Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
Hans Breukhoven is begonnen met de Free Record Shop door in het buitenland goedkoop muziek te kopen en dat in Nederland te verkopen, vrij van het 'kartel' van de platendetailhandelsbranche.

Dat FRS nu zo duur is/lijkt komt voornamelijk doordat FRS nu -als gevestigde naam- netjes aan de hand van de industrie loopt terwijl steeds meer consumenten -voornamelijk door het internet- doorhebben hoe eenvoudig en voordelig het zélf importeren uit het buitenland kan zijn.

Heel ironisch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 18:38
Kan/wil iemand met mij zijn of haar ervaringen delen m.b.t. tot het gebruik van de 360 alszijnde mediastreamer?

Ik heb in de loop der tijd een aantal dingen geprobeerd maar nog niet alles is naar het zin.

Ik gebruik zowel tversity als ps3 mediaserver.
WMVHD speelt perfect af, echt geen enkel probleem mee, alleen zou ik ook graag (mits mogelijk uiteraard) andere content willen afspelen.
Ik heb voor ps3 mediaserver al het topic (hier op Got) doorgenomen en een paar bruikbare tips uit opgevist maar het gaat nog niet van een leien dakkie zegmaar.

Video_TS , h264 etc. bestanden bijvoorbeeld spelen wel af, ik heb dan prima beeld, maar of het geluid loopt niet synchroon of de subs niet.

Dus, zijn er mensen die dit wel allemaal vloeiend hebben werken zonder dat er allerlei poespas bij komt kijken als converteren etc ?
Een mediaplayer is voorlopig geen optie voor me en hoop het dus via de xbox te realiseren.

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo, gisteravond zoals gister gezegd de Xbox360 slim opgehaald. :)

Alle gegevens zijn overgezet door middel van de datakabel, en al mijn licenties zijn nu aan de nieuwe console gekoppeld dankzij http://www.xbox.com/nl-NL/support/drm/

Enige nadeel is dat alles opnieuw gedownload moet worden.

Eerste ervaringen zijn geweldig, het geluid dat hij maakt is vergelijkbaar met mijn PS3 slim. Bij een game lijkt het zelfs iets minder te zijn, omdat de PS3 nog van disk leest.

Ik heb ook het gevoel dat het dashboard wat sneller reageert en alles net wat vlotter is, maar misschien verbeeld ik me dat.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 19:28

BM

Moderator Spielerij
Net toch maar eens de demo van Crackdown2 geprobeerd.... en uhm.... waarom doen ze dit? :? Dit had 1 jaar na deel 1 nog wel leuk geweest, als DLC, maar volgens mij is het geen complete game waard. Vond het eigenlijk zwaar slecht.... Zombies? :X Niet elke game heeft zombies nodig...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
rdjnl schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:37:
Hans Breukhoven is begonnen met de Free Record Shop door in het buitenland goedkoop muziek te kopen en dat in Nederland te verkopen, vrij van het 'kartel' van de platendetailhandelsbranche.

Dat FRS nu zo duur is/lijkt komt voornamelijk doordat FRS nu -als gevestigde naam- netjes aan de hand van de industrie loopt terwijl steeds meer consumenten -voornamelijk door het internet- doorhebben hoe eenvoudig en voordelig het zélf importeren uit het buitenland kan zijn.

Heel ironisch. ;)
Bovendien mogen werknemers daar alles mee naar huis nemen om "uit te proberen". Ik heb dus wel eens pc games gehad waar de activatiecode niet meer werkte of er niet eens bij zat, of discs die onder de krassen zaten. Vreselijke keten.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

BM schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:49:
Net toch maar eens de demo van Crackdown2 geprobeerd.... en uhm.... waarom doen ze dit? :? Dit had 1 jaar na deel 1 nog wel leuk geweest, als DLC, maar volgens mij is het geen complete game waard. Vond het eigenlijk zwaar slecht.... Zombies? :X Niet elke game heeft zombies nodig...
Ik heb hem wel gekocht, puur omdat ik 1 zo leuk vond (het springen met name ;) ), maar het spel is mijns inziens niet meer dan budget en ook niet meer dan 30 Euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beste tweakboxers

Ik heb een vraag aan jullie en ik denk zelf dat dit het beste hier past

Ik ga een cinch>jackplug adapter kopen om geluid te krijgen op mijn TFT/speakerset, nu heb ik op google gezocht welke ik zou kopen maar er zijn er zoveel zoals

Speakerset : Labtech pulse 285

Audiokabel 3,5mm jack naar 2x cinch 1,5m

AV-verbinding 3,5mm hoekjack/3xcinch 2 m
Of
http://www.bol.com/nl/p/e...00000004987003/index.html

Ik kom er niet uit welke ik nodig heb. Gebruikt iemand zulke kabels ? Bedankt

[ Voor 13% gewijzigd door Rockvee2 op 02-08-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:34

Vrijdag

De Zwarte

Rockvee2 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:56:
Beste tweakboxers

Ik heb een vraag aan jullie en ik denk zelf dat dit het beste hier past

Ik ga een cinch>jackplug adapter kopen om geluid te krijgen op mijn TFT/speakerset, nu heb ik op google gezocht welke ik zou kopen maar er zijn er zoveel zoals

Speakerset : Labtech pulse 285

Audiokabel 3,5mm jack naar 2x cinch 1,5m

AV-verbinding 3,5mm hoekjack/3xcinch 2 m
Of
http://www.bol.com/nl/p/e...00000004987003/index.html

Ik kom er niet uit welke ik nodig heb. Gebruikt iemand zulke kabels ? Bedankt
Werkt prima, gebruik ik ook. Maar zo'n plugje zit er toch bij of ben ik nou wat vergeten :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Vrijdag schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:51:
[...]

