Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ d4ng3r nl

Ik heb de xbox 360 slim en de bowerbrick maakt te veel lawaai , het is waarschijnlijk een defecte ventiel die storend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

SpoekGTi schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 19:38:
En wat the f... is er aan het handje als ik mijn nieuwe x360S op HDMI3 aansluit op mijn TV en hem instel op 1080p en het beeld gaat af en toe knipperen of wegvallen. Op 1080i is er niets aan de hand. (op 1080p RGB had ik ook nooit ergens last van)
Probeer eens een andere HDMI kabel, het kan zijn dat je kabel een defect heeft.
Zelfs als je oude Xbox 360 het er wel goed mee heeft gedaan.
Proberen kan in elk geval geen kwaad. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

sjaool schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 23:09:
[...]

Probeer eens een andere HDMI kabel, het kan zijn dat je kabel een defect heeft.
Zelfs als je oude Xbox 360 het er wel goed mee heeft gedaan.
Proberen kan in elk geval geen kwaad. ;)
Yep, ik zou ook een andere kabel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 13:17
Exorcist schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 23:10:
[...]

Yep, ik zou ook een andere kabel proberen.
Zowel een andere kabel geprobeerd als een andere HDMI aansluiting, Xbox support gebeld, verrassend genoeg geen bekend probleem, is wel genoteerd als nieuwe eventueel issue, rare is wel dat ik tijdens het gesprek steeds minder last van het probleem kreeg en eigenlijk vanaf half 9 tot aan nu geen hapering meer heb gezien ook niet met gamen.

Dus we wachten het even af, if broken dan retour :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tja, ik zou in ieder geval niet te lang wachten dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:30:
Iemand enig idee hoe ik mn gamesaves enzo over kan zetten op mn nieuwe xbox zónder data migration kit? Ik vind het een beetje onzinnig om voor €29 een kabel te kopen die je maar 1x gebruikt. De rest download ik wel weer opnieuw. Ik heb een 2Gb usb stick en een 1Tb externe hdd. USB stick heb ik op de xbox geformatteerd maar ik snap ff niet welke de savegames bevat en hoe ik het dan uiteindelijk kopieer.

Ik heb 90,7 Gb aan games en 9Mb aan gameprofiles
Ik heb een USB key van 2gb gebruikt (1,4gb). Ik heb alle savegames handmatig over gezet naar me usbkey. Maar de 360 heeft tegenwoordig oon een transfer content optie die kan je ook gebruiken. Die vind je bij system, dan memory en dan x als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 23:46:
[...]

Ik heb een USB key van 2gb gebruikt (1,4gb). Ik heb alle savegames handmatig over gezet naar me usbkey. Maar de 360 heeft tegenwoordig oon een transfer content optie die kan je ook gebruiken. Die vind je bij system, dan memory en dan x als ik me niet vergis.
Maar onder welke categorie vallen de savegames? Want forza 3 is al 3,2Gb...dus dat zijn niet alleen de savegames neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
PredNL schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:31:
[...]

€ 244,- bedoel je dus? Anders :o
Pag. 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:02:
[...]

Maar onder welke categorie vallen de savegames? Want forza 3 is al 3,2Gb...dus dat zijn niet alleen de savegames neem ik aan
Als je op Forza3 klikt moet je alle onderdelen van Foprza 3 kunnen zien en dan de savegame aanklikken.
heb zelf laatste al mijn savegames op (16GB) USB-stick gezet omdat mijn 60GB HD eerder weg zou zijn dan mijn nieuwe 250GB HD binnen zou zijn.

Maarrr. Je mag ook mijn data transferding kopen. :P Zat bij de 250GB HDD, maar heb m dus nooit gebruikt. (Zelfs het originele elastiekje zit nog om de kabel heen. DM maar even.

[ Voor 48% gewijzigd door GAIAjohan op 17-07-2010 00:18 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34
D4NG3R NL schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:07:
Weet iemand welke maat fans er in een xbox-360 zitten? Mijn garantie verloopt met 2 weken dus ik wil direct de fans vervangen hierna!

Redenen:
  • Stiller
  • Koeler
  • Eventueel LED fans?
Volgens mij 70mm fans, maar ze zitten met z'n tweeën aan elkaar. Niets standaards wat ze ook in pc's gebruiken dus. Voor de xbox zijn er wel betere fans (met leds) te koop, namelijk Talismoon whisper fans. (In drie kleuren geloof ik). Alleen de naam is echt enorm misplaatst, die dingen maken echt een teringherrie. Maar ze verplaatsen wel veel meer lucht als de originele fans, dus koelen ook beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:16:
[...]

Als je op Forza3 klikt moet je alle onderdelen van Foprza 3 kunnen zien en dan de savegame aanklikken.
heb zelf laatste al mijn savegames op (16GB) USB-stick gezet omdat mijn 60GB HD eerder weg zou zijn dan mijn nieuwe 250GB HD binnen zou zijn.

Maarrr. Je mag ook mijn data transferding kopen. :P Zat bij de 250GB HDD, maar heb m dus nooit gebruikt. (Zelfs het originele elastiekje zit nog om de kabel heen. DM maar even.
Ik ga nog wel even vogelen....anders hang ik mijn externe hdd er aan en doe ik het wel in etappes. Ik vind dat kabeltje zo'n onzinnige aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:43

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:41:
@ hubert en @ phoenixprojects thanks voor de reply !

