Cogitationis poenam nemo patitur
Gewoon mijn gok zou zijn dat deze nog wel een jaar of vijf mee gaat. Maar dat is gewoon mijn idee.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gewoon lekker de nieuw Slim kopen. Zoveel verbeteringen, heel erg stil, meer ruimte en je hoeft geen last meer te hebben van een RRODBullet NL schreef op woensdag 15 september 2010 @ 01:09:
Weet iemand als of het mogelijk is om een harddisk te vervangen van een xbox 360?
Ik heb nog het eerste model Xbox360, gekocht tijdens de lancering in december 2005, 1x een RROD gehad, ding is dus behoorlijk oud..... nu ik steeds tegen het probleem aan loop dat mijn harddisk vol loopt ben ik mijn opties dus aan het na gaan.
Een nieuwe Xbox 360 Slime (incl 250Gb HDD) heb ik rond de 230 euro op internet.
Een nieuwe 250GB HDD voor mijn huidige 360 heb ik rond de 85 euro op internet.
Ik speel veel op Live, wil dus geen Live-Ban aan mijn broek krijgen, zijn er daarom ook mogelijkheden om de harddisk op mijn xbox te vergroten? Het gaat me dus niet om het feit dat ik iligale content kan spelen, ik wil gewoon meer ruimte voor mijn legale downloads en games.....
Het punt waar ik mee zit, gezien de leeftijd van mijn xbox heb ik geen garantie meer, ik heb dus geen idee hoe lang hij het nog vol blijft houden. Is daarom de nieuwe 250Gb harddisk een goede inverstering voor mijn huidige xbox. Of moet ik er toch over gaan denken om gezien de leeftijd een nieuwe Slim uitvoering te kopen?
En als laatste.... Zijn er ook nog andere manieren om de schijfruimte van mijn xbox te vergooten?
Je hebt nog meer opties, namelijk:Bullet NL schreef op woensdag 15 september 2010 @ 01:09:
Weet iemand als of het mogelijk is om een harddisk te vervangen van een xbox 360?
[lang verhaal]
En als laatste.... Zijn er ook nog andere manieren om de schijfruimte van mijn xbox te vergooten?
- Grotere HD kopen voor je oude Xbox (€85,-)
- Grotere HD maken van een laptop HD (prijs weet ik zoniet uit mijn hoofd, denk rond de €30,-/€40,-)
- Xbox 360 Slim halen met 250 Gb HD (€230,-)
- Xbox 360 Slim halen met 4Gb HD en je grotere HD gebruiken. (€189,- + €85,-)
- Xbox 360 Slim halen met 4Gb HD en je eigen gemaakte HD gebruiken. (€189,- + €30,-/€40,-)
Persoonlijk zou ik, als er niks met je Xbox aan de hand is, een laptop HD halen en daar de firmware van aanpassen. Als je dan later besluit een slim te kopen (omdat je het wilt, of omdat hij stuk is en je geen keuze meer hebt) zet je gewoon je oude HD over. Nadeel hiervan is alleen dat je de HD uit de case moet halen en dat hij niet helemaal optimaal past in de Xbox 360 Slim (tot nu toe, zou heus wel een case komen bij bijv deal extreme)
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2010 12:02 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Idd, dit heb ik ook gedaan voor mijn xbox. De hd-case voor een " oude" xbox kost ongeveer 10 euro. (je kan natuurlijk ook je nieuwe hd in de case plaatsen die je al hebt). De schijf is iets duurder dan je schat: een WD2500BEVT (5400rpm) is ongeveer 40euro.Eppo © schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:39:
[...]
Je hebt nog meer opties, namelijk:
...
- Grotere HD maken van een laptop HD (prijs weet ik zoniet uit mijn hoofd, denk rond de €30,-/€40,-)
...
...
...
Persoonlijk zou ik, als er niks met je Xbox aan de hand is, een laptop HD halen en daar de firmware van aanpassen. Als je dan later besluit een slim te kopen (omdat je het wilt, of omdat hij stuk is en je geen keuze meer hebt) zet je gewoon je oude HD over. Nadeel hiervan is alleen dat je de HD uit de case moet halen en dat hij niet helemaal optimaal past in de Xbox 360 Slim (tot nu toe, zou heus wel een case komen bij bijv deal extreme)
Een 7200 rpm variant (WD2500BEKT) is ongeveer 50 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door Harrie op 15-09-2010 12:07 ]
Enig idee wat het kan zijn? HDMI kabel is gloednieuw trouwens
Hoe denk jij zelf een hd 'te maken'? Microsoft accepteert geen non-Microsoft hard disks bij de Xbox 360.Eppo © schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:39:
[...]
Je hebt nog meer opties, namelijk:
- Grotere HD kopen voor je oude Xbox (€85,-)
- Xbox 360 Slim halen met 250 Gb HD (€230,-)
- Xbox 360 Slim halen met 4Gb HD en je grotere HD gebruiken. (€189,- + €85,-)
- Xbox 360 Slim halen met 4Gb HD en je eigen gemaakte HD gebruiken. (€189,- + €30,-/€40,-)
The devil is in the details.
Je kunt een schijf "kraken" zodat de xbox denkt dat het een echte 250GB schijf is. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.Mute schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:09:
[...]
Hoe denk jij zelf een hd 'te maken'? Microsoft accepteert geen non-Microsoft hard disks bij de Xbox 360.