Werkt prima, gebruik ik ook. Maar zo'n plugje zit er toch bij of ben ik nou wat vergeten :?
Ik heb het antwoord al gekregen op een ander forum.

Ja , het plugje zit al bij de Microsoft Xbox 360 VGA-HD kabel maar ik heb nog een 3.5 mm connector nodig en die heb ik vanmorgen besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Vandaag Hawx in huis gekregen voor een paar euro via Marktplaats.
Heb de demo destijds gespeeld, was wel even wennen, maar ben benieuwd hoe de rest van de game is (multiplayer etc.).

Tevens kijk ik echt uit naar F1 2010 en GoW 3.
Eindelijk hopelijk weer eens een goede F1 game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bld- schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:00:

Eindelijk hopelijk weer eens een goede F1 game!
We zullen zien. Als ik hem haal dan wordt het wel voor de pc of PS3 waarschijnlijk. (hoogstwaarschijnlijk pc)

ben alelen nog niet helemaal overtuigd van de physics. Tevens hoop ik wel dat je volledige races kunt rijden ipv slechts 3 ronden ofzo..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
GAIAjohan schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:02:
[...]

We zullen zien. Als ik hem haal dan wordt het wel voor de pc of PS3 waarschijnlijk. (hoogstwaarschijnlijk pc)

ben alelen nog niet helemaal overtuigd van de physics. Tevens hoop ik wel dat je volledige races kunt rijden ipv slechts 3 ronden ofzo..
Ja, PC versie is ook wel te overwegen inderdaad :)
En als je dan volle races kunt uitrijden met multiplayer zou helemaal geweldig zijn.

[EDIT]Dan kun je leuke tournamentjes houden!

[EDIT2] lol :P ik lees nu pas dat er meer mensen zijn met een voeding die veel herrie maakt na een bepaalde tijd spelen :p
Het stoort wel, maar nooit aan gedacht om hier onderzoek naar te doen. Zou microsoft hier een nieuwe voor sturen?

[ Voor 21% gewijzigd door Bld- op 03-08-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Heb jullie xbox360aansluitexpertise nodig. Heb een 360 pro met hdmi en component en een HD ready tv.
Op deze tv zit alleen een dvi-i aansluiting. Toen ik thuis woonde sloot ik deze aan via:

het beeld via een component <> dvi kabel.
geluid via de rode & witte stekker van de componentkabel naar de surround set die we daar hadden staan.

Nu heb ik helaas geen surroundset in mn eigen kamer. Dacht dat met een dvi <> hdmi kabel er ook geluid mee zou komen, maar dat is niet het geval (ooit eens een ps3 te leen gehad en daar werkte het geluid wel via een dvi<>hdmi kabel.

Het beeld is dus prima, hd 720p maar ik heb geen geluid. Enige optie lijkt me een versterker kopen? Of zie ik iets, een kabel, over het hoofd?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Flipm0de schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:36:
Heb jullie xbox360aansluitexpertise nodig. Heb een 360 pro met hdmi en component en een HD ready tv.
Op deze tv zit alleen een dvi-i aansluiting. Toen ik thuis woonde sloot ik deze aan via:

het beeld via een component <> dvi kabel.
geluid via de rode & witte stekker van de componentkabel naar de surround set die we daar hadden staan.

Nu heb ik helaas geen surroundset in mn eigen kamer. Dacht dat met een dvi <> hdmi kabel er ook geluid mee zou komen, maar dat is niet het geval (ooit eens een ps3 te leen gehad en daar werkte het geluid wel via een dvi<>hdmi kabel.

Het beeld is dus prima, hd 720p maar ik heb geen geluid. Enige optie lijkt me een versterker kopen? Of zie ik iets, een kabel, over het hoofd?
Je hebt toch nog van die tulp aansluitingen op je tv?
Dan kun je die meegeleverde xbox aansluiting gebruiken voor je geluid (2 tulp kabeltjes van xbox naar je tv).
Afbeeldingslocatie: http://www.buyincoins.com/images/show/xbox-audio-cable.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bld- schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:03:
[...]

Ja, PC versie is ook wel te overwegen inderdaad :)
En als je dan volle races kunt uitrijden met multiplayer zou helemaal geweldig zijn.

[EDIT]Dan kun je leuke tournamentjes houden!
Klopt, maar dat is maar afwachten.

Reden dat de X360 afvalt is gewoon de baggere compatibiliteit met sturen en het X360-stuur niet bepaald hoogstaand is.. Zeker niet als je een G25 hebt liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 03-08-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
GAIAjohan schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 21:16:
[...]

Klopt, maar dat is maar afwachten.

Reden dat de X360 afvalt is gewoon de baggere compatibiliteit met sturen en het X360-stuur niet bepaald hoogstaand is.. Zeker niet als je een G25 hebt liggen.
Hmm, heb wel al eens wat race games gedaan (arcade races, project gotham, forza). Dat ging nog wel, maar kan natuurlijk niet inschatten hoe F1 2010 is.

En helaas komt er geen demo om het te testen :p

[ Voor 5% gewijzigd door Bld- op 03-08-2010 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

fanatec porsche wheel, is beste stuur compatible voor een console. is voor ps3 en xbox 360, heb er 2 :P
1tje is beetje kapot en eentje werkt prima en heb er 1tje betaald ;) en heb ook g25 maar fanatec is wel stuk beter.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 21:28:
fanatec porsche wheel, is beste stuur compatible voor een console. is voor ps3 en xbox 360, heb er 2 :P
1tje is beetje kapot en eentje werkt prima en heb er 1tje betaald ;) en heb ook g25 maar fanatec is wel stuk beter.
Ik heb ook een Fanatec Porsche 911 wheel, en heb de GT3RS hier gehad om te testen. (Ik review weleens wat).