Lekker zeg weer een defecte xbox ik begin het nu zat te worden dit is mijn 6de xbox .
Je doet toch wat fout... overhitting zou geen issue mogen zijn als je hem gewoon open neerlegt en niet in 1 kast.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:27
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:30:
Iemand enig idee hoe ik mn gamesaves enzo over kan zetten op mn nieuwe xbox zónder data migration kit? Ik vind het een beetje onzinnig om voor €29 een kabel te kopen die je maar 1x gebruikt. De rest download ik wel weer opnieuw. Ik heb een 2Gb usb stick en een 1Tb externe hdd. USB stick heb ik op de xbox geformatteerd maar ik snap ff niet welke de savegames bevat en hoe ik het dan uiteindelijk kopieer.

Ik heb 90,7 Gb aan games en 9Mb aan gameprofiles
Heb destijds (1,5 jaar terug) een elite gekocht. Customer service gebeld en gratis zon kit opgestuurd gekregen.
Ging van een premium (16 gig geloof ik) naar een elite (120Gb). Weet niet of het nog zo makkelijk is, maar een belletje waard lijkt me. Even die kabel eraan hangen en het is zo gepiept.

Overigens wel schandalig als je er 29 Euro voor neer zou moeten tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 22:46
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:33:
Zou iemand mijn vraag kunnen beantwoorden !.Mijn powerbrick maakt storend lawaai is het normaal of is de brick defect ?
Hoort geen herrie te maken, als je MS belt krijg je een nieuwe opgestuurd (ik heb ook een keer een luid piepende power brick gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 02:01:
[...]

Ik ga nog wel even vogelen....anders hang ik mijn externe hdd er aan en doe ik het wel in etappes. Ik vind dat kabeltje zo'n onzinnige aankoop.
Zoals hier boven al gezegd werd. De save games staan onder Games. Als je bijvoorbeeld Gears of War 2 opened (mocht je die hebben of ander spel) dan zie je daar de save games staan en de add ons. Ik heb handmatig alleen de save games overgezet. maar je kan ook eerste alle DLC deleten en dan in 1 keer ale savegames overzetten met die transfer option.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 20:22
Zijn er meer mensen die vinden dat het installeren van games langer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

badboynova schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:19:
Zijn er meer mensen die vinden dat het installeren van games langer duurt?
Wat is hier raar aan? Veel games zijn al over de 6 GB, en een DVD speler leest niet zo gigantisch snel.
Sommigen maken zich ook echt overal druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 20:22
Exorcist schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 12:13:
[...]

Wat is hier raar aan? Veel games zijn al over de 6 GB, en een DVD speler leest niet zo gigantisch snel.
Sommigen maken zich ook echt overal druk om.
Ik maak mij er niet druk over, het viel mij gewoon op meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik kon mezelf vandaag niet bedwingen en heb de nieuwe 360 S in huis gehaald :P ik vind hem echt een stuk mooier als de oude en hij is "klein". Nu alleen alle content weer overzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDiWoDo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-04-2021
Gisteren een Xbox 360 Slim gekocht. Het apparaat zelf is aanzienlijk stiller dan mijn Elite (Falcon). De nieuwe voeding maakt echter veel lawaai. Nu had ik voor aanschaf reeds posts gelezen waarin melding werd gemaakt over het feit dat in de nieuwe voeding een fan zit verwerkt. Sommige mensen klaagden over een ratelend geluid dan wel een hoge zoem toon.

Dat doet de mijne gelukkig niet. De fan produceert bij het blazen echter bijna net zoveel geluid als mijn oude idle draaiende Elite. De fan draait continue en met de voeding in het zicht naast de Slim overstemd hij deze volledig. Onder load begint de voeding fan nog harder te draaien en stijgt ook het geproduceerde geluid. Aangezien ik een open televisiemeubel heb is dit redelijk irritant.

Moet ik dit als normaal beschouwen of hoort de fan in de voeding absoluut geen geluid te maken. Had gehoopt dat de Tweakers review van de Slim hier uitsluitsel over zou geven. Zal sowieso maandag wel contact opnemen met Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 22:43

KoffieNT

banaan

Heb je hem via internet besteld? Dan kun je hem nog onder de wet kopen op afstand terugsturen, mocht het echt niet bevallen.
En anders even met Microsoft bellen jup :).

edit: Of met de winkel waar je hem gekocht hebt uiteraard.

[ Voor 15% gewijzigd door KoffieNT op 17-07-2010 14:37 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Nu online
Mijn brick maakt dus helemaal geen geluid :) zou dus inderdaad even contact opnemen erover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik zou inderdaad even MS bellen want de mijne maakt ook totaal geen geluid. Zelfs als ik met me hoofd eer naast ga hangen hoor ik hem amper.

Ik vind het wel heerlijk dat ik gewoon al mijn games nou ja die ik veel speel kan installeren. Ik heb er iets te veel om ze allemaal te installeren maar 20gig naar 250gig is wel een verademing zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDiWoDo
Dank voor jullie reply. Sterkt mij in mijn overtuiging en tijdens een eventuele discussie richting Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 06:22
Er zijn dus hier toch al 2 mensen die klagen over een power brick die geluid maakt.. Waarschijnlijk omdat er bij de slims nu een fan in de voeding zit.. hebben de mensen die niks horen nu ook een slim, of zijn we verschillende modellen door elkaar aan het gooien?

