Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Monkey Island, DeathSpank en Limbo zijn de musts :)

Speaking of which, MI zo maar eens bestellen :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

Ik wil draadloos kunnen gamen met mijn xbox, maar dan moet je zo'n extra adapter koper ( 80,- !!!! )
Valt deze nog ergens voordeliger te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-08 14:18
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 08:19:
Vraagje

Ik wil draadloos kunnen gamen met mijn xbox, maar dan moet je zo'n extra adapter koper ( 80,- !!!! )
gewoon ff wachten en de nieuwe xbox kopen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Vraagje

Die adapter is inderdaad belachelijk duur. Het is of wachten op de nieuw Xbox of gewoon een WiFi accesspoint halen en die op je Xbox aansluiten. Zie bijvoorbeeld pricewatch: Edimax EW-7206APG 11g Access Point

[ Voor 7% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 10-07-2010 12:10 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Ik wil graag After Burner Climax kopen voor 400 points, maar hier kost ie 800? Kan het zijn dat omdat ik nu een Silver account heb dat ie niet in de aanbieding is? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
kthxbye schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 13:39:
Ik wil graag After Burner Climax kopen voor 400 points, maar hier kost ie 800? Kan het zijn dat omdat ik nu een Silver account heb dat ie niet in de aanbieding is? ;(
Deals zijn inderdaad alleen voor Gold members.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
ElBarto schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:04:
[...]

Deals zijn inderdaad alleen voor Gold members.
:(

Wat biedt Gold me nog meer, behalve online gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
kthxbye schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:12:
[...]

:(

Wat biedt Gold me nog meer, behalve online gamen?
Deals of the weeks
Je hoeft niet te wachten op demo's

en bij gamehubs/livecodes kan je voor 12 maanden heel goedkoop halen en bij livecodes 48 uur 1,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
Met die 48 uur trials kun je alleen online gamen op je silver account, de aanbiedingen voor gold members gelden niet als je zo'n trial gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Als je 1 aanbieding per maand koopt heb je het er ongeveer uit. Tegenwoordig zijn de aanbiedingen erg interessant, en ook aardig veel. Zo'n 5 aanbiedingen per week van meestal de betere spellen.
Tot voor kort was het 1 aanbieding per week van meestal een slecht spel.
Ik heb er zelf niet vaak wat aan, omdat bijna de goede titels meestal meteen koop, maar als je nog niet zoveel hebt van XBLA hebt gekocht en dat wel van plan bent kan je het overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

rdjnl schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 16:21:
Met die 48 uur trials kun je alleen online gamen op je silver account, de aanbiedingen voor gold members gelden niet als je zo'n trial gebruikt.
Klopt, want alles wat het doet is de multiplayer mogenlijkheid enablen. Het blijft een silver account.

Laat mn xbox maar mooi uit met dit weer. Vertrouw het niet helemaal.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnimmeL_kraD schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:09:
[...]

Die adapter is inderdaad belachelijk duur. Het is of wachten op de nieuw Xbox of gewoon een WiFi accesspoint halen en die op je Xbox aansluiten. Zie bijvoorbeeld pricewatch: Edimax EW-7206APG 11g Access Point
Spuit11vraag, maar kan dat ?
Of moet er een hoop kunst en vliegwerk aan te pas komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 17:11
Bij de MediaMarkt Utrecht hadden ze van die Online Entertainment Packs of zo voor € 55,-. Daar zat een Wifi Adapter in, 3 maanden Xbox Live, 800 MS Points en een afstandsbediening.

Ik heb toen alleen die Wifi adapter gehouden en de rest verkocht via Marktplaats/Fok/Tweakers en per saldo iets van € 20,- betaalt voor dat ding. Vond ik nog wel acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2010 @ 06:36:
[...]

Spuit11vraag, maar kan dat ?
Of moet er een hoop kunst en vliegwerk aan te pas komen ?
Werkt soms wel, en soms niet.. Bij mij wou het niet werken, bij een goede vriend van mij wel :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
D4NG3R NL schreef op zondag 11 juli 2010 @ 09:59:
[...]

Werkt soms wel, en soms niet.. Bij mij wou het niet werken, bij een goede vriend van mij wel :+.
Heb het hier ook werkend gekregen tussen een Tele2 modem/wireless-comboapparaat en een Linksys WRT54G. Moest daarvoor echter wel de dd-wrt firmware op de Linksys zetten (wat sowieso een aanrader is door alle extra opties en statistiekjes die dan beschikbaar komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
D4NG3R NL schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 20:02:
[...]

