Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Je kan op de slim de oude Xbox 360 harde schijven prikken. Het is even de case verwijderen en je kan hem er in schuiven. Let wel op dat je wat ruimte over hebt in de Xbox 360, dus iets van opvulling is geen slecht idee.

Je kan ook USB sticks gebruiken, maar dan zit je vast aan de max van 16Gb en kan je volgens mij alleen voor savegames gebruiken (spellen er op zetten is volgens mij niet mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:45
Eppo © schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:08:
Je kan op de slim de oude Xbox 360 harde schijven prikken. Het is even de case verwijderen en je kan hem er in schuiven. Let wel op dat je wat ruimte over hebt in de Xbox 360, dus iets van opvulling is geen slecht idee.

Je kan ook USB sticks gebruiken, maar dan zit je vast aan de max van 16Gb en kan je volgens mij alleen voor savegames gebruiken (spellen er op zetten is volgens mij niet mogelijk)
Volgens mij kan dat wel sinds een bepaalde update medio 2010.

http://www.windowsitpro.c...-USB-Storage-Support.aspx

[ Voor 8% gewijzigd door Grolsch op 27-08-2010 10:56 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Had het uit het nieuwsbericht gehaald:
nieuws: Xbox 360 krijgt op 6 april bredere ondersteuning voor usb-sticks

Daar wordt niet gesproken over spellen, wel over spelersprofielen, savegames en gamedemo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 10:10
Je kan 2 usb sticks van 16 GB gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Heeft er iemand enig idee of deze kabel gewoon gaat werken? Want ik lees erg veel over dat je iets moest solderen ofzo.. (Het is dezelfde als op dealextreme dat weet ik wel) ik laat hem alleen HDMI geven. En audio gaat over de twee tulp aansluitingen. Komt op deze monitor te zitten:
pricewatch: Acer 243HQAbd

En de tulp stekkers gaan samen met dit verloopje op deze speakers:
pricewatch: Logitech X-540

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:23
Jaguar645 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 18:18:
Nieuwe dashboard in de maak?:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

De franse site heeft al een bericht gehad dat het weg moest :P zit dan misschien toch een kern van waarheid achter?
Even mezelf quoten.... Kennelijk waren de plaatjes toch accuraat dat er een nieuwe dashboard aankwam:

http://www.joystiq.com/sc...hboard-8-26-10/3303105#/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Moet toch eerlijk toegeven dat ik het niet perse beter vind :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
Kan een xbox 360 kopen incl. controller voor rond €50, echter deze heeft wel RROT.

Echter verkoper geeft aan dat dit tegenwoordig gemakkelijk te fixen is.. winkels doen dat voor rond de €20.. is het dan interessant?

Ben eigenlijk opzoek naar een xbox360 als MCE (Windows MediaCenter Extender).. en wat games voor de kids (4 & 6 jr).

Is dat dan wat? Ben totaal niet thuis in het xbox360 wereldje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Als hij zelf denkt het te kunnen (laten) maken voor 20 euro, waarom zou hij die 20 euro dan niet investeren om er vervolgens 100 euro voor te vragen? Zo denk ik dan altijd he :P.

Ik zou gewoon voor iets meer een werkende 360 kopen.

En ik zie dat er geen controller bij zit, ook nog een extra uitgave van 15-25 euro.

[ Voor 15% gewijzigd door KoffieNT op 28-08-2010 00:17 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

RedHead schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:10:
Kan een xbox 360 kopen incl. controller voor rond €50, echter deze heeft wel RROT.

Echter verkoper geeft aan dat dit tegenwoordig gemakkelijk te fixen is.. winkels doen dat voor rond de €20.. is het dan interessant?

Ben eigenlijk opzoek naar een xbox360 als MCE (Windows MediaCenter Extender).. en wat games voor de kids (4 & 6 jr).

Is dat dan wat? Ben totaal niet thuis in het xbox360 wereldje
Is het geen optie om gewoon een 2e hands WERKENDE arcade te kopen? Zitten 2 tot 4 spellen bij (verschilt per bundel) zoals Lego batman en Viva Pinata. RRoD is niet zo maar ff te fixen nee, de schade verschilt per console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Rrrr, Fifa liep net keer op keer vast toen we met 4 man wilden spelen. Schijnt bekend te zijn. Gelukkig had ik de slaapkamer ook nog een 360, die aangesloten en deed het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
De oude xbox 360 als MCE... dat heb ik nooit begrepen. Het is gewoon een herrie apparaat ook zonder stofzuiger draaiende dvd drive. Op de nieuwe S kan ik wel zonder irritatie m'n dvd's kijken. Bravo...

Heb mijn oude xbox 360 20 GB zonder HDMI met HD Component kabel, headset en controller net weggedaan voor 70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Eppo © schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:58:
Had het uit het nieuwsbericht gehaald:
nieuws: Xbox 360 krijgt op 6 april bredere ondersteuning voor usb-sticks

Daar wordt niet gesproken over spellen, wel over spelersprofielen, savegames en gamedemo's.
Je kan prima spellen installeren op een USB stick, zo gebruik ik het ook namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

CrystalViriS schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:47:
[...]