Hier ook nog een video: YouTube: Xbox 360 Slim - Power Supply Fan Noise

Raar dat dit verder nergens te lezen is, maar goed.. Of het is met iedere Xbox anders, of sommige mensen hebben gewoon een beter gehoor ;)

Als iemand een slim heeft en wat opnames wil maken van het power brick geluid, graag! Want nu weten potentiële slim kopers dus nog niet waar ze aan toe zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Cooler_King op 17-07-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Belachelijk eigenlijk dat ze jarenlang een voeding zonder fan leveren en nu ze een stillere versie van de Xbox 360 leveren er opeens een fan in de voeding ingebouwd wordt. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 17-07-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDiWoDo
Toch maar alvast even gebeld met Microsoft support. Het door mij ervaren probleem voorgelegd. Er werd begrip getoond en ik krijg een nieuwe, extra voeding toegestuurd. Kan wel een tijdje duren maar de huidige werkt verder correct dus dit is wat mij betreft een prima oplossing.

Nog even een aanvulling. Mijn voeding begint redelijk stil maar na 30 seconden is hij minstens net zo luid als de Xbox 360 S zelf en na een aantal minuten zeer duidelijk en overheersend hoorbaar. De kamer/omgevingstemperatuur zit rond de 22 graden en de uitgeblazen lucht van de voeding is ongeveer 26 graden. In vergelijk: de uitgeblazen lucht van de Xbox 360 S zelf zit rond de 33 graden (idle in de dashboard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 16:36:
Belachelijk eigenlijk dat ze jarenlang een voeding zonder fan leveren en nu ze een stillere versie van de Xbox 360 leveren er opeens een fan in de voeding ingebouwd wordt. 8)7
Blijkbaar zat er altijd al een fan in, volgens Microsoft:
Description of the Xbox 360 power supply
[...]
To provide sufficient cooling, the Xbox 360 external power supply uses a built-in fan to blow air through the power supply. When you press the power button to start your Xbox 360 console, the power supply fan starts. Typically, the power supply fan makes a "whirring" noise. When your Xbox 360 console is in standby mode or when the console is disconnected from the power supply, the fan does not operate. The speed of the fan increases or decreases when the temperature of the power supply changes. If the fan speed changes, the "whirring" noise that the fan produces increases or decreases.
Mij was het overigens nooit opgevallen dat er een fan in zit...
Net gecontroleerd: de fan in mijn voeding (uit 2009) is op een paar cm afstand zo goed als onhoorbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nu je het zegt. :D

Dan gebruikt Microsoft bij de nieuwere voedingen een fan die dus meer geluid maakt.
Misschien ook het slachtoffer van bezuinigingen geworden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 16:58
Zeer grote fout van MS. Dit gaat mij er zeker van weerhouden om een 360S te halen. Is het nu normaal of niet, dat die power brick zo'n geluid maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
MartijnS72 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:35:
[...]

Blijkbaar zat er altijd al een fan in, volgens Microsoft:
Kan het niet zijn dat ze dit artikel hebben aangepast aan de slim?

Men praat ook over verschillende standen.. Geloof niet dat de brick van de jasper modellen ook een fan heeft die in verschillende standen opereert? (hij trilt alleen wat, maar dat kan je verhelpen door er iets onder te leggen).

[ Voor 10% gewijzigd door Cooler_King op 17-07-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 22:04

epic_gram

undercover moderator

g1de0n schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:00:
Zeer grote fout van MS. Dit gaat mij er zeker van weerhouden om een 360S te halen. Is het nu normaal of niet, dat die power brick zo'n geluid maakt?
Vind ik wel redelijk overdreven. Aangezien er een paar posts hierboven word gezegt dat er een nieuwe word opgestuurd blijkt dat dus gewoon een fout te zijn. Ik vind dat ze dat heel netjes oplossen, en soieso is de support van microsoft met de Xbox 360 gewoon supergoed in mijn ervaring. -no offence- ;)

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
epic_fail schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:19:
[...]

Vind ik wel redelijk overdreven. Aangezien er een paar posts hierboven word gezegt dat er een nieuwe word opgestuurd blijkt dat dus gewoon een fout te zijn. Ik vind dat ze dat heel netjes oplossen, en soieso is de support van microsoft met de Xbox 360 gewoon supergoed in mijn ervaring. -no offence- ;)
Wellicht is het handig dat je deze video kijkt klik. Dat zijn dan ook twee mensen die per ongeluk een foutieve psu hebben ontvangen? Lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

g1de0n schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:28:
[...]

Wellicht is het handig dat je deze video kijkt klik. Dat zijn dan ook twee mensen die per ongeluk een foutieve psu hebben ontvangen? Lijkt me niet.
Denk je dan dat ze allemaal zo'n herrie maken?

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Cooler_King schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:12:
[...]
Kan het niet zijn dat ze dit artikel hebben aangepast aan de slim?

Men praat ook over verschillende standen.. Geloof niet dat de brick van de jasper modellen ook een fan heeft die in verschillende standen opereert? (hij trilt alleen wat, maar dat kan je verhelpen door er iets onder te leggen).
Ik vind een forum post van 21 maart 2010 via google met exact dezelfde tekst; ik denk niet dat de tekst toen al aangepast was voor de slim.
epic_fail schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:43:
[...]
Denk je dan dat ze allemaal zo'n herrie maken?
Met massaproductie is het natuurlijk wel zo dat als er per ongeluk een batch slechte ventilators gebruikt wordt, je gelijk een batch voedingen met geluidsproblemen hebt. Ze hoeven natuurlijk niet allemaal problemen te geven, maar ik geef g1de0n wel een beetje gelijk als hij nu even wacht met kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had MS gebeld en die zeiden dat ze het niet kunnen verklaren maar dat blijkbaar sommige fans meer geluid maken dan andere.Ik vind echt dat MS hardware aan een andere bedrijf moet laten want ze bakken er zelf niets van.Brengen ze een stillere xbox maakt de brick meer geluid dan de xbox zelf.

