bad Company 2.

[Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 05-10-2010 12:32]

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

RelaXXinG schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:38:
Bekijk deze video van IGN maar eens: http://uk.ign.com/videos/...-review?objectid=14275421

Zij zeggen ook dat het meer op God of War lijkt dan dat het iets te doen heeft met de eerdere Castlevenia games. Ik denk dat je het spel moet spelen als een nieuw soort Castlevenia spel waarbij alleen het verhaal vertrouwd zal zijn.

Het ziet er overigens wel aardig uit.
De IGN review is nogal omstreden, overigens. Maar dat 't op GoW lijkt staat buiten kijf; de demo zou net zo goed een GoW demo kunnen zijn zonder Kratos :P

Maar dat wil niet zeggen dat 't slecht is. Darksiders was ook een combinatie van allereli games en dat pakte erg goed uit.

• Kompaan
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 30-04 22:44
D4NG3R NL schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:23:
Zijn er hier eigenlijk mensen die ervaring hebben met een Xbox-360 op een 1920x1080 monitor (via HDMI) op 0.5/1M afstand? Edit: 24" scherm.
De: LG W2442PA

Want normaalgesproken zit ik op 2m op een 32" HD Ready scherm te spelen (wat ik er al vrij goed uit vind zien).

Voornamelijk spellen als CoD4/MW2 en Bad Company 2.
Ik speel nu (tijdelijk) op mijn 22'' scherm op mijn slaapkamer, tot dat ik weer een "normale" TV heb (lees: 50'' plasma :+ ). Bevalt mij tot nu toe prima (1 week), je ziet genoeg, scherp, ik doe het geluid via een koptelefoon. Nog specifiekere dingen die je wilt weten?

Had hiervoor overigens ook een 32'' HD Ready.

• The Great HooD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Rebbelx schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:16:
Heb me net een xbox 360 gekocht, 2dehands. Deze is echter geflashed met een gemodde firmware. Ik ben echter van plan om xbox live te nemen en het spel fifa 11 te kopen voor online te spelen. Zal ik gebanned worden ??
Ligt eraan welke firmware je hebt, google even op iXtremeLT en je weet genoeg...

Ook iets met abgx en ssv2 ;)

Meer ga ik er echt niet over zeggen anders gaat het over het lijntje, misschien gaat het nu al te ver...

• markiew
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 01-12 16:09
Ik speel op mijn 24" Samsung 2443BW aangesloten via VGA en vind de beeldkwaliteit prima. Vraag me ook af of het verschil tussen HDMI (geconverteerd naar DVI) echt wat uitmaakt met een 24" scherm.
Bovendien vraag ik me wat de xbox standaard voor resolutie uitzend aangezien die 1920 * 1200 bereikt wordt met upscaling. De vraag is ook wat de kwaliteit de upscaling convertor is.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

VGA ondersteunt via de xbox maar tot 1280x1024, wat softwarematig word geupscaled :P HDMI komt 9/10x beter uit.

Maar het is dus gewoon goed te doen? Thx, dat is wat ik wou weten ;)

Edit: Voordat je om bronnen vraagt:
http://hardware.teamxbox....x-360-VGA-HD-AV-Cable/p1/

En zo spreekt bijna elke (goede) review.

[Voor 54% gewijzigd door D4NG3R op 05-10-2010 13:14]

• Rebbelx
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-12 16:13
Rebbelx schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:16:
Help anyone ?

• AndereKoekoek
  • Registratie: juli 2005
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Rechts van je browser zit als het goed is een scrollbalk. Als je deze omhoog beweegt dan zie je dat iemand( The Great HooD) al antwoord heeft gegeven.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

VGA ondersteunt via de xbox maar tot 1280x1024, wat softwarematig word geupscaled HDMI komt 9/10x beter uit.
VGA ondersteunt net dezelfde HD resoluties als HDMI. Upscaling gebeurt door een andere chip dan je DAC. De aangeboden resolutie en het al dan niet upscalen ervan heeft niets te maken met de gebruikte kabel in dit geval.
9 kansen op 10 is die console al gebanned van live en is die om die reden verkocht geweest.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 15:26
D4NG3R NL schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:10:
VGA ondersteunt via de xbox maar tot 1280x1024, wat softwarematig word geupscaled :P HDMI komt 9/10x beter uit.

Maar het is dus gewoon goed te doen? Thx, dat is wat ik wou weten ;)

Edit: Voordat je om bronnen vraagt:

En zo spreekt bijna elke (goede) review.
Ik speel soms gekoppeld aan mijn 22" monitor (1650x resolutie) en dat ziet er prima uit hoor :)

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Boeboe schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:15:
[...]

VGA ondersteunt net dezelfde HD resoluties als HDMI. Upscaling gebeurt door een andere chip dan je DAC. De aangeboden resolutie en het al dan niet upscalen ervan heeft niets te maken met de gebruikte kabel in dit geval.
Eventjes heel snel naar mijn edit kijken :>

Het output signaal is misschien wel 1080p of wat dan ook. Maar het is nogsteeds een ge-upscalde variant van een van de in dat lijstje aangegeven signalen.

HDMI doet dit niet, deze upscaled alleen vanaf 720p (Oudere spellen welke max 1080i ondersteunen). Of geeft direct een 1080p output.

Edit: @ Hierboven en andere posts, het ziet er misschien wel goed uit. Maar 9/10x is HDMI toch net wat beter. Ikzelf heb ook niks tegen de VGA kabel, maar wel tegen mensen die schreeuwen dat het wel 1080p is. Terwijl het eigenlijk een geupscaled 1366x768 signaal is..

[Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 05-10-2010 13:21]

• mtsr
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 03-12 09:24
Boeboe schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:15:
[...]

[...]