Het is gewoon schandalig dat MS 250GB 2.5" schijfjes van 30 - 40 euro verkoopt voor 80+ euro... Kom zeg.
(Niet dat ik dit zelf heb gedaan, ikzelf heb een 60GB Schijf pakket gekocht, met headset, 3 maanden gold ect voor 50 euro)
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Gewoon de firmware van de HD flashen, dashboard en dergelijke erop zetten en klaar ben je. Zo moeilijk is dat niet (en je zit hier toch niet voor niets bij Tweakers.net?)Mute schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:09:
[...]
Hoe denk jij zelf een hd 'te maken'? Microsoft accepteert geen non-Microsoft hard disks bij de Xbox 360.
Met kraken bedoel je een andere firmware?D4NG3R NL schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:12:
[...]
Je kunt een schijf "kraken" zodat de xbox denkt dat het een echte 250GB schijf is. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.
Het is gewoon schandalig dat MS 250GB 2.5" schijfjes van 30 - 40 euro verkoopt voor 80+ euro... Kom zeg.
(Niet dat ik dit zelf heb gedaan, ikzelf heb een 60GB Schijf pakket gekocht, met headset, 3 maanden gold ect voor 50 euro)
Ik heb er zelf ook wel eens last van. Private chat die niet werkt en invites die niet te accepteren zijn. Wat altijd helpt bij ons is als een van de twee even 5 minuten de Xbox uitzet. Daarna werkt het, vreemd genoeg, altijd weer perfect.uchiha tijntje schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:02:
Ongelooflijk hoe irritant netwerken zijn... Ik kan gewoon niet samen met een vriend een match joinen in Halo... Alle nats zijn open... upnp staat aan... Maar helemaal niets.. Wordt er gek van. Geen idee waar het aan ligt...
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Het is alleen flashen... Dashboard staat niet eens op je schijf. Flashen en dan in je xbox -> formatteren.Eppo © schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:16:
[...]
Gewoon de firmware van de HD flashen, dashboard en dergelijke erop zetten en klaar ben je. Zo moeilijk is dat niet (en je zit hier toch niet voor niets bij Tweakers.net?)
Flashen ja, kwam vanmiddag even niet op het woord xD.Bullet NL schreef op woensdag 15 september 2010 @ 12:17:
[...]
Met kraken bedoel je een andere firmware?
Dit is toch detecteer bij door Microsoft? en wat volgt is dan een ban....?D4NG3R NL schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:24:
[...]
Flashen ja, kwam vanmiddag even niet op het woord xD.
ik heb gister mijn 250GB hardeschijf gekocht 2de hands voor 50 euro, twee maanden oud!
@Harrie, hoef je ook niet de emulatie software te kopieren naar de HD?
Bayonetta bevatte zoveel awesomeness dat DMC gewoonweg niet meer voldoet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Is wel te detecteren omdat je iets met je schijf hebt gedaan, ze zien het altijd wanneer je iets hebt gedaan.Eppo © schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:03:
is niet te detecteren door MS, aangezien je dezelfde HD met dezelfde firmware als MS gebruikt.
True, maar Bayonetta is/was dan ook weer afgeleid van DMCBoeboe schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:49:
Meh, Devil May Cry...
Bayonetta bevatte zoveel awesomeness dat DMC gewoonweg niet meer voldoet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik begreep ook dat elke HDD een bepaalde code had. Soort van registratiecode laten we voor het gemak maar zeggen.Rockvee2 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:21:
[...]
Is wel te detecteren omdat je iets met je schijf hebt gedaan, ze zien het altijd wanneer je iets hebt gedaan.
Doordat een hele groep dezelfde firmware gebruikt (geplukt van een site), ziet MS op gegeven moment die "registratiecode" vaker dan 1x voorbij komen.
Vroeg of laat komt er weer een banwave en kun je in het beste geval opnieuw je HDD flashen....Als ze enkel die gaan bannen.....
En je zult zien dat het altijd gebeurd net wanneer jou favoriete game uit komt

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mjah dat klopt. Als je nog xbox1 spellen wilt spelen, moet je de 2e partitie kopieren vanaf je oude schijf. Dat gaat vrij gemakkelijk.Eppo © schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:03:
is niet te detecteren door MS, aangezien je dezelfde HD met dezelfde firmware als MS gebruikt.
Het makkelijkste is om gewoon de transfer kit van MS te gebruiken, heb je ineens ook al je savegames.
Ik heb via de PC die savegames overgezet, maar dat was nogal een gedoe.
Verwijderd
ik had even een vraagje over de xbox & halo 3.
Als ik Halo in de xbox stop, en ik start het spel op, doet alles het gewoon,
het enige wat het níét doet is online... Bij alle andere spellen die online kunnen,
doet ie het wel gewoon, maar alleen bij Halo werkt het niet.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Had hier een antwoord op gehad, maar ik heb alles gewoon, incl. Map-Packs.
Het ligt waarschijnlijk aan de internetverbinding ofzo,
maar hoe los ik dit op?
grtz
denk dat het een goed idee is om het iets gedetailleerder te beschrijven... anders wordt het vrij lastig om te helpenVerwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:15:
Hallo,
ik had even een vraagje over de xbox & halo 3.