Vzviw is de afkorting van Microsoft gewoon MS, geen M$. Gedraag je eens, en flame met wat kwaliteit als je toch al wilt flamen.

[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 18-07-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

ja dat hij even wacht zou ik wel begrijpen, maar hij post hierboven ¨Dit gaat mij er zeker van weerhouden om een 360S te halen¨. Als MS het probleem gewoon erkend en het netjes oplost is het echt niet erg IMO. Kijk met de iphone 4 of de nvidia 8xxx serie kaarten is het wat anders, daar komt de fabrikant niet echt met oplossingen. Maar hier kan je er wel vanuitgaan dat het goed word opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:43
Ik hoop eigenlijk dat ze over een jaar, als mijn huidige Super Elite aan vervanging toe is met een witte hoogglans Slim komen, past beter bij mijn meubels :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:12

S2S

Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 07:58:
Ik had M$ gebeld en die zeiden dat ze het niet kunnen verklaren maar dat blijkbaar sommige fans meer geluid maken dan andere.Ik vind echt dat M$ hardware aan een andere bedrijf moet laten want ze bakken er zelf niets van.Brengen ze een stillere xbox maakt de brick meer geluid dan de xbox zelf.
MS maakt die bricks en console zelf niet he ;) Het ontwerp natuurlijk wel, maar alles wordt tegenwoordig gemaakt in China, en die nemen de regels niet zo nauw.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:24
Heb crackdown 2 ook eindelijk uitgespeeld :P stuk leuker dan ik had verwacht, maar wat me wel tegenvalt en ook opvalt bij een aantal games die ik heb gespeeld lately (singularity, crackdown 2, en nog een die ik ff vergeten ben) is dat de achievements zo brak in elkaar zitten. Ik heb bij crackdown nu 480/1000 G terwijl ik toch nog vrij veel tijd heb besteed aan zaken buiten de missies om. Ik zou 700-800 een stuk redelijker vinden en dan nog 200 voor random crap die je specifiek moet doen voor achievements ;(
hadden ze die dingen maar nooit uitgevonden, dan kon ik rustig slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

S2S schreef op zondag 18 juli 2010 @ 08:51:
[...]

MS maakt die bricks en console zelf niet he ;) Het ontwerp natuurlijk wel, maar alles wordt tegenwoordig gemaakt in China, en die nemen de regels niet zo nauw.
Die apparatuur moet gewoon aan de regels die hier gelden voldoen hoor.
Dus die regels niet zo nauw nemen gaat echt niet op.

Pas als je imitatie gaat kopen dan heb je kans dat apparatuur niet aan de regels voldoet ook al staat er een mooi CE keurmerk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Snowdog schreef op zondag 18 juli 2010 @ 08:53:
Heb crackdown 2 ook eindelijk uitgespeeld :P stuk leuker dan ik had verwacht, maar wat me wel tegenvalt en ook opvalt bij een aantal games die ik heb gespeeld lately (singularity, crackdown 2, en nog een die ik ff vergeten ben) is dat de achievements zo brak in elkaar zitten. Ik heb bij crackdown nu 480/1000 G terwijl ik toch nog vrij veel tijd heb besteed aan zaken buiten de missies om. Ik zou 700-800 een stuk redelijker vinden en dan nog 200 voor random crap die je specifiek moet doen voor achievements ;(
hadden ze die dingen maar nooit uitgevonden, dan kon ik rustig slapen :P
Haha, bekend gevoel. Als ik een spel uitspeel wil ik er ook wel minimaal 700G voor terugzien, maar ik vind het bijv. ook jammer dat sommige spellen 50% multiplayer achievements hebben, ik speel niet vaak online tenzij het met maten is.

Neem (in het geval van Trophies) Uncharted 2; ik heb hem bijna uitgespeeld, maar heb maar 15% van de Trophies (normal difficulty). Ik ga hem toch ook weer niet 4x spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
epic_fail schreef op zondag 18 juli 2010 @ 08:10:
ja dat hij even wacht zou ik wel begrijpen, maar hij post hierboven ¨Dit gaat mij er zeker van weerhouden om een 360S te halen¨. Als MS het probleem gewoon erkend en het netjes oplost is het echt niet erg IMO. Kijk met de iphone 4 of de nvidia 8xxx serie kaarten is het wat anders, daar komt de fabrikant niet echt met oplossingen. Maar hier kan je er wel vanuitgaan dat het goed word opgelost.
De mogelijke aanname dat er veel 'foutieve' psu's in omloop zijn/ waren zou menig persoon ervan weerhouden om een 360s aan te schaffen. Als het geluid van zo'n brick harder is dan de console zelf, is er toch echt iets mis.
Ik ging er vanuit dat het een normaliteit was, aangezien er hier mensen klaagden en nota bene twee anderen op youtube ook. Een foute batch zou kunnen ja, maar een fan in een psu bouwen lijkt me nogal nutteloos, zeker als ie een tergend geluid maakt ;)
Laten we in ieder geval hopen dat het inderdaad om een foute batch gaat en dat MS dit verder netjes afhandeld. Dan kan ik zorgeloos een 360s halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Nu online
Iets wat me wel opvalt (of misschien lijkt het alleen maar zo) is dat de DVD drive niet alleen veel stiller is, maar hij is ook een stuk sneller!

