Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Eppo © schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:04:
Wat boeit het nu wat er in zit? Zolang het goed werkt is het toch het belangrijkste? De resolutie is pas belangrijk zodra je er mee wilt gaan videobellen...
Microsoft liet een best mooie video chat zien op E3, waarbij Kinect oa de persoon automatisch volgde. Dat je in de toekomst een video chat kan starten met iedereen die Kinect heeft lijkt me best een mooie feature. Met de genoemde resolutie kan je wel vergeten om dit full screen te doen, hooguit postzegel formaat.
Voor de rest lijkt het me inderdaad niet zo belangrijk, hoewel ik me af vraag hoe goed Kinect dan nog gezichtherkenning kan doen of vingers aan een hand kan onderscheiden.

Edit: oh ik lees dat vingerbewegingen dus ook geen feature meer zijn. Ik was echt enthousiast over Kinect, maar zelfs ik begin nu echt te twijfelen of Microsoft wel weet waar het mee bezig is,

[ Voor 11% gewijzigd door SeamusXanthus op 11-08-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Dat van de gebarentaal staat in de patentaanvraag en daar hebben ze in het begin mee getest, maar wij hebben dat nooit gezien, ook niet op de E3, dus de filmpjes die je tijdens de laatste E3 hebt gezien zijn met de versie van Kinect gemaakt die ook in de winkels komt te liggen.

Het lijkt er wel op dat niemand dat bericht goed leest, want veel mensen reageren erop alsof Microsoft Kinect stript in de tijd tussen de E3 2010 en en release-datum. :X

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

DarkShadow schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:02:
Jammer dat kinect een lagere res camera erin krijgt. Wordt steeds minder aantrekkelijk om tot aanschaf over te gaan...
En dat is interessant omdat? Ik heb de techdemo's gezien, en zelfs videochat ziet er gewoon lekker scherp uit op 1080p.
djcasl schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:30:
Transaktie ging goed, dus had het niet nodig. Maar wist niet dat PayPal zo moeilijk deed hierover. Ze hebben toen voor Marktplaats ook nog zo'n campagne gehad met die Dirk strippies in de Metro en Spits enzo. Maar heb me niet verdiept in de regels. Ook als je op de site van Ebay kijkt dan zitten er wel van die PayPal protected buyer logo's enzo.
PayPal moet je niet veel support van verwachten zodra je geld verstuurd is... Echt een baggeronderneming.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, zie marketplace.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:32:
[...]
Edit: oh ik lees dat vingerbewegingen dus ook geen feature meer zijn. Ik was echt enthousiast over Kinect, maar zelfs ik begin nu echt te twijfelen of Microsoft wel weet waar het mee bezig is,
Moment, ik bel MS even. Denk inderdaad dat je gelijk hebt en dat ze niet weten waar ze mee bezig zijn...

Vergeet niet dat MS een goed product neer probeerd te zetten voor een goede prijs. Als ze er een betere camera in hadden gedaan, dan was het weer te duur geworden. Er moet gewoon een afweging te worden gemaakt...

Misschien handig om de kinect eens in het echte te gaan bekijken en er dan een mening over te geven? In het kinect topic had ik het volgende al neergezet:
Eppo © schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:08:
Voor de mensen die de Kinect eens in het echt willen zien, over iets minder dan 2 weken is hij te testen bij de Media Markt.

Donderdag 19 augustus - Media Markt Hengelo
Zaterdag 20 augustus - Rotterdam Centrum
Zondag 21 augustus - Amsterdam Arena

Bron: http://www.mediamarkt.nl/...nelSpecial?special=kinect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:38

Player1S

Probably out in the dark

En ze moeten natuurlijk ook ruimte overhouden om een Kinect+ uit te brengen he ;)

Overigens vermoed ik dat dit best oud nieuws is wat nu pas naar buiten komt....de demo's bij de Mediamarkt zullen de "mindere" camera al wel hebben

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
D4NG3R NL schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:45:
[...]

En dat is interessant omdat? Ik heb de techdemo's gezien, en zelfs videochat ziet er gewoon lekker scherp uit op 1080p.

[...]
De vraag is dus of dat met het eindproduct nog steeds zo is. Met 240 beeldlijnen krijg je nooit een scherp beeld. Tenzij deze resolutie alleen geldt voor de dieptecamera, en er ook een normale camera' is met hogere resolutie.

Verder heeft Eppo natuurlijk gelijk dat we even het eindproduct moeten afwachten. Er zijn al meerdere geruchten ontkracht rond Kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

SeamusXanthus schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:25:
[...]

De vraag is dus of dat met het eindproduct nog steeds zo is. Met 240 beeldlijnen krijg je nooit een scherp beeld. Tenzij deze resolutie alleen geldt voor de dieptecamera, en er ook een normale camera' is met hogere resolutie.

Verder heeft Eppo natuurlijk gelijk dat we even het eindproduct moeten afwachten. Er zijn al meerdere geruchten ontkracht rond Kinect.
Die resolutie is ook alleen voor de dieptecamera ;) De 'hoofdcamera' heeft een hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Vandaag de 360 Slim ontvangen. Ik was eerst sceptisch over de zwarte uitvoering, maar ik ben toch aangenaam verrast. Stiekem ook wel erg mooi! Maar wat een stilte zeg! Ik ben dan de versie uit 2006 gewend, maar ik moest echt even het TV-geluid uitzetten om hem te horen. De oude hoorde ik zelfs in de slaapkamer (appartement). De touch-toetsen is ook mooi gedaan. Het apparaat wordt wel in korte tijd erg warm. Ik had mijn HDX altijd op de 360 staan, maar dat ga ik nu niet meer doen.

Hopelijk komt Forza3 snel binnen, dan kan ik weer gaan gamen!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Smarron schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:03:
Vandaag de 360 Slim ontvangen. Ik was eerst sceptisch over de zwarte uitvoering, maar ik ben toch aangenaam verrast. Stiekem ook wel erg mooi! Maar wat een stilte zeg! Ik ben dan de versie uit 2006 gewend, maar ik moest echt even het TV-geluid uitzetten om hem te horen. De oude hoorde ik zelfs in de slaapkamer (appartement). De touch-toetsen is ook mooi gedaan. Het apparaat wordt wel in korte tijd erg warm. Ik had mijn HDX altijd op de 360 staan, maar dat ga ik nu niet meer doen.

Hopelijk komt Forza3 snel binnen, dan kan ik weer gaan gamen!
Last van voedingsgeluid?

