Harrie schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:39:
Ik heb nog wat verder gezocht naar batterijen voor de controller, en de interessantste prijs die ik tegen kwam is deze voor 8 euro.

Nu eens horen of ze ook naar Nederland/België versturen, en anders op zoek naar een tweaker in Duitsland :)

De Wehkamp heeft ze ook, maar vraagt 14 euro voor een zwarte, en 15 voor een witte.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24832
En dat dan?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:08

Harrie

NederVlaming

Ja die had ik ook gezien. En voor de prijs altijd het proberen waard.
Beware of this fake!
Inside 2 accu by 600 mAh each!
Doesn't stay in the controller properly! Official batteries clip into place, these seem to have a habit of just falling out of the controller. Which makes them kinda useless. Of the 3 I bought, only 1 stays in the controller or quick charge dock properly.
Nu zijn er ook wel positieve reacties, je moet gewoon een beetje geluk hebben met die chinese producten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Harrie op 19-08-2010 20:12 ]

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Vandaag PES6 2e hands gekocht voor € 3,50. Geen slechte deal volgens mij. Ik vind PES6 nog steeds het leukst spelend voetbalspel wat er is gemaakt. Het leuke is, is dat er in het doosje nog een ongebruikte 48 uur Xbox Live! Gold kaart in zat. Ben benieuwd of hij nog werkt. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat is jullie mening over de nieuwe Lara Croft game? Heb zonet de demo geprobeerd en moet zeggen dat het een ander concept is dan de andere Lara Croft games, wat ik als een groot pluspunt beschouw. Ben nu echter nog altijd aan het twijfelen of ik hem nu ga kopen of niet. Zeker met Scott Pilgrim in aantocht volgende week.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38
Boeboe schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 20:23:
Wat is jullie mening over de nieuwe Lara Croft game? Heb zonet de demo geprobeerd en moet zeggen dat het een ander concept is dan de andere Lara Croft games, wat ik als een groot pluspunt beschouw. Ben nu echter nog altijd aan het twijfelen of ik hem nu ga kopen of niet. Zeker met Scott Pilgrim in aantocht volgende week.
Ik heb de demo ook gedaan, maar nog niet gekocht.
Het feit dat er nog geen online coop in zit vind ik erg jammer en zal dan denk ik ook pas tot aanschaf gaan als dat erin zit.

Al denk ik dat ik zoiezo beter kan wachten totdat ie wat afgeprijsd wordt. Vind 1200 punten nog wel wat duur ervoor. Al weet ik niet precies hoe lang je erover doet, maar had het idee dat je redelijk snel door al die levels heen zoeft. Vooral als je met 2en speelt.

Ik had nog wel het probleem dat ik aan het eind van de demo die schuivende platformen niet op kon komen. Geen idee hoe je dat laatste platform op moet komen :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:54
Er is morgen hier bij de Saturn in Groningen een mogenlijkheid om Kinect te testen, ga er wel even kijken.
Ben benieuwd hoe het 'speelt'. hoop alleen niet dat ze als demo spel dat stomme 'beweeg wild met je armen en benen om de ballen te raken'-spel hebben. Maar echt iets waardoor blijkt dat kinect een toegevoegde waarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Ongelooflijk... heb ik net de nieuwe xbox 360 250 GB binnen, leveren ze alleen zo'n composiet kabeltje mee. Geen component (die wel bij de oude zat!), geen RGB SCART, geen HDMI.

Ze willen blijkbaar dat je eerste ervaring low definition fuzzy is... ??

[ Voor 3% gewijzigd door Rinzwind op 20-08-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

Rinzwind schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:26:
Ongelooflijk... heb ik net de nieuwe xbox 360 250 GB binnen, leveren ze alleen zo'n composiet kabeltje mee. Geen component (die wel bij de oude zat!), geen RGB SCART, geen HDMI.

ik heb nog wel een scart als je dat nodig hebt mag je gratis hebben en als hij fatsoenlijk in een envelop past stuur ik hem zo naar je op.
:)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Ja vind het ook nog steeds raar dat er niet gewoon een HDMI kabel van 1 a 1,5m bij zit. Kan voor die prijs van de consoles makkelijk. Beetje jammer vanuit Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op een gegeven moment worden dingen als vanzelfsprekend gezien, en is het zowel op economisch als milietechnisch gebied handig als je dingen weglaat.

Zo zit er bij een printer ook geen USB kabel, die hebben mensen over het algemeen. Veel huishoudens hebben inmiddels meerdere HDMI kabels liggen (heb er zelf zeker 5), dus waarom zou je het er nog bij stoppen. Als mensen het nodig hebben, kopen ze er even 1 bij voor 9,-, maar de vele mensen die hem niet nodig hebben, betalen er niet voor.

Ook bij de Wii en PS3 word het niet geleverd. De enige onzin is imho dat ze er wel een composiet bij doen.

Er worden per jaar meer dan 5 miljoen Xboxen verkocht. 2,- per kabel, maakt 10 miljoen euro. Dit soort kleine dingen, zorgen er voor dat een unit winstgevend word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
Waarom stopt MS dan wel batterijen bij al zijn controllers en afstandbedieningen? Iedereen heeft nog wel ergens een paar liggen of kan ergens dichtbij snel een paar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rdjnl schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:30:
Waarom stopt MS dan wel batterijen bij al zijn controllers en afstandbedieningen? Iedereen heeft nog wel ergens een paar liggen of kan ergens dichtbij snel een paar halen.
Dat is een marketing deal :) Het bedrijf wat die batterijen levert, doet dat voor nop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rinzwind schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:26:

Gewoon even naar de Action en HDMI-kabeltje van €2,99 ophalen.
PWM schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:30:
[...]

Dat is een marketing deal :) Het bedrijf wat die batterijen levert, doet dat voor nop.
Zowel Duracell als Energizer hebben een contract idd. Al heb ik alleen maar Duracells gehad, maar heb ook wel energizers gezien. In eht X360-stuur zaten trouwens -geen- batterijen.

Maar MS levert de batterijen ook zodat het direct werkt. Daarom zit bij de console ook gewoon een composietkabel. Het werkt :).