9 kansen op 10 is die console al gebanned van live en is die om die reden verkocht geweest.
Inderdaad, als een console die je gekocht hebt gemod blijkt te zijn, dan kun je er vergif op innemen dat deze al gebanned is. Dit is de ideale manier voor microsoft om het tweede hands circuit zichzelf kapot te laten maken.

• markiew
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 01-12 16:09
Misschien ben ik wel heel simpel maar waarom mieren over de technische verschillen tussen HDMI en VGA is het resultaat op een fatsoenlijke 20" - 24" monitor waarschijnlijk te verwaarlozen is? Bovendien is er een convertor/koppelstukje nodig tussen HDMI en DVI... wellicht is het verlies minimaal, het blijft een extra schakel tussen xbox en monitor.

Ik ben iig dik tevreden met het beeld. Geluid loopt nu met een optical kabeltje naar de geluidskaart van mijn PC.

• Thorchy
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17:52
@Discussie hierboven:
Niet moeilijk doen en gewoon een convertor kopen van HDMI naar DVI. Je zal het verschil waarschijnlijk toch niet merken op zo'n klein scherm.
Kluutmaran schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:18:
[...]

Hier een artikel over de 360 en 3D. Dat Sony ermee te koop loopt wil niet zeggen dat Microsoft er niet mee bezig is.
http://www.g4m3.nl/xbox-360-3d-klaar/
Maar of het al klaar is om het aan het publiek (bedrijven?) te tonen weet ik niet dus ik ken het antwoord op jou vraag niet geven helaas.
Deze berichten heb ik dus gemist! Bedankt! Van wat ik ervaren heb leek het mij toch goed genoeg om te kunnen tonen aan de ontwikkelaars en andere bedrijven.

[Voor 12% gewijzigd door Thorchy op 05-10-2010 20:08]

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

• Plakjekaas
Het is gelukt! Ik heb mijn XBOX360 aangesloten op mijn 22 inch LG tft scherm. Niet via de goedkope kabel, die is denk ik stuk. Heb vanmorgen bij Bart Smit de VGA kabel van Microsoft gehaald. Werkt perfect.

Ik heb de resolutie op 1280 * 720 gezet. Ik zie trouwens geen zwarte balken. Op het dashboard niet en ook niet in het spel Pure (andere spellen moet ik nog even proberen).

Ik heb ook mijn Logitech 2.1 speakers aangeloten, met dit blokje: http://www.logitech-websh...iting-voor-gameconsoles-1

Werkt ook fantastisch! :)

• mtsr
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 03-12 09:24
markiew schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:04:
Misschien ben ik wel heel simpel maar waarom mieren over de technische verschillen tussen HDMI en VGA is het resultaat op een fatsoenlijke 20" - 24" monitor waarschijnlijk te verwaarlozen is? Bovendien is er een convertor/koppelstukje nodig tussen HDMI en DVI... wellicht is het verlies minimaal, het blijft een extra schakel tussen xbox en monitor.

Ik ben iig dik tevreden met het beeld. Geluid loopt nu met een optical kabeltje naar de geluidskaart van mijn PC.
Het voordeel van HDMI/DVI is nu juist dat het digitaal is, dus dat koppelstukje maakt letterlijk helemaal niets uit voor de kwaliteit. Hooguit zou het signaal helemaal weg kunnen vallen als het koppelstukje het signaal precies onder de minimum signaalsterkte brengt.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Plakjekaas schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:25:
Het is gelukt! Ik heb mijn XBOX360 aangesloten op mijn 22 inch LG tft scherm. Niet via de goedkope kabel, die is denk ik stuk. Heb vanmorgen bij Bart Smit de VGA kabel van Microsoft gehaald. Werkt perfect.

Ik heb de resolutie op 1280 * 720 gezet. Ik zie trouwens geen zwarte balken. Op het dashboard niet en ook niet in het spel Pure (andere spellen moet ik nog even proberen).

Ik heb ook mijn Logitech 2.1 speakers aangeloten, met dit blokje: http://www.logitech-websh...iting-voor-gameconsoles-1

Werkt ook fantastisch! :)
Gamen doe je met een headset, zeker als het om Shooters gaat want dan ben je ver in het voordeel en hoor je je tegenstanders beter.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

mtsr schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:35:
[...]

Het voordeel van HDMI/DVI is nu juist dat het digitaal is, dus dat koppelstukje maakt letterlijk helemaal niets uit voor de kwaliteit. Hooguit zou het signaal helemaal weg kunnen vallen als het koppelstukje het signaal precies onder de minimum signaalsterkte brengt.
IDD, VGA (Analoog) verliest sterkte over afstand. Digitaal is alleen een 1 of een 0.

Dus al zou er maar een heel klein beetje stroom binnenkomen, registreerd het scherm het nogsteeds als een 1.

Als bij VGA er maar een heel klein beetje stroom zou binnenkomen, detecteerd het scherm dit gewoon als een zwak signaal. En zend dit ook zo uit op het scherm.

Maar bij de xbox VGA kabel zal het weinig uitmaken, omdat de kabel slechts 1.5m lang is, en van degelijke kwaliteit.

Wat ik wel even moet toevoegen:
verschillen tussen HDMI en VGA is het resultaat op een fatsoenlijke 20" - 24" monitor waarschijnlijk te verwaarlozen is?
Hoe kleiner het scherm, hoe dichter je er op zit, hoe meer het merkbaar is als een pixel word uitgerekt.
Als jij van 2m afstand een 32" een scherm op 1280x720 vergelijkt met een 23" scherm op 1920x1080, zal de 32" hetzelfde of zelfs beter uitkomen. Maar als jij die afstand verkleint naar 30/40cm (De normale afstand tussen je ogen en een (computer)monitor) dan zal het beeld op de 32" opeens oerlelijk zijn, maar op de 23" heerlijk strak.