Ik zit namelijk erg te twijfelen, kan niet wachten op een stille 360, maar met die voeding zit ik nog echt te twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Die voeding is mij nog niet opgevallen. Ik zal nog eens goed luisteren, maar ik merkte vandaag nog niks.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Er zijn inderdaad een aantal nieuwe xboxen met een kapotte fan in de voeding, die maakt dan (vrij) veel geluid. Maar het schijnt dat microsoft zonder morren een nieuwe voeding doet toekomen als je er last van hebt.

Ik kwam er nadat ik dat las pas achter dat er uberhaubt actieve koeling in de voeding zit.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Gisteren Live! 12 maanden gekocht via 1stoppoints.com voor € 31,50.
Goedkoopste die ik kon vinden.

En: 16:00 besteld 17:57 binnen! *O*

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Heb de mijne bij gamecardshop.nl besteld.
Was 4 euro duurder en had de code direct in de mail zitten :)

Kon daar ook met iDeal betalen dus geen lastig gedoe met PayPal of Creditcards (wat ik beide niet heb ook)

edit: Zie nu alleen dat gamecardshop.nl het niet doet op het moment, heb je nu dus ook weinig aan :P

[ Voor 19% gewijzigd door Radiance op 12-08-2010 14:44 ]

Youtube

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Hier al vaker genoemd voor Live/punten: gamehubs.com. Misschien ietsje duurder, maar ik kreeg wel altijd een 13e maand erbij. Bovendien prima service.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Pff lekker bij bol.com.. ze adverteren zich rot met 'voor 21:00 besteld, morgen in huis!'.. dus ik gisteren de xbox 360 slim met gratis 2e controller besteld rond een uurtje of 6.. vandaag helemaal niks ontvangen.. vriendin de hele dag thuis gebleven voor nop en dus geen xbox! Balen.. dan maar hopen dat ie morgen komt..
Thrilled schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:15:
Pff lekker bij bol.com.. ze adverteren zich rot met 'voor 21:00 besteld, morgen in huis!'.. dus ik gisteren de xbox 360 slim met gratis 2e controller besteld rond een uurtje of 6.. vandaag helemaal niks ontvangen.. vriendin de hele dag thuis gebleven voor nop en dus geen xbox! Balen.. dan maar hopen dat ie morgen komt..
Met dingen die door de brievenbus gaan, redden ze het meestal wel. Pakjes, eigenlijk nooit.

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Thrilled schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:15:
Je krijgt toch een T&T van TNTPost ?
offtopic:
het is zelfs, quote "Op werkdagen voor 21:30 uur besteld, morgen in huis. " sinds een tijdje net als bijv. Wehkamp. Kan je nagaan hoe dat zit ingebakken dat het tot 21:00 zou zijn...

• Smarron

Smarron

The bend

The Great HooD schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:54:
[...]

Last van voedingsgeluid?

Ik zit namelijk erg te twijfelen, kan niet wachten op een stille 360, maar met die voeding zit ik nog echt te twijfelen...
Nog maar even goed geluisterd en inderdaad maakt de voeding geluid, maar ik heb deze onder een kastje liggen waardoor het geluid niet tot mij reikt. Buiten dat is het echt niet te vergelijken met mijn oude 360. Op de bank hoor ik vrijwel niks.
Jobbie schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:06:
Gisteren Live! 12 maanden gekocht via 1stoppoints.com voor € 31,50.
Goedkoopste die ik kon vinden.

En: 16:00 besteld 17:57 binnen! *O*
Handig, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Alvast maar 3 CE's besteld:

Afbeeldingslocatie: http://epicbattleaxe.com/wp-content/uploads/2010/05/FalloutNewVegas_CE.jpg

Fallout: New Vegas CE

Afbeeldingslocatie: http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/3/7/2/9/1004004009719273_1.jpg

Halo: Reach Limited Edition

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/img/dump/20100617150917-ACBcolledit.jpg

Assassin's Creed: Brotherhood Codex Edition.

What can I say, ik vind die extraatjes gewoon leuk altijd :)

Dit najaar wordt weer druk. Alleen al aan Fallout zal ik wel weer de nodige urtjes spenderen 8)

Eigenlijk wil ik Mafia 2 ook nog.

[ Voor 7% gewijzigd door Willybubba op 13-08-2010 14:50 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Willybubba schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:48:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit najaar wordt weer druk. Alleen al aan Fallout zal ik wel weer de nodige urtjes spenderen 8)

Dure aankopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 21:19
Inderdaad :P ,

Ik heb in het verleden ook de nodige CE's van games gekocht maar ik ben daar toch van afgestapt, omdat ik erachter kwam dat de "extra's" meestal niet heel boeiend waren voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jah... En ik vind ze wel cool. Gelukkig is het er gemiddeld 1 per maand, dus dat is goed te verdelen qua kosten :)

Overigens kosten de meeste niet veel meer dan 10 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:38

Player1S

Probably out in the dark

1 v/d 3 heb ik ook besteld. Fallout: New Vegas.
Daarnaast ook Mafia 2 CE. Assasins Creed overweeg ik echter ook....is pas november dus zou misschien kunnen :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Pokerfiches en kaarten bij Fallout New Vegas :D
Die CE moet ik ook hebben! Waar hebben jullie hem besteld, Bol?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja. Krijg je ook nog eens een kortingsbon bij dit weekend.

En met code *knip* gratis verzenden.

[ Voor 34% gewijzigd door Willybubba op 13-08-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Willybubba schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:22:
Ja. Krijg je ook nog eens een kortingsbon bij dit weekend.

En met code CRM-1AUG0 gratis verzenden.
Hartstikke bedankt voor die code man 8)
Hij is besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
offtopic:
Lekker vaag, maar ik kom op de mobiele site uit na lange tijd als ik naar bol.com ga...
Hij opent een referrer link http://m.bol.com/?Referrer=ADVNLMOB098003RDBOL :? ( nee niet uit cache of browser geheugen ).

Onderaan die pagina staat een link, klik hier voor desktop weergave, die werkt dan weer wel, evengoed wel met de referrer in de URL.

bol.com/nl of bol.com/nl/index.html werkt wel rechtstreeks.

Goed de promo is dus t/m Maandag 16 Aug. Iemand eigenlijk ervaring met preorders bij bol, heb je ze dan ook op releasedate in huis ?