[ Voor 37% gewijzigd door GAIAjohan op 20-08-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik denk dat MS hoopt dat mensen gelijk een MS HDMI kabel kopen van €teveel,veelteveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:44:
Ik denk dat MS hoopt dat mensen gelijk een MS HDMI kabel kopen van €teveel,veelteveel
Dat ook ja, en het zal winkels als Mediamarkt en BCC blijer maken met hun HDMI-kabels van minstens 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren een nieuwe hdd gekocht, nu heb ik een fijne 250gb op mijn Pro :) Bestanden overzetten was een fluitje van een cent en via internet ook de drm content overgezet.

Nu heb ik alleen nog een vraagje: als ik mijn oude schijf op een andere (bijvoorbeeld tweedehands oid) Xbox klik, dan werkt er niets op, omdat alles aan mijn oude Xbox gekoppeld is toch? Maar kan ik die schijf dan wel formatteren en "schoonmaken" zeg maar?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
GAIAjohan schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:46:
[...]

Dat ook ja, en het zal winkels als Mediamarkt en BCC blijer maken met hun HDMI-kabels van minstens 50 euro.
Volgens mij is dit idd de enige reden dat die dingen er niet standaard bij zitten. De tokos die de consoles verkopen voor MS, willen lekker cashen met hun prijzige kabels, omdat er relatief weinig marge zit op de kale console. Grote kans dat dit geregeld is door grote Amerikaanse/Europese elektronicaketens. MS koopt die HDMI-kabels in voor vrijwel niets bij deze hoeveelheden, terwijl het een veel betere ervaring oplevert, dus dat is die ene euro wel waard (waarom maak je anders überhaupt een HD-console :? ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
@Tijn96
thanks for the offer, maar ik heb een hdmi kabel toevallig pas gekocht voor iets anders... maar is toch nog niet aangesloten dus die zit nu in de xbox :P

Voordeel is wel dat die hdmi kabel echt een standaardkabel is, niets xbox aan. Dat valt dan weer mee. Maar het blijft achterlijk van dat composiet kabeltje meeleveren. Lever dan niets mee, dan is het duidelijk dat de 'simpele' koper een keuze moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:26
ik vond die oude kabel wel een mooie oplossing, component voor mensen met hd tv;s en composiet voor degene die dat niet hebben in een kabel, nice.

Aan de andere kant kun je je afvragen hoeveel mensen tegenwoordig echt niets weten van kabels. Zelfs als Henkie van 12 het niet weet, dan wordt het hem gauw genoeg uitgelegd door zijn vriendjes die wel hdmi gebruiken toch?

Ik heb zelf trouwens nog helemaal niks meegekregen van Lara, toch binnenkort die demo even checken. Alhoewel ik ook tegen die prijs aanhik, het valt natuurlijk best mee, maar voor bijna hetzelfde geld heb je een volledige dvd 360 lara game,

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 09:05
Heren,

Ik kon geen Xbox360 media topic vinden dus hier maar de vraag.

Omdat ik een andere receiver heb voor mijn surround ben ik voor de Xbox over gegaan op HDMI.
Ik had altijd component en was hier ook zeer tevreden mee.

Nu kijk ik regelmatig films via de Xbox360. Nu valt het mij op dat als ik de Xbox in 1080P heb de films stotteren als de tering. Constant vallen frames weg en afentoe lijkt het beeld een seconde te versnellen.

Als ik de Xbox weer in 720P zet zijn al deze problemen weg. Hebben jullie enig idee hoe dit kan?
Heb meerdere HDMI kabels en instellingen geprobeerd.

>EDIT. In 1080i heb ik ook problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door PostalDude op 21-08-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Is dat bij bepaalde (zware) bestandtypes? De 360 can only handle so much :P. Misschien dat je schijven (of iets anders) in je pc er wat moeite mee hebben? Misschien je netwerk(kabels/router)?

Een simpele 1080p-mkv zou toch wel moeten kunnen.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PostalDude schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:37:
Heren,

Ik kon geen Xbox360 media topic vinden dus hier maar de vraag.

Omdat ik een andere receiver heb voor mijn surround ben ik voor de Xbox over gegaan op HDMI.
Ik had altijd component en was hier ook zeer tevreden mee.

Nu kijk ik regelmatig films via de Xbox360. Nu valt het mij op dat als ik de Xbox in 1080P heb de films stotteren als de tering. Constant vallen frames weg en afentoe lijkt het beeld een seconde te versnellen.

Als ik de Xbox weer in 720P zet zijn al deze problemen weg. Hebben jullie enig idee hoe dit kan?
Heb meerdere HDMI kabels en instellingen geprobeerd.

>EDIT. In 1080i heb ik ook problemen.
Dit lijkt me niets te maken te hebben met HDMI, daar heb je hooguit meer tearing mee. Ik gok dat je netwerk te traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Nee,

Vreemde is, mijn PS3 heeft er totaal geen problemen mee.
Heb thuis ook een gigabit netwerk.

Zie op internet meer mensen die dit zeggen. Schijnbaar is er iets met de "handshake" van de HDMI versie van de Xbox en TV. Schijnbaar is de Xbox een oudere versie.

Aan het netwerk/de PC kan het niet liggen. PS3 speelt ze zonder problemen af.
Zoals gezegd stottert dezelfde film in 1080i/p wel en in 720p niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Als je zeker weet dat het niet aan je netwerk ligt, zou ik het tot zo ver nog gokken op dat de 360 die film gewoon te zwaar vind in 1080p

@onder: Je zou me eventueel een linkje kunnen DMen zodat ik hier even kan proberen of mijn 360 het wel kan afspelen.
DMen dus, want hier links posten mag denk ik niet :9.

[ Voor 38% gewijzigd door KoffieNT op 21-08-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Heb net de Custom NL subbed DVD van Salt geprobeerd.

Zelfde verhaal. Stottert in 1080P maar in 720P geen problemen.