Vreemd verhaal dat het niet werkt. Hier ook telfort en dus ook diezelfde Zyxel router met daartussen zelfs 2 switches, (één Asus switch en een goedkoop Edimax ding) en een linksys router die als accespoint voor wireless fungeert.

Nooit problemen gehad weet je zeker dat die kabel naar de xbox360 wel fatsoenlijk is? Als het tijdelijk wel werkt en dan weer niet misschien heeft de kabel dan een knik of zo? Kun je de kabel niet eens testen met een laptop of zo?

edit: Of misschien de kabel eens insteken op een andere poort in de switch? Misschien één van de poorten niet goed (meer).
Het is meer dat ik steeds een 'beperkte' verbinding krijg, hij valt niet helemaal weg.

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:38

Vrijdag

De Zwarte

Jaguar645 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:19:
[...]

Even mezelf quoten.... Kennelijk waren de plaatjes toch accuraat dat er een nieuwe dashboard aankwam:

http://www.joystiq.com/sc...hboard-8-26-10/3303105#/0

Ik vind het niet mooi, dat hoekige en platte :N

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien een tipje voor diegenen die graag wat meer ruimte bij hun x360 willen of gewoon een profiel die ze ergens naartoe kunnen nemen met veel info:
http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_35/OFF07.SHTML

16GB USB-stick €25

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Er zijn er wel meer voor die prijs te krijgen :D, zie hier.

Heb zelf net die Flashstation van Sandisk gekocht. Zal eens testen of hij ook op de 360 werkt.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoffieNT schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:42:
Er zijn er wel meer voor die prijs te krijgen :D, zie hier.

Heb zelf net die Flashstation van Sandisk gekocht. Zal eens testen of hij ook op de 360 werkt.
Tsja, maar dat zijn veelal webwinkels, waarvan sommige erg obscuur zijn. Een Aldi is meestal wel in de buurt en als de stick niet werkt ga je gewoon terug met de mededeling dat ie niet werkt en je krijgt een nieuwe of je geld terug
heb zelf overigens ook die Sandisk Cruzer flashstation. Enkele maanden geleden bij de Saturn gehaald voor 30 euro. Tis niet echt een snelle stick, maar hij doet z'n werk.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
:*)

Nadat mijn 360 zo'n 3 maanden in de kast heeft gestaan vanwege een RROD ben ik gisteren eens gaan zoeken op internet naar de mogelijke oorzaak en dat was error code "0102".

Heb de Xbox helemaal losgemaakt, en door de ventilatie te blokkeren de heatsink heel heet laten worden en, werkelijk waar.

Hij werkt weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Twylight schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:00:
:*)

Nadat mijn 360 zo'n 3 maanden in de kast heeft gestaan vanwege een RROD ben ik gisteren eens gaan zoeken op internet naar de mogelijke oorzaak en dat was error code "0102".

Heb de Xbox helemaal losgemaakt, en door de ventilatie te blokkeren de heatsink heel heet laten worden en, werkelijk waar.

Hij werkt weer :D
Dat is mooi voor je, fijn dat het weer werkt... ondanks dat het een oplossing is heb ik wel vraagtekens alsof het nu echt goed voor de CPU's is........ Maar goed, het is beter dan niets...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:02:
[...]

Dat is mooi voor je, fijn dat het weer werkt... ondanks dat het een oplossing is heb ik wel vraagtekens alsof het nu echt goed voor de CPU's is........ Maar goed, het is beter dan niets...
Dat denk ik ook niet nee, het was ook meer een laatste poging voordat ik hem helemaal afschreef. Was niet van plan er nog geld aan uit te geven, en dit keer had ik geluk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Een aanrader is om de X-clamps te vervangen door een aantal M5 x 10mm boutjes met een paar teflon en metalen 5 mm ringetjes (Gamma ;) ).
Er staan genoeg tutorials op internet hoe je dit moet doen en het is een betere oplossing dan telkens je Xbox te laten oververhitten.

Vandaag nog een Xbox 360 uit 2005 die geen beeld meer gaf op deze manier gerepareerd.
Totale kosten nog geen €5,00. :D

[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 31-08-2010 00:06 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Bullet NL schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:02:
[...]

Op 200 graden 10 minuten in de oven zetten was waarschijnlijk ook niet goed voor de mijne een paar jaar terug, maar kon wel mooi GTA IV nog 8+ uur spelen die dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:58

Harrie

NederVlaming

Ace schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 01:37:
[...]

Op 200 graden 10 minuten in de oven zetten was waarschijnlijk ook niet goed voor de mijne een paar jaar terug, maar kon wel mooi GTA IV nog 8+ uur spelen die dag :P
En na die dag? Ik ben wel benieuwd naar resultaten van reflowen met je oven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ace schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 01:37:
[...]