[ Voor 93% gewijzigd door Yippie op 13-08-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Hier een link naar een trailer van CoD Black Ops multiplayer gedeelte. Als ik niet beter wist zou dit gewoon een addon voor modern warfare zijn geweest. Maar als je kijkt naar wat voor killstreak je krijgt bij 3 kills.. omg.......... http://www.gamer.nl/video...multiplayer-cod-black-ops

Ik weet nog niet of ik dit ga kopen. Ik wacht wel eerst een paar reviews af. Ik zal het voornamelijk kopen voor de single player, aangezien ik gewoon weinig meer multiplayer speel. Dus als het weer grenade hell wordt koop ik hem wel keer in budget bak :)

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-08-2010 18:25 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
ijskonijn schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:38:
[...]

Hartstikke bedankt voor die code man 8)
Hij is besteld :)
Uitgezonderd zijn 2ehands artikelen, te reserveren artikelen, gameconsoles en combinatievoordeelacties zoals 2+1 gratis, 2 voor 25 euro, etcetera

Jammer maar helaas

[ Voor 43% gewijzigd door Rockvee2 op 13-08-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:22:
Hier een link naar een trailer van CoD Black Ops multiplayer gedeelte. Als ik niet beter wist zou dit gewoon een addon voor modern warfare zijn geweest. Maar als je kijkt naar wat voor killstreak je krijgt bij 3 kills.. omg.......... http://www.gamer.nl/video...multiplayer-cod-black-ops

Ik weet nog niet of ik dit ga kopen. Ik wacht wel eerst een paar reviews af. Ik zal het voornamelijk kopen voor de single player, aangezien ik gewoon weinig meer multiplayer speel. Dus als het weer grenade hell wordt koop ik hem wel keer in budget bak :)
ben benieuwd ziet er wel veelbelovend uit, ik heb nu sinds een paar dagen een xbox+forza, moet zeggen dat het geweldig is. maar ik heb mw2 al op de pc en ga dus niet nog een keer mw2 kopen :+. maar zover ik zie gaat dit erg leuk worden ;)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Rockvee2 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:24:
[...]

Uitgezonderd zijn 2ehands artikelen, te reserveren artikelen, gameconsoles en combinatievoordeelacties zoals 2+1 gratis, 2 voor 25 euro, etcetera

Jammer maar helaas
Toch heb ik een kortingscode staan... Ah well :)
Yippie schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:44:
offtopic:
Lekker vaag, maar ik kom op de mobiele site uit na lange tijd als ik naar bol.com ga...
Hij opent een referrer link http://m.bol.com/?Referrer=ADVNLMOB098003RDBOL :? ( nee niet uit cache of browser geheugen ).

Onderaan die pagina staat een link, klik hier voor desktop weergave, die werkt dan weer wel, evengoed wel met de referrer in de URL.

bol.com/nl of bol.com/nl/index.html werkt wel rechtstreeks.

Goed de promo is dus t/m Maandag 16 Aug. Iemand eigenlijk ervaring met preorders bij bol, heb je ze dan ook op releasedate in huis ?
Probeer eens nl.bol.com, werkt bij mij altijd. En over pre-orders bij BOl heb ik tot nog toe geen klachten, tot nog toe op de dag of soms ervoor nog in huis gehad.

[ Voor 61% gewijzigd door Willybubba op 14-08-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Rockvee2 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:24:
[...]

Jammer maar helaas
Ik had het over de code voor geen verzendkosten ;)
Die andere code zag ik inderdaad dat dat niet geldt voor te reserveren artikelen (logisch ook wel eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Willybubba schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:48:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Waar heb je ze gepreordered ;)? Want die assassins creed limited edition lijkt me ook wel wat.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er lijkt eindelijk een nieuw stuur voor de X360 uit te komen.

Nadat de
Logitech DriveFX discontinued is
Fanatec 911 Turbo S uitgeproduceerd is
Microsoft XBOX360 wheel discontinued is
Madcatz 360MC2 discontinued is (en pure crap)

En alleen de Madcatz deze rommel nog maakt:
NASCAR™ Racing Wheel for Xbox 360™

Lijkt er toch iets nieuws te komen:
http://www.play.com/Games...ce-360-Wheel/Product.html

Al ziet ook dit er niet mooi uit, en nog steeds niks officieels van MS. Ik hoop zo dat ze daar inzien dat een stuur gewoon nodig is bijr acegames en dat kinect echt geen goede vervanger is

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 15-08-2010 20:52 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:10
GAIAjohan schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:50:
Er lijkt eindelijk een nieuw stuur voor de X360 uit te komen.

Nadat de
Logitech DriveFX discontinued is
Fanatec 911 Turbo S uitgeproduceerd is
Microsoft XBOX360 wheel discontinued is
Madcatz 360MC2 discontinued is (en pure crap)

En alleen de Madcatz deze rommel nog maakt:
NASCAR™ Racing Wheel for Xbox 360™

Lijkt er toch iets nieuws te komen:
http://www.play.com/Games...ce-360-Wheel/Product.html

Al ziet ook dit er niet mooi uit, en nog steeds niks officieels van MS. Ik hoop zo dat ze daar inzien dat een stuur gewoon nodig is bijr acegames en dat kinect echt geen goede vervanger is
Ik dacht ergens nog een ander nieuw stuurtje te hebben gezien. Vooral ook lekker voor devs die straks ook geen tijd meer gaan steken in het ondersteunen van een stuurtje, waardoor wij weer de klos zijn. Als ze nu gewoon USB drivers inbouwen voor de gangbare stuurtjes.

http://www.gamingbits.com...box-360-wheel-more-video/

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 15-08-2010 21:36 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk niet dat MS wil dat directInput ondersteunt wordt. Dan kunnen namelijk ook standaard cotnrollers van thrustmaster en Logitech e.d. gebruikt worden. En stiekem ben ik wel een beetje blij met de huidige X360 controller. Het is een prima ding. heb er inmiddels 3 en werken prima. Zodat het tenminste niet meer zo is als vroeger dat je bij vrienden komt en je op een half gare Piranha-controller zit rond te baggeren. (Alhoewel Madcatz geloof ik een X360 controller maakt)...

Alleen qua stuurtjes is het 3x niks bij MS, en laatz e dan maar lekker zorgen dat Logitech hun stuurtjes tenminste op de X360 zet...