Enige topic wat ik tegenkom hierover is;
http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=563566

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Net even de demo van tombraider gedaan. Eerste indruk beetje een diablo gevoel? Zelfs tonnen met gelijksoortige geluids effecten? Op zich geen vervelende game maar door de naam zo te gebruiken komt het op mij over als een 'quick buck' verdienen met de naam.

*shrug* misschien ooit nog is als deal o/t week maar zeker geen day1 purchase. And this concludes our summer of arcade......hmmm moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben. Ben geen echt multiplayer gamer (eigenlijk alleen fighting games) dus dan vallen monday night, castelvania en misschien ook tombraider dus ook direct af. hydry and limbo wil ik wel maar vind ik de dure prijs niet waard.

Moet zeggen dat ik niet echt impressed ben deze keer.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 09:57:
Net even de demo van tombraider gedaan. Eerste indruk beetje een diablo gevoel? Zelfs tonnen met gelijksoortige geluids effecten? Op zich geen vervelende game maar door de naam zo te gebruiken komt het op mij over als een 'quick buck' verdienen met de naam.
Daarom heet het ook geen Tomb Raider....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
Sagat schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 09:57:

Moet zeggen dat ik niet echt impressed ben deze keer.
Nou dan ben je niet de enige, want op Lara Croft na heb ik ze allemaal geprobeerd en alleen Limbo aangekocht.
Niets anders dan normaal dus , maarja vind het hoe dan ook Bullshit als je 5 weken lang dure arcades uitgeeft in hetzelfde tempo als buiten die weken om. Breng er dan elke week 1 uit in de 400 ,800 en 1200 categorie.
En doe ff flinke arcade aanbiedingen....alleen dan kan je het een summer of arcade noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beakzz schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:14:
[...]

Nou dan ben je niet de enige, want op Lara Croft na heb ik ze allemaal geprobeerd en alleen Limbo aangekocht.
Niets anders dan normaal dus , maarja vind het hoe dan ook Bullshit als je 5 weken lang dure arcades uitgeeft in hetzelfde tempo als buiten die weken om. Breng er dan elke week 1 uit in de 400 ,800 en 1200 categorie.
En doe ff flinke arcade aanbiedingen....alleen dan kan je het een summer of arcade noemen ;)
Je begrijpt de zin Summer of Arcade niet goed :)

Summer of Arcade zijn echt de "top" arcade games van het jaar. Vorig jaar was het wel beter maar dit jaar met Limbo/Hydro/Lara vond ik het wel geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Vreemde is,

Nu ik mijn TV in Game Mode heb gezet (Samsung UE40C6000) heb ik geen gestotter meer.
Zou het dan aan de TV liggen? Vreemde blijft dan dat dezelfde film op PS3 niet stottert. (beide 1080P en de WMVHD is ook 1080P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Andere aansluiting met andere standaardinstelling? Misschien stond die van de PS3 al op Game Mode?

Overigens ziet het stotteren van een film door een gebrek aan processorkracht/doorvoersnelheid er meestal wel anders uit dan een probleem met de "beeldverbeteraars" van een tv. Was je PC toevallig iets anders aan het doen, bijvoorbeeld updates aan het installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Rockvee2 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:49:
[...]

Summer of Arcade zijn echt de "top" arcade games van het jaar. Vorig jaar was het wel beter maar dit jaar met Limbo/Hydro/Lara vond ik het wel geslaagd :)
Dat is voor mij ook de combo geworden. Lara is vooral leuk vanwege de challenges. Ik ben dol op challenges :9

Ik heb dit weekend de gamescom in Keulen bezocht. Daar stond onder andere de aangekondigde uitbreiding voor Trials HD *O*.
Ik kon niet snel genoeg aan de beurt zijn, het is rondom frustrerend om de persoon voor je koppig keer op keer dezelfde fout te zien maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
Rockvee2 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:49:
[...]

Ik begrijp de zin wel heel goed, maar vind dat ze er wat meer van moeten maken. De games die uitkomen mogen misschien toppers lijken, maar het zijn wel spellen die je moeten liggen.

Dat is altijd zo , maar een Limbo bv. is een game die heel veel verschillende mensen aanspreekt.

Dus wensen dat ze er iets meer mee doen is heel wat anders dan een zinnetje niet begrijpen 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:57
Ik heb ook sinds dit weekend een fatsoenlijke versterker (de samsung HW-C770S )

Nu kan ik de xbox 3 instellingen meegeven:
o Digital Stereo: Selecteer deze instelling gebruiken van digitale stereo uitvoer.
o Dolby Digital 5. 1: Selecteer deze instelling gebruiken Dolby Digital-uitvoer.
o Inschakelen WMA Pro: Selecteer deze instelling als WMA Pro Pass Through-query als de ontvanger de WMA Pro-indeling ondersteunt.
Welke instelling moet ik nu hebben :? de 2e, of de 3e :?

[ Voor 33% gewijzigd door Grolsch op 23-08-2010 08:03 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:57
tnx, maar kun je het ook verklaren, cq. uitleggen :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Gisteren 1ste level Lara Croft gedaan in coop, maar wat is die game (tot nu toe) goed zeg.
Eerste level is beter dan wat dan ook in gelijksoortige coop games als Baldurs Gate: Dark Alliance, Marvel Ulitmate Alliance en meer van dit soort games. Als dit nivo blijft is dit zeker weten een top arcade game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Grolsch schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:29:
[...]

Digital Stereo is alleen de 2 voorste kanalen. Dolby Digital 5.1 zijn 5 kanalan plus subwoofer en WMA pro is van MS zelf maar dat moet je reciever ondersteunen en zo heel veel van zijn dat er niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Grolsch schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:29:
[...]

Ehh ja, dat is de juiste instelling..? De Xbox doet Dolby Digital 5.1 via HDMI of toslink, dus dat is de juiste setting. Je versterker geeft daarna op het display ook aan dat alle speakers actief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:33:
[...]
Daarom heet het ook geen Tomb Raider....
Je had het ook prima 'ucharted, lost levels' kunnen noemen of whatever. Het gebruik van de license in deze vorm vind ik wat dubieus. Mensen verwachten iets en krijgen iets anders.
Lara Croft is toch wel redelijk synoniem aan Tomb Raider.

