Acties:
  • 0 Henk 'm!
MS heeft in de launchweek in de US 250.000 Xbox S verkocht, en in EMEA in 5 dagen 198.000 stuks. Dat zijn beste aantallen voor een zomermaand.

Nu nog 2 van deze weken, en dan zal het wel weer normaal worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Een klein vraagje: Als ik mijn 360 elite HD in mijn broertjes 360 elite zet en de game|DVD's meeneem naar mijn broertje, kan ik dan mijn games gamen zonder gezeur met Xbox live op mijn broertje zijn 360 spelen?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
BAS80 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:21:
Een klein vraagje: Als ik mijn 360 elite HD in mijn broertjes 360 elite zet en de game|DVD's meeneem naar mijn broertje, kan ik dan mijn games gamen zonder gezeur met Xbox live op mijn broertje zijn 360 spelen?
Dat kan zonder meer. Je kunt ook gewoon jouw profiel op zijn xbox360 downloaden. Je xbox live subscriptie is gebonden aan je profiel. Die kan je dan ook op elke xbox360 en pc gebruiken. Dat is het mooie van het xbox live. Ik mis alleen nog een virtuele xbox360 zodat ik ook op mijn pc en laptop kan xboxen.

[ Voor 10% gewijzigd door Seth_Chaos op 21-07-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Die flyer van Sony is zo fout op zo veel fronten, dat het gewoon grappig wordt.
Jongens, allemaal een touw om je nek gooien en verbinden met de Kinect camera, want het is niet wireless!
En met een volle maag beginnen, want we zijn niet rechargable. Dus tussendoor even wat eten zit er niet in!
Groffe design fouten hoor.

Valt me mee dat er niet staat dat Kinect geen polshandbandjes heeft om te voorkomen dat we onszelf per ongeluk door de TV heen smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapyroo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-10-2024
En volgens mij kan je in combinatie met Kinect ook de normale controller met knopjes gebruiken (of andersom tijdens het spelen met de controler een kinect functie uitvoeren). Dus buttons: yes, secondary controller: yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
BAS80 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:21:
Dat kan, maar als je games geinstalleerd hebt op de hardeschijf, dan zul je ze opnieuw moeten installeren. Ook DLC in combinatie met geinstalleerde games wil nog weleens fout gaan in een andere Xbox. Verder is het geen probleem en kan je gewoon je profiel en saves laden.

Wat handiger is, is gewoon even je profiel en safegames op een USB-stick zetten en daar inladen vanaf de USB-stick of anders gewoon je Xbox meenemen :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

SeamusXanthus schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:36:
Die flyer van Sony is zo fout op zo veel fronten, dat het gewoon grappig wordt.
Jongens, allemaal een touw om je nek gooien en verbinden met de Kinect camera, want het is niet wireless!
En met een volle maag beginnen, want we zijn niet rechargable. Dus tussendoor even wat eten zit er niet in!
Groffe design fouten hoor.

Valt me mee dat er niet staat dat Kinect geen polshandbandjes heeft om te voorkomen dat we onszelf per ongeluk door de TV heen smijten.
Precies... Of "Blu-ray supported HD with up to 1080P resolution" tegenover "HD support with 1080P resolution".... Maakt ook echt veel uit qua HD, of het Bluray supported is of niet. Het wordt er niet minder HD van :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Vandaag is trouwens ook de Summer of Arcade begonnen! Met als eerste, wellicht gelijk een pareltje:

Afbeeldingslocatie: http://mktplassets.xbox.com/NR/rdonlyres/2355DF88-158D-4612-997E-0F16DAFE1BBF/0/cboxlimbo.jpg

Marketplace Download (1200 MS Points)

Ik heb de trial al heel even bekeken maar kon de fullgame nog niet halen gezien mijn punten op zijn.... Net besteld dus even geduld. Kan ik ook meteen Deathspank meepakken want dat is ook te geniaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Jaguar645 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:38:
Vandaag is trouwens ook de Summer of Arcade begonnen! Met als eerste, wellicht gelijk een pareltje:

[afbeelding]

Marketplace Download (1200 MS Points)

Ik heb de trial al heel even bekeken maar kon de fullgame nog niet halen gezien mijn punten op zijn.... Net besteld dus even geduld. Kan ik ook meteen Deathspank meepakken want dat is ook te geniaal :P
Het lijkt mij een hele stoere game. Maar werkt het dan wel via de US marketplace? Ik zie hem namelijk niet op de NL marketplace... --> http://www.xbox.com/nl-NL/games/l/limboxbla/

Ik ga mezelf maar eens slappen vanwege het niet doorklikken op de volledige games knop.

