Mars18 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:25:
Ik zag dat The Sabotage voor 15 euro ergens stond.
Lijkt me een leuke ervaring, maar kreeg niet echt hele goede reviews.
Maar een open Parijs lijkt me erg gaaf.
Wat is jullie ervaring met het spel?
The Saboteur kreeg inderdaad - gemiddeld - niet zulke goede scores van de professionele reviewers, maar de meeste gamers geven juist hoge scores.
Hou je van open-wereld games dan is het gewoon een aanrader, zeker voor 15 euro. Sommige missies kunnen wat ingewikkeld zijn, maar nooit onmogelijk. Parijs ziet er goed uit, verhaal is cliché maar op een B-film manier best leuk.
Enige minpuntje voor mij: het lijkt of ze twee groepen voice actors hebben gebruikt voor de bevolking van Parijs. Sommigen klinken echte Duits/Frans, anderen lijken het fonetisch ingesproken te hebben. Hoofdfiguren spreken trouwens Engels met eventueel accent.
Als je voor achievements gaat, vergeet niet regelmatig te saven: ben je leuk een tijdje makkelijke doelen aan het opblazen, kom je een moeilijke tegen en ga je dood, kun je ze opnieuw doen. Niet leuk als je laatste save een uur geleden was...
Ik ben niet zo van de achievements, maar dit is het enige spel waar ik ze allemaal heb gehaald. Achievements zijn trouwens niet al te moeilijk en, als je een deel tijdens het spel doet, niet al te eentonig. En doelen zijn duidelijk aangegeven op de in-game kaart! (Ben nu vlaggen aan het verzamelen in Assassin's Creed met een walk-through

en heb Conversationalist gemist

)
Er is trouwens een topic voor
The Saboteur.