Maar op zich maakt het niet uit. Het spel kan dus wel degelijk leuk zijn, ik heb zelf echter geen interesse in 'Lara' in deze vorm.

Vind het eigenlijk wel humor dat TR al die jaren terug een van de eerste grote 3d games was, en dat ze nu richting old school bird eye perspective gaan :P

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 23-08-2010 12:13 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De evolutie van Tomb Raider is een vreemde. Het originele Tomb Raider was een vrij moeilijk spel. De daaropvolgende delen evolueerden op de volgende manier:
- ze werden gemakkelijker
- Lara's borsten werden groter
De verkoop begon ook drastisch in elkaar te duiken na verloop van tijd, en plots werd de evolutie omgekeerd: In de meest recente delen kreeg ze terug meer realistische verhoudingen en was er terug meer uitdagende gameplay (dat laatste ben ik niet zeker van, heb al jaren geen spel meer uit de reeks gespeeld). De media heeft er jarenlang een sexsymbool van proberen maken (al van toen je de polygonen letterlijk kon tellen) en ik ben blij te zien dat ze daar eindelijk van gestapt zijn.

Dit nieuwe deel "Lara Croft" noemen ipv "Tomb Raider" is imo geen slecht idee aangezien het wezenlijk om een ander spelconcept gaat. Het leuke is: Het noemt dan wel "Lara Croft", imo is dit een van de enige spellen in de TR reeks die draait rond uitdagingen en niet rond Lara Croft zelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakuGosuto
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10-2024
Ik heb mezelf 2 weken geleden eens getrakteerd op de nieuwe Xbox Slim, die 20g HD van de Pro wordt je toch wel zat na 4 jaar. Tot nu toe dik tevreden over het ding, lekker stil en past stukken beter bij de rest van mijn elektronica dan dat witte gedrocht :P

Er is alleen 1 ding wat erg vervelend is namelijk dat de HD volgens mij een beetje faulty is, ik installeer games vrijwel altijd op mijn HD, zeker nu dat een grote 250GB is kan ik er meerdere op installeren wat natuurlijk erg fijn is. Het probleem is alleen dat ik dus constant Disc Unreadable errors krijg als ik bepaalde spellen (Tot nu toe: Assassin's creed 2 en Mass Effect 2) speel. Nu zou je zeggen maak je schijfje ff schoon en speel verder, maar dat lijkt me raar want ik speel ze vanaf de HD, bovendien zijn deze schijfjes in fantastische conditie. Wat bewezen is door Assassin's Creed 2 van de HD af te halen en volledig van de DVD af te spelen zonder enig probleem. Dus ik dacht dan ligt het vast aan de HD, maar dat vind ik ook vreemd want bv. Forza 3 en Alan Wake speelt hij wel zonder problemen van de HD af.

Heeft iemand dit probleem ook of heeft iemand dit gehad en is er een oplossing voor? Ik vind het persoonlijk een beetje vaag en neem aan dat Microsoft bellen het zou oplossen, maar een week mijn xbox kwijt te zijn zit ik niet echt op te wachten vandaar dat ik het eerst ff zo probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Het klinkt mij als een probleem met de DVD speler. Ik heb dit zelf ook vaak, dat een game niet direct opstart.

De DVD uit de speler halen, de speler opnieuw dicht en open doen, en de disc er terug in stoppen is dan de oplossing.

Het feit dat de game op de HDD staat zegt niet heel veel. De DVD wordt namelijk ingelezen als je een game wilt starten.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DakuGosuto schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:33:
Ik heb mezelf 2 weken geleden eens getrakteerd op de nieuwe Xbox Slim, die 20g HD van de Pro wordt je toch wel zat na 4 jaar. Tot nu toe dik tevreden over het ding, lekker stil en past stukken beter bij de rest van mijn elektronica dan dat witte gedrocht :P

Er is alleen 1 ding wat erg vervelend is namelijk dat de HD volgens mij een beetje faulty is, ik installeer games vrijwel altijd op mijn HD, zeker nu dat een grote 250GB is kan ik er meerdere op installeren wat natuurlijk erg fijn is. Het probleem is alleen dat ik dus constant Disc Unreadable errors krijg als ik bepaalde spellen (Tot nu toe: Assassin's creed 2 en Mass Effect 2) speel. Nu zou je zeggen maak je schijfje ff schoon en speel verder, maar dat lijkt me raar want ik speel ze vanaf de HD, bovendien zijn deze schijfjes in fantastische conditie. Wat bewezen is door Assassin's Creed 2 van de HD af te halen en volledig van de DVD af te spelen zonder enig probleem. Dus ik dacht dan ligt het vast aan de HD, maar dat vind ik ook vreemd want bv. Forza 3 en Alan Wake speelt hij wel zonder problemen van de HD af.

Heeft iemand dit probleem ook of heeft iemand dit gehad en is er een oplossing voor? Ik vind het persoonlijk een beetje vaag en neem aan dat Microsoft bellen het zou oplossen, maar een week mijn xbox kwijt te zijn zit ik niet echt op te wachten vandaar dat ik het eerst ff zo probeer.
Hmm, misschien is je HDD dan niet helemaal gezond hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Moeilijk particuliere verkopers van hun xbox360 naar info te vragen. De klassieke kenmerken die aanduiding zijn voor het type, de chip of het mobo. Manufacture date, voltage op consolesticker, wattage op console en adapter. Mensen snappen het nut van deze vragen niet. Hoe vaak dat je "maar hij werkt zeer goed, nooit iets aan geweest" als antwoord krijg. Wel willen verkopen, maar te lui om info te geven. Zucht.

Geldt het aankoopbewijs/ticket als garantiebewijs of de registratie online? Geeft MS nog steeds 3 jaar garantie voor RROD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De klassieke kenmerken die aanduiding zijn voor het type, de chip of het mobo. Manufacture date, voltage op consolesticker, wattage op console en adapter. Mensen snappen het nut van deze vragen niet.
Wat is het nut van die vragen dan? Wanneer je in de winkel een console koopt weet je dat toch ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Weten welke chipset je hebt om zo zuinig mogelijk te zijn, minste kans op rrod etc.