[ Voor 5% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 21-07-2010 17:51 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Limbo net een klein uur gespeeld. Ik vind 'm geniaal. Voor de ouwe lullen onder ons: denk Another World. Maar dan zwart/wit.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Limbo is errrrg genietbaar inderdaad :)
1200 punten lijkt tegenwoordig de nieuwe standaard te zijn, maar Limbo is het meer dan waard. Zit nu al een heel eind verder in het spel en de puzzels beginnen pittig te worden. Zou haast Braid flashbacks krijgen :p

*edit* en Limbo is uitgespeeld. Wel maar 2 achievements gehaald, dus er is nog werk voor de boeg :)

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 21-07-2010 23:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Boeboe schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:40:
Limbo is errrrg genietbaar inderdaad :)
1200 punten lijkt tegenwoordig de nieuwe standaard te zijn, maar Limbo is het meer dan waard. Zit nu al een heel eind verder in het spel en de puzzels beginnen pittig te worden. Zou haast Braid flashbacks krijgen :p

*edit* en Limbo is uitgespeeld. Wel maar 2 achievements gehaald, dus er is nog werk voor de boeg :)
Kan me nog herinneren dat ik dezelfde opmerking maakte vlak voor Braid uitkwam (de 1e die het waard was) dus echt nieuw is de norm niet. 800 voor remakes en de 2e keuze en 1200 voor de toppers en een zooi spellen die microsoft in 1 of ander universum top vindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Limbo is leuk (natuurlijk meteen gekocht)! Ik ga volgens mij bij elke nieuwe situatie wel dood voor ik de oplossing zie :). Goed om te zien hoe je met minimale middelen zo'n mooi spel kan maken.

Vorige week al DeathSpank gekocht, en daarvoor Monkey Island 2. Buying Streak!!! (+50XP).
Good times op XBLA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Klopt, loop je ergens rond, *flats* dood, en dan kijken waarom en hoe je dat voorkomt :P

Erg goed spel. Ik hoorde net van een collega die 'm gister heeft uitgespeeld dat ik ondertussen ook al op een half uurtje ofzo van het einde zit. Kort, maar wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:58:
Klopt, loop je ergens rond, *flats* dood, en dan kijken waarom en hoe je dat voorkomt :P

Erg goed spel. Ik hoorde net van een collega die 'm gister heeft uitgespeeld dat ik ondertussen ook al op een half uurtje ofzo van het einde zit. Kort, maar wel erg goed.
Tja, ik had eigenlijk spijt van mn aankoop van Braid voor 1200 punten en die fout ga ik niet nog een keer maken. Zo enorm leuk vond ik Braid ook niet, maar 1200 punten is gewoon erg veel geld uiteindelijk, en als je het echt zo uit hebt.... nee dat doe ik maar niet. Heb zoveel XBLA spelletjes gekocht die wel leuk zijn voor even, maar die je al heel snel gewoon echt nooit meer speelt. Toch weer 12 euro kwijt dan. Als het echt een toffe game is, dan wacht ik wel even tot hij 800 punten of minder is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Niet voor jou persoonlijk Mork_Van_Ork (je geeft zelf aan er waarschijnlijk niet zo veel aan te vinden), maar in het algemeen over de discussie dat het spel te duur is, een leuke comic uit de tijd dat Braid net uit kwam.
http://www.penny-arcade.com/comic/2008/8/8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
De prijzen van games op de Marketplace zijn naar mijn mening hoog. Voor 15 euro kun je ook oudere games op schijf kopen die minstens net zo leuk zijn, maar waar je wat langer plezier van hebt. Ik heb bijvoorbeeld recentelijk The Orange Box gekocht voor circa dat bedrag. Een verzameling games met een goede reputatie, waaraan je wel meer dan een paar uurtjes plezier hebt.

Wat betreft de comic: Het zijn niet de mensen die euro's aan props en kleding voor hun avatar uitgeven, die klagen dat de games uit de Marketplace te duur zijn. Ik denk juist dat die mensen behoren tot de eerste kopers van nieuwe titels. Immers, als je 5 euro voor een raceauto voor je avatar (zeg) wilt uitgeven, dan is 15 euro voor een volledig spel nog maar een kleine stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik heb letterlijk nog nooit een cent uitgegeven aan avatars, gamerpics of iets dergelijks (zouden gratis moeten zijn), maar vind 12 euro voor een goed spel van 4 tot 8 uur (want daar gaat het meestal om) prima bedragen.

Voor een spel van 20 uur of zo betaal je vaak iets van 40 euro nieuwprijs (als je importeert, anders 60 euro). Dus relatief is het dezelfde prijsklasse.

Top XBLA games zijn nu net zo duur als bijvoorbeeld een goedkope blu-ray, anderhalf bioscoop kaartje of het goedkoopste hoofdgerecht in een restaurant. In dit perspectief vind ik het allemaal wel meevallen, toch?

Verder vind ik het uit 'romantisch' oogpunt ook niet meer dan terecht dat de kleinere studios en kleinere orgininele projecten ook nog wat geld kunnen verdienen. Je moet er niet aan denken dat dit soort studios zouden stoppen te bestaan.

Enige wat wel zo is, dat de prijzen van XBLA eigenlijk nooit lager worden, waardoor oude titels duur aanvoelen. Als ze bijvoorbeeld na een half jaar net als met retail games standaard met een game 50% verlagen, voelt het al een stuk anders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:46:
Enige wat wel zo is, dat de prijzen van XBLA eigenlijk nooit lager worden, waardoor oude titels duur aanvoelen. Als ze bijvoorbeeld na een half jaar net als met retail games standaard met een game 50% verlagen, voelt het al een stuk anders aan.
Dat doen ze toch af en toe? Als ik me goed herinner heb ik dit jaar wel een paar XBLA titels voor de helft gekocht. Maar inderdaad, het is geen standaard prijsdalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
PWM schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:53:
[...]