Hoe dichter je op een scherm zit, hoe hoger de resolutie moet zijn om hetzelfde effect te krijgen als een groot scherm op grote afstand :)

Edit: Op 50cm afstand zie ik DUIDELIJK het verschil tussen de "1080p" via de VGA kabel, en de 1080p via een HDMI kabel. De VGA kabel is beduidend iets "Uitgerekt" (Wat het ook is.. het is een 1366x768 signaal wat word opgerekt tot 1920x1080) Het verschil in kwaliteit is tijdens gamen niet echt opvallend though. Maar als je er op let irriteert het gigantisch :P .

NeoMe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:42:
[...]

Gamen doe je met een headset, zeker als het om Shooters gaat want dan ben je ver in het voordeel en hoor je je tegenstanders beter.
Ik vind een 5.1 set met goede bass toch lekkerder als een headset, ondanks de kwaliteit en het mogenlijke voordeel van een headset.

Heerlijk als ik in MW2 met mn .50 schiet en de bass door mn lichaam dreunt 8) . Heb ik toch veel minder met een headset :/

Competief speel ik wel met een headset op though, maar dit is omdat het echt een groot voordeel geeft.

[Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 06-10-2010 09:56]

Volgende week komt Pinball FX 2 op XBLA *O*

Fantastisch spel, althans deeltje 1 :) Ben benieuwd hoe deel 2 gaat spelen, sowieso een must buy.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
(overleden)
PWM schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:15:
Volgende week komt Pinball FX 2 op XBLA *O*

Fantastisch spel, althans deeltje 1 :) Ben benieuwd hoe deel 2 gaat spelen, sowieso een must buy.
Wat ik had begrepen is dat deel 2 meer een soort Gameroom achtig iets is. Met nieuwe kasten, maar de kasten van deel 1 zijn ook gewoon speelbaar als je deel 1 ook hebt. :)

Xbox360 gamerprofile

• ElBarto
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
gnimmeL_kraD schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:17:
[...]

Wat ik had begrepen is dat deel 2 meer een soort Gameroom achtig iets is. Met nieuwe kasten, maar de kasten van deel 1 zijn ook gewoon speelbaar als je deel 1 ook hebt. :)
En deel 2 schijnt zelfs een gratis download te zijn. Zonder kasten, wel te verstaan.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• SeamusXanthus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 30-11 13:20
Twisted Pixel (van The Maw en het geweldige Splosion Man) is gisteren met Comic Jumper gekomen. Echt mooi om te zien hoe zij hun spellen presenteren:
Zeer herkenbare 'twisted pixel' interface, en veel verwijzingen en knipoogjes naar hun oude games.
Ook standaard unlockable Avatar Awards in hun games en de moeilijkheidsgraad is lekker pittig. Misschien een tip om eens te proberen, er zit in elk geval een uitgebreide trial bij.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Morgen komt mijn nieuwe headset Audio Mixer als het goed is binnen. Ik ben benieuwd. Ik wilde het geluid van de xbox en headset in 1 hebben en dit is dan nu een mooie oplossing. Kan ik 's avonds ook lekker hard het geluid aanzetten :)

Steelseries Spectrum Audio Mixer
http://steelseries.com/pr...-spectrum-audio-mixer-xb/

In combinatie met:

Steelseries Siberia v2
http://steelseries.com/pr...o/steelseries-siberia-v2/

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Wacht.. Wacht, dat ding gaat in je controller. En dan via een 3.5mm plug naar je TV (of wat dan ook)? En dan onderin kan je een Mic + Headset aansluiten?

Damn.. Ideaal! Hoe duur gaat dat worden :D

K vind hem wel wat groot though :/

[Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 07-10-2010 10:24]

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Inderdaad een beetje lomp, groot ding voor eigenlijk iets heel simpels als een schakelaartje en een volumeregeling (die trouwens ook al vaak in de headset zit).
Dit is volgens mij door een tweaker vrij gemakkelijk zelf te realiseren door twee 3.5 mm jacks in de controller te bouwen.

Nu gebruik ik nooit een headset maar ik kan mij voorstellen dat er een markt voor is.

Je kunt trouwens niet het minikeyboard en de audiomixer niet gelijktijdig gebruiken, dat lijkt mij wel een nadeel.

"When you grow up your heart dies"

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:22:
Wacht.. Wacht, dat ding gaat in je controller. En dan via een 3.5mm plug naar je TV (of wat dan ook)? En dan onderin kan je een Mic + Headset aansluiten?

Damn.. Ideaal! Hoe duur gaat dat worden :D

K vind hem wel wat groot though :/
Ik heb hem bij bol.com gepre-ordered voor 40 euro. Morgen komt hij op de markt als het goed is.

Hij is misschien wat groot, maar dat moet ik nog even zien. Vooral ook handig dat je headset en game geluid apart kan bedienen qua volume. Op de onderkant zit ook nog een knop genaamd 'LiveMixer' waarbij het gamegeluid automatisch zachter gaat als er iets via de headset gezegd wordt.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat werken :)

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

ReCreator schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:35:
[...]

Ik heb hem bij bol.com gepre-ordered voor 40 euro. Morgen komt hij op de markt als het goed is.