[ Voor 59% gewijzigd door GAIAjohan op 15-08-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Twijfel aan aankoop xbox360. Wat te doen, met al die modellen en nu de nieuwe slim die uit is? Maakt de keuze nog moeilijker. Ik ben een verstokte pc-gamer maar krijg stilaan genoeg van die hardware probs, drivers, patches in tig geuren en kleuren. Raden jullie arcade af? Zijn heel wat mensen die een arcade te koop aanbieden met een HD erbij. Die arcade kost omzeggens niets meer. De prijs van een nintendo DS :-)

Hoe staan jullie tegenover een tweedehands aankoop (beetje op de beurs letten, nietwaar) en garantie, rrod issues, ...
Ben voornamelijk grote rpg-fan: Divinity Ego Draconis, Two Worlds, ME 1/2, DA (is de besturing even uitgebreid als op pc?), Sacred 2, Oblivion, Fallout3, ... Dus denk dat ik wel gebeiteld zit met de xbox.

Eventueel prijzen en (online)winkels? Bart Smit had een leuke aanbieding. Woon in BE.

En dan nog de besturing. Hoe dat uiteindelijk went als je van pc komt.

Zoals reeds eerder uit een vraag van mij blijkt: ik ga hem aan een pc scherm hangen. Mijn vrouw wil de tv niet afstaan voor - ik citeer - "dergelijke, bloederige onzin". 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Hurtebise schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:59:
Twijfel aan aankoop xbox360. Wat te doen, met al die modellen en nu de nieuwe slim die uit is? Maakt de keuze nog moeilijker. Ik ben een verstokte pc-gamer maar krijg stilaan genoeg van die hardware probs, drivers, patches in tig geuren en kleuren. Raden jullie arcade af? Zijn heel wat mensen die een arcade te koop aanbieden met een HD erbij. Die arcade kost omzeggens niets meer. De prijs van een nintendo DS :-)

Hoe staan jullie tegenover een tweedehands aankoop (beetje op de beurs letten, nietwaar) en garantie, rrod issues, ...
Ben voornamelijk grote rpg-fan: Divinity Ego Draconis, Two Worlds, ME 1/2, DA (is de besturing even uitgebreid als op pc?), Sacred 2, Oblivion, Fallout3, ... Dus denk dat ik wel gebeiteld zit met de xbox.

Eventueel prijzen en (online)winkels? Bart Smit had een leuke aanbieding. Woon in BE.

Zoals reeds eerder uit een vraag van mij blijkt: ik ga hem aan een pc scherm hangen. Mijn vrouw wil de tv niet afstaan voor - ik citeer - "dergelijke, bloederige onzin". 8)
Een tweede hands is gezien de nieuwprijs niet echt interessant. een tweede hands kan gebanned zijn en er kunnen sluimerende problemen mee zijn die je dus pas later (waarschijnlijk buiten de garantie) tegenkomt! De nieuwe Xbox en zijn een stuk zuiniger en stiller en je hebt garantie op een nieuwe. Lijkt mij toch duidelijk ;)

even edit over het tv vraagstuk: Dan geef je haar toch de keus....of ze staat hem maar de helft van de tijd af, of je koopt een nieuwe :+

[ Voor 8% gewijzigd door Coolsnarf op 16-08-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Nu? 2e hands een 360 met 2 controllers en een 60 of 120GB schijf :). Als je goed zoekt zijn ze wel voor ergens rond de 100 euro te vinden.
Probeer er wel een te vinden die na 01-01-2009 gemaakt is, dan heb je iig een Jasper-chipset en daar zijn de bekende problemen een stuk minder/zo goed als opgelost.

Die nieuwe Xbox vind ik persoonlijk weinig toevoegen, 250GB ruimte ipv 60 of 120. Ik heb 120GB en heb nu nog 50GB vrij en er staat een helehoop onzin op, niet echt de moeite dus.

Ingebouwde wireless-module ipv losse (achterlijk dure) module, dat is misschien wel een overweging.

Stil(ler) dan de gewone 360, overweging waard als je echt stilte wil. Ik hoor mijn (oude) 360 niet als ik ook maar iets van geluid heb aan staan, dus...

Kinect, de Slim heeft een speciale poort voor Kinect, op de oude Xbox sluit je Kinect aan via USB en heb je nog een extra stopcontact nodig, ook niet echt iets groots.

Ik zou gewoon lekker voor een goedkope 2ehandse gaan :D.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hoe kan je productiedatum nagaan? Staat dat op de sticker op het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
hehe, zo zie je maar....iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur. Je zal dus zelf moeten kiezen wat je belangrijk vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:38:
Ja, achterop. Op de mijne staat 2009-01-22 :)

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 16-08-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Mijn vrouw wil de tv niet afstaan voor - ik citeer - "dergelijke, bloederige onzin". 8)
Lekker bekrompen :'). Serieus, echt belachelijk. Ik weet niet hoe het normaal bij jou gaat in je relatie, maar bij mij is het een beetje geven en nemen.
Veel doen, went vanzelf. Sommige games speel je lekkerder met muis en toetsenbord, andere games vraag je je bij af hoe je het ooit zonder controller hebt kunnen spelen. Ik kijk specifiek bij elk spel wat het lekkerst is, en daarna beslis ik dus of ik hem voor de pc wil of voor de 360.

[ Voor 56% gewijzigd door Bart ® op 16-08-2010 15:52 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Hurtebise schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:38:
GAIAjohan schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:42:
[...]

Ja, achterop. Op de mijne staat 2009-01-22 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.playfeed.com/blogimages/rrod-360-date-close.jpg

De manufacturing date is dus 15 augustus 2007. Links staat ook nog een code "16,5A; 5V ---1A", dat is de code voor het model. Op google is wel te vinden welke codes bij welke modellen horen.

Met een Falcon-chipset zit je prima, met een Jasper-chiset zit je beter :).
Coolsnarf schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:39:
hehe, zo zie je maar....iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur. Je zal dus zelf moeten kiezen wat je belangrijk vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

KoffieNT schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:12:
Ingebouwde wireless-module ipv losse (achterlijk dure) module, dat is misschien wel een overweging.
En de wireless-module van de slim ondersteunt ook Wireless-N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Die losse nieuwere module ondersteunt ook N :D. 70 euro, whaha triest :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Hou je dus voornamelijk van WRPG's? Er zijn namelijk ook zat JRPG's te krijgen voor de Xbox360, nl Blue Dragon, Infinite Undiscovery, Nier, Last Remnant, Lost Oddessey, Magna Carta 2, Star Ocean: TLH, Phantasy Star Online, Final Fantasy 13, Tales of Vesperia, Eternal Sonata, Resonance of Faith... meer ken (en heb) ik denk ik niet.