Die 911 GT3RS is z'n geld echt dubbel en dwars waard, zeker met Clubsportpedalen. Even duur als een G27, maar zeker beter.
Maar ik vind die 911 Turbo S die ook werkt op de X360 toch wel érg prijzig hoor..

Ik heb eigenlijk alle huidige consumentenstuurtjes hier wel in huis gehad. Logitech, Thrustmaster, Fanatec, Saitek etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ben tevreden met mijn microsoft wheel :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04-2022
Ik wilde zojuist samen met een vriend gaan xboxen en nu konden we geen gratis 1 month gold xbox live meer krijgen, enig idee hoe dit kan? Nu kunnen we dus niet samen spelen heeft iemand een gratis code liggen welke hij niet gebruikt ?(graag mailen naar ymd.staat@student.avans.nl) Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

1 maand extra gratis is alleen via creditcard & meestal alleen als je ene jaar abbo koopt (12+1).

Je mail zomaar online gooien zou ik ook nooit doen :P.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 maand gratis gold krijg je wanneer je een nieuw acount aanmaakt, alleen krijg je dit maar bij max. 3 nieuwe acounts en daarna is het afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:38:
1 maand gratis gold krijg je wanneer je een nieuw acount aanmaakt, alleen krijg je dit maar bij max. 3 nieuwe acounts en daarna is het afgelopen.
Kleine kanttekening, geld alleen voor nieuwe X360. Daarop kan je een nieuwe account aanmaken, waarbij je 1 maand gold krijgt. Per X360, 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Laatst online: 27-04-2022
oh jammer,

heeft er iemand nog een 2 day trail over? Ik ben de no-ranked gamemodes van halo ondertussen een beetje zat.
Mail staat 3 posts hierboven :) Alvast super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:42
I_Guardian_I schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:39:
oh jammer,

heeft er iemand nog een 2 day trail over? Ik ben de no-ranked gamemodes van halo ondertussen een beetje zat.
Mail staat 3 posts hierboven :) Alvast super bedankt!
gratisxboxlive.nl

Moet je wel een enquête voor invullen, maar volgens mij kan dit onbeperkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

zo mijn launch xbox360 is vandaag ook overleden. Vind het niet zo heel erg, want was toch al aan het kijken naar een slim, maar wel klote dat ik nu mijn savegames kwijt ben. Is het mogelijk om nog iets met de data op de HD te doen? Ik zat zelf aan een HD transfer kabel te denken, alleen weet ik niet of ik dat alleen op de HD kan doen.

Ook vraag ik me af of ik zo'n kabel gratis van MS kan krijgen als ik een belletje doe...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Zet je savegames op een USB Stickje en transfer ze zo naar je nieuwe xdoos?

Games die je op je HDD installed hebt, of gedownload hebt kun je zo opnieuw halen.. en ik denk dat de savegames voor 100 games bij elkaar nog geen 1GB opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
MazeWing schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 21:47:
zo mijn launch xbox360 is vandaag ook overleden. Vind het niet zo heel erg, want was toch al aan het kijken naar een slim, maar wel klote dat ik nu mijn savegames kwijt ben. Is het mogelijk om nog iets met de data op de HD te doen? Ik zat zelf aan een HD transfer kabel te denken, alleen weet ik niet of ik dat alleen op de HD kan doen.

Ook vraag ik me af of ik zo'n kabel gratis van MS kan krijgen als ik een belletje doe...
Dat kan, je kunt gewoon je oude hdd met de transfer kabel aansluiten en dan ziet de xbox zelf dat je gegevens wilt overzetten.

Als je in de buurt van Kampen woont mag je mijn transfer cable wel lenen :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
MazeWing schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 21:47:

Voor die kabel moet je iets van 17 euro betalen :)
Vroeger was het gratis maar er waren mensen die dachten van hé laten we er gelijk 10 bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

bedankt voor de antwoorden. 17 euro vind ik een beetje veel van het goede. Gaat me voornamelijk om mn red dead redemption en forza 3 savegames. Maar voor 17 euro, speel ik het wel opnieuw.

Ga morgen toch een belletje wagen en eens kijken wat ik voor elkaar kan krijgen :)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

Willybubba

Nut up or shut up.

MazeWing schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:36:
bedankt voor de antwoorden. 17 euro vind ik een beetje veel van het goede. Gaat me voornamelijk om mn red dead redemption en forza 3 savegames. Maar voor 17 euro, speel ik het wel opnieuw.

Ga morgen toch een belletje wagen en eens kijken wat ik voor elkaar kan krijgen :)
Waar woon je? Ik heb nog wel zo'n kabel liggen die ik niet meer nodig heb aangezien ik nu toch een slim heb.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:08:
[...]

Voor die kabel moet je iets van 17 euro betalen :)
Vroeger was het gratis maar er waren mensen die dachten van hé laten we er gelijk 10 bestellen
Of je koopt deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Het is niet de originele , maar je moet het zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Ik snap het niet; Gears of War 2 staat redelijk netjes (plaats 7) in de Live Activity van Major Nelson.
Nu weet ik niet zeker of dit single of multiplayer is, maar de laatste tijd als ik multiplayer wil spelen kom ik bijna niet in een game (de game vind gewoon weinig/geen players).

(NAT settings etc staan goed, vroeger namelijk genoeg potjes online gespeeld).