Dat doen ze toch af en toe? Als ik me goed herinner heb ik dit jaar wel een paar XBLA titels voor de helft gekocht. Maar inderdaad, het is geen standaard prijsdalingen.
Jep, ze staan onder Arcade Hits o.i.d. op de Marketplace. Dat zijn de titels die een blijvende prijsdaling ondergaan; als je een beetje oplet kun je bovendien een hele hoop leuke games oppikken onder het Deal of the Week affiche. En dan zijn er bovendien nog extra tijdelijke acties zoals bijvoorbeeld met de E3 of met Kerst.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Was er nou ook een of andere actie dat je korting krijgt als je in de zomer meerdere arcade games koopt oid? Heb MI2 al gekocht en dat Limbo klinkt iig ook wel interessant.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:32

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Captain N schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:28:
Was er nou ook een of andere actie dat je korting krijgt als je in de zomer meerdere arcade games koopt oid? Heb MI2 al gekocht en dat Limbo klinkt iig ook wel interessant.
Het zijn 5 specifieke spellen, waarvan Limbo er één is volgens mij. Ook de nieuwe Castlevania voor XBLA valt eronder. Even kijken of ik de details kan vinden.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Alle benodigde informatie staat hier vermeld. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Jammer dat Mi2 er niet bij hoort. Castlevania is niet mijn ding , Hydro thunder lijkt me een mislukte waverace en monday night nog iets spreekt me ook niet aan.

Dus Limbo en waarschijnlijk Lara croft voor de coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:32

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Ja, ik denk dat er weinig mensen zijn die alle vijf de spellen echt willen hebben, daar zijn ze te verschillend voor.
Voor mij is juist Castlevania er één die ik wel ga halen en Limbo hoor ik ook goede dingen over. Dus dan kom ik ook op twee uit en niet vijf:)

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

CastleVania is heul erg mijn ding, ik heb de DS versies stukgespeeld (behalve Order of ecclesia, die vond ik veel te moeilijk :P) maar deze lijkt me dan net niks: helemaal gericht op co-op. Ik wil een stoere singleplayer CastleVania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Bedankt voor de info! Jammer dat MI2 er niet tussen zit. Dat Limbo lijkt me wel wat, en Castlevania en Lara Croft zijn misschiennetjes. Vind CV erg vet altijd en heb aardig wat delen gespeeld. Het ziet er alleen wel weer heel erg hetzelfde uit als de DS versie. Wellicht maar oppikken als 'ie los in de aanbieding is. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Mijn smaak is heel erg breed dus de kans is groot dat ik er 3 of 4 wil hebben. In het laatste geval is de 5e er mooi gratis bij. En anders 'maar' 4 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Misschien ook leuk om te weten dat je bij het spelen van Limbo ook kledij voor je avatar krijgt. 1200 punten is inderdaad veel voor zo'n kort spel, maar al bij al heb ik geen spijt van mijn aankoop.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 21:19
Na 5 jaar met mijn launch console gedaan te hebben ben ik sinds gisteren in het bezit van de 360 S. Ben er zeer tevreden mee :).

Het enige wat ik vreemd blijf vinden is waarom Microsoft de PSU niet in de behuizing bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

AerodynamiX schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:19:
Na 5 jaar met mijn launch console gedaan te hebben ben ik sinds gisteren in het bezit van de 360 S. Ben er zeer tevreden mee :).

Het enige wat ik vreemd blijf vinden is waarom Microsoft de PSU niet in de behuizing bouwt.
Drie redenen die ik me bedenken:

- grootte van de console die toeneemt
- falende PSU is nu makkelijker te vervangen
- hitte van de PSU blijft nu extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:22

epic_gram

undercover moderator

Maar het is denk ik ook goedkoper om die psu erin te bouwen. Ik vind het ook jammer dat die extern is. Warmte kan ik me wel voorstellen ja, hij word nu ook al erg warm.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Laatst online: 09-09 21:19
Exorcist schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 19:06:
[...]

Drie redenen die ik me bedenken:

- grootte van de console die toeneemt
- falende PSU is nu makkelijker te vervangen
- hitte van de PSU blijft nu extern
De grootte van een console vind ik niet heel belangrijk, maar je andere punten zijn wel logisch :P. Waar ik me trouwens wel zorgen om maak is dat de zijkant van de Xbox S (waar de fan zit) gloeiend heet wordt :o, na een paar uur gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de xbox 360 slim nou niet echt stil de powerbrick maakt echt te veel lawaai.De xbox zelf is best wel stil maar niet echt zo stil wat iedereen beweert, het geluid is 60 db gemeten met een android app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:18
Ik heb sinds vrijdag ook een Xbox 360 S. Ik vind hem ook niet stil, maar om nou te zeggen dat ie herrie maakt? nee. Het geluid is minder dan mijn PC.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:07:
Ik vind de xbox 360 slim nou niet echt stil de powerbrick maakt echt te veel lawaai.De xbox zelf is best wel stil maar niet echt zo stil wat iedereen beweert, het geluid is 60 db gemeten met een android app.
Dat zegt niet zoveel zonder de afstand tot de xbox, aan welke kant van de xbox en het omgevingsgeluid. ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week komt mijn tweede controller binnen.. Ik heb voor een tweede gekozen, omdat ik vaak met vrienden en vriendin game. Nou is het met vrienden niet zo moeilijk om een goede shooter, race of sport game te spelen, maar met vriendin wordt dit toch lastig.
Misschien kennen jullie deze ervaring?! Daarom ben ik opzoek naar een leuke multiplayer game. Hebben jullie enkele suggesties voor mij?
Daarnaast heb ik nog een vraag. Wat kan je met de punten, die je tijdens het spelen van een game krijgt, doen?
Bedankt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2010 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Punten kun je niets mee. Alleen bragging right.

