Even een vraagje over een harde schijf voor de Xbox 360 Slim 4GB.. Op diverse websites vind ik beschrijvingen van mensen die een oude Xbox 360 harde schijf uit de bracket halen en vervolgens de losse harde schijf in het nieuwe model Xbox prikken. Dit zou moeten werken.. Iemand dit zelf al gedaan? Zo ja, werkt het en is het ook mogelijk met een willekeurige S-ATA harde schijf? De aansluiting in de 360 Slim is namelijk gewoon een standaard S-ATA..
Ja, het kan wel met een willekeurige SATA schijf, deze flash je dan met firmware van MS. Maar het probleem hiermee is dat je (hdd) banned kan worden. Omdat meerdere mensen dezelfde serienummers op hun HDD hebbennl.mark schreef op donderdag 23 september 2010 @ 08:37:
Even een vraagje over een harde schijf voor de Xbox 360 Slim 4GB.. Op diverse websites vind ik beschrijvingen van mensen die een oude Xbox 360 harde schijf uit de bracket halen en vervolgens de losse harde schijf in het nieuwe model Xbox prikken. Dit zou moeten werken.. Iemand dit zelf al gedaan? Zo ja, werkt het en is het ook mogelijk met een willekeurige S-ATA harde schijf? De aansluiting in de 360 Slim is namelijk gewoon een standaard S-ATA..
Bel anders MS even of het mogenlijk is. (en vertel hierbij wel dat je weet dat je garantie op je HDD verliest als je hem openmaakt, en dat dit je niet veel uitmaakt... anders gaan ze direct zeuren)
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
het is mogelijk om je oude HD er uit te halen, maar het is niet mogelijk om een willekeurige schijf te plaatsen. Vanaf mijn bericht gaan lezen en dan kom je het een en ander tegen:
Eppo © in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 66"
Eppo © in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 66"
Verwijderd
Weinig stiller?D4NG3R NL schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:54:
[...]
Waarom zou je je oude xbox op de 1e plaats verkopen? De nieuwe is weinig stiller.. En (Imho) een stuk lelijker. En Kinect kan je gewoon aansluiten op je oude xdoos dus.
Maar in iedergeval, ja je bent beide xboxen (in iedergeval de serials) nodig om dit te kunnen doen.
Mijn 360 S is beduidend stiller dan mijn oude 360. De oude hoorde ik door een film heen, de S hoor ik niet (tenzij het helemaal stil is in huis). Mijn 360 S is zelfs stiller dan mijn PS3 Slim
En de Discdrive is helemaal een wereld van verschil
De door hem beschreven methode met USB-sticks werkt trouwens wel volgens mij, serienummer heb je in ieder geval niet nodig. Wel moet je via xbox.com/drm je licenties overzetten van de ene naar de andere console, maar daarvoor hoef je de oude console niet meer in je bezit te hebben.
Vreemd, die van mij spelen wel .avi af...D4NG3R NL schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:32:
[...]
Even een lekker standaard formaat nemen: .avi, kan NIET worden afgespeeld op de xbox.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2010 09:10 ]
De DVD drive van de nieuwe xbox is identiek aan die van de oude, en aangezien best wel veel mensen de arcade 4GB versie kopen.. Als je de 250GB versie koopt en spellen installeerd is hij IDD een stuk stiller (Alhoewel ik nogsteeds een pieptoon hoor).Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:00:
[...]
Weinig stiller?
Mijn 360 S is beduidend stiller dan mijn oude 360. De oude hoorde ik door een film heen, de S hoor ik niet (tenzij het helemaal stil is in huis). Mijn 360 S is zelfs stiller dan mijn PS3 Slim
En de Discdrive is helemaal een wereld van verschil
Wel waar, zolang het maar een ondersteunde codec gebruikt. DivX Avi's werken prima.D4NG3R NL schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:32:
[...]
De xbox-360 is eigenlijk niet echt lekker als Media centrum.. Omdat het aantal bestandtypen wat hij kan afspelen zeer beperkt is.. Of je moet een (HT)PC gebruiken met bijvoorbeeld TVersity welke het on-the-fly transcoded om het afspeelbaar te maken op je xbox.. Maar dit vreet wel veel aan je CPU op de PC.
Even een lekker standaard formaat nemen: .avi, kan NIET worden afgespeeld op de xbox.
Eindelijk! Volgende week aanschaffen!Week of September 27: Toy Soldiers, 800 Microsoft Points
Dead Rising 2 is trouwens al te koop in de MM Rotterdam Centrum.
Normale versie € 55
Zombrex versie € 65
wie gaat 'm halen?
Ik heb 'm gisteren besteld op Mediaoffer.nl. Daar is hij 44,95, met AddDiscount zelfs 40 piek.Jobbie schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:52:
[...]
Eindelijk! Volgende week aanschaffen!
Dead Rising 2 is trouwens al te koop in de MM Rotterdam Centrum.
Normale versie € 55
Zombrex versie € 65
wie gaat 'm halen?
Als het goed is valt hij vandaag in de bus, hij is al verstuurd namelijk
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
De DVD drive van de Slim is van een andere type dan dat ik in me eerste generatie 360 had zitten. En als je een pieptoon hoort als je dingen van de HDD afspeelt moet je kijken of het je voeding niet is want ik hoor werkelijk helemaal niks als ik van me hdd afspeel.D4NG3R NL schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:03:
[...]
De DVD drive van de nieuwe xbox is identiek aan die van de oude, en aangezien best wel veel mensen de arcade 4GB versie kopen.. Als je de 250GB versie koopt en spellen installeerd is hij IDD een stuk stiller (Alhoewel ik nogsteeds een pieptoon hoor).
De eerste batch (+- 100.000 consoles) hadden dezelfde DVD speler als in de xboxen daarvoor zaten, mijn neeft heeft er daar dus 1 vanWeAreLegion schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:07:
[...]
De DVD drive van de Slim is van een andere type dan dat ik in me eerste generatie 360 had zitten. En als je een pieptoon hoort als je dingen van de HDD afspeelt moet je kijken of het je voeding niet is want ik hoor werkelijk helemaal niks als ik van me hdd afspeel.