Als ik nu een game erin gooi wordt vrijwel meteen de inhoud herkent terwijl dat vroeger toch echt een paar seconde duurde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:24
Jaguar645 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 15:32:
Iets wat me wel opvalt (of misschien lijkt het alleen maar zo) is dat de DVD drive niet alleen veel stiller is, maar hij is ook een stuk sneller!

Als ik nu een game erin gooi wordt vrijwel meteen de inhoud herkent terwijl dat vroeger toch echt een paar seconde duurde :)
misschien ook wat met slijtage te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@moderate

Excuses voor de MS en ja er zit wel wat spelfouten in mijn schrijfstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

ik hoop dat er een keer een witte komt, is wat meer trendy met mn meubels...!

speelt er iemand al Onslaught van Bad Company 2?

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 17:43
Ik heb zelf inmiddels ook de slim en moet zeggen dat het mij überhaupt niet opgevallen was dat de voeding een ventilator heeft. Ik vind het iig wel meevallen hoeveel geluid dat ding maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 21:46
DarkFlow schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:24:
Ik heb zelf inmiddels ook de slim en moet zeggen dat het mij überhaupt niet opgevallen was dat de voeding een ventilator heeft. Ik vind het iig wel meevallen hoeveel geluid dat ding maakt.
Microsoft heeft enkelen toegezegd een vervangende voeding op te sturen, dus kennelijk is er sprake van een defect. Jouw exemplaar heeft daar waarschijnlijk geen last vann.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, van één van mijn wireless controllers is een stukje plastic afgebroken op het linkerpookje. Speelt niet echt lekker meer dus. Net bij MS gevraagd of hier nog garantie op zit (januari 2009).

Heb tevens twee MS accu's die zo goed als kapot zijn, laden nauwelijks op. Maar die zijn al drie, die hebben natuurlijk niet het eeuwige leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
mtsr schreef op maandag 19 juli 2010 @ 15:32:
[...]

Microsoft heeft enkelen toegezegd een vervangende voeding op te sturen, dus kennelijk is er sprake van een defect. Jouw exemplaar heeft daar waarschijnlijk geen last vann.
De nieuwe gevallen blijven binnenstromen: YouTube: Noisy Xbox 360 PSU

Ben iig benieuwd of hier echt sprake is van productiefouten, of dat men een nieuwe PSU krijgt toegezonden die precies hetzelfde geluid maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk gewoon een slechte batch ventilatoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

GAIAjohan schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:17:
Ik denk gewoon een slechte batch ventilatoren.
Ik denk het ook, maar worden die dan niet allemaal even getest voordat ze de deur uit gaan? Zoiets lijkt me makkelijk te controleren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat toevallig de testexemplaren wel goed waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Nu online
Niemand test alles :) er wordt steeksproef gewijs uit elke batch wat gepakt om volledig door te testen. Als dat goed wordt bevonden zal de hele batch gewoon de deur uit mogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 21:38:
Niemand test alles :) er wordt steeksproef gewijs uit elke batch wat gepakt om volledig door te testen. Als dat goed wordt bevonden zal de hele batch gewoon de deur uit mogen...
Precies wat ik zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Mijn PSU maakt ook wel wat geluid na een tijd gamen, maar niet zoveel dat ik er last van heb. Ah well, ik merk 't wel :)

Verder bevalt de Slim me best eigenlijk, super slick ding, past super goed bij mijn TV. De controller lijkt ook wel iets fijner dan de "normale", maar dat zit vast tussen m'n oren :P

Overigens bijna klaar met DeathSpank denk ik. Lachen spel wel, lekker tussendoortje :) Droge humor (die niet overal even geslaagd is) en toch wel addicting gameplay.

En dan overmorgen Limbo :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:05
Limbo scoort nu 91 op metacritic op 22 reviews, dus dat spel is op zijn minst de moeite waard om te proberen. Heb er zin in. Slim dat de beste arcade games in de zomer worden uitgegeven, dan krijgen ze alle aandacht die ze verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
WillBubba... Wat bedoel je met "De controller voelt ook beter aan"?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
SeamusXanthus schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:49:
Limbo scoort nu 91 op metacritic op 22 reviews, dus dat spel is op zijn minst de moeite waard om te proberen. Heb er zin in. Slim dat de beste arcade games in de zomer worden uitgegeven, dan krijgen ze alle aandacht die ze verdienen.
Ik denk wel dat Limbo echt zo'n reviewerslievelingetje is, a la Ico / Shadow of the Colossus of, dichter bij huis, Braid. Of het ook echt goed verkoopt wil ik nog wel eens zien.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
ElBarto schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:15:
[...]

Ik denk wel dat Limbo echt zo'n reviewerslievelingetje is, a la Ico / Shadow of the Colossus of, dichter bij huis, Braid. Of het ook echt goed verkoopt wil ik nog wel eens zien.
Geen idee, maar Ico en Shadow of the Colossus waren beide pareltjes :) Ik baal alleen dat mijn PS3 geen PS2 games kan afspelen en ik ga echt niet meer de PS2 afstoffen speciaal daarvoor.

[ Voor 13% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 20-07-2010 13:39 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
ElBarto schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:15:
[...]