Ik zou zeggen, als dit zo belangrijk is, koop dan een slim......? Aan de andere kant, als je budget dit niet toelaat moet je iets, maar dan moet je ook niet zeuren dat het veel moeite kost (iets met een dubbeltje en eerste rang enzo ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Boeboe schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:50:
[...]

Wat is het nut van die vragen dan? Wanneer je in de winkel een console koopt weet je dat toch ook niet :?
Die info staat dacht ik allemaal op de verpakking, de sticker met serienummer, type mobo etc

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
nee, bij lange na niet...

Veel vragen kan je ook zelf beantwoorden. Als je weet hoeveel watt de voeding geeft, of welke stroomsterkte op de Xbox staat, dan kan je zelf opzoeken welk moederbord het is. Vergeet niet dat niet iedereen er in thuis is en soms geen flauw idee wat een bijv Falcon moederbord is. Ze weten dat het een Xbox 360 is en dat hij wit is en dan houd het op...

Productiedatum is trouwens de datum waarop de garantie wordt gegeven. Bonnetje enzo is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Eppo © schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:09:
Productiedatum is trouwens de datum waarop de garantie wordt gegeven. Bonnetje enzo is niet nodig.
Vreemd. Dus als een xbox gemaakt is in 2007 en pas in 2009 wordt verkocht... ? Garantie weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakuGosuto
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10-2024
Maikel64 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:56:
Het klinkt mij als een probleem met de DVD speler. Ik heb dit zelf ook vaak, dat een game niet direct opstart.

De DVD uit de speler halen, de speler opnieuw dicht en open doen, en de disc er terug in stoppen is dan de oplossing.

Het feit dat de game op de HDD staat zegt niet heel veel. De DVD wordt namelijk ingelezen als je een game wilt starten.
Het is niet alleen als ik de games start, vaak is het gewoon ergens midden in het spel, ik merk dat dialogues laat worden afgespeeld en dat er veelal in de audio glitches voorkomen, zoals geluid dat blijft hangen etc. Het spel start verder gewoon normaal en kan meestal eerst een tijdje spelen.

Vaak als ik de drive open doe en weer opnieuw start verschijnt de error vrijwel direct na een van de uitgeverfilmpjes of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Eppo © schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:09:
Nope, garantiedatum is de exacte datum dat hij aan jou verkocht wordt. De opening in de doos met barcode zit er om een reden: Microsoft weet perfect wanneer welk serienummer verkocht is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Het is toch echt zo dat je garantie in gaat wanneer de Xbox ge/verkocht wordt, maw: De garantie gaat in vanaf de datum op het bonnetje. (2 jaar garantie bij de (europese) winkel waar je hem gekocht hebt + 1 jaar via Microsoft zelf voor de RROD/E74-errors)

edit: Uiteraard is het in sommige gevallen veel makkelijker om direct met Microsoft contact op te nemen voor garantie, ipv bij de winkel. Maar officieel hoor je het bij de winkel te regelen, want daar heb je hem immers gekocht.

[ Voor 34% gewijzigd door KoffieNT op 23-08-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:24:
[...]
Nope, garantiedatum is de exacte datum dat hij aan jou verkocht wordt. De opening in de doos met barcode zit er om een reden: Microsoft weet perfect wanneer welk serienummer verkocht is ;)
Vaak wordt die niet gescant en dan houd het systeem op. In die gevallen hanteerd MS dan een verwachte verkoopdatum (marge op de productiedatum, en die weten ze redelijk goed in te schatten).
Ouder dan de productiedatum kan de Xbox niet zijn, dus als hij nog jonger dan 3 jaar is, dan heb je nog garantie (op de RROD). Is de Xbox 360 ouder dan 3 jaar, maar is minder dan 3 jaar geleden voor het eerst aangeschaft? Dan kan je de bon overleggen voor garantie.
Hurtebise schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:12:
[...]

Vreemd. Dus als een xbox gemaakt is in 2007 en pas in 2009 wordt verkocht... ? Garantie weg?
Ja dan is je garantie weg 8)7 . Wat denk je zelf? 1. Een Xbox 360 staat vaak niet 2 jaar in de winkel zonder dat hij wordt verkocht. 2. Je bonnetje kan je altijd gebruiken als extra bewijs.

Als je ooit problemen hebt en je belt naar MS, dan zou die medewerker nooit als eerste vragen naar je bonnetje. Hij vraagt naar je serienummer en dat is het..

Serienummer geeft aan jonger dan 3 jaar = garantie.
Serienummer geeft ouder dan 3 jaar aan, maar hij is eigenlijk jonger dan 3 jaar = bonnetje en garantie.
Serienummer geeft aan ouder dan 3 jaar en hij is dat ook = geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
MartijnS72 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:25:
Andere aansluiting met andere standaardinstelling? Misschien stond die van de PS3 al op Game Mode?

Overigens ziet het stotteren van een film door een gebrek aan processorkracht/doorvoersnelheid er meestal wel anders uit dan een probleem met de "beeldverbeteraars" van een tv. Was je PC toevallig iets anders aan het doen, bijvoorbeeld updates aan het installeren?
Nee dat is dus het vreemde. Ik heb game mode eerder wel aangezet (heb ook de bovengenoemde samsung versterker) en beide draaien op hetzelfde HDMI kanaal (TV-Versterker).

Ik heb gisteren op meerdere momenten in de film Game Mode aan en uit gezet. Zodra ik hem uitzet begint die gelijk weer met hakkelen. Soms dropt hij frames en soms lijkt het alsof de film een halve seconden op 1.5x afspelen wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb hier een XBOX 360 Arcade (Jasper).

Heeft deze versie nog steeds last van het probleem dat cd's bekrast kunnen raken?
Zonder dat je de console beweegt.