Vraagje : heb net in mijn pauze een nieuwe 360 gekocht met Fifa 11 en Halo reach.
Ik heb gelezen dat je een gratis silver lidmaatschap hebt en dit evt kan upgraden naar Gold.
Mijn vraag is of je bijv Reach online kan spelen met silver ?
Ik heb gelezen dat je een gratis silver lidmaatschap hebt en dit evt kan upgraden naar Gold.
FUMES et CARNES
Je kunt online niets met silver.Iusedto schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:30:
Vraagje : heb net in mijn pauze een nieuwe 360 gekocht met Fifa 11 en Halo reach.
Volgens mij krijg je bij het voor het eerst activeren van je profiel een maand (of was het nou 3?) gold, dan kan je in elk geval kijken of het wat voor je isIusedto schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:30:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nee, maar je kan wel 1 maand gratis met een nieuw account online spelen.Iusedto schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:30:
ah ok, thanks.
Is voor mij even nieuw aangezien ik normaal alleen op de PS3 speel
Is voor mij even nieuw aangezien ik normaal alleen op de PS3 speel
FUMES et CARNES
Dat is natuurlijk een beetje te kort door de bocht. Met silver kun je wel demo's etc. downloaden, en in beperkte mate kun je ook gebruik maken van online mogelijkheden (denk hierbij aan leaderboards en vrienden berichten sturen).
Ook kun je bijvoorbeeld (I know, geen geweldig voorbeeld) met Silver in Viva Pinata gewoon gevangen Pinatas naar vrienden versturen en ontvangen, heb je helemaal geen Gold voor nodig.
Voor de meeste multiplayer-ervaringen moet je wel Gold hebben.
Het is 1 maand per nieuw profiel tot een maximum van 3 profielen per Xbox.Vrijdag schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:35:
[...]
Volgens mij krijg je bij het voor het eerst activeren van je profiel een maand (of was het nou 3?) gold, dan kan je in elk geval kijken of het wat voor je is
ok, nou ga eerst maar even single player Reach spelen vanavond 
Ben benieuwd.
Zag op play.com nog wel erg leuke "oldies" die ik nooit gspeeld heb omdat ze X box exclusives waren.
Mass Effect 2 en Alan wake bijvoorbeeld.
Ben benieuwd.
Zag op play.com nog wel erg leuke "oldies" die ik nooit gspeeld heb omdat ze X box exclusives waren.
FUMES et CARNES
Gold heb je nodig voor online multiplayer en Facebook/Twitter integratie. Het is ook zo dat sommige demo's eerst alleen voor Gold leden eerder beschikbaar zijn en een week later pas voor silver.EcoR schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:39:
[...]
Dat is natuurlijk een beetje te kort door de bocht. Met silver kun je wel demo's etc. downloaden, en in beperkte mate kun je ook gebruik maken van online mogelijkheden (denk hierbij aan leaderboards en vrienden berichten sturen).
Ook kun je bijvoorbeeld (I know, geen geweldig voorbeeld) met Silver in Viva Pinata gewoon gevangen Pinatas naar vrienden versturen en ontvangen, heb je helemaal geen Gold voor nodig.
Voor de rest kun je online wel de rest van de zaken inderdaad.
[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 23-09-2010 14:17 ]
Ik wou gisteravond halo 1 weer even spelen op de X360 (puur voor het beach level
) maar mijn 360 downloade een update herstarte en zei daarna dat hij dit spel niet kon spelen en dat ik het maar opnieuw moest downloaden 
De disc deed het gelukkig nog wel in een originele Xbox maar goed. Hebben meer mensen dit probleem gehad?
De disc deed het gelukkig nog wel in een originele Xbox maar goed. Hebben meer mensen dit probleem gehad?
What a fine day for Science! | Specs
Vergeet Gear of War 1 + 2 niet, die zijn ook erg goed voor "oldie" spellenIusedto schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:05:
ok, nou ga eerst maar even single player Reach spelen vanavond
Ben benieuwd.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
GoW 1 heb ik al gespeeld was erg leuk ja.
Zag deel 2 voor 20 euro ofzo.
Left 4 dead 2 lijkt me ook leuk , speelde 1 op de PC.
Zie nu Alpha Protocol voor 16 euro
FUMES et CARNES
Bioshock 1 en 2 zijn ook erg goede games die allebei voor een euro of 20 in de winkel liggen.Iusedto schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:06:
GoW 1 heb ik al gespeeld was erg leuk ja.
Welke MM is dat?renzo4000 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:34:
Vanavond toch maar de 250 GB variant gehaald bij de MM:
- 250 GB Slim
- Halo Reach + FIFA 11
- Halo 3 + Fable II + Wireless controller
Voor een totaalprijs van: €278,-
Online kan ik er niks over terug vinden..
In Arnhem. Ik kwam voor de aktie van de slim 4GB (€188 na cashback van MS) incl. Halo Reach + FIFA. Maar wilde toch liever de 250 GB ivm ruimte problemen. Toen zei ik, dan geldt daar de aktie ook voor neem ik aan ... zodoende kreeg ik hem voor €40 exta mee.RMX schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:21:
[...]
Welke MM is dat?
Online kan ik er niks over terug vinden..
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
ik ga morgen is proberen zown aktie te fixen wil namelijk een 2e xdoos gaan kopen puur voor online enzrenzo4000 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:16:
[...]
In Arnhem. Ik kwam voor de aktie van de slim 4GB (€188 na cashback van MS) incl. Halo Reach + FIFA. Maar wilde toch liever de 250 GB ivm ruimte problemen. Toen zei ik, dan geldt daar de aktie ook voor neem ik aan ... zodoende kreeg ik hem voor €40 exta mee.
How are you doing?
Hoe draaien
Oblivion
Divinity 2
Two Worlds
Risen
op de x-doos?
Wat zijn jullie ervaringen? Hoor tegenstrijdige berichten. Dat pc-versie ownt enzo. Hoe is ranged combat (bow) voor Oblivion uitgewerkt? Aim-assist? Target lock?