Mis ik iets of is de game niet meer populair qua online multiplayer?

edit:
Lees op andere fora dat zij ook al dit probleem hebben

[ Voor 7% gewijzigd door Bld- op 05-08-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Bld- schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:26:
Ik snap het niet; Gears of War 2 staat redelijk netjes (plaats 7) in de Live Activity van Major Nelson.
Nu weet ik niet zeker of dit single of multiplayer is, maar de laatste tijd als ik multiplayer wil spelen kom ik bijna niet in een game (de game vind gewoon weinig/geen players).

(NAT settings etc staan goed, vroeger namelijk genoeg potjes online gespeeld).

Mis ik iets of is de game niet meer populair qua online multiplayer?

edit:
Lees op andere fora dat zij ook al dit probleem hebben
Ik speel Gears 2 nog bijna dagelijks, de ene dag duurt het wat langer dan de andere dag om een game te vinden maar eigenlijk nooit langer dan 2-3 minuten.

Heb je misschien 1 of ander filter voor gametype aanstaan?

Oh, zie nu je edit ook, nvm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
fabianspoelman schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:27:
[...]

Ik speel Gears 2 nog bijna dagelijks, de ene dag duurt het wat langer dan de andere dag om een game te vinden maar eigenlijk nooit langer dan 2-3 minuten.

Heb je misschien 1 of ander filter voor gametype aanstaan?

Oh, zie nu je edit ook, nvm :)
Hm vreemd, op welke tijdstippen speel je meestal?
Ik doe meestal gewoon Warzone spelen (volgens mij toch de populairste?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Speel zeer regelmatig Horde, voornamelijk met vrienden, als ik een random game zoek duurt het gemiddeld 3 a 4 minuten voor ik een game heb. Behalve bij xp bonus evenementen.

Tijdstip voor mij is tussen 19:00 en 0:00 ongeveer door de weeks als ik speel in het weekend kan het elk moment van de dag zijn :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Laats Halo 1 ged/l van Xbox Marketplace..was er nieuwschierig naar, maar wat een onwijs saai spel..
10 jaar geleden was het wel bijzonder, maar die levels zijn ongelooflijk langdradig en qua opbouw is het het 1 kamertje uit, en een exact dezelfde kamer weer in..

Moet gewoon de zin opbouwen om aan het spel te beginnen :S

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44
Tsja, 10 jaar klopt bijna, tis van 2001. En als je een retrogame koopt weet dat je tegen dit soort dingen aan kunt lopen. Het is wel jammer natuurlijk.

Overigens heb ik wat jij zegt met het hele genre fps, voor mij is het rondlopen, mensen/aliens/whatever neerschieten en rinse & repeat. Maar ja zo kan je racegames ook heel makkelijk categoriseren of een van mijn andere favo genre's, beat em ups ook ;)
In jouw geval ga ik er maar even vanuit dat je moderne fps wel leuk vind. Wat vind je van halo3 dan?

Halo heeft dan wel iig als voordeel dat je tenminste ook nog voertuigen hebt.
(/me denkt aan zijn pc versie die hij ook nog altijd is wil uitspelen, maar aangezien ik voor de genre's + spellen die ik wel leuk vind al te weinig tijd heb 8)7 )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

motormuus schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:58:
Laats Halo 1 ged/l van Xbox Marketplace..was er nieuwschierig naar, maar wat een onwijs saai spel..
10 jaar geleden was het wel bijzonder, maar die levels zijn ongelooflijk langdradig en qua opbouw is het het 1 kamertje uit, en een exact dezelfde kamer weer in..

Moet gewoon de zin opbouwen om aan het spel te beginnen :S
Als je zo denkt over spelletjes moet je er niet eens aan beginnen IMHO :S. Een spel doe je om te spelen, lol erin te hebben..

Ik was van plan Halo 2 te kopen voor mijn 360, maar toen hoorde ik dat je het niet meer online kunt spelen :'(
Dan maar de PC versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
D4NG3R NL schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 07:53:
[...]

Als je zo denkt over spelletjes moet je er niet eens aan beginnen IMHO :S. Een spel doe je om te spelen, lol erin te hebben..