[ Voor 63% gewijzigd door Plakjekaas op 23-08-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
@plakjekaas dit lag niet aan de versie (arcade, premium of elite) en ook niet aan het moederboard (Jasper en dergelijke) maar aan de drive die er in zat. Volgens mij is het probleem allang getackeld en was het probleem ook maar bij heel weinig consoles het geval dus ik zou me er niet druk om maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Kluutmaran op 23-08-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Plakjekaas schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:39:
Ik heb hier een XBOX 360 Arcade (Jasper).

Heeft deze versie nog steeds last van het probleem dat cd's bekrast kunnen raken?
Zonder dat je de console beweegt.
Is sinds 2007 al opgelost. Met de voorganger van Jasper (Falcon) had je er al geen problemen mee. Je kan er dus gerust op spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Ok bedankt, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 20:24
Nou niet helemaal: Met mijn Falcon uit 2008 lukte het toch een keer flink wat krassen te krijgen. Een onwetende vriend pakte de 360 op, die aanstond, om er een internet kabel in te stoppen. Helaas pindakaas, maar Gears of War was opeens onspeelbaar geworden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:15

Rmg

kippengaas schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:56:
Nou niet helemaal: Met mijn Falcon uit 2008 lukte het toch een keer flink wat krassen te krijgen. Een onwetende vriend pakte de 360 op, die aanstond, om er een internet kabel in te stoppen. Helaas pindakaas, maar Gears of War was opeens onspeelbaar geworden :S
Dat is gewoon het fout behandelen van je Xbox niet een hardware defect... Het is voor CDrom spelers niet goed om bewogen te worden als ze aanstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Laatst online: 13:39
Ik heb er 2 gehad die krassen maakten als ze horizontaal lagen en niet bewogen werden, vorig jaar was de recentste.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik denk dat het nog steeds incidenten zijn. Het merendeel zijn waarschijnlijk mensen die denken dat ze een draaiende cd-speler wel even kunnen bewegen. Zie ook die hele oproer rondom het nieuwe Slim model dat zogenaamd krassen maakte.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Jasper van januari 2009 heeft er geen last van. (staand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Laatst online: 13:39
XBOXCenturion schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:11:
Ik heb er 2 gehad die krassen maakten als ze horizontaal lagen en niet bewogen werden, vorig jaar was de recentste.
Moet mezelf wel aanvullen dat het daarbij gebleven is, en dat ik hier 6 verschillende console's heb gehad.

Eentje daarvan had wel een RRoD, maar goed :P .

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
DakuGosuto schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:33:

Probeer eens je cache te legen. Misschien helpt dat.
Go to the system blade and then select memory.
Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Afgelopen weekend de nieuwe Slim arcade zien liggen. Ik vind dat matte zwart toch een stuk mooier dan dat glimmende "pianolak :') " plastic.

Bijna meegenomen maar toch maar niet gedaan. Heb niet voor niks onlangs nog een 250gb hdd voor mijn Pro gekocht.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Kan je op een arcade (zowel oude als slim model) later nog een HD hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Op de oude (witte) kan het in elk geval wel, er zijn nu nog wel her en der 60gb hdd's te koop speciaal gericht op de arcades. Maar dan kan je beter een 250gb schijf nemen, die is maar twee tientjes duurder :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:20:
Afgelopen weekend de nieuwe Slim arcade zien liggen. Ik vind dat matte zwart toch een stuk mooier dan dat glimmende "pianolak :') " plastic.
Eens. Ik heb hetzelfde als jou. Ook een 250GB in een 360pro.
Sowieso krast pianolak snel. (als ik kijk naar m'n PS3 phat) :F

Voorlopig zijn er nog geen HDD's te koop voor de x360 slim

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 24-08-2010 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Is er misschien iemand die een data transfer cable te leen of te koop heeft? Liefst in de buurt van Helmond.

Ps. bij bol.com is de nieuwe Slim inclusief 2e gratis joystick € 249,- is volgens mij de goedkoopste aanbieder momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Was het niet zo dat wanneer je 3 summer of arcade titels kocht, je 800 punten terugkreeg? Ik heb nog steeds niets gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:32:
Was het niet zo dat wanneer je 3 summer of arcade titels kocht, je 800 punten terugkreeg? Ik heb nog steeds niets gekregen.
Je moest dan alle 5 de titels kopen :)

en in de US wonen

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 25-08-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
op hun website vind ik t volgende :

Purchase at least
3 Summer of
Arcade titles
& receive
400
Microsoft Points
back!*

en

Buy all 5 Summer
of Arcade titles &
receive
1200
Microsoft Points
back!*

Of dit again alleen voor USA is of niet staat er jammer genoeg niet bij , maar wat ik wel las is dat bij vorige acties dit pas rond midden oktober werd 'teruggestort'.
Misschien even bellen naar MS en uitleg vragen?

EDIT :

*Purchase all 5 Summer of Arcade games: Limbo, Lara Croft and the Guardian of Light, Hydro Thunder Hurricane, Castlevania Harmony of Despair, & Monday Night Combat before August 31, 2010 11:59pm EST, and receive 1200 Microsoft® Points — FREE! (Or, purchase at least 3 Summer of Arcade titles and receive 400 Microsoft Points for FREE!) Limit one (1) gift per person: either 400 Points or 1200 Points. To qualify for your gift, you must purchase the games from Xbox LIVE Arcade using your Xbox LIVE account, by August 31, 2010 11:59 EST. The free Points will be deposited automatically into your Xbox LIVE account after the end of the promotion period. Please allow 4 weeks for delivery — on or around September 30, 2010. Offer available Worldwide in all Xbox LIVE countries except Korea, while supplies last, is non-transferable, not redeemable for cash, and cannot be combined with any other rebate or offer. Taxes, if any, are the sole responsibility of the recipient. For Xbox LIVE Terms of Use and system requirements, see www.xbox.com/live. Offer provided by: Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052.