Overigens vergeet Fable 2 ook niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 16-08-2010 16:38 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoffieNT schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:29:
Die losse nieuwere module ondersteunt ook N :D. 70 euro, whaha triest :').
En die wireless adapter doet ook de 5GHz freq wlan, waar die ingebouwde in de Slim alleen 2,4GHz lust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb destijds men xbox speciaal gekocht voor rpg's en heb daar geen moment spijt van gehad :).

Zoals hierboven al gezegd, er zijn ook enkele jrpg's die imo zo goed zijn dat je ze zelfs als liefhebber van Westerse rpg's wel kunt waarderen. Tales of Vesperia en Star Ocean zijn mijn persoonlijke favorieten :)

En ja, Nier! Prachttitel die zo weinig appreciatie gekregen heeft.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=b0SghitCOLI]

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 16-08-2010 19:33 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Iemand enig idee of de originele battery packs nog los verkocht worden? (Dus zonder de play&charge kabel?). Ik vind ze nergens in de winkel, en bij alle online shops die ik heb gezien zijn ze out-of-stock. Worden ze alleen nog met die kabel verkocht? Ik heb al zo'n kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Dit hoort hier inderdaad niet en bij twijfel eerst vooraf vragen in plaats van weg te laten halen als het niet mag.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 16-08-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Laatst online: 08-09 11:53
Gister de Hawx 2 demo eens getest. Ik vond hem nog niet zo heel spectaculair, behalve dat je heel simpel kunt landen/opstijgen en nieuwe wapens/vliegtuigen.

Grafisch ziet er het wel een stuk beter uit (landschappen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44
Haha, mooie quote, maar ik kan me niet voorstellen dat je vrouw niks op de tv kijkt waar jij van kan eisen dat het dan ook niet gekeken wordt (popstarts achtige bs, belgische GTST :P )

Mocht ik zelf nu een 360 willen kopen ging ik absoluut voor de slim. still, zuinige, ingebouwde wife, grotere hd. Hij is meer future proof en je gaat er toch wel een paar jaar mee willen spelen lijkt me. Daarnaast is 2e hands idd risicovoller dan normaal door rrod's en gebande xboxen, hoewel je op het laatste prima kan testen, desnoods regel je via iemand een 24uur trial om dat te testen.

@losse batery pack vraag
Heb je al is gekeken bij media markt, volgens mij hebben die alle accessoires meestal wel (kom zelf meestal in utrecht of almere en daar is het geen probleem dacht ik...?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Hurtebise schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:59:Mijn vrouw wil de tv niet afstaan voor - ik citeer - "dergelijke, bloederige onzin". 8)
Damn, iets meer voor jezelf opkomen zou ik zeggen.
Als ik wil games dan gaat ze een boekie lezen of TV kijken op de slaapkamer ;-)
Gaat uiteraard in goed overleg, beetje geven en nemen en af en toe eens wat te drinken naar d'r toe brengen ;-)

Over die batterypack:

Ik kan ze op internet ook niet los vinden, wel allemaal imitatievarianten maar niet losse zwarte accu's

[ Voor 12% gewijzigd door wimpie007 op 17-08-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Ter info, ik kreeg deze mail zojuist van een webshop:
Beste,

De losse battery packs worden inderdaad niet meer gemaakt door Microsoft. Ze hebben nu alleen nog de battery pack in combinatie met de charge cable. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.

Met vriendelijke groet,
Naja, wat een onzin. Bij de Saturn hier hadden ze wel een battery pack van Hama, helaas alleen in het zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Harrie schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:16:

[...]

Naja, wat een onzin. Bij de Saturn hier hadden ze wel een battery pack van Hama, helaas alleen in het zwart...
Lekker dan, waar slaat dat op, iedereen eerst aan de quick charge pack helpen en dan geen vervangende accus meer leveren? Wat een Bull$hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimpie007 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:50:
[...]

Lekker dan, waar slaat dat op, iedereen eerst aan de quick charge pack helpen en dan geen vervangende accus meer leveren? Wat een Bull$hit
Volgens mij klopt het ook niet :) Volgens de MS sites zijn ze nog gewoon nieuw te leveren en bestellen. Ze staan ook niet bij de dis-continued producten.

Volgens mij heeft de webshop niet goed gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Oplossing is de oude batterij houder gebruiken met oplaadbare batterijen. Als het goed is moet dat zonder problemen werken...

[ Voor 3% gewijzigd door Eppo © op 17-08-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Harrie schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:16:

[...]

Onzin of niet, je argumentatie slaat ook nergens op aangezien Hama niet MS is.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hoe zit het met de bestaande accounts als je een xbox overneemt? Ik neem aan dat die gekoppeld zijn aan het toestel, of niet? Wat als je een nieuwe xbox koopt en een oude verkoopt? Staat dan eenzelfde account geregistreerd op twee toestellen? Kan je dan wel tegelijk online zijn? Tweedehandskoper op oude toestel en nieuwkoper op nieuwe toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Boeboe schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:00:
[...]

Ik heb destijds men xbox speciaal gekocht voor rpg's en heb daar geen moment spijt van gehad :).

Zoals hierboven al gezegd, er zijn ook enkele jrpg's die imo zo goed zijn dat je ze zelfs als liefhebber van Westerse rpg's wel kunt waarderen. Tales of Vesperia en Star Ocean zijn mijn persoonlijke favorieten :)

En ja, Nier! Prachttitel die zo weinig appreciatie gekregen heeft.
[video]
Nier is echt DE meest ondergewaardeerde titel van 2010. Nier is echt een pareltje van een spel (met een mega vette soundtrack, vooral met de DLC meegerekend)!

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Bart ® schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:16:
[...]

Onzin of niet, je argumentatie slaat ook nergens op aangezien Hama niet MS is.
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, of ik was niet duidelijk in mijn bewoording. Ik vind het onzin van MS dat ze ze niet meer verkopen! Ik zeg niet dat de webshop onzin vertelt ;). Ik weet dat Hama geen MS is. Ik denk trouwens wel dat dit dan het beste alternatief is.
Eppo © schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:12:
Oplossing is de oude batterij houder gebruiken met oplaadbare batterijen. Als het goed is moet dat zonder problemen werken...
Standaard oplaadbare batterijen in de standaard houder? Kan je die dan ook laden met de play&charge kabel? Dat zou ook een goede oplossing zijn dan.