Hij is misschien wat groot, maar dat moet ik nog even zien. Vooral ook handig dat je headset en game geluid apart kan bedienen qua volume. Op de onderkant zit ook nog een knop genaamd 'LiveMixer' waarbij het gamegeluid automatisch zachter gaat als er iets via de headset gezegd wordt.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat werken :)
Ik ben ook erg benieuwd naar je ervaringen. Graag even terugkoppelen ;)

Gamertag: VAS taijyn

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Meh, 40 euro vind ik wat teveel, ik zat meer te denken aan 10-20 euro. Voor dat geld haal ik liever een goede headset, samen met een plugje voor de mic.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

uchiha tijntje schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:35:

Ik ben ook erg benieuwd naar je ervaringen. Graag even terugkoppelen ;)
Zal ik doen :)

(Als het niks is kan ik altijd nog een Turtle Beach X41 kopen, haha)
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:36:
Meh, 40 euro vind ik wat teveel, ik zat meer te denken aan 10-20 euro. Voor dat geld haal ik liever een goede headset, samen met een plugje voor de mic.
Ja ik vond het ook erg duur eigenlijk, maar heb goede ervaring met Steelseries, dus heb het toch maar gedaan.
Ze hebben ook headset combo's die morgen uit komen. Die kunnen ook op de PC gebruikt worden.

http://steelseries.com/pr...steelseries-spectrum-4xb/
Kost EU 60,-

http://steelseries.com/pr...steelseries-spectrum-5xb/
Kost EU 90,-

Verschil is vooral dat de duurdere ook uit elkaar gehaald kan worden voor vervoer. De Audio Mixer die ik los heb gekocht zit bij deze headsets erbij :)

[Voor 3% gewijzigd door ReCreator op 07-10-2010 12:33]

• Charly
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 10:48
ElBarto schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:00:
Bij Gamehubs is een jaar Gold nog steeds 'gewoon' 36 Euro.
Inmiddels 38,99 ... maarja, toch maar weer besteld.
Nog niet dus, want er lijkt het een en ander mis te gaan met de betalingen.
... ff wachten tot ze dat gefixt hebben dan maar.

[Voor 18% gewijzigd door Charly op 07-10-2010 14:10]

ElBarto schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:26:
[...]

En deel 2 schijnt zelfs een gratis download te zijn. Zonder kasten, wel te verstaan.
Da's dan helemaal mooi :) Heb gisteren namelijk nog een kast voor deel 1 gekocht, die zou ik dan dus kunnen blijven gebruiken.

Erg verslavend.

EDIT:

Yes
Pinball lovers will have more ways of showing off their high scores with Pinball FX 2, a new platform that has been developed by Zen Studios. We call it a platform because the first thing we should point out is that Pinball FX 2 is not a game on its own but is free to download, and you can purchase tables after you've downloaded the game. This allows you to play your original Pinball FX tables that you bought for free, with upgraded graphics and physics, as well as score some new achievements.
Cool :)

[Voor 43% gewijzigd door PWM op 07-10-2010 14:34]

ReCreator schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:02:
Morgen komt mijn nieuwe headset Audio Mixer als het goed is binnen. Ik ben benieuwd. Ik wilde het geluid van de xbox en headset in 1 hebben en dit is dan nu een mooie oplossing. Kan ik 's avonds ook lekker hard het geluid aanzetten :)

Steelseries Spectrum Audio Mixer
http://steelseries.com/pr...-spectrum-audio-mixer-xb/
[afbeelding]

In combinatie met:

Steelseries Siberia v2
http://steelseries.com/pr...o/steelseries-siberia-v2/
[afbeelding]
Toch denk ik dat dit plugje wel iets goedkoper is (ook lelijker, maargoed...)
http://www.speedlink.com/...cat=3418&pid=16328&paus=1

Met deze wordt een X360 Slim 4GB best interessant :P
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46748

[Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 08-10-2010 01:29]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

• ps3player
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 13-04-2015
Goedemorgen iedereen,

Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar ik doe toch maar een gooi.
Na veelvuldig zelf zoeken kom ik er maar niet uit.

Het volgende is het geval :

Ik heb mijn xbox360 in mn netwerk hangen, upnp staat aan, en firewall blokkeert niks richting de xbox.
Nu heb ik tversity geinstalleerd, hij heeft mijn xbox 1x gevonden en ik kon in mappen kijken.

Nu na een reboot, kom ik met geen mogelijkheid meer met tversity op mn xbox360.

Ik dacht dus, mij zullen ze niet hebben en start mediacenter op mn pc en xbox , de code voor koppelen word gegeven, config word gedaan, maar bij het laatste puntje, connecting, heeft hij geen verbinding meer en krijg ik op de xbox een connection error.

Ik ben ten einde raad, want eerst had ik een mac met connect360 en dat werkte perfect.
Heb alles bedraad aangesloten , dus daar kan het niet aan liggen.

Graag hoor ik van jullie wat ik hier aan kan doen, zodat ik mn films weer op mn tv kan kijken vanaf de bank :)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Stel je Xbox-360 en PC, IP Adres statisch in. Dat heeft het voor mij gefixed, sinds dien gebruik ik ook geen TVersity meer :)

[Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 08-10-2010 09:41]

• fZeroNewbie
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 27-09 13:44

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Misschien het ip van je XBOX dynamisch verandert na de reboot? Firewall/virus scanner/updates op je PC? Heb geen ervaring met tversity, maar mce + 360 draait hier zonder problemen (niet dat ik het gebruik, heb een 330 ht, maar dat terzijde).

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

GAIAjohan schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:55:
[...]

Die is alleen voor Live, en zal vast prima werken. Echter die ik heb besteld mixt het geluid met het game geluid. Dat is wel een aanzienlijk verschil :)

• ps3player
Ik heb dus helemaal niks veranderd, daarom vind ik het zo vreemd.
De IP adressen die mijn router uitgeeft zijn statisch ingesteld, maar ik krijg het niet aan de gang.

Wat ik ook vreemd vind is dat mn pc , in de extender setup de xbox meteen ziet, maar zodra er geconnect moet worden, zegt ie, de ballen bekijk het maar.