Qua games zou ik vooral eens op de Arcade rondkijken. Daar zijn voor weinig geld een hoop leuke spellen te vinden. Qua retail is er op de Xbox niet veel te vinden om samen met je vriendin te spelen.

Een beetje zoeken in dit topic kan trouwens ook geen kwaad. Zie bijvoorbeeld Kaasplank in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 66"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:38:
Van de week komt mijn tweede controller binnen.. Ik heb voor een tweede gekozen, omdat ik vaak met vrienden en vriendin game. Nou is het met vrienden niet zo moeilijk om een goede shooter, race of sport game te spelen, maar met vriendin wordt dit toch lastig.
Misschien kennen jullie deze ervaring?! Daarom ben ik opzoek naar een leuke multiplayer game. Hebben jullie enkele suggesties voor mij?
Daarnaast heb ik nog een vraag. Wat kan je met de punten, die je tijdens het spelen van een game krijgt, doen?
Bedankt.
wat vaak geroepen is en ik kan bevestigen zijn de Lego reeksen :) erg fun met z'n tweeen.
punten? de xboxpunten die je krijgt in achievements halen kan je niets mee! die zijn voor de eer. of je moet er een topscore van willen maken, er zijn mensen die er voor de sport zoveel mogelijk halen (kijk voor de gein eens op www.trueachievements.com :)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Bah, krijg ik net Assassin's Creed II binnen kan ik me account niet recoveren doordat er iets mis is met Xbox live.
Dacht gister avond leuk even bij een vriend te spelen op m'n eigen account, was dus ook meteen de laatste keer. :(

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Radiance schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:11:
Bah, krijg ik net Assassin's Creed II binnen kan ik me account niet recoveren doordat er iets mis is met Xbox live.
Dacht gister avond leuk even bij een vriend te spelen op m'n eigen account, was dus ook meteen de laatste keer. :(
Ik hoop voor je dat je savegames het straks nog doen als je je account recovered krijgt.
Ik heb gewoon mijn profiel op stick staan die ik regelmatig backup, gaat gewoon mee naar vrienden waar ook ee 360 staat

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Hmmm, dat zou wel minder zijn ja, als ik me Red Dead en Forza save games kwijt ben.
Maar me profiel staat nog wel op de HDD alleen omdat deze nu volgens de servers op een andere Xbox staat moet ik hem weer recoveren voor me eigen Xbox en die service doet het nu dus niet.

Erg vervelend.

Edit:
Ben er net doorheen gekomen :D
Volgens de Xbox site zijn er nog steeds problemen maar goed, het werkt weer.

@Hierboven: gelukkig werken me save games nog.

Nu tijd voor Assassin's Creed 2!

[ Voor 26% gewijzigd door Radiance op 27-07-2010 14:11 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Radiance schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:06:
Hmmm, dat zou wel minder zijn ja, als ik me Red Dead en Forza save games kwijt ben.
Maar me profiel staat nog wel op de HDD alleen omdat deze nu volgens de servers op een andere Xbox staat moet ik hem weer recoveren voor me eigen Xbox en die service doet het nu dus niet.

Erg vervelend.

Edit:
Ben er net doorheen gekomen :D
Volgens de Xbox site zijn er nog steeds problemen maar goed, het werkt weer.

@Hierboven: gelukkig werken me save games nog.

Nu tijd voor Assassin's Creed 2!
Ik en een vriend van me gebruiken de recover methode continu en het ben nog nooit de savegames kwijt geraakt ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
DigiGizmo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:19:
[...]

wat vaak geroepen is en ik kan bevestigen zijn de Lego reeksen :) erg fun met z'n tweeen.
punten? de xboxpunten die je krijgt in achievements halen kan je niets mee! die zijn voor de eer. of je moet er een topscore van willen maken, er zijn mensen die er voor de sport zoveel mogelijk halen (kijk voor de gein eens op www.trueachievements.com :)
Klopt. De Lego reeks is zeer vermakelijk. Alhoewel ik Lego Batman zeer magertjes en buggy vond (Star Wars en Indiana Jones waren echt leuk).

Als je overigens trueachievements linkt, vergeet niet de GoT leaderbord te posten he? ;)

http://www.trueachievemen...rd.aspx?leaderboardid=223

Damn positie 12. Het is redelijk pittig om nog te gaan stijgen :p

[ Voor 4% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 27-07-2010 14:23 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, vanavond tijd voor The Signal :)

Meer Alan Wake is altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort schijven uit Hong Kong enzo?
250GB schijf Ebay
Je leest wel eens berichten van niet werkende schijven na firmware updates enzo.