Klopt, want alles wat het doet is de multiplayer mogenlijkheid enablen. Het blijft een silver account.

Laat mn xbox maar mooi uit met dit weer. Vertrouw het niet helemaal.
Ik doe dat ook, ben gewoon bang dat hij te heet wordt, het is al warm op mijn kamer (28 graden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Daarom, Kamertemp op dit moment: 27.2c.

Ben nu bezig op mn HTPC, laat de andere PC ook even uit -meer vanwege de lawaai als vanwege de warmte- omdat de CPU ~65c word en de fan die erop zit dan helemaal flipt.. (Stock AMD Athlon II koeler.. 70mm @ 5K toeren :@ ).

Edit: Daar is het geluid wat de xbox maakt niks bij :P

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 11-07-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Hier in huis was het van het weekend een gezellige 29 graden, maar m'n xbox gaf geen krimp hoor. Eerst zat m'n vriendin wat dvd's te kijken (sinds ik onze losse dvd-speler heb gesloopt), en daarna heb ik nog een paar uur Red Dead gespeeld, geen problemen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
EcoR schreef op maandag 12 juli 2010 @ 08:47:
Hier in huis was het van het weekend een gezellige 29 graden, maar m'n xbox gaf geen krimp hoor. Eerst zat m'n vriendin wat dvd's te kijken (sinds ik onze losse dvd-speler heb gesloopt), en daarna heb ik nog een paar uur Red Dead gespeeld, geen problemen gehad :)
Gelukkig heb je dan geen Red Dead rings gekregen :+

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
gnimmeL_kraD schreef op maandag 12 juli 2010 @ 09:13:
[...]

Gelukkig heb je dan geen Red Dead rings gekregen :+
Lol, nee inderdaad :). Maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij het blijft doen, hij stond eerst altijd in een dicht kastje te blazen waabij het echt belachelijk warm werd. Sinds ik een gat aan de achterkant in het kastje heb gemaakt hoef ik me er (hopelijk) geen zorgen meer over te maken.

Hmm, Red Dead uitgespeeld, tijd voor wat anders. Mass Effect 2 staat erg hoog op de wish-list, en na het spelen van de demo hoop ik dat Crackdown 2 een beetje snel in prijs gaat dalen, dan haal ik die ook mooi voor 'erbij'. Heb me met deel 1 bijna een half jaar lang vermaakt als 'tussendoorspel', op de momenten dat ik geen zin had om met het verhaal van een van mn andere spellen verder te gaan. Gewoon opstarten en knallen, heerlijk hersenloos vermaak _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

EcoR schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:15:
[...]

Lol, nee inderdaad :). Maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij het blijft doen, hij stond eerst altijd in een dicht kastje te blazen waabij het echt belachelijk warm werd. Sinds ik een gat aan de achterkant in het kastje heb gemaakt hoef ik me er (hopelijk) geen zorgen meer over te maken.

Hmm, Red Dead uitgespeeld, tijd voor wat anders. Mass Effect 2 staat erg hoog op de wish-list, en na het spelen van de demo hoop ik dat Crackdown 2 een beetje snel in prijs gaat dalen, dan haal ik die ook mooi voor 'erbij'. Heb me met deel 1 bijna een half jaar lang vermaakt als 'tussendoorspel', op de momenten dat ik geen zin had om met het verhaal van een van mn andere spellen verder te gaan. Gewoon opstarten en knallen, heerlijk hersenloos vermaak _/-\o_ .
Ik heb ook RDR en Alan Wake uitgespeeld, en Crackdown 1 vind ik een geweldig spel. Ik vind deel 2 echter niet revolutionair, dus de volle mep (45 Euro dan wel), ik weet het nog niet. Just Cause 2 moet ik overigens ook nog uitspelen, net als Uncharted 2. Misschien eerst dat maar 's doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 19:59
Vraagje

Deal extreme?
Komt ie op 42 euro ofzo. DX kennende zullen het wel geen officiële zijn, maar volgens de reacties werken ze prima. (ik heb zelf geen ervaring met die dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Charly schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:28:
[...]

Deal extreme?
Komt ie op 42 euro ofzo. DX kennende zullen het wel geen officiële zijn, maar volgens de reacties werken ze prima. (ik heb zelf geen ervaring met die dingen)
Of dit:
https://dixons.nl/artikel...x_360_Live_accessoirepack

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 19:59
Da's wel de ouwe versie zo te zien. Die's langzamer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Charly schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:14:
[...]