Als ik Halo in de xbox stop, en ik start het spel op, doet alles het gewoon,
het enige wat het níét doet is online... Bij alle andere spellen die online kunnen,
doet ie het wel gewoon, maar alleen bij Halo werkt het niet.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Had hier een antwoord op gehad, maar ik heb alles gewoon, incl. Map-Packs.
Het ligt waarschijnlijk aan de internetverbinding ofzo,
maar hoe los ik dit op?
grtz
Verwijderd
dan geeft ie een error aan dat er geen internet verbinding is,
maar met alle andere spellen die online gaan,
geeft hij dat niet...
Oh crap, ik was altijd zoooooooo nieuwsgierig naar dit spel, maar het is natuurlijk 'gewoon' een bullethell schmup. Ikaruga vind ik tof maar die is te hardcore voor me........is dit spel wat beter te doen qua difficulty?Boeboe schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:00:
Radiant Silvergun HD aangekondigd voor XBLA!, pure extase voor mij
10 second ninja DONE
Boeboe schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:00:
Radiant Silvergun HD aangekondigd voor XBLA!, pure extase voor mij

Hoewel dat spel heeft mij enkele dreamcast controllers gekost

RS een bullethell? nog nooit Touhou gespeeld zeker?Sagat schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 07:13:
[...]
Oh crap, ik was altijd zoooooooo nieuwsgierig naar dit spel, maar het is natuurlijk 'gewoon' een bullethell schmup. Ikaruga vind ik tof maar die is te hardcore voor me........is dit spel wat beter te doen qua difficulty?
Zelf vind ik RS moeilijker, maar dat is puur een gevoel dat komt omdat je met Ikaruga dmv de polarity switch meer mogelijkheden hebt om de paterns te ontwijken
Dat is Dante niet
[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 17-09-2010 07:44 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
RS is een Saturn gameBokkie schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 07:40:
[...]
![]()
![]()
Hoewel dat spel heeft mij enkele dreamcast controllers gekost
Geen schande als je het niet gespeeld hebt. Het spel is tweedehands honderden euros waard
Hmmz das waar, ben in de war met Border Down haal die 2 altijd door elkaarBoeboe schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:18:
[...]
RS is een Saturn game
Geen schande als je het niet gespeeld hebt. Het spel is tweedehands honderden euros waard

Heb rs zelf maar een paar keer gespeeld bij een kennis die een Saturn had. Maar ik ga RS iig wel halen op xbla ^^
[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 17-09-2010 09:29 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Forza opgestart: u heeft geen Xbox live gold....(heb wel een silver account) en t is inmiddels vrijdag 18:00 geweest.. Iemand enig idee hoe ik nu online een game kan spelen?
edit: of is dat alleen voor als je halo reach hebt en is dit gewoon misleidende reclame?
Edit: gisteren wel even online gegamed, geld dus voor iedereen:)
[ Voor 25% gewijzigd door Bastard op 19-09-2010 11:15 ]
Ik neem aan dat het alleen voor Reach is.Zorg dus dat je van 17-19 september op Xbox LIVE bent aangemeld en je kunt alle voordelen van Xbox LIVE Gold krijgen met Halo: Reach, helemaal gratis, het hele weekend."
Dit kreeg ik net in mijn mailbox, toch wel goede aanbieding voor Live zonder kaart. Dacht dat het duurder zou worden in plaats van goedkoper.12 maanden Gold met 40% korting
€ 35,99
Schaf vandaag nog een Gold-lidmaatschap van 12 maanden aan voor slechts € 35,99.
Jammer dat Microsoft mij geband heeft zodat ik er geen gebruik van maak
Edit:
Van Microsoft zelf en staat bij dat het persoonlijke aanbieding is dus helaas heeft de rest er niks aan.
[ Voor 16% gewijzigd door Kluutmaran op 17-09-2010 23:53 ]
Deze aanbiedding staat al dagen met koeieletters op je dashboard.Kluutmaran schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 22:11:
[...]
Ik neem aan dat het alleen voor Reach is.
[...]
Dit kreeg ik net in mijn mailbox, toch wel goede aanbieding voor Live zonder kaart. Dacht dat het duurder zou worden in plaats van goedkoper.
Jammer dat Microsoft mij geband heeft zodat ik er geen gebruik van maak
Edit:
Van Microsoft zelf en staat bij dat het persoonlijke aanbieding is dus helaas heeft de rest er niks aan.
Dus hij is voor iedereen.
Wel een erg goede, want de goedkoopste online aanbiedder bied ze normaal ook voor die prijs aan.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Het gekke is dat als een vriend van mij op mijn xbox inlogt hij wel de aanbieding ziet, jaar ik zie hem niet!yzf1kr schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 06:52:
[...]
Deze aanbiedding staat al dagen met koeieletters op je dashboard.
Dus hij is voor iedereen.
Wel een erg goede, want de goedkoopste online aanbiedder bied ze normaal ook voor die prijs aan.
Mijn live proef abbo van 1 maand loopt deze week af en vind dit wel een mooie aanbieding..iemand enig idee hoe dit kan? We hebben beide reach..
Als je al gold hebt krijg je de aanbieding niet te zien. Ook niet als je een proefabbo hebt.Motion2 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:24:
[...]
Het gekke is dat als een vriend van mij op mijn xbox inlogt hij wel de aanbieding ziet, jaar ik zie hem niet!