Ik was van plan Halo 2 te kopen voor mijn 360, maar toen hoorde ik dat je het niet meer online kunt spelen :'(
Dan maar de PC versie ;)
Maakt de PC versie dan geen gebruik het Live! netwerk? Het lijkt me dat de multiplayermode op de PC ook niet meer werkt namelijk. Wel heeft de PC versie achievements overigens.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Welke kabel heb je nodig om van xbox360 op TFT (Samsung Syncmaster 226BW) met dvi/vga ingang te spelen?
Mijn pc hangt ook aan dat scherm. Bestaat er een doosje met schakelaar waar je makkelijk de input (pc of xbox360) kan switchen?
Heb op dit moment al een tweede (oudere) pc op het zelfde scherm hangen, gebruik makend van de vga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Jij zoekt zoiets als dit dacht ik zo. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/wam64j.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 06-08-2010 15:47 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:24
Hurtebise schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:22:
Welke kabel heb je nodig om van xbox360 op TFT (Samsung Syncmaster 226BW) met dvi/vga ingang te spelen?
Mijn pc hangt ook aan dat scherm. Bestaat er een doosje met schakelaar waar je makkelijk de input (pc of xbox360) kan switchen?
Heb op dit moment al een tweede (oudere) pc op het zelfde scherm hangen, gebruik makend van de vga.
Gewoon je pc aan de DVI hangen en je xbox via VGA kabel aan je VGA hangen. Switchen kun je dan denk ik wel op je monitor regelen.
Geluid heb je dan via tulpjes maar die kun je eventueel wel via verloopje op je geluidskaart aansluiten en anders direct in je speakers hangen (als je daar een ingang voor hebt).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Heeft xbox ook headset in/uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
Headset aansluiten gaat via de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar een X360 stuur gekocht (nieuw) ondanks dat ik niet onder de indruk ben van het plastic geval. maar moest toch een X360-compatible stuur hebben en ik vind de Fanatec net te duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 15:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Godver, net heel wat jaar jaar aan savegames kwijtgeraakt. Ik dacht ik verwijder alles even van mijn memory stick, heel specifiek voor gekozen wordt opeens ook alles van mijn hdd verwijderd. Er is dus geen manier om alles terug te krijgen aldus en quicksearch op google. Iemand suggesties?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
MaDLiVe schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:40:
Godver, net heel wat jaar jaar aan savegames kwijtgeraakt. Ik dacht ik verwijder alles even van mijn memory stick, heel specifiek voor gekozen wordt opeens ook alles van mijn hdd verwijderd. Er is dus geen manier om alles terug te krijgen aldus en quicksearch op google. Iemand suggesties?
Je hebt denk ik toch ook voor je HD gekozen per-ongeluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Vandaag mijn GSM-abo verlengd en toch maar voor de nieuwe Slim gekozen als "cadeau" erbij. Ik heb op dit moment een 360 uit ik meen 2006. In elk geval een herriemaker met 20GB HD. Sinds kort ben ik weer redelijk veel aan het gamen en ik denk dat deze Slim een waardige vervanger zal zijn. Ik hoop vooral dat deze veel stiller zal zijn, maar dat moet wel goedkomen. Ben benieuwd of ik deze glossy mooi ga vinden, want ik vond een witte 360 en Wii eigenlijk wel erg mooi.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:25
gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:32:
[...]

Maakt de PC versie dan geen gebruik het Live! netwerk? Het lijkt me dat de multiplayermode op de PC ook niet meer werkt namelijk. Wel heeft de PC versie achievements overigens.
De PC versie maakt gebruik van het Live netwerk ja maar het zijn andere servers en zijn dus ook nog gewoon online, alleen de Xbox 1 servers zijn uitgezet. Halo 2 PC werkt dus nog gewoon online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:14
een klein aansluitvraagje.

Ik heb vandaag maar eens een fatsoenlijke versterker besteld via ibood, een 7,1 samsung set.

momenteel zit m'n XBOX dmv component kabels aan m'n TV.
En m'n huidige dvd setje speelt via scart het geluid af.

Nu kan ik de xbox via versterker aansluiten dmv HDMI.

Moet ik straks ook nog de optical kabel gebruiken :? Of gaat dit ook via HDMI :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Grolsch schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:08:
een klein aansluitvraagje.

Ik heb vandaag maar eens een fatsoenlijke versterker besteld via ibood, een 7,1 samsung set.

momenteel zit m'n XBOX dmv component kabels aan m'n TV.
En m'n huidige dvd setje speelt via scart het geluid af.

Nu kan ik de xbox via versterker aansluiten dmv HDMI.

Moet ik straks ook nog de optical kabel gebruiken :? Of gaat dit ook via HDMI :?
HDMI stuurt ook gewoon geluid mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 15:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Rockvee2 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:40:
[...]

Je hebt denk ik toch ook voor je HD gekozen per-ongeluk :)
Nope specifiek voor mijn memory stick, xbox support bevestigde dat hij dan ook van de hdd verwijderd wordt. Lame, erg lame. 4 jaar aan games saves weg :(

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken...

http://www.game.co.uk/Gam...Kinect/~r349820/?s=kinect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Misschien een vroege/late 1 april grap :+

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
danielkraak schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:10:
[...]

HDMI stuurt ook gewoon geluid mee.
dus ook 5,1 DTS etc. :? optisch is niet "beter" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Grolsch schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:51:
[...]

dus ook 5,1 DTS etc. :? optisch is niet "beter" :?
Hdmi is, even kort door de bocht, component(full-hd)+geluid in één :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

HDMI = DVI + 8 Kanaals geluid. (7.1 surround geluid dus)
Component = VGA + 2 Kanaals geluid. (2.0 stereo geluid dus)

Het signaal wat HDMI verstuurd over de Audio lijnen is gewoon exact aan die over de Optische lijn (alleen is het dan stroom IPV licht :P)
Het verschil in geluid is dan ook zo minimaal dat het verschil eerder zit in welke kwaliteit speakers je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwar je component niet met composiet? Voor zover ik weet kan component namelijk geen geluid doorgeven.

Maar om er op terug te komen, als je een receiver met hdmi in hebt, is een enkele hdmi kabel genoeg. Hoef je ook niet een extra kabel te kopen oid.

[ Voor 42% gewijzigd door Vrijdag op 07-08-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Nee, ik praat gewoon over een component kabel, dit is Rood + Groen + Blauw + 2 kanalen geluid.

Afbeeldingslocatie: http://www.ombouweindhoven.nl/worldmodding/shop/images/xbox%20360%20component%20kabel%20MS.jpg

Edit: Ja ok, als je het letterlijk neemt is "Component" alleen video :')

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 07-08-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

D4NG3R NL schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:28:
Nee, ik praat gewoon over een component kabel, dit is Rood + Groen + Blauw + 2 kanalen geluid.