Ik zal vanavond als ik thuis ben wel ns wat updates draaien.

Kijken wat er dan gebeurt.

• ijskonijn
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 26-11 09:23

ijskonijn

Now MOVE!

DarkShadow schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:42:
Ik probeer nu om windows media center werkend te krijgen via de xbox360. Maar als ik het opstart is het enorm traag en reageert het bijna niet op mijn controller. Via google vind ik wel mensen met soortgelijke problemen, maar nooit een oplossing erbij. Ik heb eindelijk een nuttig doel (http://www.ardani.nl/) ervoor gevonden, dus zou graag zien dat het werkt.

Heeft iemand enig idee of ook soortgelijke ervaringen?

edit: Ik had ergens gevonden dat ik mijn router moest instellen op filter multicast. Na dat gedaan te hebben blijft het probleem echter precies hetzelfde. Ik begrijp het niet goed. Met windows vista had ik hiermee nooit problemen.

Ik heb overigens als router een linksys wrt160n
Ik heb dus exact hetzelfde probleem...deze post heeft geen reactie gehad. Instellen op filter multicast heeft ook geen nut gehad bij mij helaas. Iemand die hier een oplossing voor weet?

Het ligt ook niet aan de router, ik heb met 2 verschillende routers geprobeerd (bij mij thuis en bij m'n ouder thuis) en op beide routers doet zich precies hetzelfde probleem voor.

[Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 08-10-2010 10:03]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• RelaXXinG
GAIAjohan schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:55:
[...]

Ik vind die trouwens mooier, past beter bij de controller dan zwart.. maar wat dat ding wel mist is een onafhankelijke volumeregelaar voor game en voice.

Is er ook zoiets om alleen het geluid van voice te versterken? Bij de standaard headset vind ik stemmen vaak te zacht en dan staat ie al op zijn hardst...

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 03-12 16:32
Weet er iemand heeel stiekem een Xbox 360 racing wheel v2 te liggen ? Misschien nog 1tje verdwaald in een mediamarkt of een achteraf winkeltje ? Op internet kan ik hem echt nergens vinden en mijn werktijden zijn ook niet lekker om rustig de stad af te zoeken dus al heb je maar een idee waar ik moet zoeken ;)

Ik weet dat ze eruit gaan en dat er een madcatz stuur komt , maarja die heeft niet eens force feedback en dat is als rijden op ijs met slicks. Op marktplaats zijn de opties ook zwaar beperkt en in mijn geval aan de andere kant van het land

edit : importeren / refurbished enz. vind ik ook goed.

[Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 08-10-2010 13:33]

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
ijskonijn schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:02:
[...]

Ik heb dus exact hetzelfde probleem...deze post heeft geen reactie gehad. Instellen op filter multicast heeft ook geen nut gehad bij mij helaas. Iemand die hier een oplossing voor weet?

Het ligt ook niet aan de router, ik heb met 2 verschillende routers geprobeerd (bij mij thuis en bij m'n ouder thuis) en op beide routers doet zich precies hetzelfde probleem voor.
Bedoelen jullie met mediacenter dat een PC via WMP of een PS3server o.i.d. spul gaat streamen naar de Xbox ofzo? Zo ja, dit was bij mij in ieder geval plug en play. Zowel de PS3 als de Xbox zien gewoon de mediaservers.

@Breakzz

Heb je hier wat aan?

http://shop.ebay.nl/i.htm...=360&_kw=racing&_kw=wheel

[Voor 6% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 08-10-2010 14:42]

Xbox360 gamerprofile

• ijskonijn
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 26-11 09:23

ijskonijn

Now MOVE!

gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:23:
[...]

Bedoelen jullie met mediacenter dat een PC via WMP of een PS3server o.i.d. spul gaat streamen naar de Xbox ofzo? Zo ja, dit was bij mij in ieder geval plug en play. Zowel de PS3 als de Xbox zien gewoon de mediaservers.
Ja, maar dan wel het officiele "Windows Media Center" van Windows 7, op de Xbox 360 is ook een onderdeel Windows Media Center. Deze 2 kun je koppelen en dan zou je de content op je PC via de Xbox 360 kunnen afspelen. Het werkt wel, alleen lijkt het alsof de verbinding tussen de PC en de Xbox 360 er eentje is met een maximum snelheid van 1kb/s :/

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• ps3player
Ik krijg helemaal geen verbinding meer na het configuring scherm, op de tv staat connecting, en op de pc ook.
Dan slaat hij door met het scherm, dat hij de pc niet kan vinden, terwijl die zelfde pc hem net heeft geconfigged, en de code heeft vrijgegegeven.

Vreemd......

• jmxd
  • Niet online
Heb deze gekocht, morgen krijg ik hem binnen.

Iemand ervaring? Wil hem vooral voor Ace Combat 6 gaan gebruiken

• Jellyneck
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 04-10-2011
Ik heb sinds enige tijd een XBOX360 Slim Elite en wilde deze via een HD kabel op de tv aansluiten. Hiervoor had ik een oude XBOX360 die via de scart op de TV en het geluid van de kabel doorgelust naar m'n surroundset zat.

Het probleem is alleen dat bij HD dit niet mogelijk is. Zijn er andere mogelijkheden om toch HD aan te sluiten plus het geluid via de surroundset te spelen?
Geloof dat de HDMI kabel van XBOX zelf alleen voor de oude XBOX is? En anders zijn dr eventueel nog andere mogelijkheden?

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Jellyneck schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:58:
Ik heb sinds enige tijd een XBOX360 Slim Elite en wilde deze via een HD kabel op de tv aansluiten. Hiervoor had ik een oude XBOX360 die via de scart op de TV en het geluid van de kabel doorgelust naar m'n surroundset zat.