Oblivion
Divinity 2
Two Worlds
Risen
op de x-doos?
Wat zijn jullie ervaringen? Hoor tegenstrijdige berichten. Dat pc-versie ownt enzo. Hoe is ranged combat (bow) voor Oblivion uitgewerkt? Aim-assist? Target lock?
Silver mist het belangrijkste. Online-gaming.EcoR schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:39:
[...]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Hadden ze er nog veel in Arnhem bij MM?In Arnhem. Ik kwam voor de aktie van de slim 4GB (€188 na cashback van MS) incl. Halo Reach + FIFA. Maar wilde toch liever de 250 GB ivm ruimte problemen. Toen zei ik, dan geldt daar de aktie ook voor neem ik aan ... zodoende kreeg ik hem voor €40 exta mee.
Dat is waar maar ik heb wat moeite met het moeten betalen daarvoor 
Gisteren de box geinstalleerd naast me PS3 en WII ( ja, ik heb graag platform keuze
)
Menu vind ik wat rommeliger en minder intuitief maar het is goed te doen.
Graphics zijn goed en box is erg stil, denk zelfs stiller als de PS3.
Box herkende mijn Windows live account en haalde alles binnen.
Krijg wel 2 , ja 2 dagen Gold membership , lol
Gisteren de box geinstalleerd naast me PS3 en WII ( ja, ik heb graag platform keuze
Menu vind ik wat rommeliger en minder intuitief maar het is goed te doen.
Graphics zijn goed en box is erg stil, denk zelfs stiller als de PS3.
Box herkende mijn Windows live account en haalde alles binnen.
Krijg wel 2 , ja 2 dagen Gold membership , lol
FUMES et CARNES
Wie van jullie spelen veel Halo Reach?
Voeg me dan toe : Turbo Tijger
Voeg me dan toe : Turbo Tijger
@forzav een hele pallet ... ja dus ;-)
@lusedto je moet een nieuw profiel aanmaken op je XBOX en niet via de pc. Dan krijg je namelijk 1 maand gratis live gold (anders dus niet)
@lusedto je moet een nieuw profiel aanmaken op je XBOX en niet via de pc. Dan krijg je namelijk 1 maand gratis live gold (anders dus niet)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik hoor nu al weer de ventilator van de 360S zoemen als ie ff aanstaat, niet zo stil als ik zou willen.
Is het nu zo moeilijk een geruisloze console te bouwen? Vroeger was dat geen enkel probleem...
Is het nu zo moeilijk een geruisloze console te bouwen? Vroeger was dat geen enkel probleem...
Vroeger gebruikte een console veel minder stroom, waardoor ook minder warmte.Rinzwind schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:59:
Ik hoor nu al weer de ventilator van de 360S zoemen als ie ff aanstaat, niet zo stil als ik zou willen.
Maar IDD, ik zou ook liever wat meer euros neerleggen voor een 100% stille console.. Ik bedoel, 2 stille 80mm fans en een stille DVD speler (Brander zelfs in dit geval, alleen speler moet nog goedkoper kunnen) kosten bij elkaar nog geen 30 euro, op de consumentenmarkt dan!
[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 24-09-2010 11:38 ]
Stille consoles zullen voorlopig wel een droom blijven aangezien iedereen toch graag spellen speelt met flitsende 3D graphics met voldoende fps, goed geluid, snelle laadtijden, streaming video, etc.
Neem je met minder genoegen dan is een stille console prima te doen (b.v. de Wii en PS2).
btw de Wii en PS2 hebben ook wel grafisch aantrekkelijke games, de opmerking is dan ook niet negatief bedoelt.
Neem je met minder genoegen dan is een stille console prima te doen (b.v. de Wii en PS2).
btw de Wii en PS2 hebben ook wel grafisch aantrekkelijke games, de opmerking is dan ook niet negatief bedoelt.
[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 24-09-2010 15:24 ]
"When you grow up your heart dies"
Vroeger hoefde je je 486 ook niet (actief) te koelen. Daar de warmteproductie vooralsnog alleen maar toeneemt, zal de koeling een noodzaak blijven. Zet je geluid gewoon wat harder.Rinzwind schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:59:
Verwijderd
Voor de mensen met een android-telefoon: http://nl.androlib.com/an....com-akop-spark-Bjpi.aspx
Werkt op een Desire
Werkt op een Desire
Dat zijn dan 2 actie's in 1, extra controler, ODST, Fable etc is al voor die prijs van 278,- icm 250GB S. ( entertainment pack noemen ze dat ).renzo4000 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:16:
[...]
In Arnhem. Ik kwam voor de aktie van de slim 4GB (€188 na cashback van MS) incl. Halo Reach + FIFA. Maar wilde toch liever de 250 GB ivm ruimte problemen. Toen zei ik, dan geldt daar de aktie ook voor neem ik aan ... zodoende kreeg ik hem voor €40 exta mee.
Jij krijgt dan ook nog Reach en Fifa11 erbij ? Is die uiteindelijke prijs dan incl of excl de 50 Eur cashback.
Verkoper was een beetje in de war denk...
Net de Enslaved demo geprobeerd en die vond ik best lekker spelen. Kwerd ook wel blij van al die kleurtjes en bewegende achtergronden. Misschien wel wat ik vorig jaar met Batman had. Zeker even proberen
Vandaag bij de Media Markt in BOZ gezien: Elite 120GB met 1 controller 149,-- en met 2 controllers 174,--.
Dus mochten er nog mensen een good old model willen...
Dus mochten er nog mensen een good old model willen...
In de war of niet ... ik heb iig een goede deal gemaakt ;-)Yippie schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 20:31:
[...]
Dat zijn dan 2 actie's in 1, extra controler, ODST, Fable etc is al voor die prijs van 278,- icm 250GB S. ( entertainment pack noemen ze dat ).
Jij krijgt dan ook nog Reach en Fifa11 erbij ? Is die uiteindelijke prijs dan incl of excl de 50 Eur cashback.
Verkoper was een beetje in de war denk...