[ Voor 16% gewijzigd door Harrie op 17-08-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Ik was net bij de Mediamarkt en ook daar alleen play and charge+accu te krijgen of controller+play and charge
Toch maar gekocht maar aan die kabel heb ik niks, heb neit voor niks een quick charge kit gekocht, zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Gisteren de Trial van Monday Night Combat geprobeerd.. Gaaaaf!
De Trial is het volledige spel maar met een tijdslimiet van 30 minuten dacht ik.
Heerlijk cartoon Team Fortress 2 sfeertje, echt proberen waard.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harrie schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:19:
[...]

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, of ik was niet duidelijk in mijn bewoording. Ik vind het onzin van MS dat ze ze niet meer verkopen! Ik zeg niet dat de webshop onzin vertelt ;). Ik weet dat Hama geen MS is. Ik denk trouwens wel dat dit dan het beste alternatief is.

[...]

Standaard oplaadbare batterijen in de standaard houder? Kan je die dan ook laden met de play&charge kabel? Dat zou ook een goede oplossing zijn dan.
Geen idee of dat werkt met de Play and charge kabel.

Maar ik heb iig een varta batterijoplader met 4x Varta 1900mAh batterijen laatst voor €2,50 nieuw gekocht. Verder heb ik nog een setje van GP. Oplader + 6x 2150mAh batterijen. Dat is voor 3 controllers, heb evrder altijd wel een setje opgelaad klaarstaan
En zoals de batterijen nu zijn doe je toch wel 25a30 uur met twee batterijen. En verwisselen is misschien 30 seconden werk :). maar ik meende dat die play and charge accu's 1200mAh waren, dus ik weet niet of die kabels vrolijk worden van bv 2x 2000mAh..

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 17-08-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
wimpie007 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:50:
[...]

Binnenkort heb je geen controller meer nodig, en dus ook geen accu's. O-) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
GAIAjohan schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:01:
[...]

Geen idee of dat werkt met de Play and charge kabel.

Maar ik heb iig een varta batterijoplader met 4x Varta 1900mAh batterijen laatst voor €2,50 nieuw gekocht. Verder heb ik nog een setje van GP. Oplader + 6x 2150mAh batterijen. Dat is voor 3 controllers, heb evrder altijd wel een setje opgelaad klaarstaan
En zoals de batterijen nu zijn doe je toch wel 25a30 uur met twee batterijen. En verwisselen is misschien 30 seconden werk :). maar ik meende dat die play and charge accu's 1200mAh waren, dus ik weet niet of die kabels vrolijk worden van bv 2x 2000mAh..
Ik heb een beetje hetzelfde verhaal als jij. Ook gewoon een zooi oplaadbare batterijen met een 15 minuten snellader. Het voordeel is dat de batterijen ook in andere dingen gaan (Wii/Gamecube controllers en allerlij ander spul) en accupacks niet.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

rdjnl schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:20:
[...]

Binnenkort heb je geen controller meer nodig, en dus ook geen accu's. O-) :z
ik ga in ieder geval zo lang als mogelijk te blijven spelen met een controller want ik vind dat kinect idee vreselijk :X.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Zit er inderdaad ook niet echt op te wachten. Daar heb ik al een Wii voor staan.

Baal trouwens wel dat we zolang op Rage moeten wachten, gewoon nog meer dan 1 jaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Vanavond heb ik met een "1 month gold subscription card" mijn Silver abonnement voor 1 maand opgehoogd naar Gold. Via http://live.xbox.com/ zie ik dat mijn Live account inderdaad de status "Gold" gekregen heeft. Wanneer ik op m'n 360 inlog blijft er echter "Silver" staan en krijg ik bij Gold activiteiten het bericht over accountbeperkingen. Al meerdere malen opnieuw ingelogd en de console aan/uit gezet, dit helpt echter niet. Duurt dit altijd "even"? En hoelang is "even" dan?

- Heb de code via de site ingevuld en deze werd geaccepteerd.
- De bevestigingsmail van MS heb ik overigens direct al ontvangen.
- Bij Memberships op m'n 360 staat ook het 1 maand durende live abonnement beginnende in 08-2010 en durende tot 09-2010.

Afbeeldingslocatie: http://jbswebcom.nl/live.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door JBS op 17-08-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

JBS schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:59:
Vanavond heb ik met een "1 month gold subscription card" mijn Silver abonnement voor 1 maand opgehoogd naar Gold. Via http://live.xbox.com/ zie ik dat mijn Live account inderdaad de status "Gold" gekregen heeft. Wanneer ik op m'n 360 inlog blijft er echter "Silver" staan en krijg ik bij Gold activiteiten het bericht over accountbeperkingen. Al meerdere malen opnieuw ingelogd en de console aan/uit gezet, dit helft echter niet. Duurt dit altijd "even"? En hoelang is "even" dan?

- Bij Memberships op m'n 360 staat ook het 1 maand durende live abonnement beginnende in 08-2010 en durende tot 09-2010.
mijn ervaringen zijn, als je xbox internet connectie heeft hij per direct update gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Tijn96 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:41:
[...]

mijn ervaringen zijn, als je xbox internet connectie heeft hij per direct update gewoon. :)
Erg vreemd, hier geeft ie op m'n dashboard nog steeds "Silver" aan maar bij abonnementen wel m'n maand zoals gezegd. Internetverbinding is in orde, inloggen op Live lukt elke keer prima.

Heb overigens net via de site m'n avatar veranderd, deze verandering is wel direct doorgevoerd op m'n 360. Maarja, heb liever m'n maand Gold dan 'n pandabeertje in plaats van 'n aap bij m'n naam ;)

Afbeeldingslocatie: http://jbswebcom.nl/live.jpg

E-mail MS:
Dit bericht is een bevestiging dat Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 1 maand is geactiveerd op dinsdag 17 augustus 2010
Edit: Eindelijk is m'n Gold status ook op m'n Console doorgevoerd. Waren het de uren geduld of de initiële setup die ik uiteindelijk opnieuw doorlopen heb...? We zullen het nooit weten.

[ Voor 44% gewijzigd door JBS op 18-08-2010 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:03
Mijn broer had dat ook. Maar bij hem was het na een dag nog steeds niet doorgevoerd. Tip van MS servicedesk; voer de code in op de console, of recover je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

JBS schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:59:
Vanavond heb ik met een "1 month gold subscription card" mijn Silver abonnement voor 1 maand opgehoogd naar Gold. Via http://live.xbox.com/ zie ik dat mijn Live account inderdaad de status "Gold" gekregen heeft. Wanneer ik op m'n 360 inlog blijft er echter "Silver" staan en krijg ik bij Gold activiteiten het bericht over accountbeperkingen. Al meerdere malen opnieuw ingelogd en de console aan/uit gezet, dit helpt echter niet. Duurt dit altijd "even"? En hoelang is "even" dan?