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik zag dat The Sabotage voor 15 euro ergens stond.
Lijkt me een leuke ervaring, maar kreeg niet echt hele goede reviews.

Maar een open Parijs lijkt me erg gaaf.

Wat is jullie ervaring met het spel?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:22:
[...]
Als je overigens trueachievements linkt, vergeet niet de GoT leaderbord te posten he? ;)

http://www.trueachievemen...rd.aspx?leaderboardid=223

Damn positie 12. Het is redelijk pittig om nog te gaan stijgen :p
ja, maar dat is op trueachiement ratio geselecteerd, niet op gamerscore :)

wist niet dat er een board was :)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
djcasl schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:21:
250GB schijf Ebay
Je leest wel eens berichten van niet werkende schijven na firmware updates enzo.
Ik zou dit soort schijven persoonlijk niet kopen. Je weet nooit zeker (eigenlijk weet ik bijna zeker van niet) of dit gaat om een originele Microsoft schijf. Met niet originele schijven loop je het risico dat je Xbox360 gebanned wordt. Ik zou zelf het risico niet lopen en gewoon voor een 100% originele schijf gaan zoals hier: http://www.budgetgaming.n...rive+250+gb_hardware.html

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
250GB schijf Ebay
Ze hebben het al fout . Ze zeggen 228 GB , de originele 250 GB van microsoft is 232 gb. Ik zou zelf nooit Xbox360 harddisks kopen van ebay/het buitenland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Thanks voor de info, dan scoor ik wel een orginele 250GB schijf.

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Rockvee2 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:24:
[...]

Ze hebben het al fout . Ze zeggen 228 GB , de originele 250 GB van microsoft is 232 gb. Ik zou zelf nooit Xbox360 harddisks kopen van ebay/het buitenland :)
In het buitenland kan best. Er zijn opzich zat betrouwbare webshops.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Mars18 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:25:

The Saboteur kreeg inderdaad - gemiddeld - niet zulke goede scores van de professionele reviewers, maar de meeste gamers geven juist hoge scores.

Hou je van open-wereld games dan is het gewoon een aanrader, zeker voor 15 euro. Sommige missies kunnen wat ingewikkeld zijn, maar nooit onmogelijk. Parijs ziet er goed uit, verhaal is cliché maar op een B-film manier best leuk.
Enige minpuntje voor mij: het lijkt of ze twee groepen voice actors hebben gebruikt voor de bevolking van Parijs. Sommigen klinken echte Duits/Frans, anderen lijken het fonetisch ingesproken te hebben. Hoofdfiguren spreken trouwens Engels met eventueel accent.

Als je voor achievements gaat, vergeet niet regelmatig te saven: ben je leuk een tijdje makkelijke doelen aan het opblazen, kom je een moeilijke tegen en ga je dood, kun je ze opnieuw doen. Niet leuk als je laatste save een uur geleden was...
Ik ben niet zo van de achievements, maar dit is het enige spel waar ik ze allemaal heb gehaald. Achievements zijn trouwens niet al te moeilijk en, als je een deel tijdens het spel doet, niet al te eentonig. En doelen zijn duidelijk aangegeven op de in-game kaart! (Ben nu vlaggen aan het verzamelen in Assassin's Creed met een walk-through :( en heb Conversationalist gemist :'( )

Er is trouwens een topic voor The Saboteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tweakers,

Ik ben van plan een Xbox 360 aan te schaffen maar ik heb nog een paar vraagjes:

- Is het mogelijk om films en muziek via een USB kabel oid vanaf de computer naar de HDD van de Xbox te kopiëren?

- Wat is een goede TV van ongeveer 24 inch om de Xbox op aan te sluiten?

- Wat kun je allemaal doen met Xbox Live Silver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

1,
Nee, je kan alleen muziek vanaf CD kopieeren naar de HDD. Geen films ect. Je kunt wel media streamen vanaf je PC over het netwerk.

2,
Elke TV met HDMI voldoet. Het beste een Full HD TV of Monitor.

3,
Alles behalve:
• Online Gamen
• Demo's en Acties die alleen voor Gold gelden downloaden

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 27-07-2010 17:16 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MartijnS72 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:00:
[...]

The Saboteur kreeg inderdaad - gemiddeld - niet zulke goede scores van de professionele reviewers, maar de meeste gamers geven juist hoge scores.

Hou je van open-wereld games dan is het gewoon een aanrader, zeker voor 15 euro. Sommige missies kunnen wat ingewikkeld zijn, maar nooit onmogelijk. Parijs ziet er goed uit, verhaal is cliché maar op een B-film manier best leuk.
Enige minpuntje voor mij: het lijkt of ze twee groepen voice actors hebben gebruikt voor de bevolking van Parijs. Sommigen klinken echte Duits/Frans, anderen lijken het fonetisch ingesproken te hebben. Hoofdfiguren spreken trouwens Engels met eventueel accent.