XBOX 360 250 GB slim was €228 waar de korting van Halo Reach al af is gehaald (oftewel je betaalt €278 en je moet zelf nog bij Microsoft je korting terug vragen a €50). Daarnaast kreeg ik een cadeaubon van €50 waar ik as vrijdag FIFA 11 voor kan halen.
Ik heb meteen een Xbox 360 wireless enterainment pack(wireless controller + fable II + Halo Wars) voor €49 meegenomen.
Al met al heb je dan dus 4 spellen + 250 GB + 2 controllers voor €277

+

+

+

[ Voor 3% gewijzigd door renzo4000 op 25-09-2010 22:49 ]
Ach so...dan heb je dus 328 afgerekend, en heeft het je effectief 278 gekost na cashback.
Is anders dan ik d8, maar blijft uiteraard een erg goede deal.
Zit zelf ernstig te twijfelen of ik een Slim250 oppik van de Wehkamp actie, huidige Elite kan dan door naar neefjes of zo. Heel misschien dat ik morgen bij een MM binnenloop om te zien of dezelfde deal als jij voor mekaar kan krijgen.
Durf er eigenlijk niet naar toe, omdat ik bang ben dat ik met veel meer thuis kom ( GSM, LED TV, etc )
Zit zelf ernstig te twijfelen of ik een Slim250 oppik van de Wehkamp actie, huidige Elite kan dan door naar neefjes of zo. Heel misschien dat ik morgen bij een MM binnenloop om te zien of dezelfde deal als jij voor mekaar kan krijgen.
Durf er eigenlijk niet naar toe, omdat ik bang ben dat ik met veel meer thuis kom ( GSM, LED TV, etc )
Haha ik ken het gevoel! Ik ging alleen even kijken voor een Xbox 360 4GB en zie waar ik mee thuis kwam.Yippie schreef op zondag 26 september 2010 @ 00:55:
Ach so...dan heb je dus 328 afgerekend, en heeft het je effectief 278 gekost na cashback.
Laatst was onze stofzuiger stuk en wilde er snel eentje halen bij de MM. Toen dacht ik "even kijken bij de nieuwe IPAD". Gelukkig was hij toen niet op voorraad
Ik ging een tijdje terug naar de MM/BCC etc om te kijken voor een wasmachine en ik kwam terug met een lcd tvrenzo4000 schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:16:
[...]
Haha ik ken het gevoel! Ik ging alleen even kijken voor een Xbox 360 4GB en zie waar ik mee thuis kwam.
Laatst was onze stofzuiger stuk en wilde er snel eentje halen bij de MM. Toen dacht ik "even kijken bij de nieuwe IPAD". Gelukkig was hij toen niet op voorraad.. ik vergat toen overigens bijna een stofzuiger te kopen. *waar kwam ik hier ook alweer voor???...*

Maar daarna kon ik wel lekker op de bank in hd Xboxen
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 26-09-2010 13:04 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Haha, ik ben dus niet de enige
Het is ook net een speelgoedwinkel waar je je weer even een klein kind waant, maar dan met eigen beurs, en zonder ouders. Partner heeft er toch geen verstand van, en is alleen geinteresseerd in hoe het eruit ziet, en hoeveel kabels er bij komen. Boven alles mag het uiteraard niet teveel kosten.
Aanbiedinkie: weer een paar €'s eraf, de S 250GB 199,- bij MM Alphen a/d Rijn deze week. ( Pag. 2 )
Het is ook net een speelgoedwinkel waar je je weer even een klein kind waant, maar dan met eigen beurs, en zonder ouders. Partner heeft er toch geen verstand van, en is alleen geinteresseerd in hoe het eruit ziet, en hoeveel kabels er bij komen. Boven alles mag het uiteraard niet teveel kosten.
Aanbiedinkie: weer een paar €'s eraf, de S 250GB 199,- bij MM Alphen a/d Rijn deze week. ( Pag. 2 )
[ Voor 20% gewijzigd door Yippie op 27-09-2010 20:54 ]
Van het weekend heerlijk gespeeld met de Box en begin hem nu wat meer te waarderen 
Online ook even geprobeerd ( Halo Reach ) en dat was erg leuk, lijkt wel of de Xbox sneller is online tov de PS3.
Vond het heerlijk dat je in Reach niet meteen dood gaat, echt super want zo kan je als newbie best wel redelijk meekomen.
Controler is heerlijk en lekker robuust.
Gisteren Mass Effect 2 gekocht en dat is helemaal geweldig
Ga zo even Alpha Protocol en Metro2033 bestellen want 16 Euro per spel is cheap, hehe
Want mij wel enorm tegenstaat is het betalen voor Gold membership en dus online.
Collega hier op werk adviseerde om Box te gebruiken voor single play en PS3 voor multiplayer en dat klinkt wel logisch eerlijk gezegd.
Online ook even geprobeerd ( Halo Reach ) en dat was erg leuk, lijkt wel of de Xbox sneller is online tov de PS3.
Vond het heerlijk dat je in Reach niet meteen dood gaat, echt super want zo kan je als newbie best wel redelijk meekomen.
Ga zo even Alpha Protocol en Metro2033 bestellen want 16 Euro per spel is cheap, hehe
Want mij wel enorm tegenstaat is het betalen voor Gold membership en dus online.
Collega hier op werk adviseerde om Box te gebruiken voor single play en PS3 voor multiplayer en dat klinkt wel logisch eerlijk gezegd.
FUMES et CARNES
Ik heb ook een PS3, maar online is de PS3 geen bal aan.Iusedto schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:33:
Van het weekend heerlijk gespeeld met de Box en begin hem nu wat meer te waarderen
Zelf gebruik ik de Xbox meer voor multiplayer en de PS3 voor singleplayer.
Bijv. als ik Uncharted 2 probeer te spelen in multiplayer: de wachttijd totdat er daadwerkelijk een spel is gevonden? Die is echt rampzalig.
Ik heb het ook geprobeerd bij LittleBigPlanet en Team Fortress 2, maar hier kwam ik tot dezelfde conclusie. Doordat Microsoft (bijna) alle servers beheren op het Xbox Live netwerk kunnen zij een (naar mijn mening) betere verbinding aanbieden.