Het probleem is alleen dat bij HD dit niet mogelijk is. Zijn er andere mogelijkheden om toch HD aan te sluiten plus het geluid via de surroundset te spelen?
Geloof dat de HDMI kabel van XBOX zelf alleen voor de oude XBOX is? En anders zijn dr eventueel nog andere mogelijkheden?
Mogelijkheden:

1. Zoeken in dit topic want is al erg vaak voorbij gekomen.
2. De officiele XBOX HDMI kabel kopen, daar zit een connector op voor een optische aansluiting
3. Via je TV (mits deze optisch Dolby door kan geven) een optische kabel naar je receiver leggen
4. Via je TV (als deze geen optische Dolby doorgeeft) een analoge audioverbinding naar je receiver leggen
5. De component kabel van Microsoft (correct me if wrong, kan ook een andere kabel zijn) naast de HDMI kabel aansluiten. Hiervoor moet je wel de kabel kapotsnijden anders passen ze niet beide. Zie internet

[Voor 4% gewijzigd door XeNeRgY op 09-10-2010 14:04]

• MartijnS72
  • Niet online
@Jellyneck

Als je surroundset een optische ingang heeft, heb je enkel een optische kabel nodig: de Slim heeft standaard een optische (S/PDIF) aansluiting.

De (oude?) officiele HDMI-kabel van Microsoft is een gewone HDMI-kabel: past in ieder willekeurig apparaat met HDMI-aansluiting. Daarbij krijg je een aparte kabel met optische S/PDIF en standaard analoog links/rechts aansluitingen. Die losse kabel gaat in de gewone A/V aansluiting op de xbox.

Zie: Description of the Xbox 360 HDMI Cable

[Voor 60% gewijzigd door MartijnS72 op 09-10-2010 15:54]

Indien gewenst mogen jullie mij even als medeauteur aanmaken. Ik zal dan even de FAQ e.d. aanpassen, mooi up to date maken. Ik heb niet de tijd om dingen fulltime te doen, maar ik kan er de komende 2 weken wel even aan besteden :)

• ps3player
Nou Mediacenter en tversity doen het eindelijk op mn tv , hij vind mn xbox.

Wat heb ik er allemaal voor gedaan ( misschien handig voor mensen waar het ook niet 123 werkt )

Router Statisch IP adressen uit laten geven naar pc en Xbox.
Pc en xbox aan andere poorten van de router gehangen.
In windows 7 bij het netwerkcentrum ingesteld dat hij mag streamen.
Zonealarm eraf gemikt en comodo firewall erop gezet

En het laatste bleek de oplossing, svchost.exe werd geblockt door zonealarm (is ook niet meer wat het geweest is)

Eind goed al goed :)

• Southern Sun
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16:43
Wat zou ik nog kunnen vragen voor een Xbox arcade met 250gb disk?

Zit te twijfelen of ik de Xbox slim elite ga kopen of overstappen naar een PS 3...lastige keuze.

• Horizons
  • Laatst online: 26-11 23:27
Vraagje: als ik de wat goedkopere 4GB xbox 360 slim koop, is er dan een mogelijkheid dat je ergens een losse hardeschijf vandaan kan halen? (niet van M$)

En dan nog de vraag hoeveel je met 4GB kan, is dat genoeg voor bijv. alleen Fable 3?

[Voor 18% gewijzigd door Horizons op 11-10-2010 10:28]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Binnenkort X-Men Arcade op xbla \o/
enige waar ik huiverig voor ben is de prijs. als hij 800 kost is het een surebuy, bij 1200 kunnen ze zogezegt de ***** krijgen. Dan blijf ik wel bij Mame.

@Harde schijf, volgens mij heeft dealextreme al een 3rd party hd voor de S, zelf totaal geen ervaring met noname rand apparatuur voor de 360, weet alleen dat gezien mijn ervaring met de Dreamcast ik eigenlijk zoveel mogelijk 'officieel' spul zal halen voor de 360, afgezien van de memory/usb want dat vind ik gewoon belachelijk :P

Met intern spul zou ik ondanks dat MS je sodomiseert toch gewoon voor een 4gb gaan met een officele ms harddisk. mocht ik ooit overstappen.

• Horizons
Zo'n hardeschijf kost 100,- waarom zou je dan voor een 4GB + losse gaan?

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17:50
Horizons schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:27:
Vraagje: als ik de wat goedkopere 4GB xbox 360 slim koop, is er dan een mogelijkheid dat je ergens een losse hardeschijf vandaan kan halen? (niet van M$)

En dan nog de vraag hoeveel je met 4GB kan, is dat genoeg voor bijv. alleen Fable 3?
Nee, op dit moment kan je geen andere schijven plaatsen als die van Microsoft. Voor de "oude" schijnt het wel mogelijk te zijn, echter voor de Slim uitvoering niet.

De 4Gb gebruikt hij voor savegames en xbox live data, zoals updates en mappacks. Games als Halo Reach kan je niet in COOP spelen omdat hij hier een grote HDD voor nodig heeft.

Er zitten dus zeker beperkingen aan een 4Gb uitvoeringen, hij is echter wel te upgraden met een normale HDD voor de Xbox Slim (250gb)

Cogitationis poenam nemo patitur

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Horizons schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:53:
Zo'n hardeschijf kost 100,- waarom zou je dan voor een 4GB + losse gaan?
Omdat de 250gb ranzige pianolak heeft en de 4gb versie Mat zwart is :P

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Bokkie schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:02:
[...]

Goh, ik wist niet eens dat er zo'n verschil in zat. Dan kan ik me wel voorstellen waarom je de 4GB versie wilt hebben. Ik vind pianolak ook maar niets, veel te kras, stof en vlekgevoelig.