[ Voor 45% gewijzigd door sleepwalkerbe op 25-08-2010 10:28 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Net het complete forum af te hebben gezocht naar een soort gelijk 'telfort' probleem, maar niks kunnen vinden? Dus nu maar hier de vraag "Is hier een netwerk specialist in ons midden?". Dit met betrekking tot het goed laten werken van een ZyXEL P-2602H-D1A router (telefonie&internet) icm met een XBox360. Er zit alleen een ASUS Asus GigaX 1105N tussen. Even zonder testen is niet bepaald makkelijk, zitten drie verdiepingen tussen, dus nog niet gedaan. Ik heb ondertussen al van alles geprobeerd, maar blijft na verloop van tijd een beperkte verbinding krijgen. Het steeds moeten resetten van de router wordt onderhand ***** en ***** vervelend. Ik kan me niet echt voorstellen dat dit niet werkend te krijgen is? Wat zie of doe ik hier verkeerd?

XBox360, automatic IP:
Host name: XBox 360
IP Address: 192.168.1.50
Subnet Mask: 255.255.255.0
Gateway: 192.168.1.254
DNS: 192.168.1.254

ZyXEL:
Network LAN > IP
Network > LAN > DHCP Setup
Network > LAN > Client List
Network > NAT > Port Forwarding
Network > NAT > General
Advanced > UPnP General
Poort 53, 80, 88 & 3074 staan open, UPnP staat aan en NAT staat op SUA Only.
Firewall in de router staat uit.

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:42
UgotHeinzzd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:42:
Net het complete forum af te hebben gezocht naar een soort gelijk 'telfort' probleem, maar niks kunnen vinden? Dus nu maar hier de vraag "Is hier een netwerk specialist in ons midden?". Dit met betrekking tot het goed laten werken van een ZyXEL P-2602H-D1A router (telefonie&internet) icm met een XBox360. Er zit alleen een ASUS Asus GigaX 1105N tussen. Even zonder testen is niet bepaald makkelijk, zitten drie verdiepingen tussen, dus nog niet gedaan. Ik heb ondertussen al van alles geprobeerd, maar blijft na verloop van tijd een beperkte verbinding krijgen. Het steeds moeten resetten van de router wordt onderhand ***** en ***** vervelend. Ik kan me niet echt voorstellen dat dit niet werkend te krijgen is? Wat zie of doe ik hier verkeerd?

XBox360, automatic IP:
Host name: XBox 360
IP Address: 192.168.1.50
Subnet Mask: 255.255.255.0
Gateway: 192.168.1.254
DNS: 192.168.1.254

ZyXEL:
Network LAN > IP
Network > LAN > DHCP Setup
Network > LAN > Client List
Network > NAT > Port Forwarding
Network > NAT > General
Advanced > UPnP General
Poort 53, 80, 88 & 3074 staan open, UPnP staat aan en NAT staat op SUA Only.
Firewall in de router staat uit.
Vreemd verhaal dat het niet werkt. Hier ook telfort en dus ook diezelfde Zyxel router met daartussen zelfs 2 switches, (één Asus switch en een goedkoop Edimax ding) en een linksys router die als accespoint voor wireless fungeert.

Nooit problemen gehad weet je zeker dat die kabel naar de xbox360 wel fatsoenlijk is? Als het tijdelijk wel werkt en dan weer niet misschien heeft de kabel dan een knik of zo? Kun je de kabel niet eens testen met een laptop of zo?

edit: Of misschien de kabel eens insteken op een andere poort in de switch? Misschien één van de poorten niet goed (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:48
hey,
ik weet niet of dit hier mag.
anders a.u.b. verwijderen.
ik wilde de POT tweak op mijn hitachi toepassen.
en nu leest hij niks meer.
iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Welke weerstandswaarde las je multimeter toen je de tweak toepastte? Waar ik het lees wordt sterk afgeraden om onder de 3.2Kohm (wat soms maar een fractie van een millimeter wijziging is) te gaan omdat je dan definitief je laserdiode kan stukmaken.

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 25-08-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Iemand ervaring met deze: pricewatch: Microsoft Xbox 360 HDMI Kabel

Ik heb namelijk mijn Xbox 360 S aangesloten via HDMI op mijn Samsung 23'' monitor/tv, maar het geluid wat er uit komt is niet echt goed. Ik wilde 'm daarom aansluiten op mijn Logitech Z Cinema maar als ik dat via de hoofdtelefoon uitgang doe is het signaal te zwak, waardoor alleen bij een hoog volume het geluid mooi en goed naar te luisteren is. Nu ken ik de truc wel om de oude AV kabel aan te passen zodat ie naast de HDMI kabel past, maar de Xbox reset zichzelf zodra ik wissel van source op de tv (bijv. van xbox naar pc of naar tv). En das minder als je bijvoorbeeld een guide op de pc open hebt en je af en toe wisselt.

Ik weet dus niet of deze kabel dat probleem ook heeft, dus zou iemand mij dat kunnen vertellen? Het probleem zou zich dus alleen moeten voordoen als je het aparte blok erbij aan hebt gesloten om bijvoorbeeld gebruik te maken van een ander geluidsapparaat dan je tv..

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Rik027 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:07:
Iemand ervaring met deze: pricewatch: Microsoft Xbox 360 HDMI Kabel

Ik heb namelijk mijn Xbox 360 S aangesloten via HDMI op mijn Samsung 23'' monitor/tv, maar het geluid wat er uit komt is niet echt goed. Ik wilde 'm daarom aansluiten op mijn Logitech Z Cinema maar als ik dat via de hoofdtelefoon uitgang doe is het signaal te zwak, waardoor alleen bij een hoog volume het geluid mooi en goed naar te luisteren is. Nu ken ik de truc wel om de oude AV kabel aan te passen zodat ie naast de HDMI kabel past, maar de Xbox reset zichzelf zodra ik wissel van source op de tv (bijv. van xbox naar pc of naar tv). En das minder als je bijvoorbeeld een guide op de pc open hebt en je af en toe wisselt.