Persoonlijk werkt vindt ik multiplayer voor de PS3 slechter werken dan voor de XBOX 360. Zijn een aantal redenen:
Je kan makkelijk een party maken met vrienden en onderling praten. Tevens kun je met je party dan makkelijk gezamelijk een spel spelen.
De Xbox-guide werkt een stuk intuïtiever dan die van de PS3. Tevens snel iemand een bericht sturen, achievements vergelijken. Dit werkt allemaal een stuk trager op de PS3.
En hoe duur is Xbox gold? 35 euro bij een webwinkel als je een beetje goed zoekt? Ik vind het enorm meevallen.
Bijv. als ik Uncharted 2 probeer te spelen in multiplayer: de wachttijd totdat er daadwerkelijk een spel is gevonden? Die is echt rampzalig.
Ik heb het ook geprobeerd bij LittleBigPlanet en Team Fortress 2, maar hier kwam ik tot dezelfde conclusie. Doordat Microsoft (bijna) alle servers beheren op het Xbox Live netwerk kunnen zij een (naar mijn mening) betere verbinding aanbieden.
Persoonlijk werkt vindt ik multiplayer voor de PS3 slechter werken dan voor de XBOX 360. Zijn een aantal redenen:
Je kan makkelijk een party maken met vrienden en onderling praten. Tevens kun je met je party dan makkelijk gezamelijk een spel spelen.
De Xbox-guide werkt een stuk intuïtiever dan die van de PS3. Tevens snel iemand een bericht sturen, achievements vergelijken. Dit werkt allemaal een stuk trager op de PS3.
En hoe duur is Xbox gold? 35 euro bij een webwinkel als je een beetje goed zoekt? Ik vind het enorm meevallen.
[ Voor 13% gewijzigd door Madje op 28-09-2010 10:46 ]
Ik heb geen vrienden op de Xbox dus dat is voor mij geen steekhoudend argument 
Hoop wel snel wat "vrienden" te vinden en dan samen coop te doen of multiplayer maar dit terzijde , hehe
Het lijkt wel of de Box (veel) sneller is online en ik vind de controler lekkerder dan het kleine dingetje van de PS3.
Ik heb ze beide dus de eeuwige strijd van welke is beter, etc,etc is aan mij niet besteed
Hoop wel snel wat "vrienden" te vinden en dan samen coop te doen of multiplayer maar dit terzijde , hehe
Het lijkt wel of de Box (veel) sneller is online en ik vind de controler lekkerder dan het kleine dingetje van de PS3.
Ik heb ze beide dus de eeuwige strijd van welke is beter, etc,etc is aan mij niet besteed
FUMES et CARNES
Weet iemand waar ik nog het racing wheel v2 van de Xbox kan vinden ? Online is hij overal weg en er is toch ook nog geen versie 3 in de maak ?
Of zijn er nog andere stuurtjes beschikbaar ? (liefst met force feedback)
Niet die van Fanatic, want 400 voor een stuurtje vind ik zwaar overdreven en/of dat kan altijd nog als ik merk dat ik deze vaak gebruik.
Of zijn er nog andere stuurtjes beschikbaar ? (liefst met force feedback)
Niet die van Fanatic, want 400 voor een stuurtje vind ik zwaar overdreven en/of dat kan altijd nog als ik merk dat ik deze vaak gebruik.
V2 is zover ik weet overal weg.
MS lijkt niet bezig te zij met een nieuw stuurtje omdat ze denken dat Kinect dit wel kan....
Andere stuurtjes:
Tsja.. Fanatec zoals je zelf al aanhaalt.
Verder tweedehands:
MS v2
Logitech DriveFX
Mad catz MC2
zie je zo nu en dan wel eens..
En binnenkort brengt Mad Catz een nieuw stuur uit:
http://www.madcatz.com/pr...tegoryImg=Xbox_360_Wheels
http://www.xboxhome.nl/pr...racing-wheel-xbox-360.Htm
MS lijkt niet bezig te zij met een nieuw stuurtje omdat ze denken dat Kinect dit wel kan....
Andere stuurtjes:
Verder tweedehands:
MS v2
Logitech DriveFX
Mad catz MC2
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Sterker, ook via het Xbox dashboard kost hij nu 34,99Madje schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:44:
Ze hebben het in de US en UK gewoon duurder gemaakt zodat wij hier in NL kunnen zijn zoals we zijn.. Alles zo cheap mogenlijkPWM schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:58:
[...]
Sterker, ook via het Xbox dashboard kost hij nu 34,99
Zou ik niet gebruiken aangezien ik al gelezen heb over mensen van wie hun account gehacked geweest is na het gebruiken van die app. Ik heb wel al goede dingen gelezen over de "xbox 360 live" app maar die is betalend: http://www.androidcentral...d-quick-app-xbox-360-liveVerwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 11:04:
Voor de mensen met een android-telefoon: http://nl.androlib.com/an....com-akop-spark-Bjpi.aspx
Werkt op een Desire
Voor dat soort apps moet je inderdaad je username en password afgeven aan de derde partij. Niet echt handig dus
Ook voor die betalende zeker? Jammer dat microsoft dit niet doet, want voor zo'n app wil ik best wel wat betalen. Wel leuk.PWM schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:21:
Voor dat soort apps moet je inderdaad je username en password afgeven aan de derde partij. Niet echt handig dus
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
is er iets mis met Microsoft? MSN, XBOX live, www.xbox.com, www.hotmail.com etc doen het allemaal niet meer.
EDIT: niet echt XBOX gerelateerd meer microsoft maar weet niet waar ik het anders kan posten. er is niet een algemene Microsoft thread ofzo.
EDIT2: het is verholpen. raar. nog nooit gehad.
EDIT: niet echt XBOX gerelateerd meer microsoft maar weet niet waar ik het anders kan posten. er is niet een algemene Microsoft thread ofzo.
EDIT2: het is verholpen. raar. nog nooit gehad.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 17:18 ]
Het microsoft wheel, de DriveFX en de Fanatec worden niet meer gemaakt. Het enige stuur wat nog nieuw te krijgen is is dus het Mad Catz stuur.GAIAjohan schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:33:
V2 is zover ik weet overal weg.