Mijn live proef abbo van 1 maand loopt deze week af en vind dit wel een mooie aanbieding..iemand enig idee hoe dit kan? We hebben beide reach..
Ik heb gold en ik zie de aanbieding wel. Dus jou reactie klopt nietSh0ckTr00per schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 15:09:
[...]
Als je al gold hebt krijg je de aanbieding niet te zien. Ook niet als je een proefabbo hebt.
(Gold loopt nog tot april 2011)
Verwijderd
Zit er dan geen code in het doosje wat je daarvoor moet gebruiken?Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:51:
Ik zie die aanbieding ook al dagenlang, maar nu het weekend is heb ik toch echt geen Gold. Anderen wel?
Verwijderd
Het is gratis live multiplayer:
"And from 17-19 September, everyone can enjoy the online multiplayer modes as we unlock all the benefits of Xbox LIVE Gold for our Silver subscribers."
Je blijft dus gewoon Silver maar kan wel reach multiplayer doen.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Vreemd, hier zie ik met het gold account de aanbieding niet, en met silver wel.Rockvee2 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 15:54:
[...]
Ik heb gold en ik zie de aanbieding wel. Dus jou reactie klopt niet
(Gold loopt nog tot april 2011)
Verwijderd
Opzich vast wel iets wat je al gedaan hebt maar desondanks het vermelden waard: Heb je al in de system opties gekeken onder display?Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:40:
Ik heb trouwens sinds kort nog een ander probleem met m'n Xbox: ik krijg het dashboard op m'n breedbeeld TV in 4:3 formaat. Bovendien heb ik ineens last van interlaced-achtige strepen bij games. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Vanavond maar eens verder met Halo: Wars voor de Waypoint rangen.
En True Achievements is down
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
En wat wordt volgens jullie de game van 2010? inclusief de spellen die de komende maanden uit gaan komen?
Halo Reach is echt een goed spel en vind ik tot nog toe het beste spel dat ik dit jaar heb gekocht... (inclusief RDR).
Ik ben benieuwd wat voor moois we nog voorgeschoteld gaan krijgen... worden wel een paar zeer dure maanden denk ik!
Ik dacht tot een tijdje terug dat ik DR2 wel bij de release ging kopen aangezien ik heel veel plezier heb gehad met deel 1 en de mini-game van afgelopen maand. Echter wacht ik denk ik tot dat ie wat is afgeprijst en totdat er een wat rustige periode aan komt (nu halo reach, binnenkort f1 2010, call of duty en medal of honor)Jobbie schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:27:
Zien jullie al uit naar Dead Rising 2? Komt volgende week dinsdag uit. Ben benieuwd naar de reviews...
En wat wordt volgens jullie de game van 2010? inclusief de spellen die de komende maanden uit gaan komen?
Halo Reach is echt een goed spel en vind ik tot nog toe het beste spel dat ik dit jaar heb gekocht... (inclusief RDR).
Ik ben benieuwd wat voor moois we nog voorgeschoteld gaan krijgen... worden wel een paar zeer dure maanden denk ik!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Eh, nee nog niet. Kun je dat aangeven dan? Het probleem doet zich voor sinds ik de Xbox tijdelijk op een 4:3 TV heb aangesloten. Dat heb ik eerder gedaan, en toen pakte hij altijd automatisch de goede aspect ratio, ook nadat 'ie weer op de breedbeeld TV ging. Behalve nu dan, dat ding denkt nog steeds dat die 4:3 TV eraan hangt. Ik wist niet dat daar een optie voor bestond, maar ik zal het vanavond gaan checken. Bedankt voor de tip!MaDLiVe schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:43:
[...]
Opzich vast wel iets wat je al gedaan hebt maar desondanks het vermelden waard: Heb je al in de system opties gekeken onder display?
Nog lastig te zeggen, want F1 2010 en FIFA 11 komen er nog aan, en van beiden heb ik zeer hoge verwachtingen. Maar van wat ik tot nu toe gespeeld heb gaat de strijd tussen RDR en Alan Wake. En dan heb ik Halo Reach nog niet gespeeld. 2010 is echt een te goed gamejaar.Jobbie schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:27:
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2010 13:54 ]
Ook ik zit met smart te wachten op FIFA 11, die lijkt me zo leuk om te spelen. RDR en Alan Wake moet ik nog halen, die staan al op een verlanglijstje. Ben zelf bezig geweest om mijn XBOX voor 't eerst op het net te krijgen, ben helaas niet gratis overgegaan naar een gold abo voor een kleine periode (twee weken of een maand dacht ik). Nu kan ik de demo niet downloaden, zonder eerst Gold aan te schaffen.Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:51:
Nog lastig te zeggen, want F1 2010 en FIFA 11 komen er nog aan, en van beiden heb ik zeer hoge verwachtingen. Maar van wat ik tot nu toe gespeeld heb gaat de strijd tussen RDR en Alan Wake. En dan heb ik Halo Reach nog niet gespeeld. 2010 is echt een te goed gamejaar.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
X360 250GB
Halo Reach
FIFA11
€244
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
halo speelt tot nu toe erg lekker weg, MP for the win!
Vind het nog steeds jammer dat de HDDVD-speler geen games lust, die is nml stiller dan de drive in de (oude) Xdoos zelf..