Da's wel de ouwe versie zo te zien. Die's langzamer toch?
De oude versie ondersteund geen 'N'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:20:
[...]

De oude versie ondersteund geen 'N'....
Het hangt natuurlijk ook van de snelheid van je router/internet verbinding af of je een N-adapter nodig hebt of dat G prima voldoet.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N.. Wat ?
Ik bedoel, ik hoef er alleen online mee te kunnen gamen, dat is goed genoeg toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 20:03:
N.. Wat ?
Ik bedoel, ik hoef er alleen online mee te kunnen gamen, dat is goed genoeg toch ?
Als je draadloos wilt gamen wel, kabel is altijd te prefereren. Maar N is overbodig voor online gamen ja, als je 100/100 KBps gebruikt is het veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 30-08 14:18
Exorcist schreef op maandag 12 juli 2010 @ 20:51:
[...]

Als je draadloos wilt gamen wel, kabel is altijd te prefereren. Maar N is overbodig voor online gamen ja, als je 100/100 KBps gebruikt is het veel.
waarvoor is zo`n N ding dam eigenlijk wel nuttig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Huntingduck schreef op maandag 12 juli 2010 @ 23:05:
[...]

waarvoor is zo`n N ding dam eigenlijk wel nuttig?
Streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

nou heb sinds 2 weken nu 2 xboxen :D
had nog eentje staan van mijn broertje, had RROD.
heb ik lekker aan gesleuteld en met een RROD setje die fout eruit gehaald.
gelijk andere fannetjes ingezet. nu maakt hij evenveel geluid maar blaast veel meer lucht eruit.
de xbox is nu al 2 weken gemaakt en heeft 1x een vastloper gehad, en met een kamertemperatuur van gemiddeld 27 graden (dag en nacht :P) en dan staat ie ong 8-9uur per dag aan dus ja dan vind ik hem goed gemaakt. dus ik raad iedereen aan deze RROD fix te gebruiken :
http://dynamods.com/xbox-...360-toolkit/prod_521.html
en dan deze handleiding volgen :
http://xbox-experts.com/t...mate-xclamp-fix-released/
kan ook zonder setje te kopen die handleiding gebruiken. moet je wel zelf schroeven enz aanschaffen.
nu hopen dat hij het nog lang volhoudt. ga mijn andere xbox denk ik ook gewoon die fix geven voor zekerheid, want schijnt dat het moederbord hellemaal krom wordt (bij de oudere versies alleen dus voor de elite nog) door een fout in behuizing. en mijn andere xbox is ook nog zon oude.
ben er wel erg blij mee, heb nu gewoon eentje voor op de slaapkamer samen met een porsche wheel voor forza 3 en dan eentje beneden voor op de 42" lg tv andere staat op een samsung 206bw :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ja, heb er hier ook twee. Nadeel vind ik wel het gesleep met memory card (profiel), daar waar de PS3 gewoon tot 5x toe een profiel toestaat op verschillende PS3's. Maar goed, luxeprobleem denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Mwa, draadloos streamen van die HD trailers op Zune gaat anders perfect met G hoor :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Laatst online: 15-09 12:59
gnimmeL_kraD schreef op maandag 12 juli 2010 @ 23:20:
[...]

Mwa, draadloos streamen van die HD trailers op Zune gaat anders perfect met G hoor :)
Ik gok dat die filmpjes geen Full HD zijn, dat wil nog wel is moeilijk gaan over wireless, met N kun je iniedergeval wel Full HD streamen. 720p gaat naar mijn weten goed met G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bestaat de nieuwe versie van die wireless netwerk ding ook in het wit? Aangezien ik verder alles wit heb. 3x witte controller, witte X360 pro (met 250gb hdd met mooi chromen randje, en doordat de X360 een pro is ook een chromen randje op de DVD-lade van de X360) en hd-dvd speler. Live vision camera is wit.. (Prima webcam voor de pc btw, goede beeldkwaliteit voor 10euro :P )

Ik wil eigenlijk gewoon een complete X360 in het wit. Dus daadwerkelijk compleet. Stuur komt binnenkort wel, Afstandbediening moet ik nog even halen bij Intertoys, vierde controller komt nog wel een keer en ik verwacht dat Memoryunits over een tijdje voor dumpprijzen verkocht worden. Zo;n chatopad vind ik verder onzinnig btw.. Dan hang ik wel een toetsenbord aan de xdoos.. En headsets heb ik niks aan en dus allemaal verkocht :)

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 13-07-2010 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

gnimmeL_kraD schreef op maandag 12 juli 2010 @ 23:20:
[...]