Andere stuurtjes:
Verder tweedehands:
MS v2
Logitech DriveFX
Mad catz MC2zie je zo nu en dan wel eens..
Verwijderd
Ik had een vraagje over Halo 3.
Is er een reden dat die het niet doet op mn xbox 360 elite?
meer mensen met dat probleem?
grtz
grtz
Dat The Bigs 2 is best vermakelijk! Weinig leuke baseball games op de 360. Jammer dat het net als Virtua Tennis en PES wat te arcade is, maar voldoet verder prima
Ik heb gisteravond gekeken maar via mijn dashboard is het toch echt € 59,95PWM schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:58:
[...]
Sterker, ook via het Xbox dashboard kost hij nu 34,99
FUMES et CARNES
Was gister bij mij ook 34,95. Is nu weer 59,95.Iusedto schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:25:
[...]
Ik heb gisteravond gekeken maar via mijn dashboard is het toch echt € 59,95
Bij mij is hij nog steeds 34,95
Het schijnt een actie te zijn die niet tegelijkertijd voor iedereen is. Je krijgt hem te zien op een Tab van My Xbox (of Live Marketplace, weet niet zeker). Je krijgt die aanbieding sowieso (voor 2 weken o.i.d.), maar wanneer, dat verschilt
ok, zal vanavond wel even kijken.
Wil graag Halo verder online spelen
Ben trouwens helemaal "opgezogen" door Mass Effect 2.
Wow, wat is dat een waanzinnige game zeg.
Helaas gaat het ten koste van mijn slaap, hehe
FUMES et CARNES
Die 360 live app gebruik ik op de iphone, echt super gewoonGSamson schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:14:
[...]
Zou ik niet gebruiken aangezien ik al gelezen heb over mensen van wie hun account gehacked geweest is na het gebruiken van die app. Ik heb wel al goede dingen gelezen over de "xbox 360 live" app maar die is betalend: http://www.androidcentral...d-quick-app-xbox-360-live
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Helemaal mee eens.. in de zomervakantie weken lang aan vastgekluisterd gezeten. Echt een geweldige game. Een echte moderne klassieker, zowel speltechisch als kwa storytelling.Iusedto schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:22:
ok, zal vanavond wel even kijken.
This space is occupied
Will Mass Effect 2 ook nog heel graag spelen, maar ik moet nog steeds deel 1 uitspelenIusedto schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:22:
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Is een aanrader imo , alhoewel ik maar net speel ( 2 dagen ofzo )
Deze game is 1 van de redenen dat ik weer een X box heb gekocht, hehe
Deze game is 1 van de redenen dat ik weer een X box heb gekocht, hehe
FUMES et CARNES
Jezus, wat is er met www.livecodes.nl gebeurd? Tegenwoordig kost een Live abo voor 12+2 maanden welgeteld 55 euro. Gelukkig hebben we www.gamehubs.com nog!
Yup, ook op www.xbox360gold.nl is het sinds een tijdje fors omhoog gegaan.
Op Ebay en Markplaats is er ook altijd nog wel wat te halen
.
Op Ebay en Markplaats is er ook altijd nog wel wat te halen
:D
Verwijderd
Het wordt door velen ook niet voor niks gezien als het beste spel op de 360. Het is enorm 'compelling' en 'engaging' (mooie Engels woorden). Als je hem hebt uitgespeeld moet je nog even proberen om hem op de hoogste moeilijkheidsgraad uit te spelenIusedto schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:22:
ben nu een soldier en wil zeker nog een nwe run doen met een andere klasse
Speel nu gewoon op normall om de game een beetje door te krijgen.
Via de filmpjes op youtube wil ik wel graag Subject Zero ( ?) krijgen maar die ben ik nog niet tegengekomen
Speel nu gewoon op normall om de game een beetje door te krijgen.
Via de filmpjes op youtube wil ik wel graag Subject Zero ( ?) krijgen maar die ben ik nog niet tegengekomen
FUMES et CARNES
Ik weet niet of er mensen in Amersfoort wonen of dichtbij, maar bij de NS station hebben ze nu 3 dagen Try Out Festival. Waar je dus verschillende producten kunt testen, zo ook Kinect.
Station Amersfoort: 30 september, 1 en 2 oktober
Station Groningen: 7, 8 en 9 oktober
Station Leiden: 14, 15 en 16 oktober
Station Eindhoven: 21, 22 en 23 oktober
Meer informatie:
http://www.tryoutfestival.nl/
Station Amersfoort: 30 september, 1 en 2 oktober
Station Groningen: 7, 8 en 9 oktober
Station Leiden: 14, 15 en 16 oktober
Station Eindhoven: 21, 22 en 23 oktober
Meer informatie:
http://www.tryoutfestival.nl/
Volgens mij (ik heb hem via t dashboard gekocht), is hij €35,99.PWM schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:13:
Bij mij is hij nog steeds 34,95Het schijnt een actie te zijn die niet tegelijkertijd voor iedereen is. Je krijgt hem te zien op een Tab van My Xbox (of Live Marketplace, weet niet zeker). Je krijgt die aanbieding sowieso (voor 2 weken o.i.d.), maar wanneer, dat verschilt
Ik heb op een ander forum gelezen dat er in de beta van de nieuwe Xbox 360 update Indie games zitten. Dit lijkt me zo tof
Maak een Amerikaanse account aan en je hebt Indie games! (iig vorig jaar toen ik nog op Live mocht, neem aan dat ze het niet veranderd hebben)Rockvee2 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:26:
Ik heb op een ander forum gelezen dat er in de beta van de nieuwe Xbox 360 update Indie games zitten. Dit lijkt me zo tof
Bij mij werk Halo 3 op m'n Xbox 360 Elite. Zelfs Halo 1 & 2 werken hier op. Schijfje wellicht beschadigd?Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:31:
Ik had een vraagje over Halo 3.
grtz
Potverdikkie. M'n vingers jeuken. Altijd PS3+Wii gehad. Net Move gekocht dus Wii eruit (verkocht). Nu heb ik zo'n rare lege plank in m'n A/V meubel.