Smaakte je pizza de volgende dag ook naar XBOX hardware?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Bumpje voor mijn vraag:
D4NG3R NL schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:52:
Heeft er iemand enig idee of deze kabel gewoon gaat werken? Want ik lees erg veel over dat je iets moest solderen ofzo.. (Het is dezelfde als op dealextreme dat weet ik wel) ik laat hem alleen HDMI geven. En audio gaat over de twee tulp aansluitingen. Komt op deze monitor te zitten:
pricewatch: Acer 243HQAbd

En de tulp stekkers gaan samen met dit verloopje op deze speakers:
pricewatch: Logitech X-540

Zijn er nog mensen hier die weten welk formaat fans er in een xdoos zitten? Want mijn garantie verloopt met een paar maanden, en dan wil ik graag de fans vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de wishlists van iedereen voor de komende tijd?

Die van mij is niet erg spannend, want ik ga ook wat minderen met spellen. Dus eigenlijk wil ik de rest van het jaar alleen nog Fable 3 en Halo: Reach. Maar misschien komt er nog een leuke verrassing uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Ik heb de volgende games in pre-order staan @ Zavvi:

F1 2010
PES 2011
Testdrive Unlimited 2

En wellicht Virtua Tennis 4 als hij uitkomt.

Ben alleen fan van sports/racing games op de 360. Shooters speel ik op de PC. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wishlist bevat enkel, NFS:HP en Gears 3, maar die komt pas volgend jaar.
Ik zou eigenlijk meer games op xbla willen zien.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

- Dead Rising 2 (24-09-2010)
- Fallout: New Vegas CE (22-10-2010) (Al gepreorderd)
- Call Of Duty: Black Ops (9-11-2010)
- Assassin's Creed: Brotherhood (19-11-2010)

[ Voor 57% gewijzigd door ijskonijn op 31-08-2010 11:14 . Reden: Assassin's Creed: Brotherhood toegevoegd ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mijn lijstje (niet in enige volgorde trouwens):

Warhammer Spacemarine
Medal of Honor
Call of Duty Black Ops
Halo Reach
Dead Rising 2
Assassin's Creed Brotherhood
Need for Speed Most Wanted
Battlefield Bad Company Vietnam

Allen uiteraard in een CE variant indien mogelijk. Hoewel ik de Prestige Edition wel aan me voorbij laat gaan vanwege de hoge prijs.

Ben er nog steeds niet achter waar ik AC:B ga pre-orderen, allemaal verschillende dingen erbij.

[ Voor 34% gewijzigd door Vrijdag op 31-08-2010 10:39 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:20
Geen meer.

Ik ga volgend jaar een maand naar nepal op trektocht en moet daar zwaar voor gaan sparen.
De aanschaf van games gaat dus op een laag pitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Oei die was ik vergeten!
Komt die nog dit jaar? Wist ik niet, mooi! :)
Even mijn lijstje bijwerken hierboven

De prijzen van Xbox Live gaan trouwens omhoog in Canada, Mexico, UK en USA:
I wanted to let you know that as of November 1, 2010 we are increasing the price of an Xbox LIVE for some members. This price increase only affects Xbox LIVE Members in Canada, Mexico, United Kingdom or the United States.
Bron: Majornelson.com

Hebben we geluk in Europa, ook heb ik vorige maand m'n Xbox Live verlengd voor een jaar

[ Voor 52% gewijzigd door ijskonijn op 31-08-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 30-08 14:18
D4NG3R NL schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:37:
Bumpje voor mijn vraag:

[...]

Zijn er nog mensen hier die weten welk formaat fans er in een xdoos zitten? Want mijn garantie verloopt met een paar maanden, en dan wil ik graag de fans vervangen.
hoi ik heb zelf de originele versie van zon kabeltje, heb ook een acer scherm(h235h) aan hdmi hangen en hetzelfde logitech setje in 2.1(x-230). bij werkt het perfect zonder te solderen of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
ijskonijn schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:13:
[...]De prijzen van Xbox Live gaan trouwens omhoog in Canada, Mexico, UK en USA:
I wanted to let you know that as of November 1, 2010 we are increasing the price of an Xbox LIVE for some members. This price increase only affects Xbox LIVE Members in Canada, Mexico, United Kingdom or the United States.
Bron: Majornelson.com

Hebben we geluk in Europa, ook heb ik vorige maand m'n Xbox Live verlengd voor een jaar
En waar denk jij dat de UK ligt? Toen ik het bericht las vond ik het eignelijk vreemd dat de Euro landen niet meer gaan betalen. Betalen we dan al jaren teveel en wordt nu recht getrokken? Of hebben de Euro landen een ander voordeel? (is de euro zelf zoveel meer waard geworden ten opzichte van de dollar en pond?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Zal inderdaad met de waarde van de euro te maken hebben.
Anders is het gewoon vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Eppo © schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:32:
[...]
En waar denk jij dat de UK ligt? Toen ik het bericht las vond ik het eignelijk vreemd dat de Euro landen niet meer gaan betalen. Betalen we dan al jaren teveel en wordt nu recht getrokken? Of hebben de Euro landen een ander voordeel? (is de euro zelf zoveel meer waard geworden ten opzichte van de dollar en pond?)
Je hebt gelijk :+ De UK wordt bij Xbox Live als aparte regio gezien om een of andere reden (waarschijnlijk door de valuta inderdaad), vandaar ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 31-08-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Betalen we dan al jaren teveel en wordt nu recht getrokken? Of hebben de Euro landen een ander voordeel? (is de euro zelf zoveel meer waard geworden ten opzichte van de dollar en pond?)
We hebben heel wat minder features dan de andere landen. Last.fm, netflix, 1 vs 100, indie games(!), degelijke xbox shows (sentuamessage is ronduit zwak) en gewoon overall veel minder content in het dashboard dan in het buitenland (log maar eens in met een US of JP account, het verschil is enorm). Ik vind het maar normaal dat de dienst bij ons minder waard is dan in de US.