Met max. 2,5 MB/sec red je het vaak niet, HD-wise. Met N snelheden (8/9 MB/sec) is het in ieder geval beter vertoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Exorcist schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 08:05:
[...]

Met max. 2,5 MB/sec red je het vaak niet, HD-wise. Met N snelheden (8/9 MB/sec) is het in ieder geval beter vertoeven.
Huh? Die HD films op Zune zijn echt geen probleem! Heb je het zelf al eens getest. Ik heb zowiezo maar een 22Mbit Ziggo lijn en of het nu via kabel of wifi gaat, dat maakt echt niets uit.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 09:06:
[...]

Huh? Die HD films op Zune zijn echt geen probleem! Heb je het zelf al eens getest. Ik heb zowiezo maar een 22Mbit Ziggo lijn en of het nu via kabel of wifi gaat, dat maakt echt niets uit.
Ik heb het ook niet over Zune, maar probeer 's een volle BluRay film te streamen over je netwerk met TVersity, PMS of Twonky. Dan red je het niet met 2,5 MB/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Exorcist schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 09:21:
[...]

Ik heb het ook niet over Zune, maar probeer 's een volle BluRay film te streamen over je netwerk met TVersity, PMS of Twonky. Dan red je het niet met 2,5 MB/sec.
Dat durf ik niet te zeggen inderdaad. Als ik een BluRay film wil zien dan doe ik de disc wel in de BluRay speler ;)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• field33P
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:10
Ik heb laatst supervaak een lange 360 sessie gehad - geen RROD (zal wel komen doordat ik een Jasper heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 09:33:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen inderdaad. Als ik een BluRay film wil zien dan doe ik de disc wel in de BluRay speler ;)
Primitieveling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Ik heb vorige week zo'n wireless headsetje (origineel van MS) gekocht voor de 360. Nu merk ik dat ik wel alles hoor wat er gezegd wordt, maar als ik met een vriend praat hoort hij niet alles wat ik zeg. Toen ik m'n bekabelde originele headsetje weer op had gezet hoorde hij wel weer alles. :?

Iemand ervaring met zo'n ding? Gewoon slechte kwaliteit of misschien een defect?

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

pateen75 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 10:15:
Ik heb vorige week zo'n wireless headsetje (origineel van MS) gekocht voor de 360. Nu merk ik dat ik wel alles hoor wat er gezegd wordt, maar als ik met een vriend praat hoort hij niet alles wat ik zeg. Toen ik m'n bekabelde originele headsetje weer op had gezet hoorde hij wel weer alles. :?

Iemand ervaring met zo'n ding? Gewoon slechte kwaliteit of misschien een defect?
Hoort helaas bij dat ding.
Als vrienden van mij zo'n ding op hebben hoor ik dat meteen aan de lage output (ik hoor ze dan inderdaad nauwelijks naast de party members die een wired setje hebben.) Iemand anders hier vond overigens van niet, maar dat is mijn ervaring. Twee vrienden van mij hebben 'm en allebei zijn ze even zacht. Als je allemaal een wireless hebt maakt het denk ik minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Dat is wel raar, ik heb zelf ook een originele wireless headset en ik kon me (volgens mijn Friends) duidelijk verstaanbaar maken.
Ik heb ze ook gevraagd of er verschil was tussen wireless en niet-wireless, maar het verschil hoorden ze niet.

@pateen75: De opties staan goed? Heb je geprobeerd te wisselen van headset (draad > draadloos) onder het praten me je vrienden? (zodat je dus meteen wel of niet een verschil hoort)
Het lijkt me dat het apparaatje gewoon normaal moet functioneren, als dit niet zo is, gewoon even naar de winkel terug gaan.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
KoffieNT schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:59:
Dat is wel raar, ik heb zelf ook een originele wireless headset en ik kon me (volgens mijn Friends) duidelijk verstaanbaar maken.
Ik heb ze ook gevraagd of er verschil was tussen wireless en niet-wireless, maar het verschil hoorden ze niet.