Xbox360 gamerprofile

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gnimmeL_kraD schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:07:
[...]

Goh, ik wist niet eens dat er zo'n verschil in zat. Dan kan ik me wel voorstellen waarom je de 4GB versie wilt hebben. Ik vind pianolak ook maar niets, veel te kras, stof en vlekgevoelig.
http://imagequalitymatter...arch/label/Xbox%20360%20s

Let net niet op de bovenkant van de 250gb S op deze site, dat is de folie

• outcast within
  • Laatst online: 29-11-2014

outcast within

Nieuwe ondertitel

Ik heb wel weer zin in een J-rpg.
Iemand die mij eentje kan aanraden? De j-rpg's die ik gespeeld heb zijn alweer van een tijd terug. Lost oddesy _/-\o_ , blue dragon, Eternal sonata, Star ocean 4, Last remnant :Y .

[Voor 3% gewijzigd door outcast within op 11-10-2010 11:21]

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

outcast within schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:20:
Ik heb wel weer zin in een J-rpg.
Iemand die mij eentje kan aanraden? De j-rpg's die ik gespeeld heb zijn alweer van een tijd terug. Lost oddesy _/-\o_ , blue dragon, Eternal sonata, Star ocean 4, Last remnant :Y .
Goed nieuws: dan heb je men favoriet nog niet gespeeld :)
productreview: Tales of Vesperia, Xbox 360 review door Boeboe, deel uit de gekende "Tales of" reeks. Echt massas te doen en te unlocken/verzamelen in dit spel (hint: level zo vroeg mogelijk je cooking skills :)) en een hele hoop post-endgame content. Precies zoals het hoort.

• Bunta
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 14-11 19:23
MartijnS72 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:36:
@Jellyneck

Als je surroundset een optische ingang heeft, heb je enkel een optische kabel nodig: de Slim heeft standaard een optische (S/PDIF) aansluiting.

De (oude?) officiele HDMI-kabel van Microsoft is een gewone HDMI-kabel: past in ieder willekeurig apparaat met HDMI-aansluiting. Daarbij krijg je een aparte kabel met optische S/PDIF en standaard analoog links/rechts aansluitingen. Die losse kabel gaat in de gewone A/V aansluiting op de xbox.

Zie: Description of the Xbox 360 HDMI Cable
Ik had ook een soortgelijk probleem. Mijn Xbox stond op mijn oude TV via een VGA kabel aangesloten, op mijn nieuwe 50inch plasma zat geen VGA 8)7. Nu heb ik de Xbox via HDMI aangesloten op de TV, aangezien mijn Receiver geen HDMI heeft heb ik gewoon die VGA kabel ook in mijn Xbox zitten en daar haal ik via de optische aansluiting die op de VGA kabel zit het geluid naar mijn receiver _/-\o_ .

Wel een beetje een omweg maar het werkt!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• outcast within

outcast within

Nieuwe ondertitel

Boeboe schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:32:
[...]

Goed nieuws: dan heb je men favoriet nog niet gespeeld :)
productreview: Tales of Vesperia, Xbox 360 review door Boeboe, deel uit de gekende "Tales of" reeks. Echt massas te doen en te unlocken/verzamelen in dit spel (hint: level zo vroeg mogelijk je cooking skills :)) en een hele hoop post-endgame content. Precies zoals het hoort.
Ah right. Ik heb nog niet eens zo gek lang geleden voor het eerst een tales of spel gespeeld op de cube.
Zijn er ook nieuwe j-rpg aanraders?

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-02-2016

[CSC]Outlaw

White Trash

[...]

Zodra ik mijn CC binnen heb ga ik voor de Halo Reach versie :9~ sowieso heb ik ook al de Halo 3 versie en beide games Legendary dus dat maakt mijn collectie wel lekker af zo ;)

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15:32
Na nu 2 a 3 weken een X-box in het bezit te hebben moet ik zeggen dat ik het steeds meer begin te waarderen.
Het hele online gebeuren is naar mijn mening gewoon vele malen sneller bij de Xbox dan PS3 en ook downloaden via de "store" is sneller. Vind de PSN store wel VEEL beter uitgerust en sneller te navigeren.

Graphics zie ik niet echt een verschil maar vind de controler wel veel lekkerder vasthouden.

Dit weekend Reach uitgespeeld op Normal. Ben Halo noob vandaar :)
Nu begonnen met Heroic en das al ff andere koek zeg, jeetje.

Maar 14 maanden Xbox live gekocht want ik wil graag Reach online spelen.

Al met al ZEER tevreden over de Xbox en is momenteel de console die ik het meest ga gebruiken.

FUMES et CARNES

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
De Xbox 360 store word nog beter gemaakt met de nieuwe update. Je kan nog beter zoeken/navigeren :)

• Bunta
Wanneer komt er eigenlijk weer een nieuwe update dan?

Bunta schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:31:
Wanneer komt er eigenlijk weer een nieuwe update dan?
4 November komt de nieuwe update. Dash gaat er weer flink anders uitzien, niet qua opzet overigens, wel qua kleuren e.d. Het werkt in ieder geval veel sneller.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FLUOwYX9Ne0]

[Voor 22% gewijzigd door PWM op 11-10-2010 14:14]

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Het dashbord word een beetje als dat van het oude, Links/rechts IPV omhoog/naar beneden, het is best wel prettig werken -Ik doe mee aan de beta- het is een stuk soepeler, en werkt sneller/overzichtelijker ;)

• Coolsnarf
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 31-10 23:06
outcast within schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:40:
[...]