Het verschil tussen een oude elite of een oude van 3 jaar terug (een gewone dus) scheelt al echt enorm. Van elite naar slim vond ik zelf nog wel aanzienlijk. Maar games afspelen van af de HDD is eigenlijk wel het slimste als je van rustig gamen houd.thijszor schreef op maandag 20 september 2010 @ 23:30:
die heb ik vandaag dus gehaald, erg happy mee. al valt het nog wel mee hoe stil het is, vriend van me heeft de 'oude' staan, maakt iets meer geluid, maar zo enorm is het verschil nou ook weer niet. of helpt de HDD redelijk mee?
halo speelt tot nu toe erg lekker weg, MP for the win!
Mijn oude 360 klinkt alsof er een vliegtuig opstijgt das gewoon niet normaal meer.
Heb hem de hele avond gespeeld....heerlijke game. Ik heb mijn exemplaar hopelijk op de release binnen, voor nu maar ff snel gedownload... Kon niet merr wachten. Heeft tot nu toe echt het zelfde gevoel als deel 1. Verwacht hier weer de nodige uurtjes in te stoppen. Al hadden ze laadtijden wel mogen verbeteren. Iedere cutscene weer loading.uchiha tijntje schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:41:
[...]
Ik dacht tot een tijdje terug dat ik DR2 wel bij de release ging kopen aangezien ik heel veel plezier heb gehad met deel 1 en de mini-game van afgelopen maand. Echter wacht ik denk ik tot dat ie wat is afgeprijst en totdat er een wat rustige periode aan komt (nu halo reach, binnenkort f1 2010, call of duty en medal of honor)
PSN ID Binloading_nl
Tsja ik zou heel graag een slim 250GB willen hebben, maar als ik rationeel nadenk is het enige voordeel (voolropig) voor mij dat ie minder geluid maakt. Ik heb al een 250GB HDD, wifi boeit me geen ene zak en tsja, al mijn accesoires zijn XBOX360pro wit. 3x witte controller, het X360 stuur, HDDVD-speler, media remote, live vision webcam. Daarnaast ben ik bang dat de glossy 250GB X360 slim juist erg snel gaat krassen aan de buitenkant, net als mijn PS3 fat..WeAreLegion schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 00:35:
[...]
Het verschil tussen een oude elite of een oude van 3 jaar terug (een gewone dus) scheelt al echt enorm. Van elite naar slim vond ik zelf nog wel aanzienlijk. Maar games afspelen van af de HDD is eigenlijk wel het slimste als je van rustig gamen houd.
Mijn oude 360 klinkt alsof er een vliegtuig opstijgt das gewoon niet normaal meer.
Krassen? wat doe je dan met dat ding? Ik heb net mijn pro 20gb verkocht omdat ik telkens tegen ruimte te kort op de hdd aanliep, m'n oude consolle incl 2 controllers verkocht voor 150 euro, daarbij ook nog twee losse controllers + accu's voor 25 euro stuk... totaal dus 200 euro, een nieuwe slim 250gb kost met dus 30 euro. Heb alleen een extra controller bij gekocht, die euhhh, moet ik wel eens vervangen....GAIAjohan schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 01:35:
[...]
Tsja ik zou heel graag een slim 250GB willen hebben, maar als ik rationeel nadenk is het enige voordeel (voolropig) voor mij dat ie minder geluid maakt. Ik heb al een 250GB HDD, wifi boeit me geen ene zak en tsja, al mijn accesoires zijn XBOX360pro wit. 3x witte controller, het X360 stuur, HDDVD-speler, media remote, live vision webcam. Daarnaast ben ik bang dat de glossy 250GB X360 slim juist erg snel gaat krassen aan de buitenkant, net als mijn PS3 fat..
te bedenken dat mijn oude xbox er een was vanuit 2005 heb ik geen slechte deal gemaakt...
Een poetsdoek er over en je hebt al snel krassen door eventuele harde stukjes stof etc.
De voet van mijn Panasonic televisie is ook van dat glanzende kunststof en die heeft daar ook last van.
P.S. ben ik de enige die het matzwarte (zelfde als de Elite) van de 4GB versie mooier vindt dan het glanzende van de "normale" Slim?
"When you grow up your heart dies"
Precies, dat heb ik ook... Ik heb vorig jaar een MW2 250Gb gekocht en ook al ziet ie er niet zo mooi uit als de slim, ga ik deze voorlopig echt niet weg doen. Misschien dat omdat het een special edition is, hij meer waard is, maar dan nog... Hij doet het perfect en is stil genoeg. Wat wil ik nog meer?GAIAjohan schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 01:35:
[...]
Tsja ik zou heel graag een slim 250GB willen hebben, maar als ik rationeel nadenk is het enige voordeel (voolropig) voor mij dat ie minder geluid maakt. Ik heb al een 250GB HDD, wifi boeit me geen ene zak en tsja, al mijn accesoires zijn XBOX360pro wit. 3x witte controller, het X360 stuur, HDDVD-speler, media remote, live vision webcam. Daarnaast ben ik bang dat de glossy 250GB X360 slim juist erg snel gaat krassen aan de buitenkant, net als mijn PS3 fat..
Gaat iemand hier nog die nieuwe controller aanschaffen? met de nieuwe d-pad?

Ziet er vet uit, maar ik zie de voordelen nog niet echt...