@pateen75: De opties staan goed? Heb je geprobeerd te wisselen van headset (draad > draadloos) onder het praten me je vrienden? (zodat je dus meteen wel of niet een verschil hoort)
Het lijkt me dat het apparaatje gewoon normaal moet functioneren, als dit niet zo is, gewoon even naar de winkel terug gaan.
Opties....hmmm......heb ik eerlijk gezegd niet naar gekeken. :D Wel het boekje even doorgebladerd, maar had niet het idee dat ik iets kon instellen behalve het harder en zachter zetten. Misschien kan ik nog iets aanpassen bij de instellingen in het xbox-menu ofzo?! Zal het is bekijken vanavond.
Ik heb 'm voor t eerst gebruikt tijdens bad company 2 online......en tussendoor geswitched naar headset met draad, toen was ik ineens voor 100% verstaanbaar. Daarvoor kwam meer als de helft niet door. Ik zie het ook aan het luidsprekertje bij m'n naam in de game. Als je praat zie je altijd zo'n luidsprekertje oplichten......dat gebeurt dus heel vaak niet bij dat draadloze headsetje, dan praat ik en zie ik niets oplichten.

Zal de opties nog is bekijken en anders maar is teruggaan naar de winkel of MS bellen.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die wireless headset ervaringen. De bekabelde versie met 2 jonge katten in huis is niet echt handig :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:45

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 13:19:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die wireless headset ervaringen. De bekabelde versie met 2 jonge katten in huis is niet echt handig :P
gebruik zelf de wireless erg fijn moet ik zeggen. zit qua comfort goed en verbinding blijft prima tot stand.

zow vrijdag hopelijk de slim binnen. ben benieuwd :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik zie nu pas dat wanneer je 3 Summer of Arcade titels koopt je 400 punten terug krijgt. Als je alle 5 koopt dan krijg je 1200 punten terug. Was dat vorig jaar ook al? Toch de moeite, mits er vier van de vijf goed tot zeer goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Even wennen, omdat het ding los om je oor hangt, maar daarna wil je niet anders meer. Accuduur is meer dan prima, geluid dito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik sluit mij aan bij bovenstaande ervaringen. Als ik soms de standaard headset er weer even bij pak omdat de accu van de wireless leeg is, krijg ik vaak berichten dat ik een stuk minder helder en "verder weg" klink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

Tjoekie schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:46:
[...]

Ik sluit mij aan bij bovenstaande ervaringen. Als ik soms de standaard headset er weer even bij pak omdat de accu van de wireless leeg is, krijg ik vaak berichten dat ik een stuk minder helder en "verder weg" klink.
gaat dit dan om de wireless variant van MS of zijn er nog alternatieven? :)

Doe eens niet zo kinderachtig ;)

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 15-07-2010 17:02 ]

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik kom er net achter, na het hele internet te hebben afgespeurd, dat Microsoft de Advanced Scart kabel niet meer verkoopt. Weet er hier nog iemand een winkel waar ze de kabels nog op voorraad hebben?

(Of is er toevallig iemand hier die hem wil verkopen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
ronwiel schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:37:
Ik kom er net achter, na het hele internet te hebben afgespeurd, dat Microsoft de Advanced Scart kabel niet meer verkoopt. Weet er hier nog iemand een winkel waar ze de kabels nog op voorraad hebben?

(Of is er toevallig iemand hier die hem wil verkopen?)
Deze? --> http://www.budgetgaming.n...scart+cable_hardware.html :)

nvm :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Crackdown 2 vandaag binnen gehad maar die valt behoorlijk tegen zeg.

Graphics zitten op hetzelfde niveau als deeltje 1, controls zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven. Camera is zo spastisch als een darm en het gebouwen beklimmen is op een of andere manier minder leuk dan voorheen (misschien omdat ik nu Infamous en Just Cause 2 gewend ben).

Ben blij dat ik hem bij Zavvi besteld heb voor €40, €59 is deze game zeker niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
MM Alphen a/d Rijn € 222,- voor X360 Slim 250GB, incl 1 draadloze controller en headset. Verkrijgbaar vanaf morgen ( 16 July ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 10:53

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Hier is de 360 Slim al afgeleverd.
Jammer genoeg moet ik nog eerst de rest van de dag werken, maar oh wat is ie mooi _/-\o_

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Yippie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:35:
MM Alphen a/d Rijn € 222,- voor X360 Slim 250GB, incl 1 draadloze controller en headset. Verkrijgbaar vanaf morgen ( 16 July ).
€ 244,- bedoel je dus? Anders :o