*edit*
Xbox live Gold voor 1 jaar heeft bij ons trouwens altijd al 59,99 euro gekost, amerikanen zijn gestegen van 49,99 naar 59,99. Het is dus eerder zo dat de prijzen meer gelijkgetrokken zijn. Als ze hier hetzelfde zouden doen betekent dat dat je officieel 70 euro zou betalen.

[ Voor 19% gewijzigd door boe2 op 31-08-2010 13:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Huntingduck schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:19:
[...]

hoi ik heb zelf de originele versie van zon kabeltje, heb ook een acer scherm(h235h) aan hdmi hangen en hetzelfde logitech setje in 2.1(x-230). bij werkt het perfect zonder te solderen of iets.
Dat is dus mijn punt, de orginele kabel werkt 100% zeker wel (is ook de bedoeling) maar ik lees dat je op de nepversie iets moet solderen :X omdat er iets mis was als je probeerde te overschakelen ofzo :?

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 31-08-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Boeboe schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:44:
[...]

We hebben heel wat minder features dan de andere landen. Last.fm, netflix, 1 vs 100, indie games(!), degelijke xbox shows (sentuamessage is ronduit zwak) en gewoon overall veel minder content in het dashboard dan in het buitenland (log maar eens in met een US of JP account, het verschil is enorm). Ik vind het maar normaal dat de dienst bij ons minder waard is dan in de US.
Zit er dan ook zo'n groot verschil tussen NL account en een UK account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Eppo © schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:24:
[...]
Zit er dan ook zo'n groot verschil tussen NL account en een UK account?
Als je hier in NL inlogt op je xdoos met een UK account merk je niks, maar als je op bijv xbox.com inlogt met een UK account, zul je wel verschillen in opties opmerken.

Edit: Volgens mij is het wel mogelijk om via een Proxy het IP van je xbox om te lijden naar een IP uit Brittannië, en dan "zou het in theorie" mogelijk moeten zijn om alle extra features te krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 31-08-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

zijn er meer mensen die niet op xbox live komen??
krijg melding dat ik wel internet heb maar geen xbox live.
ligt niet aan mn console want broertje heeft het ook.
heb al modem en router gereset, maar helpt niet.
internet doet het verder gewoon goed, zowel draadloos als wired.
xboxen zijn met kabel verbonden. op xbox.com is er ook geen melding dat xbox live down is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Gepre-orderd:
Halo Reach Limited Edition
Fable 3 Limited Edition

Wenslijstje:
NFS: Hot Pursuit
Test Drive Unlimited 2
Gears of War 3
Assassins Creed Brotherhood
Call of Duty Black Ops (twijfel geval, moet dit keer een langere single player in zitten..)
Medal of Honor (ook twijfel gevalletje)
Fallout New Vegas (wordt wel wat later, moet Fallout 3 nog uitspelen :o )

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik heb momenteel alleen Assassin's Creed: Brotherhood in de pre-order zitten. Ik wacht verder nog even af of Enslaved wat wordt en totdat Castlevania: Lords of Shadow iets goedkoper wordt om te (pre-)orderen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Ik kan niet connecten naar xbox live met mijn 360. Ben ik de enige die daar last van heeft of is er een storing ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:50:
zijn er meer mensen die niet op xbox live komen??
krijg melding dat ik wel internet heb maar geen xbox live.
ligt niet aan mn console want broertje heeft het ook.
heb al modem en router gereset, maar helpt niet.
internet doet het verder gewoon goed, zowel draadloos als wired.
xboxen zijn met kabel verbonden. op xbox.com is er ook geen melding dat xbox live down is.
Je ben dus niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Wat zijn de dingen waar je op moet letten bij een 2e hands xbox ? Zoiezo geen rrod, tenzij hij zo goedkoop is dat ik spullen kan vervangen.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Eppo © schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:29:
[...]
Je ben dus niet de enige...
gelukkig was al bang dat er iets mis was bij mij thuis.
maare kan er niets over vinden helaas.
xbox.com/support zegt dat live up and running is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
v8power67 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:37:
[...]

gelukkig was al bang dat er iets mis was bij mij thuis.
maare kan er niets over vinden helaas.
xbox.com/support zegt dat live up and running is.
Een vriend van mij had er vannochtend al last van en ik nu ook. Heb het al eens eerder meegemaakt. Ze willen op dinsdag nog wel eens update's draaien voor hun servers heb ik horen zeggen. (niet een update naar de xbox toe!!)
Denk dat het in de loop van de middag opgelost zal zijn.

Edit: Volgens mij is het (gedeeltelijk) opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door phosporus op 31-08-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ijskonijn schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:13:
[...]