[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 21-09-2010 09:51 ]
Gewoon laten staan en af en toe schoonmaken met een microvezeldoekje. Maar aan je reactie te zien heb je geen PS3 fat.Bullet NL schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 02:02:
[...]
Krassen? wat doe je dan met dat ding? Ik heb net mijn pro 20gb verkocht omdat ik telkens tegen ruimte te kort op de hdd aanliep, m'n oude consolle incl 2 controllers verkocht voor 150 euro, daarbij ook nog twee losse controllers + accu's voor 25 euro stuk... totaal dus 200 euro, een nieuwe slim 250gb kost met dus 30 euro. Heb alleen een extra controller bij gekocht, die euhhh, moet ik wel eens vervangen....
te bedenken dat mijn oude xbox er een was vanuit 2005 heb ik geen slechte deal gemaakt...
Nee, ik vind de matte 4GB ook mooier, maar daar is (nog) geen harde schijf voro beschikbaar..sjaool schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:40:
P.S. ben ik de enige die het matzwarte (zelfde als de Elite) van de 4GB versie mooier vindt dan het glanzende van de "normale" Slim?
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 21-09-2010 10:13 ]
Hier nog iemand. Ik heb sowieso niks met dat "pianolak" zwarte plastic, vind mat veel mooier voor audio/video apparatuur. Een geborsteld aluminium casing voor de Xbox zou ik meteen aanschaffenGAIAjohan schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:08:
[...]
Nee, ik vind de matte 4GB ook mooier, maar daar is (nog) geen harde schijf voro beschikbaar..
Maar momenteel nog dik tevreden met mijn witte Pro, heb er een 250gb disk op geklikt dus ik kan nog wel een paar jaartjes vooruit
komt in de buurtVrijdag schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:18:
[...]
Een geborsteld aluminium casing voor de Xbox zou ik meteen aanschaffen
So many games so little time...
Bij de MediaMarkt nu:GAIAjohan schreef op maandag 20 september 2010 @ 22:53:
Saturn Groningen heeft een leuke aanbieding:
X360 250GB
Halo Reach
FIFA11
€244
188 euro voor
Halo Reach
Fifa 11
XBOX Slim 4 GB
(4 GB waarmee je nog geen co-op kunt doen bij Halo)
Dead Rising 2 is een leuk spel trouwens! 8.5 tot nu toe
Ik heb echter een probleem met mijn nieuwe Xbox 360 slim.. Hij wil met geen mogelijkheid een draadloos netwerk vinden. Als ik er een laptop naast zet, vindt de laptop er een stuk of 15! Zie ik ergens een optie in het menu over het hoofd waarin ik moet zeggen dat ik draadloos wil connecten ipv bedraad?
wanneer komt ie eigenlijk uit? ben best wel benieuwd een beter d-pad is voor mij een verademingJobbie schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:49:
[...]
Precies, dat heb ik ook... Ik heb vorig jaar een MW2 250Gb gekocht en ook al ziet ie er niet zo mooi uit als de slim, ga ik deze voorlopig echt niet weg doen. Misschien dat omdat het een special edition is, hij meer waard is, maar dan nog... Hij doet het perfect en is stil genoeg. Wat wil ik nog meer?
Gaat iemand hier nog die nieuwe controller aanschaffen? met de nieuwe d-pad?
[afbeelding]
Ziet er vet uit, maar ik zie de voordelen nog niet echt...
De nieuwe controller ga ik niet aanschaffen, ik vindt het vrij duur omdat je dus verplicht bent zo'n recharger erbij te kopen. Ook heb ik een SF4 controller die ik altijd gebruik voor Fighting Games, dus echt de meerwaarde heeft die controller niet voo rme.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Verwijderd
4gb of 250gb, best groot verschil maar als je de ruimte niet nodig hebt zou ik zeker voor de mediamarkt aanbieding gaan.RMX schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:55:
[...]
Bij de MediaMarkt nu:
188 euro voor
Halo Reach
Fifa 11
XBOX Slim 4 GB
(4 GB waarmee je nog geen co-op kunt doen bij Halo)
Dead Rising 2 is een leuk spel trouwens! 8.5 tot nu toe
Coming soon to the Xbox LIVE Marketplace
Here is a list of upcoming content scheduled for the Xbox LIVE Marketplace*
Please see the blog post I’ll make for each of these for pricing and/or regional availability
Xbox LIVE Arcade:
September 22: Alien Breed 2: Assault Episode 2, 800 Microsoft Points
September 22: DeathSpank 2: Thongs of Virtue, 1200 Microsoft Points
September 22: Serious Sam HD: The Second Encounter, 1200 Microsoft Points
September 29: Hydrophobia, 1200 Microsoft Points
October 6: Comic Jumper, 1200 Microsoft Points
October 13: Pinball FX 2, Free game download. Tables purchased individually with free import from original “Pinball FX”
October 20: Super Meat Boy, 1200 Microsoft Points
Xbox LIVE Deal of the Week** :
Week of September 20: Left 4 Dead 2: The Passing, 320 Microsoft Points
Week of September 27: Toy Soldiers, 800 Microsoft Points
**Special pricing available for Xbox LIVE Gold Members
Xbox Games On Demand:
September 21: Lara Croft Tomb Raider Anniversary
September 28: Assassin’s Creed II
Xbox LIVE Avatar Marketplace:
September 23: Guitar Hero: Warriors of Rock
September 28: Assassin’s Creed Brotherhood
Xbox Game Add-Ons
September 21 Red Dead Redemption - Liars and Cheats, 800 Microsoft Points
September 28: Borderlands - Clap Trap's New Robot Revolution , 800 Microsoft Points
September 29: Toy Soldiers - Invasion! , 400 Microsoft Points
*Current schedule. Subject to change. All content may not be available in all Xbox LIVE regions.
- Xbox 360 250 Gb spelcomputer
- 250 Gb harddisk
- zwarte wireless controller + extra controller (zwart)
- zwarte headset
- ingebouwde 802.11n Wifi
- composiet AV kabel
- game Halo Wars
- game Fable II
- game Halo 3 ODST
Volgens mij de beste aanbieding tot nu toe?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Mijns inziens niet..\renzo4000 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:54:
Bij de wehkamp hebben ze ook een leuke aanbieding.
- 250 Gb harddisk
- zwarte headset
- composiet AV kabel
- game Halo Wars
- game Fable II
- game Halo 3 ODST
Heb zelf laatst controller+FABLE2 en halo 3 gekocht voor 40euro. HALO Wars is 30 euro ofzo. Dus totaal 40 euro extra.
HALO REach en FIFA11 zijn samen 100euro waard..
Heb nu een Xbox360 HDMI 60GB uit 2007.
Even eenv raagje: Hoe gaat het omzetten van alle savegames/profielen?
Gewoon kopieren naar USB?
Met andere woorden: Kan ik mijn xbox 360 nu "alvast" verkopen met de gegevens op een schijf, of heb ik echt op een moment beide xboxen nodig om de gegevens te transferren?

[ Voor 11% gewijzigd door SalimRMAF op 22-09-2010 00:34 ]
Gulfstream G650
Ehm ... hoe dan want ik zie actie dan niet opduiken??Waffle schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:42:
Je kan er wel gratis Halo Reach nog aan toevoegen
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Waarom zou je je oude xbox op de 1e plaats verkopen? De nieuwe is weinig stiller.. En (Imho) een stuk lelijker. En Kinect kan je gewoon aansluiten op je oude xdoos dusSalimRMAF schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:32:
Even eenv raagje: Hoe gaat het omzetten van alle savegames/profielen?
Gewoon kopieren naar USB?![]()
Met andere woorden: Kan ik mijn xbox 360 nu "alvast" verkopen met de gegevens op een schijf, of heb ik echt op een moment beide xboxen nodig om de gegevens te transferren?
Maar in iedergeval, ja je bent beide xboxen (in iedergeval de serials) nodig om dit te kunnen doen.
Zie hier: http://geldterug.xboxchallenge.nl/renzo4000 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:51:
[...]
Ehm ... hoe dan want ik zie actie dan niet opduiken??
Je krijgt €50,- terug als je een console en halo reach in 1 keer koopt. Als het spel duurder of goedkoper is maakt dan niet veel uit...
ik wil zelf ook graag de nieuwe, al is het alleen al om ingebouwd wireless te hebben met 250gb ipv 60 en voeding van kinect via de xbox ipv weer een losse stekker... de rest is een kwestie van smaak..D4NG3R NL schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:54:
[...]
Waarom zou je je oude xbox op de 1e plaats verkopen? De nieuwe is weinig stiller.. En (Imho) een stuk lelijker. En Kinect kan je gewoon aansluiten op je oude xdoos dus.
Maar in iedergeval, ja je bent beide xboxen (in iedergeval de serials) nodig om dit te kunnen doen.
So many games so little time...
Hoe gaat dat overzetten van data (savegames, DLC, achievements etc) dan precies in zijn werk?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Via een kabeltje kan je de oude en de nieuwe hd verbinden en dan kan je bestanden overzetten. Dlc moet je eerst even activeren via internet op de pc en daarna kan je ze zonder problemen gebruiken. Achievements zijn aan je profiel gekoppeld dus dat is geen probleem en je hele avatar etc. valt ook onder de gekopieerde bestanden.Mirickle schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:07:
Same here, al doe ik voornamelijk omdat mijn disk continu vol is (1e generatie 360) en mijn dvd-drive (is al eens vervangen) op zijn laatste benen loopt. En HDMI is een handige bijkomstigheid...
Hoe gaat dat overzetten van data (savegames, DLC, achievements etc) dan precies in zijn werk?
Dan nog een vraag: de nieuwe 4gb is ook in mijn ogen (zie hierboven) stukken mooier dan de 250gb. Is er nog een erg goede reden om toch voor de 250gb te gaan? Waar zou ik de grotere hdd bijvoorbeeld voor gebruiken? Mijn gebruik zal zich limiteren tot Fifa 10 (11, 12, 34, etc.
Volgens mij hebben er teveel tweakers deze combi besteld ... hij is helemaal verdwenen van de websiterenzo4000 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:54:
Bij de wehkamp hebben ze ook een leuke aanbieding.
- 250 Gb harddisk
- zwarte headset
- composiet AV kabel
- game Halo Wars
- game Fable II
- game Halo 3 ODST
(het oude linkje werkt nog wel??)
[ Voor 8% gewijzigd door renzo4000 op 22-09-2010 12:31 ]
De xbox-360 is eigenlijk niet echt lekker als Media centrum.. Omdat het aantal bestandtypen wat hij kan afspelen zeer beperkt is.. Of je moet een (HT)PC gebruiken met bijvoorbeeld TVersity welke het on-the-fly transcoded om het afspeelbaar te maken op je xbox.. Maar dit vreet wel veel aan je CPU op de PC.murphsy schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:09:
Even een totaal andere vraag. Ik weet dat ik de xBox 360 kan gebruiken als Windows Media Center extender. Maar eigenlijk wil ik films direct vanaf een Synology DS110 NAS afspelen. Kan de xBox dit (en zo ja welke bestanden)?
Dan nog een vraag: de nieuwe 4gb is ook in mijn ogen (zie hierboven) stukken mooier dan de 250gb. Is er nog een erg goede reden om toch voor de 250gb te gaan? Waar zou ik de grotere hdd bijvoorbeeld voor gebruiken? Mijn gebruik zal zich limiteren tot Fifa 10 (11, 12, 34, etc.) en films afspelen.
Even een lekker standaard formaat nemen: .avi, kan NIET worden afgespeeld op de xbox.
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 22-09-2010 12:32 ]
Je kunt sommige games niet compleet spelen als je geen HDD hebt, het is lastig om DLC op te zetten, je hebt altijd je DVD nodig als afspeel en die maakt meer herrie als de HDD, enz.murphsy schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:09:
Even een totaal andere vraag. Ik weet dat ik de xBox 360 kan gebruiken als Windows Media Center extender. Maar eigenlijk wil ik films direct vanaf een Synology DS110 NAS afspelen. Kan de xBox dit (en zo ja welke bestanden)?
Dan nog een vraag: de nieuwe 4gb is ook in mijn ogen (zie hierboven) stukken mooier dan de 250gb. Is er nog een erg goede reden om toch voor de 250gb te gaan? Waar zou ik de grotere hdd bijvoorbeeld voor gebruiken? Mijn gebruik zal zich limiteren tot Fifa 10 (11, 12, 34, etc.) en films afspelen.
En ja, je kunt files afspelen vana je NAS, iig MKV, maar het hangt vaak af van de gebruikte codec. Iso gaat iig niet.
Indien je er een USB stickje in doet van 16 gb heb je voor jou genoeg opslagruimte, als je inderdaad niet veel meer spellen gaat spelen en die wilt installeren want dat zal dan niet gaan.murphsy schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:09:
Nogmaals grote dank!
Ben benieuwd wat de Move en Kinect effecten zullen zijn in december
Mafia II is overigens pas 200.000 keer verkocht voor de Xbox (en 260.000 keer voor de PS3). Dat moet toch wel de tegenvaller van het jaar zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 22-09-2010 13:19 ]
USD: 50.35 omrekenen met www.xe.com naar eur: 37.5653
GBP: 34.99 omrekenen met www.xe.com naar eur: 40.8711
EUR: 42.16
Dus heb maar afgerekend in USD en was uiteindelijk met de koersen van paypal 38.83 Eur dus het loont een paar eur om via die site te betalen in USD....
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Xbox LIVE Update Preview Program
I am happy to announce that we’re doing an Xbox 360 System Update Preview program for our next release, and the opportunity to sign up is now available. The Preview Program will give you the chance to check out ESPN on Xbox LIVE, Zune music, Netflix search, the new Xbox LIVE dashboard, and new updates to Zune video and Family Settings on your Xbox 360*. Much like we did last year, you’ll need to visit the Microsoft Connect site from this link and sign in with your Windows LIVE ID that is connected to your Xbox LIVE Gamertag. Once you complete the survey that is presented to you, the Connect site will notify you immediately if you’ve been accepted. A couple of points before you head off to register:
We’re looking for multiple thousands of participants, so your chances of making it in are good.
This is not for Kinect. You will not be receiving a Kinect sensor if you are chosen to participate.
This opportunity is open to all Xbox LIVE Members in regions where Xbox LIVE is available.
To avoid any problems, read the survey carefully and double check all the information your provide.
While both Xbox LIVE Gold and Silver members can sign up, Priority will be given to Gold members in the selection process.
I’ll be sure to updated this post if the program fills up.
Sign up for the Xbox LIVE Update Preview Program
Good luck!
*Not all features are available in all Xbox LIVE regions. Netflix subscription required to use Netflix features. An ISP that supports ESPN 3 is required to use ESPN features. Xbox LIVE Gold Account required to use some features
Hij is zeer te moeite waard. Ik heb hem een tijdje mogen gebruiken, en hij is onvergelijkbaar sneller dan het huidige dashboardJaguar645 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:44:
Het is weer eens tijd voor een Xbox Preview ProgramAls je uitgenodigd wordt heb je weer eens de eerste kijk op de nieuwe dashboard.
[...]
- 250 GB Slim
- Halo Reach + FIFA 11
- Halo 3 + Fable II + Wireless controller
Voor een totaalprijs van: €278,-
Fifa 11? Die komt toch pas 30 sep.?renzo4000 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:34:
Vanavond toch maar de 250 GB variant gehaald bij de MM:
- 250 GB Slim
- Halo Reach + FIFA 11
- Halo 3 + Fable II + Wireless controller
Voor een totaalprijs van: €278,-
Tegoedbon
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dit topic is gesloten.