Ik weet dus niet of deze kabel dat probleem ook heeft, dus zou iemand mij dat kunnen vertellen? Het probleem zou zich dus alleen moeten voordoen als je het aparte blok erbij aan hebt gesloten om bijvoorbeeld gebruik te maken van een ander geluidsapparaat dan je tv..
Ik gebruik deze omdat ik ook geen zin had in prutsen. Bij mij doet hij het perfect en zijn er geen rare dingen met restarts of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
De 4GB Slim is nu maar 175 bij de MM Amsterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
Boeboe schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:26:
Welke weerstandswaarde las je multimeter toen je de tweak toepastte? Waar ik het lees wordt sterk afgeraden om onder de 3.2Kohm (wat soms maar een fractie van een millimeter wijziging is) te gaan omdat je dan definitief je laserdiode kan stukmaken.
geloof 3 ofzo.
maar ik geloof dat ik verkeert mat.
zi net dat er een 360 defecten topic is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
wimpie007 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:32:
Ow, netjes. Misschien eindejaar richting Sinterklaas weer mooie acties en bundles.
Kreeg net aanbod: tweedehands Arcade van ongeveer twee jaar oud (1 controller, kabels, hdmi moest nog worden nagekeken) + 20 Gb + 1 game. Aan 110 euro. Te veel?

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 25-08-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

wimpie007 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:32:
Ik vind de zwartmatte kleur van de 4GB Slim ook nog eens een stuk mooier dan dat glimmende plastic van zijn grotere broer.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:20:
[...]

Ow, netjes. Misschien eindejaar richting Sinterklaas weer mooie acties en bundles.
Kreeg net aanbod: tweedehands Arcade van ongeveer twee jaar oud (1 controller, kabels, hdmi moest nog worden nagekeken) + 20 Gb + 1 game. Aan 110 euro. Te veel?
Een nieuwe Arcade koop je voor 130,-. Dan heb je alles nieuw, verse garantie, inclusief controller.

Die 20GB HD koop je voor 30,- 2de hands. Ik zou het in ieder geval niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Pino_Helmond schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 08:58:
Is er misschien iemand die een data transfer cable te leen of te koop heeft? Liefst in de buurt van Helmond.

Ps. bij bol.com is de nieuwe Slim inclusief 2e gratis joystick € 249,- is volgens mij de goedkoopste aanbieder momenteel?
Ik heb d'r eentje over. Alleen totaal niet in de buurt van Helmond.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
Voor dit soort zaken is het forum niet bedoeld.

[ Voor 80% gewijzigd door PromoX op 25-08-2010 21:44 ]

• Hurtebise
@PWM: heb je een linkje waar juist? In BE ben ik dergelijk prijzen nog niet tegengekomen.

• Rockvee2
  • Niet online
De actie loopt tot 31 augustus.
Binnen 4 weken na 31 augustus krijg je je punten toegekend :)

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Hurtebise schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:20:
[...]

ik heb er van de week een gehaald via marktplaats voor 50 euro (niet omgebouwd, premium met 20gb harde schijf) was een refurbished uit 2009 zonder controller.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

in de startpost heb ik niks terug kunnen lezen, wikipedia hielp me ook niet.

Maar mijn vraag is het volgende, stel ik koop een nieuwe Xbox 360 4GB. Kan ik hier achteraf zelf een laptop schijfje indrukken?? Ik heb namelijk een 250gb schijfje liggen waar ik niks meedoe

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:08

Harrie

NederVlaming

SYQ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:34:

Maar mijn vraag is het volgende, stel ik koop een nieuwe Xbox 360 4GB. Kan ik hier achteraf zelf een laptop schijfje indrukken?? Ik heb namelijk een 250gb schijfje liggen waar ik niks meedoe
Nee dat gaat volgens mij niet. Tenzij je die hd flasht met aangepaste firmware. Maar dat mag hier wss niet besproken worden (omdat de te flashen firmware copyrighted is). Zo was het iig altijd bij de gewone 360, ik neem aan dat MS dat bij de slim niet veranderd heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Harrie op 26-08-2010 15:00 ]

• Hurtebise
Welke arcade modellen hebben geen hdmi out? Groot nadeel als je ze op pc-tft aansluit?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

SYQ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:34:

Nee, dat gaat niet lukken. Simpel weg omdat Microsoft alleen haar eigen schijven toe laat. Heeft ook met xbox modden te maken...

Cogitationis poenam nemo patitur

Alle arcades hebben HDMI-out.
Alleen de Core heeft geen HDMI-out, en de pro's van voor 2008 niet.

En anders was er nog wiki voor de info:
Wikipedia: Xbox 360

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vraagje, ik heb via via een xbox live trail gekregen voor 48 uur, hij had deze gratis gekregen na het invullen van een enquete op internet (je kent het wel). Het enige waar ik nu niet op zit te wachten is spam ofzo.

Mijn vraag is dus als ik die code gebruik, is dit te traceren voor iemand (zoals dat marketing bureau). Of ga ik nu een beetje te ver ;).

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
ronwiel schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:54:
Vraagje, ik heb via via een xbox live trail gekregen voor 48 uur, hij had deze gratis gekregen na het invullen van een enquete op internet (je kent het wel). Het enige waar ik nu niet op zit te wachten is spam ofzo.

Mijn vraag is dus als ik die code gebruik, is dit te traceren voor iemand (zoals dat marketing bureau). Of ga ik nu een beetje te ver ;).
Lijkt me sterk. Dan zijn ze er waarschijnlijk sowieso via de enquete al achter gekomen,

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
PWM schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:39:
[...]

Een nieuwe Arcade koop je voor 130,-. Dan heb je alles nieuw, verse garantie, inclusief controller.

Die 20GB HD koop je voor 30,- 2de hands. Ik zou het in ieder geval niet doen :)
20 gb hd 30 euro 2e hands? lijkt me dat dat stukken goedkoper moet kunnen :P meer dan 5-10 euro zou ik iig niet overhebben voor een 20gb hd (en zelfs dat is eigenlijk nog vrij veel, zo'n ding is eik 0,0 waard imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Snowdog schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 05:35:
20 gb hd 30 euro 2e hands? lijkt me dat dat stukken goedkoper moet kunnen
Jij vergeet dat je niet zomaar elke HD in een xbox kan zetten, alleen die van MS. Dus dat bepaald de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Kan je HD op Slim 4Gb prikken? Gaat dat werken als je in de plaats van de schijf in de usb's flash geheugensticks steekt, die je dan als HD gaat gebruiken?
Pagina: 1 ... 33 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.