Oei die was ik vergeten!
Komt die nog dit jaar? Wist ik niet, mooi! :)
Even mijn lijstje bijwerken hierboven
Jazeker: http://www.freerecordshop...assin-s-creed-brotherhood

Vraag ik mij af, stel dat de prijzen inderdaad omhoog gaan, is het dan een idee om nu al (heb onlangs mijn live voor een jaar verlengd) een tweede code te kopen en die dan te bewaren voor straks?

Of zit ik mezelf nu paniek aan te praten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:36
Nog steeds last, kreeg overigens wel een Engelse medewerker aan de lijn omdat ze ook al problemen hadden met de Nederlandse helpdesk.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vrijdag schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:48:
[...]

Jazeker: http://www.freerecordshop...assin-s-creed-brotherhood

Vraag ik mij af, stel dat de prijzen inderdaad omhoog gaan, is het dan een idee om nu al (heb onlangs mijn live voor een jaar verlengd) een tweede code te kopen en die dan te bewaren voor straks?

Of zit ik mezelf nu paniek aan te praten? :P
gewoon van die live kaartjes uit buitenland voor 35 euro halen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Laatst online: 12-09 11:54
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:03:
Wat zijn de wishlists van iedereen voor de komende tijd?
...
Fallout New Vegas
Mafia 2

En ik heb goeie hoop van LA Noire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 20:24
Alleen Fallout: New Vegas. Wilde eerst ook nog Mafia II halen, maar na de tegenvallende recensies wordt dat een budgetbak titel voor me. Misschien Assassin's Creed Brotherhood, maar dat ligt er een beetje aa hoe de single player gaat worden. Ben AC een beetje zat eerlijk gezegd.

Beetje weinig topgames in mijn ogen dit najaar; Q1 was interessanter.

Gelukkig moet ik Red Dead Redemption en Starcraft II nog aanschaffen die mij nog wel wat plezier zullen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

carpebios schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:52:
Nog steeds last, kreeg overigens wel een Engelse medewerker aan de lijn omdat ze ook al problemen hadden met de Nederlandse helpdesk.
Bij mij ook nogsteeds down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:43
Charly schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:49:
[...]

Fallout New Vegas
Mafia 2

En ik heb goeie hoop van LA Noire
Mafia was de tegenvaller van het jaar ;)

Voor mij blijft er gelukkig ook niet teveel over ...

F1 2010
Fallout : Las Vegas
En misschien weer de nieuwe Fifa en Black ops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
itsgreen schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:53:
[...]

Bij mij ook nogsteeds down :(
Ik heb hier (arnhem) geen problemen gehad. Maar misschien dat je ff kunt proberen om die xbox live test te runnen en te kijken wat voor code je krijgt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Laatst online: 09-06 19:42
Live mail en msn hebben ook problemen...

beetje willekeur

[ Voor 68% gewijzigd door Rinzwind op 31-08-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
eBuddy (MSN dus) werkt wel, Live Messenger vertikt het om te verbinden. Hotmail gaat ook niet van harte. Maar lijkt erop dat Microsoft wat probleempjes heeft laatste paar dagen.

[ Voor 25% gewijzigd door Hahn op 31-08-2010 18:27 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wishlist is: F1 2010, Fifa 11 en PES 2011. Later dit jaar BlackOps en Medal of Honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Rinzwind schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:23:
Live mail en msn hebben ook problemen...

beetje willekeur
Ja idd..

Microsoft.com site zelf is ook niet erg meewerkend...

Heb overigens geen problemen gehad tot vanochtend...

Mijn wishlist voor de rest van het jaar is trouwens F1 2010 en Blops, misschien als er ergens een aanbieding is scoor ik Reach.

[ Voor 17% gewijzigd door itsgreen op 31-08-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 30-08 14:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
itsgreen schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:45:
[...]

Ja idd..

Microsoft.com site zelf is ook niet erg meewerkend...

Heb overigens geen problemen gehad tot vanochtend...

Mijn wishlist voor de rest van het jaar is trouwens F1 2010 en Blops, misschien als er ergens een aanbieding is scoor ik Reach.
Dan gok ik dat het een DNS probleem is, want hier werkt(e) het prima

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Mooier, teminste...van mij hoeven die kleurtjes niet. Heb thuis sowieso alles zwart dus zwart/wit controller is wel gewenst in het kader van design. Maar ik ga hem niet opnieuw kopen want heb er nog twee liggen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Wat een absurd bedrag voor een controller. Je kunt ondertussen beter Arcade's gaan kopen en de controllers doorverkopen, dat levert je bijna wist op als ze dit soort bedragen gaan vragen...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Als de nieuwe d-pad echt goed werkt is de controller wel echt perfect, want dat is echt het enige minpuntje nu. Grijstinten zijn wel mooier, maar kleuren zijn wel beter herkenbaar voor beginners. Geeft weer eens aan dat MS echt niet van plan is in de toekomst de controller te vergangen door Kinect. Controller wordt op termijn wel goedkoper gok ik.

In other news: Dead Rising 2 Case Zero komt vandaag uit op XBLA. En het mooie is dat het spel blijkbaar ongeveer dezelfde gameplay elementen durft te hanteren als het eerste deel (dus: moeilijk, race tegen de klok, uniek save systeem). Dus je ziet diezelfde zure reviews gemixed met positieve reviews als bij deel 1. :)

Dat wordt weer genieten!