[afbeelding]

Oh, de Xbox component kabel :P Ik zat met een gewone component kabel in gedachte :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
D4NG3R NL schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:28:

[afbeelding]

deze kabel gebruik ik momenteel, en heb nu gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/product/4743_Ek_hi_1281095870.jpg

4 x HDMI in, 1 x OUT

kleine greep uit de specs
# DTS-HD Master Audio, DTS Neo:6, DTS-ES, DTS, DTS 99/24
# Dolby TrueHD, Dolby Digital Plus, Dolby Pro Logic IIz, Dolby Pro Logic IIx , Dolby Digital EX,
# Reference THD & Impedence: 0,9% 6 ohm, 20 Hz ~ 20 kHz
# SFE (Sound Field Effect)
# Anynet+ (HDMI-CEC) Function
# 4x HDMI in 1x HDMI uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

@Hierboven: De iBood van vandaag dus. ;)

Spuit 11 hier, dit had je dus al vermeld. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 07-08-2010 19:35 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
om een kort verhaal lang te maken, component kabel van xbox > TV > DEV0
HDMI kabel XBox > versterker, HDMI KABEL > versterker > TV problem solved :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon HDMI naar de versterker. En dan vanuit de HDMI uit van de versterker een HDMI-kabel naar de TV toe. Althans zo lijkt t mij?

Dus X360 -> HDMIkabel naar HDMI IN -> Versterker -> HDMIkabel vanuit HDMI OUT -> TV

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 07-08-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
Zojuist is mijn xbox overleden net toen ik de uitbreiding van Alan wake wilde gaan doen. ;w (Was wel gepast met zulk regenachtig weer)

Ik wil dan maar een nieuwe kopen en weet al hoe ik gegevens over moet zetten van mijn oude schijf naar de nieuwe xbox. Het enige wat ik niet weet is of ook de gekochte xboxlive arcade games mee kunnen komen? Gaat de xbox dan moeilijk doen omdat het een andere xbox is? Ik had volgens mij ooit gelezen dat je niet zomaar je gekochte items op een andere xbox kon spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Grolsch schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:08:
[...]

deze kabel gebruik ik momenteel, en heb nu gekocht:

[afbeelding]

4 x HDMI in, 1 x OUT

kleine greep uit de specs

[...]
Haha, gelijk besteld! Mooie upgrade, zocht al een tijdje een betaalbare Dolby TrueHD versterker met HDMI ter vervaving van mijn Pioneer VSX516 5.1 . Thanks.

Vandaag overigens Pure en Lego Batman binnen, 10 Euro geseald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Kaasje123 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:52:
Zojuist is mijn xbox overleden net toen ik de uitbreiding van Alan wake wilde gaan doen. ;w (Was wel gepast met zulk regenachtig weer)

Ik wil dan maar een nieuwe kopen en weet al hoe ik gegevens over moet zetten van mijn oude schijf naar de nieuwe xbox. Het enige wat ik niet weet is of ook de gekochte xboxlive arcade games mee kunnen komen? Gaat de xbox dan moeilijk doen omdat het een andere xbox is? Ik had volgens mij ooit gelezen dat je niet zomaar je gekochte items op een andere xbox kon spelen?
Je kunt alle arcade games gewoon opnieuw downloaden (niet overzetten met een USB stick ofzo, want dit werkt niet met arcade games -voor mij niet teminste-)

Gewoon al je savegames ect overzetten, en spellen die op je schijf staan opnieuw vanaf de DVD installeren of downloaden. Arcade games zijn account gebonden, niet xbox gebonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
D4NG3R NL schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:00:
[...]

Je kunt alle arcade games gewoon opnieuw downloaden (niet overzetten met een USB stick ofzo, want dit werkt niet met arcade games -voor mij niet teminste-)

Gewoon al je savegames ect overzetten, en spellen die op je schijf staan opnieuw vanaf de DVD installeren of downloaden. Arcade games zijn account gebonden, niet xbox gebonden :)
Inderdaad, werkte hier ook.
Je kunt gewoon je arcade games weer opnieuw downloaden.

Heb trouwens nog GoW 2 aantal keer geprobeerd, maar zonder resultaat :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Laatst online: 29-12-2024
Kaasje123 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:52:

Je moet misschien ook nog wat licenties overzetten. Ik heb dat zelf nooit gedaan maar ik heb een vriend er wel eens over gehoord, toen hij een nieuwe xbox 360 gekocht had.
http://www.xbox.com/nl-NL/support/drm/

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44
XBLA licenties zijn een combinatie van xbox en account gebonden
Er is (zoals de persoon boven me al zei) een ms transfer wizzard voor licenties, maar opnieuw downloaden zou moeten werken.
Je kan het makkelijk testen of de licentie volledig overgegaan is door met een ander (niet je live) account proberen je xbla game te spelen. Ik kreeg na het overzetten van mijn data van 20gb naar 120 gb dat andere mensen/accounts de trial versie kregen van mijn full xbla games als ik ze wat wilde laten spelen.
Volgens mij is dit de tool (misschien handig om in de OP te zetten?)
Link

Doh! Beetje dubbelop 8)7

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Weet niet of dit helemaal de goede plek is aangezien ik nog erg veel over de oude xbox zie staan. Ik heb nu een xbox 360 elite (zwart) en ben aan het twijfelen om de nieuwe xbox te halen met de geintegreerde wifi adapter en kinect-ready.. alleen hoe compatible is alles met mijn oude meuk? Kan ik de HD of in ieder geval de inhoud ervan overzetten zodat ik alle savegames/profielen noem alles maar op nog heb? Kunnen al mijn controllers weer gewoon gesynched worden met de nieuwe? headsets? etc...?

En is het misschien verstandiger om te wachten tot de eventuele kinderziektes er uit zijn? Ik had wel een speciaal topic hiervoor verwacht, maar niet gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij moet er maar het een en ander over data overzetten in de OP gezet worden ofzo. Om de 5 posts komt die vraag weer terug :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:03
Willybubba schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:41:
Volgens mij moet er maar het een en ander over data overzetten in de OP gezet worden ofzo. Om de 5 posts komt die vraag weer terug :P
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:00:
[...]