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht toch nog heel even met de Slim. Ik wil eerst even Kinect bekijken. Als het iets is wat ik wil, koop ik het meteen met de slim. Valt het tegen, dan laat ik het zo. Misschien kan ik dat beter mijn geld stoppen in een PS3 met Move, hoewel dat ook nog altijd enorm kan tegenvallen. Wat dat betreft zijn de komende maanden wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
PWM schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:37:
Ik wacht toch nog heel even met de Slim. Ik wil eerst even Kinect bekijken. Als het iets is wat ik koop, die ik het meteen met de slim. Valt het tegen, dan laat ik het zo. Misschien kan ik dat beter mijn geld stoppen in een PS3 met Move, hoewel dat ook nog altijd enorm kan tegenvallen. Wat dat betreft zijn de komende maanden wel leuk :)
Ja ik durf te wedden dat er kinect bundels gaan komen met de slim, waar je dan al snel een eurotje of 50-100 bespaard.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:40
Ace schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:56:

Graphics zitten op hetzelfde niveau als deeltje 1, controls zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven. Camera is zo spastisch als een darm en het gebouwen beklimmen is op een of andere manier minder leuk dan voorheen (misschien omdat ik nu Infamous en Just Cause 2 gewend ben).

Ben blij dat ik hem bij Zavvi besteld heb voor €40, €59 is deze game zeker niet waard.
Ik heb crackdown 1 nooit gespeeld, maar vond deel 2 zeker wel tof, speel m nog steeds af en toe een paar uur en vermaak me er prima mee. Topspel wat mij betreft, maar goed misschien komt dat dus omdat ik 1 niet ken en deel 2 gewoon meer van hetzelfde schijnt te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

mijn 360 elite is doodgegaan en nu zit ik er overna te denken om een slimline aan te schaffen.
Maar is er al bekend hoe de data van je oude over te zetten? live account ed?

duhhh..

Just plug in a USB HDD or flash drive, configure it for 360 storage, & there you go... Easy option to "Transfer content" from the 360's HDD to the USB device, ready for then transferring onto the Slim.

Much easier than the old method of copying each thing individually onto a "Memory Unit". Plus, with 16GB allowed, you can transfer pretty much everything bar your disc installs. All my saves + XBLA games + DLC etc. comes to around 9GB

Nu hopen dat mijn oude lang genoeg aanblijft, het zijn enkel artifacts ed.
wordt nog gerepareerd maar kan niet 2+ weken zonder haha!

[ Voor 63% gewijzigd door mindcre8r op 16-07-2010 10:20 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-07 11:13
Je kunt ook gewoon met dezelfde transfer-cable als voorheen data overzetten van een oude naar een nieuwe schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ace schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 16:56:

Hmm. Ik was een groot fan van Crackdown, maar wilde hem vandaag bestellen. Anders wacht ik nog wel even totdat het spel goedkoper is, ik heb nog Just Cause 2, inFamous en Uncharted 2 liggen om uit te spelen. Geduld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 10:25:
[...]

Hmm. Ik was een groot fan van Crackdown, maar wilde hem vandaag bestellen. Anders wacht ik nog wel even totdat het spel goedkoper is, ik heb nog Just Cause 2, inFamous en Uncharted 2 liggen om uit te spelen. Geduld :P
Ik ben ook groot (grooooot) fan van Crackdown. 1 van de beste games op deze generatie consoles imho (wii en PS3 included). Geweldig mee vermaakt.

Crackdown 2 daarentegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ik vond de demo van Crackdown 2 toch wel geinig. Natuurlijk, het ziet er niet (zo heel mooi) uit als je het vergelijkt met spellen als Just Cause en dergelijke, maar de controls vond ik toch niet heel slecht. Enige jammere vond ik dat hij niet automatisch op de dichtstbijzijnde tegenstander lockt, soms nogal onhandig als er een zooi van die zombies op je afkomen.

Ben het er wel mee eens dat het spel zeker geen 60 euro waard is. Zodra hij richting de 20-30 zakt ga ik er over nadenken. Tot die tijd ben ik nog wel zoet met Mass Effect 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik heb net de slimline opgehaald..
had hiervoor de 360 elite 120 GB

Die nieuwe hoor je gewoon NIET, bizar stil gewoon.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

mindcre8r schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:33:
ik heb net de slimline opgehaald..
had hiervoor de 360 elite 120 GB

Die nieuwe hoor je gewoon NIET, bizar stil gewoon.
En als je hem aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Sssttt, je verpest de stilte :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

wil je een echte reactie?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

mindcre8r schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:36:
[...]