Als je voor achievements gaat, vergeet niet regelmatig te saven: ben je leuk een tijdje makkelijke doelen aan het opblazen, kom je een moeilijke tegen en ga je dood, kun je ze opnieuw doen. Niet leuk als je laatste save een uur geleden was...
Ik ben niet zo van de achievements, maar dit is het enige spel waar ik ze allemaal heb gehaald. Achievements zijn trouwens niet al te moeilijk en, als je een deel tijdens het spel doet, niet al te eentonig. En doelen zijn duidelijk aangegeven op de in-game kaart! (Ben nu vlaggen aan het verzamelen in Assassin's Creed met een walk-through :( en heb Conversationalist gemist :'( )

Er is trouwens een topic voor The Saboteur.
Tof, Dan ga ik hem zeker een keer bestellen. Ben benieuwd.
Nu eerst Red Dead Redemption spelen, die kwam vandaag binnen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, The Signal is nog best wel iets lastiger dan de originele Alan Wake! Niet dat die nou zo moeilijk was, integendeel. Maar daar hebben ze dus wel wat aan gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18

OMX2000

By any means necessary...

Misschien is het hier al langs gekomen. Maar bij Mediamarkt in Rotterdam verkopen ze Halo ODST + Forza 3 voor 14,95. Forza 3 los kostte nog 40 euro...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ben in Rainbow Six Vegas 2 bij Act 6 Scene 4, maar valt me nu eigenlijk pas op dat m'n team dood is ;)
Rare vraag, maar krijg ik die gasten nog terug? :P

/hmm hoort blijkbaar, had het spel al een hele tijd niet meer gespeeld :+

/en uitgespeeld, ben op dreef :), binnen 3 weken tijd Red Dead Redemption, Alan Wake, New Super Mario Bros., Vegas 2 en Heavy Rain (2de keer ;) ) uitgespeeld.

Mooi op tijd voor Crackdown 2 morgen :)

[ Voor 49% gewijzigd door Exorcist op 27-07-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
250GB schijf Ebay
Ik heb er een en het werkt prima. Het is onzin dat je er door gebanned kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Schweino schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 07:51:
[...]

Ik heb er een en het werkt prima. Het is onzin dat je er door gebanned kan worden.
Dus omdat het bij jou (nog) prima werkt, is het onzin dat je gebanned kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
OMX2000 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:48:
Misschien is het hier al langs gekomen. Maar bij Mediamarkt in Rotterdam verkopen ze Halo ODST + Forza 3 voor 14,95. Forza 3 los kostte nog 40 euro...
In het centrum of Alexander? Dan ga ik er vanavond nog even langs. Waarom zo goedkoop? Als ik het lees lijkt het me alsof ze iets verkeerd geprijsd hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:33
Mars18 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:25:

Hey Mars,

Waar had je the Saboteur voor die prijs gezien ? Wil hem ook al een tijdje hebben en voor die prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Xgar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:58:
[...]

Hey Mars,

Waar had je the Saboteur voor die prijs gezien ? Wil hem ook al een tijdje hebben en voor die prijs....
Voor die prijs overweeg ik 'm ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Exorcist schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 08:10:
[...]

Dus omdat het bij jou (nog) prima werkt, is het onzin dat je gebanned kan worden?
Nee, omdat er nog geen enkel bewijs is geleverd dat er iemand door is gebanned is het onzin en onnodige bangmakerij.

Het enige dat MicroSoft tot nu toe "gebanned" heeft (lees onbruikbaar gemaakt) zijn 3rd party memory units van Datel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Schweino schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:27:
[...]

Nee, omdat er nog geen enkel bewijs is geleverd dat er iemand door is gebanned is het onzin en onnodige bangmakerij.

Het enige dat MicroSoft tot nu toe "gebanned" heeft (lees onbruikbaar gemaakt) zijn 3rd party memory units van Datel.
Door het zelf vervangen van hardeschijven zijn genoeg Xboxen gebanned. Het gebeurd altijd in badges dat bannen. Maar je moet het zelf weten, ik speel liever op safe.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Gelukkig stop ik mijn badge nooit in mijn xbox dus zal ik nooit gebanned worden vanwege mijn 3rd party hdd

[ Voor 14% gewijzigd door Schweino op 28-07-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Schweino schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:27:
[...]

Voor mij al reden genoeg om dus ook geen third party HDD te nemen. Goedkoop is vaak duurkoop, ik vertrouw ook eerder op originele MS producten.

Dat terzijde, ik heb net (goedkoop ;) ) Crackdown 2 binnen gekregen via GameHeroes. Is het een NTSC game met zowel Japanse als Engelse teksten. Zal wel werken op een PAL console, maar ik bestel daar mijn spellen dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Exorcist schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 18:06:
[...]

Voor mij al reden genoeg om dus ook geen third party HDD te nemen. Goedkoop is vaak duurkoop, ik vertrouw ook eerder op originele MS producten.
No offense en ook wel een beetje flauw, maar hoe kun je producten van MS nu nog vertrouwen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

danielkraak schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 18:11:
[...]

No offense en ook wel een beetje flauw, maar hoe kun je producten van MS nu nog vertrouwen. :+
Ik heb twee prima werkende 360's, en in huis tig Windows 7 en Server 2008 R2 machines, mij zul je niet horen klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Schweino schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:06:
Gelukkig stop ik mijn badge nooit in mijn xbox dus zal ik nooit gebanned worden vanwege mijn 3rd party hdd
Als je flauw wilt doen, doe het dan goed.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Xgar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:58:
[...]

Hey Mars,

http://www.videogamesplus...e247794&products_id=16309

Ik moet wel zeggen dat er nog verzendkosten bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Zo, na het uitspelen van RDR en Mass Effect 2 tijd voor wat anders. Gisteren uit de budgetbak voor 5 euro per stuk Beowulf the Game en Bully Scholarship edition meegenomen. Ik weet dat de recensies voor Beowulf niet geweldig waren, maar ik vond Viking ook enorm vermakelijk en dit leek er volgens mij nog wel een beetje op. Daarbij, voor 5 euro maakt het me niet veel uit als het niets blijkt te zijn.

Ik kan er weer een paar avondjes tegenaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Paar avondjes? Met Bully erbij wel wat langer :)
Wel erg toffe game trouwens d:)b

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wat was er nou precies met Bully voor de X360? er was nogal wat kritiek, maar weet niet meer waarop.

Zou 'm voor 5 euro ook zeker niet laten liggen.... dus waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Jobbie schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:04:
Wat was er nou precies met Bully voor de X360? er was nogal wat kritiek, maar weet niet meer waarop.

Zou 'm voor 5 euro ook zeker niet laten liggen.... dus waar?
In de oudere reviews werd er nogal vaak gewezen op veel bugs/vastlopers, maar daar schijnt allang een patch voor te zijn (ik heb m nog niet gespeeld). Hij lag in de budgetbak bij de Intertoys, daar hebben ze nu grote schoonmaak. Geen idee of dat landelijk of per filiaal gaat wat ze in de budgetbak gooien, staat in ieder geval niets over op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gisteren trouwens nog langsgeweest in de Mediamarkt Rotterdam voor die deal met Halo/Forza 3, maar ze waren er niet meer. Heb het nog gevraagd en volgens het systeem zouden ze er nog 2 hebben, maar die konden niet gevonden worden. Heel jammer.
Bully voor 5 euro klinkt interessant, ben ook wel benieuwd waar dat is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

EcoR schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:11:
[...]

In de oudere reviews werd er nogal vaak gewezen op veel bugs/vastlopers, maar daar schijnt allang een patch voor te zijn (ik heb m nog niet gespeeld). Hij lag in de budgetbak bij de Intertoys, daar hebben ze nu grote schoonmaak. Geen idee of dat landelijk of per filiaal gaat wat ze in de budgetbak gooien, staat in ieder geval niets over op de site.
Ga ik zo meteen ff naar de Intertoys... thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
De FRS heeft ook weer wat titels heel goedkoop liggen, zag de 08 en 09 versies van Tiger Woods voor 5 euro p/stuk, een NFS titel voor 10 (volgens mij Pro Street), Wet voor 10 euro en heb zelf Meet the Robinsons aangeschaft voor 5 euro. Zal niet zo'n bijzondere game zijn, maar hou wel van platformers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Kijk eens aan, da's ook interessant. Vanavond ook nog even langs de FRS dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
EcoR schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:51:
Kijk eens aan, da's ook interessant. Vanavond ook nog even langs de FRS dus :)
En aangezien van Leest van hetzelfde bedrijf is zal je een aantal aanbiedingen daar ook wel zien (viel me net wel op in Den Haag, behalve dan voor Tiger Woods spellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Gisteren was ik bij een vriend Halo 3 spelen en we konden een paar game-modes niet meer aan, waaronder; Social Big Team en Social Skirmish. Ik dacht dat het misschien kon zijn dat hij effe de mappacks opnieuw moest downloaden.
Nu kom er achter dat dit op mijn Xbox ook het geval is, na wat googlen en goed lezen kom ik er achter dat er een nieuwe map-pack is (Mythic 2, 800pts) en dat ik die nodig heb om bovenstaande game-modes te kunnen spelen.

Klopt het nu dat ik de gamemodes eerst gewoon aan kon, en ik nu 800pts moet betalen om van dezelfde game-modes (met een paar nieuwe maps) gebruik te kunnen maken? En dat dat schandalig is?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:25
KoffieNT schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:55:
Gisteren was ik bij een vriend Halo 3 spelen en we konden een paar game-modes niet meer aan, waaronder; Social Big Team en Social Skirmish. Ik dacht dat het misschien kon zijn dat hij effe de mappacks opnieuw moest downloaden.
Nu kom er achter dat dit op mijn Xbox ook het geval is, na wat googlen en goed lezen kom ik er achter dat er een nieuwe map-pack is (Mythic 2, 800pts) en dat ik die nodig heb om bovenstaande game-modes te kunnen spelen.

Klopt het nu dat ik de gamemodes eerst gewoon aan kon, en ik nu 800pts moet betalen om van dezelfde game-modes (met een paar nieuwe maps) gebruik te kunnen maken? En dat dat schandalig is?
Zou niet zo moeten zijn hoor. Misschien speelde je het eerst met de ODST Multiplayer disc? Daar zit hij namelijk standaard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Nope, ik (wij) hebben geen ODST (gespeeld).