Zijn volgens mij wel xbox gebonden. Ik heb namelijk net zelf een nieuwe xbox gekocht. Je moet de licenties over zetten naar je nieuwe xbox. Gewoon ff naar xbox.com en bij support kijken. Staat heel duidelijk uitgelegd.
http://www.xbox.com/nl-NL...onsolelicensetransfer.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 21:19
Sinds vanmiddag maakt mijn xbox 360 S wel erg veel lawaai als ik een spel speel vanaf de Dvd zelf :(. Het geluid is precies hetzelfde als bij de onderstaande filmpjes:

YouTube: ‪Xbox 360 Slim rumore lettore - noise issue‬‎

YouTube: ‪Xbox 360 Slim Strange Noise‬‎

YouTube: ‪new xbox 360 slim wierd noise‬‎

Enig idee wat het kan zijn en hebben meer mensen hier last van? De xbox is trouwens horizontaal geplaatst ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:41:
[...]

Zijn volgens mij wel xbox gebonden. Ik heb namelijk net zelf een nieuwe xbox gekocht. Je moet de licenties over zetten naar je nieuwe xbox. Gewoon ff naar xbox.com en bij support kijken. Staat heel duidelijk uitgelegd.
http://www.xbox.com/nl-NL...onsolelicensetransfer.htm
Als jij een Arcade game ergens anders als op je eigen xbox download, kan alleen JOUW account erop. Als je de gehele licencie overzet naar een andere xbox kan iedereen die op die xbox een account heeft het spelen.
Als er maar 1 account is heeft het overzetten van de licency IMHO weinig nut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tronmedia
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:12
360 gekocht :) maakt wel een hoop lawaai dus meteen maar een andere Fan gekocht die
op vele sites staat namelijk de Talismoon Whisper.
Ik heb hem vervolgens ingebouwd en kijk eens aan hij maakt nog meer lawaai :|

Nu ben ik wel bekend met het ombouwen van Apple computers want deze maakte vroeger
best veel lawaai maar een Xbox 360 is voor mij nieuw.
Ik ben nu bezig met een nieuwe kast voor de Xbox 360 met daarin 4 fans en
warmte sensors + een fan control :)

Ik zal met de tijd een foto plaatsen hiervan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tronmedia
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:12
AerodynamiX schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:07:
Sinds vanmiddag maakt mijn xbox 360 S wel erg veel lawaai als ik een spel speel vanaf de Dvd zelf :(. Het geluid is precies hetzelfde als bij de onderstaande filmpjes:

Enig idee wat het kan zijn en hebben meer mensen hier last van? De xbox is trouwens horizontaal geplaatst ;).
Het lijkt op resonantie , plastic tegen een metaal onderdeel of de fan die aanloopt
tegen iets.
Als die nieuw is zou ik zeker teruggaan want dit hoort niet.
Probeer eerst even een andere DVD of anders een CD , kijken of dan nog steeds lawaai maakt.

[ Voor 4% gewijzigd door tronmedia op 08-08-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:42
tronmedia schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:02:
360 gekocht :) maakt wel een hoop lawaai dus meteen maar een andere Fan gekocht die

Nu ben ik wel bekend met het ombouwen van Apple computers want deze maakte vroeger

Die fans staan er eerder om bekend dat ze juist zoveel herrie maken. Maar ze verplaatsen gelukkig wel veel meer lucht dan een normale xbox360 fan.

Ben wel benieuwd wat je voor kast gaat maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
tronmedia schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:02:

Klopt, de naam van die fan is nogal misleidend. Hij koelt wel beter, maar hij maakt wel meer lawaai. Het is al een paar keer voorbij gekomen in dit topic.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

AerodynamiX schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:07:

1 keer gehad, even 't plastic aan de zijkant (bij mij bovenkant, verticaal ;) ) aandrukken et voila. Was trillend plastic, althans bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
ScooBY_DoO schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:54:
Kan/wil iemand met mij zijn of haar ervaringen delen m.b.t. tot het gebruik van de 360 alszijnde mediastreamer?

Ik heb in de loop der tijd een aantal dingen geprobeerd maar nog niet alles is naar het zin.

Ik gebruik zowel tversity als ps3 mediaserver.
WMVHD speelt perfect af, echt geen enkel probleem mee, alleen zou ik ook graag (mits mogelijk uiteraard) andere content willen afspelen.
Ik heb voor ps3 mediaserver al het topic (hier op Got) doorgenomen en een paar bruikbare tips uit opgevist maar het gaat nog niet van een leien dakkie zegmaar.

Video_TS , h264 etc. bestanden bijvoorbeeld spelen wel af, ik heb dan prima beeld, maar of het geluid loopt niet synchroon of de subs niet.

Dus, zijn er mensen die dit wel allemaal vloeiend hebben werken zonder dat er allerlei poespas bij komt kijken als converteren etc ?
Een mediaplayer is voorlopig geen optie voor me en hoop het dus via de xbox te realiseren.