Het zullen geen MW cijfers zijn natuurlijk, maar as het spel echt goed is (bijv zoals Braid) wordt het spel echt wel op lange termijn veel verkocht door 'word of mouth'. Morgen maar eens kijken of het spel echt zo goed is.
En eerlijk gezegd maakt het me niet veel uit hoeveel zo'n spel verkoopt, als het maar genoeg is dat er af en toe iets 'anders' wordt gemaakt dan mainstream.
Dat gezegd hebbende, ik ging uit nieuwsgierigheid even googlen, maar ik kan geen recente verkoopcijfers van XBLA games vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik ga Limbo ook wel halen denk ik. Alleen die 1200 punten schrikken me nog een beetje af. Gelukkig hebben we demo's.

Major Nelson post trouwens wel altijd lijstjes van de bestverkochte arcade titels van de week ervoor, maar daar staan geen aantallen bij (plus het is dus maar van één week).

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Limbo blijkt alleen wel erg kort te zijn, in 3 uurtjes ben je er doorheen volgens de review van Gametrailers :/

Maar het stijltje spreekt me wel erg aan, ziet er fantastisch uit. Doet me denken aan de klassieker Another World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
kazuka schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:18:
Limbo blijkt alleen wel erg kort te zijn, in 3 uurtjes ben je er doorheen volgens de review van Gametrailers :/

Maar het stijltje spreekt me wel erg aan, ziet er fantastisch uit. Doet me denken aan de klassieker Another World.
Dus is het perfect vergelijkbaar met de +/- 25 minuten die Another World duurt ;)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De officiele prijzen voor Kinect en de nieuwe Arcade in de US staan nu vermeld op Major Nelson:
Kinect Pricing: Existing Xbox 360 owners can purchase Kinect and Kinect Adventures for $149.99 (U.S. ERP). Remember, Kinect will work with every Xbox 360 ever made.

Xbox 360 4GB Console
The new Xbox 360 4GB Console includes built in Wi-Fi N, 4GB of internal flash memory and a black matte finish. The console begins shipping August 3rd and will be available for $199.99 (U.S. ERP).

Kinect Holiday Bundle: Available later this year will, the bundle will contain: Xbox 360 4GB console, the Kinect sensor and Kinect Adventures packaged together for $299.99 (U.S. ERP).
Prijzen zullen wel 1-op-1 omgezet worden naar Euros gok ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 22:58
kazuka schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:53:
De officiele prijzen voor Kinect en de nieuwe Arcade in de US staan nu vermeld op Major Nelson:

[...]

Oke, en dan nu kijken wat bol doet met mijn bestelling. Had ze daar voor onder de 100 euro besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
Ik heb Kinect daar in bestelling staan voor €79,99 gaan ze daar nu €150,- voor vragen dan gaat het hele verhaal niet door.

€150,- vind ik namelijk een beetje erg veel voor iets dat voorlopig niks meer lijkt dan een leuke gadget die qua spelniveau en graphics niet boven Wii Sports uit komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm die 4GB X360 arcade krijgt dus een matte uiterlijk. klinkt imo beter dan de glans van de 250GB.

Alleen waar komen de HDD's vandaan? Aangezien die niet aangekondigd zijn. 4GB is nml een beetje nutteloos en de 250GB van mijn huidige X360 pro past niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4122/4811888519_b09551a39b.jpg

Vind hem op de afbeelding nog redelijk glanzen maar vind het wel mooier dan die stofmagneet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 18:53:

[...]

Weet wel zeker van niet :) De Xbox is in Euro's al tijden goedkoper dan in Dollars. $299,- voor de Elite, tegen 249,- in Euro's. $199,- voor de Arcade, tegen 179,- in Euro's. Dus, ga maar van een lagere europrijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:41:
[afbeelding]

Vind hem op de afbeelding nog redelijk glanzen maar vind het wel mooier dan die stofmagneet :P
Idd. Die glans 250GB deed me denken aan m;n PS3 fat. Hoe vaak ik die ook schoonmaak hij blijft stoffig ogen.
Terwijl mn X360pro altijd schoon eruit ziet. Én mijn X360 ouder is..
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/14w6a79.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 20-07-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

PWM schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:52:
[...]

Weet wel zeker van niet :) De Xbox is in Euro's al tijden goedkoper dan in Dollars. $299,- voor de Elite, tegen 249,- in Euro's. $199,- voor de Arcade, tegen 179,- in Euro's. Dus, ga maar van een lagere europrijs :)
Ik hoop het :) €129 klinkt al beter hoewel ik het nog veel geld vind voor een add-on. Misschien omdat het een nieuw produkt is dat ze het lef hebben om er dan ook maar €149 voor te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 22:49
kazuka schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 21:18:
[...]

Ik hoop het :) €129 klinkt al beter hoewel ik het nog veel geld vind voor een add-on. Misschien omdat het een nieuw produkt is dat ze het lef hebben om er dan ook maar €149 voor te vragen?
Ja dus als je gamer.nl mag geloven. Veel meer dan ik er voor over heb iig. En ik geloof niet dat dit een echte hit gaat worden als ze zich niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 11:32
Nou ja, genoeg ouders geven hun kinderen zo'n groot pakket van rock band enzo, dat net zoveel kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Kinect prijs is 149 EURO. (120 pond) (149 dollar)
Ja, en daar komt ie weer, voor dat geld heb je ook een Wii (spelcomputer incl. game!)