[ Voor 33% gewijzigd door SeamusXanthus op 01-09-2010 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zowat elke game gebruikt ook kleuren voor de buttons ter aanduiding van de functies, beetje raar dat ze dat op deze manier veranderen. En de prijs ook :F echt wtf, de nieuwe controller voor bij de 360S is al een tientje duurder dan de normale, alleen omdat ze de grijze onderdelen ook even in de zwarte verf gedompelt hebben.

Tevens hoeft die hele play and charge meuk niet, aangezien je toch nergens, 'officiele' losse accu's kan kopen is dat hele systeem gewoon fucking kansloos. Ik hou het wel bij mijn 15min powercharger oplaadbare batterijen en anders mijn cheapass Ikea batterijen En de mensen die wel accu';s gebruiken, hebben geen ruk aan 4 kabels voor hun 2 controllers . Typisch geval van jammer dit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

BM

Moderator Spielerij
Mooie controller, maar idd... waar zijn de kleurtjes voor de knoppen heen? :? Ik weet ze wel te vinden, maar beginners kunnen hier nog wel eens wat moeite mee hebben.

Nahja, voor mij niet zo'n probleem, was niet van plan op korte termijn nieuwe controller(s) te kopen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

SeamusXanthus schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:17:
In other news: Dead Rising 2 Case Zero komt vandaag uit op XBLA. En het mooie is dat het spel blijkbaar ongeveer dezelfde gameplay elementen durft te hanteren als het eerste deel (dus: moeilijk, race tegen de klok, uniek save systeem). Dus je ziet diezelfde zure reviews gemixed met positieve reviews als bij deel 1. :)
Die stond gisteravond al online :)
heb 'm gedownload en de gameplay is inderdaad voor een groot deel gelijk aan het eerste deel, ook het save systeem. Dit spel is een overbrugging tussen 1 en 2, maar alle stats en PP die je haalt kun je meenemen maar Dead Rising 2.

[ Voor 11% gewijzigd door ijskonijn op 01-09-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Voor mensen die voor vechtspellen liever een stick willen, ik zag afgelopen weekend bij de FRS de laatste Tekken met arcadestick voor 35,- Volgens mij verkoopt dat spel niet heel erg goed want die SE's liggen overal voor dumpprijzen.

Vanavond de Dead Rising demo maar eens downloaden. Zombies slachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vrijdag schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:16:
Voor mensen die voor vechtspellen liever een stick willen, ik zag afgelopen weekend bij de FRS de laatste Tekken met arcadestick voor 35,- Volgens mij verkoopt dat spel niet heel erg goed want die SE's liggen overal voor dumpprijzen.

Vanavond de Dead Rising demo maar eens downloaden. Zombies slachten :9
Is dat de versie met die hori? (wired of wireless)
Op zich is dat ding wel makkelijk te modden, en voor die prijs is het voor die stick al een zeer leuke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

Wishlist voor mij:
- Medal of Honor
- COD Black Ops
- Assasins Creed Brotherhood
- F1
- Need for Speed HP
- Forza 3 Ultimate Collection (rumour...)

Twijfel:
- Fable III
- Fallout Las Vegas

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bokkie schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:16:
[...]

Is dat de versie met die hori? (wired of wireless)
Op zich is dat ding wel makkelijk te modden, en voor die prijs is het voor die stick al een zeer leuke deal.
Geen idee, daar heb ik niet op gelet :P In elk geval was het wel een erg groot ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
ijskonijn schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:05:
[...]

Die stond gisteravond al online :)
Het is zo bij mij ingeburgerd dat alle XBLA games op woensdag uit komen dat het niet eens bij mij op kwam om te denken dat het een andere dag kon zijn. Blijkbaar wordt dit beschouwd als een pre-release DLC en geen XBLA game? Wel gewoon 200 GP te verdienen over 12 achievements verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

SeamusXanthus schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:32:
[...]

Het is zo bij mij ingeburgerd dat alle XBLA games op woensdag uit komen dat het niet eens bij mij op kwam om te denken dat het een andere dag kon zijn. Blijkbaar wordt dit beschouwd als een pre-release DLC en geen XBLA game? Wel gewoon 200 GP te verdienen over 12 achievements verdeeld.
Hij staat inderdaad wel bij de XBLA games, nu je het zegt valt het me wel in dat het bij Microsoft inderdaad gebruikelijk is om XBLA games op woensdag uit te brengen. Heb ik gisteren niet eens bij nagedacht. Het is inderdaad pre-release DLC, dit stuk zal niet in Dead Rising 2 zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 01-09-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vrijdag schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:26:
[...]