[afbeelding]
Als je de code via de site invult duurt het wat langer eer de console dat doorkrijgt.
Je kunt die codes het beste op de console zelf invoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
ik HAAT typen met de controller (heb tegenwoordig als ik ga gamen gewoon mijn netbook aanstaan bij de tv just in case dat ik mensen berichten wil sturen :X 8)7 ), dus ik doe het altijd via de site, echt nooit problemen.
Punten vrijwel direct en gold misschien een paar minuten wachten...?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Dacht even iets gemist te hebben, aangezien de Xbox 360 4Gb Arcade al in de pricewatch stond (pricewatch: Microsoft Xbox 360 4 GB Arcade System Bundle Zwart), alleen als je doorklikt kom je uit bij Azerty die een voeding verkoopt. Dat was dan weer balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sagat schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:32:
ik HAAT typen met de controller (heb tegenwoordig als ik ga gamen gewoon mijn netbook aanstaan bij de tv just in case dat ik mensen berichten wil sturen :X 8)7 ), dus ik doe het altijd via de site, echt nooit problemen.
Punten vrijwel direct en gold misschien een paar minuten wachten...?
om die reden heb ik altijd een usb-toetsenbord ingeplugd in men 360. Altijd handig om snel replies te kunnen sturen naar friends en dergelijke ook :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Boeboe schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:12:
[...]

om die reden heb ik altijd een usb-toetsenbord ingeplugd in men 360. Altijd handig om snel replies te kunnen sturen naar friends en dergelijke ook :)
Ik dus precies hetzelfde, heb gewoon altijd een toetsenbord aan te 360 hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
ijskonijn schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:51:
[...]
Ik dus precies hetzelfde, heb gewoon altijd een toetsenbord aan te 360 hangen.
Heh, ik heb al een netbook, en ik heb geen draadloos tb. Ik zit op ongeveer 3 meter van mijn tv.
En vind het vervelend om tb´s te moeten ompluggen.

Ok voor 5 piek zou het opgelost zijn, maar dan staat er weer een tb onder de tv (opvatting man, maakt ut uit, opvatting vrouw, er staat ook al een wii en een ps2 en 360, samengevat 'spul' der moet juist weg niet erbij)......denk dat de situatie niet aangepast zal worden. ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik deze gewoon Afbeeldingslocatie: http://www.slipperybrick.com/wp-content/uploads/2007/04/xbox-keyboard-controller.jpg

Merk meestal niet eens meer dat hij er op zit, maar dat zal per persoon verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Sagat schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:15:
[...]

Heh, ik heb al een netbook, en ik heb geen draadloos tb. Ik zit op ongeveer 3 meter van mijn tv.
En vind het vervelend om tb´s te moeten ompluggen.

Ok voor 5 piek zou het opgelost zijn, maar dan staat er weer een tb onder de tv (opvatting man, maakt ut uit, opvatting vrouw, er staat ook al een wii en een ps2 en 360, samengevat 'spul' der moet juist weg niet erbij)......denk dat de situatie niet aangepast zal worden. ;)
Ik kan er wel inkomen dat niet iedereen een toetsenbord voor de TV wil hebben liggen inderdaad.

Je hebt ook nog de Xbox 360 Messenger kit, kost 30 euro:
Afbeeldingslocatie: http://pressthebuttons.typepad.com/photos/uncategorized/2007/04/09/360keypad.jpg
Voor die prijs zou ik zelf echter genoegen ermee nemen dat het activeren van een Gold abonnement wat langer duurt via de site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Messenger kit kun je op Ebay of Marktplaats wel voor iets goedkoper vinden. Ik heb geloof ik het toetsenbordje voor 10 euro ergens gekocht, ik geloof Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat tobo kan zeker niet op die ene aansluiting op het stuur worden aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
Voor de mensen die geen toetsenbord hebben of willen, maar wel berichtjes willen sturen zonder telkens bij die xbox.com site in te moeten gaan, heb ik een tip: Raptr IM

Dat is een chatprogramma zoals WLM, maar hierbij kun je ook je Xbox Live Gamertag gebruiken als messenger account. (Maar ook Steam, xfire, PSN, MSN en facebook)

Screenshotje
Afbeeldingslocatie: http://raptr.com/img/client/client_download.png

Ik gebruik hem nu al een tijdje en hij bevalt goed. Zo kun je ook berichten sturen naar je vrienden, (en in de meeste gevallen) krijg je ook berichtjes die verzonden zijn via xbox live te zien in je chatvenster.

Waar kun je hem krijgen?
Ga gewoon naar http://raptr.com/client?src=hdr en je zult daar een optie "Get it now" zien.

Handig is wel om je ook aan te melden voor Raptr zelf, zodat je gegevens ook bewaard worden als je opnieuw opstart. Bijkomend voordeel is dat je via de site van Raptr kunt zien welke games je gespeeld hebt, hoe lang je daaraan besteed hebt en ook nog eens dingen kunt vergelijken met andere Raptr gebruikers. Een leuke extra in ieder geval.

Hoe heb je deze gevonden?
Ik ben een tijdje aan het kijken geweest naar een mogelijkheid om de online status van de gebruikers van deze site te kunnen weergeven. Helaas heb ik niets gevonden wat dat goed kan doen aangezien je geen gegevens kunt krijgen over de online status van xbox live leden.
Toen ben ik gaan kijken of er een applicatie was die mijn friendslist kon laten zien en na een tijd zoeken had ik deze app gevonden.

Hij werkt erg prettig en ik kan nu ook een stuk sneller zien of er mensen een spel aan het doen zijn waar ik op dat moment ook wel zin in heb. Wel moet je opletten dat je de refresh wat lager zet als je meer updates wilt krijgen. Het minimum is 1x per minuut, maar dat is op zich snel zat (al is het niet instantly).

Download hem gerust en voeg Martinspire toe bij Raptr.