Ik heb reeds een 360, en 150 euro vind ik echt VEEL voor een add-on...
Heb ook een PS3, dus stel ik koop de Move en Kinect beide, dan ben ik daarvoor minimaal 190 euro kwijt. Kan ik net zo goed een nieuwe console voor kopen ala de 3DS die binnenkort komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis Lammers schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:34:
Ja, en daar komt ie weer, voor dat geld heb je ook een Wii (spelcomputer incl. game!)

Ik heb reeds een 360, en 150 euro vind ik echt VEEL voor een add-on...
Heb ook een PS3, dus stel ik koop de Move en Kinect beide, dan ben ik daarvoor minimaal 190 euro kwijt. Kan ik net zo goed een nieuwe console voor kopen ala de 3DS die binnenkort komt...
Tsja, dat is je eigen keuze of je het geld er voor over hebt. Heb je het geld er niet voor over, dan loop je door en wacht je op een prijsdaling. Zo moeilijk is het niet.

Hierdoor heb ik bv de Live Vision voor 10euro kunnen kopen en een grote afstandsbediening voor 7 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online
Tsja kinnect lijkt me momenteel een combinatie van eye toy en wii gaming, ik vrees dat als je hier op deze site bezoeker bent dat je dan eigenlijk al buiten de doelgroep valt.

Dat gezegd hebbende wacht ik af hoe kinnect gebruikt gaat worden en wat de early adoptors (zullen hier wel weer gaan posten vermoed ik) er van vinden, als het ook voor 'serieus' gaming leuk is koop ik het misschien nog wel. Al hoewel ik in de 150 euro prijsklasse een joystick, een ps3 (ok gedeelte van) een 3ds en zelfs nieuwe pc onderdelen eigenlijk allemaal interesanter vind.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Dennis Lammers schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:34:
Ja, ik denk ook niet dat veel mensen dit ervoor willen betalen. Echter, onderschat ook niet de impact die de health games hebben. Die Ubisoft fitness game ziet er bijvoorbeeld echt indrukwekkend uit, en dan ben ik niet eens de doelgroep!

Voor Wii Fit betaalde je iets van 90 euro bij launch. Dit is 60 euro goedkoper dan Kinect maar kan lang niet zo veel als Kinect kan. En de originele Wii Fit is meer dan 20 miljoen(!) keer verkocht. Feitelijk een weegschaal die gewichtverplaatsing kan meten.
Enig idee hoeveel mannen nu een excuus hebben om eindelijk een HD console in huis te halen >:) ?

Ik vind hem niet te duur (voor de technologie die er in zit), maar er moet wel een killer app komen willen mensen het aanschaffen want het wel te veel geld voor een impulsaankoop zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online
Enig idee hoeveel mannen nu een excuus hebben om eindelijk een HD console in huis te halen >:) ?
Heh doet me denken aan die dixons reclame.......hij speelt alle filmpjes van de kleine af * ;) naar pappa die forza 3 aan het spelen is*

Mijn probleem met die gedachte is wel dat de mensen die wii fit wilden dat nu ook hebben, gaat die doelgroep dan ook nog een keer kinect kopen? Samen met een xbox die ze niet hebben?

Maar inderdaad maar is kijken of die killer app er komt.

Oh een another world kan je misschien in een half uur uitspelen, maar dat spel was (is?) wel takke moeilijk. Ik denk dat je toch echt wel een paar uur bezig bent voordat je overal weet wat je moet doen en het ook kan uitvoeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 21-07-2010 07:35 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 21:46
sjaool schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:01:
€150,- vind ik namelijk een beetje erg veel voor iets dat voorlopig niks meer lijkt dan een leuke gadget die qua spelniveau en graphics niet boven Wii Sports uit komt. ;)
Wat ik vooral schandalig vind is dat je voor dat geld alleen dat bezopen 'Kinect Adventures' erbij krijgt. Laat die rotzooi dan weg en doe de prijs omlaag of doe er een echt spel bij (of op zijn minst een echte Kinect Sports o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
SeamusXanthus schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:13:
[...]
Ik vind hem niet te duur (voor de technologie die er in zit), maar er moet wel een killer app komen willen mensen het aanschaffen want het wel te veel geld voor een impulsaankoop zo.
Ik ben er echt bang voor dat de normale games, neem Fable 3, (semi-)verplichte Kinect acties erin heeft zitten en veel gamebouwers dit voorbeeld gaan volgen. Ik ben al het Wii gezwiep al jaren beu maar de Wii heeft nog een heel groot voordeel, het kan zittend! Als ik wil games, dan wil ik lekker onderuitgezakt op de bank hangen. Gelukkig is dat nog net wel mogelijk met de meeste Wii games. Zo heb ik Zelda iig wel gespeeld.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 07:38
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2010/07/500x_custom_1279642602412_kinect_pricing_new.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2010/07/500x_custom_1279642607279_kinect_pricing_existing.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 20:45

Gaitman

The Real One

Beet rare vergelijking... Maar ja Microsoft wil natuurlijk ook verkopen.

Maar ik heb trouwens een Wii en een Xbox 360 :)

[ Voor 10% gewijzigd door Gaitman op 21-07-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 10:12

S2S

Feit is dat als je al een X360 hebt, en geen Wii, Natal gewoon het goedkoopst is. En je hebt ook nog is veel betere grfx dan de wii.

Persoonlijk vind ik de prijs wel okay, ik had liever een stand-alone gehad zonder game. Want ik ben meer benieuw naar de Interactie met het Xbox menu zelf, berichten typen, video kijken, navigatie etc..