Ah right. Ik heb nog niet eens zo gek lang geleden voor het eerst een tales of spel gespeeld op de cube.
Zijn er ook nieuwe j-rpg aanraders?
Luister maar naar Boeboe.....je hebt echt geen andere J-RPG nodig de komende tijd. Koop Tales of Vesperia en ga spelen. Ik durf te wedden dat je de komende tijd niet meer op tweakers komt :P
Wat mij betreft de beste RPG van de 360!

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15:32
Wat is het verschil tussen J-RPG en RPG ? :?

Neem aan dat J voor Japan staat ?

FUMES et CARNES

• NeoMe

NeoMe

#Addict

PWM schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:12:
[...]
4 November komt de nieuwe update. Dash gaat er weer flink anders uitzien, niet qua opzet overigens, wel qua kleuren e.d. Het werkt in ieder geval veel sneller.

[video]
Gewoon theme eroverheen en het ziet er weer vet uit. Wat ik het belangrijkste vind is dat het snel is maar dan ook als je een game aan het spelen bent. Als ik nu iemand wil inviten duurt het gewoon te lang, verder altijd traag met message lezen of uberhaupt als je perongeluk op de knop drukt om er weer uit te komen. Sneller is zeker beter ... en dan met name ingame !

Iemand dit al geprobeerd met de HDD van de oude X360 in de nieuwe?
YouTube: Upgrade Xbox360 Slim 4gb with ANY xbox360 Harddrive

In m'n huidige X360 pro heb ik nml een 250GB HDD zitten en ik vind de X360 slim 4GB een erg mooi dingetje.. Veel mooier dan de 250GB... :9 Alleen zit ik al ik de X360 pro verkoop wel met allemaal witte controllers, een HDDVD-speler etc :P

Ik vind de bundel van X360 4GB met Kinect wel interessant indien deze HD swap écht werkt..

[Voor 48% gewijzigd door GAIAjohan op 11-10-2010 15:00]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Iusedto schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:47:
Wat is het verschil tussen J-RPG en RPG ? :?

Neem aan dat J voor Japan staat ?
J-RPG betekend gewoon een japanse RPG ja.

• Bunta
NeoMe schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:54:
[...]

Gewoon theme eroverheen en het ziet er weer vet uit. Wat ik het belangrijkste vind is dat het snel is maar dan ook als je een game aan het spelen bent. Als ik nu iemand wil inviten duurt het gewoon te lang, verder altijd traag met message lezen of uberhaupt als je perongeluk op de knop drukt om er weer uit te komen. Sneller is zeker beter ... en dan met name ingame !
Het ingame browsen is inderdaad irritant langzaam, kunnen de beta testen dit even bevestigen dat het sneller wordt is met de upkomende update?

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 15:26
Ik wil een transparanter dashboard zodat ik mijn wallpapers/theme's kan zien :(

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• outcast within

outcast within

Nieuwe ondertitel

Coolsnarf schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:26:
[...]

Luister maar naar Boeboe.....je hebt echt geen andere J-RPG nodig de komende tijd. Koop Tales of Vesperia en ga spelen. Ik durf te wedden dat je de komende tijd niet meer op tweakers komt :P
Wat mij betreft de beste RPG van de 360!
Will do :)

Wel jammer dat deze niet gewoon in een frs te koop is.

[Voor 7% gewijzigd door outcast within op 11-10-2010 16:08]

• Horizons
[...]

Ja, ik ben om. ik wil ook een 4GB versie :)

• Schweino
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 04:12
Bullet NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:56:
[...]

Nee, op dit moment kan je geen andere schijven plaatsen als die van Microsoft. Voor de "oude" schijnt het wel mogelijk te zijn, echter voor de Slim uitvoering niet.

De 4Gb gebruikt hij voor savegames en xbox live data, zoals updates en mappacks. Games als Halo Reach kan je niet in COOP spelen omdat hij hier een grote HDD voor nodig heeft.

Er zitten dus zeker beperkingen aan een 4Gb uitvoeringen, hij is echter wel te upgraden met een normale HDD voor de Xbox Slim (250gb)
En wat is http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46748 dan?

• boostermeijer
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 29-10 12:01
Wat doen julie in godsnaam met de xbox? Krassen?? Als dat apparaat ergens rustig staat komen er toch geen krassen op? :? Ik vind dat echt een raar verhaal; als je met je console wil rondlopen neem dan een DS of een PSP.

oeps....verkeerd ingevoegd!

[Voor 7% gewijzigd door boostermeijer op 11-10-2010 21:17. Reden: verkeerde plaats; had een paar pagina's hoger moeten staan.]

When Von_Fraghausen smiles...RUN LIKE HELL!!!!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een Chinese remake die kans loopt op de ban-lijst te komen?
boostermeijer schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:12:
Wat doen julie in godsnaam met de xbox? Krassen?? Als dat apparaat ergens rustig staat komen er toch geen krassen op? :? Ik vind dat echt een raar verhaal; als je met je console wil rondlopen neem dan een DS of een PSP.
Tegen wie heb je het?? 8)7

[Voor 42% gewijzigd door Exorcist op 11-10-2010 20:15]

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
D4NG3R NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:15:
Het dashbord word een beetje als dat van het oude, Links/rechts IPV omhoog/naar beneden, het is best wel prettig werken -Ik doe mee aan de beta- het is een stuk soepeler, en werkt sneller/overzichtelijker ;)
Van de videos die ik tot nu toe gezien heb, kan ik niet echt zien dat het qua opzet veel anders word dan nu? Het ziet er wat anders uit, maar het lijkt qua indeling exact gelijk aan het huidige?

Snelheid is wel het belangrijkste qua vooruitgang, dat absoluut. Huidige dash is best ok, maar sneller is altijd fijner. Op sommige punten is het net een tikkie te traag.

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17:50
Hoe ik dat noem? een of andere rip-off waarvan het helemaal niet zeker van is als het werkt of het blijft werken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee