Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Exorcist schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:08:
GhostBusters maar besteld op Bol.com, voor 9,99 een leuk spel denk ik.
Als je van de films en de bijbehorende humor houdt is het een geweldig spel. d:)b

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
L1nt schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:38:
[...]

Als je van de films en de bijbehorende humor houdt is het een geweldig spel. d:)b
Oeps heb die game nog in seal in de kast staan... :o
Van de week weer opnieuw begonnen met Borderlands en zo zijn er nog wel een aantal titels die ik wil gaan checken.

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe xbox controller die gaat uitkomen? Die instelbare d-pad lijkt me wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
D4NG3R NL schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:06:
[...]

Dan doe je toch iets fout, want VGA gaat op de xbox maar tot 1366x768 (ookal zegt de xbox zelf dat het full HD is) en HDMI gaat gewoon tot 1920x1080
Ik doe geen drol fout hoor.
Ik kan netjes resolutie kiezen, waarvan ik dus 1920x1080 kies en mijn scherm staat toch écht op 1920x1080.
Volgens mij verschilt het per scherm wat er scherper uitziet, bij mij was dat VGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:34
Het is al begonnen met de prijsverhogingen van LIVE abonnementen in Nederland. Snap het niet helemaal, aangezien de prijsverhoging pas in november begint. Ze zullen de kaarten ongetwijfeld uit het buitenland halen, maar dan nog is het smerig wat ze doen.

Bijvoorbeeld GameCardWinkel heeft dit bericht erop:

De Prijs van Xbox Live Gold 12maanden is recent verhoogd door een prijsverhoging vanuit Microsoft. De prijzen zullen nog verder verhoogd worden in de loop van September. Wil je nog goedkoop een Xbox Live Gold abbonement hebben? Bestel hem dan snel!

Hoezo september nog duurder? Vind het echt belachelijk. Ik heb zelf onlangs hier nog een kaart besteld voor de oude prijs, maar dit slaat op niks.

Op deze site hanteren ze tot nu toe nog de oude prijs: http://www.xbox360livekaarten.nl

Ik ben benieuwd hoe duur het uiteindelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

steffeh schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:19:
Het is al begonnen met de prijsverhogingen van LIVE abonnementen in Nederland. Snap het niet helemaal, aangezien de prijsverhoging pas in november begint. Ze zullen de kaarten ongetwijfeld uit het buitenland halen, maar dan nog is het smerig wat ze doen.

Bijvoorbeeld GameCardWinkel heeft dit bericht erop:

De Prijs van Xbox Live Gold 12maanden is recent verhoogd door een prijsverhoging vanuit Microsoft. De prijzen zullen nog verder verhoogd worden in de loop van September. Wil je nog goedkoop een Xbox Live Gold abbonement hebben? Bestel hem dan snel!

Hoezo september nog duurder? Vind het echt belachelijk. Ik heb zelf onlangs hier nog een kaart besteld voor de oude prijs, maar dit slaat op niks.

Op deze site hanteren ze tot nu toe nog de oude prijs: http://www.xbox360livekaarten.nl

Ik ben benieuwd hoe duur het uiteindelijk wordt.
De prijsverhoging was niet eens voor Europa (m.u.v. UK) dus ze gebruiken dit volgens mij gewoon ten onrechte om de prijzen op de drijven op die site. Ik heb gelukkig ook 2 weken terug een jaar verlengd.
Ik bestel trouwens altijd op http://www.livecodes.nl/

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Denk dat het meer mee te maken heeft dat veel van die sites hun codes uit de landen halen waar die prijs verhogingen door gevoerd zijn en dan moet je als site dus wel mee. Ik moet zelf er ook weer 1 kopen. Maar even kijken waar ik dat doe. Ik gebruikte altijd live codes maar die is ook al duurder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

WeAreLegion schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:53:
Denk dat het meer mee te maken heeft dat veel van die sites hun codes uit de landen halen waar die prijs verhogingen door gevoerd zijn en dan moet je als site dus wel mee. Ik moet zelf er ook weer 1 kopen. Maar even kijken waar ik dat doe. Ik gebruikte altijd live codes maar die is ook al duurder geworden.
Inderdaad livecodes is nu ook 45 euro, ik heb daar paar maanden terug no 35 betaald voor 12 maanden
De door steffeh genoemde http://www.xbox360livekaarten.nl is nu volgens mij het goedkoopst

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
WeAreLegion schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:53:
Dat moet haast wel, en dat zei ik ook maar dan nog.. als ze uit de UK of USA komen dan zou de prijsverhoging pas in november worden doorgevoerd i.p.v. nu al. Het is gewoon smerig wat ze nu doen. Kan je ook zo`n code kopen en `m dan voor een jaar o.i.d. bewaren? Lijkt mij wel, aangezien winkels die dingen ook misschien pas na een jaar verkopen.

Dan koop ik misschien nu nog wel 1 voor volgend jaar alvast, lijkt me sterk dat er een geldigheids datum opzit. Over een jaar zal het nog wel weer duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51

Vrijdag

De Zwarte

Snel twee daar halen dan maar. Die codes blijven toch wel een tijd geldig?

/edit, te laat :P

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 03-09-2010 11:30 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja die codes blijven gewoon geldig of ze moeten daar iets aan veranderen. Maar vriend van me heeft dat keer gedaan 2 codes gekocht en dat werkte prima. Je kan ze zelfs te gelijk invullen heb je abbo voor 2 jaar zover ik begreep althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mooi zo, ga ik vanmiddag even een code voor mijn vriendin kopen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Bokkie schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:16:
[...]

Inderdaad livecodes is nu ook 45 euro, ik heb daar paar maanden terug no 35 betaald voor 12 maanden
De door steffeh genoemde http://www.xbox360livekaarten.nl is nu volgens mij het goedkoopst
Ja en losse punten zijn weer net iets goedkoper op gamehubs :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Hmh, overal is die nu 45 euro.
Bij die xbox360livekaarten.nl is die niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja ze hebben allemaal snel de prijzen aangepast. Maar goed snap wel dat ze dat moeten doen aangezien hun source ook duurder word maar dat het allemaal zo snel gaat daar ging ik niet van uit.

Wat ik heel graag zou willen is dat je gewoon aankopen van Arcade games kan doen op je CC en niet via dat kloten punten systeem. Steeds die punten kopen houd me echt tegen om meer arcade dingen te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox live nog duurder? Dat ze gewoon nog meer geld durven te vragen voor een beetje sykpe, wat msn, reclame en de mogelijkheid om tegen elkaar te spelen waarvan de data voornamelijk door de consumenten lijnen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:30:
Xbox live nog duurder? Dat ze gewoon nog meer geld durven te vragen voor een beetje sykpe, wat msn, reclame en de mogelijkheid om tegen elkaar te spelen waarvan de data voornamelijk door de consumenten lijnen gaat.
xbox live word niet duurder in nederland. De reden waarom het duurder voor ons word is omdat we allemaal kaarten kopen die in buitenland zijn opgekocht. De officiele prijs blijft gewoon 60 euro voor een jaar zoals het altijd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Er is een relevante rant over op Penny-Arcade
PSN is not an acceptable substitute for Xbox Live, though it's often said to be, because in order to appear reasonable it is sometimes necessary to say things which are untrue. The only way to say something like that with a straight face is if you don't have experience with both, or if you don't play a lot of online games with friends. Even ancillary things like how it updates games (or the box itself) aren't up to par. I've had that fantasy before, believe me, the one where I shift my allegiance: Bluetooth headset slung firmly over the ear, I would set out to found a virtuous kingdom. But then I couldn't chat with whoever I wanted, when I wanted to chat with them. I couldn't form a game independent group to plan the evening's adventures, retain communications, or simply to mute every other person on the service. Invites don't manifest themselves in any kind of consistent form. These aren't little things - they're baseline functionality. It would be great if Sony offered a product this absolute, but they have chosen not to do so.

It isn't really about ten dollars. I have ten dollars; you have seen to it. It's the tug of the reins I don't like, the steel bit in my jowls which denotes mastery. As I've said, I find the service worthwhile at a few bucks a month, and with the cards I grabbed yesterday I'll be paying thirty-eight dollars a year for the foreseeable future. But God damn can I hold a grudge, God damn; and making me resent you is the first step to my courting another.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wie heeft er nog een tip voor een betrouwbare webwinkel voor Xbox Live? In de OP staat wel een winkel, maar die gooit vanaf nu de prijzen omhoog i.v.m. de aangekondigde prijsverhoging en de andere ziet er bij iets te web 0.5 uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:35

Harrie

NederVlaming

crap, ik dacht vandeweek nog ik moet even nog een live-abbo bestellen.. Toen dacht, ah van het weekend is ook goed.. En nu dit.. ff zoeken naar een winkel met de oude prijzen dan :p

edit: net besteld bij www.xboxliveuk76.com. Kost daar 30 GBP, dat is 36 euro. Eens kijken, normaal geleverd per mail binnen een paar uur. Ben benieuwd, contact adres is een gmail (voor mail of msn...)

Op gamehubs.com staat hij ook nog, voor 37 euro. Daar heb ik in het verleden ook al wel eens besteld.

Wow, hij zit al in mijn mailbox! Dat is 14minuten na de order confirmation, en 13 minuten na de paypal confirmation. Erg snel dus. Ga ineens ff proberen. En werkt :) Ik kan voorlopig weer een jaartje er tegen, mooi op tijd voor F1 2010!

[ Voor 71% gewijzigd door Harrie op 03-09-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firex
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik heb na jaren PC Gamen maar eens een keuze gemaakt tussen de PS3 en de Xbox 360. Het moge duidelijk zijn dat de keuze op de 360 is gevallen en ben nu trotse eigenaar van de Xbox 360 Slim 250GB.

Mijn Gamertag is Firexy.

Ik heb me geprobeerd aan te melden voor de GoT - MyGamerCard, maar ik kon nergens een join knop vinden.

De games welke ik momenteel in mijn bezit heb, zijn:

Halo 3 ODST
Halo Wars
Fable 2
Call of Duty Modern Warfare 2
Prototype
GTA IV
Gears of War 2
Assasin's Creed 1
en binnenkort:
Forza 3 en Burnout Paradise Ultimate.

Ik heb enkel COD MW2 en Prototype tot nu toe gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net voor de lol eens zitten rekenen; ik heb 72 spellen, dus max. 72.000G. Ik heb een Gamerscore van 26000, dus ik heb theoretisch maar 18% uitgespeeld :P

En van die 26.000 zit er nog wat arcade tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Exorcist schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:08:
Net voor de lol eens zitten rekenen; ik heb 72 spellen, dus max. 72.000G. Ik heb een Gamerscore van 26000, dus ik heb theoretisch maar 18% uitgespeeld :P

En van die 26.000 zit er nog wat arcade tussen.
Das minimaal dus 72.000G :P Je zal ook nog wel wat uitbreidingen hebben en er zijn games met meer dan 1000G ;)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

McBoom schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:54:
[...]

Das minimaal dus 72.000G :P Je zal ook nog wel wat uitbreidingen hebben en er zijn games met meer dan 1000G ;)
Hmm zit wat in :P

Nog lager percentage dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:42
Tsja, wat is uitgespeeld? Bij sommige games krijg je amper punten als het het spel 'uitspeelt'... (op een moeilijkheidsgraad naar keuze), ik zal nooit meer doen met een spel dan het 'uitspelen', dus theoretisch speel ik nooit een spel uit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ja, ik heb ook wel aardig wat spellen uitgespeeld en niet de 1000G; ik ben ook niet iemand die kostte wat kost alles moet halen, een goed spel heb ik meestal rond de 600/700G en dan vind ik het best.

Heb ook nog aardig wat liggen die nog nooit mn Xbox hebben gezien van dichtbij, meer voor de lol gekocht om op de grote stapel te leggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
Hebben jullie nog aanraders, ga morgen wat spellen inruilen(Harry Potter, Fifa World Cup en Red Dead Redemption)? Ik speel nu veelal Forza 3/Fifa 10 en CoD:MW2, maar aangezien deze spellen mij steeds meer agiteren, ben ik op zoek naar een ander vermakelijk spel met online multiplayer. Liever geen kiddy stuff, oja en Battlefield Bad Company 2 vind ik ook niks.
Dat zijn heel wat vereisten.:P

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
dubbelpost >:)

[ Voor 116% gewijzigd door Cum Grano Salis op 03-09-2010 22:17 . Reden: foutje ]

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Uncharted 2 is bruut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Zitten we hier ook al op COD Black Ops te wachten?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Nee. Na MW2 geen CoD meer voor mij.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Amen.

De 1e was voor mij het geniaalst. 2 zette een hele nieuwe stap in graphs + shooter. Rook effecten waren fenomenaal. Samen met 1 nog het best. Vanaf 3 ging het heel hard naar beneden. Hoop dat ze nog een keer een 2 uitbrengen...

Wordt 2 eigenlijk nog online gespeeld? Anders dan vis ik die morgen ff uit de budgetbak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Offtopic: Multiplayer ervan is anders niet boeiend hoor. Na een uur online spelen maar besloten het spel te verkopen (singleplayer wel fantastisch offcourse).
thefabiman88 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:16:
Hebben jullie nog aanraders, ga morgen wat spellen inruilen(Harry Potter, Fifa World Cup en Red Dead Redemption)? Ik speel nu veelal Forza 3/Fifa 10 en CoD:MW2, maar aangezien deze spellen mij steeds meer agiteren, ben ik op zoek naar een ander vermakelijk spel met online multiplayer. Liever geen kiddy stuff, oja en Battlefield Bad Company 2 vind ik ook niks.
http://majornelson.com/ar...ty-for-week-of-aug-9.aspx
Xbox 360 Top LIVE Titles (based on UU’s)
1 Modern Warfare 2
2 Halo 3
3 Call of Duty: WaW
4 Call of Duty 4 (Purchase the full game for direct download)
5 Red Dead Redemption
6 FIFA 10
7 Mafia II Playable Demo (Purchase the full game)
8 GTA IV (Purchase the full game for direct download)
9 Battlefield Bad Co. 2
10 Madden NFL 11
11 Monday Night Combat
12 Left 4 Dead 2
13 Halo 3: ODST
14 Forza Motorsport 3 (Download the demo)
15 Madden NFL 11 demo (Purchase the full game)
16 Trials HD
17 LIMBO
18 Madden NFL 10 (Download the demo)
19 Fallout 3
20 Borderlands
Dit zijn de meest gespeelde online games van een maand terug (zag geen nieuwere op de site) dus hopelijk kun je hiermee een idee op doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Kluutmaran op 04-09-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
Misschien ga ik wel voor Halo Wars, op 3 of 4 spellen uit die lijst na, heb ik ze allemaal gehad/gespeeld.

Trouwens ik had liever gehad dat ze CoD: MW van extra mappacks hadden voorzien, in plaats van MW2, dan had ik zeker dat spel nu nog gespeeld.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 09:16

PhilipvD

Ondertiteld

Bullet NL schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:07:
Niet echt, zoals hierboven (al is het bij mij ietsje anders) heb ik vanaf MW2 geen echt cod 'gevoel' meer, oftewel de vorige campaign van cod 4 sprak me meer aan dan die van MW2.

P.S. Mochten mensen nog interesse hebben om een potje te gamen (COD 4, Halo 3, GTA IV, Guitar Hero) voeg me toe! :) Gamertag is moor41

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Bullet NL schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:07:
Ik dan juist weer wel. Ik heb me (met of zonder vrienden) tijden vermaakt met die SpecOp-missies in MW2, ik hoop een beetje dat dit spel dat is, keer 16 :D.
Vind het ook nog altijd jammer dat er geen SpecOps-DLC is uitgekomen, misschien was de reden wel dat ze een heel nieuw spel gingen maken.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Leuk voorproefje voor Dead Rising 2, dat spul wat nu in de Marketplace staat voor 400 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vrijdag 2100 punten gekocht bij Gamehubs.com
Voer ik ze in, code invalid. Was eerst ook al.

Slordig zijn ze met codes :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:24:
Ja, ik heb ook wel aardig wat spellen uitgespeeld en niet de 1000G; ik ben ook niet iemand die kostte wat kost alles moet halen, een goed spel heb ik meestal rond de 600/700G en dan vind ik het best.

Heb ook nog aardig wat liggen die nog nooit mn Xbox hebben gezien van dichtbij, meer voor de lol gekocht om op de grote stapel te leggen :+
blue dragon 35 punten totaal na het uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Dat is nog uit de tijd dat developers niet goed wisten hoe je die achievements het beste kan implementeren (nu nog steeds soms niet trouwens...)

Zo heb ik ooit een compleet seizoen MotoGP gespeeld. Uiteindelijk heb je dan (na vele uren) iets van 10 punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:17:
[...]

blue dragon 35 punten totaal na het uitspelen.
* boe2 heeft 820 punten in Blue Dragon :7 (voor de rest zou ik helemaal opnieuw moeten beginnen)

In de meeste retailgames is het echt te moeilijk om 100% gamerscore te halen (mede door online ranked crap), maar in XBLA games ga ik er maar al te graag voor. Momenteel nog in Scott Pilgrim bezig met het halen van de laatste 2 achievements en in Hydro Thunder wacht ik nog geduldig tot ik nog eens 4 mensen in 1 woonkamer krijg voor de laatste achievement :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Online achievements zouden ze moeten verbieden. Waarom?
- cheatable met vrienden
- soms onmogelijk omdat het niet genoeg gespeeld wordt
- multiplayer games hebben vaak al hun eigen reward systeem en ranking, dus minder belangrijk
- multiplayer achievements zijn bijna altijd 'grinding' achievements vanwege de natuur van de gameplay
Verder zijn de doelgroep mensen die achievements als meta-game leuk vinden bijna altijd singleplayer gamers. Die willen alles uit de campaign mode halen, en dan: move on! Multiplayer gamers focussen zich meestal op een paar enkele games. Gevolg: achievements zijn minder belangrijk voor ze.

Ik snap niet dat dit niet overduidelijk is bij de developers. Alleen modern warfare lijkt dit te snappen, waarvoor hulde.

(ik heb het natuurlijk over gemiddelden hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Niemand hier voor de Rock band 3 - Pro mode?
Ik vind die hybride gitaar wel kicke maar lees hier en daar dat hij 500 euro gaat kosten.
Iets teveel van het goede imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik wacht eerder op de nieuwe Guitar Hero dan op Rock Band eigenlijk. Guitar Hero 3 is nog altijd het allerbeste gitaarspel dat er gemaakt is, puur vanwege de heerlijke muziek die er in zat. De makers willen met het nieuwe deel terug die richting uitgaan en het ziet er bijzonder goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:09:
Niemand hier voor de Rock band 3 - Pro mode?
Ik vind die hybride gitaar wel kicke maar lees hier en daar dat hij 500 euro gaat kosten.
Iets teveel van het goede imho...
Lijkt me onwaarschijnlijk die prijs. Ik bedoel je hebt al een fender squier bullet strat voor ongeveer 130 euro, dus lijkt me dat ze voor zoiets gaan. Volgens mij was Fender ook de partner waar ze dit mee deden, dus het lijkt mij logisch als je een aangepaste Squier Bullet Strat krijgt. Tussen de 130 en 200 euro lijkt me een redelijke prijs want je kon hem dacht ik ook op een versterker aansluiten gewoon?

Maar ik ben hier wel geintresseerd in als de prijs niet al te hoog wordt. Ik heb al een elektrische gitaar maar op een paar Nirvana nummers na (die zijn vrij simpel) kan ik niks spelen nog, zou een leuke manier zijn om meer te leren en snelheid op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja ik heb hetzelfde.. Noten leren enz dat vind ik maar niks. Ken wel wat simpele rifjes en vertserker + gitaar staat hier al een tijdje ingepakt niks te doen. Misschien dat het op deze manier wat beter gaat.

De plastic variant voor de pro mode is al 150 euro. http://www.amazon.com/Wir...mes&qid=1283643203&sr=8-1

Die hybride heeft ook één of andere technologie erion zitten waardoor hij ziet op welke fretten je zit.
Gok ze3lf toch op een 300-350 euro minimaal hoor. Sowieso komt hij pas ergens in 2011 dus dat is ook wel jammer.

Tot die tijd maar vermaken met dat keyboard dingetje :D

[ Voor 7% gewijzigd door AndereKoekoek op 05-09-2010 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo net even DeathSpank demo gedaan. Denk dat ik die morgen maar eens ga aanschaffen. Vond hem erg vermakelijk en de humor ligt me ook wel. Verder ben ik ook wel benieuwd naar Limbo maar vind die arcade games over het algemeen wat prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Boeboe schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:29:
Ik wacht eerder op de nieuwe Guitar Hero dan op Rock Band eigenlijk. Guitar Hero 3 is nog altijd het allerbeste gitaarspel dat er gemaakt is, puur vanwege de heerlijke muziek die er in zat. De makers willen met het nieuwe deel terug die richting uitgaan en het ziet er bijzonder goed uit :)
Same here. Guitar Hero Warriors of Rock heeft inderdaad een tracklist die het geweldige GH3 zelfs voorbij lijkt te gaan. 8)
Ik kan echt haast niet meer wachten, nog 3 weekjes. :)

Edit: geen Rock Band voor mij trouwens, dat speelt echt niet lekker als je de superieure Guitar Hero 5 engine gewend bent (trouwens, zelfs GH3 vind ik nog steeds beter spelen dan RB). Ik zal de demo van RB3 vast proberen om het weer een kans te geven, maar de demo van RB Green Day liet in elk geval weer zien dat Guitar Hero veel betere gameplay heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door Exar op 05-09-2010 14:22 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
Exar schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:20:
[...]

Same here. Guitar Hero Warriors of Rock heeft inderdaad een tracklist die het geweldige GH3 zelfs voorbij lijkt te gaan. 8)
Ik kan echt haast niet meer wachten, nog 3 weekjes. :)

Edit: geen Rock Band voor mij trouwens, dat speelt echt niet lekker als je de superieure Guitar Hero 5 engine gewend bent (trouwens, zelfs GH3 vind ik nog steeds beter spelen dan RB). Ik zal de demo van RB3 vast proberen om het weer een kans te geven, maar de demo van RB Green Day liet in elk geval weer zien dat Guitar Hero veel betere gameplay heeft.
GH5 superieur? vind het niet echt veel beter dan GH3 eigenlijk... ook vind ik de tracklist van warriors niet echt bijzonder en zeker niet zo goed als GH3... i guess dat dat persoonljk is... het toevoegen van een echte gitaar en keyboard is iets dat ik wel tof vind aan RB3, dus dat lijkt mij dan ook verreweg het leukere/betere spel....
T zijn 2 vrij gelijke spellen, rockband heeft heel wat meer DLC en is wat moeilijker (Imo) wat ik als voordelen zie, GH is wat mooier... Persoonlijk vind ik RB dus ook beter dan GH :P
Qua game zonder DLC is GH3 toch ook mijn favo tho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb een raar probleem met m'n xbox. Ik speel eigenlijk alleen maar MW2 en heb het probleem dat de connectie tussen mijn xbox en controller steeds wegvalt...Ik heb het met meerdere controllers geprobeerd en ook de controllers gesynchroniseerd. Maakt allemaal geen verschil...
Het lampje op de controllers is ook steeds zo aan het knipperen (ronddraaiende ring) en dan valt regelmatig de verbinding weg. Heb zelfs het idee dat de connectie eerder wegvalt wanneer ik "veel" knoppen indruk. Het wegvallen van de verbinding komt namelijk het meeste voor wanneer ik op een persoon schiet in MW2.....Je kan begrijpen dat dit echt eeeeeeenoooooorm storend is als de connectie midden in een vuurgevecht wegvalt... :(

Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Batterij vervangen?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Mars18 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:44:
Vrijdag 2100 punten gekocht bij Gamehubs.com
Voer ik ze in, code invalid. Was eerst ook al.

Slordig zijn ze met codes :(
Even mailen, ze typen de codes handmatig dus het kan dat ze een foutje maken. Heb het zelf ook wel eens gehad. Kreeg zelfs een keer ook de tweede keer een verkeerde code, maar werd het allemaal prima opgelost.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik had hetzelfde twee weken gelden. Maar dan precies met 1 spel: Grid. Met andere spellen geen probleem. En niet de melding low power. De controller kon gewoon weer aan (maar viel binnen twee minuten weer uit). En dat alleen binnen Grid. Ik kon een hele tijd een ander spel spelen...

Andere batterijen loste het op.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:54
Een vraag hier aan mede xbox bezitters.

Is er iemand die een capture card gebruikt om op te nemen terwijl je speelt op de xbox?

Ik ben namelijk opzoek naar een capture card die in HD (min. 720p) opneemt en waarbij ik tegelijkertijd ook op mijn TV kan gamen via HDMI kabel.

Zelf heb ik de Blackmagic Intensity Pro gezien, die voldoet aan dit alles, maar twijfel daar nog over in verband met de prijs (+- 200 euro) en de onzekerheid of hij door m'n moederbord wordt ondersteund.

Heeft iemand eventuele andere suggesties?

EDIT: De HD PVR gevonden, na wat onderzoek, reviews en filmpjes maar die besteld :P

[ Voor 7% gewijzigd door thezs op 06-09-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb laatst NFS: Shift besteld voor 17,50, en het viel me toch reuze mee dat spel. Had tijd terug de demo op de PS3 al gedownload, maar toen verder geen aandacht aan besteed. Vooral leuk dat het interieur van de auto's zo goed klopt...althans, de Focus ST uit 06 oogt praktisch gelijk aan mijn Focus uit 05 :)

Tevens voor de avond begonnen aan Monkey Island 2. Wat een lekker sfeertje en humor zeg.
Heb vroeger de MI serie niet gespeeld, ik ben de adventures ingestapt bij Discworld (1/2/Noir) en Broken Sword op de PS1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02:32
Wie heeft er zin om alle Co-op missie's van Red Dead Redemption met mij vandaag te halen?Het liefst vanavond rond 8 uur.
Als je interrese hebt moet je me maar quoten.

verkeerde topic :F

[ Voor 7% gewijzigd door DR.V op 07-09-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Exorcist schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:41:
Heb laatst NFS: Shift besteld voor 17,50, en het viel me toch reuze mee dat spel. Had tijd terug de demo op de PS3 al gedownload, maar toen verder geen aandacht aan besteed. Vooral leuk dat het interieur van de auto's zo goed klopt...althans, de Focus ST uit 06 oogt praktisch gelijk aan mijn Focus uit 05 :)

Tevens voor de avond begonnen aan Monkey Island 2. Wat een lekker sfeertje en humor zeg.
Heb vroeger de MI serie niet gespeeld, ik ben de adventures ingestapt bij Discworld (1/2/Noir) en Broken Sword op de PS1.
waar had je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo net dan eindelijke RDR uitgespeeld de Single Player. Had het spel al heel lang liggen en ook al best veel gespeeld maar ben soms in eens uit gekeken op een spel en dan ga ik wat anders doen. Ik vond het toch wel een erg leuk spel!

Nu staat alan wake op het lijstje was ik ook mee begonnen maar nooit afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 20:18
Zelf wacht ik nu op de nieuwe fifa 11.
Dat is eigenlijks ook het enige wat ik speel op de console.
Want dat speelt voor geen meter op de pc.
Voor de rest zit mijn broertje er veel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Laatste uitbreiding van Mass Effect 2 ook uitgespeeld met alle achievements. The Lair of the Shadow Broker.
Hij is wat aan de korte kant maar zeker weer briljant :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:24
Eerst had ik mijn PC en Xbox360 + TV in dezelfde kamer staan. Via een scart kabeltje was mijn TV direct aan mijn PC aangesloten. Door het bureaublad uit te breiden op mijn TV kon ik gemakkelijk video naar de TV "slepen" en zo video met ondertitels kijken.

Nu staat mijn PC in een andere kamer dus helaas kan ik dit truukje niet meer zo makkelijk uit halen. Zowel mijn PC als 360 staan aan het netwerk gehangen, dus kon ik via de Video Library bij de 360 alsnog video's kijken. Maar het lukt me niet ondertitels bij te stoppen. Op zich is het niet erg bij Engelse films, maar als je een Japanse film gaat kijken is het toch wel fijn :)

Iemand een suggestie met welke software ik films met losse ondertitel bestanden af kan spelen via de Xbox 360 die aangesloten is op een PC?? Ik heb TVersity uitgeprobeerd, maar ben er (nog) niet achter of het hiermee mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
WeAreLegion schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:29:
Zo net dan eindelijke RDR uitgespeeld de Single Player. Had het spel al heel lang liggen en ook al best veel gespeeld maar ben soms in eens uit gekeken op een spel en dan ga ik wat anders doen. Ik vond het toch wel een erg leuk spel!

Nu staat alan wake op het lijstje was ik ook mee begonnen maar nooit afgemaakt.
Verwacht er niet al te veel van, het einde is echt brak...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

The Great HooD schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:50:
[...]

smaken verschillen...ik vond Alan Wake geniaal.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
The Great HooD schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:50:
[...]

Ik vond het eerlijk gezegd wel leuk gedaan. Twin Peaks all over again! :) De DLC vond ik ook wel intressant. Maar goed nu wachten tot ze het wel een beetje afronden. Vind het wel leuk gedaan dat ze er een soort van tv show van hebben gemaakt.

Volgende op lijstje is Ninja Gaiden II, was ik ook mee begonnen ook mee gestopt in eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Het lijkt wel bij al die spellen dat het einde wat afgeraffeld overkomt, een gevoel wat bij Mafia II mij ook bekroop. DLC van AW heb ik niet gespeeld, was er eigenlijk ook wel een beetje klaar mee toen ik hem had uitgespeeld. Het enige goede SP avontuur wat ik eigenlijk heb gespeeld in mijn leven zijn Bioshock 1 (uiteraard), Splinter Cell (1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ElBarto schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:28:
[...]

Even mailen, ze typen de codes handmatig dus het kan dat ze een foutje maken. Heb het zelf ook wel eens gehad. Kreeg zelfs een keer ook de tweede keer een verkeerde code, maar werd het allemaal prima opgelost.
Het was gelukt, Toch wel slordig van ze.
En dat voor die 1/2 euro voordeel...

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ik heb mijn harde schijf vervangen door een 250GB 7200rpm exemplaar. Kortere laadtijden (maar niet echt schokkend, tov mijn 60GB schijf). Maar vooral de extra ruimte was zeer welkom!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Harrie schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:10:
Ik heb mijn harde schijf vervangen door een 250GB 7200rpm exemplaar. Kortere laadtijden (maar niet echt schokkend, tov mijn 60GB schijf). Maar vooral de extra ruimte was zeer welkom!
heb je het hier wel over de xbox 360??
je kan toch niet zelf hdd vervangen, alleen die kant en klare MS hdd's?
of heb je het over de ps3 perongeluk haha.
want is die 250gb hdd 7200rpm dan van MS??
zou wel een mooie keuze zijn dan want mijn 120gb is in bv forza 3 erg traag met laden, terwijl mijn 20gb 10x sneller is met laden :S. op beide de game geinstaleerd.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

v8power67 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:16:
[...]

heb je het hier wel over de xbox 360??
je kan toch niet zelf hdd vervangen, alleen die kant en klare MS hdd's?
of heb je het over de ps3 perongeluk haha.
want is die 250gb hdd 7200rpm dan van MS??
zou wel een mooie keuze zijn dan want mijn 120gb is in bv forza 3 erg traag met laden, terwijl mijn 20gb 10x sneller is met laden :S. op beide de game geinstaleerd.
Ja ik heb het over een 360. Nee, die schijf komt niet van microsoft. Details daarover weet ik niet of ik die hier mag posten.
Laadtijden in forza 3 zijn iets korter dan met mijn 60GB schijf, maar niet schokkend (hier had ik meer verwacht). Laden van een quicklap in de R8 op Camino Extreme Racing track is ongeveer 23 seconden, waar de 60GB versie 25 seconden nodig had ofzo. Natuurlijk is dit maar 1 situatie, ik zou er wat meer moeten testen. Is die 120GB trager dan de 20B? Dat zou wel vreemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag een Xbox 360 Slim gekocht met daarbij Mafia 2. Is nu al enigzins een deceptie gebleken.

Het spel is buggie als hel. Val continue door de grond. Is daardoor niet meer speelbaar. En de dvd bevat nu al flinke krassen zonder dat de Xbox ook maar een milimeter is bewogen.

Ik kocht juist de Slim variant met de gedachte dat beschadigde dvd's verholpen zouden zijn. Maar helaas zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

Beschadigde DVD's zijn 3 jaar terug al verholpen, sinds dien heeft ELKE dvd drive padding welke ervoor zorgt dat de DVD niet meer tegen de lens (of wat anders) aan kan komen.

Heb sinds april 2008 mijn xdoos, en kan er naast staan dansen als ik het wil...
Sterker nog, mijn zusje + vriendinnetje heeft dat al eens gedaan met Lips (Singstar achtig spelletje) die dvd heeft dat nu toch zeker al 5x door gemaakt, ding is gewoon krasvrij. Net als al mijn andere spellen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-07 11:13
Tsja, helaas heeft Mr. Black niet jouw specifieke Xbox staan, dus krast die van hem nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

of Mr Black heeft een DVD die al beschadigt was.

Die bug heb ik in de hele play-tru ook niet gehad en volgens mij ook niet voorbij zien komen in het Mafia 2 topic.....dus an zich ook vreemd dat hij het continue heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dit weekend Metro 2033 uitgespeeld. Had hem al een half jaar liggen ofzo en toen enkel het eerste level gedaan... Het kon mij toen om een of andere reden niet bekoren. Ik denk voornamelijk vanwege de controls die in mijn ogen toch niet zo heel geweldig aanvoelen. Echter ik zag hem zaterdag weer tussen mijn games liggen en vanwege het gebrek aan goede games die uitgekomen zijn de afgelopen periode dacht ik, laat ik het weer eens proberen. Gisteren uitgespeeld. Echt wat een leuke game. :o Ver boven mijn verwachtingen... Helaas mis ik 3 achievements, maar daarvoor moet ik het hele spel weer gaan spelen. Ik denk alleen niet dat ik dat nog ga doen.. Maar als iemand het tegenkomt in de budgetbakken (geen idee hoeveel het spel nu kost..) zou ik adviseren om hem mee te nemen. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb Metro 2033 van het weekend toevallig voor 22,50 meegenomen en een stukje gespeeld. Hoewel het volgens mij zo lineair is als de pest vind ik het tot nu toe erg sfeervol en best een leuk spel. Een beetje een kruising tussen Stalker (russisch, post-apocalyptisch) en Hellgate: London.

Lineair hoeft wat mij betreft niet altijd een manco te zijn, heb meteen de Ranger dlc erbij gekocht, als ik mijn eerste playthrough heb maar eens op Ranger hardcore mode proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Vrijdag schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:05:
Ik heb Metro 2033 van het weekend toevallig voor 22,50 meegenomen en een stukje gespeeld. Hoewel het volgens mij zo lineair is als de pest vind ik het tot nu toe erg sfeervol en best een leuk spel. Een beetje een kruising tussen Stalker (russisch, post-apocalyptisch) en Hellgate: London.

Lineair hoeft wat mij betreft niet altijd een manco te zijn, heb meteen de Ranger dlc erbij gekocht, als ik mijn eerste playthrough heb maar eens op Ranger hardcore mode proberen.
Vond het af en toe wel erg moeilijk moet ik eerlijk zeggen. Stond op moeilijkste niveau, zoals ik eigenlijk altijd wel doe, uiteindelijk maar normal gedaan... :) Het is idd erg lineair, maar dat is ook geen probleem vind ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op zondag 12 september 2010 @ 23:36:
Beschadigde DVD's zijn 3 jaar terug al verholpen, sinds dien heeft ELKE dvd drive padding welke ervoor zorgt dat de DVD niet meer tegen de lens (of wat anders) aan kan komen.
Ja dat dacht ik dus ook :( DVD was gloednieuw zonder beschadigingen oid.

Ik kijk het nog even aan anders bel ik Microsoft wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

uchiha tijntje schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:34:
[...]

Vond het af en toe wel erg moeilijk moet ik eerlijk zeggen. Stond op moeilijkste niveau, zoals ik eigenlijk altijd wel doe, uiteindelijk maar normal gedaan... :) Het is idd erg lineair, maar dat is ook geen probleem vind ik. :)
Ik doe het nu op easy :$

Voor de Enlightened achievement moet je volgens mij het hele spel op een bepaalde manier spelen, een hele klus dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb afgelopen vrijdag Darksiders gekocht. En man o man wat is dat een leuk spel zeg!. Ik vermaak me er echt super mee. Het is kindje van Zelda en God of War als je het mij vraagt het doet van alle 2 een beetje en dat maakt het tot een leuk geheel. Ben nu 8 uur verder en net 2e dungeon klaar dus heb nog wel even te gaan.

Metro 2033 ben ik ook wel benieuwd naar maar eens kijken of ik die op de kop kan tikken 2e hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Darksiders is idd geniaal, ben blij dat daar een sequel op komt. Momenteel helemaal niks aan 't doen want ik zit ff in Vietnam :P

Morgen ligt Reach op mijn deurmat, die kan ik gaan spelen als ik weer thuisd ben, maar eerst wil ik Lair of the Shadow Broker doen... Mass Effect 2 is voor mij het beste spel wat ik tot nu toe heb gespeeld.
Metro 2033 is qua sfeer echt super, maar er zitten toch ook erg vervelende dingen in. Enemies die je met een shotgun bijna recht in hun smoel schiet, maar toch niet doodgaan enzo. Ik moet het laatste stukje ook maar eens afmaken :)

[ Voor 25% gewijzigd door Willybubba op 13-09-2010 12:11 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik ook op sommige momenten B) :$ Met name bij de minder menselijke tegenstanders vond ik het gewoon erg lastig...
Vrijdag schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:07:
[...]
Voor de Enlightened achievement moet je volgens mij het hele spel op een bepaalde manier spelen, een hele klus dacht ik.
Mja moet je bepaalde keuzes enzo maken inderdaad. Wist ik van te voren niet, anders had ik het wel gedaan denk ik...

[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-09-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

360 netwerkgurus, ik heb hulp nodig:

Ik zit al tijdenlang met een moderate NAT dat ik op open probeer te krijgen. Ik heb ports geforward op zowel m'n modem als de router, maar NAT blijft nog steeds moderate.

ISP is Tele2, een 4Mbit abbo
Modem is van Tele2, weet niet welk merk/type
Router is een Belkin MIMO G+

De xbox is een recente 360 slim, via CAT kabel op de router aangesloten, welke weer bekabeld verbindt met de modem.
De modem heeft gewoon een standaardadresje, router heb ik veranderd naar 10.9.X.XXX adres( en daarmee ook het draadloos netwerk achter de router) De xbox heeft onder de router een statisch IP, wat ik zowel bij de modem als de router in de DMZ gezet heb.
Ports 80, 88, 3074 en 53 zijn respectievelijk via UDP of TCP geforward op beide apparaten, toch blijf ik een moderate NAT tegenkomen.

Weet iemand of hier verder nog iets aan te doen is, of ligt dit puur aan de router/modem combinatie of de ISP?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ondersteunt je router geen upnp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:26:

Ik zit al tijdenlang met een moderate NAT dat ik op open probeer te krijgen. Ik heb ports geforward op zowel m'n modem als de router, maar NAT blijft nog steeds moderate.

De xbox is een recente 360 slim, via CAT kabel op de router aangesloten, welke weer bekabeld verbindt met de modem.
De modem heeft gewoon een standaardadresje, router heb ik veranderd naar 10.9.X.XXX adres( en daarmee ook het draadloos netwerk achter de router) De xbox heeft onder de router een statisch IP, wat ik zowel bij de modem als de router in de DMZ gezet heb.
Ports 80, 88, 3074 en 53 zijn respectievelijk via UDP of TCP geforward op beide apparaten, toch blijf ik een moderate NAT tegenkomen.

Weet iemand of hier verder nog iets aan te doen is, of ligt dit puur aan de router/modem combinatie of de ISP?

Bedankt.
Ik heb wel een andere setup dan dat jij heb. Maar wat ik nog moest doen bij me modem is van WAN naar LAN openzetten maar ook van LAN naar WAN. Dit moest ik doen in de ingebouwde firewall (Zykzel modem met Telfort internet). En toen werkte het wel. Misschien dat je zoiets nog kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Bedankt.
Eerst een vraag:
Wat is nu eigenlijk het probleem..??
kan je niet connecten voor een chat of heb je problemen met het connecten tijdens matchmaking bij een game..??
Als je daar geen problemen ondervind zijn je instellingen goed.
Volgens mij heeft portforwarden trouwens geen zin als je xdoos al in de DMZ staat..!! Want je poorten staan dan sowieso wagenwijd open.

Check ff Portforward voor de juiste instellingen en handleidingen van je router. Als je dat al niet hebt gedaan.
Je kunt ook per game kijken welke instellingen de juiste zijn.
Zelf heb ik alleen poort 88 via UDP en poort 3074 via UDP/TCP geforward op me Dlink DIR-855. 80 en 53 heb ik niet (meer) geforward.
Matchmaking duurt maximaal 1 minuut. Meestal heb ik binnen 10 seconden al een match gevonden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hmm vandaag komt Halo Reach uit toch? Als ik niet laat hoef te werken ga ik hem halen. Gisterenavond de themesong geluisterd. Wat is dat goed, kreeg er eigenlijk meteen veel zin in om het weer Co-op te spelen. Heb Halo 3 ook met 4 man co-op gespeeld op legendary, wat was dat gaaf, zeker het laatste level was chaos. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

uchiha tijntje schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:16:
[...]

Ik ook op sommige momenten B) :$ Met name bij de minder menselijke tegenstanders vond ik het gewoon erg lastig...
Ja inderdaad, die zijn verbazingwekkend snel en soms erg moeilijk te raken. Bovendien is het vaak best donker in die tunnels (:P) en dan is easy wel makkelijker.
Mja moet je bepaalde keuzes enzo maken inderdaad. Wist ik van te voren niet, anders had ik het wel gedaan denk ik...
Ja idd, ik ga gewoon eerst voor de ervaring en daarna wel een mop up voor de rest. Soms moet je niet meteen achievements willen jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik had even een vraagje over de xbox & halo 3.
Als ik Halo in de xbox stop, en ik start het spel op, doet alles het gewoon,
het enige wat het níét doet is online... Bij alle andere spellen die online kunnen,
doet ie het wel gewoon, maar alleen bij Halo werkt het niet.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

grtz

edit : typfoutjes

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Geeft ie heel misschien de melding dat je map-packs niet hebt? Een potje Social Team Slayer zou volgens mij wel altijd moeten kunnen.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
thefabiman88 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:16:
Waarschijnlijk een noobie vraag, maar waar kun je die spellen inruilen dan? Ik zie nergens winkels waar je je 2e hands games kunt inruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

CousinBoneless schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:32:
[...]

Waarschijnlijk een noobie vraag, maar waar kun je die spellen inruilen dan? Ik zie nergens winkels waar je je 2e hands games kunt inruilen...
Gameshop Twente doet hier aan :). Denk dat er wel meer van dit soort bedrijven zijn.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:51:
Hmm vandaag komt Halo Reach uit toch? Als ik niet laat hoef te werken ga ik hem halen. Gisterenavond de themesong geluisterd. Wat is dat goed, kreeg er eigenlijk meteen veel zin in om het weer Co-op te spelen. Heb Halo 3 ook met 4 man co-op gespeeld op legendary, wat was dat gaaf, zeker het laatste level was chaos. :*)
Psstt

[X360] Halo: Reach

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
CousinBoneless schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:32:
[...]

Spelinruil/Gamemania :)

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Leuk die aanbieding van MO/GO, kan niet betalen omdat bedrag 0,00 is.
Iemand met succes kunnen bestellen ? Gaat om de CE van Halo Reach

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Weet iemand als of het mogelijk is om een harddisk te vervangen van een xbox 360?

Ik heb nog het eerste model Xbox360, gekocht tijdens de lancering in december 2005, 1x een RROD gehad, ding is dus behoorlijk oud..... nu ik steeds tegen het probleem aan loop dat mijn harddisk vol loopt ben ik mijn opties dus aan het na gaan.

Een nieuwe Xbox 360 Slime (incl 250Gb HDD) heb ik rond de 230 euro op internet.
Een nieuwe 250GB HDD voor mijn huidige 360 heb ik rond de 85 euro op internet.

Ik speel veel op Live, wil dus geen Live-Ban aan mijn broek krijgen, zijn er daarom ook mogelijkheden om de harddisk op mijn xbox te vergroten? Het gaat me dus niet om het feit dat ik iligale content kan spelen, ik wil gewoon meer ruimte voor mijn legale downloads en games.....

Het punt waar ik mee zit, gezien de leeftijd van mijn xbox heb ik geen garantie meer, ik heb dus geen idee hoe lang hij het nog vol blijft houden. Is daarom de nieuwe 250Gb harddisk een goede inverstering voor mijn huidige xbox. Of moet ik er toch over gaan denken om gezien de leeftijd een nieuwe Slim uitvoering te kopen?

En als laatste.... Zijn er ook nog andere manieren om de schijfruimte van mijn xbox te vergooten?

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Bedankt.
Het probleem zit hem vermoedelijk in je Tele2 modem, zoek even uit welke type modem je hebt

• WeAreLegion
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 15 september 2010 @ 01:09:
Weet iemand als of het mogelijk is om een harddisk te vervangen van een xbox 360?

Ik heb nog het eerste model Xbox360, gekocht tijdens de lancering in december 2005, 1x een RROD gehad, ding is dus behoorlijk oud..... nu ik steeds tegen het probleem aan loop dat mijn harddisk vol loopt ben ik mijn opties dus aan het na gaan.

Een nieuwe Xbox 360 Slime (incl 250Gb HDD) heb ik rond de 230 euro op internet.
Een nieuwe 250GB HDD voor mijn huidige 360 heb ik rond de 85 euro op internet.

Ik speel veel op Live, wil dus geen Live-Ban aan mijn broek krijgen, zijn er daarom ook mogelijkheden om de harddisk op mijn xbox te vergroten? Het gaat me dus niet om het feit dat ik iligale content kan spelen, ik wil gewoon meer ruimte voor mijn legale downloads en games.....

Het punt waar ik mee zit, gezien de leeftijd van mijn xbox heb ik geen garantie meer, ik heb dus geen idee hoe lang hij het nog vol blijft houden. Is daarom de nieuwe 250Gb harddisk een goede inverstering voor mijn huidige xbox. Of moet ik er toch over gaan denken om gezien de leeftijd een nieuwe Slim uitvoering te kopen?

En als laatste.... Zijn er ook nog andere manieren om de schijfruimte van mijn xbox te vergooten?
Nou om heel kort te zijn nee die zijn er niet. Je heb die 2 mogelijkheden. USB key's zijn waarschijnlijk geen optie omdat dat maar max 32Gb is dus dat is ook niet bijster veel. Persoonlijk zou ik voor een Slim editie gaan dat is wel wat meer geld. Maar er zitten wel erg veel verbeteringen in (heb hem zelf ook gekocht) de oude xbox kan je nog wel verkopen dus dat kan je dan wel weer tegen elkaar afstreppen.

• Mars18
Wat zijn tegenwoordig Awards op de 360?
Zag er 1 bij Red Dead Redemption en volgens mij Halo Reach.

Ik ken wel Achievements.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat zijn avatar awards, bij RDR is dat een hoed die je voor je avatar kunt gebruiken.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mars18 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 08:31:
Wat zijn tegenwoordig Awards op de 360?
Zag er 1 bij Red Dead Redemption en volgens mij Halo Reach.

Ik ken wel Achievements.
Alan Wake, Left 4 Dead 2, Doom II hebben ook awards :)

• Mars18
Magic schreef op woensdag 15 september 2010 @ 08:39:
Dat zijn avatar awards, bij RDR is dat een hoed die je voor je avatar kunt gebruiken.
Ah oke :)

Pagina: 1 ... 35 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.