Geen idee, daar heb ik niet op gelet :P In elk geval was het wel een erg groot ding.
Hmz komend weekend maar even wat FRS vestigingen langsgaan, voor die prijs is het wel een leuke aanbieding. Eventueel later dan maar ombouwen met sanwa/seimitsu buttons en stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Gisteren Deathspank uitgespeeld ;(
Wat een heerlijk spel was dat toch zeg.. Een mini World of Warcraft, waarbij je niet met 80 man samen moet werken om quests te halen, met de humor van Monkey Island. Het leek wel een full game! En dat dan voor 1200 punten! Dikke vette aanrader dus. Hopelijk schieten ze een beetje op met de release van Deathspank 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:46
Ken. schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:03:
Gisteren Deathspank uitgespeeld ;(
Wat een heerlijk spel was dat toch zeg.. Een mini World of Warcraft, waarbij je niet met 80 man samen moet werken om quests te halen, met de humor van Monkey Island. Het leek wel een full game! En dat dan voor 1200 punten! Dikke vette aanrader dus. Hopelijk schieten ze een beetje op met de release van Deathspank 2 :P
Volgende maand komt dat vervolg toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GhostBusters maar besteld op Bol.com, voor 9,99 een leuk spel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
jorisandkaylas schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:11:
[...]

Volgende maand komt dat vervolg toch al?
eind deze maand ;)

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Oh sweet! :D
Dát zijn nog eens devvers die snappen hoe het moet!

Ah.. 21 september is de release date zie ik al. Dat had ik niet zo rap verwacht eigenlijk..

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 13-09 19:55
Vraagje: Ik heb een HD Ready TV(PX80 van Panasonic), ik heb speel nu via HDMI, maar ik heb ook zo'n VGA kabel voor mijn Xbox 360, het verschil hiertussen is verwaarloosbaar toch?

Gaude et aude

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren begonnen met Dead Rising Case Zero.

Heerlijk! Lekker losgaan op zombies en het ziet er ook prima uit :)

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Vrijdag schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:21:

Ik heb er ook zeer over te spreken, Dead Rising 2 komt hier op de releasedag in huis 8)

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

thefabiman88 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:14:
Vraagje: Ik heb een HD Ready TV(PX80 van Panasonic), ik heb speel nu via HDMI, maar ik heb ook zo'n VGA kabel voor mijn Xbox 360, het verschil hiertussen is verwaarloosbaar toch?
Ik heb ze beiden gebruikt; HDMI geeft (iets) betere kwaliteit.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Vrijdag schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:21:

Ik vond er maar weinig aan maar hoorde vandaag van een collega dat hij zich er ook prima mee heeft vermaakt.
Heb er ook niet erg lang mee gespeeld, mijn nieuwe GTX460'jes in mijn pc jeukten :9

Misschien van het weekend maar even langer naar kijken dan. Zelf wapens in elkaar knutselen klinkt ook wel erg leuk!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 13-09 19:55
Willybubba schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:28:
[...]

Ok, duidelijk, of alleen als je dichter op het scherm gaat zitten?

Ik merkte dat de composiet slechter was dan VGA bij bijv. CoD, de streepjes die de verbinding lieten zien, waren niet strak. Bij de VGA was dit niet zo.

Aangezien ik toch geen Full HD scherm heb, denk ik dat het verschil niet te zien zal zijn.

Gaude et aude

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
thefabiman88 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:08:
[...]

Ok, duidelijk, of alleen als je dichter op het scherm gaat zitten?

Ik merkte dat de composiet slechter was dan VGA bij bijv. CoD, de streepjes die de verbinding lieten zien, waren niet strak. Bij de VGA was dit niet zo.

Aangezien ik toch geen Full HD scherm heb, denk ik dat het verschil niet te zien zal zijn.
Joh, alles is beter dan composiet...
Op 720P zijn HDMI en component naar mijn ervaring gelijkwaardig. Op 1080P werkt component meestal niet, gebruik dan gewoon HDMI en als het niet anders kan VGA (schijnt bijna net zo goed te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee).

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Willybubba schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:28:
[...]

Bij mij is het precies andersom. HDMI gaf mij veel pixels maar VGA gaf mij een betere kwaliteit/scherpte.
Ik gebruik mijn 24" Full HD pc monitor hiervoor. Wellicht dat dat ook verschil geeft.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Heeft iemand ervaringen met het verwisselen van de fans van de 360?
Mijn is nogal oud, dus wil het geluid wat verminderen, ook via de harde schijf is het geluid erg...

Whisperfan had ik al iets van gelezen maar ik heb zo'n gevoel dat er betere zijn...

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Gytax schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:02:
[...]

Bij mij is het precies andersom. HDMI gaf mij veel pixels maar VGA gaf mij een betere kwaliteit/scherpte.
Ik gebruik mijn 24" Full HD pc monitor hiervoor. Wellicht dat dat ook verschil geeft.
Dan doe je toch iets fout, want VGA gaat op de xbox maar tot 1366x768 (ookal zegt de xbox zelf dat het full HD is) en HDMI gaat gewoon tot 1920x1080

• blakez
  • Nu online
D4NG3R NL schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:06:
[...]

Dan doe je toch iets fout, want VGA gaat op de xbox maar tot 1366x768 (ookal zegt de xbox zelf dat het full HD is) en HDMI gaat gewoon tot 1920x1080
Waar baseer je dat op als ik vragen mag? Ik heb de xbox ook via vga aangesloten op de tv (de eerste versie, zonder hdmi).
Had voorheen een hd ready tv die max 1366x768 kon weergeven en dat was dan ook de resolutie die ik op de xbox had ingesteld. Probeerde ik een hogere resolutie dan kreeg ik geen beeld.