Afbeeldingslocatie: http://raptr.com/img/client/client-dl-screen1.gif Afbeeldingslocatie: http://raptr.com/img/client/client-dl-screen2.gif

Mijn profiel kun je bekijken op: www.raptr.com/Martinspire
En een widget die je kunt genereren is onder andere deze:
Afbeeldingslocatie: http://raptr.com/badge/fa21cf2b51deeaa220bee5976e0169e5/fs.png
Of deze: Afbeeldingslocatie: http://raptr.com/badge/fa21cf2b51deeaa220bee5976e0169e5/fss.png

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

ijskonijn schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:48:
[...]

Ik kan er wel inkomen dat niet iedereen een toetsenbord voor de TV wil hebben liggen inderdaad.

Je hebt ook nog de Xbox 360 Messenger kit, kost 30 euro:
[afbeelding]
Voor die prijs zou ik zelf echter genoegen ermee nemen dat het activeren van een Gold abonnement wat langer duurt via de site ;)
Ik zit op de zwarte te wachten. Hij staat wel op de doos van de slim, maar ik heb nog geen winkel kunnen vinden die 'm heeft. Ook staat ie nog niet eens op de site van MS :/

• Hurtebise
Zitten er nog controlleropladers bij de laatste consoles die verkocht worden, of is dat bij te kopen?
Of is het rechargebles eruit halen, opladen en terugsteken?

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ik heb net een 2de hands xbox aangeschaft.

150 euro

20gb
14 games + MW2
Gold account tot december
2 controllers ( alleen geen lader ).
HD Kabel met 6 tulpjes _ headset.

Nou als dat geen deal is!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hurtebise schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:54:
Zitten er nog controlleropladers bij de laatste consoles die verkocht worden, of is dat bij te kopen?
Of is het rechargebles eruit halen, opladen en terugsteken?
Play & charge kits? zijn gewoon nog te koop voor zover ik weet. apart vind ik dat de play and charge kabels nog wel los te koop zijn volgens mij maar de accu's niet.

Naja ik gebruik toch losse (oplaadbare) batterijen. En ik wacht inderdaad ook op de zwarte Messenger kit.
Twijfel ook nog steeds om zo'n wireless headset te halen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

McBoom schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:22:
[...]

Ik zit op de zwarte te wachten. Hij staat wel op de doos van de slim, maar ik heb nog geen winkel kunnen vinden die 'm heeft. Ook staat ie nog niet eens op de site van MS :/
Ik heb hem gisteren volgens mij gezien op de website van consoleshop.nl / consoleshop.be. Hij was wel een stuk duurder dan de witte. :/ Ik kan nu (op mijn werk) niet bij die sites, dus kan vanavond pas checken of het inderdaad die site was waar ik hem zag.

• Hurtebise
Bedoel je deze? http://www.consoleshop.be...rosoft-xbox-360-4-gb.html 199 euro

Nu oude versie met 256MB te koop bij BS met 2 games aan 149 euro.

[ Voor 26% gewijzigd door Hurtebise op 19-08-2010 11:55 ]

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Hurtebise schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:55:
Bedoel je deze? http://www.consoleshop.be...rosoft-xbox-360-4-gb.html 199 euro

Nu oude versie met 256MB te koop bij BS met 2 games aan 149 euro.
http://www.consoleshop.be...ox-360-chatpad-black.html

Ik denk dat die bedoeld wordt.
Hij is inderdaad fors duurder... :-(

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

right, ik vind 35 euro al te duur voor die witte daar. Laat dan maar zitten, koop ik wel een usb ramplak van een tientje :X

• McBoom

McBoom

Broem

Gytax schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:25:
[...]

http://www.consoleshop.be...ox-360-chatpad-black.html

Ik denk dat die bedoeld wordt.
Hij is inderdaad fors duurder... :-(
Die heb ik inderdaad ook gezien, maar ik trek de leverbaarheid wel in twijfel, aangezien het echt de enige winkel is die 'm op de site heeft staan.

• Sagat
Bokkie schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:44:
right, ik vind 35 euro al te duur voor die witte daar. Laat dan maar zitten, koop ik wel een usb ramplak van een tientje :X
Ik had kleine toetsenbordjes/chpatpadjes bijna net zo erg als typen via controllers :P (some ppl are hard to please).

[off topic]
@Bokkie
Welk spel komt dat predator plaatje vandaan?
[/off topic]

10 second ninja DONE

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik gebruik die berichtjes eigenlijk nooit. Gewoon altijd een party invite en lekker babbelen via de headset. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sagat schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:47:
[...]
[off topic]
@Bokkie
Welk spel komt dat predator plaatje vandaan?
\[/off topic]
Predator is de Predator Warrior van Capcom's Alien vs "Predator" http://www.arcade-museum.com/game_detail.php?game_id=6858 Animated gif van de gamesprites (Beste Alien vs Predator game ooit gemaakt btw :P )

Hoop eigenlijk dat ze die ook nog eens naar XBLA brengen net als Final Fight Double impact :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 19-08-2010 15:01 ]

• Sagat
Dacht ik al.

Ik heb zelf sinds ik ooit jaren geleden een stukkie over dit spel las in een game mag die game willen spelen, en via emulatie kon ik het jaren later uiteindelijk ook thuis spelen. Vond (en vind) het echt een super leuke beat em up.
Final fight was super, maar die heb ik inmiddels al genoeg gespeeld (snes, emulatie, capcom classics collection en gba mini editie), dit is toch net ook weer een paar jaartjes nieuwer. En i love the license :*)

Een remake zou ik zeker kopen (ben te lui om emulatie in te stellen, rom updates te doen etc), maar capcom heeft de rechten niet meer dus dat zal een behoorlijke uitdaging zijn.

10 second ninja DONE

• Harrie
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Ik heb nog wat verder gezocht naar batterijen voor de controller, en de interessantste prijs die ik tegen kwam is deze voor 8 euro.

Nu eens horen of ze ook naar Nederland/België versturen, en anders op zoek naar een tweaker in Duitsland :)

De Wehkamp heeft ze ook, maar vraagt 14 euro voor een zwarte, en 15 voor een witte.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Harrie schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:39:
Ik heb nog wat verder gezocht naar batterijen voor de controller, en de interessantste prijs die ik tegen kwam is deze voor 8 euro.

Nu eens horen of ze ook naar Nederland/België versturen, en anders op zoek naar een tweaker in Duitsland :)

De Wehkamp heeft ze ook, maar vraagt 14 euro voor een zwarte, en 15 voor een witte.
Dealextreme heb je ze voor $5,60 > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12379
Zelf al 40 bestellingen gedaan, alles meteen aangekomen en werkt prima.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Pagina: 1 ... 32 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.