wil je een echte reactie?
Nee, dit was afdoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

eikel :P

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja leuk die slim xbox360, maar na 3x een nieuwe te hebben gekocht gaat het er toch niet in hier dat ik er weer een zou kopen. Biedt eigenlijk niks behalve wat meer stilte, maar met het volume op minimaal hoor ik mijn elite ook niet als ik vanaf hdd speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wilde de nieuwe slim ook al gaan halen, maar heb me er zelf van weer houden. Ten eerste game ik niet zoveel en en ten tweede biedt hij niet veel meer dan de Xbox 360 die ik nu heb staan. Wacht wel tot er kinect bundels uit zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

kinect is soooo wiii :P

de slim heeft ook Wireless ingebouwd. erg handig.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:18
Is het iemand opgevallen dat de hdd houder nogal wobbly is....is volgens mij op schokken op te vangen voor de hdd, maar het voelt net als je de hdd er uit wil halen dat het hele binnenwerk mee komt ;(

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:09
Olee! Eindelijk een Xbox gekocht. Dat wordt wel ff wennen aangezien het mn eerste console is :P Op wat voor tv's gebruiken jullie het? Gebruik het nu met een CRT scherm maar het ziet er beroerd uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mindcre8r schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:27:
Totdat je erachter komt dat via WiFi niet valt te gamen, waardoor ik dus binnenkort een kabel ga trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Plisson schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:38:
Olee! Eindelijk een Xbox gekocht. Dat wordt wel ff wennen aangezien het mn eerste console is :P Op wat voor tv's gebruiken jullie het? Gebruik het nu met een CRT scherm maar het ziet er beroerd uit :(
Tjah.. wat verwacht je? Elk spel op de xdoos is bedoelt voor 720p (1280x720) en crt is 720x556...

Want bij mij is het beeld haarscherp op 1920x1080.

Hier: Een wat ouder voorbeeld, maar wel goed te zien wat het verschil is..
http://hd.engadget.com/20...-06-comparison-hd-and-sd/

[ Voor 63% gewijzigd door D4NG3R op 16-07-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Phusebox schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:47:
[...]

Totdat je erachter komt dat via WiFi niet valt te gamen, waardoor ik dus binnenkort een kabel ga trekken.
Mwah, denk wel dat dat meevalt hoor dat er met WiFi niet te gamen valt. Ik doe nog wel eens een potje CS:S gewoon via WiFi en vaak heb ik gewoon lekker snelle pingtijden

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

SpoekGTi schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:53:
[...]

Mwah, denk wel dat dat meevalt hoor dat er met WiFi niet te gamen valt. Ik doe nog wel eens een potje CS:S gewoon via WiFi en vaak heb ik gewoon lekker snelle pingtijden
Via WiFi valt IMHO niet te gamen..

Pings zijn ruim 30% hoger als ik hier speel op WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:47:
[...]

Met de wireless G adapter valt uitstekend te gamen (waarmee ik 77% signaal sterkte heb hier thuis), vanmiddag nog een aantal potjes mw2 gedaan met 4 ping bars waarbij ik niet de host ben, aangezien m'n NAT op moderate staat (bekende problemen met de zyxel van telfort).

Edit:
@Hierboven
Ik heb met en zonder kabel gewoon 4 ping bars in mw2. Zit weliswaar 1 verdieping hoger, ik weet niet hoeveel hoger jij zit.

[ Voor 12% gewijzigd door xPhantom op 16-07-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
xPhantom schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:00:
[...]

Met de wireless G adapter valt uitstekend te gamen (waarmee ik 77% signaal sterkte heb hier thuis), vanmiddag nog een aantal potjes mw2 gedaan met 4 ping bars waarbij ik niet de host ben, aangezien m'n NAT op moderate staat (bekende problemen met de zyxel van telfort).

Edit:
@Hierboven
Ik heb met en zonder kabel gewoon 4 ping bars in mw2. Zit weliswaar 1 verdieping hoger, ik weet niet hoeveel hoger jij zit.
Op de xbox is er duidelijk meer lag met de WiFi adapter... zo erg dat het bij MW2 echt niet te doen is via WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mindcre8r schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:27:
kinect is soooo wiii :P

Ik vind de Move veel meer Wii dan Kinect.. Kinect probeert tenminste nog iets bijzodners te zijn zonder controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:00

sjaool

Every life should have 9 cats

Als hij liever met die ijslolly (Move) in het rond loopt te springen moet hij dat toch zelf weten. :+

Volgens mij loop je met die Move controller behoorlijk voor ... , dat ding ziet er echt heel speelgoed/plastic uit.
Ik vermoed dan ook dat de Wii controller veel degelijker is.