PS: ik bash niets, heb namelijk een Wii, X360 en PS3. Dus het zal me allemaal een worst wezen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:47

Player1S

Probably out in the dark

vind het juist wel een realistische vergelijking.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 15:49

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

S2S schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:44:
Feit is dat als je al een X360 hebt, en geen Wii, Natal gewoon het goedkoopst is. En je hebt ook nog is veel betere grfx dan de wii.

Persoonlijk vind ik de prijs wel okay, ik had liever een stand-alone gehad zonder game. Want ik ben meer benieuw naar de Interactie met het Xbox menu zelf, berichten typen, video kijken, navigatie etc..

PS: ik bash niets, heb namelijk een Wii, X360 en PS3. Dus het zal me allemaal een worst wezen.
Daar ben ik ook naar benieuwd. Ik zie mezelf Kinect niet echt gebruiken, maar de interactie met de xbox lijkt me wel wat...

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb ook alledrie de consoles, maar ik snap in de vergelijking niet waarom de Wii Fit erbij gehaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 00:08

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik vind de prijs ronduit schandalig.
Het is een add-on die met de huidige prijzen dus meer kost dan een Xbox zelf.
Heb zelf nog nooit een auto gekocht waarbij de extra opties duurder waren dan de auto zelf. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
gnimmeL_kraD schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 09:12:
[...]

Ik ben er echt bang voor dat de normale games, neem Fable 3, (semi-)verplichte Kinect acties erin heeft zitten en veel gamebouwers dit voorbeeld gaan volgen. Ik ben al het Wii gezwiep al jaren beu maar de Wii heeft nog een heel groot voordeel, het kan zittend! Als ik wil games, dan wil ik lekker onderuitgezakt op de bank hangen. Gelukkig is dat nog net wel mogelijk met de meeste Wii games. Zo heb ik Zelda iig wel gespeeld.
Hier hoef je (denk ik) juist minder bang voor te zijn, omdat Kinect naast de controller te gebruiken is. Dus ideaal om extra (optionele) handelingen te implementeren in de hardcore games, als die tenminste meerwaarde hebben boven een controller input. Dit is een groot voordeel ten opzichte van de Wiimote/Move, die in praktijk niet te combineren is met een normale controller.

Dat plaatje is trouwens net zo'n kansloze vergelijking als de Sony jaren geleden heeft gemaakt om aan te tonen dat de PS3 goedkoper was dan de 360. Dit soort dingen kan je niet vergelijken. Enige wat wel blijkt is dat in veel scenarios het niet zo duur is als het lijkt.

[ Voor 12% gewijzigd door SeamusXanthus op 21-07-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:43
Precies wat ik dus al zei: straks krijg je voor 300 dollar een xbox + kinect, dus voor 299 euro waarschijnlijk. Koop ik liever tegen die tijd een slim :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

Als je het zo gaat bekijken heb je idd een punt ja. Voor mij (als voor zovelen) geld toch wel 'eerst zien dan kopen'. De Wii + board heb ik ook, staat alleen maar te verstoffen in de kast sinds ik de 360 heb.
Wellicht wel leuk om nu de Wii te koop te zetten en over te gaan naar de kinect

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik koop Kinetic misschien als ik het eerst heb geprobeerd. Shooter games lijken me verschrikkelijk op zo'n ding, maar daar kan ik nu eigenlijk niets over zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Het is dan ook niet de bedoeling om shooters te spelen met Kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
Exorcist schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:51:
Ik heb ook alledrie de consoles, maar ik snap in de vergelijking niet waarom de Wii Fit erbij gehaald is.
Omdat je met Kinect ook fitness-spellen kan doen, denk ik.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mute schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:10:
[...]

Omdat je met Kinect ook fitness-spellen kan doen, denk ik.
Ja, maar dan nog is het Wii Fit bord geen verplichting als je gebruik wilt maken van pure motion-gaming, dus MS doet hiermee een verkeerd beeld schetsen imho. Als die charts van MS zijn that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Nu online
Sony is daarbij ook begonnen met hun Move campagne:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dSXMXxNgEKaSj914WmRAGTHW/full.jpg

[edit]

Om iets meer toelichting te geven, bovenstaand pamflet is uitgedeeld tijdens de Sony Media Holiday Preview Event

[ Voor 32% gewijzigd door Jaguar645 op 21-07-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:58:

[afbeelding]

[edit]

Om iets meer toelichting te geven, bovenstaand pamflet is uitgedeeld tijdens de Sony Media Holiday Preview Event
Built in rechargable batteries _O- Als er maar Yes staat bij Move, en Nee bij Kinect, is het doel al bereikt :+

Verder klopt "Secondary Controller" niet. Daar zetten de Marketing boys 3x No bij Kinect, terwijl hij standaard 2 armen, benen e.d. ondersteund (bij Move moet je die kopen, net zoals 2 van die dingen voor de 2de speler). En hoezo is de "controller" bij Kinect niet Wireless? En weer die domme batterijen.

Als je al een marketing sheet in elkaar wil draaien, moet je het wel een beetje correct doen. Natuurlijk werk je naar jezelf toe, maar dit slaat nergens op.

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 21-07-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Jaguar645 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:58:

[afbeelding]

[edit]

Beetje vreemde campagne imho. Op alle opties waar MS no heeft staan en Sony yes zijn niet echt relevant.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Blu-Ray powered HD, ja, dat is wezenlijk anders dan normaal HD. Ik koop het beiden wel, trek m'n eigen vergelijking tegen die tijd :+
Pagina: 1 ... 29 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.