Bij die game-modes zie ik ook staan: "All DLC required"

[ Voor 40% gewijzigd door KoffieNT op 29-07-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
KoffieNT schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 17:46:
Nope, ik (wij) hebben geen ODST (gespeeld).

Bij die game-modes zie ik ook staan: "All DLC required"
Ik had hetzelfde probleem. Nu ik ODST heb is het opgelost, dus het lijkt er toch op dat je alle map packs moet kopen. Inderdaad schandalig, maar had Epic niet iets soortgelijks geflikt bij GoW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

:S, ik vind zoiets echt niet kunnen..

Niet dat die mappack gratis is, dat je weer verder kunt spelen, nu ben ik 'verplicht' te betalen om in principe hetzelfde te kunnen doen (+ een paar maps die me niet interesseren). Ik zal eens een mailtje gaan sturen |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik ga morgen maar eens naar FRS en Intertoys om leuke goedkope games te spotten te kopen :)
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Music Store heeft ook leuke aanbiedingen.

Heb Call Of Duty 4 Modern Warfare en Mega Drive Ultimate Collection voor € 10 per stuk gekocht.
Ze hadden nog veel meer bekende titels, Silent Hill, Overlord enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Gisteren bij de Intertoys Bioshock 2 Limited Edition gekocht voor 20 euro, en meteen PGR4 en Crackdown Classics meegenomen :) voor 10 euro p/s. Kan ik denk ik wel weer even mee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hm. Morgen ook de Intertoys maar even bezoeken. Collega van me heeft er gister Blur gehaald voor 25 euro. Dat vind ik nog wel een leuke prijs, was niet razend enthousiast over de demo maar echt slecht vond ik 'm ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Mijn xbox360 (release versie, 1x teruggeweest voor rrod) begint sinds een paar maandjes af en toe lawaai te maken. Waarschijnlijk een stervende ventilator.

Nu wil ik deze "upgraden" naar de nieuwe xbox, alleen hoe kan ik het beste alle aankopen/savegames enzovoort overzetten? Zit er een transfer cable bij? ik heb er 1 omdat ik mijn oude 20gb geupgrade heb naar 120, maar die zal waarschijnlijk niet op de nieuwe passen?.

Om alles via een usb-stick over te zetten is volgens mij wel een flink karwei. Ook zou het fijn zijn als ik alle aankopen over zou kunnen zetten naar de nieuwe xbox, zodat ik ze eventueel ook onder een ander account kan spelen naast mijn eigen account.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Die ouwe kabel past op de nieuwe Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Magic schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:00:
Om alles via een usb-stick over te zetten is volgens mij wel een flink karwei. Ook zou het fijn zijn als ik alle aankopen over zou kunnen zetten naar de nieuwe xbox, zodat ik ze eventueel ook onder een ander account kan spelen naast mijn eigen account.
Dat kan volgens mij sowieso niet. Aankopen kunnen door alle profielen gespeeld worden op de Xbox waarop het spel gekocht is. Op andere Xboxen alleen door het profiel waarmee het gekocht is (en ook dan moet je het hele zootje transferren of verplicht online zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Plakjekaas schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 23:29:
Music Store heeft ook leuke aanbiedingen.

Heb Call Of Duty 4 Modern Warfare en Mega Drive Ultimate Collection voor € 10 per stuk gekocht.
Ze hadden nog veel meer bekende titels, Silent Hill, Overlord enz.
Dit wordt een duur weekje voor me :) CoD4 voor tien euro ga ik niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
okee, dat is helemaal duidelijk dan. :) Ik ben al blij dat de data over te zetten is, de kans dat ik oude aankopen onder een ander account wil spelen is toch vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Viel heel erg tegen bij de FRS en Intertoys, geen toffe games gezien voor 10-15 euro.
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

FRS is sowieso dik overpriced.
Je vraagt je af waarom die winkel nog bestaat.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

En sowieso waarom 'ie Free Record Shop heet. Het is er alles behalve gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:58:
Wow.. FRS was vroeger de shit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ze kijken niet naar concurrentie waardoor hun prijzen vaak 'nergens' op slaan. Bij Dixons (of whatever) kost een spel 60 euro, bij FRS ook. Na verloop van tijd wordt de prijs bij Dixons lager maar FRS kan goed 2 jaar nog 60 euro voor een spel vragen :P. Een keer gezien dat ze voor Fifa08 45 euro vroegen terwijl 10 er langs lag voor 40..

Maar ALS ze de prijs dan verlagen, dan gooien ze er ook flink wat van af. Heb al een paar keer wat spelletjes voor 5 euro gekost toen ze overal nog 20 euro kostten.

Dus: FRS = Budgetbakwinkel :D
sjaool schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:58:
Muziek en kaartjesverkoop denk ik :).

[ Voor 17% gewijzigd door KoffieNT op 30-07-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
KoffieNT schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:34:
Ze kijken niet naar concurrentie waardoor hun prijzen vaak 'nergens' op slaan.
Ik heb al een paar keer bij de FRS een special edition gekocht voor de prijs waar normaal de standaard versie voor te koop is :)

Pagina: 1 ... 30 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.