Kinect zal qua besturing behoorlijk wat zweetdruppels gaan vragen. ;)

[ Voor 55% gewijzigd door sjaool op 16-07-2010 17:47 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Met wifi kun je misschien wel gamen, feit is en blijft is dat je latency naar je router alleen al een factor 10 tot 30 hoger ligt. Ping maar 's naar je router, bedraad en draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 15:02
Nieuwe dashboard in de maak?:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aqsKGUOfn77xf2zVEsOSC9bj/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MTLIklhba3NJzMtymxRe7dCi/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sTOrlg5qP8KgNqFhM2EclMyT/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SPjjQFMmwaT306UjVMOkPf2k/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Qx2rAPO8QrtuT7WrOA8uwEKw/full.jpg

De franse site heeft al een bericht gehad dat het weg moest :P zit dan misschien toch een kern van waarheid achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar ze hebben het daar nog over 'Natal' ipv Kinect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Ziet er strak uit :O beter als wat er nu is IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ja, ze hebben het over Natal daar, maar dat houdt wellicht in dat het in een vergevorderd stadium is. Misschien ivm de slim?

Het oogt wat netter, strakker en bovenal professioneler. jammer van die achterlijke poppetjes nog steeds, maar dat zal wel niet verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Ik denk inderdaad ook dat het een wat vroege build is. Het strakke vind ik zelf wel erg fijn. Hou daar wel van. Het zou ook wel mooi uitkomen weer, tussen de slim en kinect in een "nieuwe" NXE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Vraag de techniek he.

Waarom is bij MS een hdd van 250GB maar 228GB (vroeger ook al met de 20GB maar 13,9GB..)

En wat the f... is er aan het handje als ik mijn nieuwe x360S op HDMI3 aansluit op mijn TV en hem instel op 1080p en het beeld gaat af en toe knipperen of wegvallen. Op 1080i is er niets aan de hand. (op 1080p RGB had ik ook nooit ergens last van)

Hij is aangesloten op een Samsung LE40N87B op de HDMI 3, het enige wat ik kan verzinnen is dat die 3de poort geen 1080p ondersteund ofzo.

Ik kan strax nog even wisselen met de decoder die zit namelijk op de 2de poort en op de eerste zit een Mac Mini die gewoon vrolijk op 1080p uitstuurd dus het zal niet aan mijn TV liggen.

*update ook op de 2de poort doet hij hetzelfde 1080p knipperend zelfs soms tot zwart even en 1080i niets aan de zeis

[ Voor 7% gewijzigd door SpoekGTi op 16-07-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Dat heeft ermee te maken dat ze ongeacht de grote van een HDD 10% reserveren voor caching :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook vandaag gehaald maar de powerbrick maakt best wel veel lawaai maar dan wel storend geluid.
De xbox zelf is best wel stil maar de powerbrick doet best wel vreemd hebben hier meer mensen last van ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Weet iemand welke maat fans er in een xbox-360 zitten? Mijn garantie verloopt met 2 weken dus ik wil direct de fans vervangen hierna!

Redenen:
  • Stiller
  • Koeler
  • Eventueel LED fans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik mn gamesaves enzo over kan zetten op mn nieuwe xbox zónder data migration kit? Ik vind het een beetje onzinnig om voor €29 een kabel te kopen die je maar 1x gebruikt. De rest download ik wel weer opnieuw. Ik heb een 2Gb usb stick en een 1Tb externe hdd. USB stick heb ik op de xbox geformatteerd maar ik snap ff niet welke de savegames bevat en hoe ik het dan uiteindelijk kopieer.

Ik heb 90,7 Gb aan games en 9Mb aan gameprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mijn vraag kunnen beantwoorden !.Mijn powerbrick maakt storend lawaai is het normaal of is de brick defect ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 22:33:
Zou iemand mijn vraag kunnen beantwoorden !.Mijn powerbrick maakt storend lawaai is het normaal of is de brick defect ?
Ik ben zelf een beetje doof maar tot nu toe hoor ik de brick niet. K hoor de fan van mn "oude" elite iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:45

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

IK zou het je niet kunnen zeggen. mijn slim brick maakt geen herrie ieder geval :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Zoemt hij?

Want van 1m afstand maakt mijn power brick 0.0 geluid (Xbox-360 april 2008)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hubert en @ phoenixprojects thanks voor de reply !

Lekker zeg weer een defecte xbox ik begin het nu zat te worden dit is mijn 6de xbox .

[ Voor 2% gewijzigd door PromoX op 17-07-2010 00:09 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.