Zie ik wat berichten over €50,- cashback + nieuwe Slim 4GB voor € 249,- met 2 spellen bij MM. Dus, ga, ik, straks, even, naar, de, koopavond.
1 korte vraagje / check;
Zie ik wat berichten over €50,- cashback + nieuwe Slim 4GB voor € 249,- met 2 spellen bij MM. Dus, ga, ik, straks, even, naar, de, koopavond.
1 korte vraagje / check;
- Beste deal is momenteel bij de MediaMarkt voor een 4G met Fifa11 en Halo; Reach, correct?
Ik zou geen 4G nemen, ik zou een 250 GB nemen. Dan heb je inderdaad nog steeds de beste deal bij Mediamarkt.nudie schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:33:
Potverdikkie. M'n vingers jeuken. Altijd PS3+Wii gehad. Net Move gekocht dus Wii eruit (verkocht). Nu heb ik zo'n rare lege plank in m'n A/V meubel.
1 korte vraagje / check;Dank u en tot snel weer (terug, 1,5jr geleden X360 verkocht) terug in dit topic.
- Beste deal is momenteel bij de MediaMarkt voor een 4G met Fifa11 en Halo; Reach, correct?
Als je toevallig in de buurt van Alphen Aan de Rijn woont
Xbox 360 Slim 250gb. 199,-,
Enschede:
Xbox 360 Slim 4gb. incl. Halo Reach en Fifa 11 188,-**
**Let op: Je moet je bon naar Microsoft sturen voor 50,- in eerste instantie is dit pakket dus 238,-
bron budgetgaming.nl
Ik zou een 250Gb X-box kopen.
Zelf net 1 gekocht ( 1 week oud ) en voordeel is dat je games op de HD kan installeren
Zelf net 1 gekocht ( 1 week oud ) en voordeel is dat je games op de HD kan installeren
FUMES et CARNES
Eens!Iusedto schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:01:
Ik zou een 250Gb X-box kopen.
Gisteravond ook aangeschaft
Vriendin begon er nog wel over dat die "ene" doos (4GB editie) zoveel goedkoper was dan die ik had
Toch maar even uitgelegd.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Maar de arcade vind ik mooier
Waarom koopt er niemand net als ik op de XBox360 superpack; een 250GB Slim, plus Kinect in 1 bundel. Wel zo goedkoop!
Ik verwacht dat je ze voor 300 euro op de kop kunt tikken.
Heb een review geplaatst van de PS3 en xbox360
Gulfstream G650
die review had je beter niet kunnen schrijven als ik de reacties zo leesSalimRMAF schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:19:
Waarom koopt er niemand net als ik op de XBox360 superpack; een 250GB Slim, plus Kinect in 1 bundel. Wel zo goedkoop!
Wat een eindeloze discussie XBOX360 vs PS3

Ik heb dit topic doorgelezen en kom veel vragen tegen omtrent het overzetten van savegames van de één naar de andere Xbox.
Mijn situatie is zo dat ik een oude Xbox 360 heb, die helaas overleden is (inmiddels 3 jaar oud dus allang geen garantie meer) en ik een nieuwe Xbox 360 wil gaan kopen. Ik begrijp dat ik een datatransferkabeltje nodig heb, maar gaat dat wel werken met een kapotte Xbox als 'bron'?
Mijn situatie is zo dat ik een oude Xbox 360 heb, die helaas overleden is (inmiddels 3 jaar oud dus allang geen garantie meer) en ik een nieuwe Xbox 360 wil gaan kopen. Ik begrijp dat ik een datatransferkabeltje nodig heb, maar gaat dat wel werken met een kapotte Xbox als 'bron'?
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Wasp schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:08:
Ik heb dit topic doorgelezen en kom veel vragen tegen omtrent het overzetten van savegames van de één naar de andere Xbox.

Dat is hoe zo'n ding eruit ziet.. Rechts gaat de HDD (los van je xbox) in. En de andere steek je in een USB poort van je nieuwe xbox.
Hier de handleiding trouwens:
http://support.xbox.com/s...id=1033&category=hardware
Edit: Ik weet alleen niet of de transfer kit ook werkt met een Oude xbox-360 HDD -> Xbox-360 slim... (Lijkt mij wel though)
Ja ik weet dat er staat dat de Xbox-360 S HDD niet compatible is op deze transfer kabel, maar er staat niet of je van een oude schijf ook naar de nieuwe xbox kan transferen.
[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 30-09-2010 15:12 ]
Je kan ook alles kopiëren naar een usb stick. Als je naar je hard disk op je x360 gaat, en dan met X geloof ik kan je optie`s van die hdd selecteren. Kan je zo alles kopiëren naar een usb stick. Zo heb ik het wel gedaan..
steffeh schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:14:
Je kan ook alles kopiëren naar een usb stick. Als je naar je hard disk op je x360 gaat, en dan met X geloof ik kan je optie`s van die hdd selecteren. Kan je zo alles kopiëren naar een usb stick. Zo heb ik het wel gedaan..
Dat zal nogal lastig gaan als de xbox het niet meer doet.Wasp schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:08:
Oude HDD op nieuwe Xbox zetten?Grolsch schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:44:
[...]
[...]
Dat zal nogal lastig gaan als de xbox het niet meer doet.
Sowieso veel onzinargumenten die worden aangehaaldGrolsch schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:52:
[...]
die review had je beter niet kunnen schrijven als ik de reacties zo lees
Wat een eindeloze discussie XBOX360 vs PS3
Toch vreemd dat zoveel mensen netwerkproblemen hebben op de PS3 terwijl de rest in huis prima werkt. GT5P mag niet vergeleken worden met Forza3 omdat GTP een prologue is.
Ja en?! Beide games staan voor racegames op die console. En beide games zijn uit. Dus je kunt ze prima vergelijken.
het valt me gewoon te vaak op dat PS3 aanhangers vaak vreemde cosntructies bedenken om iets goed te praten. Matige graphics komen bv door devs die (na 4 jaar nota bene) nog niet weten hoe ze alles uit de PS3 moeten hallen..