Nu ben ik over naar een full hd tv en werkt 1920x1080 via vga en heb nu echt een perfect beeld. :)

Edit: Zojuist eens de xbox aangezet op het te checken en volgens mij geeft de xbox toch echt 1920x1080 weer. Dit wordt ook weergegeven op m'n tv: 1920x1080 @ 60hz.

[ Voor 10% gewijzigd door blakez op 02-09-2010 23:24 ]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

D4NG3R NL schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:06:
[...]
Mijn scherm rapporteert toch echt 1920x1080 hoor :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 13:58
Iemand een idee of de dealextreme HDD transfer kits ook werken om van xbox naar xbox te verplaatsen? Bij hun commentaren staan alleen mensen die ze gebruiken om via pc DLC en saves op hun 360 te zetten.

Ik ga morgen wellicht nog een kijkje nemen in een gameswinkel, maar voor het geval ze daar HDMI-kabel gewijs veel teveel vragen voor een simpel kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

@
blakez schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:19:
[...]

Waar baseer je dat op als ik vragen mag? Ik heb de xbox ook via vga aangesloten op de tv (de eerste versie, zonder hdmi).
Had voorheen een hd ready tv die max 1366x768 kon weergeven en dat was dan ook de resolutie die ik op de xbox had ingesteld. Probeerde ik een hogere resolutie dan kreeg ik geen beeld.

Nu ben ik over naar een full hd tv en werkt 1920x1080 via vga en heb nu echt een perfect beeld. :)

Edit: Zojuist eens de xbox aangezet op het te checken en volgens mij geeft de xbox toch echt 1920x1080 weer. Dit wordt ook weergegeven op m'n tv: 1920x1080 @ 60hz.
en
Boeboe schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:40:
[...]

http://hardware.teamxbox....x-360-VGA-HD-AV-Cable/p1/
En
http://www.ocmodshop.com/ocmodshop.aspx?a=296&p=816

Geen idee hoe het kan dat TV's alsnog zeggen 1920x1080 @60Hz, maar het is toch echt zo.. Als ik die kabel in mijn monitor plug krijg ik ook even het volgende blokje in beeld:

Setting Monitor to: 1360x768 at 60Hz

Heb die kabel aan een vriend verkocht welke een oude monitor had welke tot die res kon. Maar zelf gebruik ik gewoon een HDMI kabel.

[ Voor 110% gewijzigd door D4NG3R op 03-09-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Vanmiddag DR:C0 gekocht en moet zeggen dat het echt super is. Vooral het save system vind ik een stuk beter werken dan dat het was. Ok het liefst zou ik zien dat ik gewoon overal kon saven maar dat zou het denk ik wel te makkelijk maken. Maar het ziet er allemaal goed uit en dingen combineren tot wapens is leuk! Zekers een titel die zodra hij uit is in mijn bezit zal zijn.

En ga nu maar eens kijken naar Deathspank trailers daar hoor ik wel meer over dat het leuk zou zijn.

Oh en wat betreft die VGA kabel. Ik heb ook zo kabel gehad toen ik mijn 360 nog aan een monitor had hangen en daar kon ik op de xbox ook gewoon instellen dat hij op 1920x1080 moest draaien en dat gaf mijn monitor ook aan dat hij daar op stond. Dus ik snap niet helemaal waar die screenshots vandaan komen op die 2 sites die je poste met alleen die resoluties.

quote uit 2e text van url

Unfortunately 1600x1050 and 1900x1080 (1080p) resolutions cannot be selected, so basically the highest HD equivalent output of this cable it 720p. Other third-party cables advertise 1080i support, so they may unlock these higher resolutions (although individual games may max out at 720p).

En dat kon ik dus wel dus het is vreemd dat hij/zij dat niet kan.

[ Voor 46% gewijzigd door WeAreLegion op 03-09-2010 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat op mijn Monitor HDMI 1080p er een stuk strakker uit ziet als HD VGA "1080p".. De pixels zijn telbaar bij de 2e :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat kan wel kloppen jah. VGA is natuurlijk ook niet echt full HD het mag dan wel die resolutie hebben maar daar heb je het dan ook wel mee gehad. Op mijn nieuwe tv ziet het er ook veel beter uit dan op me monitor. Maar het blifjt vreemd dat ze het niet eens kunnen kiezen die resolutie. Maar goed clou van het verhaal als je wat geld heb kan je beter een goeie tv kopen heb je veeeel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik ben niet zo ver maar 400 punten voor DR2: Case Zero lijkt me best veel content voor die prijs.
Ze lijken het iets toegankelijker te hebben gemaakt, zonder dat het unieke karakter van de game verloren gaat waardoor je altijd opgejaagd voelt. Hierdoor blijft het een echte survival horror game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Boeboe schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:40:
[...]

Mijn 42" plasma (panasonic) daarentegen accepteert geen 1080P via VGA of Component. Sommige schermen hebben dat; heeft schijnbaar iets te maken met het vasthouden aan bepaalde richtlijnen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Pagina: 1 ... 34 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.