B.v.d.
Iemand.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:50

Player1S

Probably out in the dark

kan je pc het streamen wel aan?? De mijne zit behoorlijk te stampen als ik zit te streamen (encode on the fly btw)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
L1nt schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:52:
kan je pc het streamen wel aan?? De mijne zit behoorlijk te stampen als ik zit te streamen (encode on the fly btw)
ik mag toch hopen dat de specs in mn signature afdoende zijn om een filmpje te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:50

Player1S

Probably out in the dark

oeps...nieteens op gelet :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Bij BOL krijg je nu een gratis 2e controller bij de Xbox Slim en andere gameconsoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
Bij The Hut vandaag xbox dag, Alan Wake voor 23 euro te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:43

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Vrijdag Call of Duty World at War geleend van een vriend van me. OMG wat is dat spel achterlijk moeilijk, en nee niet achterlijk moeilijk zoals Trials HD bijvoorbeeld moeilijk is, maar gewoon echt slecht moeilijk. De moeilijkheidsgraad wordt gewoon bepaald door de hoeveelheid grenades. Ze zullen bij Treyarch gedacht hebben.... Nah op recruit 2 grenades per halve minuut. Maar veteran moet moeilijk zijn en we willen er niet teveel tijd in stoppen... nah doe dan maar 30 grenades per halve minuut..... Zit nu in het laatste level. Echt ongelooflijk gewoon. :) Maarja, ben niet voor niets zo ver gekomen, wil het nu ook nog afmaken, dus tot over 5 uur ofzo...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Yep fijn he, heb bepaalde stukken ook meer dan 30 keer opnieuw moeten doen. Soms werkt blind doorrennen en hopen dat je een checkpoint tegen komt beter dan 'zo als het hoort' spelen en cover zoeken etc. Slecht eigenlijk.
Ook merk je dat het om jou gaat, granaten gaan jouw richting op, en zo goed als niet naar de rest van je squad.

Maar verder is het een erg leuk spel, nog steeds een aanrader als je een keer een tientje wil besteden.

Ben zelf met een vriend nog GOW1 aan het uitspelen, we zijn nu bij de laatste act. Deeltje 2 koop ik ook nog wel een keer uit een bak.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:43

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nah uitgespeeld :) Dat werd tijd, het is idd geen slecht spel, maar die grenades :( Erg jammer gewoon :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mafia 2 demo is ook een aanrader. Weer een game die m'n volle najaar nog ff wat voller maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Zo, in een weekje tijd Bully helemaal uitgespeeld. Grappig spel, beetje rare controls af en toe maar zeer vermakelijk. Heb daarna Beowulf The Game er in gestopt, maar die ga ik echt niet uitspelen, wat een baggerspel zeg 8)7. Ik ben momenteel helemaal into de wat oudere games, ga nu voor PGR3 en Amped 3 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
KoffieNT schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:23:
Yep fijn he, heb bepaalde stukken ook meer dan 30 keer opnieuw moeten doen. Soms werkt blind doorrennen en hopen dat je een checkpoint tegen komt beter dan 'zo als het hoort' spelen en cover zoeken etc. Slecht eigenlijk.
Ook merk je dat het om jou gaat, granaten gaan jouw richting op, en zo goed als niet naar de rest van je squad.

Maar verder is het een erg leuk spel, nog steeds een aanrader als je een keer een tientje wil besteden.

Ben zelf met een vriend nog GOW1 aan het uitspelen, we zijn nu bij de laatste act. Deeltje 2 koop ik ook nog wel een keer uit een bak.
Ik heb zelf ook GoW1 en 2 uitgespeeld met een maat van me. Man, wat was het schelden op Raam op insane mode zeg! Het was echt een opluchting toen we hem verslagen hadden. Deel 2 heeft ook zo'n leuk stuk op insane mode, namelijk als je met die tank/jeep gaat rijden over het ijs enzo. Op het laatst heb je dan een toren die je moet neerhalen, nou, dat stuk was echt flauw :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
Willybubba schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:12:
Mafia 2 demo is ook een aanrader. Weer een game die m'n volle najaar nog ff wat voller maakt :P
is die demo er al dan?

Jammer dat kinect een lagere res camera erin krijgt. Wordt steeds minder aantrekkelijk om tot aanschaf over te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wat boeit het nu wat er in zit? Zolang het goed werkt is het toch het belangrijkste? De resolutie is pas belangrijk zodra je er mee wilt gaan videobellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Paar weken terug nog een vraag gesteld over schijven uit Hong Kong enzo. Maar vond het toch een beetje link. Leest over drives die mogelijk niet helemaal lekker zijn. En behuizingen die net niet passen.

Heb nu via Ebay gezocht en vorige week deze schijf besteld.
http://cgi.ebay.nl/Xbox-3...ltDomain_3#ht_2939wt_1138
Kreeg hem gisteravond binnen, was niet alleen een officiele MS schijf, maar zelfs compleet met kabel en transfer schijf en jawel zelfs een Nederlandse handleiding (Had OEM verwacht). De disk heeft me 64 euro gekost inc. verzendkosten. En Paypal geeft je bescherming tot 500 euro voor als het niet goed gaat.

Misschien kan het nog goedkoper, maar vond het een vermelding waard.

Heb wel de DVD gebruikt die erbij zat, maar toen ik de kabel aansloot vroeg mijn X-BOX 360 meteen al of ik data wou overzetten. Is die schijf voor mensen die hun X-Box niet via internet updaten en die optie niet hebben?

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
djcasl schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:08:
En Paypal geeft je bescherming tot 500 euro voor als het niet goed gaat.
Hier moet je nooit vanuit gaan, want het gebeurt vaak dat je niks terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Transaktie ging goed, dus had het niet nodig. Maar wist niet dat PayPal zo moeilijk deed hierover. Ze hebben toen voor Marktplaats ook nog zo'n campagne gehad met die Dirk strippies in de Metro en Spits enzo. Maar heb me niet verdiept in de regels. Ook als je op de site van Ebay kijkt dan zitten er wel van die PayPal protected buyer logo's enzo.

There is no knowledge, that is not Power!

Pagina: 1 ... 31 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.