Ik heb beide consoles en kan alleen maar zeggen dat de X360 het vrijwel ovweral wint, behalve dat hij een Blurayspeler mist, minder stil is, end e voeding niet heeft ingebouwd.....
[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 30-09-2010 15:49 ]
Ik deel je mening. Enige waar ik de PS3 veel meer voor gebruik, zijn partygames. Singstar is veel beter dan Lips en Buzz veel beter dan ...die variant op de 360. De PS3 exclusives zijn zeker de moeite waard, maar alles dat multi-platform is koop ik op de 360.
Naast dat vind ik de 360 controller veel fijner (thumbstick en triggers).
Klopt. Ik vind alleen de Dualshock weer prettigerExorcist schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:58:
Ik deel je mening. Enige waar ik de PS3 veel meer voor gebruik, zijn partygames. Singstar is veel beter dan Lips en Buzz veel beter dan ...die variant op de 360. De PS3 exclusives zijn zeker de moeite waard, maar alles dat multi-platform is koop ik op de 360.
Scene It bedoel je. Concept is wel aardig, alleen is het spel veel te moeilijk voor niet-film-fans. Dus je hebt zelden mensen op de vloer die dit spel leuk vinden. Bij Buzz zit voor iedereen wel goede vragen bij.Exorcist schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:58:
Singstar is veel beter dan Lips en Buzz veel beter dan ...die variant op de 360
Ook zit er veel meer humor in Buzz.
Oh ja, Scene It. Heb het notabene liggen. Amerikaanse stemmen zijn sowieso al een domper, waar Nederlands mét humor in het Nederlands gebracht wordt inderdaad.SeamusXanthus schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:38:
[...]
Scene It bedoel je. Concept is wel aardig, alleen is het spel veel te moeilijk voor niet-film-fans. Dus je hebt zelden mensen op de vloer die dit spel leuk vinden. Bij Buzz zit voor iedereen wel goede vragen bij.
Ook zit er veel meer humor in Buzz.
Op 10 oktober loopt mijn Live Gold abo af. Dus ik startte van de week een speurtocht naar cheap aanbieding waarbij ik wat te lang wachtte.
Het lijkt of alle leveranciers van live gold kaarten ineens hun prijs hebben verhoogd. Aan het begin van de week kon ik nog voor €35 12 maanden gold krijgen nu is de goedkoopste €42,50. Deze shop staat nog niet in de database. Heb het zojuist toegevoegd zodat het in de pricewatch meegenomen kan worden.
TIP:
Heb vandaag bij cardscodes.com voor €35,03 Gold verkregen.Betalen met PayPall. Let op dat de prijzen in dollars staan anders betaal je €37,99. En let op dat de dollarkoersen dagelijks verschillen.
Zullen de online shops nu uiteindelijk meegaan met de aangekondigde prijsverhogingen...?? Ondanks dat er in Nederland nog geen prijsverhoging geldt..!!
Het lijkt of alle leveranciers van live gold kaarten ineens hun prijs hebben verhoogd. Aan het begin van de week kon ik nog voor €35 12 maanden gold krijgen nu is de goedkoopste €42,50. Deze shop staat nog niet in de database. Heb het zojuist toegevoegd zodat het in de pricewatch meegenomen kan worden.
TIP:
Heb vandaag bij cardscodes.com voor €35,03 Gold verkregen.Betalen met PayPall. Let op dat de prijzen in dollars staan anders betaal je €37,99. En let op dat de dollarkoersen dagelijks verschillen.
Zullen de online shops nu uiteindelijk meegaan met de aangekondigde prijsverhogingen...?? Ondanks dat er in Nederland nog geen prijsverhoging geldt..!!
Straks wordt het goedkoper om gewoon in de winkel te kopen hier
Zou Dynabyte korting geven, het is immers ook software.
Bij Gamehubs is een jaar Gold nog steeds 'gewoon' 36 Euro.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Weet iemand of de controller van de 360 een gewone 2,5mm aansluiting heeft voor de microfoon?
Ik ben allerlei oplossingen aan het bekijken voor een nieuwe headset.
Maar ik bedenk me opeens dat ik ook gewoon een draadloze koptelefoon en een losse microfoon zou kunnen aansluiten.
En omdat ik s'avonds game zou ik dan ook nog eens een hals/nek microfoon kunnen gebruiken, dan kan ik zelfs fluisteren en ben ik nog verstaanbaar.
Ik ben allerlei oplossingen aan het bekijken voor een nieuwe headset.
Maar ik bedenk me opeens dat ik ook gewoon een draadloze koptelefoon en een losse microfoon zou kunnen aansluiten.
En omdat ik s'avonds game zou ik dan ook nog eens een hals/nek microfoon kunnen gebruiken, dan kan ik zelfs fluisteren en ben ik nog verstaanbaar.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Werkt idd, vorige week nog gedaan met mn oude 250GB naar mijn nieuwe 250GB slim.D4NG3R NL schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:11:
[...]
[afbeelding]
Dat is hoe zo'n ding eruit ziet.. Rechts gaat de HDD (los van je xbox) in. En de andere steek je in een USB poort van je nieuwe xbox.
Hier de handleiding trouwens:
http://support.xbox.com/s...id=1033&category=hardware
Edit: Ik weet alleen niet of de transfer kit ook werkt met een Oude xbox-360 HDD -> Xbox-360 slim... (Lijkt mij wel though)
Ja ik weet dat er staat dat de Xbox-360 S HDD niet compatible is op deze transfer kabel, maar er staat niet of je van een oude schijf ook naar de nieuwe xbox kan transferen.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Hoe zit 't nu eingelijk met de releasedate van Castlevania Lords of Shadow? Mijn lokale Bart Smit zegt 4 oktober, Wiki en Capcom zeggen 7 oktober, Bol zegt 15 oktober en 12Game zegt 24 oktober... En sommige Amerikanen hebben 'm al.
Weird.
Weird.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dit topic is gesloten.